1. Pored svega vec ovde navedenog mogu reći i da su se nekada u bioskopima prikazivali filmovi u pravom smislu reči i moglo se danima o nekom filmu pričati,a danas čik neka neko prepriča film(blokbaster) u više od 3 rečenice.Sto kaze moj drug,ide ide i završi se.
    (Nenad, 7. mart 2018 15:20)

    # Link komentara

  2. Nekompetentne vlade su rasprodale sve...na kraju su unistili i bioskope i drzavu?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 7. mart 2018 14:15)

    # Link komentara

  3. (guille, 07. mart 2018 08:32)
    Nisi u pravu!!!! Ako se osecam usr... jer ne mogu da izdvojim za sebe i suprugu 600din za odlazak u bioskop, pokusaj zamisliti kako mi je kada prolazim sa decom pored bioskopa i moram da ih lazem. Da, ne pijem, ne pusim, ne idem u kafanu, nemam izdatke na sebe...
     (Milos, 7. mart 2018 13:07)

    # Link komentara

  4. Јесте доживљај када се гледа филм у истом, али је цена папрена за то исто гледање. Ја сам љубитељ бисокопа, ишао сам прошле године преко 20 пута у исти, али ја тренутно немам породицу, сем девојке, која није љубитељ филмова и ретко их гледа. Ишла је са мном свега пар пута и то све да би мени правила друштво јер другари нису могли да иду на исте, све истало што сам гледа је било са друштвом.

    Е сада израчунајте колко је то мене коштало, а да имам рецимо породицу 4 карте по пројектцији пута 20 то је порпилична сума новца, многи нису у стању да издвоје толико и живе од данас до сутра.

    Времена се мењају, па нажалост и биоскопи који бар код нас полако посустају и нестају са сцене...
    (Одумирање, 7. mart 2018 11:07)

    # Link komentara

  5. Rasprodali neki na vlasti nekima za poslovni prostor.
    (Umetnik, 6. mart 2018 20:35)

    Koliko vidim, samo za 3,9% je ovo bilo problem. Ostatak nije glasao,glasao je vecinski za one kojima to nije bitno ili su zelelei da se vrate oni koji su to i omogucili. Uzivajte
    (Petar, 7. mart 2018 11:02)

    # Link komentara

  6. Od 1990 godine svaka vlast je bila gora od prethodne...oni nisu samo upropastili bioskope vec i drzavu?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 7. mart 2018 10:52)

    # Link komentara

  7. Da nemam decu ne bih otisao nikada. Torrenti i veliki ekran, sasvim dovoljno.
    (Lars, 06. mart 2018 21:07)

    Slazem se, ali torenta nece biti zauvek....
     (mr.wolf, 7. mart 2018 10:40)

    # Link komentara

  8. Pa mali bioskopi ne mogu da se izbore sa konkurencijom velikih bioskopskih kompleksa. Sto nije nista cudno.
    Problem je sto kod nas konkretno ne postoji konkurencija tim velikim bioskopima pa tako dizu cenu kako stignu. Tu je sansa malih bioskopa... jos samo da ih ima.
    (Citizen X, 7. mart 2018 10:31)

    # Link komentara

  9. PA kad bi zabranili unos ili koriscenje mobilnih telefona i unos hrane i pica (u Domu Sindikata sam svojevremeno video da su likovi uneli litar rakije i celo vreme cugali a na kraju im je boca ispala i sve mirisalo na rakiju), verovatno bih i ja ponovo otisao u bioskop.
    (Petar Rsum, 7. mart 2018 10:17)

    # Link komentara

  10. Torenti nisu zamenili bioskop, kao što ni youtube nije zamenio koncerte. Radi se o suštinski različitim doživljajima. U bioskop nikada nisam išao sam, posle bioskopa sam sa društvom uvek nastavljao u kafanu. Sam film je tu tek okidač za druženje. Sa torentima film je samo film, skoro uvek ga gledam sam i ako neko tome doda još i par piva eto savršenog recepta za depresiju. To može da bude super lično iskustvo, posebno kada su u pitanju pojedini filmovi. Ali je svakako deo šireg procesa raspadanja zajedničkog prostora koji ljude gura u vrlo mučan individualizam.
     (phoeb, 7. mart 2018 10:07)

    # Link komentara

  11. Šta se desilo sa beogradskim bioskopima?
    Nekoliko stvari...
    First and foremost, kriminalna privatizacija, za koju niko nije snosio odgovornost. Faktor su i cene karata - koje nisu previsoke, ali u situaciji gde mnogi ljudi rade za dvadesetak hiljada dinara... Faktor koji se često ignoriše - slab repertoire, kao i prilično besmislena, pa, organizacija istog uz nepotrebni fokus na 3D gimmick. Da pojasnim, 2D projekcija su najčešće u prepodnevnim časovima, odnosno u najboljem slučaju do 17:00 ili 18:00 časova, nakon čega uglavnom idu 3D projekcije, za ljude koji nose dioptrijske naočare gledanje 3D filma je mučenje (još ako pate od astigmatizma...); usput, većina tih ljudi uglavnom radi u periodu od 09:00 do 17:00 časova. Valjalo bi pomenuti i loše održavanje samih sala. Tu je, nažalost, i poslovično nizak gledalački bonton i etikecija beogradske bioskopske publike.
    Netflix i tzv. Internet piraterija i nisu faktor koji je uticao na nekakav sumrak bioskopa. Bilo kod nas, bilo igde drugde u svetu.
    (Low Key Lyesmith, 7. mart 2018 09:40)

    # Link komentara

  12. Od svih naših bioskopa, Zvezda još ima i najbolji repertoar
     (pfd, 7. mart 2018 09:25)

    # Link komentara

  13. Sta se desilo sa cenom karte? Nekad je bila priustiva? Sad da bih izveo devojku treba mi 2.000 dinara... Hvala, nemam
     (neka peta veza, 7. mart 2018 08:46)

    # Link komentara

  14. Desilo se to da sve mozes da gledas i kod kuce, sto ranije nije bio slucaj. A svi ovi koji ovde negoduju nikada ne bi ni otisli u bioskop jer da toliko zele karta i od 500 din im ne bi bila skupa jer toliko potrose kad sednu u kafic na sat i po vremena.
     (guille, 7. mart 2018 08:32)

    # Link komentara

  15. @boki

    upravo to se i desilo. Nekada bioskop nije bio tako velika investicija. Sad kad imaju monopol treba ti pola plate da sa klincima odes na film plus pice, plus kokice, i plus sve ono sto bi kao trebalo da kupis da bi gledao film...tuzno
     (Ja, 7. mart 2018 08:27)

    # Link komentara

  16. Cena karata u nekim Bioskopima, forsirani 3D na većini projekcija Blockbuster-a, roditelji koji čitaju deci naglas titl sa platna, cene kokica i pica u samom bioskopu, kao i nemogućnost unošenja istog, prevod nekih filmova koji je radila osoba koja nije stručna... Zaista, zašto propadaju?
    (Mirko, 7. mart 2018 08:26)

    # Link komentara

  17. U mom slučaju, problem je način života, koji se drastično promenio. Bioskopske sale u velikim tržnim centrima donose zaradu, čak i sa skupim kartama, dakle nije novac! Beograd kao i mnogi drugi gradovi ima problem sa svakodnevnim gužvama i kolapsom gde god krenete. Kada se domognete parking mesta želite što više stvari obaviti a da ne "preparkiravate", još ako je parking besplatan pa ne morate voditi računa o zoni...
    Rešenje jeste doći do bioskopa javnim prevozom, ali realno izgubite isto vremena u prevozu koliko i u bioskopu... tako da je dobro usput obaviti još neku obavezu, kupiti nešto pa sve to doneti nazad kući kroz dobro poznat GSB! Kada imam vremena uglavnom idem u bioskope u Delti ili Ušću, puno sala, zakasnite na projekciju, sledeća je za 30-60 minuta isti naslov, izbor 3D sala (čuknu se dva automobila na autoputu 16-17 časova, svi oko njih kasne 10-20 minuta, da ne pominjem druge banalne razloge)... jednostavnije je. Nije ni do velikog ekrana ni do interneta, HBO paketa i sl... bioskop je bioskop, bio i ostao.
    (Jugoslav, 7. mart 2018 08:24)

    # Link komentara

  18. Skupo. Juče su žena i ćerkica išli da gledaju animirani film. 810 dinara ulaznice. 310 dinara srednje i male kokice. Još da smo sin i ja išli... Znam ja da je to 10ak evra, ali meni, i mnogima u Srbiji, je to ipak mnogo.
     (Kecman, 7. mart 2018 08:23)

    # Link komentara

  19. Desilo se to da moraš da ideš u tržni centar i platiš kartu, kokice i sok koji nisu jeftini kad si već u TC onda obiđeš radnje potrošiš još malo para. Pitanje je zašto je bioskop uvek na poslednjem spratu? Da bi to opstalo bioskopi po gradu su morali da se zatvore. Ljubitelje filma nikakav netflix i piratebey neće sprečiti da pogledaju dobar film na velikom platnu, sa savremenim ozvučenjem i kvalitetnim prevodom.
    (šetač, 7. mart 2018 08:14)

    # Link komentara

  20. Trenutna cena bioskopa je totalno van proporcije, ne samo zbog loseg standarda u Srbiji, niti je po mom misljenju kljucni faktor internet, vec upravo cena, jer dve karte u jednom od tih bioskopa u trznim centrima kostaju kao mesecna pretplata na Netflix na primer ili kablovska za ceo mesec. To je zaista previse, u roku od godinu dana jedna cetvoroclana porodica moze da kupi ekran kao pola zida i pretplati se na neki servis i uziva, za isti iznos koji bi potrosila da redovno ide u bioskop, svakog vikenda recimo. Zapravo evo prosta racunica recimo da cak i jeftinije kupujete karte nekako, imate neki popust, karticu sta vec opet je to za takvu porodicu minimum 1200 din, ili 10€ nedeljno, 52 nedelje u godini, to vam je 520 evra i to je prosto ogroman novac, a da ne pricamo da onda imate dodatnih troskova, neke grickalice, kokice, parking recimo, ... sve je to skuplje nego kad kupite kuci, vi bez da ste trepnuli ako zelite da imate takav izlet jednom nedeljno sa porodicom ode vam 1000+ evra. Ne radi se o tome da li imate taj novac godisnje da izdvojite za bioskop samo, jer ajde recimo da to ipak nije samo gledanje filma, nego malo i izlazak i nesto sto radite zajednicki kao porodica i ima neku romantiku svoje vrste (mada se u ovim trznim centrima sva romantika bioskopa izgubila od masovnosti), ali da vam taj novac nije problem apsolutno je preskupo i u odnosu na druge, a isto legalne varijante gledanja filmova od kuce, kad ceo trosak saberete ako zelite da budete redovni posetioc bioskopa, vi sa tim novcem mozete kupiti televizor od 30-40 i vise inca, platiti kablovsku i jos i neku mesecnu pretplatu tipa Netflix, Amazon tv ili slicno i imati najnovi filmove stalno u izboru, vec svake naredne ustedeli ste na jednom televizoru celom.
     (Anarchy, 7. mart 2018 08:13)

    # Link komentara

  21. „Демократска" приватизација...
     (Перица, 7. mart 2018 07:56)

    # Link komentara

  22. Amazon Prime 3$ mesecno. Netflix 7$ mesecno. HBO GO besplatno u Telenoru. Online renta filmova isto po par dolara. A dobijate: gledanje kod kuce, sa porodicom/prijateljima. Kokice i koca po normalnoj ceni, rezolucija i do 4k (sa madjarskim TV-om, naravno :) ).
    Karta u sinepleksu za jedan film 500 dinara. Sto onda ici u bioskope? Jedino sto ima smisla je Kinoteka.
     (hipokrat, 7. mart 2018 07:55)

    # Link komentara

  23. Ružno i tužno na šta liči bioskop u Ulici vojvode Stepe...ili ga ,,vratite u život" ili nek menja namenu...ruglo u propadanju.
    (M, 7. mart 2018 07:48)

    # Link komentara

  24. Srpske vlasti od 1990 do danas ucinile su sve da bioskopi propadnu...ne treba se tome cuditi oni su i drzavu rasturili?
    (pprvi dan skole u svedskoj, 7. mart 2018 07:34)

    # Link komentara

  25. 2 karte i pice posle me kosta ko mesec dana interneta. Da li treba da pricam sta se sve moze odgledati preko neta?
    Bye bye biskopi. Derite nekog drugog
     (draganche, 7. mart 2018 07:30)

    # Link komentara

  26. Gde je sam moj Beograd, a gde si sada ti...
    mnogi od tih su otišli...
    Zvezda, 20. okt 1 i 2, Balkan, Odeon...
     (Dejan, 7. mart 2018 07:20)

    # Link komentara

  27. Cena karte za FEST bila je 300 dinara i skoro sve projekcije su bile rasprodate. Cena karte za film u bioskopuje 700,800 dinara.
    Pa ne kopcam se otpozadi....
    (Alex, 7. mart 2018 07:15)

    # Link komentara

  28. Desio se internet...
     (True Batman Fan, 7. mart 2018 06:45)

    # Link komentara

  29. Bioskopi su proslost.Ovo je 21 vek pobogu..
     (C i n i k, 7. mart 2018 06:33)

    # Link komentara

  30. Kad porastem bicu Kengur :)
     (Branko32, 7. mart 2018 06:16)

    # Link komentara

  31. Prestao da idem pre 20+ godina zbog kokica, chipsa i mljackanja.
    Posle dodje internet i to je to.
    Ne bi me niko ni puskom naterao da gledam film sa nekim ko mljacka ni u kuci a kamoli da platim za to
    (Hollandjanin, 7. mart 2018 06:08)

    # Link komentara

  32. Liman,

    Internet se desio i drugim zemljama mnogima cak pre nas, pa tamo nisu propali bioskopi .
    (BGD, 7. mart 2018 04:24)

    # Link komentara

  33. Pa bioskopi su nestali cim su nam nametnute skuoe ulaznicesada za cetvoro karte kostaju preko 2000 din i povrh svega i grickalice pa to je mnogo. U obrenovcu procvereno znam karte su po 250 din a prikazuju iste filmove kao ubg sa mozda par dana zakasnjenja u odnosu na bg. Zato sam misljenja dacim su dasli otimaci tako i ode publika.
    (Molim, 7. mart 2018 03:00)

    # Link komentara

  34. Desilo se isto sto se desavalo I u prethodnih 50 godina. Nekada se u bioskop islo kao sto se danas ukljuci televizor, znaci dosadno ti je uvece pa se prosetas do bioskopa I pogledas sta se daje. Sa pojavom televizije, broj bioskopa je krenuo da se smanjuje, a taj trend se nastavio I kasnije sa povecanjem broja TV kanala, pojavom VHS, a kasnije interneta I DVDa I na posletku Netflixa. Trend traje vise od pola veka.
     (Veliki pozdrav, 7. mart 2018 02:05)

    # Link komentara

  35. ima svega ali dragi sugradjani....nema VAS !!!
     (Monkey business, 7. mart 2018 02:03)

    # Link komentara

  36. 4 karte za celu porodicu kao netflix za 1 mesec. Prošlo je to vreme ljudi...
     (oli, 7. mart 2018 01:07)

    # Link komentara

  37. Nekad je u Glavoj u Zemunu bilo tri bioskopa Central,Sloboda i Jedinstvo i to u rasponu od 200-300m a sad na teritoriji celog Zemuna nema nijedan bioskop. TUGA
    (Nenad, 7. mart 2018 00:52)

    # Link komentara

  38. 2018a i ljudi pitaju za bioskope, ko da trazis bozu u centru. Koga vise bioskop zanima, preuredjujte prostor i corbasti skembic da kuvate i eto vam crkavice ako vec neki pravi zanat ne znate i lenji ste da ga izucite
    (Гледам Капу Ћеда Свога, 7. mart 2018 00:42)

    # Link komentara

  39. Sta se desilo? Pa isto sto i u svim oblastima zivota, urnisali su sve.
    (Dole vlada, 7. mart 2018 00:13)

    # Link komentara

  40. Meni bioskop nije neki dozivljaj. Kuci mogu lepo da pustim film skinut sa interneta na 72 inca tv-u pritom mogu da jedem, pijem sta ja hocu pritom i pauziram kad pozelim sto je meni jako bitno. Obicno film od 2 sata meni uzme jer cujem nesto u filmu pa guglam o tome jer mi je zanimljivo, neka pauzica itd... Takodje ne volim da gledam u drustvu ni utakmice ni film.
    (Nick, 7. mart 2018 00:08)

    # Link komentara

  41. Osnovna prednost novih bioskopa je nacin sedenja gde ti niko ne smeta ma koliko da je visok kada sedne ispred vas. Inace to je neprevazidjen uzitak i kod kuce ne moze nikada biti takav osecaj.
     (mica2, 6. mart 2018 23:30)

    # Link komentara

  42. Bioskopska predstava je nekad koštala kao vekna hleba. Po današnjim cenama to je 50 dinara. I onda sam gledao i po dva filma uzastopno. Nije bilo skupo.
    Sada je skupo. Neće vlasnici veliki promet, velika zarada, već ako mogu da ogule jednog gledaoca i da od njega zarade. Cena bioskopske karte bi trebalo da bude 100 dinara, a ne kao cena pozorišne predstave.
    (Pera Detlić, 6. mart 2018 23:28)

    # Link komentara

  43. Desilo im se neulaganje u modernizaciju, da ponude nesto novo, da naprave udobnija, komotnija sedista, da nabave nove tehnologije za projektovanje. Nego sve cepaj po starom, sto da ulazemo, sta ce nam to.
    Ponasali su se kao nasa nekadasnja industrija, koja je najvecim delom propala zbog neulaganja u modernizaciju
     (potera, 6. mart 2018 23:25)

    # Link komentara

  44. klasicni praznoumni pacenici za vazda "divnim proalim vremenima".

    bioskop je potukao pisane romane, televizija je potukla bioskop. mobilni je potukao fiksni, a sms/imejl/mesindzer pisma.
     (Key and Peele, 6. mart 2018 23:23)

    # Link komentara

  45. Šta se desilo? Nedostatak para. Ovo je skupa zabava. 
    Izračunajte koliko koštaju 4 karte za celu porodicu.
    (Boki, 06. mart 2018 21:24)

    Realno za te 4 karte i po koju grickalicu, sokic, mozes da uplatis netflix i pogledas svasta nesto...
     (manga, 6. mart 2018 23:22)

    # Link komentara

  46. Upravo se vratih iz bioskopa! Puna sala, Oblik vode. Idem bar jednom nedeljno u bioskop i uopšte nije tačno da je bioskop mrtav!
    (nemacka, 6. mart 2018 23:17)

    # Link komentara

  47. Em sale proćerdane kao nekretnine 'kontroverznih bizbismena' em skoro ništa više ni nema da se gleda na velikom ekranu. Marvela i politički korektne gluposti. .. ne hvala
     (Kaboom, 6. mart 2018 23:15)

    # Link komentara

  48. Nema sirotinja pare za bioskop ali se ima za cigare i alkohol recimo. Na netu se nesto piratski poskida odgleda i to je to. Znam neke ljude koji 20god nisu isli u bioskop, ali dve pakle lakija mora da se popusi...
    (uzo jos piva u zeludac da guram, 6. mart 2018 23:11)

    # Link komentara

  49. Nema bioskopa, nema ni kafana, a unistene su i fabrike...Doslo je doba licemernih bandita i slatkorecivih prevaranata..koji su na grbaci naroda vec decenijama..
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (proleter, 6. mart 2018 20:41)

    Truli su nam bioskopi, trula pozorista, trulo skolstvo, zdravstvo...trula cela zemlja. Imamo stranacko zaposljavanje, posteno ima izuzetaka ali uglavnom taj partijski kadar nije kvalifikovan za taj posao, oni na nizim pozicijama su jednostavno visak - rade na izmisljenim radnim mestima a oni na visim pozicijama izvlace novac...Da ne duzim, svi znate sta se radi.

    Posto je veceras aktuelno ostavka rukovodstva DJB, ukaljacu ove komentare. Sve ono gore sto sam napisao nije krenulo od 2012. godine, sve je to radjeno i ranije, i ja se ne slazem sa vecinom da su ovi danas vece zlo, isti k...c, elem a uporno se pljuje DJB sto nije hteo da pravi koaliciju. Pa skim da pravi?!
    (Goblin, 6. mart 2018 23:10)

    # Link komentara

  50. Desio se internet....
    (Liman, 6. mart 2018 21:33)

    Ne bih se slozio u potpunosti. Isto se svojevremeno pricalo i kada su se televizori pojavili.

    Sustina je da nista ne moze da zameni veliko platno i bioskopski mrak.

    E sad, kriminalne privatizacije, skupe karte, los odabir filmova za prikazivanje (u bioskopima ne bi smeo da se prikazuje los film) i nevaspitani ljudi su druga prica.
    (Fuel-injected suicide machine, 6. mart 2018 22:38)

    # Link komentara

  51. To je bio vid zabave za 20. Vek. Sada je 21.
    (mr čović i dr terzić, 6. mart 2018 22:29)

    # Link komentara

  52. Radi li jos bioskop Partizan?
     (VonLjutawski, 6. mart 2018 22:26)

    # Link komentara

  53. Zao mi za ovaj bioskop na Vozdovcu, kad sam poceo da studiram bas otisao da pogledam neki film tamo kad on zatvoren i prostor izdat nekim auto preprodavcima. Cuo sam lepe reci o njemu i zao mi je sto ga nisam video uzivo. Takodje i Balkan nisam uspeo da vidim.
     (rada, 6. mart 2018 22:26)

    # Link komentara

  54. Sta se desilo? Ton filmovi.
    (jolly, 6. mart 2018 22:17)

    # Link komentara

  55. Pa kada su bioskopi prodati "biznismenu", koji je uskoro zavrsio u zatvoru. A kakve lokacije.. Svi bioskopi u centru grada.. Sramota!!
     (Mare, 6. mart 2018 21:53)

    # Link komentara

  56. Desio se netflix.
     (indjijanka, 6. mart 2018 21:51)

    # Link komentara

  57. Šta se desilo? Desila se cena karte od 500 dinara, pa sve do 1000,1100 na premijerama koje se emituju u 3D ili ultra HD rezoluciji. Velika koca od 320 dinara, kokice od 200-250. Dakle da ja odem sa simpatijom u bioskop, što podrazumeva da ću platiti prvi put izlazak, biće mi potrebno 1700-3000 dinara.

    To nije velika para uopšte, jer znam kako se kreću cene po Evropi ali s obzirom da živimo u zemlji gde je plata 350-400e. Zar stvarno mislite da neko ima da izdvoji 25e za bioskop? Jel potrebno uopšte da govorim bioskop za četvoročlanu porodicu?
     (peca, 6. mart 2018 21:49)

    # Link komentara

  58. Desio se internet....
     (Liman, 6. mart 2018 21:33)

    # Link komentara

  59. Nisam siguran za detalj da dobro zarađuju novi bioskopi..kada god sam bio u ovim novim salama, najviše pola sale je bilo popunjeno, neretko po 10-15 ljudi.
    E sad, karte su skupe pa na taj način "zarađuju" ali da puste karte po 300rsd garantujem da bi sale bile pune.
     (MaloŠaleNijeNaOdmet, 6. mart 2018 21:33)

    # Link komentara

  60. Bioskopi su sahranjeni:((..na žalost.
     (Smuleco, 6. mart 2018 21:24)

    # Link komentara

  61. Šta se desilo? Nedostatak para. Ovo je skupa zabava.
    Izračunajte koliko koštaju 4 karte za celu porodicu.
    (Boki, 6. mart 2018 21:24)

    # Link komentara

  62. Nemam ništa protiv gledanja filmova u modernim, udobnim, tehnički kvalitetnim multiplex bioskopima ali bih mnogo voleo da mogu da osetim, makar povremeno, onu atmosferu starih bioskopskih sala kakvu pamtim iz detinjstva i mladosti. Možda je bilo manje udobno i manje kvalitetno ali je imalo svoj neponovljivi šmek.
     (Mali Perica, 6. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  63. bioskop je postao luksuz i pomalo prevazidjena stvar zahvaljujvci pirateriji i novim mediima, mozda ce se stvari promeniti , videcemo
     (Alex M, 6. mart 2018 21:16)

    # Link komentara

  64. Da nemam decu ne bih otisao nikada. Torrenti i veliki ekran, sasvim dovoljno.
     (Lars, 6. mart 2018 21:07)

    # Link komentara

  65. Sta se desilo, glupo pitanje... Visoka cena karata a nizak standard pa ljudi moraju da se odricu svega da bi preziveli. To zadovoljstvo otici u bioskop znaci da neko mora dva dana da radi 8h da priusti sebi i partneru odlazak u bioskop, za pozoriste necu ni da komentarisem. Jadni smo i bedni eto to nam se desilo a polako postajemo i sve gluplji zato sto su rijaliti na TV poput farme parova i tako te budalastine koji prikazuju najgoru bljuvotinu danasnjice u Srbiji zanimljiviji nego neko dobar film ili neka dobra predstava.
     (marko, 6. mart 2018 21:03)

    # Link komentara

  66. U mom slucaju internet. Nit volim ljude nit volim da izlazim iz kuce da bih bio u prostoriji krcatoj sa ljudima i jos da platim za to. Kupim neki alkohol, kokice i u gacama gledam sta ocu.
     (poyy, 6. mart 2018 21:00)

    # Link komentara

  67. To više nije moj Beograd! Ne znam kako se zove ovaj grad,ali sigurno nije Beograd!
    (deni, 6. mart 2018 20:57)

    # Link komentara

  68. ja sam najvise voleo Kosmaj i Odeon,Kosmaj u prolazu,zimi kad zvrdnas u po gradu i kad ne znas sta ces onda u Kosmaj,dobar stek kad si i sa devojkom,nema guzve...a Odeon je imao onaj kruzni podijum,secam se da je karta bila sica,bukvalno si mogao da odes kao danas za dvesta kinti....a sada bez crvene ako ne i jace nema price,ima i ovo danas nekih svojih prednosti,slika zvuk nacosi.....ali ipak je preskupo i mislim da je to glavni razlog...i donekle torrenti
     (mandrak, 6. mart 2018 20:42)

    # Link komentara

  69. Nema bioskopa, nema ni kafana, a unistene su i fabrike...Doslo je doba licemernih bandita i slatkorecivih prevaranata..koji su na grbaci naroda vec decenijama..
     (proleter, 6. mart 2018 20:41)

    # Link komentara

  70. Rasprodali neki na vlasti nekima za poslovni prostor.
    (Umetnik, 6. mart 2018 20:35)

    # Link komentara