Subota, 16.02.2019.

13:50

Devojčicu napao pas: Apsolutno kriv vlasnik VIDEO

Izvor: B92

Devojèicu napao pas: Apsolutno kriv vlasnik VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Reziel

pre 5 godina

Nebitno ko je kriv - odgovoran je čovek. Čak i da uspavate psa koji je izujedao dete, ko garantuje da vlasnik neće ponovo kupiti takvog psa, koji će zbog njegove nepažnje ponov napasti.

S druge strane, treba imati u vidu da se čoveku verovatno desilo. Ostavio otvorenu kapiju, ima psa čuvara, trenutak nepažnje i desi se napad. Naravno da nije pujdao psa niti želeo da se desi, u pitanju je nesrećan slučaj. Svi smo videli šta se dešavalo tokom praznika, pa i na svadbama kada su se ljudi nenamerno, u najvećem veselju upucavali i povređivali.

Mislim da treba uvesti strožu kontrolu vlasničkih pasa, za početak da li su čipovani, vakcinisani. Istovremeno, uvesti kontrolu odgajivača, prvo od toga da li pse drže u humanim uslovima, šta rade sa eventualnim viškom štenaca, da li ih adekvatno zdravstveno pregledaju i zbrinjavaju.

Na kraju svega, dolazi i popis vlasnika opasnih pasa. Ja imam Cane Corso, velikog psa od 60-ak kila, koji bi moguće slično reagovao. Moj pas je dresiran, i generalno ne vidi kao pretnju ni žene ni decu, ali muškarca na ogradi kuće, kada ja ili supruga nismo tu bi sigurno napao. Isto ovo se moglo desiti i meni. Zato ja imam ogradu od 2.00m, kao i interfon, kao i natpis "Opasan pas, molim Vas pozvonite". Jednostavno, veliki psi, jaki psi koji mogu lako povrediti dete ili čoveka, treba da imaju posebne uslove u kojima se drže.

mrzim osiljene sa psima

pre 5 godina

Prvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi 
(ciro, 16. februar 2019 18:38) 

A vi ste kao neki opasan tip. Nepismen ali opasan. Baš bih voleo da Vas upoznam, samo recite vreme i mesto. Doći ću, prepoznaćete me po psu, srednji crni šnaucer na povocu bez korpe. A mogu poneti i korpu pa možda da probate da mi stavite.
(mrzim primitivce, 16. februar 2019 19:02)

Kuckaru, vi ste najgora vrsta, bitniji pas nego deca.... ufff kako bi voleo da se stvarno nadjemo ali znam da si hrabar samo sa psom i na komentarima . ..

nba86

pre 5 godina

auh, kuckari, pa je l moguce da ste toliko ostrasceni u toj svojoj maniji za psima, alo dete je u pitanju. juce I mene I sina u setnji napao pas, dete se I nocas vristeci budilo, ili povodac ili visoka I sigurna ograda u dvoristu ili lutalice otkupljujte hektare po srbiji pa pravite azile, ali bezbedne. naravno napad iz cista mira, mi jednom stranom ulice on prelazi I napad...

DC

pre 5 godina

Kao neko ko živi u inostranstvu, u zemlji sa mnogo većom svešću za druge nego što je to kod das, ujedno kao i vlasnik psa, mogu reći sledeće:
1. Pas nikada, ali ni u jednom trenutku, ne sme na javnoj površini da pretstavlja čak ni potencijalnu opasnost ni za druge životinje kao ni za ljude. Odgovornost za to je ne na psu, ne na odraslima, deci drugim psima itd u njegovoj okolini već SAMO na vlasniku. Tačka, kraj bilo kakve priče ili diskusije.
2. Pas može da bude čuvar privatnog dvorišta, pa čak i opasan unutar njega ukoliko je vlasnik na sve druge načine osigurao i onemogućio ulazak na taj posed. Ne sme da se desi situacija u kojoj klinci šutaju loptu, ona odleti u dvorište, dete prođe kroz odškrinutu kapiju, Šarplaninac ga pojede za doručak i dete je krivo. NIJE, kriv je vlasnik. Vlasnik je dužan da onemogući apsolutno bilo kakav slučajan pristup opasnom psu, kako deteta, tako i čiuvave, nečije mačke itd. Opasan pas može da se drži samo u dvorištu koje ima visoku i nepropustivu ogradu, gde je kapija uvek ali apsolutno uvek zatvorena i gde postoje jasna grafička obeležja da se na tom privatnom posedu nalazi opasan pas.

Za oba gore napisana svakom odgovornom čoveku nije potreban zakon. Za sve druge kojih je kod nas mnogo, trebalo bi uvesti najstrožije kazne.

Zoran

pre 5 godina

Ako volite pse,teba imati pse kao labradore.zlatne retrivere i sl.I sto je vrlo vazno da vlasnik ne pravi zvijer od psa.Imam zenku labradora osam godina i govorim iz svog iskustva.

bole

pre 5 godina

I sad će da ispašta životinja, izgubiće glavu, a vlasnik će platiti kaznu i nabaviti novog psa i onda sve ispočetka. Apelujem da se pas ostavi u životu i smesti kod odgovornog vlasnika, nije on kriv. Prestanimo da ubijamo životinje zbog neodgovornih ljudi. Vreme je da odgovornost preuzmu upravo ljudi.
(Mačak, 16. februar 2019 16:38)

Ne. Odgovorna je i životinja koja se ponašao u skladu sa instinktom. Vlasnik je kriv je ne zna da kontroliše zivotinju. Pas se uspavljuje a vlasnik kažnjava.

Veliki brat

pre 5 godina

Sve zavisi kako je pas odgajan i koje je rase.

Recimo, svi kažu da je npr. Šarplaninac prava maza i prijatelj cele porodice, da nije opasan za potencijalne goste i slično.

Ali, da li se to može reći za ovog Šarplaninca: https://www.youtube.com/watch?v=Sz4v_e6B2gA



Potom, ne mora samo vlasnik biti kriv za nasilno ponašanje psa, često pored vlasnika doprinose i drugi ljudi koji psa provociraju i teraju ga na nasilno ponašanje, pa on vremenom počne da reaguje na svakog prolaznika nasilno. Recimo, šta reći za ovaj slučaj: https://www.youtube.com/watch?v=YdEJB6sp4F8
I šta bi tu bilo da je kapija otvorena i da tu prolazi neka žena sa detetom?


Imate situacije da je pas relativno miran, ali postaje i za vlasnika opasan kad mu je data hrana: https://www.youtube.com/watch?v=YK_apBWUi5M

Ili imate pse koje ljudi drže zatvorene i vezane u nehumanim uslovima, posebno aktivne rase koje moraju da se šetaju svaki dan, i onda dobijete psa kome je nemoguće prići, ali kad ga izvedete napolje, postaje daleko mirniji: https://www.youtube.com/watch?v=YhmgB8PisRo


Zato dobro izdresiran Rotvajler košta koliko košta, jer neće napasti ni nepoznate posetioce, samo će posetioci imati problem da izađu iz dvorišta ako gazda nije tu, ali neće tek tako napasti nikoga ako nije isprovociran.


U ovom slučaju ne znamo o čemu se radi, treba čuti obe strane, ali svakako vlasnici agresivnih pasa koji nisu dobro odgajeni ne smeju da ih šetaju bez korpe, i zbog njih i zbog drugih.

Dakle

pre 5 godina

Ovako nesto je za najstrozu sankciju, i tu nema diskusije. Posto imam psa, mopsica koji je potpuno bezopasan, fakticki krezav, a pride neodoljiv jer lici na bucmastu igracku, bukvalno sva deca ga proganjaju, pa apelujem ovim putem na ljude koji nemaju pse i cija deca ne znaju da pokusaju da nauce svoju decu kako se postupa sa psima! Deco, ne mozete jurcati i skicati u nameri da pomazite cuku, ne smete da trzate rukama i pravite neocekivane pokrete na deset centimetara od psa, i najvaznije, roditelji, shvatite da ako vam kazem da moj pas ne voli nepoznate ljude i decu, nemate pravo da me mrko gledate i komentarisete ako pocne da laje na vase dete. Ja sam pocela da gubim strpljenje i na pitanje da li mogu da pomaze kucu, jednostavno odgovaram ne, bez objasnjenja.

DDOS

pre 5 godina

7.62 
broj koji resava napad na DECU bez obzira ko je kriv.
(miki ns, 16. februar 2019 14:58)

Druže prejako je to i pravi previše buke. Magičan broj je 22 LR

Maxxx

pre 5 godina

Pas u dvorištu ne treba da je na povodcu, specijalno vrste koje ne napadaju ljude, ali eto moja keruša labrador, stara 4 godine je iz nepoznatih razloga istrcala i rezala na komsiju, da ga je ujela jesam trebao da idem u zatvor?

pitam samo onako

pre 5 godina

Pas je lajao, jer ga je mama isprovocirala!!!!Ocigledno ga je poprilicno uplasila, a pas nije agresivan!!! Zlatno pravilo ne diraj tidjeg psa!!!Ajmo minusi sad!!!!

Ljiljana

pre 5 godina

Krivi su vlasnik psa, pa roditelj te male, a najmanje ta mala kojoj niko nije objasnio kako da se ponaša prema životinjama, a nimalo nije kriv pas.

mrzim primitivce

pre 5 godina

Prvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi
(ciro, 16. februar 2019 18:38)

A vi ste kao neki opasan tip. Nepismen ali opasan. Baš bih voleo da Vas upoznam, samo recite vreme i mesto. Doći ću, prepoznaćete me po psu, srednji crni šnaucer na povocu bez korpe. A mogu poneti i korpu pa možda da probate da mi stavite.

Ikac

pre 5 godina

(fantom, 16. februar 2019 15:27)

Neko konačno da ubode suštinu problema u komentarima. Pas mora da se socijalizuje i to od malih nogu. Koliko ljudi nabavi psa "da im čuva dvorište", u životu ne radi s njim, ne šeta ga, ne igra se s njim (o vaspitanju i kastraciji da ne pričam) i onda se dešavaju ovakve stvari.

trener saradnik

pre 5 godina

A oval slucaj. Vlasnicki pas napadne vlasnickog psa(oba muzjaci),bez povodca su oba. Crni mladji napadne belog,starijeg. Tuca,grizu se obostrano,onda pridje vlasnik belog sledja crnom I pocne da ga udara I sutira pred svedocima.Crni pas je napadnut I brani se sada od coveka I psa. Covek je izgreban zubima crnog psa( Nije ugrizen posto nisi ostali tragovi zuba na saci) Covek koji je napao psa sada trazi odstetu za povredu I pretrpljeni strah. Sudija odbija misljenje vestaka. I sta sad, platice se kazna ali povod za dalju akciju ?

ciro

pre 5 godina

a sada neznam.Mislim da je to neophodno.
(Misko, 16. februar 2019 14:11)
Vazi kad ne bude lutalice ni jedne na ulici ja cu prvi mojim psima staviti korpu. Ili treba da dodjem u situaciju da me iste napadnu i izujedaju mene i pse zato sto oni ne mogu da se brane.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlasnik dva svajcersku ovcara, 16. februar 2019 14:57) # Link komentaraPrvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi

Stefan

pre 5 godina

Za ponašanje vlasničkog psa, uvek je kriv vlasnik, nikada pas. Da je kapija bila zatvorena ovo se ne bi dogodilo. Pas nije igračka i svaki vlasnik mora dobro da poznaje svog psa i da preduzme sve potrebne mere da nikoga ne ugrožava.

Radovan

pre 5 godina

U Kragujevcu u Velikom parku i po centru grada vlasnici slobodno šetaju pit bul terijere i niko ih nikoga ne pita što nema korpu ili što šetaju pse koji nisu dozvoljeni na teritoriji Kragujevca. Kragujevac divlji zapad a za to vreme komunalna policija sedi po kancelarijama i jede burek !!!

Džoni Rotten

pre 5 godina

Ljudi koji drže pse nisu normalni. To su bolesnici i iskompleksirani likovi. Kako normalan čovek može da ima odnos sa glupavom životinjom?

menjajmo nešto!

pre 5 godina

"Očevici kažu da je dete šetalo sa majkom dok je pas ležao kod otvorene kapije kuće u kojoj živi njegov vlasnik"

E, ali poseban vid bahaćenja prisutan kod vrste homo balkanicus je ova fora sa odškrinutom kapijom a u dvorištu zver. I sad ti prolaziš umoran sa posla ne sluteći ništa, začuješ šljapkanje od beton, okreneš se a ono rotvajler u punom trku, jbg. šta zna pas dokle je dvorište a gde kreće javna površina, ne možeš realno da ga kriviš, ali zato vlasnik, zakonodavci, i oni koji treba da sprovedu taj zakon zaslužuju javno bičevanje! Pre bih to prihvatio kao kompenzaciju nego bilo kakvu novčanu naknadu!

only fools and horses

pre 5 godina

Da li je pas branio teritoriju to jest dvorište ili ne? Nije isto ako je devojčica ušla u dvorište ili je pas izašao i napao je. A psi zaista retko napadaju bez pravog razloga, ili se brane ili brane teritoriju, gazdu i sl.
Moj pas na primer nikad nikog nije ujeo. A najviše mrzi da ga tuđa deca diraju, vuku za uši, a pošto izgleda kao plišana igračka deca to redovno pokušavaju. Uvek je na povodcu, uvek upozorim decu i roditelje ali džabe. Redovno prilaze i diraju ga. U nekoliko slučajeva je reagovao, škljocnuo zubima kao upozorenje, na sreću roditelji su bili razumni i završilo se na uplašenom detetu, kao lekcija da ne dira nepoznatog psa.
I šta sad ja treba, da mu stavljam korpu kako bi bezobrazna deca mogla da ga maltretiraju bez posledica.

miki

pre 5 godina

Da je mene ili nekoga mog napao, ja dobro znam sta bi... Ovako, samo vi trazite opravdanja za pse lutalice i za neodgovorne vlasnike i njihove pse...

Arnold

pre 5 godina

Ako smatrate da ste iznad životinja onda treba i da preuzmete odgovornost. Ovaj car dole se pita kako pas može da se ponaša instinktivno, a on ne može iako bi zaskočio komšinicu. Alo care, ti (valjda) imaš nešto što se zove ljudska svest i više moždane funkcije, mada možda i grešim. Uzeo čovek da se poredi sa životinjom, o bože i svi sveci kakvih likova ima...

nada22

pre 5 godina

OVAJ čovek me mnogo iritira, da ne kažem nervira. U redovnom gostovanju na TV nikad, ALI NIKAD ne govori o problemima koje zadaju psi lutalice, a i mačke kojih takođe ima sve više. Za njega je sve rešeno da ih JEDNOM vakcinišu (z ašta god), čipuju (ZA ŠTA SLUŽI to čipovanje?) i vrate na ulicu. A kad nekog napadnu i izujedaju, onda traže TOG JEDNOG iz čopora i narvno ne nađu. Za njega je to problem rešen. Samo sedi, smeška se i miluje svoju mačku. Pa zra za to prima platu OD DRŽAVE!?

Огњен

pre 5 godina

Пре свега градове треба очистити од паса луталица. Сваки град доста узима од својих грађана и пуни буџет од наших пара, зато издвојите паре и направите азиле и тамо сместите те псе, стерилишите их и тамо нека дочекају свој крај. Немају они шта да траже по улицама. По селима они су сви у двориштима и добро су збринути. Сви власнички пси су ионако чиповани па се зна ко ће за њих одговарати, воде се здравствени картони и треба да се зна када ће и шта ће са окотом. Комунална полиција треба да кажњава сваког власника који пса шета без поводца.

Anerikanac

pre 5 godina

Da sam ja otac i da je napao moje dete zapalio bih tu dzukelu, bukvalno bi je zapalio, briga me što je životinja. Sve što ugrožava ljudski život zaslužuje da nestane, a ovaj šljam što štiti životinje i voli ih više nego ljude ide u večan pakao.

Petar

pre 5 godina

Mnogo ste vi dokoni i malo više preterujete sa pravima uopšte. Agresivan pas, smrt (prava reč a ne ono foliranje, uspavljivanje), a gazda dobru kaznu (ne mora zatvor odmah, za ponavljanje obavezno + odšteta. Da, zabraniti opasne rase, obe od kojih čovek nema šanse da se odbrani u slučaju napada... ili dozvolite onda i medvede, lavove... ta priča kriv je gazda ne ne zanima. Sad ja kad idem ulicom, dolazi ka meni lik sa Pitom pod steroidima treba da razmišljam kakav je gazda. Da ne komentarišem što kod mene u kraju (NBGD) viđam da pošalju malo dete ili babu da prošeta zver!? Da mi je znati, gde su nestali Kokeri, Seteri pa i Šnauceri ili Vučjaci. Sad, ili portabl pudla ili Pit.

krajisnik

pre 5 godina

stefan @
Nosiš skakavac uz sebe?
Bravo.
Sutra će te neko iznervirati, pa ces ga izbosti.
Možeš i pištolj da poneses sa sobom,to ti je još sigurnije

naše će sene ...

pre 5 godina

Pre neki dan sredim u restoranu , nisam obraćao pažnju ko je oko mene ali kad su psi zasjali jedno na drugoga odrekao sam se i ja i većina gostiju. Konobari su samo počeli da smiruju goste koji negoduju na kerove u restoranu. Da bi jedna I’d vlasnika pasa počela da ljubiti žvakaču kera, fujjjjj odvratno! Onda sam počeo da primjećujem po svi ugostiteljskim objektima rostfrajne činije za kerove i gledam kako ih prvo udlutuju nego mene. Eee onda sam ja doneo oblluku da neću vise da se bunim protiv kerova po objektima , nego ću i ka početi da dovodim životinje u lokale. Posto mi je MAGARAC umiljata životinja. Njega ću da uvidim u kafiće , pa kad on zateče da. Idim kako će se snobovi sa letovima osećati

Kosta

pre 5 godina

Ja bukvalno imam strah da prošetam svog psa (nemački ovčar) koji je uvek na povocu iako je izuzetno poslušan jer su parkovi i ulice puni lutalica ali i puštenih vlasničkih pasa.

Vojmijaoca

pre 5 godina

Sad sam zbunjen, zar pas napada bez povoda? Zar je to ipak samo životinja koja ima instikte ma koliko je ljudi idealizovali? Mislim da je dete trebalo da razmisli o svom postupku prolaska pored otvorene kapije, ipak se to ne radi i jedno dete bi trebalo da je svesno toga. Sram te bilo dete. Želim brz oporavak kuci zbog pretrpljenog stresa!!!

neko tamo

pre 5 godina

Ljudi, nosite biber sprej za odbranu od pasa zlu ne trebalo. Mnogo je lutalica i vlasnickih pasa koji tumaraju svuda naokolo i agresivni su. Bez razloga sam tako napadnut i ujeden od psa. Da sam imao nesto za odbranu ne bih morao da se posle povlacim po lekarima. Drzava nista ne radi po ovom pitanju, psu ne smes nista jer se ukljuce neke grupe kao Levijatan pa posle imas porblema i sa njima. Znaci, sprej uvek u dzepu i imate sanse kod napada pasa.

Znalac

pre 5 godina

Šta na ovo kažu ovi zaštitnici životinja kako se zvahu nešto kao Levijatan ili levijatar. Šta sad gospodo divni ljudi kažete za ovakve situacije. Šta uraditi da opet nwstrada ovako malo i nedužno biće od zveri kao što je pas jel to je ipak zver ma koliko vi mislili da nije. I pustite te priče kao psi su pametne životinje neće oni decu kad ono međutim.

stefan

pre 5 godina

korpa
povodac
sterilizacija
samo dvoriste

Samo jedan od ova cetiri uslova je dovoljan da zivimo kao normalni ljudi . .ali za nas Balkance ocigledno previse. . .Imam pasa 5 godina. . .i nekoliko puta sam sretao coveka sa ogromnim labradorom bez povoca. .jednom nas je napao. .bio sam sa psom i drugom. . .vlasnik je jedva uspeo da obuzda svog psa. .ja sam mog mikija vezao prisao coveku i rekao sasvim fino i kulturno da je sve u redu da ne treba da se sekira jer nema nikakvih posledica ali da ako ga jos jednom vidim da psa seta bez povoca da ce ga to kostati batina a osa zivota verovatno. .okrenuh se i odoh. .i posle par nedelja. .bio je jesenji dan y parku mali milion dece sa rotiteljima. . ja setam sa devojkom bez Mikjja i vidim istog idiots i pogadjate njegovog psa bez povoca. .problem sam resio tako sto sa sobom nosim skakavac i sam cu sebe zastititi kao i svog psa. .ne trazim nista od drzave osim da me ostave na miru kada uspesno odbranim sebe i svog psa. .inace biloo je tu i rotvajlera koji su kidisali. .70 kg. . .prava zver. .dta ja u takvim situacijama da radim nego da se branim?

nn

pre 5 godina

Gospodo, ne zanimaju nikoga objasnjenja zasto i kako se to desilo. Vlasnik sam psa uvek je na povodcu, smatram sebe kao nekoga ko poprilocno dobro razume ponasanje pasa. Ali eto mene je napao copor lutalica pre 2 dana i jedan me je ogrizao za nogu. Bez ikakve provokacije sa moje strane, zaleteli su se sa 100m udaljenosti. Kao neko ko voli pse i zivotinje smatram da problem treba biti resen, ne samo sa nesavesnim vlasnicima vec i sa psima lutalicama. Gazda treba da odgovara i lepo malo u zatvor, a pas da se uspava. Nema tu branio je teritoriju, gazda odgovoran za ponasanje, nije pas kriv! To dete je moglo da nastrada.

Mile

pre 5 godina

Svi "opasni" psi treba da imaju korpu, čak iako je u svom dvorištu a kada je kapija otvorena.

Ako nema, bez obzira da li je napao ili nije, vlasnika treba novčano kazniti sa nekom ogromnom cifrom, a možda i zatvorom.

Znači i svi građani aktivno da se uključe!!!, čim vidite vlasničkog psa, a da nema korpu, fotografisati, danas svako ima telefon, i prijavit!!!

Moje kumče od četiri godine je napao vlasnički i odgrizao je parče butine!! Naravno, tu ostaju psihičke traume doživotno.

I da, volim pse, ne krivim pse, nego vlasnike, neodgovorne, a često i zle, sa velikim kompleksima...

Često ti neljudi svoje pse od malena uče da budu agresivni, lično sam video kako jedan napujdava na jadnu mačku.

Zaštitite nas od zlih ljudi, psi nisu krivi. Kaznite vlasnike i to veoma oštro.

Mačak

pre 5 godina

I sad će da ispašta životinja, izgubiće glavu, a vlasnik će platiti kaznu i nabaviti novog psa i onda sve ispočetka. Apelujem da se pas ostavi u životu i smesti kod odgovornog vlasnika, nije on kriv. Prestanimo da ubijamo životinje zbog neodgovornih ljudi. Vreme je da odgovornost preuzmu upravo ljudi.

nišlija

pre 5 godina

Šta pišete čuvao svoju teritoriju ili nije trebalo ovo-ono u smislu pogrešili ste što ste ih na taj i taj način izrevoltirali.Jel to znači da oni imaju veća prava od ljudi kad oni mogu da se ponašaju instiktivno i impulsivno a Ja npr nemogu a!?Jel mogu Ja da spopadnem sexy komšinicu koju sam malopre video?Ili da napadnem nekog na ulici zato što mi loš dan?Naravno da ne!Ali mi(ljudi)imamo kontrolu i zato nam ne treba povodac i korpa a njima treba!U protivnom smo mi ljudi sa manjim pravima nego psi jel tako!?

milos

pre 5 godina

Vlasnika udariti po dzepu,a psa uspavati.Nekada je to bilo,kad je bila prava drzava,resavalo lovacko drustvo,samo se lovcu dodeli naknada za potrosen patron,a deo psece njuske se odsecao,za takozvane poene.

Muntz

pre 5 godina

(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Ma nemoj?!
Prolazim ulicom i sa preke strane, ne znam sta je, neki mesanac nemackog ovcara laje na sav glas, divlja, skace kao nenormalan. Sva sreca pa je bio vezan, inace bi kapiju preskocio. I kako sam ja to njega ugrozio? Sta da je bilo kao i u ovom slucaju, otvorena kapija i jos slobodan?

Nerad Lencugic

pre 5 godina

Vlasnik je, fakat, kriv sto mu je kapija dvorista bila otvorena i pas pusten, i za to ce i da odgovara, ali treba sagledati pricu i sa druge strane. Treba pogledati postupke te majke i deteta pre samog napada. Mozda su njih dve, ili jedna od njih, ucinile nesto sto je isprovociralo psa na neki nacin.

Miks ultramoderne retrospektive

pre 5 godina

(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Izvini, a sta ti pitaš sa sedam znakova uzvika i ni jednim jedinim znakom pitanja?!

Dokle vise ovakve vesti

pre 5 godina

U Loznici preko puta osnovne skole Jovan Cvijic ogroman pas u dvoristu boravi potpuno slobodan i ko god to ne zna i prodje trotoarom pored kuce pas bukvalno hoce da iskoci na ulicu,i to ce se tad kad dogoditi.
Inace mnogo ima takvih bahatih neozbiljnih vlasnika koji drze pse opasne ne vezane po dvoristima,i koji setaju pse bez brnjice pa cak i bez povodvca, kasno je kada se desi slucaj.
A onda vecina danasnjih kvazi ljubitelja pasa(cast malobrojnim izuzetcima) posle odredjenog vremena pusta te pse na ulicu znaci kad im dosadi,kad se razboli,kad ta rasa vise nije in itd oni ih jednostavno puste na ulicu i eto novih problema za sve nas pa i te jadne pse.
Znaci treba voleti zivotinje i brinuti se o njima , ali mora da se zna da ko stavlja pse ispred dece mora da SE ZAPITA DA LI JE SA NJIM SVE U REDU...

fantom

pre 5 godina

kad su napadi u pitanju svi spominju lutalice ali istina je da 90 posto napada od svih napada su dvorisni psi. gradski psi koji su socijalizovani, koji se stalno setaju i imaju komunikaciju su sa drugim psima i ljudima, veoma retko napadaju. psi koji napadaju, to su dvorisni psi, koji su muceni na lancima i u dvoristima citav zivot, koji ne znaju da se ponasaju i sve gledaju kao pretnju, takav pas kad se otrgne ili izadje iz dvorista je izuzetno opasan za sve...

vlasnik dva svajcersku ovcara

pre 5 godina

Ne pamtim kada sam video psa sa korpom na njusci.Nekada je korpa bila obavezna a sada neznam.Mislim da je to neophodno.
(Misko, 16. februar 2019 14:11)
Vazi kad ne bude lutalice ni jedne na ulici ja cu prvi mojim psima staviti korpu. Ili treba da dodjem u situaciju da me iste napadnu i izujedaju mene i pse zato sto oni ne mogu da se brane.

Roskilde

pre 5 godina

Nezahvalno je komentarisati kada niste očevidac,pitanje je šta se tačno dogodilo...ne krivim nikog i ne branim nikog...znam samo kako je iskrivljen slučaj u medijima kada je akita napala devojčicu na novoj detelinari pre dve godine u NS...najlakse je od psa napraviti krvoloka...zna se red i zna se stepen odgovornosti svih nas vlasnika pasa i svih nas roditelja.

Firestarter

pre 5 godina

Kriva je mama, koja je marsirala kuce u sopstvenom dvoristu!!!!Pas napada uglavnom kad je ugrozen!!!
(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Dokaz da su patoloski ljubitelji zivotinja duboko poremecene osobe.

hans

pre 5 godina

Malo mi je muka od zastitnika pasa, da se razumemo volim zivotinjei imam psa ali da ima ljudi u gradu i naseljima koji skupljaju lutalice tj hrane ih i onda te lutalice prave haos. Pre neki dan kada me u Brace Jerkovic nisu pojeli psi lutalice.
Treba zabraniti da ljudi drze agresivne pse.

koki

pre 5 godina

muka mi je vise od vlasnika pasa koji uvek nadju neko opravdanje za svoje dzukele. svaki pas mora da ima korpu da je na povodcu da se cisti iza njega tek kad to ispune onda ce moci da krive druge ljude sto ih je njihova dzukela napala

Baneson

pre 5 godina

Pa zašto je čovek kriv ako je pas radio ono što treba da radi tj. branio svoju teritoriju, kako to lepo rekoše u emisiji? To je kontradiktorno jer ako radi ono što treba znači da ga je taj čovek lepo naučio.
Na kraju će dete i mama biti krivi, ali tako je to u Srbiji, dželati su obično žrtve, a crvi i gnjide imaju veća prava od čoveka.

kaboom

pre 5 godina

Po kojekavim pokretima za zaštitu kojekakvih prava, garantovano je devojčica kriva što nije obišla psa u krugu od 1500m
Dosta više terora većine ljudi na račun kojekakvih potreba pojedinaca i propišite već jednom odgovornost za životinjski izmet zbog koga deca ne smeju da kroče na zelene površine a svi mi hodamo kao po minskom polju tamo gde "ljubitelji" vodaju svoje "ljubimce"

XXL

pre 5 godina

Doneti zakon sa drakonskom novčanom kaznom ako vlasnik vodi na povodcu psa bez korpe. Na kraju ako pas nema korpu tada da bude u obavezi vlasnik da je nosi.

SaleBg

pre 5 godina

Ne može više da se živi od pasa. Previše ih je. Najviše su krivi neodgovorni vlasnici, većina nažalost, i vlasti koje ne rade ama baš ništa po pitanju sprovođenja zakona. Inače volim pse. Najmanje su krivi oni.

Sky

pre 5 godina

A da ne pricam o kucicima koju vlasnici setaju po decijim parkicima (bez korpe I bez povoca) uz izgovor "dobar je on,nece nista". Ja im naravno uvek kazem da je pas zivotinja i da kao takav moze reagovati instinktivno.

Predrag

pre 5 godina

Prva sumnjiva stvar je da je pas napao dete! Nece pas bas tako lako da nasrne na dete. U nastavku vesti kazu da je pas jedva obuzdan, a onda vest zavrsavaju sa time da devojcica nema fizickih povreda. Ko ovde koga u zdrav mozak?

Firestarter

pre 5 godina

Kriva je mama, koja je marsirala kuce u sopstvenom dvoristu!!!!Pas napada uglavnom kad je ugrozen!!!
(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Dokaz da su patoloski ljubitelji zivotinja duboko poremecene osobe.

nn

pre 5 godina

Gospodo, ne zanimaju nikoga objasnjenja zasto i kako se to desilo. Vlasnik sam psa uvek je na povodcu, smatram sebe kao nekoga ko poprilocno dobro razume ponasanje pasa. Ali eto mene je napao copor lutalica pre 2 dana i jedan me je ogrizao za nogu. Bez ikakve provokacije sa moje strane, zaleteli su se sa 100m udaljenosti. Kao neko ko voli pse i zivotinje smatram da problem treba biti resen, ne samo sa nesavesnim vlasnicima vec i sa psima lutalicama. Gazda treba da odgovara i lepo malo u zatvor, a pas da se uspava. Nema tu branio je teritoriju, gazda odgovoran za ponasanje, nije pas kriv! To dete je moglo da nastrada.

Muntz

pre 5 godina

(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Ma nemoj?!
Prolazim ulicom i sa preke strane, ne znam sta je, neki mesanac nemackog ovcara laje na sav glas, divlja, skace kao nenormalan. Sva sreca pa je bio vezan, inace bi kapiju preskocio. I kako sam ja to njega ugrozio? Sta da je bilo kao i u ovom slucaju, otvorena kapija i jos slobodan?

koki

pre 5 godina

muka mi je vise od vlasnika pasa koji uvek nadju neko opravdanje za svoje dzukele. svaki pas mora da ima korpu da je na povodcu da se cisti iza njega tek kad to ispune onda ce moci da krive druge ljude sto ih je njihova dzukela napala

fantom

pre 5 godina

kad su napadi u pitanju svi spominju lutalice ali istina je da 90 posto napada od svih napada su dvorisni psi. gradski psi koji su socijalizovani, koji se stalno setaju i imaju komunikaciju su sa drugim psima i ljudima, veoma retko napadaju. psi koji napadaju, to su dvorisni psi, koji su muceni na lancima i u dvoristima citav zivot, koji ne znaju da se ponasaju i sve gledaju kao pretnju, takav pas kad se otrgne ili izadje iz dvorista je izuzetno opasan za sve...

neko tamo

pre 5 godina

Ljudi, nosite biber sprej za odbranu od pasa zlu ne trebalo. Mnogo je lutalica i vlasnickih pasa koji tumaraju svuda naokolo i agresivni su. Bez razloga sam tako napadnut i ujeden od psa. Da sam imao nesto za odbranu ne bih morao da se posle povlacim po lekarima. Drzava nista ne radi po ovom pitanju, psu ne smes nista jer se ukljuce neke grupe kao Levijatan pa posle imas porblema i sa njima. Znaci, sprej uvek u dzepu i imate sanse kod napada pasa.

menjajmo nešto!

pre 5 godina

"Očevici kažu da je dete šetalo sa majkom dok je pas ležao kod otvorene kapije kuće u kojoj živi njegov vlasnik"

E, ali poseban vid bahaćenja prisutan kod vrste homo balkanicus je ova fora sa odškrinutom kapijom a u dvorištu zver. I sad ti prolaziš umoran sa posla ne sluteći ništa, začuješ šljapkanje od beton, okreneš se a ono rotvajler u punom trku, jbg. šta zna pas dokle je dvorište a gde kreće javna površina, ne možeš realno da ga kriviš, ali zato vlasnik, zakonodavci, i oni koji treba da sprovedu taj zakon zaslužuju javno bičevanje! Pre bih to prihvatio kao kompenzaciju nego bilo kakvu novčanu naknadu!

Radovan

pre 5 godina

U Kragujevcu u Velikom parku i po centru grada vlasnici slobodno šetaju pit bul terijere i niko ih nikoga ne pita što nema korpu ili što šetaju pse koji nisu dozvoljeni na teritoriji Kragujevca. Kragujevac divlji zapad a za to vreme komunalna policija sedi po kancelarijama i jede burek !!!

Stefan

pre 5 godina

Za ponašanje vlasničkog psa, uvek je kriv vlasnik, nikada pas. Da je kapija bila zatvorena ovo se ne bi dogodilo. Pas nije igračka i svaki vlasnik mora dobro da poznaje svog psa i da preduzme sve potrebne mere da nikoga ne ugrožava.

Znalac

pre 5 godina

Šta na ovo kažu ovi zaštitnici životinja kako se zvahu nešto kao Levijatan ili levijatar. Šta sad gospodo divni ljudi kažete za ovakve situacije. Šta uraditi da opet nwstrada ovako malo i nedužno biće od zveri kao što je pas jel to je ipak zver ma koliko vi mislili da nije. I pustite te priče kao psi su pametne životinje neće oni decu kad ono međutim.

stefan

pre 5 godina

korpa
povodac
sterilizacija
samo dvoriste

Samo jedan od ova cetiri uslova je dovoljan da zivimo kao normalni ljudi . .ali za nas Balkance ocigledno previse. . .Imam pasa 5 godina. . .i nekoliko puta sam sretao coveka sa ogromnim labradorom bez povoca. .jednom nas je napao. .bio sam sa psom i drugom. . .vlasnik je jedva uspeo da obuzda svog psa. .ja sam mog mikija vezao prisao coveku i rekao sasvim fino i kulturno da je sve u redu da ne treba da se sekira jer nema nikakvih posledica ali da ako ga jos jednom vidim da psa seta bez povoca da ce ga to kostati batina a osa zivota verovatno. .okrenuh se i odoh. .i posle par nedelja. .bio je jesenji dan y parku mali milion dece sa rotiteljima. . ja setam sa devojkom bez Mikjja i vidim istog idiots i pogadjate njegovog psa bez povoca. .problem sam resio tako sto sa sobom nosim skakavac i sam cu sebe zastititi kao i svog psa. .ne trazim nista od drzave osim da me ostave na miru kada uspesno odbranim sebe i svog psa. .inace biloo je tu i rotvajlera koji su kidisali. .70 kg. . .prava zver. .dta ja u takvim situacijama da radim nego da se branim?

kaboom

pre 5 godina

Po kojekavim pokretima za zaštitu kojekakvih prava, garantovano je devojčica kriva što nije obišla psa u krugu od 1500m
Dosta više terora većine ljudi na račun kojekakvih potreba pojedinaca i propišite već jednom odgovornost za životinjski izmet zbog koga deca ne smeju da kroče na zelene površine a svi mi hodamo kao po minskom polju tamo gde "ljubitelji" vodaju svoje "ljubimce"

Mačak

pre 5 godina

I sad će da ispašta životinja, izgubiće glavu, a vlasnik će platiti kaznu i nabaviti novog psa i onda sve ispočetka. Apelujem da se pas ostavi u životu i smesti kod odgovornog vlasnika, nije on kriv. Prestanimo da ubijamo životinje zbog neodgovornih ljudi. Vreme je da odgovornost preuzmu upravo ljudi.

hans

pre 5 godina

Malo mi je muka od zastitnika pasa, da se razumemo volim zivotinjei imam psa ali da ima ljudi u gradu i naseljima koji skupljaju lutalice tj hrane ih i onda te lutalice prave haos. Pre neki dan kada me u Brace Jerkovic nisu pojeli psi lutalice.
Treba zabraniti da ljudi drze agresivne pse.

nišlija

pre 5 godina

Šta pišete čuvao svoju teritoriju ili nije trebalo ovo-ono u smislu pogrešili ste što ste ih na taj i taj način izrevoltirali.Jel to znači da oni imaju veća prava od ljudi kad oni mogu da se ponašaju instiktivno i impulsivno a Ja npr nemogu a!?Jel mogu Ja da spopadnem sexy komšinicu koju sam malopre video?Ili da napadnem nekog na ulici zato što mi loš dan?Naravno da ne!Ali mi(ljudi)imamo kontrolu i zato nam ne treba povodac i korpa a njima treba!U protivnom smo mi ljudi sa manjim pravima nego psi jel tako!?

SaleBg

pre 5 godina

Ne može više da se živi od pasa. Previše ih je. Najviše su krivi neodgovorni vlasnici, većina nažalost, i vlasti koje ne rade ama baš ništa po pitanju sprovođenja zakona. Inače volim pse. Najmanje su krivi oni.

Dokle vise ovakve vesti

pre 5 godina

U Loznici preko puta osnovne skole Jovan Cvijic ogroman pas u dvoristu boravi potpuno slobodan i ko god to ne zna i prodje trotoarom pored kuce pas bukvalno hoce da iskoci na ulicu,i to ce se tad kad dogoditi.
Inace mnogo ima takvih bahatih neozbiljnih vlasnika koji drze pse opasne ne vezane po dvoristima,i koji setaju pse bez brnjice pa cak i bez povodvca, kasno je kada se desi slucaj.
A onda vecina danasnjih kvazi ljubitelja pasa(cast malobrojnim izuzetcima) posle odredjenog vremena pusta te pse na ulicu znaci kad im dosadi,kad se razboli,kad ta rasa vise nije in itd oni ih jednostavno puste na ulicu i eto novih problema za sve nas pa i te jadne pse.
Znaci treba voleti zivotinje i brinuti se o njima , ali mora da se zna da ko stavlja pse ispred dece mora da SE ZAPITA DA LI JE SA NJIM SVE U REDU...

only fools and horses

pre 5 godina

Da li je pas branio teritoriju to jest dvorište ili ne? Nije isto ako je devojčica ušla u dvorište ili je pas izašao i napao je. A psi zaista retko napadaju bez pravog razloga, ili se brane ili brane teritoriju, gazdu i sl.
Moj pas na primer nikad nikog nije ujeo. A najviše mrzi da ga tuđa deca diraju, vuku za uši, a pošto izgleda kao plišana igračka deca to redovno pokušavaju. Uvek je na povodcu, uvek upozorim decu i roditelje ali džabe. Redovno prilaze i diraju ga. U nekoliko slučajeva je reagovao, škljocnuo zubima kao upozorenje, na sreću roditelji su bili razumni i završilo se na uplašenom detetu, kao lekcija da ne dira nepoznatog psa.
I šta sad ja treba, da mu stavljam korpu kako bi bezobrazna deca mogla da ga maltretiraju bez posledica.

Sky

pre 5 godina

A da ne pricam o kucicima koju vlasnici setaju po decijim parkicima (bez korpe I bez povoca) uz izgovor "dobar je on,nece nista". Ja im naravno uvek kazem da je pas zivotinja i da kao takav moze reagovati instinktivno.

Petar

pre 5 godina

Mnogo ste vi dokoni i malo više preterujete sa pravima uopšte. Agresivan pas, smrt (prava reč a ne ono foliranje, uspavljivanje), a gazda dobru kaznu (ne mora zatvor odmah, za ponavljanje obavezno + odšteta. Da, zabraniti opasne rase, obe od kojih čovek nema šanse da se odbrani u slučaju napada... ili dozvolite onda i medvede, lavove... ta priča kriv je gazda ne ne zanima. Sad ja kad idem ulicom, dolazi ka meni lik sa Pitom pod steroidima treba da razmišljam kakav je gazda. Da ne komentarišem što kod mene u kraju (NBGD) viđam da pošalju malo dete ili babu da prošeta zver!? Da mi je znati, gde su nestali Kokeri, Seteri pa i Šnauceri ili Vučjaci. Sad, ili portabl pudla ili Pit.

Anerikanac

pre 5 godina

Da sam ja otac i da je napao moje dete zapalio bih tu dzukelu, bukvalno bi je zapalio, briga me što je životinja. Sve što ugrožava ljudski život zaslužuje da nestane, a ovaj šljam što štiti životinje i voli ih više nego ljude ide u večan pakao.

Ikac

pre 5 godina

(fantom, 16. februar 2019 15:27)

Neko konačno da ubode suštinu problema u komentarima. Pas mora da se socijalizuje i to od malih nogu. Koliko ljudi nabavi psa "da im čuva dvorište", u životu ne radi s njim, ne šeta ga, ne igra se s njim (o vaspitanju i kastraciji da ne pričam) i onda se dešavaju ovakve stvari.

miki

pre 5 godina

Da je mene ili nekoga mog napao, ja dobro znam sta bi... Ovako, samo vi trazite opravdanja za pse lutalice i za neodgovorne vlasnike i njihove pse...

milos

pre 5 godina

Vlasnika udariti po dzepu,a psa uspavati.Nekada je to bilo,kad je bila prava drzava,resavalo lovacko drustvo,samo se lovcu dodeli naknada za potrosen patron,a deo psece njuske se odsecao,za takozvane poene.

XXL

pre 5 godina

Doneti zakon sa drakonskom novčanom kaznom ako vlasnik vodi na povodcu psa bez korpe. Na kraju ako pas nema korpu tada da bude u obavezi vlasnik da je nosi.

Predrag

pre 5 godina

Prva sumnjiva stvar je da je pas napao dete! Nece pas bas tako lako da nasrne na dete. U nastavku vesti kazu da je pas jedva obuzdan, a onda vest zavrsavaju sa time da devojcica nema fizickih povreda. Ko ovde koga u zdrav mozak?

Kosta

pre 5 godina

Ja bukvalno imam strah da prošetam svog psa (nemački ovčar) koji je uvek na povocu iako je izuzetno poslušan jer su parkovi i ulice puni lutalica ali i puštenih vlasničkih pasa.

Baneson

pre 5 godina

Pa zašto je čovek kriv ako je pas radio ono što treba da radi tj. branio svoju teritoriju, kako to lepo rekoše u emisiji? To je kontradiktorno jer ako radi ono što treba znači da ga je taj čovek lepo naučio.
Na kraju će dete i mama biti krivi, ali tako je to u Srbiji, dželati su obično žrtve, a crvi i gnjide imaju veća prava od čoveka.

mrzim primitivce

pre 5 godina

Prvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi
(ciro, 16. februar 2019 18:38)

A vi ste kao neki opasan tip. Nepismen ali opasan. Baš bih voleo da Vas upoznam, samo recite vreme i mesto. Doći ću, prepoznaćete me po psu, srednji crni šnaucer na povocu bez korpe. A mogu poneti i korpu pa možda da probate da mi stavite.

Mile

pre 5 godina

Svi "opasni" psi treba da imaju korpu, čak iako je u svom dvorištu a kada je kapija otvorena.

Ako nema, bez obzira da li je napao ili nije, vlasnika treba novčano kazniti sa nekom ogromnom cifrom, a možda i zatvorom.

Znači i svi građani aktivno da se uključe!!!, čim vidite vlasničkog psa, a da nema korpu, fotografisati, danas svako ima telefon, i prijavit!!!

Moje kumče od četiri godine je napao vlasnički i odgrizao je parče butine!! Naravno, tu ostaju psihičke traume doživotno.

I da, volim pse, ne krivim pse, nego vlasnike, neodgovorne, a često i zle, sa velikim kompleksima...

Često ti neljudi svoje pse od malena uče da budu agresivni, lično sam video kako jedan napujdava na jadnu mačku.

Zaštitite nas od zlih ljudi, psi nisu krivi. Kaznite vlasnike i to veoma oštro.

naše će sene ...

pre 5 godina

Pre neki dan sredim u restoranu , nisam obraćao pažnju ko je oko mene ali kad su psi zasjali jedno na drugoga odrekao sam se i ja i većina gostiju. Konobari su samo počeli da smiruju goste koji negoduju na kerove u restoranu. Da bi jedna I’d vlasnika pasa počela da ljubiti žvakaču kera, fujjjjj odvratno! Onda sam počeo da primjećujem po svi ugostiteljskim objektima rostfrajne činije za kerove i gledam kako ih prvo udlutuju nego mene. Eee onda sam ja doneo oblluku da neću vise da se bunim protiv kerova po objektima , nego ću i ka početi da dovodim životinje u lokale. Posto mi je MAGARAC umiljata životinja. Njega ću da uvidim u kafiće , pa kad on zateče da. Idim kako će se snobovi sa letovima osećati

Ljiljana

pre 5 godina

Krivi su vlasnik psa, pa roditelj te male, a najmanje ta mala kojoj niko nije objasnio kako da se ponaša prema životinjama, a nimalo nije kriv pas.

Miks ultramoderne retrospektive

pre 5 godina

(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Izvini, a sta ti pitaš sa sedam znakova uzvika i ni jednim jedinim znakom pitanja?!

Огњен

pre 5 godina

Пре свега градове треба очистити од паса луталица. Сваки град доста узима од својих грађана и пуни буџет од наших пара, зато издвојите паре и направите азиле и тамо сместите те псе, стерилишите их и тамо нека дочекају свој крај. Немају они шта да траже по улицама. По селима они су сви у двориштима и добро су збринути. Сви власнички пси су ионако чиповани па се зна ко ће за њих одговарати, воде се здравствени картони и треба да се зна када ће и шта ће са окотом. Комунална полиција треба да кажњава сваког власника који пса шета без поводца.

ciro

pre 5 godina

a sada neznam.Mislim da je to neophodno.
(Misko, 16. februar 2019 14:11)
Vazi kad ne bude lutalice ni jedne na ulici ja cu prvi mojim psima staviti korpu. Ili treba da dodjem u situaciju da me iste napadnu i izujedaju mene i pse zato sto oni ne mogu da se brane.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlasnik dva svajcersku ovcara, 16. februar 2019 14:57) # Link komentaraPrvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi

Džoni Rotten

pre 5 godina

Ljudi koji drže pse nisu normalni. To su bolesnici i iskompleksirani likovi. Kako normalan čovek može da ima odnos sa glupavom životinjom?

pitam samo onako

pre 5 godina

Pas je lajao, jer ga je mama isprovocirala!!!!Ocigledno ga je poprilicno uplasila, a pas nije agresivan!!! Zlatno pravilo ne diraj tidjeg psa!!!Ajmo minusi sad!!!!

nada22

pre 5 godina

OVAJ čovek me mnogo iritira, da ne kažem nervira. U redovnom gostovanju na TV nikad, ALI NIKAD ne govori o problemima koje zadaju psi lutalice, a i mačke kojih takođe ima sve više. Za njega je sve rešeno da ih JEDNOM vakcinišu (z ašta god), čipuju (ZA ŠTA SLUŽI to čipovanje?) i vrate na ulicu. A kad nekog napadnu i izujedaju, onda traže TOG JEDNOG iz čopora i narvno ne nađu. Za njega je to problem rešen. Samo sedi, smeška se i miluje svoju mačku. Pa zra za to prima platu OD DRŽAVE!?

Vojmijaoca

pre 5 godina

Sad sam zbunjen, zar pas napada bez povoda? Zar je to ipak samo životinja koja ima instikte ma koliko je ljudi idealizovali? Mislim da je dete trebalo da razmisli o svom postupku prolaska pored otvorene kapije, ipak se to ne radi i jedno dete bi trebalo da je svesno toga. Sram te bilo dete. Želim brz oporavak kuci zbog pretrpljenog stresa!!!

Arnold

pre 5 godina

Ako smatrate da ste iznad životinja onda treba i da preuzmete odgovornost. Ovaj car dole se pita kako pas može da se ponaša instinktivno, a on ne može iako bi zaskočio komšinicu. Alo care, ti (valjda) imaš nešto što se zove ljudska svest i više moždane funkcije, mada možda i grešim. Uzeo čovek da se poredi sa životinjom, o bože i svi sveci kakvih likova ima...

DC

pre 5 godina

Kao neko ko živi u inostranstvu, u zemlji sa mnogo većom svešću za druge nego što je to kod das, ujedno kao i vlasnik psa, mogu reći sledeće:
1. Pas nikada, ali ni u jednom trenutku, ne sme na javnoj površini da pretstavlja čak ni potencijalnu opasnost ni za druge životinje kao ni za ljude. Odgovornost za to je ne na psu, ne na odraslima, deci drugim psima itd u njegovoj okolini već SAMO na vlasniku. Tačka, kraj bilo kakve priče ili diskusije.
2. Pas može da bude čuvar privatnog dvorišta, pa čak i opasan unutar njega ukoliko je vlasnik na sve druge načine osigurao i onemogućio ulazak na taj posed. Ne sme da se desi situacija u kojoj klinci šutaju loptu, ona odleti u dvorište, dete prođe kroz odškrinutu kapiju, Šarplaninac ga pojede za doručak i dete je krivo. NIJE, kriv je vlasnik. Vlasnik je dužan da onemogući apsolutno bilo kakav slučajan pristup opasnom psu, kako deteta, tako i čiuvave, nečije mačke itd. Opasan pas može da se drži samo u dvorištu koje ima visoku i nepropustivu ogradu, gde je kapija uvek ali apsolutno uvek zatvorena i gde postoje jasna grafička obeležja da se na tom privatnom posedu nalazi opasan pas.

Za oba gore napisana svakom odgovornom čoveku nije potreban zakon. Za sve druge kojih je kod nas mnogo, trebalo bi uvesti najstrožije kazne.

Reziel

pre 5 godina

Nebitno ko je kriv - odgovoran je čovek. Čak i da uspavate psa koji je izujedao dete, ko garantuje da vlasnik neće ponovo kupiti takvog psa, koji će zbog njegove nepažnje ponov napasti.

S druge strane, treba imati u vidu da se čoveku verovatno desilo. Ostavio otvorenu kapiju, ima psa čuvara, trenutak nepažnje i desi se napad. Naravno da nije pujdao psa niti želeo da se desi, u pitanju je nesrećan slučaj. Svi smo videli šta se dešavalo tokom praznika, pa i na svadbama kada su se ljudi nenamerno, u najvećem veselju upucavali i povređivali.

Mislim da treba uvesti strožu kontrolu vlasničkih pasa, za početak da li su čipovani, vakcinisani. Istovremeno, uvesti kontrolu odgajivača, prvo od toga da li pse drže u humanim uslovima, šta rade sa eventualnim viškom štenaca, da li ih adekvatno zdravstveno pregledaju i zbrinjavaju.

Na kraju svega, dolazi i popis vlasnika opasnih pasa. Ja imam Cane Corso, velikog psa od 60-ak kila, koji bi moguće slično reagovao. Moj pas je dresiran, i generalno ne vidi kao pretnju ni žene ni decu, ali muškarca na ogradi kuće, kada ja ili supruga nismo tu bi sigurno napao. Isto ovo se moglo desiti i meni. Zato ja imam ogradu od 2.00m, kao i interfon, kao i natpis "Opasan pas, molim Vas pozvonite". Jednostavno, veliki psi, jaki psi koji mogu lako povrediti dete ili čoveka, treba da imaju posebne uslove u kojima se drže.

Roskilde

pre 5 godina

Nezahvalno je komentarisati kada niste očevidac,pitanje je šta se tačno dogodilo...ne krivim nikog i ne branim nikog...znam samo kako je iskrivljen slučaj u medijima kada je akita napala devojčicu na novoj detelinari pre dve godine u NS...najlakse je od psa napraviti krvoloka...zna se red i zna se stepen odgovornosti svih nas vlasnika pasa i svih nas roditelja.

krajisnik

pre 5 godina

stefan @
Nosiš skakavac uz sebe?
Bravo.
Sutra će te neko iznervirati, pa ces ga izbosti.
Možeš i pištolj da poneses sa sobom,to ti je još sigurnije

vlasnik dva svajcersku ovcara

pre 5 godina

Ne pamtim kada sam video psa sa korpom na njusci.Nekada je korpa bila obavezna a sada neznam.Mislim da je to neophodno.
(Misko, 16. februar 2019 14:11)
Vazi kad ne bude lutalice ni jedne na ulici ja cu prvi mojim psima staviti korpu. Ili treba da dodjem u situaciju da me iste napadnu i izujedaju mene i pse zato sto oni ne mogu da se brane.

DDOS

pre 5 godina

7.62 
broj koji resava napad na DECU bez obzira ko je kriv.
(miki ns, 16. februar 2019 14:58)

Druže prejako je to i pravi previše buke. Magičan broj je 22 LR

Nerad Lencugic

pre 5 godina

Vlasnik je, fakat, kriv sto mu je kapija dvorista bila otvorena i pas pusten, i za to ce i da odgovara, ali treba sagledati pricu i sa druge strane. Treba pogledati postupke te majke i deteta pre samog napada. Mozda su njih dve, ili jedna od njih, ucinile nesto sto je isprovociralo psa na neki nacin.

trener saradnik

pre 5 godina

A oval slucaj. Vlasnicki pas napadne vlasnickog psa(oba muzjaci),bez povodca su oba. Crni mladji napadne belog,starijeg. Tuca,grizu se obostrano,onda pridje vlasnik belog sledja crnom I pocne da ga udara I sutira pred svedocima.Crni pas je napadnut I brani se sada od coveka I psa. Covek je izgreban zubima crnog psa( Nije ugrizen posto nisi ostali tragovi zuba na saci) Covek koji je napao psa sada trazi odstetu za povredu I pretrpljeni strah. Sudija odbija misljenje vestaka. I sta sad, platice se kazna ali povod za dalju akciju ?

nba86

pre 5 godina

auh, kuckari, pa je l moguce da ste toliko ostrasceni u toj svojoj maniji za psima, alo dete je u pitanju. juce I mene I sina u setnji napao pas, dete se I nocas vristeci budilo, ili povodac ili visoka I sigurna ograda u dvoristu ili lutalice otkupljujte hektare po srbiji pa pravite azile, ali bezbedne. naravno napad iz cista mira, mi jednom stranom ulice on prelazi I napad...

Dakle

pre 5 godina

Ovako nesto je za najstrozu sankciju, i tu nema diskusije. Posto imam psa, mopsica koji je potpuno bezopasan, fakticki krezav, a pride neodoljiv jer lici na bucmastu igracku, bukvalno sva deca ga proganjaju, pa apelujem ovim putem na ljude koji nemaju pse i cija deca ne znaju da pokusaju da nauce svoju decu kako se postupa sa psima! Deco, ne mozete jurcati i skicati u nameri da pomazite cuku, ne smete da trzate rukama i pravite neocekivane pokrete na deset centimetara od psa, i najvaznije, roditelji, shvatite da ako vam kazem da moj pas ne voli nepoznate ljude i decu, nemate pravo da me mrko gledate i komentarisete ako pocne da laje na vase dete. Ja sam pocela da gubim strpljenje i na pitanje da li mogu da pomaze kucu, jednostavno odgovaram ne, bez objasnjenja.

mrzim osiljene sa psima

pre 5 godina

Prvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi 
(ciro, 16. februar 2019 18:38) 

A vi ste kao neki opasan tip. Nepismen ali opasan. Baš bih voleo da Vas upoznam, samo recite vreme i mesto. Doći ću, prepoznaćete me po psu, srednji crni šnaucer na povocu bez korpe. A mogu poneti i korpu pa možda da probate da mi stavite.
(mrzim primitivce, 16. februar 2019 19:02)

Kuckaru, vi ste najgora vrsta, bitniji pas nego deca.... ufff kako bi voleo da se stvarno nadjemo ali znam da si hrabar samo sa psom i na komentarima . ..

Maxxx

pre 5 godina

Pas u dvorištu ne treba da je na povodcu, specijalno vrste koje ne napadaju ljude, ali eto moja keruša labrador, stara 4 godine je iz nepoznatih razloga istrcala i rezala na komsiju, da ga je ujela jesam trebao da idem u zatvor?

Zoran

pre 5 godina

Ako volite pse,teba imati pse kao labradore.zlatne retrivere i sl.I sto je vrlo vazno da vlasnik ne pravi zvijer od psa.Imam zenku labradora osam godina i govorim iz svog iskustva.

Veliki brat

pre 5 godina

Sve zavisi kako je pas odgajan i koje je rase.

Recimo, svi kažu da je npr. Šarplaninac prava maza i prijatelj cele porodice, da nije opasan za potencijalne goste i slično.

Ali, da li se to može reći za ovog Šarplaninca: https://www.youtube.com/watch?v=Sz4v_e6B2gA



Potom, ne mora samo vlasnik biti kriv za nasilno ponašanje psa, često pored vlasnika doprinose i drugi ljudi koji psa provociraju i teraju ga na nasilno ponašanje, pa on vremenom počne da reaguje na svakog prolaznika nasilno. Recimo, šta reći za ovaj slučaj: https://www.youtube.com/watch?v=YdEJB6sp4F8
I šta bi tu bilo da je kapija otvorena i da tu prolazi neka žena sa detetom?


Imate situacije da je pas relativno miran, ali postaje i za vlasnika opasan kad mu je data hrana: https://www.youtube.com/watch?v=YK_apBWUi5M

Ili imate pse koje ljudi drže zatvorene i vezane u nehumanim uslovima, posebno aktivne rase koje moraju da se šetaju svaki dan, i onda dobijete psa kome je nemoguće prići, ali kad ga izvedete napolje, postaje daleko mirniji: https://www.youtube.com/watch?v=YhmgB8PisRo


Zato dobro izdresiran Rotvajler košta koliko košta, jer neće napasti ni nepoznate posetioce, samo će posetioci imati problem da izađu iz dvorišta ako gazda nije tu, ali neće tek tako napasti nikoga ako nije isprovociran.


U ovom slučaju ne znamo o čemu se radi, treba čuti obe strane, ali svakako vlasnici agresivnih pasa koji nisu dobro odgajeni ne smeju da ih šetaju bez korpe, i zbog njih i zbog drugih.

bole

pre 5 godina

I sad će da ispašta životinja, izgubiće glavu, a vlasnik će platiti kaznu i nabaviti novog psa i onda sve ispočetka. Apelujem da se pas ostavi u životu i smesti kod odgovornog vlasnika, nije on kriv. Prestanimo da ubijamo životinje zbog neodgovornih ljudi. Vreme je da odgovornost preuzmu upravo ljudi.
(Mačak, 16. februar 2019 16:38)

Ne. Odgovorna je i životinja koja se ponašao u skladu sa instinktom. Vlasnik je kriv je ne zna da kontroliše zivotinju. Pas se uspavljuje a vlasnik kažnjava.

Nerad Lencugic

pre 5 godina

Vlasnik je, fakat, kriv sto mu je kapija dvorista bila otvorena i pas pusten, i za to ce i da odgovara, ali treba sagledati pricu i sa druge strane. Treba pogledati postupke te majke i deteta pre samog napada. Mozda su njih dve, ili jedna od njih, ucinile nesto sto je isprovociralo psa na neki nacin.

Džoni Rotten

pre 5 godina

Ljudi koji drže pse nisu normalni. To su bolesnici i iskompleksirani likovi. Kako normalan čovek može da ima odnos sa glupavom životinjom?

vlasnik dva svajcersku ovcara

pre 5 godina

Ne pamtim kada sam video psa sa korpom na njusci.Nekada je korpa bila obavezna a sada neznam.Mislim da je to neophodno.
(Misko, 16. februar 2019 14:11)
Vazi kad ne bude lutalice ni jedne na ulici ja cu prvi mojim psima staviti korpu. Ili treba da dodjem u situaciju da me iste napadnu i izujedaju mene i pse zato sto oni ne mogu da se brane.

Predrag

pre 5 godina

Prva sumnjiva stvar je da je pas napao dete! Nece pas bas tako lako da nasrne na dete. U nastavku vesti kazu da je pas jedva obuzdan, a onda vest zavrsavaju sa time da devojcica nema fizickih povreda. Ko ovde koga u zdrav mozak?

Znalac

pre 5 godina

Šta na ovo kažu ovi zaštitnici životinja kako se zvahu nešto kao Levijatan ili levijatar. Šta sad gospodo divni ljudi kažete za ovakve situacije. Šta uraditi da opet nwstrada ovako malo i nedužno biće od zveri kao što je pas jel to je ipak zver ma koliko vi mislili da nije. I pustite te priče kao psi su pametne životinje neće oni decu kad ono međutim.

only fools and horses

pre 5 godina

Da li je pas branio teritoriju to jest dvorište ili ne? Nije isto ako je devojčica ušla u dvorište ili je pas izašao i napao je. A psi zaista retko napadaju bez pravog razloga, ili se brane ili brane teritoriju, gazdu i sl.
Moj pas na primer nikad nikog nije ujeo. A najviše mrzi da ga tuđa deca diraju, vuku za uši, a pošto izgleda kao plišana igračka deca to redovno pokušavaju. Uvek je na povodcu, uvek upozorim decu i roditelje ali džabe. Redovno prilaze i diraju ga. U nekoliko slučajeva je reagovao, škljocnuo zubima kao upozorenje, na sreću roditelji su bili razumni i završilo se na uplašenom detetu, kao lekcija da ne dira nepoznatog psa.
I šta sad ja treba, da mu stavljam korpu kako bi bezobrazna deca mogla da ga maltretiraju bez posledica.

Anerikanac

pre 5 godina

Da sam ja otac i da je napao moje dete zapalio bih tu dzukelu, bukvalno bi je zapalio, briga me što je životinja. Sve što ugrožava ljudski život zaslužuje da nestane, a ovaj šljam što štiti životinje i voli ih više nego ljude ide u večan pakao.

pitam samo onako

pre 5 godina

Pas je lajao, jer ga je mama isprovocirala!!!!Ocigledno ga je poprilicno uplasila, a pas nije agresivan!!! Zlatno pravilo ne diraj tidjeg psa!!!Ajmo minusi sad!!!!

Roskilde

pre 5 godina

Nezahvalno je komentarisati kada niste očevidac,pitanje je šta se tačno dogodilo...ne krivim nikog i ne branim nikog...znam samo kako je iskrivljen slučaj u medijima kada je akita napala devojčicu na novoj detelinari pre dve godine u NS...najlakse je od psa napraviti krvoloka...zna se red i zna se stepen odgovornosti svih nas vlasnika pasa i svih nas roditelja.

milos

pre 5 godina

Vlasnika udariti po dzepu,a psa uspavati.Nekada je to bilo,kad je bila prava drzava,resavalo lovacko drustvo,samo se lovcu dodeli naknada za potrosen patron,a deo psece njuske se odsecao,za takozvane poene.

Mačak

pre 5 godina

I sad će da ispašta životinja, izgubiće glavu, a vlasnik će platiti kaznu i nabaviti novog psa i onda sve ispočetka. Apelujem da se pas ostavi u životu i smesti kod odgovornog vlasnika, nije on kriv. Prestanimo da ubijamo životinje zbog neodgovornih ljudi. Vreme je da odgovornost preuzmu upravo ljudi.

Maxxx

pre 5 godina

Pas u dvorištu ne treba da je na povodcu, specijalno vrste koje ne napadaju ljude, ali eto moja keruša labrador, stara 4 godine je iz nepoznatih razloga istrcala i rezala na komsiju, da ga je ujela jesam trebao da idem u zatvor?

Ljiljana

pre 5 godina

Krivi su vlasnik psa, pa roditelj te male, a najmanje ta mala kojoj niko nije objasnio kako da se ponaša prema životinjama, a nimalo nije kriv pas.

koki

pre 5 godina

muka mi je vise od vlasnika pasa koji uvek nadju neko opravdanje za svoje dzukele. svaki pas mora da ima korpu da je na povodcu da se cisti iza njega tek kad to ispune onda ce moci da krive druge ljude sto ih je njihova dzukela napala

ciro

pre 5 godina

a sada neznam.Mislim da je to neophodno.
(Misko, 16. februar 2019 14:11)
Vazi kad ne bude lutalice ni jedne na ulici ja cu prvi mojim psima staviti korpu. Ili treba da dodjem u situaciju da me iste napadnu i izujedaju mene i pse zato sto oni ne mogu da se brane.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlasnik dva svajcersku ovcara, 16. februar 2019 14:57) # Link komentaraPrvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi

Firestarter

pre 5 godina

Kriva je mama, koja je marsirala kuce u sopstvenom dvoristu!!!!Pas napada uglavnom kad je ugrozen!!!
(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Dokaz da su patoloski ljubitelji zivotinja duboko poremecene osobe.

nn

pre 5 godina

Gospodo, ne zanimaju nikoga objasnjenja zasto i kako se to desilo. Vlasnik sam psa uvek je na povodcu, smatram sebe kao nekoga ko poprilocno dobro razume ponasanje pasa. Ali eto mene je napao copor lutalica pre 2 dana i jedan me je ogrizao za nogu. Bez ikakve provokacije sa moje strane, zaleteli su se sa 100m udaljenosti. Kao neko ko voli pse i zivotinje smatram da problem treba biti resen, ne samo sa nesavesnim vlasnicima vec i sa psima lutalicama. Gazda treba da odgovara i lepo malo u zatvor, a pas da se uspava. Nema tu branio je teritoriju, gazda odgovoran za ponasanje, nije pas kriv! To dete je moglo da nastrada.

DDOS

pre 5 godina

7.62 
broj koji resava napad na DECU bez obzira ko je kriv.
(miki ns, 16. februar 2019 14:58)

Druže prejako je to i pravi previše buke. Magičan broj je 22 LR

miki

pre 5 godina

Da je mene ili nekoga mog napao, ja dobro znam sta bi... Ovako, samo vi trazite opravdanja za pse lutalice i za neodgovorne vlasnike i njihove pse...

nišlija

pre 5 godina

Šta pišete čuvao svoju teritoriju ili nije trebalo ovo-ono u smislu pogrešili ste što ste ih na taj i taj način izrevoltirali.Jel to znači da oni imaju veća prava od ljudi kad oni mogu da se ponašaju instiktivno i impulsivno a Ja npr nemogu a!?Jel mogu Ja da spopadnem sexy komšinicu koju sam malopre video?Ili da napadnem nekog na ulici zato što mi loš dan?Naravno da ne!Ali mi(ljudi)imamo kontrolu i zato nam ne treba povodac i korpa a njima treba!U protivnom smo mi ljudi sa manjim pravima nego psi jel tako!?

naše će sene ...

pre 5 godina

Pre neki dan sredim u restoranu , nisam obraćao pažnju ko je oko mene ali kad su psi zasjali jedno na drugoga odrekao sam se i ja i većina gostiju. Konobari su samo počeli da smiruju goste koji negoduju na kerove u restoranu. Da bi jedna I’d vlasnika pasa počela da ljubiti žvakaču kera, fujjjjj odvratno! Onda sam počeo da primjećujem po svi ugostiteljskim objektima rostfrajne činije za kerove i gledam kako ih prvo udlutuju nego mene. Eee onda sam ja doneo oblluku da neću vise da se bunim protiv kerova po objektima , nego ću i ka početi da dovodim životinje u lokale. Posto mi je MAGARAC umiljata životinja. Njega ću da uvidim u kafiće , pa kad on zateče da. Idim kako će se snobovi sa letovima osećati

mrzim osiljene sa psima

pre 5 godina

Prvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi 
(ciro, 16. februar 2019 18:38) 

A vi ste kao neki opasan tip. Nepismen ali opasan. Baš bih voleo da Vas upoznam, samo recite vreme i mesto. Doći ću, prepoznaćete me po psu, srednji crni šnaucer na povocu bez korpe. A mogu poneti i korpu pa možda da probate da mi stavite.
(mrzim primitivce, 16. februar 2019 19:02)

Kuckaru, vi ste najgora vrsta, bitniji pas nego deca.... ufff kako bi voleo da se stvarno nadjemo ali znam da si hrabar samo sa psom i na komentarima . ..

mrzim primitivce

pre 5 godina

Prvi put kaqd sretnes mene, staqvit ces korpe i psima i sebi
(ciro, 16. februar 2019 18:38)

A vi ste kao neki opasan tip. Nepismen ali opasan. Baš bih voleo da Vas upoznam, samo recite vreme i mesto. Doći ću, prepoznaćete me po psu, srednji crni šnaucer na povocu bez korpe. A mogu poneti i korpu pa možda da probate da mi stavite.

Baneson

pre 5 godina

Pa zašto je čovek kriv ako je pas radio ono što treba da radi tj. branio svoju teritoriju, kako to lepo rekoše u emisiji? To je kontradiktorno jer ako radi ono što treba znači da ga je taj čovek lepo naučio.
Na kraju će dete i mama biti krivi, ali tako je to u Srbiji, dželati su obično žrtve, a crvi i gnjide imaju veća prava od čoveka.

kaboom

pre 5 godina

Po kojekavim pokretima za zaštitu kojekakvih prava, garantovano je devojčica kriva što nije obišla psa u krugu od 1500m
Dosta više terora većine ljudi na račun kojekakvih potreba pojedinaca i propišite već jednom odgovornost za životinjski izmet zbog koga deca ne smeju da kroče na zelene površine a svi mi hodamo kao po minskom polju tamo gde "ljubitelji" vodaju svoje "ljubimce"

hans

pre 5 godina

Malo mi je muka od zastitnika pasa, da se razumemo volim zivotinjei imam psa ali da ima ljudi u gradu i naseljima koji skupljaju lutalice tj hrane ih i onda te lutalice prave haos. Pre neki dan kada me u Brace Jerkovic nisu pojeli psi lutalice.
Treba zabraniti da ljudi drze agresivne pse.

krajisnik

pre 5 godina

stefan @
Nosiš skakavac uz sebe?
Bravo.
Sutra će te neko iznervirati, pa ces ga izbosti.
Možeš i pištolj da poneses sa sobom,to ti je još sigurnije

stefan

pre 5 godina

korpa
povodac
sterilizacija
samo dvoriste

Samo jedan od ova cetiri uslova je dovoljan da zivimo kao normalni ljudi . .ali za nas Balkance ocigledno previse. . .Imam pasa 5 godina. . .i nekoliko puta sam sretao coveka sa ogromnim labradorom bez povoca. .jednom nas je napao. .bio sam sa psom i drugom. . .vlasnik je jedva uspeo da obuzda svog psa. .ja sam mog mikija vezao prisao coveku i rekao sasvim fino i kulturno da je sve u redu da ne treba da se sekira jer nema nikakvih posledica ali da ako ga jos jednom vidim da psa seta bez povoca da ce ga to kostati batina a osa zivota verovatno. .okrenuh se i odoh. .i posle par nedelja. .bio je jesenji dan y parku mali milion dece sa rotiteljima. . ja setam sa devojkom bez Mikjja i vidim istog idiots i pogadjate njegovog psa bez povoca. .problem sam resio tako sto sa sobom nosim skakavac i sam cu sebe zastititi kao i svog psa. .ne trazim nista od drzave osim da me ostave na miru kada uspesno odbranim sebe i svog psa. .inace biloo je tu i rotvajlera koji su kidisali. .70 kg. . .prava zver. .dta ja u takvim situacijama da radim nego da se branim?

Arnold

pre 5 godina

Ako smatrate da ste iznad životinja onda treba i da preuzmete odgovornost. Ovaj car dole se pita kako pas može da se ponaša instinktivno, a on ne može iako bi zaskočio komšinicu. Alo care, ti (valjda) imaš nešto što se zove ljudska svest i više moždane funkcije, mada možda i grešim. Uzeo čovek da se poredi sa životinjom, o bože i svi sveci kakvih likova ima...

SaleBg

pre 5 godina

Ne može više da se živi od pasa. Previše ih je. Najviše su krivi neodgovorni vlasnici, većina nažalost, i vlasti koje ne rade ama baš ništa po pitanju sprovođenja zakona. Inače volim pse. Najmanje su krivi oni.

bole

pre 5 godina

I sad će da ispašta životinja, izgubiće glavu, a vlasnik će platiti kaznu i nabaviti novog psa i onda sve ispočetka. Apelujem da se pas ostavi u životu i smesti kod odgovornog vlasnika, nije on kriv. Prestanimo da ubijamo životinje zbog neodgovornih ljudi. Vreme je da odgovornost preuzmu upravo ljudi.
(Mačak, 16. februar 2019 16:38)

Ne. Odgovorna je i životinja koja se ponašao u skladu sa instinktom. Vlasnik je kriv je ne zna da kontroliše zivotinju. Pas se uspavljuje a vlasnik kažnjava.

neko tamo

pre 5 godina

Ljudi, nosite biber sprej za odbranu od pasa zlu ne trebalo. Mnogo je lutalica i vlasnickih pasa koji tumaraju svuda naokolo i agresivni su. Bez razloga sam tako napadnut i ujeden od psa. Da sam imao nesto za odbranu ne bih morao da se posle povlacim po lekarima. Drzava nista ne radi po ovom pitanju, psu ne smes nista jer se ukljuce neke grupe kao Levijatan pa posle imas porblema i sa njima. Znaci, sprej uvek u dzepu i imate sanse kod napada pasa.

trener saradnik

pre 5 godina

A oval slucaj. Vlasnicki pas napadne vlasnickog psa(oba muzjaci),bez povodca su oba. Crni mladji napadne belog,starijeg. Tuca,grizu se obostrano,onda pridje vlasnik belog sledja crnom I pocne da ga udara I sutira pred svedocima.Crni pas je napadnut I brani se sada od coveka I psa. Covek je izgreban zubima crnog psa( Nije ugrizen posto nisi ostali tragovi zuba na saci) Covek koji je napao psa sada trazi odstetu za povredu I pretrpljeni strah. Sudija odbija misljenje vestaka. I sta sad, platice se kazna ali povod za dalju akciju ?

Petar

pre 5 godina

Mnogo ste vi dokoni i malo više preterujete sa pravima uopšte. Agresivan pas, smrt (prava reč a ne ono foliranje, uspavljivanje), a gazda dobru kaznu (ne mora zatvor odmah, za ponavljanje obavezno + odšteta. Da, zabraniti opasne rase, obe od kojih čovek nema šanse da se odbrani u slučaju napada... ili dozvolite onda i medvede, lavove... ta priča kriv je gazda ne ne zanima. Sad ja kad idem ulicom, dolazi ka meni lik sa Pitom pod steroidima treba da razmišljam kakav je gazda. Da ne komentarišem što kod mene u kraju (NBGD) viđam da pošalju malo dete ili babu da prošeta zver!? Da mi je znati, gde su nestali Kokeri, Seteri pa i Šnauceri ili Vučjaci. Sad, ili portabl pudla ili Pit.

XXL

pre 5 godina

Doneti zakon sa drakonskom novčanom kaznom ako vlasnik vodi na povodcu psa bez korpe. Na kraju ako pas nema korpu tada da bude u obavezi vlasnik da je nosi.

Vojmijaoca

pre 5 godina

Sad sam zbunjen, zar pas napada bez povoda? Zar je to ipak samo životinja koja ima instikte ma koliko je ljudi idealizovali? Mislim da je dete trebalo da razmisli o svom postupku prolaska pored otvorene kapije, ipak se to ne radi i jedno dete bi trebalo da je svesno toga. Sram te bilo dete. Želim brz oporavak kuci zbog pretrpljenog stresa!!!

nada22

pre 5 godina

OVAJ čovek me mnogo iritira, da ne kažem nervira. U redovnom gostovanju na TV nikad, ALI NIKAD ne govori o problemima koje zadaju psi lutalice, a i mačke kojih takođe ima sve više. Za njega je sve rešeno da ih JEDNOM vakcinišu (z ašta god), čipuju (ZA ŠTA SLUŽI to čipovanje?) i vrate na ulicu. A kad nekog napadnu i izujedaju, onda traže TOG JEDNOG iz čopora i narvno ne nađu. Za njega je to problem rešen. Samo sedi, smeška se i miluje svoju mačku. Pa zra za to prima platu OD DRŽAVE!?

Огњен

pre 5 godina

Пре свега градове треба очистити од паса луталица. Сваки град доста узима од својих грађана и пуни буџет од наших пара, зато издвојите паре и направите азиле и тамо сместите те псе, стерилишите их и тамо нека дочекају свој крај. Немају они шта да траже по улицама. По селима они су сви у двориштима и добро су збринути. Сви власнички пси су ионако чиповани па се зна ко ће за њих одговарати, воде се здравствени картони и треба да се зна када ће и шта ће са окотом. Комунална полиција треба да кажњава сваког власника који пса шета без поводца.

nba86

pre 5 godina

auh, kuckari, pa je l moguce da ste toliko ostrasceni u toj svojoj maniji za psima, alo dete je u pitanju. juce I mene I sina u setnji napao pas, dete se I nocas vristeci budilo, ili povodac ili visoka I sigurna ograda u dvoristu ili lutalice otkupljujte hektare po srbiji pa pravite azile, ali bezbedne. naravno napad iz cista mira, mi jednom stranom ulice on prelazi I napad...

Sky

pre 5 godina

A da ne pricam o kucicima koju vlasnici setaju po decijim parkicima (bez korpe I bez povoca) uz izgovor "dobar je on,nece nista". Ja im naravno uvek kazem da je pas zivotinja i da kao takav moze reagovati instinktivno.

Dokle vise ovakve vesti

pre 5 godina

U Loznici preko puta osnovne skole Jovan Cvijic ogroman pas u dvoristu boravi potpuno slobodan i ko god to ne zna i prodje trotoarom pored kuce pas bukvalno hoce da iskoci na ulicu,i to ce se tad kad dogoditi.
Inace mnogo ima takvih bahatih neozbiljnih vlasnika koji drze pse opasne ne vezane po dvoristima,i koji setaju pse bez brnjice pa cak i bez povodvca, kasno je kada se desi slucaj.
A onda vecina danasnjih kvazi ljubitelja pasa(cast malobrojnim izuzetcima) posle odredjenog vremena pusta te pse na ulicu znaci kad im dosadi,kad se razboli,kad ta rasa vise nije in itd oni ih jednostavno puste na ulicu i eto novih problema za sve nas pa i te jadne pse.
Znaci treba voleti zivotinje i brinuti se o njima , ali mora da se zna da ko stavlja pse ispred dece mora da SE ZAPITA DA LI JE SA NJIM SVE U REDU...

Muntz

pre 5 godina

(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Ma nemoj?!
Prolazim ulicom i sa preke strane, ne znam sta je, neki mesanac nemackog ovcara laje na sav glas, divlja, skace kao nenormalan. Sva sreca pa je bio vezan, inace bi kapiju preskocio. I kako sam ja to njega ugrozio? Sta da je bilo kao i u ovom slucaju, otvorena kapija i jos slobodan?

Zoran

pre 5 godina

Ako volite pse,teba imati pse kao labradore.zlatne retrivere i sl.I sto je vrlo vazno da vlasnik ne pravi zvijer od psa.Imam zenku labradora osam godina i govorim iz svog iskustva.

fantom

pre 5 godina

kad su napadi u pitanju svi spominju lutalice ali istina je da 90 posto napada od svih napada su dvorisni psi. gradski psi koji su socijalizovani, koji se stalno setaju i imaju komunikaciju su sa drugim psima i ljudima, veoma retko napadaju. psi koji napadaju, to su dvorisni psi, koji su muceni na lancima i u dvoristima citav zivot, koji ne znaju da se ponasaju i sve gledaju kao pretnju, takav pas kad se otrgne ili izadje iz dvorista je izuzetno opasan za sve...

Radovan

pre 5 godina

U Kragujevcu u Velikom parku i po centru grada vlasnici slobodno šetaju pit bul terijere i niko ih nikoga ne pita što nema korpu ili što šetaju pse koji nisu dozvoljeni na teritoriji Kragujevca. Kragujevac divlji zapad a za to vreme komunalna policija sedi po kancelarijama i jede burek !!!

Kosta

pre 5 godina

Ja bukvalno imam strah da prošetam svog psa (nemački ovčar) koji je uvek na povocu iako je izuzetno poslušan jer su parkovi i ulice puni lutalica ali i puštenih vlasničkih pasa.

menjajmo nešto!

pre 5 godina

"Očevici kažu da je dete šetalo sa majkom dok je pas ležao kod otvorene kapije kuće u kojoj živi njegov vlasnik"

E, ali poseban vid bahaćenja prisutan kod vrste homo balkanicus je ova fora sa odškrinutom kapijom a u dvorištu zver. I sad ti prolaziš umoran sa posla ne sluteći ništa, začuješ šljapkanje od beton, okreneš se a ono rotvajler u punom trku, jbg. šta zna pas dokle je dvorište a gde kreće javna površina, ne možeš realno da ga kriviš, ali zato vlasnik, zakonodavci, i oni koji treba da sprovedu taj zakon zaslužuju javno bičevanje! Pre bih to prihvatio kao kompenzaciju nego bilo kakvu novčanu naknadu!

Mile

pre 5 godina

Svi "opasni" psi treba da imaju korpu, čak iako je u svom dvorištu a kada je kapija otvorena.

Ako nema, bez obzira da li je napao ili nije, vlasnika treba novčano kazniti sa nekom ogromnom cifrom, a možda i zatvorom.

Znači i svi građani aktivno da se uključe!!!, čim vidite vlasničkog psa, a da nema korpu, fotografisati, danas svako ima telefon, i prijavit!!!

Moje kumče od četiri godine je napao vlasnički i odgrizao je parče butine!! Naravno, tu ostaju psihičke traume doživotno.

I da, volim pse, ne krivim pse, nego vlasnike, neodgovorne, a često i zle, sa velikim kompleksima...

Često ti neljudi svoje pse od malena uče da budu agresivni, lično sam video kako jedan napujdava na jadnu mačku.

Zaštitite nas od zlih ljudi, psi nisu krivi. Kaznite vlasnike i to veoma oštro.

Stefan

pre 5 godina

Za ponašanje vlasničkog psa, uvek je kriv vlasnik, nikada pas. Da je kapija bila zatvorena ovo se ne bi dogodilo. Pas nije igračka i svaki vlasnik mora dobro da poznaje svog psa i da preduzme sve potrebne mere da nikoga ne ugrožava.

Ikac

pre 5 godina

(fantom, 16. februar 2019 15:27)

Neko konačno da ubode suštinu problema u komentarima. Pas mora da se socijalizuje i to od malih nogu. Koliko ljudi nabavi psa "da im čuva dvorište", u životu ne radi s njim, ne šeta ga, ne igra se s njim (o vaspitanju i kastraciji da ne pričam) i onda se dešavaju ovakve stvari.

Reziel

pre 5 godina

Nebitno ko je kriv - odgovoran je čovek. Čak i da uspavate psa koji je izujedao dete, ko garantuje da vlasnik neće ponovo kupiti takvog psa, koji će zbog njegove nepažnje ponov napasti.

S druge strane, treba imati u vidu da se čoveku verovatno desilo. Ostavio otvorenu kapiju, ima psa čuvara, trenutak nepažnje i desi se napad. Naravno da nije pujdao psa niti želeo da se desi, u pitanju je nesrećan slučaj. Svi smo videli šta se dešavalo tokom praznika, pa i na svadbama kada su se ljudi nenamerno, u najvećem veselju upucavali i povređivali.

Mislim da treba uvesti strožu kontrolu vlasničkih pasa, za početak da li su čipovani, vakcinisani. Istovremeno, uvesti kontrolu odgajivača, prvo od toga da li pse drže u humanim uslovima, šta rade sa eventualnim viškom štenaca, da li ih adekvatno zdravstveno pregledaju i zbrinjavaju.

Na kraju svega, dolazi i popis vlasnika opasnih pasa. Ja imam Cane Corso, velikog psa od 60-ak kila, koji bi moguće slično reagovao. Moj pas je dresiran, i generalno ne vidi kao pretnju ni žene ni decu, ali muškarca na ogradi kuće, kada ja ili supruga nismo tu bi sigurno napao. Isto ovo se moglo desiti i meni. Zato ja imam ogradu od 2.00m, kao i interfon, kao i natpis "Opasan pas, molim Vas pozvonite". Jednostavno, veliki psi, jaki psi koji mogu lako povrediti dete ili čoveka, treba da imaju posebne uslove u kojima se drže.

Dakle

pre 5 godina

Ovako nesto je za najstrozu sankciju, i tu nema diskusije. Posto imam psa, mopsica koji je potpuno bezopasan, fakticki krezav, a pride neodoljiv jer lici na bucmastu igracku, bukvalno sva deca ga proganjaju, pa apelujem ovim putem na ljude koji nemaju pse i cija deca ne znaju da pokusaju da nauce svoju decu kako se postupa sa psima! Deco, ne mozete jurcati i skicati u nameri da pomazite cuku, ne smete da trzate rukama i pravite neocekivane pokrete na deset centimetara od psa, i najvaznije, roditelji, shvatite da ako vam kazem da moj pas ne voli nepoznate ljude i decu, nemate pravo da me mrko gledate i komentarisete ako pocne da laje na vase dete. Ja sam pocela da gubim strpljenje i na pitanje da li mogu da pomaze kucu, jednostavno odgovaram ne, bez objasnjenja.

Miks ultramoderne retrospektive

pre 5 godina

(pitam samo onako, 16. februar 2019 14:12)

Izvini, a sta ti pitaš sa sedam znakova uzvika i ni jednim jedinim znakom pitanja?!

Veliki brat

pre 5 godina

Sve zavisi kako je pas odgajan i koje je rase.

Recimo, svi kažu da je npr. Šarplaninac prava maza i prijatelj cele porodice, da nije opasan za potencijalne goste i slično.

Ali, da li se to može reći za ovog Šarplaninca: https://www.youtube.com/watch?v=Sz4v_e6B2gA



Potom, ne mora samo vlasnik biti kriv za nasilno ponašanje psa, često pored vlasnika doprinose i drugi ljudi koji psa provociraju i teraju ga na nasilno ponašanje, pa on vremenom počne da reaguje na svakog prolaznika nasilno. Recimo, šta reći za ovaj slučaj: https://www.youtube.com/watch?v=YdEJB6sp4F8
I šta bi tu bilo da je kapija otvorena i da tu prolazi neka žena sa detetom?


Imate situacije da je pas relativno miran, ali postaje i za vlasnika opasan kad mu je data hrana: https://www.youtube.com/watch?v=YK_apBWUi5M

Ili imate pse koje ljudi drže zatvorene i vezane u nehumanim uslovima, posebno aktivne rase koje moraju da se šetaju svaki dan, i onda dobijete psa kome je nemoguće prići, ali kad ga izvedete napolje, postaje daleko mirniji: https://www.youtube.com/watch?v=YhmgB8PisRo


Zato dobro izdresiran Rotvajler košta koliko košta, jer neće napasti ni nepoznate posetioce, samo će posetioci imati problem da izađu iz dvorišta ako gazda nije tu, ali neće tek tako napasti nikoga ako nije isprovociran.


U ovom slučaju ne znamo o čemu se radi, treba čuti obe strane, ali svakako vlasnici agresivnih pasa koji nisu dobro odgajeni ne smeju da ih šetaju bez korpe, i zbog njih i zbog drugih.

DC

pre 5 godina

Kao neko ko živi u inostranstvu, u zemlji sa mnogo većom svešću za druge nego što je to kod das, ujedno kao i vlasnik psa, mogu reći sledeće:
1. Pas nikada, ali ni u jednom trenutku, ne sme na javnoj površini da pretstavlja čak ni potencijalnu opasnost ni za druge životinje kao ni za ljude. Odgovornost za to je ne na psu, ne na odraslima, deci drugim psima itd u njegovoj okolini već SAMO na vlasniku. Tačka, kraj bilo kakve priče ili diskusije.
2. Pas može da bude čuvar privatnog dvorišta, pa čak i opasan unutar njega ukoliko je vlasnik na sve druge načine osigurao i onemogućio ulazak na taj posed. Ne sme da se desi situacija u kojoj klinci šutaju loptu, ona odleti u dvorište, dete prođe kroz odškrinutu kapiju, Šarplaninac ga pojede za doručak i dete je krivo. NIJE, kriv je vlasnik. Vlasnik je dužan da onemogući apsolutno bilo kakav slučajan pristup opasnom psu, kako deteta, tako i čiuvave, nečije mačke itd. Opasan pas može da se drži samo u dvorištu koje ima visoku i nepropustivu ogradu, gde je kapija uvek ali apsolutno uvek zatvorena i gde postoje jasna grafička obeležja da se na tom privatnom posedu nalazi opasan pas.

Za oba gore napisana svakom odgovornom čoveku nije potreban zakon. Za sve druge kojih je kod nas mnogo, trebalo bi uvesti najstrožije kazne.