1. U vreme Slobe ovo nije bilo moguće.
    (Zivota, 11. februar 2019 18:29

    Da nije bilo Slobe, narodnjaci bi ostali na Ibarskoj magistrali i ne bi preko TV "Košava," TV "Palma" i"Posela" stigli do pozorišta i kamernih scena gimnazija.
    (Vuk, 14. februar 2019 17:27)

    # Link komentara

  2. Što bi rekao Manda - kulturo eve me!!!
    (Бојан Илић - Mladen Mladenovic, 12. februar 2019 07:21)

    # Link komentara

  3. Pokazuje se kako su umetnici poslovično naivan svet i potpuno nesvesni realnosti društva u kojem žive. Treba neko da im objasni kako ono što mi lepim imenom nadahnuto nazivamo demokratijom zapravo jeste kapitalizam. On negde ima blažu formu socijaldemokratije, dok na drugim mestima preuzima oblik neskrivenog kapitalizma tvrde linije. Kod nas je u nekoj divljoj, mutiranoj varijanti koja odgovara stepenu intelektualnog razvoja, kulturne i društvenopolitičke svesti našeg naroda. Ali, pozorište u kojem su oni zaposleni nije neki utopijski i samoodrživi metasistem, naprotiv. Druga je stvar i veći problem što ga glumci takvim doživljavaju. Na kraju krajeva, oni tamo rade za platu valjda. E pa, ta plata nije pala s neba. Struja, voda, internet, telefon, održavanje, sve to košta. Kulturni značaj pozorišta je nesporan, ali ako ono kao privredni subjekt što jeste reši da iskoristi resurse kojima raspolaže, u ovom slučaju gledalište, prostor, binu... i time zaradi novac kojim zapravo može unaprediti svoju kulturnu delatnost, ne vidim u tomi ništa skandalozno. Dapače, ovaj bunt vonja malograđanskom zatucanošću i sporno bi bilo jedino kada bi glumci na neki način bili primorani da u toj manifestaciji učestvuju, ili da se ona održava nauštrb pozorišnog repertoara, ako bilo šta od toga jeste slučaj, onda se izvinjavam i njihov protest iskreno podržavam. Jedan od najvećih svetskih šund-igrokaza, Met Gala, svake godine se održava u Metropolitan muzeju u Njujorku, jednoj od najznačajnijih kulturnih institucija na svetu. I niko se ne buni što Kim Kardašijan meša golom guzicom pored dela Pikasa, Direra, Gogena, Van Goga, Monea, Kandinjskog, El Greka, Velaskeza, Goje itd., ali zato Milanu Čučiloviću smeta neka domaća pevaljka na sceni “njegovog” pozorišta, dok u međuvremenu sam prolazi uzvišenim putem umetničke samospoznaje od serije Selo gori, a baba se češlja, do vrckanja i skakutanja u reklami za SBB ili šta već, možeš misliti.
    (Lana, 12. februar 2019 06:52)

    # Link komentara

  4. Ovi glumci umišljaju da su nešto više od ostalih ljudi, lažni moralisti.
    (Queer, 11. februar 2019 23:41)

    # Link komentara

  5. Po komentarima bi se reklo da su srbi neki fin i kulturan svet, koji redovno obilazi pozorista i savrseno se razumeju u operu. Blago nama. Posto ste tako azurni u komentarisanju iskreno se nadam da su pozorista zaista puna a koliko se secam najposecenija predstava je bila cini mi se pevaj brate. Sad ne znam da li je to ta kultura koju toliko branite. Ocigledno da jeste.
    (tasmanijska djavolica, 11. februar 2019 22:30)

    # Link komentara

  6. A gde je Paulini bio moral kada je setala turu po Tempu? Para je para..
    (Jelena, 11. februar 2019 17:31)
    Glumci glume,pa i u reklamama,koje im donose odredjenu kolicinu novca.
    Oni rade svoj posao!
    U pozoristu glume ozbiljnije stvari ,kako i treba da bude,ali pevaljke i ostali sa estrade ,ne mogu u pozristi da budu ono sto nisu.
    Mogu oni da odu iz kafane,ali kafana ne moze iz njih,a to je problem,jer u hramu kulture kao sto je to BDP,to je nedopustivo.
    Nazlost,vecina vas nikada nije ni bila u pozoristu,sto je daleko veca sramota,cak i od ovakvog pokusaja da se sund uvede u moj BDP.
    Da,ja to pozoriste vidim kao moje,postujem ga i cenim,a zadovoljtvo koje osecam dok placam kartu za neku od predstava,daleko prevazilazi bilo sta sto estrada moze da mi ponudi.

    Mnogi od vas ne znaju,ali dosta bendova je ucestvovalo u razlicitim predstavama tokom godina,ali je to bilo u funkciji umetnosti i nisu dovodili Cecu i Draganu Mirkovic,koje su pevaljke,koje pri tome i ne znaju da pevaju,da oskrnave te institucije.
    Estrada je za stadione,Arenu i sl.prostore,koji nisu pozorista.
    To sto je dozvoljeno da Serifovicka nastupi u Narodnom Pozoristu,sramota je bez granica.
    "Narodno" pozoriste ne znaci da u njemu nastupaju narodnjaci i slican olos....
    (Pobesneo Maks, 11. februar 2019 22:09)

    # Link komentara

  7. E , ovakvi , kvazi menadzeri uništiše sve što ima vezu sa kulturom u Srbiji . Sve me nešto podseća na "moju avliju" , na Jagodinu , gde je ... čovek čije ime neću da spomenem , ne zbog straha , nego zato što mi se gadi ... srušio Dom kulture , jedan od dva arhitektonska remek dela iz bivše SFRJ , a sve da bi svojim "pajtosima" investitorima dao da naprave i "veći i bolji" !!! Puna podrška glumcima BDP-a .
     (Ikac Jagodinac, 11. februar 2019 21:56)

    # Link komentara

  8. Što ne smijeniste ovog sns upravnika? I on je estrada?!
     (anfakbls, 11. februar 2019 20:57)

    # Link komentara

  9. Dok je ovakvih ljudi, ima i nade. Hrabrost, karakter i savest.

    Jos uvek negde ima Mi, a ne samo Ja.
    (Pavle, 11. februar 2019 20:41)

    # Link komentara

  10. Krajnje je vreme da mi sa Crvenog krsta napravimo neke manje, lokalne demonstracije i sprečimo ovu sramotu. (Wooooooow 1244, 11. februar 2019)
    O tome treba misliti pre nego sto se proda plac za pranje love, nove komsije=nova kultura!

    ...problem izlazu glumica koja se pojavljuje u reklamama za diskont i glumac iz epizodnih uloga iz populisticke serije...(bas, 11. februar 2019 15:21)
    Tacno tako, kad se jednom udje u poslove estrade tesko je taj "oklop" skinuti!
    (memorija, 11. februar 2019 19:57)

    # Link komentara

  11. JK je snimala spot oskudno odevena u svecanoj sali Karlovacke gimnazije!!! Nase dno nema kraja!!
    (jocagombca, 11. februar 2019 19:18)

    # Link komentara

  12. Čista poslovna odluka, ako taj dan nemaju predstavu normalno je da će izdati salu. Ko ne voli šund i kič, neće doći na događaj. Ako iznajmim stan babi, postajem li baba?! Prost odnos kupac - prodavac. Nije mi jasno padanje u nesvest i sablažnjavanje na vest. Koliko komentatora je bilo da pogleda neku predstavu, bilo gde, koliko njih sablažnjenih ne gleda šund na TVu? Nisam pogledala ni kakva vrsta "predstave" je u pitanju, jer teško da će uticati na izvedbu sutrašnje pozorišne predstave. Pustite pozorišta da zarađuju ne bi li preživela, a vi ne idite i ne gledajte šund i kič. Vrlo prosto.
     (mXer, 11. februar 2019 18:57)

    # Link komentara

  13. Kao Srbin,Beogradjanin,Vracarac ja sam ponosam na nase glumce i na nase pozoriste,kao i zbog peticije koju su napravili!
    Mucno je gledati ih u bezveznoj emisji,gde se brane od ovog "bizmismena" i zene Zeljka Samadzica,koji je jedan od primeraka ,koji zagadjuje nas medijski prostor vec nekoliko decenija.

    Estrada nece u pozoriste !!!!
    (Pobesneo Maks, 11. februar 2019 18:51)

    # Link komentara

  14. A tim istim ljudima sa estrade država daje nacionalne penzije koji paradoks .
    (milosava, 11. februar 2019 18:36)

    # Link komentara

  15. svaka bahatost na kraju lose zavrsi
     (Cosimo, 11. februar 2019 18:33)

    # Link komentara

  16. Pa šta drugo očekivati od naprednjaka Ćustića?! Čudi me da i Goncić nije krenuo njegovim stopama. A možda i jeste, ali nam to nije poznato.
    (rale, 11. februar 2019 18:30)

    # Link komentara

  17. U vreme Slobe ovo nije bilo moguće.
    (Zivota, 11. februar 2019 18:29)

    # Link komentara

  18. Nekultura se širi kao epidemija...ali to smo izgleda i zaslužili ako smo dozvolili ovim naprednjacima sa SPS-om da se vrate na vlast.
     (Djordje NS, 11. februar 2019 18:28)

    # Link komentara

  19. @radetoronto
    Kako mali Perica doživljava kapitalizam.
     (Tale Surovi, 11. februar 2019 18:28)

    # Link komentara

  20. Mnogo su fini ovi glumčići, od kojih mnogi nisu ni za to di su. Sve sami miko fo. Ostavite na miru ljude da pevaju, a mogli biste i vi umesto da halabučete po ulicama. Ko peva zlo ne misli.
    (miko fo, 11. februar 2019 18:07)

    # Link komentara

  21. Ne znam zašto se bunite. Zorica Brunclik uma' onomad ne postade ministarka kulture, q ovi sadašnji se utrkuju ko je bolji sa, kojom pevaljkom. Jedino palma se malo izdvaja jer pevao mu o Šopen i Mocart.
     (ja, 11. februar 2019 18:06)

    # Link komentara

  22. Sta nam se to dogadja? primitivizam i prostakluk na velikoj sceni. Nedajmo kulturu, borba protiv neukusa i kica.
    (misko, 11. februar 2019 15:34)

    Такое? недајмо?
     (Јабучило, 11. februar 2019 17:59)

    # Link komentara

  23. Ne kupuju ni kulturu ni pozoriste, zakupljuju salu odgovarajuce velicine po povoljnoj ceni. Sta ce se desiti sa salom, zaposesce je zli dusi narodnjaka? Pozoriste i kultura nisu nikakva zgrada i sala. Mogu da postoje i postoje i bez zgrada, a zgrada sama po sebi takodje nije nista drugo nego gomila cigala.
    (kl, 11. februar 2019 17:39)

    # Link komentara

  24. A gde je Paulini bio moral kada je setala turu po Tempu? Para je para..
     (Jelena, 11. februar 2019 17:31)

    # Link komentara

  25. Nema nama spasa, ovako bivsi radikal a sada najevropljanin zamislja trziste, sve moze da se kupi za pare. Sta je sledece, da pevaljke snimaju spotove u Narodnom pozoristu jer zaboga, pozoriste se finansira iz budzeta a para nikad dosta. S druge strane citam, Srdjan Zika Todorovic postaje clan zirija Pinkove parade, bivsi roker i odlican glumac da ocenjuje narodnjake, Bora se u grobu prevrce
     (deki, 11. februar 2019 17:30)

    # Link komentara

  26. @pjer
    Vidi se da ne posećujes pozoriste
     (mica2, 11. februar 2019 17:26)

    # Link komentara

  27. (radetoronto, 11. februar 2019 15:42)

    Treba biti ozbiljno neuk i primitivan pa mešati kapitalizam sa vrednostima ozbiljne ustanove kulture.
     (Mastodont, 11. februar 2019 17:20)

    # Link komentara

  28. Niste mi jasni narode, zar nije dobro da pozorista nesto i zarade osim sto su na nasoj grbaci. A koliko je sund predstava gostovalo po pozoristima, pa se niko nije bunio. Isto, nasi glumci kada glume po sund serijama ne smeta im, jer su pare ipak bitnije od kvazielitizna. Takodje, nisam cuo da se neko od njih pobunio protiv visedecenijskog nepotizma, monopola, ogoljenje korupcije i namestenih konkursa upravo u srpskom filmu i u produkciji nazovi TV serija. A kvalitet tih serija i filmova ce uci u istoriju ovog naroda, nazalost, imace sta buduce generacije da vide sta je ovde bilo.
    (Orwell Vegan, 11. februar 2019 17:14)

    # Link komentara

  29. “Pozorište je ustanova kulture, ima svoj statut, program, repertoar, svoju politiku“- pa ista vam je publika. Ja idem u pozoriste a pratim i estradu i dolazim na dodelu nagrada. I estrada je kultura. A pozoriste nije uvek kultura. Pogledajte samo to zatupljivanje sa Selo gori i takvim glumcima. Inače, nemojte onda da se žalite na nedostatak novca, kad već ne ste da iznajmite salu.
    (P, 11. februar 2019 17:11)

    # Link komentara

  30. Ispravno.Sutra će tražiti da im SANU da svoj prostor za neku svadbu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada, 11. februar 2019 12:45) # Link k

    bash tako najbolji komentar!!
    (tex viler, 11. februar 2019 17:07)

    # Link komentara

  31. Pa ima li imalo obraza taj novi upravnik, da li je svestan da ce mu istorija suditi, da ce "ljudi" glave okretati kad ga vide i mladi na ulici prozivati!
    (Antibot, 11. februar 2019 16:57)

    # Link komentara

  32. Danasnja kultura je taman da ovakve "manifestacije" zamene pozoriste.
    A pozoriste da ceka na neka lepsa bolja vremena.
     (Che, 11. februar 2019 16:54)

    # Link komentara

  33. @radetoronto - Srbija kao hoce da postane moderna kapitalisticka drzava, a srpska kulturna elita ne zeli plivati u kapitalistickim vodama. Da mi Srbi ne postojimo, Monti Pajton bi morao nas izmisliti.... Ajd sad lupajte minuse.
    (radetoronto, 11. februar 2019 15:42)

    U pravu ste, svako treba sam da odluci sta ce gledati i slusati, sund i kic ili kulturnu muziku. Takodje, na drzavnoj je televiziji da stane na put kicu tako sto ce da vodi dobrim primerom a ne da zabranjuje. I na zapadu postoje i pop pevacice i golotinja, ali tako postoji i jaka kulturna scena.

    Ja bih samo dodao da i svako na svom licnom primeru moze da posalje poruku i da se bori protiv sunda. Nemojte nositi patike i trenerke vec lepe kosulje. Nemojte bacati djubre gde stignete. Nemojte da pusite na autobuskoj stanici, itd. To je sve odluka nekulture, a ne samo muzika koju slusate.
    (Samolik, 11. februar 2019 16:49)

    # Link komentara

  34. hahahaaa pravi komentar..
     (sonja, 11. februar 2019 16:43)

    # Link komentara

  35. Kulturo, eve me.
    (Kenzo Japanac, 11. februar 2019 16:29)

    # Link komentara

  36. Estradi nije mesto ni na televiziji,postali su degutativni odavno-samo neznam da li shvataju!
    (falkon, 11. februar 2019 16:26)

    # Link komentara

  37. Nenad@ Zanima me šta znači “jer su najpribližniji običnom narodu”? Ko je običan narod, a ko neobičan?
    (deni, 11. februar 2019 16:25)

    # Link komentara

  38. Goran Stojiljković ili ti Đuzin unuk, ne ume sam ni vode da pije a kamo li pored Ćustića, diplomiranog glumca u 54 godini, da nešto ugovori, možda provizija ga navodi na greh, vreme je da ide odakle je došao.
    (Gradjanin, 11. februar 2019 16:19)

    # Link komentara

  39. Užas...
     (stanke..., 11. februar 2019 16:10)

    # Link komentara

  40. Slazem se sa glumcima da nije mesto svima i svakome na sceni pozorista ali sa druge strane problem izlazu glumica koja se pojavljuje u reklamama za diskont i glumac iz epizodnih uloga iz populisticke serije...
    (bas, 11. februar 2019 15:21)

    Kakve veze ima privatni angazman glumice u reklamama? Nije ona dosla da snimi reklamu kao Clan ansambla BDP nego kao Paulina Manov. Glumci mogu ako hoce da ucestvuju i u spotovima Jelene Karleuse, ali ne moze Jelena Karleusa da nastupa na sceni pozorista. Nisu glumci institucija, glumci su radnici u nekoj kulturnoj instituciji. Tako da glumci sta god snimali van maticnog pozorista, rade to u svoje ime i ne urusavaju nikakvu kulturu, ali ako turbofolkeri nastupaju u pozoristu, e oni time itakako unistavaju kulturu.
    (Marko, 11. februar 2019 16:10)

    # Link komentara

  41. Pa kad je mogao Baja da snimi spot u narodnom pozorištu sto ne bi moglo i ovo...
     (stanke..., 11. februar 2019 16:10)

    # Link komentara

  42. jola brat I buba koreli vas pozdravili!
    acu lukasa u upravni odbor i resena stvar.
    zasto ne bi I orci, gnomi i uruk haji uzivali u ambijentu pozorista?
    (Hasan Koki, 11. februar 2019 16:09)

    # Link komentara

  43. Puna podrska glumcima, kicu nije mesto u pozoristu. Hvala svim glumcima I ljudima koji se bore za kulturu, Kultura se ne prodaje I ne kupuje ona se stice, doticni gospodin sa estrade zeli da kupi nesto sto se ne moze kupiti to nesto sto su generacije glumaca gradile mislim da se prevrcu u grobu.
    (Dragan Ferencevic, 11. februar 2019 15:16)

    A ti si taj koji će da odredi šta je kič?
    Pa da li se dotična glumica Paulina prodaje na silnim reklamama?
    Ona nije kičerica?
    Od nje se preminuli glumci ne okreću u grobu?

    Od takvih kao ti, normalnim ljudima se prevrće želudac
     (anti šajberovac, 11. februar 2019 16:04)

    # Link komentara

  44. Pa opet za mesec dana:

    "kmeeee, kmeee, nemamo parica, država kič šund a za kulturu ništa ne daju, kmeee, mi smo elitna umetnost, nismo za mase zato nema gledalaca, kmeee".

    Kažu renta za to veče manja nego što zarade. Njihove plate, igranja, plate reditelja, scenografa, scenariste, dramaturga i svih ostalih plati grad Beograd, a onda oni ono što prodaju karata to im je zarada. E pa, ajde da se cela predstava finansira od karata i sponzora baš da vidim koliko bi "zaradili". Dosta mi je više glumaca i umetnika koji se žale a ovaj narod ih plaća generacijama i žive skroz pristojno.
     (Reziel, 11. februar 2019 16:01)

    # Link komentara

  45. Slažem se sa glumcima u potpunosti. Nije sve u novcu, ima nešto i u dostojanstvu, ali se u poslednje vreme, čini mi se, zaboravilo na to..
     (Djole_kg, 11. februar 2019 15:59)

    # Link komentara

  46. @bas
    Eto vidite, tu nastaje problem, vi ih znate samo iz reklama i epizodnih uloga u tv serijama, i mislite da su to niže razredni glumci, da ste otišli do pozorista najverovatnije ne biste tako pričali, pa nisu glumci samo ljudi koje viđamo na tv ekranima ...
    (Polar bear, 11. februar 2019 15:55)

    # Link komentara

  47. U zadnjih trideset godina toliko je šunda i estrade ušlo u repertoar pozorišta da se počela gubiti granica između pozorišta i estrade. Malo je pozorišnih komada koji imaju iole umetničku boju. Trka za sve posustalijom i umetnički neobrazovanom publikom koja hoće zabavu, a ne umetnost, vodi se između estrade i pozorišta. Svakako, pobediće estrada.
    (pjer, 11. februar 2019 15:43)

    # Link komentara

  48. Srbija kao hoce da postane moderna kapitalisticka drzava, a srpska kulturna elita ne zeli plivati u kapitalistickim vodama. Da mi Srbi ne postojimo, Monti Pajton bi morao nas izmisliti.... Ajd sad lupajte minuse.
    (radetoronto, 11. februar 2019 15:42)

    # Link komentara

  49. Sta nam se to dogadja? primitivizam i prostakluk na velikoj sceni. Nedajmo kulturu, borba protiv neukusa i kica.
    (misko, 11. februar 2019 15:34)

    # Link komentara

  50. Bežimo čovek je u šumi!
    (Voja, 11. februar 2019 15:30)

    # Link komentara

  51. "A sto idete tamo kad vas tamo nece?"
    lmao
    (Anomalija, 11. februar 2019 15:23)

    # Link komentara

  52. Slazem se sa glumcima da nije mesto svima i svakome na sceni pozorista ali sa druge strane problem izlazu glumica koja se pojavljuje u reklamama za diskont i glumac iz epizodnih uloga iz populisticke serije...
    (bas, 11. februar 2019 15:21)

    # Link komentara

  53. Kakvu vlast imamo dobro da jednog dana ne ukinu predstave i pozorišta JER SE TO NE MAŽE NA LEBA !!!
     (MauNtauN, 11. februar 2019 15:20)

    # Link komentara

  54. Puna podrska glumcima, kicu nije mesto u pozoristu. Hvala svim glumcima I ljudima koji se bore za kulturu, Kultura se ne prodaje I ne kupuje ona se stice, doticni gospodin sa estrade zeli da kupi nesto sto se ne moze kupiti to nesto sto su generacije glumaca gradile mislim da se prevrcu u grobu.
    (Dragan Ferencevic, 11. februar 2019 15:16)

    # Link komentara

  55. Pa pre oko godinu ipo, 2 je u BDP bio neki skup koji je organizovao gradski odbor SNS za gradjane vračara, ne znam što se tad nisu bunili
     (nebaCar, 11. februar 2019 15:03)

    # Link komentara

  56. A vi inače radite izuzetno kulturne predstave. Tu ne računam izvođenja predstava po delima Šekspira i ostalih. Originalne predstave su vam kultura koliko i estrada. Kao i filmovi. Smešni kao cirkus i jedni i drugi.
     (impeRator, 11. februar 2019 15:01)

    # Link komentara

  57. Idemooo!
     (iz prve ruke, 11. februar 2019 15:01)

    # Link komentara

  58. Neka iznajme šatru, za bolje nisu!
     (Miloš, 11. februar 2019 14:51)

    # Link komentara

  59. Taj šund, kič treba zadržati na nivo TV Pink i nigde više.
    A ko nam natura ta sranja, pod plaštom "narod to voli"! Pa, šta ćeš strašnije od toga što je Dačić doveo Cecu!?, na doćek Putinu a da o tome ni reči osude od bilo koga? A ko dade ONOM 56.000€ za NG?!
    (nikola, 11. februar 2019 14:50)

    # Link komentara

  60. Otkad se to pozorište "iznajmljuje"? Jel mogu ja sad ako mi dune da ga iznajmim pa da pravim žurku ako mi se pravi? Mislim stvarno dajte malo neki nivo bar negde da ostane, a ne da se sve prodaje za pare kojekakvih prostaka koji ih u ovoj zemlji kao po pravilu, uvek imaju više nego kulturni ljudi.
    (Ivana, 11. februar 2019 14:42)

    # Link komentara

  61. Ne znam sta je manifestacija za koju zakupljuju salu.To je pitanje za onog ko je potpisao ugovor.
    Ali ovde se radi o tome da glumci odlucuju sta moze,sta ne moze.
    Kao kakva estetska komisija.Eto njima se nesto ne dopada.
    Dok ste na budzetu,dok vas bas briga koliko publike dolazi,koliko zaradjujete na blagajni,koliko vasih kolega ne igra,a prima platu,mislim da bi bilo logicnije da ovo pitanje postavite upravniku,ali i uo,tamo sede i vasi predstavnici.Pa osnivacu.Da stvari resavate u okviru sistema,a ne medijskom halabukom.
     (alek, 11. februar 2019 14:41)

    # Link komentara

  62. glumac sam, radim i sa estradnjacima, smatram da ne treba mešati ulje i vodu. Kultura je jedno a zabava drugo. Treba se medjusobno poštovati, ali ne po svaku cenu i na silu gurati nešto gde mu nije mesto.
     (ArmagedonSaMarakane, 11. februar 2019 14:41)

    # Link komentara

  63. Zasluzujete sve sto vam se dogadja. Dace Bog da potraje :).

    Vidim vest, vidim anketu, pomislih da se rijaliti na kratko preselio na scenu pozorista, kad tamo nastupaju neki od pop i rok izvodjaca. A podigli toliko prasine...
    (King, 11. februar 2019 14:23)

    # Link komentara

  64. Naravno da im nije mesto u pozoristu.
    Svim silama protiv seljadije!
     (Tajvanska kanasta, 11. februar 2019 14:19)

    # Link komentara

  65. Pored ovog šunda Lepa Brena dođe kao bečka balerina.
    (farmer u parovima, 11. februar 2019 14:19)

    # Link komentara

  66. Nama ce pozorista da pretvore u Zadruge. Custicu, sram te bilo i stranku koja te postavila na to mesto
     (Siki, 11. februar 2019 14:17)

    # Link komentara

  67. Evo ko je je upravnik - Slobodan Ćustić - Nije lepo kritikovati tudji rad i umece ali taj covek stvarno ali stvarno ne zna da glumi.
    (Django, 11. februar 2019 14:11)

    # Link komentara

  68. Sabanima nije mesto u pozoriste vec na vasarima.
    (mili, 11. februar 2019 12:02)

    A gde ćemo sa Sejom Kalačem?
     (Dalabu, 11. februar 2019 14:10)

    # Link komentara

  69. Otkažite sve predstave do 21 februara, do tada nek taj "intelektualac" sa pravnom službom organizuje koncerte Ere Ojdanića i Bore Drljače.
     (IvanK, 11. februar 2019 14:06)

    # Link komentara

  70. Пуна подршка глумцима. Противите се људи на сваком кораку, сутра ће почети и у куће да нам улазе.
    (Корто, 11. februar 2019 13:55)

    # Link komentara

  71. Uprava treba da odredi tu granicu i primenjuje takvu politiku kuće bez izuzetka. Ovakvim manifestacijama se zahvali na interesovanju i odbije najljubaznije. Normalno je da im nije mesto tamo.
    (ljubav, 11. februar 2019 13:54)

    # Link komentara

  72. Krajnje je vreme da mi sa Crvenog krsta napravimo neke manje, lokalne demonstracije i sprečimo ovu sramotu. Ajmo svi, od Maksima Gorkog do Gospodara Vučića....
     (Wooooooow 1244, 11. februar 2019 13:54)

    # Link komentara

  73. Има ли неки напредњак који нон-стоп не упада у реч? Што су звали Паулину у емисију кад једну реченицу није успела да изговори.

    Стварно више нема смисла у шта су се претвориле ове емисије, константно надвикивање и упадање у реч.

    Овде је јасно да је дошло до неких буразерско-напредњачких договора са манифестацијом и да нису рачунали на јединство глумаца које им је осујетило неке дилове. Јасно као дан.
    (Рејџ Агенст, 11. februar 2019 13:51)

    # Link komentara

  74. Svaka čast glumcima na pokušaju da zaustave estradizaciju Srbije. Jedini su podigli glas.
    (Bojan Cimbaljević, 11. februar 2019 13:51)

    # Link komentara

  75. слажем се ,али и ови глумци мисле да су богом дани,да су неки не знам какви умерници,спустите се на земљу.
     (Мишо, 11. februar 2019 13:44)

    # Link komentara

  76. Polusvet je za pod satru.
    (uzo jos piva u zeludac da guram !, 11. februar 2019 13:39)

    # Link komentara

  77. Kad šaban misli da novcem može sve da kupi. Pa kulturu ne može, ili je imaš ili nemaš.
     (Ann, 11. februar 2019 13:07)

    # Link komentara

  78. Zasto se samo glumci bune, da li klasicno obrazovani muzicari sviraju uglavnom narodnjake?
    (Neinformisan, 11. februar 2019 13:03)

    # Link komentara

  79. @mili "u pozorištu" ne "u pozorište".

    Poyy
    (jik, 11. februar 2019 12:57)

    # Link komentara

  80. Kakav je to kompleks da čovek hoće u pozorištu da održi manifestaciju takvog tipa? Otprilike mi liči na one koji ne mogu da završe državni pa onda doktoriraju na nekom privatnom fakultetu.
     (Stop aparthejdu, 11. februar 2019 12:52)

    # Link komentara

  81. Sabanima nije mesto u pozoriste vec na vasarima.
    (mili, 11. februar 2019 12:02)

    Slazem se, ali ako se vec ogradjujete od takvih onda bar napisite u pozoristu a ne u pozoriste.
     (realno, 11. februar 2019 12:47)

    # Link komentara

  82. Bune se druže zato što imaju integritet i zato što razmišljaju i rezonuju ispravno i slobodno!
     (Dalton, 11. februar 2019 12:46)

    # Link komentara

  83. Ispravno.Sutra će tražiti da im SANU da svoj prostor za neku svadbu.
     (vlada, 11. februar 2019 12:45)

    # Link komentara

  84. Bravo!! Sačuvajmo ono malo kulture što je ostalo, od gamadi! Podrška!
     (Smuleco, 11. februar 2019 12:41)

    # Link komentara

  85. ovo je ustvari linija gde počinje kapitalizam kakvog zamišlja mali perica radikal. da novcem možeš da kupiš sve a da niko ne pita odakle ti taj novac.
    zato gaze ljude džipovima i smeju ti se u lice.
    (zato ustanak, 11. februar 2019 12:32)

    # Link komentara

  86. Iznajmite šator, pa tamo pravite svoje zezancije.
     (Nikola, 11. februar 2019 12:31)

    # Link komentara

  87. Pa i direktor dobio novac pred odlazak. Šta tu nije jasno? Kao, pregovarao sa nekim čovekom, a ne zna ni kako se zove.. Banda jedna lajava!
     (Kris, 11. februar 2019 12:29)

    # Link komentara

  88. Naravno da ne bi trebalo tako nesto da se dozvoli . Ali .. puno toga je ovde cista licemerstina. Sami glumci moraju da se pozabave svojom " kucom" tj time kakve sve " estradnjake" od glumaca imaju u svojim redovima. Pola glumaca u javnim nastupima na tv- u se ponasaju bas kao da su estrada, ni k od kulture nemaju. Takvima su predstave uvek najposecenije, jer su najpriblizniji obicnom narodu. I to je daleko od kulture ako cemo iskreno.
     (Nenad, 11. februar 2019 12:28)

    # Link komentara

  89. Oni sami sebe nazivaju zvezdama, ti pevaci i pevacice razni voditelji i rijaliti ucesnici.
    Po meni su zvezde Al Pacino, Leonardo di Kaprio, Tarantino, Hans Zimer, Moricone, zvezde i umetnici. Kao i mnogi drugi.
    Tv Pink Hepi i sve slicno je bas katastrofa. Prosto mi neverovatno na koju foru je to toliko propraceno
     (Opala, 11. februar 2019 12:26)

    # Link komentara

  90. sve kod nas moze. pogotovo ako je vezano za estradu, jer secate se reci ace lukas 'nemoj da vam zovem sinisu malog'. a po logici gospodina - moze onda i skupstina da se iznajmi ili narodni muzej. e zemljo tuzna....
     (shone, 11. februar 2019 12:22)

    # Link komentara

  91. NAPREDNOFA...ILI katastrofa
     (cinik, 11. februar 2019 12:13)

    # Link komentara

  92. Ustanove kulture treba da nas štite od takvih koji misle da mogu da plate i da onda mogu da rade šta hoće.
    (Gradski, 11. februar 2019 12:13)

    # Link komentara

  93. konacno i glumci da ustanu protiv primitivizma sa pinka... idemo....1 od 5 miliona
     (miroslav acimovic, 11. februar 2019 12:09)

    # Link komentara

  94. Sabanima nije mesto u pozoriste vec na vasarima.
    (mili, 11. februar 2019 12:02)

    # Link komentara