Subota, 31.03.2007.

17:05

MSL: OFK Beograd u plej autu!

Autor: Miloš Šaranović  |  Izvor: B92

MSL: OFK Beograd u plej autu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

nikolad

pre 19 godina

Zao mi je sto je OFK u play out-u jer samim tim nece igrati Evropu sledece godine.I pored raznih komentara OFK je realno uz Zvezdu i Partizan jedini nas tim koji poseduje odredjeni kvalitet(ima najvise mladih reprezentativaca).I pored ocajne igre ovog proleca ipak je samo bod ili dva odlucio da li ce u play off ili play out.Nazalost umesto OFK-a u CUP UEFA ce APATIN ili BEZANIJA koji ce kao domacini igrati na partizanovom stadionu i mozete misliti kako ce nas sramno reprezentovati.

Autonomas

pre 19 godina

Bata Djoro,gresis u nekim stvarima.Prvo Kezman,takav kakav je,bio je nas prvi strelac proslih(ne tako davno odigranih)kvalifikacija,tako da je svako poredjenje sa Drulicem i Pericom u najmanju ruku ne umesno.Mozda ne zasluzuje startnih 11,mozda na pocetku kvalifikacija nije bio pozivan sa razlogom,ali definitivno sada imamo problem i nesto mora da se menja.Pantelic nije dao ni jedan gol,a uporno je forsiran,zbog patriotizma,truda bla,bla.Bilo ko sa tribine ili ulice takodje moze da bude patriota,da se trudi i da ne da gol.Koja je onda njegova svrha u timu?A to mu je osnovni posao,koji u poslednje vreme ni u ligi ne radi.Kada Kezmana nije islo selektor ga je ohladio protiv Belgije(0-0,Jestrovic i Ljuboja u spicu,on nije bio ni pozvan)i posle povratka je davao golove.Vazne.Znaci nema Zigica,Pantelic je u krizi,od pozvanih ostaje Lazovic koji ne igra lose ove kvalifikacije,dao je i dva(ako ne gresim)gola,da ga i u Holandiji,ali ko uz njega?Neko iz nase lige?Mlade reprezentacije?Veterana?Realno ne vidim ko.Ipak je Kezman(uz definitivno los karakter)bio prvi strelac nase krs lige,holandske lige,nabo je neki i za Chelsea,za reprezentaciju,daje i sad u kupu UEFA.Dok se Zigic ne vrati,treba probati sa njim.Posle,i sam si zakljucio Zigic i Lazovic.A da ovo je bilo o OFK-i...pa sta reci,Kratko Ostanic.Terzicu napolje iz fudbala!

VUKOVAR

pre 19 godina

ALO BRE LJUDI PA SMESNI STE BAS JAKO. VECINI OD VAS KAD NIJE NEKI REZULTAT PO VOLJI ONDA JE ODMA NAMESTALJKA. MISLIM DA POJEDINCI NEBI NI TREBALI DA NAVRACAJU NA OVAJ SAJT, JER SA SPORTOM NEMAJU VEZE.

milosns

pre 19 godina

Dok budu timovi poput Apatina,Hajduka,Bezanije itd igrali u prvoj ligi ili ne daj boze Evropi,nema spasa nasem fudbalu!
DEKRET klubova koji nemaju navijace i stadione!!!

Bata Djora Sr.

pre 19 godina

@Grobari su Doktori
Ako si pazljivo citao nista ja nisam velicao. Samo mi je stvarno muka od tih komentara kako je sve namesteno i kako se iza svakog uspeha crno ili crveno-belih krije neka ujdurma. Ne mogu da ispadnem budala pa da tvrdim da je prvenstvo regularno i besprekorno, jer znam da nije tako. Ali nije regularno od 1992. godine. I to uvek naglasavam u svojim komentarima. Kada bi se dublje uslo u analizu ko je i koliko namestao bojim se da ta prica nikuda ne bi vodila. Medjutim, upravo su crno i crveno-beli najveci krivci za stanje u nasem fudbalu. Zbog toga nase prvenstvo i osvojena titula nemaju nikakvog smisla niti imaju neku vrednost. Uvek je jedino merilo bila i ostala Evropa. A u toj Evropi, koliko se god trudili da ulepsamo sliku, ipak imamo ulogu statista.
@shojne
Ja bih polemiku sa tobom mogao da zavrsim tvojim argumentom. I Ziga je Borata odalamio kad je sve bilo gotovo, zar ne ? I onda odlazimo u pricu da je boks mec dozvoljen u nadoknadi vremena, ili da je nepromisljenja grubost nasih fudbalera u redu ako je utakmica izgubljena, a sve u zavisnosti ko za koji klub navija. Poenta je da sudije ne tolerisu bahatost na terenu, a kriterijumi su jos stroziji kada su utakmice nacionalnih selekcija u pitanju, ali izgleda nasi fudbaleri ili to ne zele ili to ne mogu da shvate. I umesto savez jos novcano da kazni Zigica oni se prave ludi i ne preduzimaju nista. Igraci na terenu treba da pokazu sta znaju a ne da dele pravdu.
Kezman ili Panta. Da se ja pitam ni jedan. Ajmo redom.
Kezman je samoreklamer, koji koristi nase novinarcice da plasira pricu o sebi. I naravno kroz te reportaze stice se utisak da je on skoro pa dragulj srpskog fudbala, ali ipak istina je malo drugacija. Njegov uspon je stvarnio bio u PSV-u, ali realno nije on to sam izborio vec skup vrhunskih igraca koji je tad igrao za taj tim. Ali se ne moze osporiti da je davao golove sto je osnovni zadatak napadaca. Medjutim, odlazak u Celzi je bio totalni promasaj, a dalji pad je usledio odlaskom u Atletiko i konacno je zavrsio u Turskoj, koja je ruku na srce i dalje fudbalska periferija. Znaci njegova karijera je u konstantnom padu. Da ne dodajem da za nacionalni tim nije postigao gol skoro dve godine iako je u to vreme bio standardni reprezentativac. Uvek se trudio da izdigne sebe iznad ekipe, stalno je bio problem ako sedi na klupi a ne pocinje utakmicu a to ipak remeti sve odnose u jednom timu. S druge strane ne secam se da je talasao u Celziju ili Atletiku dok je grejao klupu. On je svoju sansu imao i iskoristio ju je kako je znao i umeo. Sanasu sada zasluzju drugi.
Nikada nisam voleo igrace kao Panta. Fudbalski carnik, u prevodu svaku loptu mora da pipne. Imao je odlicnu polu sezonu u Herti, ali je cinjenica da je u porlecnom delu totalno zakazao. Svi tu izdizu njegovu borbenost, ali lepo neko napisa u jednom komentaru zar se pozrtvovanje i borbenost ne podrazumevaju. Nedolicno je i njegovo ponasanje na terenu, sve one gestikulacije i glumatanje. I nejmu crveni karton visi u vazduhu, jer bice sudija koje takve stvari nece hteti da tolerisu. On i dalje ima problem u glavi koji je ga je kostao vrhunske karijere. Moje licno misljenje je da mu mesto u nacionalnom timu treba dovesti u pitanje.
Ako bih ja birao moj tandem bi bili Zigic i Lazovic. Prvi uvek tera odbranu na maksimalnu koncentraciju, a vrlo cesto biva i udvojen. Drugi ima odlicnu tehniku, videlo se i na ono malo utakmica sto je igrao da lako ulazi u sansu i mislim da bi odlicno koristio taj visak prostora. Ali ja nisam selektor.
E, da, i Drulic igra odlicno u Grckoj. Mogli bi i sa njim da probamo. A i kazu da je Perica kao preporodjen. Zvuci vam kretenski. Kao i meni prica o Kezmanu. Zato treba da gledamo napred da trazimo nove igrace a ne da se vracamo na stare i isluzene.

milos_

pre 19 godina

Smesno....Sramota je da se u reprezentaciju poziva stefan babovic,decko koji igra u ekipi koja je u play-out-u nase jadne lige!Uz to ne da nije najbolji,nego je jedan od najslabijih...Sta vi mislite?

Sale bgd

pre 19 godina

Slazem se sa Ivanom. Ko je gledao izvestaj sa Vozdovac-Bezanija sve mu je jasno. Jos jedna teska namestaljka(vise nego providna) , meni dva najodvratnija kluba u ligi.

Carapan

pre 19 godina

E ovo mi je stvarno ulepsalo dan. Drago mi je da je zlezdina filijala ispala. Neka oni (mislim na OFK) i dalje nastave da im poklanjaju bodove i neka razmisljaju o II ligi, a ne o Evropi, u bilo kom obliku.

Ivan

pre 19 godina

Vise nego siguran sam da se radi o nekoj namestaljci i da je ofk svesno pustio Bezaniju da igra u play ofu. Juce sam slusao konfereciju za stampu pred mec sa Smederevom na kojoj je Dostanic izjavio da nije nista strasno da se igra play out. Cela igra ofk-a u prolecnom delu ukazivao je da svesno zele u slabiju grupu. Koji je razlog tome, moze samo da se nagadja...

shojne

pre 19 godina

@bata Djora
Ok. Ne treba zvati Kezmana. A sta je sa onim vasim nadojenim ruralnim likom Pantom. On daje golove?! Da, ali mozda negde u mislima, u svemiru,...Kezmana ste razapeli za crveni na svetskom, kad je tekma vec bila izgubljena, a vas Ziga protiv Borata odlemio i nikom nista. Ajde budi malo realniji.Kezman je u odnosu na Pantu, a bogami i na Zigica vec dokazan igrac, svidelo se to tebi ili ne.
Pozdrav

Grobari su Doktori

pre 19 godina

@Bata Djora Sr
U pravu si da smo mi namestali tekme u golubovcima(i mi te ljude koji su to radili bojkotujemo vise godina i stidimo se njih),ali je isto istina za zvezdu i namestanje tekmi sa ofkom,(ali je razlika sto vi ljude koji to rade velicate i dizete u nebesa)e tu je rzlika izmedju navijaca partizana i zvezde!!!

Bata Djora Sr.

pre 19 godina

Kada neko ima dilemu da li trener treba da bude stranac ili neki domaci neka mu Dostanic bude na umu i njegov minuli rad. Kada neko pomisli da je Piksi bio nekorektan kada je preko noci doveo Zengu, neka mu ovaj "uspeh" Dostanica bude pred ocima. Najsmesnije od svega je cela pompa koja je pratila dolazak ovog trenera u OFK. U sportskoj stampi zimske pripreme ovog kluba ispracene su do najsitinijih detalja. Upravo tu smo mogli da saznamo da je sam Dostanic da bi unapredio sistem rada, predlozio a klub odobrio investicuju od oko sest hiljada evra za program koji obradjuje postignute rezultate svakog igraca zasebno, pa na taj nacin trener dobija sliku koje vezbe leze ili ne leze odredjenom igrcu i na osnovu tih parametera trener kroji individualni plan rada za svakog igraca. Onda smo mogli da vidimo slike gde Dostanic zamisljeno gleda u lap - top a nedaleko od njega vide se igraci kako trce. Cela ta prica, objasnjenja oko unapredjenja sistema rada, delovala je svetski. Ali samo je delovala. Ne pomaze ni medijska kampanja, ni lap top, ni placeni programi, ako nema znanja. Tehnika je pomocna stvar i sluzi da unapredi znanje, ali ne moze da ga zameni. Cinjenica je da je OFK prodao neke igrace, ali opet je trener taj koji treba da sklopi tim i iz njega izvuce maksimum, ma koliki da je taj maksimum. Zbog svega toga tesko da Dostanic moze da nadje neki nacin da opravda sebe. Osim naravno ako mu neko nije sastavljao tim, nametao igrace, pa se na taj nacin urusavala ekipa, ali opet je on kriv sto je na tako nesto pristao a nije pokupio pinkle i otisao. Bice ovo vrlo nezgodan period za njega.
Na zalost, ne mogu a da ne napisem koji red o pisanju prepostenih navijaca, kojima kao trn u oku stoji ta navodna blagonakolnost OFK Beograda prema Zvezdi. I jos ta blagonaklonst traje sest godina. Skoro sest godina u prvenstvu partizan nije dobijao Zvezdu. Da li to znaci i da su crno-beli eto bili blagonakloni prema crveno - belima pa su ih pustali da pobede ? Ili je mozda svaki od tih derbija Zvezda namestala? A opet bih voleo da mi ti posteni objasne kad im nepostenje smeta, kako je moguce da Zvezda nikako nije mogla da pobedi Zetu u Golubovcima, dok je partizanu utakmica tamo delovala uvek kao laksi trening. Da li i tu mozda nisu bila cista posla ili u ovoj situaciji vaze neki drugi standardi?
Da ne zboravim da vam otkrijem jos jednu "veliku istinu". Fudbal se igra samo zbog kladionica. A titule, pobede, golovi - oni nikada nisu bili vazni. Osim ako se niste na nesto od toga kladili.
P.S. Ko god je citao Kezmanov intervju u Blicu, valjda mu je postalo jasno zasto ego-manijaka ne treba nikad pozvati u reprezentaciju.

FCRS

pre 19 godina

Predlazem da svaki tim koji u buduce bude uzeo partizanima bodove ide u play out! Pa kako vas nije sramota??? U strajku ste vec 2 godine, uprava vas krade i maze vam oci vec dugo vremena, ove kao i prosle godine imate krsinu od ekipe i nikada od vas ljudi. Dok budete gledali prvo sve oko sebe pa tek na kraju sebe ovako ce vam i biti. Ne zna se ko vam ove godine nije skidao skalp u prvenstvu ali vi naravno uvek krivite Zvezdu za sve vase probleme. Stvarno ste za zaljenje...

zemunac

pre 19 godina

e pa ja sam pricao i pricao al me niko nije slusao,al ko da to pa ne zna 90 % Srbija....
KAKAV CRNI DOSTANIC BREEEEEEEE
pa da je neki trener ne bi on bio oteran iz Zvezde.
Lose je vodio Obilic...
A i upravu ofk-e sram bilo,a kako su to mislili da se oni bore za evropu,kad rasprodase ceo tim
PRST NA CELO ....

Sashko

pre 19 godina

Gledam ove komentare i prosto ne mogu da verujem da se iko vise uopste prima na ovu nasu jadnu "Superligu" (po cemu li je super, bas bih voleo da znam!) Gledajte bre ljudi Ligu sampiona, Spance, Engleze, Italijane, Nemce, Francuze... Naravno da se i tamo namestaju rezultati (narocito u Italiji) ali im makar fudbal stvarno lici na fudbal. Manite se corava posla i umesto toga lepo pokrenite peticiju da se donese zakon kojim bi se zabranio profesionalni fudbal u Srbiji. Ionako nas samo brukaju gde god se okrenemo...

dejan

pre 19 godina

Većina stvari napisanih stoji,ali nemojte da blatite Bežaniju,zbog svega što je prikazala i predstavljala u ovom prvenstvu apsolutno zaslužuje Plej-of i izlazak u Evropu.Bravo Bežanija.

Igor

pre 19 godina

Drago mi je sto ce OFK u play-out.Najurili su Krcmu,a doveli Dostanica koji blago receno nema pojma.Najavljivali su jesenas borbu za prvo mesto,a onda prodali i ono malo sto vredi.Svaka cast upravi-najbolji su.Nadam se da ce sledece sezone doci u Pirot da ih "razbuca" Vignjevic,ujedno jedan manje beogradski klub u tzv. super ligi.

Eeje

pre 19 godina

Ne znam zasto svi pljuju po Terzicu, kada je on jedan posten fudbalski radnik i ne vidim njegov interes da gura bilo kog fudbalera...
Zao mi je zbog OFK-a, zasluzili su da prodju, bar zbog prvog dela

hmmm

pre 19 godina

Ko uvede ovaj plejof,nek sad kaze koiko ce se puta u plej autu pojaviti vise od 1000 ljudi,i na kojoj tekmi.I kakvi crni centri fudbala,ovi u Nisu zadnji 10 god. prave ozbiljan klub al sujeta il sta nevodi bas cilju.Iz Bg-da ima bar tri ekipe koje zasluzuju 1 ligu i imaju tradiciju i navijace kakve takve,a to su Ofk,Zemun i Rad,ostali cao.

deki

pre 19 godina

Ovde izgleda da zvezdasi stoje uz OFK-u, a Partizanovci da su protiv tog tima. Ne radi se tu o tome da li je OFk 6 godina gubio na karaburmi od CZ, a za to vreme otkidao bodove PFC-u, vec je problem u tome sto je to klasican mafijaski klub. jos se secam utakmice u Niksicu pre 3 godine, gde je bilo klasicno namestanje. milo mi je sto nisu usli u 6, ali realno tesko ce ispasti. Vazno je da je to klub koji daje najvise reprezentativaca(ako se racunaju A i mlada reprezentacija) Veliki tim!

kajmak

pre 19 godina

Jeste da navijam za Zvezdu ali Dostanicu nosi se u tri lepe!!!!Zbog tebe sad gledamo Bezaniju umesto uvek dobre OFK-e.Sad ce biti manje navijaca a i cimacemo se u jbn Zeleznik...Dostanicu mrs!!!

Milan

pre 19 godina

Ispadanje OFK Beograda u "pay out" skupinu ne bi trebalo da začudi nikog ko makar ovlaš prati Prvu ligu poslednjih godina. Iz tog kluba su oterani pravi prijatelji kluba onog trenutka kad je Terzić sklonio Paju Samardžića i ostale i započeo svoj put ka uspehu. Tek ćemo videti šta će se dogoditi sa čitavim srpskim fudbalom pod njegovom dirigentskom palicom. Biće velikih prodaja igrača i nikakvih rezultata. Naravno, neće biti naglog propadanja, već postepenog i sigurnog.
Uostalom, zar nije dovoljna činjenica da se predsednik kluva obesio u CZ-u zbog svojih mafijaških poslova, zapravo, zato što je otkriven i uhapšen. Kad bi i ostale pohapsili, fudbal bi mogao da ponovo bude fudbal. Ovako je "biznis" od kog korist imaju samo "sposobni".
Najzad, ukupna situacija u društvu je takva da političarima narod nije bitan a čelnici fudbalskih klubova ne haju što su im stadioni prazni.
U potpunosti se slažem sa gospodinom Cajom, vidi se da poznaje fudbal i situaciju u njemu, u OFK-u posebno.

votan

pre 19 godina

Sramota je sta su rukovodeci ljudi sa Terzicem na celu napravili od OFK.
Napravili su buvlju pijacu za trgovinu trecerazrednim igracima, i skolu za partizanove pomocne trenere i
zvezdine otpatke.
Sve sto valja odma se
rasproda.
Dostanicu ti nisi sposoban da treniras ni tim iz obdanista,
predlozio bi ti da pocnes da se bavis pecanjem ili golfom.
Terzicu upropastio si Ofk!!!

zoran

pre 19 godina

Ako je ofka prodavala utakmice zvezdi zasto je onda sad ispala iz lige? mislite da zvezda ne bi mislila na to?

ovo samo pokazuje koliko grobari vi umete da razmisljate. svaka vama cast, ali ne mesajte se u tudje stvari. i sto je najgore i dalje ponavljate jesiceve reci koji vas je unistio i koji je to govorio samo da bi sebe opravdao...

tuznoo...

votan

pre 19 godina

Terzicu sahranio si klub koji svi volimo.
Dostanicu pocni da se bavis golfom ili pecanjem, nisi ti za trenera.
Cigani i Grobari rano se radujete preziveli smo i teze trenutke.
Voleo bi da Vojvodina uzme titulu ove godine pa se pomlatite medjusobno.
Uprava napolje!!

pfcpanta

pre 19 godina

Ja sam bio na utakmici.Svi oni koji misle da nije bilo nameštanja varaju se.Nisu sudije mogle pa i ako su htele da pomognu O.F.K-i.Prvi gol je klasična greška golmana drugi je plod pritiska na zadnju liniju.Sudija koji je iz poznatog po fudbalu dela naše zemlje(SURDULICE) sudio je sve osim ono što je trebao.Prvi pomoćni je bio očaj i tiha jeza.Kada je trebao da mahne u korist Smedereva njemu je ruka drhtala i nije bio u stanju istu da podigne,valjda se umorio od silnog mahanja koje je predhodno energično radio u korist gostiju.Sve u svemu lepa igra domaćina i više nego zaslužena pobeda.

licanin

pre 19 godina

Tako i treba, bas mi je drago da su u play-autu!Kako ce tek tamo namjestati, to nemozemo ni zamisliti.Stop najvecoj mafiji Srpskog fudbala!!!

Robin

pre 19 godina

Tako im i treba.Doveli su Dostanica koji zive veze sa fudbalom nema a otjerali Krcmarevica koji je za ovog pomenutog izmislio fudbal.Jadan je OFK Beograd sa ovim rukovodstvom.Zvezdasi ce sigurno vise da zale zbog ovog neupjeha OFK-e nego navijaci sa Karaburme.Zvezda nece dobiti sigurnih 6 bodova.
Pozdrav

roki

pre 19 godina

Ne razumem zasto je ofk beograd dovodio novog trenera posle uspesne polusezone. Sa ratkom dostanicem cini mi se da je skor 1-4. Sramota. I jos jedno pitanje, zasto je danas bila ova utakmica skinuta sa liste u lavovima. Jos jedna sramota. Pa nek onda ljudi u savezu pricaju kako nije namesteno prvenstvo.

Vladimir

pre 19 godina

Zao mi je zbog OFK Beograda,ali zbog usijanih glava u rukovodstvu tako im i treba.Ljudi su posle prvih 16 kola i samo trinaest bodova zaostatka za prvoplasiranim odlucili da mogu da budu smpioni,pa su bez razmisljanja otpustili trenera pod cijim je rukovodstvom ekipa igrala najlepsi fudbal u ligi jer nije hteo da prihvati odgovornost za sprovodjenje tog suludog plana.Mada mozda su i u pravu da im ne treba tako neambiciozan trener,jer sada imaju veliku sansu da budu na celu,ali u pay-out-u!Ne smeta mi sto pojedinci zauzimaju dve tako odgovorne funkcije,ali da su bar na jednoj uspesni.Ovako i Almati i Smederevo,iz kojih se bodovi uglavnom odnose bez vecih problema,ispadose neosvojive tvrdjave.

milos

pre 19 godina

pa dobro ste uvideli da Dostanic nema veze... odes polozis neke ispite teoretski, imas neku staru kapu sa petokrakom, oni te potapsu po ramenu i dobijes diplomu. a onda odes na kipar ili sudan, pa tamo budes 3-ci u prvenstvu i svi kazu "KAKO DOBAR TRENER"! e tako nasi treneri postaju vrhunski. a dostanic nista nikad i nije uradio, ni u zvezdi ni u bugarskoj. pa eto, po mom misljenju bivsi selektor Djoric, nikad nista trenirao, a bio je selektor i sad je u savezu poglavica Veliko M..O! ko zna mozda ih real pozove da iscupaju sezonu!

vlado delija

pre 19 godina

sheriffe
Drago ti je sto je ofk-a ispala iz play off-a a dobro je sto je usla bezanija(bezanija nije iz Beograda)?.
Crna nasa liga kad se za titulu bore mladost apatin, bezanija. Dje je Radnicki Nis, Napredak Krusevac?
Unisteni klubovi
Sreca pa se Vojvodina oporavlja polako ali je lose sto Zvezda i Partizan padaju u kvalitetu.
Jedini spas je privatizacija klubova
Nadam se da ce se OFK oporaviti i sledece sezone igradi zapazenu ulogu u nasem fudbalu pored vecitih i vojvodine.

Mirkesh

pre 19 godina

Eto upravi OFK Beograda na cast sto su bez i jednog valjanog razloga smenili talentovanog Krcmarevica. Doveli su Dostanica koji ni sa Zvezdom nije mogao nista da uradi i ako je imao najbolji tim u ligi.

backo

pre 19 godina

Voleo bih da OFK-a totalno propadne, zbog mafije koja vodi taj klub. svaka cast za tradiciju, ali zbog ljudi koji vode klub najbolje za sve je da se rasturi taj klub. Ili da neko drugi preuzme isti.

boban

pre 19 godina

LJUDI JA NE MOGU DA VERUJEM DA JE NEKIMA ODNOSNO NAVIJACIMA PARTIZANA DRAGO STO JE OFK U PLAY OUT. PA TERZIC DA JE NESTO NAMESTAO NAMESTIO BI SVOM BIVSEM KLUBU. ZARONI MISLE DA JE OSTAO KRCMAREVIC DA BI PARTIZANN LAKO IZASAO SA OFK BEOGRADOM A ZVEZDA TEZE. KAKO VAM NIJE JASNO DA JE SADA BEZ OFK ZVEZDA SIGURAN PRVAK JER OVO STO JE OSTALO SIGURNE ZVEZDINE MUSTERIJE PA CAK KAKO SE GROBARI NADAJU I DA DVA PUTA DOBIJU ZVEZDU ALI MOZDA U KUGLANJU ILI VATERPOLU

Bane

pre 19 godina

Vratite u klub stare romanticare one koji vole ovaj klub.Pravi izbor su Petkovic Santrac zasto ne i Skoblar ili Stepanovic .Ovo je bruka i blamaza da od tima koji se bori za titulu za polusezonu dospete u cabar i presisaju vas i oni koji su zaostajali po 1o-15 bodova.Izvinite se bar nama vernim navijacima i gubite se sa karaburme.
Verni navijac i N.Sada

Djole Delija

pre 19 godina

Dostanicu, idi sto dalje iz OFK Beograda i srpskog fudbala, nisi nikakav trener!!! Samo si upropastio jednu supertalentovanu ekipu! Jos uvek sam u soku i ne mogu da poverujem da ne idu u plej of!

Djole

pre 19 godina

@sherif Pa mnogo je gore sto je umesto OFK-e upala Bezanija. Nema ni jednog navijaca, igrautakmice u Zelezniku... U normalnoj zemlji takav klub bi bio u 3. ligi. Ofk bar ima dobar stadion,mada ni on nema navijace. A i bolje da je upao Banat nego hajduk. Onaj Dzomba je poslednji diktator kojeg je ovaj svet video..

ULTRA

pre 19 godina

@Zoran
Pa , majstore, to cemo nadoknaditi sa 2 pobede nad Partizanom. Stvarno, ovi komentari "Ofk Bg pustio Zvezdu" su vise nego komicni. Zvezda je ubedljivo najbolji tim u Srbiji, a "crno-bela sila" nek' gleda sebe i svoje rezultate!
Sto se Ofk-e tice, zaista je neverovatno ovo sto im se desilo, a kriva je iskljucivo politika njihovog kluba.
SUTRA SVI NA MARAKANU, DA BODRIMO NOVOG-STAROG SAMPIONA
ZVEZDA JE ZIVOT OSTALO SU SITNICE

caja

pre 19 godina

Kao starom OFK - ovcu trebalo bi da mi bude tesko, ali nije. Imao je ovaj tim i teze trenutke, ali nikada nije bio na ovako niskim granama, fudbalski i ljudski. Novinskim lazima stvorena je slika o talentovanom i ofanzivnom timu, a oni su sve vreme igrali kukavicki sa jednim spicem, mucili loptu i pukim slucajem pravili rezultat. Kao nagradu trener koji je oteran dobio mladu reprezentaciju. Po igrackom kadru u ovom fudbalskom jadu OFK je bio bar uz rame Zvezdi i Partizanu, ali struka i druge radnje doveli su ga tu gde je. Pravi BSKovci rasterani su sa tribina i iz kluba, tu se vrzmaju neki drugi likovi kojima je OFK zadnja, rupa osim za slikanje. Dovedeni novi trener je unikum, forsira se jedan istroseni Lalatovic, igre ni od kuda pa cak ni novinari placenici ne mogu nista dobro da kazu. Nejaki ali talentovani Babovic igra nikako, svi cute, guraju, upropascavaju ga, teraju na desnu stranu koja mu je nepirodna. Golman ih jedini cuva vece bruke, ostali igraci obezglacvljeni. Mali Rajkovic se stavlja u par sa pomenutim Lalatovicem, a tu ni Bekenbauer ne bi pomogao. naduvava se jos jedno dete, Veselinovic koji je golove dao u utakmici gde niko nije ni pokusao da ih spreci, naprotiv. Utakmice se ne igraju, nego se regulisu vec godinama. Jeste tesko vreme, jeste da ce nam ostati stadion i infrastruktura za daleko neko pokolenje, ali ova bruka tesko da se moze zaboraviti.
Nadam se da ce istok i zapad do kraja sezone biti prazni, sto sigurno nikog u klubu nece pogotiti, ali to je manjak najponosnije i najstrucnije publike na ovim prostorima zasigurno.
Neka sad igraju Dostanic, Bulatovic, Podunavac, drugi poslusnici i njihova sedma sila.
Zao mi je ono par stotina dece sa Juga sa kojima manipulisu i prave utisak pravog fudbala. Nadam se da ce ih i oni napustiti.
A dalje ili OFK OFKu ili ga nece ni biti.

mirza

pre 19 godina

Uff sto mi je drago zbog Terzica... Krcmarevic je pokazao kakav je trener da sa takvom ekipom bude drugi a ovaj Dostanic ponovo smo se uverili da ama bas nista ne zna,,Ofk ajde u drugu ligu polako..

RAMMS+ЕIN

pre 19 godina

Хајдук-Банат 2:1!

Предиван амбијент, пред преко 2000 људи, време изврсно-све као у стара добра времена.

Прво полувреме одлично, нападали смо, стварали и пропуштали шансе, гости се ништа нису питали.

Први гол постигао је Радановић из пенала после фаула над Ваисљевићем.

Друго полувреме савим друга слика, јако слаба игра Хајдука, очајна поставка у одбрани, чести напади гостију црвени картон за нашег штопера Дојкића па за Банатовог везног Митровића, један поништен гол гостима и коначно права контра у 83. минуту преко Радвојевића, стрелац резервиста Комазец.

До краја Банат је максимално атаковао и успео да у 88. мин. смањи предност. Уз Божију помоћ сусрет смо успели да приведемо крају и пстогнемо злата вредну победу, победу која нас води у плеј-оф, у Европу!

predrag

pre 19 godina

drago mi je zbog beogradjana i njihovog podcenjivanja ostalih ekipa . Bravo Sartid.
Hajduk je pokazao da je prava ekipa i niko se nece lako provuci u Kuli u play off-u.
Idemo momci na trece mesto

Sheriff

pre 19 godina

e bas mi je drago,dabogda ispali iz lige...sto manje beogradskih klubova to bolje(izuzimam vecite rivale),pozdrav svim delijama

sasa

pre 19 godina

Sta se sve radi u ovom nasem fudbalu to vise niko ne zna, Terzic je kralj mahinacija a i ako nije onda sigurno zna sta se sve radi i ko radi!!!

dex

pre 19 godina

WOW, kakav podvig Dostanica! Od drugog mesta i ekipe od koje svi strahuju, do plej auta! Svaka cast! I on je bio trener Zvezde! Nije ni cudo kakve smo rezultate belezili sa njim...

Danijel

pre 19 godina

Sramota

Dostanic gubi se idi u Zvezdu prodo si utakmicu i sad nam te tri poena nedostaju.
Sram da te bude unistio si OFK mesto da igramu u UEFA CUP sad igramo za play out.

caja

pre 19 godina

Kao starom OFK - ovcu trebalo bi da mi bude tesko, ali nije. Imao je ovaj tim i teze trenutke, ali nikada nije bio na ovako niskim granama, fudbalski i ljudski. Novinskim lazima stvorena je slika o talentovanom i ofanzivnom timu, a oni su sve vreme igrali kukavicki sa jednim spicem, mucili loptu i pukim slucajem pravili rezultat. Kao nagradu trener koji je oteran dobio mladu reprezentaciju. Po igrackom kadru u ovom fudbalskom jadu OFK je bio bar uz rame Zvezdi i Partizanu, ali struka i druge radnje doveli su ga tu gde je. Pravi BSKovci rasterani su sa tribina i iz kluba, tu se vrzmaju neki drugi likovi kojima je OFK zadnja, rupa osim za slikanje. Dovedeni novi trener je unikum, forsira se jedan istroseni Lalatovic, igre ni od kuda pa cak ni novinari placenici ne mogu nista dobro da kazu. Nejaki ali talentovani Babovic igra nikako, svi cute, guraju, upropascavaju ga, teraju na desnu stranu koja mu je nepirodna. Golman ih jedini cuva vece bruke, ostali igraci obezglacvljeni. Mali Rajkovic se stavlja u par sa pomenutim Lalatovicem, a tu ni Bekenbauer ne bi pomogao. naduvava se jos jedno dete, Veselinovic koji je golove dao u utakmici gde niko nije ni pokusao da ih spreci, naprotiv. Utakmice se ne igraju, nego se regulisu vec godinama. Jeste tesko vreme, jeste da ce nam ostati stadion i infrastruktura za daleko neko pokolenje, ali ova bruka tesko da se moze zaboraviti.
Nadam se da ce istok i zapad do kraja sezone biti prazni, sto sigurno nikog u klubu nece pogotiti, ali to je manjak najponosnije i najstrucnije publike na ovim prostorima zasigurno.
Neka sad igraju Dostanic, Bulatovic, Podunavac, drugi poslusnici i njihova sedma sila.
Zao mi je ono par stotina dece sa Juga sa kojima manipulisu i prave utisak pravog fudbala. Nadam se da ce ih i oni napustiti.
A dalje ili OFK OFKu ili ga nece ni biti.

RAMMS+ЕIN

pre 19 godina

Хајдук-Банат 2:1!

Предиван амбијент, пред преко 2000 људи, време изврсно-све као у стара добра времена.

Прво полувреме одлично, нападали смо, стварали и пропуштали шансе, гости се ништа нису питали.

Први гол постигао је Радановић из пенала после фаула над Ваисљевићем.

Друго полувреме савим друга слика, јако слаба игра Хајдука, очајна поставка у одбрани, чести напади гостију црвени картон за нашег штопера Дојкића па за Банатовог везног Митровића, један поништен гол гостима и коначно права контра у 83. минуту преко Радвојевића, стрелац резервиста Комазец.

До краја Банат је максимално атаковао и успео да у 88. мин. смањи предност. Уз Божију помоћ сусрет смо успели да приведемо крају и пстогнемо злата вредну победу, победу која нас води у плеј-оф, у Европу!

Bata Djora Sr.

pre 19 godina

Kada neko ima dilemu da li trener treba da bude stranac ili neki domaci neka mu Dostanic bude na umu i njegov minuli rad. Kada neko pomisli da je Piksi bio nekorektan kada je preko noci doveo Zengu, neka mu ovaj "uspeh" Dostanica bude pred ocima. Najsmesnije od svega je cela pompa koja je pratila dolazak ovog trenera u OFK. U sportskoj stampi zimske pripreme ovog kluba ispracene su do najsitinijih detalja. Upravo tu smo mogli da saznamo da je sam Dostanic da bi unapredio sistem rada, predlozio a klub odobrio investicuju od oko sest hiljada evra za program koji obradjuje postignute rezultate svakog igraca zasebno, pa na taj nacin trener dobija sliku koje vezbe leze ili ne leze odredjenom igrcu i na osnovu tih parametera trener kroji individualni plan rada za svakog igraca. Onda smo mogli da vidimo slike gde Dostanic zamisljeno gleda u lap - top a nedaleko od njega vide se igraci kako trce. Cela ta prica, objasnjenja oko unapredjenja sistema rada, delovala je svetski. Ali samo je delovala. Ne pomaze ni medijska kampanja, ni lap top, ni placeni programi, ako nema znanja. Tehnika je pomocna stvar i sluzi da unapredi znanje, ali ne moze da ga zameni. Cinjenica je da je OFK prodao neke igrace, ali opet je trener taj koji treba da sklopi tim i iz njega izvuce maksimum, ma koliki da je taj maksimum. Zbog svega toga tesko da Dostanic moze da nadje neki nacin da opravda sebe. Osim naravno ako mu neko nije sastavljao tim, nametao igrace, pa se na taj nacin urusavala ekipa, ali opet je on kriv sto je na tako nesto pristao a nije pokupio pinkle i otisao. Bice ovo vrlo nezgodan period za njega.
Na zalost, ne mogu a da ne napisem koji red o pisanju prepostenih navijaca, kojima kao trn u oku stoji ta navodna blagonakolnost OFK Beograda prema Zvezdi. I jos ta blagonaklonst traje sest godina. Skoro sest godina u prvenstvu partizan nije dobijao Zvezdu. Da li to znaci i da su crno-beli eto bili blagonakloni prema crveno - belima pa su ih pustali da pobede ? Ili je mozda svaki od tih derbija Zvezda namestala? A opet bih voleo da mi ti posteni objasne kad im nepostenje smeta, kako je moguce da Zvezda nikako nije mogla da pobedi Zetu u Golubovcima, dok je partizanu utakmica tamo delovala uvek kao laksi trening. Da li i tu mozda nisu bila cista posla ili u ovoj situaciji vaze neki drugi standardi?
Da ne zboravim da vam otkrijem jos jednu "veliku istinu". Fudbal se igra samo zbog kladionica. A titule, pobede, golovi - oni nikada nisu bili vazni. Osim ako se niste na nesto od toga kladili.
P.S. Ko god je citao Kezmanov intervju u Blicu, valjda mu je postalo jasno zasto ego-manijaka ne treba nikad pozvati u reprezentaciju.

Danijel

pre 19 godina

Sramota

Dostanic gubi se idi u Zvezdu prodo si utakmicu i sad nam te tri poena nedostaju.
Sram da te bude unistio si OFK mesto da igramu u UEFA CUP sad igramo za play out.

ULTRA

pre 19 godina

@Zoran
Pa , majstore, to cemo nadoknaditi sa 2 pobede nad Partizanom. Stvarno, ovi komentari "Ofk Bg pustio Zvezdu" su vise nego komicni. Zvezda je ubedljivo najbolji tim u Srbiji, a "crno-bela sila" nek' gleda sebe i svoje rezultate!
Sto se Ofk-e tice, zaista je neverovatno ovo sto im se desilo, a kriva je iskljucivo politika njihovog kluba.
SUTRA SVI NA MARAKANU, DA BODRIMO NOVOG-STAROG SAMPIONA
ZVEZDA JE ZIVOT OSTALO SU SITNICE

boban

pre 19 godina

LJUDI JA NE MOGU DA VERUJEM DA JE NEKIMA ODNOSNO NAVIJACIMA PARTIZANA DRAGO STO JE OFK U PLAY OUT. PA TERZIC DA JE NESTO NAMESTAO NAMESTIO BI SVOM BIVSEM KLUBU. ZARONI MISLE DA JE OSTAO KRCMAREVIC DA BI PARTIZANN LAKO IZASAO SA OFK BEOGRADOM A ZVEZDA TEZE. KAKO VAM NIJE JASNO DA JE SADA BEZ OFK ZVEZDA SIGURAN PRVAK JER OVO STO JE OSTALO SIGURNE ZVEZDINE MUSTERIJE PA CAK KAKO SE GROBARI NADAJU I DA DVA PUTA DOBIJU ZVEZDU ALI MOZDA U KUGLANJU ILI VATERPOLU

Bata Djora Sr.

pre 19 godina

@Grobari su Doktori
Ako si pazljivo citao nista ja nisam velicao. Samo mi je stvarno muka od tih komentara kako je sve namesteno i kako se iza svakog uspeha crno ili crveno-belih krije neka ujdurma. Ne mogu da ispadnem budala pa da tvrdim da je prvenstvo regularno i besprekorno, jer znam da nije tako. Ali nije regularno od 1992. godine. I to uvek naglasavam u svojim komentarima. Kada bi se dublje uslo u analizu ko je i koliko namestao bojim se da ta prica nikuda ne bi vodila. Medjutim, upravo su crno i crveno-beli najveci krivci za stanje u nasem fudbalu. Zbog toga nase prvenstvo i osvojena titula nemaju nikakvog smisla niti imaju neku vrednost. Uvek je jedino merilo bila i ostala Evropa. A u toj Evropi, koliko se god trudili da ulepsamo sliku, ipak imamo ulogu statista.
@shojne
Ja bih polemiku sa tobom mogao da zavrsim tvojim argumentom. I Ziga je Borata odalamio kad je sve bilo gotovo, zar ne ? I onda odlazimo u pricu da je boks mec dozvoljen u nadoknadi vremena, ili da je nepromisljenja grubost nasih fudbalera u redu ako je utakmica izgubljena, a sve u zavisnosti ko za koji klub navija. Poenta je da sudije ne tolerisu bahatost na terenu, a kriterijumi su jos stroziji kada su utakmice nacionalnih selekcija u pitanju, ali izgleda nasi fudbaleri ili to ne zele ili to ne mogu da shvate. I umesto savez jos novcano da kazni Zigica oni se prave ludi i ne preduzimaju nista. Igraci na terenu treba da pokazu sta znaju a ne da dele pravdu.
Kezman ili Panta. Da se ja pitam ni jedan. Ajmo redom.
Kezman je samoreklamer, koji koristi nase novinarcice da plasira pricu o sebi. I naravno kroz te reportaze stice se utisak da je on skoro pa dragulj srpskog fudbala, ali ipak istina je malo drugacija. Njegov uspon je stvarnio bio u PSV-u, ali realno nije on to sam izborio vec skup vrhunskih igraca koji je tad igrao za taj tim. Ali se ne moze osporiti da je davao golove sto je osnovni zadatak napadaca. Medjutim, odlazak u Celzi je bio totalni promasaj, a dalji pad je usledio odlaskom u Atletiko i konacno je zavrsio u Turskoj, koja je ruku na srce i dalje fudbalska periferija. Znaci njegova karijera je u konstantnom padu. Da ne dodajem da za nacionalni tim nije postigao gol skoro dve godine iako je u to vreme bio standardni reprezentativac. Uvek se trudio da izdigne sebe iznad ekipe, stalno je bio problem ako sedi na klupi a ne pocinje utakmicu a to ipak remeti sve odnose u jednom timu. S druge strane ne secam se da je talasao u Celziju ili Atletiku dok je grejao klupu. On je svoju sansu imao i iskoristio ju je kako je znao i umeo. Sanasu sada zasluzju drugi.
Nikada nisam voleo igrace kao Panta. Fudbalski carnik, u prevodu svaku loptu mora da pipne. Imao je odlicnu polu sezonu u Herti, ali je cinjenica da je u porlecnom delu totalno zakazao. Svi tu izdizu njegovu borbenost, ali lepo neko napisa u jednom komentaru zar se pozrtvovanje i borbenost ne podrazumevaju. Nedolicno je i njegovo ponasanje na terenu, sve one gestikulacije i glumatanje. I nejmu crveni karton visi u vazduhu, jer bice sudija koje takve stvari nece hteti da tolerisu. On i dalje ima problem u glavi koji je ga je kostao vrhunske karijere. Moje licno misljenje je da mu mesto u nacionalnom timu treba dovesti u pitanje.
Ako bih ja birao moj tandem bi bili Zigic i Lazovic. Prvi uvek tera odbranu na maksimalnu koncentraciju, a vrlo cesto biva i udvojen. Drugi ima odlicnu tehniku, videlo se i na ono malo utakmica sto je igrao da lako ulazi u sansu i mislim da bi odlicno koristio taj visak prostora. Ali ja nisam selektor.
E, da, i Drulic igra odlicno u Grckoj. Mogli bi i sa njim da probamo. A i kazu da je Perica kao preporodjen. Zvuci vam kretenski. Kao i meni prica o Kezmanu. Zato treba da gledamo napred da trazimo nove igrace a ne da se vracamo na stare i isluzene.

dex

pre 19 godina

WOW, kakav podvig Dostanica! Od drugog mesta i ekipe od koje svi strahuju, do plej auta! Svaka cast! I on je bio trener Zvezde! Nije ni cudo kakve smo rezultate belezili sa njim...

vlado delija

pre 19 godina

sheriffe
Drago ti je sto je ofk-a ispala iz play off-a a dobro je sto je usla bezanija(bezanija nije iz Beograda)?.
Crna nasa liga kad se za titulu bore mladost apatin, bezanija. Dje je Radnicki Nis, Napredak Krusevac?
Unisteni klubovi
Sreca pa se Vojvodina oporavlja polako ali je lose sto Zvezda i Partizan padaju u kvalitetu.
Jedini spas je privatizacija klubova
Nadam se da ce se OFK oporaviti i sledece sezone igradi zapazenu ulogu u nasem fudbalu pored vecitih i vojvodine.

Sheriff

pre 19 godina

e bas mi je drago,dabogda ispali iz lige...sto manje beogradskih klubova to bolje(izuzimam vecite rivale),pozdrav svim delijama

Djole

pre 19 godina

@sherif Pa mnogo je gore sto je umesto OFK-e upala Bezanija. Nema ni jednog navijaca, igrautakmice u Zelezniku... U normalnoj zemlji takav klub bi bio u 3. ligi. Ofk bar ima dobar stadion,mada ni on nema navijace. A i bolje da je upao Banat nego hajduk. Onaj Dzomba je poslednji diktator kojeg je ovaj svet video..

Milan

pre 19 godina

Ispadanje OFK Beograda u "pay out" skupinu ne bi trebalo da začudi nikog ko makar ovlaš prati Prvu ligu poslednjih godina. Iz tog kluba su oterani pravi prijatelji kluba onog trenutka kad je Terzić sklonio Paju Samardžića i ostale i započeo svoj put ka uspehu. Tek ćemo videti šta će se dogoditi sa čitavim srpskim fudbalom pod njegovom dirigentskom palicom. Biće velikih prodaja igrača i nikakvih rezultata. Naravno, neće biti naglog propadanja, već postepenog i sigurnog.
Uostalom, zar nije dovoljna činjenica da se predsednik kluva obesio u CZ-u zbog svojih mafijaških poslova, zapravo, zato što je otkriven i uhapšen. Kad bi i ostale pohapsili, fudbal bi mogao da ponovo bude fudbal. Ovako je "biznis" od kog korist imaju samo "sposobni".
Najzad, ukupna situacija u društvu je takva da političarima narod nije bitan a čelnici fudbalskih klubova ne haju što su im stadioni prazni.
U potpunosti se slažem sa gospodinom Cajom, vidi se da poznaje fudbal i situaciju u njemu, u OFK-u posebno.

Grobari su Doktori

pre 19 godina

@Bata Djora Sr
U pravu si da smo mi namestali tekme u golubovcima(i mi te ljude koji su to radili bojkotujemo vise godina i stidimo se njih),ali je isto istina za zvezdu i namestanje tekmi sa ofkom,(ali je razlika sto vi ljude koji to rade velicate i dizete u nebesa)e tu je rzlika izmedju navijaca partizana i zvezde!!!

milos_

pre 19 godina

Smesno....Sramota je da se u reprezentaciju poziva stefan babovic,decko koji igra u ekipi koja je u play-out-u nase jadne lige!Uz to ne da nije najbolji,nego je jedan od najslabijih...Sta vi mislite?

backo

pre 19 godina

Voleo bih da OFK-a totalno propadne, zbog mafije koja vodi taj klub. svaka cast za tradiciju, ali zbog ljudi koji vode klub najbolje za sve je da se rasturi taj klub. Ili da neko drugi preuzme isti.

shojne

pre 19 godina

@bata Djora
Ok. Ne treba zvati Kezmana. A sta je sa onim vasim nadojenim ruralnim likom Pantom. On daje golove?! Da, ali mozda negde u mislima, u svemiru,...Kezmana ste razapeli za crveni na svetskom, kad je tekma vec bila izgubljena, a vas Ziga protiv Borata odlemio i nikom nista. Ajde budi malo realniji.Kezman je u odnosu na Pantu, a bogami i na Zigica vec dokazan igrac, svidelo se to tebi ili ne.
Pozdrav

Ivan

pre 19 godina

Vise nego siguran sam da se radi o nekoj namestaljci i da je ofk svesno pustio Bezaniju da igra u play ofu. Juce sam slusao konfereciju za stampu pred mec sa Smederevom na kojoj je Dostanic izjavio da nije nista strasno da se igra play out. Cela igra ofk-a u prolecnom delu ukazivao je da svesno zele u slabiju grupu. Koji je razlog tome, moze samo da se nagadja...

Sale bgd

pre 19 godina

Slazem se sa Ivanom. Ko je gledao izvestaj sa Vozdovac-Bezanija sve mu je jasno. Jos jedna teska namestaljka(vise nego providna) , meni dva najodvratnija kluba u ligi.

Autonomas

pre 19 godina

Bata Djoro,gresis u nekim stvarima.Prvo Kezman,takav kakav je,bio je nas prvi strelac proslih(ne tako davno odigranih)kvalifikacija,tako da je svako poredjenje sa Drulicem i Pericom u najmanju ruku ne umesno.Mozda ne zasluzuje startnih 11,mozda na pocetku kvalifikacija nije bio pozivan sa razlogom,ali definitivno sada imamo problem i nesto mora da se menja.Pantelic nije dao ni jedan gol,a uporno je forsiran,zbog patriotizma,truda bla,bla.Bilo ko sa tribine ili ulice takodje moze da bude patriota,da se trudi i da ne da gol.Koja je onda njegova svrha u timu?A to mu je osnovni posao,koji u poslednje vreme ni u ligi ne radi.Kada Kezmana nije islo selektor ga je ohladio protiv Belgije(0-0,Jestrovic i Ljuboja u spicu,on nije bio ni pozvan)i posle povratka je davao golove.Vazne.Znaci nema Zigica,Pantelic je u krizi,od pozvanih ostaje Lazovic koji ne igra lose ove kvalifikacije,dao je i dva(ako ne gresim)gola,da ga i u Holandiji,ali ko uz njega?Neko iz nase lige?Mlade reprezentacije?Veterana?Realno ne vidim ko.Ipak je Kezman(uz definitivno los karakter)bio prvi strelac nase krs lige,holandske lige,nabo je neki i za Chelsea,za reprezentaciju,daje i sad u kupu UEFA.Dok se Zigic ne vrati,treba probati sa njim.Posle,i sam si zakljucio Zigic i Lazovic.A da ovo je bilo o OFK-i...pa sta reci,Kratko Ostanic.Terzicu napolje iz fudbala!

sasa

pre 19 godina

Sta se sve radi u ovom nasem fudbalu to vise niko ne zna, Terzic je kralj mahinacija a i ako nije onda sigurno zna sta se sve radi i ko radi!!!

mirza

pre 19 godina

Uff sto mi je drago zbog Terzica... Krcmarevic je pokazao kakav je trener da sa takvom ekipom bude drugi a ovaj Dostanic ponovo smo se uverili da ama bas nista ne zna,,Ofk ajde u drugu ligu polako..

predrag

pre 19 godina

drago mi je zbog beogradjana i njihovog podcenjivanja ostalih ekipa . Bravo Sartid.
Hajduk je pokazao da je prava ekipa i niko se nece lako provuci u Kuli u play off-u.
Idemo momci na trece mesto

Bane

pre 19 godina

Vratite u klub stare romanticare one koji vole ovaj klub.Pravi izbor su Petkovic Santrac zasto ne i Skoblar ili Stepanovic .Ovo je bruka i blamaza da od tima koji se bori za titulu za polusezonu dospete u cabar i presisaju vas i oni koji su zaostajali po 1o-15 bodova.Izvinite se bar nama vernim navijacima i gubite se sa karaburme.
Verni navijac i N.Sada

Mirkesh

pre 19 godina

Eto upravi OFK Beograda na cast sto su bez i jednog valjanog razloga smenili talentovanog Krcmarevica. Doveli su Dostanica koji ni sa Zvezdom nije mogao nista da uradi i ako je imao najbolji tim u ligi.

roki

pre 19 godina

Ne razumem zasto je ofk beograd dovodio novog trenera posle uspesne polusezone. Sa ratkom dostanicem cini mi se da je skor 1-4. Sramota. I jos jedno pitanje, zasto je danas bila ova utakmica skinuta sa liste u lavovima. Jos jedna sramota. Pa nek onda ljudi u savezu pricaju kako nije namesteno prvenstvo.

zoran

pre 19 godina

Ako je ofka prodavala utakmice zvezdi zasto je onda sad ispala iz lige? mislite da zvezda ne bi mislila na to?

ovo samo pokazuje koliko grobari vi umete da razmisljate. svaka vama cast, ali ne mesajte se u tudje stvari. i sto je najgore i dalje ponavljate jesiceve reci koji vas je unistio i koji je to govorio samo da bi sebe opravdao...

tuznoo...

votan

pre 19 godina

Terzicu sahranio si klub koji svi volimo.
Dostanicu pocni da se bavis golfom ili pecanjem, nisi ti za trenera.
Cigani i Grobari rano se radujete preziveli smo i teze trenutke.
Voleo bi da Vojvodina uzme titulu ove godine pa se pomlatite medjusobno.
Uprava napolje!!

hmmm

pre 19 godina

Ko uvede ovaj plejof,nek sad kaze koiko ce se puta u plej autu pojaviti vise od 1000 ljudi,i na kojoj tekmi.I kakvi crni centri fudbala,ovi u Nisu zadnji 10 god. prave ozbiljan klub al sujeta il sta nevodi bas cilju.Iz Bg-da ima bar tri ekipe koje zasluzuju 1 ligu i imaju tradiciju i navijace kakve takve,a to su Ofk,Zemun i Rad,ostali cao.

deki

pre 19 godina

Ovde izgleda da zvezdasi stoje uz OFK-u, a Partizanovci da su protiv tog tima. Ne radi se tu o tome da li je OFk 6 godina gubio na karaburmi od CZ, a za to vreme otkidao bodove PFC-u, vec je problem u tome sto je to klasican mafijaski klub. jos se secam utakmice u Niksicu pre 3 godine, gde je bilo klasicno namestanje. milo mi je sto nisu usli u 6, ali realno tesko ce ispasti. Vazno je da je to klub koji daje najvise reprezentativaca(ako se racunaju A i mlada reprezentacija) Veliki tim!

Igor

pre 19 godina

Drago mi je sto ce OFK u play-out.Najurili su Krcmu,a doveli Dostanica koji blago receno nema pojma.Najavljivali su jesenas borbu za prvo mesto,a onda prodali i ono malo sto vredi.Svaka cast upravi-najbolji su.Nadam se da ce sledece sezone doci u Pirot da ih "razbuca" Vignjevic,ujedno jedan manje beogradski klub u tzv. super ligi.

dejan

pre 19 godina

Većina stvari napisanih stoji,ali nemojte da blatite Bežaniju,zbog svega što je prikazala i predstavljala u ovom prvenstvu apsolutno zaslužuje Plej-of i izlazak u Evropu.Bravo Bežanija.

Sashko

pre 19 godina

Gledam ove komentare i prosto ne mogu da verujem da se iko vise uopste prima na ovu nasu jadnu "Superligu" (po cemu li je super, bas bih voleo da znam!) Gledajte bre ljudi Ligu sampiona, Spance, Engleze, Italijane, Nemce, Francuze... Naravno da se i tamo namestaju rezultati (narocito u Italiji) ali im makar fudbal stvarno lici na fudbal. Manite se corava posla i umesto toga lepo pokrenite peticiju da se donese zakon kojim bi se zabranio profesionalni fudbal u Srbiji. Ionako nas samo brukaju gde god se okrenemo...

zemunac

pre 19 godina

e pa ja sam pricao i pricao al me niko nije slusao,al ko da to pa ne zna 90 % Srbija....
KAKAV CRNI DOSTANIC BREEEEEEEE
pa da je neki trener ne bi on bio oteran iz Zvezde.
Lose je vodio Obilic...
A i upravu ofk-e sram bilo,a kako su to mislili da se oni bore za evropu,kad rasprodase ceo tim
PRST NA CELO ....

Carapan

pre 19 godina

E ovo mi je stvarno ulepsalo dan. Drago mi je da je zlezdina filijala ispala. Neka oni (mislim na OFK) i dalje nastave da im poklanjaju bodove i neka razmisljaju o II ligi, a ne o Evropi, u bilo kom obliku.

milos

pre 19 godina

pa dobro ste uvideli da Dostanic nema veze... odes polozis neke ispite teoretski, imas neku staru kapu sa petokrakom, oni te potapsu po ramenu i dobijes diplomu. a onda odes na kipar ili sudan, pa tamo budes 3-ci u prvenstvu i svi kazu "KAKO DOBAR TRENER"! e tako nasi treneri postaju vrhunski. a dostanic nista nikad i nije uradio, ni u zvezdi ni u bugarskoj. pa eto, po mom misljenju bivsi selektor Djoric, nikad nista trenirao, a bio je selektor i sad je u savezu poglavica Veliko M..O! ko zna mozda ih real pozove da iscupaju sezonu!

Vladimir

pre 19 godina

Zao mi je zbog OFK Beograda,ali zbog usijanih glava u rukovodstvu tako im i treba.Ljudi su posle prvih 16 kola i samo trinaest bodova zaostatka za prvoplasiranim odlucili da mogu da budu smpioni,pa su bez razmisljanja otpustili trenera pod cijim je rukovodstvom ekipa igrala najlepsi fudbal u ligi jer nije hteo da prihvati odgovornost za sprovodjenje tog suludog plana.Mada mozda su i u pravu da im ne treba tako neambiciozan trener,jer sada imaju veliku sansu da budu na celu,ali u pay-out-u!Ne smeta mi sto pojedinci zauzimaju dve tako odgovorne funkcije,ali da su bar na jednoj uspesni.Ovako i Almati i Smederevo,iz kojih se bodovi uglavnom odnose bez vecih problema,ispadose neosvojive tvrdjave.

Djole Delija

pre 19 godina

Dostanicu, idi sto dalje iz OFK Beograda i srpskog fudbala, nisi nikakav trener!!! Samo si upropastio jednu supertalentovanu ekipu! Jos uvek sam u soku i ne mogu da poverujem da ne idu u plej of!

licanin

pre 19 godina

Tako i treba, bas mi je drago da su u play-autu!Kako ce tek tamo namjestati, to nemozemo ni zamisliti.Stop najvecoj mafiji Srpskog fudbala!!!

Robin

pre 19 godina

Tako im i treba.Doveli su Dostanica koji zive veze sa fudbalom nema a otjerali Krcmarevica koji je za ovog pomenutog izmislio fudbal.Jadan je OFK Beograd sa ovim rukovodstvom.Zvezdasi ce sigurno vise da zale zbog ovog neupjeha OFK-e nego navijaci sa Karaburme.Zvezda nece dobiti sigurnih 6 bodova.
Pozdrav

pfcpanta

pre 19 godina

Ja sam bio na utakmici.Svi oni koji misle da nije bilo nameštanja varaju se.Nisu sudije mogle pa i ako su htele da pomognu O.F.K-i.Prvi gol je klasična greška golmana drugi je plod pritiska na zadnju liniju.Sudija koji je iz poznatog po fudbalu dela naše zemlje(SURDULICE) sudio je sve osim ono što je trebao.Prvi pomoćni je bio očaj i tiha jeza.Kada je trebao da mahne u korist Smedereva njemu je ruka drhtala i nije bio u stanju istu da podigne,valjda se umorio od silnog mahanja koje je predhodno energično radio u korist gostiju.Sve u svemu lepa igra domaćina i više nego zaslužena pobeda.

votan

pre 19 godina

Sramota je sta su rukovodeci ljudi sa Terzicem na celu napravili od OFK.
Napravili su buvlju pijacu za trgovinu trecerazrednim igracima, i skolu za partizanove pomocne trenere i
zvezdine otpatke.
Sve sto valja odma se
rasproda.
Dostanicu ti nisi sposoban da treniras ni tim iz obdanista,
predlozio bi ti da pocnes da se bavis pecanjem ili golfom.
Terzicu upropastio si Ofk!!!

kajmak

pre 19 godina

Jeste da navijam za Zvezdu ali Dostanicu nosi se u tri lepe!!!!Zbog tebe sad gledamo Bezaniju umesto uvek dobre OFK-e.Sad ce biti manje navijaca a i cimacemo se u jbn Zeleznik...Dostanicu mrs!!!

Eeje

pre 19 godina

Ne znam zasto svi pljuju po Terzicu, kada je on jedan posten fudbalski radnik i ne vidim njegov interes da gura bilo kog fudbalera...
Zao mi je zbog OFK-a, zasluzili su da prodju, bar zbog prvog dela

FCRS

pre 19 godina

Predlazem da svaki tim koji u buduce bude uzeo partizanima bodove ide u play out! Pa kako vas nije sramota??? U strajku ste vec 2 godine, uprava vas krade i maze vam oci vec dugo vremena, ove kao i prosle godine imate krsinu od ekipe i nikada od vas ljudi. Dok budete gledali prvo sve oko sebe pa tek na kraju sebe ovako ce vam i biti. Ne zna se ko vam ove godine nije skidao skalp u prvenstvu ali vi naravno uvek krivite Zvezdu za sve vase probleme. Stvarno ste za zaljenje...

milosns

pre 19 godina

Dok budu timovi poput Apatina,Hajduka,Bezanije itd igrali u prvoj ligi ili ne daj boze Evropi,nema spasa nasem fudbalu!
DEKRET klubova koji nemaju navijace i stadione!!!

VUKOVAR

pre 19 godina

ALO BRE LJUDI PA SMESNI STE BAS JAKO. VECINI OD VAS KAD NIJE NEKI REZULTAT PO VOLJI ONDA JE ODMA NAMESTALJKA. MISLIM DA POJEDINCI NEBI NI TREBALI DA NAVRACAJU NA OVAJ SAJT, JER SA SPORTOM NEMAJU VEZE.

nikolad

pre 19 godina

Zao mi je sto je OFK u play out-u jer samim tim nece igrati Evropu sledece godine.I pored raznih komentara OFK je realno uz Zvezdu i Partizan jedini nas tim koji poseduje odredjeni kvalitet(ima najvise mladih reprezentativaca).I pored ocajne igre ovog proleca ipak je samo bod ili dva odlucio da li ce u play off ili play out.Nazalost umesto OFK-a u CUP UEFA ce APATIN ili BEZANIJA koji ce kao domacini igrati na partizanovom stadionu i mozete misliti kako ce nas sramno reprezentovati.

sasa

pre 19 godina

Sta se sve radi u ovom nasem fudbalu to vise niko ne zna, Terzic je kralj mahinacija a i ako nije onda sigurno zna sta se sve radi i ko radi!!!

Danijel

pre 19 godina

Sramota

Dostanic gubi se idi u Zvezdu prodo si utakmicu i sad nam te tri poena nedostaju.
Sram da te bude unistio si OFK mesto da igramu u UEFA CUP sad igramo za play out.

Sheriff

pre 19 godina

e bas mi je drago,dabogda ispali iz lige...sto manje beogradskih klubova to bolje(izuzimam vecite rivale),pozdrav svim delijama

dex

pre 19 godina

WOW, kakav podvig Dostanica! Od drugog mesta i ekipe od koje svi strahuju, do plej auta! Svaka cast! I on je bio trener Zvezde! Nije ni cudo kakve smo rezultate belezili sa njim...

Djole

pre 19 godina

@sherif Pa mnogo je gore sto je umesto OFK-e upala Bezanija. Nema ni jednog navijaca, igrautakmice u Zelezniku... U normalnoj zemlji takav klub bi bio u 3. ligi. Ofk bar ima dobar stadion,mada ni on nema navijace. A i bolje da je upao Banat nego hajduk. Onaj Dzomba je poslednji diktator kojeg je ovaj svet video..

ULTRA

pre 19 godina

@Zoran
Pa , majstore, to cemo nadoknaditi sa 2 pobede nad Partizanom. Stvarno, ovi komentari "Ofk Bg pustio Zvezdu" su vise nego komicni. Zvezda je ubedljivo najbolji tim u Srbiji, a "crno-bela sila" nek' gleda sebe i svoje rezultate!
Sto se Ofk-e tice, zaista je neverovatno ovo sto im se desilo, a kriva je iskljucivo politika njihovog kluba.
SUTRA SVI NA MARAKANU, DA BODRIMO NOVOG-STAROG SAMPIONA
ZVEZDA JE ZIVOT OSTALO SU SITNICE

Robin

pre 19 godina

Tako im i treba.Doveli su Dostanica koji zive veze sa fudbalom nema a otjerali Krcmarevica koji je za ovog pomenutog izmislio fudbal.Jadan je OFK Beograd sa ovim rukovodstvom.Zvezdasi ce sigurno vise da zale zbog ovog neupjeha OFK-e nego navijaci sa Karaburme.Zvezda nece dobiti sigurnih 6 bodova.
Pozdrav

Carapan

pre 19 godina

E ovo mi je stvarno ulepsalo dan. Drago mi je da je zlezdina filijala ispala. Neka oni (mislim na OFK) i dalje nastave da im poklanjaju bodove i neka razmisljaju o II ligi, a ne o Evropi, u bilo kom obliku.

RAMMS+ЕIN

pre 19 godina

Хајдук-Банат 2:1!

Предиван амбијент, пред преко 2000 људи, време изврсно-све као у стара добра времена.

Прво полувреме одлично, нападали смо, стварали и пропуштали шансе, гости се ништа нису питали.

Први гол постигао је Радановић из пенала после фаула над Ваисљевићем.

Друго полувреме савим друга слика, јако слаба игра Хајдука, очајна поставка у одбрани, чести напади гостију црвени картон за нашег штопера Дојкића па за Банатовог везног Митровића, један поништен гол гостима и коначно права контра у 83. минуту преко Радвојевића, стрелац резервиста Комазец.

До краја Банат је максимално атаковао и успео да у 88. мин. смањи предност. Уз Божију помоћ сусрет смо успели да приведемо крају и пстогнемо злата вредну победу, победу која нас води у плеј-оф, у Европу!

mirza

pre 19 godina

Uff sto mi je drago zbog Terzica... Krcmarevic je pokazao kakav je trener da sa takvom ekipom bude drugi a ovaj Dostanic ponovo smo se uverili da ama bas nista ne zna,,Ofk ajde u drugu ligu polako..

caja

pre 19 godina

Kao starom OFK - ovcu trebalo bi da mi bude tesko, ali nije. Imao je ovaj tim i teze trenutke, ali nikada nije bio na ovako niskim granama, fudbalski i ljudski. Novinskim lazima stvorena je slika o talentovanom i ofanzivnom timu, a oni su sve vreme igrali kukavicki sa jednim spicem, mucili loptu i pukim slucajem pravili rezultat. Kao nagradu trener koji je oteran dobio mladu reprezentaciju. Po igrackom kadru u ovom fudbalskom jadu OFK je bio bar uz rame Zvezdi i Partizanu, ali struka i druge radnje doveli su ga tu gde je. Pravi BSKovci rasterani su sa tribina i iz kluba, tu se vrzmaju neki drugi likovi kojima je OFK zadnja, rupa osim za slikanje. Dovedeni novi trener je unikum, forsira se jedan istroseni Lalatovic, igre ni od kuda pa cak ni novinari placenici ne mogu nista dobro da kazu. Nejaki ali talentovani Babovic igra nikako, svi cute, guraju, upropascavaju ga, teraju na desnu stranu koja mu je nepirodna. Golman ih jedini cuva vece bruke, ostali igraci obezglacvljeni. Mali Rajkovic se stavlja u par sa pomenutim Lalatovicem, a tu ni Bekenbauer ne bi pomogao. naduvava se jos jedno dete, Veselinovic koji je golove dao u utakmici gde niko nije ni pokusao da ih spreci, naprotiv. Utakmice se ne igraju, nego se regulisu vec godinama. Jeste tesko vreme, jeste da ce nam ostati stadion i infrastruktura za daleko neko pokolenje, ali ova bruka tesko da se moze zaboraviti.
Nadam se da ce istok i zapad do kraja sezone biti prazni, sto sigurno nikog u klubu nece pogotiti, ali to je manjak najponosnije i najstrucnije publike na ovim prostorima zasigurno.
Neka sad igraju Dostanic, Bulatovic, Podunavac, drugi poslusnici i njihova sedma sila.
Zao mi je ono par stotina dece sa Juga sa kojima manipulisu i prave utisak pravog fudbala. Nadam se da ce ih i oni napustiti.
A dalje ili OFK OFKu ili ga nece ni biti.

backo

pre 19 godina

Voleo bih da OFK-a totalno propadne, zbog mafije koja vodi taj klub. svaka cast za tradiciju, ali zbog ljudi koji vode klub najbolje za sve je da se rasturi taj klub. Ili da neko drugi preuzme isti.

roki

pre 19 godina

Ne razumem zasto je ofk beograd dovodio novog trenera posle uspesne polusezone. Sa ratkom dostanicem cini mi se da je skor 1-4. Sramota. I jos jedno pitanje, zasto je danas bila ova utakmica skinuta sa liste u lavovima. Jos jedna sramota. Pa nek onda ljudi u savezu pricaju kako nije namesteno prvenstvo.

licanin

pre 19 godina

Tako i treba, bas mi je drago da su u play-autu!Kako ce tek tamo namjestati, to nemozemo ni zamisliti.Stop najvecoj mafiji Srpskog fudbala!!!

pfcpanta

pre 19 godina

Ja sam bio na utakmici.Svi oni koji misle da nije bilo nameštanja varaju se.Nisu sudije mogle pa i ako su htele da pomognu O.F.K-i.Prvi gol je klasična greška golmana drugi je plod pritiska na zadnju liniju.Sudija koji je iz poznatog po fudbalu dela naše zemlje(SURDULICE) sudio je sve osim ono što je trebao.Prvi pomoćni je bio očaj i tiha jeza.Kada je trebao da mahne u korist Smedereva njemu je ruka drhtala i nije bio u stanju istu da podigne,valjda se umorio od silnog mahanja koje je predhodno energično radio u korist gostiju.Sve u svemu lepa igra domaćina i više nego zaslužena pobeda.

Sashko

pre 19 godina

Gledam ove komentare i prosto ne mogu da verujem da se iko vise uopste prima na ovu nasu jadnu "Superligu" (po cemu li je super, bas bih voleo da znam!) Gledajte bre ljudi Ligu sampiona, Spance, Engleze, Italijane, Nemce, Francuze... Naravno da se i tamo namestaju rezultati (narocito u Italiji) ali im makar fudbal stvarno lici na fudbal. Manite se corava posla i umesto toga lepo pokrenite peticiju da se donese zakon kojim bi se zabranio profesionalni fudbal u Srbiji. Ionako nas samo brukaju gde god se okrenemo...

shojne

pre 19 godina

@bata Djora
Ok. Ne treba zvati Kezmana. A sta je sa onim vasim nadojenim ruralnim likom Pantom. On daje golove?! Da, ali mozda negde u mislima, u svemiru,...Kezmana ste razapeli za crveni na svetskom, kad je tekma vec bila izgubljena, a vas Ziga protiv Borata odlemio i nikom nista. Ajde budi malo realniji.Kezman je u odnosu na Pantu, a bogami i na Zigica vec dokazan igrac, svidelo se to tebi ili ne.
Pozdrav

milosns

pre 19 godina

Dok budu timovi poput Apatina,Hajduka,Bezanije itd igrali u prvoj ligi ili ne daj boze Evropi,nema spasa nasem fudbalu!
DEKRET klubova koji nemaju navijace i stadione!!!

predrag

pre 19 godina

drago mi je zbog beogradjana i njihovog podcenjivanja ostalih ekipa . Bravo Sartid.
Hajduk je pokazao da je prava ekipa i niko se nece lako provuci u Kuli u play off-u.
Idemo momci na trece mesto

boban

pre 19 godina

LJUDI JA NE MOGU DA VERUJEM DA JE NEKIMA ODNOSNO NAVIJACIMA PARTIZANA DRAGO STO JE OFK U PLAY OUT. PA TERZIC DA JE NESTO NAMESTAO NAMESTIO BI SVOM BIVSEM KLUBU. ZARONI MISLE DA JE OSTAO KRCMAREVIC DA BI PARTIZANN LAKO IZASAO SA OFK BEOGRADOM A ZVEZDA TEZE. KAKO VAM NIJE JASNO DA JE SADA BEZ OFK ZVEZDA SIGURAN PRVAK JER OVO STO JE OSTALO SIGURNE ZVEZDINE MUSTERIJE PA CAK KAKO SE GROBARI NADAJU I DA DVA PUTA DOBIJU ZVEZDU ALI MOZDA U KUGLANJU ILI VATERPOLU

Bane

pre 19 godina

Vratite u klub stare romanticare one koji vole ovaj klub.Pravi izbor su Petkovic Santrac zasto ne i Skoblar ili Stepanovic .Ovo je bruka i blamaza da od tima koji se bori za titulu za polusezonu dospete u cabar i presisaju vas i oni koji su zaostajali po 1o-15 bodova.Izvinite se bar nama vernim navijacima i gubite se sa karaburme.
Verni navijac i N.Sada

milos

pre 19 godina

pa dobro ste uvideli da Dostanic nema veze... odes polozis neke ispite teoretski, imas neku staru kapu sa petokrakom, oni te potapsu po ramenu i dobijes diplomu. a onda odes na kipar ili sudan, pa tamo budes 3-ci u prvenstvu i svi kazu "KAKO DOBAR TRENER"! e tako nasi treneri postaju vrhunski. a dostanic nista nikad i nije uradio, ni u zvezdi ni u bugarskoj. pa eto, po mom misljenju bivsi selektor Djoric, nikad nista trenirao, a bio je selektor i sad je u savezu poglavica Veliko M..O! ko zna mozda ih real pozove da iscupaju sezonu!

vlado delija

pre 19 godina

sheriffe
Drago ti je sto je ofk-a ispala iz play off-a a dobro je sto je usla bezanija(bezanija nije iz Beograda)?.
Crna nasa liga kad se za titulu bore mladost apatin, bezanija. Dje je Radnicki Nis, Napredak Krusevac?
Unisteni klubovi
Sreca pa se Vojvodina oporavlja polako ali je lose sto Zvezda i Partizan padaju u kvalitetu.
Jedini spas je privatizacija klubova
Nadam se da ce se OFK oporaviti i sledece sezone igradi zapazenu ulogu u nasem fudbalu pored vecitih i vojvodine.

Mirkesh

pre 19 godina

Eto upravi OFK Beograda na cast sto su bez i jednog valjanog razloga smenili talentovanog Krcmarevica. Doveli su Dostanica koji ni sa Zvezdom nije mogao nista da uradi i ako je imao najbolji tim u ligi.

Vladimir

pre 19 godina

Zao mi je zbog OFK Beograda,ali zbog usijanih glava u rukovodstvu tako im i treba.Ljudi su posle prvih 16 kola i samo trinaest bodova zaostatka za prvoplasiranim odlucili da mogu da budu smpioni,pa su bez razmisljanja otpustili trenera pod cijim je rukovodstvom ekipa igrala najlepsi fudbal u ligi jer nije hteo da prihvati odgovornost za sprovodjenje tog suludog plana.Mada mozda su i u pravu da im ne treba tako neambiciozan trener,jer sada imaju veliku sansu da budu na celu,ali u pay-out-u!Ne smeta mi sto pojedinci zauzimaju dve tako odgovorne funkcije,ali da su bar na jednoj uspesni.Ovako i Almati i Smederevo,iz kojih se bodovi uglavnom odnose bez vecih problema,ispadose neosvojive tvrdjave.

Djole Delija

pre 19 godina

Dostanicu, idi sto dalje iz OFK Beograda i srpskog fudbala, nisi nikakav trener!!! Samo si upropastio jednu supertalentovanu ekipu! Jos uvek sam u soku i ne mogu da poverujem da ne idu u plej of!

zoran

pre 19 godina

Ako je ofka prodavala utakmice zvezdi zasto je onda sad ispala iz lige? mislite da zvezda ne bi mislila na to?

ovo samo pokazuje koliko grobari vi umete da razmisljate. svaka vama cast, ali ne mesajte se u tudje stvari. i sto je najgore i dalje ponavljate jesiceve reci koji vas je unistio i koji je to govorio samo da bi sebe opravdao...

tuznoo...

votan

pre 19 godina

Sramota je sta su rukovodeci ljudi sa Terzicem na celu napravili od OFK.
Napravili su buvlju pijacu za trgovinu trecerazrednim igracima, i skolu za partizanove pomocne trenere i
zvezdine otpatke.
Sve sto valja odma se
rasproda.
Dostanicu ti nisi sposoban da treniras ni tim iz obdanista,
predlozio bi ti da pocnes da se bavis pecanjem ili golfom.
Terzicu upropastio si Ofk!!!

Milan

pre 19 godina

Ispadanje OFK Beograda u "pay out" skupinu ne bi trebalo da začudi nikog ko makar ovlaš prati Prvu ligu poslednjih godina. Iz tog kluba su oterani pravi prijatelji kluba onog trenutka kad je Terzić sklonio Paju Samardžića i ostale i započeo svoj put ka uspehu. Tek ćemo videti šta će se dogoditi sa čitavim srpskim fudbalom pod njegovom dirigentskom palicom. Biće velikih prodaja igrača i nikakvih rezultata. Naravno, neće biti naglog propadanja, već postepenog i sigurnog.
Uostalom, zar nije dovoljna činjenica da se predsednik kluva obesio u CZ-u zbog svojih mafijaških poslova, zapravo, zato što je otkriven i uhapšen. Kad bi i ostale pohapsili, fudbal bi mogao da ponovo bude fudbal. Ovako je "biznis" od kog korist imaju samo "sposobni".
Najzad, ukupna situacija u društvu je takva da političarima narod nije bitan a čelnici fudbalskih klubova ne haju što su im stadioni prazni.
U potpunosti se slažem sa gospodinom Cajom, vidi se da poznaje fudbal i situaciju u njemu, u OFK-u posebno.

votan

pre 19 godina

Terzicu sahranio si klub koji svi volimo.
Dostanicu pocni da se bavis golfom ili pecanjem, nisi ti za trenera.
Cigani i Grobari rano se radujete preziveli smo i teze trenutke.
Voleo bi da Vojvodina uzme titulu ove godine pa se pomlatite medjusobno.
Uprava napolje!!

kajmak

pre 19 godina

Jeste da navijam za Zvezdu ali Dostanicu nosi se u tri lepe!!!!Zbog tebe sad gledamo Bezaniju umesto uvek dobre OFK-e.Sad ce biti manje navijaca a i cimacemo se u jbn Zeleznik...Dostanicu mrs!!!

hmmm

pre 19 godina

Ko uvede ovaj plejof,nek sad kaze koiko ce se puta u plej autu pojaviti vise od 1000 ljudi,i na kojoj tekmi.I kakvi crni centri fudbala,ovi u Nisu zadnji 10 god. prave ozbiljan klub al sujeta il sta nevodi bas cilju.Iz Bg-da ima bar tri ekipe koje zasluzuju 1 ligu i imaju tradiciju i navijace kakve takve,a to su Ofk,Zemun i Rad,ostali cao.

Eeje

pre 19 godina

Ne znam zasto svi pljuju po Terzicu, kada je on jedan posten fudbalski radnik i ne vidim njegov interes da gura bilo kog fudbalera...
Zao mi je zbog OFK-a, zasluzili su da prodju, bar zbog prvog dela

deki

pre 19 godina

Ovde izgleda da zvezdasi stoje uz OFK-u, a Partizanovci da su protiv tog tima. Ne radi se tu o tome da li je OFk 6 godina gubio na karaburmi od CZ, a za to vreme otkidao bodove PFC-u, vec je problem u tome sto je to klasican mafijaski klub. jos se secam utakmice u Niksicu pre 3 godine, gde je bilo klasicno namestanje. milo mi je sto nisu usli u 6, ali realno tesko ce ispasti. Vazno je da je to klub koji daje najvise reprezentativaca(ako se racunaju A i mlada reprezentacija) Veliki tim!

Igor

pre 19 godina

Drago mi je sto ce OFK u play-out.Najurili su Krcmu,a doveli Dostanica koji blago receno nema pojma.Najavljivali su jesenas borbu za prvo mesto,a onda prodali i ono malo sto vredi.Svaka cast upravi-najbolji su.Nadam se da ce sledece sezone doci u Pirot da ih "razbuca" Vignjevic,ujedno jedan manje beogradski klub u tzv. super ligi.

dejan

pre 19 godina

Većina stvari napisanih stoji,ali nemojte da blatite Bežaniju,zbog svega što je prikazala i predstavljala u ovom prvenstvu apsolutno zaslužuje Plej-of i izlazak u Evropu.Bravo Bežanija.

zemunac

pre 19 godina

e pa ja sam pricao i pricao al me niko nije slusao,al ko da to pa ne zna 90 % Srbija....
KAKAV CRNI DOSTANIC BREEEEEEEE
pa da je neki trener ne bi on bio oteran iz Zvezde.
Lose je vodio Obilic...
A i upravu ofk-e sram bilo,a kako su to mislili da se oni bore za evropu,kad rasprodase ceo tim
PRST NA CELO ....

Bata Djora Sr.

pre 19 godina

Kada neko ima dilemu da li trener treba da bude stranac ili neki domaci neka mu Dostanic bude na umu i njegov minuli rad. Kada neko pomisli da je Piksi bio nekorektan kada je preko noci doveo Zengu, neka mu ovaj "uspeh" Dostanica bude pred ocima. Najsmesnije od svega je cela pompa koja je pratila dolazak ovog trenera u OFK. U sportskoj stampi zimske pripreme ovog kluba ispracene su do najsitinijih detalja. Upravo tu smo mogli da saznamo da je sam Dostanic da bi unapredio sistem rada, predlozio a klub odobrio investicuju od oko sest hiljada evra za program koji obradjuje postignute rezultate svakog igraca zasebno, pa na taj nacin trener dobija sliku koje vezbe leze ili ne leze odredjenom igrcu i na osnovu tih parametera trener kroji individualni plan rada za svakog igraca. Onda smo mogli da vidimo slike gde Dostanic zamisljeno gleda u lap - top a nedaleko od njega vide se igraci kako trce. Cela ta prica, objasnjenja oko unapredjenja sistema rada, delovala je svetski. Ali samo je delovala. Ne pomaze ni medijska kampanja, ni lap top, ni placeni programi, ako nema znanja. Tehnika je pomocna stvar i sluzi da unapredi znanje, ali ne moze da ga zameni. Cinjenica je da je OFK prodao neke igrace, ali opet je trener taj koji treba da sklopi tim i iz njega izvuce maksimum, ma koliki da je taj maksimum. Zbog svega toga tesko da Dostanic moze da nadje neki nacin da opravda sebe. Osim naravno ako mu neko nije sastavljao tim, nametao igrace, pa se na taj nacin urusavala ekipa, ali opet je on kriv sto je na tako nesto pristao a nije pokupio pinkle i otisao. Bice ovo vrlo nezgodan period za njega.
Na zalost, ne mogu a da ne napisem koji red o pisanju prepostenih navijaca, kojima kao trn u oku stoji ta navodna blagonakolnost OFK Beograda prema Zvezdi. I jos ta blagonaklonst traje sest godina. Skoro sest godina u prvenstvu partizan nije dobijao Zvezdu. Da li to znaci i da su crno-beli eto bili blagonakloni prema crveno - belima pa su ih pustali da pobede ? Ili je mozda svaki od tih derbija Zvezda namestala? A opet bih voleo da mi ti posteni objasne kad im nepostenje smeta, kako je moguce da Zvezda nikako nije mogla da pobedi Zetu u Golubovcima, dok je partizanu utakmica tamo delovala uvek kao laksi trening. Da li i tu mozda nisu bila cista posla ili u ovoj situaciji vaze neki drugi standardi?
Da ne zboravim da vam otkrijem jos jednu "veliku istinu". Fudbal se igra samo zbog kladionica. A titule, pobede, golovi - oni nikada nisu bili vazni. Osim ako se niste na nesto od toga kladili.
P.S. Ko god je citao Kezmanov intervju u Blicu, valjda mu je postalo jasno zasto ego-manijaka ne treba nikad pozvati u reprezentaciju.

FCRS

pre 19 godina

Predlazem da svaki tim koji u buduce bude uzeo partizanima bodove ide u play out! Pa kako vas nije sramota??? U strajku ste vec 2 godine, uprava vas krade i maze vam oci vec dugo vremena, ove kao i prosle godine imate krsinu od ekipe i nikada od vas ljudi. Dok budete gledali prvo sve oko sebe pa tek na kraju sebe ovako ce vam i biti. Ne zna se ko vam ove godine nije skidao skalp u prvenstvu ali vi naravno uvek krivite Zvezdu za sve vase probleme. Stvarno ste za zaljenje...

Grobari su Doktori

pre 19 godina

@Bata Djora Sr
U pravu si da smo mi namestali tekme u golubovcima(i mi te ljude koji su to radili bojkotujemo vise godina i stidimo se njih),ali je isto istina za zvezdu i namestanje tekmi sa ofkom,(ali je razlika sto vi ljude koji to rade velicate i dizete u nebesa)e tu je rzlika izmedju navijaca partizana i zvezde!!!

Ivan

pre 19 godina

Vise nego siguran sam da se radi o nekoj namestaljci i da je ofk svesno pustio Bezaniju da igra u play ofu. Juce sam slusao konfereciju za stampu pred mec sa Smederevom na kojoj je Dostanic izjavio da nije nista strasno da se igra play out. Cela igra ofk-a u prolecnom delu ukazivao je da svesno zele u slabiju grupu. Koji je razlog tome, moze samo da se nagadja...

Sale bgd

pre 19 godina

Slazem se sa Ivanom. Ko je gledao izvestaj sa Vozdovac-Bezanija sve mu je jasno. Jos jedna teska namestaljka(vise nego providna) , meni dva najodvratnija kluba u ligi.

milos_

pre 19 godina

Smesno....Sramota je da se u reprezentaciju poziva stefan babovic,decko koji igra u ekipi koja je u play-out-u nase jadne lige!Uz to ne da nije najbolji,nego je jedan od najslabijih...Sta vi mislite?

Bata Djora Sr.

pre 19 godina

@Grobari su Doktori
Ako si pazljivo citao nista ja nisam velicao. Samo mi je stvarno muka od tih komentara kako je sve namesteno i kako se iza svakog uspeha crno ili crveno-belih krije neka ujdurma. Ne mogu da ispadnem budala pa da tvrdim da je prvenstvo regularno i besprekorno, jer znam da nije tako. Ali nije regularno od 1992. godine. I to uvek naglasavam u svojim komentarima. Kada bi se dublje uslo u analizu ko je i koliko namestao bojim se da ta prica nikuda ne bi vodila. Medjutim, upravo su crno i crveno-beli najveci krivci za stanje u nasem fudbalu. Zbog toga nase prvenstvo i osvojena titula nemaju nikakvog smisla niti imaju neku vrednost. Uvek je jedino merilo bila i ostala Evropa. A u toj Evropi, koliko se god trudili da ulepsamo sliku, ipak imamo ulogu statista.
@shojne
Ja bih polemiku sa tobom mogao da zavrsim tvojim argumentom. I Ziga je Borata odalamio kad je sve bilo gotovo, zar ne ? I onda odlazimo u pricu da je boks mec dozvoljen u nadoknadi vremena, ili da je nepromisljenja grubost nasih fudbalera u redu ako je utakmica izgubljena, a sve u zavisnosti ko za koji klub navija. Poenta je da sudije ne tolerisu bahatost na terenu, a kriterijumi su jos stroziji kada su utakmice nacionalnih selekcija u pitanju, ali izgleda nasi fudbaleri ili to ne zele ili to ne mogu da shvate. I umesto savez jos novcano da kazni Zigica oni se prave ludi i ne preduzimaju nista. Igraci na terenu treba da pokazu sta znaju a ne da dele pravdu.
Kezman ili Panta. Da se ja pitam ni jedan. Ajmo redom.
Kezman je samoreklamer, koji koristi nase novinarcice da plasira pricu o sebi. I naravno kroz te reportaze stice se utisak da je on skoro pa dragulj srpskog fudbala, ali ipak istina je malo drugacija. Njegov uspon je stvarnio bio u PSV-u, ali realno nije on to sam izborio vec skup vrhunskih igraca koji je tad igrao za taj tim. Ali se ne moze osporiti da je davao golove sto je osnovni zadatak napadaca. Medjutim, odlazak u Celzi je bio totalni promasaj, a dalji pad je usledio odlaskom u Atletiko i konacno je zavrsio u Turskoj, koja je ruku na srce i dalje fudbalska periferija. Znaci njegova karijera je u konstantnom padu. Da ne dodajem da za nacionalni tim nije postigao gol skoro dve godine iako je u to vreme bio standardni reprezentativac. Uvek se trudio da izdigne sebe iznad ekipe, stalno je bio problem ako sedi na klupi a ne pocinje utakmicu a to ipak remeti sve odnose u jednom timu. S druge strane ne secam se da je talasao u Celziju ili Atletiku dok je grejao klupu. On je svoju sansu imao i iskoristio ju je kako je znao i umeo. Sanasu sada zasluzju drugi.
Nikada nisam voleo igrace kao Panta. Fudbalski carnik, u prevodu svaku loptu mora da pipne. Imao je odlicnu polu sezonu u Herti, ali je cinjenica da je u porlecnom delu totalno zakazao. Svi tu izdizu njegovu borbenost, ali lepo neko napisa u jednom komentaru zar se pozrtvovanje i borbenost ne podrazumevaju. Nedolicno je i njegovo ponasanje na terenu, sve one gestikulacije i glumatanje. I nejmu crveni karton visi u vazduhu, jer bice sudija koje takve stvari nece hteti da tolerisu. On i dalje ima problem u glavi koji je ga je kostao vrhunske karijere. Moje licno misljenje je da mu mesto u nacionalnom timu treba dovesti u pitanje.
Ako bih ja birao moj tandem bi bili Zigic i Lazovic. Prvi uvek tera odbranu na maksimalnu koncentraciju, a vrlo cesto biva i udvojen. Drugi ima odlicnu tehniku, videlo se i na ono malo utakmica sto je igrao da lako ulazi u sansu i mislim da bi odlicno koristio taj visak prostora. Ali ja nisam selektor.
E, da, i Drulic igra odlicno u Grckoj. Mogli bi i sa njim da probamo. A i kazu da je Perica kao preporodjen. Zvuci vam kretenski. Kao i meni prica o Kezmanu. Zato treba da gledamo napred da trazimo nove igrace a ne da se vracamo na stare i isluzene.

VUKOVAR

pre 19 godina

ALO BRE LJUDI PA SMESNI STE BAS JAKO. VECINI OD VAS KAD NIJE NEKI REZULTAT PO VOLJI ONDA JE ODMA NAMESTALJKA. MISLIM DA POJEDINCI NEBI NI TREBALI DA NAVRACAJU NA OVAJ SAJT, JER SA SPORTOM NEMAJU VEZE.

Autonomas

pre 19 godina

Bata Djoro,gresis u nekim stvarima.Prvo Kezman,takav kakav je,bio je nas prvi strelac proslih(ne tako davno odigranih)kvalifikacija,tako da je svako poredjenje sa Drulicem i Pericom u najmanju ruku ne umesno.Mozda ne zasluzuje startnih 11,mozda na pocetku kvalifikacija nije bio pozivan sa razlogom,ali definitivno sada imamo problem i nesto mora da se menja.Pantelic nije dao ni jedan gol,a uporno je forsiran,zbog patriotizma,truda bla,bla.Bilo ko sa tribine ili ulice takodje moze da bude patriota,da se trudi i da ne da gol.Koja je onda njegova svrha u timu?A to mu je osnovni posao,koji u poslednje vreme ni u ligi ne radi.Kada Kezmana nije islo selektor ga je ohladio protiv Belgije(0-0,Jestrovic i Ljuboja u spicu,on nije bio ni pozvan)i posle povratka je davao golove.Vazne.Znaci nema Zigica,Pantelic je u krizi,od pozvanih ostaje Lazovic koji ne igra lose ove kvalifikacije,dao je i dva(ako ne gresim)gola,da ga i u Holandiji,ali ko uz njega?Neko iz nase lige?Mlade reprezentacije?Veterana?Realno ne vidim ko.Ipak je Kezman(uz definitivno los karakter)bio prvi strelac nase krs lige,holandske lige,nabo je neki i za Chelsea,za reprezentaciju,daje i sad u kupu UEFA.Dok se Zigic ne vrati,treba probati sa njim.Posle,i sam si zakljucio Zigic i Lazovic.A da ovo je bilo o OFK-i...pa sta reci,Kratko Ostanic.Terzicu napolje iz fudbala!

nikolad

pre 19 godina

Zao mi je sto je OFK u play out-u jer samim tim nece igrati Evropu sledece godine.I pored raznih komentara OFK je realno uz Zvezdu i Partizan jedini nas tim koji poseduje odredjeni kvalitet(ima najvise mladih reprezentativaca).I pored ocajne igre ovog proleca ipak je samo bod ili dva odlucio da li ce u play off ili play out.Nazalost umesto OFK-a u CUP UEFA ce APATIN ili BEZANIJA koji ce kao domacini igrati na partizanovom stadionu i mozete misliti kako ce nas sramno reprezentovati.