Sasa
pre 13 godina
Do upravnog odbora sve stizalo cisto, a mi naivni kao francuske sobarice. Ma idi. Jos ce na kraju Zivana iz knjigovodstva sa svojim zlim planom u stvari biti kriva.
Četvrtak, 09.08.2012.
12:22
Bivši član UO Agrobanke Danilo Šuković kaže da je sve što je dolazilo do Upravnog odbora te banke "bilo čisto" i da ništa nije ukazivalo na korupciju.
IMAGE SOURCE
pre 13 godina
Do upravnog odbora sve stizalo cisto, a mi naivni kao francuske sobarice. Ma idi. Jos ce na kraju Zivana iz knjigovodstva sa svojim zlim planom u stvari biti kriva.
pre 13 godina
Ja s' tem ne'am nista!
pre 13 godina
koliko ovakvih banaka , firmi, prevaranata ima. nastavite dalje i bicete iznenadjeni.
pre 13 godina
Kakav komentar g.šukovića,ako je to opravdanje za upravni odbor mnogo je smešno. A članovi upravnog odbora nemaju pojma,sem da primaju platu. Ukinuti plate za sve upravne odbore to je pristojna suma.
pre 13 godina
Prof.Sukovic treba da objasni ko je odobrio i na osnovu cega nagradu od 600 000 dinara Antonicu a mozda i drugim clanovima IO. Sam Antonic je izjavio da je to odobrila Uprava (valjda je to UO).
Osim toga neka cenjeni profesor navede na kojoj skupstini Agrobanke (datum odrzavanja)je on izabran za clana UO, kao i kada je Skupstina odobrila iznos naknade clanovima UO i IO).
Posto svega toga nema u zapisnicima sa Skupstina u poslednjih 5 godina, a na mnogima sam i licno prisustvovao, ispada da je Upravni Odbor (vecinu-ne sve) birao Antonic i odredjivao im plate, a onda je takav UO odrdjivao Antonicu nagrade kao sto je ova od 600 000 eura.
pre 13 godina
Đilas je u pravu da treba ukinuti upravne odbore. Tu je ogromna ušteda,kad prestanu isplate za nepostojeći rad. Objavite plate članova upravnih odbora. Do njih stiže sve čisto,ma važi. Počistite sve upravne odbore sad ili nikad.
pre 13 godina
Clan UO Agrobanke koji je i član Saveta za borbu protiv korupcije - zanimljiva "slucajnost" i kombinacija funkcija - kaze, nije video nista sumnjivo? Jos zanimljivije. E, sad se potrudite da saznate i objavite koliko je doticno lice zaradjivalo od ove dve funkcije, da mi jadni obicni smrtnici ne bismo i dalje ziveli u neznanju i uverenju da Savet za borbu protiv korupcije zaista postoji. Hvala.
pre 13 godina
Sada ce cirkus,kao i obicno...
Setimo se afere Aerodrom..Silna hapsenja,najave visedecenijskih robija,bla,bla,bla..
I sta bi?
NISTA...Oslobodjeni,nedostatak dokaza...Sve po Zakonu ljudi radili...
Sada ce opet u medijima,brat-bratu jedno 7 dana,ne vise,alabuka,te krao ovaj,te uticao onaj,te ovo te ono..
A istraga ce ici dobro sve do momenta dok ne dodje do,kako nasi politicari vole da kazu,"crvene linije"..Za neupucene,u Srbiji se ta linija NIKADA ne prelazi...
To je linija iznad koje su clanovi Vlade,Ministri,Drzavni sekretari,"ugledni tajkuni" i isti takvi kao oni...
Tu istraga staje,jer telefon je cudo..Zazvoni kod onoga kod koga treba,taj "zamoli" nadlezne da "malo prikoce",jer,Boze moj,kao u stara komunisticka vremena usledi cuvena recenica "nije pravi trenutak"...
Uz obavezno "podsecanje" tih "nadleznih" kako su na svoja odlicno placena radna mesta dosli(namerno kazem dosli,a ne izabrani jer su zasluzili da obavljaju taj posao kao experti),i kako isto tako mogu i da odu...
Onda Inspektori Kriminalisticke policije pobesne,jer se ovo stalno desava,stalno ih prave budalama,predmet u fasciklu,fasciklu sefu,sef fasciklu u astal,na dno,medju gomilu istih takvih...Prasnjavih...
Onda jedne veceri ti pobesneli Inspektori,setajuci sa porodicom,jer nemaju pare da svoju porodicu odvedu na veceru,kroz izlog elitnog restorana vide za istim astalom te sto su hapsili,svoje sefove,"nadlezne",one koji su "telefonirali"...Nasmejani,opusteni...
Poznata prica,zar ne?
pre 13 godina
A imovina gospodina Sukovica pre UO Agrobanke i posle je?
pre 13 godina
A jel ste drugovi iz Upravnog Odbora znali da Antonic nije mogao da podigne "cuvenu apanazu od 600000 eura", tj da nije mogla biti isplacena na njegov racun bez vaseg potpisa, tj vecinskog dela Upravnog Odbora?
Ili su to mozda potpisali Marsovci?
Mozda Dusko Dugousko?
Niste znali ni da potpisujete apanazu od 600000 eura komunjari?
E pa kao sto niste znali da potpisujete tu apanazu, tako isto niste znali ni za 300000000 eura laznih kredita koji su preliveni na ostale Udbase .
pre 13 godina
Mene je davno, davno moj profesor kriminalistike na pravnom, pokojni Žika Aleksić, na predavanjima učio da ova vrsta kriminala gde je " sve čisto" ima svoj poseban naziv u kriminalistici. To se zove "kriminal belog okovratnika". Najteže se otkriva i dokazuje ali je to vrsta kriminala. Treba to objasniti Šukoviću, za slučaj da ne zna, u šta sumnjam. A učio nas je pokojni profesor Aleksić i to da savršen zločin - ne postoji. Postoji samo nesavršena istraga. Treba to objasniti Miljku Radisavljeviću, za slučaj da ne zna, u šta takođe sumnjam.
pre 13 godina
Gospodine, ako je upravni odbor služio da pregleđuje papire i na osnovu samo njih donosio zaključke, čemu onda UO? Ako neko vrši veštačenje imovine (ili biločega drugog), ko je dužan da utvrdi da je realno izvršeno veštačenje? Što se tiče subvencionisanog (!) kredita za stan, stan se na kraju plati skoro duplo od realne cene, što onemogućava propadanje banke. Ako je tako sa subvencionisanim kreditima, koliko rigorozni trebaju biti sa klasičnim kreditima? Još jednom, ko to veštači i ko kontroliše veštačenja? Ako to nije NBS i bar jedan organ UO, onda nije ovo jedina banka koja će propasti ove godine.
pre 13 godina
Jeste, Mica sa saltera napravila 300mil minus. Nju i zatvor pustite ove postenjake!!!!!
pre 13 godina
Ovo nije privredni kriminal već mnogo mnogo teža stvar. Veleizdaja. Bahatost neverovatnih razmera. Naravno da će trag odvrsti do samog bivšeg državnog vrha.
(ultrabgd1, 9. avgust 2012 13:43)
A šta ćemo da radimo kada dođemo do tog bivšeg državnog vrha, i ispostavi se da je taj bivši državni vrh i dalje državni vrh?
Samo pitam, jer je glavni drug ove družine izgleda član SPS–a.
Da li možete da zamislite da je on radio to što je radio, a da centrala ništa ne zna?
Čini mi se da ćemo tada ipak malo da zataškamo stvar.
Nema smisla da rasturamo koaliciju, tek smo je napravili.
pre 13 godina
Formalno čisto, na papiru čisto - možda.
Zato i postoji razlika izmedju kriminalaca koji izvrše oružanu pljačku i onih koji pljačkaju "čisto".
Uostalom, setimo se samo pljačke koja je izvršena devedeseetih, pod plaštom tadašnje političke elite. Da li je iko od njih odgovarao? Nije. Zašto nije? Zato što je sve bilo "čisto", ili pokriveno papirima ili nije ni bilo nikakvog papirnog traga.
Oni koji su posle 5. oktobra došli na vlast vrlo brzo su "digli ruke" od toga da prethodnike procesuiraju po zakonu, a neki medju njima su se koncentrisali na to da "izuče zanat", pa se i sami upuste u razne malverzacije, ali vodeći pri tome računa da sve bude "čisto". Neki su se u tom lancu možda opustili, pa će se tako naći osnov za pokretanje krivičnih prijava, pa i procesuiranje. Medjutim, veliko je pitanje šta će od tih predmeta stići do pravnosnažne presude. Osobito kad možemo pretpostaviti da će biti pokušaja da se "dogovore", ali i cike i vriske da je u pitanju politički progon.
Odužih izvinite, ipak za kraj - kome je "čisto" da u ovoj zemlji neko dobije 300.000 (ili 600.000?) eura "bonus" za 40 (pa onda 10) godina rada (?), taj bi mozak mogao da da na hemijsko čišćenje.
pre 13 godina
Prvo.Krade se tako da se to izvodi na majstorski i mangupski nacin. Jedan od nacina kradje je kod nas bila privatizacija.Ona je omogucila da se krade "po zakonu",a nisu to nasi pametnjakovici izmislili,nego je to uigrani metod za pljackanje zemalja u tranziciji. Drugo. Pa naravno da ce sve da stigne "cisto" na kojekakve odbore jer sustina kradje je "da se Vlasi ne sete". Sve je ovo lepo opisala V.Barac,samo mi gledamo TV kao pismeno nefunkcionalni ljudi pa 50% i ne razumemo sta se prica. Kad bi malo povezali ocni i slusni zivac sa mozgom (rece neko ranije), onda bi nam mnogo sta bilo jasnije. I ponavljam - u ovakvoj vrsti kriminala uvek treba potraziti "vise slojeve" kriminalaca jer ovi direktori banaka su uglavnom samo "izvodjaci radova".
pre 13 godina
Gospodin je inače veoma poznati ekonomista opšte prakse. Ko pažljivo prati njegove izjave one su na nivou drugog razreda srednje ekonomske škole. Uvek kaže nešto nemušto, nestručno, krajnje simplifikovano što u suštini i zna svaki osrednje obavešten prosečan građanin. Trebalo bi ga procesuirati i tražiti mu da vrati pare koje je uzeo kao apanažu u tim upravnim odborima gde je učestvovao.
pre 13 godina
Da,to ti kažem,šta je 300 miliona eura
pre 13 godina
Poznata je stvar da su zatvori puni nevinih ljudi. Svi kažu da im je namešteno :lol:
Ova krađa traje najmanje 10 punih godina i tek se sada razotkriva. Čudno, zar ne?
pre 13 godina
Ovo sto se desava u agrobanci je gore od oruzane pljacke... osuditi ih na dozivotne robije.
pre 13 godina
dojmice ti se u Zabeli...
pre 13 godina
U upravnom odboru Agrobanke je bio i poznat nam vec Nikezic koga je postavio Cvetkovic a doticni dvojac je bio vrlo poznat i aktivan kada je Cvetkovic bio direktor agencije za privatizaciju a u isto vreme i radio u Ces Mekonu koji je eto slucajno dobio sve vece privatizacije a eto slucajno opet njih dvojica gde nestaju stotine miliona eura drzavnog novca.
Oni ne igraju nikad na malo.
pre 13 godina
sto nisu uhapseni svi clanovi IO i UO? sto nisu privedeni direktori i vlasnici Azohema, Vujica, Habitpharma. Uhapsili neke koji duguju 5 mil eura. a sta cemo sa ostalih 295.?! opet selekcija.
pre 13 godina
da da cist i opran kes!
pre 13 godina
ja mu nekako, što bi reklo, narodski znate, verujem
pre 13 godina
I narod ce da vraca sve sto su drugi pokrali. Na zalost nasi politicari su kao 'Superhik" iz Alan Forda, otimaju od siromasnih (naroda) i daju bogatim!!!
pre 13 godina
Dobro je, resili smo se ove zle banke, sad su nam samo ove dobre i postene ostale... sad mozemo biti bezbrizni
pre 13 godina
Ovo nije privredni kriminal već mnogo mnogo teža stvar. Veleizdaja. Bahatost neverovatnih razmera. Naravno da će trag odvrsti do samog bivšeg državnog vrha.
pre 13 godina
Da razjasnim par stvari za ljude koji ne poznaju puno materiju, da ne bi nasedali na spinovanja iz Udbine kuhinje.
Svaki clan Upravnog odbora uvek ima na uvid zavrsne racune banke( velike banke su u obavezi da kvartalno to rade, znaci 4 puta godisnje)
U zavrsnim racunima postoji stavka PLASMANI opet da napomenem PLASMANI.
Svako, svako ko se bavi banalnim privatnim biznisom sa kioskom u vlasnistvu zna sta znaci ta stavka PLASMANI.
I sad mi da poverujemo u price da niko iz Upravnog odbora banke nije video u zavrsnim racunima svih proslih godina stavku PLASMANI gde su se nalazile cifre od nekoliko desetina milijardi dinara ( preko 300.000.000 eura) koji su dati po raznoraznim kreditima saradnicima Udbe ?
Hahahahahah, pa svaki banalni revizor, clan Upravnog odbora, finansijski direktor bilo koje banke na svetu prvo sto gleda u zavrsnim racunima je stavka PLASMANI.
Takodje svaki novcani transfer veci od 10000 eura se prijavljuje NBS-u, a ovde imamo slucaj da je onaj SPS-ovac iz Ivanjice dobio desetine miliona eura kredita na svoj racun ,i pazi molim te niko to nije znao hahahah.
Jedino ako postoji specijanli UDBIN zakon da se svi transferi veci od milion eura ne smeju prijavljivati i da ih niko ne sme kontrolisati.
Price za malu decu ostavite za crtane filmove o Miki Maus-u.
Udbaske bitange po Srbiji neka se spremaju za polaganje racuna za sve sto su radili po Srbiji svih ovih decenija, pocev od likvidacija pa do pljacki
I gradjani imaju svoje knjigovodjstvo, da to ne zaborave.
pre 13 godina
Dusan Antonic je kadar SPS/a.
Ispitati i sve clanove UO/tu su bili izmedju ostalog i nestranacki i nezavisni eksperti poput dekana ekonomskog i pravnog fakulteta, kao i jedan clan Agencije za borbu protiv korupcije.
Ako Agrobanka posluje lose od 2006, tj ako muljanje od tada pocinje, videti sta su o tome znali i tadasnji guverner Jelasic, a od 2010. i guverner Soskic.
Ispitati naravno sve firme koje su dobile kredite, a naravno i sve njihove vlasnike poput Radoslava Laleta Sekulica...
Velika je to lova u pitanju, bice tu mnogo povezanih lica , bas ce biti interesantno da li ce se ici do kraja ...
pre 13 godina
Па ово је заиста вређање интелигенције, не оне надпросечне, него осредње. У управном одбору Агробанке седели су професор са економије Бацковић (десна рука Шошкића), незаобилазни претплатник на чланства по управним, надзорним и свим другим одборима где пипке има ДС, професор Бошко Живковић (политички спонзор Душан Петровић), Никезић (десна рука Цветковића, отац бившег државног секретара у министарству финансија Душана Никезића), имамо ту и СПС ведету, професора са права Васиљевића итд. и тако ближе. Е па г-до професори прочитајте у Закону о банкама шта су вам овлашћења и дужности, па правац на Сремску Рачу. Исто важи и за овлашћену ревизорску кућу. У затвор, јер толико иритирате и провоцирате да ће вам свима тамо бити најбезбедније, јер ће се дићи кука и мотика. А тек шта се ради по страним банкама, само што тамо због заштитника из иностранства не сме нико ни да привири. Вучићу, Дачићу немојте да испадне да ви своју "слоновску специфичну политичку тежину" коју Вам је народ поверио користите да хапсите извршиоце, хапсите идеологе и заштитнике из највиших ешалона.
pre 13 godina
pocelo je pocelo....zutica je izleciva bolest.
pre 13 godina
I ovaj treba da postane "pijanista". I kad sve "pijaniste" smeste par meseci u buvaru do početka suđenja, počne da im se oduzima imovina i dalekim rođacima, više sam nego siguran da će svi hteti da pređu u "pevače". E tu "pesmu" treba čuti.
pre 13 godina
Dakle gospodin Šuković je upravo dao istorijsku izjavu.
Ovaj DOBRO PLAĆENI član UO Agrobanke kaže da mu je sve "delovalo čisto". I tako je preko "delovanja" zastupao državu u toj ustanovi. Uzgred, bio je i u upravnom odboru JUGOREMEDIJE! I tu je valjda sve "delovalo čisto"!? A njegove odgovornosti (možda i krivične) naravno nema.
A član je Antikorupcijskog saveta i još nije dao ostavku.
Ovo stvarno ima samo kod nas.
pre 13 godina
Čemu UO, ako bez ikakve provere prihvata razne izveštaje i raznorazne druge papire (uglavnom falsifikovane)?!
To je šuplja pirča, svi snose odgovornost. Jedni, zbog direktne umešanosti u pljačku, drugi, zbog neodgovornog i štetnog poslovnog ponašanja.
pre 13 godina
Sve je ovo zavera cutanja.Niko nista ne zna a para nema.A svi su se ovajdili od te banke pa i UO.Neznanje ne umanjava odgovornost.Bas je i problem u tome sto niko nista ne zna a narod placa.E nece moci.Svi u zatvor a imovinu na dobos.
pre 13 godina
ma daaa. pa sta je onda upravni odbor radio. dobije papire ne prekontrolise nista. usvoji zapisnik sa sednice i kapne par stotina hiljada dinara za mukotrpan rad. pa tako i ja mogu da budem u upravnom odboru. Upravni odbor je izabrao ostale celnike banke tako da su direktno odgovorni za sva desavanja. o revizorskoj kuci i kontroli nbs ne vredi pricati. to je poseban problem.
pre 13 godina
Članovima Upravnih Odbora jedino je važno da što više naplate svoje članstvo u Upravnim Odborima.Biti član Upravnog Odbora najlakši je način da se zaradi novac a da se ništa ne radi.Većinu od njih uopšte ne zanima kakve odluke donose.
pre 13 godina
@nada
Sigurno da su znali ,samo su se molili da ih ne provale što duže kako bi primili što više naknada za članstvo u UO.
A pogotovo su znali za dve nagrade od po 300.000,00 EUR koje su ONI morali da mu dodele (potpišu odluku o isplati).
pre 13 godina
Ko u Srbiji poveruje u ovu pricu nije glup vec treba da dobije besplatanu kartu za Kovin, imace smestaj, hranu i dnevnu brigu, kosulja za kopcanje na ledjima se podrazumeva.
Gospodin "ekspert" bi da je i malo normalan pravni sistem vrlo brzo poceo da ide na dugogodisnji kurs sviranja klavira.
pre 13 godina
Znači biće oslobođen zbog nedostatka dokaza, jer nije znao, a u ćorku će spremačica koja je falsifikovala dokumentaciju nakon radnog vremena...
pre 13 godina
Čemu služi Upravni odbor? Ko kome daje naloge Upravni odbor izvršnom ili obrnuto. Da li ko koga kontroliše u radu? Ipak je Upravni odbor doneo odluku da se Antoniću isplate dva bonusa od po 300.000 evra? Sve i da je ovakvu odluku Upravni odbor doneo na osnovu "čistih" papira, u situaciji u kojoj se nalazi Srbiji, za bilo koga iznos od 600.000 evra je mnogo. Možda je Antonić podelio novac sa članovima UO. Alavost nema granica!
pre 13 godina
naravno da je stizalo sve cisto, pa nece doci papiri koji pokazuju da je u pitanju korupcija, i njega treba uhapsiti zbog "nestrucnosti"!!!
pre 13 godina
Ma da, "do UO sve stizalo čisto"... Još će na kraju radnici sa šaltera da ispadnu krivi.
pre 13 godina
Samo u Srbiji je moguce da clan nezavisne kontrolne institucije bude i clan UO bilo kog privrednog drustva. Pa kako ce on da obezbedi nezavisnost svojih analiza, ako je primao naknadu od 15 hiljada evra mesecno, kao i svi ostali clanovi UO. Za mene jedino ko je nevin u ovoj prici je dvoje clanova UO, koji su glasali protiv davanja sumnjivih kredita. Svi ostali clanovi UO na dugogodisnje zatvorske kazne, i da se konfiskuje njihova imovina, kao i imovina sa njima povezanih lica. Proverite samo koliko je bogatstvo Dekana Pravnog fakulteta Mirka Vasiljevica.
pre 13 godina
Zasto Sukovic nije uhapsen?
pre 13 godina
Setih se Verice Barac i njene borbe sa kojekakvim olosem. Zena je znala znanje i ubadala tamo gde je trebalo. Steta sto ovakav lik diskredituje Savet za borbu protiv korupcije, nadam se da je u pitanju neznanje,(koje ga ne opravdava), a ne losa namera.
Nadam se da ce Vucic odrzati rec i poimenice objaviti imena svih umesanih, ne samo u ovu aferu.
pre 13 godina
Ajte molim vas, dizu halabuku oko mizernog dela pokradenog, 5mil, i to samo prema privatnim firmama. Zna se gde je ostatak, 295mil, otisao, pravo onima u "foteljama", bili oni u opstini ili u sudu ili u policiji ili u nemanjinoj. To je najvece zlo u Srbiji - sprega para-koje su u bankama, i drzave-njenih cinovnika i politicara koji vladaju.
pre 13 godina
Kazem ja niko nije nevin dok se ne dokaze suprotno. Nazalost nas samo takva politika moze dovesti u red.
pre 13 godina
Kako da ne. UO su najveće leglo kriminalnih delatnosti po firmama u Srbiji. Zajedno sa direktorima su u svim mogućim dilovima. Tako je u mojoj firmi, a isto i u ostalim. Ne fantaziraj te da ste čistunci kada ste mutni i korumpirani. Koga vi lažete???
pre 13 godina
Ja mu verujem.
Ne iz razloga što sam naivan nego što znam da mnogi ovakvi likovi koji su veliki, moćni i slini, ustvari nemaju ni najmanje znanja o onome što rade, već su tu zbog para, prasića,... i biografije da su bili članovi UO, NO ili XX.
I da su papiri bili najgori mogući ovakvi "kadrovi", "eksperti", "sjajni menadžeri",... ne bi imali pojma da ih pročitaju.
To gledam već 25 godina, tokom kojih sam video "velike" direktora i menadžere koji su to postali tako što su bili šoferi važnim drugovima ili kuriri za raznošenje važnih papira istim tim (i takvim) drugovima.
Ako je potrebna još neka ilustracija svega ovog što sam rekao, predlažem vam da pogledate intervju ovog što je uhapšen (B92). On radi celog života u bankarstvu, a umesto da kaže „biznismen“, on reče „bizmismen“.
Ako mislite da ima izgleda da nekada bude bolje, mnogo grešite, jer je ovakvih mnogo i moraju po cenu života da se drže zajedno, jer bi samo jedan normalan među njima napravio veliki haos u njihovim životima.
pre 13 godina
Hahahahahahaha....
pre 13 godina
Ovaj ili ne zna da radi ili opasno laže. Član 73 Zakon o bankama definiše delokrug rada Upravnog odbora:
- Upravni odbor banke odgovoran je za uspostavljanje sistema upravljanja rizicima u banci i za nadzor nad tim sistemom, (izvršni odbor banke identifikuje rizike kojima je banka izložena, kao i da kontrolu tih rizika)
- bira i razrešava predsednika i članove izvršnog odbora banke;
- utvrđuje iznose do kojih izvršni odbor banke može odlučivati o plasmanima i zaduživanju banke i odlučuje o plasmanima i zaduživanju banke preko tih iznosa;
- nadzire rad izvršnog odbora banke;
- usvaja program i plan unutrašnje revizije banke;
- uspostavlja sistem unutrašnjih kontrola;
- razmatra izveštaje spoljne i unutrašnje revizije;
- usvaja tromesečne i godišnje izveštaje izvršnog odbora banke o poslovanju banke i skupštini banke podnosi usvojeni godišnji izveštaj na konačno usvajanje;
NEMOGUĆE DA NISU ZNALI!!!
-obaveštava Narodnu banku Srbije i druge nadležne organe o utvrđenim nepravilnostima;
- utvrđuje unutrašnju organizaciju,-podelu dužnosti, nadležnosti i odgovornosti zaposlenih na način kojim se sprečava sukob interesa i obezbeđuje transparentan i dokumentovan proces donošenja i sprovođenja odluka;
- usvaja politiku zarada i ostalih primanja zaposlenih u banci;
- Upravni odbor banke odgovoran je za tačnost svih izveštaja o poslovanju, finansijskom stanju i rezultatima poslovanja banke upućenih akcionarima banke, javnosti i Narodnoj banci Srbije.
NEMOGUĆE DA NISU ZNALI
pre 13 godina
Hahahah vazi sto niste znali da se daju mionski krediti za supe po Ivanjici!!
pre 13 godina
Clan upravnog odbora banke koja je napravila manjak od 300 miljuna evra u isto vreme je član saveta za borbu protiv korupcije.
Pretpostavljam da gospodin Sukovic ima jos nekoliko ovakvih zaduzenja koji mu donose tisuce i tisuce i tisuce evra, svakog prvog u mesecu.
pre 13 godina
Koja lopovska drzava....
pre 13 godina
Ovom Sukovicu sve cisto delovalo i u Jugoremediji gde je bio isto u Upravnom odboru i dobijao apanazu solidnu, a josh mu cistije deluje kriminalno davanje kredita sa ocajnim obezbedjenjem Sekulicu, Pljivecevicu, Vujicu , Velefarmu, . UO Agrabanke je kako se prica u bransi imao extremno velike honorare, a a sada se najbolje vidi koliko je imao dobre rezultate upravljanja i nadzora Izvrsnog odbora.
Po Zakonu UO i IO su i krivicno i materijalno odgovorni za stetu koju naprave drustvu koje ih placa.
I takvi su nama u Savetu za borbu protiv korupcije...
Dekani Ekonomskog i pravnog faksa su takodje bili u UO, drzavni sekretar Nikezic... Sramota i za banana drzavu a kamoli Srbiju...
pre 13 godina
pa naravno da nista ne znas,ne radis tamo...
pre 13 godina
A ha, šio mi ga Đura. Mnogo si naivan druže ,, antikorupcijo ,,
pre 13 godina
Ja mu verujem.
Ne iz razloga što sam naivan nego što znam da mnogi ovakvi likovi koji su veliki, moćni i slini, ustvari nemaju ni najmanje znanja o onome što rade, već su tu zbog para, prasića,... i biografije da su bili članovi UO, NO ili XX.
I da su papiri bili najgori mogući ovakvi "kadrovi", "eksperti", "sjajni menadžeri",... ne bi imali pojma da ih pročitaju.
To gledam već 25 godina, tokom kojih sam video "velike" direktora i menadžere koji su to postali tako što su bili šoferi važnim drugovima ili kuriri za raznošenje važnih papira istim tim (i takvim) drugovima.
Ako je potrebna još neka ilustracija svega ovog što sam rekao, predlažem vam da pogledate intervju ovog što je uhapšen (B92). On radi celog života u bankarstvu, a umesto da kaže „biznismen“, on reče „bizmismen“.
Ako mislite da ima izgleda da nekada bude bolje, mnogo grešite, jer je ovakvih mnogo i moraju po cenu života da se drže zajedno, jer bi samo jedan normalan među njima napravio veliki haos u njihovim životima.
pre 13 godina
Clan upravnog odbora banke koja je napravila manjak od 300 miljuna evra u isto vreme je član saveta za borbu protiv korupcije.
Pretpostavljam da gospodin Sukovic ima jos nekoliko ovakvih zaduzenja koji mu donose tisuce i tisuce i tisuce evra, svakog prvog u mesecu.
pre 13 godina
Ovom Sukovicu sve cisto delovalo i u Jugoremediji gde je bio isto u Upravnom odboru i dobijao apanazu solidnu, a josh mu cistije deluje kriminalno davanje kredita sa ocajnim obezbedjenjem Sekulicu, Pljivecevicu, Vujicu , Velefarmu, . UO Agrabanke je kako se prica u bransi imao extremno velike honorare, a a sada se najbolje vidi koliko je imao dobre rezultate upravljanja i nadzora Izvrsnog odbora.
Po Zakonu UO i IO su i krivicno i materijalno odgovorni za stetu koju naprave drustvu koje ih placa.
I takvi su nama u Savetu za borbu protiv korupcije...
Dekani Ekonomskog i pravnog faksa su takodje bili u UO, drzavni sekretar Nikezic... Sramota i za banana drzavu a kamoli Srbiju...
pre 13 godina
Ovaj ili ne zna da radi ili opasno laže. Član 73 Zakon o bankama definiše delokrug rada Upravnog odbora:
- Upravni odbor banke odgovoran je za uspostavljanje sistema upravljanja rizicima u banci i za nadzor nad tim sistemom, (izvršni odbor banke identifikuje rizike kojima je banka izložena, kao i da kontrolu tih rizika)
- bira i razrešava predsednika i članove izvršnog odbora banke;
- utvrđuje iznose do kojih izvršni odbor banke može odlučivati o plasmanima i zaduživanju banke i odlučuje o plasmanima i zaduživanju banke preko tih iznosa;
- nadzire rad izvršnog odbora banke;
- usvaja program i plan unutrašnje revizije banke;
- uspostavlja sistem unutrašnjih kontrola;
- razmatra izveštaje spoljne i unutrašnje revizije;
- usvaja tromesečne i godišnje izveštaje izvršnog odbora banke o poslovanju banke i skupštini banke podnosi usvojeni godišnji izveštaj na konačno usvajanje;
NEMOGUĆE DA NISU ZNALI!!!
-obaveštava Narodnu banku Srbije i druge nadležne organe o utvrđenim nepravilnostima;
- utvrđuje unutrašnju organizaciju,-podelu dužnosti, nadležnosti i odgovornosti zaposlenih na način kojim se sprečava sukob interesa i obezbeđuje transparentan i dokumentovan proces donošenja i sprovođenja odluka;
- usvaja politiku zarada i ostalih primanja zaposlenih u banci;
- Upravni odbor banke odgovoran je za tačnost svih izveštaja o poslovanju, finansijskom stanju i rezultatima poslovanja banke upućenih akcionarima banke, javnosti i Narodnoj banci Srbije.
NEMOGUĆE DA NISU ZNALI
pre 13 godina
Kako da ne. UO su najveće leglo kriminalnih delatnosti po firmama u Srbiji. Zajedno sa direktorima su u svim mogućim dilovima. Tako je u mojoj firmi, a isto i u ostalim. Ne fantaziraj te da ste čistunci kada ste mutni i korumpirani. Koga vi lažete???
pre 13 godina
Dakle gospodin Šuković je upravo dao istorijsku izjavu.
Ovaj DOBRO PLAĆENI član UO Agrobanke kaže da mu je sve "delovalo čisto". I tako je preko "delovanja" zastupao državu u toj ustanovi. Uzgred, bio je i u upravnom odboru JUGOREMEDIJE! I tu je valjda sve "delovalo čisto"!? A njegove odgovornosti (možda i krivične) naravno nema.
A član je Antikorupcijskog saveta i još nije dao ostavku.
Ovo stvarno ima samo kod nas.
pre 13 godina
Da razjasnim par stvari za ljude koji ne poznaju puno materiju, da ne bi nasedali na spinovanja iz Udbine kuhinje.
Svaki clan Upravnog odbora uvek ima na uvid zavrsne racune banke( velike banke su u obavezi da kvartalno to rade, znaci 4 puta godisnje)
U zavrsnim racunima postoji stavka PLASMANI opet da napomenem PLASMANI.
Svako, svako ko se bavi banalnim privatnim biznisom sa kioskom u vlasnistvu zna sta znaci ta stavka PLASMANI.
I sad mi da poverujemo u price da niko iz Upravnog odbora banke nije video u zavrsnim racunima svih proslih godina stavku PLASMANI gde su se nalazile cifre od nekoliko desetina milijardi dinara ( preko 300.000.000 eura) koji su dati po raznoraznim kreditima saradnicima Udbe ?
Hahahahahah, pa svaki banalni revizor, clan Upravnog odbora, finansijski direktor bilo koje banke na svetu prvo sto gleda u zavrsnim racunima je stavka PLASMANI.
Takodje svaki novcani transfer veci od 10000 eura se prijavljuje NBS-u, a ovde imamo slucaj da je onaj SPS-ovac iz Ivanjice dobio desetine miliona eura kredita na svoj racun ,i pazi molim te niko to nije znao hahahah.
Jedino ako postoji specijanli UDBIN zakon da se svi transferi veci od milion eura ne smeju prijavljivati i da ih niko ne sme kontrolisati.
Price za malu decu ostavite za crtane filmove o Miki Maus-u.
Udbaske bitange po Srbiji neka se spremaju za polaganje racuna za sve sto su radili po Srbiji svih ovih decenija, pocev od likvidacija pa do pljacki
I gradjani imaju svoje knjigovodjstvo, da to ne zaborave.
pre 13 godina
Hahahah vazi sto niste znali da se daju mionski krediti za supe po Ivanjici!!
pre 13 godina
Zasto Sukovic nije uhapsen?
pre 13 godina
Ajte molim vas, dizu halabuku oko mizernog dela pokradenog, 5mil, i to samo prema privatnim firmama. Zna se gde je ostatak, 295mil, otisao, pravo onima u "foteljama", bili oni u opstini ili u sudu ili u policiji ili u nemanjinoj. To je najvece zlo u Srbiji - sprega para-koje su u bankama, i drzave-njenih cinovnika i politicara koji vladaju.
pre 13 godina
Koja lopovska drzava....
pre 13 godina
U upravnom odboru Agrobanke je bio i poznat nam vec Nikezic koga je postavio Cvetkovic a doticni dvojac je bio vrlo poznat i aktivan kada je Cvetkovic bio direktor agencije za privatizaciju a u isto vreme i radio u Ces Mekonu koji je eto slucajno dobio sve vece privatizacije a eto slucajno opet njih dvojica gde nestaju stotine miliona eura drzavnog novca.
Oni ne igraju nikad na malo.
pre 13 godina
Dusan Antonic je kadar SPS/a.
Ispitati i sve clanove UO/tu su bili izmedju ostalog i nestranacki i nezavisni eksperti poput dekana ekonomskog i pravnog fakulteta, kao i jedan clan Agencije za borbu protiv korupcije.
Ako Agrobanka posluje lose od 2006, tj ako muljanje od tada pocinje, videti sta su o tome znali i tadasnji guverner Jelasic, a od 2010. i guverner Soskic.
Ispitati naravno sve firme koje su dobile kredite, a naravno i sve njihove vlasnike poput Radoslava Laleta Sekulica...
Velika je to lova u pitanju, bice tu mnogo povezanih lica , bas ce biti interesantno da li ce se ici do kraja ...
pre 13 godina
Ovo sto se desava u agrobanci je gore od oruzane pljacke... osuditi ih na dozivotne robije.
pre 13 godina
A ha, šio mi ga Đura. Mnogo si naivan druže ,, antikorupcijo ,,
pre 13 godina
Samo u Srbiji je moguce da clan nezavisne kontrolne institucije bude i clan UO bilo kog privrednog drustva. Pa kako ce on da obezbedi nezavisnost svojih analiza, ako je primao naknadu od 15 hiljada evra mesecno, kao i svi ostali clanovi UO. Za mene jedino ko je nevin u ovoj prici je dvoje clanova UO, koji su glasali protiv davanja sumnjivih kredita. Svi ostali clanovi UO na dugogodisnje zatvorske kazne, i da se konfiskuje njihova imovina, kao i imovina sa njima povezanih lica. Proverite samo koliko je bogatstvo Dekana Pravnog fakulteta Mirka Vasiljevica.
pre 13 godina
Па ово је заиста вређање интелигенције, не оне надпросечне, него осредње. У управном одбору Агробанке седели су професор са економије Бацковић (десна рука Шошкића), незаобилазни претплатник на чланства по управним, надзорним и свим другим одборима где пипке има ДС, професор Бошко Живковић (политички спонзор Душан Петровић), Никезић (десна рука Цветковића, отац бившег државног секретара у министарству финансија Душана Никезића), имамо ту и СПС ведету, професора са права Васиљевића итд. и тако ближе. Е па г-до професори прочитајте у Закону о банкама шта су вам овлашћења и дужности, па правац на Сремску Рачу. Исто важи и за овлашћену ревизорску кућу. У затвор, јер толико иритирате и провоцирате да ће вам свима тамо бити најбезбедније, јер ће се дићи кука и мотика. А тек шта се ради по страним банкама, само што тамо због заштитника из иностранства не сме нико ни да привири. Вучићу, Дачићу немојте да испадне да ви своју "слоновску специфичну политичку тежину" коју Вам је народ поверио користите да хапсите извршиоце, хапсите идеологе и заштитнике из највиших ешалона.
pre 13 godina
Članovima Upravnih Odbora jedino je važno da što više naplate svoje članstvo u Upravnim Odborima.Biti član Upravnog Odbora najlakši je način da se zaradi novac a da se ništa ne radi.Većinu od njih uopšte ne zanima kakve odluke donose.
pre 13 godina
sto nisu uhapseni svi clanovi IO i UO? sto nisu privedeni direktori i vlasnici Azohema, Vujica, Habitpharma. Uhapsili neke koji duguju 5 mil eura. a sta cemo sa ostalih 295.?! opet selekcija.
pre 13 godina
Čemu služi Upravni odbor? Ko kome daje naloge Upravni odbor izvršnom ili obrnuto. Da li ko koga kontroliše u radu? Ipak je Upravni odbor doneo odluku da se Antoniću isplate dva bonusa od po 300.000 evra? Sve i da je ovakvu odluku Upravni odbor doneo na osnovu "čistih" papira, u situaciji u kojoj se nalazi Srbiji, za bilo koga iznos od 600.000 evra je mnogo. Možda je Antonić podelio novac sa članovima UO. Alavost nema granica!
pre 13 godina
Ma da, "do UO sve stizalo čisto"... Još će na kraju radnici sa šaltera da ispadnu krivi.
pre 13 godina
Poznata je stvar da su zatvori puni nevinih ljudi. Svi kažu da im je namešteno :lol:
Ova krađa traje najmanje 10 punih godina i tek se sada razotkriva. Čudno, zar ne?
pre 13 godina
Hahahahahahaha....
pre 13 godina
Ko u Srbiji poveruje u ovu pricu nije glup vec treba da dobije besplatanu kartu za Kovin, imace smestaj, hranu i dnevnu brigu, kosulja za kopcanje na ledjima se podrazumeva.
Gospodin "ekspert" bi da je i malo normalan pravni sistem vrlo brzo poceo da ide na dugogodisnji kurs sviranja klavira.
pre 13 godina
Setih se Verice Barac i njene borbe sa kojekakvim olosem. Zena je znala znanje i ubadala tamo gde je trebalo. Steta sto ovakav lik diskredituje Savet za borbu protiv korupcije, nadam se da je u pitanju neznanje,(koje ga ne opravdava), a ne losa namera.
Nadam se da ce Vucic odrzati rec i poimenice objaviti imena svih umesanih, ne samo u ovu aferu.
pre 13 godina
naravno da je stizalo sve cisto, pa nece doci papiri koji pokazuju da je u pitanju korupcija, i njega treba uhapsiti zbog "nestrucnosti"!!!
pre 13 godina
dojmice ti se u Zabeli...
pre 13 godina
Znači biće oslobođen zbog nedostatka dokaza, jer nije znao, a u ćorku će spremačica koja je falsifikovala dokumentaciju nakon radnog vremena...
pre 13 godina
Kazem ja niko nije nevin dok se ne dokaze suprotno. Nazalost nas samo takva politika moze dovesti u red.
pre 13 godina
@nada
Sigurno da su znali ,samo su se molili da ih ne provale što duže kako bi primili što više naknada za članstvo u UO.
A pogotovo su znali za dve nagrade od po 300.000,00 EUR koje su ONI morali da mu dodele (potpišu odluku o isplati).
pre 13 godina
Ovo nije privredni kriminal već mnogo mnogo teža stvar. Veleizdaja. Bahatost neverovatnih razmera. Naravno da će trag odvrsti do samog bivšeg državnog vrha.
pre 13 godina
Čemu UO, ako bez ikakve provere prihvata razne izveštaje i raznorazne druge papire (uglavnom falsifikovane)?!
To je šuplja pirča, svi snose odgovornost. Jedni, zbog direktne umešanosti u pljačku, drugi, zbog neodgovornog i štetnog poslovnog ponašanja.
pre 13 godina
I ovaj treba da postane "pijanista". I kad sve "pijaniste" smeste par meseci u buvaru do početka suđenja, počne da im se oduzima imovina i dalekim rođacima, više sam nego siguran da će svi hteti da pređu u "pevače". E tu "pesmu" treba čuti.
pre 13 godina
Gospodin je inače veoma poznati ekonomista opšte prakse. Ko pažljivo prati njegove izjave one su na nivou drugog razreda srednje ekonomske škole. Uvek kaže nešto nemušto, nestručno, krajnje simplifikovano što u suštini i zna svaki osrednje obavešten prosečan građanin. Trebalo bi ga procesuirati i tražiti mu da vrati pare koje je uzeo kao apanažu u tim upravnim odborima gde je učestvovao.
pre 13 godina
da da cist i opran kes!
pre 13 godina
pa naravno da nista ne znas,ne radis tamo...
pre 13 godina
Sve je ovo zavera cutanja.Niko nista ne zna a para nema.A svi su se ovajdili od te banke pa i UO.Neznanje ne umanjava odgovornost.Bas je i problem u tome sto niko nista ne zna a narod placa.E nece moci.Svi u zatvor a imovinu na dobos.
pre 13 godina
Formalno čisto, na papiru čisto - možda.
Zato i postoji razlika izmedju kriminalaca koji izvrše oružanu pljačku i onih koji pljačkaju "čisto".
Uostalom, setimo se samo pljačke koja je izvršena devedeseetih, pod plaštom tadašnje političke elite. Da li je iko od njih odgovarao? Nije. Zašto nije? Zato što je sve bilo "čisto", ili pokriveno papirima ili nije ni bilo nikakvog papirnog traga.
Oni koji su posle 5. oktobra došli na vlast vrlo brzo su "digli ruke" od toga da prethodnike procesuiraju po zakonu, a neki medju njima su se koncentrisali na to da "izuče zanat", pa se i sami upuste u razne malverzacije, ali vodeći pri tome računa da sve bude "čisto". Neki su se u tom lancu možda opustili, pa će se tako naći osnov za pokretanje krivičnih prijava, pa i procesuiranje. Medjutim, veliko je pitanje šta će od tih predmeta stići do pravnosnažne presude. Osobito kad možemo pretpostaviti da će biti pokušaja da se "dogovore", ali i cike i vriske da je u pitanju politički progon.
Odužih izvinite, ipak za kraj - kome je "čisto" da u ovoj zemlji neko dobije 300.000 (ili 600.000?) eura "bonus" za 40 (pa onda 10) godina rada (?), taj bi mozak mogao da da na hemijsko čišćenje.
pre 13 godina
Mene je davno, davno moj profesor kriminalistike na pravnom, pokojni Žika Aleksić, na predavanjima učio da ova vrsta kriminala gde je " sve čisto" ima svoj poseban naziv u kriminalistici. To se zove "kriminal belog okovratnika". Najteže se otkriva i dokazuje ali je to vrsta kriminala. Treba to objasniti Šukoviću, za slučaj da ne zna, u šta sumnjam. A učio nas je pokojni profesor Aleksić i to da savršen zločin - ne postoji. Postoji samo nesavršena istraga. Treba to objasniti Miljku Radisavljeviću, za slučaj da ne zna, u šta takođe sumnjam.
pre 13 godina
I narod ce da vraca sve sto su drugi pokrali. Na zalost nasi politicari su kao 'Superhik" iz Alan Forda, otimaju od siromasnih (naroda) i daju bogatim!!!
pre 13 godina
ma daaa. pa sta je onda upravni odbor radio. dobije papire ne prekontrolise nista. usvoji zapisnik sa sednice i kapne par stotina hiljada dinara za mukotrpan rad. pa tako i ja mogu da budem u upravnom odboru. Upravni odbor je izabrao ostale celnike banke tako da su direktno odgovorni za sva desavanja. o revizorskoj kuci i kontroli nbs ne vredi pricati. to je poseban problem.
pre 13 godina
Jeste, Mica sa saltera napravila 300mil minus. Nju i zatvor pustite ove postenjake!!!!!
pre 13 godina
pocelo je pocelo....zutica je izleciva bolest.
pre 13 godina
Ovo nije privredni kriminal već mnogo mnogo teža stvar. Veleizdaja. Bahatost neverovatnih razmera. Naravno da će trag odvrsti do samog bivšeg državnog vrha.
(ultrabgd1, 9. avgust 2012 13:43)
A šta ćemo da radimo kada dođemo do tog bivšeg državnog vrha, i ispostavi se da je taj bivši državni vrh i dalje državni vrh?
Samo pitam, jer je glavni drug ove družine izgleda član SPS–a.
Da li možete da zamislite da je on radio to što je radio, a da centrala ništa ne zna?
Čini mi se da ćemo tada ipak malo da zataškamo stvar.
Nema smisla da rasturamo koaliciju, tek smo je napravili.
pre 13 godina
A jel ste drugovi iz Upravnog Odbora znali da Antonic nije mogao da podigne "cuvenu apanazu od 600000 eura", tj da nije mogla biti isplacena na njegov racun bez vaseg potpisa, tj vecinskog dela Upravnog Odbora?
Ili su to mozda potpisali Marsovci?
Mozda Dusko Dugousko?
Niste znali ni da potpisujete apanazu od 600000 eura komunjari?
E pa kao sto niste znali da potpisujete tu apanazu, tako isto niste znali ni za 300000000 eura laznih kredita koji su preliveni na ostale Udbase .
pre 13 godina
Dobro je, resili smo se ove zle banke, sad su nam samo ove dobre i postene ostale... sad mozemo biti bezbrizni
pre 13 godina
Gospodine, ako je upravni odbor služio da pregleđuje papire i na osnovu samo njih donosio zaključke, čemu onda UO? Ako neko vrši veštačenje imovine (ili biločega drugog), ko je dužan da utvrdi da je realno izvršeno veštačenje? Što se tiče subvencionisanog (!) kredita za stan, stan se na kraju plati skoro duplo od realne cene, što onemogućava propadanje banke. Ako je tako sa subvencionisanim kreditima, koliko rigorozni trebaju biti sa klasičnim kreditima? Još jednom, ko to veštači i ko kontroliše veštačenja? Ako to nije NBS i bar jedan organ UO, onda nije ovo jedina banka koja će propasti ove godine.
pre 13 godina
Prvo.Krade se tako da se to izvodi na majstorski i mangupski nacin. Jedan od nacina kradje je kod nas bila privatizacija.Ona je omogucila da se krade "po zakonu",a nisu to nasi pametnjakovici izmislili,nego je to uigrani metod za pljackanje zemalja u tranziciji. Drugo. Pa naravno da ce sve da stigne "cisto" na kojekakve odbore jer sustina kradje je "da se Vlasi ne sete". Sve je ovo lepo opisala V.Barac,samo mi gledamo TV kao pismeno nefunkcionalni ljudi pa 50% i ne razumemo sta se prica. Kad bi malo povezali ocni i slusni zivac sa mozgom (rece neko ranije), onda bi nam mnogo sta bilo jasnije. I ponavljam - u ovakvoj vrsti kriminala uvek treba potraziti "vise slojeve" kriminalaca jer ovi direktori banaka su uglavnom samo "izvodjaci radova".
pre 13 godina
A imovina gospodina Sukovica pre UO Agrobanke i posle je?
pre 13 godina
Da,to ti kažem,šta je 300 miliona eura
pre 13 godina
ja mu nekako, što bi reklo, narodski znate, verujem
pre 13 godina
Clan UO Agrobanke koji je i član Saveta za borbu protiv korupcije - zanimljiva "slucajnost" i kombinacija funkcija - kaze, nije video nista sumnjivo? Jos zanimljivije. E, sad se potrudite da saznate i objavite koliko je doticno lice zaradjivalo od ove dve funkcije, da mi jadni obicni smrtnici ne bismo i dalje ziveli u neznanju i uverenju da Savet za borbu protiv korupcije zaista postoji. Hvala.
pre 13 godina
Sada ce cirkus,kao i obicno...
Setimo se afere Aerodrom..Silna hapsenja,najave visedecenijskih robija,bla,bla,bla..
I sta bi?
NISTA...Oslobodjeni,nedostatak dokaza...Sve po Zakonu ljudi radili...
Sada ce opet u medijima,brat-bratu jedno 7 dana,ne vise,alabuka,te krao ovaj,te uticao onaj,te ovo te ono..
A istraga ce ici dobro sve do momenta dok ne dodje do,kako nasi politicari vole da kazu,"crvene linije"..Za neupucene,u Srbiji se ta linija NIKADA ne prelazi...
To je linija iznad koje su clanovi Vlade,Ministri,Drzavni sekretari,"ugledni tajkuni" i isti takvi kao oni...
Tu istraga staje,jer telefon je cudo..Zazvoni kod onoga kod koga treba,taj "zamoli" nadlezne da "malo prikoce",jer,Boze moj,kao u stara komunisticka vremena usledi cuvena recenica "nije pravi trenutak"...
Uz obavezno "podsecanje" tih "nadleznih" kako su na svoja odlicno placena radna mesta dosli(namerno kazem dosli,a ne izabrani jer su zasluzili da obavljaju taj posao kao experti),i kako isto tako mogu i da odu...
Onda Inspektori Kriminalisticke policije pobesne,jer se ovo stalno desava,stalno ih prave budalama,predmet u fasciklu,fasciklu sefu,sef fasciklu u astal,na dno,medju gomilu istih takvih...Prasnjavih...
Onda jedne veceri ti pobesneli Inspektori,setajuci sa porodicom,jer nemaju pare da svoju porodicu odvedu na veceru,kroz izlog elitnog restorana vide za istim astalom te sto su hapsili,svoje sefove,"nadlezne",one koji su "telefonirali"...Nasmejani,opusteni...
Poznata prica,zar ne?
pre 13 godina
Prof.Sukovic treba da objasni ko je odobrio i na osnovu cega nagradu od 600 000 dinara Antonicu a mozda i drugim clanovima IO. Sam Antonic je izjavio da je to odobrila Uprava (valjda je to UO).
Osim toga neka cenjeni profesor navede na kojoj skupstini Agrobanke (datum odrzavanja)je on izabran za clana UO, kao i kada je Skupstina odobrila iznos naknade clanovima UO i IO).
Posto svega toga nema u zapisnicima sa Skupstina u poslednjih 5 godina, a na mnogima sam i licno prisustvovao, ispada da je Upravni Odbor (vecinu-ne sve) birao Antonic i odredjivao im plate, a onda je takav UO odrdjivao Antonicu nagrade kao sto je ova od 600 000 eura.
pre 13 godina
Đilas je u pravu da treba ukinuti upravne odbore. Tu je ogromna ušteda,kad prestanu isplate za nepostojeći rad. Objavite plate članova upravnih odbora. Do njih stiže sve čisto,ma važi. Počistite sve upravne odbore sad ili nikad.
pre 13 godina
Kakav komentar g.šukovića,ako je to opravdanje za upravni odbor mnogo je smešno. A članovi upravnog odbora nemaju pojma,sem da primaju platu. Ukinuti plate za sve upravne odbore to je pristojna suma.
pre 13 godina
koliko ovakvih banaka , firmi, prevaranata ima. nastavite dalje i bicete iznenadjeni.
pre 13 godina
Ja s' tem ne'am nista!
pre 13 godina
Do upravnog odbora sve stizalo cisto, a mi naivni kao francuske sobarice. Ma idi. Jos ce na kraju Zivana iz knjigovodstva sa svojim zlim planom u stvari biti kriva.
pre 13 godina
pocelo je pocelo....zutica je izleciva bolest.
pre 13 godina
ja mu nekako, što bi reklo, narodski znate, verujem
pre 13 godina
Dobro je, resili smo se ove zle banke, sad su nam samo ove dobre i postene ostale... sad mozemo biti bezbrizni
pre 13 godina
U upravnom odboru Agrobanke je bio i poznat nam vec Nikezic koga je postavio Cvetkovic a doticni dvojac je bio vrlo poznat i aktivan kada je Cvetkovic bio direktor agencije za privatizaciju a u isto vreme i radio u Ces Mekonu koji je eto slucajno dobio sve vece privatizacije a eto slucajno opet njih dvojica gde nestaju stotine miliona eura drzavnog novca.
Oni ne igraju nikad na malo.
pre 13 godina
Ovo nije privredni kriminal već mnogo mnogo teža stvar. Veleizdaja. Bahatost neverovatnih razmera. Naravno da će trag odvrsti do samog bivšeg državnog vrha.
pre 13 godina
Da razjasnim par stvari za ljude koji ne poznaju puno materiju, da ne bi nasedali na spinovanja iz Udbine kuhinje.
Svaki clan Upravnog odbora uvek ima na uvid zavrsne racune banke( velike banke su u obavezi da kvartalno to rade, znaci 4 puta godisnje)
U zavrsnim racunima postoji stavka PLASMANI opet da napomenem PLASMANI.
Svako, svako ko se bavi banalnim privatnim biznisom sa kioskom u vlasnistvu zna sta znaci ta stavka PLASMANI.
I sad mi da poverujemo u price da niko iz Upravnog odbora banke nije video u zavrsnim racunima svih proslih godina stavku PLASMANI gde su se nalazile cifre od nekoliko desetina milijardi dinara ( preko 300.000.000 eura) koji su dati po raznoraznim kreditima saradnicima Udbe ?
Hahahahahah, pa svaki banalni revizor, clan Upravnog odbora, finansijski direktor bilo koje banke na svetu prvo sto gleda u zavrsnim racunima je stavka PLASMANI.
Takodje svaki novcani transfer veci od 10000 eura se prijavljuje NBS-u, a ovde imamo slucaj da je onaj SPS-ovac iz Ivanjice dobio desetine miliona eura kredita na svoj racun ,i pazi molim te niko to nije znao hahahah.
Jedino ako postoji specijanli UDBIN zakon da se svi transferi veci od milion eura ne smeju prijavljivati i da ih niko ne sme kontrolisati.
Price za malu decu ostavite za crtane filmove o Miki Maus-u.
Udbaske bitange po Srbiji neka se spremaju za polaganje racuna za sve sto su radili po Srbiji svih ovih decenija, pocev od likvidacija pa do pljacki
I gradjani imaju svoje knjigovodjstvo, da to ne zaborave.
pre 13 godina
Ja mu verujem.
Ne iz razloga što sam naivan nego što znam da mnogi ovakvi likovi koji su veliki, moćni i slini, ustvari nemaju ni najmanje znanja o onome što rade, već su tu zbog para, prasića,... i biografije da su bili članovi UO, NO ili XX.
I da su papiri bili najgori mogući ovakvi "kadrovi", "eksperti", "sjajni menadžeri",... ne bi imali pojma da ih pročitaju.
To gledam već 25 godina, tokom kojih sam video "velike" direktora i menadžere koji su to postali tako što su bili šoferi važnim drugovima ili kuriri za raznošenje važnih papira istim tim (i takvim) drugovima.
Ako je potrebna još neka ilustracija svega ovog što sam rekao, predlažem vam da pogledate intervju ovog što je uhapšen (B92). On radi celog života u bankarstvu, a umesto da kaže „biznismen“, on reče „bizmismen“.
Ako mislite da ima izgleda da nekada bude bolje, mnogo grešite, jer je ovakvih mnogo i moraju po cenu života da se drže zajedno, jer bi samo jedan normalan među njima napravio veliki haos u njihovim životima.
pre 13 godina
Kazem ja niko nije nevin dok se ne dokaze suprotno. Nazalost nas samo takva politika moze dovesti u red.
pre 13 godina
Setih se Verice Barac i njene borbe sa kojekakvim olosem. Zena je znala znanje i ubadala tamo gde je trebalo. Steta sto ovakav lik diskredituje Savet za borbu protiv korupcije, nadam se da je u pitanju neznanje,(koje ga ne opravdava), a ne losa namera.
Nadam se da ce Vucic odrzati rec i poimenice objaviti imena svih umesanih, ne samo u ovu aferu.
pre 13 godina
Па ово је заиста вређање интелигенције, не оне надпросечне, него осредње. У управном одбору Агробанке седели су професор са економије Бацковић (десна рука Шошкића), незаобилазни претплатник на чланства по управним, надзорним и свим другим одборима где пипке има ДС, професор Бошко Живковић (политички спонзор Душан Петровић), Никезић (десна рука Цветковића, отац бившег државног секретара у министарству финансија Душана Никезића), имамо ту и СПС ведету, професора са права Васиљевића итд. и тако ближе. Е па г-до професори прочитајте у Закону о банкама шта су вам овлашћења и дужности, па правац на Сремску Рачу. Исто важи и за овлашћену ревизорску кућу. У затвор, јер толико иритирате и провоцирате да ће вам свима тамо бити најбезбедније, јер ће се дићи кука и мотика. А тек шта се ради по страним банкама, само што тамо због заштитника из иностранства не сме нико ни да привири. Вучићу, Дачићу немојте да испадне да ви своју "слоновску специфичну политичку тежину" коју Вам је народ поверио користите да хапсите извршиоце, хапсите идеологе и заштитнике из највиших ешалона.
pre 13 godina
Đilas je u pravu da treba ukinuti upravne odbore. Tu je ogromna ušteda,kad prestanu isplate za nepostojeći rad. Objavite plate članova upravnih odbora. Do njih stiže sve čisto,ma važi. Počistite sve upravne odbore sad ili nikad.
pre 13 godina
Kako da ne. UO su najveće leglo kriminalnih delatnosti po firmama u Srbiji. Zajedno sa direktorima su u svim mogućim dilovima. Tako je u mojoj firmi, a isto i u ostalim. Ne fantaziraj te da ste čistunci kada ste mutni i korumpirani. Koga vi lažete???
pre 13 godina
Zasto Sukovic nije uhapsen?
pre 13 godina
ma daaa. pa sta je onda upravni odbor radio. dobije papire ne prekontrolise nista. usvoji zapisnik sa sednice i kapne par stotina hiljada dinara za mukotrpan rad. pa tako i ja mogu da budem u upravnom odboru. Upravni odbor je izabrao ostale celnike banke tako da su direktno odgovorni za sva desavanja. o revizorskoj kuci i kontroli nbs ne vredi pricati. to je poseban problem.
pre 13 godina
sto nisu uhapseni svi clanovi IO i UO? sto nisu privedeni direktori i vlasnici Azohema, Vujica, Habitpharma. Uhapsili neke koji duguju 5 mil eura. a sta cemo sa ostalih 295.?! opet selekcija.
pre 13 godina
Kakav komentar g.šukovića,ako je to opravdanje za upravni odbor mnogo je smešno. A članovi upravnog odbora nemaju pojma,sem da primaju platu. Ukinuti plate za sve upravne odbore to je pristojna suma.
pre 13 godina
Clan upravnog odbora banke koja je napravila manjak od 300 miljuna evra u isto vreme je član saveta za borbu protiv korupcije.
Pretpostavljam da gospodin Sukovic ima jos nekoliko ovakvih zaduzenja koji mu donose tisuce i tisuce i tisuce evra, svakog prvog u mesecu.
pre 13 godina
pa naravno da nista ne znas,ne radis tamo...
pre 13 godina
Hahahah vazi sto niste znali da se daju mionski krediti za supe po Ivanjici!!
pre 13 godina
Ovom Sukovicu sve cisto delovalo i u Jugoremediji gde je bio isto u Upravnom odboru i dobijao apanazu solidnu, a josh mu cistije deluje kriminalno davanje kredita sa ocajnim obezbedjenjem Sekulicu, Pljivecevicu, Vujicu , Velefarmu, . UO Agrabanke je kako se prica u bransi imao extremno velike honorare, a a sada se najbolje vidi koliko je imao dobre rezultate upravljanja i nadzora Izvrsnog odbora.
Po Zakonu UO i IO su i krivicno i materijalno odgovorni za stetu koju naprave drustvu koje ih placa.
I takvi su nama u Savetu za borbu protiv korupcije...
Dekani Ekonomskog i pravnog faksa su takodje bili u UO, drzavni sekretar Nikezic... Sramota i za banana drzavu a kamoli Srbiju...
pre 13 godina
Ovaj ili ne zna da radi ili opasno laže. Član 73 Zakon o bankama definiše delokrug rada Upravnog odbora:
- Upravni odbor banke odgovoran je za uspostavljanje sistema upravljanja rizicima u banci i za nadzor nad tim sistemom, (izvršni odbor banke identifikuje rizike kojima je banka izložena, kao i da kontrolu tih rizika)
- bira i razrešava predsednika i članove izvršnog odbora banke;
- utvrđuje iznose do kojih izvršni odbor banke može odlučivati o plasmanima i zaduživanju banke i odlučuje o plasmanima i zaduživanju banke preko tih iznosa;
- nadzire rad izvršnog odbora banke;
- usvaja program i plan unutrašnje revizije banke;
- uspostavlja sistem unutrašnjih kontrola;
- razmatra izveštaje spoljne i unutrašnje revizije;
- usvaja tromesečne i godišnje izveštaje izvršnog odbora banke o poslovanju banke i skupštini banke podnosi usvojeni godišnji izveštaj na konačno usvajanje;
NEMOGUĆE DA NISU ZNALI!!!
-obaveštava Narodnu banku Srbije i druge nadležne organe o utvrđenim nepravilnostima;
- utvrđuje unutrašnju organizaciju,-podelu dužnosti, nadležnosti i odgovornosti zaposlenih na način kojim se sprečava sukob interesa i obezbeđuje transparentan i dokumentovan proces donošenja i sprovođenja odluka;
- usvaja politiku zarada i ostalih primanja zaposlenih u banci;
- Upravni odbor banke odgovoran je za tačnost svih izveštaja o poslovanju, finansijskom stanju i rezultatima poslovanja banke upućenih akcionarima banke, javnosti i Narodnoj banci Srbije.
NEMOGUĆE DA NISU ZNALI
pre 13 godina
naravno da je stizalo sve cisto, pa nece doci papiri koji pokazuju da je u pitanju korupcija, i njega treba uhapsiti zbog "nestrucnosti"!!!
pre 13 godina
Samo u Srbiji je moguce da clan nezavisne kontrolne institucije bude i clan UO bilo kog privrednog drustva. Pa kako ce on da obezbedi nezavisnost svojih analiza, ako je primao naknadu od 15 hiljada evra mesecno, kao i svi ostali clanovi UO. Za mene jedino ko je nevin u ovoj prici je dvoje clanova UO, koji su glasali protiv davanja sumnjivih kredita. Svi ostali clanovi UO na dugogodisnje zatvorske kazne, i da se konfiskuje njihova imovina, kao i imovina sa njima povezanih lica. Proverite samo koliko je bogatstvo Dekana Pravnog fakulteta Mirka Vasiljevica.
pre 13 godina
I narod ce da vraca sve sto su drugi pokrali. Na zalost nasi politicari su kao 'Superhik" iz Alan Forda, otimaju od siromasnih (naroda) i daju bogatim!!!
pre 13 godina
Znači biće oslobođen zbog nedostatka dokaza, jer nije znao, a u ćorku će spremačica koja je falsifikovala dokumentaciju nakon radnog vremena...
pre 13 godina
da da cist i opran kes!
pre 13 godina
Dakle gospodin Šuković je upravo dao istorijsku izjavu.
Ovaj DOBRO PLAĆENI član UO Agrobanke kaže da mu je sve "delovalo čisto". I tako je preko "delovanja" zastupao državu u toj ustanovi. Uzgred, bio je i u upravnom odboru JUGOREMEDIJE! I tu je valjda sve "delovalo čisto"!? A njegove odgovornosti (možda i krivične) naravno nema.
A član je Antikorupcijskog saveta i još nije dao ostavku.
Ovo stvarno ima samo kod nas.
pre 13 godina
Ovo nije privredni kriminal već mnogo mnogo teža stvar. Veleizdaja. Bahatost neverovatnih razmera. Naravno da će trag odvrsti do samog bivšeg državnog vrha.
(ultrabgd1, 9. avgust 2012 13:43)
A šta ćemo da radimo kada dođemo do tog bivšeg državnog vrha, i ispostavi se da je taj bivši državni vrh i dalje državni vrh?
Samo pitam, jer je glavni drug ove družine izgleda član SPS–a.
Da li možete da zamislite da je on radio to što je radio, a da centrala ništa ne zna?
Čini mi se da ćemo tada ipak malo da zataškamo stvar.
Nema smisla da rasturamo koaliciju, tek smo je napravili.
pre 13 godina
Gospodine, ako je upravni odbor služio da pregleđuje papire i na osnovu samo njih donosio zaključke, čemu onda UO? Ako neko vrši veštačenje imovine (ili biločega drugog), ko je dužan da utvrdi da je realno izvršeno veštačenje? Što se tiče subvencionisanog (!) kredita za stan, stan se na kraju plati skoro duplo od realne cene, što onemogućava propadanje banke. Ako je tako sa subvencionisanim kreditima, koliko rigorozni trebaju biti sa klasičnim kreditima? Još jednom, ko to veštači i ko kontroliše veštačenja? Ako to nije NBS i bar jedan organ UO, onda nije ovo jedina banka koja će propasti ove godine.
pre 13 godina
A imovina gospodina Sukovica pre UO Agrobanke i posle je?
pre 13 godina
Sada ce cirkus,kao i obicno...
Setimo se afere Aerodrom..Silna hapsenja,najave visedecenijskih robija,bla,bla,bla..
I sta bi?
NISTA...Oslobodjeni,nedostatak dokaza...Sve po Zakonu ljudi radili...
Sada ce opet u medijima,brat-bratu jedno 7 dana,ne vise,alabuka,te krao ovaj,te uticao onaj,te ovo te ono..
A istraga ce ici dobro sve do momenta dok ne dodje do,kako nasi politicari vole da kazu,"crvene linije"..Za neupucene,u Srbiji se ta linija NIKADA ne prelazi...
To je linija iznad koje su clanovi Vlade,Ministri,Drzavni sekretari,"ugledni tajkuni" i isti takvi kao oni...
Tu istraga staje,jer telefon je cudo..Zazvoni kod onoga kod koga treba,taj "zamoli" nadlezne da "malo prikoce",jer,Boze moj,kao u stara komunisticka vremena usledi cuvena recenica "nije pravi trenutak"...
Uz obavezno "podsecanje" tih "nadleznih" kako su na svoja odlicno placena radna mesta dosli(namerno kazem dosli,a ne izabrani jer su zasluzili da obavljaju taj posao kao experti),i kako isto tako mogu i da odu...
Onda Inspektori Kriminalisticke policije pobesne,jer se ovo stalno desava,stalno ih prave budalama,predmet u fasciklu,fasciklu sefu,sef fasciklu u astal,na dno,medju gomilu istih takvih...Prasnjavih...
Onda jedne veceri ti pobesneli Inspektori,setajuci sa porodicom,jer nemaju pare da svoju porodicu odvedu na veceru,kroz izlog elitnog restorana vide za istim astalom te sto su hapsili,svoje sefove,"nadlezne",one koji su "telefonirali"...Nasmejani,opusteni...
Poznata prica,zar ne?
pre 13 godina
Clan UO Agrobanke koji je i član Saveta za borbu protiv korupcije - zanimljiva "slucajnost" i kombinacija funkcija - kaze, nije video nista sumnjivo? Jos zanimljivije. E, sad se potrudite da saznate i objavite koliko je doticno lice zaradjivalo od ove dve funkcije, da mi jadni obicni smrtnici ne bismo i dalje ziveli u neznanju i uverenju da Savet za borbu protiv korupcije zaista postoji. Hvala.
pre 13 godina
Prof.Sukovic treba da objasni ko je odobrio i na osnovu cega nagradu od 600 000 dinara Antonicu a mozda i drugim clanovima IO. Sam Antonic je izjavio da je to odobrila Uprava (valjda je to UO).
Osim toga neka cenjeni profesor navede na kojoj skupstini Agrobanke (datum odrzavanja)je on izabran za clana UO, kao i kada je Skupstina odobrila iznos naknade clanovima UO i IO).
Posto svega toga nema u zapisnicima sa Skupstina u poslednjih 5 godina, a na mnogima sam i licno prisustvovao, ispada da je Upravni Odbor (vecinu-ne sve) birao Antonic i odredjivao im plate, a onda je takav UO odrdjivao Antonicu nagrade kao sto je ova od 600 000 eura.
pre 13 godina
koliko ovakvih banaka , firmi, prevaranata ima. nastavite dalje i bicete iznenadjeni.
pre 13 godina
Do upravnog odbora sve stizalo cisto, a mi naivni kao francuske sobarice. Ma idi. Jos ce na kraju Zivana iz knjigovodstva sa svojim zlim planom u stvari biti kriva.
pre 13 godina
A ha, šio mi ga Đura. Mnogo si naivan druže ,, antikorupcijo ,,
pre 13 godina
Koja lopovska drzava....
pre 13 godina
Ajte molim vas, dizu halabuku oko mizernog dela pokradenog, 5mil, i to samo prema privatnim firmama. Zna se gde je ostatak, 295mil, otisao, pravo onima u "foteljama", bili oni u opstini ili u sudu ili u policiji ili u nemanjinoj. To je najvece zlo u Srbiji - sprega para-koje su u bankama, i drzave-njenih cinovnika i politicara koji vladaju.
pre 13 godina
Hahahahahahaha....
pre 13 godina
Dusan Antonic je kadar SPS/a.
Ispitati i sve clanove UO/tu su bili izmedju ostalog i nestranacki i nezavisni eksperti poput dekana ekonomskog i pravnog fakulteta, kao i jedan clan Agencije za borbu protiv korupcije.
Ako Agrobanka posluje lose od 2006, tj ako muljanje od tada pocinje, videti sta su o tome znali i tadasnji guverner Jelasic, a od 2010. i guverner Soskic.
Ispitati naravno sve firme koje su dobile kredite, a naravno i sve njihove vlasnike poput Radoslava Laleta Sekulica...
Velika je to lova u pitanju, bice tu mnogo povezanih lica , bas ce biti interesantno da li ce se ici do kraja ...
pre 13 godina
Ovo sto se desava u agrobanci je gore od oruzane pljacke... osuditi ih na dozivotne robije.
pre 13 godina
Poznata je stvar da su zatvori puni nevinih ljudi. Svi kažu da im je namešteno :lol:
Ova krađa traje najmanje 10 punih godina i tek se sada razotkriva. Čudno, zar ne?
pre 13 godina
Članovima Upravnih Odbora jedino je važno da što više naplate svoje članstvo u Upravnim Odborima.Biti član Upravnog Odbora najlakši je način da se zaradi novac a da se ništa ne radi.Većinu od njih uopšte ne zanima kakve odluke donose.
pre 13 godina
dojmice ti se u Zabeli...
pre 13 godina
Čemu UO, ako bez ikakve provere prihvata razne izveštaje i raznorazne druge papire (uglavnom falsifikovane)?!
To je šuplja pirča, svi snose odgovornost. Jedni, zbog direktne umešanosti u pljačku, drugi, zbog neodgovornog i štetnog poslovnog ponašanja.
pre 13 godina
Čemu služi Upravni odbor? Ko kome daje naloge Upravni odbor izvršnom ili obrnuto. Da li ko koga kontroliše u radu? Ipak je Upravni odbor doneo odluku da se Antoniću isplate dva bonusa od po 300.000 evra? Sve i da je ovakvu odluku Upravni odbor doneo na osnovu "čistih" papira, u situaciji u kojoj se nalazi Srbiji, za bilo koga iznos od 600.000 evra je mnogo. Možda je Antonić podelio novac sa članovima UO. Alavost nema granica!
pre 13 godina
I ovaj treba da postane "pijanista". I kad sve "pijaniste" smeste par meseci u buvaru do početka suđenja, počne da im se oduzima imovina i dalekim rođacima, više sam nego siguran da će svi hteti da pređu u "pevače". E tu "pesmu" treba čuti.
pre 13 godina
Ma da, "do UO sve stizalo čisto"... Još će na kraju radnici sa šaltera da ispadnu krivi.
pre 13 godina
@nada
Sigurno da su znali ,samo su se molili da ih ne provale što duže kako bi primili što više naknada za članstvo u UO.
A pogotovo su znali za dve nagrade od po 300.000,00 EUR koje su ONI morali da mu dodele (potpišu odluku o isplati).
pre 13 godina
Ko u Srbiji poveruje u ovu pricu nije glup vec treba da dobije besplatanu kartu za Kovin, imace smestaj, hranu i dnevnu brigu, kosulja za kopcanje na ledjima se podrazumeva.
Gospodin "ekspert" bi da je i malo normalan pravni sistem vrlo brzo poceo da ide na dugogodisnji kurs sviranja klavira.
pre 13 godina
Sve je ovo zavera cutanja.Niko nista ne zna a para nema.A svi su se ovajdili od te banke pa i UO.Neznanje ne umanjava odgovornost.Bas je i problem u tome sto niko nista ne zna a narod placa.E nece moci.Svi u zatvor a imovinu na dobos.
pre 13 godina
Formalno čisto, na papiru čisto - možda.
Zato i postoji razlika izmedju kriminalaca koji izvrše oružanu pljačku i onih koji pljačkaju "čisto".
Uostalom, setimo se samo pljačke koja je izvršena devedeseetih, pod plaštom tadašnje političke elite. Da li je iko od njih odgovarao? Nije. Zašto nije? Zato što je sve bilo "čisto", ili pokriveno papirima ili nije ni bilo nikakvog papirnog traga.
Oni koji su posle 5. oktobra došli na vlast vrlo brzo su "digli ruke" od toga da prethodnike procesuiraju po zakonu, a neki medju njima su se koncentrisali na to da "izuče zanat", pa se i sami upuste u razne malverzacije, ali vodeći pri tome računa da sve bude "čisto". Neki su se u tom lancu možda opustili, pa će se tako naći osnov za pokretanje krivičnih prijava, pa i procesuiranje. Medjutim, veliko je pitanje šta će od tih predmeta stići do pravnosnažne presude. Osobito kad možemo pretpostaviti da će biti pokušaja da se "dogovore", ali i cike i vriske da je u pitanju politički progon.
Odužih izvinite, ipak za kraj - kome je "čisto" da u ovoj zemlji neko dobije 300.000 (ili 600.000?) eura "bonus" za 40 (pa onda 10) godina rada (?), taj bi mozak mogao da da na hemijsko čišćenje.
pre 13 godina
A jel ste drugovi iz Upravnog Odbora znali da Antonic nije mogao da podigne "cuvenu apanazu od 600000 eura", tj da nije mogla biti isplacena na njegov racun bez vaseg potpisa, tj vecinskog dela Upravnog Odbora?
Ili su to mozda potpisali Marsovci?
Mozda Dusko Dugousko?
Niste znali ni da potpisujete apanazu od 600000 eura komunjari?
E pa kao sto niste znali da potpisujete tu apanazu, tako isto niste znali ni za 300000000 eura laznih kredita koji su preliveni na ostale Udbase .
pre 13 godina
Jeste, Mica sa saltera napravila 300mil minus. Nju i zatvor pustite ove postenjake!!!!!
pre 13 godina
Prvo.Krade se tako da se to izvodi na majstorski i mangupski nacin. Jedan od nacina kradje je kod nas bila privatizacija.Ona je omogucila da se krade "po zakonu",a nisu to nasi pametnjakovici izmislili,nego je to uigrani metod za pljackanje zemalja u tranziciji. Drugo. Pa naravno da ce sve da stigne "cisto" na kojekakve odbore jer sustina kradje je "da se Vlasi ne sete". Sve je ovo lepo opisala V.Barac,samo mi gledamo TV kao pismeno nefunkcionalni ljudi pa 50% i ne razumemo sta se prica. Kad bi malo povezali ocni i slusni zivac sa mozgom (rece neko ranije), onda bi nam mnogo sta bilo jasnije. I ponavljam - u ovakvoj vrsti kriminala uvek treba potraziti "vise slojeve" kriminalaca jer ovi direktori banaka su uglavnom samo "izvodjaci radova".
pre 13 godina
Gospodin je inače veoma poznati ekonomista opšte prakse. Ko pažljivo prati njegove izjave one su na nivou drugog razreda srednje ekonomske škole. Uvek kaže nešto nemušto, nestručno, krajnje simplifikovano što u suštini i zna svaki osrednje obavešten prosečan građanin. Trebalo bi ga procesuirati i tražiti mu da vrati pare koje je uzeo kao apanažu u tim upravnim odborima gde je učestvovao.
pre 13 godina
Da,to ti kažem,šta je 300 miliona eura
pre 13 godina
Mene je davno, davno moj profesor kriminalistike na pravnom, pokojni Žika Aleksić, na predavanjima učio da ova vrsta kriminala gde je " sve čisto" ima svoj poseban naziv u kriminalistici. To se zove "kriminal belog okovratnika". Najteže se otkriva i dokazuje ali je to vrsta kriminala. Treba to objasniti Šukoviću, za slučaj da ne zna, u šta sumnjam. A učio nas je pokojni profesor Aleksić i to da savršen zločin - ne postoji. Postoji samo nesavršena istraga. Treba to objasniti Miljku Radisavljeviću, za slučaj da ne zna, u šta takođe sumnjam.
pre 13 godina
Ja s' tem ne'am nista!
59 Komentari
Sortiraj po: