Utorak, 17.11.2020.

16:25

Gradonačelnik Novog Sada o izmeštanju Egzita: "Gde imaju bolje od Tvrđave i Dunava?"

Izvor: Beta

Gradonaèelnik Novog Sada o izmeštanju Egzita: "Gde imaju bolje od Tvrðave i Dunava?" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

bobi

pre 3 godine

...
Podrzi uspeh drugog u ovom slucaju Exit jer je i to tvoj uspeh, ako umes da to razumes.
(Sasa Kovacevic NS, 17. novembar 2020 23:14)

Druze, radujem se Exitu stalno i podrzavam ga tako sto dodjem i kupim kartu, nije jeftina ali je kupim jer volim doci svake godine tu. Ali kad cujem da se pominje buzdet i drzavna kasa, ospem se ziv, to cu podrzati jednako koliko i Dusana Bajatovica i njegove "uspehe".

mm

pre 3 godine

Exit je osnivala i stvorila grupa pojedinaca uz pomoc nekih stranih sredstava da bi se izmedju ostalog pokazao bund protiv Milosevica itd(dosla lova iz inostranstva). Nakon toga su sirili pricu, jacali i postali ozbiljna firma i globalno priznat festival. Sto se tice Novog Sada, mogli bi mozda malo da pomognu, olaksaju itd. a gde ce privatna firma praviti svoj dogadjaj, je iskljucivo njihova odluka!
(Sani Kroket, 17. novembar 2020 17:34)

Nije bas da imaju apsolutnu slobodu gde ce napraviti festival. Mozes kupiti njivu, uknjiziti se kao vlasnik i tu praviti sta hoces (ili platiti nekome zakup), ali kada ti neko vise godina ustupa kulturno dobro poput tvrdjave, imas i neku obavezu prema tom mestu. Koliko mi je poznato Exit organizacija jos nije vlasnik tvrdjave i treba da se sada pokriju usima sto ovako nastupaju, a dozvoljeno im je da upravo tu organizuju sve (i jos pride dobijaju transfer novca direktno iz budzeta). Ali dobro, treba jos neki dzipcic i stancic kupiti, pa dobro dodje ta prica kako "raspala Srbija hoce da otera festival".

Jovan

pre 3 godine

Ova prica sa EXIT-om treba da se svede na cinjenice, a ne te nebuloze o "poznatom brendu" o reklamiranju Srbije i ostalim stvarima koje sluze da se zamuti voda. Treba napraviti analizu koliko se daje subvencija, koliko je ulozeno od zaradjenih para u zastitu i odrzavanje tvrdjave, koliko je procenjena indirektna dobit drugih (stanodavaca, restorana, barova itd) i onda sve staviti na papir pa videti da li je EXIT za dobrobit svih ili samo za dobrobit nekolicine. Ako festival zivi od subvencija koje su pare svih gradjana i omogucava enormnu zaradu samo nekolicini ljudi, onda to nije dobar ekonomski model za stanovnike i biznis u Novom Sadu (sem za te povlascene koji zive kao lordovi od tog festivala). Ako mogu sami da se izdrzavaju, ako od dela zarade daju novac za odrzavanje i revitalizaciju tvrdjave onda moze da se prica. Sve ostalo je lovljenje u mutnom uz lazne argumente o brendu EXIT.

Jr

pre 3 godine

Egzit je komunistički poligon za prodaju i eksperimentisanje drogama i treba ga zabraniti. Oruđe komunističkog psihološkog rata radi uništenja mladih, prodaje droge i promovisanja "seksualnih sloboda" - radi uništenja porodice i dece...

Storno

pre 3 godine

Oterati parazite i da tvrđava konačno bez njih postane zaštićena Unesco baština. Na takvu svetski turistički značajnu Unesco lokaciju tada dolaze pravi i platežni turisti tokom cele godine a ne evrospka sirotinja da u Srbiji za njih male pare jedu, piju, drogiraju se i vataju domaće devojke koje žele da pobegnu iz zemlje.

Jovan

pre 3 godine

Blef sa odlaskom u Hrvatsku je uspeo! Vučević se odmah upecao. Još brže bi išlo da su rekli da se sele na Kosovo. Kakvi fazoni! Godinama dobijaju sve besplatno i lokaciju i struju, vodu, šišćenje, a čist profit zadržavaju. Imaju 100 stalno zaposlenih! Kada nema festivala zbog korone, oni hoće iste pare, pa su ljuti i ucenjuju sa navodnom selidbom! ja bih ih pustio, pa da vidimo da li je to istina. Čisto sumnjam da bi im hrvatska država sve to plaćala!

mario

pre 3 godine

Gde imaju bolje od Tvrđave i Dunava?", rekao je gradonačelnik, prenosi novosadski portal vesti 21.rs
Da možeš misliti dolaze baš zbog Dunava to je jako bitna stavka.
Eto kontra pitanje gdje ima bolje od plaže i mora?dakle ima na moru i tamo gdje dolazi 20 miljuna stranih turista eto tamo.

mare

pre 3 godine

Kao imaju jak festival a 20 godina nakačeni na budžet Srbije? Pa ta ekipa iz EXIT-a svake godine uzme sebi ceo budžet za kulturu u NS.
Još imaju volontere besplatnu radnu snagu, nekim no name bendovima ne daju ni da piju za džabe...A to što uništavaju tvrđavu za koju ne plaćaju ništa...
ništa oni ne doprinose i mnogo više uzimaju sebi, ako odu iz NS oni samo gube jer niko neće da im toliko podilazi.
I da cela priča pukne oni su prošli ekstra jer su sve ovo vreme lepo napunili džepove.
Nikakvu oni promociju ne prave i to što dodju evropski džankeri sa rančevima i pocepanim patikama da ss valjaju u blatu.

MilosNS

pre 3 godine

Naravno da EXIT neće otići nigde iz Novog Sada. Ovo je samo jeftin spin i pritisak na državu da im “pomogne”, odnosno da pare. A država ce prvo malo da ih kulira i drži u neizvesnosti, čisto da im pokaže ko je gazda, od koga im sve zavisi, i koga moraju da slušaju. I zato posle nemojte da se čudite zasto Exit ćuti.

fukara ne odlucuje

pre 3 godine

I treba Exit da ode...i Guča, i Đoković da se odrekne državljanstva, ugasiti Zvezdu i Partizan, sve što asocira na Srbiju i uvesti jedan dug policijski čas da ovi mrzitelji svega i svačega mogu da gledaju Zadrugu, to je nešto što odgovara njihovom nadrndanom mentalitetu.

Ela

pre 3 godine

Hrvati pisu da je Egzit doneo Srbiji 200 miliona evra od turizma plus pozitivna prepoznatljivost u svetu, znaci prepoznatljiv brend. Mogucnost zarade Novom Sadu i okolini. Da li je moguce da nam sve to ne treba? Molim da mi zvanicni organi koji su preporucili da se da otkaz zaposlenima u Exitu objasne o cemu se radi ili u tome ne vide svoju licnu korist pa im ni ne treba tako nesto!

Sasa Kovacevic NS

pre 3 godine

Hocete da mi kazete da na Oktobar Festu ljudi ne bauljaju ulicama, ili su svi u frakovima i slusaju Hor Beckih Decaka. Prekinite sa tim licemerijem i date sansu onom sto vec donosi rezultata. Ako je neko propustio u govoru prilikom preuzimanja funkcije nove predsednice EU pomenut je Exit. Nije dovoljno? Pa naravno. Sve sto uspeva odmah treba iskasa i popljuvati, pametovati i spinovati da je to zbog novca, prevara i slicno. Cinjenica je da je Exit ucinio neke dobre stvari i da je bilo i nekih gresaka sve je to u granicama normale ali je cinjenica neosporna da je Exit dao ono sto mnogi drugi nisu. Oznacio je nasu Srbiju na mapi Festivala i dopadalo se to nekom ili ne. Presao je preko granica nase zemlje i postao svetski brand. Exit je nesto sto je nastalo, i postalo trajni simbol jednog grada, Novog Sada, i simbol ove nase Srbije kakva god da je... i zasto onda ne podrzati te ljude da nastave i da grade taj image zajedno sa svima nama koji iskreno moram da priznam volimo i uzivamo u tom festivalu. Pa sto onda toliko ostrascenosti za nesto sto ocigledno uspeva i donosi dobrobit ovoj zemlji i cini da nas po tome prepoznaju. U pravim zemljama to bi drzava podrzala i pretvorila u jos veci biznis, da se ne lazemo. A vi ovde svi kao glumite neke pametenjakovice i moraliste. Licimerno i neiskreno. Podrzi uspeh drugog u ovom slucaju Exit jer je i to tvoj uspeh, ako umes da to razumes.

ljuba

pre 3 godine

Novac građana ostavite na miru. Dosta smo davali i previše. Svake godine se izmisle neke gluposti da bi se uzeo novac. Više ne. Mogu da idu gde oće.

ljuba

pre 3 godine

Pustite ih neka idu što pre. Novi sad i novi ljudi će za manje novce napraviti bolji i zdraviji festival. Novac građana Novog Sada i Srbije ne sme se više davati. Možda je bilo i nezakonitosti.
Dati su ogromni novci. Obavezno treba izvršiti kontrolu poslovanja ovog festivala.

Milena

pre 3 godine

Ruzno je govoriti o tome da je Exit nista, da je to samo bagra koja hoce novac i slicno. Kako malo cenite ono sto imate ljudi. Navodno da nema Novog Sada ne bi bilo ni Exita, sto je nonsens. Da sijete pantalone 20 godina pa bi bili majstor, a ne da organizujete festival koji donisi korist i Novom Sadu i drzavi i svakako stvara neki dobar image oko toga. Zasto ste sve negativni i tako ostrasceni kada dobro znate da mora da se ulozi i neki trud da bi to opstalo. I to 20 godina. I naravno da drzava treba da to pomogne, jer je to iznad politike i ovog naseg blata bar da imamo i eto jedan odlican festival po kome nas prepoznaju. Ne podcenjujte moc Exita, a posebno sto je to nase, iza nase zemlje nastalo, od nasih ljudi. Cuvajmo ono sto imamo i razvijamo sto vise ovakvih Exita koji promovisu i zemlju i turizam. Nemoj te ljudi da budete tako malodusni, dajte malo pozitive. Exit i tacak. Treba nam.

123

pre 3 godine

NIje EXIT brend. Brend su Novi Sad i tvrđava.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mad dog, 17. novembar 2020 20:29)

Naravno, razumevanje biznisa i realnosti kod srba teško ide. Exit festival može bilo gde da se premesti. Dobro izvođači i samo ime garantuje dobar festival ma gde on bio. Niko neće da odustane od odlaska na festival jer on nije na tvrđavi. Ali, avaj, pošto mi to ne razumemo, mogu samo da im poželim sreću u drugoj državi.

Stari Grad

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Ja bih prije rekao da NS ne postoji bez Exit festivala. Pitaj mlade ljude zapadne evrope gdje je NS i svi, čast izuzecima, će te gledati onako blijedo - ali kad’ spomeneš Exit...
(partizai, 17. novembar 2020 21:38)

To sam i ja mislio a onda proputovao Evropu uzduz i popreko, sto zbog razmena, raznih programa, turisticki... Zapanjio sam se koliko ljudi ustvari NEMA pojma o EXIT-u i Novom Sadu. Od desetoro u proseku jedna osoba je cula. Iskreno sam bio razocaran jer sam ocekivao da cu Srbiju i grad u kome zivim "lako opisati".

Miloje

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Mene fascinira da prosečan srbin koji kuburi sa svojim 9 do 5 poslom, jedva sastavlja kraj sa krajem kaže da neki drugi ljudi nisu ništa specijalno uradili napravivši jedan od najvećih festivala na svetu. Zapanjujuće. Ništa, uzmi ti, pa napravi specijalan festival, pošto je lako.

Mika

pre 3 godine

Ako odu Grad raspiše tender za novi festival iste tematike. I gotovo. Umesto EXIT moze biti ENTER . A ceo svet zna za muzički festival na novosadskoj tvrđavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pera Srbin, 17. novembar 2020 18:11)

Tako je. Još bolje raspiše 6 tendera i puf, eto nama 6 festivala sa milionima ljudi. Onda i Niš raspiše 4 tendera i eto još 4 festivala. Ne kapiram kako se niko nije setio ovoga ranije.

MasterCentar

pre 3 godine

Exitu su davali pare svi i drzava, i grad, i firme, i evropska unija i opet su na ivici opstanka.
I onda kazu da je Exit koji propada izgradio nekakav ugled Novom Sadu.
XeXeXe

dragaN

pre 3 godine

I dobro, recimo da oni odu. Mnogi ljudi iz Egzita, koji imaju znanje da organizuju takav dogadaja ce ipak ostati u Srbiji. Pored njih naravno ima jos puno puno ljudi koji imaju znanje i koji bi mogli da preuzmu posao. Drzava da novac za organizaciju, mozda da se nadje i neki pritni invsetitor (ali da drzava ima udeo u vlasnistvu kako niko na dalje ne bi ucenjivao seobom, ili da se to dogovori ugovorom), festival se nazove Exit+ i organizuje u isto vreme kao sto se i uvek odrzavao stari Exit. I sta smo izgubili? Nista.

drvobradi

pre 3 godine

Novi Sad ne ume da organizuje festival a ovi iz Exita samo mogu da sanjaju da će negde dobiti slične subvencije i uslove. Ovo je samo talasanje, ove godine su ostali bez para, pa sad prave pripremu za sledeću.

šolaja

pre 3 godine

ceo danas dan samo ove vesti vidim, vesti oko Exita.
broj komentara na njima i reakcije govore mi jedno: ovaj festival je zaista važan (u) ovoj zemlji.
pljuvali ga ili voleli - važan je.
i želim mu svu sreću, a vi sad lupajte minuse koliko vam volja. :)

exit!

pre 3 godine

"exit" nastao kao simbol izlaza iz rezima Slobodana Milosevica, festival je godinama rastao i postao jedan od najboljih u svetu, njegov zastitni znak je upravo tvrdjava i po tome je postao poznat, tako da ime "exit" ide uz Novi Sad, postovanje za sve druge gradove ali zna se gde je pravi "exit".

partizai

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Ja bih prije rekao da NS ne postoji bez Exit festivala. Pitaj mlade ljude zapadne evrope gdje je NS i svi, čast izuzecima, će te gledati onako blijedo - ali kad’ spomeneš Exit...

VP

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

O'š se kladiš?

Филипинац

pre 3 godine

Пошто ми је објавише коментар на првој вести са поновим укратко: Хоће ли и тамо где оду да остају дужни локалним фирмама и сарадницима по пар година и да развијају фестивал туђим парама? Град им даје лову, држава им даје лову, предузећа им дају лову, карте све скупље а они мученици немају ништа да плате док наравно шире фирму по Европи.

hypatija

pre 3 godine

Da se u Umag pošalje sabor u Guči sa sve kupusom i mašnicom, a EXIT svakako nije EXIT bez Novog Sada i tvrđave . Jedna od većih gluposti koju sam danas pročitao. Mogu samo ime da ponesu sa sobom, a več izgrađenu infrastrukturu i istrenirane stanovnike moraju ponovo da formiraju. Direktor EXITA verovatno traži neku veću korist za sebe od države Srbije, obzirom da ove godine EXIT-a nije bilo, pa nije bilo ni zarade na koju se naviklo. Da je bilo moguće i te kako bi festival zaživeo u Crnoj Gori , ali nije ... niti če. Čak šta više , siguran sam da bi festival EXIT trebalo da potraži nekog novog, za ova nova koronarna vremena sposobnijeg direktora . A Guču, trubače i sve ostalo što ide uz to , obavezno proslediti u Umag , sa puno, puno ljubavi.

Raja

pre 3 godine

Ako bi se izmestio Exit van Srbije ja bih častio. To je leglo šljama, nikakvu korist nemamo od pijanih Engleza, Austrijanaca, Poljaka. Sami razmislite da li nama treba 7-8 dana alabuke i jurnjave po Novom Sadu. Odmah bih izmestio Exit van zemlje. 100 puta je lepse npr otići na sabor trubača u Guči i slušati trube i meziti svadbarski kupus i praseće pečenje uz mirne i fine goste.

duka

pre 3 godine

Šta ima da ih moliš, Novi Sad i Srbija su im davali pare kad su bili niko i ništa. Novi Sad i Srbija su od njih napravili ovo danas što jesu, zato što su ih finansirali sve ove godine. Kovačević se obogatio od Exit-a a nije uložio ni dinar svojih para u Exit, kad su počinjali jedino im je Novi Sad i Srbija pomagali, tad im je Srbija bila dobra, a sad bi da idu u neku drugu državu. Sram ih bilo, ako su i pomislili da idu iz Srbije.

Kritički Mislilac

pre 3 godine

Ne može da ode iz Novog Sada kad se ni ne održava u Novom Sadu, već u Petrovaradinu. Iz Novog Sada može da ode samo Exit kamp. Festival se održava na našoj đavi.

Iva

pre 3 godine

Tuzno je sto sve sto valja ne cuvamo vec pustamo tek tako da ode...Ostacemo u drzavi hejtera i onih koji "znaju" sve a ne znaju nista..Prazne duse..bez svesti..nesvesni svoje nesvesti..ljusture koje samo pljuju i hejtuju sve sto valja...tuzno..samo nesrecni hejtuju..srecni stvaraju! Exit je svetla tacka koja ce sijati gde god da ode!!

gigi

pre 3 godine

Exit ekipa ide gde ima više para i gde se ne treba dokazivati poslovanje i ovako je ceo vozni park beogradski pa ne vidim sto bi im bilo strano da bude zagrebački....

Sara

pre 3 godine

Gospodski odgovor koji je EXIT više nego zaslužio sa svim onim sto je doneo Novom Sadu i Srbiji kako ekonomski gledano tako isto i kroz apsolutno nezaboravne momente koje znaju samo oni koji su to doživeli a ima nas tolikoooo punoooo❤❤❤

Милош

pre 3 godine

Дођите у Ниш имамо и ми тврђаву и Нишаву. Зезамо се. Палите што даље и срећан пут.

Pera Srbin

pre 3 godine

Ako odu Grad raspiše tender za novi festival iste tematike. I gotovo. Umesto EXIT moze biti ENTER . A ceo svet zna za muzički festival na novosadskoj tvrđavi.

Riki

pre 3 godine

Pa onda im pomozite. Uložite neki dinar nekad u tu Tvrđavu. Neće vam kruna sa glave spasti.
Nisam fan Exita da se odmah razumemo, ali mi je žao kad vidim da sami sebe gasimo kad god možemo..

maks

pre 3 godine

gradonacelnik ne bi trenao da tako govori jer nijedna istorijska tvrdjava nije namenjena za festivale a jos manje egzit. Toliko o gradu kulture i kulturi njegovog gradonacelnika.
Zapravo Budva je pravo resenje.
Objavite ovo ako niste botovi!

profesor Dušan

pre 3 godine

sve se vrti oko para šta vam je :)
A exit je davno prestao da bude široko pristupačan državljanima republike Srbije , tako da srećan im put gde god da nameravaju da idu.

Detelinara

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.

Sonja

pre 3 godine

Umag je selendra. Kakav ATP to je bilo na pocetku, niko nikada nije platio kartu, to se sve dokazilo partijski. Mislite da kod nas u Umagu nema stranke kakve su kod vas, ha ha
A jednostavno nema objekata kao sto je tvrdjava

Tačno tako! Nema tvrđave s koje može da se padne i polomi a ne daj Bože pogine a takvih primera je bilo. Umag ili Budva imaju plaže i veći prostor i nije sve nabijeno ko u tvrđavi da ne može da se diše. U ostalom da li su ikoje pare ostale u tvrđavi da se nešto lepo napravi, obnovi ili se samo masovno eksploatisala do besvesti?

šteta

pre 3 godine

pustiti one koji se bave koronom da se njome bave, a vlast neka vodi računa o opstanku ekonomije i onom "sutra" koje će nas kad-tad dočekati, a tu svakako spada i Egzit i njegova budućnost... na festival ne idem, nije u mojoj sferi inetersovanja, ali da bi bila šteta da se preseli u neku drugu zemlju i drugi grad, bila bi.

Marko

pre 3 godine

Ne palite se! Redovan spin svake godine od Movačevića kako bi izvukao što više para za sebe i one koji mu daju. Neće oni nigde, jako je njima dobro u ns i što se tiče izdvajanja iz budžeta, sponzorstava, raznih promocija ali i proizvođača pića koji specijalno za njih prave pića niskog kvaliteta a koje na tvrđavi prodaju po 3 eur. Daleko bilo da su oni napravili super priču i da je Exit institucija ali, ljudi budite realni ekipa plus politika uzimaju ogromne pare.

Sani Kroket

pre 3 godine

Exit je osnivala i stvorila grupa pojedinaca uz pomoc nekih stranih sredstava da bi se izmedju ostalog pokazao bund protiv Milosevica itd(dosla lova iz inostranstva). Nakon toga su sirili pricu, jacali i postali ozbiljna firma i globalno priznat festival. Sto se tice Novog Sada, mogli bi mozda malo da pomognu, olaksaju itd. a gde ce privatna firma praviti svoj dogadjaj, je iskljucivo njihova odluka!

pivskikvasac

pre 3 godine

Egzit je FRANŠIZA čiji vlasnici su dobijali subvencije da rade. Ako vide da im se subvencije ne isplate, oni idu dalje. Princip je isti kao sa NBA i NFL timovima. Naviknite se da će ovako i fudbalski klubovi da se izmeštaju u nekom momentu i odnesu brend sa sobom.

chachak

pre 3 godine

Umag je selendra. Kakav ATP to je bilo na pocetku, niko nikada nije platio kartu, to se sve dokazilo partijski. Mislite da kod nas u Umagu nema stranke kakve su kod vas, ha ha
A jednostavno nema objekata kao sto je tvrdjava

Saul Goodman

pre 3 godine

Ako može da se sabor u Guči izmesti negde van granica ove naše zemlje ... Trajno, po mogućstvu što dalje. Sve je, samo ne sabor trubača...

Saul Goodman

pre 3 godine

Ako može da se sabor u Guči izmesti negde van granica ove naše zemlje ... Trajno, po mogućstvu što dalje. Sve je, samo ne sabor trubača...

Detelinara

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.

Marko

pre 3 godine

Ne palite se! Redovan spin svake godine od Movačevića kako bi izvukao što više para za sebe i one koji mu daju. Neće oni nigde, jako je njima dobro u ns i što se tiče izdvajanja iz budžeta, sponzorstava, raznih promocija ali i proizvođača pića koji specijalno za njih prave pića niskog kvaliteta a koje na tvrđavi prodaju po 3 eur. Daleko bilo da su oni napravili super priču i da je Exit institucija ali, ljudi budite realni ekipa plus politika uzimaju ogromne pare.

profesor Dušan

pre 3 godine

sve se vrti oko para šta vam je :)
A exit je davno prestao da bude široko pristupačan državljanima republike Srbije , tako da srećan im put gde god da nameravaju da idu.

Sani Kroket

pre 3 godine

Exit je osnivala i stvorila grupa pojedinaca uz pomoc nekih stranih sredstava da bi se izmedju ostalog pokazao bund protiv Milosevica itd(dosla lova iz inostranstva). Nakon toga su sirili pricu, jacali i postali ozbiljna firma i globalno priznat festival. Sto se tice Novog Sada, mogli bi mozda malo da pomognu, olaksaju itd. a gde ce privatna firma praviti svoj dogadjaj, je iskljucivo njihova odluka!

chachak

pre 3 godine

Umag je selendra. Kakav ATP to je bilo na pocetku, niko nikada nije platio kartu, to se sve dokazilo partijski. Mislite da kod nas u Umagu nema stranke kakve su kod vas, ha ha
A jednostavno nema objekata kao sto je tvrdjava

mare

pre 3 godine

Kao imaju jak festival a 20 godina nakačeni na budžet Srbije? Pa ta ekipa iz EXIT-a svake godine uzme sebi ceo budžet za kulturu u NS.
Još imaju volontere besplatnu radnu snagu, nekim no name bendovima ne daju ni da piju za džabe...A to što uništavaju tvrđavu za koju ne plaćaju ništa...
ništa oni ne doprinose i mnogo više uzimaju sebi, ako odu iz NS oni samo gube jer niko neće da im toliko podilazi.
I da cela priča pukne oni su prošli ekstra jer su sve ovo vreme lepo napunili džepove.
Nikakvu oni promociju ne prave i to što dodju evropski džankeri sa rančevima i pocepanim patikama da ss valjaju u blatu.

maks

pre 3 godine

gradonacelnik ne bi trenao da tako govori jer nijedna istorijska tvrdjava nije namenjena za festivale a jos manje egzit. Toliko o gradu kulture i kulturi njegovog gradonacelnika.
Zapravo Budva je pravo resenje.
Objavite ovo ako niste botovi!

fukara ne odlucuje

pre 3 godine

I treba Exit da ode...i Guča, i Đoković da se odrekne državljanstva, ugasiti Zvezdu i Partizan, sve što asocira na Srbiju i uvesti jedan dug policijski čas da ovi mrzitelji svega i svačega mogu da gledaju Zadrugu, to je nešto što odgovara njihovom nadrndanom mentalitetu.

Sonja

pre 3 godine

Umag je selendra. Kakav ATP to je bilo na pocetku, niko nikada nije platio kartu, to se sve dokazilo partijski. Mislite da kod nas u Umagu nema stranke kakve su kod vas, ha ha
A jednostavno nema objekata kao sto je tvrdjava

Tačno tako! Nema tvrđave s koje može da se padne i polomi a ne daj Bože pogine a takvih primera je bilo. Umag ili Budva imaju plaže i veći prostor i nije sve nabijeno ko u tvrđavi da ne može da se diše. U ostalom da li su ikoje pare ostale u tvrđavi da se nešto lepo napravi, obnovi ili se samo masovno eksploatisala do besvesti?

Riki

pre 3 godine

Pa onda im pomozite. Uložite neki dinar nekad u tu Tvrđavu. Neće vam kruna sa glave spasti.
Nisam fan Exita da se odmah razumemo, ali mi je žao kad vidim da sami sebe gasimo kad god možemo..

pivskikvasac

pre 3 godine

Egzit je FRANŠIZA čiji vlasnici su dobijali subvencije da rade. Ako vide da im se subvencije ne isplate, oni idu dalje. Princip je isti kao sa NBA i NFL timovima. Naviknite se da će ovako i fudbalski klubovi da se izmeštaju u nekom momentu i odnesu brend sa sobom.

Филипинац

pre 3 godine

Пошто ми је објавише коментар на првој вести са поновим укратко: Хоће ли и тамо где оду да остају дужни локалним фирмама и сарадницима по пар година и да развијају фестивал туђим парама? Град им даје лову, држава им даје лову, предузећа им дају лову, карте све скупље а они мученици немају ништа да плате док наравно шире фирму по Европи.

MilosNS

pre 3 godine

Naravno da EXIT neće otići nigde iz Novog Sada. Ovo je samo jeftin spin i pritisak na državu da im “pomogne”, odnosno da pare. A država ce prvo malo da ih kulira i drži u neizvesnosti, čisto da im pokaže ko je gazda, od koga im sve zavisi, i koga moraju da slušaju. I zato posle nemojte da se čudite zasto Exit ćuti.

Милош

pre 3 godine

Дођите у Ниш имамо и ми тврђаву и Нишаву. Зезамо се. Палите што даље и срећан пут.

duka

pre 3 godine

Šta ima da ih moliš, Novi Sad i Srbija su im davali pare kad su bili niko i ništa. Novi Sad i Srbija su od njih napravili ovo danas što jesu, zato što su ih finansirali sve ove godine. Kovačević se obogatio od Exit-a a nije uložio ni dinar svojih para u Exit, kad su počinjali jedino im je Novi Sad i Srbija pomagali, tad im je Srbija bila dobra, a sad bi da idu u neku drugu državu. Sram ih bilo, ako su i pomislili da idu iz Srbije.

šteta

pre 3 godine

pustiti one koji se bave koronom da se njome bave, a vlast neka vodi računa o opstanku ekonomije i onom "sutra" koje će nas kad-tad dočekati, a tu svakako spada i Egzit i njegova budućnost... na festival ne idem, nije u mojoj sferi inetersovanja, ali da bi bila šteta da se preseli u neku drugu zemlju i drugi grad, bila bi.

Ela

pre 3 godine

Hrvati pisu da je Egzit doneo Srbiji 200 miliona evra od turizma plus pozitivna prepoznatljivost u svetu, znaci prepoznatljiv brend. Mogucnost zarade Novom Sadu i okolini. Da li je moguce da nam sve to ne treba? Molim da mi zvanicni organi koji su preporucili da se da otkaz zaposlenima u Exitu objasne o cemu se radi ili u tome ne vide svoju licnu korist pa im ni ne treba tako nesto!

MasterCentar

pre 3 godine

Exitu su davali pare svi i drzava, i grad, i firme, i evropska unija i opet su na ivici opstanka.
I onda kazu da je Exit koji propada izgradio nekakav ugled Novom Sadu.
XeXeXe

Miloje

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Mene fascinira da prosečan srbin koji kuburi sa svojim 9 do 5 poslom, jedva sastavlja kraj sa krajem kaže da neki drugi ljudi nisu ništa specijalno uradili napravivši jedan od najvećih festivala na svetu. Zapanjujuće. Ništa, uzmi ti, pa napravi specijalan festival, pošto je lako.

Sasa Kovacevic NS

pre 3 godine

Hocete da mi kazete da na Oktobar Festu ljudi ne bauljaju ulicama, ili su svi u frakovima i slusaju Hor Beckih Decaka. Prekinite sa tim licemerijem i date sansu onom sto vec donosi rezultata. Ako je neko propustio u govoru prilikom preuzimanja funkcije nove predsednice EU pomenut je Exit. Nije dovoljno? Pa naravno. Sve sto uspeva odmah treba iskasa i popljuvati, pametovati i spinovati da je to zbog novca, prevara i slicno. Cinjenica je da je Exit ucinio neke dobre stvari i da je bilo i nekih gresaka sve je to u granicama normale ali je cinjenica neosporna da je Exit dao ono sto mnogi drugi nisu. Oznacio je nasu Srbiju na mapi Festivala i dopadalo se to nekom ili ne. Presao je preko granica nase zemlje i postao svetski brand. Exit je nesto sto je nastalo, i postalo trajni simbol jednog grada, Novog Sada, i simbol ove nase Srbije kakva god da je... i zasto onda ne podrzati te ljude da nastave i da grade taj image zajedno sa svima nama koji iskreno moram da priznam volimo i uzivamo u tom festivalu. Pa sto onda toliko ostrascenosti za nesto sto ocigledno uspeva i donosi dobrobit ovoj zemlji i cini da nas po tome prepoznaju. U pravim zemljama to bi drzava podrzala i pretvorila u jos veci biznis, da se ne lazemo. A vi ovde svi kao glumite neke pametenjakovice i moraliste. Licimerno i neiskreno. Podrzi uspeh drugog u ovom slucaju Exit jer je i to tvoj uspeh, ako umes da to razumes.

drvobradi

pre 3 godine

Novi Sad ne ume da organizuje festival a ovi iz Exita samo mogu da sanjaju da će negde dobiti slične subvencije i uslove. Ovo je samo talasanje, ove godine su ostali bez para, pa sad prave pripremu za sledeću.

Kritički Mislilac

pre 3 godine

Ne može da ode iz Novog Sada kad se ni ne održava u Novom Sadu, već u Petrovaradinu. Iz Novog Sada može da ode samo Exit kamp. Festival se održava na našoj đavi.

Mika

pre 3 godine

Ako odu Grad raspiše tender za novi festival iste tematike. I gotovo. Umesto EXIT moze biti ENTER . A ceo svet zna za muzički festival na novosadskoj tvrđavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pera Srbin, 17. novembar 2020 18:11)

Tako je. Još bolje raspiše 6 tendera i puf, eto nama 6 festivala sa milionima ljudi. Onda i Niš raspiše 4 tendera i eto još 4 festivala. Ne kapiram kako se niko nije setio ovoga ranije.

Raja

pre 3 godine

Ako bi se izmestio Exit van Srbije ja bih častio. To je leglo šljama, nikakvu korist nemamo od pijanih Engleza, Austrijanaca, Poljaka. Sami razmislite da li nama treba 7-8 dana alabuke i jurnjave po Novom Sadu. Odmah bih izmestio Exit van zemlje. 100 puta je lepse npr otići na sabor trubača u Guči i slušati trube i meziti svadbarski kupus i praseće pečenje uz mirne i fine goste.

Stari Grad

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Ja bih prije rekao da NS ne postoji bez Exit festivala. Pitaj mlade ljude zapadne evrope gdje je NS i svi, čast izuzecima, će te gledati onako blijedo - ali kad’ spomeneš Exit...
(partizai, 17. novembar 2020 21:38)

To sam i ja mislio a onda proputovao Evropu uzduz i popreko, sto zbog razmena, raznih programa, turisticki... Zapanjio sam se koliko ljudi ustvari NEMA pojma o EXIT-u i Novom Sadu. Od desetoro u proseku jedna osoba je cula. Iskreno sam bio razocaran jer sam ocekivao da cu Srbiju i grad u kome zivim "lako opisati".

123

pre 3 godine

NIje EXIT brend. Brend su Novi Sad i tvrđava.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mad dog, 17. novembar 2020 20:29)

Naravno, razumevanje biznisa i realnosti kod srba teško ide. Exit festival može bilo gde da se premesti. Dobro izvođači i samo ime garantuje dobar festival ma gde on bio. Niko neće da odustane od odlaska na festival jer on nije na tvrđavi. Ali, avaj, pošto mi to ne razumemo, mogu samo da im poželim sreću u drugoj državi.

Pera Srbin

pre 3 godine

Ako odu Grad raspiše tender za novi festival iste tematike. I gotovo. Umesto EXIT moze biti ENTER . A ceo svet zna za muzički festival na novosadskoj tvrđavi.

Milena

pre 3 godine

Ruzno je govoriti o tome da je Exit nista, da je to samo bagra koja hoce novac i slicno. Kako malo cenite ono sto imate ljudi. Navodno da nema Novog Sada ne bi bilo ni Exita, sto je nonsens. Da sijete pantalone 20 godina pa bi bili majstor, a ne da organizujete festival koji donisi korist i Novom Sadu i drzavi i svakako stvara neki dobar image oko toga. Zasto ste sve negativni i tako ostrasceni kada dobro znate da mora da se ulozi i neki trud da bi to opstalo. I to 20 godina. I naravno da drzava treba da to pomogne, jer je to iznad politike i ovog naseg blata bar da imamo i eto jedan odlican festival po kome nas prepoznaju. Ne podcenjujte moc Exita, a posebno sto je to nase, iza nase zemlje nastalo, od nasih ljudi. Cuvajmo ono sto imamo i razvijamo sto vise ovakvih Exita koji promovisu i zemlju i turizam. Nemoj te ljudi da budete tako malodusni, dajte malo pozitive. Exit i tacak. Treba nam.

ljuba

pre 3 godine

Pustite ih neka idu što pre. Novi sad i novi ljudi će za manje novce napraviti bolji i zdraviji festival. Novac građana Novog Sada i Srbije ne sme se više davati. Možda je bilo i nezakonitosti.
Dati su ogromni novci. Obavezno treba izvršiti kontrolu poslovanja ovog festivala.

gigi

pre 3 godine

Exit ekipa ide gde ima više para i gde se ne treba dokazivati poslovanje i ovako je ceo vozni park beogradski pa ne vidim sto bi im bilo strano da bude zagrebački....

ljuba

pre 3 godine

Novac građana ostavite na miru. Dosta smo davali i previše. Svake godine se izmisle neke gluposti da bi se uzeo novac. Više ne. Mogu da idu gde oće.

hypatija

pre 3 godine

Da se u Umag pošalje sabor u Guči sa sve kupusom i mašnicom, a EXIT svakako nije EXIT bez Novog Sada i tvrđave . Jedna od većih gluposti koju sam danas pročitao. Mogu samo ime da ponesu sa sobom, a več izgrađenu infrastrukturu i istrenirane stanovnike moraju ponovo da formiraju. Direktor EXITA verovatno traži neku veću korist za sebe od države Srbije, obzirom da ove godine EXIT-a nije bilo, pa nije bilo ni zarade na koju se naviklo. Da je bilo moguće i te kako bi festival zaživeo u Crnoj Gori , ali nije ... niti če. Čak šta više , siguran sam da bi festival EXIT trebalo da potraži nekog novog, za ova nova koronarna vremena sposobnijeg direktora . A Guču, trubače i sve ostalo što ide uz to , obavezno proslediti u Umag , sa puno, puno ljubavi.

exit!

pre 3 godine

"exit" nastao kao simbol izlaza iz rezima Slobodana Milosevica, festival je godinama rastao i postao jedan od najboljih u svetu, njegov zastitni znak je upravo tvrdjava i po tome je postao poznat, tako da ime "exit" ide uz Novi Sad, postovanje za sve druge gradove ali zna se gde je pravi "exit".

dragaN

pre 3 godine

I dobro, recimo da oni odu. Mnogi ljudi iz Egzita, koji imaju znanje da organizuju takav dogadaja ce ipak ostati u Srbiji. Pored njih naravno ima jos puno puno ljudi koji imaju znanje i koji bi mogli da preuzmu posao. Drzava da novac za organizaciju, mozda da se nadje i neki pritni invsetitor (ali da drzava ima udeo u vlasnistvu kako niko na dalje ne bi ucenjivao seobom, ili da se to dogovori ugovorom), festival se nazove Exit+ i organizuje u isto vreme kao sto se i uvek odrzavao stari Exit. I sta smo izgubili? Nista.

partizai

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Ja bih prije rekao da NS ne postoji bez Exit festivala. Pitaj mlade ljude zapadne evrope gdje je NS i svi, čast izuzecima, će te gledati onako blijedo - ali kad’ spomeneš Exit...

Iva

pre 3 godine

Tuzno je sto sve sto valja ne cuvamo vec pustamo tek tako da ode...Ostacemo u drzavi hejtera i onih koji "znaju" sve a ne znaju nista..Prazne duse..bez svesti..nesvesni svoje nesvesti..ljusture koje samo pljuju i hejtuju sve sto valja...tuzno..samo nesrecni hejtuju..srecni stvaraju! Exit je svetla tacka koja ce sijati gde god da ode!!

šolaja

pre 3 godine

ceo danas dan samo ove vesti vidim, vesti oko Exita.
broj komentara na njima i reakcije govore mi jedno: ovaj festival je zaista važan (u) ovoj zemlji.
pljuvali ga ili voleli - važan je.
i želim mu svu sreću, a vi sad lupajte minuse koliko vam volja. :)

Jovan

pre 3 godine

Ova prica sa EXIT-om treba da se svede na cinjenice, a ne te nebuloze o "poznatom brendu" o reklamiranju Srbije i ostalim stvarima koje sluze da se zamuti voda. Treba napraviti analizu koliko se daje subvencija, koliko je ulozeno od zaradjenih para u zastitu i odrzavanje tvrdjave, koliko je procenjena indirektna dobit drugih (stanodavaca, restorana, barova itd) i onda sve staviti na papir pa videti da li je EXIT za dobrobit svih ili samo za dobrobit nekolicine. Ako festival zivi od subvencija koje su pare svih gradjana i omogucava enormnu zaradu samo nekolicini ljudi, onda to nije dobar ekonomski model za stanovnike i biznis u Novom Sadu (sem za te povlascene koji zive kao lordovi od tog festivala). Ako mogu sami da se izdrzavaju, ako od dela zarade daju novac za odrzavanje i revitalizaciju tvrdjave onda moze da se prica. Sve ostalo je lovljenje u mutnom uz lazne argumente o brendu EXIT.

Sara

pre 3 godine

Gospodski odgovor koji je EXIT više nego zaslužio sa svim onim sto je doneo Novom Sadu i Srbiji kako ekonomski gledano tako isto i kroz apsolutno nezaboravne momente koje znaju samo oni koji su to doživeli a ima nas tolikoooo punoooo❤❤❤

VP

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

O'š se kladiš?

Storno

pre 3 godine

Oterati parazite i da tvrđava konačno bez njih postane zaštićena Unesco baština. Na takvu svetski turistički značajnu Unesco lokaciju tada dolaze pravi i platežni turisti tokom cele godine a ne evrospka sirotinja da u Srbiji za njih male pare jedu, piju, drogiraju se i vataju domaće devojke koje žele da pobegnu iz zemlje.

Jovan

pre 3 godine

Blef sa odlaskom u Hrvatsku je uspeo! Vučević se odmah upecao. Još brže bi išlo da su rekli da se sele na Kosovo. Kakvi fazoni! Godinama dobijaju sve besplatno i lokaciju i struju, vodu, šišćenje, a čist profit zadržavaju. Imaju 100 stalno zaposlenih! Kada nema festivala zbog korone, oni hoće iste pare, pa su ljuti i ucenjuju sa navodnom selidbom! ja bih ih pustio, pa da vidimo da li je to istina. Čisto sumnjam da bi im hrvatska država sve to plaćala!

mm

pre 3 godine

Exit je osnivala i stvorila grupa pojedinaca uz pomoc nekih stranih sredstava da bi se izmedju ostalog pokazao bund protiv Milosevica itd(dosla lova iz inostranstva). Nakon toga su sirili pricu, jacali i postali ozbiljna firma i globalno priznat festival. Sto se tice Novog Sada, mogli bi mozda malo da pomognu, olaksaju itd. a gde ce privatna firma praviti svoj dogadjaj, je iskljucivo njihova odluka!
(Sani Kroket, 17. novembar 2020 17:34)

Nije bas da imaju apsolutnu slobodu gde ce napraviti festival. Mozes kupiti njivu, uknjiziti se kao vlasnik i tu praviti sta hoces (ili platiti nekome zakup), ali kada ti neko vise godina ustupa kulturno dobro poput tvrdjave, imas i neku obavezu prema tom mestu. Koliko mi je poznato Exit organizacija jos nije vlasnik tvrdjave i treba da se sada pokriju usima sto ovako nastupaju, a dozvoljeno im je da upravo tu organizuju sve (i jos pride dobijaju transfer novca direktno iz budzeta). Ali dobro, treba jos neki dzipcic i stancic kupiti, pa dobro dodje ta prica kako "raspala Srbija hoce da otera festival".

bobi

pre 3 godine

...
Podrzi uspeh drugog u ovom slucaju Exit jer je i to tvoj uspeh, ako umes da to razumes.
(Sasa Kovacevic NS, 17. novembar 2020 23:14)

Druze, radujem se Exitu stalno i podrzavam ga tako sto dodjem i kupim kartu, nije jeftina ali je kupim jer volim doci svake godine tu. Ali kad cujem da se pominje buzdet i drzavna kasa, ospem se ziv, to cu podrzati jednako koliko i Dusana Bajatovica i njegove "uspehe".

Jr

pre 3 godine

Egzit je komunistički poligon za prodaju i eksperimentisanje drogama i treba ga zabraniti. Oruđe komunističkog psihološkog rata radi uništenja mladih, prodaje droge i promovisanja "seksualnih sloboda" - radi uništenja porodice i dece...

mario

pre 3 godine

Gde imaju bolje od Tvrđave i Dunava?", rekao je gradonačelnik, prenosi novosadski portal vesti 21.rs
Da možeš misliti dolaze baš zbog Dunava to je jako bitna stavka.
Eto kontra pitanje gdje ima bolje od plaže i mora?dakle ima na moru i tamo gdje dolazi 20 miljuna stranih turista eto tamo.

Detelinara

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.

Raja

pre 3 godine

Ako bi se izmestio Exit van Srbije ja bih častio. To je leglo šljama, nikakvu korist nemamo od pijanih Engleza, Austrijanaca, Poljaka. Sami razmislite da li nama treba 7-8 dana alabuke i jurnjave po Novom Sadu. Odmah bih izmestio Exit van zemlje. 100 puta je lepse npr otići na sabor trubača u Guči i slušati trube i meziti svadbarski kupus i praseće pečenje uz mirne i fine goste.

maks

pre 3 godine

gradonacelnik ne bi trenao da tako govori jer nijedna istorijska tvrdjava nije namenjena za festivale a jos manje egzit. Toliko o gradu kulture i kulturi njegovog gradonacelnika.
Zapravo Budva je pravo resenje.
Objavite ovo ako niste botovi!

Sonja

pre 3 godine

Umag je selendra. Kakav ATP to je bilo na pocetku, niko nikada nije platio kartu, to se sve dokazilo partijski. Mislite da kod nas u Umagu nema stranke kakve su kod vas, ha ha
A jednostavno nema objekata kao sto je tvrdjava

Tačno tako! Nema tvrđave s koje može da se padne i polomi a ne daj Bože pogine a takvih primera je bilo. Umag ili Budva imaju plaže i veći prostor i nije sve nabijeno ko u tvrđavi da ne može da se diše. U ostalom da li su ikoje pare ostale u tvrđavi da se nešto lepo napravi, obnovi ili se samo masovno eksploatisala do besvesti?

partizai

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Ja bih prije rekao da NS ne postoji bez Exit festivala. Pitaj mlade ljude zapadne evrope gdje je NS i svi, čast izuzecima, će te gledati onako blijedo - ali kad’ spomeneš Exit...

Saul Goodman

pre 3 godine

Ako može da se sabor u Guči izmesti negde van granica ove naše zemlje ... Trajno, po mogućstvu što dalje. Sve je, samo ne sabor trubača...

chachak

pre 3 godine

Umag je selendra. Kakav ATP to je bilo na pocetku, niko nikada nije platio kartu, to se sve dokazilo partijski. Mislite da kod nas u Umagu nema stranke kakve su kod vas, ha ha
A jednostavno nema objekata kao sto je tvrdjava

ljuba

pre 3 godine

Pustite ih neka idu što pre. Novi sad i novi ljudi će za manje novce napraviti bolji i zdraviji festival. Novac građana Novog Sada i Srbije ne sme se više davati. Možda je bilo i nezakonitosti.
Dati su ogromni novci. Obavezno treba izvršiti kontrolu poslovanja ovog festivala.

Miloje

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Mene fascinira da prosečan srbin koji kuburi sa svojim 9 do 5 poslom, jedva sastavlja kraj sa krajem kaže da neki drugi ljudi nisu ništa specijalno uradili napravivši jedan od najvećih festivala na svetu. Zapanjujuće. Ništa, uzmi ti, pa napravi specijalan festival, pošto je lako.

mare

pre 3 godine

Kao imaju jak festival a 20 godina nakačeni na budžet Srbije? Pa ta ekipa iz EXIT-a svake godine uzme sebi ceo budžet za kulturu u NS.
Još imaju volontere besplatnu radnu snagu, nekim no name bendovima ne daju ni da piju za džabe...A to što uništavaju tvrđavu za koju ne plaćaju ništa...
ništa oni ne doprinose i mnogo više uzimaju sebi, ako odu iz NS oni samo gube jer niko neće da im toliko podilazi.
I da cela priča pukne oni su prošli ekstra jer su sve ovo vreme lepo napunili džepove.
Nikakvu oni promociju ne prave i to što dodju evropski džankeri sa rančevima i pocepanim patikama da ss valjaju u blatu.

Sasa Kovacevic NS

pre 3 godine

Hocete da mi kazete da na Oktobar Festu ljudi ne bauljaju ulicama, ili su svi u frakovima i slusaju Hor Beckih Decaka. Prekinite sa tim licemerijem i date sansu onom sto vec donosi rezultata. Ako je neko propustio u govoru prilikom preuzimanja funkcije nove predsednice EU pomenut je Exit. Nije dovoljno? Pa naravno. Sve sto uspeva odmah treba iskasa i popljuvati, pametovati i spinovati da je to zbog novca, prevara i slicno. Cinjenica je da je Exit ucinio neke dobre stvari i da je bilo i nekih gresaka sve je to u granicama normale ali je cinjenica neosporna da je Exit dao ono sto mnogi drugi nisu. Oznacio je nasu Srbiju na mapi Festivala i dopadalo se to nekom ili ne. Presao je preko granica nase zemlje i postao svetski brand. Exit je nesto sto je nastalo, i postalo trajni simbol jednog grada, Novog Sada, i simbol ove nase Srbije kakva god da je... i zasto onda ne podrzati te ljude da nastave i da grade taj image zajedno sa svima nama koji iskreno moram da priznam volimo i uzivamo u tom festivalu. Pa sto onda toliko ostrascenosti za nesto sto ocigledno uspeva i donosi dobrobit ovoj zemlji i cini da nas po tome prepoznaju. U pravim zemljama to bi drzava podrzala i pretvorila u jos veci biznis, da se ne lazemo. A vi ovde svi kao glumite neke pametenjakovice i moraliste. Licimerno i neiskreno. Podrzi uspeh drugog u ovom slucaju Exit jer je i to tvoj uspeh, ako umes da to razumes.

Riki

pre 3 godine

Pa onda im pomozite. Uložite neki dinar nekad u tu Tvrđavu. Neće vam kruna sa glave spasti.
Nisam fan Exita da se odmah razumemo, ali mi je žao kad vidim da sami sebe gasimo kad god možemo..

fukara ne odlucuje

pre 3 godine

I treba Exit da ode...i Guča, i Đoković da se odrekne državljanstva, ugasiti Zvezdu i Partizan, sve što asocira na Srbiju i uvesti jedan dug policijski čas da ovi mrzitelji svega i svačega mogu da gledaju Zadrugu, to je nešto što odgovara njihovom nadrndanom mentalitetu.

Iva

pre 3 godine

Tuzno je sto sve sto valja ne cuvamo vec pustamo tek tako da ode...Ostacemo u drzavi hejtera i onih koji "znaju" sve a ne znaju nista..Prazne duse..bez svesti..nesvesni svoje nesvesti..ljusture koje samo pljuju i hejtuju sve sto valja...tuzno..samo nesrecni hejtuju..srecni stvaraju! Exit je svetla tacka koja ce sijati gde god da ode!!

Milena

pre 3 godine

Ruzno je govoriti o tome da je Exit nista, da je to samo bagra koja hoce novac i slicno. Kako malo cenite ono sto imate ljudi. Navodno da nema Novog Sada ne bi bilo ni Exita, sto je nonsens. Da sijete pantalone 20 godina pa bi bili majstor, a ne da organizujete festival koji donisi korist i Novom Sadu i drzavi i svakako stvara neki dobar image oko toga. Zasto ste sve negativni i tako ostrasceni kada dobro znate da mora da se ulozi i neki trud da bi to opstalo. I to 20 godina. I naravno da drzava treba da to pomogne, jer je to iznad politike i ovog naseg blata bar da imamo i eto jedan odlican festival po kome nas prepoznaju. Ne podcenjujte moc Exita, a posebno sto je to nase, iza nase zemlje nastalo, od nasih ljudi. Cuvajmo ono sto imamo i razvijamo sto vise ovakvih Exita koji promovisu i zemlju i turizam. Nemoj te ljudi da budete tako malodusni, dajte malo pozitive. Exit i tacak. Treba nam.

Sani Kroket

pre 3 godine

Exit je osnivala i stvorila grupa pojedinaca uz pomoc nekih stranih sredstava da bi se izmedju ostalog pokazao bund protiv Milosevica itd(dosla lova iz inostranstva). Nakon toga su sirili pricu, jacali i postali ozbiljna firma i globalno priznat festival. Sto se tice Novog Sada, mogli bi mozda malo da pomognu, olaksaju itd. a gde ce privatna firma praviti svoj dogadjaj, je iskljucivo njihova odluka!

ljuba

pre 3 godine

Novac građana ostavite na miru. Dosta smo davali i previše. Svake godine se izmisle neke gluposti da bi se uzeo novac. Više ne. Mogu da idu gde oće.

šolaja

pre 3 godine

ceo danas dan samo ove vesti vidim, vesti oko Exita.
broj komentara na njima i reakcije govore mi jedno: ovaj festival je zaista važan (u) ovoj zemlji.
pljuvali ga ili voleli - važan je.
i želim mu svu sreću, a vi sad lupajte minuse koliko vam volja. :)

hypatija

pre 3 godine

Da se u Umag pošalje sabor u Guči sa sve kupusom i mašnicom, a EXIT svakako nije EXIT bez Novog Sada i tvrđave . Jedna od većih gluposti koju sam danas pročitao. Mogu samo ime da ponesu sa sobom, a več izgrađenu infrastrukturu i istrenirane stanovnike moraju ponovo da formiraju. Direktor EXITA verovatno traži neku veću korist za sebe od države Srbije, obzirom da ove godine EXIT-a nije bilo, pa nije bilo ni zarade na koju se naviklo. Da je bilo moguće i te kako bi festival zaživeo u Crnoj Gori , ali nije ... niti če. Čak šta više , siguran sam da bi festival EXIT trebalo da potraži nekog novog, za ova nova koronarna vremena sposobnijeg direktora . A Guču, trubače i sve ostalo što ide uz to , obavezno proslediti u Umag , sa puno, puno ljubavi.

VP

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

O'š se kladiš?

pivskikvasac

pre 3 godine

Egzit je FRANŠIZA čiji vlasnici su dobijali subvencije da rade. Ako vide da im se subvencije ne isplate, oni idu dalje. Princip je isti kao sa NBA i NFL timovima. Naviknite se da će ovako i fudbalski klubovi da se izmeštaju u nekom momentu i odnesu brend sa sobom.

profesor Dušan

pre 3 godine

sve se vrti oko para šta vam je :)
A exit je davno prestao da bude široko pristupačan državljanima republike Srbije , tako da srećan im put gde god da nameravaju da idu.

Sara

pre 3 godine

Gospodski odgovor koji je EXIT više nego zaslužio sa svim onim sto je doneo Novom Sadu i Srbiji kako ekonomski gledano tako isto i kroz apsolutno nezaboravne momente koje znaju samo oni koji su to doživeli a ima nas tolikoooo punoooo❤❤❤

duka

pre 3 godine

Šta ima da ih moliš, Novi Sad i Srbija su im davali pare kad su bili niko i ništa. Novi Sad i Srbija su od njih napravili ovo danas što jesu, zato što su ih finansirali sve ove godine. Kovačević se obogatio od Exit-a a nije uložio ni dinar svojih para u Exit, kad su počinjali jedino im je Novi Sad i Srbija pomagali, tad im je Srbija bila dobra, a sad bi da idu u neku drugu državu. Sram ih bilo, ako su i pomislili da idu iz Srbije.

123

pre 3 godine

NIje EXIT brend. Brend su Novi Sad i tvrđava.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mad dog, 17. novembar 2020 20:29)

Naravno, razumevanje biznisa i realnosti kod srba teško ide. Exit festival može bilo gde da se premesti. Dobro izvođači i samo ime garantuje dobar festival ma gde on bio. Niko neće da odustane od odlaska na festival jer on nije na tvrđavi. Ali, avaj, pošto mi to ne razumemo, mogu samo da im poželim sreću u drugoj državi.

dragaN

pre 3 godine

I dobro, recimo da oni odu. Mnogi ljudi iz Egzita, koji imaju znanje da organizuju takav dogadaja ce ipak ostati u Srbiji. Pored njih naravno ima jos puno puno ljudi koji imaju znanje i koji bi mogli da preuzmu posao. Drzava da novac za organizaciju, mozda da se nadje i neki pritni invsetitor (ali da drzava ima udeo u vlasnistvu kako niko na dalje ne bi ucenjivao seobom, ili da se to dogovori ugovorom), festival se nazove Exit+ i organizuje u isto vreme kao sto se i uvek odrzavao stari Exit. I sta smo izgubili? Nista.

MasterCentar

pre 3 godine

Exitu su davali pare svi i drzava, i grad, i firme, i evropska unija i opet su na ivici opstanka.
I onda kazu da je Exit koji propada izgradio nekakav ugled Novom Sadu.
XeXeXe

MilosNS

pre 3 godine

Naravno da EXIT neće otići nigde iz Novog Sada. Ovo je samo jeftin spin i pritisak na državu da im “pomogne”, odnosno da pare. A država ce prvo malo da ih kulira i drži u neizvesnosti, čisto da im pokaže ko je gazda, od koga im sve zavisi, i koga moraju da slušaju. I zato posle nemojte da se čudite zasto Exit ćuti.

šteta

pre 3 godine

pustiti one koji se bave koronom da se njome bave, a vlast neka vodi računa o opstanku ekonomije i onom "sutra" koje će nas kad-tad dočekati, a tu svakako spada i Egzit i njegova budućnost... na festival ne idem, nije u mojoj sferi inetersovanja, ali da bi bila šteta da se preseli u neku drugu zemlju i drugi grad, bila bi.

Marko

pre 3 godine

Ne palite se! Redovan spin svake godine od Movačevića kako bi izvukao što više para za sebe i one koji mu daju. Neće oni nigde, jako je njima dobro u ns i što se tiče izdvajanja iz budžeta, sponzorstava, raznih promocija ali i proizvođača pića koji specijalno za njih prave pića niskog kvaliteta a koje na tvrđavi prodaju po 3 eur. Daleko bilo da su oni napravili super priču i da je Exit institucija ali, ljudi budite realni ekipa plus politika uzimaju ogromne pare.

Pera Srbin

pre 3 godine

Ako odu Grad raspiše tender za novi festival iste tematike. I gotovo. Umesto EXIT moze biti ENTER . A ceo svet zna za muzički festival na novosadskoj tvrđavi.

exit!

pre 3 godine

"exit" nastao kao simbol izlaza iz rezima Slobodana Milosevica, festival je godinama rastao i postao jedan od najboljih u svetu, njegov zastitni znak je upravo tvrdjava i po tome je postao poznat, tako da ime "exit" ide uz Novi Sad, postovanje za sve druge gradove ali zna se gde je pravi "exit".

Ela

pre 3 godine

Hrvati pisu da je Egzit doneo Srbiji 200 miliona evra od turizma plus pozitivna prepoznatljivost u svetu, znaci prepoznatljiv brend. Mogucnost zarade Novom Sadu i okolini. Da li je moguce da nam sve to ne treba? Molim da mi zvanicni organi koji su preporucili da se da otkaz zaposlenima u Exitu objasne o cemu se radi ili u tome ne vide svoju licnu korist pa im ni ne treba tako nesto!

Kritički Mislilac

pre 3 godine

Ne može da ode iz Novog Sada kad se ni ne održava u Novom Sadu, već u Petrovaradinu. Iz Novog Sada može da ode samo Exit kamp. Festival se održava na našoj đavi.

Филипинац

pre 3 godine

Пошто ми је објавише коментар на првој вести са поновим укратко: Хоће ли и тамо где оду да остају дужни локалним фирмама и сарадницима по пар година и да развијају фестивал туђим парама? Град им даје лову, држава им даје лову, предузећа им дају лову, карте све скупље а они мученици немају ништа да плате док наравно шире фирму по Европи.

Mika

pre 3 godine

Ako odu Grad raspiše tender za novi festival iste tematike. I gotovo. Umesto EXIT moze biti ENTER . A ceo svet zna za muzički festival na novosadskoj tvrđavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pera Srbin, 17. novembar 2020 18:11)

Tako je. Još bolje raspiše 6 tendera i puf, eto nama 6 festivala sa milionima ljudi. Onda i Niš raspiše 4 tendera i eto još 4 festivala. Ne kapiram kako se niko nije setio ovoga ranije.

Милош

pre 3 godine

Дођите у Ниш имамо и ми тврђаву и Нишаву. Зезамо се. Палите што даље и срећан пут.

drvobradi

pre 3 godine

Novi Sad ne ume da organizuje festival a ovi iz Exita samo mogu da sanjaju da će negde dobiti slične subvencije i uslove. Ovo je samo talasanje, ove godine su ostali bez para, pa sad prave pripremu za sledeću.

Jr

pre 3 godine

Egzit je komunistički poligon za prodaju i eksperimentisanje drogama i treba ga zabraniti. Oruđe komunističkog psihološkog rata radi uništenja mladih, prodaje droge i promovisanja "seksualnih sloboda" - radi uništenja porodice i dece...

Stari Grad

pre 3 godine

Mislim da ljudi iz Exita nisu osmislili nista specjijalno kada je upitanju Exit festival. Oni su samo iskoristili grad Novi Sad, imidz Novog Sada i Tvrdjavu u Novom Sadu. Bez Novog Sada, Exit nepostoji.
(Detelinara, 17. novembar 2020 17:06)

Ja bih prije rekao da NS ne postoji bez Exit festivala. Pitaj mlade ljude zapadne evrope gdje je NS i svi, čast izuzecima, će te gledati onako blijedo - ali kad’ spomeneš Exit...
(partizai, 17. novembar 2020 21:38)

To sam i ja mislio a onda proputovao Evropu uzduz i popreko, sto zbog razmena, raznih programa, turisticki... Zapanjio sam se koliko ljudi ustvari NEMA pojma o EXIT-u i Novom Sadu. Od desetoro u proseku jedna osoba je cula. Iskreno sam bio razocaran jer sam ocekivao da cu Srbiju i grad u kome zivim "lako opisati".

gigi

pre 3 godine

Exit ekipa ide gde ima više para i gde se ne treba dokazivati poslovanje i ovako je ceo vozni park beogradski pa ne vidim sto bi im bilo strano da bude zagrebački....

mario

pre 3 godine

Gde imaju bolje od Tvrđave i Dunava?", rekao je gradonačelnik, prenosi novosadski portal vesti 21.rs
Da možeš misliti dolaze baš zbog Dunava to je jako bitna stavka.
Eto kontra pitanje gdje ima bolje od plaže i mora?dakle ima na moru i tamo gdje dolazi 20 miljuna stranih turista eto tamo.

Jovan

pre 3 godine

Blef sa odlaskom u Hrvatsku je uspeo! Vučević se odmah upecao. Još brže bi išlo da su rekli da se sele na Kosovo. Kakvi fazoni! Godinama dobijaju sve besplatno i lokaciju i struju, vodu, šišćenje, a čist profit zadržavaju. Imaju 100 stalno zaposlenih! Kada nema festivala zbog korone, oni hoće iste pare, pa su ljuti i ucenjuju sa navodnom selidbom! ja bih ih pustio, pa da vidimo da li je to istina. Čisto sumnjam da bi im hrvatska država sve to plaćala!

Storno

pre 3 godine

Oterati parazite i da tvrđava konačno bez njih postane zaštićena Unesco baština. Na takvu svetski turistički značajnu Unesco lokaciju tada dolaze pravi i platežni turisti tokom cele godine a ne evrospka sirotinja da u Srbiji za njih male pare jedu, piju, drogiraju se i vataju domaće devojke koje žele da pobegnu iz zemlje.

Jovan

pre 3 godine

Ova prica sa EXIT-om treba da se svede na cinjenice, a ne te nebuloze o "poznatom brendu" o reklamiranju Srbije i ostalim stvarima koje sluze da se zamuti voda. Treba napraviti analizu koliko se daje subvencija, koliko je ulozeno od zaradjenih para u zastitu i odrzavanje tvrdjave, koliko je procenjena indirektna dobit drugih (stanodavaca, restorana, barova itd) i onda sve staviti na papir pa videti da li je EXIT za dobrobit svih ili samo za dobrobit nekolicine. Ako festival zivi od subvencija koje su pare svih gradjana i omogucava enormnu zaradu samo nekolicini ljudi, onda to nije dobar ekonomski model za stanovnike i biznis u Novom Sadu (sem za te povlascene koji zive kao lordovi od tog festivala). Ako mogu sami da se izdrzavaju, ako od dela zarade daju novac za odrzavanje i revitalizaciju tvrdjave onda moze da se prica. Sve ostalo je lovljenje u mutnom uz lazne argumente o brendu EXIT.

bobi

pre 3 godine

...
Podrzi uspeh drugog u ovom slucaju Exit jer je i to tvoj uspeh, ako umes da to razumes.
(Sasa Kovacevic NS, 17. novembar 2020 23:14)

Druze, radujem se Exitu stalno i podrzavam ga tako sto dodjem i kupim kartu, nije jeftina ali je kupim jer volim doci svake godine tu. Ali kad cujem da se pominje buzdet i drzavna kasa, ospem se ziv, to cu podrzati jednako koliko i Dusana Bajatovica i njegove "uspehe".

mm

pre 3 godine

Exit je osnivala i stvorila grupa pojedinaca uz pomoc nekih stranih sredstava da bi se izmedju ostalog pokazao bund protiv Milosevica itd(dosla lova iz inostranstva). Nakon toga su sirili pricu, jacali i postali ozbiljna firma i globalno priznat festival. Sto se tice Novog Sada, mogli bi mozda malo da pomognu, olaksaju itd. a gde ce privatna firma praviti svoj dogadjaj, je iskljucivo njihova odluka!
(Sani Kroket, 17. novembar 2020 17:34)

Nije bas da imaju apsolutnu slobodu gde ce napraviti festival. Mozes kupiti njivu, uknjiziti se kao vlasnik i tu praviti sta hoces (ili platiti nekome zakup), ali kada ti neko vise godina ustupa kulturno dobro poput tvrdjave, imas i neku obavezu prema tom mestu. Koliko mi je poznato Exit organizacija jos nije vlasnik tvrdjave i treba da se sada pokriju usima sto ovako nastupaju, a dozvoljeno im je da upravo tu organizuju sve (i jos pride dobijaju transfer novca direktno iz budzeta). Ali dobro, treba jos neki dzipcic i stancic kupiti, pa dobro dodje ta prica kako "raspala Srbija hoce da otera festival".