1. A sta je bio plan oca? Da dodju na aerodrom i da vide da nema karte za Kevina i posalje ga samog pesice kuci dok oni idu na dopust?
    (Petar, 16. novembar 2017 22:11) # Link komentara

    Није поента у плану, него plausibility/уверљивост - једно је заборавити дете у кући, ОК избројана је глава малог комшије али би се на аеродрому јавио проблем кад би се појавила карта више. Зато је било неопходно решити се карте. Тако да ово није разлог зашто је Кевин остао, него само покривање потенцијалне рупе - неки залудни корисник РеддИта би сигурно схватио да особа на чекирању не би пропустила празну карту...
    (Aleksa, 17. novembar 2017 08:36)

    # Link komentara

  2. Ko je Kevin?!
    Oduvek sam mislio da nije ni Kevin ni Ćaletov!
     (Otkud tetka zna Jovića?!, 17. novembar 2017 07:53)

    # Link komentara

  3. Bio sam ubedjen da je pravi razlog to što tako piše u scenariju.
     (Zoki kaze, 17. novembar 2017 07:28)

    # Link komentara

  4. Reziser jr tako hteo, verujte mi na rec (botovi lupaju minuse nezadovolji!).
    (supernaut, 17. novembar 2017 07:09)

    # Link komentara

  5. Kada su prebrojavali decu pred ulazak u taksi, sestra je umesto Kevina ubrojila komsijsko dete koje se tu naslo, zato su ga zaboravili ne zbog karte.
    (sava, 16. novembar 2017 23:28)

    # Link komentara

  6. kupili bi novu na aerodromu...
     (tigres, 16. novembar 2017 22:16)

    # Link komentara

  7. A sta je bio plan oca? Da dodju na aerodrom i da vide da nema karte za Kevina i posalje ga samog pesice kuci dok oni idu na dopust?
    (Petar, 16. novembar 2017 22:11)

    # Link komentara

  8. Bio sam mu u kuci u Chicagu, fina kucica bas kao na filmu
     (max, 16. novembar 2017 22:07)

    # Link komentara

  9. Moj zivot je bio laz
    (I doubt, 16. novembar 2017 22:05)

    # Link komentara

  10. Pa naravno da je namerno, kako bi snimili film da je i on otputovao sa njima...
     (ne komentarisi, 16. novembar 2017 21:53)

    # Link komentara

  11. korisnici redita ponovo dokazuju da imaju podobar višak slobodnog vremena
     (Dušan, 16. novembar 2017 21:23)

    # Link komentara

  12. Svaki Bozic gledam i nikad mi nece dosaditi!
    (xxx, 16. novembar 2017 21:18)

    # Link komentara

  13. Fantasticno! :-)
     (Gilfoyle, 16. novembar 2017 21:18)

    # Link komentara

  14. hahaha pa dal je realno ! ako je ovo tacno liku treba dati neku vrstu oskara ! :)
     (Coki pesnik Dule bolesnik, 16. novembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  15. Desilo se da scenarista nije mogao da nadje bolju ideju.
     (nn, 16. novembar 2017 20:27)

    # Link komentara

  16. dokoni pop i...
     (riki#22, 16. novembar 2017 20:22)

    # Link komentara

  17. E bas svasta. Sestra kad je brojala, Kevina je zamenila komsijskom glavom koji se tu nasao i to je sve. Nemaju druga posla, a ni ja cim komentarisem ;-)
    (Tijana, 16. novembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  18. Ejjjj to je film prika!!!Nije to stvarno!Sta su ti Amerikanci...
     (miki, 16. novembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  19. Kako je nekim ljudima toliko dosadno u životu... :) Kao meni kad komentarišem ovo... :D
     (DankanPD, 16. novembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  20. Da, ali bi majka ostala sa njim pa ne bi ostao sam u kuci. Pametnjakovic...
    (Sreten Zujkic, 16. novembar 2017 19:01)

    # Link komentara

  21. ovaj film mi budi secanja iz mladosti rane :P
     (karlito, 16. novembar 2017 18:30)

    # Link komentara

  22. Kevin je otisao u ofsajd sada je kao hodajuci zombi.
     (Back in Black, 16. novembar 2017 17:57)