1. Dunkirk je realno remek delo.
     (Rusofil, 31. decembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  2. Veoma loš nastavak SW.

    Veoma loš film generalno.

    Jedini razlog zašto je snimljen je da zgrne pare od "vernih fanova", pa ko ima višak dindži u džepu nek' izvoli.

    I da... naručite buđenje za kraj.
    (IBJ, 31. decembar 2017 11:39)

    # Link komentara

  3. @Sve sami tradicionalisti, 28. decembar 2017 19:33
    Hm, žao mi je, ali grešite. Film jeste feministička (3rd wave)/SJW propaganda. Pogledajte reagovanja na slučaj Tran. A kako je lik Vice Admiral Holdo kreiran tako kako je kreiran (izgled, manirizam...), sans irony (i trunke), jedini logičan zaključak je da je napravljen kako bi se zadovoljile tipične, najčešće američke, feministice trećeg vala. I to od sorte koja redovno na koledžima i/ili univerzitetima upisuje gender studies programe, da bi kasnije besnila zbog manjka žena u STEM oblasti. Motiv Disneya je da se i njih zainteresira za SW merch, natch.
    Pravi SW fanovi nemaju problem sa ženskim protagonistima/likovima (Mara Jade, Jan Ors, Jaina Solo, Mirta Gev...), ali Rey je zaista Mary Sue. Epskih razmera. Problem je i to što su se autori odlučili, pa, za totalno devastiranje starih likova - naročito Luke Skywalkera - kako bi, basically, kreirali mythos oko novih likova. Naročito Ray. Što bi zapravo značilo da je Disney Era Star Wars (uz izuzetak Rogue One), ništa drugo do cultural appropriation. Da se poslužim izrazom koga se rabid SJWs i afroamerikanci laćaju svaki put kada vide belca s dredovima, blaženi u svom nepoznavanju činjenice da se dredovi kulturološki vezuju primarno za Kelte i Ahajce, but I digress.
    BTW, tradicionalisti? Nipošto.

    *Nadam se da će komentar biti u celosti objavljen.
    (Low Key Lyesmith, 29. decembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  4. Ovo nisam gledao ali koliko vidim po komentarima ljudi ovo je vece razocarenje od Force Awakens, sto opet nije tesko, ali kada ti Luk Skajvoker kaze da film nije najbolji onda znas koliko je sati! Ali mene je najvise razocarao Dunkirk ubedljivo ali ubedljivo najslabiji Nolanov film, ali niko se ne usudjuje da kaze kako je film slab, jer to je Nolan!
     (Kol, 28. decembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  5. Podaci nisu isto što i stav, a Vaš komentar odražava samo stav zasnovan na potpuno apsurdnim premisama.

    Otkad se to Holivud zalaže za komunističku ideologiju? Čista glupost.

    U ovom filmu se ne bave ženskim/feminističkim temama, ali ste ga Vi okarakterisali kao feminističku propagandu samo zato što su žene na nekom bitnijem položaju. Predlažem da se pozabavite svetskom i srpskom istorijom pa čak i trenutnim stanjem vojske Srbije, pošto nije nesvakidašnje da žene budu u vojsci ili da imaju činove.

    Kako se to Srbija "ponovo" okreće tradicionalnim vrednostima? Kad Srbija nije bila zemlja tradicionalista?

    Najveći filozofi, istoričari i kritičari umetnosti još nisu uspeli da se dogovore šta je to istinska umetnost, ali bitno da jedan komentator sa b92 jeste. Takođe, umetnici su najmanje od svega konzervativni ili tradicionalisti. Pa veliki broj njih je bio homoseksualnog opredeljenja, a čak se i od heteroseksualnih retko ko ženio samo jednom ili uopšte i zasnivao konzervativne porodice. A reći da će uz "prikladnu" maštu doći istinska sloboda je čist apsurd. Razmislite šta pišete.
    (Sve sami tradicionalisti, 28. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  6. Lako je samo kliktati bez opisa i nabijati prosek na taj način, to i skripta može.
    (Bojan, 28. decembar 2017 13:36)


    wrong... skripta moze i da opisuje. provereno. samo ubacis sve sastojke i ispadne sintaksni pilav ;)
     (neutralni felsh, 28. decembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  7. Taaako i treba, samo lični napadi bez ikakvog smisla. Nisu važni podaci, razmišljanja, neki stav...? Važno je da pljunem pa ću se bolje sakriti iza toga i osetiti nadmoćno u odnosu na sagovornika je li tako?
    (Jr, 28. decembar 2017 12:30)

    Ja ovde nisam video nijedan komentar koji zavređuje argumentovan odgovor i kontra-stav, samo hrpa budalastog kukanja koje valja samo ismevati.
    (Mastodont, 28. decembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  8. Na zalost poslednje produkcije 'Star Wars-a', ne zasluzuju dobru ocenu, a IDBM ocenjivanje treba uzeti kao relativno. Od 'Arrival-a' nisam videla nijedan Sci-Fi vredan pomena od prosle godine, ukljucujuci i 'Prometheus' koji je bio previse predvidljiv. Cekam da se napravi 'Rendezvous with Rama' jednog dana za ljubitelje Sci-Fi zanra.
    (Ljiljana, London, 28. decembar 2017 16:18)

    # Link komentara

  9. Film je prosecan, zabavan... Za jedno gledanje...
     (jeca, 28. decembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  10. barem je bolji od epizode I,II i III.
    (toza, 28. decembar 2017 15:45)

    Epizode 1,2 i 3 čak i tako upropašćene imaju pojedinačne scene koje su bolje od oba poslednja filma zajedno.
    (Traktor, 28. decembar 2017 16:00)

    # Link komentara

  11. barem je bolji od epizode I,II i III.
     (toza, 28. decembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  12. Tesko smece od filma. Unistio je celu pricu.
    Rogue One je odlucan, mracan, sa pristojnim humorom. Dobro se uklapa u pricu. Skoro rame uz rame sa Empire Strikes Back.

    Force Awakens, onako... Last Jedi je dno.
     (g, 28. decembar 2017 15:18)

    # Link komentara

  13. ratovi zvezda i stari i novi su meni kao ljubitelju naucne fantastike (pre svega knjizevne) najnizi i najplitkiji deo tog zanra
    (marko, 28. decembar 2017 09:43)

    Star Wars nije naučnofantastični film, uopšte.
    (Pobrkao si žanr, 28. decembar 2017 15:15)

    # Link komentara

  14. Siluju Star Wars, a pre toga Indiana Jones isto bio silovan.
     (mrak, 28. decembar 2017 15:09)

    # Link komentara

  15. Prvi sedi, Poslednji Jedi...
    (Brdjanin, 28. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  16. Svima kojima smetaju holivudski filmovi, uvek mozete da uzivate u Boljem Zivotu, Srecnim Ljudima itd itd. Da bi ste komentarisali prvo morate razumeti film. Malo zagrebite ispod povrsine i onda cete razumeti pravu sustinu filma.
     (danny, 28. decembar 2017 15:04)

    # Link komentara

  17. Odavno mi IMDB nije merodavan ni za sta... Ili se moj ujus toooliko razlikuje od ostatka sveta?
    PS. Da li neko zna sajt slican IMDB-u, ali sa realnim ocenama?
     (Nizdis, 28. decembar 2017 14:53)

    # Link komentara

  18. Film ima 7,6 na IMDB-u. Ali udjite u Reviews na dnu strane. Ljudi koji su napisali par rečenica da obrazlože ocenu mahom daju ocene od 1 do 3. Dosta jedinica ima.
    Lako je samo kliktati bez opisa i nabijati prosek na taj način, to i skripta može.
    (Bojan, 28. decembar 2017 13:36)

    # Link komentara

  19. Sta je momci, nije lepo biti samo sporedni lik, zar ne?
    (Sad vidite kako je nama, 28. decembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  20. ratovi zvezda i stari i novi su meni kao ljubitelju naucne fantastike (pre svega knjizevne) najnizi i najplitkiji deo tog zanra, prvim delovima odajem priznanje pre svega sto su zanr ubacili u prvi plan i uticali na pojavu nekih drugih nf filmova, ali to je zabava za siroke mase, dok je vecina nf dela prilicno zahtevna i apstraktna, ali i generalno mislim da se potcenjuje inteligencija ljudi i drago mi je da se pun potencijal nf tek ispoljava od nedavno kroz tv serije, gde je fokus bacen na ipak neke ozbiljnije i dublje price i gde se publika ne smatra idiotima.
    (marko, 28. decembar 2017 09:43)

    potpisujem!
     (neutralni felsh, 28. decembar 2017 12:57)

    # Link komentara

  21. @Sve sami tradicionalisti Taaako i treba, samo lični napadi bez ikakvog smisla. Nisu važni podaci, razmišljanja, neki stav...? Važno je da pljunem pa ću se bolje sakriti iza toga i osetiti nadmoćno u odnosu na sagovornika je li tako?
    (Jr, 28. decembar 2017 12:30)

    # Link komentara

  22. feminističko iživljavanje za zombirane mase.

    odmorite mozak, pogledajte neki hit pre 2005. od kad su holivudske filmadžije dobile naredbu od fem komiteta da OBAVEZNO, izjednače ženski lik sa muškim, u smislu borbe i ratovanja.
    i uloge princeza i ženskih normalnih filmskih karaktera, nasilno zamenili sa 'vitezskinjama,džedajkama,truperkama i vojnikinjama'

    fuj.
    (holivudski komunizam-prevaspitanje mase, 28. decembar 2017 11:52)

    # Link komentara

  23. @Runzo Objektivni, 27. decembar 2017 23:07
    Kakav besmislen rant...
    Filmovi iz The Holly Trilogy stvarno spadaju u kategoriju najboljih svih vremena - naročito Episode V. Nisu bez mana, ali su - ako bih mogao to tako reći - ti filmovi bili svesni svojih nedostataka. Za razliku od Episodes VII & VIII. The Last Jedi je piece of crap, i to jedan tipičan new age 3rd wave feminism friendly/SJW friendly piece of crap. Dokaz za to, leži i u načinu na koji su ljudi koji stoje iza filma, te filmski kritičari bliski Disneyu, reagovali na inače prezira dostojne rasističke ispade pojedinaca na Wookieepediai, uperene protiv Kelly Marie Tran. Ono kada praktično priznaš da si angažovao glumicu, samo kako bi se mogao hvaliti time da je jedan od protagonista woman of colour (i to Azijatkinja)... A šta tek reći za lik Vice Admiral Holdo aka (Vice) Admiral Gender Studies (as portrayed by Laura Dern)... Plus, film je gori od The Force Awakens. Na temu reviews & ratings, naivni ste ako mislite da su objektivni. Admini na sajtovima koje pominjete kontrolišu koji će ratings & reviews na koncu biti objavljeni; gotovo po pravilu, mali broj negativnih se zaista objavljuje. Veliki broj reviews/kritika JESTE naručen. I da, Disney i affiliated companies, i te kako utiču na ratings & reviews. Nije teško na Internetu naći informacije o Jeff Gerstmannu. Vezano je za video game ratings, stoji, ali je savršeno primenjivo na movie ratings.

    *Nadam se da će komentar biti u celosti objavljen.
    (Low Key Lyesmith, 28. decembar 2017 11:42)

    # Link komentara

  24. anoreksicna devojcura pobedjuje imperiju.
     (neutralni felsh, 28. decembar 2017 11:34)

    # Link komentara

  25. imdb je postao sajt za decu. star wars je film za decu... dakle, slicno se slicnom raduje.
     (neutralni felsh, 28. decembar 2017 11:32)

    # Link komentara

  26. Poceo sam da gledam, gledao 15 minuta i ugasio. Film je na nivou deteta od 13-15 godina. Ja volim naucnu fantastiku, ali da ugasim film posle 15 minuta, ne pamtim kada sam zadnji put to ucinio cak i na trecerazrednim filmovima. Film nema energiju, prica je cista 0, scene nemaju detalje, sve je kao obicna predstava.
     (Darko17, 28. decembar 2017 11:09)

    # Link komentara

  27. Odgledah sinoć Call me by your name. Za mene je to film godine, bez konkurencije.
    (Milan, 28. decembar 2017 10:38)

    # Link komentara

  28. Ko god je ozbiljno upoznat (pročitao makar jednu knjigu triologije o Dart Bejnu, zna napamet Sit i Džedaj kod...) sa pričom o Ratovima Zvezda, svestan je koliko je ovaj film loš. i to nije najgore...Najgore je što je priču nemoguće ispraviti.
     (Anakin, 28. decembar 2017 10:31)

    # Link komentara

  29. Jao zatucanog li Balkana...
    Cim je glavni lik zensko to je, po mnogima ovdje, feministicka propaganda.
    Da vam sve zene u obitelji i okruzenju budu feministkinje u Novoj godini!
    Toliko od mene.
    (Pišljive teorije uplakanih djecaka, 28. decembar 2017 10:02)

    # Link komentara

  30. Veliko razocrenje od filma. Mnogo sam se trudio da mi se svidi, ali nisam uspeo. Diznijevom prostom i glupom humoru nije mesto u Star Warsu, Snouk, ja nzm ako je stvarno mrtav koja je njegova svrha i zasto je toliko hajpovan u epizodi VII, potpuno zanemareni plotovi iz epizode VII, u Leji jeste jaka sila ali ovo nije DC i ona nije Supermen, pokusaj plot tvista koji je jako glup. Po mom misljenju promasen film, prazan i glup.
     (alex, 28. decembar 2017 10:00)

    # Link komentara

  31. Ma kakvi, pitajte prosečnog Srbskog Poznavaoca Svega ... nikakav bre film, sramoti remek-delo i zaostavštinu originalne trilogije, 3 najbolja filma svih vremena, bez ijedne mane. I još Lukas rekao da je dobar film, Dizni mu verovatno platio. A na IMDB glasali sve sami radnici Diznija i njihove keve. A kad prosečni Srbski Poznavalac Svega ode i glasa, IMDB mu ne računa glas. Idemo na Fandango... gle, i tamo! Aj na Metacritic, GLE I TAMO! Dizni, Dizni, bezobrazniče jedan ... ili glasaju sve sama deca.
    (Runzo Objektivni, 27. decembar 2017 23:07)

    Bratac, napolju duva neki vetar. Proveri da ti nije ostao otvoren prozor, mnogo lupa!
     (Keva glasa po savesti, 28. decembar 2017 09:59)

    # Link komentara

  32. Drugi put clanak o filmu i kao i prvi put 99% su negativni komentari, film nije savrsen i nije odlican, neke scene su mogle mnogo bolje da se odrade ali ako hocete da gledate film koji ste voleli i u buducnosti normalno je da prica ide dalje.
    Samo hejteri i ljudi koji gledaju film da bi ga odgledali ce reci da je djubre, prica ide dalje, film je super!
     (funker, 28. decembar 2017 09:59)

    # Link komentara

  33. U odnosu na poslednja dva dela Star Wars, Gods of Egypt je remek delo bez premca.
    Bar glumci znaju da glume, a i ideja je originalna.
    Za razliku od ova dva plagijata.
    Sledeći deo očekujem Dart Miki Mausa i Paju Patkwalkera da vidim.
    Užas
     (Pedu, 28. decembar 2017 09:46)

    # Link komentara

  34. ratovi zvezda i stari i novi su meni kao ljubitelju naucne fantastike (pre svega knjizevne) najnizi i najplitkiji deo tog zanra, prvim delovima odajem priznanje pre svega sto su zanr ubacili u prvi plan i uticali na pojavu nekih drugih nf filmova, ali to je zabava za siroke mase, dok je vecina nf dela prilicno zahtevna i apstraktna, ali i generalno mislim da se potcenjuje inteligencija ljudi i drago mi je da se pun potencijal nf tek ispoljava od nedavno kroz tv serije, gde je fokus bacen na ipak neke ozbiljnije i dublje price i gde se publika ne smatra idiotima.
     (marko, 28. decembar 2017 09:43)

    # Link komentara

  35. Kao neko ko je u detinjstvu gledao i voleo "Zvezdane ratove" mogu da kazem samo jedno: zar jos neko gleda te komercijalne bljuvotine?
    (DaLanik, 28. decembar 2017 09:13)

    # Link komentara

  36. Dunkirk bi ostao skroz ne zapazen film,da nije Nolanov.Teski prosek.
     (mra, 28. decembar 2017 08:16)

    # Link komentara

  37. ovaj deo je cak i malo bolji nego predhodna 2...
     (Alex M, 28. decembar 2017 07:52)

    # Link komentara

  38. Kako je "The Last Jedi" među najbolje plasiranim filmovima, kad ima ocenu samo 7,6.. nije čak ni preko 8..
    (Iva, 28. decembar 2017 07:48)

    # Link komentara

  39. Nisam pogledala zadnji deo mada predhodni je bio veoma los.. Nekom se svidja i nemam nista protiv... Mogu da preporucim : three billboards outside ebbing missouri.
    Inace Hollywoodska produkcija je cesto opredeljana za glupe filmove sa puno dinamike i efekata..tako se zaradjuje a za ozbiljan film ili seriju treba napregnuti mozak pa i bas nije nesto povoljno za siru javnost.
    (Ana-Marija, 28. decembar 2017 07:08)

    # Link komentara

  40. @Jr. sudeći po Vašem komentaru i sklopu istog stiče se utisak da ste za umetnost čuli samo u prolazu.
    (Sve sami tradicionalisti, 28. decembar 2017 02:26)

    # Link komentara

  41. Ја не знам која дебилчина је поставила тај филм на 8,3 на ИМДБ, али филм није ни за 7... разочаран, сада схватам да роуг оне је последњи новији Стар Ворс филм који је супер... ово буђење силе и последњи џедај... смеће.... :(
    (tobiramaduke97, 28. decembar 2017 00:24)

    # Link komentara

  42. Sa ocenom 7.6 ? To doprinosi tvrdnjama da je ova generalno bila jako slaba filmska godina sa mozda par naslova vrednih pomena i dosta razocarenja i superherojskih filmova koji i meni kao ljubitelju pocinju da dosadjuju polako.
    (randomlik, 28. decembar 2017 00:13)

    # Link komentara

  43. Coco je pravi crtani koji decu odvede daleko, ne cudi ovako dobra ocena. Zasluženo!
     (MarS, 28. decembar 2017 00:12)

    # Link komentara

  44. Djubre od filma, unistili su fancizu skroz....
     (dzoni, 28. decembar 2017 00:07)

    # Link komentara

  45. Film je promasaj po meni... Samo eto sto je izvikan marketinski pa ga ljudi gledaju. Film je mozda los i zbog ne dovoljno dobrog sklopa scena, sto bi znacilo da je rezija podbacila. Ali glavna mana po meni je prica. Toliko joj fali neka ozbiljnost, neka doslednost u razvitku samih dogadjaja koji su po meni samo trebali da upotrebe taj sablon iz prethodnih starijih epizoda jer to je recept za uspeh.
    (Demosten, 27. decembar 2017 23:54)

    # Link komentara

  46. Zar još uvijek postoji neko ko vjeruje ocjenama na IMDb? U zadnjih 4-5 godina izgubili su vjerodostojnost zbog armije botova.
     (kele, 27. decembar 2017 23:16)

    # Link komentara

  47. Ma kakvi, pitajte prosečnog Srbskog Poznavaoca Svega ... nikakav bre film, sramoti remek-delo i zaostavštinu originalne trilogije, 3 najbolja filma svih vremena, bez ijedne mane. I još Lukas rekao da je dobar film, Dizni mu verovatno platio. A na IMDB glasali sve sami radnici Diznija i njihove keve. A kad prosečni Srbski Poznavalac Svega ode i glasa, IMDB mu ne računa glas. Idemo na Fandango... gle, i tamo! Aj na Metacritic, GLE I TAMO! Dizni, Dizni, bezobrazniče jedan ... ili glasaju sve sama deca.
    (Runzo Objektivni, 27. decembar 2017 23:07)

    # Link komentara

  48. usta moja hvalite me
    (čić-wu, 27. decembar 2017 22:56)

    # Link komentara

  49. IMDB je mesto slepog obracuna fanova koji idolopoklonuju filmove ciji su fanovi.
     (Pertinaks, 27. decembar 2017 21:57)

    # Link komentara

  50. "Remek dela" koja ce se zaboraviti za par meseci jer tako i zasluzuju...
    (Sarkazam, 27. decembar 2017 21:52)

    # Link komentara

  51. Film je tesko djubre, isto kao i prethodni deo, sinoc sam gledao.
     (Svetski Mega Car, 27. decembar 2017 21:42)

    # Link komentara

  52. To nisu samo lake teme za opuštanje, niti američki način života. U "Poslednjem Džedaju" se radi o uništavanju kultnog SF serijala komunističko-feminističkom propagandom. Hvala Bogu ima kontraefekat, pa na Zapadu polako stvara sve veću netrpeljivost prema tim idejama. U široj slici stvari, polako će se i kod nas ljudi vraćati izvornim i tradicionalnim idejama kako u životu tako i u umetnosti. Točkovi istorije se okreću... Ponovo će umetnost biti ono što je istovremeno i lepo i duboko, intelektualno i emocionalno, realno i sa prikladnom maštom delu - stvaralaštvo u istinskoj slobodi...
    (Jr, 27. decembar 2017 21:32)

    # Link komentara

  53. Neki ga pljuju a naki hvale moj sud ću dati kada ga pogledam.
     (Nebojša, 27. decembar 2017 21:22)

    # Link komentara