LUTOVAC DR VASO
pre 16 godina
Koristim ovu priliku da napomenem da konzumiranje crne kafe i nije tako loše,po nekim studijama i 2 do 3 šoljice dnevno(osim ako nemate povišen pritisak i slabo srce)može pomoći u prevenciji dijabetesa tipa II,jar je kofein izvrstan stimulator metabolizma,pa samim tim i šećera ,kao i to da napomenem da je kafa dobra kao antioksidans.Studijski je dokazana manja pojava učestalosti malignih oboja jetre kod ljudi koji konzumiraju kafu.Pozdrav!
2 Komentari
Sortiraj po: