Subota, 11.08.2012.

14:01

DSS: Vučić izdaje srpske interese

Kosovski odbor DSS optužio je potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića da je "najavio dalju izdaju" srpskih nacionalnih i državnih interesa.

Izvor: Beta

DSS: Vuèiæ izdaje srpske interese IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

none

pre 13 godina

Nikada nisam bio simpatizer ni SNS ni SRS, ali svaka čast Vučiću ako ima iskrenu i ozbiljnu nameru da pokrene suočavanje ovog naroda sa istinom. Takođe, trebalo bi da sagleda realnost i da se krene i u rešavanje pitanja Vojvodine, da ne bude kasno pa da nam se sve obije o glavu kao s Kosovom.. Ima široko polje za koncenzus s opozicijom (LDP i DS) a tih aveti DSS rešiti se jednom za sva vremena.

Lara Kroft

pre 13 godina

DSS nikada nije gladao interes sopstvenog naroda nego se ponašao kao DS i gledali su samo sopstveni interes. DS će da prođe isto kao i DSS, urušiće se totalno.Mislim da je vreme B92 podrži napokon ovu Vladu, jer će ova Vlada zaista raditi za interes sopstvenog naroda i države. Vreme je da Srbija ide napred.

Jovan

pre 13 godina

A šta bi značilo sprovodjenje nacionalnih interesa po vama, gospodo? Rat? Ko da ratuje? Čime da ratuje? Ma bešte bre, niste razmišljali kad je vreme bilo, sad ima da igrate kako drugi svira.

Lazar

pre 13 godina

Kada cemo shvatiti da je kosovo OTISLO , ako mozete, podelite ga,uzmite neke pare za njega, iselite ljude koji hoce da odu,uradite bilo sta samo prestanite sa demagogijom i mlacenjem prazne slame.
CIJE SU OVCE NJEGOVA I PLANINA
Narode od kosova nema vise ni k okrenite se radu i onome sto mozete promeniti .
Neka iznesu kosovari cifru pa da ga lepo prodamo, preselimo ljude ,a oni kojima je toliko stalo do Kosova neka se presele tamo pa neka uzivaju.

domorodac

pre 13 godina

DSS-ovci polako sa kritikama Vucica.Pozdravio vas M.Jaksic,Vuko Antonjevic,Ristic i ostali.Vi biste i prodjoste a hteli bi da i dalje slapate pare i od Srbije i od Pristine e gospodo nema vise.Sve sto je moglo da se uzme, uzeliste za vreme vase vladavine i mislite da mozete ponovo.A sad malo o vama iz B92 jel najavljivaste insajder za milionske kradje para na Kosovu pa nista sta je bilo majstori oglasite se breeee !!!!Ovde na severnom kosovu svakog dana ima posla za posmatranje malverzacija i muljanja po svim pitanjima.

Маријанац

pre 13 godina

Косовски ДСС би могао да смири страсти и да да шансу барем пола године новој Влади да види како ће се понашати према Косове пре него што крене са нападима за издају. И такође да их подсетим да је резултат њихове политике према Косову кад су били власт то да је Приштниа прогласила независност и да су их до данас признале преко 90 држава.

Kosovac

pre 13 godina

Narode,pitajte Kojca ko je bio direktor katastra u Vitini posle rata(u vreme kada je najvecim delom prodata srpska imovina),odakle dzakovi puni para koje su pronasli vojnici KFOR-a prilikom preteresa njegove kuce,nakon njegovog povratka iz Izraela,koji auto vozi,koliko ima para na raznoraznim racunima,kako je primao po nekoliko plata dok je bio na nekim funkcijama....Ja bi se menjao sa njim i sa toliko para bio veci SRBIN od njega i svih KOMERCIJALNIH PATRIOTA ZAJEDNO,dosta bre zamajavanje ovog naroda,on se nasao da progovori o izdaji nacionalnih interesa,SRAMOTA!!!!

novinarka

pre 13 godina

Sada ce biti najglasniji u kritikovanju oni koji su bili na vlasti a nisu nista uradili,da li je moguce da ce DSS stati rame uz rame sa DS-om I kritikovati ljude koji su tek poceli sa resavanjima nagomilanih problema iz njihovog vremena ??

Roki 2

pre 13 godina

DSS iznosi gomilu gluposti, a ne pitaju se zasto su dozvolili da za vreme njihove vlasti pristina (namerno malim slovom) proglasi nezavisnost, sad su se nasli pametni da stite ono sto nisu stitili, branili i odbranili dok su imali vlast. Kompromisa mora biti, ako se budemo ponasali kao Milosevic, onda ce nam tako i biti, a ja mislim da su ljudi u vladi toliko pametni da ce uciti iz tudjih gresaka, a ne da ponavljaju te Miloseviceve greske.

nacionalista

pre 13 godina

"nacionalni interesi"
"nacionalni interesi"
"nacionalni interesi"
Svi govore o njima. Svi kao nekakve 'demokrate'.
A svi zaboravljaju da na Kosovu zivi 95% [devedeset pet posto] stanovnika ciji je 'naconalni interes da ne zive u Srbiji

Miša

pre 13 godina

Potpuno tačno. Svako prihvatanje ucena spolja pod evropskim plaštom i primena sporazuma Stefanović - Tahiri dokaz je da ni ova vlada neće bit sposobna da zaštiti nacionalne interese. Moraćemo da tražimo treće, čini mi se, a SNS neka objasni nama, biračima, u čemu se razlikuju od DS kad je reč o Kosovu i EU.

gogi

pre 13 godina

Nesto ne verujem da su optuzbe na racun Vucica, kreirane od strane Srba sa Kosova, ali ne mogu objasniti zasto imam taj osecaj....

Duško

pre 13 godina

Dobro jutro. Vučić je odavno na tom putu, samo se dobro prikrivao. Još od 2004.godine on je lojalan zapadnim otimačima srpske teritorije.

Hari Ploper

pre 13 godina

Jako je bitno da se konacno ovaj narod pita o tome sta ce se desavati sa njegovom teritorijom. Nije posteno, niti je normalno da jedan covek prelama i odlucuje u ime celog naroda! Demokratija, koju mi odavno propagiramo, bi upravo trebala da znaci da se ne pita jedan, vec svi! Vucic najavljuje taj "bolan kompromis" upravo zato sto je raspolozenje vecine naroda takvo da se to pitanje konacno resi, naravno najbolje moguce po nas u datoj situaciji!

Pug

pre 13 godina

Napad je najbolja odbrana, ali nece proci to DSS zato sto SNS radi u interesu Srbije. Kostunicu je strah da ce Vucic otkriti njegove malverzacije i zato sada napada.

jelica ovcarevic-kablarevic

pre 13 godina

DSS gresi veoma,mozda vise im odgovara Ceda Jovanovic.A da se saradjuje sa svetom to mora.I preterase vise sa izdajama i izdajnivcima,niko im ne valja.Gospodo pobedite na izborima pa onda sprovodite politiku koju mislite.

Galadrijela

pre 13 godina

Ja zaista imam zelju i potrebu da konacno znam sta se dogovara i pregovara o MOJOJ zemlji. Vec mi je postalo preko glave toga da se sve radi ispod zita i iza zatvorenih vrata!!! Vucic samo objavljuje realno stanje stvari, a ako ce se neko boriti za nacionalne interese, to je on!

Teddy Picker

pre 13 godina

(Tiemie, 11. avgust 2012 17:38)
Veruj mi da svi koji su opticaju za vlast izdaju nacionalne interese, mi smo banana zemlja. Pokusao je Djindjic da se otrgne, pa su ga ubili. DSS, (kakav god Kostunica bio trut) jedini zastupa iskljucivo srpske interese, ne zaboravi da je DSS bio za uniju, dok nisu poceli da nas sve vise ponizavaju i zatiru. E, u inat njima, koji nam nikad prijatelji i nisu bili, ne damo Kosovo, niti Republiku Srpsku, niti Crnu Goru u kojoj je odrzan sraman referendum, proveri kako je bilo i kakva su ogranicenja postojala ako se ne secas. Pogotovu treba da gledamo SAMO nase interese kad znamo da necemo uci narednih 15-ak godina, mada je i to diskutabilno. Koristi od EU ima samo dok daju kredite, a oni znaju zbog cega daju i sta ocekuju za uzvrat. Na kraju krajeva, mi uopste nismo konkurentni na njihovom trzistu, zato imamo istok na kome jesmo itekako (daleko sam od rusofila, ali sa njima mozemo da saradjujemo). Mi moramo da se osvestimo od tog EU fanatizma i da shvatimo da smo im uvek bili trn u oku.

Cvele

pre 13 godina

"Kosovska Mitrovica -- Kosovski odbor DSS optužio je potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića da je "najavio dalju izdaju" srpskih nacionalnih i državnih interesa...

E ajd da razjasnimo neke stvari,kao prvo Nenad Kojic nije sa severa Kosova i Metohije,vec je iz Kosovskog Pomoravlja,tacnije receno iz okoline Vitine,sto znaci ovi komentari koji se ticu da su to Srbi sa severa Kosva padaju u vodu.Druga stvar slazem se u komentarima gde ipak "povlasceni Srbi"t.j.Srbi sa severa Kosova osecaju se mocnim pa ne tako retko potezu i za tim da napadaju i Srbe juzno od Ibra i Beograd,ne tako retko u stvari u kontinuitetu od 1999 godine zive na nesreci nas juzno od Ibra pri tom i ne hajuci za sirotinju po zemlji Srbiji,sto se pak Aleksandra Vucica tice,ja ne znam da li neko u Srbiji kapira da on radi onako kako mu se diktira iz Vasingtona,covek pre formiranje vlade je danima sedeo u Americi i dobio jasne instrukcije sta treba uraditi u Srbiji samim tim i na Kosmetu,sto se sad ovde cudite kad nam je svima jasno da je u Srbiji na delu politika Amerike i bice kako oni misle da treba da bude,a Vucic je samo neko ko treba da sprovede tu politiku,pa zar vam nije jasno kad su postavili sefa kancelarije za Kosovo Vulina,da njih zanima Kosovo ko babu zima za sto godina,aman ljudi otreznite se trazili smo da odu zuti,dosli su crno-crveni,kasno je za kajanje jer posle 4 godina ove vlasti u Srbiji nece ostati kamen na kamenu,obecanje ce ispuniti promenice Srbiju,i hoce ali kako,ne smem ni da pomislim

KARAĐOZ

pre 13 godina

"Taj odbor je ocenio da će politika nove Vlade Srbije biti ista kao i prethodna da EU nema alternativu."

Ovima iz DSS-a kristalna kugla postala glavni rekvizit!

dusanbg

pre 13 godina

DSS je dao podrsku SNS i Nikolicu. Ovo saopstenje ima svoju istinu. Iako nisam simpatizer DSS za ovo imate moju podrsku. Srbiji je mesto u EU ali mislim da priznanje Kosova nije moguce...

stevan piksi

pre 13 godina

Evo cim se oseti da neko dobija na popularnosti kod naroda abog svojih postupaka,odmah mu kace nesto.Sad je izdajnik?E nije nego.

golman

pre 13 godina

Nasmejalo me ovo saopštenje DSS-a sa Kosova. To što su saopštili je skroz suprotno od stava DSS-a i Koštunice, da je SNS i Aleksandar Vučić brana za secesiju Kosova i Metohije od Srbije, i da baš zahvaljujući njima neće se menjati Ustav u delu koji govori o Kosovu.

Nightmare

pre 13 godina

Jeftino prodajem Nacionalni interes. Registrovan do sledecih izbora. Malo presao. Kupljen po principu staro za novo. Redovno servisiran. Nije udaran, samo malo cuknut odozdole. Spreman za atest u EU. Moze zamena za neki veci uz manju doplatu......

Šumadinac

pre 13 godina

"Kosovska Mitrovica -- Kosovski odbor DSS optužio je potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića da je "najavio dalju izdaju" srpskih nacionalnih i državnih interesa..."

... - A šta to predlažu NALICKANA GOSPODA iz DSS-a? Da, sedeći po debelim foteljama u debeloj hladovini svojih kabineta, MALČICE RATUJU, tako - uz kaficu? Oni ili, po svoj prilici - nečija deca, naravno - ne njihova? Šta li?

Nikica

pre 13 godina

Ne mnogo inteligentan zaključak gospode iz DSS-a. Ne može jedan čovek odlučivati o Kosovu, niti se može jedan čovek prozivati za navodnu izdaju nacionalnih interesa. Samo saopštenje DSS-a kaže da je to politika vlade, a jedino se napada Vučić. Gde je tu logika?. Razumem ja strah ljudi na Kosovu, ali i oni moraju biti svesni da Srbija u ovom trenutku čini sve što može i da ni u jednom trenutku nije dovedeno u pitanje teritorijalna celovitost Srbije. Umesto bezrazložnih optužbi, bilo bi bolje da se Srbi sa Kosova uključe u rešavanje problema.

milivoje jovanic

pre 13 godina

Vidim kako je Kostunica odbraniio srpske interese dok je bio predsednik i premijer.Nego ima osecaj da je ovaj napad na Vucica proistekao od straha da ce se sad otvoriti mnoge istrage a neke i dovesti do kraja,kao istraga o Kolubari.

Tiemie

pre 13 godina

Nešto definitivno nije u redu sa DSS-om. Za njih su svi redom izdajnici. Dokle više takve retorike? Problem Kosova i Metohije će vrlo brzo biti na dnevnom redu Skupštine, pa ćemo čuti mišljenja svih parlamentarnih stranaka. Dotle, bez ličnih konstrukcija!

dosta sa glupostima i bezobrazlucima

pre 13 godina

Nikad niko nije istrazivao, niti zna koliko uglja ima na Kosovu. Ovim DSS ovim Kosovarima treba jednom jasno reci da su prevrsili svaku meru u dosadjivanju i bezobrazlucima, i da Srbija to vise ne sme tolerisati.

Duki

pre 13 godina

Koliko mo čuli, uskoro će se o ovoj temi koja je od nacionalnog interesa konačno povesti rasprava u parlamentu, gde će se čuti mišljenje svih stranaka i utvrditi zajednička platforma za nastavak pregovora. Više niko sam neće moći da donosi bilo kakvu odluku, pa samim tim ni Aleksandar Vučić. Zbog toga mi nije baš jasna ova izjava DSS-a. Ili su i dalje neobavešteni, ili smišljeno žele da nebuloznim izjavama privuku pažnju na sebe.

mikach

pre 13 godina

Da ne treba da se izolujemo od sveta mozda,da budemo kao Severna Koreja,a sto se tice Kosova,ono je pod okupacijim i godpodo ako zelite da ga povratimo,morate se spremiti da ratujete,Drugog nacina nema,ili cutite.

jana

pre 13 godina

nisam više raspoložena da slušam žalopojke DSS-a. Videli smo šta su uradili u prošlosti sa Kolubarom i sl. Uostalom, narod ih je i kaznio na izborima. Mada su u nekim opštinama uspeli da se sa demokratama povežu i da sa njima formiraju lokalnu vlast

doko

pre 13 godina

Vidim pominju se hiljade milijardi dolara???
Narode, Srbija je juna 1999 KAPITULIRALA i napustila Kosovo.!!!
Zamislimo da sutra neka Madzarska politicka stranka izadje i kaze da Vojvodina, koju je Madzarska izgubla kapitulacijon vredi toliko i toliko hilada milijardi i da trazi te pare od Srbije

Bojan

pre 13 godina

Jedva čekam Insajder o najvećoj pljački veka, Budžeta Srbije, i isisavanje novca za patriJote sa Kosova, za vreme koštunjavog... Treba da vas je sramota.

Seele

pre 13 godina

Taman sam pomislila da je nestankom radikala sa političke scene nestala i ovakva retorika, kad ono evo im zamene. Ne znam prosto kako komentarisati ovakvu nebuloznu izjavu?

bezimena

pre 13 godina

Ovo je velika laz,Aleksandar Vucic nikad ne bi izdao interese Srbije...
(milanili, 11. avgust 2012 15:01)

Kao ni V. Šešelja i SRS, kojima se u crkvi zakleo...:)))

Niko još nije odredio šta su to NACIONALNI interesi, prioriteti i ciljevi SRBIJE, pa je tumačenje slobodno!

p.s. DSS je vlasništvo bračnog para Koštunica-Radović, salonskih filozofa koji se ne mešaju sa "običnim" svetom, i nekoliko tajkuna, koje sve finansira KGB.

Aman više DSS

pre 13 godina

Molim vas prestanite da zagađujete naše umove i prihvatite realnost.
Kakve veze ima pristup EU sa statusom Kosova. Srbija ga nece nikad priznati kao nezavisnu državu i tu je tacka. Sve ostalo je stvar dogovora.
A vidim koliko brinete o Kosovu i narodu koji tamo živi, jer merite rudno blago u milijardama.
Zaboravite na to, jer mi nismo spremni da ginemo ni za kakav novac.
Život i samo život je svetinja. A iznad toga Božija volja, na koju se cesto pozivate.
Sad je ovakva a vreme ce pokazati...

mihajlo_simić

pre 13 godina

Srbija je imala velike šanse dok je premijer bio pok. Zoran Đinđić ali Koštunica i Čović ga eliminišu i od tada Srbija zaostaje, (Evropa kažnjava Srbiju zbog likvidacije premijera).

Vladimir PS

pre 13 godina

Ej, dosadni ste vise sa tim izdajama nacionalnih interesa. Pa ako je nekom Srbija u srcu, i ako je nekom stalo do srpskih nacionalnih interesa, onda je to Aleksandar Vucic. Ali vi iz DSS ocigledno nemate pametnija posla vec da svakog ko je na vlasti nazivate izdajnikom. Demokrate su bili izdajnici, ali Vucic i Nikolic to definitivno nisu. Ako vam nesto nije jasno, pitajte, nemoj odma da ih prozivate za izdaju, nije fer. Nadam se da ovo nema veze sa vrhom DSS i da ovaj ogranak na svoju ruku proziva Acu. Pa jel' SNS pokusava da nametne pitanje Kosova kao celine, a ne razgranicenja i sl. Nije li razgranicenje izdaja? Sto Dacica ne prozovete za izdaju? Pa Nikolic, Vucic i Vulin se upravo bore za celo Kosovo, a ne neki patrljak od Kosova. Stvarno niste fer.

fudbaler

pre 13 godina

Mislim da DSS nema pravo da bilo kome deli lekcije, mada moram priznati da su ovoga puta možda i u pravu. Setimo se koliko je Vučić branio i podržavao Šešelja pa ga je ostavio na cedilu, lepio je slike Ratka Mladića a nije se usprotivio njegovom hapšenju, ne bi me čudilo da pusti niz vodu i Srbe sa Kosova. Toliko o njegovoj doslednosti

Nik

pre 13 godina

"U materijalmom smislu Kosovo i Metohija vrede mnogo više. Po slobodnoj proceni zapadnih agencija i institucija, samo cena rudnog bogatstva je između 4.500 i 5.000 milijardi dolara. I američki diplomata Filip Gordon je pre mesec dana tražio od Beograda (u jednom od pet zahteva) da se Srbija odrekne energetskih resursa u svojoj južnoj pokrajini"

Normalnom, neiskompleksiranom, zdravom(telom i duhom), samosvesnom i inteligentnom coveku nista vise ne treba reci... U OVOM PASUSU SVE PISE!!! Na istome se temelje 'demokratija', zastita 'ljudskih prava', 'slobode(bilo koje vrste)' i slicne demagoske pricice... I moram reci NAZALOST! Jer je u novije vreme, paradoksalno(umesto da se razvija i napreduje), covek postao prazna ljustura/ROBOT u rukama masovnih medija, nekoliko vlastodrzaca i njihovih poltronskih vlada/vojski/cinovnika.

TUGA, jad i beda! Neka nam je SVIMA sa srecom... TREBACE NAM!

Goci

pre 13 godina

Ovi nazovi politicari sa Kosova i Metohije, posebno sa severa, su zasticeni poslednjih godina kao beli misevi, a nista nisu uradili za narod koji predstavljaju, sem sto trose ogromne kolicine novca sa racuna poreskih obveznika Srbije.

Marko

pre 13 godina

Ovi DSS postaju novi radikali, a sta treba da se ratuje, jedino mirno resavanje problema i kompromis oko KIM-a, a kompromis znaci da svaka strana popusti, odnosno nesto da. Znaci nesto poput Hong Konga, ili Farskih ostrva, sto je i svojevremeno DSS predlagao.

blaza

pre 13 godina

Da niste malo preterali . Ja sam clan DSS - a i kazem vam da su ovo gluposti . Pa gde nadjoste Vucica da pljujete , budale. Zar stvarno mislite da samo vi branite Srpstvo i Srbe. To nas je i kostalo na ovim izborima , vas autizam. Izvinite se ovom coveku koji bi i srce i dusu dao za vas na Kosmetu. I ne izazivajte vise.

perun_u

pre 13 godina

Aleksandar Vučić i Tomislav Nikolić neće izdati Srpske interese. Platforma koja će biti osnova za pregovore će biti doneta u skupštini Srbije. Tu će moći i DSS da da doprinos.

Sasa

pre 13 godina

Cudi me da nisu prozvali i predsednika vlade Dacica jer je o drzavnom trosku poveo maloletnog sina na Olimpijadu.
Nema p[riozivke tipa: "Zar umesto malojetnog sina, nije mogao povesti nekog zasluznog policajca kao nagradu za neko delo koje je ucinio?"
Do sada su te i takve prozivke bile Vucicev specijalitet, ali sad od kada su SNS i SPS u koaliciji, Vucic i njegov britki/sarkasticni jezik je nesta zacutao

Husnija

pre 13 godina

Gospodin Vucic se ne razlikuje uopste od Borisa Tadica kada je u pitanju EU. Tadic je ponavljao kako papagaj: "Evropa nema alternativu." Aleksandar Vucic izbegava da citira Tadica, ali u sustini i on ne vidi alternativu za EU. Vucic ocekuje da cim pocnu pregovori za EU Srbija ce moci iz njenog cupa da izvuce milione i milione evra!!! Alekksandar Vucic i ostali Vucuci koji nam trube godinama za tom Evropom, kao da nikada nisu culi za zakon fizike o spojnim sudovima. Ne moze gospodo Vucici da se jedan cup puni a drugi da se ne prazni. Pristup fondovima EU su imali i Madjarska, Irska, Italija, Spanija, Portugal, Grcka, Kipar ... pa sada grcaju u dugovima. Grcka je pred pravim bankrotom. Nemojte da trcite mnogo za tim fondovima, jer nemate sta prodavati vise [svu drustvenu imovinu, ste poklonili ili prodavale u bezcenje], kako bi platili te kredite. Trka za EU ima jedini cilj da bi vam obezbedela sto duze opstanak na vlasti. To i vi sami znate da i u EU ne cvetaju ruze. Gospodo srpski politicari, sta cemo raditi ukoliko se EU rasformira? Znaci li da svi mi treba da umremo, jer nema alternativu EU? Ne mozemo da organizujemo zivot bez EU! Otreznite se malo gospodo, ne obmanujte vise jer glasaci znaju i da daju glas, ali i da kaznjavaju, kao sto je Tadic osetio na svou kozu u maju ove godine

Aca

pre 13 godina

Vučić želi samo vlast, izdaće Srbe na Kosovu, kao Šešelj i Sloba koji su izdali Srbe preko Drine, jer su im uveli sankcije 1994.godine.

blaza

pre 13 godina

Ponovo ista prica, i od istih onih ljudi koji nista nisu ucinili da danas Srbija i njeni gradjani zive bolje. Pustite price i pokusajte da pomegnete svako u svom delu posla, pa da jednom pocnemo disati kao sav normalan svet...

Dragan

pre 13 godina

Stvarno je teško više slušati pridike iz DSS. Da je neko bio za njihovu politiku, rezultat na izborima bi im bio mnogo bolji. Ja zaista ne razumem da neko stalno priča o izdaji a ne nudi konkretna rešenja. Niko neće priznati Kosovo, ali treba da nam je jasno da Kosovo odavno nije naše, ne kažem da neće biti ponovo, možda već za nekoliko decenija. DSS kada dodje na vlast neka naredi...puške u ruke i oslobodimo Kosovo ili nestanimo kao narod. Dosta je više demagogije, znamo kako smo prošli u sukobu sa celim svetom i znamo kako su nam naša ''braća'' pomagala. Samo napred Aco za dobrobit naroda Srbije.

negovani

pre 13 godina

Trgovine teritorijama siguran sam nece biti. Ali mora se sagledati realna slika stanja na terenu. Mora se osim srba sa severa Kosova voditi racuna i o ljudima u enklavama juzno od Ibra. Dzabe DSS prica neke price kada to nema utemeljenje i jednostavno nije realno. Ne smemo se odreci svog prava na Kosovo ali i ne smemo zaustaviti EU intergracije. Tu nova Vlada mora da pronadje balans i gleda sta su najveci drzavni interesi. Nakon godina necinjenja mislim da neko mora nesto da uradi.

Mican

pre 13 godina

Apsulutna je laz da Aleksandar Vucic, na bilo koji nacin izdaje interese Srbije i njenih gradjana na Kosovu i Metohiji. Jednostavno on i Srpska napredna stranka, pokusavaju da nadju resenje za kosovski problem jer je ovakva situacija neodrziva. Bilo koji dogovor da se postigne, Srbija nece dobiti sve, vec ce morati da napravi i neki ustupak. Na to Vucic misli kada kaze da cemo morati praviti bolne kompromise. Sa druge strane, SNS, a ne DSS je dobila mandat gradjana ove zemlje da brine o drzavnim i nacionalnim interesima i stranka Vojislava Kostunice nema nikakvo pravo da Vucicu spocitava tako teske kvalifikacije, kao sto je izdaja!

Silni

pre 13 godina

Niko iz SNS nece izdati nijednom Srpske interese na Kosovu i Metohiji! DSS se koristi lazima i malverzacijama. Pitanje Kosova je bolno za celu Srbiju i narovno da ce Srbija biti prinudjena da napravi kompromis ali najverovatnije u smislu podele teritorije Kosova i Metohije.

Stevan

pre 13 godina

Haha... Prvi put mi je Aleksandar Vucic drazi od nekoga, ovom prilikom od DSS-ovaca. I Vucic je shvatio da moramo da igramo otvorenih karata i da se vise ne lazemo oko Kosova. Kao sto je rekao, bice bolno ali drugacije se ne moze...

milan-br.1

pre 13 godina

Srbi sa Kosova, sto ste glasali za njega i njemu slicne ? Sad kada vas NATOma i Vu - ce - ka prodaju za kilo pasulja, nemojte njih da krivite, nego sebe sto ste im davali podrsku

blaza

pre 13 godina

E ovih iz DSS-a sam stvarno sit. To su hronicni demagozi i nista drugo ne umeju. Setimo se kakve su uslove i prilike propustili da rese pitanje Srba na severu Kosova,za vreme vladavine Kostunice, a nisu ni prstom mrdnuli tada kad je bilo manje pritisaka. Pa za vreme njihove vlasti, Taci proglasi drzavu Kosovo!!!!

vujadinn

pre 13 godina

Koštunica je sada kao borac za nacionalne interese. Izručio je Hagu skoro sve optužene (kompletan vojni i policijski vrh zemlje). Ako hoćemo u EU moraćemo da napravimo kompromis. Platformu za pregovore sa tzv. državom Kosovo neće doneti Aleksandar Vučić već skupština Srbije.

radandco

pre 13 godina

Na zalost neko ce zaista morati da povuce bolne poteze u vezi Kosova. Taj neko mora imati i hrabrosti i mudrosti da izvuce najvise moguce. Kompromis mora da bude napravljen jer, na zalost situacija je takva kakva je. Mora se napraviti svepoliticki dogovor, sa jesno definisanim ciljevima i zahtevima. Pri trenutnom odnosu snaga u svetu, mozemo samo da budemo uporni u svojim zahtevima. Samo polako i mudro.

Човек

pre 13 godina

Није суштина проблема да ли неко личи на овога или онога, већ одакле Вучићу право да се одриче нечега што није његово власништво. То може са својим аутомобилом, кућом или станом, земљиштем (уколико га поседује), али не може нико да се одрекне дела територије Републике Србије - Косова и Метохије, без сагласности грађана Србије. Референдум би показао да ли смо за очување Косова и Метохије у границама Србије или не! Мислим да је одговор народа веома јасан.

nase kljuse..

pre 13 godina

sto mi je milo da vidi gumeni malo kako je kad po njemu pljuju ko sto je on bez osnova pljuvao po svakome.. Neces nam ti gumeni dugo trajati.. SRECOM

Miloš

pre 13 godina

A šta je rekao Vuk Jeremić pre izbora? Ne zaboravimo, rekao je da bi Vučić mogao da izda zemlju isto onako kako je izdao svog tvorca - Šešelja. Šta tu nije jasno, gospodo iz DSS-a, ili ste možda prespavali poslednjih 5 godina ?

Miloš

pre 13 godina

A šta je rekao Vuk Jeremić pre izbora? Ne zaboravimo, rekao je da bi Vučić mogao da izda zemlju isto onako kako je izdao svog tvorca - Šešelja. Šta tu nije jasno, gospodo iz DSS-a, ili ste možda prespavali poslednjih 5 godina ?

Dragan

pre 13 godina

Stvarno je teško više slušati pridike iz DSS. Da je neko bio za njihovu politiku, rezultat na izborima bi im bio mnogo bolji. Ja zaista ne razumem da neko stalno priča o izdaji a ne nudi konkretna rešenja. Niko neće priznati Kosovo, ali treba da nam je jasno da Kosovo odavno nije naše, ne kažem da neće biti ponovo, možda već za nekoliko decenija. DSS kada dodje na vlast neka naredi...puške u ruke i oslobodimo Kosovo ili nestanimo kao narod. Dosta je više demagogije, znamo kako smo prošli u sukobu sa celim svetom i znamo kako su nam naša ''braća'' pomagala. Samo napred Aco za dobrobit naroda Srbije.

blaza

pre 13 godina

Ponovo ista prica, i od istih onih ljudi koji nista nisu ucinili da danas Srbija i njeni gradjani zive bolje. Pustite price i pokusajte da pomegnete svako u svom delu posla, pa da jednom pocnemo disati kao sav normalan svet...

Aca

pre 13 godina

Vučić želi samo vlast, izdaće Srbe na Kosovu, kao Šešelj i Sloba koji su izdali Srbe preko Drine, jer su im uveli sankcije 1994.godine.

Sasa

pre 13 godina

Cudi me da nisu prozvali i predsednika vlade Dacica jer je o drzavnom trosku poveo maloletnog sina na Olimpijadu.
Nema p[riozivke tipa: "Zar umesto malojetnog sina, nije mogao povesti nekog zasluznog policajca kao nagradu za neko delo koje je ucinio?"
Do sada su te i takve prozivke bile Vucicev specijalitet, ali sad od kada su SNS i SPS u koaliciji, Vucic i njegov britki/sarkasticni jezik je nesta zacutao

nase kljuse..

pre 13 godina

sto mi je milo da vidi gumeni malo kako je kad po njemu pljuju ko sto je on bez osnova pljuvao po svakome.. Neces nam ti gumeni dugo trajati.. SRECOM

blaza

pre 13 godina

E ovih iz DSS-a sam stvarno sit. To su hronicni demagozi i nista drugo ne umeju. Setimo se kakve su uslove i prilike propustili da rese pitanje Srba na severu Kosova,za vreme vladavine Kostunice, a nisu ni prstom mrdnuli tada kad je bilo manje pritisaka. Pa za vreme njihove vlasti, Taci proglasi drzavu Kosovo!!!!

Goci

pre 13 godina

Ovi nazovi politicari sa Kosova i Metohije, posebno sa severa, su zasticeni poslednjih godina kao beli misevi, a nista nisu uradili za narod koji predstavljaju, sem sto trose ogromne kolicine novca sa racuna poreskih obveznika Srbije.

Stevan

pre 13 godina

Haha... Prvi put mi je Aleksandar Vucic drazi od nekoga, ovom prilikom od DSS-ovaca. I Vucic je shvatio da moramo da igramo otvorenih karata i da se vise ne lazemo oko Kosova. Kao sto je rekao, bice bolno ali drugacije se ne moze...

Mican

pre 13 godina

Apsulutna je laz da Aleksandar Vucic, na bilo koji nacin izdaje interese Srbije i njenih gradjana na Kosovu i Metohiji. Jednostavno on i Srpska napredna stranka, pokusavaju da nadju resenje za kosovski problem jer je ovakva situacija neodrziva. Bilo koji dogovor da se postigne, Srbija nece dobiti sve, vec ce morati da napravi i neki ustupak. Na to Vucic misli kada kaze da cemo morati praviti bolne kompromise. Sa druge strane, SNS, a ne DSS je dobila mandat gradjana ove zemlje da brine o drzavnim i nacionalnim interesima i stranka Vojislava Kostunice nema nikakvo pravo da Vucicu spocitava tako teske kvalifikacije, kao sto je izdaja!

Husnija

pre 13 godina

Gospodin Vucic se ne razlikuje uopste od Borisa Tadica kada je u pitanju EU. Tadic je ponavljao kako papagaj: "Evropa nema alternativu." Aleksandar Vucic izbegava da citira Tadica, ali u sustini i on ne vidi alternativu za EU. Vucic ocekuje da cim pocnu pregovori za EU Srbija ce moci iz njenog cupa da izvuce milione i milione evra!!! Alekksandar Vucic i ostali Vucuci koji nam trube godinama za tom Evropom, kao da nikada nisu culi za zakon fizike o spojnim sudovima. Ne moze gospodo Vucici da se jedan cup puni a drugi da se ne prazni. Pristup fondovima EU su imali i Madjarska, Irska, Italija, Spanija, Portugal, Grcka, Kipar ... pa sada grcaju u dugovima. Grcka je pred pravim bankrotom. Nemojte da trcite mnogo za tim fondovima, jer nemate sta prodavati vise [svu drustvenu imovinu, ste poklonili ili prodavale u bezcenje], kako bi platili te kredite. Trka za EU ima jedini cilj da bi vam obezbedela sto duze opstanak na vlasti. To i vi sami znate da i u EU ne cvetaju ruze. Gospodo srpski politicari, sta cemo raditi ukoliko se EU rasformira? Znaci li da svi mi treba da umremo, jer nema alternativu EU? Ne mozemo da organizujemo zivot bez EU! Otreznite se malo gospodo, ne obmanujte vise jer glasaci znaju i da daju glas, ali i da kaznjavaju, kao sto je Tadic osetio na svou kozu u maju ove godine

milan-br.1

pre 13 godina

Srbi sa Kosova, sto ste glasali za njega i njemu slicne ? Sad kada vas NATOma i Vu - ce - ka prodaju za kilo pasulja, nemojte njih da krivite, nego sebe sto ste im davali podrsku

perun_u

pre 13 godina

Aleksandar Vučić i Tomislav Nikolić neće izdati Srpske interese. Platforma koja će biti osnova za pregovore će biti doneta u skupštini Srbije. Tu će moći i DSS da da doprinos.

Човек

pre 13 godina

Није суштина проблема да ли неко личи на овога или онога, већ одакле Вучићу право да се одриче нечега што није његово власништво. То може са својим аутомобилом, кућом или станом, земљиштем (уколико га поседује), али не може нико да се одрекне дела територије Републике Србије - Косова и Метохије, без сагласности грађана Србије. Референдум би показао да ли смо за очување Косова и Метохије у границама Србије или не! Мислим да је одговор народа веома јасан.

bezimena

pre 13 godina

Ovo je velika laz,Aleksandar Vucic nikad ne bi izdao interese Srbije...
(milanili, 11. avgust 2012 15:01)

Kao ni V. Šešelja i SRS, kojima se u crkvi zakleo...:)))

Niko još nije odredio šta su to NACIONALNI interesi, prioriteti i ciljevi SRBIJE, pa je tumačenje slobodno!

p.s. DSS je vlasništvo bračnog para Koštunica-Radović, salonskih filozofa koji se ne mešaju sa "običnim" svetom, i nekoliko tajkuna, koje sve finansira KGB.

blaza

pre 13 godina

Da niste malo preterali . Ja sam clan DSS - a i kazem vam da su ovo gluposti . Pa gde nadjoste Vucica da pljujete , budale. Zar stvarno mislite da samo vi branite Srpstvo i Srbe. To nas je i kostalo na ovim izborima , vas autizam. Izvinite se ovom coveku koji bi i srce i dusu dao za vas na Kosmetu. I ne izazivajte vise.

vujadinn

pre 13 godina

Koštunica je sada kao borac za nacionalne interese. Izručio je Hagu skoro sve optužene (kompletan vojni i policijski vrh zemlje). Ako hoćemo u EU moraćemo da napravimo kompromis. Platformu za pregovore sa tzv. državom Kosovo neće doneti Aleksandar Vučić već skupština Srbije.

milivoje jovanic

pre 13 godina

Vidim kako je Kostunica odbraniio srpske interese dok je bio predsednik i premijer.Nego ima osecaj da je ovaj napad na Vucica proistekao od straha da ce se sad otvoriti mnoge istrage a neke i dovesti do kraja,kao istraga o Kolubari.

dusanbg

pre 13 godina

DSS je dao podrsku SNS i Nikolicu. Ovo saopstenje ima svoju istinu. Iako nisam simpatizer DSS za ovo imate moju podrsku. Srbiji je mesto u EU ali mislim da priznanje Kosova nije moguce...

mihajlo_simić

pre 13 godina

Srbija je imala velike šanse dok je premijer bio pok. Zoran Đinđić ali Koštunica i Čović ga eliminišu i od tada Srbija zaostaje, (Evropa kažnjava Srbiju zbog likvidacije premijera).

nacionalista

pre 13 godina

"nacionalni interesi"
"nacionalni interesi"
"nacionalni interesi"
Svi govore o njima. Svi kao nekakve 'demokrate'.
A svi zaboravljaju da na Kosovu zivi 95% [devedeset pet posto] stanovnika ciji je 'naconalni interes da ne zive u Srbiji

Bojan

pre 13 godina

Jedva čekam Insajder o najvećoj pljački veka, Budžeta Srbije, i isisavanje novca za patriJote sa Kosova, za vreme koštunjavog... Treba da vas je sramota.

Cvele

pre 13 godina

"Kosovska Mitrovica -- Kosovski odbor DSS optužio je potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića da je "najavio dalju izdaju" srpskih nacionalnih i državnih interesa...

E ajd da razjasnimo neke stvari,kao prvo Nenad Kojic nije sa severa Kosova i Metohije,vec je iz Kosovskog Pomoravlja,tacnije receno iz okoline Vitine,sto znaci ovi komentari koji se ticu da su to Srbi sa severa Kosva padaju u vodu.Druga stvar slazem se u komentarima gde ipak "povlasceni Srbi"t.j.Srbi sa severa Kosova osecaju se mocnim pa ne tako retko potezu i za tim da napadaju i Srbe juzno od Ibra i Beograd,ne tako retko u stvari u kontinuitetu od 1999 godine zive na nesreci nas juzno od Ibra pri tom i ne hajuci za sirotinju po zemlji Srbiji,sto se pak Aleksandra Vucica tice,ja ne znam da li neko u Srbiji kapira da on radi onako kako mu se diktira iz Vasingtona,covek pre formiranje vlade je danima sedeo u Americi i dobio jasne instrukcije sta treba uraditi u Srbiji samim tim i na Kosmetu,sto se sad ovde cudite kad nam je svima jasno da je u Srbiji na delu politika Amerike i bice kako oni misle da treba da bude,a Vucic je samo neko ko treba da sprovede tu politiku,pa zar vam nije jasno kad su postavili sefa kancelarije za Kosovo Vulina,da njih zanima Kosovo ko babu zima za sto godina,aman ljudi otreznite se trazili smo da odu zuti,dosli su crno-crveni,kasno je za kajanje jer posle 4 godina ove vlasti u Srbiji nece ostati kamen na kamenu,obecanje ce ispuniti promenice Srbiju,i hoce ali kako,ne smem ni da pomislim

dosta sa glupostima i bezobrazlucima

pre 13 godina

Nikad niko nije istrazivao, niti zna koliko uglja ima na Kosovu. Ovim DSS ovim Kosovarima treba jednom jasno reci da su prevrsili svaku meru u dosadjivanju i bezobrazlucima, i da Srbija to vise ne sme tolerisati.

Duško

pre 13 godina

Dobro jutro. Vučić je odavno na tom putu, samo se dobro prikrivao. Još od 2004.godine on je lojalan zapadnim otimačima srpske teritorije.

fudbaler

pre 13 godina

Mislim da DSS nema pravo da bilo kome deli lekcije, mada moram priznati da su ovoga puta možda i u pravu. Setimo se koliko je Vučić branio i podržavao Šešelja pa ga je ostavio na cedilu, lepio je slike Ratka Mladića a nije se usprotivio njegovom hapšenju, ne bi me čudilo da pusti niz vodu i Srbe sa Kosova. Toliko o njegovoj doslednosti

doko

pre 13 godina

Vidim pominju se hiljade milijardi dolara???
Narode, Srbija je juna 1999 KAPITULIRALA i napustila Kosovo.!!!
Zamislimo da sutra neka Madzarska politicka stranka izadje i kaze da Vojvodina, koju je Madzarska izgubla kapitulacijon vredi toliko i toliko hilada milijardi i da trazi te pare od Srbije

Marko

pre 13 godina

Ovi DSS postaju novi radikali, a sta treba da se ratuje, jedino mirno resavanje problema i kompromis oko KIM-a, a kompromis znaci da svaka strana popusti, odnosno nesto da. Znaci nesto poput Hong Konga, ili Farskih ostrva, sto je i svojevremeno DSS predlagao.

Seele

pre 13 godina

Taman sam pomislila da je nestankom radikala sa političke scene nestala i ovakva retorika, kad ono evo im zamene. Ne znam prosto kako komentarisati ovakvu nebuloznu izjavu?

Šumadinac

pre 13 godina

"Kosovska Mitrovica -- Kosovski odbor DSS optužio je potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića da je "najavio dalju izdaju" srpskih nacionalnih i državnih interesa..."

... - A šta to predlažu NALICKANA GOSPODA iz DSS-a? Da, sedeći po debelim foteljama u debeloj hladovini svojih kabineta, MALČICE RATUJU, tako - uz kaficu? Oni ili, po svoj prilici - nečija deca, naravno - ne njihova? Šta li?

Lazar

pre 13 godina

Kada cemo shvatiti da je kosovo OTISLO , ako mozete, podelite ga,uzmite neke pare za njega, iselite ljude koji hoce da odu,uradite bilo sta samo prestanite sa demagogijom i mlacenjem prazne slame.
CIJE SU OVCE NJEGOVA I PLANINA
Narode od kosova nema vise ni k okrenite se radu i onome sto mozete promeniti .
Neka iznesu kosovari cifru pa da ga lepo prodamo, preselimo ljude ,a oni kojima je toliko stalo do Kosova neka se presele tamo pa neka uzivaju.

radandco

pre 13 godina

Na zalost neko ce zaista morati da povuce bolne poteze u vezi Kosova. Taj neko mora imati i hrabrosti i mudrosti da izvuce najvise moguce. Kompromis mora da bude napravljen jer, na zalost situacija je takva kakva je. Mora se napraviti svepoliticki dogovor, sa jesno definisanim ciljevima i zahtevima. Pri trenutnom odnosu snaga u svetu, mozemo samo da budemo uporni u svojim zahtevima. Samo polako i mudro.

Nik

pre 13 godina

"U materijalmom smislu Kosovo i Metohija vrede mnogo više. Po slobodnoj proceni zapadnih agencija i institucija, samo cena rudnog bogatstva je između 4.500 i 5.000 milijardi dolara. I američki diplomata Filip Gordon je pre mesec dana tražio od Beograda (u jednom od pet zahteva) da se Srbija odrekne energetskih resursa u svojoj južnoj pokrajini"

Normalnom, neiskompleksiranom, zdravom(telom i duhom), samosvesnom i inteligentnom coveku nista vise ne treba reci... U OVOM PASUSU SVE PISE!!! Na istome se temelje 'demokratija', zastita 'ljudskih prava', 'slobode(bilo koje vrste)' i slicne demagoske pricice... I moram reci NAZALOST! Jer je u novije vreme, paradoksalno(umesto da se razvija i napreduje), covek postao prazna ljustura/ROBOT u rukama masovnih medija, nekoliko vlastodrzaca i njihovih poltronskih vlada/vojski/cinovnika.

TUGA, jad i beda! Neka nam je SVIMA sa srecom... TREBACE NAM!

negovani

pre 13 godina

Trgovine teritorijama siguran sam nece biti. Ali mora se sagledati realna slika stanja na terenu. Mora se osim srba sa severa Kosova voditi racuna i o ljudima u enklavama juzno od Ibra. Dzabe DSS prica neke price kada to nema utemeljenje i jednostavno nije realno. Ne smemo se odreci svog prava na Kosovo ali i ne smemo zaustaviti EU intergracije. Tu nova Vlada mora da pronadje balans i gleda sta su najveci drzavni interesi. Nakon godina necinjenja mislim da neko mora nesto da uradi.

jana

pre 13 godina

nisam više raspoložena da slušam žalopojke DSS-a. Videli smo šta su uradili u prošlosti sa Kolubarom i sl. Uostalom, narod ih je i kaznio na izborima. Mada su u nekim opštinama uspeli da se sa demokratama povežu i da sa njima formiraju lokalnu vlast

golman

pre 13 godina

Nasmejalo me ovo saopštenje DSS-a sa Kosova. To što su saopštili je skroz suprotno od stava DSS-a i Koštunice, da je SNS i Aleksandar Vučić brana za secesiju Kosova i Metohije od Srbije, i da baš zahvaljujući njima neće se menjati Ustav u delu koji govori o Kosovu.

Tiemie

pre 13 godina

Nešto definitivno nije u redu sa DSS-om. Za njih su svi redom izdajnici. Dokle više takve retorike? Problem Kosova i Metohije će vrlo brzo biti na dnevnom redu Skupštine, pa ćemo čuti mišljenja svih parlamentarnih stranaka. Dotle, bez ličnih konstrukcija!

Miša

pre 13 godina

Potpuno tačno. Svako prihvatanje ucena spolja pod evropskim plaštom i primena sporazuma Stefanović - Tahiri dokaz je da ni ova vlada neće bit sposobna da zaštiti nacionalne interese. Moraćemo da tražimo treće, čini mi se, a SNS neka objasni nama, biračima, u čemu se razlikuju od DS kad je reč o Kosovu i EU.

Roki 2

pre 13 godina

DSS iznosi gomilu gluposti, a ne pitaju se zasto su dozvolili da za vreme njihove vlasti pristina (namerno malim slovom) proglasi nezavisnost, sad su se nasli pametni da stite ono sto nisu stitili, branili i odbranili dok su imali vlast. Kompromisa mora biti, ako se budemo ponasali kao Milosevic, onda ce nam tako i biti, a ja mislim da su ljudi u vladi toliko pametni da ce uciti iz tudjih gresaka, a ne da ponavljaju te Miloseviceve greske.

Jovan

pre 13 godina

A šta bi značilo sprovodjenje nacionalnih interesa po vama, gospodo? Rat? Ko da ratuje? Čime da ratuje? Ma bešte bre, niste razmišljali kad je vreme bilo, sad ima da igrate kako drugi svira.

domorodac

pre 13 godina

DSS-ovci polako sa kritikama Vucica.Pozdravio vas M.Jaksic,Vuko Antonjevic,Ristic i ostali.Vi biste i prodjoste a hteli bi da i dalje slapate pare i od Srbije i od Pristine e gospodo nema vise.Sve sto je moglo da se uzme, uzeliste za vreme vase vladavine i mislite da mozete ponovo.A sad malo o vama iz B92 jel najavljivaste insajder za milionske kradje para na Kosovu pa nista sta je bilo majstori oglasite se breeee !!!!Ovde na severnom kosovu svakog dana ima posla za posmatranje malverzacija i muljanja po svim pitanjima.

Silni

pre 13 godina

Niko iz SNS nece izdati nijednom Srpske interese na Kosovu i Metohiji! DSS se koristi lazima i malverzacijama. Pitanje Kosova je bolno za celu Srbiju i narovno da ce Srbija biti prinudjena da napravi kompromis ali najverovatnije u smislu podele teritorije Kosova i Metohije.

mikach

pre 13 godina

Da ne treba da se izolujemo od sveta mozda,da budemo kao Severna Koreja,a sto se tice Kosova,ono je pod okupacijim i godpodo ako zelite da ga povratimo,morate se spremiti da ratujete,Drugog nacina nema,ili cutite.

Kosovac

pre 13 godina

Narode,pitajte Kojca ko je bio direktor katastra u Vitini posle rata(u vreme kada je najvecim delom prodata srpska imovina),odakle dzakovi puni para koje su pronasli vojnici KFOR-a prilikom preteresa njegove kuce,nakon njegovog povratka iz Izraela,koji auto vozi,koliko ima para na raznoraznim racunima,kako je primao po nekoliko plata dok je bio na nekim funkcijama....Ja bi se menjao sa njim i sa toliko para bio veci SRBIN od njega i svih KOMERCIJALNIH PATRIOTA ZAJEDNO,dosta bre zamajavanje ovog naroda,on se nasao da progovori o izdaji nacionalnih interesa,SRAMOTA!!!!

Nightmare

pre 13 godina

Jeftino prodajem Nacionalni interes. Registrovan do sledecih izbora. Malo presao. Kupljen po principu staro za novo. Redovno servisiran. Nije udaran, samo malo cuknut odozdole. Spreman za atest u EU. Moze zamena za neki veci uz manju doplatu......

KARAĐOZ

pre 13 godina

"Taj odbor je ocenio da će politika nove Vlade Srbije biti ista kao i prethodna da EU nema alternativu."

Ovima iz DSS-a kristalna kugla postala glavni rekvizit!

Aman više DSS

pre 13 godina

Molim vas prestanite da zagađujete naše umove i prihvatite realnost.
Kakve veze ima pristup EU sa statusom Kosova. Srbija ga nece nikad priznati kao nezavisnu državu i tu je tacka. Sve ostalo je stvar dogovora.
A vidim koliko brinete o Kosovu i narodu koji tamo živi, jer merite rudno blago u milijardama.
Zaboravite na to, jer mi nismo spremni da ginemo ni za kakav novac.
Život i samo život je svetinja. A iznad toga Božija volja, na koju se cesto pozivate.
Sad je ovakva a vreme ce pokazati...

Vladimir PS

pre 13 godina

Ej, dosadni ste vise sa tim izdajama nacionalnih interesa. Pa ako je nekom Srbija u srcu, i ako je nekom stalo do srpskih nacionalnih interesa, onda je to Aleksandar Vucic. Ali vi iz DSS ocigledno nemate pametnija posla vec da svakog ko je na vlasti nazivate izdajnikom. Demokrate su bili izdajnici, ali Vucic i Nikolic to definitivno nisu. Ako vam nesto nije jasno, pitajte, nemoj odma da ih prozivate za izdaju, nije fer. Nadam se da ovo nema veze sa vrhom DSS i da ovaj ogranak na svoju ruku proziva Acu. Pa jel' SNS pokusava da nametne pitanje Kosova kao celine, a ne razgranicenja i sl. Nije li razgranicenje izdaja? Sto Dacica ne prozovete za izdaju? Pa Nikolic, Vucic i Vulin se upravo bore za celo Kosovo, a ne neki patrljak od Kosova. Stvarno niste fer.

Teddy Picker

pre 13 godina

(Tiemie, 11. avgust 2012 17:38)
Veruj mi da svi koji su opticaju za vlast izdaju nacionalne interese, mi smo banana zemlja. Pokusao je Djindjic da se otrgne, pa su ga ubili. DSS, (kakav god Kostunica bio trut) jedini zastupa iskljucivo srpske interese, ne zaboravi da je DSS bio za uniju, dok nisu poceli da nas sve vise ponizavaju i zatiru. E, u inat njima, koji nam nikad prijatelji i nisu bili, ne damo Kosovo, niti Republiku Srpsku, niti Crnu Goru u kojoj je odrzan sraman referendum, proveri kako je bilo i kakva su ogranicenja postojala ako se ne secas. Pogotovu treba da gledamo SAMO nase interese kad znamo da necemo uci narednih 15-ak godina, mada je i to diskutabilno. Koristi od EU ima samo dok daju kredite, a oni znaju zbog cega daju i sta ocekuju za uzvrat. Na kraju krajeva, mi uopste nismo konkurentni na njihovom trzistu, zato imamo istok na kome jesmo itekako (daleko sam od rusofila, ali sa njima mozemo da saradjujemo). Mi moramo da se osvestimo od tog EU fanatizma i da shvatimo da smo im uvek bili trn u oku.

gogi

pre 13 godina

Nesto ne verujem da su optuzbe na racun Vucica, kreirane od strane Srba sa Kosova, ali ne mogu objasniti zasto imam taj osecaj....

stevan piksi

pre 13 godina

Evo cim se oseti da neko dobija na popularnosti kod naroda abog svojih postupaka,odmah mu kace nesto.Sad je izdajnik?E nije nego.

jelica ovcarevic-kablarevic

pre 13 godina

DSS gresi veoma,mozda vise im odgovara Ceda Jovanovic.A da se saradjuje sa svetom to mora.I preterase vise sa izdajama i izdajnivcima,niko im ne valja.Gospodo pobedite na izborima pa onda sprovodite politiku koju mislite.

Pug

pre 13 godina

Napad je najbolja odbrana, ali nece proci to DSS zato sto SNS radi u interesu Srbije. Kostunicu je strah da ce Vucic otkriti njegove malverzacije i zato sada napada.

Маријанац

pre 13 godina

Косовски ДСС би могао да смири страсти и да да шансу барем пола године новој Влади да види како ће се понашати према Косове пре него што крене са нападима за издају. И такође да их подсетим да је резултат њихове политике према Косову кад су били власт то да је Приштниа прогласила независност и да су их до данас признале преко 90 држава.

Duki

pre 13 godina

Koliko mo čuli, uskoro će se o ovoj temi koja je od nacionalnog interesa konačno povesti rasprava u parlamentu, gde će se čuti mišljenje svih stranaka i utvrditi zajednička platforma za nastavak pregovora. Više niko sam neće moći da donosi bilo kakvu odluku, pa samim tim ni Aleksandar Vučić. Zbog toga mi nije baš jasna ova izjava DSS-a. Ili su i dalje neobavešteni, ili smišljeno žele da nebuloznim izjavama privuku pažnju na sebe.

Nikica

pre 13 godina

Ne mnogo inteligentan zaključak gospode iz DSS-a. Ne može jedan čovek odlučivati o Kosovu, niti se može jedan čovek prozivati za navodnu izdaju nacionalnih interesa. Samo saopštenje DSS-a kaže da je to politika vlade, a jedino se napada Vučić. Gde je tu logika?. Razumem ja strah ljudi na Kosovu, ali i oni moraju biti svesni da Srbija u ovom trenutku čini sve što može i da ni u jednom trenutku nije dovedeno u pitanje teritorijalna celovitost Srbije. Umesto bezrazložnih optužbi, bilo bi bolje da se Srbi sa Kosova uključe u rešavanje problema.

Galadrijela

pre 13 godina

Ja zaista imam zelju i potrebu da konacno znam sta se dogovara i pregovara o MOJOJ zemlji. Vec mi je postalo preko glave toga da se sve radi ispod zita i iza zatvorenih vrata!!! Vucic samo objavljuje realno stanje stvari, a ako ce se neko boriti za nacionalne interese, to je on!

Hari Ploper

pre 13 godina

Jako je bitno da se konacno ovaj narod pita o tome sta ce se desavati sa njegovom teritorijom. Nije posteno, niti je normalno da jedan covek prelama i odlucuje u ime celog naroda! Demokratija, koju mi odavno propagiramo, bi upravo trebala da znaci da se ne pita jedan, vec svi! Vucic najavljuje taj "bolan kompromis" upravo zato sto je raspolozenje vecine naroda takvo da se to pitanje konacno resi, naravno najbolje moguce po nas u datoj situaciji!

novinarka

pre 13 godina

Sada ce biti najglasniji u kritikovanju oni koji su bili na vlasti a nisu nista uradili,da li je moguce da ce DSS stati rame uz rame sa DS-om I kritikovati ljude koji su tek poceli sa resavanjima nagomilanih problema iz njihovog vremena ??

none

pre 13 godina

Nikada nisam bio simpatizer ni SNS ni SRS, ali svaka čast Vučiću ako ima iskrenu i ozbiljnu nameru da pokrene suočavanje ovog naroda sa istinom. Takođe, trebalo bi da sagleda realnost i da se krene i u rešavanje pitanja Vojvodine, da ne bude kasno pa da nam se sve obije o glavu kao s Kosovom.. Ima široko polje za koncenzus s opozicijom (LDP i DS) a tih aveti DSS rešiti se jednom za sva vremena.

Lara Kroft

pre 13 godina

DSS nikada nije gladao interes sopstvenog naroda nego se ponašao kao DS i gledali su samo sopstveni interes. DS će da prođe isto kao i DSS, urušiće se totalno.Mislim da je vreme B92 podrži napokon ovu Vladu, jer će ova Vlada zaista raditi za interes sopstvenog naroda i države. Vreme je da Srbija ide napred.

Mican

pre 13 godina

Apsulutna je laz da Aleksandar Vucic, na bilo koji nacin izdaje interese Srbije i njenih gradjana na Kosovu i Metohiji. Jednostavno on i Srpska napredna stranka, pokusavaju da nadju resenje za kosovski problem jer je ovakva situacija neodrziva. Bilo koji dogovor da se postigne, Srbija nece dobiti sve, vec ce morati da napravi i neki ustupak. Na to Vucic misli kada kaze da cemo morati praviti bolne kompromise. Sa druge strane, SNS, a ne DSS je dobila mandat gradjana ove zemlje da brine o drzavnim i nacionalnim interesima i stranka Vojislava Kostunice nema nikakvo pravo da Vucicu spocitava tako teske kvalifikacije, kao sto je izdaja!

perun_u

pre 13 godina

Aleksandar Vučić i Tomislav Nikolić neće izdati Srpske interese. Platforma koja će biti osnova za pregovore će biti doneta u skupštini Srbije. Tu će moći i DSS da da doprinos.

Dragan

pre 13 godina

Stvarno je teško više slušati pridike iz DSS. Da je neko bio za njihovu politiku, rezultat na izborima bi im bio mnogo bolji. Ja zaista ne razumem da neko stalno priča o izdaji a ne nudi konkretna rešenja. Niko neće priznati Kosovo, ali treba da nam je jasno da Kosovo odavno nije naše, ne kažem da neće biti ponovo, možda već za nekoliko decenija. DSS kada dodje na vlast neka naredi...puške u ruke i oslobodimo Kosovo ili nestanimo kao narod. Dosta je više demagogije, znamo kako smo prošli u sukobu sa celim svetom i znamo kako su nam naša ''braća'' pomagala. Samo napred Aco za dobrobit naroda Srbije.

blaza

pre 13 godina

Da niste malo preterali . Ja sam clan DSS - a i kazem vam da su ovo gluposti . Pa gde nadjoste Vucica da pljujete , budale. Zar stvarno mislite da samo vi branite Srpstvo i Srbe. To nas je i kostalo na ovim izborima , vas autizam. Izvinite se ovom coveku koji bi i srce i dusu dao za vas na Kosmetu. I ne izazivajte vise.

Silni

pre 13 godina

Niko iz SNS nece izdati nijednom Srpske interese na Kosovu i Metohiji! DSS se koristi lazima i malverzacijama. Pitanje Kosova je bolno za celu Srbiju i narovno da ce Srbija biti prinudjena da napravi kompromis ali najverovatnije u smislu podele teritorije Kosova i Metohije.

blaza

pre 13 godina

Ponovo ista prica, i od istih onih ljudi koji nista nisu ucinili da danas Srbija i njeni gradjani zive bolje. Pustite price i pokusajte da pomegnete svako u svom delu posla, pa da jednom pocnemo disati kao sav normalan svet...

Marko

pre 13 godina

Ovi DSS postaju novi radikali, a sta treba da se ratuje, jedino mirno resavanje problema i kompromis oko KIM-a, a kompromis znaci da svaka strana popusti, odnosno nesto da. Znaci nesto poput Hong Konga, ili Farskih ostrva, sto je i svojevremeno DSS predlagao.

Stevan

pre 13 godina

Haha... Prvi put mi je Aleksandar Vucic drazi od nekoga, ovom prilikom od DSS-ovaca. I Vucic je shvatio da moramo da igramo otvorenih karata i da se vise ne lazemo oko Kosova. Kao sto je rekao, bice bolno ali drugacije se ne moze...

blaza

pre 13 godina

E ovih iz DSS-a sam stvarno sit. To su hronicni demagozi i nista drugo ne umeju. Setimo se kakve su uslove i prilike propustili da rese pitanje Srba na severu Kosova,za vreme vladavine Kostunice, a nisu ni prstom mrdnuli tada kad je bilo manje pritisaka. Pa za vreme njihove vlasti, Taci proglasi drzavu Kosovo!!!!

Човек

pre 13 godina

Није суштина проблема да ли неко личи на овога или онога, већ одакле Вучићу право да се одриче нечега што није његово власништво. То може са својим аутомобилом, кућом или станом, земљиштем (уколико га поседује), али не може нико да се одрекне дела територије Републике Србије - Косова и Метохије, без сагласности грађана Србије. Референдум би показао да ли смо за очување Косова и Метохије у границама Србије или не! Мислим да је одговор народа веома јасан.

negovani

pre 13 godina

Trgovine teritorijama siguran sam nece biti. Ali mora se sagledati realna slika stanja na terenu. Mora se osim srba sa severa Kosova voditi racuna i o ljudima u enklavama juzno od Ibra. Dzabe DSS prica neke price kada to nema utemeljenje i jednostavno nije realno. Ne smemo se odreci svog prava na Kosovo ali i ne smemo zaustaviti EU intergracije. Tu nova Vlada mora da pronadje balans i gleda sta su najveci drzavni interesi. Nakon godina necinjenja mislim da neko mora nesto da uradi.

Lara Kroft

pre 13 godina

DSS nikada nije gladao interes sopstvenog naroda nego se ponašao kao DS i gledali su samo sopstveni interes. DS će da prođe isto kao i DSS, urušiće se totalno.Mislim da je vreme B92 podrži napokon ovu Vladu, jer će ova Vlada zaista raditi za interes sopstvenog naroda i države. Vreme je da Srbija ide napred.

Husnija

pre 13 godina

Gospodin Vucic se ne razlikuje uopste od Borisa Tadica kada je u pitanju EU. Tadic je ponavljao kako papagaj: "Evropa nema alternativu." Aleksandar Vucic izbegava da citira Tadica, ali u sustini i on ne vidi alternativu za EU. Vucic ocekuje da cim pocnu pregovori za EU Srbija ce moci iz njenog cupa da izvuce milione i milione evra!!! Alekksandar Vucic i ostali Vucuci koji nam trube godinama za tom Evropom, kao da nikada nisu culi za zakon fizike o spojnim sudovima. Ne moze gospodo Vucici da se jedan cup puni a drugi da se ne prazni. Pristup fondovima EU su imali i Madjarska, Irska, Italija, Spanija, Portugal, Grcka, Kipar ... pa sada grcaju u dugovima. Grcka je pred pravim bankrotom. Nemojte da trcite mnogo za tim fondovima, jer nemate sta prodavati vise [svu drustvenu imovinu, ste poklonili ili prodavale u bezcenje], kako bi platili te kredite. Trka za EU ima jedini cilj da bi vam obezbedela sto duze opstanak na vlasti. To i vi sami znate da i u EU ne cvetaju ruze. Gospodo srpski politicari, sta cemo raditi ukoliko se EU rasformira? Znaci li da svi mi treba da umremo, jer nema alternativu EU? Ne mozemo da organizujemo zivot bez EU! Otreznite se malo gospodo, ne obmanujte vise jer glasaci znaju i da daju glas, ali i da kaznjavaju, kao sto je Tadic osetio na svou kozu u maju ove godine

vujadinn

pre 13 godina

Koštunica je sada kao borac za nacionalne interese. Izručio je Hagu skoro sve optužene (kompletan vojni i policijski vrh zemlje). Ako hoćemo u EU moraćemo da napravimo kompromis. Platformu za pregovore sa tzv. državom Kosovo neće doneti Aleksandar Vučić već skupština Srbije.

Vladimir PS

pre 13 godina

Ej, dosadni ste vise sa tim izdajama nacionalnih interesa. Pa ako je nekom Srbija u srcu, i ako je nekom stalo do srpskih nacionalnih interesa, onda je to Aleksandar Vucic. Ali vi iz DSS ocigledno nemate pametnija posla vec da svakog ko je na vlasti nazivate izdajnikom. Demokrate su bili izdajnici, ali Vucic i Nikolic to definitivno nisu. Ako vam nesto nije jasno, pitajte, nemoj odma da ih prozivate za izdaju, nije fer. Nadam se da ovo nema veze sa vrhom DSS i da ovaj ogranak na svoju ruku proziva Acu. Pa jel' SNS pokusava da nametne pitanje Kosova kao celine, a ne razgranicenja i sl. Nije li razgranicenje izdaja? Sto Dacica ne prozovete za izdaju? Pa Nikolic, Vucic i Vulin se upravo bore za celo Kosovo, a ne neki patrljak od Kosova. Stvarno niste fer.

radandco

pre 13 godina

Na zalost neko ce zaista morati da povuce bolne poteze u vezi Kosova. Taj neko mora imati i hrabrosti i mudrosti da izvuce najvise moguce. Kompromis mora da bude napravljen jer, na zalost situacija je takva kakva je. Mora se napraviti svepoliticki dogovor, sa jesno definisanim ciljevima i zahtevima. Pri trenutnom odnosu snaga u svetu, mozemo samo da budemo uporni u svojim zahtevima. Samo polako i mudro.

Teddy Picker

pre 13 godina

(Tiemie, 11. avgust 2012 17:38)
Veruj mi da svi koji su opticaju za vlast izdaju nacionalne interese, mi smo banana zemlja. Pokusao je Djindjic da se otrgne, pa su ga ubili. DSS, (kakav god Kostunica bio trut) jedini zastupa iskljucivo srpske interese, ne zaboravi da je DSS bio za uniju, dok nisu poceli da nas sve vise ponizavaju i zatiru. E, u inat njima, koji nam nikad prijatelji i nisu bili, ne damo Kosovo, niti Republiku Srpsku, niti Crnu Goru u kojoj je odrzan sraman referendum, proveri kako je bilo i kakva su ogranicenja postojala ako se ne secas. Pogotovu treba da gledamo SAMO nase interese kad znamo da necemo uci narednih 15-ak godina, mada je i to diskutabilno. Koristi od EU ima samo dok daju kredite, a oni znaju zbog cega daju i sta ocekuju za uzvrat. Na kraju krajeva, mi uopste nismo konkurentni na njihovom trzistu, zato imamo istok na kome jesmo itekako (daleko sam od rusofila, ali sa njima mozemo da saradjujemo). Mi moramo da se osvestimo od tog EU fanatizma i da shvatimo da smo im uvek bili trn u oku.

Miloš

pre 13 godina

A šta je rekao Vuk Jeremić pre izbora? Ne zaboravimo, rekao je da bi Vučić mogao da izda zemlju isto onako kako je izdao svog tvorca - Šešelja. Šta tu nije jasno, gospodo iz DSS-a, ili ste možda prespavali poslednjih 5 godina ?

dosta sa glupostima i bezobrazlucima

pre 13 godina

Nikad niko nije istrazivao, niti zna koliko uglja ima na Kosovu. Ovim DSS ovim Kosovarima treba jednom jasno reci da su prevrsili svaku meru u dosadjivanju i bezobrazlucima, i da Srbija to vise ne sme tolerisati.

jelica ovcarevic-kablarevic

pre 13 godina

DSS gresi veoma,mozda vise im odgovara Ceda Jovanovic.A da se saradjuje sa svetom to mora.I preterase vise sa izdajama i izdajnivcima,niko im ne valja.Gospodo pobedite na izborima pa onda sprovodite politiku koju mislite.

Aca

pre 13 godina

Vučić želi samo vlast, izdaće Srbe na Kosovu, kao Šešelj i Sloba koji su izdali Srbe preko Drine, jer su im uveli sankcije 1994.godine.

mihajlo_simić

pre 13 godina

Srbija je imala velike šanse dok je premijer bio pok. Zoran Đinđić ali Koštunica i Čović ga eliminišu i od tada Srbija zaostaje, (Evropa kažnjava Srbiju zbog likvidacije premijera).

doko

pre 13 godina

Vidim pominju se hiljade milijardi dolara???
Narode, Srbija je juna 1999 KAPITULIRALA i napustila Kosovo.!!!
Zamislimo da sutra neka Madzarska politicka stranka izadje i kaze da Vojvodina, koju je Madzarska izgubla kapitulacijon vredi toliko i toliko hilada milijardi i da trazi te pare od Srbije

Tiemie

pre 13 godina

Nešto definitivno nije u redu sa DSS-om. Za njih su svi redom izdajnici. Dokle više takve retorike? Problem Kosova i Metohije će vrlo brzo biti na dnevnom redu Skupštine, pa ćemo čuti mišljenja svih parlamentarnih stranaka. Dotle, bez ličnih konstrukcija!

Pug

pre 13 godina

Napad je najbolja odbrana, ali nece proci to DSS zato sto SNS radi u interesu Srbije. Kostunicu je strah da ce Vucic otkriti njegove malverzacije i zato sada napada.

Goci

pre 13 godina

Ovi nazovi politicari sa Kosova i Metohije, posebno sa severa, su zasticeni poslednjih godina kao beli misevi, a nista nisu uradili za narod koji predstavljaju, sem sto trose ogromne kolicine novca sa racuna poreskih obveznika Srbije.

bezimena

pre 13 godina

Ovo je velika laz,Aleksandar Vucic nikad ne bi izdao interese Srbije...
(milanili, 11. avgust 2012 15:01)

Kao ni V. Šešelja i SRS, kojima se u crkvi zakleo...:)))

Niko još nije odredio šta su to NACIONALNI interesi, prioriteti i ciljevi SRBIJE, pa je tumačenje slobodno!

p.s. DSS je vlasništvo bračnog para Koštunica-Radović, salonskih filozofa koji se ne mešaju sa "običnim" svetom, i nekoliko tajkuna, koje sve finansira KGB.

Seele

pre 13 godina

Taman sam pomislila da je nestankom radikala sa političke scene nestala i ovakva retorika, kad ono evo im zamene. Ne znam prosto kako komentarisati ovakvu nebuloznu izjavu?

Bojan

pre 13 godina

Jedva čekam Insajder o najvećoj pljački veka, Budžeta Srbije, i isisavanje novca za patriJote sa Kosova, za vreme koštunjavog... Treba da vas je sramota.

milivoje jovanic

pre 13 godina

Vidim kako je Kostunica odbraniio srpske interese dok je bio predsednik i premijer.Nego ima osecaj da je ovaj napad na Vucica proistekao od straha da ce se sad otvoriti mnoge istrage a neke i dovesti do kraja,kao istraga o Kolubari.

stevan piksi

pre 13 godina

Evo cim se oseti da neko dobija na popularnosti kod naroda abog svojih postupaka,odmah mu kace nesto.Sad je izdajnik?E nije nego.

Šumadinac

pre 13 godina

"Kosovska Mitrovica -- Kosovski odbor DSS optužio je potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića da je "najavio dalju izdaju" srpskih nacionalnih i državnih interesa..."

... - A šta to predlažu NALICKANA GOSPODA iz DSS-a? Da, sedeći po debelim foteljama u debeloj hladovini svojih kabineta, MALČICE RATUJU, tako - uz kaficu? Oni ili, po svoj prilici - nečija deca, naravno - ne njihova? Šta li?

milan-br.1

pre 13 godina

Srbi sa Kosova, sto ste glasali za njega i njemu slicne ? Sad kada vas NATOma i Vu - ce - ka prodaju za kilo pasulja, nemojte njih da krivite, nego sebe sto ste im davali podrsku

Miša

pre 13 godina

Potpuno tačno. Svako prihvatanje ucena spolja pod evropskim plaštom i primena sporazuma Stefanović - Tahiri dokaz je da ni ova vlada neće bit sposobna da zaštiti nacionalne interese. Moraćemo da tražimo treće, čini mi se, a SNS neka objasni nama, biračima, u čemu se razlikuju od DS kad je reč o Kosovu i EU.

novinarka

pre 13 godina

Sada ce biti najglasniji u kritikovanju oni koji su bili na vlasti a nisu nista uradili,da li je moguce da ce DSS stati rame uz rame sa DS-om I kritikovati ljude koji su tek poceli sa resavanjima nagomilanih problema iz njihovog vremena ??

Jovan

pre 13 godina

A šta bi značilo sprovodjenje nacionalnih interesa po vama, gospodo? Rat? Ko da ratuje? Čime da ratuje? Ma bešte bre, niste razmišljali kad je vreme bilo, sad ima da igrate kako drugi svira.

jana

pre 13 godina

nisam više raspoložena da slušam žalopojke DSS-a. Videli smo šta su uradili u prošlosti sa Kolubarom i sl. Uostalom, narod ih je i kaznio na izborima. Mada su u nekim opštinama uspeli da se sa demokratama povežu i da sa njima formiraju lokalnu vlast

mikach

pre 13 godina

Da ne treba da se izolujemo od sveta mozda,da budemo kao Severna Koreja,a sto se tice Kosova,ono je pod okupacijim i godpodo ako zelite da ga povratimo,morate se spremiti da ratujete,Drugog nacina nema,ili cutite.

Galadrijela

pre 13 godina

Ja zaista imam zelju i potrebu da konacno znam sta se dogovara i pregovara o MOJOJ zemlji. Vec mi je postalo preko glave toga da se sve radi ispod zita i iza zatvorenih vrata!!! Vucic samo objavljuje realno stanje stvari, a ako ce se neko boriti za nacionalne interese, to je on!

Lazar

pre 13 godina

Kada cemo shvatiti da je kosovo OTISLO , ako mozete, podelite ga,uzmite neke pare za njega, iselite ljude koji hoce da odu,uradite bilo sta samo prestanite sa demagogijom i mlacenjem prazne slame.
CIJE SU OVCE NJEGOVA I PLANINA
Narode od kosova nema vise ni k okrenite se radu i onome sto mozete promeniti .
Neka iznesu kosovari cifru pa da ga lepo prodamo, preselimo ljude ,a oni kojima je toliko stalo do Kosova neka se presele tamo pa neka uzivaju.

nase kljuse..

pre 13 godina

sto mi je milo da vidi gumeni malo kako je kad po njemu pljuju ko sto je on bez osnova pljuvao po svakome.. Neces nam ti gumeni dugo trajati.. SRECOM

KARAĐOZ

pre 13 godina

"Taj odbor je ocenio da će politika nove Vlade Srbije biti ista kao i prethodna da EU nema alternativu."

Ovima iz DSS-a kristalna kugla postala glavni rekvizit!

nacionalista

pre 13 godina

"nacionalni interesi"
"nacionalni interesi"
"nacionalni interesi"
Svi govore o njima. Svi kao nekakve 'demokrate'.
A svi zaboravljaju da na Kosovu zivi 95% [devedeset pet posto] stanovnika ciji je 'naconalni interes da ne zive u Srbiji

Sasa

pre 13 godina

Cudi me da nisu prozvali i predsednika vlade Dacica jer je o drzavnom trosku poveo maloletnog sina na Olimpijadu.
Nema p[riozivke tipa: "Zar umesto malojetnog sina, nije mogao povesti nekog zasluznog policajca kao nagradu za neko delo koje je ucinio?"
Do sada su te i takve prozivke bile Vucicev specijalitet, ali sad od kada su SNS i SPS u koaliciji, Vucic i njegov britki/sarkasticni jezik je nesta zacutao

Aman više DSS

pre 13 godina

Molim vas prestanite da zagađujete naše umove i prihvatite realnost.
Kakve veze ima pristup EU sa statusom Kosova. Srbija ga nece nikad priznati kao nezavisnu državu i tu je tacka. Sve ostalo je stvar dogovora.
A vidim koliko brinete o Kosovu i narodu koji tamo živi, jer merite rudno blago u milijardama.
Zaboravite na to, jer mi nismo spremni da ginemo ni za kakav novac.
Život i samo život je svetinja. A iznad toga Božija volja, na koju se cesto pozivate.
Sad je ovakva a vreme ce pokazati...

fudbaler

pre 13 godina

Mislim da DSS nema pravo da bilo kome deli lekcije, mada moram priznati da su ovoga puta možda i u pravu. Setimo se koliko je Vučić branio i podržavao Šešelja pa ga je ostavio na cedilu, lepio je slike Ratka Mladića a nije se usprotivio njegovom hapšenju, ne bi me čudilo da pusti niz vodu i Srbe sa Kosova. Toliko o njegovoj doslednosti

Roki 2

pre 13 godina

DSS iznosi gomilu gluposti, a ne pitaju se zasto su dozvolili da za vreme njihove vlasti pristina (namerno malim slovom) proglasi nezavisnost, sad su se nasli pametni da stite ono sto nisu stitili, branili i odbranili dok su imali vlast. Kompromisa mora biti, ako se budemo ponasali kao Milosevic, onda ce nam tako i biti, a ja mislim da su ljudi u vladi toliko pametni da ce uciti iz tudjih gresaka, a ne da ponavljaju te Miloseviceve greske.

Маријанац

pre 13 godina

Косовски ДСС би могао да смири страсти и да да шансу барем пола године новој Влади да види како ће се понашати према Косове пре него што крене са нападима за издају. И такође да их подсетим да је резултат њихове политике према Косову кад су били власт то да је Приштниа прогласила независност и да су их до данас признале преко 90 држава.

Duki

pre 13 godina

Koliko mo čuli, uskoro će se o ovoj temi koja je od nacionalnog interesa konačno povesti rasprava u parlamentu, gde će se čuti mišljenje svih stranaka i utvrditi zajednička platforma za nastavak pregovora. Više niko sam neće moći da donosi bilo kakvu odluku, pa samim tim ni Aleksandar Vučić. Zbog toga mi nije baš jasna ova izjava DSS-a. Ili su i dalje neobavešteni, ili smišljeno žele da nebuloznim izjavama privuku pažnju na sebe.

golman

pre 13 godina

Nasmejalo me ovo saopštenje DSS-a sa Kosova. To što su saopštili je skroz suprotno od stava DSS-a i Koštunice, da je SNS i Aleksandar Vučić brana za secesiju Kosova i Metohije od Srbije, i da baš zahvaljujući njima neće se menjati Ustav u delu koji govori o Kosovu.

Duško

pre 13 godina

Dobro jutro. Vučić je odavno na tom putu, samo se dobro prikrivao. Još od 2004.godine on je lojalan zapadnim otimačima srpske teritorije.

gogi

pre 13 godina

Nesto ne verujem da su optuzbe na racun Vucica, kreirane od strane Srba sa Kosova, ali ne mogu objasniti zasto imam taj osecaj....

domorodac

pre 13 godina

DSS-ovci polako sa kritikama Vucica.Pozdravio vas M.Jaksic,Vuko Antonjevic,Ristic i ostali.Vi biste i prodjoste a hteli bi da i dalje slapate pare i od Srbije i od Pristine e gospodo nema vise.Sve sto je moglo da se uzme, uzeliste za vreme vase vladavine i mislite da mozete ponovo.A sad malo o vama iz B92 jel najavljivaste insajder za milionske kradje para na Kosovu pa nista sta je bilo majstori oglasite se breeee !!!!Ovde na severnom kosovu svakog dana ima posla za posmatranje malverzacija i muljanja po svim pitanjima.

Nikica

pre 13 godina

Ne mnogo inteligentan zaključak gospode iz DSS-a. Ne može jedan čovek odlučivati o Kosovu, niti se može jedan čovek prozivati za navodnu izdaju nacionalnih interesa. Samo saopštenje DSS-a kaže da je to politika vlade, a jedino se napada Vučić. Gde je tu logika?. Razumem ja strah ljudi na Kosovu, ali i oni moraju biti svesni da Srbija u ovom trenutku čini sve što može i da ni u jednom trenutku nije dovedeno u pitanje teritorijalna celovitost Srbije. Umesto bezrazložnih optužbi, bilo bi bolje da se Srbi sa Kosova uključe u rešavanje problema.

dusanbg

pre 13 godina

DSS je dao podrsku SNS i Nikolicu. Ovo saopstenje ima svoju istinu. Iako nisam simpatizer DSS za ovo imate moju podrsku. Srbiji je mesto u EU ali mislim da priznanje Kosova nije moguce...

Kosovac

pre 13 godina

Narode,pitajte Kojca ko je bio direktor katastra u Vitini posle rata(u vreme kada je najvecim delom prodata srpska imovina),odakle dzakovi puni para koje su pronasli vojnici KFOR-a prilikom preteresa njegove kuce,nakon njegovog povratka iz Izraela,koji auto vozi,koliko ima para na raznoraznim racunima,kako je primao po nekoliko plata dok je bio na nekim funkcijama....Ja bi se menjao sa njim i sa toliko para bio veci SRBIN od njega i svih KOMERCIJALNIH PATRIOTA ZAJEDNO,dosta bre zamajavanje ovog naroda,on se nasao da progovori o izdaji nacionalnih interesa,SRAMOTA!!!!

Nik

pre 13 godina

"U materijalmom smislu Kosovo i Metohija vrede mnogo više. Po slobodnoj proceni zapadnih agencija i institucija, samo cena rudnog bogatstva je između 4.500 i 5.000 milijardi dolara. I američki diplomata Filip Gordon je pre mesec dana tražio od Beograda (u jednom od pet zahteva) da se Srbija odrekne energetskih resursa u svojoj južnoj pokrajini"

Normalnom, neiskompleksiranom, zdravom(telom i duhom), samosvesnom i inteligentnom coveku nista vise ne treba reci... U OVOM PASUSU SVE PISE!!! Na istome se temelje 'demokratija', zastita 'ljudskih prava', 'slobode(bilo koje vrste)' i slicne demagoske pricice... I moram reci NAZALOST! Jer je u novije vreme, paradoksalno(umesto da se razvija i napreduje), covek postao prazna ljustura/ROBOT u rukama masovnih medija, nekoliko vlastodrzaca i njihovih poltronskih vlada/vojski/cinovnika.

TUGA, jad i beda! Neka nam je SVIMA sa srecom... TREBACE NAM!

Nightmare

pre 13 godina

Jeftino prodajem Nacionalni interes. Registrovan do sledecih izbora. Malo presao. Kupljen po principu staro za novo. Redovno servisiran. Nije udaran, samo malo cuknut odozdole. Spreman za atest u EU. Moze zamena za neki veci uz manju doplatu......

Cvele

pre 13 godina

"Kosovska Mitrovica -- Kosovski odbor DSS optužio je potpredsednika Vlade Aleksandra Vučića da je "najavio dalju izdaju" srpskih nacionalnih i državnih interesa...

E ajd da razjasnimo neke stvari,kao prvo Nenad Kojic nije sa severa Kosova i Metohije,vec je iz Kosovskog Pomoravlja,tacnije receno iz okoline Vitine,sto znaci ovi komentari koji se ticu da su to Srbi sa severa Kosva padaju u vodu.Druga stvar slazem se u komentarima gde ipak "povlasceni Srbi"t.j.Srbi sa severa Kosova osecaju se mocnim pa ne tako retko potezu i za tim da napadaju i Srbe juzno od Ibra i Beograd,ne tako retko u stvari u kontinuitetu od 1999 godine zive na nesreci nas juzno od Ibra pri tom i ne hajuci za sirotinju po zemlji Srbiji,sto se pak Aleksandra Vucica tice,ja ne znam da li neko u Srbiji kapira da on radi onako kako mu se diktira iz Vasingtona,covek pre formiranje vlade je danima sedeo u Americi i dobio jasne instrukcije sta treba uraditi u Srbiji samim tim i na Kosmetu,sto se sad ovde cudite kad nam je svima jasno da je u Srbiji na delu politika Amerike i bice kako oni misle da treba da bude,a Vucic je samo neko ko treba da sprovede tu politiku,pa zar vam nije jasno kad su postavili sefa kancelarije za Kosovo Vulina,da njih zanima Kosovo ko babu zima za sto godina,aman ljudi otreznite se trazili smo da odu zuti,dosli su crno-crveni,kasno je za kajanje jer posle 4 godina ove vlasti u Srbiji nece ostati kamen na kamenu,obecanje ce ispuniti promenice Srbiju,i hoce ali kako,ne smem ni da pomislim

none

pre 13 godina

Nikada nisam bio simpatizer ni SNS ni SRS, ali svaka čast Vučiću ako ima iskrenu i ozbiljnu nameru da pokrene suočavanje ovog naroda sa istinom. Takođe, trebalo bi da sagleda realnost i da se krene i u rešavanje pitanja Vojvodine, da ne bude kasno pa da nam se sve obije o glavu kao s Kosovom.. Ima široko polje za koncenzus s opozicijom (LDP i DS) a tih aveti DSS rešiti se jednom za sva vremena.

Hari Ploper

pre 13 godina

Jako je bitno da se konacno ovaj narod pita o tome sta ce se desavati sa njegovom teritorijom. Nije posteno, niti je normalno da jedan covek prelama i odlucuje u ime celog naroda! Demokratija, koju mi odavno propagiramo, bi upravo trebala da znaci da se ne pita jedan, vec svi! Vucic najavljuje taj "bolan kompromis" upravo zato sto je raspolozenje vecine naroda takvo da se to pitanje konacno resi, naravno najbolje moguce po nas u datoj situaciji!