Zdravlje

Utorak, 07.02.2012.

17:35

Jesti prstima - i slađe i zdravije

Bebe koje jedu prstima sklonije su, kada odrastu, da se zdravo hrane i održavaju normalnu telesnu težinu, nego one naviknute da jedu kašikom, pokazali su rezultati istraživanja objavljenog u Britanskom medicinskom časopisu - BMJ (British Medical Journal).

Izvor: B92, Tanjug

Podrazumevana plava slika

Radi se o tome da bebe na taj način same upravljaju raznovrsnošću svoje ishrane, tvrde naučnici koji su prethodno ispitali 155 dece starosti od 20 meseci do šest i po godina, čiji su roditelji popunjavali određen upitnik, preneli su francuski mediji.

Istraživači s Univerziteta u Notingemu (Velika Britanija) su tokom istraživanja ustanovili da deca koja su "otkrivala" hranu prstima vole da jedu namirnice koje sadrže ugljene hidrate, kao što su hleb ili testo, dok ona koja koriste kašiku više vole zaslađene proizvode.

Tem Fraj iz Nacionalnog foruma za gojaznost kaže: "Važnost istraživanja u ranim mesecima je od nemerljivog značaja. Ako će ovakva istraživanja uticati na smanjenje kasnijih poremećaja u ishrani i gojaznosti onda je pobeda, kako god da okrenete"

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

Komentari 3

Pogledaj komentare

3 Komentari

Možda vas zanima

Podeli: