Utorak, 26.03.2013.

20:28

Kakvi muškarci plaćaju za seks?

Izvor: LiveScience.com

Kakvi muškarci plaæaju za seks? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Posmatrac

pre 13 godina

Uvek ima ono pravilo da ne idu dva dobra zajedno,nego da mozete naci pre ruznu zenu i lepog zgodnog muskarca ili ruznog muskarca i zgodnu lepu zenu.Ali nekako kad pogledam malo okolo,vratim film u ovih petnaestak,dvadeset godina,nikada nisam video vise ruznih,malih,celavih muskaraca sa super ribama,a takodje retko sam video nekog dobrog frajera sa lepom i zgodnom ribom.Verovatno je ljubav slepa sto kazu.

Brka

pre 13 godina

Hm, mnostvo, naizgled zanimljivih komentara - svakako uvek se nadje pokoji izvanredan - ali nazalost tok diskusije je krajnje predvidljiv. Meni je zanimljivije pitanje - "Kakve zene placaju za seks?". A mogao bih i da preformulisem i dopunim pitanje - gospodze i gospodzice, ima li vas takvih ovde prisutnih?

Andreja

pre 13 godina

Aleksandre, zemljače, u pravu si, ali ja nisam mogao da biram kako ću se roditi, da se rodim visok, markantan i šarmantan kao ti.
Voleo bih da sam rođeni Don Žuan, ali rođen sam kao žgoljavi, sitni, dosadni geek koga svi u familiji zovu da nešto popravi, od igle do lokomotive.
I što je najcrnje, ne umem da se pretvaram da mi je stalo do nekoga. Kada bih o ljudima znao 1% onoga što znam o nauci i tehnici, ne bih bio sam, niti bih čitao članke na ženskoj strani novina.
Obaška što sam rođen kao ateista u inače narastajuće religioznoj zemlji.
A da, imam i mali penis.

Večiti neženja, zemljače, imam majku, a imam i oca, koji je bogat čovek. Ja nisam. I ono malo što sam zaradio, zaradio sam uz mnogo znoja.
Interesantno je da bi se i danas mnoge žene radije zabavljale sa mojim ocem koji je 36 godina stariji od mene, nego sa mnom, ali on je čovek starog kova, i galantan je.

Mario, rekao si u jednoj rečenici puno. Imaš dara i stila za pisanje. Bravo.

Koristite uvek kondom i obavezno uzmite fiskalni račun. ;)

Sexy žena

pre 13 godina

Ljubomorni administratore, zašto niste bili objavili moj komentar upućen Mihailu?..:

Mihailo, 26. mart 2013 22:21

Da se baš skoro nisam nepovratno zaljubila u najposebnije luče na planeti, sad bih ti tražila br.tel. ;)
P.S. I samo da znaš, 10 od 9 muškaraca uvek će ti zavideti, jer žene (i "neprostitutke" i prostitutke) vole upravo frajere kakav si ti! Ove druge muškarce ove prve ("neprostitutke") ignorišu, a ove ih druge (prostitutke) samo obrade jer su im platitili za to (kad bi mogle da biraju ko će da im plati, i one bi ih ignorisale, kao što bi dobrim frajerima dale za dž). Ali ti Mihailo, tebe bi, mmmmmm, svaka...

kad sam procitao "volim da hejtujem" pao mi mrak na oci

pre 13 godina

@ crazy proccesor

Volis da hejtujes ?? A sa druge strane kazes da ti je smisao zivota ljubav ??? Bice da si ti nesto grdno omasio a ne ova devojka..

crazy processor

pre 13 godina

(peace frog, 28. mart 2013 14:51)
Dobro kada si vec toliko omasila da ti kazem:). Kod mene ne postoji mrznja, nikada nisam mrzeo, svi mi imamo svetlu i tamnu stranu i dosta je lakse opstajati u tamnoj, ali tu nije sreca:). Volim da hejtujem, cisto da izbacim negativnost iz sebe. Naravno da nikada nisam niti cu mrzeti zene, sve moje bivse imaju dobar odnos sa mnom, dosta su razlicite, neke sam morao da jurim dan, neke mesecima, a ima ih i za koje su mi trebale godine truda:), bilo je i par stotina korpi:). Vidis kod mene je smisao zivota ljubav, ne samo prema zenama nego prema svemu, ali prema njima je najbitnija i najlepsa, gde ne mogu da je pronadjem tu necu ni biti. Nista u zivotu ne posmatram kao problem, naprotiv to je za mene izazov i zato ne shvatam zasto imati problem, a ne resavati ga. Veliki procenat zena ima strah od srece pa mozda zato i zele probleme, strah je glavni razlog ljudske nesrece. Volim posao kojim se bavim i veoma je bitno da imam inspiraciju, jer sam ga stvorio zahvaljujuci ljubavi prema jednoj devojci, sad zamisli kako utice na mene i posao pricanje o problemima. Trazio sam da napuste posao ukoliko nisu zadovoljne, nisu ni morale da rade, ali samo da mi ne unistavaju inspiraciju. Tako da sam dosao do zakljucka da sam najvece stvari u zivotu postigao dok sam neku osvajao, svakoj dugujem zbog toga, a najvise onima sto sam osvajao godinama. Nastavicu i dalje da osvajam, a ostacu sa onom koja ne bude vukla strah sa sobom, jer kako ti rece jednom se zivi;)

peace frog

pre 13 godina

@ crazy processor
naravno da ga smorim,smori i on mene milion puta,i iznervira me i ja njega verovatno. Ali me isto tako i nasmeje,i oraspolozi. Izvini,ja nemam sklonosti da generalizujem,ne mislim da svi muskarci isto razmisljaju kao ni sve zene. Ne mislim da postoji univerzalno musko/zenski nacin misljenja. Niti zelim da bilo kome namecem svoje misljenje. Nisam sklona sovinizmu bilo koje vrste,ne mrzim ceo muski rod zbog jednog muskarca koji me je povredio u zivotu. Posmatram ljude kao individue i tako ih tretiram (na pol se ni ne osvrcem,kao ni na naciju,rasu i sl). Uopste ne mislim da sam prepametna,ne znam po cemu si to zakljucio. A sto se tice prostitucije,uopste je ne osudjujem! Svako ima pravo sa svojm zivotom da radi sto hoce. Takodje ne osudjujem razne oblike seksualnog ponasanja drustveno prihvatljivog ili neprihvatljivog dok god nije na stetu nekog treceg ili dok god je pod pristankom svih lica koja u tome ucestvuju. Meni samo nije jasna mrznja prema bilo kome,u ovom slucaju tvoja (vise nego ocigledna) prema zenskom rodu. To je sve sto sam htela da ti kazem u prethodnom komentaru. Ali,budi ogorcen ako zelis,nisam bas toliki utopista da mislim da cu promeniti tvoj negativan stav. Samo,mrznja je cudna stvar,mislis da stetis nekom drugom a najvise stetis samom sebi. Pozdrav

Nemanja 88

pre 13 godina

Platio bih ja iz razloga što smatram da je glupo da omatorim da bih postao muškarac u pravom smislu te reči. Ovako nemam dovoljno samopouzdanja i znanja da osvojim ženu a to verujte nije nimalo lak posao! Tako bih imao više samopouzdanja i nikad više ne bih platio za seksualne usluge. Eto, toliko od mene o ovoj temi.

Filozof

pre 13 godina

Trebalo bi postaviti pitanje,a sta se danas ne placa kod nas?Pocev od osnovne skole,pa nadalje,sve se na zalost placa.Sto je jos gore,one koji bi nesto hteli da postignu svojim znanjem i radom,sputavaju jos od malih nogu jer nece da "plate" i prosto ne daju im da pridju bilo gde.Ovde na zalost postoji kultura placanja i davanja mita.Pa onda lako dolazimo i do seksa.Ne kazu dzabe da je to najstariji zanat na svetu.Ali niko ne kaze da se tim zanatom (doduse ne u vidu "registrovanog zanimanja") bave i one zene koje tako "napreduju" pocev od fakulteta pa do sluzbe.Da li je prostitucija samo placanje odredjenog broja novcanih jedinica za sat seksa? Ili mozda i davanje skupih poklona,stanova,automobila?Danas se izgubio pojam i granica izmedju prostitucije one prave i prikrivene.Ali ako neko o tome javno progovori odmah ga docekaju razne feministkinje i lobistkinje da je kreten koji u zivotu ne moze nista da uradi pa nalazi opravdanje u tome da su sve zene prostitutke.Nisu i ne mogu se podvesti pod tu kategoriju,zbog nekoliko losih izuzetaka,ali moram priznati da se danas rec "ljubav" i bilo kakva vrsta osecaja veoma brzo izgubila u ovim smutnim tranzicionim vemenima,tako da vise ne znam koje su profesionalke a koje amaterke.Naravno da ima tu dosta onih koji se zbog raznih okolnosti,organizovanog kriminala i ko zna cega moraju baviti prostitucijom i to je zalosna pojava,ali na zalost i onih koje imaju udoban,sredjen zivot,ali psihologiju koja se ne razlikuje mnogo od doticnih.

komentatorka

pre 13 godina

ад погледам женско на улици.........свака ми је ко банкарски кредит.........нема данас разлике између проститутке, обичне, пословне, породичне........кад нема пара да узме, свака ти окрене лист
-------------------------------------------
pogledaj i svoju mamu tako

kakvi placaju?
pa najveci picopacenjici

Ona

pre 13 godina

crazy processor, 27. mart 2013 22:40

Ipak mi se cini da je tu odgovornost podeljena u najmanju ruku, ako se setimo da su tek pre par desetina godina zene pocele da postaju stvarno ekonomski nezavisne od mukskaraca, a broj onih koji se aktivno bave njome reciprocan realnim mogucnostima koje neko drustvo u ekonomskom smislu pruza.
Licno mislim da je treba dopustiti, ali sam skepticna da se moze odrzati u okvirima da je rade samo one koje to stvarno zele, jer ih
ostali 'posteni' poslovi smaraju...
U nekim godinama, a verovatno je i sada tako nije mogao svako da udje npr. u posao nadzidjivanja, cak i ako je imao pare za investicije. Inace od metka upozorenja u koleno do metka u potiljak bio je kratak put.
Zasto, pa profit skoro 100% na malim stanovima.
Mislim da prostitucija nije nelegalna (tamo gde je zabranjena kupovina seksa) zbog feministkinja i udatih zena (ko njih sta pita), vec zato sto to mafija drzi pod sobom u sivoj zoni radi velikih profita. Ne znam kako su to resili u drzavama u kojima je legalna (Holandija i sl.), gde se placa porez i te zene imaju zdravstvenu zastitu. Mislim da je i tu obavaljaju imigrantkinje koje se bez ikakve snase da se snadju u tim drustvima, a verovatno ne mogu da se kvalifikuju za socijalu.

crazy processor

pre 13 godina

(peace frog, 27. mart 2013 14:36)

Htedoh ti nesto reci, ali uvideh da nece imati efekta. Moram ti samo reci da sebe smatras suvise pametnom, ti pokusavas reci muskarcu kako razmisljaju muskarci. Veruj mi da i tvoj muz verovatno cesto kaze sebi u bradu kako ga smaras, a ti ili poradi na sebi ili isto i njega nauci kako razmisljaju muskarci. Prostitucija nema veze sa mojim komentarom, prostitucija je nastala zahvaljujuci zenama, a ne muskarcima.

Sugar Daddy

pre 13 godina

Naravno da je porno gluma, ali zar mislite da su uzdasi koje prostitutka izbacuje iz sebe tokom seksa autentični?
Ali želim da podelim jedno drugo opažanje. Dobar broj devojaka u svetu seksualnih usluga su biseksualci, bar sam ja nailazio na takve.

peace frog

pre 13 godina

@ crazy processor a i ostali istomisljenici
kakav problem socijalne prirode vi imate? Tesko ti je da saslusas neciji problem,pogotovo ako je ta osoba tvoj partner?! Ti i nisi za drugo nego u sumu da ides i da zivis kao pustinjak. Jedan zivot imas,kakva je svrha ako ga ne ispunis ljudima koje volis,ljudima sa kojima mozes da se smejes i places,podelis lepe i tuzne dogadjaje? Ako je vama cilj isprazan seks sa prostitutkom koja ce ispuniti sve vase seksualne mastarije i kad uzme vas novac otici kuci,ja vas onda zalim. I pitam se u kom svetu ja to zivim. Ja nikada nisam pamtila niti brojala sta sam kome poklonila i koliko sam to platila. Najsrecnija sam bila kad sam dobila prvu platu i mogla mom decku (sada muzu) da poklonim nesto sto je uvek zeleo.blacz Ovoliko mizogenije na jednom mestu,ne mogu da verujem. Znam samo da sam srecna sto ne poznajem muskarce poput vas. Pitate se sto nemate srece sa zenama. Mozda bi pomoglo da ih ne mrzite. A mozda samo mrzite sami sebe? To bi objasnilo mnogo toga

Pantagruel

pre 13 godina

Није све у новцу и није свака проституција транспарентна. Нико нормалан не би спорио да је свака идеја продаје тела и нарушавања сопственог достојанства за новац (која је основа класичне проституције) понижавајућа за жену или било које слободно људско биће. Међутим, део проблема лежи и у чињеници да су нам као тековина система вредности деведесетих стасале генерације девојака међу којима немали број развија начин размишљања: Излазићу, проводићу се, водићу "активан друштвени живот" (клубови, барови, вечере, поклони плаћена путовања и томе слично), а онда ћу у тридесет и некој "нахватати" мамлаза који ће се заљубити у мене (тако што му успешно прикријем своју прошлост) и "опрати ми биографију", тако што ће ме учинити својом женом и мајком свог детета (Најчешће само једног, јер она унапред зна да не жели више. Једно је сасвим довољно за вишедеценијску манипулацију мушкарцем, а носи знатно мање обавеза него двоје или више). Кад се тако, у новом издању, покажем пред светом (ужом и широм родбином и кругом пријатеља), откачићу га при првом озбиљнијем животном изазову Бићу обезбеђена алиментацијом до краја редовног школовања детета (26 година), мама ће ми чувати дете, а ја ћу опет водити "активан друштвени живот". Њега нико неће питати да ли му се мој избор свиђа или не. Мораће да ћути, изиграва ходајући банкомат, плаћа и игра онако како му ја свирам (без стварне могућности да дубље утиче на васпитање заједничког детета). Ако покуша да се побуни, увек ћу моћи да му запретим ускраћивањем виђања детета, пријавом за породично насиље или "тровање" дечије душе причом да је тата лош.
И после свега, нека ме неко убеди да је класична проституција (под условом да се не ради о трговини људима и принуди) веће зло од ове прикривене. Јасно је која од њих две носи теже и дуготрајније последице.

andrija

pre 13 godina

@mina a ti si verovatno neka eva mendes ili dzesika alba.ovo su verovatno muskarci sa iskustvom koje im govori na sta se sve svode musko zenski odnosi u danasnjem vremenu.sta da ocekujemo od zena kada vam je prvi odgovor sta ocekujete od muskarca rec sigurnost a ne ljubav.kada je dobar sex i frajer,to je ok,ali se onda odmah podrazumeva pitanje egzistencije koja ako je losa anulira brzo ove vrednosti.vama sve mora da bude idealno a cesto i kada je tako onda vam sve to brzo dosadi.sve sto trazite od partnera treba i da posedujete..zalosno je sto ovi ljudi kazu da je bolje platiti za sex i kada im je prostitutka draza od devojke ali i vi ste tome mnogo doprineli..to je muski bunt od zivotnih razocarenja..ipak,hvala bogu da jos uvek postoje osobe koje su duhovno ciste i da veruju u ljubav..

@Mihailo

pre 13 godina

Ja nisam ni mali, ni proćelav, ni debeljuškast, spadam u kategoriju lepih muškaraca, visok sam preko 190cm, dobro građen, imam lepo lice, a pri tome sam visoko obrazovan, inteligentan i veoma duhovit. Ne spadam u kategoriju ljigavaca, krpa, grebatora, lažova i podlaca, naprotiv, spadam u kategoriju poštenog i karakternog sveta. Ovo što sada pišem o sebi zvuči narcisoidno, ali to bi ti rekla svaka devojka koja me poznaje. Reklo bi se po opisu da sam prava žvaka za devojke, ali nije tako. Grdno grešiš ako misliš, da je sve ovo što sam nabrojao dovoljno, da bi bio uspešan kod ovih naših devojaka. Nažalost, moja iskustva sa pripadnicama lepšeg pola su JEZIVA! Mislim da ne postoji momak koji je imao ista ili slična iskustva. Mnoge bi rekle, da su to verovatno bile sponzoruše, umišljene lepotice koje su jurile jake face i biznismene. Ne, naprotiv. Sve devojke za kojima sam jurio su bile tzv. "obične", "fine" devojke, one koje baš nemaju lepotu, ali zato imaju dušu. E ja sam se nagledao te "duše" i reći ću ti, da slučajno nebi bio u zabludi, da ako nemaš para, modernu garderobu, dobar auto, stan, uopšte nisi interesantan. Danas je nažalost interes na prvom mestu, a ljubavi se setimo tek onda, kada nas sve te materijalne stvari više ne mogu ispuniti. I još nešto. Danas kada sretnem neke od tih na ulici, samo prođem, neću čak sa njima ni da stanem, ali veruj mi, sada bi mi svaka od njih rado krevet zagrejala, ali to se neće desiti, makar do sudnjega dana ostao sam!

Postenje

pre 13 godina

Protivnici legalne prostitucije su "postene" zene jer im se obara cena rada i "posteni" (siromasni) muskarci koji zive u iluziji da mogu dobiti za dzabe.

Bane

pre 13 godina

Da vam zena udovoljava sve kao i bas u porno filmovima vi nebi ni pomisljali o placanju doticnima?! Ja barem mislim tako ali i to vremenom valjda dosadi pa ti promena partnera....?? Neznam,ima nas svakojakih....

tamo

pre 13 godina

ne shvatam kako nikome ovde nije bitno da ih devojka zeli isto koliko i oni nju. Za mene ne postoji bolji osecaj i seks je jedino stvarno sjajan ukoliko vas i ona jako zeli. Ako je vama stalo da ona uziva i njoj da vi uzivate onda seks moze biti neverovatan, mada nema mnogo veze sa onim sto se vidi u porno filmovima.

Mina

pre 13 godina

Fenomenalno. Vec vidim gomilu debeljuskastih, procelavih, aljkavih, neobrazovanih, neuspesnih itd muskaraca koji misle da nemaju devojku zato sto nemaju para. Ne, nije zato

hat-trick

pre 13 godina

Naravno da je novac bitan, ako imaš preko pedeset godina, izgledaš kao vanbračni sin Goluma i Godzile a želiš seks sa dvadesetogodišnjakinjom. Lepo sam ja jednom prilikom rekla: Prvo pitanje je je li lep? Drugo: Je li pametan (duhovit, zanimljiv)? I ako nije ništa od ta dva: Koliko mu je dubok novčanik? Tako otprilike ide hijerarhija

Žena

pre 13 godina

Za sex su vjerovatno spremni da plate svi muškarci,ali ja sam se uvijek pitala koji su to muškarci spremni da onako ,sa zadovoljstvom ,pošalju ženi buket "101 ruža" a da ti to ne spominju svaki put ,poslije ,kad se naljute.Takdje sam se divila i ženama koje su to zaslužile.Ja,nažalost,to nikad nisam uspjela.

Oženjen

pre 13 godina

Platio sam za rođendan, dan ljubavi, 8.mart, prolećni 3-dnevni odmor, letovanje predsezonu, letovanje sezonu, letovanje postsezonu, jesenju šoping turu u inostranstvu, zimovanje, doček nove godine, doček Srpske nove godine, i ko zna šta sve još u međuvremenu. Seksa nema ni za lek.

Vladimir Pula

pre 13 godina

Stvarni problem prostitucije je onaj dio koji se tiče porobljenih djevojaka koje se nasilno prostituira i općenito svih onih makroa i nasilnika koje izrabljuju žene. Tome se mora stati na kraj.
Ako to izuzmemo prostitucija sama po sebi nije toliko skandalozna pojava, jer uvijek ce biti odredjen broj žena kojima ce to biti prihvatljiv oblik zarade, isto kao sto ce biti odredjen broj muškaraca spremnih da to plate.
Kad covjek ode u Nizozemsku i vidi da te žene imaju socijalno, zdravstveno, kontrolu svakih 15 dana, onda pomislis zbilja ima puno gorih stvari od prostitucije.

Sugar Daddy

pre 13 godina

Sve je ovo malo komplikovanije nego što izgleda. Ne radi se samo o tome da li ti muškarci mogu da nađu odgovarajuće devojke i bez novčane transakcije. Radi se o tome da li imaju vremena. Radi se i o tome šta žele u seksu. Kvalitetna prostitutka je specijalista za muško telo, zna šta vam treba i na koji način da vam to pruži.
Volim svoju ženu ali ponekad mi treba malo više uzbuđenja.

Sugar Daddy

pre 13 godina

Nije sve baš tako jednostavno. Ne radi se samo o osvajanju, nego i o tome šta želimo. Ja sam pošteno osvojio moju ženu i volim je, ali ne mogu od nje da očekujem seks koji mi može pružiti neko ko se bavi tim poslom. Trenutno sam sa dva puta mlađom devojkom, studira i radi kao striptizeta. Dobija mesečni džeparac u visini pristojne plate, viđamo se jednom sedmično. Uzbuđuje me, zadovoljava, vredi. Pomaže da održim liniju.
Ako hoćete da vidite kako je imati seks sa porno glumicom - probajte porno glumicu :)
A idealistima poput Mihaila mogu da kažem da je to o čemu priča sjajno, i sam sam na takav način osvojio moju ženu. Međutim, određenim ženama to samo po sebi nije dovoljno, nego ih privlače neke druge stvari. Ne samo novac, nego i moć i autoritet.

veciti nezenja

pre 13 godina

Pitam se sa kakvim se to zenama druzite kad ostavljate ovakve komentare? Imate li majke i sestre?

Uostalom, ako ne umete sa zenama onda placajte profesionalkama i nemojte zene da krivite sto ste vi nesposobni za drugaciji odnos.

Globtroter

pre 13 godina

Da su mene uključili u to istraživanje rekao bih da nikad nisam platio za seks - i zaista, nikad nisam otišao kod prostitutke i nikada mi nije palo na pamet da otvoreno plaćam za seks. S druge strane, ako pogledam par svojih 'avantura' iz prošlosti, ja sam i preplatio za seks i to ne samo jednom, i to ne za ko zna kakav seks. Koliko su neke moje veze meni ispumpale novca prosto se zapitam gde mi je bio razum...

Ali, što se kaže, ko ne plati na mostu - platiće na ćupriji. Svi mi plaćamo ovako ili onako, pitanje je šta se samo dobije za uzvrat. Ako je reč o čistom seksu, daleko je poštenije i otvorenije platiti 'po tarifi' nego se samozavaravati da tu ima nešto više od toga.

Leo

pre 13 godina

Citajuci uobicajeni tekst na isuvise upotrebljavanu temu, pretpostavio sam da bi komentari i dalje mogli biti zanimljivi. I bi tako. Smesno je koliko je povredjnih i ozlojedjenih muskaraca koji svoje nagomilane frustracije neuspelim emotivnim vezama sa zenama pokusavaju nekako da izbace iz sebe, trazeci ovakve tekstve i pisuci sta im lezi na srcu, a Boga mi i dusi, u vidu kakvog licnog dnevnika. Tuzno je, medjutim, sto ovakva pojava ne pokazuje tendenciju nestajanja.Umesto da shvate da razlog takvog stava lezi iskljucivo u njima i da porade na sebi, takvi muskarci radije vode neki umisljeni, smesni rat protiv zena. Prvo, nazivaju zene prostitutkama, a onda se cude kad im ne "daju", a, ako im "daju" odmah, onda su prostitutke. Drugo, i da je tako, pa gospodo draga, trziste diktira sve, ponuda postoji samo, ukoliko ima potraznje.A sta je sa muskarcima prostitutkama,kji su to u pravom smislu te reci, o tome ni spomena.Polazeci od toga da je manje muskaraca nego zena,kao sto je slucaj svugde, kad bi svaki muskarac bio veran svojoj partnerki, odredjeni broj zena nikada ne bi imale seksualnog partnera.Da li postoji uopste i jedna od karakteristika, koje takvi muskarci pripisuju zenama, a da je sami svojim ponasanjem nisu izazvali.Jos kazu i sponzoruse.Da vidim tog muskarca kome ne bi prijalo da i njemu devojka kupuje poklone,da ga cascava,da mu placa,pa oni se polomise da daju sebe i za dzabe samo da "uhvate" devojku,a kamo li da im jos ova nudi i novac.Sta drugo reci do licemerje.

@ Pantagruel

pre 13 godina

@ Pantagruel
Prostitutke mozda nisu toliko nemoralne ali sama pojava prostitucije jeste.

Sto se tice ovog dela glavnog teksta: "Takođe tvrde da žene koje nude seksualne usluge uživaju u svom poslu i bez problema bi se venčali sa prostitukom" imam problem da izdvojim najnelogicniju stavku...

ppp

pre 13 godina

koliko li se samo ogorcenih muskaraca ovde javljaaa.... ja stvarno ne znam gde nalazite sve tako neke zene koje hoce da vam otmu te silne pare o kojima pricate...Ali,s kim si takav si,pa ocigledno ni vi niste dobre prilike kada nalazite samo sponzoruse. ja kao da ne zivim ovde jer jos nisam upoznala zensku osobu da je takva nula o kakvim vi pricate. Niste li sebi jadni kada pisete kako sa prostitutkama ne morate da se obavezujete na vecere,ljubav,paznju i slicno? koja je svrha vaseg jalovog zivota kada nemate motivaciju da udovoljite osobi sa kojom ste u vezi???

strelica

pre 13 godina

Bravo Mihajlo! A vi sto pljujete po zenama i generalizujete na osnovu ponekog loseg iskustva, zapitajte se kakvi ste, u kakvom se drustvu krecete, sta trazite u zeni i sto je najvaznije- gde je trazite.
Onaj ko nije spreman ista da ulozi u vezu (ne mislim na pare) verovatno nikad nije imao pravu vezu u kojoj su ga voleli, o njemu brinuli i gledali u njega kao u boga.
Radite na sebi i nastavite da trazite i da se trudite.

nesha

pre 13 godina

jedno je ako je prostitutka zrtva sex trafikinga. hapsio bih sve odgovorne. a drugo je ako je svesno odabrala da bude prostitutka i moze da se povuce iz toga ali ne zeli.
nisam nikada koristio usluge prostitutki ali ukoliko bih zeleo samo sex to bi sigurno bilo sa njima. druga stvar su emocije, ali ako hoces samo sex najbolje je izabrati profesionalku koja zna da ti ispuni ono sto zelis a nemas nikakvog cimanja.
postoji i trip kod nekih muskaraca da svoju nagradu moraju da zasluze, ili se osecaju mocno ako dobiju nesto sto ne moze imati svako, ali ja to ne razumem. najvaznije mi je da sto lakse dobijem bas ono sto zelim

crazy processor

pre 13 godina

(Mihailo, 26. mart 2013 22:21)

Jesi li ti ove ili prosle godine postao punoletan? Ili jos uvek nisi imao vezu duzu od 3 godine?

Samo kada bi prestale da smaraju sa problemima koje imaju. Kada pocne da mi se zali oko posla ili nekih svojih gluposti, a ne zeli nista da preduzme, nego eto mora da kaze sta je muci, ja bih u tom momentu otisao da zivim u divljinu, ma otisao bih u pm, muka mi je vise od pravljenja problema bez problema, boli me uvo za sex i od njega mi je muka, pocelo je sve da se vrti oko sexa.

sonja

pre 13 godina

mihailo svaka cast na komentaru!! nikada nisam trazila bogate. i moji roditelji su se uzeli zbog drugih vrednosti, oboje imaju fakultete teske zavrsene i jedva sklapaju kraj sa krajem, tako da novac nije u bitanju bio kad je moja mama trazila muza, ni njene drugarice... i nije vecina zena, devojaka takva,. ovi muski se samo tese da je novac u pitanju. mozda kod sponorusa ovako stvari stoje...ja nikad nisam imala bogate momke.

Mihailo

pre 13 godina

Auuu članak stvoren za bljuvanje frustracije niskih, proćelavih, debeljuškastih muškaraca, koji na sve žene gledaju sa nekom mržnjom isključivo zbog toga što ne mogu sopstvenim KVALITETOM da ih osvoje. Opravdanje - žene samo na novac gledaju.

Prijatelji moji, to blage veze sa životom nema. Žene prvo gledaju kakave je muškarac spoljašnjosti (priroda je priroda), pa ako je još duhovit, džentlmen (znači ne ljigavac koji će da se "savija" i trudi da bude krpa, nego baš džentlmen), pažljiv, povremeno ih iznenadi nekim poklonom (već prema mogućnostima) - savršenstvo.
Menjajte sebe, ne tražite krivicu u njima, jer jedostavno pogrešno gledate na muško-ženske odnose.

џивџан 036

pre 13 godina

Кад погледам женско на улици.........свака ми је ко банкарски кредит.........нема данас разлике између проститутке, обичне, пословне, породичне........кад нема пара да узме, свака ти окрене лист

volim žene

pre 13 godina

Ja sam jednopm bio u nemačkoj, da iskusim evropske vrednosti i sa drugarom, na vratima čuh poziv mlade devojke - bite šen nemenzi plac-,a kada je čula da pričamo srpski rekla je sasvim razgovetno izvolte momci uđite,sedite slobodno,poručite piće.Gledajući kroz taj primer Srbija je već tada bila u evropi,zahvaljujući našim lepim devojkama.,

Mickooo

pre 13 godina

Najbolje platiti .tj nasigurnije!biras kojoj platis.nemas obavezu da kupujes poklone.da izvodis na vecere.nerizikujes da budes uhvacen.a uz to imas ekstra seks i ispunjenje svih zelja!

nestranacka licnost

pre 13 godina

Vidi se koliko je ovaj svet licemeran, kad je prostitucija nelegalna.
A sta je sponzorusa ili starleta nego kurva na dugi rok? Eto pravnog bajpasa, samo tako. Ima jos primera, naveo sam 2 iz prve.
Ista je situacija sa cenzurom na tv-u, sta, ako cujem neku psovku, pocecu i ja da psujem, a? Kao mali sam se svega i svacega naslusao, a stalno mi pricaju kako vrlo retko psujem, skoro nikad.

wlado

pre 13 godina

manje vise sve zene su iste, glume moraliste, ucenjuju svoje muskarce, cede ih, zahtevaju materijalnu stabilnost(i jos po nesto), kada dodju teski dani, zbogom ljubavi...

Pantagruel

pre 13 godina

Раније сам имао изразито негативан став према проституцији. У међувремену сам упознао њене граничне или прикривене облике (брак и везу засноване на материјалном интересу, калкулацији и тешкој подвали страни која у тај однос заиста уђе срцем). Данас класичне проститутке сматрам знатно моралнијим од описаних жена-предаторки које мушкарца оглођу до кости, испљуну и наставе даљр, а потом глуме светице или чак жртве. Са проституткама човек макар у сваком тренутку тачно зна на чему је и, ма колико то некоме могло звучати нелогично, оне вам у ствари штеде новац, живце, душу и здравље које иначе погубите због стреса са некима које вам симулирају љубав само док не извуку оно што их стварно занима.

Neko

pre 13 godina

Ja volem da platim samo kad zapalim preko..heheheh...volem evropske vrednosti,a najvise volem kad cujem nase evropejce kako nam drobe o istim. Meni je njih pun ... :D

Pantagruel

pre 13 godina

Раније сам имао изразито негативан став према проституцији. У међувремену сам упознао њене граничне или прикривене облике (брак и везу засноване на материјалном интересу, калкулацији и тешкој подвали страни која у тај однос заиста уђе срцем). Данас класичне проститутке сматрам знатно моралнијим од описаних жена-предаторки које мушкарца оглођу до кости, испљуну и наставе даљр, а потом глуме светице или чак жртве. Са проституткама човек макар у сваком тренутку тачно зна на чему је и, ма колико то некоме могло звучати нелогично, оне вам у ствари штеде новац, живце, душу и здравље које иначе погубите због стреса са некима које вам симулирају љубав само док не извуку оно што их стварно занима.

џивџан 036

pre 13 godina

Кад погледам женско на улици.........свака ми је ко банкарски кредит.........нема данас разлике између проститутке, обичне, пословне, породичне........кад нема пара да узме, свака ти окрене лист

Mickooo

pre 13 godina

Najbolje platiti .tj nasigurnije!biras kojoj platis.nemas obavezu da kupujes poklone.da izvodis na vecere.nerizikujes da budes uhvacen.a uz to imas ekstra seks i ispunjenje svih zelja!

nestranacka licnost

pre 13 godina

Vidi se koliko je ovaj svet licemeran, kad je prostitucija nelegalna.
A sta je sponzorusa ili starleta nego kurva na dugi rok? Eto pravnog bajpasa, samo tako. Ima jos primera, naveo sam 2 iz prve.
Ista je situacija sa cenzurom na tv-u, sta, ako cujem neku psovku, pocecu i ja da psujem, a? Kao mali sam se svega i svacega naslusao, a stalno mi pricaju kako vrlo retko psujem, skoro nikad.

wlado

pre 13 godina

manje vise sve zene su iste, glume moraliste, ucenjuju svoje muskarce, cede ih, zahtevaju materijalnu stabilnost(i jos po nesto), kada dodju teski dani, zbogom ljubavi...

volim žene

pre 13 godina

Ja sam jednopm bio u nemačkoj, da iskusim evropske vrednosti i sa drugarom, na vratima čuh poziv mlade devojke - bite šen nemenzi plac-,a kada je čula da pričamo srpski rekla je sasvim razgovetno izvolte momci uđite,sedite slobodno,poručite piće.Gledajući kroz taj primer Srbija je već tada bila u evropi,zahvaljujući našim lepim devojkama.,

Mihailo

pre 13 godina

Auuu članak stvoren za bljuvanje frustracije niskih, proćelavih, debeljuškastih muškaraca, koji na sve žene gledaju sa nekom mržnjom isključivo zbog toga što ne mogu sopstvenim KVALITETOM da ih osvoje. Opravdanje - žene samo na novac gledaju.

Prijatelji moji, to blage veze sa životom nema. Žene prvo gledaju kakave je muškarac spoljašnjosti (priroda je priroda), pa ako je još duhovit, džentlmen (znači ne ljigavac koji će da se "savija" i trudi da bude krpa, nego baš džentlmen), pažljiv, povremeno ih iznenadi nekim poklonom (već prema mogućnostima) - savršenstvo.
Menjajte sebe, ne tražite krivicu u njima, jer jedostavno pogrešno gledate na muško-ženske odnose.

Neko

pre 13 godina

Ja volem da platim samo kad zapalim preko..heheheh...volem evropske vrednosti,a najvise volem kad cujem nase evropejce kako nam drobe o istim. Meni je njih pun ... :D

@Mihailo

pre 13 godina

Ja nisam ni mali, ni proćelav, ni debeljuškast, spadam u kategoriju lepih muškaraca, visok sam preko 190cm, dobro građen, imam lepo lice, a pri tome sam visoko obrazovan, inteligentan i veoma duhovit. Ne spadam u kategoriju ljigavaca, krpa, grebatora, lažova i podlaca, naprotiv, spadam u kategoriju poštenog i karakternog sveta. Ovo što sada pišem o sebi zvuči narcisoidno, ali to bi ti rekla svaka devojka koja me poznaje. Reklo bi se po opisu da sam prava žvaka za devojke, ali nije tako. Grdno grešiš ako misliš, da je sve ovo što sam nabrojao dovoljno, da bi bio uspešan kod ovih naših devojaka. Nažalost, moja iskustva sa pripadnicama lepšeg pola su JEZIVA! Mislim da ne postoji momak koji je imao ista ili slična iskustva. Mnoge bi rekle, da su to verovatno bile sponzoruše, umišljene lepotice koje su jurile jake face i biznismene. Ne, naprotiv. Sve devojke za kojima sam jurio su bile tzv. "obične", "fine" devojke, one koje baš nemaju lepotu, ali zato imaju dušu. E ja sam se nagledao te "duše" i reći ću ti, da slučajno nebi bio u zabludi, da ako nemaš para, modernu garderobu, dobar auto, stan, uopšte nisi interesantan. Danas je nažalost interes na prvom mestu, a ljubavi se setimo tek onda, kada nas sve te materijalne stvari više ne mogu ispuniti. I još nešto. Danas kada sretnem neke od tih na ulici, samo prođem, neću čak sa njima ni da stanem, ali veruj mi, sada bi mi svaka od njih rado krevet zagrejala, ali to se neće desiti, makar do sudnjega dana ostao sam!

Oženjen

pre 13 godina

Platio sam za rođendan, dan ljubavi, 8.mart, prolećni 3-dnevni odmor, letovanje predsezonu, letovanje sezonu, letovanje postsezonu, jesenju šoping turu u inostranstvu, zimovanje, doček nove godine, doček Srpske nove godine, i ko zna šta sve još u međuvremenu. Seksa nema ni za lek.

Pantagruel

pre 13 godina

Није све у новцу и није свака проституција транспарентна. Нико нормалан не би спорио да је свака идеја продаје тела и нарушавања сопственог достојанства за новац (која је основа класичне проституције) понижавајућа за жену или било које слободно људско биће. Међутим, део проблема лежи и у чињеници да су нам као тековина система вредности деведесетих стасале генерације девојака међу којима немали број развија начин размишљања: Излазићу, проводићу се, водићу "активан друштвени живот" (клубови, барови, вечере, поклони плаћена путовања и томе слично), а онда ћу у тридесет и некој "нахватати" мамлаза који ће се заљубити у мене (тако што му успешно прикријем своју прошлост) и "опрати ми биографију", тако што ће ме учинити својом женом и мајком свог детета (Најчешће само једног, јер она унапред зна да не жели више. Једно је сасвим довољно за вишедеценијску манипулацију мушкарцем, а носи знатно мање обавеза него двоје или више). Кад се тако, у новом издању, покажем пред светом (ужом и широм родбином и кругом пријатеља), откачићу га при првом озбиљнијем животном изазову Бићу обезбеђена алиментацијом до краја редовног школовања детета (26 година), мама ће ми чувати дете, а ја ћу опет водити "активан друштвени живот". Њега нико неће питати да ли му се мој избор свиђа или не. Мораће да ћути, изиграва ходајући банкомат, плаћа и игра онако како му ја свирам (без стварне могућности да дубље утиче на васпитање заједничког детета). Ако покуша да се побуни, увек ћу моћи да му запретим ускраћивањем виђања детета, пријавом за породично насиље или "тровање" дечије душе причом да је тата лош.
И после свега, нека ме неко убеди да је класична проституција (под условом да се не ради о трговини људима и принуди) веће зло од ове прикривене. Јасно је која од њих две носи теже и дуготрајније последице.

Vladimir Pula

pre 13 godina

Stvarni problem prostitucije je onaj dio koji se tiče porobljenih djevojaka koje se nasilno prostituira i općenito svih onih makroa i nasilnika koje izrabljuju žene. Tome se mora stati na kraj.
Ako to izuzmemo prostitucija sama po sebi nije toliko skandalozna pojava, jer uvijek ce biti odredjen broj žena kojima ce to biti prihvatljiv oblik zarade, isto kao sto ce biti odredjen broj muškaraca spremnih da to plate.
Kad covjek ode u Nizozemsku i vidi da te žene imaju socijalno, zdravstveno, kontrolu svakih 15 dana, onda pomislis zbilja ima puno gorih stvari od prostitucije.

Globtroter

pre 13 godina

Da su mene uključili u to istraživanje rekao bih da nikad nisam platio za seks - i zaista, nikad nisam otišao kod prostitutke i nikada mi nije palo na pamet da otvoreno plaćam za seks. S druge strane, ako pogledam par svojih 'avantura' iz prošlosti, ja sam i preplatio za seks i to ne samo jednom, i to ne za ko zna kakav seks. Koliko su neke moje veze meni ispumpale novca prosto se zapitam gde mi je bio razum...

Ali, što se kaže, ko ne plati na mostu - platiće na ćupriji. Svi mi plaćamo ovako ili onako, pitanje je šta se samo dobije za uzvrat. Ako je reč o čistom seksu, daleko je poštenije i otvorenije platiti 'po tarifi' nego se samozavaravati da tu ima nešto više od toga.

ppp

pre 13 godina

koliko li se samo ogorcenih muskaraca ovde javljaaa.... ja stvarno ne znam gde nalazite sve tako neke zene koje hoce da vam otmu te silne pare o kojima pricate...Ali,s kim si takav si,pa ocigledno ni vi niste dobre prilike kada nalazite samo sponzoruse. ja kao da ne zivim ovde jer jos nisam upoznala zensku osobu da je takva nula o kakvim vi pricate. Niste li sebi jadni kada pisete kako sa prostitutkama ne morate da se obavezujete na vecere,ljubav,paznju i slicno? koja je svrha vaseg jalovog zivota kada nemate motivaciju da udovoljite osobi sa kojom ste u vezi???

hat-trick

pre 13 godina

Naravno da je novac bitan, ako imaš preko pedeset godina, izgledaš kao vanbračni sin Goluma i Godzile a želiš seks sa dvadesetogodišnjakinjom. Lepo sam ja jednom prilikom rekla: Prvo pitanje je je li lep? Drugo: Je li pametan (duhovit, zanimljiv)? I ako nije ništa od ta dva: Koliko mu je dubok novčanik? Tako otprilike ide hijerarhija

Žena

pre 13 godina

Za sex su vjerovatno spremni da plate svi muškarci,ali ja sam se uvijek pitala koji su to muškarci spremni da onako ,sa zadovoljstvom ,pošalju ženi buket "101 ruža" a da ti to ne spominju svaki put ,poslije ,kad se naljute.Takdje sam se divila i ženama koje su to zaslužile.Ja,nažalost,to nikad nisam uspjela.

Postenje

pre 13 godina

Protivnici legalne prostitucije su "postene" zene jer im se obara cena rada i "posteni" (siromasni) muskarci koji zive u iluziji da mogu dobiti za dzabe.

veciti nezenja

pre 13 godina

Pitam se sa kakvim se to zenama druzite kad ostavljate ovakve komentare? Imate li majke i sestre?

Uostalom, ako ne umete sa zenama onda placajte profesionalkama i nemojte zene da krivite sto ste vi nesposobni za drugaciji odnos.

andrija

pre 13 godina

@mina a ti si verovatno neka eva mendes ili dzesika alba.ovo su verovatno muskarci sa iskustvom koje im govori na sta se sve svode musko zenski odnosi u danasnjem vremenu.sta da ocekujemo od zena kada vam je prvi odgovor sta ocekujete od muskarca rec sigurnost a ne ljubav.kada je dobar sex i frajer,to je ok,ali se onda odmah podrazumeva pitanje egzistencije koja ako je losa anulira brzo ove vrednosti.vama sve mora da bude idealno a cesto i kada je tako onda vam sve to brzo dosadi.sve sto trazite od partnera treba i da posedujete..zalosno je sto ovi ljudi kazu da je bolje platiti za sex i kada im je prostitutka draza od devojke ali i vi ste tome mnogo doprineli..to je muski bunt od zivotnih razocarenja..ipak,hvala bogu da jos uvek postoje osobe koje su duhovno ciste i da veruju u ljubav..

tamo

pre 13 godina

ne shvatam kako nikome ovde nije bitno da ih devojka zeli isto koliko i oni nju. Za mene ne postoji bolji osecaj i seks je jedino stvarno sjajan ukoliko vas i ona jako zeli. Ako je vama stalo da ona uziva i njoj da vi uzivate onda seks moze biti neverovatan, mada nema mnogo veze sa onim sto se vidi u porno filmovima.

crazy processor

pre 13 godina

(Mihailo, 26. mart 2013 22:21)

Jesi li ti ove ili prosle godine postao punoletan? Ili jos uvek nisi imao vezu duzu od 3 godine?

Samo kada bi prestale da smaraju sa problemima koje imaju. Kada pocne da mi se zali oko posla ili nekih svojih gluposti, a ne zeli nista da preduzme, nego eto mora da kaze sta je muci, ja bih u tom momentu otisao da zivim u divljinu, ma otisao bih u pm, muka mi je vise od pravljenja problema bez problema, boli me uvo za sex i od njega mi je muka, pocelo je sve da se vrti oko sexa.

sonja

pre 13 godina

mihailo svaka cast na komentaru!! nikada nisam trazila bogate. i moji roditelji su se uzeli zbog drugih vrednosti, oboje imaju fakultete teske zavrsene i jedva sklapaju kraj sa krajem, tako da novac nije u bitanju bio kad je moja mama trazila muza, ni njene drugarice... i nije vecina zena, devojaka takva,. ovi muski se samo tese da je novac u pitanju. mozda kod sponorusa ovako stvari stoje...ja nikad nisam imala bogate momke.

Mina

pre 13 godina

Fenomenalno. Vec vidim gomilu debeljuskastih, procelavih, aljkavih, neobrazovanih, neuspesnih itd muskaraca koji misle da nemaju devojku zato sto nemaju para. Ne, nije zato

Sugar Daddy

pre 13 godina

Sve je ovo malo komplikovanije nego što izgleda. Ne radi se samo o tome da li ti muškarci mogu da nađu odgovarajuće devojke i bez novčane transakcije. Radi se o tome da li imaju vremena. Radi se i o tome šta žele u seksu. Kvalitetna prostitutka je specijalista za muško telo, zna šta vam treba i na koji način da vam to pruži.
Volim svoju ženu ali ponekad mi treba malo više uzbuđenja.

Sugar Daddy

pre 13 godina

Nije sve baš tako jednostavno. Ne radi se samo o osvajanju, nego i o tome šta želimo. Ja sam pošteno osvojio moju ženu i volim je, ali ne mogu od nje da očekujem seks koji mi može pružiti neko ko se bavi tim poslom. Trenutno sam sa dva puta mlađom devojkom, studira i radi kao striptizeta. Dobija mesečni džeparac u visini pristojne plate, viđamo se jednom sedmično. Uzbuđuje me, zadovoljava, vredi. Pomaže da održim liniju.
Ako hoćete da vidite kako je imati seks sa porno glumicom - probajte porno glumicu :)
A idealistima poput Mihaila mogu da kažem da je to o čemu priča sjajno, i sam sam na takav način osvojio moju ženu. Međutim, određenim ženama to samo po sebi nije dovoljno, nego ih privlače neke druge stvari. Ne samo novac, nego i moć i autoritet.

Leo

pre 13 godina

Citajuci uobicajeni tekst na isuvise upotrebljavanu temu, pretpostavio sam da bi komentari i dalje mogli biti zanimljivi. I bi tako. Smesno je koliko je povredjnih i ozlojedjenih muskaraca koji svoje nagomilane frustracije neuspelim emotivnim vezama sa zenama pokusavaju nekako da izbace iz sebe, trazeci ovakve tekstve i pisuci sta im lezi na srcu, a Boga mi i dusi, u vidu kakvog licnog dnevnika. Tuzno je, medjutim, sto ovakva pojava ne pokazuje tendenciju nestajanja.Umesto da shvate da razlog takvog stava lezi iskljucivo u njima i da porade na sebi, takvi muskarci radije vode neki umisljeni, smesni rat protiv zena. Prvo, nazivaju zene prostitutkama, a onda se cude kad im ne "daju", a, ako im "daju" odmah, onda su prostitutke. Drugo, i da je tako, pa gospodo draga, trziste diktira sve, ponuda postoji samo, ukoliko ima potraznje.A sta je sa muskarcima prostitutkama,kji su to u pravom smislu te reci, o tome ni spomena.Polazeci od toga da je manje muskaraca nego zena,kao sto je slucaj svugde, kad bi svaki muskarac bio veran svojoj partnerki, odredjeni broj zena nikada ne bi imale seksualnog partnera.Da li postoji uopste i jedna od karakteristika, koje takvi muskarci pripisuju zenama, a da je sami svojim ponasanjem nisu izazvali.Jos kazu i sponzoruse.Da vidim tog muskarca kome ne bi prijalo da i njemu devojka kupuje poklone,da ga cascava,da mu placa,pa oni se polomise da daju sebe i za dzabe samo da "uhvate" devojku,a kamo li da im jos ova nudi i novac.Sta drugo reci do licemerje.

strelica

pre 13 godina

Bravo Mihajlo! A vi sto pljujete po zenama i generalizujete na osnovu ponekog loseg iskustva, zapitajte se kakvi ste, u kakvom se drustvu krecete, sta trazite u zeni i sto je najvaznije- gde je trazite.
Onaj ko nije spreman ista da ulozi u vezu (ne mislim na pare) verovatno nikad nije imao pravu vezu u kojoj su ga voleli, o njemu brinuli i gledali u njega kao u boga.
Radite na sebi i nastavite da trazite i da se trudite.

crazy processor

pre 13 godina

(peace frog, 27. mart 2013 14:36)

Htedoh ti nesto reci, ali uvideh da nece imati efekta. Moram ti samo reci da sebe smatras suvise pametnom, ti pokusavas reci muskarcu kako razmisljaju muskarci. Veruj mi da i tvoj muz verovatno cesto kaze sebi u bradu kako ga smaras, a ti ili poradi na sebi ili isto i njega nauci kako razmisljaju muskarci. Prostitucija nema veze sa mojim komentarom, prostitucija je nastala zahvaljujuci zenama, a ne muskarcima.

peace frog

pre 13 godina

@ crazy processor a i ostali istomisljenici
kakav problem socijalne prirode vi imate? Tesko ti je da saslusas neciji problem,pogotovo ako je ta osoba tvoj partner?! Ti i nisi za drugo nego u sumu da ides i da zivis kao pustinjak. Jedan zivot imas,kakva je svrha ako ga ne ispunis ljudima koje volis,ljudima sa kojima mozes da se smejes i places,podelis lepe i tuzne dogadjaje? Ako je vama cilj isprazan seks sa prostitutkom koja ce ispuniti sve vase seksualne mastarije i kad uzme vas novac otici kuci,ja vas onda zalim. I pitam se u kom svetu ja to zivim. Ja nikada nisam pamtila niti brojala sta sam kome poklonila i koliko sam to platila. Najsrecnija sam bila kad sam dobila prvu platu i mogla mom decku (sada muzu) da poklonim nesto sto je uvek zeleo.blacz Ovoliko mizogenije na jednom mestu,ne mogu da verujem. Znam samo da sam srecna sto ne poznajem muskarce poput vas. Pitate se sto nemate srece sa zenama. Mozda bi pomoglo da ih ne mrzite. A mozda samo mrzite sami sebe? To bi objasnilo mnogo toga

Filozof

pre 13 godina

Trebalo bi postaviti pitanje,a sta se danas ne placa kod nas?Pocev od osnovne skole,pa nadalje,sve se na zalost placa.Sto je jos gore,one koji bi nesto hteli da postignu svojim znanjem i radom,sputavaju jos od malih nogu jer nece da "plate" i prosto ne daju im da pridju bilo gde.Ovde na zalost postoji kultura placanja i davanja mita.Pa onda lako dolazimo i do seksa.Ne kazu dzabe da je to najstariji zanat na svetu.Ali niko ne kaze da se tim zanatom (doduse ne u vidu "registrovanog zanimanja") bave i one zene koje tako "napreduju" pocev od fakulteta pa do sluzbe.Da li je prostitucija samo placanje odredjenog broja novcanih jedinica za sat seksa? Ili mozda i davanje skupih poklona,stanova,automobila?Danas se izgubio pojam i granica izmedju prostitucije one prave i prikrivene.Ali ako neko o tome javno progovori odmah ga docekaju razne feministkinje i lobistkinje da je kreten koji u zivotu ne moze nista da uradi pa nalazi opravdanje u tome da su sve zene prostitutke.Nisu i ne mogu se podvesti pod tu kategoriju,zbog nekoliko losih izuzetaka,ali moram priznati da se danas rec "ljubav" i bilo kakva vrsta osecaja veoma brzo izgubila u ovim smutnim tranzicionim vemenima,tako da vise ne znam koje su profesionalke a koje amaterke.Naravno da ima tu dosta onih koji se zbog raznih okolnosti,organizovanog kriminala i ko zna cega moraju baviti prostitucijom i to je zalosna pojava,ali na zalost i onih koje imaju udoban,sredjen zivot,ali psihologiju koja se ne razlikuje mnogo od doticnih.

nesha

pre 13 godina

jedno je ako je prostitutka zrtva sex trafikinga. hapsio bih sve odgovorne. a drugo je ako je svesno odabrala da bude prostitutka i moze da se povuce iz toga ali ne zeli.
nisam nikada koristio usluge prostitutki ali ukoliko bih zeleo samo sex to bi sigurno bilo sa njima. druga stvar su emocije, ali ako hoces samo sex najbolje je izabrati profesionalku koja zna da ti ispuni ono sto zelis a nemas nikakvog cimanja.
postoji i trip kod nekih muskaraca da svoju nagradu moraju da zasluze, ili se osecaju mocno ako dobiju nesto sto ne moze imati svako, ali ja to ne razumem. najvaznije mi je da sto lakse dobijem bas ono sto zelim

Nemanja 88

pre 13 godina

Platio bih ja iz razloga što smatram da je glupo da omatorim da bih postao muškarac u pravom smislu te reči. Ovako nemam dovoljno samopouzdanja i znanja da osvojim ženu a to verujte nije nimalo lak posao! Tako bih imao više samopouzdanja i nikad više ne bih platio za seksualne usluge. Eto, toliko od mene o ovoj temi.

@ Pantagruel

pre 13 godina

@ Pantagruel
Prostitutke mozda nisu toliko nemoralne ali sama pojava prostitucije jeste.

Sto se tice ovog dela glavnog teksta: "Takođe tvrde da žene koje nude seksualne usluge uživaju u svom poslu i bez problema bi se venčali sa prostitukom" imam problem da izdvojim najnelogicniju stavku...

Bane

pre 13 godina

Da vam zena udovoljava sve kao i bas u porno filmovima vi nebi ni pomisljali o placanju doticnima?! Ja barem mislim tako ali i to vremenom valjda dosadi pa ti promena partnera....?? Neznam,ima nas svakojakih....

komentatorka

pre 13 godina

ад погледам женско на улици.........свака ми је ко банкарски кредит.........нема данас разлике између проститутке, обичне, пословне, породичне........кад нема пара да узме, свака ти окрене лист
-------------------------------------------
pogledaj i svoju mamu tako

kakvi placaju?
pa najveci picopacenjici

peace frog

pre 13 godina

@ crazy processor
naravno da ga smorim,smori i on mene milion puta,i iznervira me i ja njega verovatno. Ali me isto tako i nasmeje,i oraspolozi. Izvini,ja nemam sklonosti da generalizujem,ne mislim da svi muskarci isto razmisljaju kao ni sve zene. Ne mislim da postoji univerzalno musko/zenski nacin misljenja. Niti zelim da bilo kome namecem svoje misljenje. Nisam sklona sovinizmu bilo koje vrste,ne mrzim ceo muski rod zbog jednog muskarca koji me je povredio u zivotu. Posmatram ljude kao individue i tako ih tretiram (na pol se ni ne osvrcem,kao ni na naciju,rasu i sl). Uopste ne mislim da sam prepametna,ne znam po cemu si to zakljucio. A sto se tice prostitucije,uopste je ne osudjujem! Svako ima pravo sa svojm zivotom da radi sto hoce. Takodje ne osudjujem razne oblike seksualnog ponasanja drustveno prihvatljivog ili neprihvatljivog dok god nije na stetu nekog treceg ili dok god je pod pristankom svih lica koja u tome ucestvuju. Meni samo nije jasna mrznja prema bilo kome,u ovom slucaju tvoja (vise nego ocigledna) prema zenskom rodu. To je sve sto sam htela da ti kazem u prethodnom komentaru. Ali,budi ogorcen ako zelis,nisam bas toliki utopista da mislim da cu promeniti tvoj negativan stav. Samo,mrznja je cudna stvar,mislis da stetis nekom drugom a najvise stetis samom sebi. Pozdrav

Andreja

pre 13 godina

Aleksandre, zemljače, u pravu si, ali ja nisam mogao da biram kako ću se roditi, da se rodim visok, markantan i šarmantan kao ti.
Voleo bih da sam rođeni Don Žuan, ali rođen sam kao žgoljavi, sitni, dosadni geek koga svi u familiji zovu da nešto popravi, od igle do lokomotive.
I što je najcrnje, ne umem da se pretvaram da mi je stalo do nekoga. Kada bih o ljudima znao 1% onoga što znam o nauci i tehnici, ne bih bio sam, niti bih čitao članke na ženskoj strani novina.
Obaška što sam rođen kao ateista u inače narastajuće religioznoj zemlji.
A da, imam i mali penis.

Večiti neženja, zemljače, imam majku, a imam i oca, koji je bogat čovek. Ja nisam. I ono malo što sam zaradio, zaradio sam uz mnogo znoja.
Interesantno je da bi se i danas mnoge žene radije zabavljale sa mojim ocem koji je 36 godina stariji od mene, nego sa mnom, ali on je čovek starog kova, i galantan je.

Mario, rekao si u jednoj rečenici puno. Imaš dara i stila za pisanje. Bravo.

Koristite uvek kondom i obavezno uzmite fiskalni račun. ;)

Sugar Daddy

pre 13 godina

Naravno da je porno gluma, ali zar mislite da su uzdasi koje prostitutka izbacuje iz sebe tokom seksa autentični?
Ali želim da podelim jedno drugo opažanje. Dobar broj devojaka u svetu seksualnih usluga su biseksualci, bar sam ja nailazio na takve.

kad sam procitao "volim da hejtujem" pao mi mrak na oci

pre 13 godina

@ crazy proccesor

Volis da hejtujes ?? A sa druge strane kazes da ti je smisao zivota ljubav ??? Bice da si ti nesto grdno omasio a ne ova devojka..

Ona

pre 13 godina

crazy processor, 27. mart 2013 22:40

Ipak mi se cini da je tu odgovornost podeljena u najmanju ruku, ako se setimo da su tek pre par desetina godina zene pocele da postaju stvarno ekonomski nezavisne od mukskaraca, a broj onih koji se aktivno bave njome reciprocan realnim mogucnostima koje neko drustvo u ekonomskom smislu pruza.
Licno mislim da je treba dopustiti, ali sam skepticna da se moze odrzati u okvirima da je rade samo one koje to stvarno zele, jer ih
ostali 'posteni' poslovi smaraju...
U nekim godinama, a verovatno je i sada tako nije mogao svako da udje npr. u posao nadzidjivanja, cak i ako je imao pare za investicije. Inace od metka upozorenja u koleno do metka u potiljak bio je kratak put.
Zasto, pa profit skoro 100% na malim stanovima.
Mislim da prostitucija nije nelegalna (tamo gde je zabranjena kupovina seksa) zbog feministkinja i udatih zena (ko njih sta pita), vec zato sto to mafija drzi pod sobom u sivoj zoni radi velikih profita. Ne znam kako su to resili u drzavama u kojima je legalna (Holandija i sl.), gde se placa porez i te zene imaju zdravstvenu zastitu. Mislim da je i tu obavaljaju imigrantkinje koje se bez ikakve snase da se snadju u tim drustvima, a verovatno ne mogu da se kvalifikuju za socijalu.

Posmatrac

pre 13 godina

Uvek ima ono pravilo da ne idu dva dobra zajedno,nego da mozete naci pre ruznu zenu i lepog zgodnog muskarca ili ruznog muskarca i zgodnu lepu zenu.Ali nekako kad pogledam malo okolo,vratim film u ovih petnaestak,dvadeset godina,nikada nisam video vise ruznih,malih,celavih muskaraca sa super ribama,a takodje retko sam video nekog dobrog frajera sa lepom i zgodnom ribom.Verovatno je ljubav slepa sto kazu.

Brka

pre 13 godina

Hm, mnostvo, naizgled zanimljivih komentara - svakako uvek se nadje pokoji izvanredan - ali nazalost tok diskusije je krajnje predvidljiv. Meni je zanimljivije pitanje - "Kakve zene placaju za seks?". A mogao bih i da preformulisem i dopunim pitanje - gospodze i gospodzice, ima li vas takvih ovde prisutnih?

crazy processor

pre 13 godina

(peace frog, 28. mart 2013 14:51)
Dobro kada si vec toliko omasila da ti kazem:). Kod mene ne postoji mrznja, nikada nisam mrzeo, svi mi imamo svetlu i tamnu stranu i dosta je lakse opstajati u tamnoj, ali tu nije sreca:). Volim da hejtujem, cisto da izbacim negativnost iz sebe. Naravno da nikada nisam niti cu mrzeti zene, sve moje bivse imaju dobar odnos sa mnom, dosta su razlicite, neke sam morao da jurim dan, neke mesecima, a ima ih i za koje su mi trebale godine truda:), bilo je i par stotina korpi:). Vidis kod mene je smisao zivota ljubav, ne samo prema zenama nego prema svemu, ali prema njima je najbitnija i najlepsa, gde ne mogu da je pronadjem tu necu ni biti. Nista u zivotu ne posmatram kao problem, naprotiv to je za mene izazov i zato ne shvatam zasto imati problem, a ne resavati ga. Veliki procenat zena ima strah od srece pa mozda zato i zele probleme, strah je glavni razlog ljudske nesrece. Volim posao kojim se bavim i veoma je bitno da imam inspiraciju, jer sam ga stvorio zahvaljujuci ljubavi prema jednoj devojci, sad zamisli kako utice na mene i posao pricanje o problemima. Trazio sam da napuste posao ukoliko nisu zadovoljne, nisu ni morale da rade, ali samo da mi ne unistavaju inspiraciju. Tako da sam dosao do zakljucka da sam najvece stvari u zivotu postigao dok sam neku osvajao, svakoj dugujem zbog toga, a najvise onima sto sam osvajao godinama. Nastavicu i dalje da osvajam, a ostacu sa onom koja ne bude vukla strah sa sobom, jer kako ti rece jednom se zivi;)

Sexy žena

pre 13 godina

Ljubomorni administratore, zašto niste bili objavili moj komentar upućen Mihailu?..:

Mihailo, 26. mart 2013 22:21

Da se baš skoro nisam nepovratno zaljubila u najposebnije luče na planeti, sad bih ti tražila br.tel. ;)
P.S. I samo da znaš, 10 od 9 muškaraca uvek će ti zavideti, jer žene (i "neprostitutke" i prostitutke) vole upravo frajere kakav si ti! Ove druge muškarce ove prve ("neprostitutke") ignorišu, a ove ih druge (prostitutke) samo obrade jer su im platitili za to (kad bi mogle da biraju ko će da im plati, i one bi ih ignorisale, kao što bi dobrim frajerima dale za dž). Ali ti Mihailo, tebe bi, mmmmmm, svaka...

Mihailo

pre 13 godina

Auuu članak stvoren za bljuvanje frustracije niskih, proćelavih, debeljuškastih muškaraca, koji na sve žene gledaju sa nekom mržnjom isključivo zbog toga što ne mogu sopstvenim KVALITETOM da ih osvoje. Opravdanje - žene samo na novac gledaju.

Prijatelji moji, to blage veze sa životom nema. Žene prvo gledaju kakave je muškarac spoljašnjosti (priroda je priroda), pa ako je još duhovit, džentlmen (znači ne ljigavac koji će da se "savija" i trudi da bude krpa, nego baš džentlmen), pažljiv, povremeno ih iznenadi nekim poklonom (već prema mogućnostima) - savršenstvo.
Menjajte sebe, ne tražite krivicu u njima, jer jedostavno pogrešno gledate na muško-ženske odnose.

џивџан 036

pre 13 godina

Кад погледам женско на улици.........свака ми је ко банкарски кредит.........нема данас разлике између проститутке, обичне, пословне, породичне........кад нема пара да узме, свака ти окрене лист

wlado

pre 13 godina

manje vise sve zene su iste, glume moraliste, ucenjuju svoje muskarce, cede ih, zahtevaju materijalnu stabilnost(i jos po nesto), kada dodju teski dani, zbogom ljubavi...

Mickooo

pre 13 godina

Najbolje platiti .tj nasigurnije!biras kojoj platis.nemas obavezu da kupujes poklone.da izvodis na vecere.nerizikujes da budes uhvacen.a uz to imas ekstra seks i ispunjenje svih zelja!

Neko

pre 13 godina

Ja volem da platim samo kad zapalim preko..heheheh...volem evropske vrednosti,a najvise volem kad cujem nase evropejce kako nam drobe o istim. Meni je njih pun ... :D

Sugar Daddy

pre 13 godina

Nije sve baš tako jednostavno. Ne radi se samo o osvajanju, nego i o tome šta želimo. Ja sam pošteno osvojio moju ženu i volim je, ali ne mogu od nje da očekujem seks koji mi može pružiti neko ko se bavi tim poslom. Trenutno sam sa dva puta mlađom devojkom, studira i radi kao striptizeta. Dobija mesečni džeparac u visini pristojne plate, viđamo se jednom sedmično. Uzbuđuje me, zadovoljava, vredi. Pomaže da održim liniju.
Ako hoćete da vidite kako je imati seks sa porno glumicom - probajte porno glumicu :)
A idealistima poput Mihaila mogu da kažem da je to o čemu priča sjajno, i sam sam na takav način osvojio moju ženu. Međutim, određenim ženama to samo po sebi nije dovoljno, nego ih privlače neke druge stvari. Ne samo novac, nego i moć i autoritet.

veciti nezenja

pre 13 godina

Pitam se sa kakvim se to zenama druzite kad ostavljate ovakve komentare? Imate li majke i sestre?

Uostalom, ako ne umete sa zenama onda placajte profesionalkama i nemojte zene da krivite sto ste vi nesposobni za drugaciji odnos.

Pantagruel

pre 13 godina

Раније сам имао изразито негативан став према проституцији. У међувремену сам упознао њене граничне или прикривене облике (брак и везу засноване на материјалном интересу, калкулацији и тешкој подвали страни која у тај однос заиста уђе срцем). Данас класичне проститутке сматрам знатно моралнијим од описаних жена-предаторки које мушкарца оглођу до кости, испљуну и наставе даљр, а потом глуме светице или чак жртве. Са проституткама човек макар у сваком тренутку тачно зна на чему је и, ма колико то некоме могло звучати нелогично, оне вам у ствари штеде новац, живце, душу и здравље које иначе погубите због стреса са некима које вам симулирају љубав само док не извуку оно што их стварно занима.

Mina

pre 13 godina

Fenomenalno. Vec vidim gomilu debeljuskastih, procelavih, aljkavih, neobrazovanih, neuspesnih itd muskaraca koji misle da nemaju devojku zato sto nemaju para. Ne, nije zato

Leo

pre 13 godina

Citajuci uobicajeni tekst na isuvise upotrebljavanu temu, pretpostavio sam da bi komentari i dalje mogli biti zanimljivi. I bi tako. Smesno je koliko je povredjnih i ozlojedjenih muskaraca koji svoje nagomilane frustracije neuspelim emotivnim vezama sa zenama pokusavaju nekako da izbace iz sebe, trazeci ovakve tekstve i pisuci sta im lezi na srcu, a Boga mi i dusi, u vidu kakvog licnog dnevnika. Tuzno je, medjutim, sto ovakva pojava ne pokazuje tendenciju nestajanja.Umesto da shvate da razlog takvog stava lezi iskljucivo u njima i da porade na sebi, takvi muskarci radije vode neki umisljeni, smesni rat protiv zena. Prvo, nazivaju zene prostitutkama, a onda se cude kad im ne "daju", a, ako im "daju" odmah, onda su prostitutke. Drugo, i da je tako, pa gospodo draga, trziste diktira sve, ponuda postoji samo, ukoliko ima potraznje.A sta je sa muskarcima prostitutkama,kji su to u pravom smislu te reci, o tome ni spomena.Polazeci od toga da je manje muskaraca nego zena,kao sto je slucaj svugde, kad bi svaki muskarac bio veran svojoj partnerki, odredjeni broj zena nikada ne bi imale seksualnog partnera.Da li postoji uopste i jedna od karakteristika, koje takvi muskarci pripisuju zenama, a da je sami svojim ponasanjem nisu izazvali.Jos kazu i sponzoruse.Da vidim tog muskarca kome ne bi prijalo da i njemu devojka kupuje poklone,da ga cascava,da mu placa,pa oni se polomise da daju sebe i za dzabe samo da "uhvate" devojku,a kamo li da im jos ova nudi i novac.Sta drugo reci do licemerje.

volim žene

pre 13 godina

Ja sam jednopm bio u nemačkoj, da iskusim evropske vrednosti i sa drugarom, na vratima čuh poziv mlade devojke - bite šen nemenzi plac-,a kada je čula da pričamo srpski rekla je sasvim razgovetno izvolte momci uđite,sedite slobodno,poručite piće.Gledajući kroz taj primer Srbija je već tada bila u evropi,zahvaljujući našim lepim devojkama.,

peace frog

pre 13 godina

@ crazy processor a i ostali istomisljenici
kakav problem socijalne prirode vi imate? Tesko ti je da saslusas neciji problem,pogotovo ako je ta osoba tvoj partner?! Ti i nisi za drugo nego u sumu da ides i da zivis kao pustinjak. Jedan zivot imas,kakva je svrha ako ga ne ispunis ljudima koje volis,ljudima sa kojima mozes da se smejes i places,podelis lepe i tuzne dogadjaje? Ako je vama cilj isprazan seks sa prostitutkom koja ce ispuniti sve vase seksualne mastarije i kad uzme vas novac otici kuci,ja vas onda zalim. I pitam se u kom svetu ja to zivim. Ja nikada nisam pamtila niti brojala sta sam kome poklonila i koliko sam to platila. Najsrecnija sam bila kad sam dobila prvu platu i mogla mom decku (sada muzu) da poklonim nesto sto je uvek zeleo.blacz Ovoliko mizogenije na jednom mestu,ne mogu da verujem. Znam samo da sam srecna sto ne poznajem muskarce poput vas. Pitate se sto nemate srece sa zenama. Mozda bi pomoglo da ih ne mrzite. A mozda samo mrzite sami sebe? To bi objasnilo mnogo toga

crazy processor

pre 13 godina

(Mihailo, 26. mart 2013 22:21)

Jesi li ti ove ili prosle godine postao punoletan? Ili jos uvek nisi imao vezu duzu od 3 godine?

Samo kada bi prestale da smaraju sa problemima koje imaju. Kada pocne da mi se zali oko posla ili nekih svojih gluposti, a ne zeli nista da preduzme, nego eto mora da kaze sta je muci, ja bih u tom momentu otisao da zivim u divljinu, ma otisao bih u pm, muka mi je vise od pravljenja problema bez problema, boli me uvo za sex i od njega mi je muka, pocelo je sve da se vrti oko sexa.

Sugar Daddy

pre 13 godina

Sve je ovo malo komplikovanije nego što izgleda. Ne radi se samo o tome da li ti muškarci mogu da nađu odgovarajuće devojke i bez novčane transakcije. Radi se o tome da li imaju vremena. Radi se i o tome šta žele u seksu. Kvalitetna prostitutka je specijalista za muško telo, zna šta vam treba i na koji način da vam to pruži.
Volim svoju ženu ali ponekad mi treba malo više uzbuđenja.

ppp

pre 13 godina

koliko li se samo ogorcenih muskaraca ovde javljaaa.... ja stvarno ne znam gde nalazite sve tako neke zene koje hoce da vam otmu te silne pare o kojima pricate...Ali,s kim si takav si,pa ocigledno ni vi niste dobre prilike kada nalazite samo sponzoruse. ja kao da ne zivim ovde jer jos nisam upoznala zensku osobu da je takva nula o kakvim vi pricate. Niste li sebi jadni kada pisete kako sa prostitutkama ne morate da se obavezujete na vecere,ljubav,paznju i slicno? koja je svrha vaseg jalovog zivota kada nemate motivaciju da udovoljite osobi sa kojom ste u vezi???

sonja

pre 13 godina

mihailo svaka cast na komentaru!! nikada nisam trazila bogate. i moji roditelji su se uzeli zbog drugih vrednosti, oboje imaju fakultete teske zavrsene i jedva sklapaju kraj sa krajem, tako da novac nije u bitanju bio kad je moja mama trazila muza, ni njene drugarice... i nije vecina zena, devojaka takva,. ovi muski se samo tese da je novac u pitanju. mozda kod sponorusa ovako stvari stoje...ja nikad nisam imala bogate momke.

strelica

pre 13 godina

Bravo Mihajlo! A vi sto pljujete po zenama i generalizujete na osnovu ponekog loseg iskustva, zapitajte se kakvi ste, u kakvom se drustvu krecete, sta trazite u zeni i sto je najvaznije- gde je trazite.
Onaj ko nije spreman ista da ulozi u vezu (ne mislim na pare) verovatno nikad nije imao pravu vezu u kojoj su ga voleli, o njemu brinuli i gledali u njega kao u boga.
Radite na sebi i nastavite da trazite i da se trudite.

komentatorka

pre 13 godina

ад погледам женско на улици.........свака ми је ко банкарски кредит.........нема данас разлике између проститутке, обичне, пословне, породичне........кад нема пара да узме, свака ти окрене лист
-------------------------------------------
pogledaj i svoju mamu tako

kakvi placaju?
pa najveci picopacenjici

nestranacka licnost

pre 13 godina

Vidi se koliko je ovaj svet licemeran, kad je prostitucija nelegalna.
A sta je sponzorusa ili starleta nego kurva na dugi rok? Eto pravnog bajpasa, samo tako. Ima jos primera, naveo sam 2 iz prve.
Ista je situacija sa cenzurom na tv-u, sta, ako cujem neku psovku, pocecu i ja da psujem, a? Kao mali sam se svega i svacega naslusao, a stalno mi pricaju kako vrlo retko psujem, skoro nikad.

@Mihailo

pre 13 godina

Ja nisam ni mali, ni proćelav, ni debeljuškast, spadam u kategoriju lepih muškaraca, visok sam preko 190cm, dobro građen, imam lepo lice, a pri tome sam visoko obrazovan, inteligentan i veoma duhovit. Ne spadam u kategoriju ljigavaca, krpa, grebatora, lažova i podlaca, naprotiv, spadam u kategoriju poštenog i karakternog sveta. Ovo što sada pišem o sebi zvuči narcisoidno, ali to bi ti rekla svaka devojka koja me poznaje. Reklo bi se po opisu da sam prava žvaka za devojke, ali nije tako. Grdno grešiš ako misliš, da je sve ovo što sam nabrojao dovoljno, da bi bio uspešan kod ovih naših devojaka. Nažalost, moja iskustva sa pripadnicama lepšeg pola su JEZIVA! Mislim da ne postoji momak koji je imao ista ili slična iskustva. Mnoge bi rekle, da su to verovatno bile sponzoruše, umišljene lepotice koje su jurile jake face i biznismene. Ne, naprotiv. Sve devojke za kojima sam jurio su bile tzv. "obične", "fine" devojke, one koje baš nemaju lepotu, ali zato imaju dušu. E ja sam se nagledao te "duše" i reći ću ti, da slučajno nebi bio u zabludi, da ako nemaš para, modernu garderobu, dobar auto, stan, uopšte nisi interesantan. Danas je nažalost interes na prvom mestu, a ljubavi se setimo tek onda, kada nas sve te materijalne stvari više ne mogu ispuniti. I još nešto. Danas kada sretnem neke od tih na ulici, samo prođem, neću čak sa njima ni da stanem, ali veruj mi, sada bi mi svaka od njih rado krevet zagrejala, ali to se neće desiti, makar do sudnjega dana ostao sam!

Oženjen

pre 13 godina

Platio sam za rođendan, dan ljubavi, 8.mart, prolećni 3-dnevni odmor, letovanje predsezonu, letovanje sezonu, letovanje postsezonu, jesenju šoping turu u inostranstvu, zimovanje, doček nove godine, doček Srpske nove godine, i ko zna šta sve još u međuvremenu. Seksa nema ni za lek.

Globtroter

pre 13 godina

Da su mene uključili u to istraživanje rekao bih da nikad nisam platio za seks - i zaista, nikad nisam otišao kod prostitutke i nikada mi nije palo na pamet da otvoreno plaćam za seks. S druge strane, ako pogledam par svojih 'avantura' iz prošlosti, ja sam i preplatio za seks i to ne samo jednom, i to ne za ko zna kakav seks. Koliko su neke moje veze meni ispumpale novca prosto se zapitam gde mi je bio razum...

Ali, što se kaže, ko ne plati na mostu - platiće na ćupriji. Svi mi plaćamo ovako ili onako, pitanje je šta se samo dobije za uzvrat. Ako je reč o čistom seksu, daleko je poštenije i otvorenije platiti 'po tarifi' nego se samozavaravati da tu ima nešto više od toga.

Bane

pre 13 godina

Da vam zena udovoljava sve kao i bas u porno filmovima vi nebi ni pomisljali o placanju doticnima?! Ja barem mislim tako ali i to vremenom valjda dosadi pa ti promena partnera....?? Neznam,ima nas svakojakih....

Sexy žena

pre 13 godina

Ljubomorni administratore, zašto niste bili objavili moj komentar upućen Mihailu?..:

Mihailo, 26. mart 2013 22:21

Da se baš skoro nisam nepovratno zaljubila u najposebnije luče na planeti, sad bih ti tražila br.tel. ;)
P.S. I samo da znaš, 10 od 9 muškaraca uvek će ti zavideti, jer žene (i "neprostitutke" i prostitutke) vole upravo frajere kakav si ti! Ove druge muškarce ove prve ("neprostitutke") ignorišu, a ove ih druge (prostitutke) samo obrade jer su im platitili za to (kad bi mogle da biraju ko će da im plati, i one bi ih ignorisale, kao što bi dobrim frajerima dale za dž). Ali ti Mihailo, tebe bi, mmmmmm, svaka...

Žena

pre 13 godina

Za sex su vjerovatno spremni da plate svi muškarci,ali ja sam se uvijek pitala koji su to muškarci spremni da onako ,sa zadovoljstvom ,pošalju ženi buket "101 ruža" a da ti to ne spominju svaki put ,poslije ,kad se naljute.Takdje sam se divila i ženama koje su to zaslužile.Ja,nažalost,to nikad nisam uspjela.

crazy processor

pre 13 godina

(peace frog, 27. mart 2013 14:36)

Htedoh ti nesto reci, ali uvideh da nece imati efekta. Moram ti samo reci da sebe smatras suvise pametnom, ti pokusavas reci muskarcu kako razmisljaju muskarci. Veruj mi da i tvoj muz verovatno cesto kaze sebi u bradu kako ga smaras, a ti ili poradi na sebi ili isto i njega nauci kako razmisljaju muskarci. Prostitucija nema veze sa mojim komentarom, prostitucija je nastala zahvaljujuci zenama, a ne muskarcima.

nesha

pre 13 godina

jedno je ako je prostitutka zrtva sex trafikinga. hapsio bih sve odgovorne. a drugo je ako je svesno odabrala da bude prostitutka i moze da se povuce iz toga ali ne zeli.
nisam nikada koristio usluge prostitutki ali ukoliko bih zeleo samo sex to bi sigurno bilo sa njima. druga stvar su emocije, ali ako hoces samo sex najbolje je izabrati profesionalku koja zna da ti ispuni ono sto zelis a nemas nikakvog cimanja.
postoji i trip kod nekih muskaraca da svoju nagradu moraju da zasluze, ili se osecaju mocno ako dobiju nesto sto ne moze imati svako, ali ja to ne razumem. najvaznije mi je da sto lakse dobijem bas ono sto zelim

hat-trick

pre 13 godina

Naravno da je novac bitan, ako imaš preko pedeset godina, izgledaš kao vanbračni sin Goluma i Godzile a želiš seks sa dvadesetogodišnjakinjom. Lepo sam ja jednom prilikom rekla: Prvo pitanje je je li lep? Drugo: Je li pametan (duhovit, zanimljiv)? I ako nije ništa od ta dva: Koliko mu je dubok novčanik? Tako otprilike ide hijerarhija

Sugar Daddy

pre 13 godina

Naravno da je porno gluma, ali zar mislite da su uzdasi koje prostitutka izbacuje iz sebe tokom seksa autentični?
Ali želim da podelim jedno drugo opažanje. Dobar broj devojaka u svetu seksualnih usluga su biseksualci, bar sam ja nailazio na takve.

kad sam procitao "volim da hejtujem" pao mi mrak na oci

pre 13 godina

@ crazy proccesor

Volis da hejtujes ?? A sa druge strane kazes da ti je smisao zivota ljubav ??? Bice da si ti nesto grdno omasio a ne ova devojka..

@ Pantagruel

pre 13 godina

@ Pantagruel
Prostitutke mozda nisu toliko nemoralne ali sama pojava prostitucije jeste.

Sto se tice ovog dela glavnog teksta: "Takođe tvrde da žene koje nude seksualne usluge uživaju u svom poslu i bez problema bi se venčali sa prostitukom" imam problem da izdvojim najnelogicniju stavku...

tamo

pre 13 godina

ne shvatam kako nikome ovde nije bitno da ih devojka zeli isto koliko i oni nju. Za mene ne postoji bolji osecaj i seks je jedino stvarno sjajan ukoliko vas i ona jako zeli. Ako je vama stalo da ona uziva i njoj da vi uzivate onda seks moze biti neverovatan, mada nema mnogo veze sa onim sto se vidi u porno filmovima.

andrija

pre 13 godina

@mina a ti si verovatno neka eva mendes ili dzesika alba.ovo su verovatno muskarci sa iskustvom koje im govori na sta se sve svode musko zenski odnosi u danasnjem vremenu.sta da ocekujemo od zena kada vam je prvi odgovor sta ocekujete od muskarca rec sigurnost a ne ljubav.kada je dobar sex i frajer,to je ok,ali se onda odmah podrazumeva pitanje egzistencije koja ako je losa anulira brzo ove vrednosti.vama sve mora da bude idealno a cesto i kada je tako onda vam sve to brzo dosadi.sve sto trazite od partnera treba i da posedujete..zalosno je sto ovi ljudi kazu da je bolje platiti za sex i kada im je prostitutka draza od devojke ali i vi ste tome mnogo doprineli..to je muski bunt od zivotnih razocarenja..ipak,hvala bogu da jos uvek postoje osobe koje su duhovno ciste i da veruju u ljubav..

Pantagruel

pre 13 godina

Није све у новцу и није свака проституција транспарентна. Нико нормалан не би спорио да је свака идеја продаје тела и нарушавања сопственог достојанства за новац (која је основа класичне проституције) понижавајућа за жену или било које слободно људско биће. Међутим, део проблема лежи и у чињеници да су нам као тековина система вредности деведесетих стасале генерације девојака међу којима немали број развија начин размишљања: Излазићу, проводићу се, водићу "активан друштвени живот" (клубови, барови, вечере, поклони плаћена путовања и томе слично), а онда ћу у тридесет и некој "нахватати" мамлаза који ће се заљубити у мене (тако што му успешно прикријем своју прошлост) и "опрати ми биографију", тако што ће ме учинити својом женом и мајком свог детета (Најчешће само једног, јер она унапред зна да не жели више. Једно је сасвим довољно за вишедеценијску манипулацију мушкарцем, а носи знатно мање обавеза него двоје или више). Кад се тако, у новом издању, покажем пред светом (ужом и широм родбином и кругом пријатеља), откачићу га при првом озбиљнијем животном изазову Бићу обезбеђена алиментацијом до краја редовног школовања детета (26 година), мама ће ми чувати дете, а ја ћу опет водити "активан друштвени живот". Њега нико неће питати да ли му се мој избор свиђа или не. Мораће да ћути, изиграва ходајући банкомат, плаћа и игра онако како му ја свирам (без стварне могућности да дубље утиче на васпитање заједничког детета). Ако покуша да се побуни, увек ћу моћи да му запретим ускраћивањем виђања детета, пријавом за породично насиље или "тровање" дечије душе причом да је тата лош.
И после свега, нека ме неко убеди да је класична проституција (под условом да се не ради о трговини људима и принуди) веће зло од ове прикривене. Јасно је која од њих две носи теже и дуготрајније последице.

Ona

pre 13 godina

crazy processor, 27. mart 2013 22:40

Ipak mi se cini da je tu odgovornost podeljena u najmanju ruku, ako se setimo da su tek pre par desetina godina zene pocele da postaju stvarno ekonomski nezavisne od mukskaraca, a broj onih koji se aktivno bave njome reciprocan realnim mogucnostima koje neko drustvo u ekonomskom smislu pruza.
Licno mislim da je treba dopustiti, ali sam skepticna da se moze odrzati u okvirima da je rade samo one koje to stvarno zele, jer ih
ostali 'posteni' poslovi smaraju...
U nekim godinama, a verovatno je i sada tako nije mogao svako da udje npr. u posao nadzidjivanja, cak i ako je imao pare za investicije. Inace od metka upozorenja u koleno do metka u potiljak bio je kratak put.
Zasto, pa profit skoro 100% na malim stanovima.
Mislim da prostitucija nije nelegalna (tamo gde je zabranjena kupovina seksa) zbog feministkinja i udatih zena (ko njih sta pita), vec zato sto to mafija drzi pod sobom u sivoj zoni radi velikih profita. Ne znam kako su to resili u drzavama u kojima je legalna (Holandija i sl.), gde se placa porez i te zene imaju zdravstvenu zastitu. Mislim da je i tu obavaljaju imigrantkinje koje se bez ikakve snase da se snadju u tim drustvima, a verovatno ne mogu da se kvalifikuju za socijalu.

Postenje

pre 13 godina

Protivnici legalne prostitucije su "postene" zene jer im se obara cena rada i "posteni" (siromasni) muskarci koji zive u iluziji da mogu dobiti za dzabe.

peace frog

pre 13 godina

@ crazy processor
naravno da ga smorim,smori i on mene milion puta,i iznervira me i ja njega verovatno. Ali me isto tako i nasmeje,i oraspolozi. Izvini,ja nemam sklonosti da generalizujem,ne mislim da svi muskarci isto razmisljaju kao ni sve zene. Ne mislim da postoji univerzalno musko/zenski nacin misljenja. Niti zelim da bilo kome namecem svoje misljenje. Nisam sklona sovinizmu bilo koje vrste,ne mrzim ceo muski rod zbog jednog muskarca koji me je povredio u zivotu. Posmatram ljude kao individue i tako ih tretiram (na pol se ni ne osvrcem,kao ni na naciju,rasu i sl). Uopste ne mislim da sam prepametna,ne znam po cemu si to zakljucio. A sto se tice prostitucije,uopste je ne osudjujem! Svako ima pravo sa svojm zivotom da radi sto hoce. Takodje ne osudjujem razne oblike seksualnog ponasanja drustveno prihvatljivog ili neprihvatljivog dok god nije na stetu nekog treceg ili dok god je pod pristankom svih lica koja u tome ucestvuju. Meni samo nije jasna mrznja prema bilo kome,u ovom slucaju tvoja (vise nego ocigledna) prema zenskom rodu. To je sve sto sam htela da ti kazem u prethodnom komentaru. Ali,budi ogorcen ako zelis,nisam bas toliki utopista da mislim da cu promeniti tvoj negativan stav. Samo,mrznja je cudna stvar,mislis da stetis nekom drugom a najvise stetis samom sebi. Pozdrav

Vladimir Pula

pre 13 godina

Stvarni problem prostitucije je onaj dio koji se tiče porobljenih djevojaka koje se nasilno prostituira i općenito svih onih makroa i nasilnika koje izrabljuju žene. Tome se mora stati na kraj.
Ako to izuzmemo prostitucija sama po sebi nije toliko skandalozna pojava, jer uvijek ce biti odredjen broj žena kojima ce to biti prihvatljiv oblik zarade, isto kao sto ce biti odredjen broj muškaraca spremnih da to plate.
Kad covjek ode u Nizozemsku i vidi da te žene imaju socijalno, zdravstveno, kontrolu svakih 15 dana, onda pomislis zbilja ima puno gorih stvari od prostitucije.

Filozof

pre 13 godina

Trebalo bi postaviti pitanje,a sta se danas ne placa kod nas?Pocev od osnovne skole,pa nadalje,sve se na zalost placa.Sto je jos gore,one koji bi nesto hteli da postignu svojim znanjem i radom,sputavaju jos od malih nogu jer nece da "plate" i prosto ne daju im da pridju bilo gde.Ovde na zalost postoji kultura placanja i davanja mita.Pa onda lako dolazimo i do seksa.Ne kazu dzabe da je to najstariji zanat na svetu.Ali niko ne kaze da se tim zanatom (doduse ne u vidu "registrovanog zanimanja") bave i one zene koje tako "napreduju" pocev od fakulteta pa do sluzbe.Da li je prostitucija samo placanje odredjenog broja novcanih jedinica za sat seksa? Ili mozda i davanje skupih poklona,stanova,automobila?Danas se izgubio pojam i granica izmedju prostitucije one prave i prikrivene.Ali ako neko o tome javno progovori odmah ga docekaju razne feministkinje i lobistkinje da je kreten koji u zivotu ne moze nista da uradi pa nalazi opravdanje u tome da su sve zene prostitutke.Nisu i ne mogu se podvesti pod tu kategoriju,zbog nekoliko losih izuzetaka,ali moram priznati da se danas rec "ljubav" i bilo kakva vrsta osecaja veoma brzo izgubila u ovim smutnim tranzicionim vemenima,tako da vise ne znam koje su profesionalke a koje amaterke.Naravno da ima tu dosta onih koji se zbog raznih okolnosti,organizovanog kriminala i ko zna cega moraju baviti prostitucijom i to je zalosna pojava,ali na zalost i onih koje imaju udoban,sredjen zivot,ali psihologiju koja se ne razlikuje mnogo od doticnih.

crazy processor

pre 13 godina

(peace frog, 28. mart 2013 14:51)
Dobro kada si vec toliko omasila da ti kazem:). Kod mene ne postoji mrznja, nikada nisam mrzeo, svi mi imamo svetlu i tamnu stranu i dosta je lakse opstajati u tamnoj, ali tu nije sreca:). Volim da hejtujem, cisto da izbacim negativnost iz sebe. Naravno da nikada nisam niti cu mrzeti zene, sve moje bivse imaju dobar odnos sa mnom, dosta su razlicite, neke sam morao da jurim dan, neke mesecima, a ima ih i za koje su mi trebale godine truda:), bilo je i par stotina korpi:). Vidis kod mene je smisao zivota ljubav, ne samo prema zenama nego prema svemu, ali prema njima je najbitnija i najlepsa, gde ne mogu da je pronadjem tu necu ni biti. Nista u zivotu ne posmatram kao problem, naprotiv to je za mene izazov i zato ne shvatam zasto imati problem, a ne resavati ga. Veliki procenat zena ima strah od srece pa mozda zato i zele probleme, strah je glavni razlog ljudske nesrece. Volim posao kojim se bavim i veoma je bitno da imam inspiraciju, jer sam ga stvorio zahvaljujuci ljubavi prema jednoj devojci, sad zamisli kako utice na mene i posao pricanje o problemima. Trazio sam da napuste posao ukoliko nisu zadovoljne, nisu ni morale da rade, ali samo da mi ne unistavaju inspiraciju. Tako da sam dosao do zakljucka da sam najvece stvari u zivotu postigao dok sam neku osvajao, svakoj dugujem zbog toga, a najvise onima sto sam osvajao godinama. Nastavicu i dalje da osvajam, a ostacu sa onom koja ne bude vukla strah sa sobom, jer kako ti rece jednom se zivi;)

Posmatrac

pre 13 godina

Uvek ima ono pravilo da ne idu dva dobra zajedno,nego da mozete naci pre ruznu zenu i lepog zgodnog muskarca ili ruznog muskarca i zgodnu lepu zenu.Ali nekako kad pogledam malo okolo,vratim film u ovih petnaestak,dvadeset godina,nikada nisam video vise ruznih,malih,celavih muskaraca sa super ribama,a takodje retko sam video nekog dobrog frajera sa lepom i zgodnom ribom.Verovatno je ljubav slepa sto kazu.

Andreja

pre 13 godina

Aleksandre, zemljače, u pravu si, ali ja nisam mogao da biram kako ću se roditi, da se rodim visok, markantan i šarmantan kao ti.
Voleo bih da sam rođeni Don Žuan, ali rođen sam kao žgoljavi, sitni, dosadni geek koga svi u familiji zovu da nešto popravi, od igle do lokomotive.
I što je najcrnje, ne umem da se pretvaram da mi je stalo do nekoga. Kada bih o ljudima znao 1% onoga što znam o nauci i tehnici, ne bih bio sam, niti bih čitao članke na ženskoj strani novina.
Obaška što sam rođen kao ateista u inače narastajuće religioznoj zemlji.
A da, imam i mali penis.

Večiti neženja, zemljače, imam majku, a imam i oca, koji je bogat čovek. Ja nisam. I ono malo što sam zaradio, zaradio sam uz mnogo znoja.
Interesantno je da bi se i danas mnoge žene radije zabavljale sa mojim ocem koji je 36 godina stariji od mene, nego sa mnom, ali on je čovek starog kova, i galantan je.

Mario, rekao si u jednoj rečenici puno. Imaš dara i stila za pisanje. Bravo.

Koristite uvek kondom i obavezno uzmite fiskalni račun. ;)

Nemanja 88

pre 13 godina

Platio bih ja iz razloga što smatram da je glupo da omatorim da bih postao muškarac u pravom smislu te reči. Ovako nemam dovoljno samopouzdanja i znanja da osvojim ženu a to verujte nije nimalo lak posao! Tako bih imao više samopouzdanja i nikad više ne bih platio za seksualne usluge. Eto, toliko od mene o ovoj temi.

Brka

pre 13 godina

Hm, mnostvo, naizgled zanimljivih komentara - svakako uvek se nadje pokoji izvanredan - ali nazalost tok diskusije je krajnje predvidljiv. Meni je zanimljivije pitanje - "Kakve zene placaju za seks?". A mogao bih i da preformulisem i dopunim pitanje - gospodze i gospodzice, ima li vas takvih ovde prisutnih?