Proleter
pre 2 godine
Bolje da su nabacili 9 sezonu GoT, nego ovo...kad imamo filmove, knjigu, zar još i seriju? GoT je ostao nedorečen, za razliku od Gospodara prstenova...
Petak, 21.01.2022.
12:27
Izvor: 24sata.hr
pre 2 godine
Bolje da su nabacili 9 sezonu GoT, nego ovo...kad imamo filmove, knjigu, zar još i seriju? GoT je ostao nedorečen, za razliku od Gospodara prstenova...
pre 2 godine
20 godina prekasno. Korejske serije i filmovi uveliko šišaju lolivudsku produkciju i nemaštovite generičke ekranizacije svega i svačega..
(Obrad, 21. januar 2022 19:51)
Još pre 15 godina video "A Bittersweet Life", nije neki film u smislu umetnosti, ali je dobra akcija i takvi filmovi su pogodni za razbibrigu, a nema baš toliko klišea kao kod holivudske produkcije gde unapred znaš šta će na kraju da bude.
Poenta je da istočnoazijske produkcije imaju za svakog ponešto, od istorijskih filmova pa do akcionih i SF, pa ko šta voli.
Holivud se bacio pretežno na blokbastere i nastavke popularnih franšiza. Imaš filmove koji su zaradili preko milijardu dolara, a posle par godina ih se niko ne seća.
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Od SF-a jedino išćekujem 4. sezonu serije Westworld, dosadašnje 3 sezone su baš razvukli, mogolo je to i sa značajno manje epizoda da se završi, ali neki obrti su zaista neočekivani pa čak i genijalni.
I da ne pominjem pripovedanje Entoni Hopkinsa...
Ne kažem da serija izaziva "WOW", ali jeste osveženje u SF žanru, jer ima potpuno drugačiji koncept i priču.
pre 2 godine
LOTR, taj "CGI od par frejmova" uopšte i nije CGI, odradili su to zapravo
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju
(#, 21. januar 2022 15:43)
Zaista nije. Otud i zabluda da je sve u čemu ima te "napredne" tehnologije automatski naučna fantastika. Može da bude, naravno, ali uopšte ne mora. Isto je i sa nekim "vanzemaljcima", pa ako su neke karakondžule iz svemira, mnogi to pogrešno svrstavaju u SF.
Šta onda jeste SF? SF je onaj film (knjiga, strip...) u kom neki fantastični element kreira ambijent i određuje fabulu. U epskoj ili poetskoj fantastici to nije slučaj, fabulu kreiraju likovi svojim običnim ljudskim odnosima i osećanjima (ljubav, mržnja, zavist, ambicija...) s tim što ti likovi ne moraju ni da budu ljudski.
Postoji pouzdana formula kojom se naučna fantastika razlikuje od bajki (poetska ili epska fantastika): u naučnoj fantastici su realni likovi u nerealnim okolnostima; u bajkama je samo suprotno od toga. U SF je ponašanje likova određeno fantastičnim (moguće i sasvim iracionalnim) faktorom, a tek sekundarno međusobnim odnosima likova ili drugim ličnim (dramskim) motivima.
Primer: jedan od najboljih SF filmova poslednjih godina je "Yesterday" iz 2019. Malo ko taj film uopšte smatra za SF jer nema lasera, vanzemaljaca, robota, superheroja... svega onoga čime je taj žanr kontaminiran. Zapravo je samo "time travel" podžanr (i slične "alternativne realnosti") ostao relativno čisti SF. Nažalost, mnogima je "SF" postalo baš ono čime je žanr zagađen.
pre 2 godine
Jel samo Meni ovaj treiler ocajan, kakav je bre ovaj glas? Kada je rekla Mordor mislio Sam da ce da pljune. Jos muzika cista kopija iz filma 😂😂😂
pre 2 godine
Čim su ubacili crnca u gospodare meni je sve jasno.....Nema Piter Džeksona,Galadrijel druga glumica,biće golotinje kao u GoT,totalni apsurd.Kao jedan od okorelih,ludih fanova iskreno razočaran....
pre 2 godine
Ja mislim da će izvući dobar deo Lore iz Silmarilion knjige. Ne verujem da će da bude loše sa 450milki budžeta. Naravno ako ljudi ne krenu da pene: "ali tako nije u knjiziiiii"
Mislim da neće biti zdravo za hard core fanove. :D ovaj CGI od par frejmova je zasu! :)
pre 2 godine
...od početka događaja u trilogiji do “poslednjeg putovanja” Froda i Bilba jeste prošlo oko 20 godina, jer je samo od Bilbovog 111. rođendana do povratka Gandalfa da saopšti Frodu da mora da napusti Okrug, prošlo gotovo 17 godina…
(mali Mika, 21. januar 2022 18:42)
Da, u knjizi, ali ne i u filmu.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
(dominus, 22. januar 2022 21:57)
e pa baš si bukvalista, pomenuo sam pausalni procenat za period kojim se "serijal filmova" bavi - pad saurona itd... za sve ostalo se skroz slažemo :)
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
jeste, rek'o ti bezos u poverenju...
pre 2 godine
@Obrad
Da ne bude da sam advokat zapada - ali mi je koreansko "glumatanje" (kao stil, sa onim napadnim i nelogičnim facijalnim ekspresijama) uvek bilo glupavo do mere da ih nikada nisam shvatao za ozbiljno. I Squid Game sam jedva preživeo prvih par epizoda zbog toga.
pre 2 godine
zna li neko da kaže u tom razdoblju u seriji,koje to knjige konkretno pokrivaju i da li je neki lik od ovih nama poznatih iz filmova gospodara i hobita živ u tom vremenu?
pre 2 godine
gay su realnost i medju nsma pa zasto ne bi bili i u serijama
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
pa sta opusti se I gledaj seriju
(bbb
kako da se opustis kada ti ubace to njesra,majke ti!!!skoro svaku od ovih novih serija koju sam gledao to ubacuju.znaci nije slucajno,nego se forsira namerno!!!
ako i ova kao sto se prica da ce biti isto takva,onda tu nesto debelo ne stima.druze,ja hocu da uzivam u seriji a ne da gledam te gluposti,od kojih mi se povraca!!i mozete zamisliti trandze,kineze,crnce,gejeve u gospodarima prstenova???eno ga novi bond bice crnac.da se razumemo nisam homofob,sovinista.ali snimi onako kako je do sada bilo i kako treba da bude.ovo je otislo predaleko,da ne mozes pogledati normalan film i seriju???
gledam stare filmove i serije,e to je problem!!
pre 2 godine
Ja opet mislim da je Amazon uradio odlican posao sa The Man in the High Castle. U stvari po meni Filip Dik ima mnogo srece sa ekranizacijama. Smesna novela Glas treceg je pretocena u solidan Minority report. Dobar roman "Da li Androidi sanjalu elektricne ovce" je posdtao remek delo Blade runner. A pomalo konfuzna knjiga TMinHC je dobila vrhunsku seriju. Sam nacisticki rezim u knjizi nije toliko surov, Abersen zivi normalno, cak pravi i zurku ocekujuci ubice. A serija je odlican podsetnik sta je moglo biti. I jos moze da se desi....
(MisterNo, 21. januar 2022 19:40)
Ja to nisam posmatrala kao “sreću”, ali sam se uvek pitala šta to kod Filipa K Dika inspiriše sve te filmske umetnike i zaista mi nije jasno. Filmovi (i serija) su bolji od knjiga i priča na kojima su zasnovani. Ja volim i Totalni opoziv, u svoj njegovoj preteranosti i inteligentnoj završnoj sceni (koja liči na nešto što bi Dik napisao, ali nije)
pre 2 godine
Hoce li konacno biti prikazano nesto o Tom Bombadilu, posto u filmovima nije? Ipak je to verovatno najmocniji entitet u LOTR knjizi.
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
pa sta opusti se I gledaj seriju
pre 2 godine
Lutjena je živela u prvom dobu, a i bitka nebrojeno suza iliti Nirnait Arnoiniad se desila u prvom dobu, tako da to nećeš gledati. Čitajte ljudi knjige, glupi filmovi i serije nisu ni blizu.
pre 2 godine
########
najverovatnije,sve nove serije imaju gay ili lezbo par.ide se u promociju LGBT populacije,tako je naredjeno agenda novog svetskog poretka.
ako bude i ovde,necu ni gledati.jer stvarno izgleda nenormalno.ocekujes da uzivas u seriji kad ono razocarenje.
########
Potpisujem ! Meni su upropastili toliko očekivanu seriju Točak Vremena . Prestao sam da gledam , povraća mi se ?
pre 2 godine
Glorfindela nema u Drugom razdoblju. On gine u padu Gondolina pred kraj Prvog razdoblja i vaskrsava (ili biva poslat iz Valinora u Srednju zemlju) tek u Trećem razdoblju, mislim da se to desi negde u periodu raspada Arnora, u toku Angmarskih ratova…
(mali Mika, 21. januar 2022 15:24)
Kaže internet da se pretpostavlja da je reinkarniran negde u Drugom razdoblju, ali nije pomenut sve do dogadjaja u Trećem, tako da si u pravu. Moja greška, mislila sam da je predskazanje o Vešcu Kralju od pre prvog Sauronovog pada, ali ipak nije.
pre 2 godine
dobar triler
pre 2 godine
Cekamo Bitku nebrojenih suza.
I borbu Lutijene i Saurona
pre 2 godine
Neće ljudi serija prikazivat vrijeme od kovanja prstenova pa do uništenja prstena moći,već kovanje prstenova i na kraju zajednicka borba svih protiv Saurona. Ne znam da li će baš sve obuhvatiti , 3000 i kusur godina koliko je trajao "second age" jer mislim da će serija opisivati vrijeme od kovanja prstenova a to se dešavalo otprilike oko 1500-e godine drugog razdoblja,što bi značilo da će serija opisivati događaje koji su se dešavali u rasponu od skoro 1500 godina i zaista ne znam kako misle to da urade a da bude kvalitetno a vidio sam da su glumci diskutabilni tj da ima svega tu a mislim da u knjizi nema ni crnaca ni azijata ali šta je tu je,ubi nas rasna i rodna ravnopravnost.
pre 2 godine
20 godina prekasno. Korejske serije i filmovi uveliko šišaju lolivudsku produkciju i nemaštovite generičke ekranizacije svega i svačega..
pre 2 godine
@Aron
Ja opet mislim da je Amazon uradio odlican posao sa The Man in the High Castle. U stvari po meni Filip Dik ima mnogo srece sa ekranizacijama. Smesna novela Glas treceg je pretocena u solidan Minority report. Dobar roman "Da li Androidi sanjalu elektricne ovce" je posdtao remek delo Blade runner. A pomalo konfuzna knjiga TMinHC je dobila vrhunsku seriju. Sam nacisticki rezim u knjizi nije toliko surov, Abersen zivi normalno, cak pravi i zurku ocekujuci ubice. A serija je odlican podsetnik sta je moglo biti. I jos moze da se desi....
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG
najverovatnije,sve nove serije imaju gay ili lezbo par.ide se u promociju LGBT populacije,tako je naredjeno agenda novog svetskog poretka.
ako bude i ovde,necu ni gledati.jer stvarno izgleda nenormalno.ocekujes da uzivas u seriji kad ono razocarenje.
zadnja koju sam hteo da pogledam bila je "SEE"ali naravno lezbo par.u 90% novih serija se pojavljuju.tako da se dobro informisite pre gledanja.e sad od koga su dobili tu naredbu da to forsiraju pojma nemam.ocigledno jako mocni ljudi...
pre 2 godine
Ako nema crnca geja sa psihičkim problemima ne gledam!
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
(Jr, 21. januar 2022 14:31) # Link komentara
Jesi li te zvali iz Amazona?
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
Naravno da hoće. Preplavili su sve. Star Trek je sada "LGBT u svemiru". U Eternals su se pokakili takođe. Moiraine nije u knjizi toliko decidno, a naročito ne eksplicitno lezbejka, a u seriji samo pršti. Biram da ne gledam i ne dozvoljavam da me napastvuju svojom agendom. Sa Eternals sam izašao iz sale, da sam znao, ne bih ni išao da gledam.
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33) #
Pa, ako te nisu zvali na audiciju onda nije tačna ta informacija.
pre 2 godine
Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
Nije. Sam pohod je trajao godinu dana.
(Boban, 21. januar 2022 18:00) Moja greška, u pravu si. Sam pohod jeste trajao godinu dana. Permutavo sam… ali od početka događaja u trilogiji do “poslednjeg putovanja” Froda i Bilba jeste prošlo oko 20 godina, jer je samo od Bilbovog 111. rođendana do povratka Gandalfa da saopšti Frodu da mora da napusti Okrug, prošlo gotovo 17 godina…
pre 2 godine
Bice politicki korektno djubre! Nece imati veze sa Tolkinovim svetom
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34
Skarlet Johanson :)
pre 2 godine
Hoće biti crnaca vilenjaka sa dredovima ?
(Brxi, 21. januar 2022 15:18) #
Hoće ako budu pozvali takvu ljudsku veličinu poput tebe.
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43) Druže ne blamiraj se, naučna fantastika i epska fantastika su dva različita žanra. To je kao kad bi rekao da je Artur i mač u kamenu isto što i Star Wars? Ili da je Game of Thrones isto što i Dina ili Hiperion? Niđe veze…
pre 2 godine
Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
Nije. Sam pohod je trajao godinu dana.
pre 2 godine
Jedva čekam:-).
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
(Jr, 21. januar 2022 14:31)
Jesu te zvali, pa znas kakvi su im kriterijumi?
pre 2 godine
Na početku filma, naracija jeste ženska, ali je odlična i uklapa se u atmosferu.
Ovde je mlaka, nikakva, isforsirana i 100% woke.
Video je verovatno radio neki tinejdžer za vreme velikog odmora.
Hoću reći, ovo je katastrofa u najavi.
pre 2 godine
Što da ne? Ima dosta serija nastalih od filmova poput Snowpiercer, Westworld, Watchman, Cobra Kai... Amazon ovim projektom nadmećuje završetak sjajne serije The Expanse. Mada ne smeju da uđu u zamku agende i opreza kao u slučaju ostvarenja The man in high castle. Gde su koncepciju i smisao knjige koju su ekranizovali potpuno izokrenuli. I to sve iz straha od političke korektnosti. Pa su od alternativne istorije napravili kombinaciju toga i alternativne stvarnosti.
(Aron, 21. januar 2022 15:00
The Expanse ima katastrofalan kasting a ni priča nije najsrećnija.
Amazonov Gospodar prstenova će najviše zavisiti od dobrog kastinga, jer Tolkin ima gomilu materijala i tu nema brige. Ako zeznu kasting kao sa ovom novom serijom, samo će upropastiti savršeno delo književnosti. Dzeksonov film nije najsjajniji prema knjigama, pa i takav okrnjen je remek delo i već uveliko kultan.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nešto moraš da znaš. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29)
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43)
Vidim da ne znas razliku izmedju SF i Epske fantastike, zato i pises tako. Bolje procitaj neku knjigu, pa ces videti razliku.
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43)
Ahem, Barouz nije poznat samo po Tarzanu. Npr. pisao je i serijal o Marsu (imate i film zasnovan na tom serijalu - naziv "Džon Karter" ako je tako lakše, i tu ima dosta nauke i futurističke tehnologije), i zato je klasik SF-a. Takođe, Vern je prilično koristio naučna dostignuća u svojim delima (20.000 milja pod morem koja se bukvalno dešava na podmornici, Tajanstveno ostrvo gde imate pregršt tada moderne nauke ili Put oko sveta za 80 dana npr.), te je i on bez sumnje SF (naravno, za doba u kome je živeo).
Ne bi baš mogli da kažemo da je pravljenje ljudi od blata zasnovano na nekoj nauci. Ako je i to SF, onda je i Ep o Gilgamešu SF a ne ep (kako mu kaže naziv).
pre 2 godine
Silmarilion, u toj knjizi su opisani ti dogadjaji od ranije. Knjiga ima mnogo likova, pa ih je nemoguce razlikovati i zapamtiti
pre 2 godine
A sta ce tu da objasne sto vec nismo videli i procitali u trilogiji?
(Zoc, 21. januar 2022 16:01)
U trilogiji si video samo period od godinu dana. U seriji ces videti period od 6000 godina pre Gospodara prstena. Videces Numenor, odakle poticu Aragornovi preci, njegovo potapanje od strane Valara, gradnju severnog kraljevstva Arnor i juznog kraljevstva Gondor. Gledaces dolazak severnog naroda Rohirima u Gondor, i poklanjanje Anorijena (danasnji Rohan) Njima. Gledaces kovanje prstenova moci, i njihovo davanje. Gledaces veliko kraljevstvo Moriju naseljenu patuljcima i njegovu slavu, gledaces stvaranje patuljackog kraljevstva Erebor. Gledaces stvaranje Rivendala i Vilovnjackog uzvisenog kralja Gil Galada, stvaranje Lorijena. Kao i veliku bitku na granicama Modrora, i pogiju Elendila, kralja ljudi, njegovog Sina Anariona, kao i pogibiju Gil Galada. Jednostavno sve sto je prethodilo Gospodaru prstena.
Ukratko da pojasnim: U trilogiji si gledao drugi svetski rat, a u seriji ces gledati sve od krstaskih ratova do drugog svetskog rata.
pre 2 godine
Jedva cekam, sigurno je da će biti vrhunski kao i do sada, a sama ideja dozvoljava još par sličnih nastavaka nadam se
pre 2 godine
Samo da ne bude debakl kao sa Witcherom
pre 2 godine
@Lola
Džef Daniels :)
pre 2 godine
Sr..e kroz gusto granje!
pre 2 godine
A sta ce tu da objasne sto vec nismo videli i procitali u trilogiji?
pre 2 godine
najjaci triler... idem da kakim
(zzz, 21. januar 2022 14:36)
Dok si na WC šolji, izguglaj koja je razlika između trilera i trejlera.
pre 2 godine
boooooriiiing
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nešto moraš da znaš. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29)
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
pre 2 godine
Vidim vec kritike (iako se nista ne vidi u trejleru :D).
Videce se kako ce proci, ali sudeci po npr. GOT cini mi se da je kolicina konzumenata ovog sadrzaja poprilicna. A da li ce biti dobro. Pa mislim da ce da seriju odrade vrhunski (za te pare moraju) e sad da li ce se sadrzaj svideti vecini...
Meni su npr. malo dosadile te fantazijsko epske price i price o zombijima. Ali opet 100 ljudi 100 cudi.
(gledalac, 21. januar 2022 13:28)
Verujem da ti je dosadilo, ali imaj na umu da ničega od toga ne bi bilo ni približno bez Tolkina i Gospodara prstenova.
pre 2 godine
Nazalost Amazon forsira PC i woke gluposti. Tako da i ovde ocekujte istu woke glupost kao sto je i Wheel of Time. I Witcher pati od istih gluposti, mada manje nego Wheel of Time.
pre 2 godine
Što da ne? Ima dosta serija nastalih od filmova poput Snowpiercer, Westworld, Watchman, Cobra Kai... Amazon ovim projektom nadmećuje završetak sjajne serije The Expanse. Mada ne smeju da uđu u zamku agende i opreza kao u slučaju ostvarenja The man in high castle. Gde su koncepciju i smisao knjige koju su ekranizovali potpuno izokrenuli. I to sve iz straha od političke korektnosti. Pa su od alternativne istorije napravili kombinaciju toga i alternativne stvarnosti.
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34)
Bred pit.
pre 2 godine
Hoće biti crnaca vilenjaka sa dredovima ?
pre 2 godine
Odmah se vidi da ce da bude mocna serija...
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34) Glorfindela nema u Drugom razdoblju. On gine u padu Gondolina pred kraj Prvog razdoblja i vaskrsava (ili biva poslat iz Valinora u Srednju zemlju) tek u Trećem razdoblju, mislim da se to desi negde u periodu raspada Arnora, u toku Angmarskih ratova…
pre 2 godine
Au brate, pa dokle više?
pre 2 godine
Kao prvo nesto moras da znas. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29) Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34)
Onaj tamnoputi pobratim iz reklame za Old Spice.
Imace samo malo duzu kosu i to crne boje.
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
pre 2 godine
najjaci triler... idem da kakim
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
pre 2 godine
Sletiš u Wellington i dočeka te natpis "Welcome to middle earth". Svugde okolo figure iz Prstenova i Hobita. Magično.
Pustite one koje vole ove bajkice da uzivaju. Nadam se da ce biti vise serijala.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nesto moras da znas. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
pre 2 godine
Ja sam gledao ovaj amazonov Wheel of Time, i u principu mi nije los ali izgleda dosta jeftino. S obzirom da su koristili nepoznate glumce ne znam na sta su potrosili budzet? Ta serija vuce na woke mada ovi sto su citali knjige kazu da je uglavnom verno predstavljeno i da to u principu jeste knjiga za zene. Sto je po meni u redu. Ali za ovu seriju zaista nemam velike nade jer mislim da ce da je upropaste sa woke glupostima i lepezom obojenih karaktera. Kao sto su zeznuli Witchera. U prvoj sezoni elfovi crnci pa ih u drugoj sezoni vratili u belce da se dodvore publici. Smesno i jadno.
pre 2 godine
Koliko glup film. Nekoliko likova rokne na hiljade i hiljade vojnika i spasi svet. Ne shvatam ko se moze paliti na ove gluposti. Trilogija je najduza i najdosadnija.
pre 2 godine
Dobro je. Rados Bajic izgubio na tenderu za seriju.
pre 2 godine
Amazonov Wheels of Time je odličan. Izvanredna gledanost, nova sezona u martu-aprilu.
pre 2 godine
Osećam da će da je zeznu političkom korektnošću...
pre 2 godine
Prime se obrukao aa Wheels of Time. Nadajmo se da nece unakaziti LOTR.
pre 2 godine
Ovo ce biti ili remek-delo ili kompletni promasaj. Nema srediine sa ovakvim projektima.
pre 2 godine
Gledajte sada kada budu stavili crnce vilenjake, Gandalfa crnog, hobite iz Bronksa, gej patuljke, orke tranvestite... Hvala Bogu na vreme je snimljena trilogija kako treba bez politicke korektnosti i slicnih budalastina.
pre 2 godine
Bice WOKE/progresivno i slicno, da ne pricamo o tome sto hoce neku kopiju od onih gluposti Igre Prestola, ne razumem kako? Gospodar prstevona, posebno ovaj period(Poraz Saurona i dovodjenje u Numenor i unistenje Numenora) ne znam zasto se zove Gospodar Prstenova(ajde mozda ce Sauron da igra vecu ulogu i da ima uticaj, mracan, taman uticaj na ljude u zarobljenistvu, pa zbog tog uticaja kasnije dolaze i Crni Numenorci). Bar u tom periodu je smesteno kada sam ranije neke mape gledao i koja prica treba da bude(kao i u tekstu sto pise).
Pogledacu ali nemam velika ocekivanja, Gospodar Prstenova i adaptacija Silmariliona moze mnogo lepo da se odradi(i siguran sam za manje pare nego ova serija), pa cak i da se snimi film Deca Hurinova sa onako mracnim krajem, ali to nazalost nije u skladu sa raznim politickim agendama...
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Jedno s drugim veze nema osim zajedničkog naziva.
pre 2 godine
Biće Woke crap. Kao i Točak.
Dovoljno je videti kast. Kao sa konferencije Nesvrstanih.
pre 2 godine
što bi se reklo u ovo doba korone-živi bili pa videli..
pre 2 godine
Druže kakav Holivud? Ovo je Prime.
pre 2 godine
Vidim vec kritike (iako se nista ne vidi u trejleru :D).
Videce se kako ce proci, ali sudeci po npr. GOT cini mi se da je kolicina konzumenata ovog sadrzaja poprilicna. A da li ce biti dobro. Pa mislim da ce da seriju odrade vrhunski (za te pare moraju) e sad da li ce se sadrzaj svideti vecini...
Meni su npr. malo dosadile te fantazijsko epske price i price o zombijima. Ali opet 100 ljudi 100 cudi.
pre 2 godine
Ovo ima 10% sanse da bude dobro
pre 2 godine
Ko ce da doceka Septembar
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
pre 2 godine
Jedva čekam .
pre 2 godine
Gledajte sada kada budu stavili crnce vilenjake, Gandalfa crnog, hobite iz Bronksa, gej patuljke, orke tranvestite... Hvala Bogu na vreme je snimljena trilogija kako treba bez politicke korektnosti i slicnih budalastina.
pre 2 godine
Ovo ce biti ili remek-delo ili kompletni promasaj. Nema srediine sa ovakvim projektima.
pre 2 godine
Osećam da će da je zeznu političkom korektnošću...
pre 2 godine
Ovo ima 10% sanse da bude dobro
pre 2 godine
Biće Woke crap. Kao i Točak.
Dovoljno je videti kast. Kao sa konferencije Nesvrstanih.
pre 2 godine
Dobro je. Rados Bajic izgubio na tenderu za seriju.
pre 2 godine
najjaci triler... idem da kakim
(zzz, 21. januar 2022 14:36)
Dok si na WC šolji, izguglaj koja je razlika između trilera i trejlera.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nesto moras da znas. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
pre 2 godine
Sletiš u Wellington i dočeka te natpis "Welcome to middle earth". Svugde okolo figure iz Prstenova i Hobita. Magično.
Pustite one koje vole ove bajkice da uzivaju. Nadam se da ce biti vise serijala.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Jedno s drugim veze nema osim zajedničkog naziva.
pre 2 godine
Druže kakav Holivud? Ovo je Prime.
pre 2 godine
Prime se obrukao aa Wheels of Time. Nadajmo se da nece unakaziti LOTR.
pre 2 godine
Bice WOKE/progresivno i slicno, da ne pricamo o tome sto hoce neku kopiju od onih gluposti Igre Prestola, ne razumem kako? Gospodar prstevona, posebno ovaj period(Poraz Saurona i dovodjenje u Numenor i unistenje Numenora) ne znam zasto se zove Gospodar Prstenova(ajde mozda ce Sauron da igra vecu ulogu i da ima uticaj, mracan, taman uticaj na ljude u zarobljenistvu, pa zbog tog uticaja kasnije dolaze i Crni Numenorci). Bar u tom periodu je smesteno kada sam ranije neke mape gledao i koja prica treba da bude(kao i u tekstu sto pise).
Pogledacu ali nemam velika ocekivanja, Gospodar Prstenova i adaptacija Silmariliona moze mnogo lepo da se odradi(i siguran sam za manje pare nego ova serija), pa cak i da se snimi film Deca Hurinova sa onako mracnim krajem, ali to nazalost nije u skladu sa raznim politickim agendama...
pre 2 godine
Ja sam gledao ovaj amazonov Wheel of Time, i u principu mi nije los ali izgleda dosta jeftino. S obzirom da su koristili nepoznate glumce ne znam na sta su potrosili budzet? Ta serija vuce na woke mada ovi sto su citali knjige kazu da je uglavnom verno predstavljeno i da to u principu jeste knjiga za zene. Sto je po meni u redu. Ali za ovu seriju zaista nemam velike nade jer mislim da ce da je upropaste sa woke glupostima i lepezom obojenih karaktera. Kao sto su zeznuli Witchera. U prvoj sezoni elfovi crnci pa ih u drugoj sezoni vratili u belce da se dodvore publici. Smesno i jadno.
pre 2 godine
Ko ce da doceka Septembar
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34)
Onaj tamnoputi pobratim iz reklame za Old Spice.
Imace samo malo duzu kosu i to crne boje.
pre 2 godine
što bi se reklo u ovo doba korone-živi bili pa videli..
pre 2 godine
Hoće biti crnaca vilenjaka sa dredovima ?
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nešto moraš da znaš. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29)
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43)
Vidim da ne znas razliku izmedju SF i Epske fantastike, zato i pises tako. Bolje procitaj neku knjigu, pa ces videti razliku.
pre 2 godine
A sta ce tu da objasne sto vec nismo videli i procitali u trilogiji?
(Zoc, 21. januar 2022 16:01)
U trilogiji si video samo period od godinu dana. U seriji ces videti period od 6000 godina pre Gospodara prstena. Videces Numenor, odakle poticu Aragornovi preci, njegovo potapanje od strane Valara, gradnju severnog kraljevstva Arnor i juznog kraljevstva Gondor. Gledaces dolazak severnog naroda Rohirima u Gondor, i poklanjanje Anorijena (danasnji Rohan) Njima. Gledaces kovanje prstenova moci, i njihovo davanje. Gledaces veliko kraljevstvo Moriju naseljenu patuljcima i njegovu slavu, gledaces stvaranje patuljackog kraljevstva Erebor. Gledaces stvaranje Rivendala i Vilovnjackog uzvisenog kralja Gil Galada, stvaranje Lorijena. Kao i veliku bitku na granicama Modrora, i pogiju Elendila, kralja ljudi, njegovog Sina Anariona, kao i pogibiju Gil Galada. Jednostavno sve sto je prethodilo Gospodaru prstena.
Ukratko da pojasnim: U trilogiji si gledao drugi svetski rat, a u seriji ces gledati sve od krstaskih ratova do drugog svetskog rata.
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43) Druže ne blamiraj se, naučna fantastika i epska fantastika su dva različita žanra. To je kao kad bi rekao da je Artur i mač u kamenu isto što i Star Wars? Ili da je Game of Thrones isto što i Dina ili Hiperion? Niđe veze…
pre 2 godine
Jedva čekam .
pre 2 godine
Vidim vec kritike (iako se nista ne vidi u trejleru :D).
Videce se kako ce proci, ali sudeci po npr. GOT cini mi se da je kolicina konzumenata ovog sadrzaja poprilicna. A da li ce biti dobro. Pa mislim da ce da seriju odrade vrhunski (za te pare moraju) e sad da li ce se sadrzaj svideti vecini...
Meni su npr. malo dosadile te fantazijsko epske price i price o zombijima. Ali opet 100 ljudi 100 cudi.
pre 2 godine
Vidim vec kritike (iako se nista ne vidi u trejleru :D).
Videce se kako ce proci, ali sudeci po npr. GOT cini mi se da je kolicina konzumenata ovog sadrzaja poprilicna. A da li ce biti dobro. Pa mislim da ce da seriju odrade vrhunski (za te pare moraju) e sad da li ce se sadrzaj svideti vecini...
Meni su npr. malo dosadile te fantazijsko epske price i price o zombijima. Ali opet 100 ljudi 100 cudi.
(gledalac, 21. januar 2022 13:28)
Verujem da ti je dosadilo, ali imaj na umu da ničega od toga ne bi bilo ni približno bez Tolkina i Gospodara prstenova.
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
Naravno da hoće. Preplavili su sve. Star Trek je sada "LGBT u svemiru". U Eternals su se pokakili takođe. Moiraine nije u knjizi toliko decidno, a naročito ne eksplicitno lezbejka, a u seriji samo pršti. Biram da ne gledam i ne dozvoljavam da me napastvuju svojom agendom. Sa Eternals sam izašao iz sale, da sam znao, ne bih ni išao da gledam.
pre 2 godine
########
najverovatnije,sve nove serije imaju gay ili lezbo par.ide se u promociju LGBT populacije,tako je naredjeno agenda novog svetskog poretka.
ako bude i ovde,necu ni gledati.jer stvarno izgleda nenormalno.ocekujes da uzivas u seriji kad ono razocarenje.
########
Potpisujem ! Meni su upropastili toliko očekivanu seriju Točak Vremena . Prestao sam da gledam , povraća mi se ?
pre 2 godine
Bice politicki korektno djubre! Nece imati veze sa Tolkinovim svetom
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34) Glorfindela nema u Drugom razdoblju. On gine u padu Gondolina pred kraj Prvog razdoblja i vaskrsava (ili biva poslat iz Valinora u Srednju zemlju) tek u Trećem razdoblju, mislim da se to desi negde u periodu raspada Arnora, u toku Angmarskih ratova…
pre 2 godine
Ako nema crnca geja sa psihičkim problemima ne gledam!
pre 2 godine
Nazalost Amazon forsira PC i woke gluposti. Tako da i ovde ocekujte istu woke glupost kao sto je i Wheel of Time. I Witcher pati od istih gluposti, mada manje nego Wheel of Time.
pre 2 godine
Neće ljudi serija prikazivat vrijeme od kovanja prstenova pa do uništenja prstena moći,već kovanje prstenova i na kraju zajednicka borba svih protiv Saurona. Ne znam da li će baš sve obuhvatiti , 3000 i kusur godina koliko je trajao "second age" jer mislim da će serija opisivati vrijeme od kovanja prstenova a to se dešavalo otprilike oko 1500-e godine drugog razdoblja,što bi značilo da će serija opisivati događaje koji su se dešavali u rasponu od skoro 1500 godina i zaista ne znam kako misle to da urade a da bude kvalitetno a vidio sam da su glumci diskutabilni tj da ima svega tu a mislim da u knjizi nema ni crnaca ni azijata ali šta je tu je,ubi nas rasna i rodna ravnopravnost.
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34
Skarlet Johanson :)
pre 2 godine
Kao prvo nesto moras da znas. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29) Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
pre 2 godine
Silmarilion, u toj knjizi su opisani ti dogadjaji od ranije. Knjiga ima mnogo likova, pa ih je nemoguce razlikovati i zapamtiti
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG
najverovatnije,sve nove serije imaju gay ili lezbo par.ide se u promociju LGBT populacije,tako je naredjeno agenda novog svetskog poretka.
ako bude i ovde,necu ni gledati.jer stvarno izgleda nenormalno.ocekujes da uzivas u seriji kad ono razocarenje.
zadnja koju sam hteo da pogledam bila je "SEE"ali naravno lezbo par.u 90% novih serija se pojavljuju.tako da se dobro informisite pre gledanja.e sad od koga su dobili tu naredbu da to forsiraju pojma nemam.ocigledno jako mocni ljudi...
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43)
Ahem, Barouz nije poznat samo po Tarzanu. Npr. pisao je i serijal o Marsu (imate i film zasnovan na tom serijalu - naziv "Džon Karter" ako je tako lakše, i tu ima dosta nauke i futurističke tehnologije), i zato je klasik SF-a. Takođe, Vern je prilično koristio naučna dostignuća u svojim delima (20.000 milja pod morem koja se bukvalno dešava na podmornici, Tajanstveno ostrvo gde imate pregršt tada moderne nauke ili Put oko sveta za 80 dana npr.), te je i on bez sumnje SF (naravno, za doba u kome je živeo).
Ne bi baš mogli da kažemo da je pravljenje ljudi od blata zasnovano na nekoj nauci. Ako je i to SF, onda je i Ep o Gilgamešu SF a ne ep (kako mu kaže naziv).
pre 2 godine
Na početku filma, naracija jeste ženska, ali je odlična i uklapa se u atmosferu.
Ovde je mlaka, nikakva, isforsirana i 100% woke.
Video je verovatno radio neki tinejdžer za vreme velikog odmora.
Hoću reći, ovo je katastrofa u najavi.
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
pre 2 godine
Hoce li konacno biti prikazano nesto o Tom Bombadilu, posto u filmovima nije? Ipak je to verovatno najmocniji entitet u LOTR knjizi.
pre 2 godine
najjaci triler... idem da kakim
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
(Jr, 21. januar 2022 14:31)
Jesu te zvali, pa znas kakvi su im kriterijumi?
pre 2 godine
Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
Nije. Sam pohod je trajao godinu dana.
pre 2 godine
Čim su ubacili crnca u gospodare meni je sve jasno.....Nema Piter Džeksona,Galadrijel druga glumica,biće golotinje kao u GoT,totalni apsurd.Kao jedan od okorelih,ludih fanova iskreno razočaran....
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
(Jr, 21. januar 2022 14:31) # Link komentara
Jesi li te zvali iz Amazona?
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
pa sta opusti se I gledaj seriju
(bbb
kako da se opustis kada ti ubace to njesra,majke ti!!!skoro svaku od ovih novih serija koju sam gledao to ubacuju.znaci nije slucajno,nego se forsira namerno!!!
ako i ova kao sto se prica da ce biti isto takva,onda tu nesto debelo ne stima.druze,ja hocu da uzivam u seriji a ne da gledam te gluposti,od kojih mi se povraca!!i mozete zamisliti trandze,kineze,crnce,gejeve u gospodarima prstenova???eno ga novi bond bice crnac.da se razumemo nisam homofob,sovinista.ali snimi onako kako je do sada bilo i kako treba da bude.ovo je otislo predaleko,da ne mozes pogledati normalan film i seriju???
gledam stare filmove i serije,e to je problem!!
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34)
Bred pit.
pre 2 godine
Samo da ne bude debakl kao sa Witcherom
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
pre 2 godine
Lutjena je živela u prvom dobu, a i bitka nebrojeno suza iliti Nirnait Arnoiniad se desila u prvom dobu, tako da to nećeš gledati. Čitajte ljudi knjige, glupi filmovi i serije nisu ni blizu.
pre 2 godine
Amazonov Wheels of Time je odličan. Izvanredna gledanost, nova sezona u martu-aprilu.
pre 2 godine
Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
Nije. Sam pohod je trajao godinu dana.
(Boban, 21. januar 2022 18:00) Moja greška, u pravu si. Sam pohod jeste trajao godinu dana. Permutavo sam… ali od početka događaja u trilogiji do “poslednjeg putovanja” Froda i Bilba jeste prošlo oko 20 godina, jer je samo od Bilbovog 111. rođendana do povratka Gandalfa da saopšti Frodu da mora da napusti Okrug, prošlo gotovo 17 godina…
pre 2 godine
Ja opet mislim da je Amazon uradio odlican posao sa The Man in the High Castle. U stvari po meni Filip Dik ima mnogo srece sa ekranizacijama. Smesna novela Glas treceg je pretocena u solidan Minority report. Dobar roman "Da li Androidi sanjalu elektricne ovce" je posdtao remek delo Blade runner. A pomalo konfuzna knjiga TMinHC je dobila vrhunsku seriju. Sam nacisticki rezim u knjizi nije toliko surov, Abersen zivi normalno, cak pravi i zurku ocekujuci ubice. A serija je odlican podsetnik sta je moglo biti. I jos moze da se desi....
(MisterNo, 21. januar 2022 19:40)
Ja to nisam posmatrala kao “sreću”, ali sam se uvek pitala šta to kod Filipa K Dika inspiriše sve te filmske umetnike i zaista mi nije jasno. Filmovi (i serija) su bolji od knjiga i priča na kojima su zasnovani. Ja volim i Totalni opoziv, u svoj njegovoj preteranosti i inteligentnoj završnoj sceni (koja liči na nešto što bi Dik napisao, ali nije)
pre 2 godine
Što da ne? Ima dosta serija nastalih od filmova poput Snowpiercer, Westworld, Watchman, Cobra Kai... Amazon ovim projektom nadmećuje završetak sjajne serije The Expanse. Mada ne smeju da uđu u zamku agende i opreza kao u slučaju ostvarenja The man in high castle. Gde su koncepciju i smisao knjige koju su ekranizovali potpuno izokrenuli. I to sve iz straha od političke korektnosti. Pa su od alternativne istorije napravili kombinaciju toga i alternativne stvarnosti.
(Aron, 21. januar 2022 15:00
The Expanse ima katastrofalan kasting a ni priča nije najsrećnija.
Amazonov Gospodar prstenova će najviše zavisiti od dobrog kastinga, jer Tolkin ima gomilu materijala i tu nema brige. Ako zeznu kasting kao sa ovom novom serijom, samo će upropastiti savršeno delo književnosti. Dzeksonov film nije najsjajniji prema knjigama, pa i takav okrnjen je remek delo i već uveliko kultan.
pre 2 godine
Sr..e kroz gusto granje!
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
pa sta opusti se I gledaj seriju
pre 2 godine
Odmah se vidi da ce da bude mocna serija...
pre 2 godine
Au brate, pa dokle više?
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33) #
Pa, ako te nisu zvali na audiciju onda nije tačna ta informacija.
pre 2 godine
20 godina prekasno. Korejske serije i filmovi uveliko šišaju lolivudsku produkciju i nemaštovite generičke ekranizacije svega i svačega..
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
pre 2 godine
Koliko glup film. Nekoliko likova rokne na hiljade i hiljade vojnika i spasi svet. Ne shvatam ko se moze paliti na ove gluposti. Trilogija je najduza i najdosadnija.
pre 2 godine
Što da ne? Ima dosta serija nastalih od filmova poput Snowpiercer, Westworld, Watchman, Cobra Kai... Amazon ovim projektom nadmećuje završetak sjajne serije The Expanse. Mada ne smeju da uđu u zamku agende i opreza kao u slučaju ostvarenja The man in high castle. Gde su koncepciju i smisao knjige koju su ekranizovali potpuno izokrenuli. I to sve iz straha od političke korektnosti. Pa su od alternativne istorije napravili kombinaciju toga i alternativne stvarnosti.
pre 2 godine
Hoće biti crnaca vilenjaka sa dredovima ?
(Brxi, 21. januar 2022 15:18) #
Hoće ako budu pozvali takvu ljudsku veličinu poput tebe.
pre 2 godine
Glorfindela nema u Drugom razdoblju. On gine u padu Gondolina pred kraj Prvog razdoblja i vaskrsava (ili biva poslat iz Valinora u Srednju zemlju) tek u Trećem razdoblju, mislim da se to desi negde u periodu raspada Arnora, u toku Angmarskih ratova…
(mali Mika, 21. januar 2022 15:24)
Kaže internet da se pretpostavlja da je reinkarniran negde u Drugom razdoblju, ali nije pomenut sve do dogadjaja u Trećem, tako da si u pravu. Moja greška, mislila sam da je predskazanje o Vešcu Kralju od pre prvog Sauronovog pada, ali ipak nije.
pre 2 godine
Jel samo Meni ovaj treiler ocajan, kakav je bre ovaj glas? Kada je rekla Mordor mislio Sam da ce da pljune. Jos muzika cista kopija iz filma 😂😂😂
pre 2 godine
Jedva čekam:-).
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
jeste, rek'o ti bezos u poverenju...
pre 2 godine
@Obrad
Da ne bude da sam advokat zapada - ali mi je koreansko "glumatanje" (kao stil, sa onim napadnim i nelogičnim facijalnim ekspresijama) uvek bilo glupavo do mere da ih nikada nisam shvatao za ozbiljno. I Squid Game sam jedva preživeo prvih par epizoda zbog toga.
pre 2 godine
boooooriiiing
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nešto moraš da znaš. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29)
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
pre 2 godine
A sta ce tu da objasne sto vec nismo videli i procitali u trilogiji?
pre 2 godine
Cekamo Bitku nebrojenih suza.
I borbu Lutijene i Saurona
pre 2 godine
@Aron
Ja opet mislim da je Amazon uradio odlican posao sa The Man in the High Castle. U stvari po meni Filip Dik ima mnogo srece sa ekranizacijama. Smesna novela Glas treceg je pretocena u solidan Minority report. Dobar roman "Da li Androidi sanjalu elektricne ovce" je posdtao remek delo Blade runner. A pomalo konfuzna knjiga TMinHC je dobila vrhunsku seriju. Sam nacisticki rezim u knjizi nije toliko surov, Abersen zivi normalno, cak pravi i zurku ocekujuci ubice. A serija je odlican podsetnik sta je moglo biti. I jos moze da se desi....
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
(dominus, 22. januar 2022 21:57)
e pa baš si bukvalista, pomenuo sam pausalni procenat za period kojim se "serijal filmova" bavi - pad saurona itd... za sve ostalo se skroz slažemo :)
pre 2 godine
...od početka događaja u trilogiji do “poslednjeg putovanja” Froda i Bilba jeste prošlo oko 20 godina, jer je samo od Bilbovog 111. rođendana do povratka Gandalfa da saopšti Frodu da mora da napusti Okrug, prošlo gotovo 17 godina…
(mali Mika, 21. januar 2022 18:42)
Da, u knjizi, ali ne i u filmu.
pre 2 godine
Bolje da su nabacili 9 sezonu GoT, nego ovo...kad imamo filmove, knjigu, zar još i seriju? GoT je ostao nedorečen, za razliku od Gospodara prstenova...
pre 2 godine
@Lola
Džef Daniels :)
pre 2 godine
Jedva cekam, sigurno je da će biti vrhunski kao i do sada, a sama ideja dozvoljava još par sličnih nastavaka nadam se
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju
(#, 21. januar 2022 15:43)
Zaista nije. Otud i zabluda da je sve u čemu ima te "napredne" tehnologije automatski naučna fantastika. Može da bude, naravno, ali uopšte ne mora. Isto je i sa nekim "vanzemaljcima", pa ako su neke karakondžule iz svemira, mnogi to pogrešno svrstavaju u SF.
Šta onda jeste SF? SF je onaj film (knjiga, strip...) u kom neki fantastični element kreira ambijent i određuje fabulu. U epskoj ili poetskoj fantastici to nije slučaj, fabulu kreiraju likovi svojim običnim ljudskim odnosima i osećanjima (ljubav, mržnja, zavist, ambicija...) s tim što ti likovi ne moraju ni da budu ljudski.
Postoji pouzdana formula kojom se naučna fantastika razlikuje od bajki (poetska ili epska fantastika): u naučnoj fantastici su realni likovi u nerealnim okolnostima; u bajkama je samo suprotno od toga. U SF je ponašanje likova određeno fantastičnim (moguće i sasvim iracionalnim) faktorom, a tek sekundarno međusobnim odnosima likova ili drugim ličnim (dramskim) motivima.
Primer: jedan od najboljih SF filmova poslednjih godina je "Yesterday" iz 2019. Malo ko taj film uopšte smatra za SF jer nema lasera, vanzemaljaca, robota, superheroja... svega onoga čime je taj žanr kontaminiran. Zapravo je samo "time travel" podžanr (i slične "alternativne realnosti") ostao relativno čisti SF. Nažalost, mnogima je "SF" postalo baš ono čime je žanr zagađen.
pre 2 godine
20 godina prekasno. Korejske serije i filmovi uveliko šišaju lolivudsku produkciju i nemaštovite generičke ekranizacije svega i svačega..
(Obrad, 21. januar 2022 19:51)
Još pre 15 godina video "A Bittersweet Life", nije neki film u smislu umetnosti, ali je dobra akcija i takvi filmovi su pogodni za razbibrigu, a nema baš toliko klišea kao kod holivudske produkcije gde unapred znaš šta će na kraju da bude.
Poenta je da istočnoazijske produkcije imaju za svakog ponešto, od istorijskih filmova pa do akcionih i SF, pa ko šta voli.
Holivud se bacio pretežno na blokbastere i nastavke popularnih franšiza. Imaš filmove koji su zaradili preko milijardu dolara, a posle par godina ih se niko ne seća.
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Od SF-a jedino išćekujem 4. sezonu serije Westworld, dosadašnje 3 sezone su baš razvukli, mogolo je to i sa značajno manje epizoda da se završi, ali neki obrti su zaista neočekivani pa čak i genijalni.
I da ne pominjem pripovedanje Entoni Hopkinsa...
Ne kažem da serija izaziva "WOW", ali jeste osveženje u SF žanru, jer ima potpuno drugačiji koncept i priču.
pre 2 godine
gay su realnost i medju nsma pa zasto ne bi bili i u serijama
pre 2 godine
Ja mislim da će izvući dobar deo Lore iz Silmarilion knjige. Ne verujem da će da bude loše sa 450milki budžeta. Naravno ako ljudi ne krenu da pene: "ali tako nije u knjiziiiii"
Mislim da neće biti zdravo za hard core fanove. :D ovaj CGI od par frejmova je zasu! :)
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
pre 2 godine
LOTR, taj "CGI od par frejmova" uopšte i nije CGI, odradili su to zapravo
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
pre 2 godine
dobar triler
pre 2 godine
zna li neko da kaže u tom razdoblju u seriji,koje to knjige konkretno pokrivaju i da li je neki lik od ovih nama poznatih iz filmova gospodara i hobita živ u tom vremenu?
pre 2 godine
Koliko glup film. Nekoliko likova rokne na hiljade i hiljade vojnika i spasi svet. Ne shvatam ko se moze paliti na ove gluposti. Trilogija je najduza i najdosadnija.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
pre 2 godine
Amazonov Wheels of Time je odličan. Izvanredna gledanost, nova sezona u martu-aprilu.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nešto moraš da znaš. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29)
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
pre 2 godine
Ovo ima 10% sanse da bude dobro
pre 2 godine
najjaci triler... idem da kakim
pre 2 godine
boooooriiiing
pre 2 godine
A sta ce tu da objasne sto vec nismo videli i procitali u trilogiji?
pre 2 godine
Hoće biti crnaca vilenjaka sa dredovima ?
(Brxi, 21. januar 2022 15:18) #
Hoće ako budu pozvali takvu ljudsku veličinu poput tebe.
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
pre 2 godine
gay su realnost i medju nsma pa zasto ne bi bili i u serijama
pre 2 godine
Gledajte sada kada budu stavili crnce vilenjake, Gandalfa crnog, hobite iz Bronksa, gej patuljke, orke tranvestite... Hvala Bogu na vreme je snimljena trilogija kako treba bez politicke korektnosti i slicnih budalastina.
pre 2 godine
Sr..e kroz gusto granje!
pre 2 godine
20 godina prekasno. Korejske serije i filmovi uveliko šišaju lolivudsku produkciju i nemaštovite generičke ekranizacije svega i svačega..
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33) #
Pa, ako te nisu zvali na audiciju onda nije tačna ta informacija.
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
pa sta opusti se I gledaj seriju
pre 2 godine
Samo da ne bude debakl kao sa Witcherom
pre 2 godine
Biće Woke crap. Kao i Točak.
Dovoljno je videti kast. Kao sa konferencije Nesvrstanih.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nesto moras da znas. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
pre 2 godine
Vidim vec kritike (iako se nista ne vidi u trejleru :D).
Videce se kako ce proci, ali sudeci po npr. GOT cini mi se da je kolicina konzumenata ovog sadrzaja poprilicna. A da li ce biti dobro. Pa mislim da ce da seriju odrade vrhunski (za te pare moraju) e sad da li ce se sadrzaj svideti vecini...
Meni su npr. malo dosadile te fantazijsko epske price i price o zombijima. Ali opet 100 ljudi 100 cudi.
pre 2 godine
Druže kakav Holivud? Ovo je Prime.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Jedno s drugim veze nema osim zajedničkog naziva.
pre 2 godine
Dobro je. Rados Bajic izgubio na tenderu za seriju.
pre 2 godine
Au brate, pa dokle više?
pre 2 godine
Jedva cekam, sigurno je da će biti vrhunski kao i do sada, a sama ideja dozvoljava još par sličnih nastavaka nadam se
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
pre 2 godine
Jedva čekam .
pre 2 godine
Ja sam gledao ovaj amazonov Wheel of Time, i u principu mi nije los ali izgleda dosta jeftino. S obzirom da su koristili nepoznate glumce ne znam na sta su potrosili budzet? Ta serija vuce na woke mada ovi sto su citali knjige kazu da je uglavnom verno predstavljeno i da to u principu jeste knjiga za zene. Sto je po meni u redu. Ali za ovu seriju zaista nemam velike nade jer mislim da ce da je upropaste sa woke glupostima i lepezom obojenih karaktera. Kao sto su zeznuli Witchera. U prvoj sezoni elfovi crnci pa ih u drugoj sezoni vratili u belce da se dodvore publici. Smesno i jadno.
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG
najverovatnije,sve nove serije imaju gay ili lezbo par.ide se u promociju LGBT populacije,tako je naredjeno agenda novog svetskog poretka.
ako bude i ovde,necu ni gledati.jer stvarno izgleda nenormalno.ocekujes da uzivas u seriji kad ono razocarenje.
zadnja koju sam hteo da pogledam bila je "SEE"ali naravno lezbo par.u 90% novih serija se pojavljuju.tako da se dobro informisite pre gledanja.e sad od koga su dobili tu naredbu da to forsiraju pojma nemam.ocigledno jako mocni ljudi...
pre 2 godine
dobar triler
pre 2 godine
########
najverovatnije,sve nove serije imaju gay ili lezbo par.ide se u promociju LGBT populacije,tako je naredjeno agenda novog svetskog poretka.
ako bude i ovde,necu ni gledati.jer stvarno izgleda nenormalno.ocekujes da uzivas u seriji kad ono razocarenje.
########
Potpisujem ! Meni su upropastili toliko očekivanu seriju Točak Vremena . Prestao sam da gledam , povraća mi se ?
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
(Jr, 21. januar 2022 14:31)
Jesu te zvali, pa znas kakvi su im kriterijumi?
pre 2 godine
Koliko podljudi i degenerika će da glumi?
(Jr, 21. januar 2022 14:31) # Link komentara
Jesi li te zvali iz Amazona?
pre 2 godine
Neće ljudi serija prikazivat vrijeme od kovanja prstenova pa do uništenja prstena moći,već kovanje prstenova i na kraju zajednicka borba svih protiv Saurona. Ne znam da li će baš sve obuhvatiti , 3000 i kusur godina koliko je trajao "second age" jer mislim da će serija opisivati vrijeme od kovanja prstenova a to se dešavalo otprilike oko 1500-e godine drugog razdoblja,što bi značilo da će serija opisivati događaje koji su se dešavali u rasponu od skoro 1500 godina i zaista ne znam kako misle to da urade a da bude kvalitetno a vidio sam da su glumci diskutabilni tj da ima svega tu a mislim da u knjizi nema ni crnaca ni azijata ali šta je tu je,ubi nas rasna i rodna ravnopravnost.
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju
(#, 21. januar 2022 15:43)
Zaista nije. Otud i zabluda da je sve u čemu ima te "napredne" tehnologije automatski naučna fantastika. Može da bude, naravno, ali uopšte ne mora. Isto je i sa nekim "vanzemaljcima", pa ako su neke karakondžule iz svemira, mnogi to pogrešno svrstavaju u SF.
Šta onda jeste SF? SF je onaj film (knjiga, strip...) u kom neki fantastični element kreira ambijent i određuje fabulu. U epskoj ili poetskoj fantastici to nije slučaj, fabulu kreiraju likovi svojim običnim ljudskim odnosima i osećanjima (ljubav, mržnja, zavist, ambicija...) s tim što ti likovi ne moraju ni da budu ljudski.
Postoji pouzdana formula kojom se naučna fantastika razlikuje od bajki (poetska ili epska fantastika): u naučnoj fantastici su realni likovi u nerealnim okolnostima; u bajkama je samo suprotno od toga. U SF je ponašanje likova određeno fantastičnim (moguće i sasvim iracionalnim) faktorom, a tek sekundarno međusobnim odnosima likova ili drugim ličnim (dramskim) motivima.
Primer: jedan od najboljih SF filmova poslednjih godina je "Yesterday" iz 2019. Malo ko taj film uopšte smatra za SF jer nema lasera, vanzemaljaca, robota, superheroja... svega onoga čime je taj žanr kontaminiran. Zapravo je samo "time travel" podžanr (i slične "alternativne realnosti") ostao relativno čisti SF. Nažalost, mnogima je "SF" postalo baš ono čime je žanr zagađen.
pre 2 godine
Prime se obrukao aa Wheels of Time. Nadajmo se da nece unakaziti LOTR.
pre 2 godine
Sletiš u Wellington i dočeka te natpis "Welcome to middle earth". Svugde okolo figure iz Prstenova i Hobita. Magično.
Pustite one koje vole ove bajkice da uzivaju. Nadam se da ce biti vise serijala.
pre 2 godine
Što da ne? Ima dosta serija nastalih od filmova poput Snowpiercer, Westworld, Watchman, Cobra Kai... Amazon ovim projektom nadmećuje završetak sjajne serije The Expanse. Mada ne smeju da uđu u zamku agende i opreza kao u slučaju ostvarenja The man in high castle. Gde su koncepciju i smisao knjige koju su ekranizovali potpuno izokrenuli. I to sve iz straha od političke korektnosti. Pa su od alternativne istorije napravili kombinaciju toga i alternativne stvarnosti.
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
Naravno da hoće. Preplavili su sve. Star Trek je sada "LGBT u svemiru". U Eternals su se pokakili takođe. Moiraine nije u knjizi toliko decidno, a naročito ne eksplicitno lezbejka, a u seriji samo pršti. Biram da ne gledam i ne dozvoljavam da me napastvuju svojom agendom. Sa Eternals sam izašao iz sale, da sam znao, ne bih ni išao da gledam.
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
jeste, rek'o ti bezos u poverenju...
pre 2 godine
Ovo ce biti ili remek-delo ili kompletni promasaj. Nema srediine sa ovakvim projektima.
pre 2 godine
Bice WOKE/progresivno i slicno, da ne pricamo o tome sto hoce neku kopiju od onih gluposti Igre Prestola, ne razumem kako? Gospodar prstevona, posebno ovaj period(Poraz Saurona i dovodjenje u Numenor i unistenje Numenora) ne znam zasto se zove Gospodar Prstenova(ajde mozda ce Sauron da igra vecu ulogu i da ima uticaj, mracan, taman uticaj na ljude u zarobljenistvu, pa zbog tog uticaja kasnije dolaze i Crni Numenorci). Bar u tom periodu je smesteno kada sam ranije neke mape gledao i koja prica treba da bude(kao i u tekstu sto pise).
Pogledacu ali nemam velika ocekivanja, Gospodar Prstenova i adaptacija Silmariliona moze mnogo lepo da se odradi(i siguran sam za manje pare nego ova serija), pa cak i da se snimi film Deca Hurinova sa onako mracnim krajem, ali to nazalost nije u skladu sa raznim politickim agendama...
pre 2 godine
Osećam da će da je zeznu političkom korektnošću...
pre 2 godine
@Aron
Ja opet mislim da je Amazon uradio odlican posao sa The Man in the High Castle. U stvari po meni Filip Dik ima mnogo srece sa ekranizacijama. Smesna novela Glas treceg je pretocena u solidan Minority report. Dobar roman "Da li Androidi sanjalu elektricne ovce" je posdtao remek delo Blade runner. A pomalo konfuzna knjiga TMinHC je dobila vrhunsku seriju. Sam nacisticki rezim u knjizi nije toliko surov, Abersen zivi normalno, cak pravi i zurku ocekujuci ubice. A serija je odlican podsetnik sta je moglo biti. I jos moze da se desi....
pre 2 godine
Lutjena je živela u prvom dobu, a i bitka nebrojeno suza iliti Nirnait Arnoiniad se desila u prvom dobu, tako da to nećeš gledati. Čitajte ljudi knjige, glupi filmovi i serije nisu ni blizu.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
pre 2 godine
Ja mislim da će izvući dobar deo Lore iz Silmarilion knjige. Ne verujem da će da bude loše sa 450milki budžeta. Naravno ako ljudi ne krenu da pene: "ali tako nije u knjiziiiii"
Mislim da neće biti zdravo za hard core fanove. :D ovaj CGI od par frejmova je zasu! :)
pre 2 godine
najjaci triler... idem da kakim
(zzz, 21. januar 2022 14:36)
Dok si na WC šolji, izguglaj koja je razlika između trilera i trejlera.
pre 2 godine
Što da ne? Ima dosta serija nastalih od filmova poput Snowpiercer, Westworld, Watchman, Cobra Kai... Amazon ovim projektom nadmećuje završetak sjajne serije The Expanse. Mada ne smeju da uđu u zamku agende i opreza kao u slučaju ostvarenja The man in high castle. Gde su koncepciju i smisao knjige koju su ekranizovali potpuno izokrenuli. I to sve iz straha od političke korektnosti. Pa su od alternativne istorije napravili kombinaciju toga i alternativne stvarnosti.
(Aron, 21. januar 2022 15:00
The Expanse ima katastrofalan kasting a ni priča nije najsrećnija.
Amazonov Gospodar prstenova će najviše zavisiti od dobrog kastinga, jer Tolkin ima gomilu materijala i tu nema brige. Ako zeznu kasting kao sa ovom novom serijom, samo će upropastiti savršeno delo književnosti. Dzeksonov film nije najsjajniji prema knjigama, pa i takav okrnjen je remek delo i već uveliko kultan.
pre 2 godine
što bi se reklo u ovo doba korone-živi bili pa videli..
pre 2 godine
Hoće biti crnaca vilenjaka sa dredovima ?
pre 2 godine
Na početku filma, naracija jeste ženska, ali je odlična i uklapa se u atmosferu.
Ovde je mlaka, nikakva, isforsirana i 100% woke.
Video je verovatno radio neki tinejdžer za vreme velikog odmora.
Hoću reći, ovo je katastrofa u najavi.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Kao prvo nešto moraš da znaš. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29)
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43)
Vidim da ne znas razliku izmedju SF i Epske fantastike, zato i pises tako. Bolje procitaj neku knjigu, pa ces videti razliku.
pre 2 godine
Bice politicki korektno djubre! Nece imati veze sa Tolkinovim svetom
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43) Druže ne blamiraj se, naučna fantastika i epska fantastika su dva različita žanra. To je kao kad bi rekao da je Artur i mač u kamenu isto što i Star Wars? Ili da je Game of Thrones isto što i Dina ili Hiperion? Niđe veze…
pre 2 godine
Cekamo Bitku nebrojenih suza.
I borbu Lutijene i Saurona
pre 2 godine
Ko ce da doceka Septembar
pre 2 godine
Nazalost Amazon forsira PC i woke gluposti. Tako da i ovde ocekujte istu woke glupost kao sto je i Wheel of Time. I Witcher pati od istih gluposti, mada manje nego Wheel of Time.
pre 2 godine
Kao prvo nesto moras da znas. Ovo nije SF nego epska fantastika, sto jedno sa drugim nema veze. Kao drugo, Gospodar prstenova je film koji prati period od 1 godine, a serija treba da prikaze period od 6000 godina pre Gospodara prstenova pa do tog perioda, i unistenja prstena. Ako ti se ovo ne svidja onda gledaj spanske i mekdicke serije. U njima nema fantastike.
(Boban, 21. januar 2022 14:29) Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34)
Onaj tamnoputi pobratim iz reklame za Old Spice.
Imace samo malo duzu kosu i to crne boje.
pre 2 godine
Odmah se vidi da ce da bude mocna serija...
pre 2 godine
Ako nema crnca geja sa psihičkim problemima ne gledam!
pre 2 godine
@Obrad
Da ne bude da sam advokat zapada - ali mi je koreansko "glumatanje" (kao stil, sa onim napadnim i nelogičnim facijalnim ekspresijama) uvek bilo glupavo do mere da ih nikada nisam shvatao za ozbiljno. I Squid Game sam jedva preživeo prvih par epizoda zbog toga.
pre 2 godine
Bolje da su nabacili 9 sezonu GoT, nego ovo...kad imamo filmove, knjigu, zar još i seriju? GoT je ostao nedorečen, za razliku od Gospodara prstenova...
pre 2 godine
Čuo sam da će glavni glumci biti crnci,gej i transeksualci? Jel ova informacija tačna?
(MikaBG, 21. januar 2022 17:33)
pa sta opusti se I gledaj seriju
(bbb
kako da se opustis kada ti ubace to njesra,majke ti!!!skoro svaku od ovih novih serija koju sam gledao to ubacuju.znaci nije slucajno,nego se forsira namerno!!!
ako i ova kao sto se prica da ce biti isto takva,onda tu nesto debelo ne stima.druze,ja hocu da uzivam u seriji a ne da gledam te gluposti,od kojih mi se povraca!!i mozete zamisliti trandze,kineze,crnce,gejeve u gospodarima prstenova???eno ga novi bond bice crnac.da se razumemo nisam homofob,sovinista.ali snimi onako kako je do sada bilo i kako treba da bude.ovo je otislo predaleko,da ne mozes pogledati normalan film i seriju???
gledam stare filmove i serije,e to je problem!!
pre 2 godine
zna li neko da kaže u tom razdoblju u seriji,koje to knjige konkretno pokrivaju i da li je neki lik od ovih nama poznatih iz filmova gospodara i hobita živ u tom vremenu?
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34)
Bred pit.
pre 2 godine
Vidim vec kritike (iako se nista ne vidi u trejleru :D).
Videce se kako ce proci, ali sudeci po npr. GOT cini mi se da je kolicina konzumenata ovog sadrzaja poprilicna. A da li ce biti dobro. Pa mislim da ce da seriju odrade vrhunski (za te pare moraju) e sad da li ce se sadrzaj svideti vecini...
Meni su npr. malo dosadile te fantazijsko epske price i price o zombijima. Ali opet 100 ljudi 100 cudi.
(gledalac, 21. januar 2022 13:28)
Verujem da ti je dosadilo, ali imaj na umu da ničega od toga ne bi bilo ni približno bez Tolkina i Gospodara prstenova.
pre 2 godine
Silmarilion, u toj knjizi su opisani ti dogadjaji od ranije. Knjiga ima mnogo likova, pa ih je nemoguce razlikovati i zapamtiti
pre 2 godine
Jedva čekam:-).
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34
Skarlet Johanson :)
pre 2 godine
Hoce li konacno biti prikazano nesto o Tom Bombadilu, posto u filmovima nije? Ipak je to verovatno najmocniji entitet u LOTR knjizi.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
pre 2 godine
...od početka događaja u trilogiji do “poslednjeg putovanja” Froda i Bilba jeste prošlo oko 20 godina, jer je samo od Bilbovog 111. rođendana do povratka Gandalfa da saopšti Frodu da mora da napusti Okrug, prošlo gotovo 17 godina…
(mali Mika, 21. januar 2022 18:42)
Da, u knjizi, ali ne i u filmu.
pre 2 godine
Čim su ubacili crnca u gospodare meni je sve jasno.....Nema Piter Džeksona,Galadrijel druga glumica,biće golotinje kao u GoT,totalni apsurd.Kao jedan od okorelih,ludih fanova iskreno razočaran....
pre 2 godine
Jel samo Meni ovaj treiler ocajan, kakav je bre ovaj glas? Kada je rekla Mordor mislio Sam da ce da pljune. Jos muzika cista kopija iz filma 😂😂😂
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
pre 2 godine
Ko ce da igra Glorfindela?
(Lola, 21. januar 2022 14:34) Glorfindela nema u Drugom razdoblju. On gine u padu Gondolina pred kraj Prvog razdoblja i vaskrsava (ili biva poslat iz Valinora u Srednju zemlju) tek u Trećem razdoblju, mislim da se to desi negde u periodu raspada Arnora, u toku Angmarskih ratova…
pre 2 godine
A sta ce tu da objasne sto vec nismo videli i procitali u trilogiji?
(Zoc, 21. januar 2022 16:01)
U trilogiji si video samo period od godinu dana. U seriji ces videti period od 6000 godina pre Gospodara prstena. Videces Numenor, odakle poticu Aragornovi preci, njegovo potapanje od strane Valara, gradnju severnog kraljevstva Arnor i juznog kraljevstva Gondor. Gledaces dolazak severnog naroda Rohirima u Gondor, i poklanjanje Anorijena (danasnji Rohan) Njima. Gledaces kovanje prstenova moci, i njihovo davanje. Gledaces veliko kraljevstvo Moriju naseljenu patuljcima i njegovu slavu, gledaces stvaranje patuljackog kraljevstva Erebor. Gledaces stvaranje Rivendala i Vilovnjackog uzvisenog kralja Gil Galada, stvaranje Lorijena. Kao i veliku bitku na granicama Modrora, i pogiju Elendila, kralja ljudi, njegovog Sina Anariona, kao i pogibiju Gil Galada. Jednostavno sve sto je prethodilo Gospodaru prstena.
Ukratko da pojasnim: U trilogiji si gledao drugi svetski rat, a u seriji ces gledati sve od krstaskih ratova do drugog svetskog rata.
pre 2 godine
Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
Nije. Sam pohod je trajao godinu dana.
(Boban, 21. januar 2022 18:00) Moja greška, u pravu si. Sam pohod jeste trajao godinu dana. Permutavo sam… ali od početka događaja u trilogiji do “poslednjeg putovanja” Froda i Bilba jeste prošlo oko 20 godina, jer je samo od Bilbovog 111. rođendana do povratka Gandalfa da saopšti Frodu da mora da napusti Okrug, prošlo gotovo 17 godina…
pre 2 godine
Glorfindela nema u Drugom razdoblju. On gine u padu Gondolina pred kraj Prvog razdoblja i vaskrsava (ili biva poslat iz Valinora u Srednju zemlju) tek u Trećem razdoblju, mislim da se to desi negde u periodu raspada Arnora, u toku Angmarskih ratova…
(mali Mika, 21. januar 2022 15:24)
Kaže internet da se pretpostavlja da je reinkarniran negde u Drugom razdoblju, ali nije pomenut sve do dogadjaja u Trećem, tako da si u pravu. Moja greška, mislila sam da je predskazanje o Vešcu Kralju od pre prvog Sauronovog pada, ali ipak nije.
pre 2 godine
Ja opet mislim da je Amazon uradio odlican posao sa The Man in the High Castle. U stvari po meni Filip Dik ima mnogo srece sa ekranizacijama. Smesna novela Glas treceg je pretocena u solidan Minority report. Dobar roman "Da li Androidi sanjalu elektricne ovce" je posdtao remek delo Blade runner. A pomalo konfuzna knjiga TMinHC je dobila vrhunsku seriju. Sam nacisticki rezim u knjizi nije toliko surov, Abersen zivi normalno, cak pravi i zurku ocekujuci ubice. A serija je odlican podsetnik sta je moglo biti. I jos moze da se desi....
(MisterNo, 21. januar 2022 19:40)
Ja to nisam posmatrala kao “sreću”, ali sam se uvek pitala šta to kod Filipa K Dika inspiriše sve te filmske umetnike i zaista mi nije jasno. Filmovi (i serija) su bolji od knjiga i priča na kojima su zasnovani. Ja volim i Totalni opoziv, u svoj njegovoj preteranosti i inteligentnoj završnoj sceni (koja liči na nešto što bi Dik napisao, ali nije)
pre 2 godine
LOTR, taj "CGI od par frejmova" uopšte i nije CGI, odradili su to zapravo
pre 2 godine
@Lola
Džef Daniels :)
pre 2 godine
Kao prvo i jedino: sve je to SF. Da bi nešto bilo naučna fantastika, nije potrebno da autor izmišlja neku naprednu tehnologiju baziranu ili češće nebaziranu na naučnim dostignućima. Žil Vern sa svojim mnogim junacima, kao i Edgar Rajs Barouz sa Tarzanom smatraju se klasicima SFa, a ne bi se reklo da, recimo, Tarzan primenjuje neku sofisticiranu futurističku tehnologiju. Mnogo više tih nemogućih tehnologija (recimo pravljenje živih bića od blata) imaš u Gospodaru, nego kod pomenutih autora...
(#, 21. januar 2022 15:43)
Ahem, Barouz nije poznat samo po Tarzanu. Npr. pisao je i serijal o Marsu (imate i film zasnovan na tom serijalu - naziv "Džon Karter" ako je tako lakše, i tu ima dosta nauke i futurističke tehnologije), i zato je klasik SF-a. Takođe, Vern je prilično koristio naučna dostignuća u svojim delima (20.000 milja pod morem koja se bukvalno dešava na podmornici, Tajanstveno ostrvo gde imate pregršt tada moderne nauke ili Put oko sveta za 80 dana npr.), te je i on bez sumnje SF (naravno, za doba u kome je živeo).
Ne bi baš mogli da kažemo da je pravljenje ljudi od blata zasnovano na nekoj nauci. Ako je i to SF, onda je i Ep o Gilgamešu SF a ne ep (kako mu kaže naziv).
pre 2 godine
Trilogija prati period koji je duži od jedne godine, ako je početna tačka Frodov i Blibov rođendan, a kraj njihov odlazak u Valinor, onda mislim da je period dosta duži možda nekih 15-20 godina… Sam pohod da se uništi prsten mislim da je trajao oko 2-3 godine.
Nije. Sam pohod je trajao godinu dana.
pre 2 godine
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
zašto serija? u "serijalu filmova" je prikazano mozda 30 odsto iz istoimenog "serijala knjiga".
(neutral fe, 22. januar 2022 18:09)
30 odsto? Čoveče, o čemu ti pričaš? Kakvih 30 odsto? U Hobitu je izmišljeno bar polovina stvari izvan knjige a trilogija Gospodar obrađuje događaje u okviru manjem od dve godine (ako ne računamo hronološki po knjizi) na samom kraju Trećeg doba. Na kraju trećeg dela kada Sem kao narator priča o njihovoj pustolovini, prilikom povratka u Okrug, govori o periodu 14 meseci od događaja kod Osmatračnice kada su utvare ubole Froda. Sve što smo videli na filmu je kap u moru Tolkinovog legendarijuma.
Ponavljam se. Materijala ne manjka. Odrade li kasting upola kao Dzekson i približno kostimografiju i efekte kao početkom veka, možemo se nadati nečemu. Mnogo toga treba da se poklopi da serija valja.
(dominus, 22. januar 2022 21:57)
e pa baš si bukvalista, pomenuo sam pausalni procenat za period kojim se "serijal filmova" bavi - pad saurona itd... za sve ostalo se skroz slažemo :)
pre 2 godine
20 godina prekasno. Korejske serije i filmovi uveliko šišaju lolivudsku produkciju i nemaštovite generičke ekranizacije svega i svačega..
(Obrad, 21. januar 2022 19:51)
Još pre 15 godina video "A Bittersweet Life", nije neki film u smislu umetnosti, ali je dobra akcija i takvi filmovi su pogodni za razbibrigu, a nema baš toliko klišea kao kod holivudske produkcije gde unapred znaš šta će na kraju da bude.
Poenta je da istočnoazijske produkcije imaju za svakog ponešto, od istorijskih filmova pa do akcionih i SF, pa ko šta voli.
Holivud se bacio pretežno na blokbastere i nastavke popularnih franšiza. Imaš filmove koji su zaradili preko milijardu dolara, a posle par godina ih se niko ne seća.
Holivud je puko žešće. Šta oni više uopšte više snimaju? Samo SF. U redu, Gospodar prstenova jeste bio odličan serijal filmova, ali sad i serija? Ma dajte, molim vas.
(Prodavac magle, 21. januar 2022 12:38)
Od SF-a jedino išćekujem 4. sezonu serije Westworld, dosadašnje 3 sezone su baš razvukli, mogolo je to i sa značajno manje epizoda da se završi, ali neki obrti su zaista neočekivani pa čak i genijalni.
I da ne pominjem pripovedanje Entoni Hopkinsa...
Ne kažem da serija izaziva "WOW", ali jeste osveženje u SF žanru, jer ima potpuno drugačiji koncept i priču.
89 Komentari
Sortiraj po: