1. Ne slusam muziku sa nasih prostora jer mi se jednostavno ne dopada.Slusam strani rock,jazz,indie,instrumentale koji me opustaju i odgovaraju svakodnevno.A i oraspoloze me vrlo lako.
     (Luka, 12. novembar 2018 21:45)

    # Link komentara

  2. Užas,užas..žalosno i tužno,propali smo kao narod i zemlja totalno!
    (Marko Milenkovic, 12. novembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  3. Uh.. vidim da su svi komentatori reperi za "kvalitetnu" muziku. Daj oladite malo..
     (siki, 12. novembar 2018 18:17)

    # Link komentara

  4. In Flames,Kalmah, Bloodbound,Before The Dawn,Within Temptaion, Nightwish,Arch Enemy,Iron Maiden,Subliminal Fear,Dark Oath,Feud,EKV,Van Gogh,Sevdah Baby,BS,Ničim Izazvan,Vatra,DJ Tijesto,Armin van Biuren, Schiller,DJ Snake,Roger Sanchez itd.,itd....
    (Arch Enemy, 11. novembar 2018 15:13)

    Uz to bih dodao Hypocrisy, Pantera, Behemoth, Cannibal corpse, Vader, Obituary, itd...
     (Sta ucini to Karen Hačanove??!!??, 12. novembar 2018 15:45)

    # Link komentara

  5. I ja sam mlad.

    sta slusam, svasta nesto. jutros sam slušao ima nesto u tvojim ocima, a sinoc neke salsa pesme, jer me drzi euforija sa salsa zurke.
     (milan, 12. novembar 2018 15:10)

    # Link komentara

  6. Galeb sve lepo objasnio. Slažem se sa svim što je rekao. Inače se bavim muzikom, znam da kolege ciljano koriste popularne sekvence da bi bili slušaniji. To se prodaje.
    Ja lično nisam takav, ali to je do osobe i cilja koji ima, uglavnom su kratke karijere tih što prave moderne stvari dok ljudi koji prave kvalitetnu muziku sa idejom da reprezentuju sebe kroz umetnost traju duže ali manje zarade i tu leži najveći problem, što nedostatak novca kod muzičara koji komponuju kvalitetnu muziku i njih povuče da prave modernu muziku.
    A tekstovi su slika ulice, nažalost.
     (ko je ovde lud, 12. novembar 2018 12:34)

    # Link komentara

  7. Ne znam cemu ovolika mrznja prema toj muzici. Svi mi gledamo horor filmove ali to ne znaci da sutra postajemo serijske ubice. Ja muziku slusam zbog ritma a ne da bih krojio svoj karakter. Kada hocu da prosirim svoj fond reci onda uzmem knjigu u ruke, odem u pozoriste... Ne pustam Maju Berovic. Nju pustam kada hocu da se razonodim. Sto se tice lika koji je pisao kako je strasno to sto Rasta lomi hedove (cudno, imas popilicno znanje o istom za nekog ko to osudjuje) moras shvatiti da je to fora, izmisljena prica, obican spot. Verujem da vas ima nekolicina sto samo cekate kuci kao da napisete komentar i osudite bilo koje zbivanje u Srbiji i zato bih vam porucio da izadjete malo na pice, prosetate a kuci vaspitavate i edukujete svoju decu a ne po komentarima tudju. Ja slusam tu muziku a nisam idiot. Kada bih o drugima tako pisao verovatno bih mogao poneti tu laskavu titulu.
     (Znam, 12. novembar 2018 12:33)

    # Link komentara

  8. Siguran sam da su pregledi placeni,jer je prosto nemoguce da pevaci/ce i bendovi odavde imaju 40 miliona pregleda.Neka svako slusa sta voli i zeli.Ima mnogo bendova,pevaca/ca sa samo nekoliko hiljada (ili nekoliko stotina) pregleda a muzika sjajna.Moze se naci na JuTjubu ali treba strpljivo traziti sta je to sto ce vam se dopasti.Ja slusam instrumentlnu muziku a narocito mi se sa ovih prostora dopadaju Marko Nastic i DJ Dreamness.Takodje postoje Internet radio stanice sa razlicitim muzickim zanrovima i mozete ih slusati 24 h dnevno.Neka svako slusa sta zeli.Pozdrav svima :)
    (Nebojsa, 12. novembar 2018 11:56)

    # Link komentara

  9. Navadite decu svojim primerom,slusajuci radio,na primer ili MTV ili VH1,moja cera me je pre neki dan sokirala pustajuci Prljavo kazaliste,Riblju Corbu itd.14 godina
     (Jao nama!, 12. novembar 2018 11:36)

    # Link komentara

  10. student
    Sve to stoji, ali nisi shvatio na kakav nacin vaspitavanja dece je mislio.
     (Jaran, 12. novembar 2018 11:00)

    # Link komentara

  11. Слушају шта им се подвали под нос и шта ,,друштво" слуша. А то је смеће углавном. Престаће кад буду почели да бирају сами и користе свој мозак, ко буде паметан свакако.
     (Дарко, 12. novembar 2018 02:30)

    # Link komentara

  12. Jel znate sta je najstrasnije u svemu? Vecina izvodjaca sa IDJ su placeni 200 eura po nastupu.
    (Kole, 12. novembar 2018 00:13)

    # Link komentara

  13. Ja sam 96. godiste i slusam rep iz devedesetih i rok(AC DC, Guns n roses, Quen itd) i 90 posto mojih vrsnjaka i mladjih mi kazu da sam ja clan sekte i slicne stvari. Odem kod ortaka da blejimo on pusti ove nove pesme Maye Berovic i pola teksta ne razume, ocigledno je da je u inu da se slusa Jala Brat i slicne stvari
     (seljacka posla, 11. novembar 2018 23:22)

    # Link komentara

  14. Neke pesme imaju više pregleda nego neki svetski hitovi... plaćeni pregledi i gomila dece koja piše prvi, sve za lajk i te fore
    (dechkotzar, 11. novembar 2018 21:32)

    # Link komentara

  15. Nema veze ponašanje tinejdzera sa muzikom koju slušaju. U stvari možda i ima ali uzrok slušanja te muzike i ponašanje u skladu sa njom su već nevaspitana deca a ne obratno. Ja slušam dosta strani hip hop/rap gde se i te kako propagiraju marihuana i alkohol a današnji rep i dosta ozbiljnije droge, pa nikad nisam probao marihuanu niti se opijam iako sam nebrojano puta bio u prilici da probam npr marihuanu. Vaspitajte vi lepo svoju decu, a ne da se žalite na modernu "kulturu". Ovakvih poruka ima na celom svetu, doduše zahvaljujući zapadu.
    (Oki, 11. novembar 2018 21:21)

    # Link komentara

  16. Galeb je slika Filozofskog fakulteta danas.
    (Nista normativno, samo deskriptivno, 11. novembar 2018 21:10)

    # Link komentara

  17. Strasnooo
     (Nis, 11. novembar 2018 20:56)

    # Link komentara

  18. Neki ovde se i dalje tripuju da se milionski pregledi na youtube-u kupuju. I najjace je sto smatraju da su kao razotkrili neku prevaru a sami su smesni ko ringispil.

    Proslo je vreme kineskih farmi klikova i danas je skoro nemoguce buivalno kuoiti preglede. Moguce je boostovati reklamu ali i to na kraju mora neko da odapusa do kraja. Uostalom, da se tako lako kupuje milion pregleda ne bilo vise flopova uopste, sve pesme bi bile ujednacene.
    (zbunjen, 11. novembar 2018 20:56)

    # Link komentara

  19. Kupljeni pregledi sigurno nisu, Maja napunila arenu kao dokaz, mladi vole to. Ne znam, meni evo bolje da slusaju to nego da se bodu nozevima itd. A sto se tice tekstova, poslusajte malo stranu muziku, i stariju i noviju, jos smo i dobri :)
     (T., 11. novembar 2018 20:08)

    # Link komentara

  20. Samo PUNK!
    (Brigate Rosse, 11. novembar 2018 19:43)

    # Link komentara

  21. Pravda za "Rodićeš mu sina kralja kokaina..." !
    (Neko iz mase, 11. novembar 2018 19:30)

    # Link komentara

  22. Ovo je globalni fenomen, a ne srpski. Mladi slušaju smeće jer su im mozgovi izbombardovani kratkotrajnim dopaminskim impulsima, i bukvalno su fiziolški nesposobni da obrade išta kompleksno. Nekad su se čitali blogovi, pa objave na Fejsu, pa tvitovi, sad se klikće na slike. Pretvoreni smo u klikove i lajkove. Isto je i sa muzikom. Neko kome je mozak formiran uz bum-tras šljašteće smeće nije fizički u stanju da razume niti da u uživa slušajući kako Majls Dejvis razvaljuje pesmu čiji je uvod dug 10 minuta. Biće još gore, samo polako.
    (Mojo, 11. novembar 2018 19:26)

    # Link komentara

  23. veci naivci od te dece su ovi stariji koji klikcu i slusaju misleci da je broj pregleda stvaran. pa ko normalan moze da pomisli da je taj broj pregleda stvaran a ne kupljen. aj nemojte blamirate intelekt ovog namucenog naroda, malo mucnite glavamo svojim, a ne da vam je tv glava
     (Milos, 11. novembar 2018 19:08)

    # Link komentara

  24. Gomila besmislenih likova,jos besmislenijih pesama i nesretnika koji to slusaju,prate i pronalaze se u tome. Posto ovde ne smem da koristim reci i izraze kojima bih zaista opisao sve ovo,zaustavicu se na tome. A te gluposti o broju pregleda kako ove nase tako i te strane smecarske muzike je potpuna glupost kad znamo na kom principu funkcionise youtube i slicne stvari. To niti je merilo niti govori o kvalitetu te "muzike" i izvodjaca. Mogu imati i 300 000 000 pregleda svi znamo da to veze sa zivotom nema. A oni nesretnici se gadjaju laznim brojem pregleda a pesme klasicno smece.
     (stoler, 11. novembar 2018 18:58)

    # Link komentara

  25. Nekada je i Klepton pevao o kokainu, pa nismo mi sto ga slusamo postali narkomani. Mladje generacije su imale ceo grange pokret koji peva o tim temama, pa nisu postali narkomani.
     (jasdf, 11. novembar 2018 18:53)

    # Link komentara

  26. Možda smo zaboravili da oni kupuju uslugu "pregleda", tj. klikova?
    (Vladimir Rolovic, 11. novembar 2018 18:45)

    # Link komentara

  27. U tim pesmama se peva o spidu, ekstaziju tako rece voditeljka,a doktorka za lecenje bolesti zavisnosti kad je dobila pitanje odmah "udarila" po marihuani... neka onda lepo kaze broj pacijenata koji se kod nje lece (leze na odvikavanju od zavisnosti od marihuane?

    Sto se tice muzike sta reci ne mogu da verujem da to neko moze da slusa ispada da cemo mi praviti"turbo folk od blata"
    (zvezda, 11. novembar 2018 18:35)

    # Link komentara

  28. Neobrazovani i polupismeni "pevači" na drogama su veća opasnost po društvo od bilo kakvog ratnog sukoba.
     (Pablo, 11. novembar 2018 18:35)

    # Link komentara

  29. “Mladi su g...a” - Dragan J. Torbica
    (Rđavom kupcu i dlaka smeta, 11. novembar 2018 18:31)

    # Link komentara

  30. Moram reci da se pola estrade ili dobra vecina udara po nosu kokainom...a to sto je u pesmama jeste realnost omladine...sto se tice pregleda placeni su nisu realni sve do 1 milion moze da bude preko je placeno i ide preko indonezije i drugih zemalja de nema kontrole...a ono sto je bitno je bezbednost omladine i stanovnistva koja je ravna africkim zemljama
    (Sasa, 11. novembar 2018 17:46)

    # Link komentara

  31. Probaj da navedene primere slušate bez vizuelnog efekta u vidu mrdanja zadnjice i golih grudi...

    Ko vozi auto zna o čemu pričam. Kada sa radija u kolima krenu razna "dranja mačaka" probaj da ne promeniš stanicu.

    Imam neki krš od plejera u automobilu koji ne memoriše stanice, pa dok tražim muziku "naletim" na razne "slučajeve"
     (P76-ers, 11. novembar 2018 17:43)

    # Link komentara

  32. "Ovo su plaćeni pregledi. Nema sile da imaju više pregleda od nekih svetskih zvezda."

    Naravno, al ljudi to ne znaju.
    (e, 11. novembar 2018 17:28)

    # Link komentara

  33. Zasto ocekujete da muzika i muzicari ne budu idioti kad su nam politicari kompletni idioti, drustvo totalno bolesno, mediji zatrovani, svuda kriminal, laz i prevara. Naravno da ce muzika oslikavati stanje takvog drustva, kako bi drugacije i moglo.
     (bzvz, 11. novembar 2018 17:27)

    # Link komentara

  34. Idemo, Jala Brat i Buba Koreli (koje ne volim da se razumemo) novi krivci za propast srpskog naroda... Na gomilu sa Amerikancima, Titom, Slobom, Djindjicem, zutima, Vucicem, naprednjacima, psovkama u filmovima, rijalitijem itd... Uvek je lako naci nekog treceg ko je za sve kriv, a mi sjajni... Prava realnost je da podizete debile, vi sami, a ne neko peti...
     (Vlada, 11. novembar 2018 17:25)

    # Link komentara

  35. Puštaj rijakiti i očekuj normalne ljude.
    (Kal El, 11. novembar 2018 17:20)

    # Link komentara

  36. Pa slusam i ja kleptona, rida, morisona, kobejna, kornela, hendriksa marlija i sta vec ne pa nisam idiot da se drogiram a nisu oni bili bash neki uzori samo su pravili bolju mjuzu. Licni izbor - kucni odgoj - ne diraj me/ne diram te
     (ne bih ni ja objavio, 11. novembar 2018 17:02)

    # Link komentara

  37. Prti do smrti !
     (KUD Idijot, 11. novembar 2018 17:00)

    # Link komentara

  38. Ne znam zašto se Maya dovodi u kontekst sa skankom i spidom kad ni u jednoj oesmi nije pevala o istim.
     (mrbajt, 11. novembar 2018 17:00)

    # Link komentara

  39. opet bolje nego ladan beton . . .
     (sfx, 11. novembar 2018 17:00)

    # Link komentara

  40. Ma pustite decu na miru. Da nisu komunisti slušali bi Dubliners :D
    (Jr, 11. novembar 2018 16:59)

    # Link komentara

  41. Pa velika je potrosnja opijata. Shodno tome i tekstovi. Mnogo vece zlo za decu su vucic, rijaliti i besparica. Muzika ko muzika, glupost dodje i prodje, al kvalitet ostaje. Samo mi je najzanimljivije sto ovo komentarisu ljudi ciji su svi muzicki idoli pomrli od heroina.
    (tex, 11. novembar 2018 16:58)

    # Link komentara

  42. Ljudi koji su rodjeni,odrasli i žive u gradovima sigurno ne slušaju turbo-narodnjački seljakluk poput ovog navedenog, urbano će pobijedit ruralno, u to sam siguran!
     (Arch Enemy, 11. novembar 2018 16:52)

    # Link komentara

  43. Strahota
     (C i n i k, 11. novembar 2018 16:51)

    # Link komentara

  44. nema tu nikakvog problema, svi ovi nabrojani su shvatili da je ovo posao pa su i ponudili robu koja se traži na tržištu. ovi drugi tzv kul se ispostaviolo da su obični neradnici i da muziku nisu shvatili kao posao već kao hobi pa shodno tome su izgubili ono što nisu mogli ni da dobiju.
    (efendija server, 11. novembar 2018 16:49)

    # Link komentara

  45. sta ja znam
    Pustis MTV Dance, MTV Hits, VH1 ili VH1 Classic za dobru stranu muziku (iako MTV Hits zna da pusti i smece). Onaj obican MTV je kancer.
     (Jaran, 11. novembar 2018 16:47)

    # Link komentara

  46. То је само симптом, не узрок. 

    Узрок је то што ви не умете сами да васпитате своју децу.
    (Унклија, 11. novembar 2018 13:52)

    Evo ja sam 1994. godište. Osetio sam početak interneta, društvenih mreža i tone informacija nadohvat ruke u najmlađim godinama ali roditelji me nijednog trenutka nisu vaspitavali u tom smeru da naučim kulturološku razliku između Meše Selimovića i Raste, a ja opet to znam.

    Nisu telefoni srž problema, niti YouTube. YouTube može biti najkorisnija stvar na svetu ako se koristi na pravi način. Ali roditeljima je uvek lakše staviti klincu tablet u šake znajući da će biti miran, a i oni neće imati obaveza oko deteta. Nema gore stvari od toga. Zamislite tu bombu informacija kojoj dete može da pristupi.
     (student, 11. novembar 2018 16:47)

    # Link komentara

  47. ITT (u komentarima):

    ljudi koji nemaju veze s muzikom (ne bave se, nisu kriticari, niti se razumeju u muziku dovoljno, time im je najveci argument da se koristi autotune i elektronika; ta tehnologija postoji vec nekoliko decenija);

    ljudi koji uporedjuju muziku s politikom (nacizmom) i raznim oblastima ne vezane za politiku;

    ljudi koji su odrasli na ex yu rocku (koji ima jednako primitivne tekstove kao i pomenuti danasnji hitovi);

    vise necu da ulazim na komentare b92, blic i ostalo, jer sve vise gubim nadu u Srbe i nasu zemlju. Svi ste prepemetni, i u sve se razumete.
    (sramotameje, 11. novembar 2018 16:39)

    # Link komentara

  48. ..."divna, primamljiva...". Pa nije ni čudo šta sve prolazi kod nas kad je jedino sporna tema a ne ukus i estetika. Običan autotjuning što bi rekao Negrutin. Đubre, krš, to i nije muzika.
     (Lažne vesti, 11. novembar 2018 16:36)

    # Link komentara

  49. Grand je opera za idjtv. Al stvarno pesme su glupe i dosadne :)
    Na stranu što naši dziberi nisu justin biberi pa im ne stoji njegov stajling. Komedija totalna, a ubedjen sam da tinejdžeri to baš ne slušaju nego neko to tripuju.
    Mislim ono slušaju Al da prodje kroz usi. Kad nešto slušaju sa namerom sigurno nisu te nebuloze.
     (igor, 11. novembar 2018 16:36)

    # Link komentara

  50. Samo Djani bajo moj. No Djani no party
     (Marko, 11. novembar 2018 16:28)

    # Link komentara

  51. plaćaju preglede i onda ispada kao da ih je pola Evrope preslušalo... Batalite me te priče.
     (bgd, 11. novembar 2018 16:16)

    # Link komentara

  52. Nekad je bio kriv rok pa onda metal, posle toga rep... Samo roditelji nikad nisu krivi, zanimljivo... Obožavam ove zabrinute majke koje se pred svima hvale kad im potomak završi fakultet, nađe posao itd, a krive sve druge osim sebe kad taj isti potomak dobije krivičnu prijavu zbog pijanstva, droge itd...Ma da, kriva je muzika, to nam kvari omladinu..
    (Slayer!!!!, 11. novembar 2018 16:14)

    # Link komentara

  53. Nikada muzika nije usmeravala narod, vec je uvek bila produkt stanja u narodu. Jednostavno je, pravi se ona muzika koja se najbolje prodaje. Ovo nikada i nije bila nacija SMAK-a i Pink Flojda, vec posela.
    (sofronije, 11. novembar 2018 16:12)

    # Link komentara

  54. Ma ovako je u mnogim zemljama,
    znam jezike pa poslusam sta se peva i u Nemackoj, u Francuskoj i ovde u Severnoj Americi,
    sve te pesme nekako kao da dolaze iz iste kuhinje, jedna te ista prica, droga, ribe, sex, kriminal, lova, lude zurke, vrele plaze, brza kola....
    Prodaju deci fantaziju i bogate se od toga.
    Pricajte i vaspitavajte svoje klince, budite u njihovim zivotima, gradite poverenje sa njima i onda ce znati da prave razliku izmedju baljezganja po pesmama i pravih stvari u zivotu.

    Vremenom ce sami otkriti i neke druge muzicare koji nisu mainstream i koji zaista imaju sta da kazu...
     (Ivica Toronto ex Vozdovac, 11. novembar 2018 16:10)

    # Link komentara

  55. Muzika u svetu ne samo kod nas je u poslednjih 30ak g izgubila drustveni znacaj i proizvodi se samo djubre bez ikakve vrednosti. Mladima je danas ona vise buka u uvetu tek da nesto drnda. A ko je kriv za to? Pa recimo, ova mama nije nista bolja kad kaze da joj muzika super a samo te reci su problem. Ovo je seljacka nacija i folk muzika ce uvek biti najpopularnija svidjalo se to nekome ili ne.
    (Mladen, 11. novembar 2018 16:04)

    # Link komentara

  56. Ovo danas je neki hibrid, turbo-folka, regetona, popa, hip-hopa...užas živi.
    Muzika koja nema nikakvu vrednost tekstovi glupi i jeftini.
    Čak je ova nova muzika 5x gora od grand show-a onog od pre 15 godina. Uvek može gore.
     (aa, 11. novembar 2018 15:38)

    # Link komentara

  57. Idiotska muzika je za idiote!
     (Milos Ignjatovic, 11. novembar 2018 15:37)

    # Link komentara

  58. Si su krivi! Muzika, skolstvo i drzava. Samo roditelji cija maloletna deca idu na splavove do 5-6 ujutru nisu.
    A licemerna prva televizija ih propagira do besvesti i sad se cudi sto ih slusaju. Sto ne napravite emisiju o mladim rok bendovima? Gde ce biti predstavljeni bez ulizivanja nekom metuzalemu ili vlasniku kluba? Eto, ima neki bend x iz tog i tog grada i imaju neke svoje pesme. Poslusajte. Mislite da ne bi bilo klinaca koji bi mozda hteli d a vide to?
     (Pera85, 11. novembar 2018 15:29)

    # Link komentara

  59. Sto bi stariji komsija rekao Dzala i braca
    (cccc, 11. novembar 2018 15:27)

    # Link komentara

  60. Ovo je muzika po principu "tuc-tuc" niti razaznaješ šta pevaju, niti od preterane elektronike uopšte čujem muziku, već samo nekakav modifikovani glas. To je muzika za široke narodne mase, bez kvaliteta, pevači koji su vrlo diskutabilnog ili čak bez ikakvih vokalnih sposobnosti. Dotična Berović je bila u jednoj od emisija na TV Prva, uživo je pevala, ono je blagi očaj ali eto tehnologija je napredovala, da bukvalno izmenjaš glas i sad imamo hiperinflaciju pevača i pevaljki. A što se tiče omladine, pa ja sam mlad, ali to vam je generalno u celom svetu, plastične pozadine pevaljke kojima tresu, pogledajte samo pojedine Američke pevačice na šta liče i kakav publicitet imaju. Generalno već 20 godina je umetnost, kultura, muzika u strmoglavom padu, i nikada se više nije gledalo na profit i zaradu i nikada se više nije tako lako moglo prodati đubre nego danas. Za kvalitet se ipak treba pomučiti da se nađe od ovolikih falševa, ja recimo nisam nikada čuo za Doli Parton dok nekako nisam nabasao na nju i odmah sam narezao na CD. Muzički svet je ogroman plivajte dok ne nađete kvalitet koji vam odgovara.
    (BoltonBastard, 11. novembar 2018 15:21)

    # Link komentara

  61. Ovo su plaćeni pregledi. Nema sile da imaju više pregleda od nekih svetskih zvezda.
     (dex, 11. novembar 2018 15:20)

    # Link komentara

  62. @Klaxon a travari svi fini pa se ne alkoholisu, manite me tih prica.
     (Milan, 11. novembar 2018 15:20)

    # Link komentara

  63. pa mame i tate im daju pare da idu na te koncerte i slusaju takvu muziku ako se to moze nazvati muzika. Strasno kakve se mutirane 90 vratile u Srbiju. Bice ovo gore samo lagano.
     (minus 13 napolju, 11. novembar 2018 15:17)

    # Link komentara

  64. Turbo-narodnjačka seljanerija, primitivizam, splavarenje, seljakluk i ruralni porivi,oj ha idemo! Ono što slušam ja i ljudi oko mene:

    In Flames,Kalmah, Bloodbound,Before The Dawn,Within Temptaion, Nightwish,Arch Enemy,Iron Maiden,Subliminal Fear,Dark Oath,Feud,EKV,Van Gogh,Sevdah Baby,BS,Ničim Izazvan,Vatra,DJ Tijesto,Armin van Biuren, Schiller,DJ Snake,Roger Sanchez itd.,itd....
     (Arch Enemy, 11. novembar 2018 15:13)

    # Link komentara

  65. Pesme su glupe, ali oslikavaju svet oko nas neki geto svet u kome zivi ova zemlja trideset godina.
     (Marijana, 11. novembar 2018 15:07)

    # Link komentara

  66. Celajte, a kako to da sme alkohol i duvan da se konzumira a marihuana (biljka koju daje priroda) ne sme?? Zasto je pusenje duvana dozvoljeno a pusenje marihuane ne? Jedna buksna se zvezkne dva-tri puta nedeljno i to je podelis sa drugarima, a cigara popusis 20 dnevno!? Ajde razmislite sta je tu stetnije. Naravno, ne treba sedati za volan kad se pukne buksna, ali verujte, daleko ste nemocniji za voznju kad pijete alkohol...
    (Klaxon, 11. novembar 2018 14:43)

    Ajde bre prekinite da smarate sa marihuanom. Da ste jednom videli isparanoisane duvace, promenili bi misljenje o toj zdravoj biljci.
     (NbgDeki, 11. novembar 2018 15:05)

    # Link komentara

  67. Buba Koreli hahahahaha!! Kakav idiotizam.
     (ls, 11. novembar 2018 15:03)

    # Link komentara

  68. E moj Galebe...to sto je ta 'muzika' posledica, ne znaci da treba javno da se propagira. Po toj logici, ti kad dobijes polnu bolest, ne treba da je lecis jer je ona samo posledica sexa? I uzroci i posledice treba da se lece, s tim sto je lakse leciti posledice, a mi kao drustvo ne radimo ni to. A verujem da ce jedan deo mladih bas zbog ovakvih tekstova i uci u svet droge. Mozda je to minoran broj ali zasto i to da se desi kad ne mora? Ja cak mislim da u tekstovima tih 'pesama' ima elemenata krivicnog dela(podstrekivanje) sto bi bilo sasvim dovoljno da se ovakve numere trajno skinu sa yt i TV kanala. Ne mozemo ovo da smatramo normalnim i ne preduzimamo nista pod parolom 'to je samo posledica drustva u kom se nalazimo' posebno zato sto su poznati slucajevi i kada je muzika menjala drustvo. I ovo pisem ne kao neki zabrinuti, konzervativni roditelj, vec kao konzument droga i ljubitelj istih. Vec je i nama narkomanima dosta nafuranih klinaca, Jale Brata, Bube Korelija i slicnog polusveta koji danas predstavljaju uzor za tinejdzere. Nekada su u muzici konzumenti droga bile sve same face kao Morison, Dzeger i Ejmi koji su iza sebe ostavili muzicka remek dela, doneli odredjeni kvalitet i menjali drustvo na bolje, a sad je to najobicnijije smece od ljudi od koga nista pametno ne moze da se cuje. Potpuni pad standarda. E to je problem moj Galebe.
     (NN, 11. novembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  69. Da li broj pregleda ovih spotova odražava realno stanja? Po brojevima izgleda da neki domaći muzičari, koji nemaju internacionalnu karijeru, imaju više pregleda nego neke alternativne grupe koje su kultne i slušaju se u celom svetu. Pojedine pesme komercijalnih Kings of Leon, The Killers, Foo Fighters imaju manje pregleda od ove domaćice, a tek Radiohead, Beck, ...

    Slažem se s Galebom, to kakva je muzika odražava kakvo je društvo. Većina mladih nam je upravo kao i ova muzika - vulgarni, površni, opsednuti materajalnim, arogantni, neobrazovani, zatucani.
    (Nina, 11. novembar 2018 14:56)

    # Link komentara

  70. nista gore od drogiranih seljaka,katastrofa.
    (dejan, 11. novembar 2018 14:54)

    # Link komentara

  71. Ne okrećimo glavu, mnogo je droge na ulica, klinci na sve strane pričaju o tome. Roditelji će morati preuzeti najveću odgovornost i raditi više sa decom.
     (Voša, 11. novembar 2018 14:52)

    # Link komentara

  72. Nekada su te teme bile rezervisane za alternativnu muziku, koju je slušala manja grupa ljudi i nije bila tako široko dostupna. (pre masovne pojave brzog interneta). Mejnstrim je bio vezan za narodnjake/zabavnu muziku, daleko dostupniju na TV-u, sa nekim kvazi ljubavnim temama, koje su i tada zvučale, a i sada zvuče smešno. Danas, ono što bi se nazvalo popularnom muzikom, nije više ni turbo folk, nego nekakakav miks trepa/folka/elektronike(naravno užasan), sa tekstovima koji apostrofiraju neki brz život, ludnicu, pare, kola itd... Nekako je adresirana na ljude koji su se ranije uz narodnjake i alkohol provodili. Nije da se takva tematika nije spominjala kroz rep, rok, metal, samo su slušaoci ipak razumnije doživljavali takve teksktove koji su daleko kvalitetnije napisani. A, suština nije bila samo provod. Nekako mi se čini da je to i posledica ovih nesrećnih smrti klinaca tokom ove godine od droge - Pre par godina su slušali Jami i pili po 5 rakija, danas slušaku tehno i uzimaju po 5 eksera za veče ili ko zna čega... Nisu edukovani nažalost, niti pripadaju tom fazonu, samo prate užasno ružan trend koji plasiraju novopečeni treperi/reperke/denseri i uzimaju ogromne pare za to. Nije da generalizujem, ali mi se čini da je takva neka situacija nastala, možda grešim.
     (Brenki, 11. novembar 2018 14:52)

    # Link komentara

  73. Moj sin slusa Lil Pumpa i ja sa njim!
     (VENOM, 11. novembar 2018 14:45)

    # Link komentara

  74. Celajte, a kako to da sme alkohol i duvan da se konzumira a marihuana (biljka koju daje priroda) ne sme?? Zasto je pusenje duvana dozvoljeno a pusenje marihuane ne? Jedna buksna se zvezkne dva-tri puta nedeljno i to je podelis sa drugarima, a cigara popusis 20 dnevno!? Ajde razmislite sta je tu stetnije. Naravno, ne treba sedati za volan kad se pukne buksna, ali verujte, daleko ste nemocniji za voznju kad pijete alkohol...
     (Klaxon, 11. novembar 2018 14:43)

    # Link komentara

  75. Bela panamera je auto.
     (Sid, 11. novembar 2018 14:39)

    # Link komentara

  76. Ovo mi izgleda kao muzika za retardirane. Mada ovo sa muzikom nema dodirnih tacaka.
    (IDJ, 11. novembar 2018 14:38)

    # Link komentara

  77. samo kopiraju svet, prate trendove, nista originalno
    ne razlikujemo se toliko od ostatka sveta
    pogledajte samo mtv na sta danas lici...
    (sta ja znam, 11. novembar 2018 14:38)

    # Link komentara

  78. Porodica je jedini lek! Pričajte sa svojom decom, ako ste iole normalni!
     (zliZo, 11. novembar 2018 14:35)

    # Link komentara

  79. Agalloch "not unlike the waves"
     (Arcades, 11. novembar 2018 14:32)

    # Link komentara

  80. Dobar pokusaj da se neuspeh svali na medije ali ipak se dete vaspitava u porodici. Veci problem od ovih pesama je sto mame napucuju usta i sto tate bez skrivanja zevaju kad prodje mladja devojka u minicu...
     (Tzar, 11. novembar 2018 14:27)

    # Link komentara

  81. [link]
    (Dragan, 11. novembar 2018 14:23)

    # Link komentara

  82. Slusaju zvukove demokratije i kapitalizma ..znaci 99% "zestoki momci" ,alkohol,droga,skupa kola ,lake devojke,prebijanjima koje pevaju ljudi koji ne znaju da pevaju ali naravno sve provuceno kroz auto tune..70tih i 80tih pevano o ljubavi ali to vise ne postoji i naravno da o tome niko nece da peva vise.
    Kaze muzika divna ...nemam komentar na to,
    (Dzoni, 11. novembar 2018 14:22)

    # Link komentara

  83. Slušajte danasnje hitove(bilo domace ili strane) i uporedite ih sa recimo sa pesmama Queen-a . Razlika u kvalitetu texta,melodije ,kao nebo i zemlja...zato i ne slusam sadasnje domace hitice
     (Objavite mi komentar, 11. novembar 2018 14:21)

    # Link komentara

  84. Ovde imamo 10% muzike + 90% narko/mafijaske propagande. Ovo i ne zasluzuje da se naziva muzikom. Vise video snimak laznog stila zivota sa nekom tuc-tuc podlogom. Sve u svemu iritirajuca gomila lazi i propagande.
    (Xli, 11. novembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  85. Pod jedan, broj pregleda je *nerealno* prenapumpan za sve ove "muzičare", čije ste "numere" spomenuli.

    Koja bre Maja Berović i Buba Koreli sa desetinama miliona pregleda?!? U pitanju su KUPLJENI pregledi i lajkovi. Prostim googlanjem možete naći ponude da vam za sitne pare neka specijalizovana skripta (koju je neko napravio i održava, pa je naplaćuje) generiše desetine i stotine hiljada pregleda. Stvar je u tome da kada vas YouTube provali da naduvavate preglede, prvo vas upozore, a onda vam ukinu nalog. Naravno, ako se to i desi, ovi naši "umetnici" otvore drugi, pa ponovo isto. I tako u nedogled, dok ne budu zaboravljeni (a budu zaboravljeni jako brzo).

    Pod dva, gro pop muzike danas čini nekvalitetni i sklepani elektronski šit, sa besmislenim i/ili prostačkim tekstovima. Niti ti izvođači imaju šta da kažu svojom "muzikom" ili "pevanjem", niti, na kraju krajeva, to uopšte pokušavaju. Pa zapitajte se zašto su im sve "pesme" i spotovi na istu foru i zašto su prepune famoznog auto tune-a. Odgovor: Sve je na šablon i ne znaju da otpevaju dva tona kako treba, niti razlikuju gitaru od klavira, jer se u slučajevima kojekakvih Đuseva, Buba Korelija i sličnih NE RADI o muzičarima, već zabavljačima. E sad, koji to oni (polu)svet zabavljaju, time neka se bave sociolozi...
    (Đole, 11. novembar 2018 14:14)

    # Link komentara

  86. Ne samo da nemaju ukusa za muziku , nego je većina mladih danas ravnodušna, bez strasti, apatična ali puna sebe i kompleksa.
    Sa telefonom u ruci misle da je ceo svet njihov, a taj svet je izvan njih, tamo negde napolju, i ima svoja pravila i čeka na naše greške, slabosti, krhkost...
    Wi-Fi deca, bezična generacija, daleka i od sebe i od sveta..
    Prst na čelo roditelji i setite se da vaša deca u vama trebaju Oca i Majku, a ne ortaka i drugaricu..
    (SimkE85, 11. novembar 2018 14:12)

    # Link komentara

  87. Hvala roditeljima sto su slusali pravu muziku, negovali prave sisteme vrednosti i obezbedili nam zemlju snova.

    Tinejdzeri
    (vendeta, 11. novembar 2018 14:10)

    # Link komentara

  88. Ma koliko cenio Galeba, ne slažem se s njim ovde jer se u ovim pesmama glorifikuje droga i skoro nikad nije predstavljena u negativnoj konotaciji. Zato je to kancer koji se širi i na omladinu koja nikakav kontakt nije imala s tim do sada jer im se predstavlja kao nešto dobro.

    Zapamtite, tačno je da vaspitanje kreće iz kuće, ali je i utacaj društva ogroman.
     (duki, 11. novembar 2018 14:07)

    # Link komentara

  89. Nece se deca drogirati zbog ovih pesama, nego zato sto je droga lako dostupa i ima je svuda, a za to je kriv neko drugi...

    Galeb je lepo objasnio, ova muzika oslikava drustvo, sve ovo sto slusate u pesmama imate po novinama...
     (Ja, 11. novembar 2018 14:07)

    # Link komentara

  90. ..pogledajte spotove Raste, u svakom drži džoint, u jednom čak bira hedove, lomi skank..o tekstovima da ne pričam.
    Ali, mislim da je ipak porodica ta koja decu vaspitava i upozorava na ove stvari.
    Dosta nas je bilo u prilici da proba sve i svašta, i nismo..iako sam slušao razne žanrove s ne baš lepim tekstovima.
     (..inferno.., 11. novembar 2018 14:03)

    # Link komentara

  91. Poraz društva... I kako posle da mi bude žao mladih koji izgube živote zbog droge? Naravno da nije.
    (AzurLane, 11. novembar 2018 14:00)

    # Link komentara

  92. Pa nije to samo problem kod nas, prezvakani, lako svarljivi pop s primesama rapa, turbo folka, elektronike (u zavisnosti od lokalnih afiniteta) i propracen estetikom filmova za odrasle je svuda u vrhu slusanosti. Ali srecom ima i kvalitetne muzike, medjutim treba se potruditi, traziti, uciti, i izgradjivati svoj ukus a ne gutati sve sto vam se servira. Nek slusa sta ko hoce, ako neko nema smisao za lepo i kvalitetno dzaba mu pricati. Ne bacaju se biseri pred svinje, a publike za ovu vrstu "muzike" ce bar na ovim prostorima uvek biti. Uostalom, dobro da postoje ovakvi izvodjaci, pa kad na postavljeno pitanje "Koju muziku slusas?" odrasla osoba nabroji neke od ovih kreatura, lepo odmah znam da pricam s covekom ogranicenih intelektualnih sposobnosti.
    (anjica, 11. novembar 2018 13:58)

    # Link komentara

  93. tacno, slika realnosti i drustva - dno dna !
     (Realno, 11. novembar 2018 13:57)

    # Link komentara

  94. Kaže Galeb "ova muzika ništa ne propagira, samo predstavlja stvari kakve jesu". Ok, po toj logici, ni Nacisti nisu ništa propagirali, samo su predstavljali stvari kakve jesu. Srami se čoveče.
    (aleksa, 11. novembar 2018 13:57)

    # Link komentara

  95. Videti u recniku pod Darko Lazic
     (NbgDeki, 11. novembar 2018 13:56)

    # Link komentara

  96. Sa druge strane, Galeb Nikačević, jedan od urednika iz Vajsa smatra da ova muzika nije otrovna, već da realno oslikava stanje u našem društvu.

    Au kakva zamena teza, sta bre nije otrovna, naravno da oslikava nase drustvo, ali to znaci da je pozitivna, boze kakav primerak... Sve sto ne valja sa zapada i istoka smo pokupili, al sve sto valja pocistili...
    (lol, 11. novembar 2018 13:55)

    # Link komentara

  97. Da su tekstovi katastrofalni to je istina,ali taj IDJ fazon muzike se primio kod nas i očigledno ima izuzetno mnogo publike,pa sad svi hoće da guraju taj fazon.Nije ta muzika sama po sebi problem,više je odraz društva u kom živimo i to je jedan mnogo veći problem od tekstova koje izvode ovi "estradni umetnici".Jednostavno,kod nas to glorifikovanje kriminala nije počelo ni sa Majom ni sa Jalom nego mnogo ranije,oni samo koriste te teme droga,mafija,klabing i tako dalje.
     (EnaE, 11. novembar 2018 13:54)

    # Link komentara

  98. Nevidjena gomila sr@nja.
     (pantic, 11. novembar 2018 13:52)

    # Link komentara

  99. То је само симптом, не узрок.

    Узрок је то што ви не умете сами да васпитате своју децу.
     (Унклија, 11. novembar 2018 13:52)

    # Link komentara

  100. Sto znaci da smo i za buducnost otisli u k...
     (Lj, 11. novembar 2018 13:51)

    # Link komentara

  101. Labud je to magistrirao.
     (Labud, 11. novembar 2018 13:50)

    # Link komentara

  102. slusaju s*anja
    (brandt, 11. novembar 2018 13:49)

    # Link komentara