Nedelja, 26.09.2021.

13:14

Krenule opklade: Ko će da bude sledeći Džejms Bond?

Izvor: B92

Krenule opklade: Ko æe da bude sledeæi Džejms Bond? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Cinique

pre 2 godine

Idris Elba bi bio bruka Bond. Jedino sto je malo mator.
(tester, 26. septembar 2021 15:35)

Da. Jedino to.

Mogao bi onda ponovo i Koneri, jedino što je malo mrtav.

A i Mur je trajno angažovan na sličnom projektu.

Po meni najbolji novi Bond bi bio Rodžer Federer. Kažu "nije glumac, mora glumac". Pa on već par godina glumi vrhunskog tenisera i niko nije ni primetio da glumi, toliko je dobar.

Samo ako nije previše star. Inače idealan. My name is Federer, Roger Federer.

dominus

pre 2 godine

"Bond" je ljudi jedno govedo. Lep i glup. On nikada ništa nije "rešio" inteligencijom nego srećom. Sa Krejgom je napravljena greška jer je i prikazan i izgleda kao glupo govedo. Nije ni Murov "Bond" (na primer) bio ništa vispreniji, ali je cinični Mur izgledao mnogo visprenije, čak inteligentno. Zato i bolje.
(CATAPA, 27. septembar 2021 10:21

Nisam čitao knjige niti odgledao većinu filmova o Bondu. Istina, kod Bonda je uglavnom na snagu (neke stvari nisu čak ni realne) a ipak i pored toga, ne bih se složio da je baš govedo tupavo. Tupav čovek nije u stanju rešiti bilo koju situaciju, jer i kod snage u određenim sekvencama treba malo inteligencije. Ludo hrabar, pa ga i sreća prati.
A što se Mikelsena tiče, njega nije ubio Bond (za ovoga što napisa to)
Slažem se da bi Hidlston bio dobar kandidat.

P. Pezoć

pre 2 godine

Šta znam, po meni, na ovom spisku nema glavnog favorita kojem bih dao da igra Bonda.
Tom Ellis, čovek koji bi razneo ulogu i verovatno vratio agenta na vrh.
Ko je gledao seriju Lucifer, zna o kome pričam.
Pozdrav.

sarm

pre 2 godine

JB treba da ima zanimljiv sarm i intrigantnu snagu pre svega. Takodje godine jesu problem. Hardi (mad max -bljak!), holand (najgori spajdermen, detinje lice) su los izbor. Alba...meehh.Damian Lewis -ima nezno, decacko lice, kao i Holand. Bikovic je zanimljiv izbor- u rusiji ga vec kapiraju kao da je rus. ali nije bas harizmatican. C.Bale moze da odglumi sta god hoces, Clive Oven, G.Butlet -sjajni izbori-mozda su godine problem za sledeca 3/4 filma?
Ipak- Hidlestone bi mogao da bude daleko najzanimljivi izbor-dovoljno mlad, sa vec postavljenom aurom lukavosti i sarma(Loki), uz moralnu ambivalentnost koja je neophodna za spijune (opet- Loki). On bi bio zaokret u odnosu na prethodne, ali to i jeste neminovno. JB je uvek (podsvesno?) biran tako da moze da prodje kao Rus, ako treba. Hidlestone prolazi i ovaj zahtev. Mozda najbolji izbor.

Srdjan Stancevic

pre 2 godine

Mislim da bi Damian Lewis bio jako jako interesantan Bond. Sad je u godinama da bude Bond! Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...

Mikelsen jeste dobar, ali ne zaboravi da ga je Bond vec ubio u Casino Royal!

Krsta

pre 2 godine

Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...
(Tetak, 26. septembar 2021 21:43)
Aha, how yes no. Danac u službi njenog visočanstva kraljice Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Severne Irske i svih ostalih država i teritorija u okviru Komonvelta. Bolje onda crni Englez.
Ako može Danac, još pre bi mogao Rus. Ionako ni sami oni više ne znaju ko u MI 5-6 radi za njih, a ko za Ruse.
Я Бонд, Джеймс Бонд.

CATAPA

pre 2 godine

Tamnoput, wtf... kao kad je Gandija glumio Kinglsi, baš debilno (još je u Oskara dobio jbt!).
(Tetak, 26. septembar 2021 21:43)
Jel' ovo neka ironija, vic nekakav? Ben Kingsli ima indijsko poreklo, otac mu je Indus. U zapadnom glumištu (izvan Bolivuda) nije bilo i nema glumca koji bi bio pogodniji za lik Gandija. Za Kingslija koji je i inače majstor za naglaske, indijski naglasak je tek i pogotovo mačji kašalj. Ja sam uveren da se Atenboro ne bi ni upustio u projekat da nije imao Kingslija na raspolaganju.
Biće da se zezaš, a ja shvatio ozbiljno. "Gandi" je vrhunski film i zaslužio je svakog od 8 dobijenih Oskara, za glavnu i naslovnu ulogu i pogotovo.

Jedno si u pravu. Timoti Dalton jeste bio najbolji glumac koji je glumio Bonda. Konerijevu drugu karijeru (nakon "Gorštaka") ne računam; taj Koneri nema veze sa prethodnim. Ali Dalton i jeste lekcija da Bond ne mora (i ne treba!) da bude vrhunski glumac, samo dovoljno velika zvezda. Brosnan je bio savršeni kandidat, činilo se da će takav biti i Krejg, ali nije. Mnogi predloženi (kao Mads) su naprotiv suviše dobri glumci da bi progutali trivijalnost kakvu im taj lik, režiser i producent moraju da nametnu.

"Bond" je ljudi jedno govedo. Lep i glup. On nikada ništa nije "rešio" inteligencijom nego srećom. Sa Krejgom je napravljena greška jer je i prikazan i izgleda kao glupo govedo. Nije ni Murov "Bond" (na primer) bio ništa vispreniji, ali je cinični Mur izgledao mnogo visprenije, čak inteligentno. Zato i bolje.

73

pre 2 godine

A ne znam, meni su svi Bondovi dobri. I Koneri, i Mur, i Brosnan i Krejg. Mozda mi Brosnan najvise ima tu prefinjenu britansku facu za Bonda, a mozda mi je i on najbolji zato sto sam tad bio mlad pa mi ti filmovi bili zanimljiviji tad.

Pera

pre 2 godine

Henry Cavill je idealan za ovu ulogu, a već je uspešno glumio špijuna. Ima taj neki šmek za ulogu Bonda.
(L, 26. septembar 2021 14:02)

Volim ga ali u smokingu izgleda ko trokrilni ormar.

Nemanja

pre 2 godine

Ne kapiram. Kao klincu mi je bio zanimljiv koncept, sada je prosto glupo...mislim "tajni agent"...idi begaj. U rangu onih debilnih filmova sa superherojima. Ako se ja pitam da bude crnac, obavezno trans nesto... i po mogucstvu zofilicar.

Tetak

pre 2 godine

Timoti Dalton je po meni bio najbolji Bond. Definitivno najkvalitetniji glumac koji je ikad glumio Bonda. Tih par 007 filmova s njim su baš top. E sad, Bond nije drama, pa se to nije baš primilo kod raje, ali od trenutno aktivnih glumaca nemam pojma bi mogao. Hardi? Vrhunski glumac, ali ne Bond. Kavil? Nikako. Vrhunski superheroj i glumac, ali Bond ne. Elba? Tamnoput, wtf... kao kad je Gandija glumio Kinglsi, baš debilno (još je u Oskara dobio jbt!). Bond je plavušan, belac. Od taze Bondova Krejg je neočekivan, ali fenomenalan, ali nemam ideju ko bi mogao biti sledeći Bond. Mislim da bi Damian Lewis bio jako jako interesantan Bond. Sad je u godinama da bude Bond! Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...

vucic nije moj predsednik

pre 2 godine

Henri Kavil naravno, dao bih sansu i Kristijanu Bejlu, covek moze sve da odglumi. Klajv Oven ima smek takodje, ali i godine. Ne znam koja je razlika izmedju njih dvojice u godinama. Kako god Henri Kavil bi provereno bio odlican Bond 100%.

dd

pre 2 godine

bice crnac ili crnkinja 100% e sad ko videcemo.uglavnom to ce biti politicka odluka...da se malo situacija smiri.politika je usla u sve sfere nasih zivota.sve se svodi na interes i tu vise logika ne postoji.cela ljudska rasa treba da se zaglupi...cak imate i film "IDIOCRASY"o nije samo film nego projekat kako ljudi u buducnosti treba da izgledaju.bas kao u tom filmu.pocelo je to odavno...nije to teorija zavere pogledajte oko sebe sta se desava.i koje informacije deca mogu da vide na drustvenim mrezama,i njihovo ponasanje.i sve ce vam biti jasno,sa svakom novom generacijom se manipulise i prave sve vece idiote od njih!!

filmovi vam govore sta nas ceka,recimo "Contagion" je najavio jos u 2011g korona virus!"Idiocrasy"najavio debilnost.i tako ce i biti!!!

WotS

pre 2 godine

Bondovi filmovi donose ozbiljne pare producentima i predstavljaju brend koji je cela jedna industrija za sebe - i zato čisto sumnjam da će producenti biti toliko plitke pameti da preuzmu tako ogroman poslovan rizik i odluće se za radikalnu transformaciju Bond-arhetipa u ženu ili osobu druge rase. Sa arhetipom se niko ne igra, a naročito ne ako vam on donosi milijarde dolara. Sasvim druga stvar je psihološki profil budućeg Bonda i pitanje da li će se nastaviti sa mračnim, sirovim i skoro sociopatskim siledžijom kakvog je u franšizu uveo Craig, ili se vratii šmekerskom, kultivisanom, sofisticiranom liku kakvog je i stvorio Ian Flemming. U drugom slučaju, definitivno nema mesta ni za jednog od pomenutih u članku, a izbor nije težak pored poznatih imena kao što su Henry Cavill (koji je već i bio u užem izboru nakon odlaska Brosnana) ili Michael Fassbender. Možda bi vredelo pomenuti još par glumaca koji imaju taj "vajb" (recimo Chris Vance iz serije "Transporter" ili Yannick Bisson iz serije "Murdoch Mysteries"), ali oni nemaju isti faktor medijske eksponiranosti. No, živi bili pa videli...

CATAPA

pre 2 godine

Većina bi stavila Henrija Kavila.
Ja bih tu rolu Betaniju Polu.
Ili Tom Hidlston. Mogo bi i on.

A ako će dubiju Bonda, Šon Bin onda.

Pavle

pre 2 godine

Crnac ili žena, kažu. A indijac, a gej? Najbolje sve odjednom. Gledah nedavno jedan takav gde je tajni agent bio bradati Taliban. Nemoguće se navići jer je tako oduvek izgledao negativac.

Mikloš Salamander

pre 2 godine

L@
Da, glumio u nemogucoj misiji(razilazenje) spijuna, inace nadaleko poznatiji po superman ulogama i kao i Westac u tv seriji.
I ja mislim da bi bio pogodan za ulogu JB, mada mislim i da Tom Hardy moze apsolutno da bude novi Bond, kako god po meni od ove dvojice ko god bude mislim da ce to biti odlican izbor, ostali ne, i pored recimo Idriza Elba koga cenim kao glumca, mislim da za agenta 007 zna se ko treba da ga glumi, ovo kazem bez ikakve rasne diskriminacije!

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Jel mogu ja da glumim Bonda. Jes' da nisam ni preterano visok ni preterano misicav ali znam engleski i volim da pijem votku-martini. To je bar pola posla, jel tako?

MisterNo

pre 2 godine

@Branislav
Video sam neku scenu gde Bonda teraju da iz kubure puca u jabuku na glavi neke zene. I on nece... Daaaaj pa Pirs bi oborio i jabuku i sve njh, i namestio kravatu usput.

Deez Nuts

pre 2 godine

"To je nažalost izazvalo neizbežne rasističke reakcije, ali mnogi veruju da Elba ima harizmu da iznese tu ulogu".

Koje su to rasisticke reakcije?? Rasizam je upravo forsiranje crnog glumca da glumi lika koji je belac, a negodovanje ljudi zbog toga je pitanje zdravog razuma.

Vesna

pre 2 godine

Po meni pravi izbor bi bio Hju Dzekmen.Dobar je glumac,a Boga mi ima i harizmu,sarm i izgled maco tipa.
Samo pitanje je da li bi on prihvatio da mu ponude.
Dobar je Idris Elba ,ali Bond je belac,i nikakve varijacije na temu,tacka.

Ihrael

pre 2 godine

Naravno da Brokoli ne želi da spekuliše kad ovaj ubogi film prvo treba da zaradi 900 miliona da bi bio na nuli (narasle kamate zbog dvogodišnjeg odlaganja), a sa trenutnom woke kampanjom i pljuvanjem Bonda (reditelj ovog filma, Fukunaga, je Bonda iz Konerijevog doba nazvao silovateljem), to će malo teže ići. Lašana Linč zvana, wishful thinking! 😂

Miki

pre 2 godine

Bond je za decu, Jason borne je odličan, neuporedivo bolji liniski prati temu i ima kraj. takvi svi trebaju da budu. mialim da su se kod borna zeznuli sa poslednjim, ne računam onaj born bez borna to je glupost, nego ovaj poslednji.

DzoniBGood

pre 2 godine

a čudi me da se ne spominje Džerard Batler,jer po meni bi i on mogao da komotno bude novi Bond. ili je on više za uloge tipa Spartanac i slično,gde je oskudno odeven i samo bije hahaha. neka vide kako izgleda u smokingu pa onda možda i bude nešto

Kler Frejzer

pre 2 godine

Sem Heuwan, glavni glumac iz serije "Outlander". Odlican za tu ulogu. Zenskog James Bond-a ne mogu ni da zamislim i to kazem kao zensko.

Branislav

pre 2 godine

Ne sporim talenat Krejga, ali nisam bas odusevljen njegovim filmovina. Razumem potrebu za zaokretom, ali nedostaju mi neki segmenti koji su krasili prethodne filmove. Kao npr. gadzeti, negativci koji imaju volje i nacina da uniste svet i sl.

Kler Frejzer

pre 2 godine

Sem Heuwan, glavni glumac iz serije "Outlander". Odlican za tu ulogu. Zenskog James Bond-a ne mogu ni da zamislim i to kazem kao zensko.

Deez Nuts

pre 2 godine

"To je nažalost izazvalo neizbežne rasističke reakcije, ali mnogi veruju da Elba ima harizmu da iznese tu ulogu".

Koje su to rasisticke reakcije?? Rasizam je upravo forsiranje crnog glumca da glumi lika koji je belac, a negodovanje ljudi zbog toga je pitanje zdravog razuma.

Branislav

pre 2 godine

Ne sporim talenat Krejga, ali nisam bas odusevljen njegovim filmovina. Razumem potrebu za zaokretom, ali nedostaju mi neki segmenti koji su krasili prethodne filmove. Kao npr. gadzeti, negativci koji imaju volje i nacina da uniste svet i sl.

Vesna

pre 2 godine

Po meni pravi izbor bi bio Hju Dzekmen.Dobar je glumac,a Boga mi ima i harizmu,sarm i izgled maco tipa.
Samo pitanje je da li bi on prihvatio da mu ponude.
Dobar je Idris Elba ,ali Bond je belac,i nikakve varijacije na temu,tacka.

CATAPA

pre 2 godine

Većina bi stavila Henrija Kavila.
Ja bih tu rolu Betaniju Polu.
Ili Tom Hidlston. Mogo bi i on.

A ako će dubiju Bonda, Šon Bin onda.

MisterNo

pre 2 godine

@Branislav
Video sam neku scenu gde Bonda teraju da iz kubure puca u jabuku na glavi neke zene. I on nece... Daaaaj pa Pirs bi oborio i jabuku i sve njh, i namestio kravatu usput.

Pera

pre 2 godine

Henry Cavill je idealan za ovu ulogu, a već je uspešno glumio špijuna. Ima taj neki šmek za ulogu Bonda.
(L, 26. septembar 2021 14:02)

Volim ga ali u smokingu izgleda ko trokrilni ormar.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Jel mogu ja da glumim Bonda. Jes' da nisam ni preterano visok ni preterano misicav ali znam engleski i volim da pijem votku-martini. To je bar pola posla, jel tako?

vucic nije moj predsednik

pre 2 godine

Henri Kavil naravno, dao bih sansu i Kristijanu Bejlu, covek moze sve da odglumi. Klajv Oven ima smek takodje, ali i godine. Ne znam koja je razlika izmedju njih dvojice u godinama. Kako god Henri Kavil bi provereno bio odlican Bond 100%.

Nemanja

pre 2 godine

Ne kapiram. Kao klincu mi je bio zanimljiv koncept, sada je prosto glupo...mislim "tajni agent"...idi begaj. U rangu onih debilnih filmova sa superherojima. Ako se ja pitam da bude crnac, obavezno trans nesto... i po mogucstvu zofilicar.

WotS

pre 2 godine

Bondovi filmovi donose ozbiljne pare producentima i predstavljaju brend koji je cela jedna industrija za sebe - i zato čisto sumnjam da će producenti biti toliko plitke pameti da preuzmu tako ogroman poslovan rizik i odluće se za radikalnu transformaciju Bond-arhetipa u ženu ili osobu druge rase. Sa arhetipom se niko ne igra, a naročito ne ako vam on donosi milijarde dolara. Sasvim druga stvar je psihološki profil budućeg Bonda i pitanje da li će se nastaviti sa mračnim, sirovim i skoro sociopatskim siledžijom kakvog je u franšizu uveo Craig, ili se vratii šmekerskom, kultivisanom, sofisticiranom liku kakvog je i stvorio Ian Flemming. U drugom slučaju, definitivno nema mesta ni za jednog od pomenutih u članku, a izbor nije težak pored poznatih imena kao što su Henry Cavill (koji je već i bio u užem izboru nakon odlaska Brosnana) ili Michael Fassbender. Možda bi vredelo pomenuti još par glumaca koji imaju taj "vajb" (recimo Chris Vance iz serije "Transporter" ili Yannick Bisson iz serije "Murdoch Mysteries"), ali oni nemaju isti faktor medijske eksponiranosti. No, živi bili pa videli...

Pavle

pre 2 godine

Crnac ili žena, kažu. A indijac, a gej? Najbolje sve odjednom. Gledah nedavno jedan takav gde je tajni agent bio bradati Taliban. Nemoguće se navići jer je tako oduvek izgledao negativac.

dd

pre 2 godine

bice crnac ili crnkinja 100% e sad ko videcemo.uglavnom to ce biti politicka odluka...da se malo situacija smiri.politika je usla u sve sfere nasih zivota.sve se svodi na interes i tu vise logika ne postoji.cela ljudska rasa treba da se zaglupi...cak imate i film "IDIOCRASY"o nije samo film nego projekat kako ljudi u buducnosti treba da izgledaju.bas kao u tom filmu.pocelo je to odavno...nije to teorija zavere pogledajte oko sebe sta se desava.i koje informacije deca mogu da vide na drustvenim mrezama,i njihovo ponasanje.i sve ce vam biti jasno,sa svakom novom generacijom se manipulise i prave sve vece idiote od njih!!

filmovi vam govore sta nas ceka,recimo "Contagion" je najavio jos u 2011g korona virus!"Idiocrasy"najavio debilnost.i tako ce i biti!!!

Tetak

pre 2 godine

Timoti Dalton je po meni bio najbolji Bond. Definitivno najkvalitetniji glumac koji je ikad glumio Bonda. Tih par 007 filmova s njim su baš top. E sad, Bond nije drama, pa se to nije baš primilo kod raje, ali od trenutno aktivnih glumaca nemam pojma bi mogao. Hardi? Vrhunski glumac, ali ne Bond. Kavil? Nikako. Vrhunski superheroj i glumac, ali Bond ne. Elba? Tamnoput, wtf... kao kad je Gandija glumio Kinglsi, baš debilno (još je u Oskara dobio jbt!). Bond je plavušan, belac. Od taze Bondova Krejg je neočekivan, ali fenomenalan, ali nemam ideju ko bi mogao biti sledeći Bond. Mislim da bi Damian Lewis bio jako jako interesantan Bond. Sad je u godinama da bude Bond! Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...

Krsta

pre 2 godine

Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...
(Tetak, 26. septembar 2021 21:43)
Aha, how yes no. Danac u službi njenog visočanstva kraljice Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Severne Irske i svih ostalih država i teritorija u okviru Komonvelta. Bolje onda crni Englez.
Ako može Danac, još pre bi mogao Rus. Ionako ni sami oni više ne znaju ko u MI 5-6 radi za njih, a ko za Ruse.
Я Бонд, Джеймс Бонд.

Srdjan Stancevic

pre 2 godine

Mislim da bi Damian Lewis bio jako jako interesantan Bond. Sad je u godinama da bude Bond! Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...

Mikelsen jeste dobar, ali ne zaboravi da ga je Bond vec ubio u Casino Royal!

DzoniBGood

pre 2 godine

a čudi me da se ne spominje Džerard Batler,jer po meni bi i on mogao da komotno bude novi Bond. ili je on više za uloge tipa Spartanac i slično,gde je oskudno odeven i samo bije hahaha. neka vide kako izgleda u smokingu pa onda možda i bude nešto

Ihrael

pre 2 godine

Naravno da Brokoli ne želi da spekuliše kad ovaj ubogi film prvo treba da zaradi 900 miliona da bi bio na nuli (narasle kamate zbog dvogodišnjeg odlaganja), a sa trenutnom woke kampanjom i pljuvanjem Bonda (reditelj ovog filma, Fukunaga, je Bonda iz Konerijevog doba nazvao silovateljem), to će malo teže ići. Lašana Linč zvana, wishful thinking! 😂

Mikloš Salamander

pre 2 godine

L@
Da, glumio u nemogucoj misiji(razilazenje) spijuna, inace nadaleko poznatiji po superman ulogama i kao i Westac u tv seriji.
I ja mislim da bi bio pogodan za ulogu JB, mada mislim i da Tom Hardy moze apsolutno da bude novi Bond, kako god po meni od ove dvojice ko god bude mislim da ce to biti odlican izbor, ostali ne, i pored recimo Idriza Elba koga cenim kao glumca, mislim da za agenta 007 zna se ko treba da ga glumi, ovo kazem bez ikakve rasne diskriminacije!

73

pre 2 godine

A ne znam, meni su svi Bondovi dobri. I Koneri, i Mur, i Brosnan i Krejg. Mozda mi Brosnan najvise ima tu prefinjenu britansku facu za Bonda, a mozda mi je i on najbolji zato sto sam tad bio mlad pa mi ti filmovi bili zanimljiviji tad.

sarm

pre 2 godine

JB treba da ima zanimljiv sarm i intrigantnu snagu pre svega. Takodje godine jesu problem. Hardi (mad max -bljak!), holand (najgori spajdermen, detinje lice) su los izbor. Alba...meehh.Damian Lewis -ima nezno, decacko lice, kao i Holand. Bikovic je zanimljiv izbor- u rusiji ga vec kapiraju kao da je rus. ali nije bas harizmatican. C.Bale moze da odglumi sta god hoces, Clive Oven, G.Butlet -sjajni izbori-mozda su godine problem za sledeca 3/4 filma?
Ipak- Hidlestone bi mogao da bude daleko najzanimljivi izbor-dovoljno mlad, sa vec postavljenom aurom lukavosti i sarma(Loki), uz moralnu ambivalentnost koja je neophodna za spijune (opet- Loki). On bi bio zaokret u odnosu na prethodne, ali to i jeste neminovno. JB je uvek (podsvesno?) biran tako da moze da prodje kao Rus, ako treba. Hidlestone prolazi i ovaj zahtev. Mozda najbolji izbor.

Miki

pre 2 godine

Bond je za decu, Jason borne je odličan, neuporedivo bolji liniski prati temu i ima kraj. takvi svi trebaju da budu. mialim da su se kod borna zeznuli sa poslednjim, ne računam onaj born bez borna to je glupost, nego ovaj poslednji.

CATAPA

pre 2 godine

Tamnoput, wtf... kao kad je Gandija glumio Kinglsi, baš debilno (još je u Oskara dobio jbt!).
(Tetak, 26. septembar 2021 21:43)
Jel' ovo neka ironija, vic nekakav? Ben Kingsli ima indijsko poreklo, otac mu je Indus. U zapadnom glumištu (izvan Bolivuda) nije bilo i nema glumca koji bi bio pogodniji za lik Gandija. Za Kingslija koji je i inače majstor za naglaske, indijski naglasak je tek i pogotovo mačji kašalj. Ja sam uveren da se Atenboro ne bi ni upustio u projekat da nije imao Kingslija na raspolaganju.
Biće da se zezaš, a ja shvatio ozbiljno. "Gandi" je vrhunski film i zaslužio je svakog od 8 dobijenih Oskara, za glavnu i naslovnu ulogu i pogotovo.

Jedno si u pravu. Timoti Dalton jeste bio najbolji glumac koji je glumio Bonda. Konerijevu drugu karijeru (nakon "Gorštaka") ne računam; taj Koneri nema veze sa prethodnim. Ali Dalton i jeste lekcija da Bond ne mora (i ne treba!) da bude vrhunski glumac, samo dovoljno velika zvezda. Brosnan je bio savršeni kandidat, činilo se da će takav biti i Krejg, ali nije. Mnogi predloženi (kao Mads) su naprotiv suviše dobri glumci da bi progutali trivijalnost kakvu im taj lik, režiser i producent moraju da nametnu.

"Bond" je ljudi jedno govedo. Lep i glup. On nikada ništa nije "rešio" inteligencijom nego srećom. Sa Krejgom je napravljena greška jer je i prikazan i izgleda kao glupo govedo. Nije ni Murov "Bond" (na primer) bio ništa vispreniji, ali je cinični Mur izgledao mnogo visprenije, čak inteligentno. Zato i bolje.

dominus

pre 2 godine

"Bond" je ljudi jedno govedo. Lep i glup. On nikada ništa nije "rešio" inteligencijom nego srećom. Sa Krejgom je napravljena greška jer je i prikazan i izgleda kao glupo govedo. Nije ni Murov "Bond" (na primer) bio ništa vispreniji, ali je cinični Mur izgledao mnogo visprenije, čak inteligentno. Zato i bolje.
(CATAPA, 27. septembar 2021 10:21

Nisam čitao knjige niti odgledao većinu filmova o Bondu. Istina, kod Bonda je uglavnom na snagu (neke stvari nisu čak ni realne) a ipak i pored toga, ne bih se složio da je baš govedo tupavo. Tupav čovek nije u stanju rešiti bilo koju situaciju, jer i kod snage u određenim sekvencama treba malo inteligencije. Ludo hrabar, pa ga i sreća prati.
A što se Mikelsena tiče, njega nije ubio Bond (za ovoga što napisa to)
Slažem se da bi Hidlston bio dobar kandidat.

Cinique

pre 2 godine

Idris Elba bi bio bruka Bond. Jedino sto je malo mator.
(tester, 26. septembar 2021 15:35)

Da. Jedino to.

Mogao bi onda ponovo i Koneri, jedino što je malo mrtav.

A i Mur je trajno angažovan na sličnom projektu.

Po meni najbolji novi Bond bi bio Rodžer Federer. Kažu "nije glumac, mora glumac". Pa on već par godina glumi vrhunskog tenisera i niko nije ni primetio da glumi, toliko je dobar.

Samo ako nije previše star. Inače idealan. My name is Federer, Roger Federer.

P. Pezoć

pre 2 godine

Šta znam, po meni, na ovom spisku nema glavnog favorita kojem bih dao da igra Bonda.
Tom Ellis, čovek koji bi razneo ulogu i verovatno vratio agenta na vrh.
Ko je gledao seriju Lucifer, zna o kome pričam.
Pozdrav.

Branislav

pre 2 godine

Ne sporim talenat Krejga, ali nisam bas odusevljen njegovim filmovina. Razumem potrebu za zaokretom, ali nedostaju mi neki segmenti koji su krasili prethodne filmove. Kao npr. gadzeti, negativci koji imaju volje i nacina da uniste svet i sl.

Tetak

pre 2 godine

Timoti Dalton je po meni bio najbolji Bond. Definitivno najkvalitetniji glumac koji je ikad glumio Bonda. Tih par 007 filmova s njim su baš top. E sad, Bond nije drama, pa se to nije baš primilo kod raje, ali od trenutno aktivnih glumaca nemam pojma bi mogao. Hardi? Vrhunski glumac, ali ne Bond. Kavil? Nikako. Vrhunski superheroj i glumac, ali Bond ne. Elba? Tamnoput, wtf... kao kad je Gandija glumio Kinglsi, baš debilno (još je u Oskara dobio jbt!). Bond je plavušan, belac. Od taze Bondova Krejg je neočekivan, ali fenomenalan, ali nemam ideju ko bi mogao biti sledeći Bond. Mislim da bi Damian Lewis bio jako jako interesantan Bond. Sad je u godinama da bude Bond! Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...

Nemanja

pre 2 godine

Ne kapiram. Kao klincu mi je bio zanimljiv koncept, sada je prosto glupo...mislim "tajni agent"...idi begaj. U rangu onih debilnih filmova sa superherojima. Ako se ja pitam da bude crnac, obavezno trans nesto... i po mogucstvu zofilicar.

dd

pre 2 godine

bice crnac ili crnkinja 100% e sad ko videcemo.uglavnom to ce biti politicka odluka...da se malo situacija smiri.politika je usla u sve sfere nasih zivota.sve se svodi na interes i tu vise logika ne postoji.cela ljudska rasa treba da se zaglupi...cak imate i film "IDIOCRASY"o nije samo film nego projekat kako ljudi u buducnosti treba da izgledaju.bas kao u tom filmu.pocelo je to odavno...nije to teorija zavere pogledajte oko sebe sta se desava.i koje informacije deca mogu da vide na drustvenim mrezama,i njihovo ponasanje.i sve ce vam biti jasno,sa svakom novom generacijom se manipulise i prave sve vece idiote od njih!!

filmovi vam govore sta nas ceka,recimo "Contagion" je najavio jos u 2011g korona virus!"Idiocrasy"najavio debilnost.i tako ce i biti!!!

Kler Frejzer

pre 2 godine

Sem Heuwan, glavni glumac iz serije "Outlander". Odlican za tu ulogu. Zenskog James Bond-a ne mogu ni da zamislim i to kazem kao zensko.

sarm

pre 2 godine

JB treba da ima zanimljiv sarm i intrigantnu snagu pre svega. Takodje godine jesu problem. Hardi (mad max -bljak!), holand (najgori spajdermen, detinje lice) su los izbor. Alba...meehh.Damian Lewis -ima nezno, decacko lice, kao i Holand. Bikovic je zanimljiv izbor- u rusiji ga vec kapiraju kao da je rus. ali nije bas harizmatican. C.Bale moze da odglumi sta god hoces, Clive Oven, G.Butlet -sjajni izbori-mozda su godine problem za sledeca 3/4 filma?
Ipak- Hidlestone bi mogao da bude daleko najzanimljivi izbor-dovoljno mlad, sa vec postavljenom aurom lukavosti i sarma(Loki), uz moralnu ambivalentnost koja je neophodna za spijune (opet- Loki). On bi bio zaokret u odnosu na prethodne, ali to i jeste neminovno. JB je uvek (podsvesno?) biran tako da moze da prodje kao Rus, ako treba. Hidlestone prolazi i ovaj zahtev. Mozda najbolji izbor.

Miki

pre 2 godine

Bond je za decu, Jason borne je odličan, neuporedivo bolji liniski prati temu i ima kraj. takvi svi trebaju da budu. mialim da su se kod borna zeznuli sa poslednjim, ne računam onaj born bez borna to je glupost, nego ovaj poslednji.

DzoniBGood

pre 2 godine

a čudi me da se ne spominje Džerard Batler,jer po meni bi i on mogao da komotno bude novi Bond. ili je on više za uloge tipa Spartanac i slično,gde je oskudno odeven i samo bije hahaha. neka vide kako izgleda u smokingu pa onda možda i bude nešto

CATAPA

pre 2 godine

Tamnoput, wtf... kao kad je Gandija glumio Kinglsi, baš debilno (još je u Oskara dobio jbt!).
(Tetak, 26. septembar 2021 21:43)
Jel' ovo neka ironija, vic nekakav? Ben Kingsli ima indijsko poreklo, otac mu je Indus. U zapadnom glumištu (izvan Bolivuda) nije bilo i nema glumca koji bi bio pogodniji za lik Gandija. Za Kingslija koji je i inače majstor za naglaske, indijski naglasak je tek i pogotovo mačji kašalj. Ja sam uveren da se Atenboro ne bi ni upustio u projekat da nije imao Kingslija na raspolaganju.
Biće da se zezaš, a ja shvatio ozbiljno. "Gandi" je vrhunski film i zaslužio je svakog od 8 dobijenih Oskara, za glavnu i naslovnu ulogu i pogotovo.

Jedno si u pravu. Timoti Dalton jeste bio najbolji glumac koji je glumio Bonda. Konerijevu drugu karijeru (nakon "Gorštaka") ne računam; taj Koneri nema veze sa prethodnim. Ali Dalton i jeste lekcija da Bond ne mora (i ne treba!) da bude vrhunski glumac, samo dovoljno velika zvezda. Brosnan je bio savršeni kandidat, činilo se da će takav biti i Krejg, ali nije. Mnogi predloženi (kao Mads) su naprotiv suviše dobri glumci da bi progutali trivijalnost kakvu im taj lik, režiser i producent moraju da nametnu.

"Bond" je ljudi jedno govedo. Lep i glup. On nikada ništa nije "rešio" inteligencijom nego srećom. Sa Krejgom je napravljena greška jer je i prikazan i izgleda kao glupo govedo. Nije ni Murov "Bond" (na primer) bio ništa vispreniji, ali je cinični Mur izgledao mnogo visprenije, čak inteligentno. Zato i bolje.

MisterNo

pre 2 godine

@Branislav
Video sam neku scenu gde Bonda teraju da iz kubure puca u jabuku na glavi neke zene. I on nece... Daaaaj pa Pirs bi oborio i jabuku i sve njh, i namestio kravatu usput.

CATAPA

pre 2 godine

Većina bi stavila Henrija Kavila.
Ja bih tu rolu Betaniju Polu.
Ili Tom Hidlston. Mogo bi i on.

A ako će dubiju Bonda, Šon Bin onda.

Ihrael

pre 2 godine

Naravno da Brokoli ne želi da spekuliše kad ovaj ubogi film prvo treba da zaradi 900 miliona da bi bio na nuli (narasle kamate zbog dvogodišnjeg odlaganja), a sa trenutnom woke kampanjom i pljuvanjem Bonda (reditelj ovog filma, Fukunaga, je Bonda iz Konerijevog doba nazvao silovateljem), to će malo teže ići. Lašana Linč zvana, wishful thinking! 😂

Vesna

pre 2 godine

Po meni pravi izbor bi bio Hju Dzekmen.Dobar je glumac,a Boga mi ima i harizmu,sarm i izgled maco tipa.
Samo pitanje je da li bi on prihvatio da mu ponude.
Dobar je Idris Elba ,ali Bond je belac,i nikakve varijacije na temu,tacka.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Jel mogu ja da glumim Bonda. Jes' da nisam ni preterano visok ni preterano misicav ali znam engleski i volim da pijem votku-martini. To je bar pola posla, jel tako?

Pavle

pre 2 godine

Crnac ili žena, kažu. A indijac, a gej? Najbolje sve odjednom. Gledah nedavno jedan takav gde je tajni agent bio bradati Taliban. Nemoguće se navići jer je tako oduvek izgledao negativac.

vucic nije moj predsednik

pre 2 godine

Henri Kavil naravno, dao bih sansu i Kristijanu Bejlu, covek moze sve da odglumi. Klajv Oven ima smek takodje, ali i godine. Ne znam koja je razlika izmedju njih dvojice u godinama. Kako god Henri Kavil bi provereno bio odlican Bond 100%.

Pera

pre 2 godine

Henry Cavill je idealan za ovu ulogu, a već je uspešno glumio špijuna. Ima taj neki šmek za ulogu Bonda.
(L, 26. septembar 2021 14:02)

Volim ga ali u smokingu izgleda ko trokrilni ormar.

73

pre 2 godine

A ne znam, meni su svi Bondovi dobri. I Koneri, i Mur, i Brosnan i Krejg. Mozda mi Brosnan najvise ima tu prefinjenu britansku facu za Bonda, a mozda mi je i on najbolji zato sto sam tad bio mlad pa mi ti filmovi bili zanimljiviji tad.

P. Pezoć

pre 2 godine

Šta znam, po meni, na ovom spisku nema glavnog favorita kojem bih dao da igra Bonda.
Tom Ellis, čovek koji bi razneo ulogu i verovatno vratio agenta na vrh.
Ko je gledao seriju Lucifer, zna o kome pričam.
Pozdrav.

Deez Nuts

pre 2 godine

"To je nažalost izazvalo neizbežne rasističke reakcije, ali mnogi veruju da Elba ima harizmu da iznese tu ulogu".

Koje su to rasisticke reakcije?? Rasizam je upravo forsiranje crnog glumca da glumi lika koji je belac, a negodovanje ljudi zbog toga je pitanje zdravog razuma.

Mikloš Salamander

pre 2 godine

L@
Da, glumio u nemogucoj misiji(razilazenje) spijuna, inace nadaleko poznatiji po superman ulogama i kao i Westac u tv seriji.
I ja mislim da bi bio pogodan za ulogu JB, mada mislim i da Tom Hardy moze apsolutno da bude novi Bond, kako god po meni od ove dvojice ko god bude mislim da ce to biti odlican izbor, ostali ne, i pored recimo Idriza Elba koga cenim kao glumca, mislim da za agenta 007 zna se ko treba da ga glumi, ovo kazem bez ikakve rasne diskriminacije!

WotS

pre 2 godine

Bondovi filmovi donose ozbiljne pare producentima i predstavljaju brend koji je cela jedna industrija za sebe - i zato čisto sumnjam da će producenti biti toliko plitke pameti da preuzmu tako ogroman poslovan rizik i odluće se za radikalnu transformaciju Bond-arhetipa u ženu ili osobu druge rase. Sa arhetipom se niko ne igra, a naročito ne ako vam on donosi milijarde dolara. Sasvim druga stvar je psihološki profil budućeg Bonda i pitanje da li će se nastaviti sa mračnim, sirovim i skoro sociopatskim siledžijom kakvog je u franšizu uveo Craig, ili se vratii šmekerskom, kultivisanom, sofisticiranom liku kakvog je i stvorio Ian Flemming. U drugom slučaju, definitivno nema mesta ni za jednog od pomenutih u članku, a izbor nije težak pored poznatih imena kao što su Henry Cavill (koji je već i bio u užem izboru nakon odlaska Brosnana) ili Michael Fassbender. Možda bi vredelo pomenuti još par glumaca koji imaju taj "vajb" (recimo Chris Vance iz serije "Transporter" ili Yannick Bisson iz serije "Murdoch Mysteries"), ali oni nemaju isti faktor medijske eksponiranosti. No, živi bili pa videli...

Srdjan Stancevic

pre 2 godine

Mislim da bi Damian Lewis bio jako jako interesantan Bond. Sad je u godinama da bude Bond! Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...

Mikelsen jeste dobar, ali ne zaboravi da ga je Bond vec ubio u Casino Royal!

Krsta

pre 2 godine

Ili Mads Mikelsen, zašto da ne? Kad je mogao Lezenbi, može i Mads, makar je glumac, i to kakav...
(Tetak, 26. septembar 2021 21:43)
Aha, how yes no. Danac u službi njenog visočanstva kraljice Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Severne Irske i svih ostalih država i teritorija u okviru Komonvelta. Bolje onda crni Englez.
Ako može Danac, još pre bi mogao Rus. Ionako ni sami oni više ne znaju ko u MI 5-6 radi za njih, a ko za Ruse.
Я Бонд, Джеймс Бонд.

dominus

pre 2 godine

"Bond" je ljudi jedno govedo. Lep i glup. On nikada ništa nije "rešio" inteligencijom nego srećom. Sa Krejgom je napravljena greška jer je i prikazan i izgleda kao glupo govedo. Nije ni Murov "Bond" (na primer) bio ništa vispreniji, ali je cinični Mur izgledao mnogo visprenije, čak inteligentno. Zato i bolje.
(CATAPA, 27. septembar 2021 10:21

Nisam čitao knjige niti odgledao većinu filmova o Bondu. Istina, kod Bonda je uglavnom na snagu (neke stvari nisu čak ni realne) a ipak i pored toga, ne bih se složio da je baš govedo tupavo. Tupav čovek nije u stanju rešiti bilo koju situaciju, jer i kod snage u određenim sekvencama treba malo inteligencije. Ludo hrabar, pa ga i sreća prati.
A što se Mikelsena tiče, njega nije ubio Bond (za ovoga što napisa to)
Slažem se da bi Hidlston bio dobar kandidat.

Cinique

pre 2 godine

Idris Elba bi bio bruka Bond. Jedino sto je malo mator.
(tester, 26. septembar 2021 15:35)

Da. Jedino to.

Mogao bi onda ponovo i Koneri, jedino što je malo mrtav.

A i Mur je trajno angažovan na sličnom projektu.

Po meni najbolji novi Bond bi bio Rodžer Federer. Kažu "nije glumac, mora glumac". Pa on već par godina glumi vrhunskog tenisera i niko nije ni primetio da glumi, toliko je dobar.

Samo ako nije previše star. Inače idealan. My name is Federer, Roger Federer.