Nedelja, 05.08.2012.

13:48

CG: Policija štiti silovatelja?

Državljanka Srbije R.R. (32) iz Aranđelovca optužila budvansku policiju da nije želela da primi njenu prijavu silovanja, već su joj savetovali da sve zaboravi.

Izvor: Kurir

CG: Policija štiti silovatelja? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Vladimir PS

pre 13 godina

(Aleksandar, 6. avgust 2012 00:24)

Ocigledno ne poznajes materiju, ja studiram prava pa znam malo detaljnije kako to ide. Sam DNK ne moze da bude dokaz, cak ni tragovi sperme, mora da postoje tragovi NASILNOG PRODORA, u tome je kljuc. Ako toga nema, u Americi se prijave za silovanja uglavnom odbacuju. Jer bilo je ranije slucajeva da zena pristane dobrovoljno na seks, a posle ga tuzi za silovanje (jedna je tako tuzila, pa se kasnije pojavio video snimak na kom se vidi ne samo da nije silovana, vec cak da ona inicira seks, dobila je 11 godina zatvora zbog teskog oblika krivokletstva). Tragovi DNK postoje, ali to uopste ne znaci da je bilo silovanja. Tacno se zna, u forenzici, kako izgleda nasilan a kako prirodan prodor u vaginu, i to se uglavnom prepoznaje po unutrasnjim povredama, i moze da se prepozna cak i par nedelja nakon silovanja. Tako da, bez tog dokaza, glupo je da se ikome veruje na rec.

Aleksandar

pre 13 godina

@Vladimir PS

Za silovanje postoji dokaz, a to je DNK oko vagine ili anusa. DNK otpale koze po telu. I to je jedini dokaz koji se tretira kao dokaz, kada nema ostalih. Tipa kamera, svedoci....itd. To se radi odmah po prijavi, da DNK ne bi kojim slucajem propao ili se izgubio. Sto je policija na licu mesta morala da uradi. To ti, vala, rade i u Americi. I tako se otklanja sumnja na lazne prijave. Inace, u Americi, prema broju stanovnika, uvek ce se naci na hiljade njih koji lazu. Sto zbog dosade, sto zbog nacina zivota koji im je kreiran tamo. Ali, kod nas to i ne zele da rade jer se zna kakvo je sudstvo, zna se da moze da zaglavi zatvor, pa makar i govorila istinu.

Sto se tice silovanja, naime to obesni bogatasi i rade. Jer mu se moze. Moze se svakome, ali to nije u redu, nit je dobro. A ti obesni bogatasi mogu, jer se kao kukavice kriju iza para, advokata, jos para i jos advokata. Kao sto je vec receno, ona nema para, a on ima vise nego sto je potrebno planeti. Ona zeli da ga vidi iza resetaka, pare joj nisu ni vazne, jer one ne mogu ikada pokriti traumu koju je dozivela.

SpinozaBGD

pre 13 godina

MUP CG upravo izdao saopštenje za javnost. Po njima, prijavila je silovanje samo jednom, policajci joj nisu odbili prijavu, već joj skrenuli pažnju da ona ima malo šansi da bude dokazana na sudu jer im se obratila tek nakon što je dobila otkaz od svog šefa, a ne nakon što je on to krivično delo počinio. Drugim rečima, preokoreli su je što im se nije obratila ranije jer će ovako kasno teško bilo šta dokazati.

Kome ćete verovati, stvar je ličnih preferencija ili antipatija. Razum ne može da presudi u ovom slučaju.

A što se tiče raznih vikend-nacista kojima je ovakav slučaj razlog više da raspiruju mržnju i šovinizam prema jednom nama bliskom narodu, ja ih lično žalim.

Kvazimodo

pre 13 godina

Ruzno vreme je doslo na ove nase prostore, pa se sve cesce vide i dozivljavaju scene koje lice na one iz americkih serija , poput CSI. Onaj koji ima para (Rus u ovom slucaju) je (verovatno) napastvovao tu devojku, a ona "nema ledja". On ima para, ona ih nema. Kada je pravdu htela da potrazi u policiji, oni su je savetovali da to necini (mada to u americkim serijama ne cine), jer ipak je on bogat. Nju ce mrcvariti po sudovima, ako ikada dodje do suda, pa ce, kao u americkim serijama, da je ispituju zasto je nosila suknju dugu 38 cm, umesto 40, zasto je bila toliko nasminkana, zasto je stavila izazovan parfem, i tako dalje. Cula sam za slucaj da je policija u Makedoniji (sigurna sam da to vazi i za ceo region Balkana), odgovarajuci na poziv za nasilje u porodici izmedju muza i zene, kada je zena rekla da je muz isamarao, da su je "strucno" savetovali kako to nije nista, to su "samo 2-3 samara", i da ne pravi veliku buku oko toga. Ovo nije slucaj nasilja u porodici, ali jeste ogledalo policije i policija u regionu. Strasno je, znam. Moju devojcicu cu da upisem na kurs samoodbrane, jer mislim da moze samo u sebe da se uzda.

sanja

pre 13 godina

(Zivadin, 5. avgust 2012 19:43)

Prvo, on njoj nije brat, drugo nije ni vernik-pravoslavac, jer da jeste ne bi silovao, trece ne zna se da li je Rus, zna se da je ruski drzavljanin, mozda je Gruzin poreklom. Sta bi bilo da je silovana od strane Srbina i to kod kuce? Jel bi to znacilo da mi nismo sami sebi 'brat', kako vi kazete? Vi bukvalno silovanje od strane jednog mafijasa (mafija ne poznaje ljubav prema drzavi, naciji, religiji...), podizete na nivo ljubavi i prijateljstva medju narodima (sto takodje ne postoji u stvarnosti). Vi automatski pretpostavljate da je pravoslavac (gro ruske mafije cine bivsi KGB-ovci, komunisti/ateisti) i sto ga stite pravoslavni Crnogorci i iz toga izvlacite zakljucak, da sta, pravoslavni narodi nam ne mogu biti prijatelji? A katolicki mogu? U politici nema prijateljstva ni sa jedne strane, samo zajednickih ili suprotstavljenih interesa. Ako gledamo politiku, mi imamo zajednickih interesa sa CG koji nisu prepoznati u drzavnim politikama, ali to je sasvim druga tema i nema veze sa jednim silovanjem. To je kao kad bi zbog bombardovanja 1999.rekli da su svi katolici losi i tako drzavnu politiku izjednacili sa svakim drzavljaninom Nato drzava. Uzas.

sanja

pre 13 godina

Prvo, CG nije pravna drzava, vec je drzava kojom hara mafija, i to klasicna mafija. Nije ni Srbija pravna drzava, s tom razlikom sto bi ovde verovatno primili prijavu, ali se sudjenje verovatno nikada ne bi zavrsilo, i s tom razlikom sto investitori po Srbiji ne siluju zene, to bas ne smeju da rade, ali zato smeju da truju okolinu npr, da pljackaju... Mafijaski poslovi u CG su daleko obimniji i transparentniji i u njih je na klasican nacin upleten drzavni vrh. Neko napisa zasto Srbi idu u Cg, kad je Grcka lepsa. Zena nije otisla dole jer joj je lepa CG, vec da bi radila, sto je zaista tuzna slika Srbije u 2012.godini. Grcka jeste lepsa, ali to nije tema ovde. Neki Grci nas vole, neki nas ne vole, neki Crnogorci nas vole, a neki novokomponovani nas mrze, ali ni to ovde nije tema.

Zivadin

pre 13 godina

Ma nije moguce brat pravoslavni Rus da je silovao?!
Ma nije moguce braca pravoslavna Crnogorci da ga stite?!
Srbi ce prolaziti kako prolaze (ginuce, bice proganjani, maltretirani, pljackani...) sve dok ne shvate ko su im prijatelji, a ko ne prijatelji. To ne mogu da shavate vec vise od 100 godina.

Stefan_Nis

pre 13 godina

Vratio se pre deseak dana sa Zakintosa.
Ovako, ispred skoro svake diskoteke ili restorana stoji Grk koji te recima, osmehom i stavom privlaci da mu udjes u objekat, i naravno na cistosrpskom prica. Drugo, ispred skoro svakog restorana se nalazi srpski meni itd. Ono sto je takodje jako interesantno, u prodavnicama sa suvenirima se nalaza zastave Srbije, partizana i zvezde.
U jednom marketu prodavac ti odgovara na srpskom i kod kase mu se nalaze slike Novaka, majca sa potpisima Srba itd.
Jel vredi nabrajati dalje?

Kiza

pre 13 godina

Pre neki dan se vracali iz CG, nekom decku u basu pozlilo.Izneli ga napolje,a on se jedno pola sata, sav tresao i imao,ubrzan rad srca sav obliven znojem...Zvali Smo hitnu ,15 puta i nisu hteli da dodju,navodno nije nista opasno.Na kraju Smo pozvali taxi,koji je dosao za 2 minuta.Da mu se nesto nedaj boze desilo,mislim da bi ceo autobus otisao u hitnu i tamo bi bilo sta bi bilo...Inace provod i sve ostalo u CG je OK.

Vladimir PS

pre 13 godina

(modesty blaise, 5. avgust 2012 18:35)

Ne mozemo da se slozimo. Ako je u Americi 12.5% bilo negde oko 2000. godine, gde pravosudje i sve institucije najbolje/najnezavisnije funkcionisu, kako li je tek u drugim zemljama? Tamo nemaju cak ni podatke o tome. A sto se tice koliko je prijavljeno, koliko god da je, to je stvar onih nad kojima je silovanje izvrseno, ako nece da prijave to je njihova licna stvar, ovo nije, ovo je stvar sistema i pravde, ako vi nevinog coveka osudite jer ga je neko nabedio. A bolje je osloboditi i deset krivih nego osuditi jednog nevinog, tako da ta tvoja logika NE STOJI. Previse se slobode dalo u optuzbama za silovanje zenama, jer tu ne postoji previse materijalnih dokaza, a zene ko zene, nemaju granica i onda to zloupotrebljavaju. Ali da stvar nije toliko ozbiljna, i da zaprecena kazna nije skoro kao za ubistvo, ne bi me toliko zanimalo, ovako, to je vrlo ozbiljna stvar. Ovo vam je otprilike kao da nabedite nekoga za ubistvo, a da pritom nemate nijedan dokaz. Ja naprosto bez nedvosmislenih fizickih dokaza, ne bih ni slucajno osudio ikoga za silovanje. Ako postoji i mala sansa da je neko nevin, ta mogucnost mora dokazima da se otkloni, u suprotnom, greska je ako osudite. A u slucajevima silovanja, vrlo cesto se osudjuje na bazi svedocenja, a svedocenja se lako laziraju, sta je tako tesko da slazete??? Znaci, bez dokaza ja verujem da je svako nevin, i ni slucajno ne stajem na bilo ciju stranu.

Joe

pre 13 godina

svako bi trebalo prvo da se zapita da li ima pravo da presudi prije nego što je upoznat sa činjenicama??

ništa gore na svijetu nema od djevojke koja je nezaštićena i koja je prisiljena na nešto! za obljubljivanje ja bih prva presudila maximalnu kaznu!

ALI, zar ne liči sve pomalo na kliše? Djevojka Srpkinja, silovana od strane ruskog mafijaša, u Budvi, štiti je budvanska DPS-ovska policija, i još sve to objavio Dan.

Trebalo bi prvo da pročitate tu izjavu koju je R.R. dala. Mnoge stvari se ne slažu. Ali nije ni moje da presuđujem. Istina je da su i ti policajci nečiji sinovi, braća, i nečiji očevi. kako jednom niste pomislili da im je malo dodato da bi priča bila bombastičnija. Tužno ako čitav jedan narod omalovažavate.

modesty blaise

pre 13 godina

@Vladimir PS: u pravu si, ponekad zene lazno prijave silovanje. No, s obzirom da manje od 10% silovanja ikada bude prijavljeno (zbog pretnji od strane napasnika, i zbog predrasuda i negiranja kriminala od strane policije i drustva), i onda samo oko 1-3% tih prijavljnih budu lazne prijave, mozemo se sloziti da su sanse za lazno prijavljivanje ekstremno male.

Ono sto mene daleko vise brine su onih 90+% zrtava silovanja u cijem slucaju pravda nikada ne bude zadovoljena. Nadajmo se da ovo nece biti jedan od tih slucajeva.

Vladimir PS

pre 13 godina

@Vladimir PG: omašio si poentu! Tema vesti nije da li je ona silovana ili nije, već to što je policija odbijala da primi prijavu.
(goran, 5. avgust 2012 17:50)

Cak ni za to nemate nikakve dokaze. Prijava je primljena, ali tek iz treceg pokusaja, to ona kaze, ne postoji nijedan svedok koji bi to potvrdio. Ako pitate te policajce, oni ce vam reci da su prijavu primili odmah. Tako da, ne mozete da znate ko laze. Ovaj vas sud je puko opredeljivanje izmedju strana na osnovu podataka koje mislite da imate, a nemate ih uopste. Hipoteticki, mozda ona zna da od toga nema nista, mozda joj je on nesto dobacio, pogresno protumacio neki njen potez/gest, a njoj se nije dopalo pa ga tuzi za silovanje, i posto zna da to nece proci, onda pokusava da ispolitizuje celu tu pricu. Meni licno deluje nerealno da suvlasnik hotela, koji ima toliko para, moze da plati sebi seks kakav hoce bez problema, odlucuje se na silovanje. Jednostavno, nema smisla. Previse je suplja ova prica.

goran

pre 13 godina

@Vladimir PG: omašio si poentu! Tema vesti nije da li je ona silovana ili nije, već to što je policija odbijala da primi prijavu.

Di Stefano

pre 13 godina

(djole, 5. avgust 2012 16:27)

Ok, uplatiš hotel sa 4-5 zvezdica u Crnoj Gori, hotelsko osoblje se topi od ljubaznosti, a onda uveče izađeš u diskoteku i tamo te prebije nekoliko đetića kojima se "ne sviđaš". Jel to taj "elitni turizam"? A "paradajz turiste" i "gros od 2e" pominju snobovi kojima je poenta letovanja potrošiti što više para. Neko možda, na primer, na letovanju želi da uživa u prirodi i u moru a ne samo da troši pare...a priroda i more u CG se nikako ne mogu uporediti sa Grčkom, Italijom, Španijom itd. To puvanje oko elitnog turizma bi imalo smisla da je CG normalna, uređena, bezbedna država.

LOL

pre 13 godina

@Crnogorac

Hahaha Crna Gora pravna drzava hahahaha, mora da vam zato Mila ispituju italijani..

Na svu srecu pa nemamo nista vise sa vama...

Daleko ste vi od bilo kakve pravne drzave, a mi ne zaostajemo mnogo za vama.

Crnogorac

pre 13 godina

Prvo, "Dan" nije posebno reputabilan izvor, sjetimo se kako su izmislili listinge sa navodnim Šarićevim pozivima Lukšiću.

Drugo, ako je ipak istina, CG je pravna država (za razliku od nekih iz susjedstva) pa će se odgovorni naći pred sudom...

milovan

pre 13 godina

djole djole nije stvar u hotelu vec u onome sta ti se svidja kad pitas nekoga ko ide u egipat tunis itd utisci su svedeni na to sta se jede i pije dok su utisci iz grcke vezani za lepote mora i plaze to sto se tebi svidja da letujes u cg to je tvoje pravo ali je ruzno da drugima ulazis u novcanik jer ne moze svako da priusti sebi hotel sa 5 zvezdica da se razumemo nije mi krivo ja to mogu i letovao sam uhotelima sa 5 zvezdica ali ne u cg .to nije sustina odmor je onakav kako ga neko shvata ima mnogo jako bogatih ljudi koji kampuju da li u skupim kamperima ili satorima svejedno zato sto im se to dopada zdravlje je najbitnije a gde letujes to je stvar izbora ovako cini se da si hteo da se pohvalis da si ti iznad drugih koji letuju skromnije a da nema i tih ljudi cg ne bi imala od cega da zivi

Vladimir PS

pre 13 godina

(Aleksandar, 5. avgust 2012 16:19)

Ko zna, imas zena koje jednostavno zele da napakoste nekom muskarcu, da mu se osvete za nesto, i ko zna, pa onda to zloupotebljavaju. U Americi je to upravo poostreno zbog cestih nabedjivanja od strane zena, na potpuno nevine muskarce, a kasnije se ispostavi da je htela da mu se osveti za nesto drugo. U svakom slucaju, od tada, u Americi vise nije dovoljna sama rec, kao ni svedoci, mora i fiziki da postoje tragovi sperme u vagini, kao i tragovi nasilnog prodora (u suprotnom, optuzba se odbacuje). Takodje, za lazno optuzivanje za silovanje u Americi je kazna skoro jednaka samom silovanju, tako da je taj broj danas verovatno znacajno manji. To nije sala, optuzba za silovanje nosi sa sobom kaznu i do 10 godina, cak i preko. Ne mozete tek tako da nabedjujete, to je ozbiljno delo koje mora da se dokaze izvan svake sumnje, a ovde u komentarima svi sude na osnovu toga sta je jedna zena rekla, iako nemate NIJEDAN, ponavljam, NIJEDAN DOKAZ. A te pausalne ocene tipa "znamo svi kako je u CG" okacite macku o rep, moze da bude kako hocete, ne znaci da je taj konkretan covek izvrsio to delo. To prosto mora da se dokaze, uz fizicke/nedvosmislene dokaze, na sudu.

Aleksandar

pre 13 godina

@Vladimir PS

Zato sto u Americi mozes da dobijes milionsku odstetu i zato tamo ljudi lazu, posebno na njih 350 miliona. Ameri mnogo vole da se tuzakaju.
Ova devojka nema razloga da to radi, jer dobro znamo sta se dogadja u CG.

Ovo je veliki blam za crnogorsku policiju, posebno sto je ovo sve izaslo u novinama. Ako niste sposobni da budete policajci, onda budite konobari. Pustite druge da obavljaju policijski posao. Jer policija tome sluzi, a ne da lencari i uziva na drzavnoj dojci, sa svim semama, mitima i ostalim nakaradnim stvarima.

MKD

pre 13 godina

Moram priznati, koliko god ne gotivio Grcku politiku prema nama, ipak je Grcka neuporedivo lepsa, pristupacnija, predvidljivija a i jeftinija od CG, a da o bezbednosti i ljubaznosti personala ne govorim. CG je po meni bastion neogranicene moci ruskih bandita, karabina-smestaja sa jednim friziderom za tri sprata, losim putevima i bezobraznim cenama. Zao mi je sto moram da kazem, ali se slazem da stvarno ne vidim smisao odmora u CG iako sam mnoge godine letovao tamo. Turizam jednostavno nije za svakog, sto smo i mi pokazali u Ohridu...

M. Н. Лазар

pre 13 godina

Мени су навни коментатори, који прозивају државу Србију да заштити своју држављанку.
Није она МИЛАДИН КОВАЧЕВИЋ; није она никог обогаљила, није је ТОМИСЛАВ НИКОЛИЋ шетао по скупштини, нити је штитила влада и минисарство ВУКА ЈЕРЕМИЋА, нисмо ни ми ПОРЕСКЕ ОВЦЕ уплатили 1 мил.$, а све уз благослов БОРИСА ТАДИЋА (да се додворе љекарско, кулској екипи)! Kакву заштиту очекивати?

djole

pre 13 godina

Ok. Niste zadovoljni Crnom Gorom. Ali zasto pljujete po svim crnogorcima. Nisu svi isti! Jel mislite da to nije moglo u Srbiji da se desi? Nemoj da ste smesni. Uplatite hotel u Crnoj Gori sa 4-5 * pa da vidim da li ce biti ljubazni itd... Okanite se malo paradjz turizma. Idite u Grcku i jedite giros za 2e... To sto je neko napisao da nas grci vole, obozavaju je nevidjena glupost.

madman

pre 13 godina

Vec ste donijeli presudu.Tako to ide kad su crnogorci i hrvati u pitanju.Srbi obrade i odmah osude jer mrznja prema komsijama ne prestaje.Svaka cast za serviance.

Tranzicija

pre 13 godina

Rus je investitor (suvlasnik kazina u hotelu), a devojka je radna snaga. Eto, prosto i jednostavno zasto stite Rusa, a devojci savetuju da ga ne prijavi. Dotle smo stigli. Tranzicija. Tuzno, jadno.

Danijel

pre 13 godina

Bio sam jednom u CG, video, nema potrebe vise. Za cenu pruzaju veliko nista i sve ono sto se dole nabrojano. Na zalost intelektuani nivo i mentalitet u CG ne zasluzuju komentar i onda - sta cu ja tamo?

Dragan

pre 13 godina

Crna Gora je visoko rizicna zemlja, posebno za Srbe.Plemenski zakoni su tamo najvazniji a europska orjentacija je jos jedna prevara.Knjaz Milo je odavno proglasio otvorenom sezonu lova na Srbe, pa se cudim zasto isti odlaze tamo.
Nase Ministarsvo inostranih poslova bi trebalo da savetuje gradjanima da u sirokom krugu zaobilaze to podrucje, gde za cas mozete da upadnete u krajnje opasnu situaciju.
Moje dete bih radije poslao da ide autostopom na Madagaskara nego da zakoraci u ovu divlju drzavu.
Elem , sto bi se reklo , trazio si dobio si!

deutscher

pre 13 godina

Ovo zaista pocinje da zvuci kao da CG ide ka sherijatskim zakonima, na kraju se ne bih iznenadio da R.R. jos bude osudjena jer je imala sex van braka. Zaista tuzno
(Put your money where your mouth is, 5. avgust 2012 14:26)

ZAISTA, NEMA STA GORE NEGO KAD COVEK PRICA O NECEMU STO NEPOZNAJE.
Ni ja sam nepoznajem SERIJAHTske propise
ALI
SAM SIGURAN DA po islamskom zakonu NIJE DOZVOLJENO SILOVANJE,
vec stavise;ZA TO JE predvidzena RIGOROZNA KAZNA.!
STO JE PO MENI, za takva ne/dela SASVIM OK.

I nemoj da veru mesas sa ovakvim postupcima, to nije verski a nije ni posteno sa tvije strane kad vec ionako nemas pojma o cemu lupetas.

Vladimir PS

pre 13 godina

Citam ove komentare i jedna stvar mi nije jasna. Kako ste vi tako sigurni da je ona zaista silovana? Imate li neki dokaz? Danas zene cesto taj svoj povlascen polozaj u zakonima povodom silovanja zloupotrebljavaju, jer tu nema mnogo dokaza i u velikoj meri se veruje na rec. Prema nekim podacima, u Americi je 1 od 8 osudjenih silovatelja nevin, dakle, to vam je 12.5% osudjenih silovatelja leze drakonske kazne iako nikoga nisu silovali, to vam je u brojkama nekoliko hiljada nevino osudjenih ljudi. Ne treba se tako lako zaletati i cim neka vikne "silovanje", odma ne dovoditi u pitanje da li je to tako. To je pogresno. Moraju da postoje jasni dokaz, tvoja rec ne znaci ama bas nista, kao ni bilo cija, u ovom dobu sveopsteg laganja, muljanja itd. Danas nema coveka (pogotovo zene) koji nije izvesteni lazov, tako da, samo konkretni/jasni dokazi. Nista drugo me NE ZANIMA!

ransom

pre 13 godina

Pa bar beogradski mediji mogu da objave podatke i fotografiju dotičnog, nije valjda da se plaše tužbe iz CG ili ne daj Bože reakcije onog pijanog vepra koji glumi ambasadora?

xy

pre 13 godina

Vama koji zivite u jednoj politicki sredjenoj drzavi gde policija i sudstvo besprekorno funkcioniraju tesko je shvatiti da postoje i "banana drzve" poput C. Gore. Veoma je patriotski pljuvati po susedima ali ne bi bilo lose ni malo pogledati po sopstveno dvoristu, mozda ni tu nije bas mnogo drugcije.

montenegrino

pre 13 godina

A ti Digi ga precera! Bas sad citam sa drugovima uz tenis ovaj tvoj kometar i po tebi ispade da se to desava skavi dan a evo ni ja ni niko odje jos ne cu za neko silovanje u CG ili se bar ne moze shetit. A shetio bi se makar jednog da je tako. Ako je ovo istina ovoga Rusa treba u Spuz na robiju da mu zatvorenici objasne neke stvari. Nema goreg soja ljudi od lopova,prevaranata,narkomana i ovih...a u zenskom rodu q..vi!

Mikica

pre 13 godina

@Put your money where your mouth is
Šerijatski zakoni su veoma strogi i u takvom svetu silovanje se kažnjava vešanjem bez prava žalbe. A što se tiče CG, za razliku od nekadašnje CG, danas je to jedna obična barabska zemlja u koju nemam nameru da odem.

cento

pre 13 godina

(tswelee, 5. avgust 2012 14:15)

A da pročitaš cijeli članak a ne samo naslov.Cura je radila na recepciji a nije otišla na ljetovanje.

Savet

pre 13 godina

Samo jedan savet koji mozda svi su ga znali. Ako ne pali tuzba ili prijava zbog zataskivanja, neka promeni adresu prijave u Strasburgu.
Link :
http://www.coe.org.rs/def/tdoc_sr/council_of_europe/coe_institutions/?conid=18

Saosecam sa devojkom, nadam se ce moci da istera pravdu.

nesh_bros

pre 13 godina

Srbi SHVATITE da vise ne treba da idete u CG ! Teraju nas iz restorana, tuku po diskotekama, ne mozete da plazu jer je za ruse i jos siluju devojke i nikom nista. Ja ne idem odavno i NIKAD vise necu otici tamo !

Miljan

pre 13 godina

Voleo bih da budem 5 minuta nasamo sa tim junosom , preseo bi mu zivot do sudnjega dana!!!
Podrska za ovu devojku da istraje do kraja!Crna Gora jos jednom dokazala da je banana republika.Pazi dno dna , policajci stite manijaka!!!

Put your money where your mouth is

pre 13 godina

Ovo zaista pocinje da zvuci kao da CG ide ka sherijatskim zakonima, na kraju se ne bih iznenadio da R.R. jos bude osudjena jer je imala sex van braka. Zaista tuzno

Boris

pre 13 godina

Kako mi postalju ljigavi ovi Crnogorci pa to je strasno!
A za ovog jadnika koji mora da siluje devojku pored svih para koje ima, nemam reci..

Digi

pre 13 godina

Stvarno mi je neizmerno zao devojke kojoj se dogodila ova strahota.Ali verujte mi ja sam celo jedno leto radio u budvi i svasta sam video.Dogadja se svake letnje sezone na stotina silovanja Srpskih devojaka koje iz sramote to i ne prijavljuju a i kada prijave budu grubo vredjane i isterane iz policije.Devedeset devet posto silovanja izvrse cetinjani i primorci koji sebe nazivaju crnogorcima.Kada sam pokusao da se suprostavim bilo mi je preceno cak i ubistvom a o zastiti policije mozete samo da sanjate.Od te godine vise nisam krocio u crnu goru a to preporucujem i svima iz Srbije.I da neko nebi pomislio da je ovo sto pisem zloba i izmisljotina da vam kazem samo da sam iz crne gore, od Drobnjaka i da veliki deo moje familije zivi u Srbiji vec dvesta godina i da me je sada sramota da ovde u Srbiji pricam o svom poreklu, ostajem samo Srbin bez porekla i svojih korena.

sama kriva

pre 13 godina

Ja sam 90-tih kao student u BG stanovala u studentskom domu 'Patris Lumumba'. Dom su drzali Crnogorci, sigurno 50% mjesta u domu je bilo zauzeto od strane sada cnogorskih drzavljana. Ja sam sreca stanovala kao brucosu najlosijem bloku koji nije bio tako atraktivan te sam mogla neometano zadrzati mjesto ne plaseci se da ce neko doci i reci mi 'haj sad cisti se iz doma'.

Znalo seko u menzi, ispred telefonske govornice itd. red ne ceka....
Necu da duzim kakva je tamo atmosfera vladala tih nesretnih 90-tih, ali ja sam na autobusku stanicu linije 65 isla okolo a ne kroz domski prolaz gdje su stajali djetici, u strahu da im ne zapnem za oko. Price o silovanjima su kruzile po domu i bilo ih je dosta neprijavljenih, po principu sama si kriva.

promatrač

pre 13 godina

Nikoliću, Dačiću, Vučiću, Dinkiću, Jovanoviću, Koštunice...!

Hoću da moja država stane iza tj. ispred R.R.
Hoću da sutra državni tužilac i ambasador u Podgorici sutra budu u Budvi.
Hoću da se ovo istera do kraja.
Po cenu sukoba sa Milom, po cenu sukoba sa Putinom (mada ne verujem da će on štititi takvog "biznismena").

Hoću da vidim manijaka-biznismena u zatvoru, ako je to uradio.
Ili da vidim R.R. u zatvoru, ako laže.

Danas je to R.R., sutra to mogu biti ja.

tswelee

pre 13 godina

i dalje ne kapiram zasto idete u CG? grcka ima lepse, cistije more... neograniceno dugacku obalu (u odnosu na 150km u CG) i bezbroj ostrva... laksi put za stizanje do destinacije... domacine koji vas vole i jeddva cekaju i nece vam zameriti i ako trazite samo kafu... vodu vam daju besplatno... ne deru vas za parking na blatu/pesku niti za lezaljke.... ne zanima ih koja kola vozite, nece vas gledati popreko.... nece dobacivati vasoj devojci/sestri/majci... kosta vas apsolutno osto kao CG... sve u svemu, idite u GR i uzivajte, jer nema primedbi...

Svevladovic

pre 13 godina

Ja sam poslednji put u CG bio pre 17 godina. To je ujdeno i poslednji put u zivotu. U medjuvremenu sam letovao u Grckoj i Turskoj. I pre te moje posete CG sam takodje letovao u Grckoj. Najiskrenije ne mogu da razumem jedan jedini razlog zasto neko ide u CG na more. Da su dobri domacini - nisu, da su im usluge jeftine - nisu, da im je more prelepo - nije, da je put do tamo udoban - nije, itd. Ako neko zna zbog cega tamo ide i misli da moze da ima racionalan razlog za to neka ovde kaze. Sto se mene tice nece me videti dok sam ziv. I sto je najbolje - uzivam u toj svojoj odluci! Ima toliko lepih mesta za letovanje gde nas ne j**u za nase pare da sam uveren da je CG zaista najgora destinacija!

promatrač

pre 13 godina

Nikoliću, Dačiću, Vučiću, Dinkiću, Jovanoviću, Koštunice...!

Hoću da moja država stane iza tj. ispred R.R.
Hoću da sutra državni tužilac i ambasador u Podgorici sutra budu u Budvi.
Hoću da se ovo istera do kraja.
Po cenu sukoba sa Milom, po cenu sukoba sa Putinom (mada ne verujem da će on štititi takvog "biznismena").

Hoću da vidim manijaka-biznismena u zatvoru, ako je to uradio.
Ili da vidim R.R. u zatvoru, ako laže.

Danas je to R.R., sutra to mogu biti ja.

Miljan

pre 13 godina

Voleo bih da budem 5 minuta nasamo sa tim junosom , preseo bi mu zivot do sudnjega dana!!!
Podrska za ovu devojku da istraje do kraja!Crna Gora jos jednom dokazala da je banana republika.Pazi dno dna , policajci stite manijaka!!!

tswelee

pre 13 godina

i dalje ne kapiram zasto idete u CG? grcka ima lepse, cistije more... neograniceno dugacku obalu (u odnosu na 150km u CG) i bezbroj ostrva... laksi put za stizanje do destinacije... domacine koji vas vole i jeddva cekaju i nece vam zameriti i ako trazite samo kafu... vodu vam daju besplatno... ne deru vas za parking na blatu/pesku niti za lezaljke.... ne zanima ih koja kola vozite, nece vas gledati popreko.... nece dobacivati vasoj devojci/sestri/majci... kosta vas apsolutno osto kao CG... sve u svemu, idite u GR i uzivajte, jer nema primedbi...

nesh_bros

pre 13 godina

Srbi SHVATITE da vise ne treba da idete u CG ! Teraju nas iz restorana, tuku po diskotekama, ne mozete da plazu jer je za ruse i jos siluju devojke i nikom nista. Ja ne idem odavno i NIKAD vise necu otici tamo !

Boris

pre 13 godina

Kako mi postalju ljigavi ovi Crnogorci pa to je strasno!
A za ovog jadnika koji mora da siluje devojku pored svih para koje ima, nemam reci..

Digi

pre 13 godina

Stvarno mi je neizmerno zao devojke kojoj se dogodila ova strahota.Ali verujte mi ja sam celo jedno leto radio u budvi i svasta sam video.Dogadja se svake letnje sezone na stotina silovanja Srpskih devojaka koje iz sramote to i ne prijavljuju a i kada prijave budu grubo vredjane i isterane iz policije.Devedeset devet posto silovanja izvrse cetinjani i primorci koji sebe nazivaju crnogorcima.Kada sam pokusao da se suprostavim bilo mi je preceno cak i ubistvom a o zastiti policije mozete samo da sanjate.Od te godine vise nisam krocio u crnu goru a to preporucujem i svima iz Srbije.I da neko nebi pomislio da je ovo sto pisem zloba i izmisljotina da vam kazem samo da sam iz crne gore, od Drobnjaka i da veliki deo moje familije zivi u Srbiji vec dvesta godina i da me je sada sramota da ovde u Srbiji pricam o svom poreklu, ostajem samo Srbin bez porekla i svojih korena.

Svevladovic

pre 13 godina

Ja sam poslednji put u CG bio pre 17 godina. To je ujdeno i poslednji put u zivotu. U medjuvremenu sam letovao u Grckoj i Turskoj. I pre te moje posete CG sam takodje letovao u Grckoj. Najiskrenije ne mogu da razumem jedan jedini razlog zasto neko ide u CG na more. Da su dobri domacini - nisu, da su im usluge jeftine - nisu, da im je more prelepo - nije, da je put do tamo udoban - nije, itd. Ako neko zna zbog cega tamo ide i misli da moze da ima racionalan razlog za to neka ovde kaze. Sto se mene tice nece me videti dok sam ziv. I sto je najbolje - uzivam u toj svojoj odluci! Ima toliko lepih mesta za letovanje gde nas ne j**u za nase pare da sam uveren da je CG zaista najgora destinacija!

sama kriva

pre 13 godina

Ja sam 90-tih kao student u BG stanovala u studentskom domu 'Patris Lumumba'. Dom su drzali Crnogorci, sigurno 50% mjesta u domu je bilo zauzeto od strane sada cnogorskih drzavljana. Ja sam sreca stanovala kao brucosu najlosijem bloku koji nije bio tako atraktivan te sam mogla neometano zadrzati mjesto ne plaseci se da ce neko doci i reci mi 'haj sad cisti se iz doma'.

Znalo seko u menzi, ispred telefonske govornice itd. red ne ceka....
Necu da duzim kakva je tamo atmosfera vladala tih nesretnih 90-tih, ali ja sam na autobusku stanicu linije 65 isla okolo a ne kroz domski prolaz gdje su stajali djetici, u strahu da im ne zapnem za oko. Price o silovanjima su kruzile po domu i bilo ih je dosta neprijavljenih, po principu sama si kriva.

Put your money where your mouth is

pre 13 godina

Ovo zaista pocinje da zvuci kao da CG ide ka sherijatskim zakonima, na kraju se ne bih iznenadio da R.R. jos bude osudjena jer je imala sex van braka. Zaista tuzno

Tranzicija

pre 13 godina

Rus je investitor (suvlasnik kazina u hotelu), a devojka je radna snaga. Eto, prosto i jednostavno zasto stite Rusa, a devojci savetuju da ga ne prijavi. Dotle smo stigli. Tranzicija. Tuzno, jadno.

ransom

pre 13 godina

Pa bar beogradski mediji mogu da objave podatke i fotografiju dotičnog, nije valjda da se plaše tužbe iz CG ili ne daj Bože reakcije onog pijanog vepra koji glumi ambasadora?

Danijel

pre 13 godina

Bio sam jednom u CG, video, nema potrebe vise. Za cenu pruzaju veliko nista i sve ono sto se dole nabrojano. Na zalost intelektuani nivo i mentalitet u CG ne zasluzuju komentar i onda - sta cu ja tamo?

Savet

pre 13 godina

Samo jedan savet koji mozda svi su ga znali. Ako ne pali tuzba ili prijava zbog zataskivanja, neka promeni adresu prijave u Strasburgu.
Link :
http://www.coe.org.rs/def/tdoc_sr/council_of_europe/coe_institutions/?conid=18

Saosecam sa devojkom, nadam se ce moci da istera pravdu.

Di Stefano

pre 13 godina

(djole, 5. avgust 2012 16:27)

Ok, uplatiš hotel sa 4-5 zvezdica u Crnoj Gori, hotelsko osoblje se topi od ljubaznosti, a onda uveče izađeš u diskoteku i tamo te prebije nekoliko đetića kojima se "ne sviđaš". Jel to taj "elitni turizam"? A "paradajz turiste" i "gros od 2e" pominju snobovi kojima je poenta letovanja potrošiti što više para. Neko možda, na primer, na letovanju želi da uživa u prirodi i u moru a ne samo da troši pare...a priroda i more u CG se nikako ne mogu uporediti sa Grčkom, Italijom, Španijom itd. To puvanje oko elitnog turizma bi imalo smisla da je CG normalna, uređena, bezbedna država.

Mikica

pre 13 godina

@Put your money where your mouth is
Šerijatski zakoni su veoma strogi i u takvom svetu silovanje se kažnjava vešanjem bez prava žalbe. A što se tiče CG, za razliku od nekadašnje CG, danas je to jedna obična barabska zemlja u koju nemam nameru da odem.

Dragan

pre 13 godina

Crna Gora je visoko rizicna zemlja, posebno za Srbe.Plemenski zakoni su tamo najvazniji a europska orjentacija je jos jedna prevara.Knjaz Milo je odavno proglasio otvorenom sezonu lova na Srbe, pa se cudim zasto isti odlaze tamo.
Nase Ministarsvo inostranih poslova bi trebalo da savetuje gradjanima da u sirokom krugu zaobilaze to podrucje, gde za cas mozete da upadnete u krajnje opasnu situaciju.
Moje dete bih radije poslao da ide autostopom na Madagaskara nego da zakoraci u ovu divlju drzavu.
Elem , sto bi se reklo , trazio si dobio si!

Aleksandar

pre 13 godina

@Vladimir PS

Zato sto u Americi mozes da dobijes milionsku odstetu i zato tamo ljudi lazu, posebno na njih 350 miliona. Ameri mnogo vole da se tuzakaju.
Ova devojka nema razloga da to radi, jer dobro znamo sta se dogadja u CG.

Ovo je veliki blam za crnogorsku policiju, posebno sto je ovo sve izaslo u novinama. Ako niste sposobni da budete policajci, onda budite konobari. Pustite druge da obavljaju policijski posao. Jer policija tome sluzi, a ne da lencari i uziva na drzavnoj dojci, sa svim semama, mitima i ostalim nakaradnim stvarima.

M. Н. Лазар

pre 13 godina

Мени су навни коментатори, који прозивају државу Србију да заштити своју држављанку.
Није она МИЛАДИН КОВАЧЕВИЋ; није она никог обогаљила, није је ТОМИСЛАВ НИКОЛИЋ шетао по скупштини, нити је штитила влада и минисарство ВУКА ЈЕРЕМИЋА, нисмо ни ми ПОРЕСКЕ ОВЦЕ уплатили 1 мил.$, а све уз благослов БОРИСА ТАДИЋА (да се додворе љекарско, кулској екипи)! Kакву заштиту очекивати?

cento

pre 13 godina

(tswelee, 5. avgust 2012 14:15)

A da pročitaš cijeli članak a ne samo naslov.Cura je radila na recepciji a nije otišla na ljetovanje.

goran

pre 13 godina

@Vladimir PG: omašio si poentu! Tema vesti nije da li je ona silovana ili nije, već to što je policija odbijala da primi prijavu.

MKD

pre 13 godina

Moram priznati, koliko god ne gotivio Grcku politiku prema nama, ipak je Grcka neuporedivo lepsa, pristupacnija, predvidljivija a i jeftinija od CG, a da o bezbednosti i ljubaznosti personala ne govorim. CG je po meni bastion neogranicene moci ruskih bandita, karabina-smestaja sa jednim friziderom za tri sprata, losim putevima i bezobraznim cenama. Zao mi je sto moram da kazem, ali se slazem da stvarno ne vidim smisao odmora u CG iako sam mnoge godine letovao tamo. Turizam jednostavno nije za svakog, sto smo i mi pokazali u Ohridu...

LOL

pre 13 godina

@Crnogorac

Hahaha Crna Gora pravna drzava hahahaha, mora da vam zato Mila ispituju italijani..

Na svu srecu pa nemamo nista vise sa vama...

Daleko ste vi od bilo kakve pravne drzave, a mi ne zaostajemo mnogo za vama.

Stefan_Nis

pre 13 godina

Vratio se pre deseak dana sa Zakintosa.
Ovako, ispred skoro svake diskoteke ili restorana stoji Grk koji te recima, osmehom i stavom privlaci da mu udjes u objekat, i naravno na cistosrpskom prica. Drugo, ispred skoro svakog restorana se nalazi srpski meni itd. Ono sto je takodje jako interesantno, u prodavnicama sa suvenirima se nalaza zastave Srbije, partizana i zvezde.
U jednom marketu prodavac ti odgovara na srpskom i kod kase mu se nalaze slike Novaka, majca sa potpisima Srba itd.
Jel vredi nabrajati dalje?

deutscher

pre 13 godina

Ovo zaista pocinje da zvuci kao da CG ide ka sherijatskim zakonima, na kraju se ne bih iznenadio da R.R. jos bude osudjena jer je imala sex van braka. Zaista tuzno
(Put your money where your mouth is, 5. avgust 2012 14:26)

ZAISTA, NEMA STA GORE NEGO KAD COVEK PRICA O NECEMU STO NEPOZNAJE.
Ni ja sam nepoznajem SERIJAHTske propise
ALI
SAM SIGURAN DA po islamskom zakonu NIJE DOZVOLJENO SILOVANJE,
vec stavise;ZA TO JE predvidzena RIGOROZNA KAZNA.!
STO JE PO MENI, za takva ne/dela SASVIM OK.

I nemoj da veru mesas sa ovakvim postupcima, to nije verski a nije ni posteno sa tvije strane kad vec ionako nemas pojma o cemu lupetas.

milovan

pre 13 godina

djole djole nije stvar u hotelu vec u onome sta ti se svidja kad pitas nekoga ko ide u egipat tunis itd utisci su svedeni na to sta se jede i pije dok su utisci iz grcke vezani za lepote mora i plaze to sto se tebi svidja da letujes u cg to je tvoje pravo ali je ruzno da drugima ulazis u novcanik jer ne moze svako da priusti sebi hotel sa 5 zvezdica da se razumemo nije mi krivo ja to mogu i letovao sam uhotelima sa 5 zvezdica ali ne u cg .to nije sustina odmor je onakav kako ga neko shvata ima mnogo jako bogatih ljudi koji kampuju da li u skupim kamperima ili satorima svejedno zato sto im se to dopada zdravlje je najbitnije a gde letujes to je stvar izbora ovako cini se da si hteo da se pohvalis da si ti iznad drugih koji letuju skromnije a da nema i tih ljudi cg ne bi imala od cega da zivi

djole

pre 13 godina

Ok. Niste zadovoljni Crnom Gorom. Ali zasto pljujete po svim crnogorcima. Nisu svi isti! Jel mislite da to nije moglo u Srbiji da se desi? Nemoj da ste smesni. Uplatite hotel u Crnoj Gori sa 4-5 * pa da vidim da li ce biti ljubazni itd... Okanite se malo paradjz turizma. Idite u Grcku i jedite giros za 2e... To sto je neko napisao da nas grci vole, obozavaju je nevidjena glupost.

sanja

pre 13 godina

Prvo, CG nije pravna drzava, vec je drzava kojom hara mafija, i to klasicna mafija. Nije ni Srbija pravna drzava, s tom razlikom sto bi ovde verovatno primili prijavu, ali se sudjenje verovatno nikada ne bi zavrsilo, i s tom razlikom sto investitori po Srbiji ne siluju zene, to bas ne smeju da rade, ali zato smeju da truju okolinu npr, da pljackaju... Mafijaski poslovi u CG su daleko obimniji i transparentniji i u njih je na klasican nacin upleten drzavni vrh. Neko napisa zasto Srbi idu u Cg, kad je Grcka lepsa. Zena nije otisla dole jer joj je lepa CG, vec da bi radila, sto je zaista tuzna slika Srbije u 2012.godini. Grcka jeste lepsa, ali to nije tema ovde. Neki Grci nas vole, neki nas ne vole, neki Crnogorci nas vole, a neki novokomponovani nas mrze, ali ni to ovde nije tema.

xy

pre 13 godina

Vama koji zivite u jednoj politicki sredjenoj drzavi gde policija i sudstvo besprekorno funkcioniraju tesko je shvatiti da postoje i "banana drzve" poput C. Gore. Veoma je patriotski pljuvati po susedima ali ne bi bilo lose ni malo pogledati po sopstveno dvoristu, mozda ni tu nije bas mnogo drugcije.

Kvazimodo

pre 13 godina

Ruzno vreme je doslo na ove nase prostore, pa se sve cesce vide i dozivljavaju scene koje lice na one iz americkih serija , poput CSI. Onaj koji ima para (Rus u ovom slucaju) je (verovatno) napastvovao tu devojku, a ona "nema ledja". On ima para, ona ih nema. Kada je pravdu htela da potrazi u policiji, oni su je savetovali da to necini (mada to u americkim serijama ne cine), jer ipak je on bogat. Nju ce mrcvariti po sudovima, ako ikada dodje do suda, pa ce, kao u americkim serijama, da je ispituju zasto je nosila suknju dugu 38 cm, umesto 40, zasto je bila toliko nasminkana, zasto je stavila izazovan parfem, i tako dalje. Cula sam za slucaj da je policija u Makedoniji (sigurna sam da to vazi i za ceo region Balkana), odgovarajuci na poziv za nasilje u porodici izmedju muza i zene, kada je zena rekla da je muz isamarao, da su je "strucno" savetovali kako to nije nista, to su "samo 2-3 samara", i da ne pravi veliku buku oko toga. Ovo nije slucaj nasilja u porodici, ali jeste ogledalo policije i policija u regionu. Strasno je, znam. Moju devojcicu cu da upisem na kurs samoodbrane, jer mislim da moze samo u sebe da se uzda.

montenegrino

pre 13 godina

A ti Digi ga precera! Bas sad citam sa drugovima uz tenis ovaj tvoj kometar i po tebi ispade da se to desava skavi dan a evo ni ja ni niko odje jos ne cu za neko silovanje u CG ili se bar ne moze shetit. A shetio bi se makar jednog da je tako. Ako je ovo istina ovoga Rusa treba u Spuz na robiju da mu zatvorenici objasne neke stvari. Nema goreg soja ljudi od lopova,prevaranata,narkomana i ovih...a u zenskom rodu q..vi!

Zivadin

pre 13 godina

Ma nije moguce brat pravoslavni Rus da je silovao?!
Ma nije moguce braca pravoslavna Crnogorci da ga stite?!
Srbi ce prolaziti kako prolaze (ginuce, bice proganjani, maltretirani, pljackani...) sve dok ne shvate ko su im prijatelji, a ko ne prijatelji. To ne mogu da shavate vec vise od 100 godina.

modesty blaise

pre 13 godina

@Vladimir PS: u pravu si, ponekad zene lazno prijave silovanje. No, s obzirom da manje od 10% silovanja ikada bude prijavljeno (zbog pretnji od strane napasnika, i zbog predrasuda i negiranja kriminala od strane policije i drustva), i onda samo oko 1-3% tih prijavljnih budu lazne prijave, mozemo se sloziti da su sanse za lazno prijavljivanje ekstremno male.

Ono sto mene daleko vise brine su onih 90+% zrtava silovanja u cijem slucaju pravda nikada ne bude zadovoljena. Nadajmo se da ovo nece biti jedan od tih slucajeva.

madman

pre 13 godina

Vec ste donijeli presudu.Tako to ide kad su crnogorci i hrvati u pitanju.Srbi obrade i odmah osude jer mrznja prema komsijama ne prestaje.Svaka cast za serviance.

sanja

pre 13 godina

(Zivadin, 5. avgust 2012 19:43)

Prvo, on njoj nije brat, drugo nije ni vernik-pravoslavac, jer da jeste ne bi silovao, trece ne zna se da li je Rus, zna se da je ruski drzavljanin, mozda je Gruzin poreklom. Sta bi bilo da je silovana od strane Srbina i to kod kuce? Jel bi to znacilo da mi nismo sami sebi 'brat', kako vi kazete? Vi bukvalno silovanje od strane jednog mafijasa (mafija ne poznaje ljubav prema drzavi, naciji, religiji...), podizete na nivo ljubavi i prijateljstva medju narodima (sto takodje ne postoji u stvarnosti). Vi automatski pretpostavljate da je pravoslavac (gro ruske mafije cine bivsi KGB-ovci, komunisti/ateisti) i sto ga stite pravoslavni Crnogorci i iz toga izvlacite zakljucak, da sta, pravoslavni narodi nam ne mogu biti prijatelji? A katolicki mogu? U politici nema prijateljstva ni sa jedne strane, samo zajednickih ili suprotstavljenih interesa. Ako gledamo politiku, mi imamo zajednickih interesa sa CG koji nisu prepoznati u drzavnim politikama, ali to je sasvim druga tema i nema veze sa jednim silovanjem. To je kao kad bi zbog bombardovanja 1999.rekli da su svi katolici losi i tako drzavnu politiku izjednacili sa svakim drzavljaninom Nato drzava. Uzas.

Vladimir PS

pre 13 godina

Citam ove komentare i jedna stvar mi nije jasna. Kako ste vi tako sigurni da je ona zaista silovana? Imate li neki dokaz? Danas zene cesto taj svoj povlascen polozaj u zakonima povodom silovanja zloupotrebljavaju, jer tu nema mnogo dokaza i u velikoj meri se veruje na rec. Prema nekim podacima, u Americi je 1 od 8 osudjenih silovatelja nevin, dakle, to vam je 12.5% osudjenih silovatelja leze drakonske kazne iako nikoga nisu silovali, to vam je u brojkama nekoliko hiljada nevino osudjenih ljudi. Ne treba se tako lako zaletati i cim neka vikne "silovanje", odma ne dovoditi u pitanje da li je to tako. To je pogresno. Moraju da postoje jasni dokaz, tvoja rec ne znaci ama bas nista, kao ni bilo cija, u ovom dobu sveopsteg laganja, muljanja itd. Danas nema coveka (pogotovo zene) koji nije izvesteni lazov, tako da, samo konkretni/jasni dokazi. Nista drugo me NE ZANIMA!

Kiza

pre 13 godina

Pre neki dan se vracali iz CG, nekom decku u basu pozlilo.Izneli ga napolje,a on se jedno pola sata, sav tresao i imao,ubrzan rad srca sav obliven znojem...Zvali Smo hitnu ,15 puta i nisu hteli da dodju,navodno nije nista opasno.Na kraju Smo pozvali taxi,koji je dosao za 2 minuta.Da mu se nesto nedaj boze desilo,mislim da bi ceo autobus otisao u hitnu i tamo bi bilo sta bi bilo...Inace provod i sve ostalo u CG je OK.

Vladimir PS

pre 13 godina

(Aleksandar, 5. avgust 2012 16:19)

Ko zna, imas zena koje jednostavno zele da napakoste nekom muskarcu, da mu se osvete za nesto, i ko zna, pa onda to zloupotebljavaju. U Americi je to upravo poostreno zbog cestih nabedjivanja od strane zena, na potpuno nevine muskarce, a kasnije se ispostavi da je htela da mu se osveti za nesto drugo. U svakom slucaju, od tada, u Americi vise nije dovoljna sama rec, kao ni svedoci, mora i fiziki da postoje tragovi sperme u vagini, kao i tragovi nasilnog prodora (u suprotnom, optuzba se odbacuje). Takodje, za lazno optuzivanje za silovanje u Americi je kazna skoro jednaka samom silovanju, tako da je taj broj danas verovatno znacajno manji. To nije sala, optuzba za silovanje nosi sa sobom kaznu i do 10 godina, cak i preko. Ne mozete tek tako da nabedjujete, to je ozbiljno delo koje mora da se dokaze izvan svake sumnje, a ovde u komentarima svi sude na osnovu toga sta je jedna zena rekla, iako nemate NIJEDAN, ponavljam, NIJEDAN DOKAZ. A te pausalne ocene tipa "znamo svi kako je u CG" okacite macku o rep, moze da bude kako hocete, ne znaci da je taj konkretan covek izvrsio to delo. To prosto mora da se dokaze, uz fizicke/nedvosmislene dokaze, na sudu.

Crnogorac

pre 13 godina

Prvo, "Dan" nije posebno reputabilan izvor, sjetimo se kako su izmislili listinge sa navodnim Šarićevim pozivima Lukšiću.

Drugo, ako je ipak istina, CG je pravna država (za razliku od nekih iz susjedstva) pa će se odgovorni naći pred sudom...

Joe

pre 13 godina

svako bi trebalo prvo da se zapita da li ima pravo da presudi prije nego što je upoznat sa činjenicama??

ništa gore na svijetu nema od djevojke koja je nezaštićena i koja je prisiljena na nešto! za obljubljivanje ja bih prva presudila maximalnu kaznu!

ALI, zar ne liči sve pomalo na kliše? Djevojka Srpkinja, silovana od strane ruskog mafijaša, u Budvi, štiti je budvanska DPS-ovska policija, i još sve to objavio Dan.

Trebalo bi prvo da pročitate tu izjavu koju je R.R. dala. Mnoge stvari se ne slažu. Ali nije ni moje da presuđujem. Istina je da su i ti policajci nečiji sinovi, braća, i nečiji očevi. kako jednom niste pomislili da im je malo dodato da bi priča bila bombastičnija. Tužno ako čitav jedan narod omalovažavate.

SpinozaBGD

pre 13 godina

MUP CG upravo izdao saopštenje za javnost. Po njima, prijavila je silovanje samo jednom, policajci joj nisu odbili prijavu, već joj skrenuli pažnju da ona ima malo šansi da bude dokazana na sudu jer im se obratila tek nakon što je dobila otkaz od svog šefa, a ne nakon što je on to krivično delo počinio. Drugim rečima, preokoreli su je što im se nije obratila ranije jer će ovako kasno teško bilo šta dokazati.

Kome ćete verovati, stvar je ličnih preferencija ili antipatija. Razum ne može da presudi u ovom slučaju.

A što se tiče raznih vikend-nacista kojima je ovakav slučaj razlog više da raspiruju mržnju i šovinizam prema jednom nama bliskom narodu, ja ih lično žalim.

Vladimir PS

pre 13 godina

@Vladimir PG: omašio si poentu! Tema vesti nije da li je ona silovana ili nije, već to što je policija odbijala da primi prijavu.
(goran, 5. avgust 2012 17:50)

Cak ni za to nemate nikakve dokaze. Prijava je primljena, ali tek iz treceg pokusaja, to ona kaze, ne postoji nijedan svedok koji bi to potvrdio. Ako pitate te policajce, oni ce vam reci da su prijavu primili odmah. Tako da, ne mozete da znate ko laze. Ovaj vas sud je puko opredeljivanje izmedju strana na osnovu podataka koje mislite da imate, a nemate ih uopste. Hipoteticki, mozda ona zna da od toga nema nista, mozda joj je on nesto dobacio, pogresno protumacio neki njen potez/gest, a njoj se nije dopalo pa ga tuzi za silovanje, i posto zna da to nece proci, onda pokusava da ispolitizuje celu tu pricu. Meni licno deluje nerealno da suvlasnik hotela, koji ima toliko para, moze da plati sebi seks kakav hoce bez problema, odlucuje se na silovanje. Jednostavno, nema smisla. Previse je suplja ova prica.

Vladimir PS

pre 13 godina

(modesty blaise, 5. avgust 2012 18:35)

Ne mozemo da se slozimo. Ako je u Americi 12.5% bilo negde oko 2000. godine, gde pravosudje i sve institucije najbolje/najnezavisnije funkcionisu, kako li je tek u drugim zemljama? Tamo nemaju cak ni podatke o tome. A sto se tice koliko je prijavljeno, koliko god da je, to je stvar onih nad kojima je silovanje izvrseno, ako nece da prijave to je njihova licna stvar, ovo nije, ovo je stvar sistema i pravde, ako vi nevinog coveka osudite jer ga je neko nabedio. A bolje je osloboditi i deset krivih nego osuditi jednog nevinog, tako da ta tvoja logika NE STOJI. Previse se slobode dalo u optuzbama za silovanje zenama, jer tu ne postoji previse materijalnih dokaza, a zene ko zene, nemaju granica i onda to zloupotrebljavaju. Ali da stvar nije toliko ozbiljna, i da zaprecena kazna nije skoro kao za ubistvo, ne bi me toliko zanimalo, ovako, to je vrlo ozbiljna stvar. Ovo vam je otprilike kao da nabedite nekoga za ubistvo, a da pritom nemate nijedan dokaz. Ja naprosto bez nedvosmislenih fizickih dokaza, ne bih ni slucajno osudio ikoga za silovanje. Ako postoji i mala sansa da je neko nevin, ta mogucnost mora dokazima da se otkloni, u suprotnom, greska je ako osudite. A u slucajevima silovanja, vrlo cesto se osudjuje na bazi svedocenja, a svedocenja se lako laziraju, sta je tako tesko da slazete??? Znaci, bez dokaza ja verujem da je svako nevin, i ni slucajno ne stajem na bilo ciju stranu.

Aleksandar

pre 13 godina

@Vladimir PS

Za silovanje postoji dokaz, a to je DNK oko vagine ili anusa. DNK otpale koze po telu. I to je jedini dokaz koji se tretira kao dokaz, kada nema ostalih. Tipa kamera, svedoci....itd. To se radi odmah po prijavi, da DNK ne bi kojim slucajem propao ili se izgubio. Sto je policija na licu mesta morala da uradi. To ti, vala, rade i u Americi. I tako se otklanja sumnja na lazne prijave. Inace, u Americi, prema broju stanovnika, uvek ce se naci na hiljade njih koji lazu. Sto zbog dosade, sto zbog nacina zivota koji im je kreiran tamo. Ali, kod nas to i ne zele da rade jer se zna kakvo je sudstvo, zna se da moze da zaglavi zatvor, pa makar i govorila istinu.

Sto se tice silovanja, naime to obesni bogatasi i rade. Jer mu se moze. Moze se svakome, ali to nije u redu, nit je dobro. A ti obesni bogatasi mogu, jer se kao kukavice kriju iza para, advokata, jos para i jos advokata. Kao sto je vec receno, ona nema para, a on ima vise nego sto je potrebno planeti. Ona zeli da ga vidi iza resetaka, pare joj nisu ni vazne, jer one ne mogu ikada pokriti traumu koju je dozivela.

Vladimir PS

pre 13 godina

(Aleksandar, 6. avgust 2012 00:24)

Ocigledno ne poznajes materiju, ja studiram prava pa znam malo detaljnije kako to ide. Sam DNK ne moze da bude dokaz, cak ni tragovi sperme, mora da postoje tragovi NASILNOG PRODORA, u tome je kljuc. Ako toga nema, u Americi se prijave za silovanja uglavnom odbacuju. Jer bilo je ranije slucajeva da zena pristane dobrovoljno na seks, a posle ga tuzi za silovanje (jedna je tako tuzila, pa se kasnije pojavio video snimak na kom se vidi ne samo da nije silovana, vec cak da ona inicira seks, dobila je 11 godina zatvora zbog teskog oblika krivokletstva). Tragovi DNK postoje, ali to uopste ne znaci da je bilo silovanja. Tacno se zna, u forenzici, kako izgleda nasilan a kako prirodan prodor u vaginu, i to se uglavnom prepoznaje po unutrasnjim povredama, i moze da se prepozna cak i par nedelja nakon silovanja. Tako da, bez tog dokaza, glupo je da se ikome veruje na rec.

Vladimir PS

pre 13 godina

Citam ove komentare i jedna stvar mi nije jasna. Kako ste vi tako sigurni da je ona zaista silovana? Imate li neki dokaz? Danas zene cesto taj svoj povlascen polozaj u zakonima povodom silovanja zloupotrebljavaju, jer tu nema mnogo dokaza i u velikoj meri se veruje na rec. Prema nekim podacima, u Americi je 1 od 8 osudjenih silovatelja nevin, dakle, to vam je 12.5% osudjenih silovatelja leze drakonske kazne iako nikoga nisu silovali, to vam je u brojkama nekoliko hiljada nevino osudjenih ljudi. Ne treba se tako lako zaletati i cim neka vikne "silovanje", odma ne dovoditi u pitanje da li je to tako. To je pogresno. Moraju da postoje jasni dokaz, tvoja rec ne znaci ama bas nista, kao ni bilo cija, u ovom dobu sveopsteg laganja, muljanja itd. Danas nema coveka (pogotovo zene) koji nije izvesteni lazov, tako da, samo konkretni/jasni dokazi. Nista drugo me NE ZANIMA!

djole

pre 13 godina

Ok. Niste zadovoljni Crnom Gorom. Ali zasto pljujete po svim crnogorcima. Nisu svi isti! Jel mislite da to nije moglo u Srbiji da se desi? Nemoj da ste smesni. Uplatite hotel u Crnoj Gori sa 4-5 * pa da vidim da li ce biti ljubazni itd... Okanite se malo paradjz turizma. Idite u Grcku i jedite giros za 2e... To sto je neko napisao da nas grci vole, obozavaju je nevidjena glupost.

madman

pre 13 godina

Vec ste donijeli presudu.Tako to ide kad su crnogorci i hrvati u pitanju.Srbi obrade i odmah osude jer mrznja prema komsijama ne prestaje.Svaka cast za serviance.

Crnogorac

pre 13 godina

Prvo, "Dan" nije posebno reputabilan izvor, sjetimo se kako su izmislili listinge sa navodnim Šarićevim pozivima Lukšiću.

Drugo, ako je ipak istina, CG je pravna država (za razliku od nekih iz susjedstva) pa će se odgovorni naći pred sudom...

xy

pre 13 godina

Vama koji zivite u jednoj politicki sredjenoj drzavi gde policija i sudstvo besprekorno funkcioniraju tesko je shvatiti da postoje i "banana drzve" poput C. Gore. Veoma je patriotski pljuvati po susedima ali ne bi bilo lose ni malo pogledati po sopstveno dvoristu, mozda ni tu nije bas mnogo drugcije.

Vladimir PS

pre 13 godina

(Aleksandar, 5. avgust 2012 16:19)

Ko zna, imas zena koje jednostavno zele da napakoste nekom muskarcu, da mu se osvete za nesto, i ko zna, pa onda to zloupotebljavaju. U Americi je to upravo poostreno zbog cestih nabedjivanja od strane zena, na potpuno nevine muskarce, a kasnije se ispostavi da je htela da mu se osveti za nesto drugo. U svakom slucaju, od tada, u Americi vise nije dovoljna sama rec, kao ni svedoci, mora i fiziki da postoje tragovi sperme u vagini, kao i tragovi nasilnog prodora (u suprotnom, optuzba se odbacuje). Takodje, za lazno optuzivanje za silovanje u Americi je kazna skoro jednaka samom silovanju, tako da je taj broj danas verovatno znacajno manji. To nije sala, optuzba za silovanje nosi sa sobom kaznu i do 10 godina, cak i preko. Ne mozete tek tako da nabedjujete, to je ozbiljno delo koje mora da se dokaze izvan svake sumnje, a ovde u komentarima svi sude na osnovu toga sta je jedna zena rekla, iako nemate NIJEDAN, ponavljam, NIJEDAN DOKAZ. A te pausalne ocene tipa "znamo svi kako je u CG" okacite macku o rep, moze da bude kako hocete, ne znaci da je taj konkretan covek izvrsio to delo. To prosto mora da se dokaze, uz fizicke/nedvosmislene dokaze, na sudu.

Joe

pre 13 godina

svako bi trebalo prvo da se zapita da li ima pravo da presudi prije nego što je upoznat sa činjenicama??

ništa gore na svijetu nema od djevojke koja je nezaštićena i koja je prisiljena na nešto! za obljubljivanje ja bih prva presudila maximalnu kaznu!

ALI, zar ne liči sve pomalo na kliše? Djevojka Srpkinja, silovana od strane ruskog mafijaša, u Budvi, štiti je budvanska DPS-ovska policija, i još sve to objavio Dan.

Trebalo bi prvo da pročitate tu izjavu koju je R.R. dala. Mnoge stvari se ne slažu. Ali nije ni moje da presuđujem. Istina je da su i ti policajci nečiji sinovi, braća, i nečiji očevi. kako jednom niste pomislili da im je malo dodato da bi priča bila bombastičnija. Tužno ako čitav jedan narod omalovažavate.

montenegrino

pre 13 godina

A ti Digi ga precera! Bas sad citam sa drugovima uz tenis ovaj tvoj kometar i po tebi ispade da se to desava skavi dan a evo ni ja ni niko odje jos ne cu za neko silovanje u CG ili se bar ne moze shetit. A shetio bi se makar jednog da je tako. Ako je ovo istina ovoga Rusa treba u Spuz na robiju da mu zatvorenici objasne neke stvari. Nema goreg soja ljudi od lopova,prevaranata,narkomana i ovih...a u zenskom rodu q..vi!

SpinozaBGD

pre 13 godina

MUP CG upravo izdao saopštenje za javnost. Po njima, prijavila je silovanje samo jednom, policajci joj nisu odbili prijavu, već joj skrenuli pažnju da ona ima malo šansi da bude dokazana na sudu jer im se obratila tek nakon što je dobila otkaz od svog šefa, a ne nakon što je on to krivično delo počinio. Drugim rečima, preokoreli su je što im se nije obratila ranije jer će ovako kasno teško bilo šta dokazati.

Kome ćete verovati, stvar je ličnih preferencija ili antipatija. Razum ne može da presudi u ovom slučaju.

A što se tiče raznih vikend-nacista kojima je ovakav slučaj razlog više da raspiruju mržnju i šovinizam prema jednom nama bliskom narodu, ja ih lično žalim.

tswelee

pre 13 godina

i dalje ne kapiram zasto idete u CG? grcka ima lepse, cistije more... neograniceno dugacku obalu (u odnosu na 150km u CG) i bezbroj ostrva... laksi put za stizanje do destinacije... domacine koji vas vole i jeddva cekaju i nece vam zameriti i ako trazite samo kafu... vodu vam daju besplatno... ne deru vas za parking na blatu/pesku niti za lezaljke.... ne zanima ih koja kola vozite, nece vas gledati popreko.... nece dobacivati vasoj devojci/sestri/majci... kosta vas apsolutno osto kao CG... sve u svemu, idite u GR i uzivajte, jer nema primedbi...

Vladimir PS

pre 13 godina

@Vladimir PG: omašio si poentu! Tema vesti nije da li je ona silovana ili nije, već to što je policija odbijala da primi prijavu.
(goran, 5. avgust 2012 17:50)

Cak ni za to nemate nikakve dokaze. Prijava je primljena, ali tek iz treceg pokusaja, to ona kaze, ne postoji nijedan svedok koji bi to potvrdio. Ako pitate te policajce, oni ce vam reci da su prijavu primili odmah. Tako da, ne mozete da znate ko laze. Ovaj vas sud je puko opredeljivanje izmedju strana na osnovu podataka koje mislite da imate, a nemate ih uopste. Hipoteticki, mozda ona zna da od toga nema nista, mozda joj je on nesto dobacio, pogresno protumacio neki njen potez/gest, a njoj se nije dopalo pa ga tuzi za silovanje, i posto zna da to nece proci, onda pokusava da ispolitizuje celu tu pricu. Meni licno deluje nerealno da suvlasnik hotela, koji ima toliko para, moze da plati sebi seks kakav hoce bez problema, odlucuje se na silovanje. Jednostavno, nema smisla. Previse je suplja ova prica.

Dragan

pre 13 godina

Crna Gora je visoko rizicna zemlja, posebno za Srbe.Plemenski zakoni su tamo najvazniji a europska orjentacija je jos jedna prevara.Knjaz Milo je odavno proglasio otvorenom sezonu lova na Srbe, pa se cudim zasto isti odlaze tamo.
Nase Ministarsvo inostranih poslova bi trebalo da savetuje gradjanima da u sirokom krugu zaobilaze to podrucje, gde za cas mozete da upadnete u krajnje opasnu situaciju.
Moje dete bih radije poslao da ide autostopom na Madagaskara nego da zakoraci u ovu divlju drzavu.
Elem , sto bi se reklo , trazio si dobio si!

deutscher

pre 13 godina

Ovo zaista pocinje da zvuci kao da CG ide ka sherijatskim zakonima, na kraju se ne bih iznenadio da R.R. jos bude osudjena jer je imala sex van braka. Zaista tuzno
(Put your money where your mouth is, 5. avgust 2012 14:26)

ZAISTA, NEMA STA GORE NEGO KAD COVEK PRICA O NECEMU STO NEPOZNAJE.
Ni ja sam nepoznajem SERIJAHTske propise
ALI
SAM SIGURAN DA po islamskom zakonu NIJE DOZVOLJENO SILOVANJE,
vec stavise;ZA TO JE predvidzena RIGOROZNA KAZNA.!
STO JE PO MENI, za takva ne/dela SASVIM OK.

I nemoj da veru mesas sa ovakvim postupcima, to nije verski a nije ni posteno sa tvije strane kad vec ionako nemas pojma o cemu lupetas.

Miljan

pre 13 godina

Voleo bih da budem 5 minuta nasamo sa tim junosom , preseo bi mu zivot do sudnjega dana!!!
Podrska za ovu devojku da istraje do kraja!Crna Gora jos jednom dokazala da je banana republika.Pazi dno dna , policajci stite manijaka!!!

nesh_bros

pre 13 godina

Srbi SHVATITE da vise ne treba da idete u CG ! Teraju nas iz restorana, tuku po diskotekama, ne mozete da plazu jer je za ruse i jos siluju devojke i nikom nista. Ja ne idem odavno i NIKAD vise necu otici tamo !

Digi

pre 13 godina

Stvarno mi je neizmerno zao devojke kojoj se dogodila ova strahota.Ali verujte mi ja sam celo jedno leto radio u budvi i svasta sam video.Dogadja se svake letnje sezone na stotina silovanja Srpskih devojaka koje iz sramote to i ne prijavljuju a i kada prijave budu grubo vredjane i isterane iz policije.Devedeset devet posto silovanja izvrse cetinjani i primorci koji sebe nazivaju crnogorcima.Kada sam pokusao da se suprostavim bilo mi je preceno cak i ubistvom a o zastiti policije mozete samo da sanjate.Od te godine vise nisam krocio u crnu goru a to preporucujem i svima iz Srbije.I da neko nebi pomislio da je ovo sto pisem zloba i izmisljotina da vam kazem samo da sam iz crne gore, od Drobnjaka i da veliki deo moje familije zivi u Srbiji vec dvesta godina i da me je sada sramota da ovde u Srbiji pricam o svom poreklu, ostajem samo Srbin bez porekla i svojih korena.

Svevladovic

pre 13 godina

Ja sam poslednji put u CG bio pre 17 godina. To je ujdeno i poslednji put u zivotu. U medjuvremenu sam letovao u Grckoj i Turskoj. I pre te moje posete CG sam takodje letovao u Grckoj. Najiskrenije ne mogu da razumem jedan jedini razlog zasto neko ide u CG na more. Da su dobri domacini - nisu, da su im usluge jeftine - nisu, da im je more prelepo - nije, da je put do tamo udoban - nije, itd. Ako neko zna zbog cega tamo ide i misli da moze da ima racionalan razlog za to neka ovde kaze. Sto se mene tice nece me videti dok sam ziv. I sto je najbolje - uzivam u toj svojoj odluci! Ima toliko lepih mesta za letovanje gde nas ne j**u za nase pare da sam uveren da je CG zaista najgora destinacija!

Boris

pre 13 godina

Kako mi postalju ljigavi ovi Crnogorci pa to je strasno!
A za ovog jadnika koji mora da siluje devojku pored svih para koje ima, nemam reci..

Vladimir PS

pre 13 godina

(modesty blaise, 5. avgust 2012 18:35)

Ne mozemo da se slozimo. Ako je u Americi 12.5% bilo negde oko 2000. godine, gde pravosudje i sve institucije najbolje/najnezavisnije funkcionisu, kako li je tek u drugim zemljama? Tamo nemaju cak ni podatke o tome. A sto se tice koliko je prijavljeno, koliko god da je, to je stvar onih nad kojima je silovanje izvrseno, ako nece da prijave to je njihova licna stvar, ovo nije, ovo je stvar sistema i pravde, ako vi nevinog coveka osudite jer ga je neko nabedio. A bolje je osloboditi i deset krivih nego osuditi jednog nevinog, tako da ta tvoja logika NE STOJI. Previse se slobode dalo u optuzbama za silovanje zenama, jer tu ne postoji previse materijalnih dokaza, a zene ko zene, nemaju granica i onda to zloupotrebljavaju. Ali da stvar nije toliko ozbiljna, i da zaprecena kazna nije skoro kao za ubistvo, ne bi me toliko zanimalo, ovako, to je vrlo ozbiljna stvar. Ovo vam je otprilike kao da nabedite nekoga za ubistvo, a da pritom nemate nijedan dokaz. Ja naprosto bez nedvosmislenih fizickih dokaza, ne bih ni slucajno osudio ikoga za silovanje. Ako postoji i mala sansa da je neko nevin, ta mogucnost mora dokazima da se otkloni, u suprotnom, greska je ako osudite. A u slucajevima silovanja, vrlo cesto se osudjuje na bazi svedocenja, a svedocenja se lako laziraju, sta je tako tesko da slazete??? Znaci, bez dokaza ja verujem da je svako nevin, i ni slucajno ne stajem na bilo ciju stranu.

Zivadin

pre 13 godina

Ma nije moguce brat pravoslavni Rus da je silovao?!
Ma nije moguce braca pravoslavna Crnogorci da ga stite?!
Srbi ce prolaziti kako prolaze (ginuce, bice proganjani, maltretirani, pljackani...) sve dok ne shvate ko su im prijatelji, a ko ne prijatelji. To ne mogu da shavate vec vise od 100 godina.

Danijel

pre 13 godina

Bio sam jednom u CG, video, nema potrebe vise. Za cenu pruzaju veliko nista i sve ono sto se dole nabrojano. Na zalost intelektuani nivo i mentalitet u CG ne zasluzuju komentar i onda - sta cu ja tamo?

Put your money where your mouth is

pre 13 godina

Ovo zaista pocinje da zvuci kao da CG ide ka sherijatskim zakonima, na kraju se ne bih iznenadio da R.R. jos bude osudjena jer je imala sex van braka. Zaista tuzno

sama kriva

pre 13 godina

Ja sam 90-tih kao student u BG stanovala u studentskom domu 'Patris Lumumba'. Dom su drzali Crnogorci, sigurno 50% mjesta u domu je bilo zauzeto od strane sada cnogorskih drzavljana. Ja sam sreca stanovala kao brucosu najlosijem bloku koji nije bio tako atraktivan te sam mogla neometano zadrzati mjesto ne plaseci se da ce neko doci i reci mi 'haj sad cisti se iz doma'.

Znalo seko u menzi, ispred telefonske govornice itd. red ne ceka....
Necu da duzim kakva je tamo atmosfera vladala tih nesretnih 90-tih, ali ja sam na autobusku stanicu linije 65 isla okolo a ne kroz domski prolaz gdje su stajali djetici, u strahu da im ne zapnem za oko. Price o silovanjima su kruzile po domu i bilo ih je dosta neprijavljenih, po principu sama si kriva.

Mikica

pre 13 godina

@Put your money where your mouth is
Šerijatski zakoni su veoma strogi i u takvom svetu silovanje se kažnjava vešanjem bez prava žalbe. A što se tiče CG, za razliku od nekadašnje CG, danas je to jedna obična barabska zemlja u koju nemam nameru da odem.

Stefan_Nis

pre 13 godina

Vratio se pre deseak dana sa Zakintosa.
Ovako, ispred skoro svake diskoteke ili restorana stoji Grk koji te recima, osmehom i stavom privlaci da mu udjes u objekat, i naravno na cistosrpskom prica. Drugo, ispred skoro svakog restorana se nalazi srpski meni itd. Ono sto je takodje jako interesantno, u prodavnicama sa suvenirima se nalaza zastave Srbije, partizana i zvezde.
U jednom marketu prodavac ti odgovara na srpskom i kod kase mu se nalaze slike Novaka, majca sa potpisima Srba itd.
Jel vredi nabrajati dalje?

promatrač

pre 13 godina

Nikoliću, Dačiću, Vučiću, Dinkiću, Jovanoviću, Koštunice...!

Hoću da moja država stane iza tj. ispred R.R.
Hoću da sutra državni tužilac i ambasador u Podgorici sutra budu u Budvi.
Hoću da se ovo istera do kraja.
Po cenu sukoba sa Milom, po cenu sukoba sa Putinom (mada ne verujem da će on štititi takvog "biznismena").

Hoću da vidim manijaka-biznismena u zatvoru, ako je to uradio.
Ili da vidim R.R. u zatvoru, ako laže.

Danas je to R.R., sutra to mogu biti ja.

M. Н. Лазар

pre 13 godina

Мени су навни коментатори, који прозивају државу Србију да заштити своју држављанку.
Није она МИЛАДИН КОВАЧЕВИЋ; није она никог обогаљила, није је ТОМИСЛАВ НИКОЛИЋ шетао по скупштини, нити је штитила влада и минисарство ВУКА ЈЕРЕМИЋА, нисмо ни ми ПОРЕСКЕ ОВЦЕ уплатили 1 мил.$, а све уз благослов БОРИСА ТАДИЋА (да се додворе љекарско, кулској екипи)! Kакву заштиту очекивати?

Di Stefano

pre 13 godina

(djole, 5. avgust 2012 16:27)

Ok, uplatiš hotel sa 4-5 zvezdica u Crnoj Gori, hotelsko osoblje se topi od ljubaznosti, a onda uveče izađeš u diskoteku i tamo te prebije nekoliko đetića kojima se "ne sviđaš". Jel to taj "elitni turizam"? A "paradajz turiste" i "gros od 2e" pominju snobovi kojima je poenta letovanja potrošiti što više para. Neko možda, na primer, na letovanju želi da uživa u prirodi i u moru a ne samo da troši pare...a priroda i more u CG se nikako ne mogu uporediti sa Grčkom, Italijom, Španijom itd. To puvanje oko elitnog turizma bi imalo smisla da je CG normalna, uređena, bezbedna država.

MKD

pre 13 godina

Moram priznati, koliko god ne gotivio Grcku politiku prema nama, ipak je Grcka neuporedivo lepsa, pristupacnija, predvidljivija a i jeftinija od CG, a da o bezbednosti i ljubaznosti personala ne govorim. CG je po meni bastion neogranicene moci ruskih bandita, karabina-smestaja sa jednim friziderom za tri sprata, losim putevima i bezobraznim cenama. Zao mi je sto moram da kazem, ali se slazem da stvarno ne vidim smisao odmora u CG iako sam mnoge godine letovao tamo. Turizam jednostavno nije za svakog, sto smo i mi pokazali u Ohridu...

LOL

pre 13 godina

@Crnogorac

Hahaha Crna Gora pravna drzava hahahaha, mora da vam zato Mila ispituju italijani..

Na svu srecu pa nemamo nista vise sa vama...

Daleko ste vi od bilo kakve pravne drzave, a mi ne zaostajemo mnogo za vama.

Aleksandar

pre 13 godina

@Vladimir PS

Zato sto u Americi mozes da dobijes milionsku odstetu i zato tamo ljudi lazu, posebno na njih 350 miliona. Ameri mnogo vole da se tuzakaju.
Ova devojka nema razloga da to radi, jer dobro znamo sta se dogadja u CG.

Ovo je veliki blam za crnogorsku policiju, posebno sto je ovo sve izaslo u novinama. Ako niste sposobni da budete policajci, onda budite konobari. Pustite druge da obavljaju policijski posao. Jer policija tome sluzi, a ne da lencari i uziva na drzavnoj dojci, sa svim semama, mitima i ostalim nakaradnim stvarima.

ransom

pre 13 godina

Pa bar beogradski mediji mogu da objave podatke i fotografiju dotičnog, nije valjda da se plaše tužbe iz CG ili ne daj Bože reakcije onog pijanog vepra koji glumi ambasadora?

sanja

pre 13 godina

(Zivadin, 5. avgust 2012 19:43)

Prvo, on njoj nije brat, drugo nije ni vernik-pravoslavac, jer da jeste ne bi silovao, trece ne zna se da li je Rus, zna se da je ruski drzavljanin, mozda je Gruzin poreklom. Sta bi bilo da je silovana od strane Srbina i to kod kuce? Jel bi to znacilo da mi nismo sami sebi 'brat', kako vi kazete? Vi bukvalno silovanje od strane jednog mafijasa (mafija ne poznaje ljubav prema drzavi, naciji, religiji...), podizete na nivo ljubavi i prijateljstva medju narodima (sto takodje ne postoji u stvarnosti). Vi automatski pretpostavljate da je pravoslavac (gro ruske mafije cine bivsi KGB-ovci, komunisti/ateisti) i sto ga stite pravoslavni Crnogorci i iz toga izvlacite zakljucak, da sta, pravoslavni narodi nam ne mogu biti prijatelji? A katolicki mogu? U politici nema prijateljstva ni sa jedne strane, samo zajednickih ili suprotstavljenih interesa. Ako gledamo politiku, mi imamo zajednickih interesa sa CG koji nisu prepoznati u drzavnim politikama, ali to je sasvim druga tema i nema veze sa jednim silovanjem. To je kao kad bi zbog bombardovanja 1999.rekli da su svi katolici losi i tako drzavnu politiku izjednacili sa svakim drzavljaninom Nato drzava. Uzas.

milovan

pre 13 godina

djole djole nije stvar u hotelu vec u onome sta ti se svidja kad pitas nekoga ko ide u egipat tunis itd utisci su svedeni na to sta se jede i pije dok su utisci iz grcke vezani za lepote mora i plaze to sto se tebi svidja da letujes u cg to je tvoje pravo ali je ruzno da drugima ulazis u novcanik jer ne moze svako da priusti sebi hotel sa 5 zvezdica da se razumemo nije mi krivo ja to mogu i letovao sam uhotelima sa 5 zvezdica ali ne u cg .to nije sustina odmor je onakav kako ga neko shvata ima mnogo jako bogatih ljudi koji kampuju da li u skupim kamperima ili satorima svejedno zato sto im se to dopada zdravlje je najbitnije a gde letujes to je stvar izbora ovako cini se da si hteo da se pohvalis da si ti iznad drugih koji letuju skromnije a da nema i tih ljudi cg ne bi imala od cega da zivi

sanja

pre 13 godina

Prvo, CG nije pravna drzava, vec je drzava kojom hara mafija, i to klasicna mafija. Nije ni Srbija pravna drzava, s tom razlikom sto bi ovde verovatno primili prijavu, ali se sudjenje verovatno nikada ne bi zavrsilo, i s tom razlikom sto investitori po Srbiji ne siluju zene, to bas ne smeju da rade, ali zato smeju da truju okolinu npr, da pljackaju... Mafijaski poslovi u CG su daleko obimniji i transparentniji i u njih je na klasican nacin upleten drzavni vrh. Neko napisa zasto Srbi idu u Cg, kad je Grcka lepsa. Zena nije otisla dole jer joj je lepa CG, vec da bi radila, sto je zaista tuzna slika Srbije u 2012.godini. Grcka jeste lepsa, ali to nije tema ovde. Neki Grci nas vole, neki nas ne vole, neki Crnogorci nas vole, a neki novokomponovani nas mrze, ali ni to ovde nije tema.

Tranzicija

pre 13 godina

Rus je investitor (suvlasnik kazina u hotelu), a devojka je radna snaga. Eto, prosto i jednostavno zasto stite Rusa, a devojci savetuju da ga ne prijavi. Dotle smo stigli. Tranzicija. Tuzno, jadno.

Kiza

pre 13 godina

Pre neki dan se vracali iz CG, nekom decku u basu pozlilo.Izneli ga napolje,a on se jedno pola sata, sav tresao i imao,ubrzan rad srca sav obliven znojem...Zvali Smo hitnu ,15 puta i nisu hteli da dodju,navodno nije nista opasno.Na kraju Smo pozvali taxi,koji je dosao za 2 minuta.Da mu se nesto nedaj boze desilo,mislim da bi ceo autobus otisao u hitnu i tamo bi bilo sta bi bilo...Inace provod i sve ostalo u CG je OK.

goran

pre 13 godina

@Vladimir PG: omašio si poentu! Tema vesti nije da li je ona silovana ili nije, već to što je policija odbijala da primi prijavu.

Savet

pre 13 godina

Samo jedan savet koji mozda svi su ga znali. Ako ne pali tuzba ili prijava zbog zataskivanja, neka promeni adresu prijave u Strasburgu.
Link :
http://www.coe.org.rs/def/tdoc_sr/council_of_europe/coe_institutions/?conid=18

Saosecam sa devojkom, nadam se ce moci da istera pravdu.

cento

pre 13 godina

(tswelee, 5. avgust 2012 14:15)

A da pročitaš cijeli članak a ne samo naslov.Cura je radila na recepciji a nije otišla na ljetovanje.

modesty blaise

pre 13 godina

@Vladimir PS: u pravu si, ponekad zene lazno prijave silovanje. No, s obzirom da manje od 10% silovanja ikada bude prijavljeno (zbog pretnji od strane napasnika, i zbog predrasuda i negiranja kriminala od strane policije i drustva), i onda samo oko 1-3% tih prijavljnih budu lazne prijave, mozemo se sloziti da su sanse za lazno prijavljivanje ekstremno male.

Ono sto mene daleko vise brine su onih 90+% zrtava silovanja u cijem slucaju pravda nikada ne bude zadovoljena. Nadajmo se da ovo nece biti jedan od tih slucajeva.

Kvazimodo

pre 13 godina

Ruzno vreme je doslo na ove nase prostore, pa se sve cesce vide i dozivljavaju scene koje lice na one iz americkih serija , poput CSI. Onaj koji ima para (Rus u ovom slucaju) je (verovatno) napastvovao tu devojku, a ona "nema ledja". On ima para, ona ih nema. Kada je pravdu htela da potrazi u policiji, oni su je savetovali da to necini (mada to u americkim serijama ne cine), jer ipak je on bogat. Nju ce mrcvariti po sudovima, ako ikada dodje do suda, pa ce, kao u americkim serijama, da je ispituju zasto je nosila suknju dugu 38 cm, umesto 40, zasto je bila toliko nasminkana, zasto je stavila izazovan parfem, i tako dalje. Cula sam za slucaj da je policija u Makedoniji (sigurna sam da to vazi i za ceo region Balkana), odgovarajuci na poziv za nasilje u porodici izmedju muza i zene, kada je zena rekla da je muz isamarao, da su je "strucno" savetovali kako to nije nista, to su "samo 2-3 samara", i da ne pravi veliku buku oko toga. Ovo nije slucaj nasilja u porodici, ali jeste ogledalo policije i policija u regionu. Strasno je, znam. Moju devojcicu cu da upisem na kurs samoodbrane, jer mislim da moze samo u sebe da se uzda.

Aleksandar

pre 13 godina

@Vladimir PS

Za silovanje postoji dokaz, a to je DNK oko vagine ili anusa. DNK otpale koze po telu. I to je jedini dokaz koji se tretira kao dokaz, kada nema ostalih. Tipa kamera, svedoci....itd. To se radi odmah po prijavi, da DNK ne bi kojim slucajem propao ili se izgubio. Sto je policija na licu mesta morala da uradi. To ti, vala, rade i u Americi. I tako se otklanja sumnja na lazne prijave. Inace, u Americi, prema broju stanovnika, uvek ce se naci na hiljade njih koji lazu. Sto zbog dosade, sto zbog nacina zivota koji im je kreiran tamo. Ali, kod nas to i ne zele da rade jer se zna kakvo je sudstvo, zna se da moze da zaglavi zatvor, pa makar i govorila istinu.

Sto se tice silovanja, naime to obesni bogatasi i rade. Jer mu se moze. Moze se svakome, ali to nije u redu, nit je dobro. A ti obesni bogatasi mogu, jer se kao kukavice kriju iza para, advokata, jos para i jos advokata. Kao sto je vec receno, ona nema para, a on ima vise nego sto je potrebno planeti. Ona zeli da ga vidi iza resetaka, pare joj nisu ni vazne, jer one ne mogu ikada pokriti traumu koju je dozivela.

Vladimir PS

pre 13 godina

(Aleksandar, 6. avgust 2012 00:24)

Ocigledno ne poznajes materiju, ja studiram prava pa znam malo detaljnije kako to ide. Sam DNK ne moze da bude dokaz, cak ni tragovi sperme, mora da postoje tragovi NASILNOG PRODORA, u tome je kljuc. Ako toga nema, u Americi se prijave za silovanja uglavnom odbacuju. Jer bilo je ranije slucajeva da zena pristane dobrovoljno na seks, a posle ga tuzi za silovanje (jedna je tako tuzila, pa se kasnije pojavio video snimak na kom se vidi ne samo da nije silovana, vec cak da ona inicira seks, dobila je 11 godina zatvora zbog teskog oblika krivokletstva). Tragovi DNK postoje, ali to uopste ne znaci da je bilo silovanja. Tacno se zna, u forenzici, kako izgleda nasilan a kako prirodan prodor u vaginu, i to se uglavnom prepoznaje po unutrasnjim povredama, i moze da se prepozna cak i par nedelja nakon silovanja. Tako da, bez tog dokaza, glupo je da se ikome veruje na rec.