zoran73
pre 15 godina
TREBA POKUŠATI
Utorak, 24.05.2011.
12:50
Zamenik premijera Srbije Ivica Dačić je ocenio da Srbija polako gubi Kosovo, i da bi što pre trebalo nešto da se preduzme, dok još nije kasno.
pre 15 godina
TREBA POKUŠATI
pre 15 godina
Sad ovu Ivicinu izjavu vratimo kroz vreme u 1997. i 1998. i dobicete politicara koji se ne plasi da kaze istinu kad je potrebno, zato sto mu nije tesko da misli o bitnim stvarima NA VREME, cak i ako nije placen za to.
Danas je ovo samo jos jedna licemerna izjava nekoga ko je ucestvovao u vec davno zavrsenom gubitku Kosova.
pre 15 godina
ovaj mali komunista poceo da se mesa u sve zivo, sad se setio Kosova, jesi to malo sa Koshtunicom prico
pre 15 godina
Kako niji mogao da vide g.Dacic od 1999 godine to da je Kosovo tada izgublen a i sam je ucestovao u to izgublenje zalosno, a sada posle 12 godina kaze one narodu onu sto je desilo pre 12 godina a i on je bio ucesnik tog dogazaja, zalosno je kakve politicara ima sada...
pre 15 godina
A i ti se gubis lagano. Pa Kosovo je izgubljeno jos 99-te. Nema sad vise ni jedne price zahvaljujuci kojoj bi ste mogli da zadrzite fotelje. Pukli ste svi do jednog kao zvecke.
pre 15 godina
Dacicev poklic je gruba uvreda i napad na inteligenciju prosjecnog gradanina Srbije! Strasno!
pre 15 godina
@Nenad
Ti si Nenade u svadji sa pravopisom, a sto se tice lobiranja i toga smo se kasno setili. Kada smo, pre petnaestak godina, nesto i mogli, onda smo mislili da cemo tenkovima isterati pravdu, a sad smo se setili lobiranja i diplomatije. Zasto onda nismo lobirali?
pre 15 godina
A sta kaze mister sutanovac kao minister vojni? Valjda tu ima nesto i za njegov resor?
pre 15 godina
Dacek je zaboravio da je u 2011 a ne u 1999 god, i da je tata Sloba tokom poslednje decenije gubio i na kraju izgubio Kosovo. Ovu izjavu trebao je dati kao portparol SPS-a pocetkom 1998.
pre 15 godina
Narod je odavno izgubio veru u vas, a što se tiče Kosova, svakako da niste poželjni da vi branite Srpsku svetinju.
pre 15 godina
Narod je odavno trebao da uzme stvar u svoje ruke i da vam pokaže gde vam je mesto, jer ništa ne radite u korist svog naroda.
pre 15 godina
Najbolje bi bilo da se ne bavite više politikom.
pre 15 godina
Dačić: Gubimo Kosovo, učinimo nešto
Sta sad ovo treba da znaci ?
Zar Gosp. Dacic ne vidi da Predsednik Tadic "čini nešto" i da se zestoko bori da do toga ne dodje bojkotujuci ovaj sastanak u Varsavi ?
pre 15 godina
@simens
Hajde molim te pogledaj etničku kartu opštine Medveđa a možeš i Bujanovca pa mi kaži kome to treba da se pripoje. Takođe pogledaj malo etničku sliku Raške oblasti i reci mi kako bi se to Novi Pazar mogao pripojiti BiH u slučaju nezavisnosti Republike Srpske. Ti si izgleda u ozbiljnoj svađi sa geografijom!
Takođe osvrnuo bih se i na svoj prethodni post gdje sam pomenuo da Srbija treba lobirati za povratak Srba što je njena obaveza i Albanci naravno udaraju minuse što samo pokazuje da su njihovi stavovi o multi-kulti KosovI puka demagogija a sama multietničnost Kosova i Metohije je u domenu naučne fantastike.
pre 15 godina
Ucinimo nesto? Ko Dacicu? Pa vi ste na vlasti, ucinite nesto!
pre 15 godina
Dačić: "Gubimo Kosovo, učinimo nešto"
Pa ucini nesto, koliko odmah....
pre 15 godina
dacicu vi ste odavno izgubili kosovo a definitivno 99 god.
pre 15 godina
Kakva je panika uhvatila Dacica, ne zna se, ali ce se verovatno uskoro saznati. Umesto sto deli KiM po novinama, pametnije bi bilo da je otisao u Novi Pazar da pomogne ljudima koje su pogodile poplave. Oko Kosova, ako ne ume, neka sidje sa vlasti, ionako nije ni trebalo da bude tu. Nazivati rezoluciju 1244 "prevarom" i to od strane onog koji je prevario sve svoje birace je montipajtonovski.
pre 15 godina
On ce nesto o Kosovu...
Ko je potpisivao sporazum sa EULEKS-om?
Naplata uskoro, stizu izbori.
pre 15 godina
Ono sto najveci broj gradjana zna, to je da nam je medjunarodna zajednica na pravdu Boga uzela Kosovo i Metohiju izmisljajuci u tom trenutku HUMANITARNU katastrofu (jer je u tom trenutku to bio glavni slagovor). Zato cela nacija ,a narocito drzavni vrh, bez pretnji i mahanjem oruzjem, treba ostro da trazi hitan nacin od medj. zaj.da KiM kao federacija ili konfederacija ili sl. nastavi da zivi kao sav normalni svet.
pre 15 godina
@ Momcilo Vasic, Putnik sa juga: BRAVO! To je pravi nacin razmisljanja.
Sto se tice Dacica, ne razumem kakva ga je malodusnost spopala niti nam je objasnio kako mi to gubimo Kosovo. Bez srpskog priznanja (ljudi, to NIKADA ne smemo da dopustimo!), Kosovo ostaje tu gde jeste - u vakuumu. Nece biti clan UN, EU niti jedne irelevantne medjunarodne organizacije. Za to vreme treba, neuporedivo agilnije nego do sada, raditi na raskrinkavanju njihove kriminalne vrhuske, insistirati na povracaju otete imovine, povratku izbeglica. Kada im dosadi takav polazaj, obratice se Srbiji za pregovore. A tu onda mi nastupamo, sa nasim zahtevima.
Kako je to Vergilije lepo srocio: Durate et vosmet rebus servate secundis ili Istrajmo i sacuvajmo se za povoljnije prilike!
pre 15 godina
E moj pradeda, za koga si ti ginuo na solunskom frontu...za ove što prodaše dušu i izdaše Srbiju, izvadiše joj srce...kosovski junaci okreću se u grobovima...kakva podela, bre ljudi, Kosovo je srce Srbije i ko kaže nešto drugo jeste izdajica! Nećemo Evropu koja nam otima Kosovo, nećemo da ulazimo u tu nesrećnu EU na kolenima i osakaćeni!
pre 15 godina
Ову сугестију је министар сигурно упутио својим коалиционим партнерима,који тренутно о Косову само причају и немају никакво,адекватно решенје проблема!
pre 15 godina
Kasno je sad. Sve je imalo svoje vreme.
Kada je trebalo da se pregovara o stanju na Kosovu, Milosevic je govorio da je to unutrasnja stvar Srbije i da je Kosovo deo Srbije i da ce uvek tako i biti. Kada su NATO trupe usle na Kosovo, zvanican stav Srbije je bio: "Vise od autonomije, a manje od nezavisnosti". Sad su se "patriote" setile da je podela najbolje resenje.
E pa nije tacno.Najbolje resenje i za Srbiju i za Kosovo i za region, u ovom trnutku, je da mi sami "progutamo zabu" i priznamo Kosovo i konacno se posvetimo jednom normalnijem zivotu, koji nece biti opterecen prosloscu. Naravno, treba izvuci pouke iz te proslosti i shvatiti da je to sto nam se desava posledica nase bahate politike i ignorisanja stvarnosti.
Voleo bih kada bi te "patriote" koje su sad smislile ideju o podeli Kosova, otvoreno kazu kako misle da sacuvaju Presevo, Bujanovac i Medvedju u sastavu Srbije, ako do te podele i dodje i kako misle da sacuvaju Novi Pazar, ako se Republika Srpska otcepi od BiH?
pre 15 godina
Vojsku na Kosovo, da zauzme bar deo gde žive Srbi, a onda će i svet da nas gleda sa poštovanjem i uvažavanjem. Svet priznaje samo silu, a mi ovaj put mudro, da se izbegnu žrtve i da sve prođe brzo, da srpski vojnik uđe tamo kao gospodin a ne kao divljak.
Sem vojnog rešenja ovo dalje nema smisla, ovo šta sada vidimo ne vodi u rešenje osim u korist Albanaca.
(Dača, 24. maj 2011 14:17) A,hoces ti prvi!!!!!!
pre 15 godina
Donekle je u pravo. Kosovo nije vise deo Srbije, nazalost, ali ne polako kako se to ucinilo ministru Dacicu, vec je to odavno zavrsen proces. Sto pre pogledamo istini u oci, bice nam svima lakse. Pa i onima koji i dalje uporno govore "Kosovo je srce Srbije", a i sami su duboko u sebi svesni dasmo odavno "dobili infarkt".
pre 15 godina
Moj ministre unutrasnji, vi jako dobro znate da je Miloseviceva
zlocinacka organizacija (ciji ste podparol bili), za sva zlodela koja su se na prostoru, nase nam drage Juge dogodili, najodgovorniji. Srbija je u to vreme imala, i jos jednu Zlocinacku organizaciju pod rukovodstvom
Seselja i Nikolica, gde im je desna ruka bio Vicic. Mi kao narod nesmemo
da zaboravimo ni Palminog Arkana, koji su isto kao i vi ostali, radi vasih licnih interesa, sve narode iz naseg nekadasnjeg prijateljstva, drugarstva i bracnih zajednica proterali ili su prisilno sami pobegli.
Strah od takvih, srbski narod nesme vise imati, jer time srlja u jos vecu
propast od ove koju smo do sada nekako preziveli.
pre 15 godina
Ajde!!! Ma nije valjda da gubimo Kosovo?
pre 15 godina
Podjela Kosova možda ali ne na Ibru jer 78% zemlje na Kosovu i Metohiji je u srpskom vlasništvu. Imovina na Kosovu i Metohiji je imovina Srbije. Odricanje područja južno od Ibra bi bila veleizdaja. Tako da Srbiji odgovara status quo a podjela nikako. Ako jednom pristanete na podjelu neće više moći vratiti onaj dio pokrajine kome ste priznali nezavisnost. Srbija treba istrajati na svom stavu i treba insistirati na povratku Srba na KiM a treba i lobirati jer ako na KiM nema Srba borba je uzaludna. Albanci dodaju ulje na vatru neprestanim zaplašivanjem i terorisanjem preostalih Srba južno od Ibra ne bi li se i oni iselili pod pritiskom. Srbija mora početi žestoko lobirati da se ta albanska praksa konačno završi.
Kosovo i Metohija nije izgubljeno sve dok ga se Srbija zaista ne odrekne a mislim da to zaista nije realno.
pre 15 godina
Gosp.Dacicu Kosovo nije izgubljeno sa guslama nego u bojnom polju nakon 78 dana i noci.
Redosled normalizacije odnosa dvaju naroda bi bio sledeci,po mom ubedjenju:prvo,Srbija bi trebala pod hitno priznati nezavisnost celog Kosova,pa da se otvaraju ambasde u Beogradu i Pristini pa tek da se razgovara o trampi teritorija.tj.sever Kosova sa Presevskom dolinom (Presevo i Bujanovac).U pregovorima bi se naslo i resenje za verske objekte u Kosovo.
Nije realno od Srbije da trazi samo podelu Kosova a problem juga Srbije da se stavi izpod tehiha.Kosovo je sada u mnogo boljem polozaju nego Srbija,jer Kosovo moze uvek da kaze da necemo vise pregovarati ili postaviti posebne uslove za Srbiju.
Ja znam da Srbiji fali jedan drzavnik kao:Ataturk,De Gol,Kenedi,Djindjic
itd.Dokle ce Srbija,da kazem figurativno,sama protiv celog sveta?Za koga su ovi posledni probni baloni?Za koga zvone zvona?
pre 15 godina
Ideja o razmeni teritorije podrazumeva da Presevska dolina pripadne Kosovu. Dacicev zadatak je bio da pokrene pricu, LSV, LDP i ostali NADrealisti su tu da nastave pricu, i to se vec uveliko dogadja. Naravno da ce se javiti i Sandzak i Vojvodina sa svojim idejama. Kad se poseje panika da ostadosmo i bez Sumadije, javice se originalni Tadic sa Isingerovim planom o dobrosusedskim odnosima sa delom svoje teritorije. U svakom slucaju sve su to dimne bombe za priznavanje Kosova.
pre 15 godina
Bravo Dačiću. I vrapcima je jasno šta je sa Kosovom. Samo to Čeda priča odavno.
pre 15 godina
Podela Kosova nije vas predlog Ivice Dacicu. To je tema o kojoj vlada razmislja vec jako dugo, a vi ste izabrani da to prvi plasirate narodu!
Prvo ste se svi zalagali za KIM u Srbiji, a sada predlazete neke podele. Sta je sledece: poklanjanje Kosova Albancima?!
I ne zaboravite da to nije samo teritorija. Tamo su i ljudi, drzavljani Srbije, pravoslavne veroispovesti, ciji su zivoti ugrozeni svakoga dana!
pre 15 godina
Pa vec je izgubljeno, ja ne znam sta se udaraju od zemlju vise, i sami vidimo da nam nista ali bas nista ne ide od ruke sem DJOKOVICU. :D
pre 15 godina
Dacicu. Koliko ti je Kosovo i Metohija donelo mandata od kada si u politici? Kosovo ti je uglavnom dalo sve u zivotu: karijeru i uz to socijalnu kartu exstra dobrostojeceg gradjanina. Sada se najblaze nedostojno odnosis prema njemu?
pre 15 godina
Ivica Dacic igra drustvenu igru "Monopol"!
Nisu ovo igre bez granica, Dacicu! Ovo je pravi, realni problem i zivoti ljudi na KIM su u pitanju. Ili se uozbiljite ili se razidjite, ministri!!!
pre 15 godina
Ovaj Drug nam govori o Kosovu. Kako se samo usudjuje? O, zaboravio sam, on vise nije za parolu "svi srbi u jednoj drzavi", on je sada Europejac koji vec vise od 20 godina zivi od politke - okreni se kako vetar duva. Pozdrav iz Londona
pre 15 godina
Medjunarodna zajednica ne zeli nikakav mir, vec haos i nestabilnost na Balkanu! Samo tako mogu da manipulisu ovom teritorijom. Na veliku zalost, u vladi Srbije sede ljudi koji, ili nisu zainteresovani za problem KIM, ili nisu kompetentni i sposobni da taj problem rese u korist Srbije!
pre 15 godina
COVEK JE REKAO ISTINU,SVIDALO SE TO NEKOME ILI NE
pre 15 godina
Gospodine Dacicu Vi zaista nemate pojma o cemu pricate, menjate misljenje kao tinejdzerka u "nezgodnoj" situaciji.
Zasto ne odete u penziju i odmorite malo a pustite da oni koji znaju, rade sta treba.
pre 15 godina
Gospodin dacic, izgleda da je spavao 12 godina, kosova izgubili ste na ratu kapitulaciom u kumanovu ,i molim vas da nas ostavite na miru
pre 15 godina
Kako bi bilo da se isplacemo za pocetak?
pre 15 godina
Srbi su bili pod Turcima toliko vekova pa nisu odustali od slobode.....
Ako se jednom budemo odrekli Kosova i Metohije odreci cemo ga se za sva vremena.
pre 15 godina
Претпостављам да би по Вама требало да завијемо Косово у један леп целефан напишемо честитку и поклонимо га Албанцима! Е онда да ми будемо неки "велики" Срби и да нас усвоји ЕУ... Срамно!!!!
pre 15 godina
Trebali ste da učinite nešto mnogo mnogo ranije. Od kako ste došli na vlast, mi sve više i više toga gubimo. Nadam se jedino da ćemo na izborima da vam vratimo gubitak.
pre 15 godina
Nisi otkrio nesto sto se vec ne zna. Kosovo je izgubljeno davno, jos za vreme dok si nosion tasnu Milosevicu. A sad se pravis patriota i hoces da nesto grabis, sto se grabiti moze. Samo sto to nece niko dozvoliti, pogotovo ne stanovnici Kosova. Nismo vise u 90-tim.
pre 15 godina
Ovaj kao da je zaboravio sta je njegov ideoloski otac i slicni njemu , nacinio na to istom Kosovu samo pre par godina.
Pa ako se ti pravis mutav i hoces prosto da zaboravis genocid koji je je lansiran od strane tvoje partije, mi na Kosovu i MZ sigurno nece.
dakle kako bi tvoj bivsi sef rekao, Malo Morgen ces dobiti sansu harati opet po Kosovu.
pre 15 godina
Nekoliko bitnih ukazivanja, neophodnih za adekvatnije razumevanje teorije međunarodnog javnog prava:
- Rezolucija 1244 NIJE "prevara", već odraz "faktičkog stanja" i "odnosa snaga" na terenu?!
- Da smo poštovali Ustav i međunarodno pravo ne bi ni došlo do "teškog kršenja ljudskih prava" na Kosovo, a što je bio "povod" za međunarodnu vojnu intervenciju?!
- "Priznanje nezavisnosti", jeste "diskreciono pravo" svake države?!
- Predlog za "razgraničenje", jeste "najgori mogući predlog", jer vodi direktno u gubitak Bujanovca, Preševa i Medveđe?!
Iako je od zamenika premijera Ivice Dačića, mnogo je!
pre 15 godina
"Dačić je istakao da njegov predlog za razgraničenje terotorija na kojima žive Srbi i Albanci". Mislim da bi Albanci to mogli priznati, ali za sve teritorije gde Srbi i Albanci zive, pa i u Dolini.
pre 15 godina
Dačiću tako bi bio realno da kažete (Dok smo mi NISMO poštovali Ustav i međunarodno pravo) mi smo gubili Kosovo. Da bi ste poštovali međunarodno pravo i ljudska prava danas smo živeli svih zajedno u SFRJ.
pre 15 godina
Gubimo Kosovo? Nemoguce!
Ovo je trebalo da prica devedesetih godina proslog veka, kada je sprovodio politiku Slobodana Milosevica a ne sada kada je sve kasno.
pre 15 godina
Sto to nisi rekao pre 12 godina tvom fireru nego ste usli u rat i na hiljade majki ste zavili u crno
pre 15 godina
Neko ga je ubedio da promeni misljenje
pre 15 godina
Koje su te države koje su iza ledja Srbije priznali nezavisnost Kosova ? Meni je poznata lista samo onih država koji su lice u lice Srbiji priznali neodvisnost Kosova.
pre 15 godina
ja cu da preduzmem tako sto cu uzeti kokice
pre 15 godina
Pa bolje bi bilo da se to vec jednom zavrsi, "ratujte, mirujte, zaboravite" radite sto hocete ali ZAVRSITE s'ovom pricom vec jednom. Zaista. al zaista muka mi je i od vas i od ovih iz Pristine. Desnom rukom masu i lagaju narod, a levom kradu ko koliko stigne.....
pre 15 godina
Ucinicemo nesto,na sledecim izborima.
pre 15 godina
Nijedna stranka nema neki program kako da vodi drzavu(pa da okaci prezentaciju na NET-u...ovo ce se uradi u ovoj/onoj situaciji...u zavisnosti ovih/onih faktora) da se narod sabere i oduzme (da vidite koje vracare sede iza tih dokumenata), ali zato "svima" je do podele okupacionog dela dok istovremeno ne zele da krse ustav?
3(Tri) blage nemaju kako da se ponasanju prema odredjenoj situaciji (bilo kojoj), a o zajednickim delovanjem nekoliko institucija (boze sacuvaj) ali zato su puni para SVI foteljasi sa imunitetom
pre 15 godina
Ne Dačiću, nisi u pravu. Albancima itekako odgovara podela Kosova i Metohije. Kada danima pričaš o podeli našeg dela teritorije moraš i da imaš predlog šta ostaje Srbiji. Ako već imaš predlog moraš srpskom narodu i da ga obrazložiš. I da nam ponoviš da Kosovo i Metohija nisu samo crkve i manastiri, grobovi naših pradedova, već da je Kosovo i Metohija strateški bitna teritorija (čitaj malo i stranu literaturu), navedi koje sve rude postoje na ovoj teritoriji i u kojoj količini, količine i kvalitet lignita, a tek količine i kvalitet pijaće vode, da je Metohija potpuno pokrivena sistemom za navodnjavanje koji je u potpunosti u funkciji (i kukuruz se zaliva). Još mogu da nabrajam zašto nijedna uređena država ne bi ni u kakvim okolnostima predala deo svoje teritorije. Pobeđeni smo u ratu i deo teritorije je zauzeo jači i to je realnost. Bavi se malo Ivice razvojem naše zemlje, pohapsi sve kriminalce, objasni šta je bilo sa koferčetom... Samo jaka Srbija jednog dana može da povrati svoju teritoriju kao što je to i radila u svojoj istpriji. Kosovo i Metohija nikada nije bila zemlja Albanaca, oni imaju svoju matičnu državu i oni znaju da će našu zemlju morati da vrate pravim vlasnicima, po katastru 78% kosovsko-metohijske zemlje je srpska. Čoveče, rođen si u Prizrenu. Iako tamo nisi živeo čtaj malo o tom gradu i Staroj Srbiji. Čitaj i uči. Ali ne samo srpska dela i istoriju. Preporučujem ti dela sa zapada i turskih osvajača. Biće ti sve jasnije.
pre 15 godina
Umukni već jednom!!!
pre 15 godina
Рече човек чија партија 20 година крчми српске земље. Шта сте ви створили за 20 година, шта сте одбранили, шта сте добро урадили? Шта губимо? Ми можемо да га изгубимо привремено, на пар година или пар векова, ал' оно ће бити наше. А ви што мислите да све знате, што сте моћни, што преузимате одговорност, а љубите НАТО у ****, пробајте ви себи да помогнете...
pre 15 godina
Poštovani g. Dačiću. Gde ste bili sa takvim, priznajmo realističnim, idejama pre svega onoga kroz šta ste nas s Miloševićem, a i od 2000. sa DS-om proveli od 1999 do danas? Gde je bio taj politički pragmatizam usklađen sa stvarnošću na "pregovorima" u Rambujeu? Nije li se moglo porazgovarati sa albanskim predstavnicima na temu podele tada, a ne propagirati tu ideju sada, kada su šanse da ista bude razmatrana minimalne, a vreme za napredak protraćeno i zemlja upropaštena?
pre 15 godina
Po tebi aj, da ga podelimo na brzinu
pre 15 godina
Vojsku na Kosovo, da zauzme bar deo gde žive Srbi, a onda će i svet da nas gleda sa poštovanjem i uvažavanjem. Svet priznaje samo silu, a mi ovaj put mudro, da se izbegnu žrtve i da sve prođe brzo, da srpski vojnik uđe tamo kao gospodin a ne kao divljak.
Sem vojnog rešenja ovo dalje nema smisla, ovo šta sada vidimo ne vodi u rešenje osim u korist Albanaca.
pre 15 godina
Kosovo i Metohija je kolevka Srpskog naroda tu nema dileme ali situacija je takva da je po meni Dacic u pravu samo se bojim da medjunarodna zajednica nije za takav predlog pošto se boji opstanka Makedonije odnosno njenog komadanja.Dobrica Cosic je predlagao Ovenu i Stoltenbergu podelu ali su oni bili protiv iz navedenog razloga.Da li je sda vreme za takvu inicijativu nisam siguran ali vreme ce doci kada ce svi morati da prihvate neminovnost podele i priznanja.Priznanje bez podele sigurno nije moguce.
Na kraju ce za koju godinu ili deceniju oni koji su najviše krivi za ovakav Balkan a to su Turci doci opet da u neku ruku vladaju njime. Evropa i Amerika su za takav rasplet.
pre 15 godina
"Polako gubi"? AhaHahaHahah!
pre 15 godina
pa bash vi dacicu ste uradili dosta toga da izgubite kosovo...poz iz prishtine
pre 15 godina
"Dačić: Gubimo Kosovo, učinimo nešto"
Pa zar vam je tako kratko pamćenje gospodine?
Kosovo (i još po nešto) smo izgubili za vaše vlasti kada ste služili kod g. Miloševića
pre 15 godina
Gospodine Dacicu svaka vam cast na hrabrosti, jer dosta je vise udaranja u prsa i vikanja Kosovo je Srbija kad svi dobro vidimo gdje smo i da nam iz ovoga nema izlaza i da nam je svakim danom sve gore i gore, i dokle tako samo dragi bog zna. Prema tome sve dok se ovako budemo ponasali sigurno ne cinimo dobro ovome nasemu napacenom narodu jer stvarno vise nema smisla sta se radi sa ovoga naroda.
pre 15 godina
"Polako gubi"? AhaHahaHahah!
pre 15 godina
Ivica je u pravu 100% !
pre 15 godina
Gledao sam sinoć Dačića kad je ovo govorio i utisak je da je on lično odgovoran za gubitak Kosova. Da ne ulazim u detalje. Sad je kasno za kajanje. Pitanje je - šta da se učini ?! Da se deli ono što je nedeljivo i što Albanci ne prihvataju da dele, jer su u poziciji da oni diktiraju uslove. Oni su državu-Kosovo dobili i što bi je oni sa nekim delili. Dačić nema odgovor. Ali odgovor postoji, a neka Dačić i vlada razmišljaju, možda i znaju, a ne smeju da kažu.
pre 15 godina
"On kaže da se Srbija iz dana u dan nalazi u nepovoljnijem položaju. Kako kaže, ispostavilo se da je Rezolucija 1244 prevara.
"Dok smo mi poštovali Ustav i međunarodno pravo, neke zemlje međunarodne zajednice su iza leđa Srbije priznale nezavisnost Kosova i Metohije", primetio je Dačić.
Po njegovim rečima, nije dovoljno reći "pridržavamo se Ustava", podržati neki patriotski skup i guslarsko veče i biti uveren da je time rešeno pitanje Kosova, pošto se na taj način Kosovo može sačuvati samo u pesmama. "
Sve je to tačno Dačiću i to je ono što ti 90% građana ove zemlje govori. Za KiM moraš da se boriš a ne da pričaš prazne priče na televiziji. Ni prema jednoj državi koja je priznala KiM niste primenili ni jednu retorzivnu odluku. Ni povukli ambasadora, ni prekinuli odnos, ništa. Američki i britanski ambasadori su javno pozivali sve države da priznaju KiM jer ti i tvoja žuta braća koji ste zavili ovu državu u crno ništa ne radite nego samo pričati o EU i otimate od siromašnih da bi dali bogatima. Zato čekam dan kad će da padne vaš režim. DS kad padne propašće zauvek kao i tvoj SPS. Bićete uvek tu na 6-7%. Nećete vi još dugo, kada dođu neki novi, biće i povučena neka priznanja te lažne NATO tvorevine.
pre 15 godina
Srbija polako gubi Kosovo? Srbija je Kosovo davno izgubila, i ovo sto gospodin Dacic prica je cista demagogija i pokusaj da se teme skrenu sa pitanja korupcije, ekonomije i sistemskih promena, pogotovu sad, pred izbore.
pre 15 godina
Političari ispituju javnost, Ivica pušta probni balon, mislim da je u pravu nešto se mora pod hitno poduzeti jer vrijeme radi protiv nas. Dok još imamo argumente na našoj strani trebamo oštro nastupiti ,jer poltroni i prijatelji albanaca ( MILO DJ )ne gube vrijeme i zahtjevaju da prihvatimo nemoguće zahtjeve . Ja sam lično za podjelu ,ali mislim da će preteško ići jer u svojim redovima imamo puno onih koji vole samo novac . Mislim da je i Ivica (koji je trenutno na visini zadatka i obavještenosti )svjestan da DS, SNS i SPS to mogu i moraju izgurati jer druge stranke su pune šuplje priće.
pre 15 godina
Gubimo KiM zbog vas takvih koji sedite tu gde sedite i nemo posmatrate vase gubitke!!!
Bar da budete smekeri i otvoreno priznate da ste izgubili KiM, pa da osetite budjenje Srbije...
pre 15 godina
Dobro jutro Kolumbo!!
pre 15 godina
Zamenik premijera Srbije Ivica Dacić ocenio je da Srbija polako gubi Kosovo i Metohiju ......
____________________________
Nije istina, Kosovo ste izgubili naglo,
ali vam "polako" ta činjenica dolazi do mozga!
pre 15 godina
Zasto svi ignorisu ovoga coveka,kada je 100% u pravu?!
DOSTA LAZNOG PATRIOTIZMA!
pre 15 godina
Dosta ste učinili Dačiću. Posebno Vaš šef partije u kojoj ste stekli političko ime.
Zato je Hag pun Vaših "učinitelja".
Veći problem od gubitka Kosova nama je činjenica da u Srbiji izgleda ne postoji niko dovoljno hrabar da kaže da je car go.
Šta da očekujemo od gomile kukavnih oportunista i šta ONI da učine?
pre 15 godina
Dačiću, kog vraga si ministar unutrašnjih poslova, radi kupovine motocikala, glupiranja sa grbom i tablicama, druženja sa PUPS-ovim..?
Da je sreće, izdao bi nalog da se sredi arhiva državljana, da se naprave spiskovi onih koji imaju pravo boravka na Kosmetu, a to je nešto manje od polovine. Ostale, po spisku - KADA i koliko ih je stiglo po godinama, koliko je njihovih naslednika rođenih U SRBIJI (pre toga u Jugoslavijama) - predati u nadležnost UN - Komesarijatu za izbeglice, dati RAZUMNI rok da se vrate, jer ODAVNO nema "nedemokratskog režima Envera Hodže", na šta su se vadili, a dolazili u "još nedemokratskiji režim Josipa Broza..."
Da se srede posedovne knjige i podastre UN-u: više od 50 % teritorije Kosmeta je u srpskom posedu, uz crkvene posede, koji su delimično uzurpirani.
Tvoj poklič "učinimo nešto" se može shvatiti, i trebalo bi, kao poziv da narod USTANE i istera te iz fotelje zbog neznanja i nehtenja, a onda da se maneš politike, jer i pod Slobom si bio samo tumač, a ne kreator.
Strašno, kakvo neznanje je kod vrhuške, strašno!
pre 15 godina
A JEL TO MI SRBI SA KOSOVA DOVEDOSMO EULEX DA SPROVODI AHTISARIJEV PLAN O NEZAVISNOSTI ILI TI I TADIC.SRAM TE BILO SETIO SI SE KOSOVA SAD KAD TI IDU IZBORI U SRBIJI.NECE MOCI.
pre 15 godina
nemoj da se pravis previse pametan, ovo je i tvoje maslo...
pre 15 godina
...na kraju Dačić postade jedini pragmatičan političar...
pre 15 godina
Kosovo je izgubljeno jos 1974. godine kada je donet ustav i kada su na protestima na Kosovu, Albanci uzviklivali "Kosova e Republik"... Tad je nesto trebalo da se ucini, a ne sad. Sad je gotovo sve...
pre 15 godina
Gospodin Ivica Dacić je u pravu treba nešto preduzeti pod hitno . Što više čekamo manje su nam šanse.
pre 15 godina
Dačiću, još dok je Milošević bio u sedlu, preduzeli ste sve što ste znali!
Nemojte više, molim vas...
pre 15 godina
G-dine Dačiću, mi smo Kosovo izgubili, tako što nam je ono oduzeto. Velike zasluge za to ima vaša partija i njen bivši šef. Mi ne možemo ništa da uradimo po tom pitanju. Najbolje je ostaviti da bude tako kako jeste, tj. status quo! Mi uvek imamo pravo da ga vratimo, kada i ako budemo u mogućnosti da to uradimo. Možda kroz 100, a možda i kroz 500 godina. Ako potpišete saglasnost o podeli Kosova, gde ćete priznati ocepljenje 80% (plus-minus nekoliko procenata), nikada više ne možemo tražiti KiM nazad, jer ćemo tada biti okupatori!
Neka ostane tako kako jeste, i oni se toga najviše i boje!
pre 15 godina
Da li moguce da neko moze da bude ovoliko licemeran?! Zar ponovo ista prica!?!
pre 15 godina
Istu ovu stvar o 'gubljenju Kosova' govori Cedomir Jovanovic vec godinama, ali niko se nije pocesao nego naprotiv opanjka njega da je narkoman i vozi besna auta.
A sada odjednom pojavi se 'spasilac' Dacic da nam 'otvori oci' sa potpuno istom pricom
pre 15 godina
Pritisnite ih sto jace i brze sa tim procesom oko trgovine sa organima. To ce ih poplasiti sve i primorati da kompromisuju. Ne cekjte da izgubite Kosovo, pa tek onda da se neko okrivljuje za organe. Okomite im se sa tim problemom da vidis kako ce da skoce.
pre 15 godina
Cek,cek....mozda ja nisam razumeo...A zar Kosovo nije izgubljeno jos 1999. godine, dok je tvoja stranka bila na vlasti?? Sad si se setio da se javis, bravo, bravo...
pre 15 godina
Kao i obično naši političari kasno pale. Ovaj Dačićev predlog je možda i mogao da ima neku šansu do pre 10 godina, ali sada je kasno za to. Uostalom i on sam je duvao u patriotske Koštuničine trube.
pre 15 godina
Dačiću, nikad nisam glasao za SPS i neću, ali svaka ti je na mesto!!!
Daj, ljudi pomirite se već jednom da smo Kosovo izgubii, pa da krenemo napred!
Dosta je bilo i pregovora i bacanje para na nešto što ne postoji.
Ne postoji Srbija u kojoj je sastavni deo Kosovo!
DOKLE VIŠE!!!
pre 15 godina
A kada je tvoj voljeni vodja povlacio vojsku sa Kosova nisi reagovao, nego se pametnjakovic setio posle 12 godina da se nesto cudno desava. Kosovo je izgubljeno kada ste povukli vojsku. Dok ste osvajali gomilu poslanickih mandata sa Kosova bilo Vam je lepo i niko nije primecivao da moze nesto strasno da se desi. Koji je ovo folirant pa to je strasno.
pre 15 godina
Dok Thaqi,i Tadič, spavaju Dačič krupnim koracima uzima polet,tj, Vlast.
pre 15 godina
Kao sto vidite, moguce je i u 21. veku sirenje granica jedne zemlje na racun suseda. Kosovo je tek pocetak, i ako se nezavisnist prizna oni ce da se ujedine sa Albanijom. Kasnije krecu problemi u Makedonii i Crnoj Gori (izvini Djuka ali ti kao evropejac moras da prihvatis realnost).
pre 15 godina
E moj Dacicu, stavio te sinoc u dzep onaj njihov diplomata!!!
pre 15 godina
Ja sam mislio da su "patriotski skup i guslarsko veče" univerzalno rešenje svih naših problema.
pre 15 godina
Pa Dacicu, ne vidim da nesto puno cinis. Pricas, ali to je vec sve.
pre 15 godina
Šta je sa ovim čovekom?! Sviđa mi se šta govori .... tu nešto nije u redu. Mada je verovatno dobio zadatak da ispušta probne balone i polako navikava narod da treba prihvatiti realnost. Što pre to uradimo biće nam bolje.
pre 15 godina
Stara taktika, čim privredu dovedu do dna posvete se obnovi i osvajanju svetijeh zemalja. Onda dobijemo međunarodnu šamarčinu, okrivimo ceo svet da su nam uništili zemlju, napravimo patriotsku vladu spasa i jedinstvene nacionalne demagogije, narod ćuti samo da ne izginemo svi za Kosovo na kome ni ne žive Srbi, drugovi članovi partija iz cele priče izađu kao još bogatiji plus dobiju epitet heroja i spasitelja. 5. oktobra su heroji bili Legija, Koštunica i Velja, svaki naredni eventualni pokušaj promena završiće se slično - sa insajderima na čelu, pa bre u Evropu da nas vode Tadić, Palma i Dačić a nude se još Nikolić, Vulin i Karići sa druge strane, eeeeej?
pre 15 godina
Sto to nisi rekao pre 12 godina tvom fireru nego ste usli u rat i na hiljade majki ste zavili u crno
pre 15 godina
Zamenik premijera Srbije Ivica Dacić ocenio je da Srbija polako gubi Kosovo i Metohiju ......
____________________________
Nije istina, Kosovo ste izgubili naglo,
ali vam "polako" ta činjenica dolazi do mozga!
pre 15 godina
Kosovo je izgubljeno jos 1974. godine kada je donet ustav i kada su na protestima na Kosovu, Albanci uzviklivali "Kosova e Republik"... Tad je nesto trebalo da se ucini, a ne sad. Sad je gotovo sve...
pre 15 godina
Istu ovu stvar o 'gubljenju Kosova' govori Cedomir Jovanovic vec godinama, ali niko se nije pocesao nego naprotiv opanjka njega da je narkoman i vozi besna auta.
A sada odjednom pojavi se 'spasilac' Dacic da nam 'otvori oci' sa potpuno istom pricom
pre 15 godina
Gospodin dacic, izgleda da je spavao 12 godina, kosova izgubili ste na ratu kapitulaciom u kumanovu ,i molim vas da nas ostavite na miru
pre 15 godina
Bravo Dačiću. I vrapcima je jasno šta je sa Kosovom. Samo to Čeda priča odavno.
pre 15 godina
Kasno je sad. Sve je imalo svoje vreme.
Kada je trebalo da se pregovara o stanju na Kosovu, Milosevic je govorio da je to unutrasnja stvar Srbije i da je Kosovo deo Srbije i da ce uvek tako i biti. Kada su NATO trupe usle na Kosovo, zvanican stav Srbije je bio: "Vise od autonomije, a manje od nezavisnosti". Sad su se "patriote" setile da je podela najbolje resenje.
E pa nije tacno.Najbolje resenje i za Srbiju i za Kosovo i za region, u ovom trnutku, je da mi sami "progutamo zabu" i priznamo Kosovo i konacno se posvetimo jednom normalnijem zivotu, koji nece biti opterecen prosloscu. Naravno, treba izvuci pouke iz te proslosti i shvatiti da je to sto nam se desava posledica nase bahate politike i ignorisanja stvarnosti.
Voleo bih kada bi te "patriote" koje su sad smislile ideju o podeli Kosova, otvoreno kazu kako misle da sacuvaju Presevo, Bujanovac i Medvedju u sastavu Srbije, ako do te podele i dodje i kako misle da sacuvaju Novi Pazar, ako se Republika Srpska otcepi od BiH?
pre 15 godina
Ne Dačiću, nisi u pravu. Albancima itekako odgovara podela Kosova i Metohije. Kada danima pričaš o podeli našeg dela teritorije moraš i da imaš predlog šta ostaje Srbiji. Ako već imaš predlog moraš srpskom narodu i da ga obrazložiš. I da nam ponoviš da Kosovo i Metohija nisu samo crkve i manastiri, grobovi naših pradedova, već da je Kosovo i Metohija strateški bitna teritorija (čitaj malo i stranu literaturu), navedi koje sve rude postoje na ovoj teritoriji i u kojoj količini, količine i kvalitet lignita, a tek količine i kvalitet pijaće vode, da je Metohija potpuno pokrivena sistemom za navodnjavanje koji je u potpunosti u funkciji (i kukuruz se zaliva). Još mogu da nabrajam zašto nijedna uređena država ne bi ni u kakvim okolnostima predala deo svoje teritorije. Pobeđeni smo u ratu i deo teritorije je zauzeo jači i to je realnost. Bavi se malo Ivice razvojem naše zemlje, pohapsi sve kriminalce, objasni šta je bilo sa koferčetom... Samo jaka Srbija jednog dana može da povrati svoju teritoriju kao što je to i radila u svojoj istpriji. Kosovo i Metohija nikada nije bila zemlja Albanaca, oni imaju svoju matičnu državu i oni znaju da će našu zemlju morati da vrate pravim vlasnicima, po katastru 78% kosovsko-metohijske zemlje je srpska. Čoveče, rođen si u Prizrenu. Iako tamo nisi živeo čtaj malo o tom gradu i Staroj Srbiji. Čitaj i uči. Ali ne samo srpska dela i istoriju. Preporučujem ti dela sa zapada i turskih osvajača. Biće ti sve jasnije.
pre 15 godina
Dok Thaqi,i Tadič, spavaju Dačič krupnim koracima uzima polet,tj, Vlast.
pre 15 godina
dacicu vi ste odavno izgubili kosovo a definitivno 99 god.
pre 15 godina
Dačiću, kog vraga si ministar unutrašnjih poslova, radi kupovine motocikala, glupiranja sa grbom i tablicama, druženja sa PUPS-ovim..?
Da je sreće, izdao bi nalog da se sredi arhiva državljana, da se naprave spiskovi onih koji imaju pravo boravka na Kosmetu, a to je nešto manje od polovine. Ostale, po spisku - KADA i koliko ih je stiglo po godinama, koliko je njihovih naslednika rođenih U SRBIJI (pre toga u Jugoslavijama) - predati u nadležnost UN - Komesarijatu za izbeglice, dati RAZUMNI rok da se vrate, jer ODAVNO nema "nedemokratskog režima Envera Hodže", na šta su se vadili, a dolazili u "još nedemokratskiji režim Josipa Broza..."
Da se srede posedovne knjige i podastre UN-u: više od 50 % teritorije Kosmeta je u srpskom posedu, uz crkvene posede, koji su delimično uzurpirani.
Tvoj poklič "učinimo nešto" se može shvatiti, i trebalo bi, kao poziv da narod USTANE i istera te iz fotelje zbog neznanja i nehtenja, a onda da se maneš politike, jer i pod Slobom si bio samo tumač, a ne kreator.
Strašno, kakvo neznanje je kod vrhuške, strašno!
pre 15 godina
Dačiću, nikad nisam glasao za SPS i neću, ali svaka ti je na mesto!!!
Daj, ljudi pomirite se već jednom da smo Kosovo izgubii, pa da krenemo napred!
Dosta je bilo i pregovora i bacanje para na nešto što ne postoji.
Ne postoji Srbija u kojoj je sastavni deo Kosovo!
DOKLE VIŠE!!!
pre 15 godina
Cek,cek....mozda ja nisam razumeo...A zar Kosovo nije izgubljeno jos 1999. godine, dok je tvoja stranka bila na vlasti?? Sad si se setio da se javis, bravo, bravo...
pre 15 godina
Gosp.Dacicu Kosovo nije izgubljeno sa guslama nego u bojnom polju nakon 78 dana i noci.
Redosled normalizacije odnosa dvaju naroda bi bio sledeci,po mom ubedjenju:prvo,Srbija bi trebala pod hitno priznati nezavisnost celog Kosova,pa da se otvaraju ambasde u Beogradu i Pristini pa tek da se razgovara o trampi teritorija.tj.sever Kosova sa Presevskom dolinom (Presevo i Bujanovac).U pregovorima bi se naslo i resenje za verske objekte u Kosovo.
Nije realno od Srbije da trazi samo podelu Kosova a problem juga Srbije da se stavi izpod tehiha.Kosovo je sada u mnogo boljem polozaju nego Srbija,jer Kosovo moze uvek da kaze da necemo vise pregovarati ili postaviti posebne uslove za Srbiju.
Ja znam da Srbiji fali jedan drzavnik kao:Ataturk,De Gol,Kenedi,Djindjic
itd.Dokle ce Srbija,da kazem figurativno,sama protiv celog sveta?Za koga su ovi posledni probni baloni?Za koga zvone zvona?
pre 15 godina
A JEL TO MI SRBI SA KOSOVA DOVEDOSMO EULEX DA SPROVODI AHTISARIJEV PLAN O NEZAVISNOSTI ILI TI I TADIC.SRAM TE BILO SETIO SI SE KOSOVA SAD KAD TI IDU IZBORI U SRBIJI.NECE MOCI.
pre 15 godina
Zasto svi ignorisu ovoga coveka,kada je 100% u pravu?!
DOSTA LAZNOG PATRIOTIZMA!
pre 15 godina
Ivica je u pravu 100% !
pre 15 godina
Donekle je u pravo. Kosovo nije vise deo Srbije, nazalost, ali ne polako kako se to ucinilo ministru Dacicu, vec je to odavno zavrsen proces. Sto pre pogledamo istini u oci, bice nam svima lakse. Pa i onima koji i dalje uporno govore "Kosovo je srce Srbije", a i sami su duboko u sebi svesni dasmo odavno "dobili infarkt".
pre 15 godina
Ja sam mislio da su "patriotski skup i guslarsko veče" univerzalno rešenje svih naših problema.
pre 15 godina
Ovaj kao da je zaboravio sta je njegov ideoloski otac i slicni njemu , nacinio na to istom Kosovu samo pre par godina.
Pa ako se ti pravis mutav i hoces prosto da zaboravis genocid koji je je lansiran od strane tvoje partije, mi na Kosovu i MZ sigurno nece.
dakle kako bi tvoj bivsi sef rekao, Malo Morgen ces dobiti sansu harati opet po Kosovu.
pre 15 godina
Dačiću tako bi bio realno da kažete (Dok smo mi NISMO poštovali Ustav i međunarodno pravo) mi smo gubili Kosovo. Da bi ste poštovali međunarodno pravo i ljudska prava danas smo živeli svih zajedno u SFRJ.
pre 15 godina
@ Momcilo Vasic, Putnik sa juga: BRAVO! To je pravi nacin razmisljanja.
Sto se tice Dacica, ne razumem kakva ga je malodusnost spopala niti nam je objasnio kako mi to gubimo Kosovo. Bez srpskog priznanja (ljudi, to NIKADA ne smemo da dopustimo!), Kosovo ostaje tu gde jeste - u vakuumu. Nece biti clan UN, EU niti jedne irelevantne medjunarodne organizacije. Za to vreme treba, neuporedivo agilnije nego do sada, raditi na raskrinkavanju njihove kriminalne vrhuske, insistirati na povracaju otete imovine, povratku izbeglica. Kada im dosadi takav polazaj, obratice se Srbiji za pregovore. A tu onda mi nastupamo, sa nasim zahtevima.
Kako je to Vergilije lepo srocio: Durate et vosmet rebus servate secundis ili Istrajmo i sacuvajmo se za povoljnije prilike!
pre 15 godina
Ideja o razmeni teritorije podrazumeva da Presevska dolina pripadne Kosovu. Dacicev zadatak je bio da pokrene pricu, LSV, LDP i ostali NADrealisti su tu da nastave pricu, i to se vec uveliko dogadja. Naravno da ce se javiti i Sandzak i Vojvodina sa svojim idejama. Kad se poseje panika da ostadosmo i bez Sumadije, javice se originalni Tadic sa Isingerovim planom o dobrosusedskim odnosima sa delom svoje teritorije. U svakom slucaju sve su to dimne bombe za priznavanje Kosova.
pre 15 godina
Moj ministre unutrasnji, vi jako dobro znate da je Miloseviceva
zlocinacka organizacija (ciji ste podparol bili), za sva zlodela koja su se na prostoru, nase nam drage Juge dogodili, najodgovorniji. Srbija je u to vreme imala, i jos jednu Zlocinacku organizaciju pod rukovodstvom
Seselja i Nikolica, gde im je desna ruka bio Vicic. Mi kao narod nesmemo
da zaboravimo ni Palminog Arkana, koji su isto kao i vi ostali, radi vasih licnih interesa, sve narode iz naseg nekadasnjeg prijateljstva, drugarstva i bracnih zajednica proterali ili su prisilno sami pobegli.
Strah od takvih, srbski narod nesme vise imati, jer time srlja u jos vecu
propast od ove koju smo do sada nekako preziveli.
pre 15 godina
Koje su te države koje su iza ledja Srbije priznali nezavisnost Kosova ? Meni je poznata lista samo onih država koji su lice u lice Srbiji priznali neodvisnost Kosova.
pre 15 godina
Nisi otkrio nesto sto se vec ne zna. Kosovo je izgubljeno davno, jos za vreme dok si nosion tasnu Milosevicu. A sad se pravis patriota i hoces da nesto grabis, sto se grabiti moze. Samo sto to nece niko dozvoliti, pogotovo ne stanovnici Kosova. Nismo vise u 90-tim.
pre 15 godina
Dacicu. Koliko ti je Kosovo i Metohija donelo mandata od kada si u politici? Kosovo ti je uglavnom dalo sve u zivotu: karijeru i uz to socijalnu kartu exstra dobrostojeceg gradjanina. Sada se najblaze nedostojno odnosis prema njemu?
pre 15 godina
Šta je sa ovim čovekom?! Sviđa mi se šta govori .... tu nešto nije u redu. Mada je verovatno dobio zadatak da ispušta probne balone i polako navikava narod da treba prihvatiti realnost. Što pre to uradimo biće nam bolje.
pre 15 godina
"Polako gubi"? AhaHahaHahah!
pre 15 godina
G-dine Dačiću, mi smo Kosovo izgubili, tako što nam je ono oduzeto. Velike zasluge za to ima vaša partija i njen bivši šef. Mi ne možemo ništa da uradimo po tom pitanju. Najbolje je ostaviti da bude tako kako jeste, tj. status quo! Mi uvek imamo pravo da ga vratimo, kada i ako budemo u mogućnosti da to uradimo. Možda kroz 100, a možda i kroz 500 godina. Ako potpišete saglasnost o podeli Kosova, gde ćete priznati ocepljenje 80% (plus-minus nekoliko procenata), nikada više ne možemo tražiti KiM nazad, jer ćemo tada biti okupatori!
Neka ostane tako kako jeste, i oni se toga najviše i boje!
pre 15 godina
Umukni već jednom!!!
pre 15 godina
E moj Dacicu, stavio te sinoc u dzep onaj njihov diplomata!!!
pre 15 godina
pa bash vi dacicu ste uradili dosta toga da izgubite kosovo...poz iz prishtine
pre 15 godina
"Dačić: Gubimo Kosovo, učinimo nešto"
Pa zar vam je tako kratko pamćenje gospodine?
Kosovo (i još po nešto) smo izgubili za vaše vlasti kada ste služili kod g. Miloševića
pre 15 godina
Gubimo Kosovo? Nemoguce!
Ovo je trebalo da prica devedesetih godina proslog veka, kada je sprovodio politiku Slobodana Milosevica a ne sada kada je sve kasno.
pre 15 godina
Da li moguce da neko moze da bude ovoliko licemeran?! Zar ponovo ista prica!?!
pre 15 godina
Nekoliko bitnih ukazivanja, neophodnih za adekvatnije razumevanje teorije međunarodnog javnog prava:
- Rezolucija 1244 NIJE "prevara", već odraz "faktičkog stanja" i "odnosa snaga" na terenu?!
- Da smo poštovali Ustav i međunarodno pravo ne bi ni došlo do "teškog kršenja ljudskih prava" na Kosovo, a što je bio "povod" za međunarodnu vojnu intervenciju?!
- "Priznanje nezavisnosti", jeste "diskreciono pravo" svake države?!
- Predlog za "razgraničenje", jeste "najgori mogući predlog", jer vodi direktno u gubitak Bujanovca, Preševa i Medveđe?!
Iako je od zamenika premijera Ivice Dačića, mnogo je!
pre 15 godina
Gospodine Dacicu Vi zaista nemate pojma o cemu pricate, menjate misljenje kao tinejdzerka u "nezgodnoj" situaciji.
Zasto ne odete u penziju i odmorite malo a pustite da oni koji znaju, rade sta treba.
pre 15 godina
nemoj da se pravis previse pametan, ovo je i tvoje maslo...
pre 15 godina
Dobro jutro Kolumbo!!
pre 15 godina
Pa bolje bi bilo da se to vec jednom zavrsi, "ratujte, mirujte, zaboravite" radite sto hocete ali ZAVRSITE s'ovom pricom vec jednom. Zaista. al zaista muka mi je i od vas i od ovih iz Pristine. Desnom rukom masu i lagaju narod, a levom kradu ko koliko stigne.....
pre 15 godina
A kada je tvoj voljeni vodja povlacio vojsku sa Kosova nisi reagovao, nego se pametnjakovic setio posle 12 godina da se nesto cudno desava. Kosovo je izgubljeno kada ste povukli vojsku. Dok ste osvajali gomilu poslanickih mandata sa Kosova bilo Vam je lepo i niko nije primecivao da moze nesto strasno da se desi. Koji je ovo folirant pa to je strasno.
pre 15 godina
Pritisnite ih sto jace i brze sa tim procesom oko trgovine sa organima. To ce ih poplasiti sve i primorati da kompromisuju. Ne cekjte da izgubite Kosovo, pa tek onda da se neko okrivljuje za organe. Okomite im se sa tim problemom da vidis kako ce da skoce.
pre 15 godina
Vojsku na Kosovo, da zauzme bar deo gde žive Srbi, a onda će i svet da nas gleda sa poštovanjem i uvažavanjem. Svet priznaje samo silu, a mi ovaj put mudro, da se izbegnu žrtve i da sve prođe brzo, da srpski vojnik uđe tamo kao gospodin a ne kao divljak.
Sem vojnog rešenja ovo dalje nema smisla, ovo šta sada vidimo ne vodi u rešenje osim u korist Albanaca.
pre 15 godina
Dačiću, još dok je Milošević bio u sedlu, preduzeli ste sve što ste znali!
Nemojte više, molim vas...
pre 15 godina
Srbi su bili pod Turcima toliko vekova pa nisu odustali od slobode.....
Ako se jednom budemo odrekli Kosova i Metohije odreci cemo ga se za sva vremena.
pre 15 godina
On ce nesto o Kosovu...
Ko je potpisivao sporazum sa EULEKS-om?
Naplata uskoro, stizu izbori.
pre 15 godina
Dacek je zaboravio da je u 2011 a ne u 1999 god, i da je tata Sloba tokom poslednje decenije gubio i na kraju izgubio Kosovo. Ovu izjavu trebao je dati kao portparol SPS-a pocetkom 1998.
pre 15 godina
Kao sto vidite, moguce je i u 21. veku sirenje granica jedne zemlje na racun suseda. Kosovo je tek pocetak, i ako se nezavisnist prizna oni ce da se ujedine sa Albanijom. Kasnije krecu problemi u Makedonii i Crnoj Gori (izvini Djuka ali ti kao evropejac moras da prihvatis realnost).
pre 15 godina
Srbija polako gubi Kosovo? Srbija je Kosovo davno izgubila, i ovo sto gospodin Dacic prica je cista demagogija i pokusaj da se teme skrenu sa pitanja korupcije, ekonomije i sistemskih promena, pogotovu sad, pred izbore.
pre 15 godina
Vojsku na Kosovo, da zauzme bar deo gde žive Srbi, a onda će i svet da nas gleda sa poštovanjem i uvažavanjem. Svet priznaje samo silu, a mi ovaj put mudro, da se izbegnu žrtve i da sve prođe brzo, da srpski vojnik uđe tamo kao gospodin a ne kao divljak.
Sem vojnog rešenja ovo dalje nema smisla, ovo šta sada vidimo ne vodi u rešenje osim u korist Albanaca.
(Dača, 24. maj 2011 14:17) A,hoces ti prvi!!!!!!
pre 15 godina
Ajde!!! Ma nije valjda da gubimo Kosovo?
pre 15 godina
Ovaj Drug nam govori o Kosovu. Kako se samo usudjuje? O, zaboravio sam, on vise nije za parolu "svi srbi u jednoj drzavi", on je sada Europejac koji vec vise od 20 godina zivi od politke - okreni se kako vetar duva. Pozdrav iz Londona
pre 15 godina
Narod je odavno trebao da uzme stvar u svoje ruke i da vam pokaže gde vam je mesto, jer ništa ne radite u korist svog naroda.
pre 15 godina
Pa Dacicu, ne vidim da nesto puno cinis. Pricas, ali to je vec sve.
pre 15 godina
Dosta ste učinili Dačiću. Posebno Vaš šef partije u kojoj ste stekli političko ime.
Zato je Hag pun Vaših "učinitelja".
Veći problem od gubitka Kosova nama je činjenica da u Srbiji izgleda ne postoji niko dovoljno hrabar da kaže da je car go.
Šta da očekujemo od gomile kukavnih oportunista i šta ONI da učine?
pre 15 godina
@simens
Hajde molim te pogledaj etničku kartu opštine Medveđa a možeš i Bujanovca pa mi kaži kome to treba da se pripoje. Takođe pogledaj malo etničku sliku Raške oblasti i reci mi kako bi se to Novi Pazar mogao pripojiti BiH u slučaju nezavisnosti Republike Srpske. Ti si izgleda u ozbiljnoj svađi sa geografijom!
Takođe osvrnuo bih se i na svoj prethodni post gdje sam pomenuo da Srbija treba lobirati za povratak Srba što je njena obaveza i Albanci naravno udaraju minuse što samo pokazuje da su njihovi stavovi o multi-kulti KosovI puka demagogija a sama multietničnost Kosova i Metohije je u domenu naučne fantastike.
pre 15 godina
Претпостављам да би по Вама требало да завијемо Косово у један леп целефан напишемо честитку и поклонимо га Албанцима! Е онда да ми будемо неки "велики" Срби и да нас усвоји ЕУ... Срамно!!!!
pre 15 godina
Stara taktika, čim privredu dovedu do dna posvete se obnovi i osvajanju svetijeh zemalja. Onda dobijemo međunarodnu šamarčinu, okrivimo ceo svet da su nam uništili zemlju, napravimo patriotsku vladu spasa i jedinstvene nacionalne demagogije, narod ćuti samo da ne izginemo svi za Kosovo na kome ni ne žive Srbi, drugovi članovi partija iz cele priče izađu kao još bogatiji plus dobiju epitet heroja i spasitelja. 5. oktobra su heroji bili Legija, Koštunica i Velja, svaki naredni eventualni pokušaj promena završiće se slično - sa insajderima na čelu, pa bre u Evropu da nas vode Tadić, Palma i Dačić a nude se još Nikolić, Vulin i Karići sa druge strane, eeeeej?
pre 15 godina
"Polako gubi"? AhaHahaHahah!
pre 15 godina
Kao i obično naši političari kasno pale. Ovaj Dačićev predlog je možda i mogao da ima neku šansu do pre 10 godina, ali sada je kasno za to. Uostalom i on sam je duvao u patriotske Koštuničine trube.
pre 15 godina
COVEK JE REKAO ISTINU,SVIDALO SE TO NEKOME ILI NE
pre 15 godina
@Nenad
Ti si Nenade u svadji sa pravopisom, a sto se tice lobiranja i toga smo se kasno setili. Kada smo, pre petnaestak godina, nesto i mogli, onda smo mislili da cemo tenkovima isterati pravdu, a sad smo se setili lobiranja i diplomatije. Zasto onda nismo lobirali?
pre 15 godina
Gledao sam sinoć Dačića kad je ovo govorio i utisak je da je on lično odgovoran za gubitak Kosova. Da ne ulazim u detalje. Sad je kasno za kajanje. Pitanje je - šta da se učini ?! Da se deli ono što je nedeljivo i što Albanci ne prihvataju da dele, jer su u poziciji da oni diktiraju uslove. Oni su državu-Kosovo dobili i što bi je oni sa nekim delili. Dačić nema odgovor. Ali odgovor postoji, a neka Dačić i vlada razmišljaju, možda i znaju, a ne smeju da kažu.
pre 15 godina
Ucinimo nesto? Ko Dacicu? Pa vi ste na vlasti, ucinite nesto!
pre 15 godina
Poštovani g. Dačiću. Gde ste bili sa takvim, priznajmo realističnim, idejama pre svega onoga kroz šta ste nas s Miloševićem, a i od 2000. sa DS-om proveli od 1999 do danas? Gde je bio taj politički pragmatizam usklađen sa stvarnošću na "pregovorima" u Rambujeu? Nije li se moglo porazgovarati sa albanskim predstavnicima na temu podele tada, a ne propagirati tu ideju sada, kada su šanse da ista bude razmatrana minimalne, a vreme za napredak protraćeno i zemlja upropaštena?
pre 15 godina
Podjela Kosova možda ali ne na Ibru jer 78% zemlje na Kosovu i Metohiji je u srpskom vlasništvu. Imovina na Kosovu i Metohiji je imovina Srbije. Odricanje područja južno od Ibra bi bila veleizdaja. Tako da Srbiji odgovara status quo a podjela nikako. Ako jednom pristanete na podjelu neće više moći vratiti onaj dio pokrajine kome ste priznali nezavisnost. Srbija treba istrajati na svom stavu i treba insistirati na povratku Srba na KiM a treba i lobirati jer ako na KiM nema Srba borba je uzaludna. Albanci dodaju ulje na vatru neprestanim zaplašivanjem i terorisanjem preostalih Srba južno od Ibra ne bi li se i oni iselili pod pritiskom. Srbija mora početi žestoko lobirati da se ta albanska praksa konačno završi.
Kosovo i Metohija nije izgubljeno sve dok ga se Srbija zaista ne odrekne a mislim da to zaista nije realno.
pre 15 godina
ja cu da preduzmem tako sto cu uzeti kokice
pre 15 godina
Kakva je panika uhvatila Dacica, ne zna se, ali ce se verovatno uskoro saznati. Umesto sto deli KiM po novinama, pametnije bi bilo da je otisao u Novi Pazar da pomogne ljudima koje su pogodile poplave. Oko Kosova, ako ne ume, neka sidje sa vlasti, ionako nije ni trebalo da bude tu. Nazivati rezoluciju 1244 "prevarom" i to od strane onog koji je prevario sve svoje birace je montipajtonovski.
pre 15 godina
Gubimo KiM zbog vas takvih koji sedite tu gde sedite i nemo posmatrate vase gubitke!!!
Bar da budete smekeri i otvoreno priznate da ste izgubili KiM, pa da osetite budjenje Srbije...
pre 15 godina
Ucinicemo nesto,na sledecim izborima.
pre 15 godina
E moj pradeda, za koga si ti ginuo na solunskom frontu...za ove što prodaše dušu i izdaše Srbiju, izvadiše joj srce...kosovski junaci okreću se u grobovima...kakva podela, bre ljudi, Kosovo je srce Srbije i ko kaže nešto drugo jeste izdajica! Nećemo Evropu koja nam otima Kosovo, nećemo da ulazimo u tu nesrećnu EU na kolenima i osakaćeni!
pre 15 godina
"On kaže da se Srbija iz dana u dan nalazi u nepovoljnijem položaju. Kako kaže, ispostavilo se da je Rezolucija 1244 prevara.
"Dok smo mi poštovali Ustav i međunarodno pravo, neke zemlje međunarodne zajednice su iza leđa Srbije priznale nezavisnost Kosova i Metohije", primetio je Dačić.
Po njegovim rečima, nije dovoljno reći "pridržavamo se Ustava", podržati neki patriotski skup i guslarsko veče i biti uveren da je time rešeno pitanje Kosova, pošto se na taj način Kosovo može sačuvati samo u pesmama. "
Sve je to tačno Dačiću i to je ono što ti 90% građana ove zemlje govori. Za KiM moraš da se boriš a ne da pričaš prazne priče na televiziji. Ni prema jednoj državi koja je priznala KiM niste primenili ni jednu retorzivnu odluku. Ni povukli ambasadora, ni prekinuli odnos, ništa. Američki i britanski ambasadori su javno pozivali sve države da priznaju KiM jer ti i tvoja žuta braća koji ste zavili ovu državu u crno ništa ne radite nego samo pričati o EU i otimate od siromašnih da bi dali bogatima. Zato čekam dan kad će da padne vaš režim. DS kad padne propašće zauvek kao i tvoj SPS. Bićete uvek tu na 6-7%. Nećete vi još dugo, kada dođu neki novi, biće i povučena neka priznanja te lažne NATO tvorevine.
pre 15 godina
Nijedna stranka nema neki program kako da vodi drzavu(pa da okaci prezentaciju na NET-u...ovo ce se uradi u ovoj/onoj situaciji...u zavisnosti ovih/onih faktora) da se narod sabere i oduzme (da vidite koje vracare sede iza tih dokumenata), ali zato "svima" je do podele okupacionog dela dok istovremeno ne zele da krse ustav?
3(Tri) blage nemaju kako da se ponasanju prema odredjenoj situaciji (bilo kojoj), a o zajednickim delovanjem nekoliko institucija (boze sacuvaj) ali zato su puni para SVI foteljasi sa imunitetom
pre 15 godina
Najbolje bi bilo da se ne bavite više politikom.
pre 15 godina
Kako bi bilo da se isplacemo za pocetak?
pre 15 godina
Dačić: "Gubimo Kosovo, učinimo nešto"
Pa ucini nesto, koliko odmah....
pre 15 godina
Ivica Dacic igra drustvenu igru "Monopol"!
Nisu ovo igre bez granica, Dacicu! Ovo je pravi, realni problem i zivoti ljudi na KIM su u pitanju. Ili se uozbiljite ili se razidjite, ministri!!!
pre 15 godina
Dačić: Gubimo Kosovo, učinimo nešto
Sta sad ovo treba da znaci ?
Zar Gosp. Dacic ne vidi da Predsednik Tadic "čini nešto" i da se zestoko bori da do toga ne dodje bojkotujuci ovaj sastanak u Varsavi ?
pre 15 godina
Pa vec je izgubljeno, ja ne znam sta se udaraju od zemlju vise, i sami vidimo da nam nista ali bas nista ne ide od ruke sem DJOKOVICU. :D
pre 15 godina
Neko ga je ubedio da promeni misljenje
pre 15 godina
"Dačić je istakao da njegov predlog za razgraničenje terotorija na kojima žive Srbi i Albanci". Mislim da bi Albanci to mogli priznati, ali za sve teritorije gde Srbi i Albanci zive, pa i u Dolini.
pre 15 godina
Narod je odavno izgubio veru u vas, a što se tiče Kosova, svakako da niste poželjni da vi branite Srpsku svetinju.
pre 15 godina
Рече човек чија партија 20 година крчми српске земље. Шта сте ви створили за 20 година, шта сте одбранили, шта сте добро урадили? Шта губимо? Ми можемо да га изгубимо привремено, на пар година или пар векова, ал' оно ће бити наше. А ви што мислите да све знате, што сте моћни, што преузимате одговорност, а љубите НАТО у ****, пробајте ви себи да помогнете...
pre 15 godina
Medjunarodna zajednica ne zeli nikakav mir, vec haos i nestabilnost na Balkanu! Samo tako mogu da manipulisu ovom teritorijom. Na veliku zalost, u vladi Srbije sede ljudi koji, ili nisu zainteresovani za problem KIM, ili nisu kompetentni i sposobni da taj problem rese u korist Srbije!
pre 15 godina
A sta kaze mister sutanovac kao minister vojni? Valjda tu ima nesto i za njegov resor?
pre 15 godina
Po tebi aj, da ga podelimo na brzinu
pre 15 godina
Političari ispituju javnost, Ivica pušta probni balon, mislim da je u pravu nešto se mora pod hitno poduzeti jer vrijeme radi protiv nas. Dok još imamo argumente na našoj strani trebamo oštro nastupiti ,jer poltroni i prijatelji albanaca ( MILO DJ )ne gube vrijeme i zahtjevaju da prihvatimo nemoguće zahtjeve . Ja sam lično za podjelu ,ali mislim da će preteško ići jer u svojim redovima imamo puno onih koji vole samo novac . Mislim da je i Ivica (koji je trenutno na visini zadatka i obavještenosti )svjestan da DS, SNS i SPS to mogu i moraju izgurati jer druge stranke su pune šuplje priće.
pre 15 godina
...na kraju Dačić postade jedini pragmatičan političar...
pre 15 godina
Trebali ste da učinite nešto mnogo mnogo ranije. Od kako ste došli na vlast, mi sve više i više toga gubimo. Nadam se jedino da ćemo na izborima da vam vratimo gubitak.
pre 15 godina
Podela Kosova nije vas predlog Ivice Dacicu. To je tema o kojoj vlada razmislja vec jako dugo, a vi ste izabrani da to prvi plasirate narodu!
Prvo ste se svi zalagali za KIM u Srbiji, a sada predlazete neke podele. Sta je sledece: poklanjanje Kosova Albancima?!
I ne zaboravite da to nije samo teritorija. Tamo su i ljudi, drzavljani Srbije, pravoslavne veroispovesti, ciji su zivoti ugrozeni svakoga dana!
pre 15 godina
Ono sto najveci broj gradjana zna, to je da nam je medjunarodna zajednica na pravdu Boga uzela Kosovo i Metohiju izmisljajuci u tom trenutku HUMANITARNU katastrofu (jer je u tom trenutku to bio glavni slagovor). Zato cela nacija ,a narocito drzavni vrh, bez pretnji i mahanjem oruzjem, treba ostro da trazi hitan nacin od medj. zaj.da KiM kao federacija ili konfederacija ili sl. nastavi da zivi kao sav normalni svet.
pre 15 godina
Gospodine Dacicu svaka vam cast na hrabrosti, jer dosta je vise udaranja u prsa i vikanja Kosovo je Srbija kad svi dobro vidimo gdje smo i da nam iz ovoga nema izlaza i da nam je svakim danom sve gore i gore, i dokle tako samo dragi bog zna. Prema tome sve dok se ovako budemo ponasali sigurno ne cinimo dobro ovome nasemu napacenom narodu jer stvarno vise nema smisla sta se radi sa ovoga naroda.
pre 15 godina
Dacicev poklic je gruba uvreda i napad na inteligenciju prosjecnog gradanina Srbije! Strasno!
pre 15 godina
A i ti se gubis lagano. Pa Kosovo je izgubljeno jos 99-te. Nema sad vise ni jedne price zahvaljujuci kojoj bi ste mogli da zadrzite fotelje. Pukli ste svi do jednog kao zvecke.
pre 15 godina
Gospodin Ivica Dacić je u pravu treba nešto preduzeti pod hitno . Što više čekamo manje su nam šanse.
pre 15 godina
Ову сугестију је министар сигурно упутио својим коалиционим партнерима,који тренутно о Косову само причају и немају никакво,адекватно решенје проблема!
pre 15 godina
Kosovo i Metohija je kolevka Srpskog naroda tu nema dileme ali situacija je takva da je po meni Dacic u pravu samo se bojim da medjunarodna zajednica nije za takav predlog pošto se boji opstanka Makedonije odnosno njenog komadanja.Dobrica Cosic je predlagao Ovenu i Stoltenbergu podelu ali su oni bili protiv iz navedenog razloga.Da li je sda vreme za takvu inicijativu nisam siguran ali vreme ce doci kada ce svi morati da prihvate neminovnost podele i priznanja.Priznanje bez podele sigurno nije moguce.
Na kraju ce za koju godinu ili deceniju oni koji su najviše krivi za ovakav Balkan a to su Turci doci opet da u neku ruku vladaju njime. Evropa i Amerika su za takav rasplet.
pre 15 godina
Kako niji mogao da vide g.Dacic od 1999 godine to da je Kosovo tada izgublen a i sam je ucestovao u to izgublenje zalosno, a sada posle 12 godina kaze one narodu onu sto je desilo pre 12 godina a i on je bio ucesnik tog dogazaja, zalosno je kakve politicara ima sada...
pre 15 godina
ovaj mali komunista poceo da se mesa u sve zivo, sad se setio Kosova, jesi to malo sa Koshtunicom prico
pre 15 godina
Sad ovu Ivicinu izjavu vratimo kroz vreme u 1997. i 1998. i dobicete politicara koji se ne plasi da kaze istinu kad je potrebno, zato sto mu nije tesko da misli o bitnim stvarima NA VREME, cak i ako nije placen za to.
Danas je ovo samo jos jedna licemerna izjava nekoga ko je ucestvovao u vec davno zavrsenom gubitku Kosova.
pre 15 godina
TREBA POKUŠATI
pre 15 godina
Vojsku na Kosovo, da zauzme bar deo gde žive Srbi, a onda će i svet da nas gleda sa poštovanjem i uvažavanjem. Svet priznaje samo silu, a mi ovaj put mudro, da se izbegnu žrtve i da sve prođe brzo, da srpski vojnik uđe tamo kao gospodin a ne kao divljak.
Sem vojnog rešenja ovo dalje nema smisla, ovo šta sada vidimo ne vodi u rešenje osim u korist Albanaca.
pre 15 godina
E moj pradeda, za koga si ti ginuo na solunskom frontu...za ove što prodaše dušu i izdaše Srbiju, izvadiše joj srce...kosovski junaci okreću se u grobovima...kakva podela, bre ljudi, Kosovo je srce Srbije i ko kaže nešto drugo jeste izdajica! Nećemo Evropu koja nam otima Kosovo, nećemo da ulazimo u tu nesrećnu EU na kolenima i osakaćeni!
pre 15 godina
Vojsku na Kosovo, da zauzme bar deo gde žive Srbi, a onda će i svet da nas gleda sa poštovanjem i uvažavanjem. Svet priznaje samo silu, a mi ovaj put mudro, da se izbegnu žrtve i da sve prođe brzo, da srpski vojnik uđe tamo kao gospodin a ne kao divljak.
Sem vojnog rešenja ovo dalje nema smisla, ovo šta sada vidimo ne vodi u rešenje osim u korist Albanaca.
(Dača, 24. maj 2011 14:17) A,hoces ti prvi!!!!!!
pre 15 godina
Podjela Kosova možda ali ne na Ibru jer 78% zemlje na Kosovu i Metohiji je u srpskom vlasništvu. Imovina na Kosovu i Metohiji je imovina Srbije. Odricanje područja južno od Ibra bi bila veleizdaja. Tako da Srbiji odgovara status quo a podjela nikako. Ako jednom pristanete na podjelu neće više moći vratiti onaj dio pokrajine kome ste priznali nezavisnost. Srbija treba istrajati na svom stavu i treba insistirati na povratku Srba na KiM a treba i lobirati jer ako na KiM nema Srba borba je uzaludna. Albanci dodaju ulje na vatru neprestanim zaplašivanjem i terorisanjem preostalih Srba južno od Ibra ne bi li se i oni iselili pod pritiskom. Srbija mora početi žestoko lobirati da se ta albanska praksa konačno završi.
Kosovo i Metohija nije izgubljeno sve dok ga se Srbija zaista ne odrekne a mislim da to zaista nije realno.
pre 15 godina
Ne Dačiću, nisi u pravu. Albancima itekako odgovara podela Kosova i Metohije. Kada danima pričaš o podeli našeg dela teritorije moraš i da imaš predlog šta ostaje Srbiji. Ako već imaš predlog moraš srpskom narodu i da ga obrazložiš. I da nam ponoviš da Kosovo i Metohija nisu samo crkve i manastiri, grobovi naših pradedova, već da je Kosovo i Metohija strateški bitna teritorija (čitaj malo i stranu literaturu), navedi koje sve rude postoje na ovoj teritoriji i u kojoj količini, količine i kvalitet lignita, a tek količine i kvalitet pijaće vode, da je Metohija potpuno pokrivena sistemom za navodnjavanje koji je u potpunosti u funkciji (i kukuruz se zaliva). Još mogu da nabrajam zašto nijedna uređena država ne bi ni u kakvim okolnostima predala deo svoje teritorije. Pobeđeni smo u ratu i deo teritorije je zauzeo jači i to je realnost. Bavi se malo Ivice razvojem naše zemlje, pohapsi sve kriminalce, objasni šta je bilo sa koferčetom... Samo jaka Srbija jednog dana može da povrati svoju teritoriju kao što je to i radila u svojoj istpriji. Kosovo i Metohija nikada nije bila zemlja Albanaca, oni imaju svoju matičnu državu i oni znaju da će našu zemlju morati da vrate pravim vlasnicima, po katastru 78% kosovsko-metohijske zemlje je srpska. Čoveče, rođen si u Prizrenu. Iako tamo nisi živeo čtaj malo o tom gradu i Staroj Srbiji. Čitaj i uči. Ali ne samo srpska dela i istoriju. Preporučujem ti dela sa zapada i turskih osvajača. Biće ti sve jasnije.
pre 15 godina
Zasto svi ignorisu ovoga coveka,kada je 100% u pravu?!
DOSTA LAZNOG PATRIOTIZMA!
pre 15 godina
G-dine Dačiću, mi smo Kosovo izgubili, tako što nam je ono oduzeto. Velike zasluge za to ima vaša partija i njen bivši šef. Mi ne možemo ništa da uradimo po tom pitanju. Najbolje je ostaviti da bude tako kako jeste, tj. status quo! Mi uvek imamo pravo da ga vratimo, kada i ako budemo u mogućnosti da to uradimo. Možda kroz 100, a možda i kroz 500 godina. Ako potpišete saglasnost o podeli Kosova, gde ćete priznati ocepljenje 80% (plus-minus nekoliko procenata), nikada više ne možemo tražiti KiM nazad, jer ćemo tada biti okupatori!
Neka ostane tako kako jeste, i oni se toga najviše i boje!
pre 15 godina
Srbi su bili pod Turcima toliko vekova pa nisu odustali od slobode.....
Ako se jednom budemo odrekli Kosova i Metohije odreci cemo ga se za sva vremena.
pre 15 godina
@ Momcilo Vasic, Putnik sa juga: BRAVO! To je pravi nacin razmisljanja.
Sto se tice Dacica, ne razumem kakva ga je malodusnost spopala niti nam je objasnio kako mi to gubimo Kosovo. Bez srpskog priznanja (ljudi, to NIKADA ne smemo da dopustimo!), Kosovo ostaje tu gde jeste - u vakuumu. Nece biti clan UN, EU niti jedne irelevantne medjunarodne organizacije. Za to vreme treba, neuporedivo agilnije nego do sada, raditi na raskrinkavanju njihove kriminalne vrhuske, insistirati na povracaju otete imovine, povratku izbeglica. Kada im dosadi takav polazaj, obratice se Srbiji za pregovore. A tu onda mi nastupamo, sa nasim zahtevima.
Kako je to Vergilije lepo srocio: Durate et vosmet rebus servate secundis ili Istrajmo i sacuvajmo se za povoljnije prilike!
pre 15 godina
@simens
Hajde molim te pogledaj etničku kartu opštine Medveđa a možeš i Bujanovca pa mi kaži kome to treba da se pripoje. Takođe pogledaj malo etničku sliku Raške oblasti i reci mi kako bi se to Novi Pazar mogao pripojiti BiH u slučaju nezavisnosti Republike Srpske. Ti si izgleda u ozbiljnoj svađi sa geografijom!
Takođe osvrnuo bih se i na svoj prethodni post gdje sam pomenuo da Srbija treba lobirati za povratak Srba što je njena obaveza i Albanci naravno udaraju minuse što samo pokazuje da su njihovi stavovi o multi-kulti KosovI puka demagogija a sama multietničnost Kosova i Metohije je u domenu naučne fantastike.
pre 15 godina
Dačiću, nikad nisam glasao za SPS i neću, ali svaka ti je na mesto!!!
Daj, ljudi pomirite se već jednom da smo Kosovo izgubii, pa da krenemo napred!
Dosta je bilo i pregovora i bacanje para na nešto što ne postoji.
Ne postoji Srbija u kojoj je sastavni deo Kosovo!
DOKLE VIŠE!!!
pre 15 godina
Kosovo i Metohija je kolevka Srpskog naroda tu nema dileme ali situacija je takva da je po meni Dacic u pravu samo se bojim da medjunarodna zajednica nije za takav predlog pošto se boji opstanka Makedonije odnosno njenog komadanja.Dobrica Cosic je predlagao Ovenu i Stoltenbergu podelu ali su oni bili protiv iz navedenog razloga.Da li je sda vreme za takvu inicijativu nisam siguran ali vreme ce doci kada ce svi morati da prihvate neminovnost podele i priznanja.Priznanje bez podele sigurno nije moguce.
Na kraju ce za koju godinu ili deceniju oni koji su najviše krivi za ovakav Balkan a to su Turci doci opet da u neku ruku vladaju njime. Evropa i Amerika su za takav rasplet.
pre 15 godina
COVEK JE REKAO ISTINU,SVIDALO SE TO NEKOME ILI NE
pre 15 godina
Gospodin dacic, izgleda da je spavao 12 godina, kosova izgubili ste na ratu kapitulaciom u kumanovu ,i molim vas da nas ostavite na miru
pre 15 godina
Ivica je u pravu 100% !
pre 15 godina
Medjunarodna zajednica ne zeli nikakav mir, vec haos i nestabilnost na Balkanu! Samo tako mogu da manipulisu ovom teritorijom. Na veliku zalost, u vladi Srbije sede ljudi koji, ili nisu zainteresovani za problem KIM, ili nisu kompetentni i sposobni da taj problem rese u korist Srbije!
pre 15 godina
Kosovo je izgubljeno jos 1974. godine kada je donet ustav i kada su na protestima na Kosovu, Albanci uzviklivali "Kosova e Republik"... Tad je nesto trebalo da se ucini, a ne sad. Sad je gotovo sve...
pre 15 godina
Istu ovu stvar o 'gubljenju Kosova' govori Cedomir Jovanovic vec godinama, ali niko se nije pocesao nego naprotiv opanjka njega da je narkoman i vozi besna auta.
A sada odjednom pojavi se 'spasilac' Dacic da nam 'otvori oci' sa potpuno istom pricom
pre 15 godina
Gosp.Dacicu Kosovo nije izgubljeno sa guslama nego u bojnom polju nakon 78 dana i noci.
Redosled normalizacije odnosa dvaju naroda bi bio sledeci,po mom ubedjenju:prvo,Srbija bi trebala pod hitno priznati nezavisnost celog Kosova,pa da se otvaraju ambasde u Beogradu i Pristini pa tek da se razgovara o trampi teritorija.tj.sever Kosova sa Presevskom dolinom (Presevo i Bujanovac).U pregovorima bi se naslo i resenje za verske objekte u Kosovo.
Nije realno od Srbije da trazi samo podelu Kosova a problem juga Srbije da se stavi izpod tehiha.Kosovo je sada u mnogo boljem polozaju nego Srbija,jer Kosovo moze uvek da kaze da necemo vise pregovarati ili postaviti posebne uslove za Srbiju.
Ja znam da Srbiji fali jedan drzavnik kao:Ataturk,De Gol,Kenedi,Djindjic
itd.Dokle ce Srbija,da kazem figurativno,sama protiv celog sveta?Za koga su ovi posledni probni baloni?Za koga zvone zvona?
pre 15 godina
"On kaže da se Srbija iz dana u dan nalazi u nepovoljnijem položaju. Kako kaže, ispostavilo se da je Rezolucija 1244 prevara.
"Dok smo mi poštovali Ustav i međunarodno pravo, neke zemlje međunarodne zajednice su iza leđa Srbije priznale nezavisnost Kosova i Metohije", primetio je Dačić.
Po njegovim rečima, nije dovoljno reći "pridržavamo se Ustava", podržati neki patriotski skup i guslarsko veče i biti uveren da je time rešeno pitanje Kosova, pošto se na taj način Kosovo može sačuvati samo u pesmama. "
Sve je to tačno Dačiću i to je ono što ti 90% građana ove zemlje govori. Za KiM moraš da se boriš a ne da pričaš prazne priče na televiziji. Ni prema jednoj državi koja je priznala KiM niste primenili ni jednu retorzivnu odluku. Ni povukli ambasadora, ni prekinuli odnos, ništa. Američki i britanski ambasadori su javno pozivali sve države da priznaju KiM jer ti i tvoja žuta braća koji ste zavili ovu državu u crno ništa ne radite nego samo pričati o EU i otimate od siromašnih da bi dali bogatima. Zato čekam dan kad će da padne vaš režim. DS kad padne propašće zauvek kao i tvoj SPS. Bićete uvek tu na 6-7%. Nećete vi još dugo, kada dođu neki novi, biće i povučena neka priznanja te lažne NATO tvorevine.
pre 15 godina
Претпостављам да би по Вама требало да завијемо Косово у један леп целефан напишемо честитку и поклонимо га Албанцима! Е онда да ми будемо неки "велики" Срби и да нас усвоји ЕУ... Срамно!!!!
pre 15 godina
Umukni već jednom!!!
pre 15 godina
Političari ispituju javnost, Ivica pušta probni balon, mislim da je u pravu nešto se mora pod hitno poduzeti jer vrijeme radi protiv nas. Dok još imamo argumente na našoj strani trebamo oštro nastupiti ,jer poltroni i prijatelji albanaca ( MILO DJ )ne gube vrijeme i zahtjevaju da prihvatimo nemoguće zahtjeve . Ja sam lično za podjelu ,ali mislim da će preteško ići jer u svojim redovima imamo puno onih koji vole samo novac . Mislim da je i Ivica (koji je trenutno na visini zadatka i obavještenosti )svjestan da DS, SNS i SPS to mogu i moraju izgurati jer druge stranke su pune šuplje priće.
pre 15 godina
Bravo Dačiću. I vrapcima je jasno šta je sa Kosovom. Samo to Čeda priča odavno.
pre 15 godina
Dačiću tako bi bio realno da kažete (Dok smo mi NISMO poštovali Ustav i međunarodno pravo) mi smo gubili Kosovo. Da bi ste poštovali međunarodno pravo i ljudska prava danas smo živeli svih zajedno u SFRJ.
pre 15 godina
dacicu vi ste odavno izgubili kosovo a definitivno 99 god.
pre 15 godina
Podela Kosova nije vas predlog Ivice Dacicu. To je tema o kojoj vlada razmislja vec jako dugo, a vi ste izabrani da to prvi plasirate narodu!
Prvo ste se svi zalagali za KIM u Srbiji, a sada predlazete neke podele. Sta je sledece: poklanjanje Kosova Albancima?!
I ne zaboravite da to nije samo teritorija. Tamo su i ljudi, drzavljani Srbije, pravoslavne veroispovesti, ciji su zivoti ugrozeni svakoga dana!
pre 15 godina
A JEL TO MI SRBI SA KOSOVA DOVEDOSMO EULEX DA SPROVODI AHTISARIJEV PLAN O NEZAVISNOSTI ILI TI I TADIC.SRAM TE BILO SETIO SI SE KOSOVA SAD KAD TI IDU IZBORI U SRBIJI.NECE MOCI.
pre 15 godina
Kasno je sad. Sve je imalo svoje vreme.
Kada je trebalo da se pregovara o stanju na Kosovu, Milosevic je govorio da je to unutrasnja stvar Srbije i da je Kosovo deo Srbije i da ce uvek tako i biti. Kada su NATO trupe usle na Kosovo, zvanican stav Srbije je bio: "Vise od autonomije, a manje od nezavisnosti". Sad su se "patriote" setile da je podela najbolje resenje.
E pa nije tacno.Najbolje resenje i za Srbiju i za Kosovo i za region, u ovom trnutku, je da mi sami "progutamo zabu" i priznamo Kosovo i konacno se posvetimo jednom normalnijem zivotu, koji nece biti opterecen prosloscu. Naravno, treba izvuci pouke iz te proslosti i shvatiti da je to sto nam se desava posledica nase bahate politike i ignorisanja stvarnosti.
Voleo bih kada bi te "patriote" koje su sad smislile ideju o podeli Kosova, otvoreno kazu kako misle da sacuvaju Presevo, Bujanovac i Medvedju u sastavu Srbije, ako do te podele i dodje i kako misle da sacuvaju Novi Pazar, ako se Republika Srpska otcepi od BiH?
pre 15 godina
Ono sto najveci broj gradjana zna, to je da nam je medjunarodna zajednica na pravdu Boga uzela Kosovo i Metohiju izmisljajuci u tom trenutku HUMANITARNU katastrofu (jer je u tom trenutku to bio glavni slagovor). Zato cela nacija ,a narocito drzavni vrh, bez pretnji i mahanjem oruzjem, treba ostro da trazi hitan nacin od medj. zaj.da KiM kao federacija ili konfederacija ili sl. nastavi da zivi kao sav normalni svet.
pre 15 godina
Zamenik premijera Srbije Ivica Dacić ocenio je da Srbija polako gubi Kosovo i Metohiju ......
____________________________
Nije istina, Kosovo ste izgubili naglo,
ali vam "polako" ta činjenica dolazi do mozga!
pre 15 godina
Рече човек чија партија 20 година крчми српске земље. Шта сте ви створили за 20 година, шта сте одбранили, шта сте добро урадили? Шта губимо? Ми можемо да га изгубимо привремено, на пар година или пар векова, ал' оно ће бити наше. А ви што мислите да све знате, што сте моћни, што преузимате одговорност, а љубите НАТО у ****, пробајте ви себи да помогнете...
pre 15 godina
Dačiću, kog vraga si ministar unutrašnjih poslova, radi kupovine motocikala, glupiranja sa grbom i tablicama, druženja sa PUPS-ovim..?
Da je sreće, izdao bi nalog da se sredi arhiva državljana, da se naprave spiskovi onih koji imaju pravo boravka na Kosmetu, a to je nešto manje od polovine. Ostale, po spisku - KADA i koliko ih je stiglo po godinama, koliko je njihovih naslednika rođenih U SRBIJI (pre toga u Jugoslavijama) - predati u nadležnost UN - Komesarijatu za izbeglice, dati RAZUMNI rok da se vrate, jer ODAVNO nema "nedemokratskog režima Envera Hodže", na šta su se vadili, a dolazili u "još nedemokratskiji režim Josipa Broza..."
Da se srede posedovne knjige i podastre UN-u: više od 50 % teritorije Kosmeta je u srpskom posedu, uz crkvene posede, koji su delimično uzurpirani.
Tvoj poklič "učinimo nešto" se može shvatiti, i trebalo bi, kao poziv da narod USTANE i istera te iz fotelje zbog neznanja i nehtenja, a onda da se maneš politike, jer i pod Slobom si bio samo tumač, a ne kreator.
Strašno, kakvo neznanje je kod vrhuške, strašno!
pre 15 godina
Ideja o razmeni teritorije podrazumeva da Presevska dolina pripadne Kosovu. Dacicev zadatak je bio da pokrene pricu, LSV, LDP i ostali NADrealisti su tu da nastave pricu, i to se vec uveliko dogadja. Naravno da ce se javiti i Sandzak i Vojvodina sa svojim idejama. Kad se poseje panika da ostadosmo i bez Sumadije, javice se originalni Tadic sa Isingerovim planom o dobrosusedskim odnosima sa delom svoje teritorije. U svakom slucaju sve su to dimne bombe za priznavanje Kosova.
pre 15 godina
Gospodin Ivica Dacić je u pravu treba nešto preduzeti pod hitno . Što više čekamo manje su nam šanse.
pre 15 godina
Nisi otkrio nesto sto se vec ne zna. Kosovo je izgubljeno davno, jos za vreme dok si nosion tasnu Milosevicu. A sad se pravis patriota i hoces da nesto grabis, sto se grabiti moze. Samo sto to nece niko dozvoliti, pogotovo ne stanovnici Kosova. Nismo vise u 90-tim.
pre 15 godina
Donekle je u pravo. Kosovo nije vise deo Srbije, nazalost, ali ne polako kako se to ucinilo ministru Dacicu, vec je to odavno zavrsen proces. Sto pre pogledamo istini u oci, bice nam svima lakse. Pa i onima koji i dalje uporno govore "Kosovo je srce Srbije", a i sami su duboko u sebi svesni dasmo odavno "dobili infarkt".
pre 15 godina
Dok Thaqi,i Tadič, spavaju Dačič krupnim koracima uzima polet,tj, Vlast.
pre 15 godina
Pritisnite ih sto jace i brze sa tim procesom oko trgovine sa organima. To ce ih poplasiti sve i primorati da kompromisuju. Ne cekjte da izgubite Kosovo, pa tek onda da se neko okrivljuje za organe. Okomite im se sa tim problemom da vidis kako ce da skoce.
pre 15 godina
Srbija polako gubi Kosovo? Srbija je Kosovo davno izgubila, i ovo sto gospodin Dacic prica je cista demagogija i pokusaj da se teme skrenu sa pitanja korupcije, ekonomije i sistemskih promena, pogotovu sad, pred izbore.
pre 15 godina
Ovaj Drug nam govori o Kosovu. Kako se samo usudjuje? O, zaboravio sam, on vise nije za parolu "svi srbi u jednoj drzavi", on je sada Europejac koji vec vise od 20 godina zivi od politke - okreni se kako vetar duva. Pozdrav iz Londona
pre 15 godina
Narod je odavno izgubio veru u vas, a što se tiče Kosova, svakako da niste poželjni da vi branite Srpsku svetinju.
pre 15 godina
Ovaj kao da je zaboravio sta je njegov ideoloski otac i slicni njemu , nacinio na to istom Kosovu samo pre par godina.
Pa ako se ti pravis mutav i hoces prosto da zaboravis genocid koji je je lansiran od strane tvoje partije, mi na Kosovu i MZ sigurno nece.
dakle kako bi tvoj bivsi sef rekao, Malo Morgen ces dobiti sansu harati opet po Kosovu.
pre 15 godina
Sto to nisi rekao pre 12 godina tvom fireru nego ste usli u rat i na hiljade majki ste zavili u crno
pre 15 godina
@Nenad
Ti si Nenade u svadji sa pravopisom, a sto se tice lobiranja i toga smo se kasno setili. Kada smo, pre petnaestak godina, nesto i mogli, onda smo mislili da cemo tenkovima isterati pravdu, a sad smo se setili lobiranja i diplomatije. Zasto onda nismo lobirali?
pre 15 godina
Cek,cek....mozda ja nisam razumeo...A zar Kosovo nije izgubljeno jos 1999. godine, dok je tvoja stranka bila na vlasti?? Sad si se setio da se javis, bravo, bravo...
pre 15 godina
Pa bolje bi bilo da se to vec jednom zavrsi, "ratujte, mirujte, zaboravite" radite sto hocete ali ZAVRSITE s'ovom pricom vec jednom. Zaista. al zaista muka mi je i od vas i od ovih iz Pristine. Desnom rukom masu i lagaju narod, a levom kradu ko koliko stigne.....
pre 15 godina
Dacicu. Koliko ti je Kosovo i Metohija donelo mandata od kada si u politici? Kosovo ti je uglavnom dalo sve u zivotu: karijeru i uz to socijalnu kartu exstra dobrostojeceg gradjanina. Sada se najblaze nedostojno odnosis prema njemu?
pre 15 godina
A sta kaze mister sutanovac kao minister vojni? Valjda tu ima nesto i za njegov resor?
pre 15 godina
Nekoliko bitnih ukazivanja, neophodnih za adekvatnije razumevanje teorije međunarodnog javnog prava:
- Rezolucija 1244 NIJE "prevara", već odraz "faktičkog stanja" i "odnosa snaga" na terenu?!
- Da smo poštovali Ustav i međunarodno pravo ne bi ni došlo do "teškog kršenja ljudskih prava" na Kosovo, a što je bio "povod" za međunarodnu vojnu intervenciju?!
- "Priznanje nezavisnosti", jeste "diskreciono pravo" svake države?!
- Predlog za "razgraničenje", jeste "najgori mogući predlog", jer vodi direktno u gubitak Bujanovca, Preševa i Medveđe?!
Iako je od zamenika premijera Ivice Dačića, mnogo je!
pre 15 godina
Dacicev poklic je gruba uvreda i napad na inteligenciju prosjecnog gradanina Srbije! Strasno!
pre 15 godina
Kao sto vidite, moguce je i u 21. veku sirenje granica jedne zemlje na racun suseda. Kosovo je tek pocetak, i ako se nezavisnist prizna oni ce da se ujedine sa Albanijom. Kasnije krecu problemi u Makedonii i Crnoj Gori (izvini Djuka ali ti kao evropejac moras da prihvatis realnost).
pre 15 godina
"Polako gubi"? AhaHahaHahah!
pre 15 godina
pa bash vi dacicu ste uradili dosta toga da izgubite kosovo...poz iz prishtine
pre 15 godina
A kada je tvoj voljeni vodja povlacio vojsku sa Kosova nisi reagovao, nego se pametnjakovic setio posle 12 godina da se nesto cudno desava. Kosovo je izgubljeno kada ste povukli vojsku. Dok ste osvajali gomilu poslanickih mandata sa Kosova bilo Vam je lepo i niko nije primecivao da moze nesto strasno da se desi. Koji je ovo folirant pa to je strasno.
pre 15 godina
Gubimo KiM zbog vas takvih koji sedite tu gde sedite i nemo posmatrate vase gubitke!!!
Bar da budete smekeri i otvoreno priznate da ste izgubili KiM, pa da osetite budjenje Srbije...
pre 15 godina
Gospodine Dacicu svaka vam cast na hrabrosti, jer dosta je vise udaranja u prsa i vikanja Kosovo je Srbija kad svi dobro vidimo gdje smo i da nam iz ovoga nema izlaza i da nam je svakim danom sve gore i gore, i dokle tako samo dragi bog zna. Prema tome sve dok se ovako budemo ponasali sigurno ne cinimo dobro ovome nasemu napacenom narodu jer stvarno vise nema smisla sta se radi sa ovoga naroda.
pre 15 godina
Gospodine Dacicu Vi zaista nemate pojma o cemu pricate, menjate misljenje kao tinejdzerka u "nezgodnoj" situaciji.
Zasto ne odete u penziju i odmorite malo a pustite da oni koji znaju, rade sta treba.
pre 15 godina
Moj ministre unutrasnji, vi jako dobro znate da je Miloseviceva
zlocinacka organizacija (ciji ste podparol bili), za sva zlodela koja su se na prostoru, nase nam drage Juge dogodili, najodgovorniji. Srbija je u to vreme imala, i jos jednu Zlocinacku organizaciju pod rukovodstvom
Seselja i Nikolica, gde im je desna ruka bio Vicic. Mi kao narod nesmemo
da zaboravimo ni Palminog Arkana, koji su isto kao i vi ostali, radi vasih licnih interesa, sve narode iz naseg nekadasnjeg prijateljstva, drugarstva i bracnih zajednica proterali ili su prisilno sami pobegli.
Strah od takvih, srbski narod nesme vise imati, jer time srlja u jos vecu
propast od ove koju smo do sada nekako preziveli.
pre 15 godina
Dacek je zaboravio da je u 2011 a ne u 1999 god, i da je tata Sloba tokom poslednje decenije gubio i na kraju izgubio Kosovo. Ovu izjavu trebao je dati kao portparol SPS-a pocetkom 1998.
pre 15 godina
"Polako gubi"? AhaHahaHahah!
pre 15 godina
Dosta ste učinili Dačiću. Posebno Vaš šef partije u kojoj ste stekli političko ime.
Zato je Hag pun Vaših "učinitelja".
Veći problem od gubitka Kosova nama je činjenica da u Srbiji izgleda ne postoji niko dovoljno hrabar da kaže da je car go.
Šta da očekujemo od gomile kukavnih oportunista i šta ONI da učine?
pre 15 godina
Narod je odavno trebao da uzme stvar u svoje ruke i da vam pokaže gde vam je mesto, jer ništa ne radite u korist svog naroda.
pre 15 godina
Šta je sa ovim čovekom?! Sviđa mi se šta govori .... tu nešto nije u redu. Mada je verovatno dobio zadatak da ispušta probne balone i polako navikava narod da treba prihvatiti realnost. Što pre to uradimo biće nam bolje.
pre 15 godina
Dobro jutro Kolumbo!!
pre 15 godina
...na kraju Dačić postade jedini pragmatičan političar...
pre 15 godina
"Dačić: Gubimo Kosovo, učinimo nešto"
Pa zar vam je tako kratko pamćenje gospodine?
Kosovo (i još po nešto) smo izgubili za vaše vlasti kada ste služili kod g. Miloševića
pre 15 godina
Gubimo Kosovo? Nemoguce!
Ovo je trebalo da prica devedesetih godina proslog veka, kada je sprovodio politiku Slobodana Milosevica a ne sada kada je sve kasno.
pre 15 godina
Dačić: Gubimo Kosovo, učinimo nešto
Sta sad ovo treba da znaci ?
Zar Gosp. Dacic ne vidi da Predsednik Tadic "čini nešto" i da se zestoko bori da do toga ne dodje bojkotujuci ovaj sastanak u Varsavi ?
pre 15 godina
Ja sam mislio da su "patriotski skup i guslarsko veče" univerzalno rešenje svih naših problema.
pre 15 godina
Kao i obično naši političari kasno pale. Ovaj Dačićev predlog je možda i mogao da ima neku šansu do pre 10 godina, ali sada je kasno za to. Uostalom i on sam je duvao u patriotske Koštuničine trube.
pre 15 godina
Pa vec je izgubljeno, ja ne znam sta se udaraju od zemlju vise, i sami vidimo da nam nista ali bas nista ne ide od ruke sem DJOKOVICU. :D
pre 15 godina
Najbolje bi bilo da se ne bavite više politikom.
pre 15 godina
Gledao sam sinoć Dačića kad je ovo govorio i utisak je da je on lično odgovoran za gubitak Kosova. Da ne ulazim u detalje. Sad je kasno za kajanje. Pitanje je - šta da se učini ?! Da se deli ono što je nedeljivo i što Albanci ne prihvataju da dele, jer su u poziciji da oni diktiraju uslove. Oni su državu-Kosovo dobili i što bi je oni sa nekim delili. Dačić nema odgovor. Ali odgovor postoji, a neka Dačić i vlada razmišljaju, možda i znaju, a ne smeju da kažu.
pre 15 godina
"Dačić je istakao da njegov predlog za razgraničenje terotorija na kojima žive Srbi i Albanci". Mislim da bi Albanci to mogli priznati, ali za sve teritorije gde Srbi i Albanci zive, pa i u Dolini.
pre 15 godina
Ajde!!! Ma nije valjda da gubimo Kosovo?
pre 15 godina
E moj Dacicu, stavio te sinoc u dzep onaj njihov diplomata!!!
pre 15 godina
Po tebi aj, da ga podelimo na brzinu
pre 15 godina
Koje su te države koje su iza ledja Srbije priznali nezavisnost Kosova ? Meni je poznata lista samo onih država koji su lice u lice Srbiji priznali neodvisnost Kosova.
pre 15 godina
Ucinicemo nesto,na sledecim izborima.
pre 15 godina
Stara taktika, čim privredu dovedu do dna posvete se obnovi i osvajanju svetijeh zemalja. Onda dobijemo međunarodnu šamarčinu, okrivimo ceo svet da su nam uništili zemlju, napravimo patriotsku vladu spasa i jedinstvene nacionalne demagogije, narod ćuti samo da ne izginemo svi za Kosovo na kome ni ne žive Srbi, drugovi članovi partija iz cele priče izađu kao još bogatiji plus dobiju epitet heroja i spasitelja. 5. oktobra su heroji bili Legija, Koštunica i Velja, svaki naredni eventualni pokušaj promena završiće se slično - sa insajderima na čelu, pa bre u Evropu da nas vode Tadić, Palma i Dačić a nude se još Nikolić, Vulin i Karići sa druge strane, eeeeej?
pre 15 godina
Ivica Dacic igra drustvenu igru "Monopol"!
Nisu ovo igre bez granica, Dacicu! Ovo je pravi, realni problem i zivoti ljudi na KIM su u pitanju. Ili se uozbiljite ili se razidjite, ministri!!!
pre 15 godina
Dačić: "Gubimo Kosovo, učinimo nešto"
Pa ucini nesto, koliko odmah....
pre 15 godina
Poštovani g. Dačiću. Gde ste bili sa takvim, priznajmo realističnim, idejama pre svega onoga kroz šta ste nas s Miloševićem, a i od 2000. sa DS-om proveli od 1999 do danas? Gde je bio taj politički pragmatizam usklađen sa stvarnošću na "pregovorima" u Rambujeu? Nije li se moglo porazgovarati sa albanskim predstavnicima na temu podele tada, a ne propagirati tu ideju sada, kada su šanse da ista bude razmatrana minimalne, a vreme za napredak protraćeno i zemlja upropaštena?
pre 15 godina
Kako bi bilo da se isplacemo za pocetak?
pre 15 godina
On ce nesto o Kosovu...
Ko je potpisivao sporazum sa EULEKS-om?
Naplata uskoro, stizu izbori.
pre 15 godina
ja cu da preduzmem tako sto cu uzeti kokice
pre 15 godina
Neko ga je ubedio da promeni misljenje
pre 15 godina
Kako niji mogao da vide g.Dacic od 1999 godine to da je Kosovo tada izgublen a i sam je ucestovao u to izgublenje zalosno, a sada posle 12 godina kaze one narodu onu sto je desilo pre 12 godina a i on je bio ucesnik tog dogazaja, zalosno je kakve politicara ima sada...
pre 15 godina
Da li moguce da neko moze da bude ovoliko licemeran?! Zar ponovo ista prica!?!
pre 15 godina
Trebali ste da učinite nešto mnogo mnogo ranije. Od kako ste došli na vlast, mi sve više i više toga gubimo. Nadam se jedino da ćemo na izborima da vam vratimo gubitak.
pre 15 godina
Pa Dacicu, ne vidim da nesto puno cinis. Pricas, ali to je vec sve.
pre 15 godina
Kakva je panika uhvatila Dacica, ne zna se, ali ce se verovatno uskoro saznati. Umesto sto deli KiM po novinama, pametnije bi bilo da je otisao u Novi Pazar da pomogne ljudima koje su pogodile poplave. Oko Kosova, ako ne ume, neka sidje sa vlasti, ionako nije ni trebalo da bude tu. Nazivati rezoluciju 1244 "prevarom" i to od strane onog koji je prevario sve svoje birace je montipajtonovski.
pre 15 godina
Ucinimo nesto? Ko Dacicu? Pa vi ste na vlasti, ucinite nesto!
pre 15 godina
A i ti se gubis lagano. Pa Kosovo je izgubljeno jos 99-te. Nema sad vise ni jedne price zahvaljujuci kojoj bi ste mogli da zadrzite fotelje. Pukli ste svi do jednog kao zvecke.
pre 15 godina
Sad ovu Ivicinu izjavu vratimo kroz vreme u 1997. i 1998. i dobicete politicara koji se ne plasi da kaze istinu kad je potrebno, zato sto mu nije tesko da misli o bitnim stvarima NA VREME, cak i ako nije placen za to.
Danas je ovo samo jos jedna licemerna izjava nekoga ko je ucestvovao u vec davno zavrsenom gubitku Kosova.
pre 15 godina
Dačiću, još dok je Milošević bio u sedlu, preduzeli ste sve što ste znali!
Nemojte više, molim vas...
pre 15 godina
Nijedna stranka nema neki program kako da vodi drzavu(pa da okaci prezentaciju na NET-u...ovo ce se uradi u ovoj/onoj situaciji...u zavisnosti ovih/onih faktora) da se narod sabere i oduzme (da vidite koje vracare sede iza tih dokumenata), ali zato "svima" je do podele okupacionog dela dok istovremeno ne zele da krse ustav?
3(Tri) blage nemaju kako da se ponasanju prema odredjenoj situaciji (bilo kojoj), a o zajednickim delovanjem nekoliko institucija (boze sacuvaj) ali zato su puni para SVI foteljasi sa imunitetom
pre 15 godina
ovaj mali komunista poceo da se mesa u sve zivo, sad se setio Kosova, jesi to malo sa Koshtunicom prico
pre 15 godina
nemoj da se pravis previse pametan, ovo je i tvoje maslo...
pre 15 godina
Ову сугестију је министар сигурно упутио својим коалиционим партнерима,који тренутно о Косову само причају и немају никакво,адекватно решенје проблема!
pre 15 godina
TREBA POKUŠATI
102 Komentari
Sortiraj po: