Četvrtak, 12.10.2017.

14:11

Čestitam, državo: Trifunović o "mladom srpskom reditelju Rejfu Fajnsu"

Izvor: politika.rs

Èestitam, državo: Trifunoviæ o "mladom srpskom reditelju Rejfu Fajnsu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Saša

pre 6 godina

CATAPA, 12. oktobar 2017 22:20

Pare se vraćaju gde je najbolji mehanizam za vađenje para iz legale. Možda u Beograd, ali ne zbog Beograđana, već zbog najboljeg mehanizma da se pare "preliju" u prave džepove.

Mala

pre 6 godina

Previse ljudi je u komentarima kivno na Fiennesa, a po meni bez razloga jer covek nije nikad ni krio da je ovde dosao snimati izmedju ostalog jer su cene povoljne. Valjda niste mislili da je dosao da bere cvece i slusa ptičice kako cvrkuću. Koristi sto moze i nije prvi, a naročito ne jedini. Problem je na drugoj strani i svi mi to dobro znamo.

Miloš

pre 6 godina

U Evropi nije ni malo neobično da se iz državnih fondova finansiraju strani filmovi, a i Kanada često finansira filmove pravljene u SAD. Stoga mislim da zajedljivosti nema mesta. Na stranu "vesti" o tvitovima...

Hleb od 3 dinara

pre 6 godina

Kao umetnik, oduvek sam sa gađenjem i apsolutnim prezirom gledao na "kolege" koje traže novac od državnih institucija za svoje "projekte".

Dosadni ste sa Sergejem

pre 6 godina

Rejf Fajns je jedan od najboljih glumaca na svetu i divan covek. Tako da on nema veze sa ovim sto radi drzava i vlast, i samim tim je besmisleno njegovo prozivanje. Vucic zeli da se dodvorava svima i jos malo ce smanjivati penzije i plate da bi strancima dao nase nacionalne penzije u znak ljubavi prema Srbiji. Sa druge strane, doticni Sergej Trifunovic je osrednji glumac koji svojom konstantnom pojavom iritira, sa svojim forama, i stalnim trazenjem paznje na drustvenim mrezama i na televiziji sa koje se ne skida. Dva egomanijaka u Srbiji na potpuno suprotnim stranam, Vucic i Trifunovic. Nijedna poznata licnost u Srbiji sebe ne reklamira kao on, covek se ne skida sa instagrama i twitera. A kao glumac je prosek i zato nema nijednu ulogu vrednu paznje, a ostace upamcen kao komedijas niskobudzetnih filmova. Sa druge strane, brat Branislav je za njega Rejf Fajns licno.

Dule Pop

pre 6 godina

Svakakvih komentara kao i uvek...i ja sam hteo nesto ''pametno'' da napisem a onda sam procitao sta je napisao Zoki

https://www.b92.net/kultura/komentari.php?nav_id=1313397#k24889565.

Svaka cast - verujem da je to tacno 100 % i da ce sve te pare ostati u nasoj zamlji a dobijamo besplatnu reklamu i bolji imidz.Tako da mi izgleda da sve to ima smisla.

Mali

pre 6 godina

Tesko je nama ugoditi, te nam skupa fontana, te dadosmo uzalud pare u WF i kulturu. Nije vodji lako! Neka proba da ulozi malo u zdravstvo, opsti standard i za decu, pa da budemo srecni!

EM

pre 6 godina

Da li se dobro secam da smo i u klinton fondaciju pre izbora uplatili milion dolara? ili je to novinarska patka? Ni ne znamo koliko je Srbija bogata!!!

Zoran

pre 6 godina

Priča se po čaršiji i avliji, po mehanama a i na sokacima, pa čak i pored mesta gde su predviđene za česme iz duvara i šadrvani po kaldrmi na Dorćolu, Karaburmi i na Bulbulderu da će iz državne hazme da se izdvoji nekoliko stotina hiljada Eura za produkciju Turske serije o turskim sevdah pesmama u nas... ono "na uvce". Ovo je Potaknuto hairli meraklijskim nastupom i izvođenjem pesme "Osmana, Osmana, Osmanaga"... i to na turskom jeziku od strane Vezira inostranih dela na ZVANIČNOM DIPLOMATSKOM DIVANU, organizovanom na državni ašluk u čast posete turskog zvaničnika Šerif-Sultana Erdoan Age!

(U srpskom jeziku ima oko 8.000 Turcizama. Računa se da se do 4.000 nalazi u svakodnevnom govoru. Mnogi su se toliko odomaćili da i ne znamo su reči turskog porekla. Inače, u turskom jeziku je bezbroj reči koje su došle iz arapskog i persijskog jezika)

EU

pre 6 godina

Koliko para se slilo u Srbiju iz Amerike i Evrope kao bespovratna pomoc za brojne potrebe u kulturi i druge oblasti zivota, zar se to zaboravilo? Zasto je onda problem da i Srbija potpomogne nekome ko je i stranac i njen drzavljanin?

EU Citizen

pre 6 godina

Pa tuđe pare ne treba da dobije ni "neznani mladi srpski reditelj" a još manje Fiennes, snimajte filmove od svojih para a ne dršavne pljačke.

Dzoni

pre 6 godina

Prvo postaneš državljanin a onda preko tebe operemo 62 miliona dinara jer radoš bajić ne može više ispunio kvotu a jedini je režimski perač para u filmskoj industriji, i tako srozamo druge naše reditelje glumce a tuđe je sve bolje lepše poslušnije

Bane

pre 6 godina

Crkli dabogada,pola miliona eura za film koji se snima kod nas.Definitvno mi smo zemlja ludaka.20god.ne moze da se nadju pare za nacionalni muzej,a za ovog kretena ima.Nadjite jedan film americki ili engleski,gde Srbi nisu ocrnjeni ko crni gavrani.Decu lecimo sms porukama,narod grca od nemastine,a gospodin placa pola miliona eura za slikanje sa glumcem koji je "engleski pacijent". E pa ovaj nas sto mu je urucio nas pasos je SRPSKI PACIJENT ali za Lazu Lazarevica ,mislim na kliniku.

Pametnjaković

pre 6 godina

Vaćarenje naroda Srbije na zapadnjački način :) ... umesto da se uputi molba naše zemlje zapadu da plati lečenja našoj deci koja umiru od teških bolesti, a ne i tu da nas vaćare da plaćamo skupe zapadne operacije i terapije. Kad smo ovce i ništa nam nije jasno.

Dušan Đorović

pre 6 godina

Mislim da propagandno gledano ovo nije loše potez. Ali teško da će se ovim skromnim sredstvima oprati ljaga naneta holivudskim blaćenjem. I to još traje...

Raps

pre 6 godina

Jel vam sada dobar Sergej. A godinama ga je toliko mnogo ljudi pljuvalo. Ja sam u njemu video talenat, intelekt i dekadenciju i kada sam pisao o tome bio sam ismevan. No hvala bogu da smo to shvatili makar i sad posle toliko godina.

Boba

pre 6 godina

Pa pametne drzave upravo ovako i dolaze do onih koji ih promovisu u svetu. Sta mislite koliko drzave placaju lobiste. Koliko je Hrvatska dala miliona dolara lobistima da srede da joj Gotovina bude oslobodjen u Hagu.Koliko siptari placaju lobiste po svetu. A ne kao mi - kada su nam uvedene sankcihe ponavljali su nasi piliticari a najvise onaj koji je bio prvi: "svet ce saznati istinu, necemo se savijati, jescemo korenje, sve ce to svetska revolucija piravnati". I narod je izdrzavao sve, a oni nam oteli sve sto smo imali, unistili nam onom projektovanom ludackom inflacijom dinarsku stednju, uzeli nam deviznu stednju,a milijarde evra iznosili iz drzave na neke nepoznate racune na Kipar, Sejseli... Nasa deca nisu imala leba da jedu ali zato su njihovi sinovi i cerke imali sve.

Zoki

pre 6 godina

Koji spin. Trifunović je dovoljno proveo u Americi da zna kakva je igra u pitanju. Svi - ama baš SVI pomažu snimanje filmova na svojoj teritoriji. Dizajner Kenneth Cole je počeo biznis sa cipelama tako što je snimao dokumentarac u centru Njujorka, pa prodavao cipele sa kamiona. Kamion je bio tri dana bio parkiran tamo gde nikako ne bi smeo da bude parkiran, zato što se snimao film. Još je imao dvojicu policajaca. O čemu se radi? Filmadžije troše ogromne količine para na lokacijama na kojima snimaju. Kako u procesu rada, tako i van njega. Šta mislite, ko će da statira u tom filmu? Ko će da pravi scene. Gde će da se jede? Gde će da se sipa gorivo? U kojim hotelima će da se spava i odakle će da dođu dame koje će zabavljati goste? Znam za slučaj vozača pice koji je prodao svoj stari automobil za desetostruko veći iznos nego što je vredeo, zato što je režiser bio nezadovoljan kako je uništio prethodnih desetak automobila, a u blizini više nije bilo belih automobila koji se uklapaju u scenario. Pola miliona dolara u filmskoj industriji je smešna suma.

Boris

pre 6 godina

Ako ne kradu nase pare onda ih dele ortacima. Ne vodi se racuna o zajednickoj imovini, tako da... Nastavite da gledate pink i verujte u bolje sutra.

djidji govedina

pre 6 godina

evo pitanje za sergeja..ako bi mu ponudili da igra u tom filmu jel bi odbio ;)odbio bi sipak..tad ne bi spominjao cifru od 63 miliona ,jel tako..licemerni smo brale do daske

rasenski bot

pre 6 godina

Pola ode Ralfu a pola "ekipi" i svi srećni i zadovoljni. A u Srbiji tako ispari milijardu evra godišnje! I tako zadnjih 30 godina..

Gojak

pre 6 godina

Sergeja mozete da volite, mozete da ga ne volite ali mu ne mozete osporiti da je dobar odnosno sjajan glumac i da ima m.da.
Ja ga licno gotivim kao glumca. Prija jednostavno.
Hvala mu ovom prilikom za sve sjajne uloge!
Steta po nas gradjane je to sto on i njemu slicni nemaju vecu finansijsku moc u privatnom i poslovnom zivotu.
Malo ko kapira da jeste to steta, ta kultura, al eto... rijalitiji razni pa sad neki ovi rejf ralf centar half kako li se vec zovu imaju prioritet.

Upamtite reci Steve Zigona ,,Umetnost je najbliza Bogu, vise nego religija,,
Kultura je melem za dusu.

1914

pre 6 godina

Zaista se divim Sergeju na pokazanoj hrabrosti protiv režima(u vreme kada je većina ljudi u mišjim rupama) ali ne bih da gledam još jedan dosadan domaći film sa humorom iz Boljeg života ...
Bolji zivot je odlicna serija pod jedan a pod dva,kakve veze ima Sergej sa tom serijom?Covek je snimio odlicni 'Srpski film' koji ne moze biti dalje od humora na koji si mislio...

Ivan

pre 6 godina

Vi pametnjakovići što pričate kako se ime pravilno izgovara i ovde držite časove srpskog jezika, očigledno niste čuli za transkripciju u srpskom jeziku, koja je jasna i utvrđena, a glasi ovako: Transkripcija se naziva još i fonetsko pisanje zato što je izgovor stranih imena prilagođen pre svega našem glasovnom sistemu. Ne oponaša se izvorna fonetika - [keln] a ne [k?ln] (Köln), [minhen] a ne [m?nç?n] (München) - zato što u srpskom jeziku ne postoje nemački glasovi [?] ili [?]. Često se dešava da se naša transkripcija dosta razlikuje od izvorne fonetike datog jezika. Pravila transkripcije ne teže da što vernije prenesu izgovor nekog imena na stranom jeziku - to bi bio uzaludan napor, jer mnogi jezici imaju artikulacionu strukturu veoma različitu od srpskog jezika. Za naš jezik važe druga merila. Zato oladite malo sa time, jer nije reč o tome u ovom tekstu.

DunnyOnTheWorld

pre 6 godina

Poštujem i Fajnsa i Trifunovića, veliki su umetnici. Meni samo nije jasno odakle ovoj državi 62miliona da finansira neki film?
Uh...zaboravih...pa mi smo lideri u regionu...

CATAPA

pre 6 godina

Pare se vracaju kroz potrosnju( smeataj,troskovi,izlasci).
(Milan, 12. oktobar 2017 18:26)

Upravo si opisao mehanizam pljačkanja Srbije. Pare daje "Srbija", a ono što se vrati ide u Beograd. Koliko god da se uloži, koliko god se od toga vrati, Beograd je u plusu.
Vlada je tu samo da opere pare i prebaci ih u džep Beograda i Beograđana. Sve u ime kulture.

zemljo medju sljivama

pre 6 godina

62 miliona, to je oko 600 hiljada evra. Ok, to je mozda jedan MRI skener, sto i nije toliko mnogo. Ali zato su za te pare mogle da se okrece makar 2-3 bolnice koje su u najgorem stanju i da se za njih nabave novi kreveti, da bolesnici tamo imaju koliko-toliko dostojanstven boravak. Ali mi eto dajemo sakom i kapom. Ima se, moze se ...

Mr. Velja

pre 6 godina

Citat " da su englezi bili bi ralf i evan" Bome Evan ne bi bio nikako sa imenom Ewan. Da je u originalu Evan onda ok. Pozdravlja vas čika Juing (Ewing).

Граничар

pre 6 godina

Док нам фале амбуланте и водоводи по селима, а људе лечимо СМС порукама, ови пола милиона евра дају за страни филм.

Gde ja živim

pre 6 godina

Za ove koji se čude i pitaju. Ime mu se izgovara REJF. Zašto i kako, nemam pojma, ali je tako. Međutim to je ovde najmanji problem. Čoveka jako poštujem kao glumca, čak deluje i kao gotivan lik, ali sa ovim se uopšte ne slažem. Jako bi mi bilo drago ako bude hteo da nas promoviše po svetu i da priča lepe stvari o nama, ali ne ovako. Jesam za to da se filmadžijama daje povraćaj novca (nikada mi nije bilo jasno zašto to ne radimo) i pozdravljam što je to doneto. Pozdravljam i neke posebne povlastice oko lokacije, povoljne cene, ali davanje novca iz budžeta čoveku koji je pre neki dan dobio pasoš je suludo. Naši glumci jedva sastavljaju kraj sa krajem, stari bioskopi su nam rastureni i prodati kojekakvim "biznismenima", muzeji ne rade. Glogovac je svojevreno rekao da više nikada neće biti producent jer se ojadio dok je došao do para. To je samo stanje u kulturi, a o drugim stvarima ne bih na ovom mestu.

Vanjanja

pre 6 godina

@SEVERAC ® Ne, ne čita se. Bar ne u imenu dotičnog glumca. Pre nego što kreneš tako nešto da tvrdiš jer si toliko pismen, proveri informaciju. Barem to nije teško.

Uostalom, nije ni bitno, tekst nije o tome.

Vazda Pobro

pre 6 godina

Domacim rediteljima, osoba koje zele nesto da snime se daje po 20, 30 000 eura ... ( a inace bas niskobudzetni film se snima za 100.000 eura ), a ovaj dobio odma pola milionceta, a pored svega toga vidim komentare koji to podrzavaju jer kao `domaci filmovi i serije ne valjaju` eeeeej ??? Kakvih ljudi ima brate mili ... Evo i da `nacrtam`, osobi 1 ( koja je porijeklom odavde ) drzava da 500 eura da kupi auto, a osobi 2 (stranac sa nasim pasosem) drzava da 5 000 eura da kupi auto, sta mislite ko ce doveze bolji auto ? Osoba 1 ili osoba 2 ?

jasdf

pre 6 godina

Produkcijska kuca iz Britanije se obrati Filmskom centru, oni se obrate ministarstvu i eto ih pola miliona evra. Da se domaca profucijska kuca obratila da li bi i ona dobila novac bez konkursa i samo na molbu i lepe oci?

cokoladica

pre 6 godina

Ali, izvinite koji je problem? On je drzavljanin Srbije i svetski poznati glumac i reziser. Koja je razlika izmedju njega i Kusturice? Vremena se menjaju, tendencije takodje. Molim odgovore.

Hrvatski zavod za statistiku

pre 6 godina

Rejf Fajnz - izgovor imena je mali pokazatelj da li ste ljakse ili pratite film, pozorište...Dakle, provjerite iz koje engleske pokrajine dolazi Rejf i koliko miliona puta je objašnjavao zašto se njegovo ime baš tako izgovara prije nego se počnete praviti pametni

aman

pre 6 godina

Aman ljudi božiji, Ralph se u ovoj varijanti izgovara kao Rejf. Jes da smo se nagledali silnih Ezila i sličnih, ali proverite bar pre nego što nešto pametujete.

I sramota.

kondor

pre 6 godina

Znam, najlakše je sad kritikovati, pogotovo zbog stuacije u zemlji, ali ovo nije loš potez.Nekad moraš i nešto da daš, da bi dobio reklamu.Mnoge zemlje se bore da dođu kod njih da snimaju.A najmanje razloga imaju da kritikuju naši glumci i reditelji.Pa napravite neki film, koji će puniti dvorane, gde su one naše komedije.Pa da vidite kako ćete brzo dobiti sponzore.

Mile

pre 6 godina

Da nije slučajno radio neki izborni spot za vrlikog vođu, ili će tek raditi? Nema se za bolesnu i gladnu decu, a ovamo se bacaju milioni na koje kakve likove, da ne zaboravim i crkve!

lingua

pre 6 godina

RALF FAJNS (Ralph Fiennes) se čita novinari nepismeni
(SEVERAC ®, 12. oktobar 2017 16:35)

Moguca su dva izgovora za ime Ralph, Ralf i Rejf, i oba poticu iz vremena dok se jos nije standardizovao jezik, pre nekoliko stotina godina. S vremenom je izgovor Ralf prevladao, ali su neke porodice zadrzale stari izgovor iz tradicionalnih razloga (tj. ako se npr. deda zvao Rejf, onda neka se tako zove i unuk). Takav je engleski jezik, skoro da nisi siguran kako se izgovara dok ne cujes.

Dva tocka bolja od jednog

pre 6 godina

Kao po pravilu, svaka mogucnost da se iz budzeta, ovog ili onog, izvuce kes odgovara. Samo je pitanje ko tu stvarno deli i kome...
a o Sergeju nemam komentar... dal je pametan ili glup tesko je zakljuciti iz njegovog sveopsteg ponasanja.

Meister Jakob

pre 6 godina

Kada dostignete umetnički nivo glume gospodina Fajnsa...
(Ne brinite gospodine Trifunoviću, 12. oktobar 2017 15:42)

Oprosti, ali po čemu Sergej Trifunović to već nije, gledao sam ga u Zagrebu s Vojom Brajovićem, bio je sjajan!

Sasa

pre 6 godina

Americka i Britanska filmska produkcija je stvorila simbiozu od koje oboje imaju korisiti (mnogo holuvidski studiji su u Londonu i mnogi Britanski glumci snimaju u Holivudu)...Ovo je dobar nacin da se nase filmadzije probude iz snovidjenja u kojem se dugo nalaze...Samo saradnja sa svetskim facama u oblasti filma moze da ih probudi ..U ostalom to vec radi par produkcija u Begradu.

a raja i dalje glupava klice

pre 6 godina

Kakva profi matrica:
Dodjes u neku raspalu drzavu poniznog mentaliteta glumeci neku zvezdu a u stvari slava te prosla pre 30 godina.
Uzmes drzavljanstvo, raja klice veliki umetnik ce nas velica u svet.
Uzmes im pare snimis film uzmes jos para od filma.
Odes nazad kuci sa parama bacis pasos i smejes se.
Ponovis to posle par godina u drugoj drzavi.

zola

pre 6 godina

pozdravljam Sergeja sa ovim...Samo Cu podsetiti neke ljude ovde,imamo mi nase umetnike i nase reditelje i glumce,ali volimo da dajemo pare strancima i to ti je...Jedan od najvećih nasih glumaca koji nas je napustio u bliskoj prošlosti,MANDA,covek je crko jer nije imao da vraca dugove.U bilo kojoj drugoj državi takva velicina od coveka i glumca nikad ne bi imala takve probleme...Tako da hvala ti drzavo....

Lennon1977

pre 6 godina

Zašto neki ovde uporno insistiraju da se ime Ralph u slučaju pomenutog glumca čita/izgovara kao Ralf? Pogledajte bilo koji intervju sa njim na internetu. Čovek izgovara sopstveno ime kao Rejf. Ali, valjda vi bolje znate od njega...
Inače, bravo za Sergejev komentar.

Ivan NBg

pre 6 godina

I Sergej i Fajns na tržište pa snimajte filmove koliko volite, uložite i zaradite, nemam ništa protiv, ali uzimati iz budžeta, to je van svake pameti.

Sasa

pre 6 godina

Americka i Britanska filmska produkcija je stvorila simbiozu od koje oboje imaju korisiti (mnogo holuvidski studiji su u Londonu i mnogi Britanski glumci snimaju u Holivudu)...Ovo je dobar nacin da se nase filmadzije probude iz snovidjenja u kojem se dugo nalaze...Samo saradnja sa svetskim facama u oblasti filma moze da ih probudi ..U ostalom to vec radi par produkcija u Begradu.

Ne brinite gospodine Trifunoviću

pre 6 godina

Kada dostignete umetnički nivo glume gospodina Fajnsa, budete prepoznatljivi u svetu po tome, budete osmislili projekat koji je zanimljiv za ceo svet i kada ga budete snimali u Srbiji, ne sumnjam da će vam država Srbija dodeliti mnogo više novca nego gospodinu Fajnsu.

Jasha

pre 6 godina

... barem bi na ovom polju.. filma.. umetnosti.. mogli bolje da stitimo svoje.
(Ana, 12. oktobar 2017 15:39)

Ne, ova vlast je odvratno ulizivacka prema strancima a prema sopstvenom narodu se ponasaju kao robovlasnici.

Od ovog novca se moglo snimiti 5 fimova ili se mogla uraditi digitalizacija mnogih bioskopa.

Ne znam koji je nacionalni interes za ovo, mozda reklama, pranje novca?

Uzgred, zar nije zakonom regulisano odvajanje sredstava? Kako je doslo do uplate od pola miliona evra, po cijem nalogu?

Zemlja u kojoj zivimo polako ali sigurno poprima sve karakteristike feudalnog sistema.

Lazar

pre 6 godina

ovaj film se snima vec dva meseca u simanovcima. zanimljivo je da je vlasnica produkcijske kuce work in progres letela prvim letom beograd-njujork kartom kuju je dobila jer je neko bio sprečen

Dečko, ajde oladi...

pre 6 godina

Kada to kaže Ser Gej - odma' me dirne u mlado, žensko srce.

Nego onako, usput, zar i on sam nije mogao da ostvari uspešnu karijeru u Americi, a baš mu se pružila prilika.

Ono kada si covek

pre 6 godina

Sergej svaka cast za borbenost!!! Mogao si da sedis u kaficu i gledas svoja posla. Kapa dole tebi,Dudi , Djuricku i ostalima koji nece da saviju kicmu i zive kao carevi...

milos

pre 6 godina

Mladi srpski glumac u potrazi za nekim ko ce prepoznati njegov talenat za politiku...
Namam nikakve simpatije prema vlasti ali je cinjenica da su nam potrebni stranci da nas nauce kako se stvari rade, kako se profesionalno ponasa.
U ovom konkretnom slucaju, film koji se snima zaposlice I poduciti I neke nase ljude. Bolje I to nego da sede u kaficima I od solidnih glumaca postanu losi politicari.

adama

pre 6 godina

Ne treba da daje tebi i ovim nasim reziserima da snimaju po milioniti put neke socijalne drame, toliko negledljive da ti prosto bude muka. Pa da posle kukate ma filmskim susretima kako publika sve manje gleda domaci film. Pa ko ce da gleda to smece.

Слободан Миливојевић

pre 6 godina

Колико цинизма у речима "младог америчког драмског уметника " ( дотични С.Т.) је и амерички држављанин. Морална верикала , као маргарин, у све се меша. Да смо били паметни , па да смо и почетком деведесетих овако размишљали прошли би много боље. Можда би било боље да Сергеј потражи помоћ амаричке владе за његове уметничке пројекте . Дали још увек жели да се поп.ша на гроб живог човека?!??! Хвала Сергеје што као звезда водиља осветлаваш наш пут ка светлијојј будућности... Хвала што постојиш и отвараш нам нове видике. И као човеку и као комунисти ти скидам капу и кличем :Живео Сергеј .

fff

pre 6 godina

pitam se ima li nekulturnijih, vecih rasista, vecih ludaka u Srbiji od ovih iz trenutne gradjanske opcije... jos malo pa ce besiti ove sto nemaju decu...

rx

pre 6 godina

Ovog lika nekada nisam gotivio, ali mu nikada nisam sporio talenat, sada pocinjem da uvidjam da je velika faca i da nema dlake na jeziku cak i kad ide sam protiv svih, kapa dole za to... Retke osobine danas.

pixiboy XL

pre 6 godina

Posle BREXIT-a covek svratio do napacene Srbije, dobio pasos i sredstva od drzave za snimanje filma. Snimice film u Srbiji, dati neku crkavicu napacenim glumcima (citaj jeftinoj umetnickoj radnoj snazi). Pare od filma koje dobije, ce gomilati u Britaniji. Odlican scenario za film.

cinema

pre 6 godina

Zaista se divim Sergeju na pokazanoj hrabrosti protiv režima (u vreme kada je većina ljudi u mišjim rupama) ali ne bih da gledam još jedan dosadan domaći film sa humorom iz Boljeg života ...

sasa jokic

pre 6 godina

Odluka je doneta na osnovu njegovog velikog uspeha sa predhodnim fulmom koji je sniman u Beogradu, a videlo ga je par stotina ljudi sirom sveta.

Meister Jakob

pre 6 godina

Na brzinu sam proguglao, lik je težak "samo" nekih 30 miliona funti, ili u dinarima skoro 4 milijarde, ovih 62 miliona će mu dobro doći!

Gde ja živim

pre 6 godina

Srbija, zemlja koja od gotivnog simpatičnog čoveka može da napravi omraženog čas posla. Šta da radiš Sergej, ima se može se. Nema veze što nijedan muzej nismo obnovili i otvorili, za ovo mora da se ima.

Djenka

pre 6 godina

Bela vrana, crni vranac. Zovite Kustu da pomogne, to je njegova specijalnost. Da se ja pitam vise bi podrzao Lijama Nisona u snimanju sledeceg nastavka protiv Serbedzije. Ko razume razume...

rx

pre 6 godina

Ovog lika nekada nisam gotivio, ali mu nikada nisam sporio talenat, sada pocinjem da uvidjam da je velika faca i da nema dlake na jeziku cak i kad ide sam protiv svih, kapa dole za to... Retke osobine danas.

Ono kada si covek

pre 6 godina

Sergej svaka cast za borbenost!!! Mogao si da sedis u kaficu i gledas svoja posla. Kapa dole tebi,Dudi , Djuricku i ostalima koji nece da saviju kicmu i zive kao carevi...

Meister Jakob

pre 6 godina

Na brzinu sam proguglao, lik je težak "samo" nekih 30 miliona funti, ili u dinarima skoro 4 milijarde, ovih 62 miliona će mu dobro doći!

pixiboy XL

pre 6 godina

Posle BREXIT-a covek svratio do napacene Srbije, dobio pasos i sredstva od drzave za snimanje filma. Snimice film u Srbiji, dati neku crkavicu napacenim glumcima (citaj jeftinoj umetnickoj radnoj snazi). Pare od filma koje dobije, ce gomilati u Britaniji. Odlican scenario za film.

sasa jokic

pre 6 godina

Odluka je doneta na osnovu njegovog velikog uspeha sa predhodnim fulmom koji je sniman u Beogradu, a videlo ga je par stotina ljudi sirom sveta.

a raja i dalje glupava klice

pre 6 godina

Kakva profi matrica:
Dodjes u neku raspalu drzavu poniznog mentaliteta glumeci neku zvezdu a u stvari slava te prosla pre 30 godina.
Uzmes drzavljanstvo, raja klice veliki umetnik ce nas velica u svet.
Uzmes im pare snimis film uzmes jos para od filma.
Odes nazad kuci sa parama bacis pasos i smejes se.
Ponovis to posle par godina u drugoj drzavi.

zola

pre 6 godina

pozdravljam Sergeja sa ovim...Samo Cu podsetiti neke ljude ovde,imamo mi nase umetnike i nase reditelje i glumce,ali volimo da dajemo pare strancima i to ti je...Jedan od najvećih nasih glumaca koji nas je napustio u bliskoj prošlosti,MANDA,covek je crko jer nije imao da vraca dugove.U bilo kojoj drugoj državi takva velicina od coveka i glumca nikad ne bi imala takve probleme...Tako da hvala ti drzavo....

Gde ja živim

pre 6 godina

Srbija, zemlja koja od gotivnog simpatičnog čoveka može da napravi omraženog čas posla. Šta da radiš Sergej, ima se može se. Nema veze što nijedan muzej nismo obnovili i otvorili, za ovo mora da se ima.

Mile

pre 6 godina

Da nije slučajno radio neki izborni spot za vrlikog vođu, ili će tek raditi? Nema se za bolesnu i gladnu decu, a ovamo se bacaju milioni na koje kakve likove, da ne zaboravim i crkve!

Gde ja živim

pre 6 godina

Za ove koji se čude i pitaju. Ime mu se izgovara REJF. Zašto i kako, nemam pojma, ali je tako. Međutim to je ovde najmanji problem. Čoveka jako poštujem kao glumca, čak deluje i kao gotivan lik, ali sa ovim se uopšte ne slažem. Jako bi mi bilo drago ako bude hteo da nas promoviše po svetu i da priča lepe stvari o nama, ali ne ovako. Jesam za to da se filmadžijama daje povraćaj novca (nikada mi nije bilo jasno zašto to ne radimo) i pozdravljam što je to doneto. Pozdravljam i neke posebne povlastice oko lokacije, povoljne cene, ali davanje novca iz budžeta čoveku koji je pre neki dan dobio pasoš je suludo. Naši glumci jedva sastavljaju kraj sa krajem, stari bioskopi su nam rastureni i prodati kojekakvim "biznismenima", muzeji ne rade. Glogovac je svojevreno rekao da više nikada neće biti producent jer se ojadio dok je došao do para. To je samo stanje u kulturi, a o drugim stvarima ne bih na ovom mestu.

Граничар

pre 6 godina

Док нам фале амбуланте и водоводи по селима, а људе лечимо СМС порукама, ови пола милиона евра дају за страни филм.

cinema

pre 6 godina

Zaista se divim Sergeju na pokazanoj hrabrosti protiv režima (u vreme kada je većina ljudi u mišjim rupama) ali ne bih da gledam još jedan dosadan domaći film sa humorom iz Boljeg života ...

Ivan NBg

pre 6 godina

I Sergej i Fajns na tržište pa snimajte filmove koliko volite, uložite i zaradite, nemam ništa protiv, ali uzimati iz budžeta, to je van svake pameti.

Jasha

pre 6 godina

... barem bi na ovom polju.. filma.. umetnosti.. mogli bolje da stitimo svoje.
(Ana, 12. oktobar 2017 15:39)

Ne, ova vlast je odvratno ulizivacka prema strancima a prema sopstvenom narodu se ponasaju kao robovlasnici.

Od ovog novca se moglo snimiti 5 fimova ili se mogla uraditi digitalizacija mnogih bioskopa.

Ne znam koji je nacionalni interes za ovo, mozda reklama, pranje novca?

Uzgred, zar nije zakonom regulisano odvajanje sredstava? Kako je doslo do uplate od pola miliona evra, po cijem nalogu?

Zemlja u kojoj zivimo polako ali sigurno poprima sve karakteristike feudalnog sistema.

Vazda Pobro

pre 6 godina

Domacim rediteljima, osoba koje zele nesto da snime se daje po 20, 30 000 eura ... ( a inace bas niskobudzetni film se snima za 100.000 eura ), a ovaj dobio odma pola milionceta, a pored svega toga vidim komentare koji to podrzavaju jer kao `domaci filmovi i serije ne valjaju` eeeeej ??? Kakvih ljudi ima brate mili ... Evo i da `nacrtam`, osobi 1 ( koja je porijeklom odavde ) drzava da 500 eura da kupi auto, a osobi 2 (stranac sa nasim pasosem) drzava da 5 000 eura da kupi auto, sta mislite ko ce doveze bolji auto ? Osoba 1 ili osoba 2 ?

jasdf

pre 6 godina

Produkcijska kuca iz Britanije se obrati Filmskom centru, oni se obrate ministarstvu i eto ih pola miliona evra. Da se domaca profucijska kuca obratila da li bi i ona dobila novac bez konkursa i samo na molbu i lepe oci?

Lazar

pre 6 godina

ovaj film se snima vec dva meseca u simanovcima. zanimljivo je da je vlasnica produkcijske kuce work in progres letela prvim letom beograd-njujork kartom kuju je dobila jer je neko bio sprečen

Meister Jakob

pre 6 godina

Kada dostignete umetnički nivo glume gospodina Fajnsa...
(Ne brinite gospodine Trifunoviću, 12. oktobar 2017 15:42)

Oprosti, ali po čemu Sergej Trifunović to već nije, gledao sam ga u Zagrebu s Vojom Brajovićem, bio je sjajan!

Djenka

pre 6 godina

Bela vrana, crni vranac. Zovite Kustu da pomogne, to je njegova specijalnost. Da se ja pitam vise bi podrzao Lijama Nisona u snimanju sledeceg nastavka protiv Serbedzije. Ko razume razume...

aman

pre 6 godina

Aman ljudi božiji, Ralph se u ovoj varijanti izgovara kao Rejf. Jes da smo se nagledali silnih Ezila i sličnih, ali proverite bar pre nego što nešto pametujete.

I sramota.

Слободан Миливојевић

pre 6 godina

Колико цинизма у речима "младог америчког драмског уметника " ( дотични С.Т.) је и амерички држављанин. Морална верикала , као маргарин, у све се меша. Да смо били паметни , па да смо и почетком деведесетих овако размишљали прошли би много боље. Можда би било боље да Сергеј потражи помоћ амаричке владе за његове уметничке пројекте . Дали још увек жели да се поп.ша на гроб живог човека?!??! Хвала Сергеје што као звезда водиља осветлаваш наш пут ка светлијојј будућности... Хвала што постојиш и отвараш нам нове видике. И као човеку и као комунисти ти скидам капу и кличем :Живео Сергеј .

adama

pre 6 godina

Ne treba da daje tebi i ovim nasim reziserima da snimaju po milioniti put neke socijalne drame, toliko negledljive da ti prosto bude muka. Pa da posle kukate ma filmskim susretima kako publika sve manje gleda domaci film. Pa ko ce da gleda to smece.

Ne brinite gospodine Trifunoviću

pre 6 godina

Kada dostignete umetnički nivo glume gospodina Fajnsa, budete prepoznatljivi u svetu po tome, budete osmislili projekat koji je zanimljiv za ceo svet i kada ga budete snimali u Srbiji, ne sumnjam da će vam država Srbija dodeliti mnogo više novca nego gospodinu Fajnsu.

Dečko, ajde oladi...

pre 6 godina

Kada to kaže Ser Gej - odma' me dirne u mlado, žensko srce.

Nego onako, usput, zar i on sam nije mogao da ostvari uspešnu karijeru u Americi, a baš mu se pružila prilika.

Lennon1977

pre 6 godina

Zašto neki ovde uporno insistiraju da se ime Ralph u slučaju pomenutog glumca čita/izgovara kao Ralf? Pogledajte bilo koji intervju sa njim na internetu. Čovek izgovara sopstveno ime kao Rejf. Ali, valjda vi bolje znate od njega...
Inače, bravo za Sergejev komentar.

milos

pre 6 godina

Mladi srpski glumac u potrazi za nekim ko ce prepoznati njegov talenat za politiku...
Namam nikakve simpatije prema vlasti ali je cinjenica da su nam potrebni stranci da nas nauce kako se stvari rade, kako se profesionalno ponasa.
U ovom konkretnom slucaju, film koji se snima zaposlice I poduciti I neke nase ljude. Bolje I to nego da sede u kaficima I od solidnih glumaca postanu losi politicari.

fff

pre 6 godina

pitam se ima li nekulturnijih, vecih rasista, vecih ludaka u Srbiji od ovih iz trenutne gradjanske opcije... jos malo pa ce besiti ove sto nemaju decu...

Hrvatski zavod za statistiku

pre 6 godina

Rejf Fajnz - izgovor imena je mali pokazatelj da li ste ljakse ili pratite film, pozorište...Dakle, provjerite iz koje engleske pokrajine dolazi Rejf i koliko miliona puta je objašnjavao zašto se njegovo ime baš tako izgovara prije nego se počnete praviti pametni

Vanjanja

pre 6 godina

@SEVERAC ® Ne, ne čita se. Bar ne u imenu dotičnog glumca. Pre nego što kreneš tako nešto da tvrdiš jer si toliko pismen, proveri informaciju. Barem to nije teško.

Uostalom, nije ni bitno, tekst nije o tome.

lingua

pre 6 godina

RALF FAJNS (Ralph Fiennes) se čita novinari nepismeni
(SEVERAC ®, 12. oktobar 2017 16:35)

Moguca su dva izgovora za ime Ralph, Ralf i Rejf, i oba poticu iz vremena dok se jos nije standardizovao jezik, pre nekoliko stotina godina. S vremenom je izgovor Ralf prevladao, ali su neke porodice zadrzale stari izgovor iz tradicionalnih razloga (tj. ako se npr. deda zvao Rejf, onda neka se tako zove i unuk). Takav je engleski jezik, skoro da nisi siguran kako se izgovara dok ne cujes.

cokoladica

pre 6 godina

Ali, izvinite koji je problem? On je drzavljanin Srbije i svetski poznati glumac i reziser. Koja je razlika izmedju njega i Kusturice? Vremena se menjaju, tendencije takodje. Molim odgovore.

Dva tocka bolja od jednog

pre 6 godina

Kao po pravilu, svaka mogucnost da se iz budzeta, ovog ili onog, izvuce kes odgovara. Samo je pitanje ko tu stvarno deli i kome...
a o Sergeju nemam komentar... dal je pametan ili glup tesko je zakljuciti iz njegovog sveopsteg ponasanja.

EM

pre 6 godina

Da li se dobro secam da smo i u klinton fondaciju pre izbora uplatili milion dolara? ili je to novinarska patka? Ni ne znamo koliko je Srbija bogata!!!

Bane

pre 6 godina

Crkli dabogada,pola miliona eura za film koji se snima kod nas.Definitvno mi smo zemlja ludaka.20god.ne moze da se nadju pare za nacionalni muzej,a za ovog kretena ima.Nadjite jedan film americki ili engleski,gde Srbi nisu ocrnjeni ko crni gavrani.Decu lecimo sms porukama,narod grca od nemastine,a gospodin placa pola miliona eura za slikanje sa glumcem koji je "engleski pacijent". E pa ovaj nas sto mu je urucio nas pasos je SRPSKI PACIJENT ali za Lazu Lazarevica ,mislim na kliniku.

kondor

pre 6 godina

Znam, najlakše je sad kritikovati, pogotovo zbog stuacije u zemlji, ali ovo nije loš potez.Nekad moraš i nešto da daš, da bi dobio reklamu.Mnoge zemlje se bore da dođu kod njih da snimaju.A najmanje razloga imaju da kritikuju naši glumci i reditelji.Pa napravite neki film, koji će puniti dvorane, gde su one naše komedije.Pa da vidite kako ćete brzo dobiti sponzore.

Dzoni

pre 6 godina

Prvo postaneš državljanin a onda preko tebe operemo 62 miliona dinara jer radoš bajić ne može više ispunio kvotu a jedini je režimski perač para u filmskoj industriji, i tako srozamo druge naše reditelje glumce a tuđe je sve bolje lepše poslušnije

Zoran

pre 6 godina

Priča se po čaršiji i avliji, po mehanama a i na sokacima, pa čak i pored mesta gde su predviđene za česme iz duvara i šadrvani po kaldrmi na Dorćolu, Karaburmi i na Bulbulderu da će iz državne hazme da se izdvoji nekoliko stotina hiljada Eura za produkciju Turske serije o turskim sevdah pesmama u nas... ono "na uvce". Ovo je Potaknuto hairli meraklijskim nastupom i izvođenjem pesme "Osmana, Osmana, Osmanaga"... i to na turskom jeziku od strane Vezira inostranih dela na ZVANIČNOM DIPLOMATSKOM DIVANU, organizovanom na državni ašluk u čast posete turskog zvaničnika Šerif-Sultana Erdoan Age!

(U srpskom jeziku ima oko 8.000 Turcizama. Računa se da se do 4.000 nalazi u svakodnevnom govoru. Mnogi su se toliko odomaćili da i ne znamo su reči turskog porekla. Inače, u turskom jeziku je bezbroj reči koje su došle iz arapskog i persijskog jezika)

Mali

pre 6 godina

Tesko je nama ugoditi, te nam skupa fontana, te dadosmo uzalud pare u WF i kulturu. Nije vodji lako! Neka proba da ulozi malo u zdravstvo, opsti standard i za decu, pa da budemo srecni!

Zoki

pre 6 godina

Koji spin. Trifunović je dovoljno proveo u Americi da zna kakva je igra u pitanju. Svi - ama baš SVI pomažu snimanje filmova na svojoj teritoriji. Dizajner Kenneth Cole je počeo biznis sa cipelama tako što je snimao dokumentarac u centru Njujorka, pa prodavao cipele sa kamiona. Kamion je bio tri dana bio parkiran tamo gde nikako ne bi smeo da bude parkiran, zato što se snimao film. Još je imao dvojicu policajaca. O čemu se radi? Filmadžije troše ogromne količine para na lokacijama na kojima snimaju. Kako u procesu rada, tako i van njega. Šta mislite, ko će da statira u tom filmu? Ko će da pravi scene. Gde će da se jede? Gde će da se sipa gorivo? U kojim hotelima će da se spava i odakle će da dođu dame koje će zabavljati goste? Znam za slučaj vozača pice koji je prodao svoj stari automobil za desetostruko veći iznos nego što je vredeo, zato što je režiser bio nezadovoljan kako je uništio prethodnih desetak automobila, a u blizini više nije bilo belih automobila koji se uklapaju u scenario. Pola miliona dolara u filmskoj industriji je smešna suma.

rasenski bot

pre 6 godina

Pola ode Ralfu a pola "ekipi" i svi srećni i zadovoljni. A u Srbiji tako ispari milijardu evra godišnje! I tako zadnjih 30 godina..

Sasa

pre 6 godina

Americka i Britanska filmska produkcija je stvorila simbiozu od koje oboje imaju korisiti (mnogo holuvidski studiji su u Londonu i mnogi Britanski glumci snimaju u Holivudu)...Ovo je dobar nacin da se nase filmadzije probude iz snovidjenja u kojem se dugo nalaze...Samo saradnja sa svetskim facama u oblasti filma moze da ih probudi ..U ostalom to vec radi par produkcija u Begradu.

Dosadni ste sa Sergejem

pre 6 godina

Rejf Fajns je jedan od najboljih glumaca na svetu i divan covek. Tako da on nema veze sa ovim sto radi drzava i vlast, i samim tim je besmisleno njegovo prozivanje. Vucic zeli da se dodvorava svima i jos malo ce smanjivati penzije i plate da bi strancima dao nase nacionalne penzije u znak ljubavi prema Srbiji. Sa druge strane, doticni Sergej Trifunovic je osrednji glumac koji svojom konstantnom pojavom iritira, sa svojim forama, i stalnim trazenjem paznje na drustvenim mrezama i na televiziji sa koje se ne skida. Dva egomanijaka u Srbiji na potpuno suprotnim stranam, Vucic i Trifunovic. Nijedna poznata licnost u Srbiji sebe ne reklamira kao on, covek se ne skida sa instagrama i twitera. A kao glumac je prosek i zato nema nijednu ulogu vrednu paznje, a ostace upamcen kao komedijas niskobudzetnih filmova. Sa druge strane, brat Branislav je za njega Rejf Fajns licno.

Pametnjaković

pre 6 godina

Vaćarenje naroda Srbije na zapadnjački način :) ... umesto da se uputi molba naše zemlje zapadu da plati lečenja našoj deci koja umiru od teških bolesti, a ne i tu da nas vaćare da plaćamo skupe zapadne operacije i terapije. Kad smo ovce i ništa nam nije jasno.

EU Citizen

pre 6 godina

Pa tuđe pare ne treba da dobije ni "neznani mladi srpski reditelj" a još manje Fiennes, snimajte filmove od svojih para a ne dršavne pljačke.

djidji govedina

pre 6 godina

evo pitanje za sergeja..ako bi mu ponudili da igra u tom filmu jel bi odbio ;)odbio bi sipak..tad ne bi spominjao cifru od 63 miliona ,jel tako..licemerni smo brale do daske

Gojak

pre 6 godina

Sergeja mozete da volite, mozete da ga ne volite ali mu ne mozete osporiti da je dobar odnosno sjajan glumac i da ima m.da.
Ja ga licno gotivim kao glumca. Prija jednostavno.
Hvala mu ovom prilikom za sve sjajne uloge!
Steta po nas gradjane je to sto on i njemu slicni nemaju vecu finansijsku moc u privatnom i poslovnom zivotu.
Malo ko kapira da jeste to steta, ta kultura, al eto... rijalitiji razni pa sad neki ovi rejf ralf centar half kako li se vec zovu imaju prioritet.

Upamtite reci Steve Zigona ,,Umetnost je najbliza Bogu, vise nego religija,,
Kultura je melem za dusu.

Boris

pre 6 godina

Ako ne kradu nase pare onda ih dele ortacima. Ne vodi se racuna o zajednickoj imovini, tako da... Nastavite da gledate pink i verujte u bolje sutra.

Raps

pre 6 godina

Jel vam sada dobar Sergej. A godinama ga je toliko mnogo ljudi pljuvalo. Ja sam u njemu video talenat, intelekt i dekadenciju i kada sam pisao o tome bio sam ismevan. No hvala bogu da smo to shvatili makar i sad posle toliko godina.

DunnyOnTheWorld

pre 6 godina

Poštujem i Fajnsa i Trifunovića, veliki su umetnici. Meni samo nije jasno odakle ovoj državi 62miliona da finansira neki film?
Uh...zaboravih...pa mi smo lideri u regionu...

Sasa

pre 6 godina

Americka i Britanska filmska produkcija je stvorila simbiozu od koje oboje imaju korisiti (mnogo holuvidski studiji su u Londonu i mnogi Britanski glumci snimaju u Holivudu)...Ovo je dobar nacin da se nase filmadzije probude iz snovidjenja u kojem se dugo nalaze...Samo saradnja sa svetskim facama u oblasti filma moze da ih probudi ..U ostalom to vec radi par produkcija u Begradu.

EU

pre 6 godina

Koliko para se slilo u Srbiju iz Amerike i Evrope kao bespovratna pomoc za brojne potrebe u kulturi i druge oblasti zivota, zar se to zaboravilo? Zasto je onda problem da i Srbija potpomogne nekome ko je i stranac i njen drzavljanin?

Hleb od 3 dinara

pre 6 godina

Kao umetnik, oduvek sam sa gađenjem i apsolutnim prezirom gledao na "kolege" koje traže novac od državnih institucija za svoje "projekte".

zemljo medju sljivama

pre 6 godina

62 miliona, to je oko 600 hiljada evra. Ok, to je mozda jedan MRI skener, sto i nije toliko mnogo. Ali zato su za te pare mogle da se okrece makar 2-3 bolnice koje su u najgorem stanju i da se za njih nabave novi kreveti, da bolesnici tamo imaju koliko-toliko dostojanstven boravak. Ali mi eto dajemo sakom i kapom. Ima se, moze se ...

Boba

pre 6 godina

Pa pametne drzave upravo ovako i dolaze do onih koji ih promovisu u svetu. Sta mislite koliko drzave placaju lobiste. Koliko je Hrvatska dala miliona dolara lobistima da srede da joj Gotovina bude oslobodjen u Hagu.Koliko siptari placaju lobiste po svetu. A ne kao mi - kada su nam uvedene sankcihe ponavljali su nasi piliticari a najvise onaj koji je bio prvi: "svet ce saznati istinu, necemo se savijati, jescemo korenje, sve ce to svetska revolucija piravnati". I narod je izdrzavao sve, a oni nam oteli sve sto smo imali, unistili nam onom projektovanom ludackom inflacijom dinarsku stednju, uzeli nam deviznu stednju,a milijarde evra iznosili iz drzave na neke nepoznate racune na Kipar, Sejseli... Nasa deca nisu imala leba da jedu ali zato su njihovi sinovi i cerke imali sve.

Ivan

pre 6 godina

Vi pametnjakovići što pričate kako se ime pravilno izgovara i ovde držite časove srpskog jezika, očigledno niste čuli za transkripciju u srpskom jeziku, koja je jasna i utvrđena, a glasi ovako: Transkripcija se naziva još i fonetsko pisanje zato što je izgovor stranih imena prilagođen pre svega našem glasovnom sistemu. Ne oponaša se izvorna fonetika - [keln] a ne [k?ln] (Köln), [minhen] a ne [m?nç?n] (München) - zato što u srpskom jeziku ne postoje nemački glasovi [?] ili [?]. Često se dešava da se naša transkripcija dosta razlikuje od izvorne fonetike datog jezika. Pravila transkripcije ne teže da što vernije prenesu izgovor nekog imena na stranom jeziku - to bi bio uzaludan napor, jer mnogi jezici imaju artikulacionu strukturu veoma različitu od srpskog jezika. Za naš jezik važe druga merila. Zato oladite malo sa time, jer nije reč o tome u ovom tekstu.

Dušan Đorović

pre 6 godina

Mislim da propagandno gledano ovo nije loše potez. Ali teško da će se ovim skromnim sredstvima oprati ljaga naneta holivudskim blaćenjem. I to još traje...

Dule Pop

pre 6 godina

Svakakvih komentara kao i uvek...i ja sam hteo nesto ''pametno'' da napisem a onda sam procitao sta je napisao Zoki

https://www.b92.net/kultura/komentari.php?nav_id=1313397#k24889565.

Svaka cast - verujem da je to tacno 100 % i da ce sve te pare ostati u nasoj zamlji a dobijamo besplatnu reklamu i bolji imidz.Tako da mi izgleda da sve to ima smisla.

Mala

pre 6 godina

Previse ljudi je u komentarima kivno na Fiennesa, a po meni bez razloga jer covek nije nikad ni krio da je ovde dosao snimati izmedju ostalog jer su cene povoljne. Valjda niste mislili da je dosao da bere cvece i slusa ptičice kako cvrkuću. Koristi sto moze i nije prvi, a naročito ne jedini. Problem je na drugoj strani i svi mi to dobro znamo.

CATAPA

pre 6 godina

Pare se vracaju kroz potrosnju( smeataj,troskovi,izlasci).
(Milan, 12. oktobar 2017 18:26)

Upravo si opisao mehanizam pljačkanja Srbije. Pare daje "Srbija", a ono što se vrati ide u Beograd. Koliko god da se uloži, koliko god se od toga vrati, Beograd je u plusu.
Vlada je tu samo da opere pare i prebaci ih u džep Beograda i Beograđana. Sve u ime kulture.

1914

pre 6 godina

Zaista se divim Sergeju na pokazanoj hrabrosti protiv režima(u vreme kada je većina ljudi u mišjim rupama) ali ne bih da gledam još jedan dosadan domaći film sa humorom iz Boljeg života ...
Bolji zivot je odlicna serija pod jedan a pod dva,kakve veze ima Sergej sa tom serijom?Covek je snimio odlicni 'Srpski film' koji ne moze biti dalje od humora na koji si mislio...

Miloš

pre 6 godina

U Evropi nije ni malo neobično da se iz državnih fondova finansiraju strani filmovi, a i Kanada često finansira filmove pravljene u SAD. Stoga mislim da zajedljivosti nema mesta. Na stranu "vesti" o tvitovima...

Mr. Velja

pre 6 godina

Citat " da su englezi bili bi ralf i evan" Bome Evan ne bi bio nikako sa imenom Ewan. Da je u originalu Evan onda ok. Pozdravlja vas čika Juing (Ewing).

Saša

pre 6 godina

CATAPA, 12. oktobar 2017 22:20

Pare se vraćaju gde je najbolji mehanizam za vađenje para iz legale. Možda u Beograd, ali ne zbog Beograđana, već zbog najboljeg mehanizma da se pare "preliju" u prave džepove.

Слободан Миливојевић

pre 6 godina

Колико цинизма у речима "младог америчког драмског уметника " ( дотични С.Т.) је и амерички држављанин. Морална верикала , као маргарин, у све се меша. Да смо били паметни , па да смо и почетком деведесетих овако размишљали прошли би много боље. Можда би било боље да Сергеј потражи помоћ амаричке владе за његове уметничке пројекте . Дали још увек жели да се поп.ша на гроб живог човека?!??! Хвала Сергеје што као звезда водиља осветлаваш наш пут ка светлијојј будућности... Хвала што постојиш и отвараш нам нове видике. И као човеку и као комунисти ти скидам капу и кличем :Живео Сергеј .

fff

pre 6 godina

pitam se ima li nekulturnijih, vecih rasista, vecih ludaka u Srbiji od ovih iz trenutne gradjanske opcije... jos malo pa ce besiti ove sto nemaju decu...

cokoladica

pre 6 godina

Ali, izvinite koji je problem? On je drzavljanin Srbije i svetski poznati glumac i reziser. Koja je razlika izmedju njega i Kusturice? Vremena se menjaju, tendencije takodje. Molim odgovore.

milos

pre 6 godina

Mladi srpski glumac u potrazi za nekim ko ce prepoznati njegov talenat za politiku...
Namam nikakve simpatije prema vlasti ali je cinjenica da su nam potrebni stranci da nas nauce kako se stvari rade, kako se profesionalno ponasa.
U ovom konkretnom slucaju, film koji se snima zaposlice I poduciti I neke nase ljude. Bolje I to nego da sede u kaficima I od solidnih glumaca postanu losi politicari.

Ne brinite gospodine Trifunoviću

pre 6 godina

Kada dostignete umetnički nivo glume gospodina Fajnsa, budete prepoznatljivi u svetu po tome, budete osmislili projekat koji je zanimljiv za ceo svet i kada ga budete snimali u Srbiji, ne sumnjam da će vam država Srbija dodeliti mnogo više novca nego gospodinu Fajnsu.

adama

pre 6 godina

Ne treba da daje tebi i ovim nasim reziserima da snimaju po milioniti put neke socijalne drame, toliko negledljive da ti prosto bude muka. Pa da posle kukate ma filmskim susretima kako publika sve manje gleda domaci film. Pa ko ce da gleda to smece.

Dečko, ajde oladi...

pre 6 godina

Kada to kaže Ser Gej - odma' me dirne u mlado, žensko srce.

Nego onako, usput, zar i on sam nije mogao da ostvari uspešnu karijeru u Americi, a baš mu se pružila prilika.

kondor

pre 6 godina

Znam, najlakše je sad kritikovati, pogotovo zbog stuacije u zemlji, ali ovo nije loš potez.Nekad moraš i nešto da daš, da bi dobio reklamu.Mnoge zemlje se bore da dođu kod njih da snimaju.A najmanje razloga imaju da kritikuju naši glumci i reditelji.Pa napravite neki film, koji će puniti dvorane, gde su one naše komedije.Pa da vidite kako ćete brzo dobiti sponzore.

rx

pre 6 godina

Ovog lika nekada nisam gotivio, ali mu nikada nisam sporio talenat, sada pocinjem da uvidjam da je velika faca i da nema dlake na jeziku cak i kad ide sam protiv svih, kapa dole za to... Retke osobine danas.

Ono kada si covek

pre 6 godina

Sergej svaka cast za borbenost!!! Mogao si da sedis u kaficu i gledas svoja posla. Kapa dole tebi,Dudi , Djuricku i ostalima koji nece da saviju kicmu i zive kao carevi...

Sasa

pre 6 godina

Americka i Britanska filmska produkcija je stvorila simbiozu od koje oboje imaju korisiti (mnogo holuvidski studiji su u Londonu i mnogi Britanski glumci snimaju u Holivudu)...Ovo je dobar nacin da se nase filmadzije probude iz snovidjenja u kojem se dugo nalaze...Samo saradnja sa svetskim facama u oblasti filma moze da ih probudi ..U ostalom to vec radi par produkcija u Begradu.

Sasa

pre 6 godina

Americka i Britanska filmska produkcija je stvorila simbiozu od koje oboje imaju korisiti (mnogo holuvidski studiji su u Londonu i mnogi Britanski glumci snimaju u Holivudu)...Ovo je dobar nacin da se nase filmadzije probude iz snovidjenja u kojem se dugo nalaze...Samo saradnja sa svetskim facama u oblasti filma moze da ih probudi ..U ostalom to vec radi par produkcija u Begradu.

sasa jokic

pre 6 godina

Odluka je doneta na osnovu njegovog velikog uspeha sa predhodnim fulmom koji je sniman u Beogradu, a videlo ga je par stotina ljudi sirom sveta.

Dva tocka bolja od jednog

pre 6 godina

Kao po pravilu, svaka mogucnost da se iz budzeta, ovog ili onog, izvuce kes odgovara. Samo je pitanje ko tu stvarno deli i kome...
a o Sergeju nemam komentar... dal je pametan ili glup tesko je zakljuciti iz njegovog sveopsteg ponasanja.

zola

pre 6 godina

pozdravljam Sergeja sa ovim...Samo Cu podsetiti neke ljude ovde,imamo mi nase umetnike i nase reditelje i glumce,ali volimo da dajemo pare strancima i to ti je...Jedan od najvećih nasih glumaca koji nas je napustio u bliskoj prošlosti,MANDA,covek je crko jer nije imao da vraca dugove.U bilo kojoj drugoj državi takva velicina od coveka i glumca nikad ne bi imala takve probleme...Tako da hvala ti drzavo....

Mile

pre 6 godina

Da nije slučajno radio neki izborni spot za vrlikog vođu, ili će tek raditi? Nema se za bolesnu i gladnu decu, a ovamo se bacaju milioni na koje kakve likove, da ne zaboravim i crkve!

aman

pre 6 godina

Aman ljudi božiji, Ralph se u ovoj varijanti izgovara kao Rejf. Jes da smo se nagledali silnih Ezila i sličnih, ali proverite bar pre nego što nešto pametujete.

I sramota.

cinema

pre 6 godina

Zaista se divim Sergeju na pokazanoj hrabrosti protiv režima (u vreme kada je većina ljudi u mišjim rupama) ali ne bih da gledam još jedan dosadan domaći film sa humorom iz Boljeg života ...

a raja i dalje glupava klice

pre 6 godina

Kakva profi matrica:
Dodjes u neku raspalu drzavu poniznog mentaliteta glumeci neku zvezdu a u stvari slava te prosla pre 30 godina.
Uzmes drzavljanstvo, raja klice veliki umetnik ce nas velica u svet.
Uzmes im pare snimis film uzmes jos para od filma.
Odes nazad kuci sa parama bacis pasos i smejes se.
Ponovis to posle par godina u drugoj drzavi.

Meister Jakob

pre 6 godina

Kada dostignete umetnički nivo glume gospodina Fajnsa...
(Ne brinite gospodine Trifunoviću, 12. oktobar 2017 15:42)

Oprosti, ali po čemu Sergej Trifunović to već nije, gledao sam ga u Zagrebu s Vojom Brajovićem, bio je sjajan!

Dosadni ste sa Sergejem

pre 6 godina

Rejf Fajns je jedan od najboljih glumaca na svetu i divan covek. Tako da on nema veze sa ovim sto radi drzava i vlast, i samim tim je besmisleno njegovo prozivanje. Vucic zeli da se dodvorava svima i jos malo ce smanjivati penzije i plate da bi strancima dao nase nacionalne penzije u znak ljubavi prema Srbiji. Sa druge strane, doticni Sergej Trifunovic je osrednji glumac koji svojom konstantnom pojavom iritira, sa svojim forama, i stalnim trazenjem paznje na drustvenim mrezama i na televiziji sa koje se ne skida. Dva egomanijaka u Srbiji na potpuno suprotnim stranam, Vucic i Trifunovic. Nijedna poznata licnost u Srbiji sebe ne reklamira kao on, covek se ne skida sa instagrama i twitera. A kao glumac je prosek i zato nema nijednu ulogu vrednu paznje, a ostace upamcen kao komedijas niskobudzetnih filmova. Sa druge strane, brat Branislav je za njega Rejf Fajns licno.

EU

pre 6 godina

Koliko para se slilo u Srbiju iz Amerike i Evrope kao bespovratna pomoc za brojne potrebe u kulturi i druge oblasti zivota, zar se to zaboravilo? Zasto je onda problem da i Srbija potpomogne nekome ko je i stranac i njen drzavljanin?

Meister Jakob

pre 6 godina

Na brzinu sam proguglao, lik je težak "samo" nekih 30 miliona funti, ili u dinarima skoro 4 milijarde, ovih 62 miliona će mu dobro doći!

Граничар

pre 6 godina

Док нам фале амбуланте и водоводи по селима, а људе лечимо СМС порукама, ови пола милиона евра дају за страни филм.

pixiboy XL

pre 6 godina

Posle BREXIT-a covek svratio do napacene Srbije, dobio pasos i sredstva od drzave za snimanje filma. Snimice film u Srbiji, dati neku crkavicu napacenim glumcima (citaj jeftinoj umetnickoj radnoj snazi). Pare od filma koje dobije, ce gomilati u Britaniji. Odlican scenario za film.

Ivan NBg

pre 6 godina

I Sergej i Fajns na tržište pa snimajte filmove koliko volite, uložite i zaradite, nemam ništa protiv, ali uzimati iz budžeta, to je van svake pameti.

Dule Pop

pre 6 godina

Svakakvih komentara kao i uvek...i ja sam hteo nesto ''pametno'' da napisem a onda sam procitao sta je napisao Zoki

https://www.b92.net/kultura/komentari.php?nav_id=1313397#k24889565.

Svaka cast - verujem da je to tacno 100 % i da ce sve te pare ostati u nasoj zamlji a dobijamo besplatnu reklamu i bolji imidz.Tako da mi izgleda da sve to ima smisla.

Djenka

pre 6 godina

Bela vrana, crni vranac. Zovite Kustu da pomogne, to je njegova specijalnost. Da se ja pitam vise bi podrzao Lijama Nisona u snimanju sledeceg nastavka protiv Serbedzije. Ko razume razume...

Hrvatski zavod za statistiku

pre 6 godina

Rejf Fajnz - izgovor imena je mali pokazatelj da li ste ljakse ili pratite film, pozorište...Dakle, provjerite iz koje engleske pokrajine dolazi Rejf i koliko miliona puta je objašnjavao zašto se njegovo ime baš tako izgovara prije nego se počnete praviti pametni

Gde ja živim

pre 6 godina

Srbija, zemlja koja od gotivnog simpatičnog čoveka može da napravi omraženog čas posla. Šta da radiš Sergej, ima se može se. Nema veze što nijedan muzej nismo obnovili i otvorili, za ovo mora da se ima.

Jasha

pre 6 godina

... barem bi na ovom polju.. filma.. umetnosti.. mogli bolje da stitimo svoje.
(Ana, 12. oktobar 2017 15:39)

Ne, ova vlast je odvratno ulizivacka prema strancima a prema sopstvenom narodu se ponasaju kao robovlasnici.

Od ovog novca se moglo snimiti 5 fimova ili se mogla uraditi digitalizacija mnogih bioskopa.

Ne znam koji je nacionalni interes za ovo, mozda reklama, pranje novca?

Uzgred, zar nije zakonom regulisano odvajanje sredstava? Kako je doslo do uplate od pola miliona evra, po cijem nalogu?

Zemlja u kojoj zivimo polako ali sigurno poprima sve karakteristike feudalnog sistema.

Vazda Pobro

pre 6 godina

Domacim rediteljima, osoba koje zele nesto da snime se daje po 20, 30 000 eura ... ( a inace bas niskobudzetni film se snima za 100.000 eura ), a ovaj dobio odma pola milionceta, a pored svega toga vidim komentare koji to podrzavaju jer kao `domaci filmovi i serije ne valjaju` eeeeej ??? Kakvih ljudi ima brate mili ... Evo i da `nacrtam`, osobi 1 ( koja je porijeklom odavde ) drzava da 500 eura da kupi auto, a osobi 2 (stranac sa nasim pasosem) drzava da 5 000 eura da kupi auto, sta mislite ko ce doveze bolji auto ? Osoba 1 ili osoba 2 ?

Gde ja živim

pre 6 godina

Za ove koji se čude i pitaju. Ime mu se izgovara REJF. Zašto i kako, nemam pojma, ali je tako. Međutim to je ovde najmanji problem. Čoveka jako poštujem kao glumca, čak deluje i kao gotivan lik, ali sa ovim se uopšte ne slažem. Jako bi mi bilo drago ako bude hteo da nas promoviše po svetu i da priča lepe stvari o nama, ali ne ovako. Jesam za to da se filmadžijama daje povraćaj novca (nikada mi nije bilo jasno zašto to ne radimo) i pozdravljam što je to doneto. Pozdravljam i neke posebne povlastice oko lokacije, povoljne cene, ali davanje novca iz budžeta čoveku koji je pre neki dan dobio pasoš je suludo. Naši glumci jedva sastavljaju kraj sa krajem, stari bioskopi su nam rastureni i prodati kojekakvim "biznismenima", muzeji ne rade. Glogovac je svojevreno rekao da više nikada neće biti producent jer se ojadio dok je došao do para. To je samo stanje u kulturi, a o drugim stvarima ne bih na ovom mestu.

Lennon1977

pre 6 godina

Zašto neki ovde uporno insistiraju da se ime Ralph u slučaju pomenutog glumca čita/izgovara kao Ralf? Pogledajte bilo koji intervju sa njim na internetu. Čovek izgovara sopstveno ime kao Rejf. Ali, valjda vi bolje znate od njega...
Inače, bravo za Sergejev komentar.

djidji govedina

pre 6 godina

evo pitanje za sergeja..ako bi mu ponudili da igra u tom filmu jel bi odbio ;)odbio bi sipak..tad ne bi spominjao cifru od 63 miliona ,jel tako..licemerni smo brale do daske

Lazar

pre 6 godina

ovaj film se snima vec dva meseca u simanovcima. zanimljivo je da je vlasnica produkcijske kuce work in progres letela prvim letom beograd-njujork kartom kuju je dobila jer je neko bio sprečen

jasdf

pre 6 godina

Produkcijska kuca iz Britanije se obrati Filmskom centru, oni se obrate ministarstvu i eto ih pola miliona evra. Da se domaca profucijska kuca obratila da li bi i ona dobila novac bez konkursa i samo na molbu i lepe oci?

Zoki

pre 6 godina

Koji spin. Trifunović je dovoljno proveo u Americi da zna kakva je igra u pitanju. Svi - ama baš SVI pomažu snimanje filmova na svojoj teritoriji. Dizajner Kenneth Cole je počeo biznis sa cipelama tako što je snimao dokumentarac u centru Njujorka, pa prodavao cipele sa kamiona. Kamion je bio tri dana bio parkiran tamo gde nikako ne bi smeo da bude parkiran, zato što se snimao film. Još je imao dvojicu policajaca. O čemu se radi? Filmadžije troše ogromne količine para na lokacijama na kojima snimaju. Kako u procesu rada, tako i van njega. Šta mislite, ko će da statira u tom filmu? Ko će da pravi scene. Gde će da se jede? Gde će da se sipa gorivo? U kojim hotelima će da se spava i odakle će da dođu dame koje će zabavljati goste? Znam za slučaj vozača pice koji je prodao svoj stari automobil za desetostruko veći iznos nego što je vredeo, zato što je režiser bio nezadovoljan kako je uništio prethodnih desetak automobila, a u blizini više nije bilo belih automobila koji se uklapaju u scenario. Pola miliona dolara u filmskoj industriji je smešna suma.

Raps

pre 6 godina

Jel vam sada dobar Sergej. A godinama ga je toliko mnogo ljudi pljuvalo. Ja sam u njemu video talenat, intelekt i dekadenciju i kada sam pisao o tome bio sam ismevan. No hvala bogu da smo to shvatili makar i sad posle toliko godina.

EU Citizen

pre 6 godina

Pa tuđe pare ne treba da dobije ni "neznani mladi srpski reditelj" a još manje Fiennes, snimajte filmove od svojih para a ne dršavne pljačke.

Miloš

pre 6 godina

U Evropi nije ni malo neobično da se iz državnih fondova finansiraju strani filmovi, a i Kanada često finansira filmove pravljene u SAD. Stoga mislim da zajedljivosti nema mesta. Na stranu "vesti" o tvitovima...

Vanjanja

pre 6 godina

@SEVERAC ® Ne, ne čita se. Bar ne u imenu dotičnog glumca. Pre nego što kreneš tako nešto da tvrdiš jer si toliko pismen, proveri informaciju. Barem to nije teško.

Uostalom, nije ni bitno, tekst nije o tome.

Dušan Đorović

pre 6 godina

Mislim da propagandno gledano ovo nije loše potez. Ali teško da će se ovim skromnim sredstvima oprati ljaga naneta holivudskim blaćenjem. I to još traje...

Bane

pre 6 godina

Crkli dabogada,pola miliona eura za film koji se snima kod nas.Definitvno mi smo zemlja ludaka.20god.ne moze da se nadju pare za nacionalni muzej,a za ovog kretena ima.Nadjite jedan film americki ili engleski,gde Srbi nisu ocrnjeni ko crni gavrani.Decu lecimo sms porukama,narod grca od nemastine,a gospodin placa pola miliona eura za slikanje sa glumcem koji je "engleski pacijent". E pa ovaj nas sto mu je urucio nas pasos je SRPSKI PACIJENT ali za Lazu Lazarevica ,mislim na kliniku.

Boba

pre 6 godina

Pa pametne drzave upravo ovako i dolaze do onih koji ih promovisu u svetu. Sta mislite koliko drzave placaju lobiste. Koliko je Hrvatska dala miliona dolara lobistima da srede da joj Gotovina bude oslobodjen u Hagu.Koliko siptari placaju lobiste po svetu. A ne kao mi - kada su nam uvedene sankcihe ponavljali su nasi piliticari a najvise onaj koji je bio prvi: "svet ce saznati istinu, necemo se savijati, jescemo korenje, sve ce to svetska revolucija piravnati". I narod je izdrzavao sve, a oni nam oteli sve sto smo imali, unistili nam onom projektovanom ludackom inflacijom dinarsku stednju, uzeli nam deviznu stednju,a milijarde evra iznosili iz drzave na neke nepoznate racune na Kipar, Sejseli... Nasa deca nisu imala leba da jedu ali zato su njihovi sinovi i cerke imali sve.

Hleb od 3 dinara

pre 6 godina

Kao umetnik, oduvek sam sa gađenjem i apsolutnim prezirom gledao na "kolege" koje traže novac od državnih institucija za svoje "projekte".

lingua

pre 6 godina

RALF FAJNS (Ralph Fiennes) se čita novinari nepismeni
(SEVERAC ®, 12. oktobar 2017 16:35)

Moguca su dva izgovora za ime Ralph, Ralf i Rejf, i oba poticu iz vremena dok se jos nije standardizovao jezik, pre nekoliko stotina godina. S vremenom je izgovor Ralf prevladao, ali su neke porodice zadrzale stari izgovor iz tradicionalnih razloga (tj. ako se npr. deda zvao Rejf, onda neka se tako zove i unuk). Takav je engleski jezik, skoro da nisi siguran kako se izgovara dok ne cujes.

Mali

pre 6 godina

Tesko je nama ugoditi, te nam skupa fontana, te dadosmo uzalud pare u WF i kulturu. Nije vodji lako! Neka proba da ulozi malo u zdravstvo, opsti standard i za decu, pa da budemo srecni!

Gojak

pre 6 godina

Sergeja mozete da volite, mozete da ga ne volite ali mu ne mozete osporiti da je dobar odnosno sjajan glumac i da ima m.da.
Ja ga licno gotivim kao glumca. Prija jednostavno.
Hvala mu ovom prilikom za sve sjajne uloge!
Steta po nas gradjane je to sto on i njemu slicni nemaju vecu finansijsku moc u privatnom i poslovnom zivotu.
Malo ko kapira da jeste to steta, ta kultura, al eto... rijalitiji razni pa sad neki ovi rejf ralf centar half kako li se vec zovu imaju prioritet.

Upamtite reci Steve Zigona ,,Umetnost je najbliza Bogu, vise nego religija,,
Kultura je melem za dusu.

Mala

pre 6 godina

Previse ljudi je u komentarima kivno na Fiennesa, a po meni bez razloga jer covek nije nikad ni krio da je ovde dosao snimati izmedju ostalog jer su cene povoljne. Valjda niste mislili da je dosao da bere cvece i slusa ptičice kako cvrkuću. Koristi sto moze i nije prvi, a naročito ne jedini. Problem je na drugoj strani i svi mi to dobro znamo.

Zoran

pre 6 godina

Priča se po čaršiji i avliji, po mehanama a i na sokacima, pa čak i pored mesta gde su predviđene za česme iz duvara i šadrvani po kaldrmi na Dorćolu, Karaburmi i na Bulbulderu da će iz državne hazme da se izdvoji nekoliko stotina hiljada Eura za produkciju Turske serije o turskim sevdah pesmama u nas... ono "na uvce". Ovo je Potaknuto hairli meraklijskim nastupom i izvođenjem pesme "Osmana, Osmana, Osmanaga"... i to na turskom jeziku od strane Vezira inostranih dela na ZVANIČNOM DIPLOMATSKOM DIVANU, organizovanom na državni ašluk u čast posete turskog zvaničnika Šerif-Sultana Erdoan Age!

(U srpskom jeziku ima oko 8.000 Turcizama. Računa se da se do 4.000 nalazi u svakodnevnom govoru. Mnogi su se toliko odomaćili da i ne znamo su reči turskog porekla. Inače, u turskom jeziku je bezbroj reči koje su došle iz arapskog i persijskog jezika)

1914

pre 6 godina

Zaista se divim Sergeju na pokazanoj hrabrosti protiv režima(u vreme kada je većina ljudi u mišjim rupama) ali ne bih da gledam još jedan dosadan domaći film sa humorom iz Boljeg života ...
Bolji zivot je odlicna serija pod jedan a pod dva,kakve veze ima Sergej sa tom serijom?Covek je snimio odlicni 'Srpski film' koji ne moze biti dalje od humora na koji si mislio...

EM

pre 6 godina

Da li se dobro secam da smo i u klinton fondaciju pre izbora uplatili milion dolara? ili je to novinarska patka? Ni ne znamo koliko je Srbija bogata!!!

zemljo medju sljivama

pre 6 godina

62 miliona, to je oko 600 hiljada evra. Ok, to je mozda jedan MRI skener, sto i nije toliko mnogo. Ali zato su za te pare mogle da se okrece makar 2-3 bolnice koje su u najgorem stanju i da se za njih nabave novi kreveti, da bolesnici tamo imaju koliko-toliko dostojanstven boravak. Ali mi eto dajemo sakom i kapom. Ima se, moze se ...

Mr. Velja

pre 6 godina

Citat " da su englezi bili bi ralf i evan" Bome Evan ne bi bio nikako sa imenom Ewan. Da je u originalu Evan onda ok. Pozdravlja vas čika Juing (Ewing).

Pametnjaković

pre 6 godina

Vaćarenje naroda Srbije na zapadnjački način :) ... umesto da se uputi molba naše zemlje zapadu da plati lečenja našoj deci koja umiru od teških bolesti, a ne i tu da nas vaćare da plaćamo skupe zapadne operacije i terapije. Kad smo ovce i ništa nam nije jasno.

Dzoni

pre 6 godina

Prvo postaneš državljanin a onda preko tebe operemo 62 miliona dinara jer radoš bajić ne može više ispunio kvotu a jedini je režimski perač para u filmskoj industriji, i tako srozamo druge naše reditelje glumce a tuđe je sve bolje lepše poslušnije

DunnyOnTheWorld

pre 6 godina

Poštujem i Fajnsa i Trifunovića, veliki su umetnici. Meni samo nije jasno odakle ovoj državi 62miliona da finansira neki film?
Uh...zaboravih...pa mi smo lideri u regionu...

rasenski bot

pre 6 godina

Pola ode Ralfu a pola "ekipi" i svi srećni i zadovoljni. A u Srbiji tako ispari milijardu evra godišnje! I tako zadnjih 30 godina..

Boris

pre 6 godina

Ako ne kradu nase pare onda ih dele ortacima. Ne vodi se racuna o zajednickoj imovini, tako da... Nastavite da gledate pink i verujte u bolje sutra.

CATAPA

pre 6 godina

Pare se vracaju kroz potrosnju( smeataj,troskovi,izlasci).
(Milan, 12. oktobar 2017 18:26)

Upravo si opisao mehanizam pljačkanja Srbije. Pare daje "Srbija", a ono što se vrati ide u Beograd. Koliko god da se uloži, koliko god se od toga vrati, Beograd je u plusu.
Vlada je tu samo da opere pare i prebaci ih u džep Beograda i Beograđana. Sve u ime kulture.

Ivan

pre 6 godina

Vi pametnjakovići što pričate kako se ime pravilno izgovara i ovde držite časove srpskog jezika, očigledno niste čuli za transkripciju u srpskom jeziku, koja je jasna i utvrđena, a glasi ovako: Transkripcija se naziva još i fonetsko pisanje zato što je izgovor stranih imena prilagođen pre svega našem glasovnom sistemu. Ne oponaša se izvorna fonetika - [keln] a ne [k?ln] (Köln), [minhen] a ne [m?nç?n] (München) - zato što u srpskom jeziku ne postoje nemački glasovi [?] ili [?]. Često se dešava da se naša transkripcija dosta razlikuje od izvorne fonetike datog jezika. Pravila transkripcije ne teže da što vernije prenesu izgovor nekog imena na stranom jeziku - to bi bio uzaludan napor, jer mnogi jezici imaju artikulacionu strukturu veoma različitu od srpskog jezika. Za naš jezik važe druga merila. Zato oladite malo sa time, jer nije reč o tome u ovom tekstu.

Saša

pre 6 godina

CATAPA, 12. oktobar 2017 22:20

Pare se vraćaju gde je najbolji mehanizam za vađenje para iz legale. Možda u Beograd, ali ne zbog Beograđana, već zbog najboljeg mehanizma da se pare "preliju" u prave džepove.