Kritičari složni: Ovo je najgori film u 2017. godini

Ako ste mislili da Vil Smit nije mogao da prođe gore nakon "Odreda otpisanih" (Suicide Squad), očigledno ste pogrešili.

Izvor: index.hr
Podeli

Njegovu novu futurističku dramu "Brajt" (Bright), koju je snimio za Netfliks, kritika je vrlo loše primila.

Na skali poznate stranice za filmske recenzije "Roten tomejtos", "Brajt" ima samo 32 odsto, što je prilično loš rezultat.

"Postoji dosadno, postoji loše, a postoji i 'Brajt' - film koji je toliko užasan da će republikanci pokušati da ga pretvore u zakon ovog Božića. Od režisdera 'Odreda otpisanih' i scenariste 'Viktora Frankenštajna' dolazi nova doza pakla koja predstavlja njihovo novo dno. Dosadno i isprazno mučenje koje ostavlja utisak da je napravljeno samo da opravda pređašnje promašaje. Jedina stvar predvidljivija od priče o policajcima jeste ideja da će za kraj godine ostaviti ono najgore. Ekipa iza 'Imodži filma' bar je priznala da je napravila s****. Bar su se potrudili da to malo ukrase", napisao je Dejvid Erlih s Indivajera.

"Čestitamo, Netflikse! U stanju ste da napravite jednako groteskan, smrtno dosadan i beznadežno zbunjujuć akcioni film kao i stereotipna holivudska industrija. Ako ništa drugo, 'Brajt' je ogroman dar Netfliksa velikim studijima za Božić/Hanuku jer pokazuje da taj gigant striminga ne uspeva da replicira takozvane blokbastere", piše u kritici magazina Forbs.

Režiser Dejvid Ajer odlučio je da uzvrati kritičarima.

"Ove kritike idu na moj frižider. Najveći komplimenti su snažne reakcije, a ovo je j***no epska kritika. To je zabavan film. Zaista umete s rečima, gospodine Erlih. Voleo bih da pročitam neki vaš scenario", napisao je.

Film/TV

Satirični film o Staljinovoj smrti zabranjen u Rusiji

Rusko Ministarstvo kulture zabranilo je prikazivanje satiričnog filma o smrti nekadašnjeg sovjetskog lidera Josifa Visarionoviča Staljina i događajima koji su usledili, i to samo dva dana uoči planirane premijere tog ostvarenja, britanskog režisera Armanda Janučija u bioskopima širom Rusije.

Film/TV sreda 24.01. 08:35 Komentara: 30

Koliko je teško da balkanski film bude prepoznat u svetu?

Reditelj Stefan Komandarev srpskoj publici je poznat po filmu "Svet je veliki i spasenje je iza ugla", poetskoj "tornatoreovskoj" životnoj priči o mladiću Saši, po koga, posle pogibije roditelja u saobraćajnoj nesreći u Nemačkoj, dolazi neobični deda da bi se sa njim na biciklu vratio u Bugarsku. U razgovoru za B92, podsećamo se najuspešnijeg bugarskog filma ikada i sa autorom govorimo o njegovom novom ostvarenju.

Film/TV utorak 23.01. 10:12 Komentara: 11
strana 1 od 1487 idi na stranu