Petak, 30.11.2018.

19:20

Đorđu Balaševiću skinuta pesma s Jutjuba zbog navodne krađe autorskih prava

Izvor: B92

Ðorðu Balaševiæu skinuta pesma s Jutjuba zbog navodne kraðe autorskih prava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Na našega Rajka golema svirajka

pre 5 godina

Moja omiljena Djoletova pesma. Gde bas nju da dirate... :(
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jj, 1. decembar 2018 11:11)

Moja omiljena je ''Računajte na nas''... E, koja su to vremena bila!!!

zoran

pre 5 godina

Off topic, ali povezan 
Poslušati " Wrapped around your finger " od Stinga, pa odmah potom " Za Esmu " od Bijelog Dugmeta
(Pablo, 01. decembar 2018 21:57)

nema veze jedno sa drugim.

Juda Iskariot

pre 5 godina

E vidis Djole je uradio vise na polju ocuvanja i sirenja (zbog toga se vode ratovi, verovao ti, ili ne) srpske kulture, nego sto ces ti ikada uraditi. Zbog njega hrvati, a narocito slovenci, znaju srpski jezik. I sad ti sebi dajes za pravo da kazes da on ne treba srbima. Tebi sigurno ne, jer ne vidis dalje od svog nosa i nisi sposoban da razaznas sarkazam u njegovim govorima, ali pravim srbima treba.
(Ogist, 1. decembar 2018 20:31)

Cuj tebe, Djole naucio Slovence srpski? U Sloveniji sam ziveo 10 godina, mnogo pre nego sto je Djole po prvi put tamo odrzao koncert. Vec tada su Slovenci znali i te kako dobro srpski da "pricaju". Djole je ni manje ni vise covek koga kako god da bacis on ce se docekati na noge. Tu osobinu deli sa Serbedzijom, Goranom Bregovicem i slicnima. Ljudi kameleoni, menjaju farbu i stranu po potrebi.

blabla

pre 5 godina

Šta znam. Nekako mi je drago da se Balašević našao in hot water. Nebitno kako i zbog čega. FFS, lik je pseudo-intellectual / quasi-elite koji u svojim nastupima i javnim istupima, te hednom broju pesmama voli prozivati puk jer sluša kojekakve Cece, Seke i slične budale. Što bi bilo OK, da njegov sin ne sluša to isto i ponosi se time. Hypocrisy, much? A tu je i njegova ćerka "glumica", od koje je za glumu talentovaniji džak krompira. Javna tajna da je glumu uspela završiti samo zato što je Đoletova ćerka. Just saying. I ne može se Balaševića glorifikovati na konto nekakvog minulog rada, ili činjenice da je protivnik aktualnog režima koji čine ovi radikali sa uklonjenim serijskim brojem, te ovi reliquiae reliquiarum effing KPJ. Lik je, pride, često istupao sa pozicija common or garden variety self-loathing idiota (stvari treba nazvati pravim imenom), i davao izjave koje su stvarno za svaku osudu. Fact. Dakle, neka se našao in hot water, makar na ovaj način.*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.
(Low Key Lyesmith, 01. decembar 2018 09:10)

Covece skini se sa interneta, poceo si da buncas. Napisi sve to na srpskom pa te mozda neko i shvati ozbiljno, o hipsteru nad hipsterima (ili kako god se sad zovete).

Analogna Trikotaza

pre 5 godina

Off topic, ali povezan
Poslušati " Wrapped around your finger " od Stinga, pa odmah potom " Za Esmu " od Bijelog Dugmeta
(Pablo,

Poslusao,mada sam znao ovu pesmu...i?Kazem "Esma " je puno pumo boja,iako znam sta si hteo da kazes....,a vezano za ovim Brega i nikad nije uzeo celu pesmu ,kao sto ovi drugi kradu,nego samo poneki takt,ili jedan rif,ali i jedno i drugo polse njega zvuci bolje od originala,zato je i Dugme bilo ono sto je bilo.....jednostavno najbolje,sa najboljim instrumentalistima ,izuzev gitaru,koja je trebakla biti bolja svakako.
O Djoletu?////najbolji tekstopisac u YU,apsolutno da.

aleks

pre 5 godina

jednog lepog dana odvojite godinu dve ili tri, naucite engleski jezik ali naucite ga bas dobro, onda uzmete pesme dzoni kesa i svih tih ljudi od kojih je navodno a nije djole krao i uporedite tekstove i shvaticete koja je balasevic velicina, da je pisao na engleskom uzeo bi nobela pre dilana, ko ne veruje probajte.

Ogist

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot, 01. decembar 2018 15:11)

Kao, pretpostavljam veliki srbin i patrijota, sa velikim j, sigurno znas da to sto ti radis je jedan od sedam smrtnih grehova. Uzimas sebi za pravo da je tvoje misljenje jedino ispravno.

Ajde da te pitam po cemu se mi razlikujemo od tih tvojih omrazenih hrvata i slovenaca?! Imamo drugaciji DNK, vise nogu, ruku,....? Ili po jeziku, veri, kulturi?

E vidis Djole je uradio vise na polju ocuvanja i sirenja (zbog toga se vode ratovi, verovao ti, ili ne) srpske kulture, nego sto ces ti ikada uraditi. Zbog njega hrvati, a narocito slovenci, znaju srpski jezik. I sad ti sebi dajes za pravo da kazes da on ne treba srbima. Tebi sigurno ne, jer ne vidis dalje od svog nosa i nisi sposoban da razaznas sarkazam u njegovim govorima, ali pravim srbima treba.

Digi

pre 5 godina

Molim ljude koji to mogu da provere koliko godina ima tacno taj "Emil Skenderović" po nekim mojim saznanjima malo je stariji od pesme a to bi morao da uradi i DJordje Balasevic pa onda da oplete tuzbu i jutubu i navodnom pesniku za koga niko nikada nije cuo.

Mix

pre 5 godina

@neprilagodjen OBJASNIO.Ostali mrzitelji Balasevica,idite uplatite neki dinar u dobrotvorne svrhe,bice vam lepsi zivot.Da je ovaj narod slusao 'izdajnika' Balasevica,mi bi bili kao Svajcarska.Ali SVET NE MOZES PESMOM SPASTI!

CATAPA

pre 5 godina

Sve kantri pesme liče jedna na drugu. Boža Pub je kantri pesma. To je isto kao kada bi neki moron rekao da je Džoni Keš krao od Vilija Nelsona, a Kris Kristoferson od obojice.
Boža Pub i Boy named Sue liče u svom narativnom delu gde propovedač valja priču trpajući mnogo reči u brzi ritam. A kako drugačije biste vi to izveli? Refren Bože Puba već nema ni najmanju sličnost jer Boy named Sue uopšte nema refren.
Što bi rekao pomenuti Kristoferson "Ako vam liči na kantri, to je zato što to i jeste country song" o jednom profesionalnom kockaru.

E, to vam je istina, moji sinovci, o Boži zvanom Sue.

shithead

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot)

Prijatelju, Balašević će i tri dana pred smrt da napuni koju god hoćeš halu na Balkanu, a ti ćeš da napuniš samo wc šolju. Problem sa ovom zemljom i jeste što imamo malo Balaševića a previše se..nja.

Belgijanac

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot, 1. decembar 2018 15:11)

Đole je jedan teški srpski rodoljub, jedan od najvećih!

only fools and horses

pre 5 godina

A svi vi koji smatrate Đoleta jedinstvenim, neponovljivim, autorom koji može da napiše hit kad hoće, pa poslusajte malo Jonny-ja Cash-a, pa ćete valjda shvatiti da jeste plagirao. Samo ukucajte na primer "A boy named Su", u pesmi "Boža zvanu pub" je promenjen samo tekst. Pesma je 100% plagijat.

odgovor na pitanje o youtubu

pre 5 godina

Sada You Tube skida odmah sa sajta ako bilo ko prijavi da je njegova muzika ukradena, bez provere. Onda se ti žališ, a oni odgovore da su pitali one što su prijavili, a oni, naravno, su izjavili da je to baš tako. I nikom ništa. Sve ostalo može na sud ili da se muzika stavi pod drugim imenom. Desilo se isto i sa snimcima klasične muzike autora mrtvih preko 300 godina. Verovatno ucenjuju da platiš porez na budale, da se odreknu tobožnjih prava....Haraju pljaškaći netom samo tako. O tome sam pustila komentar pre par sati, nije prošao...

aleks

pre 5 godina

(Juda Iskariot, 1. decembar 2018 15:11
Mislis vecini dodikovaca koji su svojom gluposcu zavrsili ovde i ostrascenih nacionalista koji nikako nisu vecina, i vidi! izmedju njih i njega, pa nije ni dilema, naravno ON. Veliki je to i covek i pesnik! A sto je ludilu rekao NE, jos jedan plus za njega.

Juda Iskariot

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.

Ana

pre 5 godina

(2-3 primera, pa prosudite sami)

Samo da napomenem: kradja narodne pesme, bilo kog naroda, ne podleze nikakvim sankcijama i potpuno je dozvoljena, jer niko nema autorsko pravo na nju. Tako i na pesme ili motive ciji je autor umro pre 70 godina.

2-3 primera, pa prosudite sami

pre 5 godina

Ne znam za pomenutu pesmu, a još manje za navedenog Emila Kulenovića, ali nije ovo prvi put da se Đorđe Balašević kao kantautor pominje u kontekstu plagiranja nečije melodije. Najočigledniji je primer melodije "Pesme o Boži zvanom Pub", koja je verovatno nastala kao "obrada" pesme Džonija Keša (Johnny Cash) "A Boy Named Sue". Drugi, manje poznat primer mogao bi da se odnosi na Balaševićevu verovatnu "obradu" refrena pesme Lili Ivanove "Hrizantemi" iz 1977. godine i korišćenja istoga u delu refrena "Maliganske" pesme iz 2004.

Nije Balašević jedini, niti usamljen, jer su i drugi veoma poznati autori često optuživani za plagijate i veoma upadljive obrade raznih pesama, što poznatih autora, što narodnih. Težnja za istinom u ovoj sferi bila je znatno izraženija u neka ranija, socijalistička vremena, kada su mediji, gle čuda, bili nedemokratski, u vlasništvu države, odnosno režima, dok se u poslednje vreme ovo pitanje gotovo i ne postavlja u javnosti. Jedan od gotovo očiglednih skorijih primera plagijata primetan je u Bajaginoj pesmi "Pada vlada" (iz filma "Profesionalac", 2003), u odnosu na rusku narodnu pesmu/romansu: "Ja vstretil vas - Я встретил вас".

gmar

pre 5 godina

Volim Đoletovu muziku, ali ne i njega. Rođaka koja se bavi jednim ozbiljnim poslom na muzičkoj sceni, kaže da je Balašević jedna od većih ljiga na sceni uz majku nacije i onog što peva u areni 5 dana za redom.

Zagor

pre 5 godina

@Ne racunam na vas: ""Racunajte na nas" koju je posvetio Titu. Da li je gospodin tata bio iskren pisuci tu pesmu? Ako jeste, zasto je nikada ne izvodi?" Ako nisi znao, Jugoslavije se raspala, a Tito je odavno mrtav. Tako da ta pesma danas i nema mnogo smisla. Rasmili malo.

bljak

pre 5 godina

I te kako je Djole iskopirao stil od Johnny Cash-a. Uzdravlje. :)
(Raleigh salad, 01. decembar 2018 02:09)

Da, da, recimo "Beautiful preacher's daughter" ili "Play to me 'The fall is coming'" ili "Province girl" ili mozda "The night I swam across Danube", sve sami hitovi Johnny Cash-a.

Bruder Jakob

pre 5 godina

U komentarima se podijeljeno svi svrstavaju ili za Đoleta ili protiv, ja se neću izjašnjavati.
Ne radi se o tome da li je on tu pjesmu ukrao ili da li je ikad krao ili bi li krao, nego je on tu pjesmu navodno ukrao od klinca koji mora da je bio kao Mozart i počeo skladati sa 4 godine.
Osim toga Picasso je rekao, dobri umjetnici kopiraju a veliki kradu!

suboticki mornar

pre 5 godina

(Low Key Lyesmith, 01. decembar 2018 09:10)

Tvoj stil pisanja je upravo tipican za pseudo-intelektualce kojima trebaju strane fraze- postapalice da bi izneli svoju mudrost u javnost.
Tuzan si...

Marko Lazovic

pre 5 godina

Ja bih poverovao da dodje neko i zatrazi prava na pesmu “Dno dna”. Jer je ipak taj neko napravio takvu realnost u Srbiji pa smatra da je i pesma njegovo delo.

jasdf

pre 5 godina

@ne racunam na vas
Oko koje nove pesme? Ovde se radi o pesmi iz '93., a pomenuti Skenderovic je oko 30 godina star. Ostalo je zdrava logika.

bane

pre 5 godina

Da, jedna od pesama koje treba da uđu u školsku literaturu, sigurno je plagijat, važi! A mrziteljima Balaševića, kokardašima, troprstašima, četnoustašama i osalima poručujem, u ludoj zemlji očigledno biti normalan nije normalno.

Low Key Lyesmith

pre 5 godina

Šta znam. Nekako mi je drago da se Balašević našao in hot water. Nebitno kako i zbog čega. FFS, lik je pseudo-intellectual / quasi-elite koji u svojim nastupima i javnim istupima, te hednom broju pesmama voli prozivati puk jer sluša kojekakve Cece, Seke i slične budale. Što bi bilo OK, da njegov sin ne sluša to isto i ponosi se time. Hypocrisy, much? A tu je i njegova ćerka "glumica", od koje je za glumu talentovaniji džak krompira. Javna tajna da je glumu uspela završiti samo zato što je Đoletova ćerka. Just saying. I ne može se Balaševića glorifikovati na konto nekakvog minulog rada, ili činjenice da je protivnik aktualnog režima koji čine ovi radikali sa uklonjenim serijskim brojem, te ovi reliquiae reliquiarum effing KPJ. Lik je, pride, često istupao sa pozicija common or garden variety self-loathing idiota (stvari treba nazvati pravim imenom), i davao izjave koje su stvarno za svaku osudu. Fact. Dakle, neka se našao in hot water, makar na ovaj način.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Računajte na nas plaćenike

pre 5 godina

Da li je pesma napisana na SRPSKOM ili "ISKVARENOM HRVATSKOM" jeziku kojim se dotični po svojoj izjavi služi. Običan uvlakač i smrad, a uz sve to i dobro plaćeni izdajnik.

Mile

pre 5 godina

Неки спомињу неке Ђолетове песме као плагијат. Схватите да је једно обрада песме, а друго је плагијат. Као нпр од Чорбе кад сам био млад или зелена трава дома мог.
(комша, 01. decembar 2018 03:17)

Nije obrada nego je jednostavno maznuo muziku i stavio svoje reci. Nije plagijat samo kad prepisujes reci. Dzabe ga branis.

cojans

pre 5 godina

znate li vi dragi moji ljudi da kada Đole ode na onaj svet njegovu umetnost neće imati ko da nastavi. on je prosto jedinstven, neponovljiv.

NS oldtajmer

pre 5 godina

Slazem sa sa #Gost#om !!. Jest Emil napravio i VindoVse, dokaz - pass na pocetku koji je jedno Velko "Me", pa zar ne ? Fata ga jedva zapamtila !!!

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Komša,šta ćemo sa još 10-ak pesama od čorbe,jesu li plagijat ili obrada?Shvatite da je naša muzička scena smešna,pa jedan Džoni Štulić je mrtav ladan ceo album ukrao,a od Boba Dilana "Usne vrele višnje",Hrvati se kunu u "Ružu Hrvatsku" a ukradeno od U2,Bajaga možda ima najmanje plagijata 3-4 pesme,jedini su čisti EKV i Atomci,ali to su i svetski bendovi.Takodje je i "Pušenje" kao i Balašević krali od Džonija Keša i to najveći hit Zenica Bluz.

Krov i pod njegovih usta

pre 5 godina

Super, ionako mi se ne svidja ta pesma.(Bodibond, 30. novembar 2018 22:58)Sudeći po komentarima koje ostavljaš na ovom sajtu, jednostavno nisi u stanju da razumeš o čemu čovek peva... sorry
(allegretto, 01. decembar 2018 00:45)
A tamo satro ima neko pitaj boga duboko znacenje, jel? Jbg elitizam pocinje od 3. razreda izgleda

комша

pre 5 godina

Неки спомињу неке Ђолетове песме као плагијат. Схватите да је једно обрада песме, а друго је плагијат. Као нпр од Чорбе кад сам био млад или зелена трава дома мог.

Steva

pre 5 godina

Jel Emil bio rodjen kad je pesma nastala? Ako jeste, pitao bih: "pa što nas sad, brate, daviš, gde si ti zadnjih 20 godina, od kad je pesma nastala. Sad ćeš ti da isteruješ svoj prava. Osim ako sve ovo nije..., e, kako sam ja naivan.

Raleigh salad

pre 5 godina

Ok. Sumnjam u emilovu priču ali brate ne dirajte se da je on izmislio svoj žanr. I te kako je Djole iskopirao stil od Johnny Cash-a. Uzdravlje. :)

zoki

pre 5 godina

RTS ne ovlašćeno na you tube objavljune pesme sa splitskih festivala za koje ovlašćenje ima jedino croatia records.Isto se dešava i kod pojedinih domaćih filmova.

allegretto

pre 5 godina

Super, ionako mi se ne svidja ta pesma.
(Bodibond, 30. novembar 2018 22:58)

Sudeći po komentarima koje ostavljaš na ovom sajtu, jednostavno nisi u stanju da razumeš o čemu čovek peva... sorry

Stanoje

pre 5 godina

U USA postoje takvi patent trolovi. Tvrde da je nešto njihovo (patent, pesma, itd...) i cilj im je da vas povlače po sudovima i diskredituju u medijima, ILI, da se odmah nagodite sa njima za neku lovu i oni vas ostave na miru.

hm?

pre 5 godina

Samo neka peva i dalje da smo dno dna. Opasne su to misli, to su opasne frekvencije!! Pa kod nas se stite autorska prava, ne moze tako da se uzme tudje...

Gaga68

pre 5 godina

Djole care, mogu samo da kazem da mi nedostaje vise tvoje muzike I prisutnosti u medijima.Ocigledno je da ,, nisi,, cenzurisan. Optuzbe ? smesno

konjina

pre 5 godina

Sve je moguće, ali da Balašević ukrade nečiju pesmu to teško. Čovek ne zna šta će sa viškom pesama a ne još da krade od nekih anonomusa

Boban sa Grbe

pre 5 godina

Pošto je ovaj neki Emil uspeo,bojim se da će krenuti i na Mocarta, Betovena,,, i ostalu plagijatorsku bratiju... Predlažem da se uortači s Palmom - nje u su svirali na rođendanu kad je bio mali (i mršav). 😁

Goran

pre 5 godina

"Sumoran i nem,jablan gromom razvaljen,zagledan u čašu preduboku,bio mi je stran,i naizgled normalan al tad mu spazih odsjaj meseca u oku,..." Jedna od možda 5 - 6 najvećih Djoletovih pesama. Nama iz ratova devedesetih uvek natera suze u očima.

...

pre 5 godina

Pesma je prelepa i prestrašna, jedna od omiljenih (doduše povremeno iz cele diskografije napravim plejlistu od omiljenih i završim na 90ak pesama)

Brat Bart NS

pre 5 godina

Za Djoleta mozete da kazete da je ovakav ili onakav, ali lopov nije 100% pogotovo ne krade tudje pesme jer ako iko misli tako nesto apsurdno, onda ne poznaje Djoleta.Pesma je jedna od Djoletovih najboljih pesama koje sam cuo!

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Uh, ovaj Balasevic bas ima losu karmu.
Svi su bili komunisti a on nagrabusio zbog “racunajte na nas”.
Pa najb’o zbog “ne lomite mi bagrenje”...
Pa onda sto je hteo da se preseli u Istru, a pre toga milion ljudi pobeglo iz zemlje...a on najeb’o.
Dodjoh, dakle, do zakljucka - da bi Srbija bila slobodna, morace Djordje Balasevic da bude na slobodi a Ivica Dacic u zatvoru

Harison

pre 5 godina

Imate tekst pesme na Guglu, prvi stih izaziva hrohotni smeh da je to napisao neko ko se zove Emil Skenderović, bolje da se predstavio kao Skender Kulenović pa da se nešto i uzme u obzir. Ipak, baš smešno, baš se spremam da zabranim pesmu Mujo kuje konja po mjesecu uz isto obrazloženje.

Za sve je kriv Haklberi Fin!

pre 5 godina

Sumoran i nem
jablan gromom razvaljen
zagledan u čašu
preduboku
Bio mi je stran
i naizgled normalan
al' tad mu spazih odraz meseca
u oku. ...

c i t i z e n

pre 5 godina

Захваљујући интернету и “друштвеним” мрежама, данас и го*но може да тврди да је добитник Нобелове награде за медицину (за мир је већ добило). Ђоле плагијатор - грохотом се насмејах.

Gagi

pre 5 godina

Eeeee ljudi moji, pa mozete svasta da mu zamerite na privatnom planu ali da je jedan jedini i neponovljivi sto se pesama tice to nikako. Odavno vecu glupost cuo nisam. Volimo te Djole!

željka

pre 5 godina

Lik je inace prema profilu na Facebook-u upisao srednju skolu 2002. sto znaci da je 1993. imao celih 6 godina.
Pet minuta slave. A i Youtube se bas pokazao sa poslovnom politikom auuu.

auuu

pre 5 godina

Na fb stranici pise da je taj Emir zavrsio srednju skolu 2002 godine. Znaci pesmu je pisao dok je isao jos u osnovnu hahahaha
a pogledajte mu samo profil i pesme koje i gde peva, sve ce vam biti jasno i smesno

Mile

pre 5 godina

Чуј Ђоле плагирао неког, хахаха.
(комша, 30. novembar 2018 20:54)

Myzika "putuj evropo" je od Chris Rea "road to hell"... Svee su to plagijatori

Ayatollah

pre 5 godina

Taj Skenderović je neki BH pevač, ima i on svoje klipove na YT. Treba njega prijaviti za krađu autorskih prava, pa da njemu skinu klipove sa YT.

ne racunam na vas

pre 5 godina

"Sećam se kada je tata pisao ovu pesmu. Čak se sećam i gde..."

Dirljivo, nema sta. Ipak, nisam sklon da verujem ni njoj ni tati. Na primer, gospodin tata je 1979. napisao pesmu "Racunajte na nas" koju je posvetio Titu. Da li je gospodin tata bio iskren pisuci tu pesmu? Ako jeste, zasto je nikada ne izvodi? Zasto gospodin tata krije od javnosti i svoje publike tu pesmu? Ako nije bio iskren oko te pesme, zasto bi bio oko ove nove oko koje se vodi spor?

Фрфљави

pre 5 godina

Јел може само неко да ми објасни нешто. Наравно ако се ико разуме. Како је могуће да се тек тако неко јави јутјубу или коме већ и да се одмах, без доказа скине песма јер је овај, неко, рекао да он има ауторско право. Зар не треба да прикаже доказе или шта већ да би се тако нешто крупно тек десило? Мисли6, јел могу ја сада да напишем јутјубу и да кажем да кажем да сам ја онај Амиџа из песме Мађарица рецимо?

Mile CH

pre 5 godina

Taj anonimus i prevarant je imao 8 godina kada je Balašević napisao tu pesmu... Mislim da je ovo velika bruka za YouTube kad ovome veruju i podrzavaju ovakve gluposti.

sarajevo.ba

pre 5 godina

Drug je studirao sa njom, pa smo se najzad sreli ona i ja, shvatih, o boze, ovo je sazvezdje za nju provincija..bjezi crni Emile djavo te nosio.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ne znam za ovo,ali balašević je poznat plagijator,koliko je samo ukrao pesama od Džonija Keša.Cela ex Yu Rok scena je plagijat osim Atomskog Skloništa i EKV-a.

Dule

pre 5 godina

Mislim da nije ukrao pesmu, a sad sto mu se cerka seca verovatno bi se i moja secala da pisem pesme i da me neko optuzuje za kradju, ali nije to problem vec problem je u tome sto je Balasevic kontras svima koji su na vlasti a Tito se ne vraca i on je izgubio ono da je neko, a danas........... to je problem.

комша

pre 5 godina

Ако је ико оригиналан и само свој жанр, то је Балашевић. Тај Емил је обичан анонимус који хоће преко Ђолета да дође у центар пажње. Чуј Ђоле плагирао неког, хахаха.

neprilagodjen

pre 5 godina

Pesma snimljena 1993, a čovek se sada setio da pesma nije Djoletova, nego njegova. Ok. Moj stari tvrdi da je pesma "Imo sam strašnog petla", apsolutno njegova i da ne raspolaže autorskim, već isključivo dokaznim materijalom.

neprilagodjen

pre 5 godina

Pesma snimljena 1993, a čovek se sada setio da pesma nije Djoletova, nego njegova. Ok. Moj stari tvrdi da je pesma "Imo sam strašnog petla", apsolutno njegova i da ne raspolaže autorskim, već isključivo dokaznim materijalom.

комша

pre 5 godina

Ако је ико оригиналан и само свој жанр, то је Балашевић. Тај Емил је обичан анонимус који хоће преко Ђолета да дође у центар пажње. Чуј Ђоле плагирао неког, хахаха.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Uh, ovaj Balasevic bas ima losu karmu.
Svi su bili komunisti a on nagrabusio zbog “racunajte na nas”.
Pa najb’o zbog “ne lomite mi bagrenje”...
Pa onda sto je hteo da se preseli u Istru, a pre toga milion ljudi pobeglo iz zemlje...a on najeb’o.
Dodjoh, dakle, do zakljucka - da bi Srbija bila slobodna, morace Djordje Balasevic da bude na slobodi a Ivica Dacic u zatvoru

konjina

pre 5 godina

Sve je moguće, ali da Balašević ukrade nečiju pesmu to teško. Čovek ne zna šta će sa viškom pesama a ne još da krade od nekih anonomusa

Mile CH

pre 5 godina

Taj anonimus i prevarant je imao 8 godina kada je Balašević napisao tu pesmu... Mislim da je ovo velika bruka za YouTube kad ovome veruju i podrzavaju ovakve gluposti.

Stanoje

pre 5 godina

U USA postoje takvi patent trolovi. Tvrde da je nešto njihovo (patent, pesma, itd...) i cilj im je da vas povlače po sudovima i diskredituju u medijima, ILI, da se odmah nagodite sa njima za neku lovu i oni vas ostave na miru.

Фрфљави

pre 5 godina

Јел може само неко да ми објасни нешто. Наравно ако се ико разуме. Како је могуће да се тек тако неко јави јутјубу или коме већ и да се одмах, без доказа скине песма јер је овај, неко, рекао да он има ауторско право. Зар не треба да прикаже доказе или шта већ да би се тако нешто крупно тек десило? Мисли6, јел могу ја сада да напишем јутјубу и да кажем да кажем да сам ја онај Амиџа из песме Мађарица рецимо?

željka

pre 5 godina

Lik je inace prema profilu na Facebook-u upisao srednju skolu 2002. sto znaci da je 1993. imao celih 6 godina.
Pet minuta slave. A i Youtube se bas pokazao sa poslovnom politikom auuu.

Boban sa Grbe

pre 5 godina

Pošto je ovaj neki Emil uspeo,bojim se da će krenuti i na Mocarta, Betovena,,, i ostalu plagijatorsku bratiju... Predlažem da se uortači s Palmom - nje u su svirali na rođendanu kad je bio mali (i mršav). 😁

Brat Bart NS

pre 5 godina

Za Djoleta mozete da kazete da je ovakav ili onakav, ali lopov nije 100% pogotovo ne krade tudje pesme jer ako iko misli tako nesto apsurdno, onda ne poznaje Djoleta.Pesma je jedna od Djoletovih najboljih pesama koje sam cuo!

Harison

pre 5 godina

Imate tekst pesme na Guglu, prvi stih izaziva hrohotni smeh da je to napisao neko ko se zove Emil Skenderović, bolje da se predstavio kao Skender Kulenović pa da se nešto i uzme u obzir. Ipak, baš smešno, baš se spremam da zabranim pesmu Mujo kuje konja po mjesecu uz isto obrazloženje.

sarajevo.ba

pre 5 godina

Drug je studirao sa njom, pa smo se najzad sreli ona i ja, shvatih, o boze, ovo je sazvezdje za nju provincija..bjezi crni Emile djavo te nosio.

Gaga68

pre 5 godina

Djole care, mogu samo da kazem da mi nedostaje vise tvoje muzike I prisutnosti u medijima.Ocigledno je da ,, nisi,, cenzurisan. Optuzbe ? smesno

c i t i z e n

pre 5 godina

Захваљујући интернету и “друштвеним” мрежама, данас и го*но може да тврди да је добитник Нобелове награде за медицину (за мир је већ добило). Ђоле плагијатор - грохотом се насмејах.

Goran

pre 5 godina

"Sumoran i nem,jablan gromom razvaljen,zagledan u čašu preduboku,bio mi je stran,i naizgled normalan al tad mu spazih odsjaj meseca u oku,..." Jedna od možda 5 - 6 najvećih Djoletovih pesama. Nama iz ratova devedesetih uvek natera suze u očima.

Steva

pre 5 godina

Jel Emil bio rodjen kad je pesma nastala? Ako jeste, pitao bih: "pa što nas sad, brate, daviš, gde si ti zadnjih 20 godina, od kad je pesma nastala. Sad ćeš ti da isteruješ svoj prava. Osim ako sve ovo nije..., e, kako sam ja naivan.

Gagi

pre 5 godina

Eeeee ljudi moji, pa mozete svasta da mu zamerite na privatnom planu ali da je jedan jedini i neponovljivi sto se pesama tice to nikako. Odavno vecu glupost cuo nisam. Volimo te Djole!

Za sve je kriv Haklberi Fin!

pre 5 godina

Sumoran i nem
jablan gromom razvaljen
zagledan u čašu
preduboku
Bio mi je stran
i naizgled normalan
al' tad mu spazih odraz meseca
u oku. ...

allegretto

pre 5 godina

Super, ionako mi se ne svidja ta pesma.
(Bodibond, 30. novembar 2018 22:58)

Sudeći po komentarima koje ostavljaš na ovom sajtu, jednostavno nisi u stanju da razumeš o čemu čovek peva... sorry

bane

pre 5 godina

Da, jedna od pesama koje treba da uđu u školsku literaturu, sigurno je plagijat, važi! A mrziteljima Balaševića, kokardašima, troprstašima, četnoustašama i osalima poručujem, u ludoj zemlji očigledno biti normalan nije normalno.

hm?

pre 5 godina

Samo neka peva i dalje da smo dno dna. Opasne su to misli, to su opasne frekvencije!! Pa kod nas se stite autorska prava, ne moze tako da se uzme tudje...

auuu

pre 5 godina

Na fb stranici pise da je taj Emir zavrsio srednju skolu 2002 godine. Znaci pesmu je pisao dok je isao jos u osnovnu hahahaha
a pogledajte mu samo profil i pesme koje i gde peva, sve ce vam biti jasno i smesno

комша

pre 5 godina

Неки спомињу неке Ђолетове песме као плагијат. Схватите да је једно обрада песме, а друго је плагијат. Као нпр од Чорбе кад сам био млад или зелена трава дома мог.

cojans

pre 5 godina

znate li vi dragi moji ljudi da kada Đole ode na onaj svet njegovu umetnost neće imati ko da nastavi. on je prosto jedinstven, neponovljiv.

Ayatollah

pre 5 godina

Taj Skenderović je neki BH pevač, ima i on svoje klipove na YT. Treba njega prijaviti za krađu autorskih prava, pa da njemu skinu klipove sa YT.

...

pre 5 godina

Pesma je prelepa i prestrašna, jedna od omiljenih (doduše povremeno iz cele diskografije napravim plejlistu od omiljenih i završim na 90ak pesama)

Bruder Jakob

pre 5 godina

U komentarima se podijeljeno svi svrstavaju ili za Đoleta ili protiv, ja se neću izjašnjavati.
Ne radi se o tome da li je on tu pjesmu ukrao ili da li je ikad krao ili bi li krao, nego je on tu pjesmu navodno ukrao od klinca koji mora da je bio kao Mozart i počeo skladati sa 4 godine.
Osim toga Picasso je rekao, dobri umjetnici kopiraju a veliki kradu!

jasdf

pre 5 godina

@ne racunam na vas
Oko koje nove pesme? Ovde se radi o pesmi iz '93., a pomenuti Skenderovic je oko 30 godina star. Ostalo je zdrava logika.

Marko Lazovic

pre 5 godina

Ja bih poverovao da dodje neko i zatrazi prava na pesmu “Dno dna”. Jer je ipak taj neko napravio takvu realnost u Srbiji pa smatra da je i pesma njegovo delo.

gmar

pre 5 godina

Volim Đoletovu muziku, ali ne i njega. Rođaka koja se bavi jednim ozbiljnim poslom na muzičkoj sceni, kaže da je Balašević jedna od većih ljiga na sceni uz majku nacije i onog što peva u areni 5 dana za redom.

Računajte na nas plaćenike

pre 5 godina

Da li je pesma napisana na SRPSKOM ili "ISKVARENOM HRVATSKOM" jeziku kojim se dotični po svojoj izjavi služi. Običan uvlakač i smrad, a uz sve to i dobro plaćeni izdajnik.

bljak

pre 5 godina

I te kako je Djole iskopirao stil od Johnny Cash-a. Uzdravlje. :)
(Raleigh salad, 01. decembar 2018 02:09)

Da, da, recimo "Beautiful preacher's daughter" ili "Play to me 'The fall is coming'" ili "Province girl" ili mozda "The night I swam across Danube", sve sami hitovi Johnny Cash-a.

suboticki mornar

pre 5 godina

(Low Key Lyesmith, 01. decembar 2018 09:10)

Tvoj stil pisanja je upravo tipican za pseudo-intelektualce kojima trebaju strane fraze- postapalice da bi izneli svoju mudrost u javnost.
Tuzan si...

ne racunam na vas

pre 5 godina

"Sećam se kada je tata pisao ovu pesmu. Čak se sećam i gde..."

Dirljivo, nema sta. Ipak, nisam sklon da verujem ni njoj ni tati. Na primer, gospodin tata je 1979. napisao pesmu "Racunajte na nas" koju je posvetio Titu. Da li je gospodin tata bio iskren pisuci tu pesmu? Ako jeste, zasto je nikada ne izvodi? Zasto gospodin tata krije od javnosti i svoje publike tu pesmu? Ako nije bio iskren oko te pesme, zasto bi bio oko ove nove oko koje se vodi spor?

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ne znam za ovo,ali balašević je poznat plagijator,koliko je samo ukrao pesama od Džonija Keša.Cela ex Yu Rok scena je plagijat osim Atomskog Skloništa i EKV-a.

Juda Iskariot

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.

Mile

pre 5 godina

Чуј Ђоле плагирао неког, хахаха.
(комша, 30. novembar 2018 20:54)

Myzika "putuj evropo" je od Chris Rea "road to hell"... Svee su to plagijatori

shithead

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot)

Prijatelju, Balašević će i tri dana pred smrt da napuni koju god hoćeš halu na Balkanu, a ti ćeš da napuniš samo wc šolju. Problem sa ovom zemljom i jeste što imamo malo Balaševića a previše se..nja.

zoki

pre 5 godina

RTS ne ovlašćeno na you tube objavljune pesme sa splitskih festivala za koje ovlašćenje ima jedino croatia records.Isto se dešava i kod pojedinih domaćih filmova.

Ogist

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot, 01. decembar 2018 15:11)

Kao, pretpostavljam veliki srbin i patrijota, sa velikim j, sigurno znas da to sto ti radis je jedan od sedam smrtnih grehova. Uzimas sebi za pravo da je tvoje misljenje jedino ispravno.

Ajde da te pitam po cemu se mi razlikujemo od tih tvojih omrazenih hrvata i slovenaca?! Imamo drugaciji DNK, vise nogu, ruku,....? Ili po jeziku, veri, kulturi?

E vidis Djole je uradio vise na polju ocuvanja i sirenja (zbog toga se vode ratovi, verovao ti, ili ne) srpske kulture, nego sto ces ti ikada uraditi. Zbog njega hrvati, a narocito slovenci, znaju srpski jezik. I sad ti sebi dajes za pravo da kazes da on ne treba srbima. Tebi sigurno ne, jer ne vidis dalje od svog nosa i nisi sposoban da razaznas sarkazam u njegovim govorima, ali pravim srbima treba.

Low Key Lyesmith

pre 5 godina

Šta znam. Nekako mi je drago da se Balašević našao in hot water. Nebitno kako i zbog čega. FFS, lik je pseudo-intellectual / quasi-elite koji u svojim nastupima i javnim istupima, te hednom broju pesmama voli prozivati puk jer sluša kojekakve Cece, Seke i slične budale. Što bi bilo OK, da njegov sin ne sluša to isto i ponosi se time. Hypocrisy, much? A tu je i njegova ćerka "glumica", od koje je za glumu talentovaniji džak krompira. Javna tajna da je glumu uspela završiti samo zato što je Đoletova ćerka. Just saying. I ne može se Balaševića glorifikovati na konto nekakvog minulog rada, ili činjenice da je protivnik aktualnog režima koji čine ovi radikali sa uklonjenim serijskim brojem, te ovi reliquiae reliquiarum effing KPJ. Lik je, pride, često istupao sa pozicija common or garden variety self-loathing idiota (stvari treba nazvati pravim imenom), i davao izjave koje su stvarno za svaku osudu. Fact. Dakle, neka se našao in hot water, makar na ovaj način.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Raleigh salad

pre 5 godina

Ok. Sumnjam u emilovu priču ali brate ne dirajte se da je on izmislio svoj žanr. I te kako je Djole iskopirao stil od Johnny Cash-a. Uzdravlje. :)

Zagor

pre 5 godina

@Ne racunam na vas: ""Racunajte na nas" koju je posvetio Titu. Da li je gospodin tata bio iskren pisuci tu pesmu? Ako jeste, zasto je nikada ne izvodi?" Ako nisi znao, Jugoslavije se raspala, a Tito je odavno mrtav. Tako da ta pesma danas i nema mnogo smisla. Rasmili malo.

Mile

pre 5 godina

Неки спомињу неке Ђолетове песме као плагијат. Схватите да је једно обрада песме, а друго је плагијат. Као нпр од Чорбе кад сам био млад или зелена трава дома мог.
(комша, 01. decembar 2018 03:17)

Nije obrada nego je jednostavno maznuo muziku i stavio svoje reci. Nije plagijat samo kad prepisujes reci. Dzabe ga branis.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Komša,šta ćemo sa još 10-ak pesama od čorbe,jesu li plagijat ili obrada?Shvatite da je naša muzička scena smešna,pa jedan Džoni Štulić je mrtav ladan ceo album ukrao,a od Boba Dilana "Usne vrele višnje",Hrvati se kunu u "Ružu Hrvatsku" a ukradeno od U2,Bajaga možda ima najmanje plagijata 3-4 pesme,jedini su čisti EKV i Atomci,ali to su i svetski bendovi.Takodje je i "Pušenje" kao i Balašević krali od Džonija Keša i to najveći hit Zenica Bluz.

Dule

pre 5 godina

Mislim da nije ukrao pesmu, a sad sto mu se cerka seca verovatno bi se i moja secala da pisem pesme i da me neko optuzuje za kradju, ali nije to problem vec problem je u tome sto je Balasevic kontras svima koji su na vlasti a Tito se ne vraca i on je izgubio ono da je neko, a danas........... to je problem.

Belgijanac

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot, 1. decembar 2018 15:11)

Đole je jedan teški srpski rodoljub, jedan od najvećih!

Mix

pre 5 godina

@neprilagodjen OBJASNIO.Ostali mrzitelji Balasevica,idite uplatite neki dinar u dobrotvorne svrhe,bice vam lepsi zivot.Da je ovaj narod slusao 'izdajnika' Balasevica,mi bi bili kao Svajcarska.Ali SVET NE MOZES PESMOM SPASTI!

CATAPA

pre 5 godina

Sve kantri pesme liče jedna na drugu. Boža Pub je kantri pesma. To je isto kao kada bi neki moron rekao da je Džoni Keš krao od Vilija Nelsona, a Kris Kristoferson od obojice.
Boža Pub i Boy named Sue liče u svom narativnom delu gde propovedač valja priču trpajući mnogo reči u brzi ritam. A kako drugačije biste vi to izveli? Refren Bože Puba već nema ni najmanju sličnost jer Boy named Sue uopšte nema refren.
Što bi rekao pomenuti Kristoferson "Ako vam liči na kantri, to je zato što to i jeste country song" o jednom profesionalnom kockaru.

E, to vam je istina, moji sinovci, o Boži zvanom Sue.

Krov i pod njegovih usta

pre 5 godina

Super, ionako mi se ne svidja ta pesma.(Bodibond, 30. novembar 2018 22:58)Sudeći po komentarima koje ostavljaš na ovom sajtu, jednostavno nisi u stanju da razumeš o čemu čovek peva... sorry
(allegretto, 01. decembar 2018 00:45)
A tamo satro ima neko pitaj boga duboko znacenje, jel? Jbg elitizam pocinje od 3. razreda izgleda

2-3 primera, pa prosudite sami

pre 5 godina

Ne znam za pomenutu pesmu, a još manje za navedenog Emila Kulenovića, ali nije ovo prvi put da se Đorđe Balašević kao kantautor pominje u kontekstu plagiranja nečije melodije. Najočigledniji je primer melodije "Pesme o Boži zvanom Pub", koja je verovatno nastala kao "obrada" pesme Džonija Keša (Johnny Cash) "A Boy Named Sue". Drugi, manje poznat primer mogao bi da se odnosi na Balaševićevu verovatnu "obradu" refrena pesme Lili Ivanove "Hrizantemi" iz 1977. godine i korišćenja istoga u delu refrena "Maliganske" pesme iz 2004.

Nije Balašević jedini, niti usamljen, jer su i drugi veoma poznati autori često optuživani za plagijate i veoma upadljive obrade raznih pesama, što poznatih autora, što narodnih. Težnja za istinom u ovoj sferi bila je znatno izraženija u neka ranija, socijalistička vremena, kada su mediji, gle čuda, bili nedemokratski, u vlasništvu države, odnosno režima, dok se u poslednje vreme ovo pitanje gotovo i ne postavlja u javnosti. Jedan od gotovo očiglednih skorijih primera plagijata primetan je u Bajaginoj pesmi "Pada vlada" (iz filma "Profesionalac", 2003), u odnosu na rusku narodnu pesmu/romansu: "Ja vstretil vas - Я встретил вас".

aleks

pre 5 godina

(Juda Iskariot, 1. decembar 2018 15:11
Mislis vecini dodikovaca koji su svojom gluposcu zavrsili ovde i ostrascenih nacionalista koji nikako nisu vecina, i vidi! izmedju njih i njega, pa nije ni dilema, naravno ON. Veliki je to i covek i pesnik! A sto je ludilu rekao NE, jos jedan plus za njega.

NS oldtajmer

pre 5 godina

Slazem sa sa #Gost#om !!. Jest Emil napravio i VindoVse, dokaz - pass na pocetku koji je jedno Velko "Me", pa zar ne ? Fata ga jedva zapamtila !!!

odgovor na pitanje o youtubu

pre 5 godina

Sada You Tube skida odmah sa sajta ako bilo ko prijavi da je njegova muzika ukradena, bez provere. Onda se ti žališ, a oni odgovore da su pitali one što su prijavili, a oni, naravno, su izjavili da je to baš tako. I nikom ništa. Sve ostalo može na sud ili da se muzika stavi pod drugim imenom. Desilo se isto i sa snimcima klasične muzike autora mrtvih preko 300 godina. Verovatno ucenjuju da platiš porez na budale, da se odreknu tobožnjih prava....Haraju pljaškaći netom samo tako. O tome sam pustila komentar pre par sati, nije prošao...

Ana

pre 5 godina

(2-3 primera, pa prosudite sami)

Samo da napomenem: kradja narodne pesme, bilo kog naroda, ne podleze nikakvim sankcijama i potpuno je dozvoljena, jer niko nema autorsko pravo na nju. Tako i na pesme ili motive ciji je autor umro pre 70 godina.

only fools and horses

pre 5 godina

A svi vi koji smatrate Đoleta jedinstvenim, neponovljivim, autorom koji može da napiše hit kad hoće, pa poslusajte malo Jonny-ja Cash-a, pa ćete valjda shvatiti da jeste plagirao. Samo ukucajte na primer "A boy named Su", u pesmi "Boža zvanu pub" je promenjen samo tekst. Pesma je 100% plagijat.

Digi

pre 5 godina

Molim ljude koji to mogu da provere koliko godina ima tacno taj "Emil Skenderović" po nekim mojim saznanjima malo je stariji od pesme a to bi morao da uradi i DJordje Balasevic pa onda da oplete tuzbu i jutubu i navodnom pesniku za koga niko nikada nije cuo.

blabla

pre 5 godina

Šta znam. Nekako mi je drago da se Balašević našao in hot water. Nebitno kako i zbog čega. FFS, lik je pseudo-intellectual / quasi-elite koji u svojim nastupima i javnim istupima, te hednom broju pesmama voli prozivati puk jer sluša kojekakve Cece, Seke i slične budale. Što bi bilo OK, da njegov sin ne sluša to isto i ponosi se time. Hypocrisy, much? A tu je i njegova ćerka "glumica", od koje je za glumu talentovaniji džak krompira. Javna tajna da je glumu uspela završiti samo zato što je Đoletova ćerka. Just saying. I ne može se Balaševića glorifikovati na konto nekakvog minulog rada, ili činjenice da je protivnik aktualnog režima koji čine ovi radikali sa uklonjenim serijskim brojem, te ovi reliquiae reliquiarum effing KPJ. Lik je, pride, često istupao sa pozicija common or garden variety self-loathing idiota (stvari treba nazvati pravim imenom), i davao izjave koje su stvarno za svaku osudu. Fact. Dakle, neka se našao in hot water, makar na ovaj način.*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.
(Low Key Lyesmith, 01. decembar 2018 09:10)

Covece skini se sa interneta, poceo si da buncas. Napisi sve to na srpskom pa te mozda neko i shvati ozbiljno, o hipsteru nad hipsterima (ili kako god se sad zovete).

aleks

pre 5 godina

jednog lepog dana odvojite godinu dve ili tri, naucite engleski jezik ali naucite ga bas dobro, onda uzmete pesme dzoni kesa i svih tih ljudi od kojih je navodno a nije djole krao i uporedite tekstove i shvaticete koja je balasevic velicina, da je pisao na engleskom uzeo bi nobela pre dilana, ko ne veruje probajte.

Juda Iskariot

pre 5 godina

E vidis Djole je uradio vise na polju ocuvanja i sirenja (zbog toga se vode ratovi, verovao ti, ili ne) srpske kulture, nego sto ces ti ikada uraditi. Zbog njega hrvati, a narocito slovenci, znaju srpski jezik. I sad ti sebi dajes za pravo da kazes da on ne treba srbima. Tebi sigurno ne, jer ne vidis dalje od svog nosa i nisi sposoban da razaznas sarkazam u njegovim govorima, ali pravim srbima treba.
(Ogist, 1. decembar 2018 20:31)

Cuj tebe, Djole naucio Slovence srpski? U Sloveniji sam ziveo 10 godina, mnogo pre nego sto je Djole po prvi put tamo odrzao koncert. Vec tada su Slovenci znali i te kako dobro srpski da "pricaju". Djole je ni manje ni vise covek koga kako god da bacis on ce se docekati na noge. Tu osobinu deli sa Serbedzijom, Goranom Bregovicem i slicnima. Ljudi kameleoni, menjaju farbu i stranu po potrebi.

zoran

pre 5 godina

Off topic, ali povezan 
Poslušati " Wrapped around your finger " od Stinga, pa odmah potom " Za Esmu " od Bijelog Dugmeta
(Pablo, 01. decembar 2018 21:57)

nema veze jedno sa drugim.

Na našega Rajka golema svirajka

pre 5 godina

Moja omiljena Djoletova pesma. Gde bas nju da dirate... :(
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jj, 1. decembar 2018 11:11)

Moja omiljena je ''Računajte na nas''... E, koja su to vremena bila!!!

Analogna Trikotaza

pre 5 godina

Off topic, ali povezan
Poslušati " Wrapped around your finger " od Stinga, pa odmah potom " Za Esmu " od Bijelog Dugmeta
(Pablo,

Poslusao,mada sam znao ovu pesmu...i?Kazem "Esma " je puno pumo boja,iako znam sta si hteo da kazes....,a vezano za ovim Brega i nikad nije uzeo celu pesmu ,kao sto ovi drugi kradu,nego samo poneki takt,ili jedan rif,ali i jedno i drugo polse njega zvuci bolje od originala,zato je i Dugme bilo ono sto je bilo.....jednostavno najbolje,sa najboljim instrumentalistima ,izuzev gitaru,koja je trebakla biti bolja svakako.
O Djoletu?////najbolji tekstopisac u YU,apsolutno da.

ne racunam na vas

pre 5 godina

"Sećam se kada je tata pisao ovu pesmu. Čak se sećam i gde..."

Dirljivo, nema sta. Ipak, nisam sklon da verujem ni njoj ni tati. Na primer, gospodin tata je 1979. napisao pesmu "Racunajte na nas" koju je posvetio Titu. Da li je gospodin tata bio iskren pisuci tu pesmu? Ako jeste, zasto je nikada ne izvodi? Zasto gospodin tata krije od javnosti i svoje publike tu pesmu? Ako nije bio iskren oko te pesme, zasto bi bio oko ove nove oko koje se vodi spor?

Juda Iskariot

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.

Low Key Lyesmith

pre 5 godina

Šta znam. Nekako mi je drago da se Balašević našao in hot water. Nebitno kako i zbog čega. FFS, lik je pseudo-intellectual / quasi-elite koji u svojim nastupima i javnim istupima, te hednom broju pesmama voli prozivati puk jer sluša kojekakve Cece, Seke i slične budale. Što bi bilo OK, da njegov sin ne sluša to isto i ponosi se time. Hypocrisy, much? A tu je i njegova ćerka "glumica", od koje je za glumu talentovaniji džak krompira. Javna tajna da je glumu uspela završiti samo zato što je Đoletova ćerka. Just saying. I ne može se Balaševića glorifikovati na konto nekakvog minulog rada, ili činjenice da je protivnik aktualnog režima koji čine ovi radikali sa uklonjenim serijskim brojem, te ovi reliquiae reliquiarum effing KPJ. Lik je, pride, često istupao sa pozicija common or garden variety self-loathing idiota (stvari treba nazvati pravim imenom), i davao izjave koje su stvarno za svaku osudu. Fact. Dakle, neka se našao in hot water, makar na ovaj način.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ne znam za ovo,ali balašević je poznat plagijator,koliko je samo ukrao pesama od Džonija Keša.Cela ex Yu Rok scena je plagijat osim Atomskog Skloništa i EKV-a.

Mile

pre 5 godina

Чуј Ђоле плагирао неког, хахаха.
(комша, 30. novembar 2018 20:54)

Myzika "putuj evropo" je od Chris Rea "road to hell"... Svee su to plagijatori

Računajte na nas plaćenike

pre 5 godina

Da li je pesma napisana na SRPSKOM ili "ISKVARENOM HRVATSKOM" jeziku kojim se dotični po svojoj izjavi služi. Običan uvlakač i smrad, a uz sve to i dobro plaćeni izdajnik.

Dule

pre 5 godina

Mislim da nije ukrao pesmu, a sad sto mu se cerka seca verovatno bi se i moja secala da pisem pesme i da me neko optuzuje za kradju, ali nije to problem vec problem je u tome sto je Balasevic kontras svima koji su na vlasti a Tito se ne vraca i on je izgubio ono da je neko, a danas........... to je problem.

Raleigh salad

pre 5 godina

Ok. Sumnjam u emilovu priču ali brate ne dirajte se da je on izmislio svoj žanr. I te kako je Djole iskopirao stil od Johnny Cash-a. Uzdravlje. :)

комша

pre 5 godina

Ако је ико оригиналан и само свој жанр, то је Балашевић. Тај Емил је обичан анонимус који хоће преко Ђолета да дође у центар пажње. Чуј Ђоле плагирао неког, хахаха.

Mile

pre 5 godina

Неки спомињу неке Ђолетове песме као плагијат. Схватите да је једно обрада песме, а друго је плагијат. Као нпр од Чорбе кад сам био млад или зелена трава дома мог.
(комша, 01. decembar 2018 03:17)

Nije obrada nego je jednostavno maznuo muziku i stavio svoje reci. Nije plagijat samo kad prepisujes reci. Dzabe ga branis.

gmar

pre 5 godina

Volim Đoletovu muziku, ali ne i njega. Rođaka koja se bavi jednim ozbiljnim poslom na muzičkoj sceni, kaže da je Balašević jedna od većih ljiga na sceni uz majku nacije i onog što peva u areni 5 dana za redom.

neprilagodjen

pre 5 godina

Pesma snimljena 1993, a čovek se sada setio da pesma nije Djoletova, nego njegova. Ok. Moj stari tvrdi da je pesma "Imo sam strašnog petla", apsolutno njegova i da ne raspolaže autorskim, već isključivo dokaznim materijalom.

bane

pre 5 godina

Da, jedna od pesama koje treba da uđu u školsku literaturu, sigurno je plagijat, važi! A mrziteljima Balaševića, kokardašima, troprstašima, četnoustašama i osalima poručujem, u ludoj zemlji očigledno biti normalan nije normalno.

Krov i pod njegovih usta

pre 5 godina

Super, ionako mi se ne svidja ta pesma.(Bodibond, 30. novembar 2018 22:58)Sudeći po komentarima koje ostavljaš na ovom sajtu, jednostavno nisi u stanju da razumeš o čemu čovek peva... sorry
(allegretto, 01. decembar 2018 00:45)
A tamo satro ima neko pitaj boga duboko znacenje, jel? Jbg elitizam pocinje od 3. razreda izgleda

cojans

pre 5 godina

znate li vi dragi moji ljudi da kada Đole ode na onaj svet njegovu umetnost neće imati ko da nastavi. on je prosto jedinstven, neponovljiv.

konjina

pre 5 godina

Sve je moguće, ali da Balašević ukrade nečiju pesmu to teško. Čovek ne zna šta će sa viškom pesama a ne još da krade od nekih anonomusa

Zagor

pre 5 godina

@Ne racunam na vas: ""Racunajte na nas" koju je posvetio Titu. Da li je gospodin tata bio iskren pisuci tu pesmu? Ako jeste, zasto je nikada ne izvodi?" Ako nisi znao, Jugoslavije se raspala, a Tito je odavno mrtav. Tako da ta pesma danas i nema mnogo smisla. Rasmili malo.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Uh, ovaj Balasevic bas ima losu karmu.
Svi su bili komunisti a on nagrabusio zbog “racunajte na nas”.
Pa najb’o zbog “ne lomite mi bagrenje”...
Pa onda sto je hteo da se preseli u Istru, a pre toga milion ljudi pobeglo iz zemlje...a on najeb’o.
Dodjoh, dakle, do zakljucka - da bi Srbija bila slobodna, morace Djordje Balasevic da bude na slobodi a Ivica Dacic u zatvoru

Gaga68

pre 5 godina

Djole care, mogu samo da kazem da mi nedostaje vise tvoje muzike I prisutnosti u medijima.Ocigledno je da ,, nisi,, cenzurisan. Optuzbe ? smesno

hm?

pre 5 godina

Samo neka peva i dalje da smo dno dna. Opasne su to misli, to su opasne frekvencije!! Pa kod nas se stite autorska prava, ne moze tako da se uzme tudje...

only fools and horses

pre 5 godina

A svi vi koji smatrate Đoleta jedinstvenim, neponovljivim, autorom koji može da napiše hit kad hoće, pa poslusajte malo Jonny-ja Cash-a, pa ćete valjda shvatiti da jeste plagirao. Samo ukucajte na primer "A boy named Su", u pesmi "Boža zvanu pub" je promenjen samo tekst. Pesma je 100% plagijat.

zoki

pre 5 godina

RTS ne ovlašćeno na you tube objavljune pesme sa splitskih festivala za koje ovlašćenje ima jedino croatia records.Isto se dešava i kod pojedinih domaćih filmova.

allegretto

pre 5 godina

Super, ionako mi se ne svidja ta pesma.
(Bodibond, 30. novembar 2018 22:58)

Sudeći po komentarima koje ostavljaš na ovom sajtu, jednostavno nisi u stanju da razumeš o čemu čovek peva... sorry

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Komša,šta ćemo sa još 10-ak pesama od čorbe,jesu li plagijat ili obrada?Shvatite da je naša muzička scena smešna,pa jedan Džoni Štulić je mrtav ladan ceo album ukrao,a od Boba Dilana "Usne vrele višnje",Hrvati se kunu u "Ružu Hrvatsku" a ukradeno od U2,Bajaga možda ima najmanje plagijata 3-4 pesme,jedini su čisti EKV i Atomci,ali to su i svetski bendovi.Takodje je i "Pušenje" kao i Balašević krali od Džonija Keša i to najveći hit Zenica Bluz.

Brat Bart NS

pre 5 godina

Za Djoleta mozete da kazete da je ovakav ili onakav, ali lopov nije 100% pogotovo ne krade tudje pesme jer ako iko misli tako nesto apsurdno, onda ne poznaje Djoleta.Pesma je jedna od Djoletovih najboljih pesama koje sam cuo!

...

pre 5 godina

Pesma je prelepa i prestrašna, jedna od omiljenih (doduše povremeno iz cele diskografije napravim plejlistu od omiljenih i završim na 90ak pesama)

Boban sa Grbe

pre 5 godina

Pošto je ovaj neki Emil uspeo,bojim se da će krenuti i na Mocarta, Betovena,,, i ostalu plagijatorsku bratiju... Predlažem da se uortači s Palmom - nje u su svirali na rođendanu kad je bio mali (i mršav). 😁

Gagi

pre 5 godina

Eeeee ljudi moji, pa mozete svasta da mu zamerite na privatnom planu ali da je jedan jedini i neponovljivi sto se pesama tice to nikako. Odavno vecu glupost cuo nisam. Volimo te Djole!

Goran

pre 5 godina

"Sumoran i nem,jablan gromom razvaljen,zagledan u čašu preduboku,bio mi je stran,i naizgled normalan al tad mu spazih odsjaj meseca u oku,..." Jedna od možda 5 - 6 najvećih Djoletovih pesama. Nama iz ratova devedesetih uvek natera suze u očima.

комша

pre 5 godina

Неки спомињу неке Ђолетове песме као плагијат. Схватите да је једно обрада песме, а друго је плагијат. Као нпр од Чорбе кад сам био млад или зелена трава дома мог.

2-3 primera, pa prosudite sami

pre 5 godina

Ne znam za pomenutu pesmu, a još manje za navedenog Emila Kulenovića, ali nije ovo prvi put da se Đorđe Balašević kao kantautor pominje u kontekstu plagiranja nečije melodije. Najočigledniji je primer melodije "Pesme o Boži zvanom Pub", koja je verovatno nastala kao "obrada" pesme Džonija Keša (Johnny Cash) "A Boy Named Sue". Drugi, manje poznat primer mogao bi da se odnosi na Balaševićevu verovatnu "obradu" refrena pesme Lili Ivanove "Hrizantemi" iz 1977. godine i korišćenja istoga u delu refrena "Maliganske" pesme iz 2004.

Nije Balašević jedini, niti usamljen, jer su i drugi veoma poznati autori često optuživani za plagijate i veoma upadljive obrade raznih pesama, što poznatih autora, što narodnih. Težnja za istinom u ovoj sferi bila je znatno izraženija u neka ranija, socijalistička vremena, kada su mediji, gle čuda, bili nedemokratski, u vlasništvu države, odnosno režima, dok se u poslednje vreme ovo pitanje gotovo i ne postavlja u javnosti. Jedan od gotovo očiglednih skorijih primera plagijata primetan je u Bajaginoj pesmi "Pada vlada" (iz filma "Profesionalac", 2003), u odnosu na rusku narodnu pesmu/romansu: "Ja vstretil vas - Я встретил вас".

Ogist

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot, 01. decembar 2018 15:11)

Kao, pretpostavljam veliki srbin i patrijota, sa velikim j, sigurno znas da to sto ti radis je jedan od sedam smrtnih grehova. Uzimas sebi za pravo da je tvoje misljenje jedino ispravno.

Ajde da te pitam po cemu se mi razlikujemo od tih tvojih omrazenih hrvata i slovenaca?! Imamo drugaciji DNK, vise nogu, ruku,....? Ili po jeziku, veri, kulturi?

E vidis Djole je uradio vise na polju ocuvanja i sirenja (zbog toga se vode ratovi, verovao ti, ili ne) srpske kulture, nego sto ces ti ikada uraditi. Zbog njega hrvati, a narocito slovenci, znaju srpski jezik. I sad ti sebi dajes za pravo da kazes da on ne treba srbima. Tebi sigurno ne, jer ne vidis dalje od svog nosa i nisi sposoban da razaznas sarkazam u njegovim govorima, ali pravim srbima treba.

sarajevo.ba

pre 5 godina

Drug je studirao sa njom, pa smo se najzad sreli ona i ja, shvatih, o boze, ovo je sazvezdje za nju provincija..bjezi crni Emile djavo te nosio.

Steva

pre 5 godina

Jel Emil bio rodjen kad je pesma nastala? Ako jeste, pitao bih: "pa što nas sad, brate, daviš, gde si ti zadnjih 20 godina, od kad je pesma nastala. Sad ćeš ti da isteruješ svoj prava. Osim ako sve ovo nije..., e, kako sam ja naivan.

bljak

pre 5 godina

I te kako je Djole iskopirao stil od Johnny Cash-a. Uzdravlje. :)
(Raleigh salad, 01. decembar 2018 02:09)

Da, da, recimo "Beautiful preacher's daughter" ili "Play to me 'The fall is coming'" ili "Province girl" ili mozda "The night I swam across Danube", sve sami hitovi Johnny Cash-a.

c i t i z e n

pre 5 godina

Захваљујући интернету и “друштвеним” мрежама, данас и го*но може да тврди да је добитник Нобелове награде за медицину (за мир је већ добило). Ђоле плагијатор - грохотом се насмејах.

Harison

pre 5 godina

Imate tekst pesme na Guglu, prvi stih izaziva hrohotni smeh da je to napisao neko ko se zove Emil Skenderović, bolje da se predstavio kao Skender Kulenović pa da se nešto i uzme u obzir. Ipak, baš smešno, baš se spremam da zabranim pesmu Mujo kuje konja po mjesecu uz isto obrazloženje.

Za sve je kriv Haklberi Fin!

pre 5 godina

Sumoran i nem
jablan gromom razvaljen
zagledan u čašu
preduboku
Bio mi je stran
i naizgled normalan
al' tad mu spazih odraz meseca
u oku. ...

Stanoje

pre 5 godina

U USA postoje takvi patent trolovi. Tvrde da je nešto njihovo (patent, pesma, itd...) i cilj im je da vas povlače po sudovima i diskredituju u medijima, ILI, da se odmah nagodite sa njima za neku lovu i oni vas ostave na miru.

suboticki mornar

pre 5 godina

(Low Key Lyesmith, 01. decembar 2018 09:10)

Tvoj stil pisanja je upravo tipican za pseudo-intelektualce kojima trebaju strane fraze- postapalice da bi izneli svoju mudrost u javnost.
Tuzan si...

Belgijanac

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot, 1. decembar 2018 15:11)

Đole je jedan teški srpski rodoljub, jedan od najvećih!

Mile CH

pre 5 godina

Taj anonimus i prevarant je imao 8 godina kada je Balašević napisao tu pesmu... Mislim da je ovo velika bruka za YouTube kad ovome veruju i podrzavaju ovakve gluposti.

shithead

pre 5 godina

Zabole me za njegovu muziku nego me cudi da odavno vec ne zivi u Sloveniji ili Hrvatskoj. U Srbiji nikome nije potreban...bar vecini Srba.
(Juda Iskariot)

Prijatelju, Balašević će i tri dana pred smrt da napuni koju god hoćeš halu na Balkanu, a ti ćeš da napuniš samo wc šolju. Problem sa ovom zemljom i jeste što imamo malo Balaševića a previše se..nja.

Mix

pre 5 godina

@neprilagodjen OBJASNIO.Ostali mrzitelji Balasevica,idite uplatite neki dinar u dobrotvorne svrhe,bice vam lepsi zivot.Da je ovaj narod slusao 'izdajnika' Balasevica,mi bi bili kao Svajcarska.Ali SVET NE MOZES PESMOM SPASTI!

aleks

pre 5 godina

(Juda Iskariot, 1. decembar 2018 15:11
Mislis vecini dodikovaca koji su svojom gluposcu zavrsili ovde i ostrascenih nacionalista koji nikako nisu vecina, i vidi! izmedju njih i njega, pa nije ni dilema, naravno ON. Veliki je to i covek i pesnik! A sto je ludilu rekao NE, jos jedan plus za njega.

Фрфљави

pre 5 godina

Јел може само неко да ми објасни нешто. Наравно ако се ико разуме. Како је могуће да се тек тако неко јави јутјубу или коме већ и да се одмах, без доказа скине песма јер је овај, неко, рекао да он има ауторско право. Зар не треба да прикаже доказе или шта већ да би се тако нешто крупно тек десило? Мисли6, јел могу ја сада да напишем јутјубу и да кажем да кажем да сам ја онај Амиџа из песме Мађарица рецимо?

Marko Lazovic

pre 5 godina

Ja bih poverovao da dodje neko i zatrazi prava na pesmu “Dno dna”. Jer je ipak taj neko napravio takvu realnost u Srbiji pa smatra da je i pesma njegovo delo.

auuu

pre 5 godina

Na fb stranici pise da je taj Emir zavrsio srednju skolu 2002 godine. Znaci pesmu je pisao dok je isao jos u osnovnu hahahaha
a pogledajte mu samo profil i pesme koje i gde peva, sve ce vam biti jasno i smesno

željka

pre 5 godina

Lik je inace prema profilu na Facebook-u upisao srednju skolu 2002. sto znaci da je 1993. imao celih 6 godina.
Pet minuta slave. A i Youtube se bas pokazao sa poslovnom politikom auuu.

Bruder Jakob

pre 5 godina

U komentarima se podijeljeno svi svrstavaju ili za Đoleta ili protiv, ja se neću izjašnjavati.
Ne radi se o tome da li je on tu pjesmu ukrao ili da li je ikad krao ili bi li krao, nego je on tu pjesmu navodno ukrao od klinca koji mora da je bio kao Mozart i počeo skladati sa 4 godine.
Osim toga Picasso je rekao, dobri umjetnici kopiraju a veliki kradu!

Ayatollah

pre 5 godina

Taj Skenderović je neki BH pevač, ima i on svoje klipove na YT. Treba njega prijaviti za krađu autorskih prava, pa da njemu skinu klipove sa YT.

NS oldtajmer

pre 5 godina

Slazem sa sa #Gost#om !!. Jest Emil napravio i VindoVse, dokaz - pass na pocetku koji je jedno Velko "Me", pa zar ne ? Fata ga jedva zapamtila !!!

CATAPA

pre 5 godina

Sve kantri pesme liče jedna na drugu. Boža Pub je kantri pesma. To je isto kao kada bi neki moron rekao da je Džoni Keš krao od Vilija Nelsona, a Kris Kristoferson od obojice.
Boža Pub i Boy named Sue liče u svom narativnom delu gde propovedač valja priču trpajući mnogo reči u brzi ritam. A kako drugačije biste vi to izveli? Refren Bože Puba već nema ni najmanju sličnost jer Boy named Sue uopšte nema refren.
Što bi rekao pomenuti Kristoferson "Ako vam liči na kantri, to je zato što to i jeste country song" o jednom profesionalnom kockaru.

E, to vam je istina, moji sinovci, o Boži zvanom Sue.

Juda Iskariot

pre 5 godina

E vidis Djole je uradio vise na polju ocuvanja i sirenja (zbog toga se vode ratovi, verovao ti, ili ne) srpske kulture, nego sto ces ti ikada uraditi. Zbog njega hrvati, a narocito slovenci, znaju srpski jezik. I sad ti sebi dajes za pravo da kazes da on ne treba srbima. Tebi sigurno ne, jer ne vidis dalje od svog nosa i nisi sposoban da razaznas sarkazam u njegovim govorima, ali pravim srbima treba.
(Ogist, 1. decembar 2018 20:31)

Cuj tebe, Djole naucio Slovence srpski? U Sloveniji sam ziveo 10 godina, mnogo pre nego sto je Djole po prvi put tamo odrzao koncert. Vec tada su Slovenci znali i te kako dobro srpski da "pricaju". Djole je ni manje ni vise covek koga kako god da bacis on ce se docekati na noge. Tu osobinu deli sa Serbedzijom, Goranom Bregovicem i slicnima. Ljudi kameleoni, menjaju farbu i stranu po potrebi.

jasdf

pre 5 godina

@ne racunam na vas
Oko koje nove pesme? Ovde se radi o pesmi iz '93., a pomenuti Skenderovic je oko 30 godina star. Ostalo je zdrava logika.

Digi

pre 5 godina

Molim ljude koji to mogu da provere koliko godina ima tacno taj "Emil Skenderović" po nekim mojim saznanjima malo je stariji od pesme a to bi morao da uradi i DJordje Balasevic pa onda da oplete tuzbu i jutubu i navodnom pesniku za koga niko nikada nije cuo.

Ana

pre 5 godina

(2-3 primera, pa prosudite sami)

Samo da napomenem: kradja narodne pesme, bilo kog naroda, ne podleze nikakvim sankcijama i potpuno je dozvoljena, jer niko nema autorsko pravo na nju. Tako i na pesme ili motive ciji je autor umro pre 70 godina.

Analogna Trikotaza

pre 5 godina

Off topic, ali povezan
Poslušati " Wrapped around your finger " od Stinga, pa odmah potom " Za Esmu " od Bijelog Dugmeta
(Pablo,

Poslusao,mada sam znao ovu pesmu...i?Kazem "Esma " je puno pumo boja,iako znam sta si hteo da kazes....,a vezano za ovim Brega i nikad nije uzeo celu pesmu ,kao sto ovi drugi kradu,nego samo poneki takt,ili jedan rif,ali i jedno i drugo polse njega zvuci bolje od originala,zato je i Dugme bilo ono sto je bilo.....jednostavno najbolje,sa najboljim instrumentalistima ,izuzev gitaru,koja je trebakla biti bolja svakako.
O Djoletu?////najbolji tekstopisac u YU,apsolutno da.

odgovor na pitanje o youtubu

pre 5 godina

Sada You Tube skida odmah sa sajta ako bilo ko prijavi da je njegova muzika ukradena, bez provere. Onda se ti žališ, a oni odgovore da su pitali one što su prijavili, a oni, naravno, su izjavili da je to baš tako. I nikom ništa. Sve ostalo može na sud ili da se muzika stavi pod drugim imenom. Desilo se isto i sa snimcima klasične muzike autora mrtvih preko 300 godina. Verovatno ucenjuju da platiš porez na budale, da se odreknu tobožnjih prava....Haraju pljaškaći netom samo tako. O tome sam pustila komentar pre par sati, nije prošao...

aleks

pre 5 godina

jednog lepog dana odvojite godinu dve ili tri, naucite engleski jezik ali naucite ga bas dobro, onda uzmete pesme dzoni kesa i svih tih ljudi od kojih je navodno a nije djole krao i uporedite tekstove i shvaticete koja je balasevic velicina, da je pisao na engleskom uzeo bi nobela pre dilana, ko ne veruje probajte.

zoran

pre 5 godina

Off topic, ali povezan 
Poslušati " Wrapped around your finger " od Stinga, pa odmah potom " Za Esmu " od Bijelog Dugmeta
(Pablo, 01. decembar 2018 21:57)

nema veze jedno sa drugim.

Na našega Rajka golema svirajka

pre 5 godina

Moja omiljena Djoletova pesma. Gde bas nju da dirate... :(
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jj, 1. decembar 2018 11:11)

Moja omiljena je ''Računajte na nas''... E, koja su to vremena bila!!!

blabla

pre 5 godina

Šta znam. Nekako mi je drago da se Balašević našao in hot water. Nebitno kako i zbog čega. FFS, lik je pseudo-intellectual / quasi-elite koji u svojim nastupima i javnim istupima, te hednom broju pesmama voli prozivati puk jer sluša kojekakve Cece, Seke i slične budale. Što bi bilo OK, da njegov sin ne sluša to isto i ponosi se time. Hypocrisy, much? A tu je i njegova ćerka "glumica", od koje je za glumu talentovaniji džak krompira. Javna tajna da je glumu uspela završiti samo zato što je Đoletova ćerka. Just saying. I ne može se Balaševića glorifikovati na konto nekakvog minulog rada, ili činjenice da je protivnik aktualnog režima koji čine ovi radikali sa uklonjenim serijskim brojem, te ovi reliquiae reliquiarum effing KPJ. Lik je, pride, često istupao sa pozicija common or garden variety self-loathing idiota (stvari treba nazvati pravim imenom), i davao izjave koje su stvarno za svaku osudu. Fact. Dakle, neka se našao in hot water, makar na ovaj način.*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.
(Low Key Lyesmith, 01. decembar 2018 09:10)

Covece skini se sa interneta, poceo si da buncas. Napisi sve to na srpskom pa te mozda neko i shvati ozbiljno, o hipsteru nad hipsterima (ili kako god se sad zovete).