Petak, 27.01.2012.

00:31

Milanović: Odakle Srbima za Telekom

Hrvatski premijer Zoran Milanović bio je veoma iznenađen informacijom da je <a href="http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&amp;mm=01&amp;dd=26&amp;nav_id=577344" class="text-link" target= "_blank">Srbija preuzela kompletno vlasništvo nad Telekomom Srbija</a>.

Izvor: B92

Milanoviæ: Odakle Srbima za Telekom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

sasa

pre 14 godina

PROCITAO SAM SVE KOMENTARE., PA SE S,TOGA JAVLJAM SAMO JEDNO DA KAZEM!!!
AKO SMO SE VEC JEDNOM RAZGRANICILI DAJ NEKA TO BUDE U SVIM SVERAMA!!!
NASA DRZAVA NAS TELEKOM NASI PROBLEMI!!! STA KOGA INTERESUJE IZ HRVATSKE ZA SRPSKI TELEKOM U SRBIJI!!! AKO MISLE DA IMAJU UDELA OVDE NEKA VRATE PRVO MAKARSKU JELSU BRAC HVAR ITD POSTI JEL JE TO POSTA SRBIJE PRAVILA PA ONDA NEKA TRAZE NESTO U STVARI VRATE PA DA SE CESU!!!!

dušan

pre 14 godina

kako nas se ne tiče vaš telekom,kad su u tom crnom telekomu i naše hrvatske pare,milanović hoće reći da i mi imamo pravo na dio u telekomu,pozdrav srbijancima

laza

pre 14 godina

jao bre hrvati, zar toliko boli poraz u rukometu?
pa to je samo jedan utakmica, a ovo je samo jedno glupo novinarsko pitanje vasem premijeru.

Aca

pre 14 godina

"@Aca
Ajd pustite ovoga, njemu je 28 % vecina na referendumu. Sa ovakvim "matematicarem" hrvatima se crno pise.
(Aca, 27. januar 2012 08:25)

A SRBIJI se crno piše s matematičarima poput tebe. Ako na izborima u Srbiji izađe 51% glasača, a od toga 51% glasa za, recimo DS. nitko neće reći da je za DS glasalo "samo" 25% glasača (ili npr.15% stanovnika) Srbije, već da je DS osvojio natpolovičnu većinu i pobijedio na izborima. A ti uzmi kalkulator pa kalkuliši svoju matematiku.
(Razmišljajte da vam mozak ne zakržlja., 27. januar 2012 23:47)"
Mislim da si pomesao babe i zabe, tj izbore i referndum. Tacno je da neka stranka pri izlaznosti od recimo 51% ima nadpolovicnu vecinu, ali to ne znaci da ce i formirati vlast. Kod referenduma je stvar u tome sto se u vasem slucaju misljenje manjine proglasava kao misljenje vecine,i to u situaciji velike apstinencije gradjana. To je glavna poruka sta misle o ulasku zemlje u EU. Eto toliko. A iskreno me bas briga da li cete u EU ili ne, vasa stvar, samo ne bih zeleo da se takav slucaj referenduma ponovi kod nas.
p.s. A od prevelikog razmisljanja pazi da ne odes u drugu krajnost. Pozz

Aca

pre 14 godina

"Aca A ti si još gori matematičar i o kakvih 28% pričaš uostalom pročitaj prvo ustav i zakon o referendumu RH,pa onda komentiraj.
(mario, 27. januar 2012 11:18)".
Naravno da nisam citao taj zakon o referendumu, mogli su u njemu da napisu da je dovoljno da izadje 5 coveka i da glasaju za EU i da to znaci da je vecina za EU. A ako se vec drzis zakona, i Hitler je sve radio po zakonu, koje je naravno on donosio, pa znamo kako se sve zavrsilo. Vlastodrsci u Hrvatskoj su znali da vecina nije za EU pa je i donela takav zakon. A sto se Milanovica tice, covek radi isto sto i prethodnik, znaci nista novo nije doneo,tj. covek je najobicnija farsa kao i Obama u Americi. U kampanji kao spasavace celicanu u Sisku kad dodju na vlast, a sad prica o rasprodaji osiguravajucih drustava, Telekoma i sta ti ja znam. Covek nema ni viziju da nesto promeni na bolje.To je sustina mog prethodnog komentara Mario, a ne da ja likujem zbog necijih gluposti u Hrvatskoj.

mario

pre 14 godina

Vuk NK Samo da znaš uopče me ne zanima i mani te mitologije.
Nenad Možeš misliti nakon petnaest godina jedan uspjeh,usporedi uspjehe jednih i drugih,pa onda pričaj,a i čorava koka nađe zrno.
Jure Pa to im je nacionalni sport da svojataju i kompleks.

da ne poverujes

pre 14 godina

Hrvati,
ne raspravljajte se sa njima. Nema svrhe.

Premijer Milanović je postavio sasvim razumno pitanje, koje u Srbiji nikome ne pada na pamet da postavi. To što ćemo imati čitavu gomilu krajnje neprofitabilnih firmi na budžetu, Srbima ne smeta. Ju-Es Stil je "naš". Telekom je "naš". Evo, država ne dâ ni Komercijalnu banku. Znači, i ona ostaje "naša".

A to kada je nešto "naše" u prevodu znači da je na budžetu. Ali to Srbima ne smeta. Kao ni činjenica da u trenutku dok ova tzv. država nema novca za dečije dodatke, za socijalne pomoći, za javne kuhinje, za penzije, za odeću policajcima, za novu opremu vatrogascima ... uglavnom, nema novca za sve važne životne stvari, razbacuje novac poreskih obveznika da bi dodatno opteretila budžet, koji jedva punimo, još većim brojem potpuno nepotrebnih preduzeća. Ali, nema veze. Uzećemo još par stotina miliona kredita, samo nek' je "naše".
(View, 27. januar 2012 12:56)

Covece, to sto je firma na budzetu ne znaci da uzima pare iz budzeta, vec da ga puni. Telekomunikacije su najprofitabilnija delatnost danas, telekom nikad nije niti ce donositi gubitak. Nece u njega ici pare poreskih obveznika sigurno. Zato i mnoge razvijene zapadne zemlje drze ta preduzeca u svom vlasnistvu. Veoma sam zadovoljan sto sav novac koji dajemo na mobilni ide drzavnoj firmi, a ne da nas na svu nasu bedu jos dere neki bogatas i to stranac. Samo da se sprece korupcija i kradja, pa ce i budzetu biti milo i bice vise, a ne manje novca i za decije dodatke, socijalnu pomoc, javne kuhinje....

Dragan Micic

pre 14 godina

Dragi politicari.
Kada ce te ispuniti svoja predizborna obecanja da ce te pomoci pojedincima koji vam se obrate za pomoc.

Zivim u stracari u sred Beograda, krov mi prokisnjava, smrzavam se od zime zbog rupa u zidovima, vlaga i budj su mi u zidovima, a vi ne cinite nista i ako sam se obracao opstinskim i gradskim organima za pomoc.

Pitanje je zasto obecavate nesto za sta znate da necete ispuniti, pa ko ce u buduce imati volje i razloga da glasa za vasu licemernu politiku...razmislite o tome...

Razmišljajte da vam mozak ne zakržlja.

pre 14 godina

Lepo molim premijera naše susedne države da se bavi onime za šta su ga birači izabrali.
(G, 27. januar 2012 18:49
PA ON SE I BAVI svojim poslom, a to je između ostalog, da odgovara na pitanja novinara koliko god ona bila bezvezna.

@Aca
Ajd pustite ovoga, njemu je 28 % vecina na referendumu. Sa ovakvim "matematicarem" hrvatima se crno pise.
(Aca, 27. januar 2012 08:25)

A SRBIJI se crno piše s matematičarima poput tebe. Ako na izborima u Srbiji izađe 51% glasača, a od toga 51% glasa za, recimo DS. nitko neće reći da je za DS glasalo "samo" 25% glasača (ili npr.15% stanovnika) Srbije, već da je DS osvojio natpolovičnu većinu i pobijedio na izborima. A ti uzmi kalkulator pa kalkuliši svoju matematiku.

"Skoro" pa isto.

pre 14 godina

Druga stvar, hrvatski standard je vestacka tvorevina jer ste prezaduzeni za tri zemlje, a i mi, puzeci doduse, idemo u tom pravcu ali smo jos daleko od vas.
(mogli bi da budem mnogo bolji da hocemo, 27. januar 2012 10:20
TOČNO! Jedina razlika je što mi vidimo gdje su naši dugovi otišli(osim kod Sanadera i drugih HDZ-ovaca). Stotine km jako dobrih autoputeva, samo u Zagrebu preko 170 novih tramvaja, infrastruktura u mnogim gradovima, novi vozni park za debele političarske guzica (dupeta) :-) itd.
To je kao da se ja zadužim 100 000 €, a ti 30 000 €. Ja za svoje pare napravim kuću, uredim je i kupim nova kola pa glumim gospodina dok se vozikam, a kredit me pritišće, a ti za svoje pare lumpuješ po kafanama, lepiš pevaljki pare i glumiš gospodina, a kredit te pritišće. Razlika? Kad se ja opasuljim bar mi je lakše kad vidim šta mi je ostalo, a ti kad se opasuljiš imat ćeš samo lepe uspomene i prazne đepove. Pa ti vidi kome je lošije.

R18 bez patosa

pre 14 godina

@Radovan
"DACIA-Rumunija vratila željezari 40.000 tona škart lima"
Ako je to istina onda je to najsmesnija vest koju sam cuo poslednjih dana. Dacija - firma cerka francuskog Renoa vraca neki lim kao krs ????

myname

pre 14 godina

koliko sam upućen, telekom srbija je firma koja dobro posluje, i ovaj kredit će vratiti od sopstvenog profita. ko je on da se cudi sto nas telekom (jos uvek) dobro posluje?

RINMA

pre 14 godina

Pa komšije, pročitajte članak još jednom. Milanović nema pojma što se događa sa vašim telekomom i tek usputno postavlja pitanja, bez ikakve želje da vam popuje. Na kraju nije ni odgovorio na pitanje. Očito ga to ne zanima.Što ste se uzjogunili?

Vuk NK

pre 14 godina

Mario da znas: Vuk Srpsko hriscansko nasledje. Potice iz skandinavskog recnika I izvornog je znacenja RATNIK,koji je predvodnik,hrabar,nepobedljiv. To je znacenje mog imena!!

leonid.yv

pre 14 godina

ne falsifikuj istoriju, ajde sto ne poznajes istorijske cinjenice, pa ne moze ni svako biti dobar poznavalac prilika ali nemoj da lupas ti sto se bavis poreklom imena i svega ostalog... ne volim faslifikatore...

Jure

pre 14 godina

Od kuda pojedincima pravo odredjivati tko je koje nacije u Hrvatskoj po prezimenu?
Od kuda pojedinicima u Srbiji pravo Hrvate svstavati u Srbe i kao se oni izjasnjavaju kao Hrvati?
Od kuda pojedinicima pravo nazivati Hrvate i Srbe istim narodom i ako Hrvati za to ne zele cuti? Pa zar neki nemaju ni zrno dostojanstva pa moraju svojatati ljude i narode koji za to ne zele ni cuti?

Radovan

pre 14 godina

Da niste rasturali Jugoslaviju, živeli bi svi mnogo bolje i firme bi bile naše.

A i željezaru Smederevo smo danas vratili za 1 dolar.

DACIA-Rumunija vratila željezari 40.000 tona škart lima, pa pukli zbog toga, i to za vreme uprave demokratske i tržišne inostrane svetske poštene firme.

ZoranBGD

pre 14 godina

Drzava i nema,pare je dao telekom..nesto nevidjeno u svetu da neko kupuje sam sebe umesto da kupuje vlasnik tj drzava..naravno ovo je cist kriminal na racun telekoma kome se stavlja okov oko noge tj ogroman kredit zarad predizbornih interesa.
(dzoni, 27. januar 2012 09:58)
wow... koji penal. vrlo cesto i za akcionare (posebno male) je pozeljno kad akcionarsko drustvo stice svoje akcije. to je cesto, posebno kad se smatra da je cena akcija potcenjena. na nasoj berzi imas slucaj IMLEK-a koji stice svoje akcije mesecima unazad kao da su dzabe.

balkanski problematičar

pre 14 godina

Večiti balkanski problem. Brojim komšiji zalogaje. Šta nosi komšijina žena. Ko komšijinu ćerku dovozi kući. šta komšija donosi sa pijace. Gde ide komšija sa familijom na vikend, na letovanje ... Nije bitno što je sin dotičnog narkoman, a žena sa kumom u Veneciji, bitno je da je komšija ...

eh

pre 14 godina

Pa čovjeka zanima kako je Srbija osigurala novac za kupnju telekoma dok je u aranžmanu MMF-a, jer MMF inače nije oduševljen idejom da država kupuje telekomunikacijske kompanije ili bilo kakve kompanije dok nemogu ni postojeće troškove održavati.

Da me krivo ne shvatite, telekomunikacije su veliki novac, ali u pravilu se dešava da su firme koje su u vlasništvu države obično samo teret poreznih obveznika jer te firme služe izvlačenju crnih novaca da bi se financirale kojekakve političke gluposti, i kroz par godina se prodaju za 1 dinar/euro/dolar svakome tko bi je bio voljan preuzeti.

Obično se tu nađe nekakav domaći tajkun koji tom prilikom napuni džepove.

Dimnjačar

pre 14 godina

Gospon Milanović bum kupili 1/3 Hrvatske , 1/3 dužniste i 1/3 ne vredi pa nas ne zanima.
Ako bum imate novce izvolite doći na Kopaonik da malo odmorite, ali na granici prvo pokažite 1000 eura po danu, polisu osiguranja i dobrodošli.
Mi nećemo da vas pitamo odaklee vam novci

sta je ovde vest?

pre 14 godina

A sto je ovo tako bitna vest? Hrvatski premijer neobavesten o srpskom telekomu. Odavde bi trebalo da zakljucim da je vlada povukla neki mudar potez time sto je vratila deo telekoma nazad, cim je njihov premijer neobavesten? Za mene bi veca vest trebalo da bude to kako su se Grci tako lako odrekli svog dela "najuspesnije" srpske firme. Uzgred, seca li se neko od vas kada je Telekom trebao da bude privatizovan kako su se "otimalo" oko njega?

Veks

pre 14 godina

Telekom Republike Srpske je u vlasništvu Telekom Srbije i usluge im nisu loše, lagano zauzimaju tržište čitave BIH tako da vam je to "zlatna koka". Nerazumijem čemu skepticizam kod pojedinaca?

Aleksandar

pre 14 godina

Na to pitanje, odgovor je vrlo jednostavan. Zato sto su se, brale moj, na svakom projektu, na svakom uvozu, izvozu, na svemu cega su se docepali, tesko su se nakrali. Da ne pricamo o donaciji MMF-a(iako ih ne volim ,jer znamo ko stoji iza IMF-a - preciznije). Tu su se nakrali i obezbedili sebe i svojih sledecih 10 generacija.

Luka

pre 14 godina

Kredit eto kako. Uredu je dici kredit ako ces ti njega pametno uloziti kako bi ti se isplatilo kasnije. To je upravo slucaj kod telekoma, jer to preduzece biljezi dobit, tako da ce drzava u buducnost primati taj dobit, i ako budu razumni, istim tim dobitom vratiti dug.

To je u stvari osnovni princip i smisao iza kredita, da brzo dodjes do para kako bi ih mogao uloziti i poslje vratiti a tebi se i dalje isplati.

Razumjem da to neke politicare ovdje na nasim prostorima cudi, jer oni su se navikli dici kredit, kako bi ga bezveze krostili za obicni konzum umjesto u razvoj i investicije, pa se onda na kraju cude kada ga nemogu vratiti, pa naravno da nemozes kada kupujes samo i to jos samo stranu robu.

Zato je i Hrvatska prezaduzena, a i Srbija nije vise daleko, mada eto vidi se mozemo posmatrati neki preokret u glavama politicara, dok su ovaj pametni potez napravili. Nadam se da ce Hrvatska Vlada u buducnost istim putem postupati

icic

pre 14 godina

za ove pojedine "istoricare"sto ovde naglabaju o prezimenima na "ic".to ne mora da znaci da su srpskog porijekla.sta reci za ove.dodik,tesla,seselj.bodiroga,pupin,kostunica,canak,cuk i mnogi drugi.ili mozda nisu srbi

ex demokrata 1

pre 14 godina

Hmm,pa nisu baš velike pare bile u pitanju,oko 400 miliona i naravno da će svaka banka da pozajmi taj nova,s tim da je Telekom dao svojih 60 miliona za ovaj otkup.
Mislim da je ovo jedan od retkih dobrih poteza jer sada kompanija vredi više-ima samo 1 vlasnika,pri čemu je profitabilna jer je reč o IT sektoru između ostalog.
Ne pratim šta se dešava kod suseda ali treba napomenuti da to što neka zemlja ima aranžman sa MMF-om može samo da bude plus a nikako minus,to bi već trebalo i Predsednik Vlade Hrvatske da zna,jer Mmf pre svega vodi računa da se ne stvara deficit ili dugovi na teret budžeta,a ovde se radi o tome da je sam Telekom podiigao kredit i platio deo svojim sredstvima,što je velika razlika !

Delmat

pre 14 godina

Ovo i nije pametan potez vaše vlade. Srbija nema novca za potrebna ulaganja u infrastrukturu koja se mjere u stotinama i milijardama eura (kroz određeni period). Zbog ovoga ćete još neko vrime imat lošiju infrastrukturu i slabije usluge, sve dok vlada ne shvati da će opet morat prodat telekom. Primjer iz Hrvatske di je neograničeni internet 12Mbps + neograničeni telefon unutar RH + više od 100 tv programa + media centar + poklon (npr. telefon od 100€) košta 30€ misečno.
No i mi smo daleko od npr. jedne Francuske di su brzine 100mbps, neograničeni pozivi prema čitavom svijetu, blueray i 400 tv programa za istih 30€. Srbija koliko znan nije ni blizu.


Sve to da država zaradi nešto novca preprodajon telekoma umisto da boljon i kvalitetnijon uslugon telekom privuče više korisnika pa da na taj način ubere više novca kroz standardne poreze.
Još ako u telekom postave svoje 'poštene' ljude, ponuda u Srbiji će još i više zaostajat.

tabasco pit

pre 14 godina

@grk to sto si napisao imalo bi smisla samo ako DT yeli da kupi VIP ili Telnor. ovo sto si napisao je teorija yavere. realno je da ce se Telekom proda nekomvelikom igracu, alije zaista dobar potez da se trenutno od grka koji rasprodaju sve zivo zastiti ovaj paket akcija Telekoma.

profa

pre 14 godina

Zoranovo pitanje je apsolutno na mestu i ovi komentari koji se bave Srbo-Hrvatovanjem samo govore da je nama i nakon 20+ godna poturiti nacionalisticku kosku, pa da se k'o mandovi oko nje glozimo, dok oni tamo gore muljaju sa parama!

Koga intersuje ova tema, neka proveri za koliko para je grcima prodat taj udeo, a za koliko je otkupljen! Videcete a su Grci masno zaradili na tome!

Pri tome, kao i u slucaju ulaganja u polovna kola, ovaj kredit koji je podignut pod KOMERCIJALNIM uslovima je bacanje para jer u prodaji koja se MORA dogoditi nece nista da znaci i to iz 2 razloga:

1. Telekom nece vredeti vise u prodaji jerbo kriza nece proci jos 5 - 10 godina, a sledeca vlast ce MORATI da ga proda u toku svog mandata jer NECE imati para - nas budzet je supalj k'o shvajcarski sir!

2. kamata na taj komercijalni kredit je straobalno visoka, a proverite cija je banka najveci kreditor (hint - njihov covek je potpredsednik vlade!!!)

Sad lepo cekajte i videcete koliko cemo platiti otkupninu Sartida i ko ce opet biti glavni kreditor!

Milanovc je na shmekerski nacin hteo dati novinarki do znanja da je njeno pitanje debilno, kao sto i jeste! Vrlo dobro on zna sta je Srbija uradila sa Telekomom i zasto je to uradila i nije lood da to uradi u Hrvatskoj!

Savet: manite se vise paljenja na nacionalistickoj osnovi i pogledajte sta se desava u ralnom svetu!

Troml

pre 14 godina

""Milanović: Odakle Srbima za Telekom""

A zasto bi Hrvatsku brinulo sta se desava sa srpskim Telekomom i odakle Srbiji pare za to?
Niti su to hrvatske pare, niti je to hrvatska tema.
Odgovor treba srpska vlada da da svom narodu. I nista vise.
(Zagor, 27. januar 2012 09:42)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
B92: ""Hrvatska televizija RTL ironično je odgovorila
na prilično suludu naredbu Vijeća za elektronske medije,
PO kojoj mora da titluje srpske filmove"".

A zasto bi Srbiju brinulo sta se desava sa srpskim /stranim/ fimlovima u Hrvatskoj na RTL-u?
Niti su to srpski titlovi, niti je to srpska televizija.
Odgovor treba hrvatska vlada da da svom narodu. I nista vise.

View

pre 14 godina

Hrvati,
ne raspravljajte se sa njima. Nema svrhe.

Premijer Milanović je postavio sasvim razumno pitanje, koje u Srbiji nikome ne pada na pamet da postavi. To što ćemo imati čitavu gomilu krajnje neprofitabilnih firmi na budžetu, Srbima ne smeta. Ju-Es Stil je "naš". Telekom je "naš". Evo, država ne dâ ni Komercijalnu banku. Znači, i ona ostaje "naša".

A to kada je nešto "naše" u prevodu znači da je na budžetu. Ali to Srbima ne smeta. Kao ni činjenica da u trenutku dok ova tzv. država nema novca za dečije dodatke, za socijalne pomoći, za javne kuhinje, za penzije, za odeću policajcima, za novu opremu vatrogascima ... uglavnom, nema novca za sve važne životne stvari, razbacuje novac poreskih obveznika da bi dodatno opteretila budžet, koji jedva punimo, još većim brojem potpuno nepotrebnih preduzeća. Ali, nema veze. Uzećemo još par stotina miliona kredita, samo nek' je "naše".

grk

pre 14 godina

70% OTE grupe drzi Deutsche Telekom, DT hoce da kupi Telekom Srbija ali zbog evropskih monopolistickih zakona to nije moguce dok OTE drzi 30% tog istog telekoma.

Jasno?

hajduk

pre 14 godina

I mi umesto da se i sami zamislimo odakle drzavi pare kada stalno kuka kako para nema, narocito za bitne stvari,mi se raspravljamo ko je srbin a ko hrvat.

zoran

pre 14 godina

@mb
Šta se buniš što ti B92 ne objavljuje komentare, ne objavljuje ni meni gomilu, vidiš da ti je na kraju objavio.
A što se tiče toga da nijedan hrvatski medij nije objavio juče vest....BIIIIP....laž, ja juče pročitao na Index-u.
A komentar si ostavio samo da bi nam poručio kako nikoga u Hrvatskoj ne zanimaju vesti o nama. Jadno.

u cemu je problem

pre 14 godina

nije mi jasno cemu kontrasenje, pa to pitanje je vise nego logicno i upravo gradjani Srbije treba odmah da traze i dobiju odgovor na to, kao sto netko rece prethodnim komentarima kupiti samog sebe,placati placeno su vec poznati recepti,a komentatori velikog nacionalnog ega ce vec skoro dobiti priliku da napadnu ove iste za koje smatraju da su sada napravili pravi posao...mozda i jesu, ama bas nista protiv ali dajte da se vidi,zao mi je ali nekako sam siguran da ce vrlo skoro biti bure i price okolo ovoga, nadam se da gresim

Mario

pre 14 godina

VUKV@

Milanović sigurno zna porjeklo svog prezimena tj.kako je nastalo, dok ti Vuk sigurno neznaš kako je tvoje nastalo i kada je nastalo, jer da znaš onda nebi to napisao.

hrc

pre 14 godina

za sve one koji su se uhvatili Milanovića zvati bratom Srbinom: Milanović dolazi od imena Milan plus nastavka -ović, što je jedno od čestih slavenskih imena (Milan Kundera, Milan Kučan... sve Srbin do Srbina) i prezimenih nastavaka (Mstislav Rostropovič, Adam Jagielowicz, Viktor Janukovič... sve Srbin do Srbina).
Nadalje, poznato je da se u Dalmaciji u krajevima gdje je utjecaj franjevaca bio jači od onog oficijalnog svećenstva poticalo narodna (slavenska) imena kao što su Milan, Stojan i slična, koja su poznata puno prije seobe Srba u Dalmaciju. S druge strane, takvih imena na obali uopće nema jer je svećenstvo forsiralo latinska imena prilikom krštenja. Zoran Milanović je porijeklom iz Sinja, dakle čistog hrvatskog kraja, čak i nakon seoba, a tamo je bio i popriličan broj Hrvata imenom Milan koji su dobili prezime s nastavkom -ović.
Znam da dio Srba ima love-hate relationship po pitanju Hrvata (mrze nas, ali svejedno misle da smo Srbi), ali ne bi bilo loše malo provjeriti činjenice.

mario

pre 14 godina

Aca A ti si još gori matematičar i o kakvih 28% pričaš uostalom pročitaj prvo ustav i zakon o referendumu RH,pa onda komentiraj.
Vuk Sigurno nije odakle ti aludiraš.

nbp

pre 14 godina

Nisam istoricar ali me zanima odakle gospodinu poreklo prezimena?
(Vuk, 27. januar 2012 10:36)

U pravu si. Nisi istoričar. Sve i da mu je poreklo srpsko, kada će vrli Srbohrvati shvatiti da u modernom svetu nije bitno pitanje "krvi" već "tla" (kad su se pukovi već podelili na dva naroda po religiji).

mogli bi da budem mnogo bolji da hocemo

pre 14 godina

Ma Zoki brate Srbine imaju nasi kad se potrude, i to kad se raspadamo imamo da se iskesiramo za tako nesto, zamisli da se nesto radi i privredjuje gde bi li nam bio kraj!!!
Druga stvar, hrvatski standard je vestacka tvorevina jer ste prezaduzeni za tri zemlje, a i mi, puzeci doduse, idemo u tom pravcu ali smo jos daleko od vas.

leonid.yv

pre 14 godina

pojesce se zivi svaki put kada cuju neku dobru stvar iz Srbije, odrekli bi se svog clanstva u EU, i svega sto ono donosi, samo da vide bankrotiranu i ojadjenu Srbiju.

mario

pre 14 godina

Goran Pa što je loše u tom pitanju da odakle Srbiji sredstva kada je pod aranžmanom MMF-a.
Da vidimo kako živi u svom autističnom svijetu pogotovo po euroatlantskim itegracijama.

MI-7

pre 14 godina

Posrecilo nam se, jer su Grci pukli, pa im treba novac. Mislim da HR nema sanse da vrati svoj Telekom, jer Nemci nemaju finansijske probleme kao Grci. Ako su na to novinari mislili?
(Hmm, 27. januar 2012 01:51)


Koji Grci? U pitanju je nemacka firma koja posluje u Grckoj...

mb

pre 14 godina

Evo još jedan komentar koji mi nije objavljen, ovi na B92 su stvarno stara KOS-ova škola cenzure i to vjerojatno najbolji učenici.Evo ostavljam razmak tako da vam je lakse obrisati ono sto vam ne odgovara da se ne mučite i tražite to u tekstu.

Ova izjava Milanovića u Hrvatskoj nije nigdje objavljena i ne zbog toga jer bi bila cenzurirana vec nikoga ne zanima što se događa s vašim telekomom a u tom smislu je vjerojatno i sama izjava Milanovica koji je dosta ciničan u svojim izjavama . i prije bi ta izjava išla u tom smjeru nego da je bio začuđen osim možda pitanjem tj. kakve veze to sad ima s bilo čime zbog čega je bila sazvana konferencija za novinare.

Obicno sa drugim potpisom

pre 14 godina

Ja ne znam sta ovde nije jasno nekim komentatorima. Dakle pitanje je postavljeno povodom prodaje hrvatskih javnih ili kakvih vec preduzeca u tenutku kad Srbija kupuje nazad slicna. Dakle nema to veze sa provokacijama, cak i odgovor ne izlazi iz okvira korektnog jer je polazi od cinjenice da Srbija ima dogovor sa MMF-om na osnovu kga covek misli da Srbija nesto moze ili ne moze.
Jedino je provokativan naslov vesti koji nas vuce da kliknemo jos jednom te da se u analizi site-a dobije jedan plusic. Ali to je vec tema za neku drugu raspravu.
Pozdrav mom prezimenjaku, Srbinu katoliku premijeru HR

dzoni

pre 14 godina

Drzava i nema,pare je dao telekom..nesto nevidjeno u svetu da neko kupuje sam sebe umesto da kupuje vlasnik tj drzava..naravno ovo je cist kriminal na racun telekoma kome se stavlja okov oko noge tj ogroman kredit zarad predizbornih interesa.

sto

pre 14 godina

zajedljivo pitanje i provokacija...
nikada nista se nece promeniti u Hrvatskoj.. ostace i dalje da zive u svom autisticnom svetu
(Goran, 27. januar 2012 08:09)

ma kakva provokacija, o čemu ti pričaš? čovek nije znao, iznenadio ga taj podatak, pa je upitao novinare da mu malo pojasne. zar misliš da on svakodnevno prati sve aktuelnosti u srbiji? neke stvari sigurno zna jer HR i SR graniče a on je ipak premijer pa mora da bude informisan o svojim komšijama, ali ne može da zna baš sve.

Spectator

pre 14 godina

@Hmm, a zasto bi hrvatska Vlada vratila T-Com? Da ga upropaste? Drzave na Balkanu su najlosoji vlasnici svoje imovine. Naprimjer: dok sve banke vec godinama posluju sa velikom dobiti HPB (Hrvatska Postanska Banka) zbraja gubitke isto je sa CO (Croatia Osiguranjem), imaju preko 30% udjela na tristu a imaju dobit manju od onih, koji imaju samo 5% trzista. U tome je problem! Losi gospodari!

Зналац

pre 14 godina

Зоки, ништа се ти не брини. Све ће то ускоро бити јединствени Дојче Телеком. Што људи да се замлаћују са 51% од 80%. Узеће лепо 100% наставити да дижу цене као и у твојој лепој.

Dial up maestro

pre 14 godina

I kakve mi koristi kao građani imamo od toga što je telekom naš? Da li svi imamo uslugu na nivou modernog telekoma? Ne. Da li razbacuju pare na silna sponzorisanja paradržavnih firmi i ustanova? Da. U delu Beograda gde živim i dalje "ne postoje tehnički uslovi" za ADSL. Ali sada je izgleda bitnije čiji je telekom, nego kakav je i kakve usluge pruža. Svašta.

Zagor

pre 14 godina

A zasto bi Hrvatsku brinulo sta se desava sa srpskim Telekomom i odakle Srbiji pare za to? Niti su to hrvatske pare, niti je to hrvatska tema. Odgovor treba srpska vlada da da svom narodu. I nista vise.

marko

pre 14 godina

Novinarka bolje da se zapita ko im je premijer koji ima rebuse na ovakva glupa pitanja. No, nista cudno, kad predsednik amerike moze da bude tele, onda ove manje drzave mogu da stave bilo koga. Cinjenica je da se politikom danas bavi jedan vrlo sumnjiv krug ljudi. Sumnjiv sa aspekta kako morlanih normi, tako i sa aspekta sirine, shvatanja, znanja. Da ne budem pogresno shvacen, nasi su jos gori od ovog Milanovica.

mb

pre 14 godina

I sad se pitate zbog čega smo mi Hrvati na ovom portalu, naime ovu izjavu nećete nigdje pročitati u Hrvatskoj , a citirani seebiz je kao "reigionalni".

Neko spolja

pre 14 godina

Šta god pričali, Srbija je stvarno raj za investicije. Uložiš crkavicu, obećaš kule i gradove, država na sebe preuzme stare obaveze koje mogu da se mere u stotinama miliona evra, dobiješ par hiljada evrića po zaposlenom, oproste te plaćanja poreza na profit i svih mogućih komunalnih i drugih davanja, a kad se smoriš, kažeš hvala lepo, ne bih više, pa Srbija preuzme sxxxx, koje je ostalo iza tebe sa svim nastalim troškovima, koji se opet mere u stotinama miliona. Raj. A sve to će da plate marsovci.

каурин

pre 14 godina

'Ајд што пара немају, ал' што тебе не питаше за дозволу :))
Најтужнија ствар овде је што нема никакве пословне анализе, анализе структуре задуживања и реалне могућности за отплату тог дуга из профита...
Овако се све своди на "наше", "њихово" и сл. Притом се множе прилике за малверазије ала НИС пре продаје Русима!

Hmm

pre 14 godina

Posrecilo nam se, jer su Grci pukli, pa im treba novac. Mislim da HR nema sanse da vrati svoj Telekom, jer Nemci nemaju finansijske probleme kao Grci. Ako su na to novinari mislili?

Hmm

pre 14 godina

Posrecilo nam se, jer su Grci pukli, pa im treba novac. Mislim da HR nema sanse da vrati svoj Telekom, jer Nemci nemaju finansijske probleme kao Grci. Ako su na to novinari mislili?

Neko spolja

pre 14 godina

Šta god pričali, Srbija je stvarno raj za investicije. Uložiš crkavicu, obećaš kule i gradove, država na sebe preuzme stare obaveze koje mogu da se mere u stotinama miliona evra, dobiješ par hiljada evrića po zaposlenom, oproste te plaćanja poreza na profit i svih mogućih komunalnih i drugih davanja, a kad se smoriš, kažeš hvala lepo, ne bih više, pa Srbija preuzme sxxxx, koje je ostalo iza tebe sa svim nastalim troškovima, koji se opet mere u stotinama miliona. Raj. A sve to će da plate marsovci.

каурин

pre 14 godina

'Ајд што пара немају, ал' што тебе не питаше за дозволу :))
Најтужнија ствар овде је што нема никакве пословне анализе, анализе структуре задуживања и реалне могућности за отплату тог дуга из профита...
Овако се све своди на "наше", "њихово" и сл. Притом се множе прилике за малверазије ала НИС пре продаје Русима!

leonid.yv

pre 14 godina

pojesce se zivi svaki put kada cuju neku dobru stvar iz Srbije, odrekli bi se svog clanstva u EU, i svega sto ono donosi, samo da vide bankrotiranu i ojadjenu Srbiju.

nbp

pre 14 godina

Nisam istoricar ali me zanima odakle gospodinu poreklo prezimena?
(Vuk, 27. januar 2012 10:36)

U pravu si. Nisi istoričar. Sve i da mu je poreklo srpsko, kada će vrli Srbohrvati shvatiti da u modernom svetu nije bitno pitanje "krvi" već "tla" (kad su se pukovi već podelili na dva naroda po religiji).

mogli bi da budem mnogo bolji da hocemo

pre 14 godina

Ma Zoki brate Srbine imaju nasi kad se potrude, i to kad se raspadamo imamo da se iskesiramo za tako nesto, zamisli da se nesto radi i privredjuje gde bi li nam bio kraj!!!
Druga stvar, hrvatski standard je vestacka tvorevina jer ste prezaduzeni za tri zemlje, a i mi, puzeci doduse, idemo u tom pravcu ali smo jos daleko od vas.

View

pre 14 godina

Hrvati,
ne raspravljajte se sa njima. Nema svrhe.

Premijer Milanović je postavio sasvim razumno pitanje, koje u Srbiji nikome ne pada na pamet da postavi. To što ćemo imati čitavu gomilu krajnje neprofitabilnih firmi na budžetu, Srbima ne smeta. Ju-Es Stil je "naš". Telekom je "naš". Evo, država ne dâ ni Komercijalnu banku. Znači, i ona ostaje "naša".

A to kada je nešto "naše" u prevodu znači da je na budžetu. Ali to Srbima ne smeta. Kao ni činjenica da u trenutku dok ova tzv. država nema novca za dečije dodatke, za socijalne pomoći, za javne kuhinje, za penzije, za odeću policajcima, za novu opremu vatrogascima ... uglavnom, nema novca za sve važne životne stvari, razbacuje novac poreskih obveznika da bi dodatno opteretila budžet, koji jedva punimo, još većim brojem potpuno nepotrebnih preduzeća. Ali, nema veze. Uzećemo još par stotina miliona kredita, samo nek' je "naše".

sto

pre 14 godina

zajedljivo pitanje i provokacija...
nikada nista se nece promeniti u Hrvatskoj.. ostace i dalje da zive u svom autisticnom svetu
(Goran, 27. januar 2012 08:09)

ma kakva provokacija, o čemu ti pričaš? čovek nije znao, iznenadio ga taj podatak, pa je upitao novinare da mu malo pojasne. zar misliš da on svakodnevno prati sve aktuelnosti u srbiji? neke stvari sigurno zna jer HR i SR graniče a on je ipak premijer pa mora da bude informisan o svojim komšijama, ali ne može da zna baš sve.

hrc

pre 14 godina

za sve one koji su se uhvatili Milanovića zvati bratom Srbinom: Milanović dolazi od imena Milan plus nastavka -ović, što je jedno od čestih slavenskih imena (Milan Kundera, Milan Kučan... sve Srbin do Srbina) i prezimenih nastavaka (Mstislav Rostropovič, Adam Jagielowicz, Viktor Janukovič... sve Srbin do Srbina).
Nadalje, poznato je da se u Dalmaciji u krajevima gdje je utjecaj franjevaca bio jači od onog oficijalnog svećenstva poticalo narodna (slavenska) imena kao što su Milan, Stojan i slična, koja su poznata puno prije seobe Srba u Dalmaciju. S druge strane, takvih imena na obali uopće nema jer je svećenstvo forsiralo latinska imena prilikom krštenja. Zoran Milanović je porijeklom iz Sinja, dakle čistog hrvatskog kraja, čak i nakon seoba, a tamo je bio i popriličan broj Hrvata imenom Milan koji su dobili prezime s nastavkom -ović.
Znam da dio Srba ima love-hate relationship po pitanju Hrvata (mrze nas, ali svejedno misle da smo Srbi), ali ne bi bilo loše malo provjeriti činjenice.

mb

pre 14 godina

I sad se pitate zbog čega smo mi Hrvati na ovom portalu, naime ovu izjavu nećete nigdje pročitati u Hrvatskoj , a citirani seebiz je kao "reigionalni".

Dial up maestro

pre 14 godina

I kakve mi koristi kao građani imamo od toga što je telekom naš? Da li svi imamo uslugu na nivou modernog telekoma? Ne. Da li razbacuju pare na silna sponzorisanja paradržavnih firmi i ustanova? Da. U delu Beograda gde živim i dalje "ne postoje tehnički uslovi" za ADSL. Ali sada je izgleda bitnije čiji je telekom, nego kakav je i kakve usluge pruža. Svašta.

grk

pre 14 godina

70% OTE grupe drzi Deutsche Telekom, DT hoce da kupi Telekom Srbija ali zbog evropskih monopolistickih zakona to nije moguce dok OTE drzi 30% tog istog telekoma.

Jasno?

hajduk

pre 14 godina

I mi umesto da se i sami zamislimo odakle drzavi pare kada stalno kuka kako para nema, narocito za bitne stvari,mi se raspravljamo ko je srbin a ko hrvat.

Zagor

pre 14 godina

A zasto bi Hrvatsku brinulo sta se desava sa srpskim Telekomom i odakle Srbiji pare za to? Niti su to hrvatske pare, niti je to hrvatska tema. Odgovor treba srpska vlada da da svom narodu. I nista vise.

Spectator

pre 14 godina

@Hmm, a zasto bi hrvatska Vlada vratila T-Com? Da ga upropaste? Drzave na Balkanu su najlosoji vlasnici svoje imovine. Naprimjer: dok sve banke vec godinama posluju sa velikom dobiti HPB (Hrvatska Postanska Banka) zbraja gubitke isto je sa CO (Croatia Osiguranjem), imaju preko 30% udjela na tristu a imaju dobit manju od onih, koji imaju samo 5% trzista. U tome je problem! Losi gospodari!

Зналац

pre 14 godina

Зоки, ништа се ти не брини. Све ће то ускоро бити јединствени Дојче Телеком. Што људи да се замлаћују са 51% од 80%. Узеће лепо 100% наставити да дижу цене као и у твојој лепој.

MI-7

pre 14 godina

Posrecilo nam se, jer su Grci pukli, pa im treba novac. Mislim da HR nema sanse da vrati svoj Telekom, jer Nemci nemaju finansijske probleme kao Grci. Ako su na to novinari mislili?
(Hmm, 27. januar 2012 01:51)


Koji Grci? U pitanju je nemacka firma koja posluje u Grckoj...

dzoni

pre 14 godina

Drzava i nema,pare je dao telekom..nesto nevidjeno u svetu da neko kupuje sam sebe umesto da kupuje vlasnik tj drzava..naravno ovo je cist kriminal na racun telekoma kome se stavlja okov oko noge tj ogroman kredit zarad predizbornih interesa.

mb

pre 14 godina

Evo još jedan komentar koji mi nije objavljen, ovi na B92 su stvarno stara KOS-ova škola cenzure i to vjerojatno najbolji učenici.Evo ostavljam razmak tako da vam je lakse obrisati ono sto vam ne odgovara da se ne mučite i tražite to u tekstu.

Ova izjava Milanovića u Hrvatskoj nije nigdje objavljena i ne zbog toga jer bi bila cenzurirana vec nikoga ne zanima što se događa s vašim telekomom a u tom smislu je vjerojatno i sama izjava Milanovica koji je dosta ciničan u svojim izjavama . i prije bi ta izjava išla u tom smjeru nego da je bio začuđen osim možda pitanjem tj. kakve veze to sad ima s bilo čime zbog čega je bila sazvana konferencija za novinare.

mario

pre 14 godina

Goran Pa što je loše u tom pitanju da odakle Srbiji sredstva kada je pod aranžmanom MMF-a.
Da vidimo kako živi u svom autističnom svijetu pogotovo po euroatlantskim itegracijama.

marko

pre 14 godina

Novinarka bolje da se zapita ko im je premijer koji ima rebuse na ovakva glupa pitanja. No, nista cudno, kad predsednik amerike moze da bude tele, onda ove manje drzave mogu da stave bilo koga. Cinjenica je da se politikom danas bavi jedan vrlo sumnjiv krug ljudi. Sumnjiv sa aspekta kako morlanih normi, tako i sa aspekta sirine, shvatanja, znanja. Da ne budem pogresno shvacen, nasi su jos gori od ovog Milanovica.

Mario

pre 14 godina

VUKV@

Milanović sigurno zna porjeklo svog prezimena tj.kako je nastalo, dok ti Vuk sigurno neznaš kako je tvoje nastalo i kada je nastalo, jer da znaš onda nebi to napisao.

Radovan

pre 14 godina

Da niste rasturali Jugoslaviju, živeli bi svi mnogo bolje i firme bi bile naše.

A i željezaru Smederevo smo danas vratili za 1 dolar.

DACIA-Rumunija vratila željezari 40.000 tona škart lima, pa pukli zbog toga, i to za vreme uprave demokratske i tržišne inostrane svetske poštene firme.

Obicno sa drugim potpisom

pre 14 godina

Ja ne znam sta ovde nije jasno nekim komentatorima. Dakle pitanje je postavljeno povodom prodaje hrvatskih javnih ili kakvih vec preduzeca u tenutku kad Srbija kupuje nazad slicna. Dakle nema to veze sa provokacijama, cak i odgovor ne izlazi iz okvira korektnog jer je polazi od cinjenice da Srbija ima dogovor sa MMF-om na osnovu kga covek misli da Srbija nesto moze ili ne moze.
Jedino je provokativan naslov vesti koji nas vuce da kliknemo jos jednom te da se u analizi site-a dobije jedan plusic. Ali to je vec tema za neku drugu raspravu.
Pozdrav mom prezimenjaku, Srbinu katoliku premijeru HR

zoran

pre 14 godina

@mb
Šta se buniš što ti B92 ne objavljuje komentare, ne objavljuje ni meni gomilu, vidiš da ti je na kraju objavio.
A što se tiče toga da nijedan hrvatski medij nije objavio juče vest....BIIIIP....laž, ja juče pročitao na Index-u.
A komentar si ostavio samo da bi nam poručio kako nikoga u Hrvatskoj ne zanimaju vesti o nama. Jadno.

u cemu je problem

pre 14 godina

nije mi jasno cemu kontrasenje, pa to pitanje je vise nego logicno i upravo gradjani Srbije treba odmah da traze i dobiju odgovor na to, kao sto netko rece prethodnim komentarima kupiti samog sebe,placati placeno su vec poznati recepti,a komentatori velikog nacionalnog ega ce vec skoro dobiti priliku da napadnu ove iste za koje smatraju da su sada napravili pravi posao...mozda i jesu, ama bas nista protiv ali dajte da se vidi,zao mi je ali nekako sam siguran da ce vrlo skoro biti bure i price okolo ovoga, nadam se da gresim

"Skoro" pa isto.

pre 14 godina

Druga stvar, hrvatski standard je vestacka tvorevina jer ste prezaduzeni za tri zemlje, a i mi, puzeci doduse, idemo u tom pravcu ali smo jos daleko od vas.
(mogli bi da budem mnogo bolji da hocemo, 27. januar 2012 10:20
TOČNO! Jedina razlika je što mi vidimo gdje su naši dugovi otišli(osim kod Sanadera i drugih HDZ-ovaca). Stotine km jako dobrih autoputeva, samo u Zagrebu preko 170 novih tramvaja, infrastruktura u mnogim gradovima, novi vozni park za debele političarske guzica (dupeta) :-) itd.
To je kao da se ja zadužim 100 000 €, a ti 30 000 €. Ja za svoje pare napravim kuću, uredim je i kupim nova kola pa glumim gospodina dok se vozikam, a kredit me pritišće, a ti za svoje pare lumpuješ po kafanama, lepiš pevaljki pare i glumiš gospodina, a kredit te pritišće. Razlika? Kad se ja opasuljim bar mi je lakše kad vidim šta mi je ostalo, a ti kad se opasuljiš imat ćeš samo lepe uspomene i prazne đepove. Pa ti vidi kome je lošije.

mario

pre 14 godina

Aca A ti si još gori matematičar i o kakvih 28% pričaš uostalom pročitaj prvo ustav i zakon o referendumu RH,pa onda komentiraj.
Vuk Sigurno nije odakle ti aludiraš.

da ne poverujes

pre 14 godina

Hrvati,
ne raspravljajte se sa njima. Nema svrhe.

Premijer Milanović je postavio sasvim razumno pitanje, koje u Srbiji nikome ne pada na pamet da postavi. To što ćemo imati čitavu gomilu krajnje neprofitabilnih firmi na budžetu, Srbima ne smeta. Ju-Es Stil je "naš". Telekom je "naš". Evo, država ne dâ ni Komercijalnu banku. Znači, i ona ostaje "naša".

A to kada je nešto "naše" u prevodu znači da je na budžetu. Ali to Srbima ne smeta. Kao ni činjenica da u trenutku dok ova tzv. država nema novca za dečije dodatke, za socijalne pomoći, za javne kuhinje, za penzije, za odeću policajcima, za novu opremu vatrogascima ... uglavnom, nema novca za sve važne životne stvari, razbacuje novac poreskih obveznika da bi dodatno opteretila budžet, koji jedva punimo, još većim brojem potpuno nepotrebnih preduzeća. Ali, nema veze. Uzećemo još par stotina miliona kredita, samo nek' je "naše".
(View, 27. januar 2012 12:56)

Covece, to sto je firma na budzetu ne znaci da uzima pare iz budzeta, vec da ga puni. Telekomunikacije su najprofitabilnija delatnost danas, telekom nikad nije niti ce donositi gubitak. Nece u njega ici pare poreskih obveznika sigurno. Zato i mnoge razvijene zapadne zemlje drze ta preduzeca u svom vlasnistvu. Veoma sam zadovoljan sto sav novac koji dajemo na mobilni ide drzavnoj firmi, a ne da nas na svu nasu bedu jos dere neki bogatas i to stranac. Samo da se sprece korupcija i kradja, pa ce i budzetu biti milo i bice vise, a ne manje novca i za decije dodatke, socijalnu pomoc, javne kuhinje....

RINMA

pre 14 godina

Pa komšije, pročitajte članak još jednom. Milanović nema pojma što se događa sa vašim telekomom i tek usputno postavlja pitanja, bez ikakve želje da vam popuje. Na kraju nije ni odgovorio na pitanje. Očito ga to ne zanima.Što ste se uzjogunili?

Jure

pre 14 godina

Od kuda pojedincima pravo odredjivati tko je koje nacije u Hrvatskoj po prezimenu?
Od kuda pojedinicima u Srbiji pravo Hrvate svstavati u Srbe i kao se oni izjasnjavaju kao Hrvati?
Od kuda pojedinicima pravo nazivati Hrvate i Srbe istim narodom i ako Hrvati za to ne zele cuti? Pa zar neki nemaju ni zrno dostojanstva pa moraju svojatati ljude i narode koji za to ne zele ni cuti?

Razmišljajte da vam mozak ne zakržlja.

pre 14 godina

Lepo molim premijera naše susedne države da se bavi onime za šta su ga birači izabrali.
(G, 27. januar 2012 18:49
PA ON SE I BAVI svojim poslom, a to je između ostalog, da odgovara na pitanja novinara koliko god ona bila bezvezna.

@Aca
Ajd pustite ovoga, njemu je 28 % vecina na referendumu. Sa ovakvim "matematicarem" hrvatima se crno pise.
(Aca, 27. januar 2012 08:25)

A SRBIJI se crno piše s matematičarima poput tebe. Ako na izborima u Srbiji izađe 51% glasača, a od toga 51% glasa za, recimo DS. nitko neće reći da je za DS glasalo "samo" 25% glasača (ili npr.15% stanovnika) Srbije, već da je DS osvojio natpolovičnu većinu i pobijedio na izborima. A ti uzmi kalkulator pa kalkuliši svoju matematiku.

leonid.yv

pre 14 godina

ne falsifikuj istoriju, ajde sto ne poznajes istorijske cinjenice, pa ne moze ni svako biti dobar poznavalac prilika ali nemoj da lupas ti sto se bavis poreklom imena i svega ostalog... ne volim faslifikatore...

Aca

pre 14 godina

"Aca A ti si još gori matematičar i o kakvih 28% pričaš uostalom pročitaj prvo ustav i zakon o referendumu RH,pa onda komentiraj.
(mario, 27. januar 2012 11:18)".
Naravno da nisam citao taj zakon o referendumu, mogli su u njemu da napisu da je dovoljno da izadje 5 coveka i da glasaju za EU i da to znaci da je vecina za EU. A ako se vec drzis zakona, i Hitler je sve radio po zakonu, koje je naravno on donosio, pa znamo kako se sve zavrsilo. Vlastodrsci u Hrvatskoj su znali da vecina nije za EU pa je i donela takav zakon. A sto se Milanovica tice, covek radi isto sto i prethodnik, znaci nista novo nije doneo,tj. covek je najobicnija farsa kao i Obama u Americi. U kampanji kao spasavace celicanu u Sisku kad dodju na vlast, a sad prica o rasprodaji osiguravajucih drustava, Telekoma i sta ti ja znam. Covek nema ni viziju da nesto promeni na bolje.To je sustina mog prethodnog komentara Mario, a ne da ja likujem zbog necijih gluposti u Hrvatskoj.

profa

pre 14 godina

Zoranovo pitanje je apsolutno na mestu i ovi komentari koji se bave Srbo-Hrvatovanjem samo govore da je nama i nakon 20+ godna poturiti nacionalisticku kosku, pa da se k'o mandovi oko nje glozimo, dok oni tamo gore muljaju sa parama!

Koga intersuje ova tema, neka proveri za koliko para je grcima prodat taj udeo, a za koliko je otkupljen! Videcete a su Grci masno zaradili na tome!

Pri tome, kao i u slucaju ulaganja u polovna kola, ovaj kredit koji je podignut pod KOMERCIJALNIM uslovima je bacanje para jer u prodaji koja se MORA dogoditi nece nista da znaci i to iz 2 razloga:

1. Telekom nece vredeti vise u prodaji jerbo kriza nece proci jos 5 - 10 godina, a sledeca vlast ce MORATI da ga proda u toku svog mandata jer NECE imati para - nas budzet je supalj k'o shvajcarski sir!

2. kamata na taj komercijalni kredit je straobalno visoka, a proverite cija je banka najveci kreditor (hint - njihov covek je potpredsednik vlade!!!)

Sad lepo cekajte i videcete koliko cemo platiti otkupninu Sartida i ko ce opet biti glavni kreditor!

Milanovc je na shmekerski nacin hteo dati novinarki do znanja da je njeno pitanje debilno, kao sto i jeste! Vrlo dobro on zna sta je Srbija uradila sa Telekomom i zasto je to uradila i nije lood da to uradi u Hrvatskoj!

Savet: manite se vise paljenja na nacionalistickoj osnovi i pogledajte sta se desava u ralnom svetu!

sta je ovde vest?

pre 14 godina

A sto je ovo tako bitna vest? Hrvatski premijer neobavesten o srpskom telekomu. Odavde bi trebalo da zakljucim da je vlada povukla neki mudar potez time sto je vratila deo telekoma nazad, cim je njihov premijer neobavesten? Za mene bi veca vest trebalo da bude to kako su se Grci tako lako odrekli svog dela "najuspesnije" srpske firme. Uzgred, seca li se neko od vas kada je Telekom trebao da bude privatizovan kako su se "otimalo" oko njega?

R18 bez patosa

pre 14 godina

@Radovan
"DACIA-Rumunija vratila željezari 40.000 tona škart lima"
Ako je to istina onda je to najsmesnija vest koju sam cuo poslednjih dana. Dacija - firma cerka francuskog Renoa vraca neki lim kao krs ????

Dragan Micic

pre 14 godina

Dragi politicari.
Kada ce te ispuniti svoja predizborna obecanja da ce te pomoci pojedincima koji vam se obrate za pomoc.

Zivim u stracari u sred Beograda, krov mi prokisnjava, smrzavam se od zime zbog rupa u zidovima, vlaga i budj su mi u zidovima, a vi ne cinite nista i ako sam se obracao opstinskim i gradskim organima za pomoc.

Pitanje je zasto obecavate nesto za sta znate da necete ispuniti, pa ko ce u buduce imati volje i razloga da glasa za vasu licemernu politiku...razmislite o tome...

myname

pre 14 godina

koliko sam upućen, telekom srbija je firma koja dobro posluje, i ovaj kredit će vratiti od sopstvenog profita. ko je on da se cudi sto nas telekom (jos uvek) dobro posluje?

Veks

pre 14 godina

Telekom Republike Srpske je u vlasništvu Telekom Srbije i usluge im nisu loše, lagano zauzimaju tržište čitave BIH tako da vam je to "zlatna koka". Nerazumijem čemu skepticizam kod pojedinaca?

laza

pre 14 godina

jao bre hrvati, zar toliko boli poraz u rukometu?
pa to je samo jedan utakmica, a ovo je samo jedno glupo novinarsko pitanje vasem premijeru.

Troml

pre 14 godina

""Milanović: Odakle Srbima za Telekom""

A zasto bi Hrvatsku brinulo sta se desava sa srpskim Telekomom i odakle Srbiji pare za to?
Niti su to hrvatske pare, niti je to hrvatska tema.
Odgovor treba srpska vlada da da svom narodu. I nista vise.
(Zagor, 27. januar 2012 09:42)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
B92: ""Hrvatska televizija RTL ironično je odgovorila
na prilično suludu naredbu Vijeća za elektronske medije,
PO kojoj mora da titluje srpske filmove"".

A zasto bi Srbiju brinulo sta se desava sa srpskim /stranim/ fimlovima u Hrvatskoj na RTL-u?
Niti su to srpski titlovi, niti je to srpska televizija.
Odgovor treba hrvatska vlada da da svom narodu. I nista vise.

eh

pre 14 godina

Pa čovjeka zanima kako je Srbija osigurala novac za kupnju telekoma dok je u aranžmanu MMF-a, jer MMF inače nije oduševljen idejom da država kupuje telekomunikacijske kompanije ili bilo kakve kompanije dok nemogu ni postojeće troškove održavati.

Da me krivo ne shvatite, telekomunikacije su veliki novac, ali u pravilu se dešava da su firme koje su u vlasništvu države obično samo teret poreznih obveznika jer te firme služe izvlačenju crnih novaca da bi se financirale kojekakve političke gluposti, i kroz par godina se prodaju za 1 dinar/euro/dolar svakome tko bi je bio voljan preuzeti.

Obično se tu nađe nekakav domaći tajkun koji tom prilikom napuni džepove.

Aca

pre 14 godina

"@Aca
Ajd pustite ovoga, njemu je 28 % vecina na referendumu. Sa ovakvim "matematicarem" hrvatima se crno pise.
(Aca, 27. januar 2012 08:25)

A SRBIJI se crno piše s matematičarima poput tebe. Ako na izborima u Srbiji izađe 51% glasača, a od toga 51% glasa za, recimo DS. nitko neće reći da je za DS glasalo "samo" 25% glasača (ili npr.15% stanovnika) Srbije, već da je DS osvojio natpolovičnu većinu i pobijedio na izborima. A ti uzmi kalkulator pa kalkuliši svoju matematiku.
(Razmišljajte da vam mozak ne zakržlja., 27. januar 2012 23:47)"
Mislim da si pomesao babe i zabe, tj izbore i referndum. Tacno je da neka stranka pri izlaznosti od recimo 51% ima nadpolovicnu vecinu, ali to ne znaci da ce i formirati vlast. Kod referenduma je stvar u tome sto se u vasem slucaju misljenje manjine proglasava kao misljenje vecine,i to u situaciji velike apstinencije gradjana. To je glavna poruka sta misle o ulasku zemlje u EU. Eto toliko. A iskreno me bas briga da li cete u EU ili ne, vasa stvar, samo ne bih zeleo da se takav slucaj referenduma ponovi kod nas.
p.s. A od prevelikog razmisljanja pazi da ne odes u drugu krajnost. Pozz

Aleksandar

pre 14 godina

Na to pitanje, odgovor je vrlo jednostavan. Zato sto su se, brale moj, na svakom projektu, na svakom uvozu, izvozu, na svemu cega su se docepali, tesko su se nakrali. Da ne pricamo o donaciji MMF-a(iako ih ne volim ,jer znamo ko stoji iza IMF-a - preciznije). Tu su se nakrali i obezbedili sebe i svojih sledecih 10 generacija.

balkanski problematičar

pre 14 godina

Večiti balkanski problem. Brojim komšiji zalogaje. Šta nosi komšijina žena. Ko komšijinu ćerku dovozi kući. šta komšija donosi sa pijace. Gde ide komšija sa familijom na vikend, na letovanje ... Nije bitno što je sin dotičnog narkoman, a žena sa kumom u Veneciji, bitno je da je komšija ...

mario

pre 14 godina

Vuk NK Samo da znaš uopče me ne zanima i mani te mitologije.
Nenad Možeš misliti nakon petnaest godina jedan uspjeh,usporedi uspjehe jednih i drugih,pa onda pričaj,a i čorava koka nađe zrno.
Jure Pa to im je nacionalni sport da svojataju i kompleks.

Delmat

pre 14 godina

Ovo i nije pametan potez vaše vlade. Srbija nema novca za potrebna ulaganja u infrastrukturu koja se mjere u stotinama i milijardama eura (kroz određeni period). Zbog ovoga ćete još neko vrime imat lošiju infrastrukturu i slabije usluge, sve dok vlada ne shvati da će opet morat prodat telekom. Primjer iz Hrvatske di je neograničeni internet 12Mbps + neograničeni telefon unutar RH + više od 100 tv programa + media centar + poklon (npr. telefon od 100€) košta 30€ misečno.
No i mi smo daleko od npr. jedne Francuske di su brzine 100mbps, neograničeni pozivi prema čitavom svijetu, blueray i 400 tv programa za istih 30€. Srbija koliko znan nije ni blizu.


Sve to da država zaradi nešto novca preprodajon telekoma umisto da boljon i kvalitetnijon uslugon telekom privuče više korisnika pa da na taj način ubere više novca kroz standardne poreze.
Još ako u telekom postave svoje 'poštene' ljude, ponuda u Srbiji će još i više zaostajat.

dušan

pre 14 godina

kako nas se ne tiče vaš telekom,kad su u tom crnom telekomu i naše hrvatske pare,milanović hoće reći da i mi imamo pravo na dio u telekomu,pozdrav srbijancima

icic

pre 14 godina

za ove pojedine "istoricare"sto ovde naglabaju o prezimenima na "ic".to ne mora da znaci da su srpskog porijekla.sta reci za ove.dodik,tesla,seselj.bodiroga,pupin,kostunica,canak,cuk i mnogi drugi.ili mozda nisu srbi

Luka

pre 14 godina

Kredit eto kako. Uredu je dici kredit ako ces ti njega pametno uloziti kako bi ti se isplatilo kasnije. To je upravo slucaj kod telekoma, jer to preduzece biljezi dobit, tako da ce drzava u buducnost primati taj dobit, i ako budu razumni, istim tim dobitom vratiti dug.

To je u stvari osnovni princip i smisao iza kredita, da brzo dodjes do para kako bi ih mogao uloziti i poslje vratiti a tebi se i dalje isplati.

Razumjem da to neke politicare ovdje na nasim prostorima cudi, jer oni su se navikli dici kredit, kako bi ga bezveze krostili za obicni konzum umjesto u razvoj i investicije, pa se onda na kraju cude kada ga nemogu vratiti, pa naravno da nemozes kada kupujes samo i to jos samo stranu robu.

Zato je i Hrvatska prezaduzena, a i Srbija nije vise daleko, mada eto vidi se mozemo posmatrati neki preokret u glavama politicara, dok su ovaj pametni potez napravili. Nadam se da ce Hrvatska Vlada u buducnost istim putem postupati

Dimnjačar

pre 14 godina

Gospon Milanović bum kupili 1/3 Hrvatske , 1/3 dužniste i 1/3 ne vredi pa nas ne zanima.
Ako bum imate novce izvolite doći na Kopaonik da malo odmorite, ali na granici prvo pokažite 1000 eura po danu, polisu osiguranja i dobrodošli.
Mi nećemo da vas pitamo odaklee vam novci

ZoranBGD

pre 14 godina

Drzava i nema,pare je dao telekom..nesto nevidjeno u svetu da neko kupuje sam sebe umesto da kupuje vlasnik tj drzava..naravno ovo je cist kriminal na racun telekoma kome se stavlja okov oko noge tj ogroman kredit zarad predizbornih interesa.
(dzoni, 27. januar 2012 09:58)
wow... koji penal. vrlo cesto i za akcionare (posebno male) je pozeljno kad akcionarsko drustvo stice svoje akcije. to je cesto, posebno kad se smatra da je cena akcija potcenjena. na nasoj berzi imas slucaj IMLEK-a koji stice svoje akcije mesecima unazad kao da su dzabe.

Vuk NK

pre 14 godina

Mario da znas: Vuk Srpsko hriscansko nasledje. Potice iz skandinavskog recnika I izvornog je znacenja RATNIK,koji je predvodnik,hrabar,nepobedljiv. To je znacenje mog imena!!

tabasco pit

pre 14 godina

@grk to sto si napisao imalo bi smisla samo ako DT yeli da kupi VIP ili Telnor. ovo sto si napisao je teorija yavere. realno je da ce se Telekom proda nekomvelikom igracu, alije zaista dobar potez da se trenutno od grka koji rasprodaju sve zivo zastiti ovaj paket akcija Telekoma.

ex demokrata 1

pre 14 godina

Hmm,pa nisu baš velike pare bile u pitanju,oko 400 miliona i naravno da će svaka banka da pozajmi taj nova,s tim da je Telekom dao svojih 60 miliona za ovaj otkup.
Mislim da je ovo jedan od retkih dobrih poteza jer sada kompanija vredi više-ima samo 1 vlasnika,pri čemu je profitabilna jer je reč o IT sektoru između ostalog.
Ne pratim šta se dešava kod suseda ali treba napomenuti da to što neka zemlja ima aranžman sa MMF-om može samo da bude plus a nikako minus,to bi već trebalo i Predsednik Vlade Hrvatske da zna,jer Mmf pre svega vodi računa da se ne stvara deficit ili dugovi na teret budžeta,a ovde se radi o tome da je sam Telekom podiigao kredit i platio deo svojim sredstvima,što je velika razlika !

sasa

pre 14 godina

PROCITAO SAM SVE KOMENTARE., PA SE S,TOGA JAVLJAM SAMO JEDNO DA KAZEM!!!
AKO SMO SE VEC JEDNOM RAZGRANICILI DAJ NEKA TO BUDE U SVIM SVERAMA!!!
NASA DRZAVA NAS TELEKOM NASI PROBLEMI!!! STA KOGA INTERESUJE IZ HRVATSKE ZA SRPSKI TELEKOM U SRBIJI!!! AKO MISLE DA IMAJU UDELA OVDE NEKA VRATE PRVO MAKARSKU JELSU BRAC HVAR ITD POSTI JEL JE TO POSTA SRBIJE PRAVILA PA ONDA NEKA TRAZE NESTO U STVARI VRATE PA DA SE CESU!!!!

leonid.yv

pre 14 godina

pojesce se zivi svaki put kada cuju neku dobru stvar iz Srbije, odrekli bi se svog clanstva u EU, i svega sto ono donosi, samo da vide bankrotiranu i ojadjenu Srbiju.

hrc

pre 14 godina

za sve one koji su se uhvatili Milanovića zvati bratom Srbinom: Milanović dolazi od imena Milan plus nastavka -ović, što je jedno od čestih slavenskih imena (Milan Kundera, Milan Kučan... sve Srbin do Srbina) i prezimenih nastavaka (Mstislav Rostropovič, Adam Jagielowicz, Viktor Janukovič... sve Srbin do Srbina).
Nadalje, poznato je da se u Dalmaciji u krajevima gdje je utjecaj franjevaca bio jači od onog oficijalnog svećenstva poticalo narodna (slavenska) imena kao što su Milan, Stojan i slična, koja su poznata puno prije seobe Srba u Dalmaciju. S druge strane, takvih imena na obali uopće nema jer je svećenstvo forsiralo latinska imena prilikom krštenja. Zoran Milanović je porijeklom iz Sinja, dakle čistog hrvatskog kraja, čak i nakon seoba, a tamo je bio i popriličan broj Hrvata imenom Milan koji su dobili prezime s nastavkom -ović.
Znam da dio Srba ima love-hate relationship po pitanju Hrvata (mrze nas, ali svejedno misle da smo Srbi), ali ne bi bilo loše malo provjeriti činjenice.

View

pre 14 godina

Hrvati,
ne raspravljajte se sa njima. Nema svrhe.

Premijer Milanović je postavio sasvim razumno pitanje, koje u Srbiji nikome ne pada na pamet da postavi. To što ćemo imati čitavu gomilu krajnje neprofitabilnih firmi na budžetu, Srbima ne smeta. Ju-Es Stil je "naš". Telekom je "naš". Evo, država ne dâ ni Komercijalnu banku. Znači, i ona ostaje "naša".

A to kada je nešto "naše" u prevodu znači da je na budžetu. Ali to Srbima ne smeta. Kao ni činjenica da u trenutku dok ova tzv. država nema novca za dečije dodatke, za socijalne pomoći, za javne kuhinje, za penzije, za odeću policajcima, za novu opremu vatrogascima ... uglavnom, nema novca za sve važne životne stvari, razbacuje novac poreskih obveznika da bi dodatno opteretila budžet, koji jedva punimo, još većim brojem potpuno nepotrebnih preduzeća. Ali, nema veze. Uzećemo još par stotina miliona kredita, samo nek' je "naše".

Mario

pre 14 godina

VUKV@

Milanović sigurno zna porjeklo svog prezimena tj.kako je nastalo, dok ti Vuk sigurno neznaš kako je tvoje nastalo i kada je nastalo, jer da znaš onda nebi to napisao.

mogli bi da budem mnogo bolji da hocemo

pre 14 godina

Ma Zoki brate Srbine imaju nasi kad se potrude, i to kad se raspadamo imamo da se iskesiramo za tako nesto, zamisli da se nesto radi i privredjuje gde bi li nam bio kraj!!!
Druga stvar, hrvatski standard je vestacka tvorevina jer ste prezaduzeni za tri zemlje, a i mi, puzeci doduse, idemo u tom pravcu ali smo jos daleko od vas.

Zagor

pre 14 godina

A zasto bi Hrvatsku brinulo sta se desava sa srpskim Telekomom i odakle Srbiji pare za to? Niti su to hrvatske pare, niti je to hrvatska tema. Odgovor treba srpska vlada da da svom narodu. I nista vise.

mb

pre 14 godina

Evo još jedan komentar koji mi nije objavljen, ovi na B92 su stvarno stara KOS-ova škola cenzure i to vjerojatno najbolji učenici.Evo ostavljam razmak tako da vam je lakse obrisati ono sto vam ne odgovara da se ne mučite i tražite to u tekstu.

Ova izjava Milanovića u Hrvatskoj nije nigdje objavljena i ne zbog toga jer bi bila cenzurirana vec nikoga ne zanima što se događa s vašim telekomom a u tom smislu je vjerojatno i sama izjava Milanovica koji je dosta ciničan u svojim izjavama . i prije bi ta izjava išla u tom smjeru nego da je bio začuđen osim možda pitanjem tj. kakve veze to sad ima s bilo čime zbog čega je bila sazvana konferencija za novinare.

каурин

pre 14 godina

'Ајд што пара немају, ал' што тебе не питаше за дозволу :))
Најтужнија ствар овде је што нема никакве пословне анализе, анализе структуре задуживања и реалне могућности за отплату тог дуга из профита...
Овако се све своди на "наше", "њихово" и сл. Притом се множе прилике за малверазије ала НИС пре продаје Русима!

Hmm

pre 14 godina

Posrecilo nam se, jer su Grci pukli, pa im treba novac. Mislim da HR nema sanse da vrati svoj Telekom, jer Nemci nemaju finansijske probleme kao Grci. Ako su na to novinari mislili?

nbp

pre 14 godina

Nisam istoricar ali me zanima odakle gospodinu poreklo prezimena?
(Vuk, 27. januar 2012 10:36)

U pravu si. Nisi istoričar. Sve i da mu je poreklo srpsko, kada će vrli Srbohrvati shvatiti da u modernom svetu nije bitno pitanje "krvi" već "tla" (kad su se pukovi već podelili na dva naroda po religiji).

Neko spolja

pre 14 godina

Šta god pričali, Srbija je stvarno raj za investicije. Uložiš crkavicu, obećaš kule i gradove, država na sebe preuzme stare obaveze koje mogu da se mere u stotinama miliona evra, dobiješ par hiljada evrića po zaposlenom, oproste te plaćanja poreza na profit i svih mogućih komunalnih i drugih davanja, a kad se smoriš, kažeš hvala lepo, ne bih više, pa Srbija preuzme sxxxx, koje je ostalo iza tebe sa svim nastalim troškovima, koji se opet mere u stotinama miliona. Raj. A sve to će da plate marsovci.

dzoni

pre 14 godina

Drzava i nema,pare je dao telekom..nesto nevidjeno u svetu da neko kupuje sam sebe umesto da kupuje vlasnik tj drzava..naravno ovo je cist kriminal na racun telekoma kome se stavlja okov oko noge tj ogroman kredit zarad predizbornih interesa.

MI-7

pre 14 godina

Posrecilo nam se, jer su Grci pukli, pa im treba novac. Mislim da HR nema sanse da vrati svoj Telekom, jer Nemci nemaju finansijske probleme kao Grci. Ako su na to novinari mislili?
(Hmm, 27. januar 2012 01:51)


Koji Grci? U pitanju je nemacka firma koja posluje u Grckoj...

sto

pre 14 godina

zajedljivo pitanje i provokacija...
nikada nista se nece promeniti u Hrvatskoj.. ostace i dalje da zive u svom autisticnom svetu
(Goran, 27. januar 2012 08:09)

ma kakva provokacija, o čemu ti pričaš? čovek nije znao, iznenadio ga taj podatak, pa je upitao novinare da mu malo pojasne. zar misliš da on svakodnevno prati sve aktuelnosti u srbiji? neke stvari sigurno zna jer HR i SR graniče a on je ipak premijer pa mora da bude informisan o svojim komšijama, ali ne može da zna baš sve.

mario

pre 14 godina

Goran Pa što je loše u tom pitanju da odakle Srbiji sredstva kada je pod aranžmanom MMF-a.
Da vidimo kako živi u svom autističnom svijetu pogotovo po euroatlantskim itegracijama.

grk

pre 14 godina

70% OTE grupe drzi Deutsche Telekom, DT hoce da kupi Telekom Srbija ali zbog evropskih monopolistickih zakona to nije moguce dok OTE drzi 30% tog istog telekoma.

Jasno?

Dial up maestro

pre 14 godina

I kakve mi koristi kao građani imamo od toga što je telekom naš? Da li svi imamo uslugu na nivou modernog telekoma? Ne. Da li razbacuju pare na silna sponzorisanja paradržavnih firmi i ustanova? Da. U delu Beograda gde živim i dalje "ne postoje tehnički uslovi" za ADSL. Ali sada je izgleda bitnije čiji je telekom, nego kakav je i kakve usluge pruža. Svašta.

leonid.yv

pre 14 godina

ne falsifikuj istoriju, ajde sto ne poznajes istorijske cinjenice, pa ne moze ni svako biti dobar poznavalac prilika ali nemoj da lupas ti sto se bavis poreklom imena i svega ostalog... ne volim faslifikatore...

marko

pre 14 godina

Novinarka bolje da se zapita ko im je premijer koji ima rebuse na ovakva glupa pitanja. No, nista cudno, kad predsednik amerike moze da bude tele, onda ove manje drzave mogu da stave bilo koga. Cinjenica je da se politikom danas bavi jedan vrlo sumnjiv krug ljudi. Sumnjiv sa aspekta kako morlanih normi, tako i sa aspekta sirine, shvatanja, znanja. Da ne budem pogresno shvacen, nasi su jos gori od ovog Milanovica.

Зналац

pre 14 godina

Зоки, ништа се ти не брини. Све ће то ускоро бити јединствени Дојче Телеком. Што људи да се замлаћују са 51% од 80%. Узеће лепо 100% наставити да дижу цене као и у твојој лепој.

da ne poverujes

pre 14 godina

Hrvati,
ne raspravljajte se sa njima. Nema svrhe.

Premijer Milanović je postavio sasvim razumno pitanje, koje u Srbiji nikome ne pada na pamet da postavi. To što ćemo imati čitavu gomilu krajnje neprofitabilnih firmi na budžetu, Srbima ne smeta. Ju-Es Stil je "naš". Telekom je "naš". Evo, država ne dâ ni Komercijalnu banku. Znači, i ona ostaje "naša".

A to kada je nešto "naše" u prevodu znači da je na budžetu. Ali to Srbima ne smeta. Kao ni činjenica da u trenutku dok ova tzv. država nema novca za dečije dodatke, za socijalne pomoći, za javne kuhinje, za penzije, za odeću policajcima, za novu opremu vatrogascima ... uglavnom, nema novca za sve važne životne stvari, razbacuje novac poreskih obveznika da bi dodatno opteretila budžet, koji jedva punimo, još većim brojem potpuno nepotrebnih preduzeća. Ali, nema veze. Uzećemo još par stotina miliona kredita, samo nek' je "naše".
(View, 27. januar 2012 12:56)

Covece, to sto je firma na budzetu ne znaci da uzima pare iz budzeta, vec da ga puni. Telekomunikacije su najprofitabilnija delatnost danas, telekom nikad nije niti ce donositi gubitak. Nece u njega ici pare poreskih obveznika sigurno. Zato i mnoge razvijene zapadne zemlje drze ta preduzeca u svom vlasnistvu. Veoma sam zadovoljan sto sav novac koji dajemo na mobilni ide drzavnoj firmi, a ne da nas na svu nasu bedu jos dere neki bogatas i to stranac. Samo da se sprece korupcija i kradja, pa ce i budzetu biti milo i bice vise, a ne manje novca i za decije dodatke, socijalnu pomoc, javne kuhinje....

hajduk

pre 14 godina

I mi umesto da se i sami zamislimo odakle drzavi pare kada stalno kuka kako para nema, narocito za bitne stvari,mi se raspravljamo ko je srbin a ko hrvat.

Obicno sa drugim potpisom

pre 14 godina

Ja ne znam sta ovde nije jasno nekim komentatorima. Dakle pitanje je postavljeno povodom prodaje hrvatskih javnih ili kakvih vec preduzeca u tenutku kad Srbija kupuje nazad slicna. Dakle nema to veze sa provokacijama, cak i odgovor ne izlazi iz okvira korektnog jer je polazi od cinjenice da Srbija ima dogovor sa MMF-om na osnovu kga covek misli da Srbija nesto moze ili ne moze.
Jedino je provokativan naslov vesti koji nas vuce da kliknemo jos jednom te da se u analizi site-a dobije jedan plusic. Ali to je vec tema za neku drugu raspravu.
Pozdrav mom prezimenjaku, Srbinu katoliku premijeru HR

zoran

pre 14 godina

@mb
Šta se buniš što ti B92 ne objavljuje komentare, ne objavljuje ni meni gomilu, vidiš da ti je na kraju objavio.
A što se tiče toga da nijedan hrvatski medij nije objavio juče vest....BIIIIP....laž, ja juče pročitao na Index-u.
A komentar si ostavio samo da bi nam poručio kako nikoga u Hrvatskoj ne zanimaju vesti o nama. Jadno.

Spectator

pre 14 godina

@Hmm, a zasto bi hrvatska Vlada vratila T-Com? Da ga upropaste? Drzave na Balkanu su najlosoji vlasnici svoje imovine. Naprimjer: dok sve banke vec godinama posluju sa velikom dobiti HPB (Hrvatska Postanska Banka) zbraja gubitke isto je sa CO (Croatia Osiguranjem), imaju preko 30% udjela na tristu a imaju dobit manju od onih, koji imaju samo 5% trzista. U tome je problem! Losi gospodari!

Radovan

pre 14 godina

Da niste rasturali Jugoslaviju, živeli bi svi mnogo bolje i firme bi bile naše.

A i željezaru Smederevo smo danas vratili za 1 dolar.

DACIA-Rumunija vratila željezari 40.000 tona škart lima, pa pukli zbog toga, i to za vreme uprave demokratske i tržišne inostrane svetske poštene firme.

mb

pre 14 godina

I sad se pitate zbog čega smo mi Hrvati na ovom portalu, naime ovu izjavu nećete nigdje pročitati u Hrvatskoj , a citirani seebiz je kao "reigionalni".

laza

pre 14 godina

jao bre hrvati, zar toliko boli poraz u rukometu?
pa to je samo jedan utakmica, a ovo je samo jedno glupo novinarsko pitanje vasem premijeru.

mario

pre 14 godina

Aca A ti si još gori matematičar i o kakvih 28% pričaš uostalom pročitaj prvo ustav i zakon o referendumu RH,pa onda komentiraj.
Vuk Sigurno nije odakle ti aludiraš.

dušan

pre 14 godina

kako nas se ne tiče vaš telekom,kad su u tom crnom telekomu i naše hrvatske pare,milanović hoće reći da i mi imamo pravo na dio u telekomu,pozdrav srbijancima

Dimnjačar

pre 14 godina

Gospon Milanović bum kupili 1/3 Hrvatske , 1/3 dužniste i 1/3 ne vredi pa nas ne zanima.
Ako bum imate novce izvolite doći na Kopaonik da malo odmorite, ali na granici prvo pokažite 1000 eura po danu, polisu osiguranja i dobrodošli.
Mi nećemo da vas pitamo odaklee vam novci

Vuk NK

pre 14 godina

Mario da znas: Vuk Srpsko hriscansko nasledje. Potice iz skandinavskog recnika I izvornog je znacenja RATNIK,koji je predvodnik,hrabar,nepobedljiv. To je znacenje mog imena!!

Razmišljajte da vam mozak ne zakržlja.

pre 14 godina

Lepo molim premijera naše susedne države da se bavi onime za šta su ga birači izabrali.
(G, 27. januar 2012 18:49
PA ON SE I BAVI svojim poslom, a to je između ostalog, da odgovara na pitanja novinara koliko god ona bila bezvezna.

@Aca
Ajd pustite ovoga, njemu je 28 % vecina na referendumu. Sa ovakvim "matematicarem" hrvatima se crno pise.
(Aca, 27. januar 2012 08:25)

A SRBIJI se crno piše s matematičarima poput tebe. Ako na izborima u Srbiji izađe 51% glasača, a od toga 51% glasa za, recimo DS. nitko neće reći da je za DS glasalo "samo" 25% glasača (ili npr.15% stanovnika) Srbije, već da je DS osvojio natpolovičnu većinu i pobijedio na izborima. A ti uzmi kalkulator pa kalkuliši svoju matematiku.

"Skoro" pa isto.

pre 14 godina

Druga stvar, hrvatski standard je vestacka tvorevina jer ste prezaduzeni za tri zemlje, a i mi, puzeci doduse, idemo u tom pravcu ali smo jos daleko od vas.
(mogli bi da budem mnogo bolji da hocemo, 27. januar 2012 10:20
TOČNO! Jedina razlika je što mi vidimo gdje su naši dugovi otišli(osim kod Sanadera i drugih HDZ-ovaca). Stotine km jako dobrih autoputeva, samo u Zagrebu preko 170 novih tramvaja, infrastruktura u mnogim gradovima, novi vozni park za debele političarske guzica (dupeta) :-) itd.
To je kao da se ja zadužim 100 000 €, a ti 30 000 €. Ja za svoje pare napravim kuću, uredim je i kupim nova kola pa glumim gospodina dok se vozikam, a kredit me pritišće, a ti za svoje pare lumpuješ po kafanama, lepiš pevaljki pare i glumiš gospodina, a kredit te pritišće. Razlika? Kad se ja opasuljim bar mi je lakše kad vidim šta mi je ostalo, a ti kad se opasuljiš imat ćeš samo lepe uspomene i prazne đepove. Pa ti vidi kome je lošije.

mario

pre 14 godina

Vuk NK Samo da znaš uopče me ne zanima i mani te mitologije.
Nenad Možeš misliti nakon petnaest godina jedan uspjeh,usporedi uspjehe jednih i drugih,pa onda pričaj,a i čorava koka nađe zrno.
Jure Pa to im je nacionalni sport da svojataju i kompleks.

myname

pre 14 godina

koliko sam upućen, telekom srbija je firma koja dobro posluje, i ovaj kredit će vratiti od sopstvenog profita. ko je on da se cudi sto nas telekom (jos uvek) dobro posluje?

Veks

pre 14 godina

Telekom Republike Srpske je u vlasništvu Telekom Srbije i usluge im nisu loše, lagano zauzimaju tržište čitave BIH tako da vam je to "zlatna koka". Nerazumijem čemu skepticizam kod pojedinaca?

u cemu je problem

pre 14 godina

nije mi jasno cemu kontrasenje, pa to pitanje je vise nego logicno i upravo gradjani Srbije treba odmah da traze i dobiju odgovor na to, kao sto netko rece prethodnim komentarima kupiti samog sebe,placati placeno su vec poznati recepti,a komentatori velikog nacionalnog ega ce vec skoro dobiti priliku da napadnu ove iste za koje smatraju da su sada napravili pravi posao...mozda i jesu, ama bas nista protiv ali dajte da se vidi,zao mi je ali nekako sam siguran da ce vrlo skoro biti bure i price okolo ovoga, nadam se da gresim

icic

pre 14 godina

za ove pojedine "istoricare"sto ovde naglabaju o prezimenima na "ic".to ne mora da znaci da su srpskog porijekla.sta reci za ove.dodik,tesla,seselj.bodiroga,pupin,kostunica,canak,cuk i mnogi drugi.ili mozda nisu srbi

Aca

pre 14 godina

"Aca A ti si još gori matematičar i o kakvih 28% pričaš uostalom pročitaj prvo ustav i zakon o referendumu RH,pa onda komentiraj.
(mario, 27. januar 2012 11:18)".
Naravno da nisam citao taj zakon o referendumu, mogli su u njemu da napisu da je dovoljno da izadje 5 coveka i da glasaju za EU i da to znaci da je vecina za EU. A ako se vec drzis zakona, i Hitler je sve radio po zakonu, koje je naravno on donosio, pa znamo kako se sve zavrsilo. Vlastodrsci u Hrvatskoj su znali da vecina nije za EU pa je i donela takav zakon. A sto se Milanovica tice, covek radi isto sto i prethodnik, znaci nista novo nije doneo,tj. covek je najobicnija farsa kao i Obama u Americi. U kampanji kao spasavace celicanu u Sisku kad dodju na vlast, a sad prica o rasprodaji osiguravajucih drustava, Telekoma i sta ti ja znam. Covek nema ni viziju da nesto promeni na bolje.To je sustina mog prethodnog komentara Mario, a ne da ja likujem zbog necijih gluposti u Hrvatskoj.

balkanski problematičar

pre 14 godina

Večiti balkanski problem. Brojim komšiji zalogaje. Šta nosi komšijina žena. Ko komšijinu ćerku dovozi kući. šta komšija donosi sa pijace. Gde ide komšija sa familijom na vikend, na letovanje ... Nije bitno što je sin dotičnog narkoman, a žena sa kumom u Veneciji, bitno je da je komšija ...

Delmat

pre 14 godina

Ovo i nije pametan potez vaše vlade. Srbija nema novca za potrebna ulaganja u infrastrukturu koja se mjere u stotinama i milijardama eura (kroz određeni period). Zbog ovoga ćete još neko vrime imat lošiju infrastrukturu i slabije usluge, sve dok vlada ne shvati da će opet morat prodat telekom. Primjer iz Hrvatske di je neograničeni internet 12Mbps + neograničeni telefon unutar RH + više od 100 tv programa + media centar + poklon (npr. telefon od 100€) košta 30€ misečno.
No i mi smo daleko od npr. jedne Francuske di su brzine 100mbps, neograničeni pozivi prema čitavom svijetu, blueray i 400 tv programa za istih 30€. Srbija koliko znan nije ni blizu.


Sve to da država zaradi nešto novca preprodajon telekoma umisto da boljon i kvalitetnijon uslugon telekom privuče više korisnika pa da na taj način ubere više novca kroz standardne poreze.
Još ako u telekom postave svoje 'poštene' ljude, ponuda u Srbiji će još i više zaostajat.

Luka

pre 14 godina

Kredit eto kako. Uredu je dici kredit ako ces ti njega pametno uloziti kako bi ti se isplatilo kasnije. To je upravo slucaj kod telekoma, jer to preduzece biljezi dobit, tako da ce drzava u buducnost primati taj dobit, i ako budu razumni, istim tim dobitom vratiti dug.

To je u stvari osnovni princip i smisao iza kredita, da brzo dodjes do para kako bi ih mogao uloziti i poslje vratiti a tebi se i dalje isplati.

Razumjem da to neke politicare ovdje na nasim prostorima cudi, jer oni su se navikli dici kredit, kako bi ga bezveze krostili za obicni konzum umjesto u razvoj i investicije, pa se onda na kraju cude kada ga nemogu vratiti, pa naravno da nemozes kada kupujes samo i to jos samo stranu robu.

Zato je i Hrvatska prezaduzena, a i Srbija nije vise daleko, mada eto vidi se mozemo posmatrati neki preokret u glavama politicara, dok su ovaj pametni potez napravili. Nadam se da ce Hrvatska Vlada u buducnost istim putem postupati

R18 bez patosa

pre 14 godina

@Radovan
"DACIA-Rumunija vratila željezari 40.000 tona škart lima"
Ako je to istina onda je to najsmesnija vest koju sam cuo poslednjih dana. Dacija - firma cerka francuskog Renoa vraca neki lim kao krs ????

ex demokrata 1

pre 14 godina

Hmm,pa nisu baš velike pare bile u pitanju,oko 400 miliona i naravno da će svaka banka da pozajmi taj nova,s tim da je Telekom dao svojih 60 miliona za ovaj otkup.
Mislim da je ovo jedan od retkih dobrih poteza jer sada kompanija vredi više-ima samo 1 vlasnika,pri čemu je profitabilna jer je reč o IT sektoru između ostalog.
Ne pratim šta se dešava kod suseda ali treba napomenuti da to što neka zemlja ima aranžman sa MMF-om može samo da bude plus a nikako minus,to bi već trebalo i Predsednik Vlade Hrvatske da zna,jer Mmf pre svega vodi računa da se ne stvara deficit ili dugovi na teret budžeta,a ovde se radi o tome da je sam Telekom podiigao kredit i platio deo svojim sredstvima,što je velika razlika !

Jure

pre 14 godina

Od kuda pojedincima pravo odredjivati tko je koje nacije u Hrvatskoj po prezimenu?
Od kuda pojedinicima u Srbiji pravo Hrvate svstavati u Srbe i kao se oni izjasnjavaju kao Hrvati?
Od kuda pojedinicima pravo nazivati Hrvate i Srbe istim narodom i ako Hrvati za to ne zele cuti? Pa zar neki nemaju ni zrno dostojanstva pa moraju svojatati ljude i narode koji za to ne zele ni cuti?

Aca

pre 14 godina

"@Aca
Ajd pustite ovoga, njemu je 28 % vecina na referendumu. Sa ovakvim "matematicarem" hrvatima se crno pise.
(Aca, 27. januar 2012 08:25)

A SRBIJI se crno piše s matematičarima poput tebe. Ako na izborima u Srbiji izađe 51% glasača, a od toga 51% glasa za, recimo DS. nitko neće reći da je za DS glasalo "samo" 25% glasača (ili npr.15% stanovnika) Srbije, već da je DS osvojio natpolovičnu većinu i pobijedio na izborima. A ti uzmi kalkulator pa kalkuliši svoju matematiku.
(Razmišljajte da vam mozak ne zakržlja., 27. januar 2012 23:47)"
Mislim da si pomesao babe i zabe, tj izbore i referndum. Tacno je da neka stranka pri izlaznosti od recimo 51% ima nadpolovicnu vecinu, ali to ne znaci da ce i formirati vlast. Kod referenduma je stvar u tome sto se u vasem slucaju misljenje manjine proglasava kao misljenje vecine,i to u situaciji velike apstinencije gradjana. To je glavna poruka sta misle o ulasku zemlje u EU. Eto toliko. A iskreno me bas briga da li cete u EU ili ne, vasa stvar, samo ne bih zeleo da se takav slucaj referenduma ponovi kod nas.
p.s. A od prevelikog razmisljanja pazi da ne odes u drugu krajnost. Pozz

sasa

pre 14 godina

PROCITAO SAM SVE KOMENTARE., PA SE S,TOGA JAVLJAM SAMO JEDNO DA KAZEM!!!
AKO SMO SE VEC JEDNOM RAZGRANICILI DAJ NEKA TO BUDE U SVIM SVERAMA!!!
NASA DRZAVA NAS TELEKOM NASI PROBLEMI!!! STA KOGA INTERESUJE IZ HRVATSKE ZA SRPSKI TELEKOM U SRBIJI!!! AKO MISLE DA IMAJU UDELA OVDE NEKA VRATE PRVO MAKARSKU JELSU BRAC HVAR ITD POSTI JEL JE TO POSTA SRBIJE PRAVILA PA ONDA NEKA TRAZE NESTO U STVARI VRATE PA DA SE CESU!!!!

Troml

pre 14 godina

""Milanović: Odakle Srbima za Telekom""

A zasto bi Hrvatsku brinulo sta se desava sa srpskim Telekomom i odakle Srbiji pare za to?
Niti su to hrvatske pare, niti je to hrvatska tema.
Odgovor treba srpska vlada da da svom narodu. I nista vise.
(Zagor, 27. januar 2012 09:42)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
B92: ""Hrvatska televizija RTL ironično je odgovorila
na prilično suludu naredbu Vijeća za elektronske medije,
PO kojoj mora da titluje srpske filmove"".

A zasto bi Srbiju brinulo sta se desava sa srpskim /stranim/ fimlovima u Hrvatskoj na RTL-u?
Niti su to srpski titlovi, niti je to srpska televizija.
Odgovor treba hrvatska vlada da da svom narodu. I nista vise.

tabasco pit

pre 14 godina

@grk to sto si napisao imalo bi smisla samo ako DT yeli da kupi VIP ili Telnor. ovo sto si napisao je teorija yavere. realno je da ce se Telekom proda nekomvelikom igracu, alije zaista dobar potez da se trenutno od grka koji rasprodaju sve zivo zastiti ovaj paket akcija Telekoma.

profa

pre 14 godina

Zoranovo pitanje je apsolutno na mestu i ovi komentari koji se bave Srbo-Hrvatovanjem samo govore da je nama i nakon 20+ godna poturiti nacionalisticku kosku, pa da se k'o mandovi oko nje glozimo, dok oni tamo gore muljaju sa parama!

Koga intersuje ova tema, neka proveri za koliko para je grcima prodat taj udeo, a za koliko je otkupljen! Videcete a su Grci masno zaradili na tome!

Pri tome, kao i u slucaju ulaganja u polovna kola, ovaj kredit koji je podignut pod KOMERCIJALNIM uslovima je bacanje para jer u prodaji koja se MORA dogoditi nece nista da znaci i to iz 2 razloga:

1. Telekom nece vredeti vise u prodaji jerbo kriza nece proci jos 5 - 10 godina, a sledeca vlast ce MORATI da ga proda u toku svog mandata jer NECE imati para - nas budzet je supalj k'o shvajcarski sir!

2. kamata na taj komercijalni kredit je straobalno visoka, a proverite cija je banka najveci kreditor (hint - njihov covek je potpredsednik vlade!!!)

Sad lepo cekajte i videcete koliko cemo platiti otkupninu Sartida i ko ce opet biti glavni kreditor!

Milanovc je na shmekerski nacin hteo dati novinarki do znanja da je njeno pitanje debilno, kao sto i jeste! Vrlo dobro on zna sta je Srbija uradila sa Telekomom i zasto je to uradila i nije lood da to uradi u Hrvatskoj!

Savet: manite se vise paljenja na nacionalistickoj osnovi i pogledajte sta se desava u ralnom svetu!

Aleksandar

pre 14 godina

Na to pitanje, odgovor je vrlo jednostavan. Zato sto su se, brale moj, na svakom projektu, na svakom uvozu, izvozu, na svemu cega su se docepali, tesko su se nakrali. Da ne pricamo o donaciji MMF-a(iako ih ne volim ,jer znamo ko stoji iza IMF-a - preciznije). Tu su se nakrali i obezbedili sebe i svojih sledecih 10 generacija.

sta je ovde vest?

pre 14 godina

A sto je ovo tako bitna vest? Hrvatski premijer neobavesten o srpskom telekomu. Odavde bi trebalo da zakljucim da je vlada povukla neki mudar potez time sto je vratila deo telekoma nazad, cim je njihov premijer neobavesten? Za mene bi veca vest trebalo da bude to kako su se Grci tako lako odrekli svog dela "najuspesnije" srpske firme. Uzgred, seca li se neko od vas kada je Telekom trebao da bude privatizovan kako su se "otimalo" oko njega?

eh

pre 14 godina

Pa čovjeka zanima kako je Srbija osigurala novac za kupnju telekoma dok je u aranžmanu MMF-a, jer MMF inače nije oduševljen idejom da država kupuje telekomunikacijske kompanije ili bilo kakve kompanije dok nemogu ni postojeće troškove održavati.

Da me krivo ne shvatite, telekomunikacije su veliki novac, ali u pravilu se dešava da su firme koje su u vlasništvu države obično samo teret poreznih obveznika jer te firme služe izvlačenju crnih novaca da bi se financirale kojekakve političke gluposti, i kroz par godina se prodaju za 1 dinar/euro/dolar svakome tko bi je bio voljan preuzeti.

Obično se tu nađe nekakav domaći tajkun koji tom prilikom napuni džepove.

ZoranBGD

pre 14 godina

Drzava i nema,pare je dao telekom..nesto nevidjeno u svetu da neko kupuje sam sebe umesto da kupuje vlasnik tj drzava..naravno ovo je cist kriminal na racun telekoma kome se stavlja okov oko noge tj ogroman kredit zarad predizbornih interesa.
(dzoni, 27. januar 2012 09:58)
wow... koji penal. vrlo cesto i za akcionare (posebno male) je pozeljno kad akcionarsko drustvo stice svoje akcije. to je cesto, posebno kad se smatra da je cena akcija potcenjena. na nasoj berzi imas slucaj IMLEK-a koji stice svoje akcije mesecima unazad kao da su dzabe.

RINMA

pre 14 godina

Pa komšije, pročitajte članak još jednom. Milanović nema pojma što se događa sa vašim telekomom i tek usputno postavlja pitanja, bez ikakve želje da vam popuje. Na kraju nije ni odgovorio na pitanje. Očito ga to ne zanima.Što ste se uzjogunili?

Dragan Micic

pre 14 godina

Dragi politicari.
Kada ce te ispuniti svoja predizborna obecanja da ce te pomoci pojedincima koji vam se obrate za pomoc.

Zivim u stracari u sred Beograda, krov mi prokisnjava, smrzavam se od zime zbog rupa u zidovima, vlaga i budj su mi u zidovima, a vi ne cinite nista i ako sam se obracao opstinskim i gradskim organima za pomoc.

Pitanje je zasto obecavate nesto za sta znate da necete ispuniti, pa ko ce u buduce imati volje i razloga da glasa za vasu licemernu politiku...razmislite o tome...