Ničiji i pomalo svoj.
pre 6 godina
Želim vam svima sreću.Pogotovo ljudima punim gorčine,trebaće im.
Sreda, 26.07.2017.
16:30
Izvor: Variety
pre 6 godina
Želim vam svima sreću.Pogotovo ljudima punim gorčine,trebaće im.
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Tvoje razmisljanje ima smisla ako se gleda iz te tvoje neutralne pozicije. Daleko od epicentra svih desavanja. Ako si bio - a sudeci prema komentarima, nisi - na ratistu ili negde blizu strepeci za sopstveni zivot, onda sigurno ne bi pisao ni o "zlocinu u Srebrenici" a ponajmanje "masakru u Bijeljini" (jeste Arkan pravio ... kao i Legija i slicni tzv veliki Srbi). Spominjati Bijeljinu a da ne znas celu pricu je mnogo glupo.
Lako je pricati o zrtvama i zlocincima kad nisi bio tu i nikoga nisi izgubio od tebi dragih osoba. Ako jesi, moje izvinjenje.
(don, 27. jul 2017 17:48)
slazem se sa tvojim gledistem, ali sto se mene tice, retko kad govorim o pojavama i temama kojima nisam bio svedok, ili makar upoznao neke od aktera, i naravno, prethodno se ne upoznavsi sa situacijom, podrazumeva se. mozda sam upotrebio negde prejak a negde preslab izraz, ali veruj mi, a verovatno znas i sam, ponekad je najteze upotrebiti adekvatnu rec, narocito ako teme nisu nimalo naivne.
pre 6 godina
@ (BSN, 27. jul 2017 09:21)
Svaka cast za komentar. Takvi smo, na zalost.
pre 6 godina
Ponovo ce neki srpski glumci da zarade devize.
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
(hmm, 26. jul 2017 23:17)
kojih dva miliona? o cemu pricas?
(neutralni felsh, 27. jul 2017 02:29)
@neutralni felsh ne pravi se naivan ko francuska sobarica. Pretrazi Youtube: Madeleine Albright says 500,000 dead Iraqi Children was "worth it" wins Medal of Freedom
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Tvoje razmisljanje ima smisla ako se gleda iz te tvoje neutralne pozicije. Daleko od epicentra svih desavanja. Ako si bio - a sudeci prema komentarima, nisi - na ratistu ili negde blizu strepeci za sopstveni zivot, onda sigurno ne bi pisao ni o "zlocinu u Srebrenici" a ponajmanje "masakru u Bijeljini" (jeste Arkan pravio sr**a kao i Legija i slicni tzv veliki Srbi). Spominjati Bijeljinu a da ne znas celu pricu je mnogo glupo.
Lako je pricati o zrtvama i zlocincima kad nisi bio tu i nikoga nisi izgubio od tebi dragih osoba. Ako jesi, moje izvinjenje.
pre 6 godina
(Bonoban, 27. jul 2017 12:35) sve je to propaganda! Ako su Nemci uspeli da iz medija izvuku "Nemačka" i "Nemci" iz priče o Drugom Svetskom Ratu, onda je jasno da je sve stvar propagande. Svi zvaničnici sada govore kako su Nacisti ubijali. Ispade da su Nacisti neka nekakva nacija koja je živela pre i tokom Drugog Sv. Rata i koja je maltene pokorila jadne Nemce.
pre 6 godina
Tom Hardi se prodao NWO "vrednostima" jos od onog novog Mad Max feministickog pamfleta. Ovaj film je samo nastavak price o "jadnim muslimanima" a mi tu ako smo negativci danas je vise kao "zli Hriscani" nego "zli Srbi" Pitanje samo koji general ce da mu pise scenario. Kako god, ko i svi politicko propagandni filmovi o ovom prostoru dozivece fijasko na blagajni jer nikog tamo ovo ne zanima niti imaju pojma ni gde smo eventualno maglovito da je bio nekad neki sukob. Da ne spominjemo kako je zabu u danasnjoj politickoj situaciji mnogo teze kuvati i gutati po evropi kad od multi kulti obogacivanja najvise sto "dobijas" je povecanje % silovanja zena oko izbeglickih kampova. To sto se neki primaju na ovu vest libtardski ili nacionalisticki samo govori o komplexu nize vrednosti ovog naroda sto i ne cudi, koga briga sta holivudska masina proizvodnje djubreta pokusava da plasira i sta misle o nama? Politicko angazovani film je po pravilu uvek propagandno djubre bez ikakve vrednosti a ovo jos i nece postici zeljeni efekat.
pre 6 godina
@Jugošvabo
Ne bulazni. Gomila ljudi nije podrzavala Milosevica i njegove nebuloze, ali to ne odgovara odredjenim narativima koji su tako omiljeni medju vama sa jednom funkcionalnom mozdanom celijom, jer niste u stanju da vidite siru i kompleksniju sliku. Dobro, ovaj "neutralni felsh" je ocigledno balavio za Milosevicem, ali nismo svi.
Inace, knjiga po kojoj se snima filma je autobiografija lika kome se (ako smem tako da se izrazim) bukvalno "dize" na ratove i koji je u ratove isao iskljucivo iz licnog zadovoljstva. Klasican imperijalisticki fazon, koji su oni sa prosecnom inteligencijom prevazisli jos u proslom veku.
pre 6 godina
Šta će to Hardiju, nije mi jasno.To će, ionako, biti neki trash od filma, u službi ponovnog ocrnjivanja Srba.A on je glumac u zenitu karijere.
pre 6 godina
(almanah, 27. jul 2017 12:16)
imam prijateljstva i medju njihovima, tu se vezba balans, jelte ;) salu sa stranu, misljenja sam da svako treba da kritikuje svoje dvoriste, kad smo vec podeljeni na strane - pored toga sto smanjuje kakofoniju u javnosti, mnogo je korisnije, i vaspitanije. oni neka kritikuju svoje, a mi treba nase, inace javnost za tren posla postane unisiona, uniformna i navijacka. primer, ameri jesu zgresili u vijetnamu, ali njihovi zlocini tamo nisu bili tabu tema u americi, naprotiv, bilo je suocavanja i diskusije, nisu rezisere tih filmova ili knjiga ganjali jer vredjaju patriotizam...
ovde ne, odmah kazu onaj reli izraz - autosovinista, kuku hoce da nas ocrni!
ljudi koji su cinili zlocine nemaju naciju, zrtve takodje, ali - zlocinci imaju pozadinu. ne sumnjam u to da je onaj ko je moze da ubije naseg komsiju zbog pogresnog prezimena, sposoban da nasrne i nasrne i na nas, samo je pitanje motiva. ako takvima nasim navijackim aplauzom delimicno pomazemo da ne odgovaraju za svoja nepocinstva, a drustvu sa posledicama svoje neodgovornosti, onda cuvamo tempirane bombe, svako u svom dvoristu.
ne vidim da je problem ako ukazemo na problem u nasem dvoristu. to jeste pravi patriotizam, a ne aplaudiranje budalama koje su nas obrukale i nadvikivanje sa ostrascenima preko puta plota.
istina jeste put, ali istina boli. zato se mnogi opiru.
pre 6 godina
@sve Kant do kante
Meni nisu. A garantovano nisu ni tebi.
Evo recimo da li ti je onaj lik sto pere soferke kod Skupsine brat? Ili njegovi drugari.
Sta mislis, da li bi pronasao brata kad bi otisao u Alepo? Ili favele u Brazilu? Da li bi pronasao brata na Sinjskoj alci, ili za vreme proslave Oluje?
pre 6 godina
"i na sta ti lici ovo "stradanje sopstvenog naroda"... to samo znaci da si osetljiv za samo za patnje koje tebe doticu. sutra ces negde mahati tim ciframa, pobedonosno, u cilju dokazivanja mucenistva "svog naroda" - a kad to uradis, svaki vid empatije nestaje. selektivni pijetet samo prema zrtvama sa svoje strane nije nikakav pijetet nego navijacko foliranje."
Zanimljivo - upravo ste sjajno opisali ponašanje Bošnjaka, Hrvata, Albanaca...
Mada, nešto mi govori da Vam to nije bila namera. Still...
Glede Hardya - sjajan glumac. Jedan od najboljih glumaca današnjice, ali moram priznati da o njemu kao čoveku, baš i nemam preterano dobro mišljenje. Razlog je njegova podrška stanovitoj gomili slučajeva za posmatranje okupljenoj u organizaciju po imenu PeTA. The horror! The horror! Mislim, voleti životinje (in a non-bestiality way; goes without saying) je jedno, dok je podržavati te PeTA licemere (holier-than-thou attention seekers koji se, dobrim delom, finansiraju kroz de facto iznudu) nešto posve drugo.
Uloga o kojoj članak govori, gotovo sigurno neće doprineti tome da se moje mišljenje o Hardyu promeni. That said, bilo čije mišljnje o bilo kome - ili bilo čemu - in the grand scheme of things, vrijedi koliko i pikova dvojka u briškuli...
*Nadam se da će komentar biti u celosti objavljen.
pre 6 godina
(neutralni felsh, 27. jul 2017 10:23)
Komentar gadja u centar i pogadja sustinu. Malo me samo kopka sto od kada bitisem po b92 i kada vratim film unazad ne mogu da se setim da si ti neutralni felshe ikada kritikovao bosnjake ili hrvate za zlocine 90-tih. Ovo pitam ne u smislu navijanja ili biranja strane, vec radi objektivnosti. Izvinjenje ako gresim. Jedan mikrodokaz je i na ovoj vesti. Generealizacija da su svi kao jedan podrazali Milosevica na gazimestanu je netacna i opasna, ili cemo reci da su i hrvati svi zdusno podrzali NDH? Ja koliko se secam, nedugo potom bilo je i studentskih demonstracija po beogradu, vecina nije zelela rat pa je bilo i eskiviranja prilikom mobilizacije. Isto tako se secam i da je Hrvatska u vreme govora na gazimestanu vec pocela da gomila oruzje. Ali dobro, odoh u off...Sve to vise normalnom coveku ne bi trebalo da bude bitno.
pre 6 godina
@propaganda
pa bas ovaj Tom Hardi ima seriju Taboo u kojoj opisuje zlocine Britanije u Africi, tako da ti ne stoji komentar
pre 6 godina
lavor
(dzoni, 26. jul 2017 23:54)
Malo je prijatelju. Treba vangla, i to dublja. 60 litara minimum.
pre 6 godina
Svi vi koji ste ljuti sto su Srbi uglavnom prikazani kao negativci treba da se zalite Slobi, Ratku i Radovanu, a ne Timu Hardiju ni piscima scenaria.
U Evropi nije od drugog svetskog rata bili ni blizu slicnog zlocina ko sto je Srebrenica, sta treba, da ignorisu tu cinjenicu?
pre 6 godina
@Celavi
Znaci hoces i dalje da zivis u lazi i obmanama?Propagadni film...cccc...neki nisu dalje odmakli od Staljina i Draze.Zive u ww2.Pogledaj istini u oci,kakva propaganda,toga danas ima samo u Severnoj Koreji.
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
(Nemanja, 26. jul 2017 22:59)
sta vi zelite? jednacenje po zrtvama nije objektivnost nego vid uravnilovke. to jeste danas aktuelno "svi su zrtve" i onda ode carobna mantra "svi su cinili zlocine" ali samo iz toga vidim tek podsvesni prigovor neciste savesti.
ko je opkolio i bombardovao sarajevo 3 godine? ko je napravio onaj uzas u srebrenici? ko je napravio onaj pokolj u bijeljini? englezi, ameri ili srbi? mislite da svet ne zna istinu?
i na sta ti lici ovo "stradanje sopstvenog naroda"... to samo znaci da si osetljiv za samo za patnje koje tebe doticu. sutra ces negde mahati tim ciframa, pobedonosno, u cilju dokazivanja mucenistva "svog naroda" - a kad to uradis, svaki vid empatije nestaje. selektivni pijetet samo prema zrtvama sa svoje strane nije nikakav pijetet nego navijacko foliranje.
p.s. jeste, jesam dete komunizma, odrastao u velikoj uredjenoj drzavi, nisam formiran po modernim balkanskim medjaskim nacelima... a cega ste deca vi?
pre 6 godina
@spaceman
Hrvati, muslimani, albanci, mogu da mi budu komsije ali braca nikad.
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
(Stojko, 26. jul 2017 19:36)
Svi ljudi su braća.
A komentare ovakve sadržine kao na ovu vest verovatno isto pišu i talibani, sa istom dozom zajedljivosti, gorčine, besa i stresa, i isto ih se tako ozbiljno shvata kao i nas koji se ovde upljuvasmo da dokažemo nešto, samo nije jasno kome i šta? Sve go internet ratnik. Koliko talibani ulažu u lobiranje, toliko ulažemo otprilike i mi. I to u kombinaciji sa ne tako sjajnom reputacijom poslednjih decenija rezultira ovim čime rezultira. Jeste, činjenica je da smo pored "reputacije", i najslabija karika, i da stoga svako ima legitimno pravo da nas opljune kako god mu dune. Da neće možda AV, Pink i ekipa da porade nešto na pozitivnom imidžu Srbije i peglanju istorije? Oće, zabole ih, imaju armiju botova koja može pametno da se uposli, umesto toga služe samo kao pretorijanska garda za očuvanje vlasti i istorijsko širenje razdora među sopstvenim narodom. A to nemojte misliti da ostaje neopaženo, u skladu sa čim, kako sami sebe tretiramo, tako nas tretiraju i drugi. Mada često još i bolje prođemo posmatrani "eksterno". A i sam AV je napravio otklon od "preko Drine", pa nema mesta za preveliko uzbuđenje, šta god ja o tome mislio,. Nije mi svejedno, ali ne mogu sad da prestanem da živim zbog toga. A vi i dalje gubite ovde energiju i živce i život..
pre 6 godina
Ljudi, mi da smo pismena i pametna država, kao što nismo, pa da finansiramo holivudski film.Prvi film o Jasenovcu i dečijim pokoljima. Drugi film o stradanju devedesetih. Priča da bude drama/romansa/istorijski. I da se glavni glumac/glumica kreću od Hrvatske, preko Bosne do Kosova. Stradanje da se lepo opiše. I da ne štedimo pare. Da se angažuju vrhunski , strani glumci. U današnje vreme se tako vodi informativni rat. Nema potrebe da ginemo.
P.s.
Obavezno pogledati film "The Promise" o genocidu nad Jermenima. Nema neki ocenu na imdb, jer su ga turski glasovi osakatili. Ali je to model koji nama treba za propagandni rat.
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
(Nemanja, 26. jul 2017 22:59)
Ni levo ni desno vec pravo u meso! Bravo Nemanja, ali Srbima je isuvise ispran mozak ( podjednako i onim krezubim i onim, Bogom danim iz kruga dvojke) pa ce ladno ovaj tvoj komentar okarakteristai kao 'klerofasisticki'.
pre 6 godina
Ko jedan ste bili uz Slobu kad je na Gazimestanu najavio rat, a sad se čudite da ste glavni "loši momci" u toj priči, to je sigurno antisrpska zavjera Iluminata, oni su sa Amerikancima i Rusima rasturili Jugoslaviju i izazvali rat!
(Jugošvabo, 26. jul 2017 17:53)
bravo, sve si rekao.
pre 6 godina
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
(BSN, 26. jul 2017 20:49)
Bez obzira sto je bio u Travniku, knjiga govori o Srbima kao negativcima. Zato nemoj ti da se pravis veci katolik od Pape.
(Igor, 26. jul 2017 23:08)
Ne pravim se VKoP nego konstatujem, sto se vidi iz komentara, da 1) mi Srbi imamo samodano pravo da drugima odredjujemo sta ce pisati i snimati o ratu 2) znamo ko je hteo sta da kaze i pre nego sto on to pomisli 3) smatramo da je nas ne voleti kosmicki greh ili barem greska u Bozjim vezama 4) nismo prestali i necemo prestati da mrzimo, zbog cega na ovim prostorima nece nikad biti sigurno za dobre ljude, jer ce uvek u teska vremena mrzitelji izroniti iz zemlje kao Orci 5) i dalje postoji teznja za uniformizacijom Srba, tj. nalaze se da svi Srbi kao jaje jajetu moraju liciti na Idealnog Nemanju, srpskog Zigfrida, lika iz mitova, koji je pravoslavac, anglomrzitelj, u specijalnim vezama sa Bogom, ne prasta i ne zaboravlja, simbol Nepokorja, zivi u proslosti, oslanja se na Idealnog Sergeja, kako se zamislja ruski Zigfrid, lik iz srpskih mitova, itd. a ta uniformizacija se zove NACIZAM 6) umesto da se posvetimo bitnijim stvarima i dignemo opravdanu dreku na milion gluposti koje nas okruzuju, mi se zamajavamo sta se o nama misli u filmskim i knjizevnim proizvodima, stvarno smo specijalisti za gubljenje vremena.
pre 6 godina
...Ne mrzite toliko, bolje će vam biti.
(Jelena, 26. jul 2017 22:59)
Jelena, svaka vam cast, potpuno se slazem. Vas je komentar, od svih do sada, jedini normalan.
Na`zalost...
pre 6 godina
trebalo bi bit s flashbackovima koji prikazuju srpski kulturni obrazac koji je doveo do 90tih.. naši su činili zločine al nad "srbima i muslimanima", al samo su srbi dovedeni u takav trans da se osvećuju "turcima na ovim prostorima" 1995. Zapravo smo svi žrtve kosovskog mita i nebeskosti zadnjih 100 g.
pre 6 godina
Bravo Nemanja za komentar!
pre 6 godina
@jelena
Ne verujem sta si rekla. Srbi znaju sve o svemu. Cak znaju sta znaci i rec filatelista.
pre 6 godina
Република Српска одлази својим путем (вероватно се припаја на Србију).
(Џејмс 007Bond, 26. jul 2017 20:16)
Ti sa ratnih filmova pređe na naučnu fantastiku. Samo nam fale ti indijanci, dosta što se natrpavaju ovde 20 godina ko sirijski migranti.
pre 6 godina
Tom Hardy je mljac :)
(marina, 26. jul 2017 23:58)
--------
Kako bi naš narod rekao, "Za dobru svinju nema loših pomija", zar ne?
pre 6 godina
Šta ste se popalili??? Istina boli,zar ne?
pre 6 godina
U zemlji krvi, meda i limunade.
pre 6 godina
@jelena
Eto,tvoja srceparajuca prica je dokaz da je Jugoslavija mogla opstati. Tako se zivelo do te proklete '91-92. Ja sam 70to. I ponosan sam sto sam ziveo i sa Hrvatima,i sa Bosancima,Slovencima... U vojsci sam imao dozivotne prijatelje svih nacionalnosti. Proputovao celu Jugu i svuda bio svoj.
A onda su politicari i "neko odozgo" resili da uniste.
A sad uzivamo... Do vraga
pre 6 godina
jos malo pljuvanja po srbima na radost "komsija" i domacih liberala...
pre 6 godina
@jelena
Eto,tvoja srceparajuca prica je dokaz da je Jugoslavija mogla opstati. Tako se zivelo do te proklete '91-92. Ja sam 70to. I ponosan sam sto sam ziveo i sa Hrvatima,i sa Bosancima,Slovencima... U vojsci sam imao dozivotne prijatelje svih nacionalnosti. Proputovao celu Jugu i svuda bio svoj.
A onda su politicari i "neko odozgo" resili da uniste.
A sad uzivamo... Do vraga
pre 6 godina
@kappa Hardelina Tomli
pre 6 godina
A da i da se nastavim.. zanimljivije je kao Americki borac komandos ostao bez prijatelja u Iraku u pustinji ima samo snajper i 1000 'talibana' koji ga okruzuju. A on eto tu u Iraku brani familiju i svoju zemlju.
pre 6 godina
A da i da se nastavim.. zanimljivije je kao Americki borac komandos ostao bez prijatelja u Iraku u pustinji ima samo snajper i 1000 'talibana' koji ga okruzuju. A on eto tu u Iraku brani familiju i svoju zemlju.
pre 6 godina
a šta znaju englezi o ratu u bosni? Oni to mogu da gledaju samo s njihovim očima jer su oni zakuvali i odlučili na koju će stranu da idu! Šta je tu realno?
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
(hmm, 26. jul 2017 23:17)
kojih dva miliona? o cemu pricas?
pre 6 godina
@BSN lose si informisan. U Travniku se jesu tukli Hrvati i Muslimani, ali su po okolnom Vlasicu bili Srbi.
@l.Colakovic a mi znamo britance kao velike krvoloke.
pre 6 godina
Jel igra Djuricko?
(MarkoB, 26. jul 2017 19:29)
Aha,opet cce da "tera avion" ko u 'svetskom ratu Z" (sa Bred Pitom)!...
pre 6 godina
A ko su ustvari negativci, pa dajte ljudi mrvu objektivnosti, nije valjda da ste progutali Miloševićevu propagandu, ako jeste, stvarno vas žalim!
pre 6 godina
@Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
Odlicno si opisao samog sebe. Publishers Weekly: "He is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs.."
pre 6 godina
Tom Hardy je mljac :)
pre 6 godina
Још један у низу у плејади колонијалних крволока...ништа интересантно.
pre 6 godina
Mislim da će ovo biti vredno gledanja.
pre 6 godina
Cudno je da niko ne snima recimo dve atomske bombe sto je USA bacila? Ili npr Britanska ''osvajanja'' po Africi?
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
pre 6 godina
lavor
pre 6 godina
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BSN, 26. jul 2017 20:49)
Bez obzira sto je bio u Travniku, knjiga govori o Srbima kao negativcima. Zato nemoj ti da se pravis veci katolik od Pape.
pre 6 godina
Tome, Hardly good decision!
pre 6 godina
Kako nas god budu glumili, bitno je da glume o nama u vremenu Velikg Brata, divno je kada pricaju o vama pa makar i najgore. Inace, za dobrim konjom prasina se, uvek, dize.
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Navedi makar jedan film (igrani, dokumentarni) o Srbima ili gde se pominju Srbi, gledano očima zapadnjaka (pre svih Britanaca) u pozitivnom svetlu.
Niti ko treba da nas hvali, ni da nas žali.
pre 6 godina
Ko god da je pisao mi smo zlocinacka banda, tako nas vide.
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
pre 6 godina
A ti isti britanci, ameri, kanadjani, samo paradirali po bosni i rs, cirkali rakiju sa ljudima, jeli pecenje. A posle rata pricaju kako su traume doziveli. Valjda fali para pa krenu da izmisljaju i pisu knjige.
pre 6 godina
Sto ne glumi americkog pilota u crnim, neobelezenim C-130 koji bacaju oruzje i opremu oko Tuzle, ili Turskog koji dovoze mudzahedine, ili ukrajinskog placenog koji nosi plate borcima u Gorazdu pa nestane sve sa avionom i parama. To bi bili zanimljivi trileri, jos sve po istinitim dogadjajima.
pre 6 godina
Ja stvarno ne znam kako ste odgajani! Ja sam Srpkinja iz Hrvatske, prvi put sam ostala bez doma sa deset godina, drugi put sa 14. Treći put, svojom voljom,napuštam Srbiju. U stranoj državi, upoznajem moju dragu prijateljicu, muslimanke iz Bosne, isto smo godište. Ona je moja sestra po duši, sestra koju nisam imala. Ona koju zovem kada mi je teško, ona čija su mi djeca kao da su mi najbliži rod. Kao i njoj moja.Prva mi je bila u porodilistu kada mi se prvi sin rodio, njena princeza je radost moja. Selim se - dečko sa Kosova, moj dragi prijatelj, pomaže mi, bez molbe, bez riječi. Od njega sam za ovih pet godina samo dobro vidjela, ponosna sam na njega kao da mi je brat...svašta smo proživjeli, svako sa svoje strane, djeca u ludilu, vidjeli previše, osjetili previše - a ostali ljudi. Ja se sjećam bezakonja, sjećam se zla koje nas je okruživalo. I oni isto, ali nema mržnje kod njih. Ja u Zagrebu ponosno ulazim u crkvu sv. Nikole, ponovo se smijem sa svojim prijateljima iz osnovne..Nema mržnje u mom srcu jer mi je i to zlo donijelo puno dobra - moju kumu, moju stijenu koja me raduje svaki put kada se čujemo i vidimo, mog najboljeg prijatelja, koga ne bi upoznala da nije bilo rata...Ne mrzite toliko, bolje će vam biti.
pre 6 godina
Ponovo smo losi...
pre 6 godina
Nista novo u holivudskim snovima Srbi glavni krivci film koji sigurno becu gledati
pre 6 godina
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
(Stojko, 26. jul 2017 19:36)
A zasto bi i morao da zna?! On je glumac, a ne istoricar. Pa ni Srbi mnogo toga ne znaju, ili nece da znaju. A osim toga, nisu (Srbi)patentirali rat u Bosni, pa da sad izdaju dozvole za snimanje filmova i naplacuju autorska prava.
pre 6 godina
Ako je britanac pisao, onda smo ga nadrljali.
pre 6 godina
Otišla da pročitam neku recenziju knjige, rekoh, možda je čovek bio objektivan, i samo sam videla "he is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs" i dosta mi je bilo. :)
Naravno, Srbi će u filmu biti u nekim ruskim šinjelima, masni, zadrigli, krezubi, a lepi i čisti Tom Hardi (pisac je inače bio narkos dugo, ali dobro) beži od krezubaca. :)
I nikad im dosta....
pre 6 godina
Malo se snima filmova o britanskom kolonijalizmu. Zato o zlocinima drugih snimaju punom parom. Usput, malo i prekrajaju istoriju i dogadjaje.
pre 6 godina
Treba uvek ratne filmove gledati iz pozicije ljudskih emocija, a ne kao pricu dobre i lose strane. Britancima nismo omiljeni jer smo im poznati kao narod ubica premijera (Zorana Djindjica), cara (prestolonaslednika Franca Ferdinanda), kralja (Aleksandra Obrenovica), knezova (Mihaila Obrenovica,Djordja Petrovica), sultana (Murata). Kod njih je udar na drustveni poredak, a posebno vladajucu porodicu najvece svetogrdje stoga takav odnos imaju prema nama.
pre 6 godina
A o Vietnamu, Avganistanu, Iraku, Libiji, Siriji...Cudi me da nema nasih glumaca, oni bi to rado prihvatili...
pre 6 godina
Hocemo da pogadjamo...Srbi opet negativci i ubice !
pre 6 godina
Док се филм појави у биоскопима - БиХ ће бити распало-бивша земља, јер Република Српска одлази својим путем (вероватно се припаја на Србију).
А вилм ко филм - не треба га осуђивати и причату унапред како ће Срби бити главни негативци.
pre 6 godina
Znaci Tom Hardi je nova Andjelina Dzoli :D
pre 6 godina
I ovaj film koji se bavi "sudbinom jednog čoveka", ima samo jedan cilj odnosno, da opravda bombardovanje Srbije i Srba na svim njihovim etničkim prostorima. Svi filmovi, svi memoari i sećanja, koji se snimaju i pišu na zapadu treba smatrati kao produžetkom rata, koji se sada vodi samo drugim sredstvima. Nemojte sumnjati da su za tu vrstu "umetnosti" Amerikanci u saradnji sa Britancima neprevazidjeni majstori. Medijska manipulacija kroz navodu umetnost. Nadam se da se sećate svih onih načina na koji su prikazivali Ruse ili, Draže Mihajlovića u jednom filmu koji je visok 2,5 metara sa gvozdenim zubima i kamom u njima?! Filmovi namenjeni, hajde da ne kažem za idiote već, za lagano retardirane osobe.
pre 6 godina
Recenzija istoimene knjige : "...While Loyd finds plenty of guilt all around, he is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs and chastises U.N. troops for standing idly by while thousands of Muslims were slaughtered in Srebrenica, a designated U.N. "safe area."-Publishers Weekly
A voleo sam te...
pre 6 godina
Prvo su Ameri snimali, sada Britanci, pa će Holandjani... Josh samo Jemen da nas ....
pre 6 godina
о, не
pre 6 godina
Zar i ti, Hardiju Tomice?
pre 6 godina
ima vise srpskih filmova o 90im nego zapadnh o bosni
pre 6 godina
Ista Anđelina Džoli!
pre 6 godina
Да погађам, Срби су главни негативци?
(Ненад, 26. jul 2017 17:01)
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
pre 6 godina
Evo dolazi delo iz pera narkomana o tome kako su srbi losi momci...
pre 6 godina
@spaceman
Hrvati, muslimani, albanci, mogu da mi budu komsije ali braca nikad.
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
pre 6 godina
Ostavite nas na miru molim vas.
pre 6 godina
Blago nama,kada ce nas jos jedan britanac opisati u svojoj knjizi,filmu....Uvek su bili tako "objektivni",da prosto ne mogu da im se dovoljno zahvalim..Srbi klali,silovali,otimali i ubijali,a nasi vojnici i civili stradali od samopovredjivanja,tako sto bi pali na sopstvenu viljusku..Tako otprilike izgleda vecina tih "objektivnih" zapisa iz tog perioda.
(Radek, 26. jul 2017 17:04)
volis samo kad te hvale kad te zale.
pre 6 godina
Ko jos gleda filmove i pamti imena ljudi koji glumataju? To je sve samo masinerija za zgrcanje novca. Tu nema nista od kreativnosti i intelekta.
pre 6 godina
tom hardi na slici nosi bradu. slucajno ili ne, videcemo u filmu :)
pre 6 godina
Ех, мој Харди, прочитао књигу хероинског зависника који се млатарао по Босни и отворили му се видици.
pre 6 godina
Snimajte sta ste radili po Skotskoj,Indiji,Africi....sjasite vise!
pre 6 godina
Dragi Entoni Lojde, ako ti toliko nedostaje rat, u kuci ti bio! Pozdrav iz Bosne!
pre 6 godina
Najjače mi je kako su odmah Srbi skočili da pišu stereotipe o tome kako je sigurno u pitanju antisrpska propaganda, a u stvari najgori opis u knjizi je kako hrvatski osuđeni ratni zločinac Ivica Rajić ubija muslimanske žene, tako da ako budu preneli verodostojno možda konačno svet vidi istinu iz izveštaja Crvenog krsta ''Sve strane su činile zločine''. Ali naravno, što bi i nas same zanimala istina, ajde da pišemo šta nam padne na pamet dok živimo u Miloševićevoj ideji ceo svet protiv nebeskog naroda :3
pre 6 godina
Roni i Redzi , dva brata Krej , Maestralna dabl uloga ......
pre 6 godina
Jel igra Djuricko?
pre 6 godina
Sad ce oni nama da objasne sta se u stvari to desavalo.
pre 6 godina
Da li će da prikaže britance u unprofor-u kako vrše izviđanja za Armiju BiH na brčanskom ratištu ili kako prevoze pripadnike odreda El Mudžahid na Ozrenu i Vozući?
pre 6 godina
"...jednog od najkrvavijih oružanih sukoba u Evropi još od Drugog svetskog rata. "
E moj narode (svi iz bivše Yu) šta smo dozvolili, da uđemo u krvav rat sa braćom, komšijama...da nas u svetu gledaju kao krvoloke.
(spaceman, 26. jul 2017 16:53
Каква болан браћа!!!???
pre 6 godina
Interesantno je kako ga neki vide kao Bonda, sa onim njegovim glasicem mozete li da zamislite da izgovora My name is Bond,James Bond :)
pre 6 godina
dokle bre vise filmovi o ratu u Bosni. manite se malo ovoga kraja i idite u Donbas
pre 6 godina
Ma gdje si ti ratovao,u kojim prvim redovima.Bacali nam cokoladice,vozeci se u svojim dzipovima i transporterima.Nisi ti vidio prvu liniju.
pre 6 godina
Blago nama,kada ce nas jos jedan britanac opisati u svojoj knjizi,filmu....Uvek su bili tako "objektivni",da prosto ne mogu da im se dovoljno zahvalim..Srbi klali,silovali,otimali i ubijali,a nasi vojnici i civili stradali od samopovredjivanja,tako sto bi pali na sopstvenu viljusku..Tako otprilike izgleda vecina tih "objektivnih" zapisa iz tog perioda.
pre 6 godina
Zar i ti? Bio si mi gotivac.
pre 6 godina
Да погађам, Срби су главни негативци?
pre 6 godina
A 'el ce glumi vehabiju ili mudzahedina? Aaa, novinara. Britanskog i to objektivnog. Mukica.
pre 6 godina
Imate super film "Veteran", engleze ne mirišem ni najmanje, ali umeju da naprave mnogo toga bolje i kulturnije od amerikanaca.
Spojler:
Inače u filmu ratnog povratnika iz Afganistana hoće lokalni diler da vrbuje da mu obučava "radnike" za urbanu borbu, kako bi ovaj imao što moćnije "pešadince" po ulici. I lik mu kaže da mu ne pada na pamet da pomaže njega i njegov posao sa drogom i diler mu na to besan što ga ovaj odbija kaže:
"A šta misliš da si radio u Afganistanu? Išao si da pomogneš svojoj vladi da ovo što ja prodajem neometano stiže ovamo u Englesku? Zar si stvarno toliko glup da to ne znaš pa se praviš fin, ili ti to samo mene pokušavaš da praviš budalom!?"
Tuga zapadnih vojnika se ništa ne razlikje manje od srpskih. Mi ratove dobijemo, ali se sve u miru i politikom izgubi i sve žrtve se obezvrede na nivo užasa i strašne uvrede časti! A recimo ameri i englezi, danas ubijaju Al Kaidu i druge, na drugom kraju sveta, rizikuju da im glavu seku i stave na net i blage veze nemaju što, onda se vrate kući i posle par meseeci iste te sa kojima su se ubijali, koji ih je osakatio i fizički i psihički, bude podržan od strane njihove vlasti. U ruke muslimanskih fundamentalista dolazi dolar, kojeg su ovi životom i bukvalno glavom plaćali! Bolestan je ovaj svet da je to nezamislivo!
Kao što većina ne može da zamisli milost i blagost Božiju jer je netsvarno velika, tako isto nisu ljudi ni svesni bezgraničnosti one druge strane, čistog zla!
pre 6 godina
Ko jedan ste bili uz Slobu kad je na Gazimestanu najavio rat, a sad se čudite da ste glavni "loši momci" u toj priči, to je sigurno antisrpska zavjera Iluminata, oni su sa Amerikancima i Rusima rasturili Jugoslaviju i izazvali rat!
pre 6 godina
Očekujte neku antisrpsku propagandu
pre 6 godina
To im je ocigledno poslednja pobeda. Zato joj se rado vracaju. Ceo NATO je uspeo da natera zemlju sa manje stanovnika od nekih njihovih gradova da se podeli u tri jedinice i da manje vise radi sve sto oni hoce.
pre 6 godina
Vidim ja, opet ce bradati i prljavi cetnici na pragama, sa masnom butkom u zubima, da pucaju po f16...
pre 6 godina
glumi karadžića!
pre 6 godina
ko li će biti negativci u filmu pitam se ja ?
pre 6 godina
"...jednog od najkrvavijih oružanih sukoba u Evropi još od Drugog svetskog rata. "
E moj narode (svi iz bivše Yu) šta smo dozvolili, da uđemo u krvav rat sa braćom, komšijama...da nas u svetu gledaju kao krvoloke.
pre 6 godina
Vreme je da anglosaksonci podsete svoje mase da su Srbi losi momci. Odavno nisu...
pre 6 godina
Vreme je da anglosaksonci podsete svoje mase da su Srbi losi momci. Odavno nisu...
pre 6 godina
Да погађам, Срби су главни негативци?
pre 6 godina
Očekujte neku antisrpsku propagandu
pre 6 godina
"...jednog od najkrvavijih oružanih sukoba u Evropi još od Drugog svetskog rata. "
E moj narode (svi iz bivše Yu) šta smo dozvolili, da uđemo u krvav rat sa braćom, komšijama...da nas u svetu gledaju kao krvoloke.
pre 6 godina
Blago nama,kada ce nas jos jedan britanac opisati u svojoj knjizi,filmu....Uvek su bili tako "objektivni",da prosto ne mogu da im se dovoljno zahvalim..Srbi klali,silovali,otimali i ubijali,a nasi vojnici i civili stradali od samopovredjivanja,tako sto bi pali na sopstvenu viljusku..Tako otprilike izgleda vecina tih "objektivnih" zapisa iz tog perioda.
pre 6 godina
dokle bre vise filmovi o ratu u Bosni. manite se malo ovoga kraja i idite u Donbas
pre 6 godina
ko li će biti negativci u filmu pitam se ja ?
pre 6 godina
Zar i ti? Bio si mi gotivac.
pre 6 godina
glumi karadžića!
pre 6 godina
Snimajte sta ste radili po Skotskoj,Indiji,Africi....sjasite vise!
pre 6 godina
Znaci Tom Hardi je nova Andjelina Dzoli :D
pre 6 godina
Ako je britanac pisao, onda smo ga nadrljali.
pre 6 godina
Zar i ti, Hardiju Tomice?
pre 6 godina
@spaceman
Hrvati, muslimani, albanci, mogu da mi budu komsije ali braca nikad.
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
pre 6 godina
Otišla da pročitam neku recenziju knjige, rekoh, možda je čovek bio objektivan, i samo sam videla "he is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs" i dosta mi je bilo. :)
Naravno, Srbi će u filmu biti u nekim ruskim šinjelima, masni, zadrigli, krezubi, a lepi i čisti Tom Hardi (pisac je inače bio narkos dugo, ali dobro) beži od krezubaca. :)
I nikad im dosta....
pre 6 godina
Jel igra Djuricko?
pre 6 godina
Dragi Entoni Lojde, ako ti toliko nedostaje rat, u kuci ti bio! Pozdrav iz Bosne!
pre 6 godina
Ех, мој Харди, прочитао књигу хероинског зависника који се млатарао по Босни и отворили му се видици.
pre 6 godina
Najjače mi je kako su odmah Srbi skočili da pišu stereotipe o tome kako je sigurno u pitanju antisrpska propaganda, a u stvari najgori opis u knjizi je kako hrvatski osuđeni ratni zločinac Ivica Rajić ubija muslimanske žene, tako da ako budu preneli verodostojno možda konačno svet vidi istinu iz izveštaja Crvenog krsta ''Sve strane su činile zločine''. Ali naravno, što bi i nas same zanimala istina, ajde da pišemo šta nam padne na pamet dok živimo u Miloševićevoj ideji ceo svet protiv nebeskog naroda :3
pre 6 godina
Prvo su Ameri snimali, sada Britanci, pa će Holandjani... Josh samo Jemen da nas ....
pre 6 godina
Ja stvarno ne znam kako ste odgajani! Ja sam Srpkinja iz Hrvatske, prvi put sam ostala bez doma sa deset godina, drugi put sa 14. Treći put, svojom voljom,napuštam Srbiju. U stranoj državi, upoznajem moju dragu prijateljicu, muslimanke iz Bosne, isto smo godište. Ona je moja sestra po duši, sestra koju nisam imala. Ona koju zovem kada mi je teško, ona čija su mi djeca kao da su mi najbliži rod. Kao i njoj moja.Prva mi je bila u porodilistu kada mi se prvi sin rodio, njena princeza je radost moja. Selim se - dečko sa Kosova, moj dragi prijatelj, pomaže mi, bez molbe, bez riječi. Od njega sam za ovih pet godina samo dobro vidjela, ponosna sam na njega kao da mi je brat...svašta smo proživjeli, svako sa svoje strane, djeca u ludilu, vidjeli previše, osjetili previše - a ostali ljudi. Ja se sjećam bezakonja, sjećam se zla koje nas je okruživalo. I oni isto, ali nema mržnje kod njih. Ja u Zagrebu ponosno ulazim u crkvu sv. Nikole, ponovo se smijem sa svojim prijateljima iz osnovne..Nema mržnje u mom srcu jer mi je i to zlo donijelo puno dobra - moju kumu, moju stijenu koja me raduje svaki put kada se čujemo i vidimo, mog najboljeg prijatelja, koga ne bi upoznala da nije bilo rata...Ne mrzite toliko, bolje će vam biti.
pre 6 godina
Malo se snima filmova o britanskom kolonijalizmu. Zato o zlocinima drugih snimaju punom parom. Usput, malo i prekrajaju istoriju i dogadjaje.
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Navedi makar jedan film (igrani, dokumentarni) o Srbima ili gde se pominju Srbi, gledano očima zapadnjaka (pre svih Britanaca) u pozitivnom svetlu.
Niti ko treba da nas hvali, ni da nas žali.
pre 6 godina
Nista novo u holivudskim snovima Srbi glavni krivci film koji sigurno becu gledati
pre 6 godina
"...jednog od najkrvavijih oružanih sukoba u Evropi još od Drugog svetskog rata. "
E moj narode (svi iz bivše Yu) šta smo dozvolili, da uđemo u krvav rat sa braćom, komšijama...da nas u svetu gledaju kao krvoloke.
(spaceman, 26. jul 2017 16:53
Каква болан браћа!!!???
pre 6 godina
Ostavite nas na miru molim vas.
pre 6 godina
Sad ce oni nama da objasne sta se u stvari to desavalo.
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
pre 6 godina
Ista Anđelina Džoli!
pre 6 godina
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BSN, 26. jul 2017 20:49)
Bez obzira sto je bio u Travniku, knjiga govori o Srbima kao negativcima. Zato nemoj ti da se pravis veci katolik od Pape.
pre 6 godina
A o Vietnamu, Avganistanu, Iraku, Libiji, Siriji...Cudi me da nema nasih glumaca, oni bi to rado prihvatili...
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
pre 6 godina
Hocemo da pogadjamo...Srbi opet negativci i ubice !
pre 6 godina
Cudno je da niko ne snima recimo dve atomske bombe sto je USA bacila? Ili npr Britanska ''osvajanja'' po Africi?
pre 6 godina
Ma gdje si ti ratovao,u kojim prvim redovima.Bacali nam cokoladice,vozeci se u svojim dzipovima i transporterima.Nisi ti vidio prvu liniju.
pre 6 godina
Treba uvek ratne filmove gledati iz pozicije ljudskih emocija, a ne kao pricu dobre i lose strane. Britancima nismo omiljeni jer smo im poznati kao narod ubica premijera (Zorana Djindjica), cara (prestolonaslednika Franca Ferdinanda), kralja (Aleksandra Obrenovica), knezova (Mihaila Obrenovica,Djordja Petrovica), sultana (Murata). Kod njih je udar na drustveni poredak, a posebno vladajucu porodicu najvece svetogrdje stoga takav odnos imaju prema nama.
pre 6 godina
о, не
pre 6 godina
Да погађам, Срби су главни негативци?
(Ненад, 26. jul 2017 17:01)
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
pre 6 godina
ima vise srpskih filmova o 90im nego zapadnh o bosni
pre 6 godina
I ovaj film koji se bavi "sudbinom jednog čoveka", ima samo jedan cilj odnosno, da opravda bombardovanje Srbije i Srba na svim njihovim etničkim prostorima. Svi filmovi, svi memoari i sećanja, koji se snimaju i pišu na zapadu treba smatrati kao produžetkom rata, koji se sada vodi samo drugim sredstvima. Nemojte sumnjati da su za tu vrstu "umetnosti" Amerikanci u saradnji sa Britancima neprevazidjeni majstori. Medijska manipulacija kroz navodu umetnost. Nadam se da se sećate svih onih načina na koji su prikazivali Ruse ili, Draže Mihajlovića u jednom filmu koji je visok 2,5 metara sa gvozdenim zubima i kamom u njima?! Filmovi namenjeni, hajde da ne kažem za idiote već, za lagano retardirane osobe.
pre 6 godina
Још један у низу у плејади колонијалних крволока...ништа интересантно.
pre 6 godina
@Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
Odlicno si opisao samog sebe. Publishers Weekly: "He is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs.."
pre 6 godina
Vidim ja, opet ce bradati i prljavi cetnici na pragama, sa masnom butkom u zubima, da pucaju po f16...
pre 6 godina
Recenzija istoimene knjige : "...While Loyd finds plenty of guilt all around, he is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs and chastises U.N. troops for standing idly by while thousands of Muslims were slaughtered in Srebrenica, a designated U.N. "safe area."-Publishers Weekly
A voleo sam te...
pre 6 godina
tom hardi na slici nosi bradu. slucajno ili ne, videcemo u filmu :)
pre 6 godina
Blago nama,kada ce nas jos jedan britanac opisati u svojoj knjizi,filmu....Uvek su bili tako "objektivni",da prosto ne mogu da im se dovoljno zahvalim..Srbi klali,silovali,otimali i ubijali,a nasi vojnici i civili stradali od samopovredjivanja,tako sto bi pali na sopstvenu viljusku..Tako otprilike izgleda vecina tih "objektivnih" zapisa iz tog perioda.
(Radek, 26. jul 2017 17:04)
volis samo kad te hvale kad te zale.
pre 6 godina
A 'el ce glumi vehabiju ili mudzahedina? Aaa, novinara. Britanskog i to objektivnog. Mukica.
pre 6 godina
Evo dolazi delo iz pera narkomana o tome kako su srbi losi momci...
pre 6 godina
Ko jedan ste bili uz Slobu kad je na Gazimestanu najavio rat, a sad se čudite da ste glavni "loši momci" u toj priči, to je sigurno antisrpska zavjera Iluminata, oni su sa Amerikancima i Rusima rasturili Jugoslaviju i izazvali rat!
pre 6 godina
Sto ne glumi americkog pilota u crnim, neobelezenim C-130 koji bacaju oruzje i opremu oko Tuzle, ili Turskog koji dovoze mudzahedine, ili ukrajinskog placenog koji nosi plate borcima u Gorazdu pa nestane sve sa avionom i parama. To bi bili zanimljivi trileri, jos sve po istinitim dogadjajima.
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
(Nemanja, 26. jul 2017 22:59)
sta vi zelite? jednacenje po zrtvama nije objektivnost nego vid uravnilovke. to jeste danas aktuelno "svi su zrtve" i onda ode carobna mantra "svi su cinili zlocine" ali samo iz toga vidim tek podsvesni prigovor neciste savesti.
ko je opkolio i bombardovao sarajevo 3 godine? ko je napravio onaj uzas u srebrenici? ko je napravio onaj pokolj u bijeljini? englezi, ameri ili srbi? mislite da svet ne zna istinu?
i na sta ti lici ovo "stradanje sopstvenog naroda"... to samo znaci da si osetljiv za samo za patnje koje tebe doticu. sutra ces negde mahati tim ciframa, pobedonosno, u cilju dokazivanja mucenistva "svog naroda" - a kad to uradis, svaki vid empatije nestaje. selektivni pijetet samo prema zrtvama sa svoje strane nije nikakav pijetet nego navijacko foliranje.
p.s. jeste, jesam dete komunizma, odrastao u velikoj uredjenoj drzavi, nisam formiran po modernim balkanskim medjaskim nacelima... a cega ste deca vi?
pre 6 godina
Tome, Hardly good decision!
pre 6 godina
Tom Hardy je mljac :)
pre 6 godina
A ti isti britanci, ameri, kanadjani, samo paradirali po bosni i rs, cirkali rakiju sa ljudima, jeli pecenje. A posle rata pricaju kako su traume doziveli. Valjda fali para pa krenu da izmisljaju i pisu knjige.
pre 6 godina
Ljudi, mi da smo pismena i pametna država, kao što nismo, pa da finansiramo holivudski film.Prvi film o Jasenovcu i dečijim pokoljima. Drugi film o stradanju devedesetih. Priča da bude drama/romansa/istorijski. I da se glavni glumac/glumica kreću od Hrvatske, preko Bosne do Kosova. Stradanje da se lepo opiše. I da ne štedimo pare. Da se angažuju vrhunski , strani glumci. U današnje vreme se tako vodi informativni rat. Nema potrebe da ginemo.
P.s.
Obavezno pogledati film "The Promise" o genocidu nad Jermenima. Nema neki ocenu na imdb, jer su ga turski glasovi osakatili. Ali je to model koji nama treba za propagandni rat.
pre 6 godina
Interesantno je kako ga neki vide kao Bonda, sa onim njegovim glasicem mozete li da zamislite da izgovora My name is Bond,James Bond :)
pre 6 godina
Ko god da je pisao mi smo zlocinacka banda, tako nas vide.
pre 6 godina
Ko jedan ste bili uz Slobu kad je na Gazimestanu najavio rat, a sad se čudite da ste glavni "loši momci" u toj priči, to je sigurno antisrpska zavjera Iluminata, oni su sa Amerikancima i Rusima rasturili Jugoslaviju i izazvali rat!
(Jugošvabo, 26. jul 2017 17:53)
bravo, sve si rekao.
pre 6 godina
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
(BSN, 26. jul 2017 20:49)
Bez obzira sto je bio u Travniku, knjiga govori o Srbima kao negativcima. Zato nemoj ti da se pravis veci katolik od Pape.
(Igor, 26. jul 2017 23:08)
Ne pravim se VKoP nego konstatujem, sto se vidi iz komentara, da 1) mi Srbi imamo samodano pravo da drugima odredjujemo sta ce pisati i snimati o ratu 2) znamo ko je hteo sta da kaze i pre nego sto on to pomisli 3) smatramo da je nas ne voleti kosmicki greh ili barem greska u Bozjim vezama 4) nismo prestali i necemo prestati da mrzimo, zbog cega na ovim prostorima nece nikad biti sigurno za dobre ljude, jer ce uvek u teska vremena mrzitelji izroniti iz zemlje kao Orci 5) i dalje postoji teznja za uniformizacijom Srba, tj. nalaze se da svi Srbi kao jaje jajetu moraju liciti na Idealnog Nemanju, srpskog Zigfrida, lika iz mitova, koji je pravoslavac, anglomrzitelj, u specijalnim vezama sa Bogom, ne prasta i ne zaboravlja, simbol Nepokorja, zivi u proslosti, oslanja se na Idealnog Sergeja, kako se zamislja ruski Zigfrid, lik iz srpskih mitova, itd. a ta uniformizacija se zove NACIZAM 6) umesto da se posvetimo bitnijim stvarima i dignemo opravdanu dreku na milion gluposti koje nas okruzuju, mi se zamajavamo sta se o nama misli u filmskim i knjizevnim proizvodima, stvarno smo specijalisti za gubljenje vremena.
pre 6 godina
To im je ocigledno poslednja pobeda. Zato joj se rado vracaju. Ceo NATO je uspeo da natera zemlju sa manje stanovnika od nekih njihovih gradova da se podeli u tri jedinice i da manje vise radi sve sto oni hoce.
pre 6 godina
Svi vi koji ste ljuti sto su Srbi uglavnom prikazani kao negativci treba da se zalite Slobi, Ratku i Radovanu, a ne Timu Hardiju ni piscima scenaria.
U Evropi nije od drugog svetskog rata bili ni blizu slicnog zlocina ko sto je Srebrenica, sta treba, da ignorisu tu cinjenicu?
pre 6 godina
Mislim da će ovo biti vredno gledanja.
pre 6 godina
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
(Stojko, 26. jul 2017 19:36)
A zasto bi i morao da zna?! On je glumac, a ne istoricar. Pa ni Srbi mnogo toga ne znaju, ili nece da znaju. A osim toga, nisu (Srbi)patentirali rat u Bosni, pa da sad izdaju dozvole za snimanje filmova i naplacuju autorska prava.
pre 6 godina
Da li će da prikaže britance u unprofor-u kako vrše izviđanja za Armiju BiH na brčanskom ratištu ili kako prevoze pripadnike odreda El Mudžahid na Ozrenu i Vozući?
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
(Nemanja, 26. jul 2017 22:59)
Ni levo ni desno vec pravo u meso! Bravo Nemanja, ali Srbima je isuvise ispran mozak ( podjednako i onim krezubim i onim, Bogom danim iz kruga dvojke) pa ce ladno ovaj tvoj komentar okarakteristai kao 'klerofasisticki'.
pre 6 godina
Док се филм појави у биоскопима - БиХ ће бити распало-бивша земља, јер Република Српска одлази својим путем (вероватно се припаја на Србију).
А вилм ко филм - не треба га осуђивати и причату унапред како ће Срби бити главни негативци.
pre 6 godina
@propaganda
pa bas ovaj Tom Hardi ima seriju Taboo u kojoj opisuje zlocine Britanije u Africi, tako da ti ne stoji komentar
pre 6 godina
jos malo pljuvanja po srbima na radost "komsija" i domacih liberala...
pre 6 godina
Imate super film "Veteran", engleze ne mirišem ni najmanje, ali umeju da naprave mnogo toga bolje i kulturnije od amerikanaca.
Spojler:
Inače u filmu ratnog povratnika iz Afganistana hoće lokalni diler da vrbuje da mu obučava "radnike" za urbanu borbu, kako bi ovaj imao što moćnije "pešadince" po ulici. I lik mu kaže da mu ne pada na pamet da pomaže njega i njegov posao sa drogom i diler mu na to besan što ga ovaj odbija kaže:
"A šta misliš da si radio u Afganistanu? Išao si da pomogneš svojoj vladi da ovo što ja prodajem neometano stiže ovamo u Englesku? Zar si stvarno toliko glup da to ne znaš pa se praviš fin, ili ti to samo mene pokušavaš da praviš budalom!?"
Tuga zapadnih vojnika se ništa ne razlikje manje od srpskih. Mi ratove dobijemo, ali se sve u miru i politikom izgubi i sve žrtve se obezvrede na nivo užasa i strašne uvrede časti! A recimo ameri i englezi, danas ubijaju Al Kaidu i druge, na drugom kraju sveta, rizikuju da im glavu seku i stave na net i blage veze nemaju što, onda se vrate kući i posle par meseeci iste te sa kojima su se ubijali, koji ih je osakatio i fizički i psihički, bude podržan od strane njihove vlasti. U ruke muslimanskih fundamentalista dolazi dolar, kojeg su ovi životom i bukvalno glavom plaćali! Bolestan je ovaj svet da je to nezamislivo!
Kao što većina ne može da zamisli milost i blagost Božiju jer je netsvarno velika, tako isto nisu ljudi ni svesni bezgraničnosti one druge strane, čistog zla!
pre 6 godina
Ko jos gleda filmove i pamti imena ljudi koji glumataju? To je sve samo masinerija za zgrcanje novca. Tu nema nista od kreativnosti i intelekta.
pre 6 godina
Република Српска одлази својим путем (вероватно се припаја на Србију).
(Џејмс 007Bond, 26. jul 2017 20:16)
Ti sa ratnih filmova pređe na naučnu fantastiku. Samo nam fale ti indijanci, dosta što se natrpavaju ovde 20 godina ko sirijski migranti.
pre 6 godina
Roni i Redzi , dva brata Krej , Maestralna dabl uloga ......
pre 6 godina
lavor
pre 6 godina
Ponovo smo losi...
pre 6 godina
@spaceman
Hrvati, muslimani, albanci, mogu da mi budu komsije ali braca nikad.
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
(Stojko, 26. jul 2017 19:36)
Svi ljudi su braća.
A komentare ovakve sadržine kao na ovu vest verovatno isto pišu i talibani, sa istom dozom zajedljivosti, gorčine, besa i stresa, i isto ih se tako ozbiljno shvata kao i nas koji se ovde upljuvasmo da dokažemo nešto, samo nije jasno kome i šta? Sve go internet ratnik. Koliko talibani ulažu u lobiranje, toliko ulažemo otprilike i mi. I to u kombinaciji sa ne tako sjajnom reputacijom poslednjih decenija rezultira ovim čime rezultira. Jeste, činjenica je da smo pored "reputacije", i najslabija karika, i da stoga svako ima legitimno pravo da nas opljune kako god mu dune. Da neće možda AV, Pink i ekipa da porade nešto na pozitivnom imidžu Srbije i peglanju istorije? Oće, zabole ih, imaju armiju botova koja može pametno da se uposli, umesto toga služe samo kao pretorijanska garda za očuvanje vlasti i istorijsko širenje razdora među sopstvenim narodom. A to nemojte misliti da ostaje neopaženo, u skladu sa čim, kako sami sebe tretiramo, tako nas tretiraju i drugi. Mada često još i bolje prođemo posmatrani "eksterno". A i sam AV je napravio otklon od "preko Drine", pa nema mesta za preveliko uzbuđenje, šta god ja o tome mislio,. Nije mi svejedno, ali ne mogu sad da prestanem da živim zbog toga. A vi i dalje gubite ovde energiju i živce i život..
pre 6 godina
Tom Hardy je mljac :)
(marina, 26. jul 2017 23:58)
--------
Kako bi naš narod rekao, "Za dobru svinju nema loših pomija", zar ne?
pre 6 godina
U zemlji krvi, meda i limunade.
pre 6 godina
@jelena
Eto,tvoja srceparajuca prica je dokaz da je Jugoslavija mogla opstati. Tako se zivelo do te proklete '91-92. Ja sam 70to. I ponosan sam sto sam ziveo i sa Hrvatima,i sa Bosancima,Slovencima... U vojsci sam imao dozivotne prijatelje svih nacionalnosti. Proputovao celu Jugu i svuda bio svoj.
A onda su politicari i "neko odozgo" resili da uniste.
A sad uzivamo... Do vraga
pre 6 godina
A da i da se nastavim.. zanimljivije je kao Americki borac komandos ostao bez prijatelja u Iraku u pustinji ima samo snajper i 1000 'talibana' koji ga okruzuju. A on eto tu u Iraku brani familiju i svoju zemlju.
pre 6 godina
(neutralni felsh, 27. jul 2017 10:23)
Komentar gadja u centar i pogadja sustinu. Malo me samo kopka sto od kada bitisem po b92 i kada vratim film unazad ne mogu da se setim da si ti neutralni felshe ikada kritikovao bosnjake ili hrvate za zlocine 90-tih. Ovo pitam ne u smislu navijanja ili biranja strane, vec radi objektivnosti. Izvinjenje ako gresim. Jedan mikrodokaz je i na ovoj vesti. Generealizacija da su svi kao jedan podrazali Milosevica na gazimestanu je netacna i opasna, ili cemo reci da su i hrvati svi zdusno podrzali NDH? Ja koliko se secam, nedugo potom bilo je i studentskih demonstracija po beogradu, vecina nije zelela rat pa je bilo i eskiviranja prilikom mobilizacije. Isto tako se secam i da je Hrvatska u vreme govora na gazimestanu vec pocela da gomila oruzje. Ali dobro, odoh u off...Sve to vise normalnom coveku ne bi trebalo da bude bitno.
pre 6 godina
A da i da se nastavim.. zanimljivije je kao Americki borac komandos ostao bez prijatelja u Iraku u pustinji ima samo snajper i 1000 'talibana' koji ga okruzuju. A on eto tu u Iraku brani familiju i svoju zemlju.
pre 6 godina
trebalo bi bit s flashbackovima koji prikazuju srpski kulturni obrazac koji je doveo do 90tih.. naši su činili zločine al nad "srbima i muslimanima", al samo su srbi dovedeni u takav trans da se osvećuju "turcima na ovim prostorima" 1995. Zapravo smo svi žrtve kosovskog mita i nebeskosti zadnjih 100 g.
pre 6 godina
...Ne mrzite toliko, bolje će vam biti.
(Jelena, 26. jul 2017 22:59)
Jelena, svaka vam cast, potpuno se slazem. Vas je komentar, od svih do sada, jedini normalan.
Na`zalost...
pre 6 godina
A ko su ustvari negativci, pa dajte ljudi mrvu objektivnosti, nije valjda da ste progutali Miloševićevu propagandu, ako jeste, stvarno vas žalim!
pre 6 godina
Jel igra Djuricko?
(MarkoB, 26. jul 2017 19:29)
Aha,opet cce da "tera avion" ko u 'svetskom ratu Z" (sa Bred Pitom)!...
pre 6 godina
a šta znaju englezi o ratu u bosni? Oni to mogu da gledaju samo s njihovim očima jer su oni zakuvali i odlučili na koju će stranu da idu! Šta je tu realno?
pre 6 godina
(almanah, 27. jul 2017 12:16)
imam prijateljstva i medju njihovima, tu se vezba balans, jelte ;) salu sa stranu, misljenja sam da svako treba da kritikuje svoje dvoriste, kad smo vec podeljeni na strane - pored toga sto smanjuje kakofoniju u javnosti, mnogo je korisnije, i vaspitanije. oni neka kritikuju svoje, a mi treba nase, inace javnost za tren posla postane unisiona, uniformna i navijacka. primer, ameri jesu zgresili u vijetnamu, ali njihovi zlocini tamo nisu bili tabu tema u americi, naprotiv, bilo je suocavanja i diskusije, nisu rezisere tih filmova ili knjiga ganjali jer vredjaju patriotizam...
ovde ne, odmah kazu onaj reli izraz - autosovinista, kuku hoce da nas ocrni!
ljudi koji su cinili zlocine nemaju naciju, zrtve takodje, ali - zlocinci imaju pozadinu. ne sumnjam u to da je onaj ko je moze da ubije naseg komsiju zbog pogresnog prezimena, sposoban da nasrne i nasrne i na nas, samo je pitanje motiva. ako takvima nasim navijackim aplauzom delimicno pomazemo da ne odgovaraju za svoja nepocinstva, a drustvu sa posledicama svoje neodgovornosti, onda cuvamo tempirane bombe, svako u svom dvoristu.
ne vidim da je problem ako ukazemo na problem u nasem dvoristu. to jeste pravi patriotizam, a ne aplaudiranje budalama koje su nas obrukale i nadvikivanje sa ostrascenima preko puta plota.
istina jeste put, ali istina boli. zato se mnogi opiru.
pre 6 godina
"i na sta ti lici ovo "stradanje sopstvenog naroda"... to samo znaci da si osetljiv za samo za patnje koje tebe doticu. sutra ces negde mahati tim ciframa, pobedonosno, u cilju dokazivanja mucenistva "svog naroda" - a kad to uradis, svaki vid empatije nestaje. selektivni pijetet samo prema zrtvama sa svoje strane nije nikakav pijetet nego navijacko foliranje."
Zanimljivo - upravo ste sjajno opisali ponašanje Bošnjaka, Hrvata, Albanaca...
Mada, nešto mi govori da Vam to nije bila namera. Still...
Glede Hardya - sjajan glumac. Jedan od najboljih glumaca današnjice, ali moram priznati da o njemu kao čoveku, baš i nemam preterano dobro mišljenje. Razlog je njegova podrška stanovitoj gomili slučajeva za posmatranje okupljenoj u organizaciju po imenu PeTA. The horror! The horror! Mislim, voleti životinje (in a non-bestiality way; goes without saying) je jedno, dok je podržavati te PeTA licemere (holier-than-thou attention seekers koji se, dobrim delom, finansiraju kroz de facto iznudu) nešto posve drugo.
Uloga o kojoj članak govori, gotovo sigurno neće doprineti tome da se moje mišljenje o Hardyu promeni. That said, bilo čije mišljnje o bilo kome - ili bilo čemu - in the grand scheme of things, vrijedi koliko i pikova dvojka u briškuli...
*Nadam se da će komentar biti u celosti objavljen.
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
(hmm, 26. jul 2017 23:17)
kojih dva miliona? o cemu pricas?
pre 6 godina
Šta ste se popalili??? Istina boli,zar ne?
pre 6 godina
@jelena
Eto,tvoja srceparajuca prica je dokaz da je Jugoslavija mogla opstati. Tako se zivelo do te proklete '91-92. Ja sam 70to. I ponosan sam sto sam ziveo i sa Hrvatima,i sa Bosancima,Slovencima... U vojsci sam imao dozivotne prijatelje svih nacionalnosti. Proputovao celu Jugu i svuda bio svoj.
A onda su politicari i "neko odozgo" resili da uniste.
A sad uzivamo... Do vraga
pre 6 godina
Bravo Nemanja za komentar!
pre 6 godina
@Celavi
Znaci hoces i dalje da zivis u lazi i obmanama?Propagadni film...cccc...neki nisu dalje odmakli od Staljina i Draze.Zive u ww2.Pogledaj istini u oci,kakva propaganda,toga danas ima samo u Severnoj Koreji.
pre 6 godina
Tom Hardi se prodao NWO "vrednostima" jos od onog novog Mad Max feministickog pamfleta. Ovaj film je samo nastavak price o "jadnim muslimanima" a mi tu ako smo negativci danas je vise kao "zli Hriscani" nego "zli Srbi" Pitanje samo koji general ce da mu pise scenario. Kako god, ko i svi politicko propagandni filmovi o ovom prostoru dozivece fijasko na blagajni jer nikog tamo ovo ne zanima niti imaju pojma ni gde smo eventualno maglovito da je bio nekad neki sukob. Da ne spominjemo kako je zabu u danasnjoj politickoj situaciji mnogo teze kuvati i gutati po evropi kad od multi kulti obogacivanja najvise sto "dobijas" je povecanje % silovanja zena oko izbeglickih kampova. To sto se neki primaju na ovu vest libtardski ili nacionalisticki samo govori o komplexu nize vrednosti ovog naroda sto i ne cudi, koga briga sta holivudska masina proizvodnje djubreta pokusava da plasira i sta misle o nama? Politicko angazovani film je po pravilu uvek propagandno djubre bez ikakve vrednosti a ovo jos i nece postici zeljeni efekat.
pre 6 godina
@Jugošvabo
Ne bulazni. Gomila ljudi nije podrzavala Milosevica i njegove nebuloze, ali to ne odgovara odredjenim narativima koji su tako omiljeni medju vama sa jednom funkcionalnom mozdanom celijom, jer niste u stanju da vidite siru i kompleksniju sliku. Dobro, ovaj "neutralni felsh" je ocigledno balavio za Milosevicem, ali nismo svi.
Inace, knjiga po kojoj se snima filma je autobiografija lika kome se (ako smem tako da se izrazim) bukvalno "dize" na ratove i koji je u ratove isao iskljucivo iz licnog zadovoljstva. Klasican imperijalisticki fazon, koji su oni sa prosecnom inteligencijom prevazisli jos u proslom veku.
pre 6 godina
@BSN lose si informisan. U Travniku se jesu tukli Hrvati i Muslimani, ali su po okolnom Vlasicu bili Srbi.
@l.Colakovic a mi znamo britance kao velike krvoloke.
pre 6 godina
@jelena
Ne verujem sta si rekla. Srbi znaju sve o svemu. Cak znaju sta znaci i rec filatelista.
pre 6 godina
@sve Kant do kante
Meni nisu. A garantovano nisu ni tebi.
Evo recimo da li ti je onaj lik sto pere soferke kod Skupsine brat? Ili njegovi drugari.
Sta mislis, da li bi pronasao brata kad bi otisao u Alepo? Ili favele u Brazilu? Da li bi pronasao brata na Sinjskoj alci, ili za vreme proslave Oluje?
pre 6 godina
Šta će to Hardiju, nije mi jasno.To će, ionako, biti neki trash od filma, u službi ponovnog ocrnjivanja Srba.A on je glumac u zenitu karijere.
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
(hmm, 26. jul 2017 23:17)
kojih dva miliona? o cemu pricas?
(neutralni felsh, 27. jul 2017 02:29)
@neutralni felsh ne pravi se naivan ko francuska sobarica. Pretrazi Youtube: Madeleine Albright says 500,000 dead Iraqi Children was "worth it" wins Medal of Freedom
pre 6 godina
(Bonoban, 27. jul 2017 12:35) sve je to propaganda! Ako su Nemci uspeli da iz medija izvuku "Nemačka" i "Nemci" iz priče o Drugom Svetskom Ratu, onda je jasno da je sve stvar propagande. Svi zvaničnici sada govore kako su Nacisti ubijali. Ispade da su Nacisti neka nekakva nacija koja je živela pre i tokom Drugog Sv. Rata i koja je maltene pokorila jadne Nemce.
pre 6 godina
Kako nas god budu glumili, bitno je da glume o nama u vremenu Velikg Brata, divno je kada pricaju o vama pa makar i najgore. Inace, za dobrim konjom prasina se, uvek, dize.
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Tvoje razmisljanje ima smisla ako se gleda iz te tvoje neutralne pozicije. Daleko od epicentra svih desavanja. Ako si bio - a sudeci prema komentarima, nisi - na ratistu ili negde blizu strepeci za sopstveni zivot, onda sigurno ne bi pisao ni o "zlocinu u Srebrenici" a ponajmanje "masakru u Bijeljini" (jeste Arkan pravio sr**a kao i Legija i slicni tzv veliki Srbi). Spominjati Bijeljinu a da ne znas celu pricu je mnogo glupo.
Lako je pricati o zrtvama i zlocincima kad nisi bio tu i nikoga nisi izgubio od tebi dragih osoba. Ako jesi, moje izvinjenje.
pre 6 godina
@kappa Hardelina Tomli
pre 6 godina
lavor
(dzoni, 26. jul 2017 23:54)
Malo je prijatelju. Treba vangla, i to dublja. 60 litara minimum.
pre 6 godina
Ponovo ce neki srpski glumci da zarade devize.
pre 6 godina
Želim vam svima sreću.Pogotovo ljudima punim gorčine,trebaće im.
pre 6 godina
@ (BSN, 27. jul 2017 09:21)
Svaka cast za komentar. Takvi smo, na zalost.
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Tvoje razmisljanje ima smisla ako se gleda iz te tvoje neutralne pozicije. Daleko od epicentra svih desavanja. Ako si bio - a sudeci prema komentarima, nisi - na ratistu ili negde blizu strepeci za sopstveni zivot, onda sigurno ne bi pisao ni o "zlocinu u Srebrenici" a ponajmanje "masakru u Bijeljini" (jeste Arkan pravio ... kao i Legija i slicni tzv veliki Srbi). Spominjati Bijeljinu a da ne znas celu pricu je mnogo glupo.
Lako je pricati o zrtvama i zlocincima kad nisi bio tu i nikoga nisi izgubio od tebi dragih osoba. Ako jesi, moje izvinjenje.
(don, 27. jul 2017 17:48)
slazem se sa tvojim gledistem, ali sto se mene tice, retko kad govorim o pojavama i temama kojima nisam bio svedok, ili makar upoznao neke od aktera, i naravno, prethodno se ne upoznavsi sa situacijom, podrazumeva se. mozda sam upotrebio negde prejak a negde preslab izraz, ali veruj mi, a verovatno znas i sam, ponekad je najteze upotrebiti adekvatnu rec, narocito ako teme nisu nimalo naivne.
pre 6 godina
Najjače mi je kako su odmah Srbi skočili da pišu stereotipe o tome kako je sigurno u pitanju antisrpska propaganda, a u stvari najgori opis u knjizi je kako hrvatski osuđeni ratni zločinac Ivica Rajić ubija muslimanske žene, tako da ako budu preneli verodostojno možda konačno svet vidi istinu iz izveštaja Crvenog krsta ''Sve strane su činile zločine''. Ali naravno, što bi i nas same zanimala istina, ajde da pišemo šta nam padne na pamet dok živimo u Miloševićevoj ideji ceo svet protiv nebeskog naroda :3
pre 6 godina
Да погађам, Срби су главни негативци?
(Ненад, 26. jul 2017 17:01)
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
pre 6 godina
Blago nama,kada ce nas jos jedan britanac opisati u svojoj knjizi,filmu....Uvek su bili tako "objektivni",da prosto ne mogu da im se dovoljno zahvalim..Srbi klali,silovali,otimali i ubijali,a nasi vojnici i civili stradali od samopovredjivanja,tako sto bi pali na sopstvenu viljusku..Tako otprilike izgleda vecina tih "objektivnih" zapisa iz tog perioda.
pre 6 godina
Treba uvek ratne filmove gledati iz pozicije ljudskih emocija, a ne kao pricu dobre i lose strane. Britancima nismo omiljeni jer smo im poznati kao narod ubica premijera (Zorana Djindjica), cara (prestolonaslednika Franca Ferdinanda), kralja (Aleksandra Obrenovica), knezova (Mihaila Obrenovica,Djordja Petrovica), sultana (Murata). Kod njih je udar na drustveni poredak, a posebno vladajucu porodicu najvece svetogrdje stoga takav odnos imaju prema nama.
pre 6 godina
Zar i ti? Bio si mi gotivac.
pre 6 godina
"...jednog od najkrvavijih oružanih sukoba u Evropi još od Drugog svetskog rata. "
E moj narode (svi iz bivše Yu) šta smo dozvolili, da uđemo u krvav rat sa braćom, komšijama...da nas u svetu gledaju kao krvoloke.
pre 6 godina
Očekujte neku antisrpsku propagandu
pre 6 godina
Да погађам, Срби су главни негативци?
pre 6 godina
Vreme je da anglosaksonci podsete svoje mase da su Srbi losi momci. Odavno nisu...
pre 6 godina
"...jednog od najkrvavijih oružanih sukoba u Evropi još od Drugog svetskog rata. "
E moj narode (svi iz bivše Yu) šta smo dozvolili, da uđemo u krvav rat sa braćom, komšijama...da nas u svetu gledaju kao krvoloke.
(spaceman, 26. jul 2017 16:53
Каква болан браћа!!!???
pre 6 godina
dokle bre vise filmovi o ratu u Bosni. manite se malo ovoga kraja i idite u Donbas
pre 6 godina
Blago nama,kada ce nas jos jedan britanac opisati u svojoj knjizi,filmu....Uvek su bili tako "objektivni",da prosto ne mogu da im se dovoljno zahvalim..Srbi klali,silovali,otimali i ubijali,a nasi vojnici i civili stradali od samopovredjivanja,tako sto bi pali na sopstvenu viljusku..Tako otprilike izgleda vecina tih "objektivnih" zapisa iz tog perioda.
(Radek, 26. jul 2017 17:04)
volis samo kad te hvale kad te zale.
pre 6 godina
@spaceman
Hrvati, muslimani, albanci, mogu da mi budu komsije ali braca nikad.
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
pre 6 godina
Interesantno je kako ga neki vide kao Bonda, sa onim njegovim glasicem mozete li da zamislite da izgovora My name is Bond,James Bond :)
pre 6 godina
Mislim da će ovo biti vredno gledanja.
pre 6 godina
Ko jedan ste bili uz Slobu kad je na Gazimestanu najavio rat, a sad se čudite da ste glavni "loši momci" u toj priči, to je sigurno antisrpska zavjera Iluminata, oni su sa Amerikancima i Rusima rasturili Jugoslaviju i izazvali rat!
pre 6 godina
ko li će biti negativci u filmu pitam se ja ?
pre 6 godina
Znaci Tom Hardi je nova Andjelina Dzoli :D
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
(Nemanja, 26. jul 2017 22:59)
sta vi zelite? jednacenje po zrtvama nije objektivnost nego vid uravnilovke. to jeste danas aktuelno "svi su zrtve" i onda ode carobna mantra "svi su cinili zlocine" ali samo iz toga vidim tek podsvesni prigovor neciste savesti.
ko je opkolio i bombardovao sarajevo 3 godine? ko je napravio onaj uzas u srebrenici? ko je napravio onaj pokolj u bijeljini? englezi, ameri ili srbi? mislite da svet ne zna istinu?
i na sta ti lici ovo "stradanje sopstvenog naroda"... to samo znaci da si osetljiv za samo za patnje koje tebe doticu. sutra ces negde mahati tim ciframa, pobedonosno, u cilju dokazivanja mucenistva "svog naroda" - a kad to uradis, svaki vid empatije nestaje. selektivni pijetet samo prema zrtvama sa svoje strane nije nikakav pijetet nego navijacko foliranje.
p.s. jeste, jesam dete komunizma, odrastao u velikoj uredjenoj drzavi, nisam formiran po modernim balkanskim medjaskim nacelima... a cega ste deca vi?
pre 6 godina
Ja stvarno ne znam kako ste odgajani! Ja sam Srpkinja iz Hrvatske, prvi put sam ostala bez doma sa deset godina, drugi put sa 14. Treći put, svojom voljom,napuštam Srbiju. U stranoj državi, upoznajem moju dragu prijateljicu, muslimanke iz Bosne, isto smo godište. Ona je moja sestra po duši, sestra koju nisam imala. Ona koju zovem kada mi je teško, ona čija su mi djeca kao da su mi najbliži rod. Kao i njoj moja.Prva mi je bila u porodilistu kada mi se prvi sin rodio, njena princeza je radost moja. Selim se - dečko sa Kosova, moj dragi prijatelj, pomaže mi, bez molbe, bez riječi. Od njega sam za ovih pet godina samo dobro vidjela, ponosna sam na njega kao da mi je brat...svašta smo proživjeli, svako sa svoje strane, djeca u ludilu, vidjeli previše, osjetili previše - a ostali ljudi. Ja se sjećam bezakonja, sjećam se zla koje nas je okruživalo. I oni isto, ali nema mržnje kod njih. Ja u Zagrebu ponosno ulazim u crkvu sv. Nikole, ponovo se smijem sa svojim prijateljima iz osnovne..Nema mržnje u mom srcu jer mi je i to zlo donijelo puno dobra - moju kumu, moju stijenu koja me raduje svaki put kada se čujemo i vidimo, mog najboljeg prijatelja, koga ne bi upoznala da nije bilo rata...Ne mrzite toliko, bolje će vam biti.
pre 6 godina
Zar i ti, Hardiju Tomice?
pre 6 godina
glumi karadžića!
pre 6 godina
Ех, мој Харди, прочитао књигу хероинског зависника који се млатарао по Босни и отворили му се видици.
pre 6 godina
Ista Anđelina Džoli!
pre 6 godina
Snimajte sta ste radili po Skotskoj,Indiji,Africi....sjasite vise!
pre 6 godina
Otišla da pročitam neku recenziju knjige, rekoh, možda je čovek bio objektivan, i samo sam videla "he is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs" i dosta mi je bilo. :)
Naravno, Srbi će u filmu biti u nekim ruskim šinjelima, masni, zadrigli, krezubi, a lepi i čisti Tom Hardi (pisac je inače bio narkos dugo, ali dobro) beži od krezubaca. :)
I nikad im dosta....
pre 6 godina
Svi vi koji ste ljuti sto su Srbi uglavnom prikazani kao negativci treba da se zalite Slobi, Ratku i Radovanu, a ne Timu Hardiju ni piscima scenaria.
U Evropi nije od drugog svetskog rata bili ni blizu slicnog zlocina ko sto je Srebrenica, sta treba, da ignorisu tu cinjenicu?
pre 6 godina
Nista novo u holivudskim snovima Srbi glavni krivci film koji sigurno becu gledati
pre 6 godina
Док се филм појави у биоскопима - БиХ ће бити распало-бивша земља, јер Република Српска одлази својим путем (вероватно се припаја на Србију).
А вилм ко филм - не треба га осуђивати и причату унапред како ће Срби бити главни негативци.
pre 6 godina
Kako nas god budu glumili, bitno je da glume o nama u vremenu Velikg Brata, divno je kada pricaju o vama pa makar i najgore. Inace, za dobrim konjom prasina se, uvek, dize.
pre 6 godina
Dragi Entoni Lojde, ako ti toliko nedostaje rat, u kuci ti bio! Pozdrav iz Bosne!
pre 6 godina
Tom Hardy je mljac :)
pre 6 godina
Sad ce oni nama da objasne sta se u stvari to desavalo.
pre 6 godina
Jel igra Djuricko?
pre 6 godina
Malo se snima filmova o britanskom kolonijalizmu. Zato o zlocinima drugih snimaju punom parom. Usput, malo i prekrajaju istoriju i dogadjaje.
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
pre 6 godina
Prvo su Ameri snimali, sada Britanci, pa će Holandjani... Josh samo Jemen da nas ....
pre 6 godina
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
(Stojko, 26. jul 2017 19:36)
A zasto bi i morao da zna?! On je glumac, a ne istoricar. Pa ni Srbi mnogo toga ne znaju, ili nece da znaju. A osim toga, nisu (Srbi)patentirali rat u Bosni, pa da sad izdaju dozvole za snimanje filmova i naplacuju autorska prava.
pre 6 godina
Ko jedan ste bili uz Slobu kad je na Gazimestanu najavio rat, a sad se čudite da ste glavni "loši momci" u toj priči, to je sigurno antisrpska zavjera Iluminata, oni su sa Amerikancima i Rusima rasturili Jugoslaviju i izazvali rat!
(Jugošvabo, 26. jul 2017 17:53)
bravo, sve si rekao.
pre 6 godina
Ostavite nas na miru molim vas.
pre 6 godina
A o Vietnamu, Avganistanu, Iraku, Libiji, Siriji...Cudi me da nema nasih glumaca, oni bi to rado prihvatili...
pre 6 godina
Ma gdje si ti ratovao,u kojim prvim redovima.Bacali nam cokoladice,vozeci se u svojim dzipovima i transporterima.Nisi ti vidio prvu liniju.
pre 6 godina
Hocemo da pogadjamo...Srbi opet negativci i ubice !
pre 6 godina
Cudno je da niko ne snima recimo dve atomske bombe sto je USA bacila? Ili npr Britanska ''osvajanja'' po Africi?
pre 6 godina
tom hardi na slici nosi bradu. slucajno ili ne, videcemo u filmu :)
pre 6 godina
ima vise srpskih filmova o 90im nego zapadnh o bosni
pre 6 godina
Tome, Hardly good decision!
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
(hmm, 26. jul 2017 23:17)
kojih dva miliona? o cemu pricas?
pre 6 godina
Šta ste se popalili??? Istina boli,zar ne?
pre 6 godina
о, не
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Navedi makar jedan film (igrani, dokumentarni) o Srbima ili gde se pominju Srbi, gledano očima zapadnjaka (pre svih Britanaca) u pozitivnom svetlu.
Niti ko treba da nas hvali, ni da nas žali.
pre 6 godina
I ovaj film koji se bavi "sudbinom jednog čoveka", ima samo jedan cilj odnosno, da opravda bombardovanje Srbije i Srba na svim njihovim etničkim prostorima. Svi filmovi, svi memoari i sećanja, koji se snimaju i pišu na zapadu treba smatrati kao produžetkom rata, koji se sada vodi samo drugim sredstvima. Nemojte sumnjati da su za tu vrstu "umetnosti" Amerikanci u saradnji sa Britancima neprevazidjeni majstori. Medijska manipulacija kroz navodu umetnost. Nadam se da se sećate svih onih načina na koji su prikazivali Ruse ili, Draže Mihajlovića u jednom filmu koji je visok 2,5 metara sa gvozdenim zubima i kamom u njima?! Filmovi namenjeni, hajde da ne kažem za idiote već, za lagano retardirane osobe.
pre 6 godina
A 'el ce glumi vehabiju ili mudzahedina? Aaa, novinara. Britanskog i to objektivnog. Mukica.
pre 6 godina
Ako je britanac pisao, onda smo ga nadrljali.
pre 6 godina
A ko su ustvari negativci, pa dajte ljudi mrvu objektivnosti, nije valjda da ste progutali Miloševićevu propagandu, ako jeste, stvarno vas žalim!
pre 6 godina
trebalo bi bit s flashbackovima koji prikazuju srpski kulturni obrazac koji je doveo do 90tih.. naši su činili zločine al nad "srbima i muslimanima", al samo su srbi dovedeni u takav trans da se osvećuju "turcima na ovim prostorima" 1995. Zapravo smo svi žrtve kosovskog mita i nebeskosti zadnjih 100 g.
pre 6 godina
"i na sta ti lici ovo "stradanje sopstvenog naroda"... to samo znaci da si osetljiv za samo za patnje koje tebe doticu. sutra ces negde mahati tim ciframa, pobedonosno, u cilju dokazivanja mucenistva "svog naroda" - a kad to uradis, svaki vid empatije nestaje. selektivni pijetet samo prema zrtvama sa svoje strane nije nikakav pijetet nego navijacko foliranje."
Zanimljivo - upravo ste sjajno opisali ponašanje Bošnjaka, Hrvata, Albanaca...
Mada, nešto mi govori da Vam to nije bila namera. Still...
Glede Hardya - sjajan glumac. Jedan od najboljih glumaca današnjice, ali moram priznati da o njemu kao čoveku, baš i nemam preterano dobro mišljenje. Razlog je njegova podrška stanovitoj gomili slučajeva za posmatranje okupljenoj u organizaciju po imenu PeTA. The horror! The horror! Mislim, voleti životinje (in a non-bestiality way; goes without saying) je jedno, dok je podržavati te PeTA licemere (holier-than-thou attention seekers koji se, dobrim delom, finansiraju kroz de facto iznudu) nešto posve drugo.
Uloga o kojoj članak govori, gotovo sigurno neće doprineti tome da se moje mišljenje o Hardyu promeni. That said, bilo čije mišljnje o bilo kome - ili bilo čemu - in the grand scheme of things, vrijedi koliko i pikova dvojka u briškuli...
*Nadam se da će komentar biti u celosti objavljen.
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
pre 6 godina
@Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
Odlicno si opisao samog sebe. Publishers Weekly: "He is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs.."
pre 6 godina
@Celavi
Znaci hoces i dalje da zivis u lazi i obmanama?Propagadni film...cccc...neki nisu dalje odmakli od Staljina i Draze.Zive u ww2.Pogledaj istini u oci,kakva propaganda,toga danas ima samo u Severnoj Koreji.
pre 6 godina
Tom Hardi se prodao NWO "vrednostima" jos od onog novog Mad Max feministickog pamfleta. Ovaj film je samo nastavak price o "jadnim muslimanima" a mi tu ako smo negativci danas je vise kao "zli Hriscani" nego "zli Srbi" Pitanje samo koji general ce da mu pise scenario. Kako god, ko i svi politicko propagandni filmovi o ovom prostoru dozivece fijasko na blagajni jer nikog tamo ovo ne zanima niti imaju pojma ni gde smo eventualno maglovito da je bio nekad neki sukob. Da ne spominjemo kako je zabu u danasnjoj politickoj situaciji mnogo teze kuvati i gutati po evropi kad od multi kulti obogacivanja najvise sto "dobijas" je povecanje % silovanja zena oko izbeglickih kampova. To sto se neki primaju na ovu vest libtardski ili nacionalisticki samo govori o komplexu nize vrednosti ovog naroda sto i ne cudi, koga briga sta holivudska masina proizvodnje djubreta pokusava da plasira i sta misle o nama? Politicko angazovani film je po pravilu uvek propagandno djubre bez ikakve vrednosti a ovo jos i nece postici zeljeni efekat.
pre 6 godina
Још један у низу у плејади колонијалних крволока...ништа интересантно.
pre 6 godina
@neutralni felsh
Nije mislio tako, vec je mislio na objektivnost. Ako taj film predstavi i stradanje srba ja cu ovde da se izvinim svima i reci cu da sam pogresio. Cisto sumnjam da cu morati to da uradim jer vec "vidim" i pocetak i kraj filma. Vi ljudi ovde kao da ste 90% hrvati i muslimani. Ladno nikog nije briga za stradanje sopstvenog naroda. Deca komunizma... niste vise jugosloveni pa sad ne znate ko ste i sta ste.
(Nemanja, 26. jul 2017 22:59)
Ni levo ni desno vec pravo u meso! Bravo Nemanja, ali Srbima je isuvise ispran mozak ( podjednako i onim krezubim i onim, Bogom danim iz kruga dvojke) pa ce ladno ovaj tvoj komentar okarakteristai kao 'klerofasisticki'.
pre 6 godina
@spaceman
Hrvati, muslimani, albanci, mogu da mi budu komsije ali braca nikad.
A Tom Hardi zna o Bosni koliko ja o vestackoj oplodnji livadskih voluharica, ali nije bitno, pare su tu.
(Stojko, 26. jul 2017 19:36)
Svi ljudi su braća.
A komentare ovakve sadržine kao na ovu vest verovatno isto pišu i talibani, sa istom dozom zajedljivosti, gorčine, besa i stresa, i isto ih se tako ozbiljno shvata kao i nas koji se ovde upljuvasmo da dokažemo nešto, samo nije jasno kome i šta? Sve go internet ratnik. Koliko talibani ulažu u lobiranje, toliko ulažemo otprilike i mi. I to u kombinaciji sa ne tako sjajnom reputacijom poslednjih decenija rezultira ovim čime rezultira. Jeste, činjenica je da smo pored "reputacije", i najslabija karika, i da stoga svako ima legitimno pravo da nas opljune kako god mu dune. Da neće možda AV, Pink i ekipa da porade nešto na pozitivnom imidžu Srbije i peglanju istorije? Oće, zabole ih, imaju armiju botova koja može pametno da se uposli, umesto toga služe samo kao pretorijanska garda za očuvanje vlasti i istorijsko širenje razdora među sopstvenim narodom. A to nemojte misliti da ostaje neopaženo, u skladu sa čim, kako sami sebe tretiramo, tako nas tretiraju i drugi. Mada često još i bolje prođemo posmatrani "eksterno". A i sam AV je napravio otklon od "preko Drine", pa nema mesta za preveliko uzbuđenje, šta god ja o tome mislio,. Nije mi svejedno, ali ne mogu sad da prestanem da živim zbog toga. A vi i dalje gubite ovde energiju i živce i život..
pre 6 godina
Ljudi, mi da smo pismena i pametna država, kao što nismo, pa da finansiramo holivudski film.Prvi film o Jasenovcu i dečijim pokoljima. Drugi film o stradanju devedesetih. Priča da bude drama/romansa/istorijski. I da se glavni glumac/glumica kreću od Hrvatske, preko Bosne do Kosova. Stradanje da se lepo opiše. I da ne štedimo pare. Da se angažuju vrhunski , strani glumci. U današnje vreme se tako vodi informativni rat. Nema potrebe da ginemo.
P.s.
Obavezno pogledati film "The Promise" o genocidu nad Jermenima. Nema neki ocenu na imdb, jer su ga turski glasovi osakatili. Ali je to model koji nama treba za propagandni rat.
pre 6 godina
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BSN, 26. jul 2017 20:49)
Bez obzira sto je bio u Travniku, knjiga govori o Srbima kao negativcima. Zato nemoj ti da se pravis veci katolik od Pape.
pre 6 godina
Република Српска одлази својим путем (вероватно се припаја на Србију).
(Џејмс 007Bond, 26. jul 2017 20:16)
Ti sa ratnih filmova pređe na naučnu fantastiku. Samo nam fale ti indijanci, dosta što se natrpavaju ovde 20 godina ko sirijski migranti.
pre 6 godina
Imate super film "Veteran", engleze ne mirišem ni najmanje, ali umeju da naprave mnogo toga bolje i kulturnije od amerikanaca.
Spojler:
Inače u filmu ratnog povratnika iz Afganistana hoće lokalni diler da vrbuje da mu obučava "radnike" za urbanu borbu, kako bi ovaj imao što moćnije "pešadince" po ulici. I lik mu kaže da mu ne pada na pamet da pomaže njega i njegov posao sa drogom i diler mu na to besan što ga ovaj odbija kaže:
"A šta misliš da si radio u Afganistanu? Išao si da pomogneš svojoj vladi da ovo što ja prodajem neometano stiže ovamo u Englesku? Zar si stvarno toliko glup da to ne znaš pa se praviš fin, ili ti to samo mene pokušavaš da praviš budalom!?"
Tuga zapadnih vojnika se ništa ne razlikje manje od srpskih. Mi ratove dobijemo, ali se sve u miru i politikom izgubi i sve žrtve se obezvrede na nivo užasa i strašne uvrede časti! A recimo ameri i englezi, danas ubijaju Al Kaidu i druge, na drugom kraju sveta, rizikuju da im glavu seku i stave na net i blage veze nemaju što, onda se vrate kući i posle par meseeci iste te sa kojima su se ubijali, koji ih je osakatio i fizički i psihički, bude podržan od strane njihove vlasti. U ruke muslimanskih fundamentalista dolazi dolar, kojeg su ovi životom i bukvalno glavom plaćali! Bolestan je ovaj svet da je to nezamislivo!
Kao što većina ne može da zamisli milost i blagost Božiju jer je netsvarno velika, tako isto nisu ljudi ni svesni bezgraničnosti one druge strane, čistog zla!
pre 6 godina
@sve Kant do kante
Meni nisu. A garantovano nisu ni tebi.
Evo recimo da li ti je onaj lik sto pere soferke kod Skupsine brat? Ili njegovi drugari.
Sta mislis, da li bi pronasao brata kad bi otisao u Alepo? Ili favele u Brazilu? Da li bi pronasao brata na Sinjskoj alci, ili za vreme proslave Oluje?
pre 6 godina
Ko jos gleda filmove i pamti imena ljudi koji glumataju? To je sve samo masinerija za zgrcanje novca. Tu nema nista od kreativnosti i intelekta.
pre 6 godina
Lose pogadjas. Iz pisceve biografije se vidi da je u Bosni bio svedok sukoba u Travniku, znaci izmedju Bosnjaka i Hrvata. Neverovatno kakvi stereotipni komentari, svi po principu "Nemam pojma sta je, ali da pljunem za svaki slucaj".
(BSN, 26. jul 2017 20:49)
Bez obzira sto je bio u Travniku, knjiga govori o Srbima kao negativcima. Zato nemoj ti da se pravis veci katolik od Pape.
(Igor, 26. jul 2017 23:08)
Ne pravim se VKoP nego konstatujem, sto se vidi iz komentara, da 1) mi Srbi imamo samodano pravo da drugima odredjujemo sta ce pisati i snimati o ratu 2) znamo ko je hteo sta da kaze i pre nego sto on to pomisli 3) smatramo da je nas ne voleti kosmicki greh ili barem greska u Bozjim vezama 4) nismo prestali i necemo prestati da mrzimo, zbog cega na ovim prostorima nece nikad biti sigurno za dobre ljude, jer ce uvek u teska vremena mrzitelji izroniti iz zemlje kao Orci 5) i dalje postoji teznja za uniformizacijom Srba, tj. nalaze se da svi Srbi kao jaje jajetu moraju liciti na Idealnog Nemanju, srpskog Zigfrida, lika iz mitova, koji je pravoslavac, anglomrzitelj, u specijalnim vezama sa Bogom, ne prasta i ne zaboravlja, simbol Nepokorja, zivi u proslosti, oslanja se na Idealnog Sergeja, kako se zamislja ruski Zigfrid, lik iz srpskih mitova, itd. a ta uniformizacija se zove NACIZAM 6) umesto da se posvetimo bitnijim stvarima i dignemo opravdanu dreku na milion gluposti koje nas okruzuju, mi se zamajavamo sta se o nama misli u filmskim i knjizevnim proizvodima, stvarno smo specijalisti za gubljenje vremena.
pre 6 godina
Recenzija istoimene knjige : "...While Loyd finds plenty of guilt all around, he is highly sympathetic to the Bosnian Muslims, approves of NATO's bombing of the Serbs and chastises U.N. troops for standing idly by while thousands of Muslims were slaughtered in Srebrenica, a designated U.N. "safe area."-Publishers Weekly
A voleo sam te...
pre 6 godina
jos malo pljuvanja po srbima na radost "komsija" i domacih liberala...
pre 6 godina
(almanah, 27. jul 2017 12:16)
imam prijateljstva i medju njihovima, tu se vezba balans, jelte ;) salu sa stranu, misljenja sam da svako treba da kritikuje svoje dvoriste, kad smo vec podeljeni na strane - pored toga sto smanjuje kakofoniju u javnosti, mnogo je korisnije, i vaspitanije. oni neka kritikuju svoje, a mi treba nase, inace javnost za tren posla postane unisiona, uniformna i navijacka. primer, ameri jesu zgresili u vijetnamu, ali njihovi zlocini tamo nisu bili tabu tema u americi, naprotiv, bilo je suocavanja i diskusije, nisu rezisere tih filmova ili knjiga ganjali jer vredjaju patriotizam...
ovde ne, odmah kazu onaj reli izraz - autosovinista, kuku hoce da nas ocrni!
ljudi koji su cinili zlocine nemaju naciju, zrtve takodje, ali - zlocinci imaju pozadinu. ne sumnjam u to da je onaj ko je moze da ubije naseg komsiju zbog pogresnog prezimena, sposoban da nasrne i nasrne i na nas, samo je pitanje motiva. ako takvima nasim navijackim aplauzom delimicno pomazemo da ne odgovaraju za svoja nepocinstva, a drustvu sa posledicama svoje neodgovornosti, onda cuvamo tempirane bombe, svako u svom dvoristu.
ne vidim da je problem ako ukazemo na problem u nasem dvoristu. to jeste pravi patriotizam, a ne aplaudiranje budalama koje su nas obrukale i nadvikivanje sa ostrascenima preko puta plota.
istina jeste put, ali istina boli. zato se mnogi opiru.
pre 6 godina
Tom Hardy je mljac :)
(marina, 26. jul 2017 23:58)
--------
Kako bi naš narod rekao, "Za dobru svinju nema loših pomija", zar ne?
pre 6 godina
(neutralni felsh, 27. jul 2017 10:23)
Komentar gadja u centar i pogadja sustinu. Malo me samo kopka sto od kada bitisem po b92 i kada vratim film unazad ne mogu da se setim da si ti neutralni felshe ikada kritikovao bosnjake ili hrvate za zlocine 90-tih. Ovo pitam ne u smislu navijanja ili biranja strane, vec radi objektivnosti. Izvinjenje ako gresim. Jedan mikrodokaz je i na ovoj vesti. Generealizacija da su svi kao jedan podrazali Milosevica na gazimestanu je netacna i opasna, ili cemo reci da su i hrvati svi zdusno podrzali NDH? Ja koliko se secam, nedugo potom bilo je i studentskih demonstracija po beogradu, vecina nije zelela rat pa je bilo i eskiviranja prilikom mobilizacije. Isto tako se secam i da je Hrvatska u vreme govora na gazimestanu vec pocela da gomila oruzje. Ali dobro, odoh u off...Sve to vise normalnom coveku ne bi trebalo da bude bitno.
pre 6 godina
Evo dolazi delo iz pera narkomana o tome kako su srbi losi momci...
pre 6 godina
a šta znaju englezi o ratu u bosni? Oni to mogu da gledaju samo s njihovim očima jer su oni zakuvali i odlučili na koju će stranu da idu! Šta je tu realno?
pre 6 godina
Bravo Nemanja za komentar!
pre 6 godina
Vidim ja, opet ce bradati i prljavi cetnici na pragama, sa masnom butkom u zubima, da pucaju po f16...
pre 6 godina
To im je ocigledno poslednja pobeda. Zato joj se rado vracaju. Ceo NATO je uspeo da natera zemlju sa manje stanovnika od nekih njihovih gradova da se podeli u tri jedinice i da manje vise radi sve sto oni hoce.
pre 6 godina
@Jugošvabo
Ne bulazni. Gomila ljudi nije podrzavala Milosevica i njegove nebuloze, ali to ne odgovara odredjenim narativima koji su tako omiljeni medju vama sa jednom funkcionalnom mozdanom celijom, jer niste u stanju da vidite siru i kompleksniju sliku. Dobro, ovaj "neutralni felsh" je ocigledno balavio za Milosevicem, ali nismo svi.
Inace, knjiga po kojoj se snima filma je autobiografija lika kome se (ako smem tako da se izrazim) bukvalno "dize" na ratove i koji je u ratove isao iskljucivo iz licnog zadovoljstva. Klasican imperijalisticki fazon, koji su oni sa prosecnom inteligencijom prevazisli jos u proslom veku.
pre 6 godina
Sto ne glumi americkog pilota u crnim, neobelezenim C-130 koji bacaju oruzje i opremu oko Tuzle, ili Turskog koji dovoze mudzahedine, ili ukrajinskog placenog koji nosi plate borcima u Gorazdu pa nestane sve sa avionom i parama. To bi bili zanimljivi trileri, jos sve po istinitim dogadjajima.
pre 6 godina
...Ne mrzite toliko, bolje će vam biti.
(Jelena, 26. jul 2017 22:59)
Jelena, svaka vam cast, potpuno se slazem. Vas je komentar, od svih do sada, jedini normalan.
Na`zalost...
pre 6 godina
@BSN lose si informisan. U Travniku se jesu tukli Hrvati i Muslimani, ali su po okolnom Vlasicu bili Srbi.
@l.Colakovic a mi znamo britance kao velike krvoloke.
pre 6 godina
@jelena
Eto,tvoja srceparajuca prica je dokaz da je Jugoslavija mogla opstati. Tako se zivelo do te proklete '91-92. Ja sam 70to. I ponosan sam sto sam ziveo i sa Hrvatima,i sa Bosancima,Slovencima... U vojsci sam imao dozivotne prijatelje svih nacionalnosti. Proputovao celu Jugu i svuda bio svoj.
A onda su politicari i "neko odozgo" resili da uniste.
A sad uzivamo... Do vraga
pre 6 godina
A da i da se nastavim.. zanimljivije je kao Americki borac komandos ostao bez prijatelja u Iraku u pustinji ima samo snajper i 1000 'talibana' koji ga okruzuju. A on eto tu u Iraku brani familiju i svoju zemlju.
pre 6 godina
@jelena
Eto,tvoja srceparajuca prica je dokaz da je Jugoslavija mogla opstati. Tako se zivelo do te proklete '91-92. Ja sam 70to. I ponosan sam sto sam ziveo i sa Hrvatima,i sa Bosancima,Slovencima... U vojsci sam imao dozivotne prijatelje svih nacionalnosti. Proputovao celu Jugu i svuda bio svoj.
A onda su politicari i "neko odozgo" resili da uniste.
A sad uzivamo... Do vraga
pre 6 godina
@jelena
Ne verujem sta si rekla. Srbi znaju sve o svemu. Cak znaju sta znaci i rec filatelista.
pre 6 godina
Da li će da prikaže britance u unprofor-u kako vrše izviđanja za Armiju BiH na brčanskom ratištu ili kako prevoze pripadnike odreda El Mudžahid na Ozrenu i Vozući?
pre 6 godina
lavor
pre 6 godina
Kad ce "Hollywood" da snima film o napadu Amerike na Irak i DVA MILIONA mrtvih Iracana ???
(hmm, 26. jul 2017 23:17)
kojih dva miliona? o cemu pricas?
(neutralni felsh, 27. jul 2017 02:29)
@neutralni felsh ne pravi se naivan ko francuska sobarica. Pretrazi Youtube: Madeleine Albright says 500,000 dead Iraqi Children was "worth it" wins Medal of Freedom
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Tvoje razmisljanje ima smisla ako se gleda iz te tvoje neutralne pozicije. Daleko od epicentra svih desavanja. Ako si bio - a sudeci prema komentarima, nisi - na ratistu ili negde blizu strepeci za sopstveni zivot, onda sigurno ne bi pisao ni o "zlocinu u Srebrenici" a ponajmanje "masakru u Bijeljini" (jeste Arkan pravio sr**a kao i Legija i slicni tzv veliki Srbi). Spominjati Bijeljinu a da ne znas celu pricu je mnogo glupo.
Lako je pricati o zrtvama i zlocincima kad nisi bio tu i nikoga nisi izgubio od tebi dragih osoba. Ako jesi, moje izvinjenje.
pre 6 godina
Roni i Redzi , dva brata Krej , Maestralna dabl uloga ......
pre 6 godina
A ti isti britanci, ameri, kanadjani, samo paradirali po bosni i rs, cirkali rakiju sa ljudima, jeli pecenje. A posle rata pricaju kako su traume doziveli. Valjda fali para pa krenu da izmisljaju i pisu knjige.
pre 6 godina
Jel igra Djuricko?
(MarkoB, 26. jul 2017 19:29)
Aha,opet cce da "tera avion" ko u 'svetskom ratu Z" (sa Bred Pitom)!...
pre 6 godina
A da i da se nastavim.. zanimljivije je kao Americki borac komandos ostao bez prijatelja u Iraku u pustinji ima samo snajper i 1000 'talibana' koji ga okruzuju. A on eto tu u Iraku brani familiju i svoju zemlju.
pre 6 godina
@kappa Hardelina Tomli
pre 6 godina
@propaganda
pa bas ovaj Tom Hardi ima seriju Taboo u kojoj opisuje zlocine Britanije u Africi, tako da ti ne stoji komentar
pre 6 godina
(Bonoban, 27. jul 2017 12:35) sve je to propaganda! Ako su Nemci uspeli da iz medija izvuku "Nemačka" i "Nemci" iz priče o Drugom Svetskom Ratu, onda je jasno da je sve stvar propagande. Svi zvaničnici sada govore kako su Nacisti ubijali. Ispade da su Nacisti neka nekakva nacija koja je živela pre i tokom Drugog Sv. Rata i koja je maltene pokorila jadne Nemce.
pre 6 godina
Šta će to Hardiju, nije mi jasno.To će, ionako, biti neki trash od filma, u službi ponovnog ocrnjivanja Srba.A on je glumac u zenitu karijere.
pre 6 godina
Ko god da je pisao mi smo zlocinacka banda, tako nas vide.
pre 6 godina
U zemlji krvi, meda i limunade.
pre 6 godina
Ponovo ce neki srpski glumci da zarade devize.
pre 6 godina
Ponovo smo losi...
pre 6 godina
lavor
(dzoni, 26. jul 2017 23:54)
Malo je prijatelju. Treba vangla, i to dublja. 60 litara minimum.
pre 6 godina
Želim vam svima sreću.Pogotovo ljudima punim gorčine,trebaće im.
pre 6 godina
@ (BSN, 27. jul 2017 09:21)
Svaka cast za komentar. Takvi smo, na zalost.
pre 6 godina
@ neutralni felsh
Tvoje razmisljanje ima smisla ako se gleda iz te tvoje neutralne pozicije. Daleko od epicentra svih desavanja. Ako si bio - a sudeci prema komentarima, nisi - na ratistu ili negde blizu strepeci za sopstveni zivot, onda sigurno ne bi pisao ni o "zlocinu u Srebrenici" a ponajmanje "masakru u Bijeljini" (jeste Arkan pravio ... kao i Legija i slicni tzv veliki Srbi). Spominjati Bijeljinu a da ne znas celu pricu je mnogo glupo.
Lako je pricati o zrtvama i zlocincima kad nisi bio tu i nikoga nisi izgubio od tebi dragih osoba. Ako jesi, moje izvinjenje.
(don, 27. jul 2017 17:48)
slazem se sa tvojim gledistem, ali sto se mene tice, retko kad govorim o pojavama i temama kojima nisam bio svedok, ili makar upoznao neke od aktera, i naravno, prethodno se ne upoznavsi sa situacijom, podrazumeva se. mozda sam upotrebio negde prejak a negde preslab izraz, ali veruj mi, a verovatno znas i sam, ponekad je najteze upotrebiti adekvatnu rec, narocito ako teme nisu nimalo naivne.
109 Komentari
Sortiraj po: