Ponedeljak, 08.02.2021.

13:10

"Dara" je najgledaniji film u Americi - na osnovu prosečne zarade u bioskopima

Izvor: B92

"Dara" je najgledaniji film u Americi - na osnovu proseène zarade u bioskopima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Gost gost gostic

pre 3 godine

Nismo isti, definitivno! Mi imamo hajduciju, balkanske i svetske ratove, samo i samo oslobodilacke ratove i herojske pobede, uvek na strani pravde i pobede. Oni imaju konjusarenje svetskim silama, gubljenje ratova, logore za decu i u novijoj istoriji proterivanje civila...

Violeta

pre 3 godine

Hvala Bogu da je vise snimljen film o tom paklu "Jasenovcu". Toliko se cutalo o tome da je to sramota. Taj maleni zao i pakostan hrvatski narod je cinio velika zlodela, a mi smo ih cutanjem stitili. Ne znam zbog cega? Duzni smo da govorimo i to veoma glasno, zbog svih nevinih zrtava.

Varazdinac

pre 3 godine

Ja sam prosjecni hrvat, zagorec. Smatram se čovjekom dijaloga, čitam i srpske i hrvatske povijesne izvore: Ekmečića, Dimića, Goldsteina, Klasnica, Jakovinu. Iako nisam pogledao film, vjerujem da je scenarij pisan po istinitoj priči. I svakako ću pogledati film. Protivim se beatifikaciji Stepinca, čak štoviše smatram ga prijetvornom kukavicom, također sramotno je da se HKC nije ispričala za svoju sramotnu ulogu u ndh. Prezirem sve povijesne revizioniste, i svako umanjivanje i preuveličavanje žrtava nema smisla jer nas udaljava od istine i međusobnog razumijevanja. Svaku informaciju o ovoj temi potrebno je provjeriti iz više pouzdanih izvora.

Dejan

pre 3 godine

Ocekuju da stanemo iza filma da ga branimo a jos ga niko u Srbiji nije video. Pa ne mogu ja da kazem da je dobro nesto sto nisam video. Sto se mene tice, mozda su kriticari u pravu.. A ja ne znam, nisam video film

lezilebovski

pre 3 godine

sve filmofili i nacionalno zadrti polu-ljudi...
nije nuzno da je film umetnicki dobar ako je tema emotivno osetljiva za neki deo populacije...
realno, film je tesko smece ali s druge strane zadire u nacionalna osecanja naroda koji je preziveo ovakve stvari i tu se zavrsava svaka prica o filmu i dobrim namerama rezisera koji je svestan toga....

Mirko

pre 3 godine

Ovima što spominju najmanje 700.000 ubijenih Srba u Jasenovcu preporučujem da pročitaju knjigu Dr. Bogoljuba Kocovića (inače Srbin, živio u Beogradu) iz 1985. o žrtvama II svjetskog rata u Jugoslaviji. Uzimajući u obzir moguće greške, Kocović je utvrdio da je u II svjetskom ratu ukupno od svih uzroka izazvanih ratom život izgubilo 452.000 do 528.000 Srba. Tu su sve žrtve: poginuli partizani, četnici, jugoslavenski vojnici, ubijeni civili, oni koji su umrli od gladi i bolesti izazvane ratom, itd. Inače, Dr. Kocović bio je ekspert Ujedinjenih naroda za migracije i gubitke stanovništva.

Bob

pre 3 godine

Da nisu lobirani kriticari u "znamenitim casopisima" opisali film kao istorisku izmisljotinu i zadrzali se na samom kvalitetu filma verovatno se ne bi ni pisalo o njemu. Problem nije u filmu nego sto je politika bivse YU zarad tada prividne stablnosti bila da se ne podriva bratstvo i jedinstvo. Pa je takav geonocid ostao istoriski u okviru YU, nepoznat u zapadnim mediskim okvirima sem kao istoriska cinjenica sto danas nikome nije bitno sem ako Jevreji ne snimaju isti. Zato se sve nama i ponovilo 90tih jer pravog pomirenja nikada nije bilo. Sada je nebitno kako ce da prodje film ali treba zatalasati, skrenuti paznju i svaki buduci film pribliziti njihovom Inglorious Bastards trzistu.

Ja ustadoh oni ustase

pre 3 godine

Rvati su bolestan narod. To dokazuju i ovde svojim komentarima. A jasenovac je bio samo deo toga sta su radili. Najbolesnije je sto se oni time dice.

Redatelj

pre 3 godine

Svakako je to veliki uspeh i zasluzeno za jedan srpski film u SAD.
Ali se pitam, da li gledaoci koji su videli film u SAD, znaju, o cemu se tu
radi, jer sam siguran, da mnogi od njih nikada nisu culi za ovaj strasan
logor Jasenovac, a jos manje gde se on nalzio i zasto su pojedine
grupe drugih nacionalnosti ovde ubijani na najsvirepiji nacin. Nadam se,
da je to u uvodu filma i receno.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

@Neutralan
Nadam se da ustastvo nema uporiste kod Hrvata?
Ko bese reko od ustasa koliko treba da pobijemo Srba da prestanete da nas zovete bracom?

Pa trecina Hrvata je zadojeno ustastvom, trecina to ponekad upraznjava zbog folklora a trecina negira genocid u NDH i neki Srbi se i dalje nadaju.
Ne mogu da budem siguran da li je bas 700 hiljada stradalo u Jasenovcu ili u celoj NDH ali za ljubav Titu smo to gurnuli pod tepih da bi 91ve opet izaslo.
Samo bi voleo da jedan Hrvat i najveci ustasa smisli odgovor cime su od njih Srbi zasluzili takav pokolj jer Srbi nisu do 41 nikada ubijali Hrvate bar ne da je ih bilo stotinu ili hiljadu osim ako ne racunaju Cer i Tekeris.

Neko

pre 3 godine

Pročitao sam negde da su kreatori ovog filma morali da paze i da film bude gledljiv, to jest da su svesno izbegli da prikažu sijaset drugih bestijalnih načina ubijanja koji su se dešavali u tom logoru. Jer, kažu tako, publika ne bi izdržala da gleda ceo film do kraja.
Mislim da je to velika greška. Baš takav film i treba snimiti i prikazati. Ogoliti istinu do samog kraja. Jer je jedino takva ogoljena istina prava istina. Sve ostalo je samo imitacija istine.
Toliko.

Neutralan

pre 3 godine

Dara iz Jasenovca je film u kojem nisu prikazana najveća zverstva ustasa. Dugo se razmišljalo da li da se sve prikaze ili da se ide na mekšu verziju, ali u potpunosti zasnovano na činjenicama. Ne razumem nijednog Hrvata koji se buni sem ako nije neko ko sebe smatra ustasom. Film prikazuje jasnu razliku između Hrvata i ustasa u tom vremenu, pokazuje šta su ustase radile Srbima, Romima, Jevrejima i svima drugima koji nisu bili uz njih. Istorijski gledano film je precizan i vrlo koncizan sa dramaturgijom naravno. Ja se nadam da ovo Hrvata sto pljuje film na slepo ima malo i da ustastvo tamo ipak nema potporu kako se da videti kroz razne komentare. Film je potresan, ali će biti dobar kao brz pregled jednog mračnog perioda jednog rezima u WW2.

Немања

pre 3 godine

Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)

Иване, нису нама Оскари битни. Али ту већ улазимо у дубоке разлике због којих сте ви - ви, а ми - ми. Зато не дамо Косово и зато нисмо потрчали у Нато.
(Јабучило, 08. februar 2021 14:56)

Браво за коментар, волим када је неко поносан на то ко је и одакле је. Никада нећемо признати Косово и никада нећемо приступити злочиначкој нато организацији, и будемо ли тако размишљали као нација, заслужићемо да нам се врати Косово. Молим да ми се објави коментар.

šunka slanina

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

I jedan drugi moraju da se uvedu kao obavezni i u Srpskim i u Hrvatskim školama. Ni Srebrenica ni Jasenovac i Jastrebarsko jedini logor za decu ne sme da se zaboravi .

Nino

pre 3 godine

U koliko bioskopa se prikazivao film? Ja sam hteo da pogledam za vikend film se prikazivao u bioskopu u Denver Kolirado, živim u NYC. Bila po jedna projekcija u par gradiva došli Srbi da pogledaju. Nemam ništa pritiv filma, naprotiv gleda mi se, ali ovakve vesti daju građanstvu potpuno pogrešnu sliku o filmu i našoj poziciji u svetu. Lože vas u podrumu ko kod Kuste.

Mikac

pre 3 godine

Inače koliko ja znam Hrvati imaju čak DVA kandidata za Oskara? Šta to niti ne sme da se kaže? Pa oni su onda Regionalni lider u filmskoj industrinji?

inat

pre 3 godine

“Sacuvaj nas Boze,kuge,gladi i Hrvata”....ne,nije ovo nasa izreka-nego izreka nastala u Nemackoj pre 300 godina kad su oni iskusilineopisiva zverstva ovih katolickih Talibana.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Treba pokusati prikazati istoriju na zapadu ali i sirom sveta.
Bespotrebno je dizanje tenzije ta Oskara i zavaravati narod jer kako posle SAD i NATO da objasne da su se ti zli Srbi bojali da im se istorija ponovi a da su oni pomogli da se svi objektivni interesi Srba gaze vec tri decenije.

GranateNaHrwate

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Nema vecih komedijasa od komsija koji misle da ce naterati nekog da pomisli da ovo pise Srbin samo zato sto je ubacio BRE :) Smesan si rvat :D

Nebojša

pre 3 godine

Ovo sa gledaocima je realno kao i ocena 9.7 na imdb. Na imdb su glasali samo Srbi (i Hrvati), a u bioskope u Americi su išli većinom Srbi jer se film emitira samo u gradovima gde ima Srba. Jer sve je to biznis.

Marko USA

pre 3 godine

Vidim da se manipulise sa "Rotten tomatoes" izvestajem? Prvo, the "Tomatometer" score je 58%, sto je interna ocena filma. Drugo, the "Audience score" je 89%, sto je ocena publike. A uporedjivati sa bosanskim je neukusno, jer ljudske muke se ne uporedju. Treba postovati svacije, male il' velike. Muka je muka.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Treba pokusati prikazati istoriju na zapadu ali i sirom sveta.
Bespotrebno je dizanje tenzije ta Oskara i zavaravati narod jer kako posle SAD i NATO da objasne da su se ti zli Srbi bojali da im se istorija ponovi a da su oni pomogli da se svi objektivni interesi Srba gaze vec tri decenije.

Prava Bosanka

pre 3 godine

Cim smo trigerovali razne Hrvate, pa one druge i trece znaci da istina uvek boli ali nadje svoj put. Ja priznajem svacije zrtve i ne dam na svoje, a doticne komsije su emisiji izjavili da je Jasenovac bio logor za spasavanje dece sa Kozare. Kako nisu spasavali onda Hr decu? Bolesti nema kraja i vredjanju nasih svetih zrtvi. Mojih 7 predaka je pobijeno u Jasenovcu(Bosanski Novi rodom) i ne treba mi nikakav Amer i Jevrej da mi prica O MOJOJ ISTORIJI!

posmatracica sa strane

pre 3 godine

trebalo nam je skoro pa jedan vek da naucimo nesto od amera. Kraljevi su marketinga. Zato ovako mora. A malo smo unapredili njihov pristup, ovo nase je bar istina. Unapredili u moralnom smislu, u smislu "cilj ne bira sredstva" su 6 klasa ispred nas i licno se nadam da ih nikada necemo dostići.

kraja

pre 3 godine

"Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?"

...imas sve u jasenovcu u memorijalnom muzeju...
...hiljade imena svetli iznad i oko tebe, pa ti se malo smuci, a posle kazes i "samo toliko"...

...a sto se tomato scora tice - https://www.rottentomatoes.com/m/dara_of_jasenovac

прле

pre 3 godine

Без Нетфликса или ХБО нема пробоја на западно тржиште!

Ово је можда и једини начин како просечном човеку у 2021 години који се не интересује за историју и чињенице, представити истину!

Србија мора у ово улагати, требало би уложити у филмове о Јесеновцу-првом светском рату и рату против Османлија много више. Кључ је ангажовати неке од Холивудских звезда, само да би филм продрао у масу!
Да да, знам и слажем се треба нам и боље болнице, вртићи, школе, радна места али и ово је потребно!

boki_marad

pre 3 godine

Без Нетфликса или ХБО нема пробоја на западно тржиште!

Ово је можда и једини начин како просечном човеку у 2021 години који се не интересује за историју и чињенице, представити истину!

Србија мора у ово улагати, требало би уложити у филмове о Јесеновцу-првом светском рату и рату против Османлија много више. Кључ је ангажовати неке од Холивудских звезда, само да би филм продрао у масу!
Да да, знам и слажем се треба нам и боље болнице, вртићи, школе, радна места али и ово је потребно!
(прле, 8. februar 2021 15:04)

ma to nam treba, sve da uložimo u to, cela država da glumi, ima nezaposlenost da padne na 0%, biće od toga posle i para za SMS-ove kad se budemo lečili preko i za gas maske, pošto ćemo od vazduha još malo da skapavamo na licu mesta, al samo filmove da snimimo.

Nova sreća

pre 3 godine

Film treba da odgleda svaki Hrvat...
Da vidi i da se stidi, kao što se ja stidim kada neko pomene Srebrenicu.
To nije za poređenje, u Jasenovcu su ljudi ubijani planski, svi bez razlike, na desetine hiljada kao deo državne politike, u Srebrenici vojnici iz osvete za ubijane civile oko Srebrenice, njih 1,5 hiljada, ali ipak stid me je...

Artur

pre 3 godine

Necemo se valjda porediti sa jednom nacijom, kojoj je jedina bitka, jedina pobeda, jedini uspeh kao nacije sto su proterali 250000 Srba, zapalili, pobili u 21 veku, a jos se time dice, ponose, zamislite vi to.

Pera

pre 3 godine

Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?
(Don, 8. februar 2021 13:48)

Verovatno ima jevrejska organizacija koja se bavi Holokaustom, posto su sa njima saradjivali da bi sve bilo na zasnovanim cinjenicama. Imamo i spisak srpske dece kojima se naser oric i njegovi sekli ruke. Aide bjazi sad.

knez

pre 3 godine

Ko o čemu Srbi o prošlosti i mitovima kao i uvek.
Hrvati uopste ne negiraju Jasjenovac.Nego odaju počast svake godine uljudno i pošteno.
Pišete i pravite se kao da nikad niko nije čuo za Jasjenovac. A i danas dan imate skolske izlete .Kao sto su bili i u Titovo vrijeme.
I sam sa bio tamo vec 1984g.
I sve ovo sto se danas prica kako je bilo.,tako se i pre pričalo i pisalo!!
Ali nekima to nije dovoljno.
Ljudi u europi i svijetu se bave boljim zivotom,a mi se vraćamo jos uvijek u 15 vek brate.Englezi ,Nemci i Fracuzi zajedno imaju 9 miliona zrtava izmedu sebe.Ali ne čačkaju mečku ko mi.Nego su danas naj veći prijatelji.A nemaju ni isto potomstvo ni isti jezik kao mi .
Mi smo bednici i tako ce i ostati za sve veke vekova. Amen!!!!
A zasto zato sto ucimo decu da mrze jos u detinjstvu.
Umesto da postuju i vole ne svoje komsije, nege svoju grupu naroda.
SLAVENE jesu li oni Hrvati ,Srbi,Slovenci Bosanci ili bilo
sta drugo. Nebitno, dali smo se ikada zapitali zasto vera a neznamo da prastamo.

Milan

pre 3 godine

Za one koji ne znaju da racunaju, a ima komsija vidim... Dara iz Jasenovca je u proseku prestigla "the little things" za 80 000 dolara, a tek je treci dan i za sada se prikazuje samo u 12 biskopa.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Lako je imati najveću zaradu, kad naš film bioskope najmanje košta..
teško da istu cenu plaćaju navedeni filmovi i Dana..
(Dule, 08. februar 2021 13:48)

Koja Dana?

nikolas

pre 3 godine

Jel' prođe jedan dan bez vesti o ovom filmu. Medijska i propagandna mašinerija u punom jeku. Ostavite kritičarima, stručnjacima i gledaocima da osete i ocene film. Voleo bih sa je snimljen najbolji mogući film o zločinima u Jasenovcu, ali bez uticaja dnevne politike.

Arch Enemy

pre 3 godine

Ivan ZG
Nije lijepo od tebe i jednog Purgera jer uvijek sam vas smatrao za gospodu, buraz ne znam čemu takav comment od tebe, Jasenovac je bio pakao i nadam se da se više nikad neće nikome ponovit, imaj malo razumijevanja za ono što je doživio Srpski narod za vrijeme NDH,želim ti svako dobro u vremenu koje dolazi!

a

pre 3 godine

Za ove što upoređuju Jasenovac i Srebrenicu.Pogledajte sudbinu
Aleksandra Dorina,švajcarca,koji se usudio da prikaže istinu.
A mogu i Dobrovoljačka,Tuzlanska kolona,hrvatsko cvijeće,....

Laki

pre 3 godine

Ja pročitao da je najgledaniji bosanski Kuda ideš Aida. Drama o Srebrenici i o porodici prevoditeljice za mirovne snage UN u BiH.
(Amir, 8. februar 2021 13:58) # Link komentara

Momak, ne radi se o takmicenju. O nasim zrtvama vec deceninjama niko nije smeo ni da pisne. Nego napravicemo film i o Naseru Oricu pa ces da uzivas u vasem pre srebrenickom ambijentu. Aide sad bjazi.

djuro

pre 3 godine

@Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)



Moguće? Ko zna?
Svakako film je odličan i dobro uradjen..
Sa svim efektima..
Nego nikad nam ne reče Ivane, koja ti je krsna slava?

Miloš Bgd

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Kad bude vest o filmu iz Srebrenice komentarisaćemo film iz Srebrenice, ali u svakom slučaju to nam neće smetnuti misli sa jedinog pravog genocida na ovim prostorima, a to je genocid u NDH i Jasenovcu.

Boža taksista

pre 3 godine

Sve pohvale Gagi Antonijeviću i predlog da se snimi i serija od više epizoda kako bi većina stanovništva videla šta se događalo u NDH.Ovako film će neko videti,većine ne, a sve treba emitovati na svim TV sa nac.frekvencijom jer omladina nije upoznata sa nedelima koljača iz Jasenovca.

djuro

pre 3 godine

@Ja pročitao da je najgledaniji bosanski Kuda ideš Aida. Drama o Srebrenici i o porodici prevoditeljice za mirovne snage UN u BiH.
(Amir, 08. februar 2021 13:58)



Sa kim se ti svadjas i dopisuješ?

Ne uspjeli trzaji

pre 3 godine

ti koji pitas mislis na onaj film laz o Srebrenici, pa ni angazman Holivuda vam nije puno pomogao jer ono sto je laz za vijeka je laz

Milan

pre 3 godine

Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?
(Don, 8. februar 2021 13:48)

Ima spisak imena masakriranih u Jasenovackim kampovima, otuda zvanicna cifra u Srba oko 100 000. Tu nisu uracunati pokolji kao sto su Prebilovci i tela bacana u jame i Savu, kao i oni od kojih su pravili sapune.

Šumadinac91

pre 3 godine

Ljube

Slažem se a najveća je mitomanija o nekom Blajburgu, ali to neke mitomane sa fašistički obeležjima ne sprečava da mitomanišu.

Јабучило

pre 3 godine

Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)

Иване, нису нама Оскари битни. Али ту већ улазимо у дубоке разлике због којих сте ви - ви, а ми - ми. Зато не дамо Косово и зато нисмо потрчали у Нато.

Igor

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Ne.. al jesam gledao Gospodara Prstenova i Hobita.. to je tu negde ista fantazija, samo mnogo bolja prica kod Tolkina.

Ivan

pre 3 godine

Samo zaboravište napomenuti da je prikazivan jedino u Čikagu gde je najveća srpska dijaspora, još ona, pobegla posle II.sv rata. I na ta tri bioskopa gde je prikazan će i ostati. Pitajte za zaradu nakon dva tri meseca

Milan Kosanovic

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45) # Link komentara

Jesam ja, nije ni blizu onog o Kravicama npr. Imate na youtube ako vas zanima.

peronospora

pre 3 godine

"Najgledaniji po bioskopu? A u koliko bioskopa se prikazuje?"
(NikolaKG80, 8. februar 2021 13:46)

Prikazuje se u 12 kina, ukupna zarada je 15.011 USD i nalazi se na zadnjem mjestu navedene liste. Za usporedbu, "Little things" prikazan je u 2.206 kina a ukupna mu je zarada 2.100.000 USD. Reći da je Dara najgledaniji film prema ovim podacima je zbilja bez komentara.
Što se Rotten Tomatoes tiče, stručna ocjena je 58% a ovdje navedenih 88% je ocjena gledatelja odnosno dokaz da i Srbi imaju internet.
Ili ukratko, svi postulati Dobrice Ćosića u punom sjaju.

my way

pre 3 godine

Kao sto rekoh, samo ce ova prasina podici interesovanje za film. Ne cudi me i sto je mladi najvise gledaju. Kada se oko necega na drustvenim mrezama napravi pompa, to tako biva.

my way

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 08. februar 2021 13:45)

Ima li u njemu Nasera Orica i njegovih visegodisnjih srebrenickih poduhvata? Ima li zestokih sukoba u kojima je hiljade stradalo? Ili u Srebrenici neduzna raja i jarani, a zli Srbi bez razloga usetali i nevine muskarce koji niti su jeli nit luk mirisali pobili?

rale

pre 3 godine

Oskara neće dobiti, ali će promeniti mnoga shvatanja i razmišljanja zapadnjaka.
Bravo za ekipu koja je radila na filmu, šta reći sem naklon do zemlje.

rale

pre 3 godine

Oskara neće dobiti, ali će promeniti mnoga shvatanja i razmišljanja zapadnjaka.
Bravo za ekipu koja je radila na filmu, šta reći sem naklon do zemlje.

Igor

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Ne.. al jesam gledao Gospodara Prstenova i Hobita.. to je tu negde ista fantazija, samo mnogo bolja prica kod Tolkina.

Laki

pre 3 godine

Ja pročitao da je najgledaniji bosanski Kuda ideš Aida. Drama o Srebrenici i o porodici prevoditeljice za mirovne snage UN u BiH.
(Amir, 8. februar 2021 13:58) # Link komentara

Momak, ne radi se o takmicenju. O nasim zrtvama vec deceninjama niko nije smeo ni da pisne. Nego napravicemo film i o Naseru Oricu pa ces da uzivas u vasem pre srebrenickom ambijentu. Aide sad bjazi.

my way

pre 3 godine

Kao sto rekoh, samo ce ova prasina podici interesovanje za film. Ne cudi me i sto je mladi najvise gledaju. Kada se oko necega na drustvenim mrezama napravi pompa, to tako biva.

Јабучило

pre 3 godine

Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)

Иване, нису нама Оскари битни. Али ту већ улазимо у дубоке разлике због којих сте ви - ви, а ми - ми. Зато не дамо Косово и зато нисмо потрчали у Нато.

Arch Enemy

pre 3 godine

Ivan ZG
Nije lijepo od tebe i jednog Purgera jer uvijek sam vas smatrao za gospodu, buraz ne znam čemu takav comment od tebe, Jasenovac je bio pakao i nadam se da se više nikad neće nikome ponovit, imaj malo razumijevanja za ono što je doživio Srpski narod za vrijeme NDH,želim ti svako dobro u vremenu koje dolazi!

a

pre 3 godine

Za ove što upoređuju Jasenovac i Srebrenicu.Pogledajte sudbinu
Aleksandra Dorina,švajcarca,koji se usudio da prikaže istinu.
A mogu i Dobrovoljačka,Tuzlanska kolona,hrvatsko cvijeće,....

прле

pre 3 godine

Без Нетфликса или ХБО нема пробоја на западно тржиште!

Ово је можда и једини начин како просечном човеку у 2021 години који се не интересује за историју и чињенице, представити истину!

Србија мора у ово улагати, требало би уложити у филмове о Јесеновцу-првом светском рату и рату против Османлија много више. Кључ је ангажовати неке од Холивудских звезда, само да би филм продрао у масу!
Да да, знам и слажем се треба нам и боље болнице, вртићи, школе, радна места али и ово је потребно!

peronospora

pre 3 godine

"Najgledaniji po bioskopu? A u koliko bioskopa se prikazuje?"
(NikolaKG80, 8. februar 2021 13:46)

Prikazuje se u 12 kina, ukupna zarada je 15.011 USD i nalazi se na zadnjem mjestu navedene liste. Za usporedbu, "Little things" prikazan je u 2.206 kina a ukupna mu je zarada 2.100.000 USD. Reći da je Dara najgledaniji film prema ovim podacima je zbilja bez komentara.
Što se Rotten Tomatoes tiče, stručna ocjena je 58% a ovdje navedenih 88% je ocjena gledatelja odnosno dokaz da i Srbi imaju internet.
Ili ukratko, svi postulati Dobrice Ćosića u punom sjaju.

djuro

pre 3 godine

@Ja pročitao da je najgledaniji bosanski Kuda ideš Aida. Drama o Srebrenici i o porodici prevoditeljice za mirovne snage UN u BiH.
(Amir, 08. februar 2021 13:58)



Sa kim se ti svadjas i dopisuješ?

Milan Kosanovic

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45) # Link komentara

Jesam ja, nije ni blizu onog o Kravicama npr. Imate na youtube ako vas zanima.

Pera

pre 3 godine

Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?
(Don, 8. februar 2021 13:48)

Verovatno ima jevrejska organizacija koja se bavi Holokaustom, posto su sa njima saradjivali da bi sve bilo na zasnovanim cinjenicama. Imamo i spisak srpske dece kojima se naser oric i njegovi sekli ruke. Aide bjazi sad.

Boža taksista

pre 3 godine

Sve pohvale Gagi Antonijeviću i predlog da se snimi i serija od više epizoda kako bi većina stanovništva videla šta se događalo u NDH.Ovako film će neko videti,većine ne, a sve treba emitovati na svim TV sa nac.frekvencijom jer omladina nije upoznata sa nedelima koljača iz Jasenovca.

Ne uspjeli trzaji

pre 3 godine

ti koji pitas mislis na onaj film laz o Srebrenici, pa ni angazman Holivuda vam nije puno pomogao jer ono sto je laz za vijeka je laz

Neutralan

pre 3 godine

Dara iz Jasenovca je film u kojem nisu prikazana najveća zverstva ustasa. Dugo se razmišljalo da li da se sve prikaze ili da se ide na mekšu verziju, ali u potpunosti zasnovano na činjenicama. Ne razumem nijednog Hrvata koji se buni sem ako nije neko ko sebe smatra ustasom. Film prikazuje jasnu razliku između Hrvata i ustasa u tom vremenu, pokazuje šta su ustase radile Srbima, Romima, Jevrejima i svima drugima koji nisu bili uz njih. Istorijski gledano film je precizan i vrlo koncizan sa dramaturgijom naravno. Ja se nadam da ovo Hrvata sto pljuje film na slepo ima malo i da ustastvo tamo ipak nema potporu kako se da videti kroz razne komentare. Film je potresan, ali će biti dobar kao brz pregled jednog mračnog perioda jednog rezima u WW2.

Miloš Bgd

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Kad bude vest o filmu iz Srebrenice komentarisaćemo film iz Srebrenice, ali u svakom slučaju to nam neće smetnuti misli sa jedinog pravog genocida na ovim prostorima, a to je genocid u NDH i Jasenovcu.

Milan

pre 3 godine

Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?
(Don, 8. februar 2021 13:48)

Ima spisak imena masakriranih u Jasenovackim kampovima, otuda zvanicna cifra u Srba oko 100 000. Tu nisu uracunati pokolji kao sto su Prebilovci i tela bacana u jame i Savu, kao i oni od kojih su pravili sapune.

Šumadinac91

pre 3 godine

Ljube

Slažem se a najveća je mitomanija o nekom Blajburgu, ali to neke mitomane sa fašistički obeležjima ne sprečava da mitomanišu.

Ja ustadoh oni ustase

pre 3 godine

Rvati su bolestan narod. To dokazuju i ovde svojim komentarima. A jasenovac je bio samo deo toga sta su radili. Najbolesnije je sto se oni time dice.

kraja

pre 3 godine

"Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?"

...imas sve u jasenovcu u memorijalnom muzeju...
...hiljade imena svetli iznad i oko tebe, pa ti se malo smuci, a posle kazes i "samo toliko"...

...a sto se tomato scora tice - https://www.rottentomatoes.com/m/dara_of_jasenovac

inat

pre 3 godine

“Sacuvaj nas Boze,kuge,gladi i Hrvata”....ne,nije ovo nasa izreka-nego izreka nastala u Nemackoj pre 300 godina kad su oni iskusilineopisiva zverstva ovih katolickih Talibana.

Marko USA

pre 3 godine

Vidim da se manipulise sa "Rotten tomatoes" izvestajem? Prvo, the "Tomatometer" score je 58%, sto je interna ocena filma. Drugo, the "Audience score" je 89%, sto je ocena publike. A uporedjivati sa bosanskim je neukusno, jer ljudske muke se ne uporedju. Treba postovati svacije, male il' velike. Muka je muka.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

@Neutralan
Nadam se da ustastvo nema uporiste kod Hrvata?
Ko bese reko od ustasa koliko treba da pobijemo Srba da prestanete da nas zovete bracom?

Pa trecina Hrvata je zadojeno ustastvom, trecina to ponekad upraznjava zbog folklora a trecina negira genocid u NDH i neki Srbi se i dalje nadaju.
Ne mogu da budem siguran da li je bas 700 hiljada stradalo u Jasenovcu ili u celoj NDH ali za ljubav Titu smo to gurnuli pod tepih da bi 91ve opet izaslo.
Samo bi voleo da jedan Hrvat i najveci ustasa smisli odgovor cime su od njih Srbi zasluzili takav pokolj jer Srbi nisu do 41 nikada ubijali Hrvate bar ne da je ih bilo stotinu ili hiljadu osim ako ne racunaju Cer i Tekeris.

Neko

pre 3 godine

Pročitao sam negde da su kreatori ovog filma morali da paze i da film bude gledljiv, to jest da su svesno izbegli da prikažu sijaset drugih bestijalnih načina ubijanja koji su se dešavali u tom logoru. Jer, kažu tako, publika ne bi izdržala da gleda ceo film do kraja.
Mislim da je to velika greška. Baš takav film i treba snimiti i prikazati. Ogoliti istinu do samog kraja. Jer je jedino takva ogoljena istina prava istina. Sve ostalo je samo imitacija istine.
Toliko.

djuro

pre 3 godine

@Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)



Moguće? Ko zna?
Svakako film je odličan i dobro uradjen..
Sa svim efektima..
Nego nikad nam ne reče Ivane, koja ti je krsna slava?

Nebojša

pre 3 godine

Ovo sa gledaocima je realno kao i ocena 9.7 na imdb. Na imdb su glasali samo Srbi (i Hrvati), a u bioskope u Americi su išli većinom Srbi jer se film emitira samo u gradovima gde ima Srba. Jer sve je to biznis.

GranateNaHrwate

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Nema vecih komedijasa od komsija koji misle da ce naterati nekog da pomisli da ovo pise Srbin samo zato sto je ubacio BRE :) Smesan si rvat :D

nikolas

pre 3 godine

Jel' prođe jedan dan bez vesti o ovom filmu. Medijska i propagandna mašinerija u punom jeku. Ostavite kritičarima, stručnjacima i gledaocima da osete i ocene film. Voleo bih sa je snimljen najbolji mogući film o zločinima u Jasenovcu, ali bez uticaja dnevne politike.

Ivan

pre 3 godine

Samo zaboravište napomenuti da je prikazivan jedino u Čikagu gde je najveća srpska dijaspora, još ona, pobegla posle II.sv rata. I na ta tri bioskopa gde je prikazan će i ostati. Pitajte za zaradu nakon dva tri meseca

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Lako je imati najveću zaradu, kad naš film bioskope najmanje košta..
teško da istu cenu plaćaju navedeni filmovi i Dana..
(Dule, 08. februar 2021 13:48)

Koja Dana?

Немања

pre 3 godine

Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)

Иване, нису нама Оскари битни. Али ту већ улазимо у дубоке разлике због којих сте ви - ви, а ми - ми. Зато не дамо Косово и зато нисмо потрчали у Нато.
(Јабучило, 08. februar 2021 14:56)

Браво за коментар, волим када је неко поносан на то ко је и одакле је. Никада нећемо признати Косово и никада нећемо приступити злочиначкој нато организацији, и будемо ли тако размишљали као нација, заслужићемо да нам се врати Косово. Молим да ми се објави коментар.

Nino

pre 3 godine

U koliko bioskopa se prikazivao film? Ja sam hteo da pogledam za vikend film se prikazivao u bioskopu u Denver Kolirado, živim u NYC. Bila po jedna projekcija u par gradiva došli Srbi da pogledaju. Nemam ništa pritiv filma, naprotiv gleda mi se, ali ovakve vesti daju građanstvu potpuno pogrešnu sliku o filmu i našoj poziciji u svetu. Lože vas u podrumu ko kod Kuste.

Redatelj

pre 3 godine

Svakako je to veliki uspeh i zasluzeno za jedan srpski film u SAD.
Ali se pitam, da li gledaoci koji su videli film u SAD, znaju, o cemu se tu
radi, jer sam siguran, da mnogi od njih nikada nisu culi za ovaj strasan
logor Jasenovac, a jos manje gde se on nalzio i zasto su pojedine
grupe drugih nacionalnosti ovde ubijani na najsvirepiji nacin. Nadam se,
da je to u uvodu filma i receno.

knez

pre 3 godine

Ko o čemu Srbi o prošlosti i mitovima kao i uvek.
Hrvati uopste ne negiraju Jasjenovac.Nego odaju počast svake godine uljudno i pošteno.
Pišete i pravite se kao da nikad niko nije čuo za Jasjenovac. A i danas dan imate skolske izlete .Kao sto su bili i u Titovo vrijeme.
I sam sa bio tamo vec 1984g.
I sve ovo sto se danas prica kako je bilo.,tako se i pre pričalo i pisalo!!
Ali nekima to nije dovoljno.
Ljudi u europi i svijetu se bave boljim zivotom,a mi se vraćamo jos uvijek u 15 vek brate.Englezi ,Nemci i Fracuzi zajedno imaju 9 miliona zrtava izmedu sebe.Ali ne čačkaju mečku ko mi.Nego su danas naj veći prijatelji.A nemaju ni isto potomstvo ni isti jezik kao mi .
Mi smo bednici i tako ce i ostati za sve veke vekova. Amen!!!!
A zasto zato sto ucimo decu da mrze jos u detinjstvu.
Umesto da postuju i vole ne svoje komsije, nege svoju grupu naroda.
SLAVENE jesu li oni Hrvati ,Srbi,Slovenci Bosanci ili bilo
sta drugo. Nebitno, dali smo se ikada zapitali zasto vera a neznamo da prastamo.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Treba pokusati prikazati istoriju na zapadu ali i sirom sveta.
Bespotrebno je dizanje tenzije ta Oskara i zavaravati narod jer kako posle SAD i NATO da objasne da su se ti zli Srbi bojali da im se istorija ponovi a da su oni pomogli da se svi objektivni interesi Srba gaze vec tri decenije.

Prava Bosanka

pre 3 godine

Cim smo trigerovali razne Hrvate, pa one druge i trece znaci da istina uvek boli ali nadje svoj put. Ja priznajem svacije zrtve i ne dam na svoje, a doticne komsije su emisiji izjavili da je Jasenovac bio logor za spasavanje dece sa Kozare. Kako nisu spasavali onda Hr decu? Bolesti nema kraja i vredjanju nasih svetih zrtvi. Mojih 7 predaka je pobijeno u Jasenovcu(Bosanski Novi rodom) i ne treba mi nikakav Amer i Jevrej da mi prica O MOJOJ ISTORIJI!

Artur

pre 3 godine

Necemo se valjda porediti sa jednom nacijom, kojoj je jedina bitka, jedina pobeda, jedini uspeh kao nacije sto su proterali 250000 Srba, zapalili, pobili u 21 veku, a jos se time dice, ponose, zamislite vi to.

Nova sreća

pre 3 godine

Film treba da odgleda svaki Hrvat...
Da vidi i da se stidi, kao što se ja stidim kada neko pomene Srebrenicu.
To nije za poređenje, u Jasenovcu su ljudi ubijani planski, svi bez razlike, na desetine hiljada kao deo državne politike, u Srebrenici vojnici iz osvete za ubijane civile oko Srebrenice, njih 1,5 hiljada, ali ipak stid me je...

Mikac

pre 3 godine

Inače koliko ja znam Hrvati imaju čak DVA kandidata za Oskara? Šta to niti ne sme da se kaže? Pa oni su onda Regionalni lider u filmskoj industrinji?

šunka slanina

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

I jedan drugi moraju da se uvedu kao obavezni i u Srpskim i u Hrvatskim školama. Ni Srebrenica ni Jasenovac i Jastrebarsko jedini logor za decu ne sme da se zaboravi .

Varazdinac

pre 3 godine

Ja sam prosjecni hrvat, zagorec. Smatram se čovjekom dijaloga, čitam i srpske i hrvatske povijesne izvore: Ekmečića, Dimića, Goldsteina, Klasnica, Jakovinu. Iako nisam pogledao film, vjerujem da je scenarij pisan po istinitoj priči. I svakako ću pogledati film. Protivim se beatifikaciji Stepinca, čak štoviše smatram ga prijetvornom kukavicom, također sramotno je da se HKC nije ispričala za svoju sramotnu ulogu u ndh. Prezirem sve povijesne revizioniste, i svako umanjivanje i preuveličavanje žrtava nema smisla jer nas udaljava od istine i međusobnog razumijevanja. Svaku informaciju o ovoj temi potrebno je provjeriti iz više pouzdanih izvora.

Violeta

pre 3 godine

Hvala Bogu da je vise snimljen film o tom paklu "Jasenovcu". Toliko se cutalo o tome da je to sramota. Taj maleni zao i pakostan hrvatski narod je cinio velika zlodela, a mi smo ih cutanjem stitili. Ne znam zbog cega? Duzni smo da govorimo i to veoma glasno, zbog svih nevinih zrtava.

my way

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 08. februar 2021 13:45)

Ima li u njemu Nasera Orica i njegovih visegodisnjih srebrenickih poduhvata? Ima li zestokih sukoba u kojima je hiljade stradalo? Ili u Srebrenici neduzna raja i jarani, a zli Srbi bez razloga usetali i nevine muskarce koji niti su jeli nit luk mirisali pobili?

Milan

pre 3 godine

Za one koji ne znaju da racunaju, a ima komsija vidim... Dara iz Jasenovca je u proseku prestigla "the little things" za 80 000 dolara, a tek je treci dan i za sada se prikazuje samo u 12 biskopa.

Gost gost gostic

pre 3 godine

Nismo isti, definitivno! Mi imamo hajduciju, balkanske i svetske ratove, samo i samo oslobodilacke ratove i herojske pobede, uvek na strani pravde i pobede. Oni imaju konjusarenje svetskim silama, gubljenje ratova, logore za decu i u novijoj istoriji proterivanje civila...

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Treba pokusati prikazati istoriju na zapadu ali i sirom sveta.
Bespotrebno je dizanje tenzije ta Oskara i zavaravati narod jer kako posle SAD i NATO da objasne da su se ti zli Srbi bojali da im se istorija ponovi a da su oni pomogli da se svi objektivni interesi Srba gaze vec tri decenije.

Dejan

pre 3 godine

Ocekuju da stanemo iza filma da ga branimo a jos ga niko u Srbiji nije video. Pa ne mogu ja da kazem da je dobro nesto sto nisam video. Sto se mene tice, mozda su kriticari u pravu.. A ja ne znam, nisam video film

posmatracica sa strane

pre 3 godine

trebalo nam je skoro pa jedan vek da naucimo nesto od amera. Kraljevi su marketinga. Zato ovako mora. A malo smo unapredili njihov pristup, ovo nase je bar istina. Unapredili u moralnom smislu, u smislu "cilj ne bira sredstva" su 6 klasa ispred nas i licno se nadam da ih nikada necemo dostići.

boki_marad

pre 3 godine

Без Нетфликса или ХБО нема пробоја на западно тржиште!

Ово је можда и једини начин како просечном човеку у 2021 години који се не интересује за историју и чињенице, представити истину!

Србија мора у ово улагати, требало би уложити у филмове о Јесеновцу-првом светском рату и рату против Османлија много више. Кључ је ангажовати неке од Холивудских звезда, само да би филм продрао у масу!
Да да, знам и слажем се треба нам и боље болнице, вртићи, школе, радна места али и ово је потребно!
(прле, 8. februar 2021 15:04)

ma to nam treba, sve da uložimo u to, cela država da glumi, ima nezaposlenost da padne na 0%, biće od toga posle i para za SMS-ove kad se budemo lečili preko i za gas maske, pošto ćemo od vazduha još malo da skapavamo na licu mesta, al samo filmove da snimimo.

Mirko

pre 3 godine

Ovima što spominju najmanje 700.000 ubijenih Srba u Jasenovcu preporučujem da pročitaju knjigu Dr. Bogoljuba Kocovića (inače Srbin, živio u Beogradu) iz 1985. o žrtvama II svjetskog rata u Jugoslaviji. Uzimajući u obzir moguće greške, Kocović je utvrdio da je u II svjetskom ratu ukupno od svih uzroka izazvanih ratom život izgubilo 452.000 do 528.000 Srba. Tu su sve žrtve: poginuli partizani, četnici, jugoslavenski vojnici, ubijeni civili, oni koji su umrli od gladi i bolesti izazvane ratom, itd. Inače, Dr. Kocović bio je ekspert Ujedinjenih naroda za migracije i gubitke stanovništva.

lezilebovski

pre 3 godine

sve filmofili i nacionalno zadrti polu-ljudi...
nije nuzno da je film umetnicki dobar ako je tema emotivno osetljiva za neki deo populacije...
realno, film je tesko smece ali s druge strane zadire u nacionalna osecanja naroda koji je preziveo ovakve stvari i tu se zavrsava svaka prica o filmu i dobrim namerama rezisera koji je svestan toga....

Bob

pre 3 godine

Da nisu lobirani kriticari u "znamenitim casopisima" opisali film kao istorisku izmisljotinu i zadrzali se na samom kvalitetu filma verovatno se ne bi ni pisalo o njemu. Problem nije u filmu nego sto je politika bivse YU zarad tada prividne stablnosti bila da se ne podriva bratstvo i jedinstvo. Pa je takav geonocid ostao istoriski u okviru YU, nepoznat u zapadnim mediskim okvirima sem kao istoriska cinjenica sto danas nikome nije bitno sem ako Jevreji ne snimaju isti. Zato se sve nama i ponovilo 90tih jer pravog pomirenja nikada nije bilo. Sada je nebitno kako ce da prodje film ali treba zatalasati, skrenuti paznju i svaki buduci film pribliziti njihovom Inglorious Bastards trzistu.

peronospora

pre 3 godine

"Najgledaniji po bioskopu? A u koliko bioskopa se prikazuje?"
(NikolaKG80, 8. februar 2021 13:46)

Prikazuje se u 12 kina, ukupna zarada je 15.011 USD i nalazi se na zadnjem mjestu navedene liste. Za usporedbu, "Little things" prikazan je u 2.206 kina a ukupna mu je zarada 2.100.000 USD. Reći da je Dara najgledaniji film prema ovim podacima je zbilja bez komentara.
Što se Rotten Tomatoes tiče, stručna ocjena je 58% a ovdje navedenih 88% je ocjena gledatelja odnosno dokaz da i Srbi imaju internet.
Ili ukratko, svi postulati Dobrice Ćosića u punom sjaju.

Igor

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Ne.. al jesam gledao Gospodara Prstenova i Hobita.. to je tu negde ista fantazija, samo mnogo bolja prica kod Tolkina.

rale

pre 3 godine

Oskara neće dobiti, ali će promeniti mnoga shvatanja i razmišljanja zapadnjaka.
Bravo za ekipu koja je radila na filmu, šta reći sem naklon do zemlje.

Laki

pre 3 godine

Ja pročitao da je najgledaniji bosanski Kuda ideš Aida. Drama o Srebrenici i o porodici prevoditeljice za mirovne snage UN u BiH.
(Amir, 8. februar 2021 13:58) # Link komentara

Momak, ne radi se o takmicenju. O nasim zrtvama vec deceninjama niko nije smeo ni da pisne. Nego napravicemo film i o Naseru Oricu pa ces da uzivas u vasem pre srebrenickom ambijentu. Aide sad bjazi.

Јабучило

pre 3 godine

Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)

Иване, нису нама Оскари битни. Али ту већ улазимо у дубоке разлике због којих сте ви - ви, а ми - ми. Зато не дамо Косово и зато нисмо потрчали у Нато.

Ivan

pre 3 godine

Samo zaboravište napomenuti da je prikazivan jedino u Čikagu gde je najveća srpska dijaspora, još ona, pobegla posle II.sv rata. I na ta tri bioskopa gde je prikazan će i ostati. Pitajte za zaradu nakon dva tri meseca

Ja ustadoh oni ustase

pre 3 godine

Rvati su bolestan narod. To dokazuju i ovde svojim komentarima. A jasenovac je bio samo deo toga sta su radili. Najbolesnije je sto se oni time dice.

Ne uspjeli trzaji

pre 3 godine

ti koji pitas mislis na onaj film laz o Srebrenici, pa ni angazman Holivuda vam nije puno pomogao jer ono sto je laz za vijeka je laz

a

pre 3 godine

Za ove što upoređuju Jasenovac i Srebrenicu.Pogledajte sudbinu
Aleksandra Dorina,švajcarca,koji se usudio da prikaže istinu.
A mogu i Dobrovoljačka,Tuzlanska kolona,hrvatsko cvijeće,....

djuro

pre 3 godine

@Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)



Moguće? Ko zna?
Svakako film je odličan i dobro uradjen..
Sa svim efektima..
Nego nikad nam ne reče Ivane, koja ti je krsna slava?

my way

pre 3 godine

Kao sto rekoh, samo ce ova prasina podici interesovanje za film. Ne cudi me i sto je mladi najvise gledaju. Kada se oko necega na drustvenim mrezama napravi pompa, to tako biva.

Boža taksista

pre 3 godine

Sve pohvale Gagi Antonijeviću i predlog da se snimi i serija od više epizoda kako bi većina stanovništva videla šta se događalo u NDH.Ovako film će neko videti,većine ne, a sve treba emitovati na svim TV sa nac.frekvencijom jer omladina nije upoznata sa nedelima koljača iz Jasenovca.

inat

pre 3 godine

“Sacuvaj nas Boze,kuge,gladi i Hrvata”....ne,nije ovo nasa izreka-nego izreka nastala u Nemackoj pre 300 godina kad su oni iskusilineopisiva zverstva ovih katolickih Talibana.

Šumadinac91

pre 3 godine

Ljube

Slažem se a najveća je mitomanija o nekom Blajburgu, ali to neke mitomane sa fašistički obeležjima ne sprečava da mitomanišu.

nikolas

pre 3 godine

Jel' prođe jedan dan bez vesti o ovom filmu. Medijska i propagandna mašinerija u punom jeku. Ostavite kritičarima, stručnjacima i gledaocima da osete i ocene film. Voleo bih sa je snimljen najbolji mogući film o zločinima u Jasenovcu, ali bez uticaja dnevne politike.

djuro

pre 3 godine

@Ja pročitao da je najgledaniji bosanski Kuda ideš Aida. Drama o Srebrenici i o porodici prevoditeljice za mirovne snage UN u BiH.
(Amir, 08. februar 2021 13:58)



Sa kim se ti svadjas i dopisuješ?

Miloš Bgd

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Kad bude vest o filmu iz Srebrenice komentarisaćemo film iz Srebrenice, ali u svakom slučaju to nam neće smetnuti misli sa jedinog pravog genocida na ovim prostorima, a to je genocid u NDH i Jasenovcu.

Pera

pre 3 godine

Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?
(Don, 8. februar 2021 13:48)

Verovatno ima jevrejska organizacija koja se bavi Holokaustom, posto su sa njima saradjivali da bi sve bilo na zasnovanim cinjenicama. Imamo i spisak srpske dece kojima se naser oric i njegovi sekli ruke. Aide bjazi sad.

knez

pre 3 godine

Ko o čemu Srbi o prošlosti i mitovima kao i uvek.
Hrvati uopste ne negiraju Jasjenovac.Nego odaju počast svake godine uljudno i pošteno.
Pišete i pravite se kao da nikad niko nije čuo za Jasjenovac. A i danas dan imate skolske izlete .Kao sto su bili i u Titovo vrijeme.
I sam sa bio tamo vec 1984g.
I sve ovo sto se danas prica kako je bilo.,tako se i pre pričalo i pisalo!!
Ali nekima to nije dovoljno.
Ljudi u europi i svijetu se bave boljim zivotom,a mi se vraćamo jos uvijek u 15 vek brate.Englezi ,Nemci i Fracuzi zajedno imaju 9 miliona zrtava izmedu sebe.Ali ne čačkaju mečku ko mi.Nego su danas naj veći prijatelji.A nemaju ni isto potomstvo ni isti jezik kao mi .
Mi smo bednici i tako ce i ostati za sve veke vekova. Amen!!!!
A zasto zato sto ucimo decu da mrze jos u detinjstvu.
Umesto da postuju i vole ne svoje komsije, nege svoju grupu naroda.
SLAVENE jesu li oni Hrvati ,Srbi,Slovenci Bosanci ili bilo
sta drugo. Nebitno, dali smo se ikada zapitali zasto vera a neznamo da prastamo.

Neutralan

pre 3 godine

Dara iz Jasenovca je film u kojem nisu prikazana najveća zverstva ustasa. Dugo se razmišljalo da li da se sve prikaze ili da se ide na mekšu verziju, ali u potpunosti zasnovano na činjenicama. Ne razumem nijednog Hrvata koji se buni sem ako nije neko ko sebe smatra ustasom. Film prikazuje jasnu razliku između Hrvata i ustasa u tom vremenu, pokazuje šta su ustase radile Srbima, Romima, Jevrejima i svima drugima koji nisu bili uz njih. Istorijski gledano film je precizan i vrlo koncizan sa dramaturgijom naravno. Ja se nadam da ovo Hrvata sto pljuje film na slepo ima malo i da ustastvo tamo ipak nema potporu kako se da videti kroz razne komentare. Film je potresan, ali će biti dobar kao brz pregled jednog mračnog perioda jednog rezima u WW2.

Arch Enemy

pre 3 godine

Ivan ZG
Nije lijepo od tebe i jednog Purgera jer uvijek sam vas smatrao za gospodu, buraz ne znam čemu takav comment od tebe, Jasenovac je bio pakao i nadam se da se više nikad neće nikome ponovit, imaj malo razumijevanja za ono što je doživio Srpski narod za vrijeme NDH,želim ti svako dobro u vremenu koje dolazi!

Milan

pre 3 godine

Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?
(Don, 8. februar 2021 13:48)

Ima spisak imena masakriranih u Jasenovackim kampovima, otuda zvanicna cifra u Srba oko 100 000. Tu nisu uracunati pokolji kao sto su Prebilovci i tela bacana u jame i Savu, kao i oni od kojih su pravili sapune.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

@Neutralan
Nadam se da ustastvo nema uporiste kod Hrvata?
Ko bese reko od ustasa koliko treba da pobijemo Srba da prestanete da nas zovete bracom?

Pa trecina Hrvata je zadojeno ustastvom, trecina to ponekad upraznjava zbog folklora a trecina negira genocid u NDH i neki Srbi se i dalje nadaju.
Ne mogu da budem siguran da li je bas 700 hiljada stradalo u Jasenovcu ili u celoj NDH ali za ljubav Titu smo to gurnuli pod tepih da bi 91ve opet izaslo.
Samo bi voleo da jedan Hrvat i najveci ustasa smisli odgovor cime su od njih Srbi zasluzili takav pokolj jer Srbi nisu do 41 nikada ubijali Hrvate bar ne da je ih bilo stotinu ili hiljadu osim ako ne racunaju Cer i Tekeris.

GranateNaHrwate

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

Nema vecih komedijasa od komsija koji misle da ce naterati nekog da pomisli da ovo pise Srbin samo zato sto je ubacio BRE :) Smesan si rvat :D

Artur

pre 3 godine

Necemo se valjda porediti sa jednom nacijom, kojoj je jedina bitka, jedina pobeda, jedini uspeh kao nacije sto su proterali 250000 Srba, zapalili, pobili u 21 veku, a jos se time dice, ponose, zamislite vi to.

Milan Kosanovic

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45) # Link komentara

Jesam ja, nije ni blizu onog o Kravicama npr. Imate na youtube ako vas zanima.

šunka slanina

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 8. februar 2021 13:45)

I jedan drugi moraju da se uvedu kao obavezni i u Srpskim i u Hrvatskim školama. Ni Srebrenica ni Jasenovac i Jastrebarsko jedini logor za decu ne sme da se zaboravi .

boki_marad

pre 3 godine

Без Нетфликса или ХБО нема пробоја на западно тржиште!

Ово је можда и једини начин како просечном човеку у 2021 години који се не интересује за историју и чињенице, представити истину!

Србија мора у ово улагати, требало би уложити у филмове о Јесеновцу-првом светском рату и рату против Османлија много више. Кључ је ангажовати неке од Холивудских звезда, само да би филм продрао у масу!
Да да, знам и слажем се треба нам и боље болнице, вртићи, школе, радна места али и ово је потребно!
(прле, 8. februar 2021 15:04)

ma to nam treba, sve da uložimo u to, cela država da glumi, ima nezaposlenost da padne na 0%, biće od toga posle i para za SMS-ove kad se budemo lečili preko i za gas maske, pošto ćemo od vazduha još malo da skapavamo na licu mesta, al samo filmove da snimimo.

Nebojša

pre 3 godine

Ovo sa gledaocima je realno kao i ocena 9.7 na imdb. Na imdb su glasali samo Srbi (i Hrvati), a u bioskope u Americi su išli većinom Srbi jer se film emitira samo u gradovima gde ima Srba. Jer sve je to biznis.

Nova sreća

pre 3 godine

Film treba da odgleda svaki Hrvat...
Da vidi i da se stidi, kao što se ja stidim kada neko pomene Srebrenicu.
To nije za poređenje, u Jasenovcu su ljudi ubijani planski, svi bez razlike, na desetine hiljada kao deo državne politike, u Srebrenici vojnici iz osvete za ubijane civile oko Srebrenice, njih 1,5 hiljada, ali ipak stid me je...

Redatelj

pre 3 godine

Svakako je to veliki uspeh i zasluzeno za jedan srpski film u SAD.
Ali se pitam, da li gledaoci koji su videli film u SAD, znaju, o cemu se tu
radi, jer sam siguran, da mnogi od njih nikada nisu culi za ovaj strasan
logor Jasenovac, a jos manje gde se on nalzio i zasto su pojedine
grupe drugih nacionalnosti ovde ubijani na najsvirepiji nacin. Nadam se,
da je to u uvodu filma i receno.

прле

pre 3 godine

Без Нетфликса или ХБО нема пробоја на западно тржиште!

Ово је можда и једини начин како просечном човеку у 2021 години који се не интересује за историју и чињенице, представити истину!

Србија мора у ово улагати, требало би уложити у филмове о Јесеновцу-првом светском рату и рату против Османлија много више. Кључ је ангажовати неке од Холивудских звезда, само да би филм продрао у масу!
Да да, знам и слажем се треба нам и боље болнице, вртићи, школе, радна места али и ово је потребно!

Neko

pre 3 godine

Pročitao sam negde da su kreatori ovog filma morali da paze i da film bude gledljiv, to jest da su svesno izbegli da prikažu sijaset drugih bestijalnih načina ubijanja koji su se dešavali u tom logoru. Jer, kažu tako, publika ne bi izdržala da gleda ceo film do kraja.
Mislim da je to velika greška. Baš takav film i treba snimiti i prikazati. Ogoliti istinu do samog kraja. Jer je jedino takva ogoljena istina prava istina. Sve ostalo je samo imitacija istine.
Toliko.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Treba pokusati prikazati istoriju na zapadu ali i sirom sveta.
Bespotrebno je dizanje tenzije ta Oskara i zavaravati narod jer kako posle SAD i NATO da objasne da su se ti zli Srbi bojali da im se istorija ponovi a da su oni pomogli da se svi objektivni interesi Srba gaze vec tri decenije.

kraja

pre 3 godine

"Ima li igdje spisak djece koja su bila u Jasenovcu i da li je ovaj film radjen po istinitom dogadjaju?"

...imas sve u jasenovcu u memorijalnom muzeju...
...hiljade imena svetli iznad i oko tebe, pa ti se malo smuci, a posle kazes i "samo toliko"...

...a sto se tomato scora tice - https://www.rottentomatoes.com/m/dara_of_jasenovac

Mikac

pre 3 godine

Inače koliko ja znam Hrvati imaju čak DVA kandidata za Oskara? Šta to niti ne sme da se kaže? Pa oni su onda Regionalni lider u filmskoj industrinji?

Немања

pre 3 godine

Ja očekujem da uskoro pretekne Avatar i Titanik po zaradi i broju Oskara.
(Ivan ZG, 08. februar 2021 14:06)

Иване, нису нама Оскари битни. Али ту већ улазимо у дубоке разлике због којих сте ви - ви, а ми - ми. Зато не дамо Косово и зато нисмо потрчали у Нато.
(Јабучило, 08. februar 2021 14:56)

Браво за коментар, волим када је неко поносан на то ко је и одакле је. Никада нећемо признати Косово и никада нећемо приступити злочиначкој нато организацији, и будемо ли тако размишљали као нација, заслужићемо да нам се врати Косово. Молим да ми се објави коментар.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Treba pokusati prikazati istoriju na zapadu ali i sirom sveta.
Bespotrebno je dizanje tenzije ta Oskara i zavaravati narod jer kako posle SAD i NATO da objasne da su se ti zli Srbi bojali da im se istorija ponovi a da su oni pomogli da se svi objektivni interesi Srba gaze vec tri decenije.

društvance iz predgrađa

pre 3 godine

Lako je imati najveću zaradu, kad naš film bioskope najmanje košta..
teško da istu cenu plaćaju navedeni filmovi i Dana..
(Dule, 08. februar 2021 13:48)

Koja Dana?

Prava Bosanka

pre 3 godine

Cim smo trigerovali razne Hrvate, pa one druge i trece znaci da istina uvek boli ali nadje svoj put. Ja priznajem svacije zrtve i ne dam na svoje, a doticne komsije su emisiji izjavili da je Jasenovac bio logor za spasavanje dece sa Kozare. Kako nisu spasavali onda Hr decu? Bolesti nema kraja i vredjanju nasih svetih zrtvi. Mojih 7 predaka je pobijeno u Jasenovcu(Bosanski Novi rodom) i ne treba mi nikakav Amer i Jevrej da mi prica O MOJOJ ISTORIJI!

Violeta

pre 3 godine

Hvala Bogu da je vise snimljen film o tom paklu "Jasenovcu". Toliko se cutalo o tome da je to sramota. Taj maleni zao i pakostan hrvatski narod je cinio velika zlodela, a mi smo ih cutanjem stitili. Ne znam zbog cega? Duzni smo da govorimo i to veoma glasno, zbog svih nevinih zrtava.

Varazdinac

pre 3 godine

Ja sam prosjecni hrvat, zagorec. Smatram se čovjekom dijaloga, čitam i srpske i hrvatske povijesne izvore: Ekmečića, Dimića, Goldsteina, Klasnica, Jakovinu. Iako nisam pogledao film, vjerujem da je scenarij pisan po istinitoj priči. I svakako ću pogledati film. Protivim se beatifikaciji Stepinca, čak štoviše smatram ga prijetvornom kukavicom, također sramotno je da se HKC nije ispričala za svoju sramotnu ulogu u ndh. Prezirem sve povijesne revizioniste, i svako umanjivanje i preuveličavanje žrtava nema smisla jer nas udaljava od istine i međusobnog razumijevanja. Svaku informaciju o ovoj temi potrebno je provjeriti iz više pouzdanih izvora.

Gost gost gostic

pre 3 godine

Nismo isti, definitivno! Mi imamo hajduciju, balkanske i svetske ratove, samo i samo oslobodilacke ratove i herojske pobede, uvek na strani pravde i pobede. Oni imaju konjusarenje svetskim silama, gubljenje ratova, logore za decu i u novijoj istoriji proterivanje civila...

Milan

pre 3 godine

Za one koji ne znaju da racunaju, a ima komsija vidim... Dara iz Jasenovca je u proseku prestigla "the little things" za 80 000 dolara, a tek je treci dan i za sada se prikazuje samo u 12 biskopa.

Nino

pre 3 godine

U koliko bioskopa se prikazivao film? Ja sam hteo da pogledam za vikend film se prikazivao u bioskopu u Denver Kolirado, živim u NYC. Bila po jedna projekcija u par gradiva došli Srbi da pogledaju. Nemam ništa pritiv filma, naprotiv gleda mi se, ali ovakve vesti daju građanstvu potpuno pogrešnu sliku o filmu i našoj poziciji u svetu. Lože vas u podrumu ko kod Kuste.

Mirko

pre 3 godine

Ovima što spominju najmanje 700.000 ubijenih Srba u Jasenovcu preporučujem da pročitaju knjigu Dr. Bogoljuba Kocovića (inače Srbin, živio u Beogradu) iz 1985. o žrtvama II svjetskog rata u Jugoslaviji. Uzimajući u obzir moguće greške, Kocović je utvrdio da je u II svjetskom ratu ukupno od svih uzroka izazvanih ratom život izgubilo 452.000 do 528.000 Srba. Tu su sve žrtve: poginuli partizani, četnici, jugoslavenski vojnici, ubijeni civili, oni koji su umrli od gladi i bolesti izazvane ratom, itd. Inače, Dr. Kocović bio je ekspert Ujedinjenih naroda za migracije i gubitke stanovništva.

my way

pre 3 godine

Nego bre :) jel video neko onaj film o Srebrenici.
(Da pitam, 08. februar 2021 13:45)

Ima li u njemu Nasera Orica i njegovih visegodisnjih srebrenickih poduhvata? Ima li zestokih sukoba u kojima je hiljade stradalo? Ili u Srebrenici neduzna raja i jarani, a zli Srbi bez razloga usetali i nevine muskarce koji niti su jeli nit luk mirisali pobili?

Marko USA

pre 3 godine

Vidim da se manipulise sa "Rotten tomatoes" izvestajem? Prvo, the "Tomatometer" score je 58%, sto je interna ocena filma. Drugo, the "Audience score" je 89%, sto je ocena publike. A uporedjivati sa bosanskim je neukusno, jer ljudske muke se ne uporedju. Treba postovati svacije, male il' velike. Muka je muka.

lezilebovski

pre 3 godine

sve filmofili i nacionalno zadrti polu-ljudi...
nije nuzno da je film umetnicki dobar ako je tema emotivno osetljiva za neki deo populacije...
realno, film je tesko smece ali s druge strane zadire u nacionalna osecanja naroda koji je preziveo ovakve stvari i tu se zavrsava svaka prica o filmu i dobrim namerama rezisera koji je svestan toga....

Bob

pre 3 godine

Da nisu lobirani kriticari u "znamenitim casopisima" opisali film kao istorisku izmisljotinu i zadrzali se na samom kvalitetu filma verovatno se ne bi ni pisalo o njemu. Problem nije u filmu nego sto je politika bivse YU zarad tada prividne stablnosti bila da se ne podriva bratstvo i jedinstvo. Pa je takav geonocid ostao istoriski u okviru YU, nepoznat u zapadnim mediskim okvirima sem kao istoriska cinjenica sto danas nikome nije bitno sem ako Jevreji ne snimaju isti. Zato se sve nama i ponovilo 90tih jer pravog pomirenja nikada nije bilo. Sada je nebitno kako ce da prodje film ali treba zatalasati, skrenuti paznju i svaki buduci film pribliziti njihovom Inglorious Bastards trzistu.

posmatracica sa strane

pre 3 godine

trebalo nam je skoro pa jedan vek da naucimo nesto od amera. Kraljevi su marketinga. Zato ovako mora. A malo smo unapredili njihov pristup, ovo nase je bar istina. Unapredili u moralnom smislu, u smislu "cilj ne bira sredstva" su 6 klasa ispred nas i licno se nadam da ih nikada necemo dostići.

Dejan

pre 3 godine

Ocekuju da stanemo iza filma da ga branimo a jos ga niko u Srbiji nije video. Pa ne mogu ja da kazem da je dobro nesto sto nisam video. Sto se mene tice, mozda su kriticari u pravu.. A ja ne znam, nisam video film