1. @Dejan
    Drago mi je i to što sam vas uspešno kondicionirao, časnoj staini Pavlovu je bilo daleko teže, što ste se ovim komentarom savršeno definisali kao površna, pristrasna i ad hominem osoba :))
    (EU Citizen, 3. maj 2016 18:30)

    # Link komentara

  2. Odavno ih ne čitam, ali obavezno, uvek kliknem minus na svaki komentar EU citizena.
    (Dejan, 3. maj 2016 03:29)

    # Link komentara

  3. Kako se gnjide svuda prepoznaju, pa i ovi naši desničari se lože na Džona Vejna.
     (Nemanja, 2. maj 2016 17:47)

    # Link komentara

  4. Nikad nisam bio rasista ali nevidim problem u njegovoj izjavi. Pa ovo je bila čista greška u komunizmu. Bitno imati člansku kartu pa možeš biti direktor. Tako su neobrazovani vodili zemlju u sunovrat. Prema tome slažem se sa izjavom pokojnog glumca. To kao da Njemac daje Srbinu da vodi BMW a ovaj juče stigao u Njemacku, ali avaj "human rights "!
    (Drug Ostoja, 01. maj 2016 02:00)

    Ne, ti jesi rasista ako tako mislis, samo nisi izasao iz ormara. A ti komunisti za koje tvrdis da su zemlju odveli u propast su prvo posle rata od agrarnih i ruralnih balkanskih selendri napravili gradove, fabrike, infrastrukturu. Pa pogledaj koliko je nepismenih bilo pre drugog svetskog rata a koliko posle. To sto su kasnije uprskali stvar je druga tema.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hiavata, 1. maj 2016 13:15) # Link komentara

    Ma sta pricas covjece? Od kojega su sela napravili grad? U mome gradu odakle sam porijeklom bilo je dosta nepismenih(tadasnjih generacija) koji su vodili kompanije citaj "drzavne kompanije" pa se olako prolazilo jer su svacije pare tj nicije. Da je bio kapitalizam, ti ljudi ne bi mogli ni ovce da cuvaju. I na kraju nemas pravo da me nazivas rasistom jer me uopste ne poznajes niti posao kojim se bavim. Samo je razlika kod mene sto kazem sta mislim i u javnom zivotu kao i ovdje na netu. Po tome sam i poznat i cijenjen u svojoj kompaniji gdje nas ima iz skoro cijelog svijeta i nevolim preseravanja. Aj zdravo !
    (Drug Ostoja, 1. maj 2016 23:37)

    # Link komentara

  5. @naselje
    Pa ja i ne kažem nigde da je on katastrofalan predsednik zato što je njegova boja kože crna, ili što ima afričke gene (kojih, btw, i nema baš previše rekao bih :) ), što bi svakako bio rasizam, već zato što je autentičan predstavnik jedne ružne, frustirane i parazitske kulture koju je ta manjina (odnosno oni koji se sa njom identifikuju, i nisu se izvukli iz tog toksičnog mentalnog okvira) razvila, doduše, uz svesrdnu pomoć belih levičarskih štetočina čija je politika patroniziranja i pozitivne diskriminacije krucijalno doprinela getoizaciji i razvoju negativističkog mentaliteta čiji je jedan pol navodna žrtva i parazit, a drugi bezobzirni kriminalac. Dakle, po meni je Obama katastrofalan predsednik (između ostalog, naravno da to nije jedini faktor, ali ne mogu da pišem disertacije u komentaru na B92 dok čekam jelo u restoranu :) ) i zato što je američki crnac u kulturnom smislu, a culture i te kako matters. Sowell bi, recimo, po svoj prilici, što se mene tiče bio odličan predsednik :)) Ako je to rasizam, onda sam ponosni rasista, privatnik sam i živim celog života od svojih deset prstiju i mozga, i uopšte me ne interesuje kako me neko zove ili šta o meni misli, čak, pošto je histerija oko rasizma na Zapadu po meni dosegla stepen u kome čini više štete od samog rasizma koga gotovo i da nema, uživam da namerno provociram komunjare u njihovom bolesnom sistemu licemerja "politički nekorektnim" izjavama, pa je ovaj komentar možda zbog toga ispao malo nejasan :)))
    (EU Citizen, 1. maj 2016 22:40)

    # Link komentara

  6. @ Obamina dva katastrofalna mandata, statistike zločina i neradništva za crnu manjinu i ponašanje crnih rasisitičkih organizacija poput Black Lives Matter u Americi pokazuju da je ovaj veliki čovek i glumac bio potpuno u pravu, a Kalifornija, Oregon i Vošington su, uz par sličnih rupetina na severoistoku zemlje oduvek najveća gnezda neokomunističke pete kolone u SAD.
    EU Citizen, 1. maj 2016 07:43)

    E moj, eu citizen, do sada sam 100 odsto podržavao tvoje komentare (za razliku od skoro 100 odsto ljudi ovde :)), ali ovo je ipak prešlo granicu.
    Pa, nisu dva Obamina mandata katastrofalna zato što je on crnac, već zato što je katastrofa tip, a to nema veze sa rasom. Siguran sam da bi mnogi crnac bio sjajan predsednik USA
    (naselje, 1. maj 2016 21:46)

    # Link komentara

  7. EU citizen pokušava da implicira to da su Obamini mandati katastrofalni jer je on crnac, što ja čist rasizam. A njegovo večito lovljenje veštica u obliku nekakvih "neokomunističkih petih kolona" i stavovi prema sindikatima i pravima radnika me navode da mu poželim da se zaposli u Juri ili nekoj sličnoj fabrici gde će moći da konzumira kapitalizam u najčistijem, neiskvarenom obliku. Što se tiče Džona Vejna, klasična priča - nula od glumca, nula od čoveka, ali je znao da iskoristi tadašnje raspoloženje u društvu i da govori ono što su drugi želeli da čuju i eto popularnosti. Najobičniji hilly billy. Njegovo vođenje dodele Oskara biće zapamćeno kao jedno od najlošijih jer nijedno ime nije uspeo da pročita kako treba. Izjava o Indijancima je besramna i dostojna prezira, nadam se da EU citizen ne smatra da je i u ovome u pravu.
    (Sutlijaš, 1. maj 2016 21:39)

    # Link komentara

  8. E ovaj taman moze da bude zastitno lice onih bolesnika sa Stromfront-a..,
     (Ojha, 1. maj 2016 17:47)

    # Link komentara

  9. Baš se vidi da nam fali edukacije o manjinama i njihovoj istoriji. Ono što je osnovno rasisticko u njegovoj priči o crncima je što prvo pretpostavlja da su svi crnci neobrazovane, neodgobvorne sirovine, čak i ako uzmemo u obzir da su belci sprečavali njihovu edukaciju, njegov argument nije da svi neobrazovani ljudi ne treba da učestvuju u političkom životu već samo crnci. A ako vam pada na pamet da su samo crnci u americi bili neobrazovani to je isti problem na kraju. Kao i silni pokušaji da se "naučno" dokaže da su na nivou 11 godišnjeg deteta.
    A za američke indijance nemam reči, što iko može da podržava ovu gomilu gluposti.
    (Lol, 1. maj 2016 16:58)

    # Link komentara

  10. Znao sam da je bio drukara i pakaš,ali da je ovoliki e to me čini konsterniranim.
    (Sloba, 1. maj 2016 16:57)

    # Link komentara

  11. Hinko, sve je istina, nema neistine, izbjegao je 2 svjetski rat i prao se kasnije oštrom retorikom, naročito u doba vijetnamskog rata. A za ostale nabrojane ti provjeri prije nego počneš lupetati.
     (Otto, 1. maj 2016 16:29)

    # Link komentara

  12. U pravu je i jedno i drugo. I ovde treba da se oduzme pravo glasa svima koji su funkcionalno nepismeni i nesvesni, pa "glasaju" iz inata, ili na osnovu emocija, a sto se tice zemlje, cije su ovce onoga je i livada. Sve su to gluposti.
    (gluposti, 1. maj 2016 14:03)

    # Link komentara

  13. Nikad nisam bio rasista ali nevidim problem u njegovoj izjavi. Pa ovo je bila čista greška u komunizmu. Bitno imati člansku kartu pa možeš biti direktor. Tako su neobrazovani vodili zemlju u sunovrat. Prema tome slažem se sa izjavom pokojnog glumca. To kao da Njemac daje Srbinu da vodi BMW a ovaj juče stigao u Njemacku, ali avaj "human rights "!
    (Drug Ostoja, 01. maj 2016 02:00)

    Ne, ti jesi rasista ako tako mislis, samo nisi izasao iz ormara. A ti komunisti za koje tvrdis da su zemlju odveli u propast su prvo posle rata od agrarnih i ruralnih balkanskih selendri napravili gradove, fabrike, infrastrukturu. Pa pogledaj koliko je nepismenih bilo pre drugog svetskog rata a koliko posle. To sto su kasnije uprskali stvar je druga tema.
     (hiavata, 1. maj 2016 13:15)

    # Link komentara

  14. "Taj veliki Amerikanac dao je velik doprinos u 2 svjetskom ratu. Zato su ga njegovi kolege glumci i ostali veterani jako "cijenili" npr. Robert Taylor, Henry Fonda, James Stewart, Audie Murphy, John Ford. Čitao je svaki dan u novinama kako ovi ratuju na fronti u svom Holivudskom domu , u šlapama, pijući kavicu."

    Audie Murphy je učestvovao u ratu. Za ostale nisam proveravao, ali ne može se neodgovorno pisati neistina.
    (Hinko, 1. maj 2016 12:29)

    # Link komentara

  15. Sve. Ali jos veci problem je u onome sto nije rekao. Da crncima do pre 30 godina nije bilo dozvoljeno ni omoguceno da se edukuju, bili su im dobri samo da fizikalisu i uveseljavaju belce svojim atletskim umecem u NBA i NFL - a i to im je dopusteno od neke 1970.
    Sto se tice "sebicnih" Indijanaca - po istim tim kriterijumima sebicni smo i mi Srbi, zar ne?
    (Ko je rekao Kosovo?, 1. maj 2016 11:50)

    # Link komentara

  16. sta je covek lose rekao?najveci broj crnaca i dan danas nije sposoban da obavlja neku odgovornu drustvenu funkciju,a mogu da zamislim kakvo je stanje bilo pre 40,50 godina.
    (stara amerika, 1. maj 2016 11:35)

    # Link komentara

  17. Mnogo preosetljivi ovi cmizdravci
     (a, 1. maj 2016 11:23)

    # Link komentara

  18. Rot in hell Marion Robert Morrison - that was his real name.
    (Geronimo, 1. maj 2016 11:15)

    # Link komentara

  19. Taj veliki Amerikanac dao je velik doprinos u 2 svjetskom ratu. Zato su ga njegovi kolege glumci i ostali veterani jako "cijenili" npr. Robert Taylor, Henry Fonda, James Stewart, Audie Murphy, John Ford. Čitao je svaki dan u novinama kako ovi ratuju na fronti u svom Holivudskom domu , u šlapama, pijući kavicu.
     (Otto, 1. maj 2016 10:51)

    # Link komentara

  20. @danilo, pa covek bio cist nacista, sta si ocekivao!?
     (sir oliver, 1. maj 2016 10:30)

    # Link komentara

  21. Mislim da je mnogo smislenije postajati dan Marlon Branda...iz 1001 razloga
     (simqe, 1. maj 2016 09:54)

    # Link komentara

  22. U Srbiji bi dobio ulicu u najmanju ruku. Kad bolje razmislim, ovakvi komentari bi kod nas prosli neprimeceni.
     (hiavata, 1. maj 2016 09:53)

    # Link komentara

  23. Osrednji glumac i nikakav covek, bravo za Kaliforniju!
    (Cvele, 1. maj 2016 09:40)

    # Link komentara

  24. ovo za crnce i nekako al za Indijance degutantno
     (procitosamonaslov, 1. maj 2016 09:04)

    # Link komentara

  25. A niko da pomene i njegovu ulogu u Makartijevom lovu na veštice, koji je u crno zaveo puno njegovih sopstvenih sugrađana. Možda je u vesternima bio glumčina i po, ali deluje da je u stvarnom životu bio gnjida i po.
     (Tale, 1. maj 2016 08:59)

    # Link komentara

  26. tako mu i treba, kada se nije zalagao da afroamerikanci moraju svake godine da dobiju bar jednog oskara
    (zoran1965, 1. maj 2016 08:43)

    # Link komentara

  27. U pravu su sto su odbili!
    (M, 1. maj 2016 08:41)

    # Link komentara

  28. Kao i Njegos kod nas, nova vremena donose nove standarde.
    (Uros, 1. maj 2016 08:19)

    # Link komentara

  29. ne vidim ovde nista rasisticki... cak i normalno objasnio situaciju.
     (malo JA, 1. maj 2016 08:13)

    # Link komentara

  30. Frajer je bio potpuno u pravu.
     (Boba, 1. maj 2016 08:11)

    # Link komentara

  31. Obamina dva katastrofalna mandata, statistike zločina i neradništva za crnu manjinu i ponašanje crnih rasisitičkih organizacija poput Black Lives Matter u Americi pokazuju da je ovaj veliki čovek i glumac bio potpuno u pravu, a Kalifornija, Oregon i Vošington su, uz par sličnih rupetina na severoistoku zemlje oduvek najveća gnezda neokomunističke pete kolone u SAD.
     (EU Citizen, 1. maj 2016 07:43)

    # Link komentara

  32. pa to nije rasizam to je istina !
     (TUCKE, 1. maj 2016 07:12)

    # Link komentara

  33. Pa u pravu je.
    (Ted, 1. maj 2016 03:39)

    # Link komentara

  34. Danilo, da li si procitao sta je taj glumac pricao? Daniel Dej Luis je ionako bolji glumac.
     (hue hue hue, 1. maj 2016 02:42)

    # Link komentara

  35. Čudovišna seljačina. Ali i ikona. Uglavnom tako biva.
     (idalgo, 1. maj 2016 02:24)

    # Link komentara

  36. Da, da, istina je "rasistička". Šta je neistinito u onome što je rekao?
    (Blagoje, 1. maj 2016 02:12)

    # Link komentara

  37. "Ne možemo sada da padnemo na kolena i svo vođstvo predamo crcima. Verujem u superiornost belaca dok se crnci ne edukuju do neke tačke odgovornosti. Ne verujem u davanje vlasti i liderskih pozicija neodgovornim ljudima“, rekao je tada Vejn."

    Nikad nisam bio rasista ali nevidim problem u njegovoj izjavi. Pa ovo je bila čista greška u komunizmu. Bitno imati člansku kartu pa možeš biti direktor. Tako su neobrazovani vodili zemlju u sunovrat. Prema tome slažem se sa izjavom pokojnog glumca. To kao da Njemac daje Srbinu da vodi BMW a ovaj juče stigao u Njemacku, ali avaj "human rights "!
     (Drug Ostoja, 1. maj 2016 02:00)

    # Link komentara

  38. Pa i Hitler se bavio slikarstvom prije nego što se prebacio na politiku i nacizam i postoje neke njegove sasvim pristojne slike. Znači li to da se može obilježavati dan slikara Adolfa Hitlera kao što su u Zagrebu ulici dali ime po pjesniku Budaku koji je onako usput slučajno bio u ustašama? Osim toga Džon Vejn je bio popularan glumac u komercijalnim filmovima ali kao glumac je bio ništa posebno. Nešto kao Silvester Stalone.
    (Ne volim ekstreme., 1. maj 2016 00:27)

    # Link komentara

  39. kakvo objasnjenje za istrebljenje Indijanaca, eto nisu hteli, morali su.
     (tomahavk, 1. maj 2016 00:19)

    # Link komentara

  40. Sad ga jos vise volim. Svaka mu na mestu bila.
     (moki, 1. maj 2016 00:12)

    # Link komentara

  41. On nije bio samo rasista, on i R. Regan su drukali FBI-u sve glumce i režisere koji su bili levičari. Među njima i oca Šon Pena, koji je samo podržao radničke sindikate i odbio da da imena ostalih glumaca koji su bili levičari. Posle toga niko ga nije više zvao da glumi ni na filmu ni na televiziji. Inače i Regan i Vejn su mogli da glume samo kauboje koji 90% filma ne pričaju ništa.
     (Alek, 1. maj 2016 00:03)

    # Link komentara

  42. Govorio je šta je mislio, a to je bilo u nekom drugom vremenu.
     (Marlon, 30. april 2016 23:49)

    # Link komentara

  43. Џон Вејн је био архетип ултрадесног Американца
     (А. Петров, 30. april 2016 23:15)

    # Link komentara

  44. 'Bio je veliki broj ljudi kojima je bila potrebna nova zemlja i Indijanci su sebično pokušavali da je zadrže za sebe“, rekao je Vejn.'

    Koliko je samo ovo licemerna izjava za jednog velikog borca protiv komunizma. Salonskog, naravno.
     (Nemanja, 30. april 2016 23:05)

    # Link komentara

  45. "The Land of the Free and the Home of the Brave"

    how yes no...MDC [link]
    (banat uber alles, 30. april 2016 23:01)

    # Link komentara

  46. Paradigma američkih zločina tokom naseljavanja Divljeg zapada... Imam utisak da je mogao sve bi Indijance istrebio. Od hiljada vesterna , ne sećam se ni dva u kojima su starosedeoci te zemlje bili prikazani u pozitivnom svetlu. Uvek su to bili divljaci koje treba naučiti pameti... Džo i to je Amerika!
     (Majstor Mile, 30. april 2016 22:30)

    # Link komentara

  47. Bruka i sramota da odbiju takvog glumca.
     (DaniLo, 30. april 2016 22:01)

    # Link komentara