Ponedeljak, 05.03.2018.

06:57

Oskar 2018: Trijumf filma "Oblik vode" / VIDEO

Izvor: B92, Beta

Oskar 2018: Trijumf filma "Oblik vode" / VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

CATAPA

pre 6 godina

"Tri bilborda" nikako nije moglo da bude najbolji film. Bilo bi tek komično da nakon patriotskog proliva američkoj vojsci po stranim ratištima, Oskar ode filmu koji govori šta ti vojnici rade po tom istom svetu, a i kod kuće kad se vrate.
Srećom, tu je bio "Oblik vode", lep, mlak, ali zato beznačajan. U znaku močvare, u šta se Holivud odavno pretvorio. Za "Tri bilborda" je već i nominacija u toj močvari dovoljno čudo.

sryugos

pre 6 godina

Od svih sam gledao samo Dankerk i Tri bilborda. Dankerk je meni kao ljubitelju istorije 20. veka strasno dosadan i monoton film. Tri bilborda je fantastican film u svakom pogledu i zaista tesko mogu da poverujem da je neki polu SF bio bolji.

adpgapdgd

pre 6 godina

Konacno oskara dobija jedan od mojih omiljenih glumaca i po mom misljenju jedini covek koga 90% ljudi ne moze da prepozna u razlicitim ulogama sto samo dokazuje koliko je dobar u svom poslu - Geri Oldman !!

krznena revolucija

pre 6 godina

Odgledah film slucajno pre dva mjeseca, sestra mi ga ukljucila, čak nisam ni znala, ili razumela da je kandidat za Oskara. Razumem da svako ima pravo na svoje misljenje, ali ispodprosjecan film. Mada, ne znam sto uopste komentarisem tu temu, kada su holivudska mjerila i holivudska kinematografija odvec podbacili i mnogo godina nemaju nikakvu stvarnu i umjetnicku vrijednost.Poslednji dobar holivudski film 'Talentovani gospodin Ripli'.

neko

pre 6 godina

Aaaa kako sf za najbolji film, moj svijet se rusi aaaaaa kako nije neka drama kao i ostalih ako ne 89 onda 86 puta minimum... Jao zivot mi nema smisla, temelj mu je uzdrman....

Minja

pre 6 godina

@Aron
Vidi, jasno je da je tvoj ukus za fimove akcioni, a manje dramski. Tri bilborda je upecatljiv film, ali daleko je od savrsenstva. Ima mnogo propusta u radnji, i mnogo nemotivisanih delova, te ja potpuno pozdravljam odluku da se daju nagrade samo Mekdormandovoj i Rokvelu, oni su svoje delove svojski odradili, ali ne i celom filmu. Vudi je u tom filmu potpuno promasen, covek je potpuno neodgovarajuci lik za tu ulogu.

Problem je sto je generalno izbor filmova engleskog jezika ove godine bio slab. Od svih nominovanih, najkoheretniji i najskolskije uradjen film je Lady Bird, a i on opet nije nista narocito, gledali smo vec podosta takvih filmova. Izbor za stranog Oskara je ove godine bio mnogo bolji: Fantastic Woman je odlican film, ali ruski Loveless i madjarski On Body and Soul su jos bolji. Dakle u najuzoj konkurenciji za Oskar na stranom jeziku su bila 3 fenomenalna filma, sa kojima ni jedan iza glavne konkurencije ne moze da se poredi.

Logicno je da jedna bajkovita ekskluzivno americka nostalgicna tema, kao sto je Shape of Water, dobije Oskara, utoliko pre sto je prosle godine dobila jedna tema iz miljea getoa. Ono sto je meni palo u oci je sledece: iako su i MekDormand i Rokvel zasluzili nagrade, uocljiva je ipak dominacija britanskih glumaca na Oskaru, bez kojih tesko da bi filmovi u kojima glume bili to sto jesu: Geri Oldman, Danijel Dej Luis, Sali Hokins. Producenti treba da se zamisle. Sve sto ima valja i dalje dolazi iz Evrope.

Milan

pre 6 godina

Samo mrznja,zavist,zloba i zavere.To je vecina komentara,cast izuzecima.Cak i ti izuzeci dovode u pitanje nagrade.Ma nas film je najbolji, zemlja nam je najlepsa, mi smo eksperti za sve i treba da se nas glas uvazava....Ljudi, gledajte ili ne gledajte.Uzivajte .Zabava je to i to veoma bogatih za ostale koji nisu sirotinja ali ni mnogo daleko u odnosu na njih.Film se Vam moze svideti ili ne ali pricati o pravljenju filmova a nikada ne biti dio toga ....malo je degutantno.

ESMA

pre 6 godina

Ko uopste trazi "merodavnost "od OSKARA. Umetnicke duse sigurno ne jer u "OSKAR" gledaju kao u spekakl koji svojim.nagradjenim umetnickim dosignucima, porukama iz sfere zivota, humorom, glamurom predstavlja relaksaciju i MANIFESTACIJU vredU pamceNja.

zigot

pre 6 godina

onaj odvratno banalni shape of water dobija oskara pored phantom thread?

nemam reci majke mi... kobe bryant ide kuci sa oskarom a day-lewis nista

ivan

pre 6 godina

Meni je film Shape of Water preglup, bas nista specijalno... ne znam jesam li jedini 
(mne, 5. mart 2018 07:44) 

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.
(srbadijo, nista od vas, 05. mart 2018 10:52)

Samo zato što je nešto SF, ne znači nužno da valja...

Nebojša

pre 6 godina

Shape of Water nisam gledao verovatno ni neću pogledao sam trejler i skrinshotove na Google slikama ni jedan atom u mom telu mi ne govori da to pogledam a inače volim sf jednostavno je tako ali bolje i ovaj ili bili koji film nego promašaj Dunkirk.

autocorrect off

pre 6 godina

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu i babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.
(srbadijo, nista od vas, 5. mart 2018 10:52)

oblik vode nije sf, već slaba kopija la la lenda. poprilično slab film, ali poruka je pokupila sve nagrade

vince carter

pre 6 godina

Ja sam prijatno iznenadjen kako je ispao dobar film the artist dissaster sa James Francom koji prikazuje kako je snimljen popularno "najgori,najbolji film" the room. Nesto nisam nikad mirisao Franka i celu tu ekipu,ali ovo je ispalo jako dobro i interesantno!

onako

pre 6 godina

@Mikhail Tal & Eh,tuga
Dva najrealnija komentara koji odslikavaju Oskara ne samo noćas , već duže vreme . Same nominacije su sporne a posle tek vineri nemam reči .
Denkerk , Darkest Hour , Shape of water i Get Out su zločin prema ljubiteljima filma u nominaciji za najbolji film . Toliko proseka ne pamtim na nekoj dodeli , oborili su rekord .
Hm , najbolja muška Denzel i Danijel Kaluja na uštrb Liam Nisona u Mark Feltu su kriminal i pomenuta političko rasna korektnost. Sem Rokvel (iako ga cenim) umesto Vudi Harelsona i to u istom filmu gde se to baš vidi, montaža Denkerku umesto I tonya , Fantastic Woman umesto The Square i skoro sve tako .

cz

pre 6 godina

Od celog prenosa Oskara poslednjih godina najzanimljiviji su mi podkasti Rts-a o ranijim dobitnicima i zanimljivim detaljima u vezi stvaranja pomenutog filma

autocorrect off

pre 6 godina

šteta za dankirk. ozbiljniji, bolje režiran, smisleniji film od del torovog. del toro je pobjedio ne zbog kvaliteta filma već zbog poruke koju njegov film šalje. tako isto i 'get out'. film nije ništa specijalno, ali pošto je u priču utkana tema rasnih razlika, morali su da to nagrade. kako tako jednostavna priča može da bude najbolji scenario? ugl. ja te oskare ne gledam već godinama i ne zanimaju me iskreno, ali ove godine je bilo dobrih filmova među nominovanima pa sam morao da prokomentarišem čudne i nezaslužene među nagrađenima.

soet

pre 6 godina

Najbolji film ce biti "call me by your name" ili "the shape of water", jer je to 'stil' holivuda!
Ja se nadam da ce Kris Nolan dobiti nagradu za rezisera, ostalo je nebitno!
(soet, 4. mart 2018 11:09)

Kao sto rekoh, potpuno ocekivano od holivuda. S' obzirom da je prosle godine bio gay dobitnik (moonlight), ovaj put je pobedio "bestiality", sve prekriveno nekom "romanticnom" pricom! Samo mi zao Nolana, covek je jedan od retkih preostalih ozbiljnih rezisera!

Majkl Džordan

pre 6 godina

Ako izuzmemo filmove, meni je dodela oskara bila u celini bolja emisija od svih nominovanih filmova. Džimi Kimmel odličan kao voditelj jer je pre svega bio ozbiljan ali i duhovit. Nisu forsirane fore o Trampu, Vajnstajnu, propaganda o ravnopravnosti žena ili crnaca a prethodnih godina nikad kraja tome. Sve je to spomenuto u dve rečenice a sve ostalo je bio poprilično zabavan šou prepun smešnih i duhovitih skečeva tako da su mi nagrade došle u drugi plan.
Čak su se pobednici takmičili ko će održati kraći govor na bini a dobitnik za najkraći govor je osvojio skuter za vodu od 18.000$.

Ko voli film uopšte, lepo je videti sve legende na jednom mestu. Nešto kao all star u nba.

Peca

pre 6 godina

Kakva bruka da Vudi Harison ne dobije oskara za sporednu musku ulogu.Odmah na startu se videlo u kom pravcu ce ici dodela oskara, tako da vec posle prve nominacije sam ugasio tv.

stojanka

pre 6 godina

Gledala sam vecinu filmova koji su nominovani i iskreno, bolje gledajte evropske filmove, to su filmovi bazirani na realnim ocekivanjima publike. Holivud je odavno precenjen i nosi se talasima stare slave. Licno mislim da Italijani prave najbolje filmove, a ovo sto nam donosi Holivud zaista vredja inteligenciju svakog coveka.

Dassha

pre 6 godina

Opet politički korektna raspodela. Po meni, uzimajući u obzir englesko govorno područje, na listi nominovanih nepravedno nema najlepšeg i najefektnijeg ovogodišnjeg filma - The Florida Project. U ovoj podeli, najbolji je sveukupno bio Three Billboards.. Tako ni pre desetak godina nisu imali sluha za Del Torovo remek delo Pan 's Labyrinth, pa sad kompenzuju.. Ali iz nekog razloga poslednjih godina, Meksikanci drže primat. Kategorija - strani film je takodje u poslednje vreme "kontaminirana" korektnošću, pa tako umesto izuzetnog Loveless, zanimljivog Square ili originalnog On Body and Soul ode Oskar za Fantastičnu ženu. Kao prošle godine Irancu Farhadiju (inače 2.Oskar) umesto nemačkom filmu Toni Erdman.

Majkl Džordan

pre 6 godina

Publici koja se drogira farmom, parovima, zadrugom i kursadžijama će teško da se svidi film kao što je "Oblik vode" za njih je vrhunac kinematografije "Rambo 3", a može da prođe i "Tri bilborda ispred Ebinga u Misuriju" samo da je nešto tako dubokoumno, nikako neki plitki filmovi.
(Oskar je naš!, 05. mart 2018 10:02)

Slažem se, ajd za oblik vode, nego za sve drugo. Sad smo svi odjednom postali stručnjaci. Ljudi toliko govore sa nekom sujetom a nisu u životu ništa uradili, pa moraju da leče komplekse kako Ema Votston ima dlakave ruke, užasnu frizuru ili kako je neko došao na dodelu u patikama.
Ako izuzmemo sve novce koje imaju ovi ljudi, razlika između njih i nas je i dalje kao između Sunca i Zemlje.
Mlađi naraštaji su verovatno u životu više uradili nego što će prosečan srbin za ceo život, a jel potrebno trošiti reči na starije?

To su ljudi koji stvaraju trendove, ne osuđuju, ne zanima ih šta će ko reći o njima već su samo fokusirani na stvaranje i izvor ambicije i inspiracije. Ja ne shvatam um koji takve ljude može da nipodoštava samo zbog neke svoje sujete i nezadovoljnošću svojim životom.

Da smo upola radni, ambiciozni, ekscentrični kao oni, gde bi nam bio kraj, nego svi brinemo šta će ko reći. Zato smo i tako mali.

Erlbadabra

pre 6 godina

Koji su bili naši? Mašinovodja neki mislim. Dankirk sam gledao to nije film to je pokušaj filma možda ni to. Ko da smo se nas dvaes skupili da gadjamo pejntbol i neko to snima pritom ja ponekad emotivno zakukam kad me pogode ali skladno bez mnogo nežnosti. Mada ne treba kriviti ni filmadžije prosto nema više vernih pravih priča, jednostavno se ćasa ispraznila stvoren je savršeni svet ko sa filma i sad svi uživaju neće niko da spasi teroristu od propasti u koju je jurnuo

Pera

pre 6 godina

Nije pobeda ako ti neko da nagradu. Sve politicke nagrade po meni nemaju nikakvu vrednost. U poslednje vreme bas cudni filmovi odnose nagrade, a gledao sam jedno deset boljih filmova od svih ovih koji su bili nominovani. To mora biti ili neka teska dramcuga s istinitim cinjenicama, nesto vezano za rasnu i lgbt diskriminaciju.. Neko napisao kako Dunkirk trebao ds dobije, a po meni ono je smorcina od filma i to velika. The Darkest Hour osim fenomenalne sminke i dobrog Oldmana nista posebno.. Jedino nisam pogledao ovo sa Rokvelom. A i ovo Call Me by Your Name, takodje samo fina pricica, nista vise. A Shape of Water, pa kakva je konkurencija bila, i dobar izbor. Film je dosta predvidljiv, sa par detalja koji su skroz nebitni, ali se izgleda dobro prodaju danas i to je to.

Key and Peele

pre 6 godina

geri i sem zasluzeno. drago mi je zbog njih.

fotografija i video efekti jos zasluzenije, pa i montaza za denkerk je zasluzeno.

resto je stvar preferencija.

srbadijo, nista od vas

pre 6 godina

Meni je film Shape of Water preglup, bas nista specijalno... ne znam jesam li jedini
(mne, 5. mart 2018 07:44)

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu i babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.

Oskar je naš!

pre 6 godina

Publici koja se drogira farmom, parovima, zadrugom i kursadžijama će teško da se svidi film kao što je "Oblik vode" za njih je vrhunac kinematografije "Rambo 3", a može da prođe i "Tri bilborda ispred Ebinga u Misuriju" samo da je nešto tako dubokoumno, nikako neki plitki filmovi.

eh, tuga

pre 6 godina

Od nominovanih filmova jedino "Bilborde" smatram filmom (i to jako dobrim!) - sve ostalo je farsa i promovisanje raznih polickih i socijalnih ideja (kao i u 90% slucajeva u poslednjih 15 godina). Medjutim, strani filmovi nominovani za Oskara su druga prica, video sam Loveless (ruski) i Square (svedski). Oba su odlicna i pitanju su sjajni reditelji, preporucujem sve njihove prethodne filmove. Prethodni film autora Square je bio jos bolji, po mom misljenju - Lavina (Avalanche), savrseno jednostavan a napet do bola.

Oskar je odavno izgubio bilo kakav znacaj po pitanju kvaliteta filmova, video sam reklamu za ovog dobitnika, sigurno ga necu gledati. Ali je sreca da se jos uvek prave dobri filmovi i da ima publike za njih. Upravo mi se supruga vratila iz BG bila na nekom iranskom filmu u popodnevnim satima u Domu sindikata i sala je bila puna. Bas sam se obradovao, sada imam 55 godina, ali se secam beskrajnih redova za karte Festa u mojim 20-tim i ranim 30-tim, drago mi je da taj sjajni festival jos uvek zivim punim sjajem i da ima tako dobru selekciju filmova i PUBLIKU!

JS

pre 6 godina

Najveca iznenadjenja po meni Oskar za najbolji film (svi su misli Tri bilborda.. ili cak Dunkrink) . Oskar za originalni scenario (svi su misli Tri Bilborda , ili Oblik vode), i Oskar za najbolju pesmu (svi su misli da ce pobediti pesma This is me iz Velikog soumena). Ostale nagrade ocekivane.

gyros_lover

pre 6 godina

Ocekivani pobednici. Nazovite me kako hocete, ali nakon svih odgledanih filmova nominovanih za Oskara, stekao sam utisak da je presudno (za neke filmove) bila trenutna politicka situacija u Americi i odnos prema manjinama na rasnoj i seksualnoj osnovi.

Френсис га је вала издоминирала

pre 6 godina

"...да поседују моћ да открију главни допинг у спорту преко Тхе Нев Иорк Тимес 12. маја 2016."

Све, све, али "Тхе Нев Иорк Тимес"... Побогу људи, како да очекујемо од света да нас схвати озбиљно кад овако пишемо?! Треба да буде или "Њујорк Тајмс" или "The New York Times". А Оскар? Можете да причате шта хоћете, да се буните и негодујете, али још дуго, дуго година ће ова представа бити најпрестижнија и најгламурознија јер једноставно не постоји ништа на хоризонту што би могло достојно да је замени.

Back in Black

pre 6 godina

Poceo da gledam i za deset minuta ugasio i na spavanje. Nema to vise nikakve veze sa filmom. Cak i onaj pocetni govor viditelja kao da je na nekom politickom mitingu pa skuplja glasove tako sto velica crnce i žene. Mislim da ti neko za deset minuta spomene sto puta film "Crni panter"i to na dodeli Oskara sta vise ima tu da se prica.

S

pre 6 godina

Kao sto sam i napisao pre. Očekivalo se da će Shape of water pobediti. Bilo ili taj ili call me bu name. Previše se guraju filmovi čisto iz nekakvih korektnosti prema rasi, pripadnosti LGBT ... Gary oldman zasluženo dobio oskara, kao i ova za tri bilborda. Samo sto su ovogodišnji filmovi jako plitki. Shape of water, gluvonema osoba, živi sama, masturbira dok se kupa (ne bi me čudilo da je i to presudilo za oskara), radi kao čistačica u vladinom centru gde su doveli da ispituju prastaro čudovište, koji ga direktor muci. Zaljubljuje se u njega i spasava ga. Razumem da su ove godine bili loši filmovi, ali se bar moglo naći jedan ili dva filma koji su bolji od ovog
Nadam se da ćemo sledeće god. videti manje filmova o superherojima, posto vidim da će i ove godine biti dosta

Pan

pre 6 godina

Čoveče kakvi komentari, kad pogledam rezultate izbora i komentare setim se da sam još uvek u Srbiji. Tri bilorda... van konkurencije, pitam se da li ste vi uopšte gledali ostale filmove? Kad neko napiše da je "Oblik vode" smeće ili loš film zapitam se da li takva osoba uopšte razume šta je to film... Giljermo je genijalni dobričina, hvala mu za ovo ostvarenje, napravio je film za sva vremena.

Dule

pre 6 godina

@Marli: "Tri bilborda su ubedljivo najbolji film prošle godine, Francis je zaslužila Oskara odavno. "Francis vec ima jednog Oskara. Dobila ga za "Fargo" pre nekih 20 godina.

nikol dž. femija

pre 6 godina

RUSIJA I PUTIN. To je utisak 90.Oskara.
Samo im je najveća zemlja sveta koja je dobila Drugi svetski rat na čelu sa J.Staljinom - u glavi, na pamti, cilj svih ciljeva, na javi i u snu.

TAJ NAROD TAMO JE POD DEBELOM I ŠIROKOM GVOZDENOM ZAVESOM, NE ZNAJU NIŠTA I MALO ČITAJU, MALO IH ŠTA INTERESUJE, KAO DA RADOZNALI NIKADA NISU NI BILI,ZAISTA ZOMBIRANI.A SEBIČNI. Užas. Tuga.

čERČIL da prodje bez Oskara. NEMOGUĆE KOD ANGLOSAKSONACA. KOD SRBA i uopšte slovenskih plemena bi i prošao bez ičega.
POBEDNIČKI FILM - da li se pominje "" ili ne ?

I TAKVI IMAJU PARE, A PREZADUŽENI. OD TAKVIH ZAVISI SVET? NE, naravno.
BOG JE IZNAD SVIH, hvala Mu.

Maja

pre 6 godina

Po meni i mom ukusu animirani crtani film "Coco" je jedini film koji je zaslužio i dobio Oskara! Šteta što je pokupio samo dva... Ostalo, žali Bože...

Vaske

pre 6 godina

Nikad jadniji izbor za oskara. Kad se setim nekadasnjih filmova i uporedim ih sa ovim uhvati me jeza. U bericetnim godinama ovaj film ne bi mogao da bude ni medju 10 filmova...

xxx

pre 6 godina

Sve je otislo do moga kad ovakvi filmovi dobijaju oskare. Za glumu necu da kazem nista lose, sve su to odlicni glumci, ali, taj "Oblik vode" i ovaj "Tri bilborda..." ... mislim, ne znam sta da kazem, scenario je mogao da napise i djak osnovac, mediocre filmovi u najboljem slucaju, ali izgleda dovoljno da se u danasljem vremenu uzme oskar.

Mikhail Tal

pre 6 godina

Cela dodela prošla je u duhu politički korektnog feminizma i u forsiranju rasne jednakosti. Cela filmska umetnost ostala je po strani, u zapećku. Sramotna propaganda nečega što samo po sebi treba da se podrazumeva. Ali avaj. Jedina ispravna odluka vredna pomena večeras jeste spektakularni Geri Oldmen, koji je, bar po meni, jedini bio pravi suparnik fenomenalnog Daniel Day Lewisa. Na Shape of water i Get out ne treba trošiti reči. Hans Cimer i Nolan su takođe opljačkani, a i Paul Thomas Anderson za Phantom thread, koji je jedinstveno remek delo. Ima Holivud i te kako kvalitet, samo on ostaje marginalizovan, kao Lewis koji je videvši da je đavo odneo šalu, otišao u zasluženu penziju tiho, kao gospodin.

kole

pre 6 godina

prvi put da nisam gledao oskara, nije me ni zanimala vecina nominovanih filmova... ali drago mi je za oldmana i rokvela, zasluzili su za predjasne uloge dovoljno da za ove sto su dobili i nisu morali da glume.

Milos

pre 6 godina

Док је истраживао оскудни свет незаконитог допинга у спорту, Фогел је повезан са опозиционим руским научником др. Григоријем Родченковом, стубом руског државног спонзорског допинг програма који је спонзорирала држава. Фогел и Родцхенков схватају да поседују моћ да открију главни допинг у спорту преко Тхе Нев Иорк Тимес 12. маја 2016. [9]. Они су навели да је Русија организовала превару под покровитељством државе, која се већ десетљећима плашила да варају Олимпијаду, укључујући Олимпијске игре у Сочију 2014. године, гдје је Родченков, уз помоћ Федералне службе безбедности (раније КГБ), променио стероидно оштећен мокар руског националног тим да избегну позитивну детекцију. Ова прича, коју је Фогел документовао као филмски продуцент за 3,5 године, у сарадњи са продуцентом Даном Цоганом, је основа његовог играног документарног филма ИЦАРУС.
-------------

Da li je neko iznenadjan ovom nagradom za najbolji dok. film.

Prosle godine koljaci Al Kaida u vidu Belih slemova, sada ova diskreditacija Rusije u vezi kvazi organizovanog drzavnog dopinga.......

Neka zive u svom svetu i svojoj planeti ludaka Americi.

mare

pre 6 godina

pih Oblik vode i nije najzanimljivije Del torovo ostvarenje. Cestitke Gariju Oldmanu za Oskara za glavnu ulogu, zasluzio je , jedan od najharimaticnijih glumaca danasnjice

Шејп оф д вотер

pre 6 godina

Ма је л' могуће? А ја стекао утисак читајући овдашње коментаре да је Облик Воде тешка будалаштина.

nek

pre 6 godina

Za najbolje i sporedne muške i ženske uloge - potpuno se slažem!

Ali za najbolji film! Čoveče, onaj dosadni plagijat od filma da dobije nagradu za najbolji film! Pokušava da bude Ameli Pulan, pokušava da bude Lepotica i zver, pokušava da bude kritika društva, pokušava da bude originalan, mnogo toga još pokušava a ni u čemu ne uspeva! A povrh svega je apsurdan i dosadan... Dobro, što kažu-to je moje mišljenje, možda grešim...

lorenzo

pre 6 godina

aaaa kako mi je drago zbog Gerija Oldmena.... ali nekako mi ostaje osjećaj da je dobio Oskara za pogrešnu ulogu i da je na ovaj način samo ispravljena greška što mu ova nagrada nije došla ranije

Kosta

pre 6 godina

Oskar, nagrada američke Akademije filmskih umetnosti је davno izgubila u vecem delu sveta svoj kredibilitet uplitanjem politickih struktura SAD i obavestajnih sluzbi tipa CIA, koje su glavni faktor ,kako u nominacijama tako i u odlukama, o nagradama.

Dodao bi da je ovo gore navedeno bilo i pre, ali sada je dozivilo svoj vrhunac.

Aron

pre 6 godina

Prošao je i ovaj Oskar. Kao neko ko poznaje,gleda i gledao je dosta filmova, mogu iskreno i argumentovano da analiziram dodelu nagrada.Velika nepravda se desila za najbolji film "The Shape of Water" koji je dosta isforsiran kao i za originalni scenario neozbiljni"Get Out"."Tri bilborda" nije imao konkurenciju u ovim kategorijama i načinjena nepravda kao i ranijih godina. Prošle godine recimo umesto "Hacksow Ridge" nagradu za najbolji dobio je osredji "Moonlight". Pre dve umesto "Room", prosečni"Spotlight". Pre tri umesto "Whiplash", konfuzni "Birdman", Pre četiri umesto "The Wolf of Wall Street", isiljeni "12 Years a Slave"... Mek Donald za žensku, zasluženo. Takođe i Sem Rokvel za sporednu. Za Mušku glavnu Oldman je imao jaku konkurenciju u uvek sjajnom Dei Luisu u filmu "Phantom Thread" gde je fenomenalno odigrao modnog dizajnera iz 50ih godina prošlog veka. Mada mislim da je Oldman za nijansu bio bolji jer je ipak odlično glumio Čerčila. Što se kandidata za najbolji film tiče bilo je filmova kojima tu nije bilo mesta. Recimo "Get Out", ako im je bilo toliko stalo do teme rasnih odnosa mogli su da stave "Mudbound" umesto njega.Veoma ozbiljan film. Takođe "Dunkirk" i "Lady Bird" su suvišni i umesto njih je trebao da bude recimo "Blade Runner 2049". Koji je za dve klase bolji od njih. Kao što je to bio "Mad Max, Furry Road" pre dve godine koji je slabiji nego "Blade Runner 2049". Naravno nažalost posle svega moram i da zaključim da kvalitet filmova sa godinama opada.

lorenzo

pre 6 godina

aaaa kako mi je drago zbog Gerija Oldmena.... ali nekako mi ostaje osjećaj da je dobio Oskara za pogrešnu ulogu i da je na ovaj način samo ispravljena greška što mu ova nagrada nije došla ranije

nek

pre 6 godina

Za najbolje i sporedne muške i ženske uloge - potpuno se slažem!

Ali za najbolji film! Čoveče, onaj dosadni plagijat od filma da dobije nagradu za najbolji film! Pokušava da bude Ameli Pulan, pokušava da bude Lepotica i zver, pokušava da bude kritika društva, pokušava da bude originalan, mnogo toga još pokušava a ni u čemu ne uspeva! A povrh svega je apsurdan i dosadan... Dobro, što kažu-to je moje mišljenje, možda grešim...

gyros_lover

pre 6 godina

Ocekivani pobednici. Nazovite me kako hocete, ali nakon svih odgledanih filmova nominovanih za Oskara, stekao sam utisak da je presudno (za neke filmove) bila trenutna politicka situacija u Americi i odnos prema manjinama na rasnoj i seksualnoj osnovi.

Aron

pre 6 godina

Prošao je i ovaj Oskar. Kao neko ko poznaje,gleda i gledao je dosta filmova, mogu iskreno i argumentovano da analiziram dodelu nagrada.Velika nepravda se desila za najbolji film "The Shape of Water" koji je dosta isforsiran kao i za originalni scenario neozbiljni"Get Out"."Tri bilborda" nije imao konkurenciju u ovim kategorijama i načinjena nepravda kao i ranijih godina. Prošle godine recimo umesto "Hacksow Ridge" nagradu za najbolji dobio je osredji "Moonlight". Pre dve umesto "Room", prosečni"Spotlight". Pre tri umesto "Whiplash", konfuzni "Birdman", Pre četiri umesto "The Wolf of Wall Street", isiljeni "12 Years a Slave"... Mek Donald za žensku, zasluženo. Takođe i Sem Rokvel za sporednu. Za Mušku glavnu Oldman je imao jaku konkurenciju u uvek sjajnom Dei Luisu u filmu "Phantom Thread" gde je fenomenalno odigrao modnog dizajnera iz 50ih godina prošlog veka. Mada mislim da je Oldman za nijansu bio bolji jer je ipak odlično glumio Čerčila. Što se kandidata za najbolji film tiče bilo je filmova kojima tu nije bilo mesta. Recimo "Get Out", ako im je bilo toliko stalo do teme rasnih odnosa mogli su da stave "Mudbound" umesto njega.Veoma ozbiljan film. Takođe "Dunkirk" i "Lady Bird" su suvišni i umesto njih je trebao da bude recimo "Blade Runner 2049". Koji je za dve klase bolji od njih. Kao što je to bio "Mad Max, Furry Road" pre dve godine koji je slabiji nego "Blade Runner 2049". Naravno nažalost posle svega moram i da zaključim da kvalitet filmova sa godinama opada.

Back in Black

pre 6 godina

Poceo da gledam i za deset minuta ugasio i na spavanje. Nema to vise nikakve veze sa filmom. Cak i onaj pocetni govor viditelja kao da je na nekom politickom mitingu pa skuplja glasove tako sto velica crnce i žene. Mislim da ti neko za deset minuta spomene sto puta film "Crni panter"i to na dodeli Oskara sta vise ima tu da se prica.

Mikhail Tal

pre 6 godina

Cela dodela prošla je u duhu politički korektnog feminizma i u forsiranju rasne jednakosti. Cela filmska umetnost ostala je po strani, u zapećku. Sramotna propaganda nečega što samo po sebi treba da se podrazumeva. Ali avaj. Jedina ispravna odluka vredna pomena večeras jeste spektakularni Geri Oldmen, koji je, bar po meni, jedini bio pravi suparnik fenomenalnog Daniel Day Lewisa. Na Shape of water i Get out ne treba trošiti reči. Hans Cimer i Nolan su takođe opljačkani, a i Paul Thomas Anderson za Phantom thread, koji je jedinstveno remek delo. Ima Holivud i te kako kvalitet, samo on ostaje marginalizovan, kao Lewis koji je videvši da je đavo odneo šalu, otišao u zasluženu penziju tiho, kao gospodin.

mare

pre 6 godina

pih Oblik vode i nije najzanimljivije Del torovo ostvarenje. Cestitke Gariju Oldmanu za Oskara za glavnu ulogu, zasluzio je , jedan od najharimaticnijih glumaca danasnjice

Milos

pre 6 godina

Док је истраживао оскудни свет незаконитог допинга у спорту, Фогел је повезан са опозиционим руским научником др. Григоријем Родченковом, стубом руског државног спонзорског допинг програма који је спонзорирала држава. Фогел и Родцхенков схватају да поседују моћ да открију главни допинг у спорту преко Тхе Нев Иорк Тимес 12. маја 2016. [9]. Они су навели да је Русија организовала превару под покровитељством државе, која се већ десетљећима плашила да варају Олимпијаду, укључујући Олимпијске игре у Сочију 2014. године, гдје је Родченков, уз помоћ Федералне службе безбедности (раније КГБ), променио стероидно оштећен мокар руског националног тим да избегну позитивну детекцију. Ова прича, коју је Фогел документовао као филмски продуцент за 3,5 године, у сарадњи са продуцентом Даном Цоганом, је основа његовог играног документарног филма ИЦАРУС.
-------------

Da li je neko iznenadjan ovom nagradom za najbolji dok. film.

Prosle godine koljaci Al Kaida u vidu Belih slemova, sada ova diskreditacija Rusije u vezi kvazi organizovanog drzavnog dopinga.......

Neka zive u svom svetu i svojoj planeti ludaka Americi.

Vaske

pre 6 godina

Nikad jadniji izbor za oskara. Kad se setim nekadasnjih filmova i uporedim ih sa ovim uhvati me jeza. U bericetnim godinama ovaj film ne bi mogao da bude ni medju 10 filmova...

S

pre 6 godina

Kao sto sam i napisao pre. Očekivalo se da će Shape of water pobediti. Bilo ili taj ili call me bu name. Previše se guraju filmovi čisto iz nekakvih korektnosti prema rasi, pripadnosti LGBT ... Gary oldman zasluženo dobio oskara, kao i ova za tri bilborda. Samo sto su ovogodišnji filmovi jako plitki. Shape of water, gluvonema osoba, živi sama, masturbira dok se kupa (ne bi me čudilo da je i to presudilo za oskara), radi kao čistačica u vladinom centru gde su doveli da ispituju prastaro čudovište, koji ga direktor muci. Zaljubljuje se u njega i spasava ga. Razumem da su ove godine bili loši filmovi, ali se bar moglo naći jedan ili dva filma koji su bolji od ovog
Nadam se da ćemo sledeće god. videti manje filmova o superherojima, posto vidim da će i ove godine biti dosta

kole

pre 6 godina

prvi put da nisam gledao oskara, nije me ni zanimala vecina nominovanih filmova... ali drago mi je za oldmana i rokvela, zasluzili su za predjasne uloge dovoljno da za ove sto su dobili i nisu morali da glume.

eh, tuga

pre 6 godina

Od nominovanih filmova jedino "Bilborde" smatram filmom (i to jako dobrim!) - sve ostalo je farsa i promovisanje raznih polickih i socijalnih ideja (kao i u 90% slucajeva u poslednjih 15 godina). Medjutim, strani filmovi nominovani za Oskara su druga prica, video sam Loveless (ruski) i Square (svedski). Oba su odlicna i pitanju su sjajni reditelji, preporucujem sve njihove prethodne filmove. Prethodni film autora Square je bio jos bolji, po mom misljenju - Lavina (Avalanche), savrseno jednostavan a napet do bola.

Oskar je odavno izgubio bilo kakav znacaj po pitanju kvaliteta filmova, video sam reklamu za ovog dobitnika, sigurno ga necu gledati. Ali je sreca da se jos uvek prave dobri filmovi i da ima publike za njih. Upravo mi se supruga vratila iz BG bila na nekom iranskom filmu u popodnevnim satima u Domu sindikata i sala je bila puna. Bas sam se obradovao, sada imam 55 godina, ali se secam beskrajnih redova za karte Festa u mojim 20-tim i ranim 30-tim, drago mi je da taj sjajni festival jos uvek zivim punim sjajem i da ima tako dobru selekciju filmova i PUBLIKU!

ivan

pre 6 godina

Meni je film Shape of Water preglup, bas nista specijalno... ne znam jesam li jedini 
(mne, 5. mart 2018 07:44) 

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.
(srbadijo, nista od vas, 05. mart 2018 10:52)

Samo zato što je nešto SF, ne znači nužno da valja...

Kosta

pre 6 godina

Oskar, nagrada američke Akademije filmskih umetnosti је davno izgubila u vecem delu sveta svoj kredibilitet uplitanjem politickih struktura SAD i obavestajnih sluzbi tipa CIA, koje su glavni faktor ,kako u nominacijama tako i u odlukama, o nagradama.

Dodao bi da je ovo gore navedeno bilo i pre, ali sada je dozivilo svoj vrhunac.

Majkl Džordan

pre 6 godina

Ako izuzmemo filmove, meni je dodela oskara bila u celini bolja emisija od svih nominovanih filmova. Džimi Kimmel odličan kao voditelj jer je pre svega bio ozbiljan ali i duhovit. Nisu forsirane fore o Trampu, Vajnstajnu, propaganda o ravnopravnosti žena ili crnaca a prethodnih godina nikad kraja tome. Sve je to spomenuto u dve rečenice a sve ostalo je bio poprilično zabavan šou prepun smešnih i duhovitih skečeva tako da su mi nagrade došle u drugi plan.
Čak su se pobednici takmičili ko će održati kraći govor na bini a dobitnik za najkraći govor je osvojio skuter za vodu od 18.000$.

Ko voli film uopšte, lepo je videti sve legende na jednom mestu. Nešto kao all star u nba.

srbadijo, nista od vas

pre 6 godina

Meni je film Shape of Water preglup, bas nista specijalno... ne znam jesam li jedini
(mne, 5. mart 2018 07:44)

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu i babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.

xxx

pre 6 godina

Sve je otislo do moga kad ovakvi filmovi dobijaju oskare. Za glumu necu da kazem nista lose, sve su to odlicni glumci, ali, taj "Oblik vode" i ovaj "Tri bilborda..." ... mislim, ne znam sta da kazem, scenario je mogao da napise i djak osnovac, mediocre filmovi u najboljem slucaju, ali izgleda dovoljno da se u danasljem vremenu uzme oskar.

Dule

pre 6 godina

@Marli: "Tri bilborda su ubedljivo najbolji film prošle godine, Francis je zaslužila Oskara odavno. "Francis vec ima jednog Oskara. Dobila ga za "Fargo" pre nekih 20 godina.

Minja

pre 6 godina

@Aron
Vidi, jasno je da je tvoj ukus za fimove akcioni, a manje dramski. Tri bilborda je upecatljiv film, ali daleko je od savrsenstva. Ima mnogo propusta u radnji, i mnogo nemotivisanih delova, te ja potpuno pozdravljam odluku da se daju nagrade samo Mekdormandovoj i Rokvelu, oni su svoje delove svojski odradili, ali ne i celom filmu. Vudi je u tom filmu potpuno promasen, covek je potpuno neodgovarajuci lik za tu ulogu.

Problem je sto je generalno izbor filmova engleskog jezika ove godine bio slab. Od svih nominovanih, najkoheretniji i najskolskije uradjen film je Lady Bird, a i on opet nije nista narocito, gledali smo vec podosta takvih filmova. Izbor za stranog Oskara je ove godine bio mnogo bolji: Fantastic Woman je odlican film, ali ruski Loveless i madjarski On Body and Soul su jos bolji. Dakle u najuzoj konkurenciji za Oskar na stranom jeziku su bila 3 fenomenalna filma, sa kojima ni jedan iza glavne konkurencije ne moze da se poredi.

Logicno je da jedna bajkovita ekskluzivno americka nostalgicna tema, kao sto je Shape of Water, dobije Oskara, utoliko pre sto je prosle godine dobila jedna tema iz miljea getoa. Ono sto je meni palo u oci je sledece: iako su i MekDormand i Rokvel zasluzili nagrade, uocljiva je ipak dominacija britanskih glumaca na Oskaru, bez kojih tesko da bi filmovi u kojima glume bili to sto jesu: Geri Oldman, Danijel Dej Luis, Sali Hokins. Producenti treba da se zamisle. Sve sto ima valja i dalje dolazi iz Evrope.

Шејп оф д вотер

pre 6 godina

Ма је л' могуће? А ја стекао утисак читајући овдашње коментаре да је Облик Воде тешка будалаштина.

Key and Peele

pre 6 godina

geri i sem zasluzeno. drago mi je zbog njih.

fotografija i video efekti jos zasluzenije, pa i montaza za denkerk je zasluzeno.

resto je stvar preferencija.

Milan

pre 6 godina

Samo mrznja,zavist,zloba i zavere.To je vecina komentara,cast izuzecima.Cak i ti izuzeci dovode u pitanje nagrade.Ma nas film je najbolji, zemlja nam je najlepsa, mi smo eksperti za sve i treba da se nas glas uvazava....Ljudi, gledajte ili ne gledajte.Uzivajte .Zabava je to i to veoma bogatih za ostale koji nisu sirotinja ali ni mnogo daleko u odnosu na njih.Film se Vam moze svideti ili ne ali pricati o pravljenju filmova a nikada ne biti dio toga ....malo je degutantno.

Френсис га је вала издоминирала

pre 6 godina

"...да поседују моћ да открију главни допинг у спорту преко Тхе Нев Иорк Тимес 12. маја 2016."

Све, све, али "Тхе Нев Иорк Тимес"... Побогу људи, како да очекујемо од света да нас схвати озбиљно кад овако пишемо?! Треба да буде или "Њујорк Тајмс" или "The New York Times". А Оскар? Можете да причате шта хоћете, да се буните и негодујете, али још дуго, дуго година ће ова представа бити најпрестижнија и најгламурознија јер једноставно не постоји ништа на хоризонту што би могло достојно да је замени.

autocorrect off

pre 6 godina

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu i babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.
(srbadijo, nista od vas, 5. mart 2018 10:52)

oblik vode nije sf, već slaba kopija la la lenda. poprilično slab film, ali poruka je pokupila sve nagrade

Maja

pre 6 godina

Po meni i mom ukusu animirani crtani film "Coco" je jedini film koji je zaslužio i dobio Oskara! Šteta što je pokupio samo dva... Ostalo, žali Bože...

stojanka

pre 6 godina

Gledala sam vecinu filmova koji su nominovani i iskreno, bolje gledajte evropske filmove, to su filmovi bazirani na realnim ocekivanjima publike. Holivud je odavno precenjen i nosi se talasima stare slave. Licno mislim da Italijani prave najbolje filmove, a ovo sto nam donosi Holivud zaista vredja inteligenciju svakog coveka.

zigot

pre 6 godina

onaj odvratno banalni shape of water dobija oskara pored phantom thread?

nemam reci majke mi... kobe bryant ide kuci sa oskarom a day-lewis nista

cz

pre 6 godina

Od celog prenosa Oskara poslednjih godina najzanimljiviji su mi podkasti Rts-a o ranijim dobitnicima i zanimljivim detaljima u vezi stvaranja pomenutog filma

krznena revolucija

pre 6 godina

Odgledah film slucajno pre dva mjeseca, sestra mi ga ukljucila, čak nisam ni znala, ili razumela da je kandidat za Oskara. Razumem da svako ima pravo na svoje misljenje, ali ispodprosjecan film. Mada, ne znam sto uopste komentarisem tu temu, kada su holivudska mjerila i holivudska kinematografija odvec podbacili i mnogo godina nemaju nikakvu stvarnu i umjetnicku vrijednost.Poslednji dobar holivudski film 'Talentovani gospodin Ripli'.

Pera

pre 6 godina

Nije pobeda ako ti neko da nagradu. Sve politicke nagrade po meni nemaju nikakvu vrednost. U poslednje vreme bas cudni filmovi odnose nagrade, a gledao sam jedno deset boljih filmova od svih ovih koji su bili nominovani. To mora biti ili neka teska dramcuga s istinitim cinjenicama, nesto vezano za rasnu i lgbt diskriminaciju.. Neko napisao kako Dunkirk trebao ds dobije, a po meni ono je smorcina od filma i to velika. The Darkest Hour osim fenomenalne sminke i dobrog Oldmana nista posebno.. Jedino nisam pogledao ovo sa Rokvelom. A i ovo Call Me by Your Name, takodje samo fina pricica, nista vise. A Shape of Water, pa kakva je konkurencija bila, i dobar izbor. Film je dosta predvidljiv, sa par detalja koji su skroz nebitni, ali se izgleda dobro prodaju danas i to je to.

Pan

pre 6 godina

Čoveče kakvi komentari, kad pogledam rezultate izbora i komentare setim se da sam još uvek u Srbiji. Tri bilorda... van konkurencije, pitam se da li ste vi uopšte gledali ostale filmove? Kad neko napiše da je "Oblik vode" smeće ili loš film zapitam se da li takva osoba uopšte razume šta je to film... Giljermo je genijalni dobričina, hvala mu za ovo ostvarenje, napravio je film za sva vremena.

JS

pre 6 godina

Najveca iznenadjenja po meni Oskar za najbolji film (svi su misli Tri bilborda.. ili cak Dunkrink) . Oskar za originalni scenario (svi su misli Tri Bilborda , ili Oblik vode), i Oskar za najbolju pesmu (svi su misli da ce pobediti pesma This is me iz Velikog soumena). Ostale nagrade ocekivane.

Oskar je naš!

pre 6 godina

Publici koja se drogira farmom, parovima, zadrugom i kursadžijama će teško da se svidi film kao što je "Oblik vode" za njih je vrhunac kinematografije "Rambo 3", a može da prođe i "Tri bilborda ispred Ebinga u Misuriju" samo da je nešto tako dubokoumno, nikako neki plitki filmovi.

vince carter

pre 6 godina

Ja sam prijatno iznenadjen kako je ispao dobar film the artist dissaster sa James Francom koji prikazuje kako je snimljen popularno "najgori,najbolji film" the room. Nesto nisam nikad mirisao Franka i celu tu ekipu,ali ovo je ispalo jako dobro i interesantno!

nikol dž. femija

pre 6 godina

RUSIJA I PUTIN. To je utisak 90.Oskara.
Samo im je najveća zemlja sveta koja je dobila Drugi svetski rat na čelu sa J.Staljinom - u glavi, na pamti, cilj svih ciljeva, na javi i u snu.

TAJ NAROD TAMO JE POD DEBELOM I ŠIROKOM GVOZDENOM ZAVESOM, NE ZNAJU NIŠTA I MALO ČITAJU, MALO IH ŠTA INTERESUJE, KAO DA RADOZNALI NIKADA NISU NI BILI,ZAISTA ZOMBIRANI.A SEBIČNI. Užas. Tuga.

čERČIL da prodje bez Oskara. NEMOGUĆE KOD ANGLOSAKSONACA. KOD SRBA i uopšte slovenskih plemena bi i prošao bez ičega.
POBEDNIČKI FILM - da li se pominje "" ili ne ?

I TAKVI IMAJU PARE, A PREZADUŽENI. OD TAKVIH ZAVISI SVET? NE, naravno.
BOG JE IZNAD SVIH, hvala Mu.

Peca

pre 6 godina

Kakva bruka da Vudi Harison ne dobije oskara za sporednu musku ulogu.Odmah na startu se videlo u kom pravcu ce ici dodela oskara, tako da vec posle prve nominacije sam ugasio tv.

soet

pre 6 godina

Najbolji film ce biti "call me by your name" ili "the shape of water", jer je to 'stil' holivuda!
Ja se nadam da ce Kris Nolan dobiti nagradu za rezisera, ostalo je nebitno!
(soet, 4. mart 2018 11:09)

Kao sto rekoh, potpuno ocekivano od holivuda. S' obzirom da je prosle godine bio gay dobitnik (moonlight), ovaj put je pobedio "bestiality", sve prekriveno nekom "romanticnom" pricom! Samo mi zao Nolana, covek je jedan od retkih preostalih ozbiljnih rezisera!

Majkl Džordan

pre 6 godina

Publici koja se drogira farmom, parovima, zadrugom i kursadžijama će teško da se svidi film kao što je "Oblik vode" za njih je vrhunac kinematografije "Rambo 3", a može da prođe i "Tri bilborda ispred Ebinga u Misuriju" samo da je nešto tako dubokoumno, nikako neki plitki filmovi.
(Oskar je naš!, 05. mart 2018 10:02)

Slažem se, ajd za oblik vode, nego za sve drugo. Sad smo svi odjednom postali stručnjaci. Ljudi toliko govore sa nekom sujetom a nisu u životu ništa uradili, pa moraju da leče komplekse kako Ema Votston ima dlakave ruke, užasnu frizuru ili kako je neko došao na dodelu u patikama.
Ako izuzmemo sve novce koje imaju ovi ljudi, razlika između njih i nas je i dalje kao između Sunca i Zemlje.
Mlađi naraštaji su verovatno u životu više uradili nego što će prosečan srbin za ceo život, a jel potrebno trošiti reči na starije?

To su ljudi koji stvaraju trendove, ne osuđuju, ne zanima ih šta će ko reći o njima već su samo fokusirani na stvaranje i izvor ambicije i inspiracije. Ja ne shvatam um koji takve ljude može da nipodoštava samo zbog neke svoje sujete i nezadovoljnošću svojim životom.

Da smo upola radni, ambiciozni, ekscentrični kao oni, gde bi nam bio kraj, nego svi brinemo šta će ko reći. Zato smo i tako mali.

Nebojša

pre 6 godina

Shape of Water nisam gledao verovatno ni neću pogledao sam trejler i skrinshotove na Google slikama ni jedan atom u mom telu mi ne govori da to pogledam a inače volim sf jednostavno je tako ali bolje i ovaj ili bili koji film nego promašaj Dunkirk.

ESMA

pre 6 godina

Ko uopste trazi "merodavnost "od OSKARA. Umetnicke duse sigurno ne jer u "OSKAR" gledaju kao u spekakl koji svojim.nagradjenim umetnickim dosignucima, porukama iz sfere zivota, humorom, glamurom predstavlja relaksaciju i MANIFESTACIJU vredU pamceNja.

Dassha

pre 6 godina

Opet politički korektna raspodela. Po meni, uzimajući u obzir englesko govorno područje, na listi nominovanih nepravedno nema najlepšeg i najefektnijeg ovogodišnjeg filma - The Florida Project. U ovoj podeli, najbolji je sveukupno bio Three Billboards.. Tako ni pre desetak godina nisu imali sluha za Del Torovo remek delo Pan 's Labyrinth, pa sad kompenzuju.. Ali iz nekog razloga poslednjih godina, Meksikanci drže primat. Kategorija - strani film je takodje u poslednje vreme "kontaminirana" korektnošću, pa tako umesto izuzetnog Loveless, zanimljivog Square ili originalnog On Body and Soul ode Oskar za Fantastičnu ženu. Kao prošle godine Irancu Farhadiju (inače 2.Oskar) umesto nemačkom filmu Toni Erdman.

onako

pre 6 godina

@Mikhail Tal & Eh,tuga
Dva najrealnija komentara koji odslikavaju Oskara ne samo noćas , već duže vreme . Same nominacije su sporne a posle tek vineri nemam reči .
Denkerk , Darkest Hour , Shape of water i Get Out su zločin prema ljubiteljima filma u nominaciji za najbolji film . Toliko proseka ne pamtim na nekoj dodeli , oborili su rekord .
Hm , najbolja muška Denzel i Danijel Kaluja na uštrb Liam Nisona u Mark Feltu su kriminal i pomenuta političko rasna korektnost. Sem Rokvel (iako ga cenim) umesto Vudi Harelsona i to u istom filmu gde se to baš vidi, montaža Denkerku umesto I tonya , Fantastic Woman umesto The Square i skoro sve tako .

neko

pre 6 godina

Aaaa kako sf za najbolji film, moj svijet se rusi aaaaaa kako nije neka drama kao i ostalih ako ne 89 onda 86 puta minimum... Jao zivot mi nema smisla, temelj mu je uzdrman....

Erlbadabra

pre 6 godina

Koji su bili naši? Mašinovodja neki mislim. Dankirk sam gledao to nije film to je pokušaj filma možda ni to. Ko da smo se nas dvaes skupili da gadjamo pejntbol i neko to snima pritom ja ponekad emotivno zakukam kad me pogode ali skladno bez mnogo nežnosti. Mada ne treba kriviti ni filmadžije prosto nema više vernih pravih priča, jednostavno se ćasa ispraznila stvoren je savršeni svet ko sa filma i sad svi uživaju neće niko da spasi teroristu od propasti u koju je jurnuo

autocorrect off

pre 6 godina

šteta za dankirk. ozbiljniji, bolje režiran, smisleniji film od del torovog. del toro je pobjedio ne zbog kvaliteta filma već zbog poruke koju njegov film šalje. tako isto i 'get out'. film nije ništa specijalno, ali pošto je u priču utkana tema rasnih razlika, morali su da to nagrade. kako tako jednostavna priča može da bude najbolji scenario? ugl. ja te oskare ne gledam već godinama i ne zanimaju me iskreno, ali ove godine je bilo dobrih filmova među nominovanima pa sam morao da prokomentarišem čudne i nezaslužene među nagrađenima.

CATAPA

pre 6 godina

"Tri bilborda" nikako nije moglo da bude najbolji film. Bilo bi tek komično da nakon patriotskog proliva američkoj vojsci po stranim ratištima, Oskar ode filmu koji govori šta ti vojnici rade po tom istom svetu, a i kod kuće kad se vrate.
Srećom, tu je bio "Oblik vode", lep, mlak, ali zato beznačajan. U znaku močvare, u šta se Holivud odavno pretvorio. Za "Tri bilborda" je već i nominacija u toj močvari dovoljno čudo.

adpgapdgd

pre 6 godina

Konacno oskara dobija jedan od mojih omiljenih glumaca i po mom misljenju jedini covek koga 90% ljudi ne moze da prepozna u razlicitim ulogama sto samo dokazuje koliko je dobar u svom poslu - Geri Oldman !!

sryugos

pre 6 godina

Od svih sam gledao samo Dankerk i Tri bilborda. Dankerk je meni kao ljubitelju istorije 20. veka strasno dosadan i monoton film. Tri bilborda je fantastican film u svakom pogledu i zaista tesko mogu da poverujem da je neki polu SF bio bolji.

srbadijo, nista od vas

pre 6 godina

Meni je film Shape of Water preglup, bas nista specijalno... ne znam jesam li jedini
(mne, 5. mart 2018 07:44)

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu i babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.

Oskar je naš!

pre 6 godina

Publici koja se drogira farmom, parovima, zadrugom i kursadžijama će teško da se svidi film kao što je "Oblik vode" za njih je vrhunac kinematografije "Rambo 3", a može da prođe i "Tri bilborda ispred Ebinga u Misuriju" samo da je nešto tako dubokoumno, nikako neki plitki filmovi.

Pan

pre 6 godina

Čoveče kakvi komentari, kad pogledam rezultate izbora i komentare setim se da sam još uvek u Srbiji. Tri bilorda... van konkurencije, pitam se da li ste vi uopšte gledali ostale filmove? Kad neko napiše da je "Oblik vode" smeće ili loš film zapitam se da li takva osoba uopšte razume šta je to film... Giljermo je genijalni dobričina, hvala mu za ovo ostvarenje, napravio je film za sva vremena.

Aron

pre 6 godina

Prošao je i ovaj Oskar. Kao neko ko poznaje,gleda i gledao je dosta filmova, mogu iskreno i argumentovano da analiziram dodelu nagrada.Velika nepravda se desila za najbolji film "The Shape of Water" koji je dosta isforsiran kao i za originalni scenario neozbiljni"Get Out"."Tri bilborda" nije imao konkurenciju u ovim kategorijama i načinjena nepravda kao i ranijih godina. Prošle godine recimo umesto "Hacksow Ridge" nagradu za najbolji dobio je osredji "Moonlight". Pre dve umesto "Room", prosečni"Spotlight". Pre tri umesto "Whiplash", konfuzni "Birdman", Pre četiri umesto "The Wolf of Wall Street", isiljeni "12 Years a Slave"... Mek Donald za žensku, zasluženo. Takođe i Sem Rokvel za sporednu. Za Mušku glavnu Oldman je imao jaku konkurenciju u uvek sjajnom Dei Luisu u filmu "Phantom Thread" gde je fenomenalno odigrao modnog dizajnera iz 50ih godina prošlog veka. Mada mislim da je Oldman za nijansu bio bolji jer je ipak odlično glumio Čerčila. Što se kandidata za najbolji film tiče bilo je filmova kojima tu nije bilo mesta. Recimo "Get Out", ako im je bilo toliko stalo do teme rasnih odnosa mogli su da stave "Mudbound" umesto njega.Veoma ozbiljan film. Takođe "Dunkirk" i "Lady Bird" su suvišni i umesto njih je trebao da bude recimo "Blade Runner 2049". Koji je za dve klase bolji od njih. Kao što je to bio "Mad Max, Furry Road" pre dve godine koji je slabiji nego "Blade Runner 2049". Naravno nažalost posle svega moram i da zaključim da kvalitet filmova sa godinama opada.

nikol dž. femija

pre 6 godina

RUSIJA I PUTIN. To je utisak 90.Oskara.
Samo im je najveća zemlja sveta koja je dobila Drugi svetski rat na čelu sa J.Staljinom - u glavi, na pamti, cilj svih ciljeva, na javi i u snu.

TAJ NAROD TAMO JE POD DEBELOM I ŠIROKOM GVOZDENOM ZAVESOM, NE ZNAJU NIŠTA I MALO ČITAJU, MALO IH ŠTA INTERESUJE, KAO DA RADOZNALI NIKADA NISU NI BILI,ZAISTA ZOMBIRANI.A SEBIČNI. Užas. Tuga.

čERČIL da prodje bez Oskara. NEMOGUĆE KOD ANGLOSAKSONACA. KOD SRBA i uopšte slovenskih plemena bi i prošao bez ičega.
POBEDNIČKI FILM - da li se pominje "" ili ne ?

I TAKVI IMAJU PARE, A PREZADUŽENI. OD TAKVIH ZAVISI SVET? NE, naravno.
BOG JE IZNAD SVIH, hvala Mu.

Peca

pre 6 godina

Kakva bruka da Vudi Harison ne dobije oskara za sporednu musku ulogu.Odmah na startu se videlo u kom pravcu ce ici dodela oskara, tako da vec posle prve nominacije sam ugasio tv.

Milan

pre 6 godina

Samo mrznja,zavist,zloba i zavere.To je vecina komentara,cast izuzecima.Cak i ti izuzeci dovode u pitanje nagrade.Ma nas film je najbolji, zemlja nam je najlepsa, mi smo eksperti za sve i treba da se nas glas uvazava....Ljudi, gledajte ili ne gledajte.Uzivajte .Zabava je to i to veoma bogatih za ostale koji nisu sirotinja ali ni mnogo daleko u odnosu na njih.Film se Vam moze svideti ili ne ali pricati o pravljenju filmova a nikada ne biti dio toga ....malo je degutantno.

neko

pre 6 godina

Aaaa kako sf za najbolji film, moj svijet se rusi aaaaaa kako nije neka drama kao i ostalih ako ne 89 onda 86 puta minimum... Jao zivot mi nema smisla, temelj mu je uzdrman....

Milos

pre 6 godina

Док је истраживао оскудни свет незаконитог допинга у спорту, Фогел је повезан са опозиционим руским научником др. Григоријем Родченковом, стубом руског државног спонзорског допинг програма који је спонзорирала држава. Фогел и Родцхенков схватају да поседују моћ да открију главни допинг у спорту преко Тхе Нев Иорк Тимес 12. маја 2016. [9]. Они су навели да је Русија организовала превару под покровитељством државе, која се већ десетљећима плашила да варају Олимпијаду, укључујући Олимпијске игре у Сочију 2014. године, гдје је Родченков, уз помоћ Федералне службе безбедности (раније КГБ), променио стероидно оштећен мокар руског националног тим да избегну позитивну детекцију. Ова прича, коју је Фогел документовао као филмски продуцент за 3,5 године, у сарадњи са продуцентом Даном Цоганом, је основа његовог играног документарног филма ИЦАРУС.
-------------

Da li je neko iznenadjan ovom nagradom za najbolji dok. film.

Prosle godine koljaci Al Kaida u vidu Belih slemova, sada ova diskreditacija Rusije u vezi kvazi organizovanog drzavnog dopinga.......

Neka zive u svom svetu i svojoj planeti ludaka Americi.

Шејп оф д вотер

pre 6 godina

Ма је л' могуће? А ја стекао утисак читајући овдашње коментаре да је Облик Воде тешка будалаштина.

xxx

pre 6 godina

Sve je otislo do moga kad ovakvi filmovi dobijaju oskare. Za glumu necu da kazem nista lose, sve su to odlicni glumci, ali, taj "Oblik vode" i ovaj "Tri bilborda..." ... mislim, ne znam sta da kazem, scenario je mogao da napise i djak osnovac, mediocre filmovi u najboljem slucaju, ali izgleda dovoljno da se u danasljem vremenu uzme oskar.

krznena revolucija

pre 6 godina

Odgledah film slucajno pre dva mjeseca, sestra mi ga ukljucila, čak nisam ni znala, ili razumela da je kandidat za Oskara. Razumem da svako ima pravo na svoje misljenje, ali ispodprosjecan film. Mada, ne znam sto uopste komentarisem tu temu, kada su holivudska mjerila i holivudska kinematografija odvec podbacili i mnogo godina nemaju nikakvu stvarnu i umjetnicku vrijednost.Poslednji dobar holivudski film 'Talentovani gospodin Ripli'.

zigot

pre 6 godina

onaj odvratno banalni shape of water dobija oskara pored phantom thread?

nemam reci majke mi... kobe bryant ide kuci sa oskarom a day-lewis nista

Френсис га је вала издоминирала

pre 6 godina

"...да поседују моћ да открију главни допинг у спорту преко Тхе Нев Иорк Тимес 12. маја 2016."

Све, све, али "Тхе Нев Иорк Тимес"... Побогу људи, како да очекујемо од света да нас схвати озбиљно кад овако пишемо?! Треба да буде или "Њујорк Тајмс" или "The New York Times". А Оскар? Можете да причате шта хоћете, да се буните и негодујете, али још дуго, дуго година ће ова представа бити најпрестижнија и најгламурознија јер једноставно не постоји ништа на хоризонту што би могло достојно да је замени.

S

pre 6 godina

Kao sto sam i napisao pre. Očekivalo se da će Shape of water pobediti. Bilo ili taj ili call me bu name. Previše se guraju filmovi čisto iz nekakvih korektnosti prema rasi, pripadnosti LGBT ... Gary oldman zasluženo dobio oskara, kao i ova za tri bilborda. Samo sto su ovogodišnji filmovi jako plitki. Shape of water, gluvonema osoba, živi sama, masturbira dok se kupa (ne bi me čudilo da je i to presudilo za oskara), radi kao čistačica u vladinom centru gde su doveli da ispituju prastaro čudovište, koji ga direktor muci. Zaljubljuje se u njega i spasava ga. Razumem da su ove godine bili loši filmovi, ali se bar moglo naći jedan ili dva filma koji su bolji od ovog
Nadam se da ćemo sledeće god. videti manje filmova o superherojima, posto vidim da će i ove godine biti dosta

Back in Black

pre 6 godina

Poceo da gledam i za deset minuta ugasio i na spavanje. Nema to vise nikakve veze sa filmom. Cak i onaj pocetni govor viditelja kao da je na nekom politickom mitingu pa skuplja glasove tako sto velica crnce i žene. Mislim da ti neko za deset minuta spomene sto puta film "Crni panter"i to na dodeli Oskara sta vise ima tu da se prica.

Nebojša

pre 6 godina

Shape of Water nisam gledao verovatno ni neću pogledao sam trejler i skrinshotove na Google slikama ni jedan atom u mom telu mi ne govori da to pogledam a inače volim sf jednostavno je tako ali bolje i ovaj ili bili koji film nego promašaj Dunkirk.

Majkl Džordan

pre 6 godina

Ako izuzmemo filmove, meni je dodela oskara bila u celini bolja emisija od svih nominovanih filmova. Džimi Kimmel odličan kao voditelj jer je pre svega bio ozbiljan ali i duhovit. Nisu forsirane fore o Trampu, Vajnstajnu, propaganda o ravnopravnosti žena ili crnaca a prethodnih godina nikad kraja tome. Sve je to spomenuto u dve rečenice a sve ostalo je bio poprilično zabavan šou prepun smešnih i duhovitih skečeva tako da su mi nagrade došle u drugi plan.
Čak su se pobednici takmičili ko će održati kraći govor na bini a dobitnik za najkraći govor je osvojio skuter za vodu od 18.000$.

Ko voli film uopšte, lepo je videti sve legende na jednom mestu. Nešto kao all star u nba.

nek

pre 6 godina

Za najbolje i sporedne muške i ženske uloge - potpuno se slažem!

Ali za najbolji film! Čoveče, onaj dosadni plagijat od filma da dobije nagradu za najbolji film! Pokušava da bude Ameli Pulan, pokušava da bude Lepotica i zver, pokušava da bude kritika društva, pokušava da bude originalan, mnogo toga još pokušava a ni u čemu ne uspeva! A povrh svega je apsurdan i dosadan... Dobro, što kažu-to je moje mišljenje, možda grešim...

ivan

pre 6 godina

Meni je film Shape of Water preglup, bas nista specijalno... ne znam jesam li jedini 
(mne, 5. mart 2018 07:44) 

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.
(srbadijo, nista od vas, 05. mart 2018 10:52)

Samo zato što je nešto SF, ne znači nužno da valja...

Kosta

pre 6 godina

Oskar, nagrada američke Akademije filmskih umetnosti је davno izgubila u vecem delu sveta svoj kredibilitet uplitanjem politickih struktura SAD i obavestajnih sluzbi tipa CIA, koje su glavni faktor ,kako u nominacijama tako i u odlukama, o nagradama.

Dodao bi da je ovo gore navedeno bilo i pre, ali sada je dozivilo svoj vrhunac.

autocorrect off

pre 6 godina

Izabracu ovo za kontra komentar. To je zato sto medju srbadijom SF generalno ne prolazi dobro. Srbadija ne voli to, ona vise ceni nesto od pre sto godina, razne moje na koCoBu i babe sa sela. Takvi su oni. STa reci o onima kod kojih je casopis Popularna nauka poceo da izlazi pa posle par godina prestao jer nema ko da ga kupuje. Babe sa sela su zakon. I da se ide na mitinge.
(srbadijo, nista od vas, 5. mart 2018 10:52)

oblik vode nije sf, već slaba kopija la la lenda. poprilično slab film, ali poruka je pokupila sve nagrade

autocorrect off

pre 6 godina

šteta za dankirk. ozbiljniji, bolje režiran, smisleniji film od del torovog. del toro je pobjedio ne zbog kvaliteta filma već zbog poruke koju njegov film šalje. tako isto i 'get out'. film nije ništa specijalno, ali pošto je u priču utkana tema rasnih razlika, morali su da to nagrade. kako tako jednostavna priča može da bude najbolji scenario? ugl. ja te oskare ne gledam već godinama i ne zanimaju me iskreno, ali ove godine je bilo dobrih filmova među nominovanima pa sam morao da prokomentarišem čudne i nezaslužene među nagrađenima.

Majkl Džordan

pre 6 godina

Publici koja se drogira farmom, parovima, zadrugom i kursadžijama će teško da se svidi film kao što je "Oblik vode" za njih je vrhunac kinematografije "Rambo 3", a može da prođe i "Tri bilborda ispred Ebinga u Misuriju" samo da je nešto tako dubokoumno, nikako neki plitki filmovi.
(Oskar je naš!, 05. mart 2018 10:02)

Slažem se, ajd za oblik vode, nego za sve drugo. Sad smo svi odjednom postali stručnjaci. Ljudi toliko govore sa nekom sujetom a nisu u životu ništa uradili, pa moraju da leče komplekse kako Ema Votston ima dlakave ruke, užasnu frizuru ili kako je neko došao na dodelu u patikama.
Ako izuzmemo sve novce koje imaju ovi ljudi, razlika između njih i nas je i dalje kao između Sunca i Zemlje.
Mlađi naraštaji su verovatno u životu više uradili nego što će prosečan srbin za ceo život, a jel potrebno trošiti reči na starije?

To su ljudi koji stvaraju trendove, ne osuđuju, ne zanima ih šta će ko reći o njima već su samo fokusirani na stvaranje i izvor ambicije i inspiracije. Ja ne shvatam um koji takve ljude može da nipodoštava samo zbog neke svoje sujete i nezadovoljnošću svojim životom.

Da smo upola radni, ambiciozni, ekscentrični kao oni, gde bi nam bio kraj, nego svi brinemo šta će ko reći. Zato smo i tako mali.

ESMA

pre 6 godina

Ko uopste trazi "merodavnost "od OSKARA. Umetnicke duse sigurno ne jer u "OSKAR" gledaju kao u spekakl koji svojim.nagradjenim umetnickim dosignucima, porukama iz sfere zivota, humorom, glamurom predstavlja relaksaciju i MANIFESTACIJU vredU pamceNja.

Mikhail Tal

pre 6 godina

Cela dodela prošla je u duhu politički korektnog feminizma i u forsiranju rasne jednakosti. Cela filmska umetnost ostala je po strani, u zapećku. Sramotna propaganda nečega što samo po sebi treba da se podrazumeva. Ali avaj. Jedina ispravna odluka vredna pomena večeras jeste spektakularni Geri Oldmen, koji je, bar po meni, jedini bio pravi suparnik fenomenalnog Daniel Day Lewisa. Na Shape of water i Get out ne treba trošiti reči. Hans Cimer i Nolan su takođe opljačkani, a i Paul Thomas Anderson za Phantom thread, koji je jedinstveno remek delo. Ima Holivud i te kako kvalitet, samo on ostaje marginalizovan, kao Lewis koji je videvši da je đavo odneo šalu, otišao u zasluženu penziju tiho, kao gospodin.

Erlbadabra

pre 6 godina

Koji su bili naši? Mašinovodja neki mislim. Dankirk sam gledao to nije film to je pokušaj filma možda ni to. Ko da smo se nas dvaes skupili da gadjamo pejntbol i neko to snima pritom ja ponekad emotivno zakukam kad me pogode ali skladno bez mnogo nežnosti. Mada ne treba kriviti ni filmadžije prosto nema više vernih pravih priča, jednostavno se ćasa ispraznila stvoren je savršeni svet ko sa filma i sad svi uživaju neće niko da spasi teroristu od propasti u koju je jurnuo

Vaske

pre 6 godina

Nikad jadniji izbor za oskara. Kad se setim nekadasnjih filmova i uporedim ih sa ovim uhvati me jeza. U bericetnim godinama ovaj film ne bi mogao da bude ni medju 10 filmova...

stojanka

pre 6 godina

Gledala sam vecinu filmova koji su nominovani i iskreno, bolje gledajte evropske filmove, to su filmovi bazirani na realnim ocekivanjima publike. Holivud je odavno precenjen i nosi se talasima stare slave. Licno mislim da Italijani prave najbolje filmove, a ovo sto nam donosi Holivud zaista vredja inteligenciju svakog coveka.

Pera

pre 6 godina

Nije pobeda ako ti neko da nagradu. Sve politicke nagrade po meni nemaju nikakvu vrednost. U poslednje vreme bas cudni filmovi odnose nagrade, a gledao sam jedno deset boljih filmova od svih ovih koji su bili nominovani. To mora biti ili neka teska dramcuga s istinitim cinjenicama, nesto vezano za rasnu i lgbt diskriminaciju.. Neko napisao kako Dunkirk trebao ds dobije, a po meni ono je smorcina od filma i to velika. The Darkest Hour osim fenomenalne sminke i dobrog Oldmana nista posebno.. Jedino nisam pogledao ovo sa Rokvelom. A i ovo Call Me by Your Name, takodje samo fina pricica, nista vise. A Shape of Water, pa kakva je konkurencija bila, i dobar izbor. Film je dosta predvidljiv, sa par detalja koji su skroz nebitni, ali se izgleda dobro prodaju danas i to je to.

lorenzo

pre 6 godina

aaaa kako mi je drago zbog Gerija Oldmena.... ali nekako mi ostaje osjećaj da je dobio Oskara za pogrešnu ulogu i da je na ovaj način samo ispravljena greška što mu ova nagrada nije došla ranije

gyros_lover

pre 6 godina

Ocekivani pobednici. Nazovite me kako hocete, ali nakon svih odgledanih filmova nominovanih za Oskara, stekao sam utisak da je presudno (za neke filmove) bila trenutna politicka situacija u Americi i odnos prema manjinama na rasnoj i seksualnoj osnovi.

JS

pre 6 godina

Najveca iznenadjenja po meni Oskar za najbolji film (svi su misli Tri bilborda.. ili cak Dunkrink) . Oskar za originalni scenario (svi su misli Tri Bilborda , ili Oblik vode), i Oskar za najbolju pesmu (svi su misli da ce pobediti pesma This is me iz Velikog soumena). Ostale nagrade ocekivane.

Maja

pre 6 godina

Po meni i mom ukusu animirani crtani film "Coco" je jedini film koji je zaslužio i dobio Oskara! Šteta što je pokupio samo dva... Ostalo, žali Bože...

soet

pre 6 godina

Najbolji film ce biti "call me by your name" ili "the shape of water", jer je to 'stil' holivuda!
Ja se nadam da ce Kris Nolan dobiti nagradu za rezisera, ostalo je nebitno!
(soet, 4. mart 2018 11:09)

Kao sto rekoh, potpuno ocekivano od holivuda. S' obzirom da je prosle godine bio gay dobitnik (moonlight), ovaj put je pobedio "bestiality", sve prekriveno nekom "romanticnom" pricom! Samo mi zao Nolana, covek je jedan od retkih preostalih ozbiljnih rezisera!

mare

pre 6 godina

pih Oblik vode i nije najzanimljivije Del torovo ostvarenje. Cestitke Gariju Oldmanu za Oskara za glavnu ulogu, zasluzio je , jedan od najharimaticnijih glumaca danasnjice

Minja

pre 6 godina

@Aron
Vidi, jasno je da je tvoj ukus za fimove akcioni, a manje dramski. Tri bilborda je upecatljiv film, ali daleko je od savrsenstva. Ima mnogo propusta u radnji, i mnogo nemotivisanih delova, te ja potpuno pozdravljam odluku da se daju nagrade samo Mekdormandovoj i Rokvelu, oni su svoje delove svojski odradili, ali ne i celom filmu. Vudi je u tom filmu potpuno promasen, covek je potpuno neodgovarajuci lik za tu ulogu.

Problem je sto je generalno izbor filmova engleskog jezika ove godine bio slab. Od svih nominovanih, najkoheretniji i najskolskije uradjen film je Lady Bird, a i on opet nije nista narocito, gledali smo vec podosta takvih filmova. Izbor za stranog Oskara je ove godine bio mnogo bolji: Fantastic Woman je odlican film, ali ruski Loveless i madjarski On Body and Soul su jos bolji. Dakle u najuzoj konkurenciji za Oskar na stranom jeziku su bila 3 fenomenalna filma, sa kojima ni jedan iza glavne konkurencije ne moze da se poredi.

Logicno je da jedna bajkovita ekskluzivno americka nostalgicna tema, kao sto je Shape of Water, dobije Oskara, utoliko pre sto je prosle godine dobila jedna tema iz miljea getoa. Ono sto je meni palo u oci je sledece: iako su i MekDormand i Rokvel zasluzili nagrade, uocljiva je ipak dominacija britanskih glumaca na Oskaru, bez kojih tesko da bi filmovi u kojima glume bili to sto jesu: Geri Oldman, Danijel Dej Luis, Sali Hokins. Producenti treba da se zamisle. Sve sto ima valja i dalje dolazi iz Evrope.

eh, tuga

pre 6 godina

Od nominovanih filmova jedino "Bilborde" smatram filmom (i to jako dobrim!) - sve ostalo je farsa i promovisanje raznih polickih i socijalnih ideja (kao i u 90% slucajeva u poslednjih 15 godina). Medjutim, strani filmovi nominovani za Oskara su druga prica, video sam Loveless (ruski) i Square (svedski). Oba su odlicna i pitanju su sjajni reditelji, preporucujem sve njihove prethodne filmove. Prethodni film autora Square je bio jos bolji, po mom misljenju - Lavina (Avalanche), savrseno jednostavan a napet do bola.

Oskar je odavno izgubio bilo kakav znacaj po pitanju kvaliteta filmova, video sam reklamu za ovog dobitnika, sigurno ga necu gledati. Ali je sreca da se jos uvek prave dobri filmovi i da ima publike za njih. Upravo mi se supruga vratila iz BG bila na nekom iranskom filmu u popodnevnim satima u Domu sindikata i sala je bila puna. Bas sam se obradovao, sada imam 55 godina, ali se secam beskrajnih redova za karte Festa u mojim 20-tim i ranim 30-tim, drago mi je da taj sjajni festival jos uvek zivim punim sjajem i da ima tako dobru selekciju filmova i PUBLIKU!

Key and Peele

pre 6 godina

geri i sem zasluzeno. drago mi je zbog njih.

fotografija i video efekti jos zasluzenije, pa i montaza za denkerk je zasluzeno.

resto je stvar preferencija.

vince carter

pre 6 godina

Ja sam prijatno iznenadjen kako je ispao dobar film the artist dissaster sa James Francom koji prikazuje kako je snimljen popularno "najgori,najbolji film" the room. Nesto nisam nikad mirisao Franka i celu tu ekipu,ali ovo je ispalo jako dobro i interesantno!

onako

pre 6 godina

@Mikhail Tal & Eh,tuga
Dva najrealnija komentara koji odslikavaju Oskara ne samo noćas , već duže vreme . Same nominacije su sporne a posle tek vineri nemam reči .
Denkerk , Darkest Hour , Shape of water i Get Out su zločin prema ljubiteljima filma u nominaciji za najbolji film . Toliko proseka ne pamtim na nekoj dodeli , oborili su rekord .
Hm , najbolja muška Denzel i Danijel Kaluja na uštrb Liam Nisona u Mark Feltu su kriminal i pomenuta političko rasna korektnost. Sem Rokvel (iako ga cenim) umesto Vudi Harelsona i to u istom filmu gde se to baš vidi, montaža Denkerku umesto I tonya , Fantastic Woman umesto The Square i skoro sve tako .

kole

pre 6 godina

prvi put da nisam gledao oskara, nije me ni zanimala vecina nominovanih filmova... ali drago mi je za oldmana i rokvela, zasluzili su za predjasne uloge dovoljno da za ove sto su dobili i nisu morali da glume.

CATAPA

pre 6 godina

"Tri bilborda" nikako nije moglo da bude najbolji film. Bilo bi tek komično da nakon patriotskog proliva američkoj vojsci po stranim ratištima, Oskar ode filmu koji govori šta ti vojnici rade po tom istom svetu, a i kod kuće kad se vrate.
Srećom, tu je bio "Oblik vode", lep, mlak, ali zato beznačajan. U znaku močvare, u šta se Holivud odavno pretvorio. Za "Tri bilborda" je već i nominacija u toj močvari dovoljno čudo.

Dule

pre 6 godina

@Marli: "Tri bilborda su ubedljivo najbolji film prošle godine, Francis je zaslužila Oskara odavno. "Francis vec ima jednog Oskara. Dobila ga za "Fargo" pre nekih 20 godina.

Dassha

pre 6 godina

Opet politički korektna raspodela. Po meni, uzimajući u obzir englesko govorno područje, na listi nominovanih nepravedno nema najlepšeg i najefektnijeg ovogodišnjeg filma - The Florida Project. U ovoj podeli, najbolji je sveukupno bio Three Billboards.. Tako ni pre desetak godina nisu imali sluha za Del Torovo remek delo Pan 's Labyrinth, pa sad kompenzuju.. Ali iz nekog razloga poslednjih godina, Meksikanci drže primat. Kategorija - strani film je takodje u poslednje vreme "kontaminirana" korektnošću, pa tako umesto izuzetnog Loveless, zanimljivog Square ili originalnog On Body and Soul ode Oskar za Fantastičnu ženu. Kao prošle godine Irancu Farhadiju (inače 2.Oskar) umesto nemačkom filmu Toni Erdman.

sryugos

pre 6 godina

Od svih sam gledao samo Dankerk i Tri bilborda. Dankerk je meni kao ljubitelju istorije 20. veka strasno dosadan i monoton film. Tri bilborda je fantastican film u svakom pogledu i zaista tesko mogu da poverujem da je neki polu SF bio bolji.

cz

pre 6 godina

Od celog prenosa Oskara poslednjih godina najzanimljiviji su mi podkasti Rts-a o ranijim dobitnicima i zanimljivim detaljima u vezi stvaranja pomenutog filma

adpgapdgd

pre 6 godina

Konacno oskara dobija jedan od mojih omiljenih glumaca i po mom misljenju jedini covek koga 90% ljudi ne moze da prepozna u razlicitim ulogama sto samo dokazuje koliko je dobar u svom poslu - Geri Oldman !!