Aktuelno

Utorak, 23.03.2010.

16:00

Zahtev za prekid linča Ksenije Pajčin

Zahtev za prekid linèa Ksenije Pajèin IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

upucheni

pre 16 godina

@saviola i ostali
Za sve one koji govore "gde su bile ove organizacije do sada?" i slicno: kao neko ko je saradjivao sa nekim od ovih organizacija, mogu da kazem da je 99% njihovog rada nepropraceno u medijima. A taj rad ukljucuje i savetovalista za zene zrtve nasilja u porodici, koja obuhvataju psiholosku podrsku, pravnu pomoc, itd. Ima tu jos mnogo aktivnosti ciji je cilj suzbiljanje nasilja u porodici, ali da ne duljim. Poenta je: malo se informisite pre nego sto olako pokusate da diskreditujete nekoga.

3MAJ

pre 16 godina

Ne vidim nista problematicno u navedenim naslovima, niti su isti kod mene relatilizovali zlocin. Prirodno je da ljudi zele da znaju motiv ubistva, sigurno to nije uradio iz cista mira.

Recimo ona ga je iziritirala na taj i taj nacin, i on ju je ubio. Zar ce se naci neko da kaze, stani pa sad ga razumem? Zar ce neko promeniti misljenje ko je tu zrtva a ko ubica? Zar ce neko reci, pa sad mi je i nije zao? Naci ce se neko, i takvih se treba cuvati.

Pocivaj u miru Ksenija

Divna

pre 16 godina

Nesto se ne sjecam da su nevladine organizacije i ostalo stanovnistvo,osudile brutlo prebijanje do smrti nevinog navijaca iz Francuske(jesu li oni mozda bili heroji).Mislim da drustvo treba vise da se ukljuci u vaspitanju djece od najranijeg uzrasta.

Marko

pre 16 godina

A da li ima dokaza da je to bio njegov pistolj,i koja mu je namjera bila,pogotovo sto je dva sata prije ubistva bio u grad na kafu sa prijateljima?

gordana

pre 16 godina

Slazem se sa vecinom komentara i molim, apelujem na medije da prestanu sa razvlacenjem i iznosenjem "novih i novih" podataka, a u cilju podizanja svojih tiraza. Devojka je ubijena, dve porodice su zavijene u crno, pustite ih da bez medijske buke pate smrt svojih najblizih.
Ne pisite vise gadosti o njima da bi podilazili najbednijim ljudskim strastima i radoznalostima. Boze kakvi smo ljudi, uzivamo u tudjoj nesreci, upijamo svaku izgovorenu rec o tragediji, ovoj i mnogim drugima, poznatim i nepoznatim. Sitne ljudske duse koje nemaju svoje zivote ili su nesrecni u istima, pa se hrane kao vampiri tudjom krvlju. Apelujem na sve da se prestane sa cerecenjem tudjih zivita. Pustimo ih da pocivaju u miru. Gordana

Biljana

pre 16 godina

Konačno su se oglasile ženske organizacije! Ovo mučno ubistvo mlade žene treba i mora da podstakne organizovane akcije i edukacije mladih protiv nasilja u vezama i protiv nasilja nad ženama i devojkama!

srba

pre 16 godina

podrska u svakom slucaju..ksenija je bila javna licnost ali niko nema prava da izjednacava nasilje nada njom iz razloga da bi branio neku musku ljubav..gde je sada ljubav..

dragana

pre 16 godina

Nije mi jasno zasto ste napisali da ne objavljujete komentare koje sadrze optuzbe,kad pomenute organizacije,jasno iskazuju optuzbu za linc,nasilje i da ne navodim.Smatram da ovakve organizacije ne mogu da rese problem koji mi imamo svugde oko nas,ne mogu da nas menjaju,ne mogu da rese problem u nasim glavama i u dusi,to mozemo samo mi sami ako imamo dovoljno svesnosti,ako prepoznajemo prave vrednosti,ali smatram da smo mi veoma daleko toga,a jos vise nas od toga udaljavaju mediji,koji se bave ovim temama na ovakav nacin.

x

pre 16 godina

Najzalivije je to shto mediji, a onda i izopachena javnost, ne samo da romansiraju zlochin, nego apsolutno jednako pishu o Kapisodi kao o zrtvi. Mozete intimno misliti da je to moralno ili nemoralno, ali ubistvo je ubistvo, zlochin prema zakonu i tachka. Nema tog opravdanja, nema istog kosha za nju i njega.

LM

pre 16 godina

Podrzavam ovaj zahtev! Stravicno je kako se eksploatise ovo ubistvo od strane medija. Degutantno, uzasno degutantno. Kakvi su to novinari koji odlaze i zvone na vrata porodice ubijene devojke? Sta zele vise da doznaju? Stepen boli koju oseca svaki clan porodice licno? Ponekad mi taj novinarski poziv deluje monstruozno. Izvinite na mojoj otvorenosti.

Interesuje me da li u Srbiji postoji zenski pokret koji bi se borio za prava zena i jednakost? Mozda ovo zvuci ljudima apsurdno ali ako ovi pokreti postoje u naprednim zemljama (kao sto su to skandinavske zemlje) gde su prava zena na daleko vecem nivou nego u Srbiji onda je krajnje vreme da se takav pokret oformi i u Srbiji. Bez politicke borbe ce se tesko mnoge stvari promeniti a patrijarhat, bahatost i nasilje nad zenama ce uvek biti pozdravljeno i opravdavano.

Svetlana

pre 16 godina

Ove osude dolaze kasno....njih dvoje vise nema.....sada je lako biti pametan....Srbiji treba edukacija (umesto VB, farme i sl.), u skolama narocito, a i pruziti mogucnost parovima da potraze strucnu pomoc za probleme u vezi, odnosno braku, posecujuci za to specijalno namenjena savetovalista....jer Filipu je trebala pomoc da kontrolise ljubomoru i posesivnost......
Ksenija je bila toliko nezavisna i samouverena zena, zbog toga sam joj se uvek divila...cisto sumnjam da je Filip tukao...ova nagadjanja su besmislena, jer niko ne zna istinu o njihovoj vezi osim njihovih najblizih, a mi bismo trebali razumeti da oni to zele sacuvati od javnosti....Karamela mi se cini kao neko ko je sa njima provodio najvise vremena i odbacio je nasilje, ali je spomijao ljubomoru....
Ne postoji opravdanje za pocinioca ubistva, to nikada....ali covek ne moze da ne zali coveka koji je pritom i sebi oduzeo zivot i da se zapita kako se neko moze odluciti za to u 23.-oj godini zivota...pa se pitam ko ce pomoci nekim drugim parovima da ne dodje do tragedije....
Sto se tice medija, kopanje po Ksenijinoj proslosti je stvarno vrlo neprimereno....bas sam se razocarala

anticenzura

pre 16 godina

pir feminista..nigde nisam procitao da neki mediji podrzavaju ovo ubistvo.njima se samo ne svidja suprotno misljenje i kritika.
sloboda informisanja je iznad svega u civilizovanom svetu,a ako se nekom ne svidja sta pise,neka zaobidje isto.

Strava i uzas!

pre 16 godina

A vi i sami znate ko radi u tim "pojedinim medijima", kvazi novinari ljudi koji ne mogu da nadju posao pa hajd nesto da rade obicno ljudi niske inteligencije koji jednino u sta se razumeju je estrada i to ona trac strana estrade "ko je skim bio, ko je skim pio". I sta ti ljudi i ti urednici znaju o posledicama koje mogu da izazovu opravdavajuci zlocin. Jer sutra ce njihov citalac slicne inteligencije reci svojoj zeni: "jel vidis sta kazu novine kako je prosla Ksenija jer se ponasala tako i tako, nemoj to i tebi da se desi"..

Vanja

pre 16 godina

Kakvo obrtanje teza. Stvarno je neverovatno da čitam ovoliko ovakvih komentara! Činjenica je da je on nju ubio i za to ne postoji opravdanje. Ali ovde je sad tema zlostavljanje i linč! Ja u njihovoj kući nisam bio i ne znam šta se dešavalo, ali kao i svi vi ostali gledam televiziju, čitam novine itd. Zašto je to važno? Recimo svi "znamo" da zlostavljanje u kući "uvek" vrše muškarci, "uvek" su oni krivi, i "uvek" su žene žrtve! Da li je baš tako? Ova veza je bila knjiški primer upravo suprotne situacije! Mi obično zamišljamo nasilje u kome muškarac tuče ženu, i tu nam je početak i kraj, dalje jednostavo ne postoji! To je iz razloga što nam je to najočiglednije, ali pogledajte za početak link: http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%99%D0%B5_%D1%83_%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8 i tu ćete videti da je to samo jedan od oblika nasilja. Šta je sa psihičkim, emotivnim itd? Šta je u konkretnom slučaju Ksenija radila u toj vezi? Ona je svog dečka javno izvrgavala ruglu, pravila ga je ljubomornim jednom rečju ponižavala! I ako ste malo pročitali o zlostavljanju u porodici, šta mislite ko je ovde bio zlostavljan? Da ponovim, za to što je on uradio nema opravdanja, ali mislim da je sramota to što se obruću teze i onaj ko je ZLOSTAVLJAO JAVNO proglašava žrtvom zlostavljanja! Razmislite malo, jednostavo zahvaljujući biologiji muškarci to rade obično na jedan način a žene na drugi i mislim da ne treba omalovažavati ni jedan način zlostavljanja, jer posledice mogu da budu tragične! I u ovom slučaju jesu!

Aj sad malo komentar po komentar, pa da vidimo da li sam u pravu?

"Sto se niste oglasili i stitili joj zenska prava dok je bila ziva?
(guru, 23. mart 2010 15:17)"

Šta su mogli da joj pomognu? Da je podrže u njenim nastupima da joj je dečko idiot, glup... i da jedino dobar u krevetu? Mislim da je tu njemu trebala pomoć, a da ona ako je imala takvo mišljenje nije trebala da bude sa njim!

"Dobro je da je neko postavio stvari na svoje mesto!
(Maja, 23. mart 2010 15:59)"

Šta da kažem na ovo? Osim da joj poželim muža/dečka koji je nikad neće fizični pipnuti, a kamo li udariti ali da joj pri tom radi ono što je Ksenija radila svom dečku!

" Stvarno nema smisla šta se sve objavljuje.Šta me briga šta misle pojedine pevačice koje su poznate po hitovima tipa Gaćice i pevanja na Šarićevim žurkama. Ksenija je žrtva. Ona je mučki ubijena.
(Goga, 23. mart 2010 16:07)"

Iz ovoga treba da zaključim da recimo žene koje su godinama STVARNO zlostavljane i u trenutku kada iz očaja urade nešto što ne bi trebalo treba da ih osuđujemo !? Molim te nemoj više da porediš PRAVE žrtve zlostavljanja sa ovim. Ona JESTE ŽRTVA ali ubistva! Koje je posledica nečega što se zove zlostavljanje!

ZAŠTITIMO ŽRTVE ZLOSTAVLJANJA bilo da su to muškarci ili žene!!! I shvatite da je često mnogo teže podneti emotivno ili psihičko zlostavljanje nego fizičko! I kada ljudi to počnu da shvataju, možda će biti u stanju da pomognu drugima, i da možda spreče tragične posledice! I dosta više sa tim da čim neko nosi suknju je automatski žrtva!

Aleksandar

pre 16 godina

Podrzavam, ali su ove organizacije zaboravile da je ljudska svest toliko morbidna, da gutaju sve zivo. Pogledajte zutu stampu, Svet, Skandal. Pogledajte Velikog Brata, Farmu, sve te reality show-ove. Ljudi su zeljni da saznaju, i ako su u mogucnosti da vide i cuju, kako je neko nekog prebio. Da li je jeo to i to, da ne kazem sta jos. Zato sto takvi ljudi ne mogu da prekinu da gledaju tudje zivote i da se usresrede na svoj. Ali zato su takve price, kao ova, koje podizu rejting svojih kuca u prodaji prica. Dok je takvih ljudi, ove price ce se prodavati i gledati.

Srecom ne gledam te stvari, ali da mi neko ponudi jedan jedini dan uzivanja u nekoj drzavi, ili 3 meseca neprekidnog necenzurisanog Velikog Brata samo za moje oci, izabrao bih ono prvo.

Krivokapic

pre 16 godina

Napokon neko da kaze. zamislite samo sta se desava zenama koje nisu sa estrade. Niko nema rpavo nikoga da ubije koliko god da se iznervirao ili popio ili sta vec. Postanimo normalna zemlja vec jednom.

Aleksandra

pre 16 godina

Ksenija je dobola metak u potiljak. Filip je nabavio pistolj na crno da ga upotrebi, a ne za ukras. To znaci da je ubistvo bilo sa predumisljajem. Treba stvari nazvati pravim imenom. Nema opravdanja za ubistvo mlade, slobone zene. Srpsko drustvo jos ne shvata da je zena ravnoprano bice, a ne robinja, sluskinja i sl. Argument "provocirala je" je izopacen i neljudski.

Caka

pre 16 godina

Strašno je kad bilo koji zločin neko pokuša da relativizuje i upotrebi u svoje svrhe. Isto važi i za ovaj zločin koji je učinjen nad Ksenijom. ZLOČIN JE ZLOČIN BEZ OBZIRA NAD KIM JE POČINJEN - NAD ŽENAMA, MUŠKARCIMA ILI DECOM. I ne sme se izdvajati iz konteksta i stavljati u zločin nad ženama ili zločin nad muškarcima ili zločin nad srbima ili hrvatima itd. ZLOČIN JE ZLOČIN I SVAKA NORMALNA DRŽAVA TREBA DA IZGRADI SISTEM DA POČINIOCE KAZNI BEZ OBZIRA NA POL, NACIONALNOST, VEROISPOVEST itd.

saviola

pre 16 godina

Podrzavam peticiju ali i pitam: Gde su sve ove grupe, pokreti i ostali bili kada je neko ko nije maneken ubio svoju devojku, koja nije javna licnost, pa onda i sebe?!?! Svi se jave kad je neko poznat.

m

pre 16 godina

pridruzujem se.
sramota je za svakog pojedinca da uopste napise, objavi i procita takve odvratne napise o trudnoci i abortusu jedne zene, bilo koje zene! uzasno je dokle idu mediji! a i citaoci! uzasno je da to ima najvecu citanost. htedoh reci da su ljudi pali mnogo nisko, bojim se da nikad nisu ni bili visoko.

podrška

pre 16 godina

Podržavam ovaj zahtev. Treba srušiti tu bodljikavu žicu patrijahalnog društva u kome se od žena očekuje da budu mašine za rađanje i objekti za nasladu, koji bespogovorno moraju da udovoljavaju prohtevima muškarca-gospodara.

Koliko se da zaključiti, Ksenija na žalost uopšte nije imala prijatelje među nekima koji se tako predstavljaju. Sem one drugarice Jelene, ostali su je umesto da joj pomognu da se otkači tog nasilnika, stalno gurali natrag u vezu koju očigledno nije htela. Drag-queen & folk pevačice koji se izdaju za njene prijatelje dokazali onu "pored ovakvih prijatelja, kome treba neprijatelj?". Ona je njima bila prijatelj, oni njoj ne.

Goga

pre 16 godina

Stvarno nema smisla šta se sve objavljuje.Šta me briga šta misle pojedine pevačice koje su poznate po hitovima tipa Gaćice i pevanja na Šarićevim žurkama. Ksenija je žrtva. Ona je mučki ubijena.

Nelica

pre 16 godina

E, svaka cast kad se neko normalan dosetio da pokrene ovako nesto. Zaista, sam se vec jutros iznervirala kad sam videla kako novine dizu svoje tiraze ovom pricom, krajnje beskrupulozno iznosenje privatnih stvari, kao da je to sada bitno.
Vec mi se bilo smucilo, koliko su bezobrazni.. Ovde je glavna sustina NASILJE i to treba da se prikaze kao takvo i da se OSUDI.. a ne da se opravdava.. Ovu srbiju mrzim sve vise iz dana u dan!!!

dr. Burger

pre 16 godina

Bas tako. Ovo nije nikakva "sekspirovska" tragedija koja u sebi ima romanticne prizvuke vec brutalno ubistvo s ledja! To, sta ona "nije htela, htela, volela"... nije vazno. Bila je slobodna zena i imala je pravo da planira svoj zivot onako kako ona zeli. Koliko covek mora da bude prazan i osion da uradi to sto je uradio?

Svetlana Radivojevic

pre 16 godina

I upravo to sto ovo saopstenje nije izazvalo, do sada, ni jedan komentar govori koliko se toj temi uopste ne pridaje nikakav znacaj. I dalje je nasilje nad zenama privatna, porodicna stvar na koju niko ne obraca poznju, a kada se nesto i obznani, skoro uvek su glasniji oni koji uvek imaju razumevanje i opravdanja za nasilnike.... Tuzno. I strasno.
Svetlana

Aleksandra

pre 16 godina

Ksenija je dobola metak u potiljak. Filip je nabavio pistolj na crno da ga upotrebi, a ne za ukras. To znaci da je ubistvo bilo sa predumisljajem. Treba stvari nazvati pravim imenom. Nema opravdanja za ubistvo mlade, slobone zene. Srpsko drustvo jos ne shvata da je zena ravnoprano bice, a ne robinja, sluskinja i sl. Argument "provocirala je" je izopacen i neljudski.

Goga

pre 16 godina

Stvarno nema smisla šta se sve objavljuje.Šta me briga šta misle pojedine pevačice koje su poznate po hitovima tipa Gaćice i pevanja na Šarićevim žurkama. Ksenija je žrtva. Ona je mučki ubijena.

dr. Burger

pre 16 godina

Bas tako. Ovo nije nikakva "sekspirovska" tragedija koja u sebi ima romanticne prizvuke vec brutalno ubistvo s ledja! To, sta ona "nije htela, htela, volela"... nije vazno. Bila je slobodna zena i imala je pravo da planira svoj zivot onako kako ona zeli. Koliko covek mora da bude prazan i osion da uradi to sto je uradio?

saviola

pre 16 godina

Podrzavam peticiju ali i pitam: Gde su sve ove grupe, pokreti i ostali bili kada je neko ko nije maneken ubio svoju devojku, koja nije javna licnost, pa onda i sebe?!?! Svi se jave kad je neko poznat.

Svetlana Radivojevic

pre 16 godina

I upravo to sto ovo saopstenje nije izazvalo, do sada, ni jedan komentar govori koliko se toj temi uopste ne pridaje nikakav znacaj. I dalje je nasilje nad zenama privatna, porodicna stvar na koju niko ne obraca poznju, a kada se nesto i obznani, skoro uvek su glasniji oni koji uvek imaju razumevanje i opravdanja za nasilnike.... Tuzno. I strasno.
Svetlana

Nelica

pre 16 godina

E, svaka cast kad se neko normalan dosetio da pokrene ovako nesto. Zaista, sam se vec jutros iznervirala kad sam videla kako novine dizu svoje tiraze ovom pricom, krajnje beskrupulozno iznosenje privatnih stvari, kao da je to sada bitno.
Vec mi se bilo smucilo, koliko su bezobrazni.. Ovde je glavna sustina NASILJE i to treba da se prikaze kao takvo i da se OSUDI.. a ne da se opravdava.. Ovu srbiju mrzim sve vise iz dana u dan!!!

Caka

pre 16 godina

Strašno je kad bilo koji zločin neko pokuša da relativizuje i upotrebi u svoje svrhe. Isto važi i za ovaj zločin koji je učinjen nad Ksenijom. ZLOČIN JE ZLOČIN BEZ OBZIRA NAD KIM JE POČINJEN - NAD ŽENAMA, MUŠKARCIMA ILI DECOM. I ne sme se izdvajati iz konteksta i stavljati u zločin nad ženama ili zločin nad muškarcima ili zločin nad srbima ili hrvatima itd. ZLOČIN JE ZLOČIN I SVAKA NORMALNA DRŽAVA TREBA DA IZGRADI SISTEM DA POČINIOCE KAZNI BEZ OBZIRA NA POL, NACIONALNOST, VEROISPOVEST itd.

podrška

pre 16 godina

Podržavam ovaj zahtev. Treba srušiti tu bodljikavu žicu patrijahalnog društva u kome se od žena očekuje da budu mašine za rađanje i objekti za nasladu, koji bespogovorno moraju da udovoljavaju prohtevima muškarca-gospodara.

Koliko se da zaključiti, Ksenija na žalost uopšte nije imala prijatelje među nekima koji se tako predstavljaju. Sem one drugarice Jelene, ostali su je umesto da joj pomognu da se otkači tog nasilnika, stalno gurali natrag u vezu koju očigledno nije htela. Drag-queen & folk pevačice koji se izdaju za njene prijatelje dokazali onu "pored ovakvih prijatelja, kome treba neprijatelj?". Ona je njima bila prijatelj, oni njoj ne.

Krivokapic

pre 16 godina

Napokon neko da kaze. zamislite samo sta se desava zenama koje nisu sa estrade. Niko nema rpavo nikoga da ubije koliko god da se iznervirao ili popio ili sta vec. Postanimo normalna zemlja vec jednom.

m

pre 16 godina

pridruzujem se.
sramota je za svakog pojedinca da uopste napise, objavi i procita takve odvratne napise o trudnoci i abortusu jedne zene, bilo koje zene! uzasno je dokle idu mediji! a i citaoci! uzasno je da to ima najvecu citanost. htedoh reci da su ljudi pali mnogo nisko, bojim se da nikad nisu ni bili visoko.

Aleksandar

pre 16 godina

Podrzavam, ali su ove organizacije zaboravile da je ljudska svest toliko morbidna, da gutaju sve zivo. Pogledajte zutu stampu, Svet, Skandal. Pogledajte Velikog Brata, Farmu, sve te reality show-ove. Ljudi su zeljni da saznaju, i ako su u mogucnosti da vide i cuju, kako je neko nekog prebio. Da li je jeo to i to, da ne kazem sta jos. Zato sto takvi ljudi ne mogu da prekinu da gledaju tudje zivote i da se usresrede na svoj. Ali zato su takve price, kao ova, koje podizu rejting svojih kuca u prodaji prica. Dok je takvih ljudi, ove price ce se prodavati i gledati.

Srecom ne gledam te stvari, ali da mi neko ponudi jedan jedini dan uzivanja u nekoj drzavi, ili 3 meseca neprekidnog necenzurisanog Velikog Brata samo za moje oci, izabrao bih ono prvo.

x

pre 16 godina

Najzalivije je to shto mediji, a onda i izopachena javnost, ne samo da romansiraju zlochin, nego apsolutno jednako pishu o Kapisodi kao o zrtvi. Mozete intimno misliti da je to moralno ili nemoralno, ali ubistvo je ubistvo, zlochin prema zakonu i tachka. Nema tog opravdanja, nema istog kosha za nju i njega.

Vanja

pre 16 godina

Kakvo obrtanje teza. Stvarno je neverovatno da čitam ovoliko ovakvih komentara! Činjenica je da je on nju ubio i za to ne postoji opravdanje. Ali ovde je sad tema zlostavljanje i linč! Ja u njihovoj kući nisam bio i ne znam šta se dešavalo, ali kao i svi vi ostali gledam televiziju, čitam novine itd. Zašto je to važno? Recimo svi "znamo" da zlostavljanje u kući "uvek" vrše muškarci, "uvek" su oni krivi, i "uvek" su žene žrtve! Da li je baš tako? Ova veza je bila knjiški primer upravo suprotne situacije! Mi obično zamišljamo nasilje u kome muškarac tuče ženu, i tu nam je početak i kraj, dalje jednostavo ne postoji! To je iz razloga što nam je to najočiglednije, ali pogledajte za početak link: http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%99%D0%B5_%D1%83_%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8 i tu ćete videti da je to samo jedan od oblika nasilja. Šta je sa psihičkim, emotivnim itd? Šta je u konkretnom slučaju Ksenija radila u toj vezi? Ona je svog dečka javno izvrgavala ruglu, pravila ga je ljubomornim jednom rečju ponižavala! I ako ste malo pročitali o zlostavljanju u porodici, šta mislite ko je ovde bio zlostavljan? Da ponovim, za to što je on uradio nema opravdanja, ali mislim da je sramota to što se obruću teze i onaj ko je ZLOSTAVLJAO JAVNO proglašava žrtvom zlostavljanja! Razmislite malo, jednostavo zahvaljujući biologiji muškarci to rade obično na jedan način a žene na drugi i mislim da ne treba omalovažavati ni jedan način zlostavljanja, jer posledice mogu da budu tragične! I u ovom slučaju jesu!

Aj sad malo komentar po komentar, pa da vidimo da li sam u pravu?

"Sto se niste oglasili i stitili joj zenska prava dok je bila ziva?
(guru, 23. mart 2010 15:17)"

Šta su mogli da joj pomognu? Da je podrže u njenim nastupima da joj je dečko idiot, glup... i da jedino dobar u krevetu? Mislim da je tu njemu trebala pomoć, a da ona ako je imala takvo mišljenje nije trebala da bude sa njim!

"Dobro je da je neko postavio stvari na svoje mesto!
(Maja, 23. mart 2010 15:59)"

Šta da kažem na ovo? Osim da joj poželim muža/dečka koji je nikad neće fizični pipnuti, a kamo li udariti ali da joj pri tom radi ono što je Ksenija radila svom dečku!

" Stvarno nema smisla šta se sve objavljuje.Šta me briga šta misle pojedine pevačice koje su poznate po hitovima tipa Gaćice i pevanja na Šarićevim žurkama. Ksenija je žrtva. Ona je mučki ubijena.
(Goga, 23. mart 2010 16:07)"

Iz ovoga treba da zaključim da recimo žene koje su godinama STVARNO zlostavljane i u trenutku kada iz očaja urade nešto što ne bi trebalo treba da ih osuđujemo !? Molim te nemoj više da porediš PRAVE žrtve zlostavljanja sa ovim. Ona JESTE ŽRTVA ali ubistva! Koje je posledica nečega što se zove zlostavljanje!

ZAŠTITIMO ŽRTVE ZLOSTAVLJANJA bilo da su to muškarci ili žene!!! I shvatite da je često mnogo teže podneti emotivno ili psihičko zlostavljanje nego fizičko! I kada ljudi to počnu da shvataju, možda će biti u stanju da pomognu drugima, i da možda spreče tragične posledice! I dosta više sa tim da čim neko nosi suknju je automatski žrtva!

Biljana

pre 16 godina

Konačno su se oglasile ženske organizacije! Ovo mučno ubistvo mlade žene treba i mora da podstakne organizovane akcije i edukacije mladih protiv nasilja u vezama i protiv nasilja nad ženama i devojkama!

srba

pre 16 godina

podrska u svakom slucaju..ksenija je bila javna licnost ali niko nema prava da izjednacava nasilje nada njom iz razloga da bi branio neku musku ljubav..gde je sada ljubav..

gordana

pre 16 godina

Slazem se sa vecinom komentara i molim, apelujem na medije da prestanu sa razvlacenjem i iznosenjem "novih i novih" podataka, a u cilju podizanja svojih tiraza. Devojka je ubijena, dve porodice su zavijene u crno, pustite ih da bez medijske buke pate smrt svojih najblizih.
Ne pisite vise gadosti o njima da bi podilazili najbednijim ljudskim strastima i radoznalostima. Boze kakvi smo ljudi, uzivamo u tudjoj nesreci, upijamo svaku izgovorenu rec o tragediji, ovoj i mnogim drugima, poznatim i nepoznatim. Sitne ljudske duse koje nemaju svoje zivote ili su nesrecni u istima, pa se hrane kao vampiri tudjom krvlju. Apelujem na sve da se prestane sa cerecenjem tudjih zivita. Pustimo ih da pocivaju u miru. Gordana

Svetlana

pre 16 godina

Ove osude dolaze kasno....njih dvoje vise nema.....sada je lako biti pametan....Srbiji treba edukacija (umesto VB, farme i sl.), u skolama narocito, a i pruziti mogucnost parovima da potraze strucnu pomoc za probleme u vezi, odnosno braku, posecujuci za to specijalno namenjena savetovalista....jer Filipu je trebala pomoc da kontrolise ljubomoru i posesivnost......
Ksenija je bila toliko nezavisna i samouverena zena, zbog toga sam joj se uvek divila...cisto sumnjam da je Filip tukao...ova nagadjanja su besmislena, jer niko ne zna istinu o njihovoj vezi osim njihovih najblizih, a mi bismo trebali razumeti da oni to zele sacuvati od javnosti....Karamela mi se cini kao neko ko je sa njima provodio najvise vremena i odbacio je nasilje, ali je spomijao ljubomoru....
Ne postoji opravdanje za pocinioca ubistva, to nikada....ali covek ne moze da ne zali coveka koji je pritom i sebi oduzeo zivot i da se zapita kako se neko moze odluciti za to u 23.-oj godini zivota...pa se pitam ko ce pomoci nekim drugim parovima da ne dodje do tragedije....
Sto se tice medija, kopanje po Ksenijinoj proslosti je stvarno vrlo neprimereno....bas sam se razocarala

LM

pre 16 godina

Podrzavam ovaj zahtev! Stravicno je kako se eksploatise ovo ubistvo od strane medija. Degutantno, uzasno degutantno. Kakvi su to novinari koji odlaze i zvone na vrata porodice ubijene devojke? Sta zele vise da doznaju? Stepen boli koju oseca svaki clan porodice licno? Ponekad mi taj novinarski poziv deluje monstruozno. Izvinite na mojoj otvorenosti.

Interesuje me da li u Srbiji postoji zenski pokret koji bi se borio za prava zena i jednakost? Mozda ovo zvuci ljudima apsurdno ali ako ovi pokreti postoje u naprednim zemljama (kao sto su to skandinavske zemlje) gde su prava zena na daleko vecem nivou nego u Srbiji onda je krajnje vreme da se takav pokret oformi i u Srbiji. Bez politicke borbe ce se tesko mnoge stvari promeniti a patrijarhat, bahatost i nasilje nad zenama ce uvek biti pozdravljeno i opravdavano.

Divna

pre 16 godina

Nesto se ne sjecam da su nevladine organizacije i ostalo stanovnistvo,osudile brutlo prebijanje do smrti nevinog navijaca iz Francuske(jesu li oni mozda bili heroji).Mislim da drustvo treba vise da se ukljuci u vaspitanju djece od najranijeg uzrasta.

dragana

pre 16 godina

Nije mi jasno zasto ste napisali da ne objavljujete komentare koje sadrze optuzbe,kad pomenute organizacije,jasno iskazuju optuzbu za linc,nasilje i da ne navodim.Smatram da ovakve organizacije ne mogu da rese problem koji mi imamo svugde oko nas,ne mogu da nas menjaju,ne mogu da rese problem u nasim glavama i u dusi,to mozemo samo mi sami ako imamo dovoljno svesnosti,ako prepoznajemo prave vrednosti,ali smatram da smo mi veoma daleko toga,a jos vise nas od toga udaljavaju mediji,koji se bave ovim temama na ovakav nacin.

3MAJ

pre 16 godina

Ne vidim nista problematicno u navedenim naslovima, niti su isti kod mene relatilizovali zlocin. Prirodno je da ljudi zele da znaju motiv ubistva, sigurno to nije uradio iz cista mira.

Recimo ona ga je iziritirala na taj i taj nacin, i on ju je ubio. Zar ce se naci neko da kaze, stani pa sad ga razumem? Zar ce neko promeniti misljenje ko je tu zrtva a ko ubica? Zar ce neko reci, pa sad mi je i nije zao? Naci ce se neko, i takvih se treba cuvati.

Pocivaj u miru Ksenija

Strava i uzas!

pre 16 godina

A vi i sami znate ko radi u tim "pojedinim medijima", kvazi novinari ljudi koji ne mogu da nadju posao pa hajd nesto da rade obicno ljudi niske inteligencije koji jednino u sta se razumeju je estrada i to ona trac strana estrade "ko je skim bio, ko je skim pio". I sta ti ljudi i ti urednici znaju o posledicama koje mogu da izazovu opravdavajuci zlocin. Jer sutra ce njihov citalac slicne inteligencije reci svojoj zeni: "jel vidis sta kazu novine kako je prosla Ksenija jer se ponasala tako i tako, nemoj to i tebi da se desi"..

anticenzura

pre 16 godina

pir feminista..nigde nisam procitao da neki mediji podrzavaju ovo ubistvo.njima se samo ne svidja suprotno misljenje i kritika.
sloboda informisanja je iznad svega u civilizovanom svetu,a ako se nekom ne svidja sta pise,neka zaobidje isto.

upucheni

pre 16 godina

@saviola i ostali
Za sve one koji govore "gde su bile ove organizacije do sada?" i slicno: kao neko ko je saradjivao sa nekim od ovih organizacija, mogu da kazem da je 99% njihovog rada nepropraceno u medijima. A taj rad ukljucuje i savetovalista za zene zrtve nasilja u porodici, koja obuhvataju psiholosku podrsku, pravnu pomoc, itd. Ima tu jos mnogo aktivnosti ciji je cilj suzbiljanje nasilja u porodici, ali da ne duljim. Poenta je: malo se informisite pre nego sto olako pokusate da diskreditujete nekoga.

Marko

pre 16 godina

A da li ima dokaza da je to bio njegov pistolj,i koja mu je namjera bila,pogotovo sto je dva sata prije ubistva bio u grad na kafu sa prijateljima?

anticenzura

pre 16 godina

pir feminista..nigde nisam procitao da neki mediji podrzavaju ovo ubistvo.njima se samo ne svidja suprotno misljenje i kritika.
sloboda informisanja je iznad svega u civilizovanom svetu,a ako se nekom ne svidja sta pise,neka zaobidje isto.

saviola

pre 16 godina

Podrzavam peticiju ali i pitam: Gde su sve ove grupe, pokreti i ostali bili kada je neko ko nije maneken ubio svoju devojku, koja nije javna licnost, pa onda i sebe?!?! Svi se jave kad je neko poznat.

Marko

pre 16 godina

A da li ima dokaza da je to bio njegov pistolj,i koja mu je namjera bila,pogotovo sto je dva sata prije ubistva bio u grad na kafu sa prijateljima?

Vanja

pre 16 godina

Kakvo obrtanje teza. Stvarno je neverovatno da čitam ovoliko ovakvih komentara! Činjenica je da je on nju ubio i za to ne postoji opravdanje. Ali ovde je sad tema zlostavljanje i linč! Ja u njihovoj kući nisam bio i ne znam šta se dešavalo, ali kao i svi vi ostali gledam televiziju, čitam novine itd. Zašto je to važno? Recimo svi "znamo" da zlostavljanje u kući "uvek" vrše muškarci, "uvek" su oni krivi, i "uvek" su žene žrtve! Da li je baš tako? Ova veza je bila knjiški primer upravo suprotne situacije! Mi obično zamišljamo nasilje u kome muškarac tuče ženu, i tu nam je početak i kraj, dalje jednostavo ne postoji! To je iz razloga što nam je to najočiglednije, ali pogledajte za početak link: http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%99%D0%B5_%D1%83_%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8 i tu ćete videti da je to samo jedan od oblika nasilja. Šta je sa psihičkim, emotivnim itd? Šta je u konkretnom slučaju Ksenija radila u toj vezi? Ona je svog dečka javno izvrgavala ruglu, pravila ga je ljubomornim jednom rečju ponižavala! I ako ste malo pročitali o zlostavljanju u porodici, šta mislite ko je ovde bio zlostavljan? Da ponovim, za to što je on uradio nema opravdanja, ali mislim da je sramota to što se obruću teze i onaj ko je ZLOSTAVLJAO JAVNO proglašava žrtvom zlostavljanja! Razmislite malo, jednostavo zahvaljujući biologiji muškarci to rade obično na jedan način a žene na drugi i mislim da ne treba omalovažavati ni jedan način zlostavljanja, jer posledice mogu da budu tragične! I u ovom slučaju jesu!

Aj sad malo komentar po komentar, pa da vidimo da li sam u pravu?

"Sto se niste oglasili i stitili joj zenska prava dok je bila ziva?
(guru, 23. mart 2010 15:17)"

Šta su mogli da joj pomognu? Da je podrže u njenim nastupima da joj je dečko idiot, glup... i da jedino dobar u krevetu? Mislim da je tu njemu trebala pomoć, a da ona ako je imala takvo mišljenje nije trebala da bude sa njim!

"Dobro je da je neko postavio stvari na svoje mesto!
(Maja, 23. mart 2010 15:59)"

Šta da kažem na ovo? Osim da joj poželim muža/dečka koji je nikad neće fizični pipnuti, a kamo li udariti ali da joj pri tom radi ono što je Ksenija radila svom dečku!

" Stvarno nema smisla šta se sve objavljuje.Šta me briga šta misle pojedine pevačice koje su poznate po hitovima tipa Gaćice i pevanja na Šarićevim žurkama. Ksenija je žrtva. Ona je mučki ubijena.
(Goga, 23. mart 2010 16:07)"

Iz ovoga treba da zaključim da recimo žene koje su godinama STVARNO zlostavljane i u trenutku kada iz očaja urade nešto što ne bi trebalo treba da ih osuđujemo !? Molim te nemoj više da porediš PRAVE žrtve zlostavljanja sa ovim. Ona JESTE ŽRTVA ali ubistva! Koje je posledica nečega što se zove zlostavljanje!

ZAŠTITIMO ŽRTVE ZLOSTAVLJANJA bilo da su to muškarci ili žene!!! I shvatite da je često mnogo teže podneti emotivno ili psihičko zlostavljanje nego fizičko! I kada ljudi to počnu da shvataju, možda će biti u stanju da pomognu drugima, i da možda spreče tragične posledice! I dosta više sa tim da čim neko nosi suknju je automatski žrtva!

Aleksandra

pre 16 godina

Ksenija je dobola metak u potiljak. Filip je nabavio pistolj na crno da ga upotrebi, a ne za ukras. To znaci da je ubistvo bilo sa predumisljajem. Treba stvari nazvati pravim imenom. Nema opravdanja za ubistvo mlade, slobone zene. Srpsko drustvo jos ne shvata da je zena ravnoprano bice, a ne robinja, sluskinja i sl. Argument "provocirala je" je izopacen i neljudski.

dragana

pre 16 godina

Nije mi jasno zasto ste napisali da ne objavljujete komentare koje sadrze optuzbe,kad pomenute organizacije,jasno iskazuju optuzbu za linc,nasilje i da ne navodim.Smatram da ovakve organizacije ne mogu da rese problem koji mi imamo svugde oko nas,ne mogu da nas menjaju,ne mogu da rese problem u nasim glavama i u dusi,to mozemo samo mi sami ako imamo dovoljno svesnosti,ako prepoznajemo prave vrednosti,ali smatram da smo mi veoma daleko toga,a jos vise nas od toga udaljavaju mediji,koji se bave ovim temama na ovakav nacin.

Divna

pre 16 godina

Nesto se ne sjecam da su nevladine organizacije i ostalo stanovnistvo,osudile brutlo prebijanje do smrti nevinog navijaca iz Francuske(jesu li oni mozda bili heroji).Mislim da drustvo treba vise da se ukljuci u vaspitanju djece od najranijeg uzrasta.

Nelica

pre 16 godina

E, svaka cast kad se neko normalan dosetio da pokrene ovako nesto. Zaista, sam se vec jutros iznervirala kad sam videla kako novine dizu svoje tiraze ovom pricom, krajnje beskrupulozno iznosenje privatnih stvari, kao da je to sada bitno.
Vec mi se bilo smucilo, koliko su bezobrazni.. Ovde je glavna sustina NASILJE i to treba da se prikaze kao takvo i da se OSUDI.. a ne da se opravdava.. Ovu srbiju mrzim sve vise iz dana u dan!!!

podrška

pre 16 godina

Podržavam ovaj zahtev. Treba srušiti tu bodljikavu žicu patrijahalnog društva u kome se od žena očekuje da budu mašine za rađanje i objekti za nasladu, koji bespogovorno moraju da udovoljavaju prohtevima muškarca-gospodara.

Koliko se da zaključiti, Ksenija na žalost uopšte nije imala prijatelje među nekima koji se tako predstavljaju. Sem one drugarice Jelene, ostali su je umesto da joj pomognu da se otkači tog nasilnika, stalno gurali natrag u vezu koju očigledno nije htela. Drag-queen & folk pevačice koji se izdaju za njene prijatelje dokazali onu "pored ovakvih prijatelja, kome treba neprijatelj?". Ona je njima bila prijatelj, oni njoj ne.

Svetlana Radivojevic

pre 16 godina

I upravo to sto ovo saopstenje nije izazvalo, do sada, ni jedan komentar govori koliko se toj temi uopste ne pridaje nikakav znacaj. I dalje je nasilje nad zenama privatna, porodicna stvar na koju niko ne obraca poznju, a kada se nesto i obznani, skoro uvek su glasniji oni koji uvek imaju razumevanje i opravdanja za nasilnike.... Tuzno. I strasno.
Svetlana

x

pre 16 godina

Najzalivije je to shto mediji, a onda i izopachena javnost, ne samo da romansiraju zlochin, nego apsolutno jednako pishu o Kapisodi kao o zrtvi. Mozete intimno misliti da je to moralno ili nemoralno, ali ubistvo je ubistvo, zlochin prema zakonu i tachka. Nema tog opravdanja, nema istog kosha za nju i njega.

3MAJ

pre 16 godina

Ne vidim nista problematicno u navedenim naslovima, niti su isti kod mene relatilizovali zlocin. Prirodno je da ljudi zele da znaju motiv ubistva, sigurno to nije uradio iz cista mira.

Recimo ona ga je iziritirala na taj i taj nacin, i on ju je ubio. Zar ce se naci neko da kaze, stani pa sad ga razumem? Zar ce neko promeniti misljenje ko je tu zrtva a ko ubica? Zar ce neko reci, pa sad mi je i nije zao? Naci ce se neko, i takvih se treba cuvati.

Pocivaj u miru Ksenija

Goga

pre 16 godina

Stvarno nema smisla šta se sve objavljuje.Šta me briga šta misle pojedine pevačice koje su poznate po hitovima tipa Gaćice i pevanja na Šarićevim žurkama. Ksenija je žrtva. Ona je mučki ubijena.

dr. Burger

pre 16 godina

Bas tako. Ovo nije nikakva "sekspirovska" tragedija koja u sebi ima romanticne prizvuke vec brutalno ubistvo s ledja! To, sta ona "nije htela, htela, volela"... nije vazno. Bila je slobodna zena i imala je pravo da planira svoj zivot onako kako ona zeli. Koliko covek mora da bude prazan i osion da uradi to sto je uradio?

upucheni

pre 16 godina

@saviola i ostali
Za sve one koji govore "gde su bile ove organizacije do sada?" i slicno: kao neko ko je saradjivao sa nekim od ovih organizacija, mogu da kazem da je 99% njihovog rada nepropraceno u medijima. A taj rad ukljucuje i savetovalista za zene zrtve nasilja u porodici, koja obuhvataju psiholosku podrsku, pravnu pomoc, itd. Ima tu jos mnogo aktivnosti ciji je cilj suzbiljanje nasilja u porodici, ali da ne duljim. Poenta je: malo se informisite pre nego sto olako pokusate da diskreditujete nekoga.

m

pre 16 godina

pridruzujem se.
sramota je za svakog pojedinca da uopste napise, objavi i procita takve odvratne napise o trudnoci i abortusu jedne zene, bilo koje zene! uzasno je dokle idu mediji! a i citaoci! uzasno je da to ima najvecu citanost. htedoh reci da su ljudi pali mnogo nisko, bojim se da nikad nisu ni bili visoko.

Aleksandar

pre 16 godina

Podrzavam, ali su ove organizacije zaboravile da je ljudska svest toliko morbidna, da gutaju sve zivo. Pogledajte zutu stampu, Svet, Skandal. Pogledajte Velikog Brata, Farmu, sve te reality show-ove. Ljudi su zeljni da saznaju, i ako su u mogucnosti da vide i cuju, kako je neko nekog prebio. Da li je jeo to i to, da ne kazem sta jos. Zato sto takvi ljudi ne mogu da prekinu da gledaju tudje zivote i da se usresrede na svoj. Ali zato su takve price, kao ova, koje podizu rejting svojih kuca u prodaji prica. Dok je takvih ljudi, ove price ce se prodavati i gledati.

Srecom ne gledam te stvari, ali da mi neko ponudi jedan jedini dan uzivanja u nekoj drzavi, ili 3 meseca neprekidnog necenzurisanog Velikog Brata samo za moje oci, izabrao bih ono prvo.

LM

pre 16 godina

Podrzavam ovaj zahtev! Stravicno je kako se eksploatise ovo ubistvo od strane medija. Degutantno, uzasno degutantno. Kakvi su to novinari koji odlaze i zvone na vrata porodice ubijene devojke? Sta zele vise da doznaju? Stepen boli koju oseca svaki clan porodice licno? Ponekad mi taj novinarski poziv deluje monstruozno. Izvinite na mojoj otvorenosti.

Interesuje me da li u Srbiji postoji zenski pokret koji bi se borio za prava zena i jednakost? Mozda ovo zvuci ljudima apsurdno ali ako ovi pokreti postoje u naprednim zemljama (kao sto su to skandinavske zemlje) gde su prava zena na daleko vecem nivou nego u Srbiji onda je krajnje vreme da se takav pokret oformi i u Srbiji. Bez politicke borbe ce se tesko mnoge stvari promeniti a patrijarhat, bahatost i nasilje nad zenama ce uvek biti pozdravljeno i opravdavano.

srba

pre 16 godina

podrska u svakom slucaju..ksenija je bila javna licnost ali niko nema prava da izjednacava nasilje nada njom iz razloga da bi branio neku musku ljubav..gde je sada ljubav..

Biljana

pre 16 godina

Konačno su se oglasile ženske organizacije! Ovo mučno ubistvo mlade žene treba i mora da podstakne organizovane akcije i edukacije mladih protiv nasilja u vezama i protiv nasilja nad ženama i devojkama!

Caka

pre 16 godina

Strašno je kad bilo koji zločin neko pokuša da relativizuje i upotrebi u svoje svrhe. Isto važi i za ovaj zločin koji je učinjen nad Ksenijom. ZLOČIN JE ZLOČIN BEZ OBZIRA NAD KIM JE POČINJEN - NAD ŽENAMA, MUŠKARCIMA ILI DECOM. I ne sme se izdvajati iz konteksta i stavljati u zločin nad ženama ili zločin nad muškarcima ili zločin nad srbima ili hrvatima itd. ZLOČIN JE ZLOČIN I SVAKA NORMALNA DRŽAVA TREBA DA IZGRADI SISTEM DA POČINIOCE KAZNI BEZ OBZIRA NA POL, NACIONALNOST, VEROISPOVEST itd.

Krivokapic

pre 16 godina

Napokon neko da kaze. zamislite samo sta se desava zenama koje nisu sa estrade. Niko nema rpavo nikoga da ubije koliko god da se iznervirao ili popio ili sta vec. Postanimo normalna zemlja vec jednom.

Svetlana

pre 16 godina

Ove osude dolaze kasno....njih dvoje vise nema.....sada je lako biti pametan....Srbiji treba edukacija (umesto VB, farme i sl.), u skolama narocito, a i pruziti mogucnost parovima da potraze strucnu pomoc za probleme u vezi, odnosno braku, posecujuci za to specijalno namenjena savetovalista....jer Filipu je trebala pomoc da kontrolise ljubomoru i posesivnost......
Ksenija je bila toliko nezavisna i samouverena zena, zbog toga sam joj se uvek divila...cisto sumnjam da je Filip tukao...ova nagadjanja su besmislena, jer niko ne zna istinu o njihovoj vezi osim njihovih najblizih, a mi bismo trebali razumeti da oni to zele sacuvati od javnosti....Karamela mi se cini kao neko ko je sa njima provodio najvise vremena i odbacio je nasilje, ali je spomijao ljubomoru....
Ne postoji opravdanje za pocinioca ubistva, to nikada....ali covek ne moze da ne zali coveka koji je pritom i sebi oduzeo zivot i da se zapita kako se neko moze odluciti za to u 23.-oj godini zivota...pa se pitam ko ce pomoci nekim drugim parovima da ne dodje do tragedije....
Sto se tice medija, kopanje po Ksenijinoj proslosti je stvarno vrlo neprimereno....bas sam se razocarala

gordana

pre 16 godina

Slazem se sa vecinom komentara i molim, apelujem na medije da prestanu sa razvlacenjem i iznosenjem "novih i novih" podataka, a u cilju podizanja svojih tiraza. Devojka je ubijena, dve porodice su zavijene u crno, pustite ih da bez medijske buke pate smrt svojih najblizih.
Ne pisite vise gadosti o njima da bi podilazili najbednijim ljudskim strastima i radoznalostima. Boze kakvi smo ljudi, uzivamo u tudjoj nesreci, upijamo svaku izgovorenu rec o tragediji, ovoj i mnogim drugima, poznatim i nepoznatim. Sitne ljudske duse koje nemaju svoje zivote ili su nesrecni u istima, pa se hrane kao vampiri tudjom krvlju. Apelujem na sve da se prestane sa cerecenjem tudjih zivita. Pustimo ih da pocivaju u miru. Gordana

Strava i uzas!

pre 16 godina

A vi i sami znate ko radi u tim "pojedinim medijima", kvazi novinari ljudi koji ne mogu da nadju posao pa hajd nesto da rade obicno ljudi niske inteligencije koji jednino u sta se razumeju je estrada i to ona trac strana estrade "ko je skim bio, ko je skim pio". I sta ti ljudi i ti urednici znaju o posledicama koje mogu da izazovu opravdavajuci zlocin. Jer sutra ce njihov citalac slicne inteligencije reci svojoj zeni: "jel vidis sta kazu novine kako je prosla Ksenija jer se ponasala tako i tako, nemoj to i tebi da se desi"..