1. Filmovi Zivka Nikolica su zaista pomalo cudni. Na prvo gledanje izazivaju kontroverzne utiske. Film mu obicno krece kao sasvim solidna drama, ali kao da reziser ne moze da odrzi ozbiljnost, i tada se drama pretvara u komediju, a kasnije komedija u tragediju. Medjutim, kako vreme prolazi, tako se sve u njegovim filmovima namesta samo od sebe. Kao dobro vino, njegovi filmovi postepeno zriju i posle par godina izgledaju sve bolje i bolje. Cudo nevidjeno.
     (chombe, 31. maj 2018 20:46)

    # Link komentara

  2. Apsolutno tacno opisuje Crnu Goru i njen mentalitet. Mentalitet Srbijanaca je opisan u u drugim filmovima tipa Skupljaci Perija...
    (Vancouver, 30. maj 2018 21:39)

    # Link komentara

    Smarate sa timjm "Srbijanac". Necete nikoga uvrediti. Shvatite. Pozdrav. O poredjenju srpske kulture sa mentalitetom iz filma Skupljaci perja da ne pisem.
    (Sasa, 31. maj 2018 11:04)

    # Link komentara

  3. Apsolutno tacno opisuje Crnu Goru i njen mentalitet. Mentalitet Srbijanaca je opisan u u drugim filmovima tipa Skupljaci Perija...
    (Vancouver, 30. maj 2018 21:39)

    A mentalitet gastarbajtera?
     (prazilook, 31. maj 2018 08:56)

    # Link komentara

  4. Sjajno!
    (Miki, 31. maj 2018 08:42)

    # Link komentara

  5. Виђу ... у сламном шеширу!?!
     (Кратковиди магарац, 31. maj 2018 08:12)

    # Link komentara

  6. @Vancouver
    Skupljači perija?
    Vot d fak iz "perija"?
    Kao oružije, kao neimaština? Taj rad?
     (Perije, 31. maj 2018 07:05)

    # Link komentara

  7. Film je fenomenalan i baš ta scena kada nose stojadina je meni među najboljima
    (darklord, 31. maj 2018 00:38)

    # Link komentara

  8. Legendarni film i humor! A tek kum Žoržo i njegov naturizam... xaxaxaxa
     (Inspektor torentte?, 30. maj 2018 23:39)

    # Link komentara

  9. Gledao sam ga 100 puta, a sa istim žarom mogu još 1000! Sjajan film!
     (slonče, 30. maj 2018 23:03)

    # Link komentara

  10. Apsolutno tacno opisuje Crnu Goru i njen mentalitet. Mentalitet Srbijanaca je opisan u u drugim filmovima tipa Skupljaci Perija...
    (Vancouver, 30. maj 2018 21:39)

    # Link komentara

  11. scena kada trcecim korakom uz planinu ljudi nose stojadina, a Zorzo im drzi ritam.
     (manijak, 30. maj 2018 21:31)

    # Link komentara

  12. Maestralno dosadan film. Klasični crnogorski horor.
    (Ma daaa, 30. maj 2018 15:28)

    # Link komentara

  13. Hm... recimo, meni se taj film nije dopao nimalo. A gledao sam ga kad se pojavio. Iako glumci isticu na nisu zeleli da karikiraju, meni je sve to delovalo kao preterana i neprimerena karikatura, koja vise reflektuje rediteljevu fantaziju nego realni svet. I sad, nakon 30 godina, kad se setim tog filma, meni bude neprijatno. Istina, ja ne poznajem Crnu Goru, i mozda u tom kontekstu takav film ima nekog smisla.
    (Mile, 30. maj 2018 12:56)

    Da Mile....Vi ne poznajete Crnu Goru definitivno...
    (Lepota Poroka, 30. maj 2018 14:56)

    # Link komentara

  14. Sjajan film. Jedan od najboljih, i vremena SFRJ.
     (Smuleco, 30. maj 2018 14:35)

    # Link komentara

  15. @Kula Izuzetan komentar. Nekada su se glumci bavili isključivo svojim poslom tj. zanatom bez samozaljubljenosti i egocentrizma. Trendovi su počeli da se menjaju nekih `80ih do danas kada na red stupaju “Sergejevci”. Zbog takvih jedna apsolutna ljudska i glumačka gromada Pavle Vuisić, nikada nije davao intervjue niti smatrao sebe ponosnim glumcem. Pera Božović, Danilo, Pavle, Zoki, Bata Stojković, Čkalja, sve su to tihe i skromne zanatlije kojih nažalost više neće biti. Društvo i sistem traže one koje će da te uče šta da jedeš, oblačiš, slušaš i posebno za koga da glasaš. Gluma je to u stvari najmanje važna.
     (jako i do samog kraja, 30. maj 2018 14:30)

    # Link komentara

  16. "Je li ovo ona od juce?"
    - "Ne tata."
    "E s' kakvim medjedom u kuci zivot prodje kukala mi majka!" EPSKI!
     (YIFY, 30. maj 2018 14:15)

    # Link komentara

  17. У годинама које су уследиле:
    Жорж - председник Општинског одбора ДПС Улцињ
    Милада - председница Форума жена Савеза реформских снага Југославије, потом одборница СДП
    Јаглика и Звонце, гласачи Либералног савеза Црне Горе
    Лука, да је поживео - члан Мјесног одбора СНП у Међеђи
    Жоржова жена - активиста Демократског фронта
    Вучко - симпатизер Нове српске демократије
    Јагликин отац - умро од муке кад је ЦГ признала "Косово"
     (Цоа, 30. maj 2018 14:07)

    # Link komentara

  18. Sta ce ti oko? Ko da ces njime nisanit
    (NbgDeki, 30. maj 2018 13:28)

    # Link komentara

  19. @Kula Zmajevica
    današnje vreme formira društvene norme po kojima se rukovode ljudi, uglavnom.
    (zato je sve instant, 30. maj 2018 13:22)

    # Link komentara

  20. "Pričao sam sa Perom i jednom mu kažem: Pero, ja igram noseću ulogu u filmu."

    Hahahaha! Kakvi carevi!
     (Remek delo Zivka, 30. maj 2018 13:21)

    # Link komentara

  21. Hm... recimo, meni se taj film nije dopao nimalo. A gledao sam ga kad se pojavio. Iako glumci isticu na nisu zeleli da karikiraju, meni je sve to delovalo kao preterana i neprimerena karikatura, koja vise reflektuje rediteljevu fantaziju nego realni svet. I sad, nakon 30 godina, kad se setim tog filma, meni bude neprijatno. Istina, ja ne poznajem Crnu Goru, i mozda u tom kontekstu takav film ima nekog smisla.
    (Mile, 30. maj 2018 12:56)

    # Link komentara

  22. Eh Petre, Petre..samo je falila Savina Gersak, pa da bude sve potaman.Znam, i ti se slazes:-)
    (sa strane, 30. maj 2018 12:44)

    # Link komentara

  23. nije lepota nego ljepota poroka
     (prva ljubav, 30. maj 2018 12:27)

    # Link komentara

  24. jedan od najboljih, ako ne i najbolji.
     (lidija, 30. maj 2018 12:25)

    # Link komentara

  25. S kakvim mi medjedom u kuci zivot prodje, kukala mi majka.
    (Bogoje Panajotovic, 30. maj 2018 12:01)

    # Link komentara

  26. Fantastičan film o mentalitetu žitelja Crne Gore, a i šire, naravno.
    (Istina leči...., 30. maj 2018 10:02)

    Ovaj film nema apsolutno nikakve veze sa ovdašnjim mentalitetom i narodnim običajima. Ako misliš da ima ograniči se na svoje selo.
    (fdgfd, 30. maj 2018 11:07)

    # Link komentara

  27. Živko Nikolić nije vrednovan u Jugoslaviji kako treba, tada su vrednovani uglavnom srpski i hrvatski filmovi. Ostali su uzgred. Odlučivala je kritika beogradskih i zagrebačkih novinara i filmadžija. Tu je stradao i Živko Nikolić jer je nastupao sa crnogoskim temama i motivima. Gledali su ga sa potcenjivanjem.

    Loše je prošao i Živkov film "Beštije". Remek delo.
    (slobodan petrovic, 30. maj 2018 11:05)

    # Link komentara

  28. legendarno FILMSKO(filmsko supervelikim slovima!) ostvarenje majstora ex-Yu kinematografije gospodina Živka!....."je li Bogati,jel ovooo ona ista od jutroš?"...."Neee,taatoo,to je neka druga..." ..."Eeee,veljuuu,s kakijem medjeedom ja vijek provedo'!"..hahahahaa! ;-)
     (dovla, 30. maj 2018 10:53)

    # Link komentara

  29. То је извснредан филм за нас, и људе из бивше Југославије. Тај хумор тешко да би ико у свету разумео и доживео приближно нама. Отуда треба бити искрен и рећи да је То ипак филм ограбниченог домета. Није важно колико ће овај мој коментар да добије минуса, треба погледати статистику и она ће дати одговор.
     (Мики, 30. maj 2018 10:49)

    # Link komentara

  30. Ovaj film je bez sumnje u TOP 10 Yu kinematografije.Svi glumci su bili maestralni,narocito Mima Karadzic,kome je to bila uloga karijere!Koliko god danas pokusavao da glumi mafijase,neke zeznute, opasne likove i zavodnike,cinjenica je da su mu najbolje pasovale uloge pogubljenih,zbunjenih,naivnih i neinteligentnih ljudi...To je neka vrsta prokletstva,maestralno odradite ulogu koju mrzite i jos vas pamte po tome :)
    Steta i za Bozovica,sjajan glumac ali Bog zna koliko je uloga izgubio zbog svoje prekomjerne tjeslesne tezine...
    (Samo kazem, 30. maj 2018 10:33)

    # Link komentara

  31. Jedan od mojih omiljenih domacih filmova! Maestralno odigran od cele glumacke ekipe!
    (Dejo, 30. maj 2018 10:23)

    # Link komentara

  32. "A u suštini svega stoje žena i čovek..."
    Petre Božoviću, i žena je čovek. Kaže se "žena i muškarac".
    Crnogorac si kao i ja, ali žene su ljudi.
    Sjajan film :+)
     (Miki.D., 30. maj 2018 10:17)

    # Link komentara

  33. Genijalan film, pregršt upečatljivih replika i scena. Gledao sam ga nebrojeno puta i kad god ga uhvatim na tv-u opet gledam. :-)
    (#12, 30. maj 2018 10:05)

    # Link komentara

  34. Fantastičan film o mentalitetu žitelja Crne Gore, a i šire, naravno.
    (Istina leči...., 30. maj 2018 10:02)

    # Link komentara

  35. Mira Furlan, ljubav mojih snova.
    (Letač, 30. maj 2018 09:57)

    # Link komentara

  36. da me vidi moja mila majka...
     (neprevaziđeno, 30. maj 2018 09:50)

    # Link komentara

  37. čudo nevidjeno
     (pop, 30. maj 2018 09:50)

    # Link komentara

  38. Fantastican film. Zivko Nikolic je genijalni filmski stvaralac. Talentovan da zivotne slike prenese na film. I pre svega dobar covek. A to je mnogo vaznije od svih snimljenih filmova...

    Danasnji filmski autori uglavnom nemaju nista od onoga sto je posedovao Zivko. Zato su danasnji filmovi bezvredni. I zato se zaborave odmah nakon gledanja.

    Jos nesto. Zivko je uvek bio tih i skroman. Govorio je samo o onome u sta se razume. Danasnji filmski radnici su angazovani, cesto su u medijima, vole o svemu da pametuju, glasni su. A strucnost im nije vrlina. Egoisti. Nista nisu naucili od Zivka. Jos nije kasno za one najmladje.
    (Kula Zmajevica, 30. maj 2018 09:43)

    # Link komentara

  39. Fenomenalan film :D Iako sam bio klinac kad sam ga prvi put odgledao celog (oko 18 godina) ostavio je debeli trag ... Tim pre sto je moja familija iz primorja, konzervativna, ne toliko kao Luka i Jaglika, ali prilicno konzervativna, sto sam toliko vremena provodio po CG primorju kao mali i nagledao se toliko likova poput Djordja i Luke :D Sudar dva sveta. Na zalost, cini se da je Zorzov svet pobedio u svom glamuru, razvrati sa jedne i sustinskoj tuzi i samoci sa druge strane ... Sjajan film ...
    (Prle, 30. maj 2018 09:41)

    # Link komentara

  40. Omladino, ko nije gledao , obavezno da pogleda.
    (Jovica, 30. maj 2018 09:41)

    # Link komentara

  41. film je genijalan! toliko lepote, nevinosti, iskvarenosti, tuge, komedije, stidljivosti i explicitnog ponašanja u jednom filmu.
    (panke92, 30. maj 2018 09:38)

    # Link komentara

  42. Remek delo
     (sudbina moj tata, 30. maj 2018 09:27)

    # Link komentara

  43. Hvala vam glumcine za ovo remek delo kinematografije!
    (Bojan, 30. maj 2018 09:26)

    # Link komentara

  44. Fantastican film.Posle toliko godina,gledamo ga sa uzivanjem zbog vrhunskog scenarija i rezije.Zao mi je,nije ni prvi ni poslednji,sto se sve to desilo sa Z.Nikolicem,supruga Vesna je cesto isticala ogorcenost.Sa velikim razlogom.Po meni,Karadzic je savrsen glumac za sve likove koje je glumio(Oktoberfest,Lepota poroka,Bolji zivot,Djekna...)do rada na serijama gde je producent,reziser.
    Kada se odgledaju ova remek dela YU kinematografije,shvatamo koliko vec 15-20 godina nemamo uspesan scenario,cast izuzecima ali samo do kolena ovakvim ostvarenjima.
    (Klinci, 30. maj 2018 09:26)

    # Link komentara

  45. Remek delo velikog majstora.
     (Gazda Dojkan, 30. maj 2018 09:26)

    # Link komentara

  46. Žoržo moj kum! :)
    (hej mostovi na morači, 30. maj 2018 09:25)

    # Link komentara

  47. Lepota, bivše nam Jugoslavije.
     (Jarić T Živadin, 30. maj 2018 09:23)

    # Link komentara

  48. Odličan tekst. Bravo ?
     (Đed, 30. maj 2018 09:11)

    # Link komentara

  49. Petar Bozovic izdominirao u ulozi kuma
     (fidelio, 30. maj 2018 09:05)

    # Link komentara

  50. Jedan od nasih najboljih filmova.
     (Pera Detlic 2, 30. maj 2018 09:00)