1. Meni je šah bio najviše seksi kad sam pre 10ak godina upoznao i smuvao se sa jednom slatkom i pametnom malom. Prvo sam je naučio osnove, pa smo posle igrali zajedno. Posle par meseci smo bili tu negde. Partije šaha na minut i partije seksa na po pola sata - adrenalin brt :)
    (Radovan Osamnaesti, 27. septembar 2022 06:42)

    # Link komentara

  2. Koliko mržnje prema ženama. Velikoj većini muškaraca u Srbiji su žene niža bića i vremenom je mržnja sve jača i očiglednija. Svaka vest koja uključuje neku žensku osobu je puna komentara mržnje. Da li mislite da majke koje su vas rodile su manje inteligentne od vasih oceva i od vas? Kako ste vi svi onda tako brilijantni kad vam je jedan roditelj nižih sposobnosti?
    (Nevena, 29. novembar 2020 10:31)

    # Link komentara

  3. Budale kupuju šah jer misle da će da postanu pametnije preko noći. A kada skuže da neće slikat će se za instagram
    (chachak, 28. novembar 2020 23:11)

    # Link komentara

  4. @Ica luben
    To prosto nije tačno, i to će ti reći svaki trener koji radi sa devojčicama i dečacima. Ja igram šah od malena, i sada imam rejting 2310 i nivo razumevanja šaha od strane devojčica, devojaka i žena sa kojima sam igrao zvanično ili nezvanično je bio drastično ispod nivoa igrača muškog pola. Te igračice su isto radile na šahu, ali zaključak je isti. Pa naša ubedljivo najbolja igračica Alisa Marić nije ni u prvih 50 među muškarcima. Ja ne likujem I ne govorim ovo da bih se bolje osećao, nego samo konstatujem stanje stvari.
    (bora, 28. novembar 2020 09:48)

    # Link komentara

  5. Pristojna serija, lepa devojka i to je to...
    (Rus, 28. novembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  6. milenijalac koji igra sah ... e to bih cudo voleo da vidim sa njihovom sposobnosti koncentracije na nesto koja se meri miliskundama
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. novembar 2020 19:28)

    Za tvoju informaciju, radnja ove serije se desava sezdesetih i sedamdesetih godina proslog veka.
    Nema na cemu.
    (Dobro jutro Kolumbo! Moze kafica?, 27. novembar 2020 20:01)

    Covek je mislio na danasnju omladinu da igraju sah, posto im nista ne drzi paznju, kladim se da i ti nemas vise od 20 taman da potvrdis njegov komentar kako nisi mogao da se skoncentrises ni na citanje jednog komentara i sve si pogresno shvatio :)
    (zivot je ringispil i kola na sudaranje..., 28. novembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  7. u Svedskoj deca u drugom razredu osnovne igraju sah, da bi im se mozak sto bolje razvijao, ali to je Svedska...
    (zivot je ringispil i kola na sudaranje..., 28. novembar 2020 09:28)

    # Link komentara

  8. Trenutni prvak sveta Magnus Carlsen je milenijalac.
    (Sahista, 27. novembar 2020 21:46)

    Tako je, i nije "trenutni" vec vlada vec godinama i rusi rekorde.

    Zanimljiva obzervacija. Citam vesti o ovoj seriji na nekoliko jezika, i nigde, NIGDE, fokus nije na tome da je serija "naucnofantasticna, jer ne moze zena da pobedi muskarca", osim u Srbiji. Kakva smo mi zenomrzacka nacija, pa to je strasno. I da li je ta teza o nadmocnim muskarcima uopste tacna? Vekovima su zene bile sputavane u svemu, secena su im krila u startu, a i sada nije redak tretman "sta ces ti, ti si zensko, nije to za tebe". Probajte da na jednak nacin podizete i devojcice i decake, da ih ohrabrujete i stimulisete, pa za par generacija mozemo da vidimo da li zaista muskarci bas toliko dominiraju.
    (Ja, 28. novembar 2020 09:27)

    # Link komentara

  9. Nije ni sad
    (Pera85, 28. novembar 2020 08:30)

    # Link komentara

  10. Okej, serija jeste limunada nakon druge epizode, neke stvari po pitanju šaha su “kako mali Đokica zamišlja”... Međutim, ako ova serija doprinese da svaki hiljaditi koji je pogleda bar malo zainteresuje za ovu duvnu igru - biće sjajno. Poslednjih 30 godina ljudski rod zaglupljuje, deca više nisu pametnija od roditelja nego gluplja. Treba podržati sve što može da uspori ovaj proces, a šah ga definitivno može usporiti, jer je gimnastika za mozak.
    (Zoki, 28. novembar 2020 08:21)

    # Link komentara

  11. Meni je zanimljivo to što se, ako sam dobro primetio, nijedna partija odigrana u seriji nije završila remijem. A koliko sam pratio šah znam da se na deset partija bar sedam završi bez pobednika.
    (Sima, 28. novembar 2020 08:20)

    # Link komentara

  12. Razlika je jer je zenska konkurencija mnogo slabija. Udji na bilo koj sah site i vidi posle koliko partija ces odigrati sa nekom devojkom. Tako da je dobro da ih ima uopste u top 1000. Da je 50-50 imali bi sigurno i 5 zena u top 10.
    (Ica luben, 27. novembar 2020 23:27)

    otkud je to sigurno? možda bi ih bilo više od 5 jer su žene u svemu bolje samo ne mogu da dođu do izražaja jer ih muškarci sprečavaju?

    evo drugačije perspektive: u dokumentarnoj emisiji o kasparovu on je govorio o meču sa karpovom i uopšte nije govorio o tome ko je spremniji i bolji igrač nego samo o kondiciji i želji za pobedom i slavom. možda su žene u proseku potencijalno jednake ili bolje u šahu ali iz nekog razloga među muškarcima ima veći broj opsednutih manijaka koji su spremni da posvete život micanju figura po ploči i koji izgaraju od želje da budu na vrhu bez obzira na sve.

    eto načina da se i objasni postojeće stanje i da muškarci ispadnu loši momci kao što je obavezno da se ostane politički korektan. zadovoljan/zadovoljna?
    (bopal, 28. novembar 2020 01:39)

    # Link komentara

  13. Razlika je jer je zenska konkurencija mnogo slabija. Udji na bilo koj sah site i vidi posle koliko partija ces odigrati sa nekom devojkom. Tako da je dobro da ih ima uopste u top 1000. Da je 50-50 imali bi sigurno i 5 zena u top 10.
    (Ica luben, 27. novembar 2020 23:27)

    Evo ja igram na chess.com-u relativno često protiv žena (ima ih poneka) i skoro sam baš oprao neku što ima titulu Ženskog Internacionalnog Majstora iako sam sam rangiran jedva oko 2000 tamo (sad sam u ovom trenutku na 1950), što u prevodu znači da bi na turnirima uživo bio rangiran oko 1800.

    Majstor u šahu mora da ima rang oko 2200, to znači da za titulu Ženskog Majstora treba 400 poena manje, nego za muškog.

    Najbolja šahistkinja na planeti, Hu Yi Fan, ponekad uđe u prvih sto pa potom brzo ispadne. Ova druga na svetu nije prošla pored prvih 100.

    Isto tako i Serena i Venus Vilijams izgubiše od decka koji je 212. na ATP listi.
    (Dule, 28. novembar 2020 01:23)

    # Link komentara

  14. Serija je originalna i nije bazirana na stvarnim ličnostima, iako se pominju imena stvarnih velemajstora. Bobi se ne pominje. Bet je Beth, ili skraceno za Elizabeth. Ona je modna ikona na šahovskoj tabli. Stereotipovi se dobro uklapaju u priču o ženskom čudu od deteta, kome ide matematika i šah, ali nema prijatelja. Limunada za pandemiju koja se lako pije i brzo zaboravlja...
    (Opus, 28. novembar 2020 01:07)

    # Link komentara

  15. Nisam gledao ali sam sumnjicav, jer u americkim filmovima je sah uvek tako glupo predstavljen, da to boli. Totalni amateri, u stvarnom zivotu, vide nekoliko poteza unapred poprilicno precizmo, dok u tim filmovima svetski igraci ne vide mat u potezu i uvek su iznenadjeni. Mnogo glupo i naivno a to je samo jedna od milion pogresnih stvari kako predstavljaju sah i sahiste.
    (Misa, 28. novembar 2020 00:56)

    # Link komentara

  16. Рећи да су жене боље од мушкараца у шаху је исто као да тврдиш да ће белац да победи на олимпијади у трци на 100 метара
    (бот на квадрат, 28. novembar 2020 00:52)

    # Link komentara

  17. milenijalac koji igra sah ... e to bih cudo voleo da vidim sa njihovom sposobnosti koncentracije na nesto koja se meri miliskundama
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. novembar 2020 19:28)

    Imate sah na twitchu, cesto je u top 10 po gledanosti.
    (fsad, 28. novembar 2020 00:41)

    # Link komentara

  18. Slab sam šahista. Jadan istoričar i anegdotičar. Što ću i da dokažem. Judit Polgar ipak je igrala u muškoj konkurenciji i bila u vrhu što su mnogi već rekli. Ja bih dodao i Kasparov i Karlsen (sadašnji šahovski Mocart) gubili su protiv nje, za sve ima snimaka na Youtube, a Kasparov je čak pokušao da vrati potez i prošlo mu je. Dok je ova bila još devojčica.
    (Pavle, 28. novembar 2020 00:34)

    # Link komentara

  19. Serija je dobra ali u domenu naučne fantastike. Sport i šah muški i ženski su dva različita nivoa. Zna li neko npr. da li je neka žena bile među 10 najboljih dirigenata u zadnjih 50 godina? Bar tu nisu potrebne fizičke predispozicije.
    (fafaroni, 28. novembar 2020 00:18)

    # Link komentara

  20. Najbolji su komentari ljudi koji nisu ni odgledali seriju. Al znaju da je to bezveze. Ne znam jel to još negde ima ili samo kod nas.

    Elem. Slabo gledam serije i filmove, radije čitam knjige. Ali mnogo volim i igram šah, kao mlađi sam išao i na turnire nižih kategorija.

    Pogledao sam u par dana sve epizode.

    Serija je sjajna. Priča je zanimljiva, gluma je odlična i uverljiva, fotografija i režija je odlična, muzika je odlična, tema mi je prijemčiva.

    Može joj se naći mana naravno, ali zašto bismo to radili? Njen cilj je zabava i taj cilj je za mene lično više nego postignut i preporučio bih svima da je pogledaju.
    (BockyBG, 28. novembar 2020 00:09)

    # Link komentara

  21. Nevidjeno koliko ovde ima komentara ljudi koji evidentno nisu pogledali dalje od polovine prve epizode, i misle već da su sve videli. U stvari prednjače ženomrsci koji ne mogu da podnesu da se u seriji radi o ženi koja po pameti parira muškarcima. Sve su očekivali ali to ne. Ova serija je jedna od retkih dobrih stvari koja se desila 2020. Hvala onima koji su proizveli zauvek.
    (Mane, 28. novembar 2020 00:07)

    # Link komentara

  22. Pitanje je da li ima 5% zena u svetu saha u odnosu na muskarce. Samim tim sto je Judit Polgar bila u prvih 10 i bila na turniru kandidata za svetskog sampiona vec govori dosta toga. Vidim ljudi ovde pricaju kako nije ni blizu najboljih bila i slicno. Ljudi, svako ko je preko 2 700 je bas jak, a ona je bila u prvih 10. Jeste, neko je tu jaci od nekog drugog, ali to su ljudi u svetskom vrhu. Kao kad bi sad neko rekao kako je recimo Radjabov, Giri ili Aronian neki proseci.

    Da ima 20 puta vise zena, sigurno bi se pojavilo vise njih sa jos boljim rezultatima od Judit Polgar, ali sama njena pojava u top 10 bi trebalo nesto da kaze.

    Mozda da je pola pola u svetu saha, ne bi bilo 50% zena u top 100, ali bi razlika makar bila znatno manja, a mozda bi se i pojavila neka sampionka sveta u nekom trenutku, ko to zna... Ne budite tako iskljucivi.
    (k-9 se javlja na raport, 28. novembar 2020 00:04)

    # Link komentara

  23. e bas ce zena da pobedi muskarca u necemu

    (ilija, 27. novembar 2020 18:32)

    Dešava se, Judit Polgar je pobeđivala najveće velemajstore šaha (Kasparova, Ananda, Karlsena).
    (goran, 27. novembar 2020 23:59)

    # Link komentara

  24. Odlična je serija, igrao sam šah kao mali, sada sam počeo ponovo.
    (goran, 27. novembar 2020 23:54)

    # Link komentara

  25. U svetu sporta i saha - najtezi poraz je upravo kada izgubis u partiji saha JER - ( Um caruje snaga klade valja ) !
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 27. novembar 2020 23:36)

    # Link komentara

  26. Znači ne moze žena da bude bolja. Ih kakvi ste svi uspešni. Ni pešaka ne bi mogli da mrdnete.
    (mamakoka, 27. novembar 2020 23:28)

    # Link komentara

  27. Nemaš pojma o šahu, jer da imaš znao bi da je neverovatna razlika u kvalitetu između muškog i ženskog šaha.
    (bora, 27. novembar 2020 20:35)

    Razlika je jer je zenska konkurencija mnogo slabija. Udji na bilo koj sah site i vidi posle koliko partija ces odigrati sa nekom devojkom. Tako da je dobro da ih ima uopste u top 1000. Da je 50-50 imali bi sigurno i 5 zena u top 10.
    (Ica luben, 27. novembar 2020 23:27)

    # Link komentara

  28. Judit Polgar je bila svojevremeno najmladji velemajstor u istoriji - 15 godina. A to sto je njen otac resio da istrenira dete da bude sahovski genije samo ide u prilog cinjenici da bi zene bile jednako dobre u sahu samo da ih zanima. Cinjenica je da su zene mnogo pragmaticnije od muskaraca i obicno ih ne zanima dokazivanje ostalima da nesto vrede. Kao recimo: muskaraca na ovom portalu. Eto dovoljno im je sto je vecina sahovskih velemajstora muskog pola da se oni osecaju dobro i da se lepo se uspavaju misleci da su nesto nekome dokazali.
    (Fiser, 27. novembar 2020 23:26)

    # Link komentara

  29. dva čoveka sede za stolom, udaraju po časovniku a nista ne piju?
    (jest, 27. novembar 2020 23:13)

    # Link komentara

  30. Nakon prve dvije epizode, ne mogu reći da spada među najbolje serije. Vidjećemo...
    (Sale, 27. novembar 2020 23:07)

    # Link komentara

  31. U komentarima svega, samo najmanje o kvalitetu serije...
    (Banezi, 27. novembar 2020 23:04)

    # Link komentara

  32. Ovde se potencira ženska lepota i pamet,ok,samo zasto je izvrsena vrsta udara na realnost ,mogli su film o Mariji Myzucuk,bivsoj sampionki lepsoj od ove glumice!!!
    (da, 27. novembar 2020 22:59)

    # Link komentara

  33. @ crotia


    Pa i Zvezda je dobila Liverpula u sezoni kad je ist osvojio LS, što ne znaci da je ravnopravna sa najjačim evropskim klubovima. Isto tako je Polgarova uspevala da povremeno pobedi i najbolje šahiste, ali daleko je bila od toga da se ravnopravno nosi sa njima. Tako da naucnofantasticne serije nemam želju da gledam.
    (Vladan R, 27. novembar 2020 22:51)

    # Link komentara

  34. Knjiga je, kako izgleda, delimicno radjena po zivotu Judit Polgár.
    (Fiser, 27. novembar 2020 20:37)

    Ne, knjiga je aluzija na život Bobija Fišera, ali bi bilo previše providno da je glavna uloga muška, pa se autor opredelio za ženski glavni lik, što je u skladu sa današnjim feminističkim trendovima.

    A za ove koji pričaju da je Judit Polgar dokaz da žene mogu biti ravnopravne sa muškarcima u šahu - da li iko smatra da bi pobedila bilo koga od 5 tada najjačkih šahista u meču od 10 partija? To što je tu i tamo dobila poneku partiju ne znači da je bolja od njih, Kasparov je od mnogih izgubio neke partije, ali je u mečevima razbijao sve i bio prvi u istoriji koji je dostigao ELO 2800 poena, i to u konkurenciji koja je bila oštrija nego danas.
    Kad je predosetio da gubi snagu i kondiciju, odnosno da može proći kao Karpov od 1985-1990 godine protiv njega, rešio je da cepidlači i postavlja neke zahteve kao što je radio Fišer, pa se na kraju odvojio od FIDE... a pravi velemajstor šaha ne haje za uslove, nego se dokazuje na tabli.

    Zato će mi uvek biti draži Karpov od Kasparova, mada Kasparov nije bio toliko jači, jer ukupan rezultat u njihovih 5 mečeva je 73-71 za Kasparova, odnosno 21-19 u pobedama, uz 104 remija. Dakle, nije Kasparov bio baš toliko nadmoćan, čak je 1987. godine meč bio nerešen.

    Uglavnom, obojica su velikani šaha i pripadaju onoj staroj gardi, koja je šah učila i igrala kada nije bilo interneta i računara koji su mogli da pobede velemajstora.
    (Veliki brat, 27. novembar 2020 22:15)

    # Link komentara

  35. То је истина, под условом да су истог спортског ранга у оквиру свог пола. А верујем да би ме Серена Вилијамс одрала и у баскету.
    (Јабучило, 27. novembar 2020 19:15)

    Čini ti se. Dobri ulični basketaši, ljudi koji nikad nisu trenirali košarku, mogu da pojedu za večeru svaku profi košarkašicu. Razlika u snazi i brzini je prevelika.
    (Đile, 27. novembar 2020 22:13)

    # Link komentara

  36. e bas ce zena da pobedi muskarca u necemu
    (ilija, 27. novembar 2020 18:32)

    Pa radi se on šahu; nije dizanje 250 kg na izbačaj.
    (Laufer, 27. novembar 2020 19:29)

    Da, i muškarci su daleko uspešniji i u ovom sportu. Nijedna žena nije ni blizu najvećih šahista u prošlosti, sadašnjosti, niti će biti u budućnosti. Činjenica.
    (Timber!, 27. novembar 2020 22:10)

    # Link komentara

  37. @croata
    Judit Polgar je izuzetak i ne utiče na tačnost moje tvrdnje o ogromnoj razlici u kvalitetu muškog i ženskog šaha u celini. Judit je bila sjajna šahistkinja, i jednom je pobedila Kasparova, ali je od njega izgubila u skoro svim drugim partijama, čini mi se dvanaest puta. Nikada nije bila u prvih pet na rang listi, ali jeste bila u prvih deset. Nijedna druga žena nije bila ni u prvih 50 na rang listi.
    (bora, 27. novembar 2020 22:09)

    # Link komentara

  38. Moja zena je pogledala ali aj ne volim naučnu fantastiku pa sam preskočio
    (tiberije, 27. novembar 2020 22:06)

    # Link komentara

  39. @marica, kriv, razumevanje
    Trenutni prvak sveta Magnus Carlsen je milenijalac.
    (Sahista, 27. novembar 2020 21:46)

    # Link komentara

  40. @ Dobro jutro Kolumbo! Moze kafica?

    Za vašu informaciju, u tekstu piše da milenijalci počinju da igraju šah zbog ove serije.
    (betta, 27. novembar 2020 21:38)

    # Link komentara

  41. Roki 4 je bolja propaganda, ovo onako
    (Lazni Brkajlo, 27. novembar 2020 21:35)

    # Link komentara

  42. (Sale, 27. novembar 2020 18:47)
    Ovo je mini serija, nema tu sezona, sta si odgledao odgledao si.
    (Vldblk9@, 27. novembar 2020 21:31)

    # Link komentara

  43. Šah je umetnost. Nije to za svakoga. Seriju nisam gledao, nemam vremena. Pre skoro 30 godina sambigrao za klub ovde u Beču, Margareten Wintertur. Ja sam bii negde izmedju b i c klase a za A ekipu tada je dosao i Kasparov i odigrao jednu sezonu u ligi sampiona. Pricam o svojoj klasi. Mecevi pocnu negde posle ručka, igra se 2,5 sata po igraču i ponekad se baš oduži. I svi oni koji ranije završe ostaju i gledaju poslednji meč gde treba pola ili ceo poen za ukupnu pobedu. Ja naš a oni svi Austrijanci. Pa kad osvojim ceo poen radovanje svih kolega. Zajedništvo. Tad skoro da nisam znao reč nemačkog ali šah je univerzalan jezik. Baš mi je lepo kad se setim mladosti i tih partija. I danas čuvam zapise tih partija. Ko igra šah on ovo razume, ko ne igra šah šahiste smatra za glupsone. U šahu je ključno da predvidiš najjače naredne poteze protivnika. I da mnogo kombinacija smestiš u glavi. Jako teško, zahtevno, psihički sam bio iscedjen u toku nekih mečeva ali je i radost velika kad protivnik zaustavi sat i pruži ti ruku. I misljenja sam da i žene mogu uspešno igrati šah. Pozdrav.
    (fenomen, 27. novembar 2020 21:26)

    # Link komentara

  44. Za ove mladje, Polgar je bila 8 na muskoj svjetskog listi .Pobjedjivala je i najbolje rangirane muskarce!
    (Goran, 27. novembar 2020 21:25)

    # Link komentara

  45. Judit Polgar se od petnaeste godine takmicila isključivo sa muškarcima i bila je jedno vreme medju deset najboljih šahista na svetu.
    (Rajko, 27. novembar 2020 21:10)

    # Link komentara

  46. Mislim da je Judit Polgar kao dete svojevremeno igrala sa našim velemajstorom Stefanom Đurićem ako se dobro sećam. Napravila mu je silne probleme. Njegov komentar je bio da je strašno teško igrati sa ženskim detetom.
    (izhlapjeli starac, 27. novembar 2020 21:03)

    # Link komentara

  47. Knjiga je, kako izgleda, delimicno radjena po zivotu Judit Polgár. Neverovatan velemajstor, sa neverovatnom zivotnom pricom. Procitajte vi koji mislite da zasluzujete nesto vise samo zato sto ste muskarci.
    (Fiser, 27. novembar 2020 20:37)
    Sestre Polgar, a ne samo Judit, su bile deo obrazovnog eksperimenta njihovog oca psihologa Lasla. On se vodio motom, "geniji se ne rađaju, oni se stvaraju". Njegova ideja je bila da deca mogu da postignu izuzetne rezultate ako se obučavaju od najranijih godina. Zato je svojim ćerkama pružio kućno obrazovanje sa posebnim akcentom na šah.
    Izvini, ali ja ovde ne vidim apsolutnu nikakvu povezanost sa siročetom.
    (Djoksa, 27. novembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  48. Nemaš pojma o šahu, jer da imaš znao bi da je neverovatna razlika u kvalitetu između muškog i ženskog šaha.
    (bora, 27. novembar 2020 20:35)

    Judit polgar. Svojevremeno top 5 sahista svijeta. Tukla kasparova s crnim figurama i to uz dva puta nudjenu zrtvu kraljice! Naravno, ona nije ni igrala sa zenama. Presedan ali i dokaz da zena moze parirati muskarcima u sahu.
    (croata, 27. novembar 2020 20:50)

    # Link komentara

  49. Sta nisu mogli Kasparov, Kasparov, Fisher i drugi velemajstori sad ce da uradi neka poluglumica iz poluserije, ali samo zato sto je zensko, a zna se da su po nivim pravilima zene brze, bolje, jace i pametnije od muskaraca
    (Selo gori, a baba se ceslja, 27. novembar 2020 20:49)

    # Link komentara

  50. Nista posebno, jedino je tema interesantna,a serija teski prosjek
    (krajišnik, 27. novembar 2020 20:41)

    # Link komentara

  51. Knjiga je, kako izgleda, delimicno radjena po zivotu Judit Polgár. Neverovatan velemajstor, sa neverovatnom zivotnom pricom. Procitajte vi koji mislite da zasluzujete nesto vise samo zato sto ste muskarci.
    (Fiser, 27. novembar 2020 20:37)

    # Link komentara

  52. @Laufer
    Nemaš pojma o šahu, jer da imaš znao bi da je neverovatna razlika u kvalitetu između muškog i ženskog šaha.
    (bora, 27. novembar 2020 20:35)

    # Link komentara

  53. Sad očekujem i neki pornić sa šahom...ima tu različitih ideja koje bi mogle da se realizuju...
    (karo kan, 27. novembar 2020 20:27)

    # Link komentara

  54. @JoseCapablanka

    “Potezi su mu bili tako... tako... BIROKRATKSKI!”

    Tu sam počeo naglas da se smejem i poteram seriju na ubrzano da se što pre završi.
    (Nikola S, 27. novembar 2020 20:17)

    # Link komentara

  55. @Pa radi se on šahu; nije dizanje 250 kg na izbačaj.
    (Laufer, 27. novembar 2020 19:29)

    Pa bas u u sahu. Zenski velemajstori, pardon velemajstorkinje (ili velemajstoroloskinje? :), sluze samo za laksi trening muskim velemajstorima. Nema tu nista seksisticki, prosto je tako.
    (Djordje, 27. novembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  56. Kao pasionirani ljubitelj i saha i serija izjavljujem sa punom odgovornoscu da je serija promasena u nekoliko aspekata. Posto me niko ne placa za ovo pisanije necu otkriti koji su. Gubljenje vremena.
    (unleash_undead, 27. novembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  57. Kao pasionirani ljubitelj i saha i serija izjavljujem sa punom odgovornoscu da je serija promasena u nekoliko aspekata. Posto me niko ne placa za ovo pisanije necu otkriti koji su. Gubljenje vremena.
    (unleash_undead, 27. novembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  58. Dobra serija, a treba spomenuti da je radjena po istoimenoj knjizi.
    (nije naše, našli smo, 27. novembar 2020 20:14)

    # Link komentara

  59. razlog više da ne gledam ovu limunadicu
    (insajder, 27. novembar 2020 20:13)

    # Link komentara

  60. milenijalac koji igra sah ... e to bih cudo voleo da vidim sa njihovom sposobnosti koncentracije na nesto koja se meri miliskundama
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. novembar 2020 19:28)

    Za tvoju informaciju, radnja ove serije se desava sezdesetih i sedamdesetih godina proslog veka.
    Nema na cemu.
    (Dobro jutro Kolumbo! Moze kafica?, 27. novembar 2020 20:01)

    # Link komentara

  61. Alisa Marić je to bila u neko moje vreme
    (Petar JR, 27. novembar 2020 19:53)

    # Link komentara

  62. e bas ce zena da pobedi muskarca u necemu
    (ilija, 27. novembar 2020 18:32)

    Pa radi se on šahu; nije dizanje 250 kg na izbačaj.
    (Laufer, 27. novembar 2020 19:29)

    # Link komentara

  63. U šahu i oko šaha je uvek bilo seksi žena, samo niko se još nije setio da pravi pare od toga.
    (a za šah treba fitnes ko u srednjoprugaša a ne psihotični alkos, 27. novembar 2020 19:29)

    # Link komentara

  64. milenijalac koji igra sah ... e to bih cudo voleo da vidim sa njihovom sposobnosti koncentracije na nesto koja se meri miliskundama
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. novembar 2020 19:28)

    # Link komentara

  65. Ne mogadoh odgledati do kraja.Losi dijalozi,nerazjasnjeni medjuljudski odnosi+patetika...
    (lemur na sedativima, 27. novembar 2020 19:27)

    # Link komentara

  66. U realnom svetu najbolje plasirana sahistkinja na 88 mestu :p
    (Gile, 27. novembar 2020 19:26)

    # Link komentara

  67. Za prave ljude nikad nije ni izlazio iz mode.
    (ikac klisa, 27. novembar 2020 19:26)

    # Link komentara

  68. Sale: Blago tebi kad možeš da gledaš sve to po ceo dan.
    (Ložač kotlare, 27. novembar 2020 19:19)

    # Link komentara

  69. e bas ce zena da pobedi muskarca u necemu
    (ilija, 27. novembar 2020 18:32)

    То је истина, под условом да су истог спортског ранга у оквиру свог пола. А верујем да би ме Серена Вилијамс одрала и у баскету.
    (Јабучило, 27. novembar 2020 19:15)

    # Link komentara

  70. taman kad nisam imao sta vise da gledam, kliknuh i odusevih se. ovakve serije koje se odvijaju u 50im i drugim ranim godinama su kao sci fi
    (buyakasha, 27. novembar 2020 19:14)

    # Link komentara

  71. Шах је одувек био секси. Питајте било коју Персијанку :)
    (Јабучило, 27. novembar 2020 19:13)

    # Link komentara

  72. Najsimpaticnije su mi bile 1. i 2. epizoda - 140+ IQ dete u svetu mediokriteta pronalazi svoj put zahvaljujuci superiornijem pristupu logickim problemima.

    Posle toga se serija pretvara u Hollywood glamur, Beth postaje manipulativni sociopata koji koristi muskarce kako bi se "probijala", napijanje i drogiranje postaju nezanimljivi, dogadjaji se prakticno ponavaljaju itd. I slag na tortu, "Zli Rus" na kraju biva pobedjen, eh...
    (Jose Capablanca, 27. novembar 2020 19:12)

    # Link komentara

  73. Da da sah je bar kod nas zapostvljena igra, samo sto sto sah nije samo igra nego treba i aktivirati mozak.Ako imate decu, pokazite im par poteza sigurno ce se zainteresovti.
    (humanista, 27. novembar 2020 18:52)

    # Link komentara

  74. Odgledao prvu sezonu bez daha...
    Hollywood je proslost... Amazon, Netflix, sada i Apple TV prave vrhunske materijale... odgledao nekoliko razlicitih serija... ne znas koja je bolja... gluma TOP KLASA... sve..
    (Sale, 27. novembar 2020 18:47)

    # Link komentara

  75. istina ziva, davno sam prestao igrati ovu divnu igru, ali evo pogledao seriju, licno vrlo dobra, i sada na yt sebi pustam neke sahovkse klasike...i stvarno uzivam. Djeco, uzmite nekada koju partiju saha odigrajte, jako je dobro za glavu, da malo razvijate mozdane vijuge, kreativnost, a malo i da se iskljuci od svakodnevnih stvari kojima nas bombarduju.
    (gagolini, 27. novembar 2020 18:44)

    # Link komentara

  76. e bas ce zena da pobedi muskarca u necemu
    (ilija, 27. novembar 2020 18:32)

    # Link komentara

  77. шах је постао секси када сам упознао Ђурђицу.
    (spijunka, 27. novembar 2020 18:26)

    # Link komentara