alexa
pre 6 godina
RoboCop 2,je dobar nastavak, a po kritici je slabo prosao.
Petak, 13.04.2018.
08:30
Izvor: B92
pre 6 godina
RoboCop 2,je dobar nastavak, a po kritici je slabo prosao.
pre 6 godina
Izgleda da Tim Vizzo, još nije osmislio nastavak za The Room.
pre 6 godina
@ I mi konja za trku imamo
Nekada je samo fensi govoriti da nastavci ne valjaju. Mi nismo andjeli II i III su dobri, da ne kazem odlicni filmovi. Nikola Pejakovic, kao Dorijan, odigrao je jednu od najboljih komicnih uloga srpske kinematografije.
pre 6 godina
Hangover 3, cak se i ne radi o mamurluku
pre 6 godina
Sve je manje dobrih scenarija. Ideje su presusile. Zbog toga se sve vise ponovo snimaju filmovi koji su vec odavno snimljeni. To je, po meni jos veci zlocin nego stancovanje nastavaka.
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
(vampirbg, 13. april 2018 09:50)
Jesu. To je treš komedija i svaki je vrhunski treš.
pre 6 godina
Kum III. Generalno kada se uporedi sa filmovima sa liste i nije loš ali kada se uzmu 2 prethodna dela, totalno djubre...
pre 6 godina
A ovi ,,prvi'' kao nešto vrijede? Ma, dajte, molim vas..Jedini vrijedni pomena uopšte su Speed, The Sting i najbolji na listi i najbolji Spielbergov, Jaws.
pre 6 godina
Problem sa Gorštakom 2 je što je išao posle 1 koji je po mom skromnom mišljenju jedan od najboljih filmova ikad. Nisu se nadali tolikom uspehu pa su u prvom delu priču završili. Dvojka je suvi prosek, 3 malo bolji, 4 isto prosek, možda čak i lošiji od dvojke. Gorštak može biti samo C. Lambert, niko drugi, a bez Konerija to i nije film.
pre 6 godina
Meni se ne dopada treći deo "Pobesnelog Maksa". Prva dva filma su odlična, treći kao da nema veze s njima. Nisam gledao ovu novu verziju. Slično važi i za filmove o Rambu. Prvi je odličan, a nastavci su loši osim, možda, četvrtog dela.
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
(Miki)
Nije jasno sta si gledao i cega se secas, ali jedno je sigurno - prvi Pink Panter sa Dejvid Nivenom, Klaudiom Kardinale, Robert Vagnerom i ostalom vrhunskom glumackom ekipom je filmski klasik od prve do poslednje scene (da ne pricam o Mansinijevoj muzickoj podlozi) i uz nastavak "Pucanj u tami" je ono cega se ljudi secaju kad se pomene Kluzo. Preostala tri filma su radjena dosta kasnije, a Selers je bio prilicno sumnjicav prema tim projektima, sto zbog toga sto je mislio da je vec sve receno, scenarija koji su bez blama hteli da profitiraju na elementima Bondovih filmova, svojih poodmaklih godina i loseg zdravstvenog stanja. Na kraju, pristao je pre svega zbog postovanja prema Edvardsu s kojim je radio ne samo ne Kluzou (i para koji su mu bili potrebni zbog narusenog zdravlja).
pre 6 godina
pirana 2: letece ubice :)
pre 6 godina
Titanik 2 mora da je na top 5 listi.
pre 6 godina
Uvek su nastavci filmova lošiji, izuzev filmova kao što su Terminator 2 i Kum 2, za koji se može reći da su čak i bolji od originala.Nastavci se snimaju da bi se zaradile pare, i to tako treba prihvatiti.Neki uspeju, neki ne. To je tako!
pre 6 godina
Ubedljivo najveće đubre u istoriji su nastavci Terminatora posle prva dva filma, i Ratovi zvezda posle prva tri.
pre 6 godina
Ima tu još mnoooogo filmova koje niste spomenuli
pre 6 godina
Matrix je trebao da stane posle prvog dela Keanu je oborio sistem, zaustavio metke i to je to. Verovatno najuticajniji (SF) film od 2000. godine dobio je dva mlaka i bespotrebna nastavka, kao da posle posle erotskog filma gledaš kako se glumci tuširaju, jedu, gledaju TV, kuckaju poruke na mobilnom...
pre 6 godina
Da li je realno da nema nijednog od novih terminatora i umri muski?
pre 6 godina
"Zikina zenidba" i nekoliko prethodnih nastavaka! nije mi jasno kako je nekome uopste palo na pamet da snima takav treš kao nastavke onakvih legendarnih filmova!
(bax, 13. april 2018 09:16)
i "svemirci su krivi za sve" i jos neki nastavak cini mi se da je bio, ocaj...
upropastili su "cao inspektore" slicno kao "zikinu dinastiju"
pre 6 godina
Ni drugi deo Blues Brothersa nije baš neko remek delo.
pre 6 godina
sta fali Police Academy u Moskvi? Fenomenalne fore, ismevanja Rusa iz vremena komunizma, valjao sam se od smeha svaki put kad sam gledao na svom starom Betamaxu.
pre 6 godina
policijska akademija
pre 6 godina
Odiseja 2010, kao nastavak kultne Odiseje 2001 ... Sraman pokušaj da posle nečega što je više od filma i umetnosti, što je filozofija, promišljanje i kontemplacija, naprave komercijalno đubre ...
pre 6 godina
Rambo 3, 4, 5...(only fools and horses, 13. april 2018 09:50)
Rambo 3 nije bio loš, a 5. deo ne postoji.
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
(vampirbg, 13. april 2018 09:50
ne znaci... nego je sedmi najgori. Isto kao sto je na listi 4.dio Ralja a i treci je isto los. Po meni 3 primjera kad je nastavak bolji ili bar jednak orginalu su- Terminator 2, Kum 2 i Alien 2.
pre 6 godina
Matriks
pre 6 godina
Jaws posle orginala, Predator 2, Alien 3, Speed 2, Kum 3, Mad Max 3, Starship Troopers posle orginala, Conan 2, Cube posle orginala
pre 6 godina
Exorcist 2
pre 6 godina
Mi nismo anđeli 2
Žao mi para koje sam dao za kartu, bolje da su me odžeparili u autobusu, mada sam zahvalan što me je to dovelo do odluke da ne gledam treći deo za koji su mi neki čiji sud cenim rekli da je i bolje što ga nisam gledao.
pre 6 godina
А "Resident evil"?
pre 6 godina
Od sumraka do svitanja 2,taman kad pomislis da je to najgori nastavak kad ono ima i treci deo koji je jos gori
pre 6 godina
Vrisak 2 i 3... Cek... Ustvari i kec je totalno djubre! :)
pre 6 godina
Sto rece neko dole ima I obrnutih slucaja, prvo sto mi pada na pamet su Terminator 2 I drugi deo John Wick-a
pre 6 godina
The Last Jedi... koji je sahranio ratove zvezda za sva vremena...
pre 6 godina
Konan 2
pre 6 godina
"Mi nismo andjeli" 2, 3. Da se ne zaboravi.
pre 6 godina
Indijana Dzouns 4 i Umri muski 5
pre 6 godina
30 days of night 2
anakonda 2
vampiri 2
pre 6 godina
Lupetaju. Sve su odlicni filmovi.
pre 6 godina
Jurasic Park 2
pre 6 godina
Kako mrzim ove filmske kriticare ovde koji po svemu pljuju i misle da je njihovo misljenje bitno...Sve je subjektivan dozivljaj
pre 6 godina
Steta za Highlander priču, to su bas mogli biti predobri nastavci al jednostavno sve otišlo dovraga.
pre 6 godina
Konan 2
(Jovan, 13. april 2018 11:03)
Inace Konan 1 je blokbaster.
pre 6 godina
Док су радили биоскопи у мањим местима, пар дана након премијере Зоне Замфирове, крцата наша сала, а није да је мала. Сећам се било и стајање. Сви одушевљени. Ми клинци, још код учитељице.
Онда су се биоскопи позатварали и снимљен је наставак, који сам одгледао иако су ми сви причали да је највећи дебакл. Могу да се усагласим. Иначе оне Мале Буде и те форе не сматрам филмовима па их и не убрајам.
Зона 2 апсолутни фаворит ове листе.
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
(cinober, 13. april 2018 08:25)
na tvoju radost a moju zalost ja sam gledao vecinu...
pre 6 godina
Smogovci u domovinskom ratu. Uništiše mi djetinjstvo
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
Takođe, film Serđa Leonea "Za šaku dolara" bi ostao samo interesantan rimejk Kurosavinog "Jodžimba", da nisu usledili sjajni nastavci, "Za dolar više" i "Dobar, loš i zao".
pre 6 godina
Grown Ups, odlicni filmovi. Takodje ne pamtim da sam odgledao los deo Policijske Akademije.
pre 6 godina
higlander mi je baš bio dobar serijal
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
(Miki, 13. april 2018 10:01)
A onda slede dve katastrofe sa Benjinijem i Stiv Martinom.
pre 6 godina
Jedan drugaciji primer,makar meni, Povratak u buducnost, kakva triologija,ne zna se koji deo je bolji....
pre 6 godina
@bax
Zikina zenidba je sklepana nabrzaka, i na slavu prethodnih delova da bi bolesnom Gidri stavili koji dinar u dzep.
pre 6 godina
Mad Max: Fury Road
pre 6 godina
Za vecinu ovih filmova znam, a neke sam i gledao, ali bi bilo koristi za neke od njih napisati kojih filmova su oni nastavak
pre 6 godina
Indijana Džons 4.
pre 6 godina
Home Alone 3. Verovatno ima još filmova koji zaslužuju da budu na listi...ili da je prošire.
pre 6 godina
Star Wars - The Last Jedi, Poslednji džedaj - nešto najgore i najgluplje, bukvalno uništio smisao franšize. Osveta Sita je bolji film, a očajan je.
pre 6 godina
Žikina ženidba
pre 6 godina
Mission to Moscow potpisujem! Ocajan i jeftin 7. deo. Steta zbog onih sest odlicnih.
pre 6 godina
SW epizode 7 i 8, Rogue One, svi Bondovi posle Brosnana.....ima toga još
pre 6 godina
Totalno sam zaboravio da Speed I'ma nastavak, bukvalno se nikad ne bi ni setio filma. jedini na ovoj listi koji sam pogledao, užasan film.
pre 6 godina
Svi nastavci SF legende Alien su neverovatno djubre ......
pre 6 godina
Zanimljivo je da je pola prethodnika ovim filmovima bilo #$&@
pre 6 godina
"Zikina zenidba" i nekoliko prethodnih nastavaka! nije mi jasno kako je nekome uopste palo na pamet da snima takav treš kao nastavke onakvih legendarnih filmova!
pre 6 godina
fast and furious 3, 4, 5, 6 i ne znam jel se pojavio i 7 dio...
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
(cinober, 13. april 2018 08:25)
Bravo. Da nije Gorštaka 2 komentar bi bio identičan. U mom slučaju Gorštak2 gledao sam tri puta: prvi put, poslednji put i nikad više...
Žali Bože izgubljenog vremena...
pre 6 godina
Dan nezavisnosti 2, svi transformersi posle prvog, politicki korektni mocni rendzeri iz prosle godine, brzina 2 apsolutno, ridikove hronike...
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
pre 6 godina
Kum 3 je po meni totalni promasaj.Al Pacino je dobro odglumio ali nije glumio Majk Korleonea vec totalno nekog drugog lika koji usta ne zatvara i nema nikakve slicnosti sa likom iz prva dva filma.Jos oni biskupi i crkve,pape sta su vec.Pa cerka Kopole znaci promasaj za medalju.
pre 6 godina
Nastaval, a ono 5. Deo filma. Jel to znaci da su 3 pre njega bili ok?
pre 6 godina
Ghostbusters?
pre 6 godina
Kum 3
pre 6 godina
A najdosadnina fransiza na svijetu fast and furious???
pre 6 godina
Najgori nastavak ikada je Zona Zamfirova 2! Najgore od svega što sam otišao u bioskop da ga gledam
pre 6 godina
Star Wars The Last Jedi mesto broj 1
pre 6 godina
Poltergeist 2 i 3.
pre 6 godina
Rambo 3, 4, 5... Terminatori 3, 4 (meni se ni drugi deo nije svideo ali se većina ne bi složila). Svi Ratovi Zvezda posle prva 3 dela. Ima tu još puno filmova. A policijska akademija je samo prvi deo valjao, sve ostalo je prežvakavanje istih fora.
pre 6 godina
Whatever you say?
pre 6 godina
Zone Zamfirsko 2
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
pre 6 godina
Po meni dva najgora nastavka: Posetioci 3 i Terminator 3
pre 6 godina
Zoolander 2 - najgori film svih vremena.
Kolicina besmisla je neverovatna.
Posle 10 minuta mi je bilo muka, posle smesan sam sebi sta gledam a na kraju sramota sto nemam snage da izadjem iz sale.
pre 6 godina
Terminator 3 rise of the machines
pre 6 godina
Slazem se za Jaws.
Najvece nebuloze..zena se priseca scena muza sa broda iz prvog dela, a nije ni bila na brodu!!!??
Drugo, ajkula iz prvog dela, je unistena, kome se onda sveti???
i naravno klisei sa replikama scena iz spilbergovog prvenca.
pre 6 godina
a Zikina dinasija?
pre 6 godina
Ima smisla lista. Secam se i Police Academy 6 koji je isto bio losiji od ostalih, bar meni dok sam bio klinac. Highlander 2 je definitivno korak unazad.
pre 6 godina
gde su nastavci fast and furious?
pre 6 godina
Terminator 3 rise of the machines
pre 6 godina
Po meni dva najgora nastavka: Posetioci 3 i Terminator 3
pre 6 godina
Najgori nastavak ikada je Zona Zamfirova 2! Najgore od svega što sam otišao u bioskop da ga gledam
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
pre 6 godina
A najdosadnina fransiza na svijetu fast and furious???
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
(cinober, 13. april 2018 08:25)
na tvoju radost a moju zalost ja sam gledao vecinu...
pre 6 godina
Jedan drugaciji primer,makar meni, Povratak u buducnost, kakva triologija,ne zna se koji deo je bolji....
pre 6 godina
a Zikina dinasija?
pre 6 godina
Home Alone 3. Verovatno ima još filmova koji zaslužuju da budu na listi...ili da je prošire.
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
(Miki, 13. april 2018 10:01)
A onda slede dve katastrofe sa Benjinijem i Stiv Martinom.
pre 6 godina
"Zikina zenidba" i nekoliko prethodnih nastavaka! nije mi jasno kako je nekome uopste palo na pamet da snima takav treš kao nastavke onakvih legendarnih filmova!
pre 6 godina
Zone Zamfirsko 2
pre 6 godina
Dan nezavisnosti 2, svi transformersi posle prvog, politicki korektni mocni rendzeri iz prosle godine, brzina 2 apsolutno, ridikove hronike...
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
Takođe, film Serđa Leonea "Za šaku dolara" bi ostao samo interesantan rimejk Kurosavinog "Jodžimba", da nisu usledili sjajni nastavci, "Za dolar više" i "Dobar, loš i zao".
pre 6 godina
@bax
Zikina zenidba je sklepana nabrzaka, i na slavu prethodnih delova da bi bolesnom Gidri stavili koji dinar u dzep.
pre 6 godina
Indijana Džons 4.
pre 6 godina
Star Wars - The Last Jedi, Poslednji džedaj - nešto najgore i najgluplje, bukvalno uništio smisao franšize. Osveta Sita je bolji film, a očajan je.
pre 6 godina
Kum 3 je po meni totalni promasaj.Al Pacino je dobro odglumio ali nije glumio Majk Korleonea vec totalno nekog drugog lika koji usta ne zatvara i nema nikakve slicnosti sa likom iz prva dva filma.Jos oni biskupi i crkve,pape sta su vec.Pa cerka Kopole znaci promasaj za medalju.
pre 6 godina
gde su nastavci fast and furious?
pre 6 godina
Zoolander 2 - najgori film svih vremena.
Kolicina besmisla je neverovatna.
Posle 10 minuta mi je bilo muka, posle smesan sam sebi sta gledam a na kraju sramota sto nemam snage da izadjem iz sale.
pre 6 godina
Slazem se za Jaws.
Najvece nebuloze..zena se priseca scena muza sa broda iz prvog dela, a nije ni bila na brodu!!!??
Drugo, ajkula iz prvog dela, je unistena, kome se onda sveti???
i naravno klisei sa replikama scena iz spilbergovog prvenca.
pre 6 godina
Indijana Dzouns 4 i Umri muski 5
pre 6 godina
Totalno sam zaboravio da Speed I'ma nastavak, bukvalno se nikad ne bi ni setio filma. jedini na ovoj listi koji sam pogledao, užasan film.
pre 6 godina
fast and furious 3, 4, 5, 6 i ne znam jel se pojavio i 7 dio...
pre 6 godina
Rambo 3, 4, 5... Terminatori 3, 4 (meni se ni drugi deo nije svideo ali se većina ne bi složila). Svi Ratovi Zvezda posle prva 3 dela. Ima tu još puno filmova. A policijska akademija je samo prvi deo valjao, sve ostalo je prežvakavanje istih fora.
pre 6 godina
Mi nismo anđeli 2
Žao mi para koje sam dao za kartu, bolje da su me odžeparili u autobusu, mada sam zahvalan što me je to dovelo do odluke da ne gledam treći deo za koji su mi neki čiji sud cenim rekli da je i bolje što ga nisam gledao.
pre 6 godina
Star Wars The Last Jedi mesto broj 1
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
(cinober, 13. april 2018 08:25)
Bravo. Da nije Gorštaka 2 komentar bi bio identičan. U mom slučaju Gorštak2 gledao sam tri puta: prvi put, poslednji put i nikad više...
Žali Bože izgubljenog vremena...
pre 6 godina
Žikina ženidba
pre 6 godina
Ghostbusters?
pre 6 godina
"Zikina zenidba" i nekoliko prethodnih nastavaka! nije mi jasno kako je nekome uopste palo na pamet da snima takav treš kao nastavke onakvih legendarnih filmova!
(bax, 13. april 2018 09:16)
i "svemirci su krivi za sve" i jos neki nastavak cini mi se da je bio, ocaj...
upropastili su "cao inspektore" slicno kao "zikinu dinastiju"
pre 6 godina
Ima smisla lista. Secam se i Police Academy 6 koji je isto bio losiji od ostalih, bar meni dok sam bio klinac. Highlander 2 je definitivno korak unazad.
pre 6 godina
"Mi nismo andjeli" 2, 3. Da se ne zaboravi.
pre 6 godina
Док су радили биоскопи у мањим местима, пар дана након премијере Зоне Замфирове, крцата наша сала, а није да је мала. Сећам се било и стајање. Сви одушевљени. Ми клинци, још код учитељице.
Онда су се биоскопи позатварали и снимљен је наставак, који сам одгледао иако су ми сви причали да је највећи дебакл. Могу да се усагласим. Иначе оне Мале Буде и те форе не сматрам филмовима па их и не убрајам.
Зона 2 апсолутни фаворит ове листе.
pre 6 godina
Od sumraka do svitanja 2,taman kad pomislis da je to najgori nastavak kad ono ima i treci deo koji je jos gori
pre 6 godina
Smogovci u domovinskom ratu. Uništiše mi djetinjstvo
pre 6 godina
Mission to Moscow potpisujem! Ocajan i jeftin 7. deo. Steta zbog onih sest odlicnih.
pre 6 godina
Ni drugi deo Blues Brothersa nije baš neko remek delo.
pre 6 godina
The Last Jedi... koji je sahranio ratove zvezda za sva vremena...
pre 6 godina
Mad Max: Fury Road
pre 6 godina
Steta za Highlander priču, to su bas mogli biti predobri nastavci al jednostavno sve otišlo dovraga.
pre 6 godina
SW epizode 7 i 8, Rogue One, svi Bondovi posle Brosnana.....ima toga još
pre 6 godina
higlander mi je baš bio dobar serijal
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
(vampirbg, 13. april 2018 09:50
ne znaci... nego je sedmi najgori. Isto kao sto je na listi 4.dio Ralja a i treci je isto los. Po meni 3 primjera kad je nastavak bolji ili bar jednak orginalu su- Terminator 2, Kum 2 i Alien 2.
pre 6 godina
Da li je realno da nema nijednog od novih terminatora i umri muski?
pre 6 godina
Vrisak 2 i 3... Cek... Ustvari i kec je totalno djubre! :)
pre 6 godina
Rambo 3, 4, 5...(only fools and horses, 13. april 2018 09:50)
Rambo 3 nije bio loš, a 5. deo ne postoji.
pre 6 godina
Poltergeist 2 i 3.
pre 6 godina
Odiseja 2010, kao nastavak kultne Odiseje 2001 ... Sraman pokušaj da posle nečega što je više od filma i umetnosti, što je filozofija, promišljanje i kontemplacija, naprave komercijalno đubre ...
pre 6 godina
Konan 2
pre 6 godina
Nastaval, a ono 5. Deo filma. Jel to znaci da su 3 pre njega bili ok?
pre 6 godina
sta fali Police Academy u Moskvi? Fenomenalne fore, ismevanja Rusa iz vremena komunizma, valjao sam se od smeha svaki put kad sam gledao na svom starom Betamaxu.
pre 6 godina
Konan 2
(Jovan, 13. april 2018 11:03)
Inace Konan 1 je blokbaster.
pre 6 godina
Kum 3
pre 6 godina
Matriks
pre 6 godina
Zanimljivo je da je pola prethodnika ovim filmovima bilo #$&@
pre 6 godina
Sto rece neko dole ima I obrnutih slucaja, prvo sto mi pada na pamet su Terminator 2 I drugi deo John Wick-a
pre 6 godina
Exorcist 2
pre 6 godina
А "Resident evil"?
pre 6 godina
Matrix je trebao da stane posle prvog dela Keanu je oborio sistem, zaustavio metke i to je to. Verovatno najuticajniji (SF) film od 2000. godine dobio je dva mlaka i bespotrebna nastavka, kao da posle posle erotskog filma gledaš kako se glumci tuširaju, jedu, gledaju TV, kuckaju poruke na mobilnom...
pre 6 godina
Svi nastavci SF legende Alien su neverovatno djubre ......
pre 6 godina
Kako mrzim ove filmske kriticare ovde koji po svemu pljuju i misle da je njihovo misljenje bitno...Sve je subjektivan dozivljaj
pre 6 godina
Grown Ups, odlicni filmovi. Takodje ne pamtim da sam odgledao los deo Policijske Akademije.
pre 6 godina
Jaws posle orginala, Predator 2, Alien 3, Speed 2, Kum 3, Mad Max 3, Starship Troopers posle orginala, Conan 2, Cube posle orginala
pre 6 godina
Uvek su nastavci filmova lošiji, izuzev filmova kao što su Terminator 2 i Kum 2, za koji se može reći da su čak i bolji od originala.Nastavci se snimaju da bi se zaradile pare, i to tako treba prihvatiti.Neki uspeju, neki ne. To je tako!
pre 6 godina
Za vecinu ovih filmova znam, a neke sam i gledao, ali bi bilo koristi za neke od njih napisati kojih filmova su oni nastavak
pre 6 godina
30 days of night 2
anakonda 2
vampiri 2
pre 6 godina
Problem sa Gorštakom 2 je što je išao posle 1 koji je po mom skromnom mišljenju jedan od najboljih filmova ikad. Nisu se nadali tolikom uspehu pa su u prvom delu priču završili. Dvojka je suvi prosek, 3 malo bolji, 4 isto prosek, možda čak i lošiji od dvojke. Gorštak može biti samo C. Lambert, niko drugi, a bez Konerija to i nije film.
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
(vampirbg, 13. april 2018 09:50)
Jesu. To je treš komedija i svaki je vrhunski treš.
pre 6 godina
Hangover 3, cak se i ne radi o mamurluku
pre 6 godina
Jurasic Park 2
pre 6 godina
Ubedljivo najveće đubre u istoriji su nastavci Terminatora posle prva dva filma, i Ratovi zvezda posle prva tri.
pre 6 godina
Kum III. Generalno kada se uporedi sa filmovima sa liste i nije loš ali kada se uzmu 2 prethodna dela, totalno djubre...
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
(Miki)
Nije jasno sta si gledao i cega se secas, ali jedno je sigurno - prvi Pink Panter sa Dejvid Nivenom, Klaudiom Kardinale, Robert Vagnerom i ostalom vrhunskom glumackom ekipom je filmski klasik od prve do poslednje scene (da ne pricam o Mansinijevoj muzickoj podlozi) i uz nastavak "Pucanj u tami" je ono cega se ljudi secaju kad se pomene Kluzo. Preostala tri filma su radjena dosta kasnije, a Selers je bio prilicno sumnjicav prema tim projektima, sto zbog toga sto je mislio da je vec sve receno, scenarija koji su bez blama hteli da profitiraju na elementima Bondovih filmova, svojih poodmaklih godina i loseg zdravstvenog stanja. Na kraju, pristao je pre svega zbog postovanja prema Edvardsu s kojim je radio ne samo ne Kluzou (i para koji su mu bili potrebni zbog narusenog zdravlja).
pre 6 godina
Sve je manje dobrih scenarija. Ideje su presusile. Zbog toga se sve vise ponovo snimaju filmovi koji su vec odavno snimljeni. To je, po meni jos veci zlocin nego stancovanje nastavaka.
pre 6 godina
Whatever you say?
pre 6 godina
pirana 2: letece ubice :)
pre 6 godina
A ovi ,,prvi'' kao nešto vrijede? Ma, dajte, molim vas..Jedini vrijedni pomena uopšte su Speed, The Sting i najbolji na listi i najbolji Spielbergov, Jaws.
pre 6 godina
Ima tu još mnoooogo filmova koje niste spomenuli
pre 6 godina
policijska akademija
pre 6 godina
Meni se ne dopada treći deo "Pobesnelog Maksa". Prva dva filma su odlična, treći kao da nema veze s njima. Nisam gledao ovu novu verziju. Slično važi i za filmove o Rambu. Prvi je odličan, a nastavci su loši osim, možda, četvrtog dela.
pre 6 godina
Izgleda da Tim Vizzo, još nije osmislio nastavak za The Room.
pre 6 godina
@ I mi konja za trku imamo
Nekada je samo fensi govoriti da nastavci ne valjaju. Mi nismo andjeli II i III su dobri, da ne kazem odlicni filmovi. Nikola Pejakovic, kao Dorijan, odigrao je jednu od najboljih komicnih uloga srpske kinematografije.
pre 6 godina
Lupetaju. Sve su odlicni filmovi.
pre 6 godina
Titanik 2 mora da je na top 5 listi.
pre 6 godina
RoboCop 2,je dobar nastavak, a po kritici je slabo prosao.
pre 6 godina
Svi nastavci SF legende Alien su neverovatno djubre ......
pre 6 godina
Mad Max: Fury Road
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
pre 6 godina
Kum 3 je po meni totalni promasaj.Al Pacino je dobro odglumio ali nije glumio Majk Korleonea vec totalno nekog drugog lika koji usta ne zatvara i nema nikakve slicnosti sa likom iz prva dva filma.Jos oni biskupi i crkve,pape sta su vec.Pa cerka Kopole znaci promasaj za medalju.
pre 6 godina
SW epizode 7 i 8, Rogue One, svi Bondovi posle Brosnana.....ima toga još
pre 6 godina
a Zikina dinasija?
pre 6 godina
Kum 3
pre 6 godina
Grown Ups, odlicni filmovi. Takodje ne pamtim da sam odgledao los deo Policijske Akademije.
pre 6 godina
sta fali Police Academy u Moskvi? Fenomenalne fore, ismevanja Rusa iz vremena komunizma, valjao sam se od smeha svaki put kad sam gledao na svom starom Betamaxu.
pre 6 godina
Rambo 3, 4, 5... Terminatori 3, 4 (meni se ni drugi deo nije svideo ali se većina ne bi složila). Svi Ratovi Zvezda posle prva 3 dela. Ima tu još puno filmova. A policijska akademija je samo prvi deo valjao, sve ostalo je prežvakavanje istih fora.
pre 6 godina
Lupetaju. Sve su odlicni filmovi.
pre 6 godina
Kako mrzim ove filmske kriticare ovde koji po svemu pljuju i misle da je njihovo misljenje bitno...Sve je subjektivan dozivljaj
pre 6 godina
Terminator 3 rise of the machines
pre 6 godina
Za vecinu ovih filmova znam, a neke sam i gledao, ali bi bilo koristi za neke od njih napisati kojih filmova su oni nastavak
pre 6 godina
Matriks
pre 6 godina
A najdosadnina fransiza na svijetu fast and furious???
pre 6 godina
Jaws posle orginala, Predator 2, Alien 3, Speed 2, Kum 3, Mad Max 3, Starship Troopers posle orginala, Conan 2, Cube posle orginala
pre 6 godina
higlander mi je baš bio dobar serijal
pre 6 godina
Star Wars - The Last Jedi, Poslednji džedaj - nešto najgore i najgluplje, bukvalno uništio smisao franšize. Osveta Sita je bolji film, a očajan je.
pre 6 godina
Konan 2
pre 6 godina
Odiseja 2010, kao nastavak kultne Odiseje 2001 ... Sraman pokušaj da posle nečega što je više od filma i umetnosti, što je filozofija, promišljanje i kontemplacija, naprave komercijalno đubre ...
pre 6 godina
Mission to Moscow potpisujem! Ocajan i jeftin 7. deo. Steta zbog onih sest odlicnih.
pre 6 godina
Star Wars The Last Jedi mesto broj 1
pre 6 godina
policijska akademija
pre 6 godina
Po meni dva najgora nastavka: Posetioci 3 i Terminator 3
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
pre 6 godina
Jurasic Park 2
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
(cinober, 13. april 2018 08:25)
Bravo. Da nije Gorštaka 2 komentar bi bio identičan. U mom slučaju Gorštak2 gledao sam tri puta: prvi put, poslednji put i nikad više...
Žali Bože izgubljenog vremena...
pre 6 godina
"Zikina zenidba" i nekoliko prethodnih nastavaka! nije mi jasno kako je nekome uopste palo na pamet da snima takav treš kao nastavke onakvih legendarnih filmova!
pre 6 godina
Vrisak 2 i 3... Cek... Ustvari i kec je totalno djubre! :)
pre 6 godina
Kum III. Generalno kada se uporedi sa filmovima sa liste i nije loš ali kada se uzmu 2 prethodna dela, totalno djubre...
pre 6 godina
fast and furious 3, 4, 5, 6 i ne znam jel se pojavio i 7 dio...
pre 6 godina
Dan nezavisnosti 2, svi transformersi posle prvog, politicki korektni mocni rendzeri iz prosle godine, brzina 2 apsolutno, ridikove hronike...
pre 6 godina
Home Alone 3. Verovatno ima još filmova koji zaslužuju da budu na listi...ili da je prošire.
pre 6 godina
Indijana Džons 4.
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
(Miki, 13. april 2018 10:01)
A onda slede dve katastrofe sa Benjinijem i Stiv Martinom.
pre 6 godina
Sto rece neko dole ima I obrnutih slucaja, prvo sto mi pada na pamet su Terminator 2 I drugi deo John Wick-a
pre 6 godina
Mi nismo anđeli 2
Žao mi para koje sam dao za kartu, bolje da su me odžeparili u autobusu, mada sam zahvalan što me je to dovelo do odluke da ne gledam treći deo za koji su mi neki čiji sud cenim rekli da je i bolje što ga nisam gledao.
pre 6 godina
Rambo 3, 4, 5...(only fools and horses, 13. april 2018 09:50)
Rambo 3 nije bio loš, a 5. deo ne postoji.
pre 6 godina
@ I mi konja za trku imamo
Nekada je samo fensi govoriti da nastavci ne valjaju. Mi nismo andjeli II i III su dobri, da ne kazem odlicni filmovi. Nikola Pejakovic, kao Dorijan, odigrao je jednu od najboljih komicnih uloga srpske kinematografije.
pre 6 godina
gde su nastavci fast and furious?
pre 6 godina
Titanik 2 mora da je na top 5 listi.
pre 6 godina
Zoolander 2 - najgori film svih vremena.
Kolicina besmisla je neverovatna.
Posle 10 minuta mi je bilo muka, posle smesan sam sebi sta gledam a na kraju sramota sto nemam snage da izadjem iz sale.
pre 6 godina
Ghostbusters?
pre 6 godina
Da li je realno da nema nijednog od novih terminatora i umri muski?
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
Takođe, film Serđa Leonea "Za šaku dolara" bi ostao samo interesantan rimejk Kurosavinog "Jodžimba", da nisu usledili sjajni nastavci, "Za dolar više" i "Dobar, loš i zao".
pre 6 godina
Konan 2
(Jovan, 13. april 2018 11:03)
Inace Konan 1 je blokbaster.
pre 6 godina
Ubedljivo najveće đubre u istoriji su nastavci Terminatora posle prva dva filma, i Ratovi zvezda posle prva tri.
pre 6 godina
Whatever you say?
pre 6 godina
А "Resident evil"?
pre 6 godina
Najgori nastavak ikada je Zona Zamfirova 2! Najgore od svega što sam otišao u bioskop da ga gledam
pre 6 godina
Totalno sam zaboravio da Speed I'ma nastavak, bukvalno se nikad ne bi ni setio filma. jedini na ovoj listi koji sam pogledao, užasan film.
pre 6 godina
Gledam ja ovu listu jedanput... pa drugi put pažljivije... i onda treći put najpažljivije... i - nema nikakve sumnje, nisam gledao baš niti jedan jedini od ovih filmova! A za više od polovine nisam niti čuo.
(cinober, 13. april 2018 08:25)
na tvoju radost a moju zalost ja sam gledao vecinu...
pre 6 godina
Žikina ženidba
pre 6 godina
Jedan drugaciji primer,makar meni, Povratak u buducnost, kakva triologija,ne zna se koji deo je bolji....
pre 6 godina
Indijana Dzouns 4 i Umri muski 5
pre 6 godina
"Mi nismo andjeli" 2, 3. Da se ne zaboravi.
pre 6 godina
Zone Zamfirsko 2
pre 6 godina
@bax
Zikina zenidba je sklepana nabrzaka, i na slavu prethodnih delova da bi bolesnom Gidri stavili koji dinar u dzep.
pre 6 godina
Exorcist 2
pre 6 godina
Meni se ne dopada treći deo "Pobesnelog Maksa". Prva dva filma su odlična, treći kao da nema veze s njima. Nisam gledao ovu novu verziju. Slično važi i za filmove o Rambu. Prvi je odličan, a nastavci su loši osim, možda, četvrtog dela.
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
(vampirbg, 13. april 2018 09:50)
Jesu. To je treš komedija i svaki je vrhunski treš.
pre 6 godina
Slazem se za Jaws.
Najvece nebuloze..zena se priseca scena muza sa broda iz prvog dela, a nije ni bila na brodu!!!??
Drugo, ajkula iz prvog dela, je unistena, kome se onda sveti???
i naravno klisei sa replikama scena iz spilbergovog prvenca.
pre 6 godina
Nastaval, a ono 5. Deo filma. Jel to znaci da su 3 pre njega bili ok?
pre 6 godina
Smogovci u domovinskom ratu. Uništiše mi djetinjstvo
pre 6 godina
Док су радили биоскопи у мањим местима, пар дана након премијере Зоне Замфирове, крцата наша сала, а није да је мала. Сећам се било и стајање. Сви одушевљени. Ми клинци, још код учитељице.
Онда су се биоскопи позатварали и снимљен је наставак, који сам одгледао иако су ми сви причали да је највећи дебакл. Могу да се усагласим. Иначе оне Мале Буде и те форе не сматрам филмовима па их и не убрајам.
Зона 2 апсолутни фаворит ове листе.
pre 6 godina
30 days of night 2
anakonda 2
vampiri 2
pre 6 godina
The Last Jedi... koji je sahranio ratove zvezda za sva vremena...
pre 6 godina
"Zikina zenidba" i nekoliko prethodnih nastavaka! nije mi jasno kako je nekome uopste palo na pamet da snima takav treš kao nastavke onakvih legendarnih filmova!
(bax, 13. april 2018 09:16)
i "svemirci su krivi za sve" i jos neki nastavak cini mi se da je bio, ocaj...
upropastili su "cao inspektore" slicno kao "zikinu dinastiju"
pre 6 godina
Matrix je trebao da stane posle prvog dela Keanu je oborio sistem, zaustavio metke i to je to. Verovatno najuticajniji (SF) film od 2000. godine dobio je dva mlaka i bespotrebna nastavka, kao da posle posle erotskog filma gledaš kako se glumci tuširaju, jedu, gledaju TV, kuckaju poruke na mobilnom...
pre 6 godina
Problem sa Gorštakom 2 je što je išao posle 1 koji je po mom skromnom mišljenju jedan od najboljih filmova ikad. Nisu se nadali tolikom uspehu pa su u prvom delu priču završili. Dvojka je suvi prosek, 3 malo bolji, 4 isto prosek, možda čak i lošiji od dvojke. Gorštak može biti samo C. Lambert, niko drugi, a bez Konerija to i nije film.
pre 6 godina
A ovi ,,prvi'' kao nešto vrijede? Ma, dajte, molim vas..Jedini vrijedni pomena uopšte su Speed, The Sting i najbolji na listi i najbolji Spielbergov, Jaws.
pre 6 godina
Sve je manje dobrih scenarija. Ideje su presusile. Zbog toga se sve vise ponovo snimaju filmovi koji su vec odavno snimljeni. To je, po meni jos veci zlocin nego stancovanje nastavaka.
pre 6 godina
Ima smisla lista. Secam se i Police Academy 6 koji je isto bio losiji od ostalih, bar meni dok sam bio klinac. Highlander 2 je definitivno korak unazad.
pre 6 godina
Poltergeist 2 i 3.
pre 6 godina
Zanimljivo je da je pola prethodnika ovim filmovima bilo #$&@
pre 6 godina
Znaci Police Academy 1-6 su svi dobri?
(vampirbg, 13. april 2018 09:50
ne znaci... nego je sedmi najgori. Isto kao sto je na listi 4.dio Ralja a i treci je isto los. Po meni 3 primjera kad je nastavak bolji ili bar jednak orginalu su- Terminator 2, Kum 2 i Alien 2.
pre 6 godina
Ni drugi deo Blues Brothersa nije baš neko remek delo.
pre 6 godina
Steta za Highlander priču, to su bas mogli biti predobri nastavci al jednostavno sve otišlo dovraga.
pre 6 godina
Od sumraka do svitanja 2,taman kad pomislis da je to najgori nastavak kad ono ima i treci deo koji je jos gori
pre 6 godina
Ima tu još mnoooogo filmova koje niste spomenuli
pre 6 godina
Uvek su nastavci filmova lošiji, izuzev filmova kao što su Terminator 2 i Kum 2, za koji se može reći da su čak i bolji od originala.Nastavci se snimaju da bi se zaradile pare, i to tako treba prihvatiti.Neki uspeju, neki ne. To je tako!
pre 6 godina
pirana 2: letece ubice :)
pre 6 godina
Ima i obrnutih slučajeva. Film Blejka Edvardsa "Pink Panter" je bio slab i konfuzan, a za njim su sledili odlični nastavci, u kojima je korišćeno ono najbolje iz prvog dela - Piter Selers u ulozi inspektora Kluzoa, kao i animirani lik Pink Panter.
(Miki)
Nije jasno sta si gledao i cega se secas, ali jedno je sigurno - prvi Pink Panter sa Dejvid Nivenom, Klaudiom Kardinale, Robert Vagnerom i ostalom vrhunskom glumackom ekipom je filmski klasik od prve do poslednje scene (da ne pricam o Mansinijevoj muzickoj podlozi) i uz nastavak "Pucanj u tami" je ono cega se ljudi secaju kad se pomene Kluzo. Preostala tri filma su radjena dosta kasnije, a Selers je bio prilicno sumnjicav prema tim projektima, sto zbog toga sto je mislio da je vec sve receno, scenarija koji su bez blama hteli da profitiraju na elementima Bondovih filmova, svojih poodmaklih godina i loseg zdravstvenog stanja. Na kraju, pristao je pre svega zbog postovanja prema Edvardsu s kojim je radio ne samo ne Kluzou (i para koji su mu bili potrebni zbog narusenog zdravlja).
pre 6 godina
Hangover 3, cak se i ne radi o mamurluku
pre 6 godina
Izgleda da Tim Vizzo, još nije osmislio nastavak za The Room.
pre 6 godina
RoboCop 2,je dobar nastavak, a po kritici je slabo prosao.
87 Komentari
Sortiraj po: