1. Ja bih samo voleo da mi vi lepo i argumentovano objasnite zašto rep nije muzika. Kad već toliko to pominjete dajte onda da čujemo i zašto.
    (Oki, 17. septembar 2018 22:08)

    # Link komentara

  2. @Iva Jovanovic, 16. septembar 2018 14:34
    kakav čist primer “kiselog groždja”! Neznam kakva mu je muzika ali izvesno znam da je sjajan glumac a i frajer!

    Какво кисело грожђе, о чему причаш? Верујем да ни сама не знаш шта то значи. Та изрека се користи у скроз другом контексту. Али пошто веома слабо конташ ствари, да покушам да ти објасним: он је низак, ситан, и као такав никако не може бити добар фрајер, већ само лик просечног изгледа. Ако се он као такав теби свиђа, то је сасвим ОК, али далеко од тога да је он објективно добар фрајер. Капираш? Друга ствар, кажеш "извесно знам". Шта то значи? Шта ти извесно знаш? Видела си га у пар филмова и серија и то је као то? Једно питање: да ли си га видела уживо? Не? Тако сам и мислио. Толико о извесности.
    (Владимир, 17. septembar 2018 01:07)

    # Link komentara

  3. @Vladimir - kakav čist primer “kiselog groždja”! Neznam kakva mu je muzika ali izvesno znam da je sjajan glumac a i frajer!
    (Iva Jovanovic, 16. septembar 2018 14:34)

    # Link komentara

  4. Picipevac... Cuj, on muzicar... Hahhahahhahah
    (Dejan, 15. septembar 2018 13:01)

    # Link komentara

  5. Пренизак је, кратак... Овај малиша је једноставно само исфорсиран од стране британских медија и америчких блокбастера у покушају, осредњи глумац и набеђени фрајер... Тја.
    (Владимир, 15. septembar 2018 11:19)

    # Link komentara

  6. Uvek kad ga vidim, podsetim se zašto sam gej. Moj tip u potpunosti.
    (Ognjen, 14. septembar 2018 20:35)

    Da si stvarno gej ne bi ti trebalo podsecanje. Ovako si samo dao svima do znanja da si gej zato sto je to u modi a u stvari volis zensko.
    (asdf, 15. septembar 2018 08:29)

    # Link komentara

  7. Zgodan dasica.
     (Boki, 15. septembar 2018 08:00)

    # Link komentara

  8. Sta kazes ? Veliki glumac , repovao u mladosti pa ce sad da se "vrati muzici" Nit je rep muzika nit je on poznati muzicar... Ajd da je covek gitarista, bubnjar ili ne daj boze violoncelista, pijanista pa da kazes , vraca se muzici... Nego ripa po nekoj sceni , mlati rukama i kao slaze neke protestne rime... Koja s.r.cina
    (Dusan L, 15. septembar 2018 02:17)

    # Link komentara

  9. Pa nije se vratio muzici, jer rap nije muzika nego mucenje
     (herzeg, 15. septembar 2018 01:39)

    # Link komentara

  10. @ Ognjen - Evo ja nisam gej ali te razumem
    (dex, 14. septembar 2018 23:27)

    # Link komentara

  11. #Ognjen
    ...I ja zašto sam strejt. Moj tip u potpunosti ;)
     (Gala, 14. septembar 2018 23:11)

    # Link komentara

  12. @kwant

    Bukvalno za 5 sekundi mozes da saznas da je rodjen u Londonu.
     (Blek, 14. septembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  13. Tom Hardi je australijski glumac.
     (kwant, 14. septembar 2018 21:21)

    # Link komentara

  14. opiceni alfi solomons
    (Ivana, 14. septembar 2018 21:14)

    # Link komentara

  15. Bas muskarac!
     (anica, 14. septembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  16. pobra
     (realno, 14. septembar 2018 20:36)

    # Link komentara

  17. Uvek kad ga vidim, podsetim se zašto sam gej. Moj tip u potpunosti.
    (Ognjen, 14. septembar 2018 20:35)