boris
pre 2 godine
@lol Desent je humoristička fikcija. Svako ko se time bavi je umirao od smeha koliko tu gluposti ima. Misli se na sam način istraŸivanja speleo objekata.
Četvrtak, 03.06.2021.
12:00
Izvor: B92
pre 2 godine
@lol Desent je humoristička fikcija. Svako ko se time bavi je umirao od smeha koliko tu gluposti ima. Misli se na sam način istraŸivanja speleo objekata.
pre 2 godine
Klasicno ostvarenje Glena Forda iz 1964 "3000 milja do Oregona".
pre 2 godine
The Best Offer, Frailty, Shutter Island, The Usual Suspects, The Prestige, Fallen, Devil, Sunchaser... Ima ih mnogo zanimljivih.
pre 2 godine
Ubistvo u Orijent ekspresu.
pre 2 godine
whiplash najbolji film ever!!!
pre 2 godine
Odgledao sve, nisu loši filmovi ali ima mnogo boljih filmova koji drže pažnju, ne bih izdvajao nijedan posebno. Od serija, to su definitivno "Prison Break" i "Lost". U Prison Break-u je bukvalno svaki sekund serije zanimljiv, skoro da u 5 sezona
nema ni ljubavnih scena, toliko je uvijek napeto, neizvjesno i puno preokreta.
pre 2 godine
Атлас облака - невероватан филм у сваком смислу
pre 2 godine
Meni je recimo "Arrival" jedan od boljih filmova u zadnjih nekoliko godina,možda i najbolji. Ko nije odgledao neka obavezno pogleda jer film je remek djelo,ideja filma je brutalna,film je zaista remek djelo.
pre 2 godine
Bas htedoh reci. Od ovih ovde Whiplash ubedljivo najbolji. Kome se ne svidja uvek ima Spiderman i Venom.
pre 2 godine
Ako vec pricamo da necemo trepnuti do kraja filma onda fali Uncut gems,nijedan sa ove liste nije mu ni prici
pre 2 godine
Za razliku od liste iz clanka, mislim da ima zanimljivijih predloga u komentarima.
Ubacio bih i moj predlog, Tornatoreov film iz 2013, "The Best Offer". Izuzetno dobro razvijena prica koja vas iz jednog sporog ritma dogadjanja uvodi u pomalo tajanstvenu pricu koja postepeno postaje sve dramaticnija i tajanstvenija, a zavrsetak filma je besprekorno zanimljiv i sokantan.
U listi je naveden film Skriveno lice (La Cara Oculta). Vidim da ga niko ne komentarise. Izuzetno interesantan i dobar film, moja preporuka da ga pogledate.
pre 2 godine
Ja kad objavim svoj film isto necete treptati, pogotovo muskarci.
pre 2 godine
@Mata Pa ne menja ti percepciju vec ti pokazuje samo i jednu drugu stranu megapolisa kao sto je LA,nisu te stvari iz filma vise zastupljene u realnosti od onoga kakvog ga svi zamisljamo a neki i znamo,svasta.
pre 2 godine
The Invisible Guest
pre 2 godine
The Descent pa 10 mesta prazno. Posle toga odete u neku pecinu s ekipom.
pre 2 godine
Korejski su mi omiljeni. Sluskinja fantastican a skoro sam naletela na Antebellum koji mi je bio zanimljiv.
pre 2 godine
A Heat iz 1995, ništa, a? Al Paćino, De Niro, Val Kilmer...ja sam ga gledao u jednom dahu.
pre 2 godine
1. Life of Pi (2012)
2. Lion (2016)
3. The lives of others (2006)
4. The hunt (2012)
5. intouchables (2011)
6. The body (2012)
7. Wild tales (2014)
8. Secret in their eyes (2009)
9. Incendies (2010)
10.The invisible guest (2016)
pre 2 godine
@aron
Potpisujem sve sto si rekao za Parazit. Remek-delo iz prebogate juznokorejske filmske tradicije.
pre 2 godine
Ne znam,ja kada sam bio u pubertetu za Novu Godinu tamo posle 1h uvek je bio nekih filmova zbog kojih nisam trepnuo.Danas je pojavom interneta mnogo lakše, biraš ša želiš i posle nekog vremena se treperi normalno.
pre 2 godine
Moj predlog za ovu listu je Milioner iz blata (Slumdog millionaire).
pre 2 godine
Šesto čulo ...
pre 2 godine
Meni je najbolji film svih vremena iranski , "Deca neba", svaki put,mada znam napamet replike, me dirne u srce i pustim suzu!
pre 2 godine
Ne budite smesni!
pre 2 godine
Vudi Alenovi filmovi su uglavnom takvi, ako imate sirinu duha da "pretrpite" njegove filozofska lutanja koja se uglavnom zavrse komicno.
pre 2 godine
Get out sam pokušao gledati 3 puta. Najveći smor ikad od filma. Treći put sam premotavo do kraja. Iako sam znao šta će biti na kraju. Ostali filmovi su ok.
pre 2 godine
Ja sam izgleda jedina kojoj se Parasite uopšte ne dopada. Meni je dosadan. Ali, to je samo moje lično mišljenje.
pre 2 godine
kome je whiplash dosadan taj ne treba da se hvali svojim neiskustvom i mladoscu. to kod filmofila nije plus. idite gledajte marvelove i diznijeve produkcije.
pre 2 godine
fight klub
pre 2 godine
Po ovoj listi Hičkok, Anri Žorž Kluzo, Šabrol, De Palma i mnogi drugi kao da nikada nisu postojali. Jedino što valja na ovoj listi je Parazit, ostalo uopšte nije vredno pomena. Mogu samo reći da jedan Pekinpoov Straw Dogs lagano razbija sve ove filmove.
pre 2 godine
Sve ok osim Get out.
A ja bih preporucio jos: DELO BEZ UMETNIKA (nemacki); KAPERNAUM (libanski); 1917 (engleski); ZEMLJA MEDA (makedonski); PANOV LAVIRINT (meksicko/spanski); SAULOV SIN (madjarski); LEVIJATAN (ruski).
pre 2 godine
Whiplash je jedini film koji sam u poslednjih nekoliko godina odgledao vise puta. osim fenomenalne glume sporednog glumca govori i o kompleksnosti jazz muzike, a posebno sviranja na bubnjevima koji su osnova kompozicije. preporucio bih i film bird man za koji je komponovao muziku, po meni najbolji bubnjar na svijetu antonio sanches.
pre 2 godine
Nisam razumeo poentu ove liste. Jel neko razumeo?
pre 2 godine
Whiplash i Birdman najbolji filmovi koje sam pogledala u poslednjih 5 godina.
pre 2 godine
Nista specijalno ima mnogo boljih filmova...
pre 2 godine
Preporucio bih film "wind river", kraj filma je brutalan.
pre 2 godine
Whiplash je nevidjeni smor! Cak mi je i gluma isiljena, nabedjena, neupecatljiva, film koji sam odgledao i nikada ne bih rekao *E, da mi je da ga vidim jos jednom*. Ima toliko boljih filmova kiji drze paznju od prve sekvence, da je Whiplash u odnosu na njih potpuno deciji.
pre 2 godine
Osmicu živim, ne moram da je gledam. Mnogo je poremećenih kod nas.
pre 2 godine
The Wife jedna od najboljih psiholoskih drama. Napetost, dubina i bogatstvo likova kakvi se retko mogu uhvatiti u 90 minuta, bez ikakvog preterivanja ili patetike, bez elemenata horora da drze paznju. Jedna mala ljudska drama koja je upravo zato što je mala, zato što je skrivena - strašna.
I naravno, nenadmasiva Glen Klouz.
pre 2 godine
Po recenzijama, ocenama i komentarima ispada da sam ja jedini kome je Whiplash bio dosadan
pre 2 godine
(Aron, 04. jun 2021 09:06)
daj neke preporuke
pre 2 godine
Dakle, Aron je, zaista, veliki ljubitelj filmova i uvek volim da pročitam njegovu recenziju na takve teme. Samo napred, Aron!
pre 2 godine
Sa ove liste po meni "Parazit" je ubedljivo najbolji film u 21-om veku. Neverovatno koliko je tu sve dobro izbalansirano priča, drama, simbolika, kritika, humor, poruka... Znači iako film traje preko dva sata gleda se u jednom dahu jer toliko toga se dešava. U jednom trenutku je smešan, u drugom ozbiljan, u trećem tužan, u četvrtom šokantan. Film prestavlja simbolično ono najbolje što korejska kinematografije ima i može da ponudi. Kao što kaže duhovito Majkl Stoklasa sa Jujuba jedina mana ovog filma je manjak i nedostatak rasne raznovrsnosti. Od ostalih filmova koji se gledaju u jednom dahu je i "Gone Girl". On jeste da ima pretetivanja ali dosta predviđa stvari u vezi medija i zloupotreba nasilja u medjupolnim odnosima koji je sve aktuelniji. Treći film koji bi izdvojio je i "Get Out" koji se bavi pitanjima rasnih odnosa u Americi. Film deluje jako originalno, uvrnuto i duhovito. Celo vreme dok ga gledaš imaš neki neobični uznemirujuci osećaj kako nešto nije u redu i deluje sumanuto a ne možeš da provalis zašto. Iako film deluje relativno naivno i blago u vezi tona filma većim delom. I naravno dodao bi i jedan od najboljih filmova u ovom veku s to je "Whiplash". On iako je u suštini drama koja se bavi muzikom bubnjarskom džez tematikom deluje izuzetno napeto i zanimljivo. Nije čudo što je glumac koji igra opsednutog i agresivnog profesora dobio oskar za sporednu ulogu. Toliko je bio dobar da je kocenzus bii 100%, delovao je stvarno zastrašujuće.
pre 2 godine
sa liste pogledao samo:
Get Out - nije los, ali na pola filma provalis o cemu se radi i onda i nije nesto preterano zanimljivo
Whiplash - smorio. Glavni glumac lose docarao tu nenormalnu zelju da zadivi ovog nznm kako nazvati, ucitelja bubnjeva. Mozda je bubnjarima i muzicarima interesantniji.
Al svakako bookmarkujem ove liste sa B92, pa nesto kasnije i pogledam :)
pre 2 godine
Pridružujem se preporuci za "Nightcrawler". Totalno menja perspektivu onoga što svi zamišljamo kao LA.
pre 2 godine
U ovu listu zaboravili su da stave film "Nightcrawler". Priča se bavi čovekom koji juri da snimi saobraćajne nesreće i to proda tv kućama. Film je znači potpuno ludilo u koje Džejk Gilenhal odigra i više nego maestralno. Film neki kritičari vole da porede sa modernom verzijom "Taksiste" Martina Skorsezea. Pokazuje kakvih sve čudnih likova ima u velikim gradovima i kako urbani način života utiče na njih. I potpuno su u pravu jer film od početka do kraja ti drži pažnju.
pre 2 godine
Whiplash je stvarno filmčina. Za ostale, ne znam.
pre 2 godine
"Gone Girl" je na prvi pogled dobar film. Zapravo je razvučen, bez poente na kraju i apsolutno nerealan, što se tiče policijske procedure, a pogotovo FBI-ja. Neću ljudima da spojlujem film, ali onakvu istragu i zaključak ne bi odradili ni kursisti iz Prćilovice, a kamoli federalni agenti za slučaj nestanka/ubistva. Bukvalno vređanje inteligencije. Ostatak priče je takođe pun rupa.
pre 2 godine
Get out nije nista specijalno i provali se brzo o cemu se radi. Ne zasluzuje da bude ni blizu liste. Bas ni blizu.
Nesto slicno je Skeleton key koji je mnogo bolji.
pre 2 godine
Jedino Whiplash
pre 2 godine
Contratiempo...топла препорука...
pre 2 godine
Tesna koža 4 ?
pre 2 godine
Napraviti ovaku listu, a da njoj nema filmova kao što su "Treći čovek" Karola Rida ili Skorcezeovog "Zatvorenog ostrva", je, blago rečeno - neozbiljno.
pre 2 godine
Sve sve ali get out, mislim pliz
pre 2 godine
U ovu listu zaboravili su da stave film "Nightcrawler". Priča se bavi čovekom koji juri da snimi saobraćajne nesreće i to proda tv kućama. Film je znači potpuno ludilo u koje Džejk Gilenhal odigra i više nego maestralno. Film neki kritičari vole da porede sa modernom verzijom "Taksiste" Martina Skorsezea. Pokazuje kakvih sve čudnih likova ima u velikim gradovima i kako urbani način života utiče na njih. I potpuno su u pravu jer film od početka do kraja ti drži pažnju.
pre 2 godine
Sa ove liste po meni "Parazit" je ubedljivo najbolji film u 21-om veku. Neverovatno koliko je tu sve dobro izbalansirano priča, drama, simbolika, kritika, humor, poruka... Znači iako film traje preko dva sata gleda se u jednom dahu jer toliko toga se dešava. U jednom trenutku je smešan, u drugom ozbiljan, u trećem tužan, u četvrtom šokantan. Film prestavlja simbolično ono najbolje što korejska kinematografije ima i može da ponudi. Kao što kaže duhovito Majkl Stoklasa sa Jujuba jedina mana ovog filma je manjak i nedostatak rasne raznovrsnosti. Od ostalih filmova koji se gledaju u jednom dahu je i "Gone Girl". On jeste da ima pretetivanja ali dosta predviđa stvari u vezi medija i zloupotreba nasilja u medjupolnim odnosima koji je sve aktuelniji. Treći film koji bi izdvojio je i "Get Out" koji se bavi pitanjima rasnih odnosa u Americi. Film deluje jako originalno, uvrnuto i duhovito. Celo vreme dok ga gledaš imaš neki neobični uznemirujuci osećaj kako nešto nije u redu i deluje sumanuto a ne možeš da provalis zašto. Iako film deluje relativno naivno i blago u vezi tona filma većim delom. I naravno dodao bi i jedan od najboljih filmova u ovom veku s to je "Whiplash". On iako je u suštini drama koja se bavi muzikom bubnjarskom džez tematikom deluje izuzetno napeto i zanimljivo. Nije čudo što je glumac koji igra opsednutog i agresivnog profesora dobio oskar za sporednu ulogu. Toliko je bio dobar da je kocenzus bii 100%, delovao je stvarno zastrašujuće.
pre 2 godine
"Gone Girl" je na prvi pogled dobar film. Zapravo je razvučen, bez poente na kraju i apsolutno nerealan, što se tiče policijske procedure, a pogotovo FBI-ja. Neću ljudima da spojlujem film, ali onakvu istragu i zaključak ne bi odradili ni kursisti iz Prćilovice, a kamoli federalni agenti za slučaj nestanka/ubistva. Bukvalno vređanje inteligencije. Ostatak priče je takođe pun rupa.
pre 2 godine
Pridružujem se preporuci za "Nightcrawler". Totalno menja perspektivu onoga što svi zamišljamo kao LA.
pre 2 godine
Tesna koža 4 ?
pre 2 godine
Whiplash je stvarno filmčina. Za ostale, ne znam.
pre 2 godine
Contratiempo...топла препорука...
pre 2 godine
Sve sve ali get out, mislim pliz
pre 2 godine
kome je whiplash dosadan taj ne treba da se hvali svojim neiskustvom i mladoscu. to kod filmofila nije plus. idite gledajte marvelove i diznijeve produkcije.
pre 2 godine
Whiplash je jedini film koji sam u poslednjih nekoliko godina odgledao vise puta. osim fenomenalne glume sporednog glumca govori i o kompleksnosti jazz muzike, a posebno sviranja na bubnjevima koji su osnova kompozicije. preporucio bih i film bird man za koji je komponovao muziku, po meni najbolji bubnjar na svijetu antonio sanches.
pre 2 godine
Ja sam izgleda jedina kojoj se Parasite uopšte ne dopada. Meni je dosadan. Ali, to je samo moje lično mišljenje.
pre 2 godine
Jedino Whiplash
pre 2 godine
The Wife jedna od najboljih psiholoskih drama. Napetost, dubina i bogatstvo likova kakvi se retko mogu uhvatiti u 90 minuta, bez ikakvog preterivanja ili patetike, bez elemenata horora da drze paznju. Jedna mala ljudska drama koja je upravo zato što je mala, zato što je skrivena - strašna.
I naravno, nenadmasiva Glen Klouz.
pre 2 godine
Nisam razumeo poentu ove liste. Jel neko razumeo?
pre 2 godine
Nista specijalno ima mnogo boljih filmova...
pre 2 godine
Ne znam,ja kada sam bio u pubertetu za Novu Godinu tamo posle 1h uvek je bio nekih filmova zbog kojih nisam trepnuo.Danas je pojavom interneta mnogo lakše, biraš ša želiš i posle nekog vremena se treperi normalno.
pre 2 godine
Get out nije nista specijalno i provali se brzo o cemu se radi. Ne zasluzuje da bude ni blizu liste. Bas ni blizu.
Nesto slicno je Skeleton key koji je mnogo bolji.
pre 2 godine
Po recenzijama, ocenama i komentarima ispada da sam ja jedini kome je Whiplash bio dosadan
pre 2 godine
Meni je recimo "Arrival" jedan od boljih filmova u zadnjih nekoliko godina,možda i najbolji. Ko nije odgledao neka obavezno pogleda jer film je remek djelo,ideja filma je brutalna,film je zaista remek djelo.
pre 2 godine
Dakle, Aron je, zaista, veliki ljubitelj filmova i uvek volim da pročitam njegovu recenziju na takve teme. Samo napred, Aron!
pre 2 godine
Po ovoj listi Hičkok, Anri Žorž Kluzo, Šabrol, De Palma i mnogi drugi kao da nikada nisu postojali. Jedino što valja na ovoj listi je Parazit, ostalo uopšte nije vredno pomena. Mogu samo reći da jedan Pekinpoov Straw Dogs lagano razbija sve ove filmove.
pre 2 godine
fight klub
pre 2 godine
Preporucio bih film "wind river", kraj filma je brutalan.
pre 2 godine
Ja kad objavim svoj film isto necete treptati, pogotovo muskarci.
pre 2 godine
A Heat iz 1995, ništa, a? Al Paćino, De Niro, Val Kilmer...ja sam ga gledao u jednom dahu.
pre 2 godine
Za razliku od liste iz clanka, mislim da ima zanimljivijih predloga u komentarima.
Ubacio bih i moj predlog, Tornatoreov film iz 2013, "The Best Offer". Izuzetno dobro razvijena prica koja vas iz jednog sporog ritma dogadjanja uvodi u pomalo tajanstvenu pricu koja postepeno postaje sve dramaticnija i tajanstvenija, a zavrsetak filma je besprekorno zanimljiv i sokantan.
U listi je naveden film Skriveno lice (La Cara Oculta). Vidim da ga niko ne komentarise. Izuzetno interesantan i dobar film, moja preporuka da ga pogledate.
pre 2 godine
Get out sam pokušao gledati 3 puta. Najveći smor ikad od filma. Treći put sam premotavo do kraja. Iako sam znao šta će biti na kraju. Ostali filmovi su ok.
pre 2 godine
sa liste pogledao samo:
Get Out - nije los, ali na pola filma provalis o cemu se radi i onda i nije nesto preterano zanimljivo
Whiplash - smorio. Glavni glumac lose docarao tu nenormalnu zelju da zadivi ovog nznm kako nazvati, ucitelja bubnjeva. Mozda je bubnjarima i muzicarima interesantniji.
Al svakako bookmarkujem ove liste sa B92, pa nesto kasnije i pogledam :)
pre 2 godine
Napraviti ovaku listu, a da njoj nema filmova kao što su "Treći čovek" Karola Rida ili Skorcezeovog "Zatvorenog ostrva", je, blago rečeno - neozbiljno.
pre 2 godine
1. Life of Pi (2012)
2. Lion (2016)
3. The lives of others (2006)
4. The hunt (2012)
5. intouchables (2011)
6. The body (2012)
7. Wild tales (2014)
8. Secret in their eyes (2009)
9. Incendies (2010)
10.The invisible guest (2016)
pre 2 godine
Ne budite smesni!
pre 2 godine
@aron
Potpisujem sve sto si rekao za Parazit. Remek-delo iz prebogate juznokorejske filmske tradicije.
pre 2 godine
Meni je najbolji film svih vremena iranski , "Deca neba", svaki put,mada znam napamet replike, me dirne u srce i pustim suzu!
pre 2 godine
The Invisible Guest
pre 2 godine
Sve ok osim Get out.
A ja bih preporucio jos: DELO BEZ UMETNIKA (nemacki); KAPERNAUM (libanski); 1917 (engleski); ZEMLJA MEDA (makedonski); PANOV LAVIRINT (meksicko/spanski); SAULOV SIN (madjarski); LEVIJATAN (ruski).
pre 2 godine
Whiplash i Birdman najbolji filmovi koje sam pogledala u poslednjih 5 godina.
pre 2 godine
Korejski su mi omiljeni. Sluskinja fantastican a skoro sam naletela na Antebellum koji mi je bio zanimljiv.
pre 2 godine
Vudi Alenovi filmovi su uglavnom takvi, ako imate sirinu duha da "pretrpite" njegove filozofska lutanja koja se uglavnom zavrse komicno.
pre 2 godine
Bas htedoh reci. Od ovih ovde Whiplash ubedljivo najbolji. Kome se ne svidja uvek ima Spiderman i Venom.
pre 2 godine
Whiplash je nevidjeni smor! Cak mi je i gluma isiljena, nabedjena, neupecatljiva, film koji sam odgledao i nikada ne bih rekao *E, da mi je da ga vidim jos jednom*. Ima toliko boljih filmova kiji drze paznju od prve sekvence, da je Whiplash u odnosu na njih potpuno deciji.
pre 2 godine
Šesto čulo ...
pre 2 godine
Атлас облака - невероватан филм у сваком смислу
pre 2 godine
Osmicu živim, ne moram da je gledam. Mnogo je poremećenih kod nas.
pre 2 godine
Moj predlog za ovu listu je Milioner iz blata (Slumdog millionaire).
pre 2 godine
Odgledao sve, nisu loši filmovi ali ima mnogo boljih filmova koji drže pažnju, ne bih izdvajao nijedan posebno. Od serija, to su definitivno "Prison Break" i "Lost". U Prison Break-u je bukvalno svaki sekund serije zanimljiv, skoro da u 5 sezona
nema ni ljubavnih scena, toliko je uvijek napeto, neizvjesno i puno preokreta.
pre 2 godine
(Aron, 04. jun 2021 09:06)
daj neke preporuke
pre 2 godine
Ako vec pricamo da necemo trepnuti do kraja filma onda fali Uncut gems,nijedan sa ove liste nije mu ni prici
pre 2 godine
@Mata Pa ne menja ti percepciju vec ti pokazuje samo i jednu drugu stranu megapolisa kao sto je LA,nisu te stvari iz filma vise zastupljene u realnosti od onoga kakvog ga svi zamisljamo a neki i znamo,svasta.
pre 2 godine
The Descent pa 10 mesta prazno. Posle toga odete u neku pecinu s ekipom.
pre 2 godine
whiplash najbolji film ever!!!
pre 2 godine
Ubistvo u Orijent ekspresu.
pre 2 godine
The Best Offer, Frailty, Shutter Island, The Usual Suspects, The Prestige, Fallen, Devil, Sunchaser... Ima ih mnogo zanimljivih.
pre 2 godine
Klasicno ostvarenje Glena Forda iz 1964 "3000 milja do Oregona".
pre 2 godine
@lol Desent je humoristička fikcija. Svako ko se time bavi je umirao od smeha koliko tu gluposti ima. Misli se na sam način istraŸivanja speleo objekata.
pre 2 godine
sa liste pogledao samo:
Get Out - nije los, ali na pola filma provalis o cemu se radi i onda i nije nesto preterano zanimljivo
Whiplash - smorio. Glavni glumac lose docarao tu nenormalnu zelju da zadivi ovog nznm kako nazvati, ucitelja bubnjeva. Mozda je bubnjarima i muzicarima interesantniji.
Al svakako bookmarkujem ove liste sa B92, pa nesto kasnije i pogledam :)
pre 2 godine
Sa ove liste po meni "Parazit" je ubedljivo najbolji film u 21-om veku. Neverovatno koliko je tu sve dobro izbalansirano priča, drama, simbolika, kritika, humor, poruka... Znači iako film traje preko dva sata gleda se u jednom dahu jer toliko toga se dešava. U jednom trenutku je smešan, u drugom ozbiljan, u trećem tužan, u četvrtom šokantan. Film prestavlja simbolično ono najbolje što korejska kinematografije ima i može da ponudi. Kao što kaže duhovito Majkl Stoklasa sa Jujuba jedina mana ovog filma je manjak i nedostatak rasne raznovrsnosti. Od ostalih filmova koji se gledaju u jednom dahu je i "Gone Girl". On jeste da ima pretetivanja ali dosta predviđa stvari u vezi medija i zloupotreba nasilja u medjupolnim odnosima koji je sve aktuelniji. Treći film koji bi izdvojio je i "Get Out" koji se bavi pitanjima rasnih odnosa u Americi. Film deluje jako originalno, uvrnuto i duhovito. Celo vreme dok ga gledaš imaš neki neobični uznemirujuci osećaj kako nešto nije u redu i deluje sumanuto a ne možeš da provalis zašto. Iako film deluje relativno naivno i blago u vezi tona filma većim delom. I naravno dodao bi i jedan od najboljih filmova u ovom veku s to je "Whiplash". On iako je u suštini drama koja se bavi muzikom bubnjarskom džez tematikom deluje izuzetno napeto i zanimljivo. Nije čudo što je glumac koji igra opsednutog i agresivnog profesora dobio oskar za sporednu ulogu. Toliko je bio dobar da je kocenzus bii 100%, delovao je stvarno zastrašujuće.
pre 2 godine
Whiplash je nevidjeni smor! Cak mi je i gluma isiljena, nabedjena, neupecatljiva, film koji sam odgledao i nikada ne bih rekao *E, da mi je da ga vidim jos jednom*. Ima toliko boljih filmova kiji drze paznju od prve sekvence, da je Whiplash u odnosu na njih potpuno deciji.
pre 2 godine
Ja sam izgleda jedina kojoj se Parasite uopšte ne dopada. Meni je dosadan. Ali, to je samo moje lično mišljenje.
pre 2 godine
Po recenzijama, ocenama i komentarima ispada da sam ja jedini kome je Whiplash bio dosadan
pre 2 godine
Po ovoj listi Hičkok, Anri Žorž Kluzo, Šabrol, De Palma i mnogi drugi kao da nikada nisu postojali. Jedino što valja na ovoj listi je Parazit, ostalo uopšte nije vredno pomena. Mogu samo reći da jedan Pekinpoov Straw Dogs lagano razbija sve ove filmove.
pre 2 godine
Sve sve ali get out, mislim pliz
pre 2 godine
Moj predlog za ovu listu je Milioner iz blata (Slumdog millionaire).
pre 2 godine
Jedino Whiplash
pre 2 godine
A Heat iz 1995, ništa, a? Al Paćino, De Niro, Val Kilmer...ja sam ga gledao u jednom dahu.
pre 2 godine
kome je whiplash dosadan taj ne treba da se hvali svojim neiskustvom i mladoscu. to kod filmofila nije plus. idite gledajte marvelove i diznijeve produkcije.
pre 2 godine
Napraviti ovaku listu, a da njoj nema filmova kao što su "Treći čovek" Karola Rida ili Skorcezeovog "Zatvorenog ostrva", je, blago rečeno - neozbiljno.
pre 2 godine
1. Life of Pi (2012)
2. Lion (2016)
3. The lives of others (2006)
4. The hunt (2012)
5. intouchables (2011)
6. The body (2012)
7. Wild tales (2014)
8. Secret in their eyes (2009)
9. Incendies (2010)
10.The invisible guest (2016)
pre 2 godine
Odgledao sve, nisu loši filmovi ali ima mnogo boljih filmova koji drže pažnju, ne bih izdvajao nijedan posebno. Od serija, to su definitivno "Prison Break" i "Lost". U Prison Break-u je bukvalno svaki sekund serije zanimljiv, skoro da u 5 sezona
nema ni ljubavnih scena, toliko je uvijek napeto, neizvjesno i puno preokreta.
pre 2 godine
Get out sam pokušao gledati 3 puta. Najveći smor ikad od filma. Treći put sam premotavo do kraja. Iako sam znao šta će biti na kraju. Ostali filmovi su ok.
pre 2 godine
Whiplash i Birdman najbolji filmovi koje sam pogledala u poslednjih 5 godina.
pre 2 godine
Get out nije nista specijalno i provali se brzo o cemu se radi. Ne zasluzuje da bude ni blizu liste. Bas ni blizu.
Nesto slicno je Skeleton key koji je mnogo bolji.
pre 2 godine
Sve ok osim Get out.
A ja bih preporucio jos: DELO BEZ UMETNIKA (nemacki); KAPERNAUM (libanski); 1917 (engleski); ZEMLJA MEDA (makedonski); PANOV LAVIRINT (meksicko/spanski); SAULOV SIN (madjarski); LEVIJATAN (ruski).
pre 2 godine
Whiplash je stvarno filmčina. Za ostale, ne znam.
pre 2 godine
"Gone Girl" je na prvi pogled dobar film. Zapravo je razvučen, bez poente na kraju i apsolutno nerealan, što se tiče policijske procedure, a pogotovo FBI-ja. Neću ljudima da spojlujem film, ali onakvu istragu i zaključak ne bi odradili ni kursisti iz Prćilovice, a kamoli federalni agenti za slučaj nestanka/ubistva. Bukvalno vređanje inteligencije. Ostatak priče je takođe pun rupa.
pre 2 godine
The Descent pa 10 mesta prazno. Posle toga odete u neku pecinu s ekipom.
pre 2 godine
Whiplash je jedini film koji sam u poslednjih nekoliko godina odgledao vise puta. osim fenomenalne glume sporednog glumca govori i o kompleksnosti jazz muzike, a posebno sviranja na bubnjevima koji su osnova kompozicije. preporucio bih i film bird man za koji je komponovao muziku, po meni najbolji bubnjar na svijetu antonio sanches.
pre 2 godine
Šesto čulo ...
pre 2 godine
Ja kad objavim svoj film isto necete treptati, pogotovo muskarci.
pre 2 godine
Tesna koža 4 ?
pre 2 godine
Nisam razumeo poentu ove liste. Jel neko razumeo?
pre 2 godine
fight klub
pre 2 godine
Ne znam,ja kada sam bio u pubertetu za Novu Godinu tamo posle 1h uvek je bio nekih filmova zbog kojih nisam trepnuo.Danas je pojavom interneta mnogo lakše, biraš ša želiš i posle nekog vremena se treperi normalno.
pre 2 godine
whiplash najbolji film ever!!!
pre 2 godine
U ovu listu zaboravili su da stave film "Nightcrawler". Priča se bavi čovekom koji juri da snimi saobraćajne nesreće i to proda tv kućama. Film je znači potpuno ludilo u koje Džejk Gilenhal odigra i više nego maestralno. Film neki kritičari vole da porede sa modernom verzijom "Taksiste" Martina Skorsezea. Pokazuje kakvih sve čudnih likova ima u velikim gradovima i kako urbani način života utiče na njih. I potpuno su u pravu jer film od početka do kraja ti drži pažnju.
pre 2 godine
Dakle, Aron je, zaista, veliki ljubitelj filmova i uvek volim da pročitam njegovu recenziju na takve teme. Samo napred, Aron!
pre 2 godine
Vudi Alenovi filmovi su uglavnom takvi, ako imate sirinu duha da "pretrpite" njegove filozofska lutanja koja se uglavnom zavrse komicno.
pre 2 godine
Ako vec pricamo da necemo trepnuti do kraja filma onda fali Uncut gems,nijedan sa ove liste nije mu ni prici
pre 2 godine
Pridružujem se preporuci za "Nightcrawler". Totalno menja perspektivu onoga što svi zamišljamo kao LA.
pre 2 godine
Bas htedoh reci. Od ovih ovde Whiplash ubedljivo najbolji. Kome se ne svidja uvek ima Spiderman i Venom.
pre 2 godine
Meni je recimo "Arrival" jedan od boljih filmova u zadnjih nekoliko godina,možda i najbolji. Ko nije odgledao neka obavezno pogleda jer film je remek djelo,ideja filma je brutalna,film je zaista remek djelo.
pre 2 godine
Атлас облака - невероватан филм у сваком смислу
pre 2 godine
Contratiempo...топла препорука...
pre 2 godine
The Wife jedna od najboljih psiholoskih drama. Napetost, dubina i bogatstvo likova kakvi se retko mogu uhvatiti u 90 minuta, bez ikakvog preterivanja ili patetike, bez elemenata horora da drze paznju. Jedna mala ljudska drama koja je upravo zato što je mala, zato što je skrivena - strašna.
I naravno, nenadmasiva Glen Klouz.
pre 2 godine
Nista specijalno ima mnogo boljih filmova...
pre 2 godine
Osmicu živim, ne moram da je gledam. Mnogo je poremećenih kod nas.
pre 2 godine
Ne budite smesni!
pre 2 godine
@aron
Potpisujem sve sto si rekao za Parazit. Remek-delo iz prebogate juznokorejske filmske tradicije.
pre 2 godine
Korejski su mi omiljeni. Sluskinja fantastican a skoro sam naletela na Antebellum koji mi je bio zanimljiv.
pre 2 godine
Ubistvo u Orijent ekspresu.
pre 2 godine
(Aron, 04. jun 2021 09:06)
daj neke preporuke
pre 2 godine
Preporucio bih film "wind river", kraj filma je brutalan.
pre 2 godine
Meni je najbolji film svih vremena iranski , "Deca neba", svaki put,mada znam napamet replike, me dirne u srce i pustim suzu!
pre 2 godine
The Invisible Guest
pre 2 godine
@Mata Pa ne menja ti percepciju vec ti pokazuje samo i jednu drugu stranu megapolisa kao sto je LA,nisu te stvari iz filma vise zastupljene u realnosti od onoga kakvog ga svi zamisljamo a neki i znamo,svasta.
pre 2 godine
@lol Desent je humoristička fikcija. Svako ko se time bavi je umirao od smeha koliko tu gluposti ima. Misli se na sam način istraŸivanja speleo objekata.
pre 2 godine
Za razliku od liste iz clanka, mislim da ima zanimljivijih predloga u komentarima.
Ubacio bih i moj predlog, Tornatoreov film iz 2013, "The Best Offer". Izuzetno dobro razvijena prica koja vas iz jednog sporog ritma dogadjanja uvodi u pomalo tajanstvenu pricu koja postepeno postaje sve dramaticnija i tajanstvenija, a zavrsetak filma je besprekorno zanimljiv i sokantan.
U listi je naveden film Skriveno lice (La Cara Oculta). Vidim da ga niko ne komentarise. Izuzetno interesantan i dobar film, moja preporuka da ga pogledate.
pre 2 godine
The Best Offer, Frailty, Shutter Island, The Usual Suspects, The Prestige, Fallen, Devil, Sunchaser... Ima ih mnogo zanimljivih.
pre 2 godine
Klasicno ostvarenje Glena Forda iz 1964 "3000 milja do Oregona".
54 Komentari
Sortiraj po: