Utorak, 24.07.2012.

14:37

Tači: Ban prihvatio novu realnost

Kosovski premijer Hašim Tači izjavio je da je generalni sekretar UN Ban Ki Mun "prihvatio novu realnost na Kosovu".

Izvor: Beta

Taèi: Ban prihvatio novu realnost IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

lola sartre

pre 13 godina

Taci kao i uvek: smireno, mudro, diplomatski! Toga fali u nasoj dnevnoj politici. Zbog zurbe da zabijemo go, nazabijasmo se autogolova, da je izjednacenje rezultata sve dalje i dalje. Kosovo danas vodi skoro i neigrajuci.

SekularnaDrzava

pre 13 godina

"Ban Kim Mun je danas posetio i Visoke Decane bez pratnje predstavnika "drzave kosova" sto znaci da je time prihvatio i postojanje nezavisnih Visokih Decana a i ceo dan je pricao o Severnom Kosovu sto znaci da je prihvatio realnost da tamo ne postoji niti ce postojati nikakva albanska vlast i kontrola.
(l., 24. jul 2012 19:46)
-------------------------------
Ovde kod nas se postuje Ustav Drzave. Kosovo je sekularna Drzava.
B.K.Mun je bio isto u Djamiji u Prizrenu tamo nema sta da trazi politika. Ako krse Ustav imaju da lete svi napolje (kao sto je radio Ustav sa dva predsednika Drzave). Nije kao u Srbiji tamo Pop izigrava Predsednika ili Premijera, ili Predsednik/Premijer Popa. Ovde ima reda.Daleko ste Vi, predaleko.

lola sartre

pre 13 godina

Taci kao i uvek: smireno, mudro, diplomatski! Toga fali u nasoj dnevnoj politici. Zbog zurbe da zabijemo go, nazabijasmo se autogolova, da je izjednacenje rezultata sve dalje i dalje. Kosovo danas vodi skoro i neigrajuci.

l.

pre 13 godina

Ban Kim Mun je danas posetio i Visoke Decane bez pratnje predstavnika "drzave kosova" sto znaci da je time prihvatio i postojanje nezavisnih Visokih Decana a i ceo dan je pricao o Severnom Kosovu sto znaci da je prihvatio realnost da tamo ne postoji niti ce postojati nikakva albanska vlast i kontrola.

bezimena

pre 13 godina

kako god danas je realnost jedno a za 20 godina drugo
(zoki, 24. jul 2012 15:38)

Naravno, svakih 20 godina Srba je sve manje, za oko 600.000...to je realnost. Da li neko želi da mu potomci žive u državi Albanaca i ostalih gradjana koji u toj državi (pitanje je kako će se ime Srbije "preimenovati") žive!?

Emiliano Zapata

pre 13 godina

Realnost? Takodjer je realnost da dvije clanice UN-a i saveznici "zapada" i pogotovu Amerike, Gruzija i Izrael
ne priznaju Tacijevu realnost. A zasto je ne priznaju kad
je sve tako jasno. Da je kako Taci kaze, samo bi se jos Srbija
i BiH (zbog RS) odupirale priznanju neovisnosti. Realnost je da
cak dva tako bliska saveznika kao Izrael i Gruzija ne priznaju "Kosova*", i nikad ga nece priznati.

Taci premijer, ne obracajuci se sad na sva zlodela sto mu se stavljaju na teret, isto zako je realnost da je uhvacen u prodavnici EPA u Svici kako krade Levisice i Lacost majce. Ziva istina, a i Dick Marty je covjek sa tolikim kredibilitetom, da se nikad ne bi usudio tvrdit nesto bez osnove.

Srbija ne treba priznat nikad Kosovo bez najvece moguce koristi za nju. Zadrzat sjever, exteritorialni suverenitet za Decane, Gracanicu i Pecku patrijarhiju, odstetu za imovinu i urumpiranu infrastrukturu itd...

Ovo sto sam napisao je stav mnogih liberalnih politicara (sredina, tik desno od sredine) u Svicarskoj koji se itekako ne slazu sa pristumom mocnih prema Srbiji u Kosovskom pitanju.

Zivjela Srbija i svi njeni gradjani!

realan

pre 13 godina

Nova realnost na Kosovu - raste radikalni Islam da se uskoro moraš priključiti muslimanskoj braći ili doživeti sudbinu onih koji im se protive. Realnost je i da Kosovo nikada neće postati demokratska sredina jer to želi mali broj građana Kosova.

Technocrat

pre 13 godina

Citam komentare i primecujem bednu, jadnu zelju da se, po ko zna koji put, stvarnost okrene naopacke.

Zeleli to mi ili ne, Kosovo posecuju mnogi drzavnici, diplomate u drzavnickim posetama. Ne privatnim. Nas problem je sto mi to okrecemo naopako kao da se i nije desilo, a jeste.

Umanjivanje vaznosti Ban Ki Muna, nas stari specijalitet, po kojem, ko god nije uz nas, taj ne vredi.

Ono sto je kljucno to je da je Srbija kosovske Albance terala i na kraju uspesno oterala. A oni su, avaj, bili toliko bezobrazni i bezobzirni, da su otisli sa Kosovom (a Srbija je potpuno zanemarila cinjenicu da Albanaca na Kosovu nije bilo par procenata, nego velika, ogromna vecina). Sve sto se Albancima desavalo desetinama godina, u Srbiji je presucivano, to je bila i zvanicna politika. Naglasavani su samo incidenti (a bilo ih je) u kojima su stradali Srbi. I danas Srbija, valjda, veruje da su Albanci na Kosovu uzivali prethodnih decenija. Ili je, bolje receno potpuno nezainteresovana za sva pitanja Albanaca. A tako se Kosovo ne moze zadrzati u Srbiji. Ne moze se zanemariti cinjenica da na Kosovu zive i Albanci. A ta cinjenica ne samo da je zanemarivana, nego je bilo ocigledno da su Albanci tretirani kao drugorazredni narod, sto je velikim delom uzrokovalo sve probleme.

I ovo sto Srbija radi danas nikako ne ide u smeru vracanja Kosova u Srbiju, nego upravo suprotno.

Tacka*

pre 13 godina

Covece ne lazi svoj narod. Evo sta je Ban rekao:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18974796
Znaci samo izraz zabrinutosti i nista vise. Tacka. A ti izvrci pricu koliko hoces.

hronolog

pre 13 godina

Malo realne realnosti, tj. htronologije:

1998 - Tvrdimo da treba sve Albance isterati sa Kosova iako ih ima preko 90%
1999 - pobedili smo NATO
2008 - Kosovo se NIKADA NECE ODCEPITI tj. postati samostalna drzava
2010 - MSP nije shvatio sta smo zeleli da ga pitamo
2012 - Generalni sekretar UN na Kosovu, a bez da ga prate oni koji bi mu trebali biti domacini tj. neko iz vlade Srbije
2012 - svadjamo se jeli Kosovo priznalo 99 ili 100 drzava
1990-danas - "Bela kuga' Nas ubija po oko 30.000 svake godine

Ćira J.

pre 13 godina

Kad narkodiler u mutnom lovi priviđaju mu se pusti snovi! P.S.Ban Ki Mun je u današnjem diplomatskom svetu značajan kao kliker među biserima,te tako bilo kakve njegove izjave možemo shvatiti "na levo uvo uđe,na desno izađe!"

antifilozof

pre 13 godina

Ne vidim ni jedan konstruktivan komentar. Uglavnom se svi nasladjujete Tacijevim neuspehom od kojeg nemamo neke posebne koristi.
Koliko vidim za nas je bitno sto veliki sef nije pao pod uticaj vec insistira na Slobinoj rezoluciji1244, sto vidim kao najpozitivniju stvar.

Косовски витез

pre 13 godina

Е мој Тачи, готово је са демагогијом, каква црна твоја држава. Која то држава има резолуцију уместо устава? хахахаха

Miki

pre 13 godina

Provereni lek protiv dosade u Srbiji je da se pomene reč "Realnost". Odmah se stvori cirkusko-vašarska atmosfera, sa ljudima koji dube na glavi. gutaju plamen, testerišu jedni druge na pola, pa se ponovo spajaju, i deru se kako ne treba nasedati na nekakvu tamo realnost drugačiju od one koju oni demonstriraju.

Небојша

pre 13 godina

Ту причу о прихватању реалности теба ставити ВАН ЗАКОНА јер је РАТНО-ХУШКАЧКА. Опште познато је да сваки рат мења реалност на терену. Позив на прихватање реалности на терену само призива дешавња која ће успоставити неку НОВУ РЕАЛНОСТ на терену, и тако довека.

Mladen Mladenović

pre 13 godina

Ako je Ban Ki Mun prihvatio tu "novu realnost" znaci da cete se "skinuti s vrata Srbiji" i da vise necete insistirati na tehnickim pregovorima jer, sta ce vam pregovori ako je Ban priznao?!Sta biznacilo obicno srpsko priznavanje ako su "novu realnost" priznale sve svetske sile, posebno one koje su bombama "oslobadjale" Srbiju?! Smatram da Srbija, bez obzira na "lovorike" koje beru albanski "multietnicari", treba da prekine sve vrste pregovora sa Pristinom i da stvari vrati na sustinske pregovore cime bi izbegla prevaru koju nam naturaju Albanci, SAD i EU pod floskulom o "slobodnom protoku robe, ljudi i ideja", sto predstavlja najobicniju prevaru i drugi nacin da Srbija fakticki prizna nezavisnost ove monstruozne tvorevine.

slx

pre 13 godina

Pre ce biti da ce Taci prihvatiti novu realnost,
ha ha pomislio covek da ce Ban da ga slusa.
Realnost je da su Rusija i Kina odlucno protiv Tacijeve realnosti,
a UN nemogu jednostrano da izglasaju.
Prema tome Taci ce morati prihvatiti novu realnost.

see you soon

pre 13 godina

A kad cete vi da prihvatite novu realnost? Niti cete ikada na Olimpijske igre, niti ce vam ikada ukinuti vize.
Uzivajte u igrama i navijajte za SRBIJU!

άρχων Τριβαλλούς

pre 13 godina

@Marina
Ма је л' прихватио?! Е, сада ће ОУН по убрзаном поступку добити нову чланицу. Срећa, срећа, радост!

п.с. Нема решења статуса Косова и Метохије ван оквира ОУН. Брисел може помоћи око ''техничких'' питања и решавања свакодневних проблема који су настали окупацијом дела територије Србије, али крајњи исход и решење јесте прихватање реалности на терену: тзв. Kosova је неуспео покушај Империје и њених сатрапа да створе сателитску државу. Што пре прихвате реалност, пре ће доћи и до договора. Само је питање да ли они желе договор јер ''divide et impera'' главна је смерница.
У међувремену, ви поклоници западног неоимперијализма, барем прекините са провидним, шупљим и плитким фразама које вређају здрав разум.

Milan

pre 13 godina

Kosovo je imalo relanost i 1941 do 1945 kada su njime vladali albanski balisti...ali se ta realnost promenila! Sada oni imaju malo jace saveznike nego Talijane i Nemce tada ali na Balkanu nijedan kamen ne ostane na svome mestu dugo vremena a kamoli granice!

Salvador Dali

pre 13 godina

Tači je dodao da je više od polovine zemalja članica UN priznalo Kosovo?
Moramo da prihvatimo novu realnost da je polovina od 193 zapravo 91?

Marina

pre 13 godina

Sama činjenica da je Ban posjetio Kosovo i razgovarao s Tačijem ,govori da je prihvatio neovisnost tj.realnost na Kosovu. U protivnom bi išao i kod Dodika jer mu je cilj ove turneje posjetiti novonastale države u regiji nakon raspada SFRJ...

око

pre 13 godina

овај никад да нас обавести нечим новим па човече знаш ли од кад је 1244 реалност

Милан

pre 13 godina

Ало, "докторе Менгеле" ући ћете ви у УН и ЕУ лимбурга месеца. Готово је, преговори се враћају у УН, тамо где им је и место.

Marina

pre 13 godina

Sama činjenica da je Ban posjetio Kosovo i razgovarao s Tačijem ,govori da je prihvatio neovisnost tj.realnost na Kosovu. U protivnom bi išao i kod Dodika jer mu je cilj ove turneje posjetiti novonastale države u regiji nakon raspada SFRJ...

Salvador Dali

pre 13 godina

Tači je dodao da je više od polovine zemalja članica UN priznalo Kosovo?
Moramo da prihvatimo novu realnost da je polovina od 193 zapravo 91?

око

pre 13 godina

овај никад да нас обавести нечим новим па човече знаш ли од кад је 1244 реалност

hronolog

pre 13 godina

Malo realne realnosti, tj. htronologije:

1998 - Tvrdimo da treba sve Albance isterati sa Kosova iako ih ima preko 90%
1999 - pobedili smo NATO
2008 - Kosovo se NIKADA NECE ODCEPITI tj. postati samostalna drzava
2010 - MSP nije shvatio sta smo zeleli da ga pitamo
2012 - Generalni sekretar UN na Kosovu, a bez da ga prate oni koji bi mu trebali biti domacini tj. neko iz vlade Srbije
2012 - svadjamo se jeli Kosovo priznalo 99 ili 100 drzava
1990-danas - "Bela kuga' Nas ubija po oko 30.000 svake godine

Milan

pre 13 godina

Kosovo je imalo relanost i 1941 do 1945 kada su njime vladali albanski balisti...ali se ta realnost promenila! Sada oni imaju malo jace saveznike nego Talijane i Nemce tada ali na Balkanu nijedan kamen ne ostane na svome mestu dugo vremena a kamoli granice!

άρχων Τριβαλλούς

pre 13 godina

@Marina
Ма је л' прихватио?! Е, сада ће ОУН по убрзаном поступку добити нову чланицу. Срећa, срећа, радост!

п.с. Нема решења статуса Косова и Метохије ван оквира ОУН. Брисел може помоћи око ''техничких'' питања и решавања свакодневних проблема који су настали окупацијом дела територије Србије, али крајњи исход и решење јесте прихватање реалности на терену: тзв. Kosova је неуспео покушај Империје и њених сатрапа да створе сателитску државу. Што пре прихвате реалност, пре ће доћи и до договора. Само је питање да ли они желе договор јер ''divide et impera'' главна је смерница.
У међувремену, ви поклоници западног неоимперијализма, барем прекините са провидним, шупљим и плитким фразама које вређају здрав разум.

Милан

pre 13 godina

Ало, "докторе Менгеле" ући ћете ви у УН и ЕУ лимбурга месеца. Готово је, преговори се враћају у УН, тамо где им је и место.

slx

pre 13 godina

Pre ce biti da ce Taci prihvatiti novu realnost,
ha ha pomislio covek da ce Ban da ga slusa.
Realnost je da su Rusija i Kina odlucno protiv Tacijeve realnosti,
a UN nemogu jednostrano da izglasaju.
Prema tome Taci ce morati prihvatiti novu realnost.

Technocrat

pre 13 godina

Citam komentare i primecujem bednu, jadnu zelju da se, po ko zna koji put, stvarnost okrene naopacke.

Zeleli to mi ili ne, Kosovo posecuju mnogi drzavnici, diplomate u drzavnickim posetama. Ne privatnim. Nas problem je sto mi to okrecemo naopako kao da se i nije desilo, a jeste.

Umanjivanje vaznosti Ban Ki Muna, nas stari specijalitet, po kojem, ko god nije uz nas, taj ne vredi.

Ono sto je kljucno to je da je Srbija kosovske Albance terala i na kraju uspesno oterala. A oni su, avaj, bili toliko bezobrazni i bezobzirni, da su otisli sa Kosovom (a Srbija je potpuno zanemarila cinjenicu da Albanaca na Kosovu nije bilo par procenata, nego velika, ogromna vecina). Sve sto se Albancima desavalo desetinama godina, u Srbiji je presucivano, to je bila i zvanicna politika. Naglasavani su samo incidenti (a bilo ih je) u kojima su stradali Srbi. I danas Srbija, valjda, veruje da su Albanci na Kosovu uzivali prethodnih decenija. Ili je, bolje receno potpuno nezainteresovana za sva pitanja Albanaca. A tako se Kosovo ne moze zadrzati u Srbiji. Ne moze se zanemariti cinjenica da na Kosovu zive i Albanci. A ta cinjenica ne samo da je zanemarivana, nego je bilo ocigledno da su Albanci tretirani kao drugorazredni narod, sto je velikim delom uzrokovalo sve probleme.

I ovo sto Srbija radi danas nikako ne ide u smeru vracanja Kosova u Srbiju, nego upravo suprotno.

see you soon

pre 13 godina

A kad cete vi da prihvatite novu realnost? Niti cete ikada na Olimpijske igre, niti ce vam ikada ukinuti vize.
Uzivajte u igrama i navijajte za SRBIJU!

Небојша

pre 13 godina

Ту причу о прихватању реалности теба ставити ВАН ЗАКОНА јер је РАТНО-ХУШКАЧКА. Опште познато је да сваки рат мења реалност на терену. Позив на прихватање реалности на терену само призива дешавња која ће успоставити неку НОВУ РЕАЛНОСТ на терену, и тако довека.

lola sartre

pre 13 godina

Taci kao i uvek: smireno, mudro, diplomatski! Toga fali u nasoj dnevnoj politici. Zbog zurbe da zabijemo go, nazabijasmo se autogolova, da je izjednacenje rezultata sve dalje i dalje. Kosovo danas vodi skoro i neigrajuci.

Ćira J.

pre 13 godina

Kad narkodiler u mutnom lovi priviđaju mu se pusti snovi! P.S.Ban Ki Mun je u današnjem diplomatskom svetu značajan kao kliker među biserima,te tako bilo kakve njegove izjave možemo shvatiti "na levo uvo uđe,na desno izađe!"

Tacka*

pre 13 godina

Covece ne lazi svoj narod. Evo sta je Ban rekao:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18974796
Znaci samo izraz zabrinutosti i nista vise. Tacka. A ti izvrci pricu koliko hoces.

Косовски витез

pre 13 godina

Е мој Тачи, готово је са демагогијом, каква црна твоја држава. Која то држава има резолуцију уместо устава? хахахаха

Emiliano Zapata

pre 13 godina

Realnost? Takodjer je realnost da dvije clanice UN-a i saveznici "zapada" i pogotovu Amerike, Gruzija i Izrael
ne priznaju Tacijevu realnost. A zasto je ne priznaju kad
je sve tako jasno. Da je kako Taci kaze, samo bi se jos Srbija
i BiH (zbog RS) odupirale priznanju neovisnosti. Realnost je da
cak dva tako bliska saveznika kao Izrael i Gruzija ne priznaju "Kosova*", i nikad ga nece priznati.

Taci premijer, ne obracajuci se sad na sva zlodela sto mu se stavljaju na teret, isto zako je realnost da je uhvacen u prodavnici EPA u Svici kako krade Levisice i Lacost majce. Ziva istina, a i Dick Marty je covjek sa tolikim kredibilitetom, da se nikad ne bi usudio tvrdit nesto bez osnove.

Srbija ne treba priznat nikad Kosovo bez najvece moguce koristi za nju. Zadrzat sjever, exteritorialni suverenitet za Decane, Gracanicu i Pecku patrijarhiju, odstetu za imovinu i urumpiranu infrastrukturu itd...

Ovo sto sam napisao je stav mnogih liberalnih politicara (sredina, tik desno od sredine) u Svicarskoj koji se itekako ne slazu sa pristumom mocnih prema Srbiji u Kosovskom pitanju.

Zivjela Srbija i svi njeni gradjani!

Mladen Mladenović

pre 13 godina

Ako je Ban Ki Mun prihvatio tu "novu realnost" znaci da cete se "skinuti s vrata Srbiji" i da vise necete insistirati na tehnickim pregovorima jer, sta ce vam pregovori ako je Ban priznao?!Sta biznacilo obicno srpsko priznavanje ako su "novu realnost" priznale sve svetske sile, posebno one koje su bombama "oslobadjale" Srbiju?! Smatram da Srbija, bez obzira na "lovorike" koje beru albanski "multietnicari", treba da prekine sve vrste pregovora sa Pristinom i da stvari vrati na sustinske pregovore cime bi izbegla prevaru koju nam naturaju Albanci, SAD i EU pod floskulom o "slobodnom protoku robe, ljudi i ideja", sto predstavlja najobicniju prevaru i drugi nacin da Srbija fakticki prizna nezavisnost ove monstruozne tvorevine.

realan

pre 13 godina

Nova realnost na Kosovu - raste radikalni Islam da se uskoro moraš priključiti muslimanskoj braći ili doživeti sudbinu onih koji im se protive. Realnost je i da Kosovo nikada neće postati demokratska sredina jer to želi mali broj građana Kosova.

l.

pre 13 godina

Ban Kim Mun je danas posetio i Visoke Decane bez pratnje predstavnika "drzave kosova" sto znaci da je time prihvatio i postojanje nezavisnih Visokih Decana a i ceo dan je pricao o Severnom Kosovu sto znaci da je prihvatio realnost da tamo ne postoji niti ce postojati nikakva albanska vlast i kontrola.

bezimena

pre 13 godina

kako god danas je realnost jedno a za 20 godina drugo
(zoki, 24. jul 2012 15:38)

Naravno, svakih 20 godina Srba je sve manje, za oko 600.000...to je realnost. Da li neko želi da mu potomci žive u državi Albanaca i ostalih gradjana koji u toj državi (pitanje je kako će se ime Srbije "preimenovati") žive!?

Miki

pre 13 godina

Provereni lek protiv dosade u Srbiji je da se pomene reč "Realnost". Odmah se stvori cirkusko-vašarska atmosfera, sa ljudima koji dube na glavi. gutaju plamen, testerišu jedni druge na pola, pa se ponovo spajaju, i deru se kako ne treba nasedati na nekakvu tamo realnost drugačiju od one koju oni demonstriraju.

SekularnaDrzava

pre 13 godina

"Ban Kim Mun je danas posetio i Visoke Decane bez pratnje predstavnika "drzave kosova" sto znaci da je time prihvatio i postojanje nezavisnih Visokih Decana a i ceo dan je pricao o Severnom Kosovu sto znaci da je prihvatio realnost da tamo ne postoji niti ce postojati nikakva albanska vlast i kontrola.
(l., 24. jul 2012 19:46)
-------------------------------
Ovde kod nas se postuje Ustav Drzave. Kosovo je sekularna Drzava.
B.K.Mun je bio isto u Djamiji u Prizrenu tamo nema sta da trazi politika. Ako krse Ustav imaju da lete svi napolje (kao sto je radio Ustav sa dva predsednika Drzave). Nije kao u Srbiji tamo Pop izigrava Predsednika ili Premijera, ili Predsednik/Premijer Popa. Ovde ima reda.Daleko ste Vi, predaleko.

antifilozof

pre 13 godina

Ne vidim ni jedan konstruktivan komentar. Uglavnom se svi nasladjujete Tacijevim neuspehom od kojeg nemamo neke posebne koristi.
Koliko vidim za nas je bitno sto veliki sef nije pao pod uticaj vec insistira na Slobinoj rezoluciji1244, sto vidim kao najpozitivniju stvar.

lola sartre

pre 13 godina

Taci kao i uvek: smireno, mudro, diplomatski! Toga fali u nasoj dnevnoj politici. Zbog zurbe da zabijemo go, nazabijasmo se autogolova, da je izjednacenje rezultata sve dalje i dalje. Kosovo danas vodi skoro i neigrajuci.

Marina

pre 13 godina

Sama činjenica da je Ban posjetio Kosovo i razgovarao s Tačijem ,govori da je prihvatio neovisnost tj.realnost na Kosovu. U protivnom bi išao i kod Dodika jer mu je cilj ove turneje posjetiti novonastale države u regiji nakon raspada SFRJ...

see you soon

pre 13 godina

A kad cete vi da prihvatite novu realnost? Niti cete ikada na Olimpijske igre, niti ce vam ikada ukinuti vize.
Uzivajte u igrama i navijajte za SRBIJU!

slx

pre 13 godina

Pre ce biti da ce Taci prihvatiti novu realnost,
ha ha pomislio covek da ce Ban da ga slusa.
Realnost je da su Rusija i Kina odlucno protiv Tacijeve realnosti,
a UN nemogu jednostrano da izglasaju.
Prema tome Taci ce morati prihvatiti novu realnost.

Милан

pre 13 godina

Ало, "докторе Менгеле" ући ћете ви у УН и ЕУ лимбурга месеца. Готово је, преговори се враћају у УН, тамо где им је и место.

Salvador Dali

pre 13 godina

Tači je dodao da je više od polovine zemalja članica UN priznalo Kosovo?
Moramo da prihvatimo novu realnost da je polovina od 193 zapravo 91?

око

pre 13 godina

овај никад да нас обавести нечим новим па човече знаш ли од кад је 1244 реалност

Ćira J.

pre 13 godina

Kad narkodiler u mutnom lovi priviđaju mu se pusti snovi! P.S.Ban Ki Mun je u današnjem diplomatskom svetu značajan kao kliker među biserima,te tako bilo kakve njegove izjave možemo shvatiti "na levo uvo uđe,na desno izađe!"

Milan

pre 13 godina

Kosovo je imalo relanost i 1941 do 1945 kada su njime vladali albanski balisti...ali se ta realnost promenila! Sada oni imaju malo jace saveznike nego Talijane i Nemce tada ali na Balkanu nijedan kamen ne ostane na svome mestu dugo vremena a kamoli granice!

realan

pre 13 godina

Nova realnost na Kosovu - raste radikalni Islam da se uskoro moraš priključiti muslimanskoj braći ili doživeti sudbinu onih koji im se protive. Realnost je i da Kosovo nikada neće postati demokratska sredina jer to želi mali broj građana Kosova.

Emiliano Zapata

pre 13 godina

Realnost? Takodjer je realnost da dvije clanice UN-a i saveznici "zapada" i pogotovu Amerike, Gruzija i Izrael
ne priznaju Tacijevu realnost. A zasto je ne priznaju kad
je sve tako jasno. Da je kako Taci kaze, samo bi se jos Srbija
i BiH (zbog RS) odupirale priznanju neovisnosti. Realnost je da
cak dva tako bliska saveznika kao Izrael i Gruzija ne priznaju "Kosova*", i nikad ga nece priznati.

Taci premijer, ne obracajuci se sad na sva zlodela sto mu se stavljaju na teret, isto zako je realnost da je uhvacen u prodavnici EPA u Svici kako krade Levisice i Lacost majce. Ziva istina, a i Dick Marty je covjek sa tolikim kredibilitetom, da se nikad ne bi usudio tvrdit nesto bez osnove.

Srbija ne treba priznat nikad Kosovo bez najvece moguce koristi za nju. Zadrzat sjever, exteritorialni suverenitet za Decane, Gracanicu i Pecku patrijarhiju, odstetu za imovinu i urumpiranu infrastrukturu itd...

Ovo sto sam napisao je stav mnogih liberalnih politicara (sredina, tik desno od sredine) u Svicarskoj koji se itekako ne slazu sa pristumom mocnih prema Srbiji u Kosovskom pitanju.

Zivjela Srbija i svi njeni gradjani!

Косовски витез

pre 13 godina

Е мој Тачи, готово је са демагогијом, каква црна твоја држава. Која то држава има резолуцију уместо устава? хахахаха

l.

pre 13 godina

Ban Kim Mun je danas posetio i Visoke Decane bez pratnje predstavnika "drzave kosova" sto znaci da je time prihvatio i postojanje nezavisnih Visokih Decana a i ceo dan je pricao o Severnom Kosovu sto znaci da je prihvatio realnost da tamo ne postoji niti ce postojati nikakva albanska vlast i kontrola.

άρχων Τριβαλλούς

pre 13 godina

@Marina
Ма је л' прихватио?! Е, сада ће ОУН по убрзаном поступку добити нову чланицу. Срећa, срећа, радост!

п.с. Нема решења статуса Косова и Метохије ван оквира ОУН. Брисел може помоћи око ''техничких'' питања и решавања свакодневних проблема који су настали окупацијом дела територије Србије, али крајњи исход и решење јесте прихватање реалности на терену: тзв. Kosova је неуспео покушај Империје и њених сатрапа да створе сателитску државу. Што пре прихвате реалност, пре ће доћи и до договора. Само је питање да ли они желе договор јер ''divide et impera'' главна је смерница.
У међувремену, ви поклоници западног неоимперијализма, барем прекините са провидним, шупљим и плитким фразама које вређају здрав разум.

hronolog

pre 13 godina

Malo realne realnosti, tj. htronologije:

1998 - Tvrdimo da treba sve Albance isterati sa Kosova iako ih ima preko 90%
1999 - pobedili smo NATO
2008 - Kosovo se NIKADA NECE ODCEPITI tj. postati samostalna drzava
2010 - MSP nije shvatio sta smo zeleli da ga pitamo
2012 - Generalni sekretar UN na Kosovu, a bez da ga prate oni koji bi mu trebali biti domacini tj. neko iz vlade Srbije
2012 - svadjamo se jeli Kosovo priznalo 99 ili 100 drzava
1990-danas - "Bela kuga' Nas ubija po oko 30.000 svake godine

Mladen Mladenović

pre 13 godina

Ako je Ban Ki Mun prihvatio tu "novu realnost" znaci da cete se "skinuti s vrata Srbiji" i da vise necete insistirati na tehnickim pregovorima jer, sta ce vam pregovori ako je Ban priznao?!Sta biznacilo obicno srpsko priznavanje ako su "novu realnost" priznale sve svetske sile, posebno one koje su bombama "oslobadjale" Srbiju?! Smatram da Srbija, bez obzira na "lovorike" koje beru albanski "multietnicari", treba da prekine sve vrste pregovora sa Pristinom i da stvari vrati na sustinske pregovore cime bi izbegla prevaru koju nam naturaju Albanci, SAD i EU pod floskulom o "slobodnom protoku robe, ljudi i ideja", sto predstavlja najobicniju prevaru i drugi nacin da Srbija fakticki prizna nezavisnost ove monstruozne tvorevine.

Technocrat

pre 13 godina

Citam komentare i primecujem bednu, jadnu zelju da se, po ko zna koji put, stvarnost okrene naopacke.

Zeleli to mi ili ne, Kosovo posecuju mnogi drzavnici, diplomate u drzavnickim posetama. Ne privatnim. Nas problem je sto mi to okrecemo naopako kao da se i nije desilo, a jeste.

Umanjivanje vaznosti Ban Ki Muna, nas stari specijalitet, po kojem, ko god nije uz nas, taj ne vredi.

Ono sto je kljucno to je da je Srbija kosovske Albance terala i na kraju uspesno oterala. A oni su, avaj, bili toliko bezobrazni i bezobzirni, da su otisli sa Kosovom (a Srbija je potpuno zanemarila cinjenicu da Albanaca na Kosovu nije bilo par procenata, nego velika, ogromna vecina). Sve sto se Albancima desavalo desetinama godina, u Srbiji je presucivano, to je bila i zvanicna politika. Naglasavani su samo incidenti (a bilo ih je) u kojima su stradali Srbi. I danas Srbija, valjda, veruje da su Albanci na Kosovu uzivali prethodnih decenija. Ili je, bolje receno potpuno nezainteresovana za sva pitanja Albanaca. A tako se Kosovo ne moze zadrzati u Srbiji. Ne moze se zanemariti cinjenica da na Kosovu zive i Albanci. A ta cinjenica ne samo da je zanemarivana, nego je bilo ocigledno da su Albanci tretirani kao drugorazredni narod, sto je velikim delom uzrokovalo sve probleme.

I ovo sto Srbija radi danas nikako ne ide u smeru vracanja Kosova u Srbiju, nego upravo suprotno.

bezimena

pre 13 godina

kako god danas je realnost jedno a za 20 godina drugo
(zoki, 24. jul 2012 15:38)

Naravno, svakih 20 godina Srba je sve manje, za oko 600.000...to je realnost. Da li neko želi da mu potomci žive u državi Albanaca i ostalih gradjana koji u toj državi (pitanje je kako će se ime Srbije "preimenovati") žive!?

antifilozof

pre 13 godina

Ne vidim ni jedan konstruktivan komentar. Uglavnom se svi nasladjujete Tacijevim neuspehom od kojeg nemamo neke posebne koristi.
Koliko vidim za nas je bitno sto veliki sef nije pao pod uticaj vec insistira na Slobinoj rezoluciji1244, sto vidim kao najpozitivniju stvar.

lola sartre

pre 13 godina

Taci kao i uvek: smireno, mudro, diplomatski! Toga fali u nasoj dnevnoj politici. Zbog zurbe da zabijemo go, nazabijasmo se autogolova, da je izjednacenje rezultata sve dalje i dalje. Kosovo danas vodi skoro i neigrajuci.

Tacka*

pre 13 godina

Covece ne lazi svoj narod. Evo sta je Ban rekao:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18974796
Znaci samo izraz zabrinutosti i nista vise. Tacka. A ti izvrci pricu koliko hoces.

SekularnaDrzava

pre 13 godina

"Ban Kim Mun je danas posetio i Visoke Decane bez pratnje predstavnika "drzave kosova" sto znaci da je time prihvatio i postojanje nezavisnih Visokih Decana a i ceo dan je pricao o Severnom Kosovu sto znaci da je prihvatio realnost da tamo ne postoji niti ce postojati nikakva albanska vlast i kontrola.
(l., 24. jul 2012 19:46)
-------------------------------
Ovde kod nas se postuje Ustav Drzave. Kosovo je sekularna Drzava.
B.K.Mun je bio isto u Djamiji u Prizrenu tamo nema sta da trazi politika. Ako krse Ustav imaju da lete svi napolje (kao sto je radio Ustav sa dva predsednika Drzave). Nije kao u Srbiji tamo Pop izigrava Predsednika ili Premijera, ili Predsednik/Premijer Popa. Ovde ima reda.Daleko ste Vi, predaleko.

Небојша

pre 13 godina

Ту причу о прихватању реалности теба ставити ВАН ЗАКОНА јер је РАТНО-ХУШКАЧКА. Опште познато је да сваки рат мења реалност на терену. Позив на прихватање реалности на терену само призива дешавња која ће успоставити неку НОВУ РЕАЛНОСТ на терену, и тако довека.

Miki

pre 13 godina

Provereni lek protiv dosade u Srbiji je da se pomene reč "Realnost". Odmah se stvori cirkusko-vašarska atmosfera, sa ljudima koji dube na glavi. gutaju plamen, testerišu jedni druge na pola, pa se ponovo spajaju, i deru se kako ne treba nasedati na nekakvu tamo realnost drugačiju od one koju oni demonstriraju.

lola sartre

pre 13 godina

Taci kao i uvek: smireno, mudro, diplomatski! Toga fali u nasoj dnevnoj politici. Zbog zurbe da zabijemo go, nazabijasmo se autogolova, da je izjednacenje rezultata sve dalje i dalje. Kosovo danas vodi skoro i neigrajuci.