Zabranjena "Balkanska međa"?

Projekcija filma "Balkanska međa", iako je prethodno bila regularno zakazana u Domu kulture u Bujanovcu, prekjuče je otkazana bez obrazloženja, potvrdili su Tanjugu distributeri filma.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Sikter Srbijo i Rusijo iz Bujanovca :-)
     (Bobić, 18. april 2019 23:50)

    # Link komentara

  2. @ Cinique

    Ovo za Djindjića si baš " provalio " !
    Mora da si dugo mozgao , ali kad su moždane vijuge u " formi " nema " zime " !
    P.S./ Svako ima svoj " potpis " , tako i izvršioci atentata - ko god da je bio izvršilac, ipak je potpis nalogodavca !!
    (Pozdrav iz Dalasa , preko praćke napravljene u Londonu, 18. april 2019 23:36)

    # Link komentara

  3. Bućkalo za naivne. A sve je dogovoreno, naravno uz novčanu nadoknadu, da bi se napravila reklama za film. Srbija, zemlja ovaca gde se za šaku dolara sve može kupiti.
    (Producent, 18. april 2019 22:06)

    # Link komentara

  4. Jos koliko vremena treba da prodje da dovoljna masa ljudi shvati da su predsedniku jedno vazni izbori. A zasto, razmislite sami. Dok se ova garnitura zauvek ne skloni (lustracija) mi cemo biti ponizavani i od njih samih, a i od mnogih drugih, nezavisno da li su u Srbiji ili van nje.
    (Ne mogu vise, 18. april 2019 13:54)

    # Link komentara

  5. @HARIS
    Bujanovac je grad u Srbiji, a u istoj zemlji su Albanci nacionalna manjina, pri tom su manjina i u samom gradiću Bujanovcu jer su Srbi većinsko stanovništvo i tragikomično je da nacionalna manjina određuje većinskom narodu šta da gleda a šta ne u sopstvenoj zemlji...
    A kad već moraš da spomeneš R. Srpsku, tačno je da je film ''U zemlji krvi i meda'' zabranjen, no da te podsjetim ako si zaboravio, Srbi su konstitutivan narod u BiH i imaju svoj entitet, za razliku od albanske manjine na jugu Srbije.
    (Banjalučanin, 18. april 2019 13:11)

    # Link komentara

  6. Najavljeno da bi bilo otkazano kao "zabranjeno". Baš im je stalo za deset gledalaca u Bujanovcu. Ali zato će hiljadu njih u Beogradu otići da gleda "zabranjeni film".
    A ko ga je to zabranio? Neko iz mase? NATO zabranjuje filmove po Srbiji?

    Ljudi, kako vi pojma nemate ni o čemu. Da mi je jedan dan da vladam Srbijom, vladao bih sto godina. Osim ako me ruski špijuni ne bi ubili (kao Đinđića).
    (Cinique, 18. april 2019 12:25)

    # Link komentara

  7. Kakva god, Srbi su barem nacija.
    (Boske, 17. april 2019 18:14)

    Ne budi neozbiljan.
    (Cinique, 18. april 2019 12:15)

    # Link komentara

  8. Ma će da gledaju u živo svi i NY i London i Pariz. Samo polačke. Polačke se jež ježi.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 18. april 2019 10:46)

    # Link komentara

  9. "Ovakvim potezom još jednom postajemo svedoci neuobičajene pojave da umetnost doživljava zabrane."

    Propaganda nije umetnost.
    (ministarstvo za lobotomiju, 18. april 2019 10:29)

    # Link komentara

  10. Srbijo probudi se!!!! Jedan Albanac brani tvoju istinu pod glupim izgovorom; Isti taj predsednik opstine se sastaje Albancima. Ovo je sa sajta opstine bujanovac:
    Председник Републике Албаније упознат је са ситуацијом у Прешевској долини као и
    имао сусрете са многобројним грађанима овог подручја.

    И данас у Гњилане, на позив председника ове општине Хазирија, Бујановац је била тема
    Агенде посете Председника Албаније који је током свог обраћања говорио о већем
    интересовању за Албанце Прешевске долине.
    (Petoparac, 18. april 2019 08:58)

    # Link komentara

  11. Samo me zanima kako biste komentarisali Bikovica da snima filmove u Holivudu, i pravi propagandu za zapad i nato?!
     (@, 18. april 2019 08:17)

    # Link komentara

  12. Ja mislim da su Djilas,Jeremic i Obradovic zabranili film, ti "fasisti" sa svojim oligarsima samo stete Naprednoj Srbiji koja belezi nikad veci rast u oblasti zdrastva (nikad vise medicinskih radnika nije napustilo zemlju), nikad veci rast u skolstvu (nikad vise zatvorenih skoli)... Ah taj Djilas zato gospodo u petak na sendvicarijadu da vam pokaze Vodja buducnost Srbije
    (srbin, 18. april 2019 08:14)

    # Link komentara

  13. Ne bi trebalo praviti ovakve filmove u ovom trenutku i na ovom osetljivom području.

    Čini mi se da oni koji stvaraju filmove vrlo lako naprave "pucačine" ali voleo bih da neko napravi dobru komediju, SF.. itd..

    Na našim područjima stvaraoci filmova uglavnom stvaraju "teške i naporne teme" i toga ima previše na TV.
    (sitno, 18. april 2019 08:12)

    # Link komentara

  14. Pa cemu to nametanje Albancima koji ne vole ni Srbe ni Ruse da gledaju taj film.Pa to je isto kao kada bi Haradinaj i Taci snimili svoj ratni film i nametnuli to srbima u Kosovskoj Mitrovici da gledaju.Ovaj Milos Bikovic je tezak licemer,jer se na sve to krije iza "slobode umetnost".
    (Milan, 17. april 2019 16:48)

    У биоскоп уђеш тако што платиш карту. Нећеш? Не мораш. Али не забрањујеш, поготово не из сецесионистичко-шовинистичких побуда. У крајњој линији, колико Срба има у Бујановцу? И да ли је тај Бујановац у Србији? А на све што има везе са Косовом* у контексту државности ти одговарам: то је окупирана територија, тако да је свако поређење неодговарајуће.
     (Јабучило, 18. april 2019 07:59)

    # Link komentara

  15. Pa i kod vas i u gt je bio zabranjen film "U zemlji krvi i meda." Sta ste ocekivali sada drugo? Amerika, Britanija i Izrael redovno zabranjuju ruske, iranske i turske filmove. Nista novo.
    (HARIS, 17. april 2019 18:21)

    Taj film nije bio zabranjen u Srbiji, prikazivao se ukupno dva dana u bioskopima i povucen je sa repertoara zato sto tu budalastinu niko nije hteo da gleda.
    (Bata Sale, 18. april 2019 07:53)

    # Link komentara

  16. @Danas u Bujanovcu, sutra u Nišu...
    Kopčam se na ledja

    BRAVO BRAVO BRAVO!!!
    Svi ovi koji brane zabranjivanje ne shvataju da je ovo sto ste vi napisali smer u kome se sve krece!
    Svako ko brani ovaj postupak pomaze u daljoj dezintegraciji ove ionako upropastene drzave!
    (KratkoPamcenje, 18. april 2019 07:51)

    # Link komentara

  17. Protiv sam ljudi kojima je je tudje sladje(Bikovic) ali to nije razlog da se film ne prikazuje,pa ko se lozi na takve likove, neka gleda to.Inace film nije zabranjen , nego je otkazana projekcija.
    (matori, 18. april 2019 07:51)

    # Link komentara

  18. Šta tu nije jasno, jel film Zemlja krvi i meda bio zabranjen u Republici Srpskoj. Na teritoriji bivše Jugoslavije svi su isti.
    Osim toga taj film je kao film potpuno nevažan, cela priča je oko njega ispolitizovana do krajnjih granica kao što se ovde sve i polituzuje. Ja ga neću gledati jer je film bezvredan a ne zato što on nešto prikazuje ili ne prikazuje, kao što nisam gledao ni dotični film Anđeline
    (Don Pablo, 17. april 2019 16:58) sta ti poredsi? RS ima zakonodavnu i izvrsnu vlast! Znasli sta to znaci? Nemoj molim te da ti ista ovdje vezano za RS poredi! Hej on poredi Bujanovac i RS.
    (Srdjan, 18. april 2019 07:32)

    # Link komentara

  19. @Nije sve u parama nesto je i u novcu,

    A ništa u glavi...
     (žilijen, drago mi je, 18. april 2019 07:16)

    # Link komentara

  20. jel' to opet kršite prava Albanaca?
     (žilijen, drago mi je, 18. april 2019 07:15)

    # Link komentara

  21. Ma koji oni neće da gledaju? Niko nikoga ne tera da ide u bioskop, ali ne može da se zabrani film od strane jedne opštine gde živi ispod 30 odsto Albanaca i 70 odsto Srba i ostalih a u državi Srbiji. Neka gleda ko hoće a ostali neka sede kući. Drugo, jezivi su komentari o surovosti filma i ruskoj propagandi kada znamo dobro da je bilo i gore i da film zapravo ne može da približi užas koliko su teroristi bili surovi. Neko ne shvataju ništa ni posle 20 godina. Kako onda da shvati neko ko živi hiljadama kilometara daleko.
    (Vlajko, 18. april 2019 07:11)

    # Link komentara

  22. nista ovde meni nije jasno...
     (Žika Pavlović, 18. april 2019 06:45)

    # Link komentara

  23. Direktor doma kulture je 25godišnjak sa diplomom srednje škole završene negde na Kosovu.Njega postavlja gradonačelnik koji je bivši komandant UČK za ovaj kraj.Platu primaju iz budžeta opštine..a budžet finansira republuka Srbija.
     (Stole Bujanovac, 18. april 2019 02:29)

    # Link komentara

  24. Jadna dmo mi zemlja kada dopustamo ovo. Ej bre u sopstvenoj drzavi tebi manjina odlucuje, bruka!
    (Admiral, 17. april 2019 15:35)

    Dobio si toliko pluseva, a potpuno si omašio sve.

    1. U Bujanovcu su Albanci 2/3 stanovništva, tako da se ovde pita većina. Film ih predstavlja kao neobrazovane primitivce, razbojnike i fanatike. Film nije zabranjen, već je bioskop odlučio da zbog diskutabilne radnje, ne podiže tenzije u Opštini.
    2. Šta za tebe predstavlja "sopstvena država", niti je ovo država Srba a da su manjine turisti, niti je neuobičajna stvar da manjina pita o nečemu što direktno utiče na nju.
    (Ostin A, 18. april 2019 01:58)

    # Link komentara

  25. 'Balkanska međa' šalje poruku o neophodnosti negovanje mira i razumevanja između Srba i Albanaca...

    Izvinite ali Balkanska međa šalje sve druge poruke osim te. Neki Rus napravio blokbaster, koji je daleko od realnosti. Loši momci Albanci i NATO dobri momci Srbi i Rusi. Pucnjava, jednostavna priča, napetost. Klasični ratni akcioni film. Dosta podseća na ove Američke o Avganistanu, Iraku i sl. Ne pominje se nikakva OVK ili neki razlozi zbog čega se sve dešava.

    Takođe podsetiću, Američki film "U zemlji krvi i meda" je zabranjen u celoj Srbiji, odmah nakon premijere. Iz verovatno istih razloga kao i ovaj. Tačnije ovaj film nije zabranjen, nego je verovatno bioskop zbog diskutabilne priče, koja većinu stanovnika opštine predstavlja kao neobrazovane primitivce, rešio da bolje ne prikazuje taj film.
    (Ostin A, 18. april 2019 01:43)

    # Link komentara

  26. a, što mora da se prikazuje u Bujanovcu? Da bi uboli prst u oko Albancima. Ja to vidim kao provokaciju sličnoj onom sa “oče naš” vozom. Čemu to vodi? Pomirenju nikako.
    (Aca iz Šapca, 18. april 2019 01:18)

    # Link komentara

  27. Niko nikoga ne tera da gleda,ali onima koji žele treba omogućiti da gledaju i zbog toga je ova zabrana jednaka Hitlerovom spaljivanju knjiga.Još samo pitanje za one koji pljuju film:šta nije tačno u postupcima Albanaca ? I na kraju,glavnog negativca ubija Albanac
    (Draxi, 18. april 2019 00:55)

    # Link komentara

  28. Niko nikoga ne tera da gleda,ali onima koji žele treba omogućiti da gledaju i zbog toga je ova zabrana jednaka Hitlerovom spaljivanju knjiga.Još samo pitanje za one koji pljuju film:šta nije tačno u postupcima Albanaca ? I na kraju,glavnog negativca ubija Albanac
    (Draxi, 18. april 2019 00:54)

    # Link komentara

  29. Lepo je sto imamo kontrolu u tim delovima Srbije
    (Vasa, 18. april 2019 00:27)

    # Link komentara

  30. Nek skoknu u Gracanicu, karta 250 dinara, u Domu kulture
    (Poskok, 17. april 2019 23:33)

    # Link komentara

  31. Osilili se Albanci, imaju sponzora, najjačeg.
     (Giška, 17. april 2019 23:30)

    # Link komentara

  32. Pa da ima svesti u ljudi, svaki bi film bio zabranjem i ljudi bi možda se setili da postoji nešto veće od filma a to je život.

    A ovaj film ne bi trebalo da se prikazuje... već da se dole silazi lagano i snima DOKUMENTARAC I RIJALTI pod nazivom "Bondstil - gotova okupacija!"

    A oni koji se plaše muke i iskušenja, retorička pitanja:

    Ako se plašite muke i smrti, kako ćete bez ukusa ta dva znati i ukus mira i života? Kako bi bez gorčine, znali vrednost šećera? Ajmo i ovako: ako vam neko kaže da je najveći blagoslov, skriven iza najveće muke, kako ćete ikad osetiti najveću ekstazu koju život nudi kada se bojite njenog omotača?

    Ko se odrekne muke i odgvornosti, nije pobegao ni bolu ni smrti, pobegao je od časti i dostojanstva, a ova dva je smao odložio da svisne kukavan i sraman!

    Smrt i bol nisu deo rata, oni su deo ŽIVOTA, kao i čast i sloboda, ljubav i mir! I svakom se mora dati njegovo! Ko beži od bola... u jednom trenu srešće se sa svim tim potisnutim i izbegnutim bolom na gomili! I tad još veća muka bez potrebe!

    Bol i smrt, čast, ljubav, sloboda... nisu oni zakon spoljašnji, niti izvorište imaju spolja, to je U NAMA! I ponavljam, svaki traži svoje na putu SAZREVANJA!

    Srbski narod boji se da konačno u potpunosti sazri... a šta se desi sa voćkom ili cvetom koje sazri?

    Nahrani gladne ili mirisom inspiriše srca i umove!

    A šta biva sa voćkom ili cvetom koje se uplaši sazreti? Pa istruli i srećno je ako za đubrivo posluži!!!
    (I svako ko hoće leto bez zime... taj od sebe pravi hednikepiranu dušu!, 17. april 2019 23:28)

    # Link komentara

  33. Sram vas bilo "crnogorci", pogledajte snimke reportera sa kosara, jedan mi je ostao upecatljiv gde crnogorac kaze "ima nas 6 crnogoraca ovde, mi nikad izadjice nismo bili" i sad dodju neki klinci kao vi i vredjate srbe i provocirate, a zajedno kao narod ginuli, stidite se. Ali ako opet se nesto slicno desi, narod ce se ujediniti, osim kukavica koji laju kroz zicu
     (nemanja, 17. april 2019 23:12)

    # Link komentara

  34. @HARIS
    Bujanovac je grad u Srbiji. U Srbiji su Albanci nacionalna manjina, a manjina su i u samom mjestu Bujanovac gdje Srbi čine 36,04% stanovništva a Albanci 29,88%, no Albanci su većina na području opštine, sa okolnim selima...
    Srbi u BiH su konstitutivan narod, imaju svoj entitet - Republiku Srpsku i naravno da je film ''U zemlji krvi i meda'' bio zabranjen za prikazivanje u većinskim srpskim gradovima.
    Dok su, kao što već rekoh, Albanci nacionalna manjina u Srbiji kao i u samom gradiću Bujanovcu i tragikomično je da manjina određuje većinskom narodu u sopstvenoj državi šta će da radi a šta ne.
    (Derventa RS, 17. april 2019 22:20)

    # Link komentara

  35. Srbija je jadna. Pomozite nam.
     (miloš, 17. april 2019 22:18)

    # Link komentara

  36. Stojim iza toga da svaki film sa Bikovicem je totalni promasaj!Momak nema ni stila ni harizmu a ni talenta da odigra film a da taj film ima duboku i umetnicku vrednost!!!Steta sto je Bjelogrlic svoj opus pokvario filmom "Juzni Vetar",od genijalnih "Roda" do ove gluposti!!!
     (Lucky, 17. april 2019 21:58)

    # Link komentara

  37. sve filmove ali bas svaki film sa tematikom ratova u bivsoj jugi treba dekretom zabraniti
     (skoti pipen, 17. april 2019 21:49)

    # Link komentara

  38. ionako je film smece
    (smams, 17. april 2019 17:36)
    Realno, krs film. Na stranu da li je u pitanju propaganda ili ne, sa umetnicke strane je izmedju nula i minus 1. Ocajna gluma, trecerazredna rezija i scenario busan sa svih strana.
    (Radovan, 17. april 2019 21:33)

    # Link komentara

  39. cek bre jel to onaj bujanovac u srbiji
     (milan, 17. april 2019 21:31)

    # Link komentara

  40. I posle kukaju kako Srbija ne ulaze u Bujanovac. Dva puta istu gresku ponavlja samo onaj ko ne pamti. Ulagali smo u Kosovo i stvorili zapad za Albance iz regiona, nema vise greske.
    (Solomon, 17. april 2019 21:31)

    # Link komentara

  41. Znaci i tamo nije Srbija?Kad ce konferencija za stampu povodom ovog slucaja?
    (Aca, 17. april 2019 21:24)

    # Link komentara

  42. Nema bolje reklame za film od njegove zabrane. Sad se i meni gleda taj film, iako do ove vijesti nisam ni znao da postoji
    (Torcida Kosevsko brdo, 17. april 2019 21:19)

    # Link komentara

  43. Gde je Vucic da kaze da je ovo demokratska zemlja i da ovde moze da zabrani ko sta hoce i da se drzava nece mesati u to :)
    (duki, 17. april 2019 21:18)

    # Link komentara

  44. Predlazem da se svi Evrofili, Natofili i autosovinisti presele u Pristinu, pa neka tamo druguju sa ljubljenim Albancima, da vidimo koliko ce se zadrzati kod tih njihovih Albanaca. Film je dao sliku onoga sto su i Albanci radili na Kosovu, a sto se uporno precutuje. Pa Ameri su plasirali desetine filmova gdje iznose apsolutne lazi o Srbima, plasiraju price o Srbima teroristima (cak su i neki domaci glumci ucestvovali u americkim propagandnim filmovima), Srbima kriminalcima, fasistima itd. A gdje su te silne srpske teroristicke grupe koje ruse po Americi. Da ne zaboravimo, Albanci su pocistili Kosovo, pod patronatom NATO trupa pod vodjstvom Amerike, ne samo od Srba, vec i od Roma, a otisli su i Hrvati i Bosnjaci kad su vidjeli gdje bi trebali da zive. Jel vama Evropejcima i ostalima to lici na demokratiju ili klasicni nacizam, gdje se uklanjaju sve druge etnicke grupe, radi zivotnog prostora.
    (marlone, 17. april 2019 21:09)

    # Link komentara

  45. Kad ce da zabrane film kosovski boj.. I ako je komunistička propaganda kad je u stvarnosti to bila bitka albanaca i turaka
     (Ja, 17. april 2019 21:09)

    # Link komentara

  46. Meni je ovo sve gore nego kada smo bili pod Turcima. U drzavi Srbiji mi ne mozemo da gledamo nas film sa nasim glumcima. Ovo je tolika sramota da nema dalje. Mogu misliti kako se osecaju nasi Srbi dole. Treba NATO koji nas je bombardovao da ima auto put i da stoji izmedju nama prijateljske Makedonije i Grcke. Dokle ovo sve ide? Sta rade nasi politicari? U Republici Srpskoj imam osecaj da bolje kontrolisu svoje granice koje takoreci nisu granice. Ulazi ko kako hoce i radi sta zeli.
    (Dokle vise?, 17. april 2019 21:09)

    # Link komentara

  47. @HARIS

    Dete, Bujanovac je u Srbiji, nemaju sta albanski nacosi da zabranjuju filmske projekcije.
    (poturica gori od turcina, 17. april 2019 20:55)

    # Link komentara

  48. HARIS

    Covece, mi smo zabranili u svojoj zemlji, nismo zabranili u tudjoj! Koliko mozga treba da bi se to shvatilo?
    (Ja, 17. april 2019 20:44)

    # Link komentara

  49. Otkacimo taj Bujanovac. I to je balast nasem prosperitetu.
    Sve sto koci nas put ka EU, treba odseci.
    (uspavanka, 17. april 2019 20:23)

    # Link komentara

  50. @(Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Eto, ja slučajno na Youtube video da ima albanski film Azra (nisam gledao ništa u vezi sa albancima niti Kosovom, pojam nemam više kako funkcioniše ta Youtube algoritam), mislio samo da pogledam par minuta šta je, i navučem se da odgledam ceo film.

    Da ti kažem nešto, u tom filmu nije prikazano 1% onoga što sam čuo direktno od nekih policajaca - dakle, ne one priče po slavama koje su prošle kroz sto glava i svako je nešto dodao i oduzeo, već iz prve ruke od policajaca koji su bili na Kosovu i Metohiji.

    Eto, ja ti predlažem da pogledaš film, nigde nećeš videti toliko masovnih likvidacija da bi se mogla napuniti hladnjača ili masovna grobnica. Čak su relativno prikazali neke albanske paravojne formacije koje su se spremale za oružane napade, da bi im kao okidač poslužile neke likvidacije izvršene od strane srpskih paravojnih formacija (da l' su Arkanovi "tigrovi" ili neke kriminalne bande, pojma nemam), i to je otprilike ono što se i dešavalo na KiM po završetku rata u BiH, jer su ti "junaci" morali negde da nastave sa pljačkama i ubijanjima.

    Na KiM nisu ni jedni ni drugi bili cvećke, ali je činjenica da u kriminogenoj sredini svi sukobi na kraju završe kao međunacionalni, ko god da prvi počne, a albanski kriminalci praktično 100 godina rade na tome, a mi kao država nismo zaštitili ni obične albance od njihovih kriminalaca.

    @(Nevena, 17. april 2019 15:58)
    Kad bi se albanci zaustavili na tome!
    (Veliki brat, 17. april 2019 20:18)

    # Link komentara

  51. Podrška ispravnoj odluci direktora doma kulture u Bujanovcu da zabrani propagandni film koji bi samo više oslabio i onako loše odnose albanaca i srba u tom kraju.Sve takve i slične filmove treba strogo zabraniti da se prikazuju u bioskopima u svim multietničkim opštinama zarad dobrosusedskih odnosa
     (Ljevoša, 17. april 2019 20:15)

    # Link komentara

  52. A Zadrugu i Parove niko da zabrani :(
    (Ivan B, 17. april 2019 20:14)

    # Link komentara

  53. Па то је било за очекивати
     (СРБ, 17. april 2019 20:12)

    # Link komentara

  54. Posle mitinga u Beogradu dolazi Vučić i lično pušta film.
     (Henry Chinasky, 17. april 2019 20:10)

    # Link komentara

  55. U zemlji Srbiji ?????
     (milan, 17. april 2019 20:04)

    # Link komentara

  56. Milan

    Kako moze neko da ti nametne, molim te objasni! Da te uhvati za uvo, pa da te odvuce u bioskop? Mozete li malo da ukljucite mozak pre pisanja komentara?
    (Ja, 17. april 2019 19:57)

    # Link komentara

  57. > Ej bre u sopstvenoj drzavi tebi manjina odlucuje, bruka!

    Evo i suštine svih problema. Srbija nije ničija sopstvena država, nego svojih građana. Ako želite da Albansko stanovništvo bude deo Srbije, onda i oni imaju ista prava kao i bilo koji drugi građani. Slično kao što, na drugoj strani, ni Srbi nisu bili oduševljeni idejom da u Hrvatskoj nemaju ista prava kao neka druga etnička grupacija, ma koliko se ime te grupacije poklapalo sa imenom države.
    (Gmaz, 17. april 2019 19:52)

    # Link komentara

  58. A "Merdita dobardan"? To smo morali da gledamo, to nije bilo zabranjeno???
    (Jovana, 17. april 2019 16:45)

    Šta, vezali su te za stolicu i onim spravicama ti držali otvorene oči, sistem "Paklena pomorandža"?
    A da, ti ne znaš šta je "Paklena pomorandža", izvini.
    (s., 17. april 2019 19:45)

    # Link komentara

  59. Ne želimo takav film da gledamo u našem gradu. Balkansku među ne želimo.
     (Adem, 17. april 2019 19:44)

    # Link komentara

  60. u teoriji bujanovac nije u albaniji, u praksi je malo drugacije
     (zz, 17. april 2019 19:40)

    # Link komentara

  61. JADNA li je SRBIJA kad na svojoj teritoriji NE SMIJE prikazati film... Zalosno. I niko nista...nigdje drzave. Pa gdje je sada onaj "Srbin" od vaseg predsjednika. Znate kad bi se to moglo desiti u Republici Srpskoj...NIKADA. Na sta ste spali jadnici jadni..srbici mali..slabici s onu stranu Drine... Nemojte se vise zvati Srbi..ne zasluzujete da to budete... Sebe ponizavajte i sramotite, ali nemojte nas SRBE s ovu stranu Drine..
     (Igor Regoj, 17. april 2019 19:39)

    # Link komentara

  62. Da li je to zabranio "koordinator Vlade Srbije za Preševo, Bujanovac i Medveđu", bivši ministar odbrane? Uživeo se čovek u "albansku stvar", dugo već radi na "pomirenju".
     (ćika Muhamed, 17. april 2019 19:38)

    # Link komentara

  63. Elric

    Ako su vecina u jednom mestu u Srbiji, nisu u celoj Srbiji! Oni su na nivou Srbije nacionalna manjina, samo jedna od mnogih i zaista ne znam odakle im pravo da odlucuju sta ce se prikazivati u Domu kulture! Njih niko ne tera da gledaju, ali odakle njima pravo da zabrane?
    (Ja, 17. april 2019 19:37)

    # Link komentara

  64. Ko je zabranio!?
    (David, 17. april 2019 19:26)

    # Link komentara

  65. Realno, koliko sam mogao da primetim na srpskim programima i biskopima je prikazano dosta filmova sa nato propagandom u kojima su Srbi negativci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tudum, 17. april 2019 16:34)

    da Gospodine, tako je, inace kada bi se u Srbiji zabranili ratni filmovi gde Srbija se pominje,onda nebi vi u Srbiji nista od ratnih filmova gledali.
    (tutkunov gospodar, 17. april 2019 19:22)

    # Link komentara

  66. Nije to film. To je cista antialbanska propaganda
     (srbex, 17. april 2019 19:21)

    # Link komentara

  67. Ko je zabranio?

    Napravite projekciju na otvorenom u inat.
    (Igor, 17. april 2019 19:20)

    # Link komentara

  68. dajte film na rts 1 udarni termin ..izmedju 20 i 21 h.
    u inat svima..
    (mozaks, 17. april 2019 16:43)

    A ko prati rts servis koji je aparat propagande svakom rezimu koji je u vlas pa Albanci nikada nisu gledali vase kanale zato ima mnogo Satelita i kablovske kanale .
    (Albanac sa Kosova, 17. april 2019 19:16)

    # Link komentara

  69. @ Pedu... Važno je da si protiv iako ne znaš da ovo nije Srpska produkcija već Ruska sa nekoliko naših glumaca. Koliko li je vas takvih kojima je mržnja osnova života?
     (Casper?, 17. april 2019 19:15)

    # Link komentara

  70. koliko znam za sebe povijest pisu pobjednici.svaka strana ima svoju istinu.recimo ovako vi oluju gledate kao zlocin mi kao slobodu.mi 1991 kao zlocin vi kao neku svoju slobodu.vi zalite za bombarodvanjem 1999 i piate se zasto a mi se pitamo a zasto svo ono bombarodvanje od 1991-1995 .zasto svi oni zlocini gdje god ste dosli u hrv i bih.onda se pitam kakvi smo to ljudi pa hrabrimo buduse ratove i buduce zlocince slaveci prosle po meni poraze svih nas.gdje smo zapeli.mislim da smo zapeli u sljepoci onoga u sto nismo smjeli vjerovat.da ce samostalne drazve da nam donesu slobodu a ustvari kukavicje jaje.ubacili su nam idiote fasiste ne domoljube.niti je tudjman volio hrvate niti milosevic srbe.da je ne bi oni slali djecu da se ubijaju.stali bi jedan nasuprot drugoga i pobili se medjusobno.da su htjeli mir osli bi u miru.neka gore obojica u paklu radi svake zrtve ovog rata.mi smo htjeli svoje koje je najmanje nase jel smo marionete .vi ste htjeli nesto sto nije vase pa ste izgubili ono sto je povjesno vase.kosovo.vodeci ratove gdje niste trebali izgubili ste dusu srbije
    (ja, 17. april 2019 19:14)

    # Link komentara

  71. Kakva je ovo drzava!!!!!! Niko nezna ko je rusio "sava malu", niko nezna kobje nadledao nasu teritoriju, sada nemaju pojma ko je odlozio u Srbiji, nas film!!!! Sta je ovo ljudi, u cijoj drzavi mi zivimo?!?!
     (ernesto che, 17. april 2019 19:09)

    # Link komentara

  72. Nemojte da se lozite toliko. Prikazivacemo film uskoro i cak planiramo da mu dodelimo nagradu!
    (Albanac Presevo, 17. april 2019 19:09)

    # Link komentara

  73. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu. 
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41) 

    Da li je Bujanovac u Albaniji ?
    (antiDebil, 17. april 2019 17:36)

    Da li u Bujanovcu žive Srbi. .
     (Stari čačanin, 17. april 2019 19:06)

    # Link komentara

  74. ko vam je kriv sto niste u nato? samo svirajte vi rusiji i putinu pa cete da vidite onu poslovicu kako sijete tako cete i da zanjete...
    i ne brinite za crnu goru , mi smo u nato savezu i teritorija nam je zaokruzena, cjelovita i sacuvana. Nase nebo cuvaju Italija i Grcka sa najmodernijim avionima, a vase nebo cuvaju zastareli sovjetski migovi...polovni i rashodovani..
    (todor, 17. april 2019 19:03)

    # Link komentara

  75. montenegristo......samo polako. setićeš se kad zaigra mečka sa kečetom na tvoja vrata.nisi mu rekao najvazniju stvar,a to je da sledeci put nece vise biti nas da ih oslobadjamo.
    (est, 17. april 2019 17:35)Nemojte nas vi oslobadjati molim te
    (Montenegringo, 17. april 2019 19:01)

    # Link komentara

  76. Idem ja, odje se samo svadjaju...
    (Montenegringo, 17. april 2019 19:01)

    # Link komentara

  77. Nisam gledao, je su li nasi pobedili na kraju?
    (Prle, 17. april 2019 18:59)

    # Link komentara

  78. Prvi Komentar pise Milogorac..Jer nema sta da radi..
    (Milo Sevic, 17. april 2019 16:53)Realno
    (Montenegringo, 17. april 2019 18:57)

    # Link komentara

  79. @montenegrino - čitaj "Đukanovićino" Sebi nisu "među tri naj" nacije, nego su prva nacija, narod najstariji. Pitaj tvog dedu, objasniće ti ko si, kao i šta propuštaš u životu sledeći tog dilera cigara.
    (Skubiduvić, 17. april 2019 16:57)Kako da ne, nebeski narod
    (Montenegringo, 17. april 2019 18:56)

    # Link komentara

  80. Danas u Bujanovcu, sutra u Nišu...
    (Kopčam se na ledja, 17. april 2019 17:33)

    Dok jednom ne prekipi i ne budemo na obalu izasli.. Ni Nato im nece pomoci..
     (Ultra, 17. april 2019 18:55)

    # Link komentara

  81. Ne, nego treba većina da odlučuje o pravima manjine? Možda u Hitlerovoj Nemačkoj, ali videli smo kako se to završilo... mislim, i ovde se to tako završilo, pa eno ga jedan baš takav “ispod lipe”. Šteta što pojedinima ovde to nikako da uđe u glavu.
    (Elric, 17. april 2019 17:05)

    ne ajde, da ih pustimo da nam otmu sve jer ti i takvi kao ti dozvoljavaju sve. Jedan od sve manje i manje.
     (serge, 17. april 2019 18:53)

    # Link komentara

  82. Pa Bujanovac je Srbija, isto kao što je Kosovo
    (Besen Arito, 17. april 2019 18:52)

    # Link komentara

  83. Cilj ovog filma i nije bio da pomiri Albance i Srbe, vec da se svetu pokaze ko je ko, ko su glavni zlocinci, ko su im profiteri i od koga imaju zaledjinu, to su Amerika i EU. U filmu je odlicno prikazan lanac trgovine kokaina, od svajcarskog lekara ,, Fricla'' pa do albanskog koljaca. U filmu je prikazano kako NATO gadja porodiliste gde ginu deca i trudnice. Naravno da njima film bode oci, zato sto svetu prikrivaju realnost.
     (Nikola bg, 17. april 2019 18:51)

    # Link komentara

  84. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu. 
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41) 

    gledali smo mi na stotine holywoodskih filmova širom Srbije gde nas onako lepo opisuju
     (serge, 17. april 2019 18:49)

    # Link komentara

  85. Ajde sad botovi sendvicari odgovorite ko je zabranio film
    (sasho, 17. april 2019 17:40)

    pa zbog takvih kao ti koji nas dele, umesto da smo svi ujedinjeni ovakve stvari prolaze ... zamisli u americi da zabrane film a ponizili su svaku moguću manjinu u svojoj državi kroz hollywood
     (serge, 17. april 2019 18:47)

    # Link komentara

  86. Zamislimo da u Vukovaru Srbi zabrane domovinski hrvatski film??? Ne možemo. Hrvatska je kakva-takva država.
     (Aha, 17. april 2019 18:46)

    # Link komentara

  87. Ante

    Srbi su to pitanje davno mogli rešiti. Mada to mogu i u situaciji da vrate okupiranu teritoriju pod jurisdikciju Srbije. Sve se može rešiti bez ijedne žrtve, za razliku od nekadašnje "braće".
    (dominus, 17. april 2019 18:38)

    # Link komentara

  88. Zabranjuje se prikazivanje filma u Srbiji jer bi smetao Albancima - vrh demokratije, pozivamo EU da se ugledaju na nas da im ne bi jednog dana lupali demokratske packe!
     (Miloš, 17. april 2019 18:38)

    # Link komentara

  89. Bujanovac nema bioskop ima neki dom kulture.Nisam siguran da imaju platno i projektor.
     (niko bitan, 17. april 2019 18:36)

    # Link komentara

  90. Mlekadžijo. Iredenta je pokret u Italiji (bio) za vraćanje italijanskih teritorija Istre i Dalmacije matici zemlji, Italiji... I nikako ne stoji kada je Kosovo u pitanju, jer Kosovo nikad nije bilo albansko.
     (Žića, 17. april 2019 18:35)

    # Link komentara

  91. Pa nema ništa istinito na ovom filmu,čista srpska ruska propaganda.
    (Miki, 17. april 2019 18:35)

    # Link komentara

  92. hehe...albanski film...kraj vica...
     (Njaa, 17. april 2019 18:34)

    # Link komentara

  93. Otvorim članak misleći da je zabranjen u Albaniji ili na Kosovu, kad ono u - Srbiji??!
    Iskreno šokiran.
    Alo ljudi.. Pa vi trebate da Boga molite da vam se Kosovo ne vrati, s Albancima u njemu. S 2 miliona discipliniranih glasača, vi biste doslovno bili manjina u vlastitoj državi. Nema vlasti koja bi imala većinu bez Albanaca. A nema vlasti koja ne bi pristala na sve uvjete Albanaca zbog - vlasti.
    Kosovo bi u 4 godine postala najbogatija regija u Srbiji, to je sigurno. Ja da sam Albanac, rukama bih se grebao za povratak u Srbiju, i to bez autonomije :D
    (Ante, 17. april 2019 16:22)
    Posto vidim da si razuman covek odgovoricu ti. Kao prvo to da njih na Kosovu ima 2 miliona je cista propaganda i nista vise. Ima ih oko milion, i to sam ih pocastio malo. Njih godisnje ode preko 40000, a vise nemaju prirodni prirastaj ni blizu kao nekada. Naravno jos uvek su po tom aspektu mnogo bolji od nas. Kao drugo, verujm mi i oni su danas mnogo podeljena nacija. Njihove 4 najvece stranke na kosovu imaju izmedju 17-21%, po njihovim istrazivanjima. Tako da ta prica kako bi mi bili prakticno manjina u svojoj drzavi pada u vodu. Mada uzimajuci u obzir da prakticno niko u Evropi nije na nasoj strani sto se tice Kosova, nema od njihovog vracanja nama nista. A ova zabrana nece jos dugo hehe. Sad udba stupa na scenu (kao sto bi trebalo) ne brinite se.
    (Čika Velja, 17. april 2019 18:31)

    # Link komentara

  94. Protiv sam rusofila i malog Bikovića, ali da neko zabranjuje film u 21.veku... Blaga je reč sramota.
    (Miloš Ilić, 17. april 2019 18:30)

    # Link komentara

  95. Veoma je loše što je film zabranjen, ali, s druge strane, ovaj film bez obzira na inspirativnu temu, nema nikakvu umetničku vrednost; toliko banalnosti, naivnosti i crno-belog predstavljanja nisam video još od onog filma Andjeline Džoli. Ali film ipak ne treba zabraniti.
    (Ljubitelj filmske umetnosti, 17. april 2019 18:23)

    # Link komentara

  96. Pa i kod vas i u gt je bio zabranjen film "U zemlji krvi i meda." Sta ste ocekivali sada drugo? Amerika, Britanija i Izrael redovno zabranjuju ruske, iranske i turske filmove. Nista novo.
     (HARIS, 17. april 2019 18:21)

    # Link komentara

  97. gde je Bujanovac.Sta to lupetate.Ima da gledas i zdravo.Ovde rad sta ko hoce.
     (boban, 17. april 2019 18:20)

    # Link komentara

  98. Kako to!!! Zar nisu Srbi medju tri naj nacije u svjetu???Za druzenje, zabavu , za sve...???
    (Montenegringo, 17. april 2019 15:33)

    Kakva god, Srbi su barem nacija.
     (Boske, 17. april 2019 18:14)

    # Link komentara

  99. u sred srbije zabranjen srpski film,eee…ee drzavo naopaka li si
     (gacmann, 17. april 2019 18:14)

    # Link komentara

  100. @MontenegringoMrtva je trka medju svim exJu narodima, ako ste hteli da potencirate samo Srbe...
    (Daprobamkomentardaostavim, 17. april 2019 Slazem se samo hocu da kazem da je ta vjest nekako cudna. A ovo mi je skroz glupo jer mislim da gledamo svakakve gluposti u kinima pa sto ne bismo i to a i ne kazem da je glupost jer nisam gledao. Uostalom ima Albanskih glumaca koji su kroz istoriju mnogo doprinjeli Jug.Narodnom pozoristu i stekli slavu u Nekadasnjem Beogradu koji je prihvatao svakoga, zar ne???
    (Montenegringo, 17. april 2019 18:14)

    # Link komentara

  101. Kako bi rekli evropski licemeri
    ......da se obe strane uzdrze :)
    Fimu obezdbediti projekcıju pa ko hoce da gleda neka dodje,ko nece ne mora aako i to nece onda neka se preseli tamo gde mu je bolje..
    (011, 17. april 2019 18:13)

    # Link komentara

  102. @Montenegringo, nisu. Za zabavu su naj Montenegrinke...
    (..., 17. april 2019 16:18)Samo pi... se ovako brane. Ja postujem Srpkinje i ne bih nikada tako odreagovao
    (Montenegringo, 17. april 2019 18:10)

    # Link komentara

  103. Banana drzava, vise se ne pitamo ni kod sebe
     (nemanja, 17. april 2019 18:10)

    # Link komentara

  104. Odluku podržava većina opštine koja je osnivač ustanove- to je demokratski.
     (Peta Crnogorska sa Dedinja, 17. april 2019 18:10)

    # Link komentara

  105. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Alo legendo...U tvojoj zemlji ti manjina zabrani da gledas film...da manjina...iako ih u bujanovcu ima vise,Srbija je njihova zemlja,zemlja u kooj zive.
    Vucicu,zasto cutis bre!?
    Zasto si cutao kada je u Novom Pazaru pre par godina zabranjenao intoniranje drzavne himne na sportskom dogadjaju!?
    Ko su oni da zabrane himnu!?
    (Hmm, 17. april 2019 18:09)

    # Link komentara

  106. (del, 17. april 2019 15:39)

    Па кад кренеш аутопутем, видећеш да код Бујановца има два излаза... Онај први, то је сигурно за Србе, јер гравитира према српским селима.
    А онај други...
    Па кад погледаш боље, рећи ће ти се!
     (Ајде@, 17. april 2019 18:09)

    # Link komentara

  107. Pa kada direktor Doma kulture skloni izlozbu karikatura, koje se ne svidjaju vlasti, onda se isti ne smenjuje. Ovo jeste sramota no koliko se prica o razgranicenju, ovo mu dodje samo kao pokazna vezba, kuda to vodi....
    (Platipus sa krilima, 17. april 2019 18:09)

    # Link komentara

  108. @tarabljenje sa preprekama
    A da ti pomognes nama i zapalis u guberniju jadnice zatucani? Tako ces pomoci “si”..
    (lol, 17. april 2019 18:08)

    # Link komentara

  109. Licemerni zapad je odavno pokazao svoje lice.Sada posle ovih zabrana i primedbi Britanaca na film koji obradjuje samo jedan događaj treba snimiti film o agresiji od prvog do poslednjeg dana.Kako bi to onda okarakterisali i negirali kada ima toliko dokaza i dokumentarnog materijala.
     (Srba Bgd., 17. april 2019 18:08)

    # Link komentara

  110. U Srbiji zabranjen srpski film koji je finansirala vlada republike Srbije. Stvarno nam odlično ide. Nikad jača Srbija. U petak svi po sendvic pa u autobus za Beograd, pa da budemo jos jaci. Ma bravo!
    (Blaster, 17. april 2019 18:08)

    # Link komentara

  111. Kako to!!! Zar nisu Srbi medju tri naj nacije u svjetu???Za druzenje, zabavu , za sve...???(Montenegringo, 17. april 2019 15:udahni nekoliko puta duboko covjece,probaj meditaciju pa ako ti i daljenje bude dobro pravac ljekaru...kazu da je patoligija ipak izleciva...
    (cs, 17. april 2019 16:00)Pa obijasni mi kako ste treci u svjetu po prihvatanju drugih nacija ali ovaj film nine dobrodosao, prosvjetli me???
    (Montenegringo, 17. april 2019 18:08)

    # Link komentara

  112. Alo ljudi.. Pa vi trebate da Boga molite da vam se Kosovo ne vrati, s Albancima u njemu. S 2 miliona discipliniranih glasača, vi biste doslovno bili manjina u vlastitoj državi. Nema vlasti koja bi imala većinu bez Albanaca.
    (Ante, 17. april 2019 16:22)

    Komšija, puno hvala na dobronamjernim savjetima, ali informacije su ti očigledno jako zastarjele: 2 miliona bilo kakvih glasača teško da se danas mogu skupiti i u Albaniji i na Kosmetu zajedno! A tendencija je jako opadajuća. Tako da, što se tiče Boga i povratka, bez brige - i za nas, i za vas, a i za njih sasvim sigurno važi samo jedno: neispitani su putevi Božiji.
     (Boske, 17. april 2019 18:07)

    # Link komentara

  113. Vreme je da se najzad razgraničimo, priznamo nezavisnost Kosova, i okrenemo se budućnosti.
    (Nevena, 17. april 2019 15:58)

    Pa priznamo nezavisnost Sandzaka i okrenemo se budućnosti, Pa priznamo nezavisnost Vojvodine i okrenemo se budućnosti, Pa priznamo nezavisnost Sumadije i okrenemo se budućnosti, Pa priznamo nezavisnost sebe od nas i okrenemo se budućnosti. I onda dodje NEKO i pokloni nam tu DIVNU BUDUCNOST i umremo srecni i nezavisni.
     (chicky, 17. april 2019 18:07)

    # Link komentara

  114. Република Србија има суверенитет на својој територији или само патриЈоте у Скупштини и телевизији?
    (Шумадинац, 17. april 2019 18:06)

    # Link komentara

  115. Samo he dirajte autobuse sa botovima.
     (trump, 17. april 2019 18:01)

    # Link komentara

  116. I treba da ga zabrane u celoj Srbiji, jer se u filmu potura velika neistina koja sabotira celu priču. Vođa terorista 'Smuk' (da ne bude baš Zmija, kako su zvali Tačija) ubija lekara zapadnjaka koji je nalogodavac teroristima. Taj detalj ruši ceo film. Zapadnjaci su tvorci UČK (zato sada u Hagu niko neće biti osuđen, neće valjda da priznaju javno da su ih Britanci naoružavali i organizovali), nezamislivo je da se Albanci okrenu protiv njih. Ovako u filmu izgleda kao da su oni sami podivljali i protiv nas i protiv svojih zapadnih mentora, što nije istina. Verujem da je to 'zauzimanje aerodroma' bilo samo predstava za srpski narod, da nam daju malo iluzije da imamo neku pobedu u onom opštem porazu, da se malo ublaži javno mnjenje. Rusi su onda radili zajedno sa NATO. Ništa od tog zauzimanja Slatine nije ni bilo. Predstava za malu decu.
    (Komentator, 17. april 2019 18:01)

    # Link komentara

  117. @Nije sve u parama nesto je i u novcu
    Klasična zamjena teza. U kojoj državi se nalazi Bujanovac, u Albaniji ili Srbiji?! Informiši se, u samom mjestu Bujanovac većina su Srbi - 36,04%, a Albanaca je 29,88%, i ovo je prema popisu iz 2002. godine, a na popisu 2011. godine ta razlika je još veća, jer su Albanci uglavnom izbojkotovali popis...
    Pa sve i da su Albanci u tom gradu većina, oni žive u Srbiji i nacionalna su manjina, i ispada da nacionalna manjina određuje da li će se film moći prikazivati a bujanovački Srbi koji čine preko 35% stanovništva nemaju nikakva prava i ne pitaju se ni za šta u sopstvenoj zemlji.
    Zamislite kad bi se npr. Srbi u Vukovaru pobunili protiv prikazivanja nekog hrvatskog propagandnog filma, pa cijela Hrvatska bi skočila, izbio bi novi rat!
    Ovo samo Srbija može da toleriše, a sa takvim razmišljanjem nije ni čudo što vam ovo rade...
    (Derventa RS, 17. april 2019 18:00)

    # Link komentara

  118. Napravite jos jedan film al za Košare
    (kosovar, 17. april 2019 18:00)

    # Link komentara

  119. pih! milos bikovic I ruska propaganda. neka su.
     (darklord, 17. april 2019 18:00)

    # Link komentara

  120. Ovo je pozitivan događaj. Bujanovac treba polako da se priprema za razgraničenje sa Albancima. Jer ostaje sa druge strane, kao ustupak Kosovu za priznavanje nezavisnosti.
    (Vuk, 17. april 2019 17:59)

    # Link komentara

  121. mnogo me briga za to da li se neki film prikazuje u Bujanovcu. A narocito tamo neki ruski
    (pera, 17. april 2019 17:59)

    # Link komentara

  122. a ko je zabranio???? bujanovac je u srbiji i zakoni ove zemlje vaze za sve gradjane.... e sad treba javno na vise lokacija na velikom video bimu pustiti film u bujanovcu presevu i okolnim selima
     (aleks, 17. april 2019 17:57)

    # Link komentara

  123. @Nevena... ne slazem s3 sa tobom! sve oko kosova u poslednjih 25 (i vise) godina su iznudjene odluke drugih... kosovo treba staviti na led na narednih minimum 99 godina i neka neko pametniji razmislja sta i kako! kina se nije odrekla ni hongkong-a!
     (ikodije, 17. april 2019 17:54)

    # Link komentara

  124. @Montenegringo malo si se zbunio. ovde je rec o bujanovackim albancima koji su zabranili rusko-srpski film.
     (jasdf, 17. april 2019 17:53)

    # Link komentara

  125. Ali ne razumete bre, to je sve zbog Folksvagena da bi bila politički stabilna situacija.. ??
     (Šaomi, 17. april 2019 17:52)

    # Link komentara

  126. @Nije sve u parama nesto je i u novcu

    Niko nikom ne sme da brani sta ce da gleda, a sta ne. Ovo je klasican primer dikriminacije manjine u Bujanovcu.
    Uzgred, albanski se pise malim slovom osim u slucaju kada je prisvojni pridev prva rec u recenici.
     (jasdf, 17. april 2019 17:51)

    # Link komentara

  127. @Montenegringo

    Lecis komplekse viseci po srpskim sajtovima? Ako, ako, samo da nisi na ulici.
    (milov pionircic, 17. april 2019 17:48)

    # Link komentara

  128. Odmah smeniti celokupno albansko rukovodstvu Bujanovca i podici optuznice protiv njih za sirenje nacionalne mrznje i krsenje Ustava Srbije. Setimo se samo kako su Albanci sa Kosova pre samo nekoliko dana smenili ministre Srbe.
    (T, 17. april 2019 17:47)

    # Link komentara

  129. @ Nije sve u parama nesto je i u novcu

    Mislim da je prosle godine u BG bila neka gungula u Domu Omladine ili vec gde, kada su iz Pristine gostovali neki umetnici, glumci, pisci,slikari sta li vec,nebitno, pa tu behu i neke slike UCK itd. I digla se dzeva,ali to nesto (izlozba valjda) bi odrzano. On iz Pristine u BG mogu, a mi iz BG,Srbija u Bujanovac, Srbija ne mozemo.
    Znaci,prati situaciju malo bolje i pamti kada planiras da postavis neko pitanje. Poz!
     (Slobodni Klikeri, 17. april 2019 17:46)

    # Link komentara

  130. Evo citam komentare i totalno shvatam zasto su Albanci pobegli od nas. U 90% komentara se navodi da je ovo Srbija i da oni moraju da slusaju. Dakle odmah greska ovo jeste Srbija ali ne smemo da namecemo manjinama svoj pogled na svet ako oni to ne prihvataju. Ne pistanje filma u bioskopu jeste anticivilizacijski ali oni kao lokalna uprava imaju direktora i vlast nad domom kulture ili bioskopom ili sta vec. Jos jednom gospodo u demokratskoj i normalnoj zemlji se ne polazi od cinjenice ovo je moja zemlja i radi kako ti kazem ili se seli.
     (baraka, 17. april 2019 17:44)

    # Link komentara

  131. Izvini im se Vučiću. Zamolite ih.
     (Вук, 17. april 2019 17:44)

    # Link komentara

  132. Samo "Made in Hollywood" propaganda je prihvatljiva?
    Fuj.
     (Tessa, 17. april 2019 17:40)

    # Link komentara

  133. Nesto pomislim,sta da su se ustase tada nasle uvredjene i neko zabrani filmove "Kozara","Bitka na Neretvi","Sutjeska","Desant na Drvar"..... :(
     (cobo, 17. april 2019 17:40)

    # Link komentara

  134. Ajde sad botovi sendvicari odgovorite ko je zabranio film
    (sasho, 17. april 2019 17:40)

    # Link komentara

  135. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Da li je Bujanovac u Albaniji ?
    (antiDebil, 17. april 2019 17:37)

    # Link komentara

  136. Definitivno smo banana država!! Ajde Predsedniče reaguj ako smeš!!!
     (ognjen, 17. april 2019 17:37)

    # Link komentara

  137. "Covece, pa da li je moguce? Film nisam gledao ali sta bi sa silnim igranim i dokumentarnim filmovima u kojima su Srbi negativci, ubice, lopovi, piromani? Hoce li takvi filmovi pomoci dobro susedskim odnosima na Balkanu? Ne pitam Srbe. Pitam druge nacije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dvostruki arsini, 17. april 2019 16:22)"

    Neće pomoći, al neće ni da odomogne.
    Nego, šta nas pitaš čovječe, šta mi imamo s tim što vi sami zabranjujete? Ovaj film nije zabranjen ni u Hrvatskoj, ni Sloveniji, mislim da nije ni drugdje. Doduše, nitko nema ni neku jaku želju da ga pogleda, al svejedno. Al opet mi krivi.
    (Marko, 17. april 2019 17:37)

    # Link komentara

  138. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Da li je Bujanovac u Albaniji ?
    (antiDebil, 17. april 2019 17:36)

    # Link komentara

  139. ionako je film smece
     (smams, 17. april 2019 17:36)

    # Link komentara

  140. montenegristo......samo polako. setićeš se kad zaigra mečka sa kečetom na tvoja vrata.

    nisi mu rekao najvazniju stvar,a to je da sledeci put nece vise biti nas da ih oslobadjamo.
     (est, 17. april 2019 17:35)

    # Link komentara

  141. Konačno nešto stvarno Demokratsko u Srbiji. Taj film je namenjen izključivo rusima i rusofilima u Srbiji. Taj film unosi još veči razdor među Srbima i Albancima kao ravnopravnim stanovnicima na teritoriji Države Srbije i udubljuje lažnu i zlonamernu rusku propagandu u cilju produženja polako ali sigurno izgubljenog uticaja u njenoj zadnjoj gumberiji u Evropi. Ta zabrana je prvenstveno u korist Države Srbije i samim tim i najviše u korist Srpskog Naroda kao večinskog.
    (Playboy, 17. april 2019 17:34)

    # Link komentara

  142. Danas u Bujanovcu, sutra u Nišu...
     (Kopčam se na ledja, 17. april 2019 17:33)

    # Link komentara

  143. Ovaj film nije umetnost.
     (cantastorie, 17. april 2019 17:29)

    # Link komentara

  144. Zato izlozba o Ademu Jasariju u centru Beograda nije zabranjena vec podignut stepen gotovosti policije da se to obezbedi. Nas Srbe ne moraju drugi ponizavati...mi to sami sebi radimo i to veoma uspesno.
     (Fenomen, 17. april 2019 17:26)

    # Link komentara

  145. Ko zabranio ??? pa jel bi zabranili i film kako su Madjari bacali Srbe pod led u Dunav i Tisu ,ako se prikazuje u Subotici !!!!!!!
     (gorski, 17. april 2019 17:19)

    # Link komentara

  146. Prodao Vučić i jug Srbije.Dao,prodao,poklonio kako god.
    (SNS,AV AV za sendvič, 17. april 2019 17:16)

    # Link komentara

  147. pa zato što istina boli..
     (Boris, 17. april 2019 17:15)

    # Link komentara

  148. Albance ne zanima mir!
     (dedza, 17. april 2019 17:14)

    # Link komentara

  149. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nije sve u parama nesto je i u novcu, Realno, ne bismo gledali. A da li bismo zabranili nerealan propagandni albanski film o ratu na Kosovu? Cik probaj. Skocili bi svi NATO ambasadori, nevladine organizacije, pseudoevropejci sa prazilukom sto viri iz dupeta, milicke i kandicke, krugovi kruga dvojke i sva bulumenta koja nas decenijama ubedjuje da je problem u tome da smo krivi sto smo zivi. Albance razumem, oni sve to nemaju, i zato im je lakse. SVE ok, osim sto je Bujanovac jos uvek u Srbiji, makar formalno. Ako nije, dajte da otvoreno to kazemo i znamo.
    (budibogsnama, 17. april 2019 17:14)

    # Link komentara

  150. Zašto se imenom i prezimenom ne kaže ko je zabranio. Predsednik opštine, upravnik doma kulture, portir, načelnik MUP?
    (Zoki, 17. april 2019 17:13)

    # Link komentara

  151. (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Sefe Bujanovac je u Srbiji, a ne u Albaniji!
    (bora, 17. april 2019 17:12)

    # Link komentara

  152. @nije sve ...
    Realno, ali realno nije ni Bujanovac u Albaniji, nego u Srbiji!
     (b1321, 17. april 2019 17:10)

    # Link komentara

  153. Balkanski medjedi
    (pop, 17. april 2019 17:09)

    # Link komentara

  154. Glup film
    (pop, 17. april 2019 17:08)

    # Link komentara

  155. @Montenegringo Zato ti nisi ni za sta!
    (OOUR, 17. april 2019 17:07)

    # Link komentara

  156. Vidim komentare i shvatim da je sve isto, samo Miloševića nema...
    (Živan Ra(d)osavljević, 17. april 2019 17:06)

    # Link komentara

  157. Protiv umetnosti nije niko ali protiv prekrajanja istine jeste.
    U ovom ,ne mogu reci filmu vec krivljenju istorije, nema nista od umetnosti i kao takvog ga i treba zabraniti ne samo u Bujanovcu vec u celoj Srbiji.
     (Bole, 17. april 2019 17:06)

    # Link komentara

  158. Ko je zabranio? Ime i prezime...da znamo. Da znamo ko je jaci od drzave.
     (Kosovo je Srbija!, 17. april 2019 17:06)

    # Link komentara

  159. Jadna dmo mi zemlja kada dopustamo ovo. Ej bre u sopstvenoj drzavi tebi manjina odlucuje, bruka!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Admiral, 17. april 2019 15:35)

    Ne, nego treba većina da odlučuje o pravima manjine? Možda u Hitlerovoj Nemačkoj, ali videli smo kako se to završilo... mislim, i ovde se to tako završilo, pa eno ga jedan baš takav “ispod lipe”. Šteta što pojedinima ovde to nikako da uđe u glavu.
    (Elric, 17. april 2019 17:05)

    # Link komentara

  160. Usr*na drzava i sistem,a strani usrani filmovi mogu?? ?
     (realno, 17. april 2019 17:05)

    # Link komentara

  161. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Bujanovac je u Srbiji.
     (Badji, 17. april 2019 17:03)

    # Link komentara

  162. Srbija se bori protiv nezavisnosti Kosova i za suverenitet nad Kosovom,a već godinama nema suverenitet nad Bujanovcom, Međeđom i Preševom. To svi znaju u Srbiji i o tome niko ne priča. Više nije problem OVK nego OVBPM?! Spavaš li Srbijo, i hoćeš li zaista završiti na Beogradskom pašaluku?!
    (Darko, 17. april 2019 17:01)

    # Link komentara

  163. Ja znam da ga ja sigurno neću pogledati.
    Ne zbog teme, nego zato što srpska kinematografija ne postoji odavno
     (Pedu, 17. april 2019 16:59)

    # Link komentara

  164. Kako je moguce da se u Srbiji zabrani ovaj film? Sta radi Ministarstvo kulture?
    (slobodan, 17. april 2019 16:59)

    # Link komentara

  165. Šta tu nije jasno, jel film Zemlja krvi i meda bio zabranjen u Republici Srpskoj. Na teritoriji bivše Jugoslavije svi su isti.
    Osim toga taj film je kao film potpuno nevažan, cela priča je oko njega ispolitizovana do krajnjih granica kao što se ovde sve i polituzuje. Ja ga neću gledati jer je film bezvredan a ne zato što on nešto prikazuje ili ne prikazuje, kao što nisam gledao ni dotični film Anđeline
    (Don Pablo, 17. april 2019 16:58)

    # Link komentara

  166. @nije sve u parama... Koji mi i vi??? Ti si albanac odao si se sam... BUJANOVAC JE SRBIJA.... a u Americi se gledaju filmovi u kojima su ameri zlocinci..... Da je Kossovo bilo u pitanju pa ajd da razumem oteta je zemlja trenutno ali bujanivac je srbija
     (muamua, 17. april 2019 16:58)

    # Link komentara

  167. @montenegrino - čitaj "Đukanovićino"
    Sebi nisu "među tri naj" nacije, nego su prva nacija, narod najstariji. Pitaj tvog dedu, objasniće ti ko si, kao i šta propuštaš u životu sledeći tog dilera cigara.
     (Skubiduvić, 17. april 2019 16:57)

    # Link komentara

  168. Bujanovac po programu SNSa nije u srbiji tako da ne vidim sta je problem
     (Ja, 17. april 2019 16:56)

    # Link komentara

  169. Ne prolazi više laž ni u sopstvenom dvorištu.
    (Crnogorac, 17. april 2019 16:55)

    # Link komentara

  170. Ovaj film je vredjanje inteligencije. Ništa plitkije i naivnije skoro nisam odgledao. A da ne pričamo da je i sama dinamika radnje užasno postavljana.. Baš loše...
     (Axl, 17. april 2019 16:53)

    # Link komentara

  171. Prvi Komentar pise Milogorac..
    Jer nema sta da radi..
    (Milo Sevic, 17. april 2019 16:53)

    # Link komentara

  172. Bujanovac - najobičnija selendra.
    Kome je uopšte palo na pamet da tamo prikazuje ovaj film, pa tamo je i ženama zabranjeno da same idu ulicom...
    (Očekivano, 17. april 2019 16:52)

    # Link komentara

  173. @Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Realno, ko nece da gleda ne mora da gleda, a interesovanje je postojalo, znaci nije otkazano zbog toga sto nisu prodate karte npr. Bujanovac je u SRBIJI, ako to smeta direktoru te ustanove on nek se preseli negde drugo. Zalosna je drzava koja dozvoljava da se pojedinci tako ponasaju i da nacionalna manjina (koja je vec oduzela deo srpske teritorije) uziva tolika prava.
    (Nina, 17. april 2019 16:50)

    # Link komentara

  174. Pa cemu to nametanje Albancima koji ne vole ni Srbe ni Ruse da gledaju taj film.Pa to je isto kao kada bi Haradinaj i Taci snimili svoj ratni film i nametnuli to srbima u Kosovskoj Mitrovici da gledaju.Ovaj Milos Bikovic je tezak licemer,jer se na sve to krije iza "slobode umetnost".
    (Milan, 17. april 2019 16:48)

    # Link komentara

  175. У нашој земљи они нашли да нам забрањују филмове?! Државо пробуди се!
    (mravojed, 17. april 2019 16:48)

    # Link komentara

  176. Oni tamo valjaju samo vutru a kokice za bioskop nemaju , a I struja im je slaba u bioskopu kako su se svi nakacili na tu banderu od bioskopa I kraduckaju po malo
     (pustaju samo western, 17. april 2019 16:47)

    # Link komentara

  177. kako ovaj film moze da pomiri albance i Srbe? Ovo je cista propaganda!
     (Benny Hill, 17. april 2019 16:46)

    # Link komentara

  178. Jadna dmo mi zemlja kada dopustamo ovo. Ej bre u sopstvenoj drzavi tebi manjina odlucuje, bruka!
    (Admiral, 17. april 2019 15:35)
    Da smo banana drzava , jesmo…..e sad manjina!!!!! Pa oko doma kulture u Bujanovcu manjina su Srbi, to je sigurno.....druga je stvar sto opet dozvoljavamo to sto je dozvolila Srbija u Jugoslaviji…..da se polako , ali sigurno formira vecina u jednom njenom delu koja nije za Srbiju I opet cemo za par godina imati Rezoluciju UN broj xy u kojoj jasno pise da tamo mogu da budu samo policajci Srbije ali bez uniformi I sa sargarepama umesto palica….nesto tako, verovatno.
    (miodrag, 17. april 2019 16:46)

    # Link komentara

  179. Uh dom kulture se bavi cenzurom... Odmah posmenjivati sve odgovorne, ako smo drzava naravno.
    (Cvexi, 17. april 2019 16:45)

    # Link komentara

  180. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama
    Logika lažne političke korektnosti,koja nas godinama j.be u zdrav mozak!
    (Dark, 17. april 2019 16:45)

    # Link komentara

  181. A "Merdita dobardan"? To smo morali da gledamo, to nije bilo zabranjeno???
    (Jovana, 17. april 2019 16:45)

    # Link komentara

  182. Odmah izvršiti smene odgovornih i postaviti privremenu upravu do izbora nove. Oni u sred Beograda prave izložbe slika i filmova albanskih ratnih zločinaca a mi u sopstvenoj zemlji ne možemo da gledamo film o svojim žrtvama .
     (goran, 17. april 2019 16:43)

    # Link komentara

  183. dajte film na rts 1 udarni termin ..izmedju 20 i 21 h.
    u inat svima..
     (mozaks, 17. april 2019 16:43)

    # Link komentara

  184. Jadni smo, da jadniji ne mozemo biti. Najbednija smo "drzava" na planeti.
     (Tarabljenje sa preprekama, 17. april 2019 16:42)

    # Link komentara

  185. montenegristo......samo polako. setićeš se kad zaigra mečka sa kečetom na tvoja vrata.
     (Горски, 17. april 2019 16:41)

    # Link komentara

  186. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Naravno da ga ne bismo gledali, ali bi se prikazao kao i mnogi nerealni filmovi o ratu u Bosni, koji nisu zabranjivani. "Da li" se piše odvojeno.
     (Stefan, 17. april 2019 16:41)

    # Link komentara

  187. @Nije sve u parama nesto je i u Novcu

    Ja sam iz Bujanovca i naravno da oni ne bi gledali taj film, ali u Bujanovcu i dalje živi 30-35% srba. Problem je u tome što oni ne mogu da gledaju.
    I da, deo smo Srbije, ako svevišnji ne planira da nas menja a ovi prihvatiti, ne dao Bog.
     (Buj, 17. april 2019 16:41)

    # Link komentara

  188. Pa čekajte, znači naši su zabranili, jer... Bujanovac je u Srbiji.. Ako se ne varam, a? Ili, se ipak varam...
     (Petar, 17. april 2019 16:40)

    # Link komentara

  189. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Jadan je onaj ko te je doneo na ovaj svet jadnice zatucani. Skoci sa mosta na betonsku plocu i pomogni si...
     (Tarabljenje sa preprekama, 17. april 2019 16:40)

    # Link komentara

  190. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41) Za pocetak valja nauciti pisati pravilno. Propagandni se pise,a ne propatantni. Takodje da naglasim da pises gluposti.
    (Drug Ostoja, 17. april 2019 16:40)

    # Link komentara

  191. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)


    Pa u Albaniji nek ga ne gledaju buraz, ovo je Srbija.
     (zz, 17. april 2019 16:39)

    # Link komentara

  192. Kakvi filmivi takvi i ljudi. Zato nas zapad voli i ceni.
    Kosovo nije Srbia, samo da se zna.
    (London 94, 17. april 2019 16:38)

    # Link komentara

  193. KO ZNA STA JE VUCIC DAO I POTPISO A DA MI NEZNAMO
     (mason, 17. april 2019 16:35)

    # Link komentara

  194. ZABRANE SRPSKI FILM U SRPSKOJ ZEMLJI. LUDILO OPSTE LUDILO. RAZMISLITE O TOME. ZNACI DA RAMBA ZABRANE U AMERICI OTPRILIKE TAKO NEKAKO
     (da da, 17. april 2019 16:34)

    # Link komentara

  195. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Realno, koliko sam mogao da primetim na srpskim programima i biskopima je prikazano dosta filmova sa nato propagandom u kojima su Srbi negativci.
     (Tudum, 17. april 2019 16:34)

    # Link komentara

  196. Nije sve isto...
    Ruski propagandni film ne sme da bude tamo gde nije mesto, Bujanovac nije Aplazija ni Krimea
    (ibo, 17. april 2019 16:34)

    # Link komentara

  197. Možda Albanci ne bi gledali, ali u Bujanovcu slučajno žive i Srbi koji bi to da gledaju.
     (Bujanovčanin, 17. april 2019 16:34)

    # Link komentara

  198. Ja ću ga gledati i moje dete će ga gledati a za ostale mi seva
     (bole, 17. april 2019 16:33)

    # Link komentara

  199. Ovo da nije tužno, bilo bi smešno. Sad će još morati glumci i producenti da im upute izvinjenje što su istinito prikazali šta su njihovi teroristi sa svojim zapadnim mentorima radili 99. na Kosovu.

    A film je odlična, uzbudljiva akciona ratna drama koja vizuelno i produkcijski izgleda kao i holivudski filmovi istog žanra. Ko još nije pogledao, trk u bioskop.
    (Rale, 17. april 2019 16:32)

    # Link komentara

  200. Ja se toliko osecam porazenim da nemam reci. Ovaj ce da nas toliko unisti da se nikada necemo oporaviti.
     (necer, 17. april 2019 16:30)

    # Link komentara

  201. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Koji to oni? Državljani Republike Srbije zaposleni u Domu kulture koji se finansira iz budžeta Republike Srbije?
    (dking, 17. april 2019 16:30)

    # Link komentara

  202. Ovo sve više miriše na ,,Balkansku među". U Bujanovcu, na teritoriji R. Srbije, neko zabranjuje srpsko-ruski film, koji govori o srpskom stradanju i poslednjem pokušaju da napravimo preokret uz pomoć braće Rusa. Posle je došao taj prokleti 05.10.2000,a ostalo je istorija. Na teritoriji R. Srbije, teroristi ovpmb ne dozvoljavaju projekciju srpsko-ruskog filma, da li je to realno?
     (KOSINGAS, 17. april 2019 16:29)

    # Link komentara

  203. Hapsenje toga ko je zabranio i 5 godina zatvora....
    Bujanovac je u Srbiji !!!
    (Borisav, 17. april 2019 16:29)

    # Link komentara

  204. Nece to jos dugo...
    (Dejan Lekic, 17. april 2019 16:29)

    # Link komentara

  205. @Nije sve u parama nesto je i u novcu

    Posto si dva puta ovu rec napisao "propagantni" pretpostavljam da zaista ne znas da se pravilno pise i izgovara "propagandni".
    (Nije sve u pismenosti ali nije ni nevazno, 17. april 2019 16:28)

    # Link komentara

  206. Hapsi to odma. Kome smeta nek se seli.
     (Mare, 17. april 2019 16:27)

    # Link komentara

  207. Hahaha, sta ce Vodja da kaze? Mozda da on ekipa najstrozije osude ovo?
     (The Advocate, 17. april 2019 16:24)

    # Link komentara

  208. Dokle cemo da trpimo svakakve budale u lokalnim sredinama?

    Nek se Vučić javno izjasni da li su juzni delovi Srbije (Bujanovac, Medvedja, sela u okolini Kursumlije i Vranja) nasi ili i na njih polazu prava Albanci ko na Kosovo.

    Zar oruzjem i bombama da resavamo probleme sa Albancima koji su malo poleteli pa misle da mogu da otimaju i pljackaju po Srbiji jer vojska i policija nista ne rade i ne stite lokalno stanovnistvo?

    Izjasnite se. Hocete li konacno da pocnete da resavate probleme Srpskog stanovnistva tamo ili da se mi narod Srbije samoorganizujemo i preuzmemo granicarsku ulogu pa krenemo da čistimo krimogeni albanski ološ koji ilegalno upada preko granice.
    (Vladimir, 17. april 2019 16:23)

    # Link komentara

  209. Otvorim članak misleći da je zabranjen u Albaniji ili na Kosovu, kad ono u - Srbiji??!
    Iskreno šokiran.
    Alo ljudi.. Pa vi trebate da Boga molite da vam se Kosovo ne vrati, s Albancima u njemu. S 2 miliona discipliniranih glasača, vi biste doslovno bili manjina u vlastitoj državi. Nema vlasti koja bi imala većinu bez Albanaca. A nema vlasti koja ne bi pristala na sve uvjete Albanaca zbog - vlasti.
    Kosovo bi u 4 godine postala najbogatija regija u Srbiji, to je sigurno. Ja da sam Albanac, rukama bih se grebao za povratak u Srbiju, i to bez autonomije :D
    (Ante, 17. april 2019 16:22)

    # Link komentara

  210. Covece, pa da li je moguce? Film nisam gledao ali sta bi sa silnim igranim i dokumentarnim filmovima u kojima su Srbi negativci, ubice, lopovi, piromani? Hoce li takvi filmovi pomoci dobro susedskim odnosima na Balkanu? Ne pitam Srbe. Pitam druge nacije.
     (dvostruki arsini, 17. april 2019 16:22)

    # Link komentara

  211. Zabranio je Bikovićev šef stranke...
     (Žića, 17. april 2019 16:22)

    # Link komentara

  212. Ko je to tako odlucio ??? Da nije vodja obecao u bujanovac u paketu sto neko rece ?
    (Bane, 17. april 2019 16:22)

    # Link komentara

  213. Eto ti sad! Zabranimo i mi neki albanski film...
     (Radovan2, 17. april 2019 16:21)

    # Link komentara

  214. naravno, kad ih boli istina šta su radili na Kosmetu
     (Boris, 17. april 2019 16:21)

    # Link komentara

  215. Koje je ovo zezanje?!? Prvo: nije normalno da se zabranjuje prikazivanje filma.... valjda su ta vremena prosla.... Drugo: ko ne zeli, ne mora da gleda film... Prosto.... za normalnu i civilizovanu Drzavu. Ne i za Srbiju! Ili je Bujanovac vec predat nezavisnom Kosovu a da mi jos nismo obavesteni!
    (Dr Faust, 17. april 2019 16:21)

    # Link komentara

  216. Nije sve u parama. Prvo piše se: da li bismo mi..., a ne mi bi...
    Dugo, kažeš, naravno da ne, a ja kažem - naravno da DA! Fil prvo treba pogledati pa potom dati sud o njemu. To je civilizovan stav normalnog čoveka. Imam utisak da si svoj komentar pisao zakrvavljenih očiju...
     (Žića, 17. april 2019 16:21)

    # Link komentara

  217. Срамота. Ко ће да одговара? Вију туђе заставе, забрањују филмове. Беда смо од државе, и то тешка беда.
     (Јабучило, 17. april 2019 16:20)

    # Link komentara

  218. @Montenegrino pa u vasoj drzavi utakmica jos nije pocela...
     (per aspera ad astra, 17. april 2019 16:20)

    # Link komentara

  219. To umetnost?
    (lol, 17. april 2019 16:20)

    # Link komentara

  220. Ocekujemo reakcije nevladinih organizacija (Sonje Biserko, Natase Kandic i drugih)
    (Mile, 17. april 2019 16:19)

    # Link komentara

  221. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Ne radi se ovde o tome da li bi ili ne, gledali. Mozda i ne bi gledali, ali treba ljudima ostaviti da sami biraju, a ne da neko drugi odlucuje umesto njih. Tako da si promasio temu.
    (Nije sve u praviti se pametan, nesto je i cutanju)
    (dragan, 17. april 2019 16:19)

    # Link komentara

  222. ne propustite i ovogodišnju Mirditu koja će se uredno održati i Domu omladine Beograd.
     (moćko, 17. april 2019 16:19)

    # Link komentara

  223. @Montenegringo, nisu. Za zabavu su naj Montenegrinke...
     (..., 17. april 2019 16:18)

    # Link komentara

  224. Da li je Bujanovac grad na severu Albanije ili jugu Srbije... Da li to znaci da nemamo kontrolu nad svom teritorijom? Da li to znaci da ako nemate kontrolu nad granicama mozemo da sebe nazovemo drzavom? Sta kaze doktor Nenad na ovo?
     (per aspera ad astra, 17. april 2019 16:16)

    # Link komentara

  225. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    sve to stoji sto si rekao,ali ovo je Srbija.nije to zabranjeno u Albaniji pa da razumemo nego u nasoj zemlji
     (dovla, 17. april 2019 16:15)

    # Link komentara

  226. Pod Vuciqi & Tachi koalicijom je sve moguće.
    (Dragan, 17. april 2019 16:15)

    # Link komentara

  227. Dokle cemo da trpimo svakakve budale u lokalnim sredinama?

    Nek se Vučić javno izjasni da li su juzni delovi Srbije (Bujanovac, Medvedja, sela u Kursumliji i Vranju) nasi ili i na njih polazu prava Albanci ko na Kosovo.

    Zar oruzjem i bombama da resavamo probleme sa Albancima koji su malo poleteli pa misle da mogu da otimaju i pljackaju po Srbiji jer vojska i policija nista ne rade i ne stite lokalno stanovnistvo?

    Izjasnite se. Hocete li konacno da pocnete da resavate probleme Srpskog stanovnistva tamo ili da se mi narod Srbije samoorganizujemo i preuzmemo granicarsku ulogu pa krenemo da čistimo krimogeni albanski ološ koji ilegalno upada preko granice.
    (Vladimir, 17. april 2019 16:14)

    # Link komentara

  228. Ako nadlezno ministarstvo odobrava ovaj film, kako moze direktor doma kulture da se suprotstavi tome? Svasta, pa hoce li neko reagovati? Bas nas ponizavaju na svakom koraku.
     (Fredi, 17. april 2019 16:14)

    # Link komentara

  229. Vucic vec razgranicio Bujanovac?
    (Kapetan Kuka, 17. april 2019 16:13)

    # Link komentara

  230. I treba! Ruska-kgbovska propaganda nikome nikada nista dobro nije donela osim vlastodršcima i njihovim porodicama koji su preko noći postali milijarderi
     (Kovach, 17. april 2019 16:08)

    # Link komentara

  231. Naravno da ima radoznalih Albanaca ili Albanaca filmofila koji bi pogledali film, ali valjda živi još neko u Bujanovcu sem Albanaca. Ključno pitanje ovde je ko je ovlašćen u Srbiji da zabrani film. Koliko je meni poznato niko, čak ni vlada.
     (marlon, 17. april 2019 16:07)

    # Link komentara

  232. @Nije sve u parama nesto je i u novcu... nisi u pravu! ako neces da odgledas film, neces da ga gledas... nemozes da zabranis da se gleda! direktora momentalno smeniti i zabraniti mu rad u javnim sluzbama!
     (ikodije, 17. april 2019 16:07)

    # Link komentara

  233. @Montenegringo
    Mrtva je trka medju svim exJu narodima, ako ste hteli da potencirate samo Srbe...
    (Daprobamkomentardaostavim, 17. april 2019 16:06)

    # Link komentara

  234. Ko je zabranio?
    (Zzz, 17. april 2019 15:37)


    onaj koji se ničega ne plaši!
    (slike nisu sklonjene, urolane su, 17. april 2019 16:05)

    # Link komentara

  235. @Nije sve u parama nesto je i u novcu

    Ali smo zato gledali i pustili u bioskope svaki film koji je prikazivao Srbe kao neandertalce-kanibale!!!
    Nije sve u parama ali po nesto jeste u zdravom razumu!!!

    Albanci sa Kosova sve Srbe nazivaju cetnicima i decokoljacima, samo da znate!!!

    PS koliko se razumem u geografiju, Bujanovac je deo Republike Srbije, zar ne???
    (Daprobamkomentardaostavim, 17. april 2019 16:04)

    # Link komentara

  236. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Ne moras da ga gledas ako ti se ne svidja, ali ako neko voli, sto bi mu ti to branio?
    (Dule, 17. april 2019 16:04)

    # Link komentara

  237. Realno dali bi mi gledali nerealan
    propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Nije realno da pišeš "da li" spojeno, ali je realno da, kad već komentarišeš, znaš da je u pitanju Ruski film...
    Drugo, slažeš se sa zabranom prikazivanja, po tebi, srpskog filma u Srbiji...pa čak i da je propagandni film, kako ti kažeš...?!?
     (Užas..., 17. april 2019 16:00)

    # Link komentara

  238. Kako to!!! Zar nisu Srbi medju tri naj nacije u svjetu???Za druzenje, zabavu , za sve...???
    (Montenegringo, 17. april 2019 15:
    udahni nekoliko puta duboko covjece,probaj meditaciju pa ako ti i daljenje bude dobro pravac ljekaru...kazu da je patoligija ipak izleciva...
     (cs, 17. april 2019 16:00)

    # Link komentara

  239. Vreme je da se najzad razgraničimo, priznamo nezavisnost Kosova, i okrenemo se budućnosti.
    (Nevena, 17. april 2019 15:58)

    # Link komentara

  240. Jel obavesten Predsednik o ovom nemilom incidentu? On ne bi dozvolio ovako nesto! Kao sto nece dati ni milimetar KiM iredentistima!!!
     (mlekadzija, 17. april 2019 15:58)

    # Link komentara

  241. U Cinestar se ne prikazuje u Banjaluci, a u drugom bioskopu Cineplexx isto u Banjaluci vlasnik je Srbin i prikazuje se. Cinestar je hrvatski. Toliko o tome.
     (Cvarkov Djordje, 17. april 2019 15:55)

    # Link komentara

  242. На сопственом делу територије је забрањен филм о сопственој земљи. Јадно.
    (THE FINAL CUT, 17. april 2019 15:55)

    # Link komentara

  243. Kojoj drzavi pripada Bujanovac. Da li Vucic sme samo da se dere i preti opoziciji? Mala maca.
    (Srpska lista salje pozdrave, 17. april 2019 15:51)

    # Link komentara

  244. Ti njima dozvoljavaš spomenike na kojima piše UCBMP UCK i ostalo, zastave strane države na svim mestima a oni ti ne daju da u državnoj ustanovi koju ti finansiraš prikažeš film koji je legalan u toj istoj državi u kojoj se, bar još uvek, nalazi Bijanovac.
    (dking, 17. april 2019 15:49)

    # Link komentara

  245. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
    (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    Zemljak, sve to ok.sto si kazao ali zaboravio si da se Bujanovac nalazi u Srbiji.
    Kapiras, veliko je interosovanje za film, ljudi zele da ga gledaju, Srbi, ali im je film zabranjen u Bujanovcu koji se nalazi u Srbiji.
     (oho ho, 17. april 2019 15:49)

    # Link komentara

  246. Naravno, kad ih boli istina..
     (Boris, 17. april 2019 15:49)

    # Link komentara

  247. Izvinjavam se, gospodo iz vlasti, jedno pitanje za vas- Da li drzava Srbija postoji?
    I sta planirate da uradite povodom toga sto ne postoji?
    (Baneks, 17. april 2019 15:47)

    # Link komentara

  248. jel Bujanovac u Srbiji? Ne znam, moram da pitam, hvala.
     (brna, 17. april 2019 15:46)

    # Link komentara

  249. Realno dali bi mi gledali nerealan propagantni Albanski film o ratu na Kosovu ? Naravno da ne bi, e pa zato nece ni oni da gledaju Srpski nerealni propagantni film o ratu na Kosovu.
     (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 17. april 2019 15:41)

    # Link komentara

  250. Сменити директора дома културе
     (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 17. april 2019 15:39)

    # Link komentara

  251. Poslednji put kad sam proverio Bujanovac je bio deo Srbije. E sad ne znam da li je Vucic zapakovao i to za poneti.
    (del, 17. april 2019 15:39)

    # Link komentara

  252. Bujanovac, da li je to u Srbiji?
     (Hercegovina, 17. april 2019 15:38)

    # Link komentara

  253. Ko je zabranio?
    (Zzz, 17. april 2019 15:37)

    # Link komentara

  254. Banana drzava..
    (s, 17. april 2019 15:37)

    # Link komentara

  255. Jadna dmo mi zemlja kada dopustamo ovo. Ej bre u sopstvenoj drzavi tebi manjina odlucuje, bruka!
     (Admiral, 17. april 2019 15:35)

    # Link komentara

  256. Kako to!!! Zar nisu Srbi medju tri naj nacije u svjetu???Za druzenje, zabavu , za sve...???
    (Montenegringo, 17. april 2019 15:33)

    # Link komentara