Sreda, 21.12.2011.

15:20

"Ne možemo u EU bez priznanja KiM"

Šef diplomatije Vuk Jeremić kaže da su mu četiri ministra spoljnih poslova EU rekla da Srbija ne može ući u Uniju bez formalnog priznanja nezavisnosti Kosova.

Izvor: Beta

"Ne možemo u EU bez priznanja KiM" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

Naim-Zagreb

pre 14 godina

"Ministar spoljnih poslova Vuk Jeremič nije precizirao o kojim ministrima je reč"

Ja znam iz kojih su zemalja ti četiri ministri!!!
NJEMAČKA,FRANCUSKA,VELIKA BRITANIJA,NIZOZEMSKA. uz aplauz Skadinavskim zemljama,ostalim Europskim Državama i naravno,šlag na kraju U S A !!!

mlekadzija

pre 14 godina

Malo me cudi oktud ovolika netrpeljivost prema Jeremicu. Pa on je samo DRZAVNI CINOVNIK koji sprovodi POLITIKU VLADE. To se stalno zaboravlja... A kao da bi neko drugi vodio uspesnije spoljnu politiku...

Nikola

pre 14 godina

Vuce, vreme je da se ti i Boris izvinite Kostunici jer je on raspisao prosle izbore zbog vas koji ste bili nedokazani jer niste uspeli da predvidite politicke procese

HOMER

pre 14 godina

To ne traze samo cetiri ministra, vec cela Evropa, vi se sad Jeremicu kao cudite zbog toga, to smo odavno znali, Kosovo je uslov za ulazak Srbije u EU, nije mi jasno zasto se ne pomirite sa tom cinjenicom.

Diplomata

pre 14 godina

Izvanredna diplomatija! Sef diplomatije tvrdi da su mu svi rekli kako Kosovo mora da se prizna! Nekog bi bilo stid da da takvu izjavu i to u svojstvu sefa diplomatije! Kako drugi sviraju, Srbija igra i to puzeci. Svi ti ljudi na vlasti ce uskoro otici s nafilovanim racunima u bankama, i niko od njih se nece pitati kakve krucijalne odluke su doneli za buducnost opstanka Srbije i srpskog naroda.

OLIVA

pre 14 godina

Zar je moguce da Jeremic to nije znao pa se sada iscudjuje zbog toga, on je prvi saznao sta je uslov za kandidaturu, nema potrebe da nas sada ubedjuje da nije znao sta traze.

BenTen

pre 14 godina

Bas je sve providno. Meni se kao posmatracu cini da ce se sve "srediti" marta. Lazu da je uslov priznavanje, da bi posle pozitivne odluke rekli: "Mi smo dobili statut kandidata bez priznanja Kosova, jos jedna pobeda nase pravedne politike i Kosovo i EU.". To znaci da ce napraviti ono sto se stvarno od njih ocekuje, to je da ispune SVE dogovore postignute u Briselu. Kosovo ce konačno (HVALA BOGU) slobodno da dise...

esb

pre 14 godina

Sve dok ne kazes koja cetiri ministra, sto se mene tice, ne govoris istinu kao i mnogo puta do sad. Idi negde, gledaj tenis. O svom trosku.

Piši PROPALO !

pre 14 godina

"Jeremić kaže da se u Savetu bezbednosti UN vode konsultacije o nacrtu rezolucije kao i da je njihov ishod teško predvideti."

Milos

pre 14 godina

Mislim da Jeremic laze, poceo sam vise da verujem stranim politicarima nego nasim. Ne verujem da je trazeno priznanje Kosova, vise mi lici da se nasa vlada po stoti put pravda optuzujuci EU.

Aleksandar

pre 14 godina

Tako je, konja koji pobedjuje ne treba menjati, pa tako ne treba menjati ni nasu nadasve pravednu politiku. E sad sto bi u normalnim drustvima konj sa nasim performansama davno bio poslat u kobasice i za pravljenje tutkala, to nema veze, Srbija se saginjati nece! I korenje cemo jesti, dakako.

Koja V

pre 14 godina

Pa sto se ne kaze koja cetiri ministra, vec sve nesto uvijeno.Najbolje je da gospodin ustupi mesto nekom drugom, sa praznim obecanjima je zavrseno.

olivera

pre 14 godina

Zar je moguce da Jeremic to nije znao? U njegovom slucaju o je sasvim moguce i zato treba da podnese ostavku. To sigurno nece da popravi medjunarodni polozaj Srbije, koji je katastrofalan, ali barem nece vise svojim izjavama da iritira gradjane. Dovoljno od njega!

Suboticanin

pre 14 godina

Mi smo to znali...A vi niste?!
Dajte ostavku!
Ako jos i dalje bude Tadic pricao "I Kososvo i Eu",
Dajte ostavku!
Ako necete PREOKRET,
Dajte ostavku!!!

Safet Cara

pre 14 godina

Tadic i Jeremic su kao muskarac kog napusti zena, a on kaze njoj "ja te jos volim". Ako ti neko da "dvojku" onda pomiri se sa sudbinom. I EU i Kosovo, to ti je kao i ljubavnicu i zenu. Ostacete bez jedno i bez drugo.

Australiajanac

pre 14 godina

Ja ne znam sto se svi palite oko evropske unije. Dok mi dodjemo na red ona ce nestati sad je potpuno svorc i samo je pitanje vremena kada ce nemcima da se smuci da placaju tudje dugove. Treba da sami sredimo svoje dvoriste a za to nam ne treba unija vec neki novi klinci.

Mala Mo

pre 14 godina

Zanima me gospodine Jeremiću, kako zamišljate da Vam evropski proces i dalje ostane opredeljenje ako je EU u slučaju priznanja Kosova bila izričita? Da li i dalje stoji politika "i Kosovo i EU" kada ste javno saopštili da bez priznanja Kosova ne možemo ući u EU?

Rđave makaze

pre 14 godina

Crni Jeremiću, šta to pričaš? Pa sad će tata Boris da ti uruči momentalni otkaz! Pa zar ti ne znaš da ta rečenica u Srbiji ne sme da se naglas izgovori jer predstavlja slom politike DS-a vođene poslednje 4 godine? A on taman mislio da je iskoristi i za sledeće izbore...

Svilene čarape

pre 14 godina

"Politika Vlade Srbije prema Kosovu neće biti promenjena nakon odluke Brisela 9. decembra".. A da li će biti promenjena pre odluke komisije u martu sledeće godine? Status je u pitanju, a i novi izbori i nov mandat... Ko nama građanima garantuje da nećete tik pred odluku komisije, ili što je još gore, odmah nakon izbora, promeniti svoju odluku? Nije Vam prvi put...

Amonijak

pre 14 godina

Znači, ne možemo u EU bez priznanja nezavisnosti Kosova, a u slučaju da odustanemo od EU, na Kosovu ne možemo vratiti stanje od pre 2000.-te godine kao što je rekao predsednik Tadić? Znači li to da je državna politika "i EU i Kosovo" doživela svoj krah, i da sad nema ni "EU" a ni "Kosova"? I šta sad?

*bane*

pre 14 godina

* To nije bio zahtev tih zemalja, niti bi bio da je Beogad tj. Mi- Srbija, ranije poštovala sporazume i kompromise i dogovor sa celim svetom.!! To nije stara stvar i sada je ovaj Ministar najodgovorniji zato što to sada traže !! To je cena njegove nesposobnosti da ne proširujem misao na sve ostale na "Vlasti".......HITNO ! - Ostavka !!.....kao B.Đelić...!!

dejan

pre 14 godina

Ako... Ako...
Na kraju cemo da doteramo i do onoga pod jednu sljivu.
Doduse oni koji imaju pasos neke druge zemlje ce da zbrisu sto dalje, a mi cemo lepo da se drzimo te sljive. Prodje mi zivot. Prvo nedamo neku Jugu, pa onda neke krajine i republike, pa sada nedamo Kosovo... Pa sto ce nam zemlja koju ne kontrolisemo, a ovo sto kontrolisemo je prazno i siromasno ?!?! Sela nam prazna, a mi se bavimo Kosovom ?!?! Uredimo ovo sto imademo da zivimo kao ljudi, a ne ovako... Za Kosovo ima vremena. Da smo bogati kao Svajcarska, imamo demokratiju kao Svajcarska, Kosovo ne bi niti otislo.

swedroid

pre 14 godina

da me neko pita : ovo nije uslov za kandidaturu, pustiti da vreme odradi svoje, imati dobre susedske odnose je moguce i bez priznanja, dok dodje vreme za pristupne pregovore ni svest Kosova ni Srbije nece biti na danasnjem nivou te prema tadasnjoj situaciji resavati dalje. Elem, ne dozvoliti vlastima na Kosovu da nas koce.

Rrochee

pre 14 godina

Pa ovo je bilo poznato, od 2008-me.... Ali prodavaliste laznu veru srbskom naroda da moze "i EU i Kosovo"... Ja sam uvek rekao, pitanje je "U EU BEZ KOSOVO" ili "VAN EU BEZ KOSOVO"...

Misko BG

pre 14 godina

Dali postoji i jedan covek u Srbiji koji vise veruje ovom coveku,slagao je vec toliko puta,kao npr. posle totalno nepotrebne sednice nekih fantomskih "nesvrstanih" u Beogradu,kada je najavio da ce pojedine zemlje povuci priznanja Kosova kao nezavisne drzave sto se naravno nije desilo,nego su usledila nova priznanja.Evo sada opet prica o nekim bezimenim ministrima zemalja EU koji su njemu rekli ovo sta je ovde ispricao.Nadam se da ce na celo MIP posle sledecih izbora doci pravi diplomata, a ne covek slican gos.Jeremicu, koji je toliko stete napravio drzavi svojim losim radom.

katica

pre 14 godina

Da prokomentarišem ovu “šarenu lažu” indirektno! Pošto je ovih dana aktuelna Severna Koreja da povežem tu zemlju sa Srbijom. Ne znam po čemu se to Srbija razlikuje od Severne Koreje? Po ničemu. Isto "jednoumlje" (raspoređeno u nekoliko stranaka) kada je Tito 1980g umro vlasti su se u Srbiji dočepalai staljinisti, ždanovci i & znači najveći mrzitelji SAD, EU, kapitalizma, građanskog društva i tsl. Uveli su nas u ratove sa susedima i NATO i sada ne priznaju da su rat izgubili nego ga vode "pravnim i diplomatskim" sredstvima a naš narod svakim danom sve propaliji i materijalno i duhovno. Osovima: Severna Koreja–Srbija–Teheran “pešaci” (Rusije i Kine) na velikoj svetskoj šahovskoj tabli! Ko god zna da igra šah zna kako u toj igri prolaze pešaci.
Ps. Eto zašto u Srbiji nije bilo lustracije da bi kadar “ruske gubernije” i dalje vladao našom zemljom.

goramsole

pre 14 godina

Sada je svima jasno da je ova politika dovela do zaobilaznog priznanja Kosova i neizvesnog ulaska u EU sta smo to radeli predhodnih deset godina pa i Milosevic ili Kostunica da su priznali KiM vec bi bili u EU ,ja hocu u EU ali ovo je previse!

c i t i z e n

pre 14 godina

Pa priznajte ga. U cemu je problem? Necete dobiti izbore? Ma necete ih dobiti ni u komm slucaju ali bar ucinite nesto pametno i korisno na kraju mandata.

Troml

pre 14 godina

Vuk Jeremić: Ne možemo u EU bez priznanja KiM??????
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bum, bum, eksplozija, šok.
Zar je to rekao Vuk Jeremić?
Ovo što ste napisali, to je zbilja rekao g. Jeremić?
Zbilja, ne šalite se? Ozbiljno, bez šale?
Ne mogu vjerovati, kad ste to čuli?
Vi se sigurno šalite, zar ne? Nije istina.
Vi to nas svih zezate. Nije lijepo na takav
način šaliti se s ljudima.

Euroskeptik

pre 14 godina

Naravno da Srbija nikada neće priznati nezavisnost Kosova, ali to neće biti glavni razlog njenog neulaska u Uniju. Poenta je u tome što građani Srbije nikada neće "priznati" Evropsku Uniju.

kleo

pre 14 godina

Sad vec se zna kao Crno i Belo da je Jeremic kriv sto 7 Miliona stanovnika Srbije nisu mogli u EU radi njega.
Koce sad jos za njega da glasa i ko je glasao ovog mon...
Cao.

Patak Dača

pre 14 godina

..."Otpor uspostavljanju pune transparentnosti kada je reč o istrazi o trgovini ljudskim organima predstavlja čin moralne abdikacije pred okorelim kriminalcima i ratnim zločincima", poručio je Jeremić."...

Ovo su reči jednog nabeđenog diplomate, koji sa pojmom diplomatije nema baš mnogo dodirnih tačaka!

Sale

pre 14 godina

Jaoj što su interesantni ovi neupućeni u život koji kriju svoje male rogiće ispod pionirskih kapica i čekaju svojih pet minuta da na ovim stranama prenesu mišljenje njihovog vođe spikera sa inostranom platicom. Dokle god je ovakvih iz druge dimenzije stvarnosti, dotle ćemo se međusobno ujedati bez svrhe i cilja. Shvata li iko od Vas gde živi i ko ½brine½ da nikada ne progledate? Nama neprijatelj ne treba, pretvorili smo se u njega, a lekcija nikada neće biti upamćena. Dok čekate partijske privilegije, zapitajte se gde će vam deca rasti i od čega ćete živeti sa ovakvom političkom perspektivom. Ne postoji moralna volja da se istraje u programima jer je sve ovo mentalna farsa sa velikim F. Ja ne želim da padnem pod uticaj neodgovornih i neukih koji ni sami ne znaju kako, a vama želim mentalnu higijenu i čisto srce dok ne odrastete.

DARDANAGA

pre 14 godina

Jeremic: Zlocini nikad ne zastareju, naravno da ni mi nismo u zaborav bacili vase zlocine tj.zlocine Drzave Srbije koji su nacinjeni nad "nenaoruzanim" civilima starcima zene dece a ima i slucajeva kada ni bebe nisu postedjene. Slazem se u potpunosti da optuzbe ili bolje reci sumnje oko navodno otetim organima jednom zauvek bude obelodanjeno ali ta ekipa koja treba da to istrazuje, po Jeremicu, kako izgleda mora biti iz neke zemlje koja je protiv nezavisnosti Kosova.

ministar do kraja

pre 14 godina

Pa i ja da mogu besplatno putovati svetom, drobio bi tu jednu priču o Kosovu da iskoristim diplomatski turizam do daske i kupujem swarovski kristale.

srećko nestorović

pre 14 godina

Od aktivista ldp-a ovde čovek ne može da pročita jedan kulturan i priseban komentar, svaki je začinjen salvom uvreda i omalovažavanja, što aktuelne državne politike što njenih predstavnika koji rade na ozbiljnim i teškim državnim pitanjima i problemima.
Sa jedne strane čudi me da se takvi ovde objavljuju a sa druge dobro je što je tako. . . jedinstvena prilika da pojedinci javnosti pokažu svoj kulturni i politički nivo.
Gospodinu Jeremiću svaka pohvala za angažovanje i da nam je više takvih funkcionera na odgovornim položajima kudikamo bismo imali prosperitetnije društvo.

MEMI

pre 14 godina

Ne menjate jel neko mora da odgovara za te grdne pare srbskih radnika koje ste od njihovih porea placali za razvoj severnog dela kosova (kobajagi) a i vi ste u to kolo vuce i nema vam spasa..samo ako budete pobegli kao morjana markovic sa sinem u rusiji e tamo ste osigurali metsto al u srbiji, eu il u maerici zaboravite vuce jer ima da odgovarate kad tad a sada se pravite i izigravajte patriotu koliko zelite dok narod sam ne preuzme u rukama .. sto se tice promena uskoro ce glasanja pa promene dolaze od naroda a ne od vas..

olivera

pre 14 godina

Mladi beze glavom bez obzira iz zemlje, privreda zamrla, poljoprivredu odrzavaju staracka domacinstva, deca ginu u skolskim dvoristima....Nema veze, vlast nastavlja istim putem! Domanovicev "Vodja" je tu i odredjuje nam sudbinu. Put kojim nas vode je ambis!

Optimista

pre 14 godina

Verujem da ce se Srbija resiti ovakvih primeraka i da ce joj buducnos biti srecnija nego sadasnjost. Desice se preokret a onda se nadam da ce ovakvi sluziti za sprdnju umesto sto se takvi sprdaju sa Srbijom.

trece oko

pre 14 godina

g.Jeremic ne menja politiku prema Kosovu.(izjava samo)
Ni Kosovo nece menjati/promeniti najsavremeni pohod svoje demokratske budusnosti.
Ni Evropa,NIKADA te nece,promenio ti ili ne politiku prema Kosovu jer zaistinu u vama postojeeeeee jos unutrasnjih problema ...?!

iz Kanade

pre 14 godina

@carapan kaze:
""" Ako Bog da, sledece godine cu ove vesti da citam iz Kanade, a otuda ce stvarno da me boli uvo za to.""

Evo ja sedim u Kanadi i kada mi je dosadno, nemam sta pametniije raditi, odem na B22 citam komenare i 'ubijem vreme' u mislima vrhunskih 'strucnjaka' koji nisu svesni koliko je Srbija mala i nebitna u svetu.
Recimo 90% ljudi sa kojima komuniciram ovde [a koji nisu sa Balkana] mesaju Srbiju i Sibir jer se te dve reci veoma slicno pisu i izgovaraju.
A plus, Srbija kao samostalna drzacv ne postoji odavno, tako da ja kada kazem 'Srbija' svet me blago gleda i onda ja dodam da je to 'jedna od drzava koje su nekada cinile Jugoslaviju' i tek onda vidim da su shvatili

Ekser

pre 14 godina

srbija treba da se pomiri sa nezavisnoscu kosova i da javno i iskreno odstupi od politike velike srbije. podela Bosne bi samo ojacala separatiste u vojvodini i sandzaku. to svima mora biti jasno! zato je potrebno hitno odstupanje od nerealne politike milosevica i hvatanje brzog voza za EU!

Bački neovisni analitičar

pre 14 godina

ipak se EU i NATO puno vise brinu o nama nego Udba.
(Johny, 21. decembar 2011 16:04

Kako da ne od te brige se svakodnevno umire,epidemija je kancera i dosad nepoznatih bolesti kao direktna posledica bombardovanja osirumašenim uranijumom.Što je najgore toga će biti sve više...Podjednako umiru i Srbi i Albanci a ovi se ubiše od brige.

Mike

pre 14 godina

Vec se vidi kraj njegove kvasi-politike,a on jadan blebece jedno te isto.Jos nije svatio ono sto najblesaviji svacaju.Samo cekamo da padne u WC da povucemo vodu.Ciao!

Ogi

pre 14 godina

Ih, to me je nekad pogađalo, a danas ni najmanje! Neka za vas glasa ko hoće, neka ljudi žive u pećini, ako već tako žele. Pozdrav iz Švajcarske! Pa, pa!

Johny

pre 14 godina

Mladjani Vuce reci Udbi i ovima iz Rusije da ce biti promenjena politika na njihovu zalost a i tvoju, a na srecu nas normalnih postenih gradjana Srbije.
Ipak se EU i NATO puno vise brinu o nama nego Udba.

PPeca@SER

pre 14 godina

PREOKRET?!? Hmmm... 12.44%... Mnogo je kume...
Finf koma cvooo... Finf koma draj... rekla bi Milka Babovic... sa sve sljokicama ;-)

A Vlada... taj Vlada D.S. ce da dobije max. 20%, i to ako se namuci maksimalno.

Danilo

pre 14 godina

"Nije naše da se brinemo o budućnosti već da se osvetimo za Kosovo!",govor jednog od crkvenih glavešina u Skupštini Srbije 1892.god.
Vreme ovde stoji...
Jedino ministar leti...

magarac

pre 14 godina

Sigurno da necete da menjate politiku prema Kosovu,drugu opciju i nemate,a i ne zuri vam se u Evropu.Kad udjemo u Evropu mnogi od Vas ce u corku.

mina

pre 14 godina

Hvala Bogu da ovog meseca Rusija predsedava Savetom bezbednosti. Možda konačno neke stvari budu pomerene sa mrtve tačke. To što neki zločini nikad ne zastarevaju jeste tačno, ali je tačna i činjenica da neki zločini mogu da se stave ad akta. Sve zavisi od toga ko vodi istragu i o kome je reč.

Balkanska Promaja

pre 14 godina

"Ne menjamo politiku prema Kosovu"

Pa normalno, zasto menjati nesto sto donosi rezultate? Nasa politika prema Kosovu je uspesna do yaya.

ybada

pre 14 godina

1. 1244 kapitulacija ex Yu.
2. 1244 nema vise YU.
3. 1244 MS u Hagu je potverdio Nezavisnost Kosova.
4. 1244 nema vise uticaj ni u Kosovu ni u MZ.
Vi bavite sa 1244 a mi komso nemamo vreme idemo dalje. ADIOS

frankfurcanac

pre 14 godina

dabome, ni slucajno ne menjajte nista, posebno ne pipajte vase sposobne drugare tipa Dulic, Malovic ... ja sam se ionako odselio pa se vi igrajte i dalje sa nekim drugim

pomesani loncici

pre 14 godina

Kakve veze ima trgovina ljudskim organima sa reolucijom 1244.Prvo je stvar za krivicno gonjenje a drugo politicka stvar.
Prestanite bre vise da lupetate,sramota je ako sebe smatrate nekim ozbiljnim politicarima.
Budite posteni jednom i iznesite podatak koliko ej novca iz Srbije direktno otislo na Kosovo zadnjih 10 godina i koliko je novca iz budzeta Srbije otislo na resavanje kososvskog pitanja kroz vasu "diplomatsku aktivnost".A onda nam svedite racune i iznesite sta su rezultati potrosenog novca i koji je ucinak vasih nesposobnih i pogresnih poteza.Koliko su nam Rusi do sada pomogli to je vec i maloj deci u ovoj zemlji jasno.

grof

pre 14 godina

Ovaj teniski strucnjak ne odustaje od politike koja nas je upropastila, a vaterpolista kaze losa privatizacija od 2000 i lose odluke pa nema posla! Gde ja zivim!

neopredeljeni.blogspot.com

pre 14 godina

znaci nastavljamo po starom a svi vide da tako ne valja..pametni uce na greskama i ispravljuju ih, budale ne uce na greskama nego ih jos i ponavljaju, jel se nekada moze nesto promeniti u toj politici ili se uvek moramo drzati jedne verzije i to po obicaju najgore po svaku cenu? cak i onda kad vidimo da nas to skupo kosta?

Slobonostalgicar

pre 14 godina

A da mi lepo obnovimo zahtev iz vremena NATO bombardovanja za prikljucenje Savezu Rusije i Belorusije. Kako bi to lepo izgledalo Srbija-Belorusija-Rusija (SRB).

Nikola

pre 14 godina

Kaze ministar da nece menjati politiku prema KiM. Gospodine ministre, pa vi nemate nikakvu politiku prema KiM tako da ne mozete da menjate nesto sto ne postoji. Ostavili ste srpski narod na cedilu, sramota

BMV

pre 14 godina

Ne mogu da verujem da Tadic ne zna kolko ovaj lik iritira i ubija rejting,ne samo DS-u,nego i celoj Srbiji.Prihvataju ga samo oni koje je obhrvala iracionalna mrznja prema svemu sto je Zapad, nezavisno od stete koju nam, svakodnevno, donosi.

Vlada

pre 14 godina

Ajde de, videcemo DS-ov rezultat na narednim izborima. Verujem da ce izbore dobiti SNS-DSS i da ce sami formirati vlast, eventualno uz pomoc SPS-a. A onda lepo, natrag u jedan period nestabilnosti u kome ce veliko pitanje biti da li cemo ostati i bez Vojvodine...situacija je krajnje jednostavna. DS je od 1990. na ovamo bila stranka progresa, izgleda da je taj progres u potpunosti ubijen. Utopili ste se u masu mediokritetskih nacionalistickih stranaka, legitimzujete zlocine drzave Srbije na Kosovu, pokazujete sustinsko nerazumevanje cinjenice da nam Kosovo niko nije oduzeo, vec da je Kosovo pobeglo od nas. Dva miliona Albanaca je zelelo autonomiju i republiku, mi smo im i to uzeli, pakovali ih u hladnjace i gusili njihove proteste surovom silom. OVK je bio posledica, ne uzrok problema. No, sta je tu je, gradjani su vecinom za odustajanje od EU zarad lazi koju svi zovu "Kosovo je deo Srbije". Bili su ti gradjani i za Slobu svojevremeno. Demokratija je proces gde covek bira ono sto je dobro za njega, ne vodi se nacionalnim osecanjem. Kod nas izgleda jos uvek ljudi nisu sazreli dovoljno da shvate da su njihovi zivoti i zivoti njihovih porodica bitniji od Kosova...

Морава и брда

pre 14 godina

Чудне тврдње тенисера и каријеристе!!?
>>>Politika Vlade Srbije prema Kosovu neće biti promenenja nakon odluke Brisela 9. decembra, kaže šef diplomatije Vuk Jeremić."према Косову"- као да се ради о другој држави!???

Устав Србије је јасан! Коме се не свиђа, ауфидерзен!

licemerje

pre 14 godina

Jeremic rece:
""""Otpor uspostavljanju pune transparentnosti kada je reč o istrazi o trgovini ljudskim organima predstavlja čin moralne abdikacije pred okorelim kriminalcima i ratnim zločincima", poručio je Jeremić. """

A sada primenite ove Jeremiceve reci na cinjenicu da je drzava Srbija punih 16 [sesnaest]' godina opstruirala UN i hapsenje Ratka Mladica optuzenog za ratne zlovine.

A poslednjih 10 pod 16 godina je pod novom vlascu ??

Intelektualac

pre 14 godina

Bravo Vuce! Bravo za Demokratsku Stranku i B Tadica! Tako se brane nacionalni interesi. Odlucno i hrabro. Siguran sam da ce Srpski Narod dati punu podrsku politici i programu DS-a i na sledecim izborima! Samo nastavite tako. Za dobrim konjem prasina se dize!

naky

pre 14 godina

Ma, dokle ovaj da prosipa praznu pricu. Otkako je on ministar spoljnih dela Srbija uziva nikad gori medjunarodni ugled. Mozda je bilo jedino gore za vreme diktatora Milosevica.
Uzas. Vlada treba da padne ODMAH!

Stevan

pre 14 godina

Samo uporno glavom kroz zid pa sta pre pukne.... Bojim se da zid nece... Ali, definitivno, muka mi je vise od reci Kosovo. Evo zarek'o sam se da nikada, ali nikada ne krocim na pedalj zemlje na Kosovu. A bilo bi fer da svi vi koji ga ne date predjete dole da zivite, da i vas vise ne gledam u svojoj blizini. Ne mogu vise, ceo zivot mi prodje s Kosovom kao drzavnim problemom br.1

Pavle

pre 14 godina

cega se pametan stidi ,time se budala ponosi kaze narodna izreka.
istureno krilo Ds-a koje ima za cilj da ugrabi glasove od naprednjaka nastavlja sa svojom dokaznom promasenom politikom.
sa tom istom politikom,nijedan naprednjacki glas ne ide ka ds-u ali mnogi ds-ovi idu ka ldp-u i to su cesto ljudi koji imaju averziju prema cedi jovanovicu,ukljucujuci i mene.
ta lazno patriotska prica i koketiranje populisticko pa onda savijanje kicme.
na nasoj sceni najvise cenim radikale i ldp,njihove pozicije su ciste,jedni smatraju da je kosovo izgubljeno drugi da jos uvek nije izgubljena ni virovitica a kamoli kosovo i tu tacno znam ona cemu smo.
u ds-u postoji 15 struja,za svakog ponesto,ne bi li osvojili 100 posto glasova.a pa dragi moji fukncioneri osvojicete ni 15 % !
ne manjamo pogresnu politiku,ni u borbi protiv korupcije,niti ekonomsko stanje da konsolidujemo niti smo tamo niti smo vamo.zasto ?
jer im se moze,oni vode svoje licne bitke vodjene sujetom.
vuk jeremic ce da se inati sa evropom u gajbi od 250 kvadrata sa svarovski kristalima,a vi kako te ?

Никола, Врачар

pre 14 godina

Нисам приметио да имамо политику...мало, мало па дајемо неке уступке а нисам приметио ни један уступак албанске стране.

Битно је само да ни по коју цену не признамо независност Косова јер Косово је огромној већини народа важно, много важније од ЕУ

ybada

pre 14 godina

1. 1244 kapitulacija ex Yu.
2. 1244 nema vise YU.
3. 1244 MS u Hagu je potverdio Nezavisnost Kosova.
4. 1244 nema vise uticaj ni u Kosovu ni u MZ.
Vi bavite sa 1244 a mi komso nemamo vreme idemo dalje. ADIOS

frankfurcanac

pre 14 godina

dabome, ni slucajno ne menjajte nista, posebno ne pipajte vase sposobne drugare tipa Dulic, Malovic ... ja sam se ionako odselio pa se vi igrajte i dalje sa nekim drugim

Pavle

pre 14 godina

cega se pametan stidi ,time se budala ponosi kaze narodna izreka.
istureno krilo Ds-a koje ima za cilj da ugrabi glasove od naprednjaka nastavlja sa svojom dokaznom promasenom politikom.
sa tom istom politikom,nijedan naprednjacki glas ne ide ka ds-u ali mnogi ds-ovi idu ka ldp-u i to su cesto ljudi koji imaju averziju prema cedi jovanovicu,ukljucujuci i mene.
ta lazno patriotska prica i koketiranje populisticko pa onda savijanje kicme.
na nasoj sceni najvise cenim radikale i ldp,njihove pozicije su ciste,jedni smatraju da je kosovo izgubljeno drugi da jos uvek nije izgubljena ni virovitica a kamoli kosovo i tu tacno znam ona cemu smo.
u ds-u postoji 15 struja,za svakog ponesto,ne bi li osvojili 100 posto glasova.a pa dragi moji fukncioneri osvojicete ni 15 % !
ne manjamo pogresnu politiku,ni u borbi protiv korupcije,niti ekonomsko stanje da konsolidujemo niti smo tamo niti smo vamo.zasto ?
jer im se moze,oni vode svoje licne bitke vodjene sujetom.
vuk jeremic ce da se inati sa evropom u gajbi od 250 kvadrata sa svarovski kristalima,a vi kako te ?

Vlada

pre 14 godina

Ajde de, videcemo DS-ov rezultat na narednim izborima. Verujem da ce izbore dobiti SNS-DSS i da ce sami formirati vlast, eventualno uz pomoc SPS-a. A onda lepo, natrag u jedan period nestabilnosti u kome ce veliko pitanje biti da li cemo ostati i bez Vojvodine...situacija je krajnje jednostavna. DS je od 1990. na ovamo bila stranka progresa, izgleda da je taj progres u potpunosti ubijen. Utopili ste se u masu mediokritetskih nacionalistickih stranaka, legitimzujete zlocine drzave Srbije na Kosovu, pokazujete sustinsko nerazumevanje cinjenice da nam Kosovo niko nije oduzeo, vec da je Kosovo pobeglo od nas. Dva miliona Albanaca je zelelo autonomiju i republiku, mi smo im i to uzeli, pakovali ih u hladnjace i gusili njihove proteste surovom silom. OVK je bio posledica, ne uzrok problema. No, sta je tu je, gradjani su vecinom za odustajanje od EU zarad lazi koju svi zovu "Kosovo je deo Srbije". Bili su ti gradjani i za Slobu svojevremeno. Demokratija je proces gde covek bira ono sto je dobro za njega, ne vodi se nacionalnim osecanjem. Kod nas izgleda jos uvek ljudi nisu sazreli dovoljno da shvate da su njihovi zivoti i zivoti njihovih porodica bitniji od Kosova...

Stevan

pre 14 godina

Samo uporno glavom kroz zid pa sta pre pukne.... Bojim se da zid nece... Ali, definitivno, muka mi je vise od reci Kosovo. Evo zarek'o sam se da nikada, ali nikada ne krocim na pedalj zemlje na Kosovu. A bilo bi fer da svi vi koji ga ne date predjete dole da zivite, da i vas vise ne gledam u svojoj blizini. Ne mogu vise, ceo zivot mi prodje s Kosovom kao drzavnim problemom br.1

Balkanska Promaja

pre 14 godina

"Ne menjamo politiku prema Kosovu"

Pa normalno, zasto menjati nesto sto donosi rezultate? Nasa politika prema Kosovu je uspesna do yaya.

magarac

pre 14 godina

Sigurno da necete da menjate politiku prema Kosovu,drugu opciju i nemate,a i ne zuri vam se u Evropu.Kad udjemo u Evropu mnogi od Vas ce u corku.

BMV

pre 14 godina

Ne mogu da verujem da Tadic ne zna kolko ovaj lik iritira i ubija rejting,ne samo DS-u,nego i celoj Srbiji.Prihvataju ga samo oni koje je obhrvala iracionalna mrznja prema svemu sto je Zapad, nezavisno od stete koju nam, svakodnevno, donosi.

licemerje

pre 14 godina

Jeremic rece:
""""Otpor uspostavljanju pune transparentnosti kada je reč o istrazi o trgovini ljudskim organima predstavlja čin moralne abdikacije pred okorelim kriminalcima i ratnim zločincima", poručio je Jeremić. """

A sada primenite ove Jeremiceve reci na cinjenicu da je drzava Srbija punih 16 [sesnaest]' godina opstruirala UN i hapsenje Ratka Mladica optuzenog za ratne zlovine.

A poslednjih 10 pod 16 godina je pod novom vlascu ??

iz Kanade

pre 14 godina

@carapan kaze:
""" Ako Bog da, sledece godine cu ove vesti da citam iz Kanade, a otuda ce stvarno da me boli uvo za to.""

Evo ja sedim u Kanadi i kada mi je dosadno, nemam sta pametniije raditi, odem na B22 citam komenare i 'ubijem vreme' u mislima vrhunskih 'strucnjaka' koji nisu svesni koliko je Srbija mala i nebitna u svetu.
Recimo 90% ljudi sa kojima komuniciram ovde [a koji nisu sa Balkana] mesaju Srbiju i Sibir jer se te dve reci veoma slicno pisu i izgovaraju.
A plus, Srbija kao samostalna drzacv ne postoji odavno, tako da ja kada kazem 'Srbija' svet me blago gleda i onda ja dodam da je to 'jedna od drzava koje su nekada cinile Jugoslaviju' i tek onda vidim da su shvatili

Johny

pre 14 godina

Mladjani Vuce reci Udbi i ovima iz Rusije da ce biti promenjena politika na njihovu zalost a i tvoju, a na srecu nas normalnih postenih gradjana Srbije.
Ipak se EU i NATO puno vise brinu o nama nego Udba.

Ogi

pre 14 godina

Ih, to me je nekad pogađalo, a danas ni najmanje! Neka za vas glasa ko hoće, neka ljudi žive u pećini, ako već tako žele. Pozdrav iz Švajcarske! Pa, pa!

grof

pre 14 godina

Ovaj teniski strucnjak ne odustaje od politike koja nas je upropastila, a vaterpolista kaze losa privatizacija od 2000 i lose odluke pa nema posla! Gde ja zivim!

naky

pre 14 godina

Ma, dokle ovaj da prosipa praznu pricu. Otkako je on ministar spoljnih dela Srbija uziva nikad gori medjunarodni ugled. Mozda je bilo jedino gore za vreme diktatora Milosevica.
Uzas. Vlada treba da padne ODMAH!

pomesani loncici

pre 14 godina

Kakve veze ima trgovina ljudskim organima sa reolucijom 1244.Prvo je stvar za krivicno gonjenje a drugo politicka stvar.
Prestanite bre vise da lupetate,sramota je ako sebe smatrate nekim ozbiljnim politicarima.
Budite posteni jednom i iznesite podatak koliko ej novca iz Srbije direktno otislo na Kosovo zadnjih 10 godina i koliko je novca iz budzeta Srbije otislo na resavanje kososvskog pitanja kroz vasu "diplomatsku aktivnost".A onda nam svedite racune i iznesite sta su rezultati potrosenog novca i koji je ucinak vasih nesposobnih i pogresnih poteza.Koliko su nam Rusi do sada pomogli to je vec i maloj deci u ovoj zemlji jasno.

Danilo

pre 14 godina

"Nije naše da se brinemo o budućnosti već da se osvetimo za Kosovo!",govor jednog od crkvenih glavešina u Skupštini Srbije 1892.god.
Vreme ovde stoji...
Jedino ministar leti...

Ekser

pre 14 godina

srbija treba da se pomiri sa nezavisnoscu kosova i da javno i iskreno odstupi od politike velike srbije. podela Bosne bi samo ojacala separatiste u vojvodini i sandzaku. to svima mora biti jasno! zato je potrebno hitno odstupanje od nerealne politike milosevica i hvatanje brzog voza za EU!

Slobonostalgicar

pre 14 godina

A da mi lepo obnovimo zahtev iz vremena NATO bombardovanja za prikljucenje Savezu Rusije i Belorusije. Kako bi to lepo izgledalo Srbija-Belorusija-Rusija (SRB).

Mike

pre 14 godina

Vec se vidi kraj njegove kvasi-politike,a on jadan blebece jedno te isto.Jos nije svatio ono sto najblesaviji svacaju.Samo cekamo da padne u WC da povucemo vodu.Ciao!

srećko nestorović

pre 14 godina

Od aktivista ldp-a ovde čovek ne može da pročita jedan kulturan i priseban komentar, svaki je začinjen salvom uvreda i omalovažavanja, što aktuelne državne politike što njenih predstavnika koji rade na ozbiljnim i teškim državnim pitanjima i problemima.
Sa jedne strane čudi me da se takvi ovde objavljuju a sa druge dobro je što je tako. . . jedinstvena prilika da pojedinci javnosti pokažu svoj kulturni i politički nivo.
Gospodinu Jeremiću svaka pohvala za angažovanje i da nam je više takvih funkcionera na odgovornim položajima kudikamo bismo imali prosperitetnije društvo.

Nikola

pre 14 godina

Kaze ministar da nece menjati politiku prema KiM. Gospodine ministre, pa vi nemate nikakvu politiku prema KiM tako da ne mozete da menjate nesto sto ne postoji. Ostavili ste srpski narod na cedilu, sramota

neopredeljeni.blogspot.com

pre 14 godina

znaci nastavljamo po starom a svi vide da tako ne valja..pametni uce na greskama i ispravljuju ih, budale ne uce na greskama nego ih jos i ponavljaju, jel se nekada moze nesto promeniti u toj politici ili se uvek moramo drzati jedne verzije i to po obicaju najgore po svaku cenu? cak i onda kad vidimo da nas to skupo kosta?

olivera

pre 14 godina

Mladi beze glavom bez obzira iz zemlje, privreda zamrla, poljoprivredu odrzavaju staracka domacinstva, deca ginu u skolskim dvoristima....Nema veze, vlast nastavlja istim putem! Domanovicev "Vodja" je tu i odredjuje nam sudbinu. Put kojim nas vode je ambis!

Optimista

pre 14 godina

Verujem da ce se Srbija resiti ovakvih primeraka i da ce joj buducnos biti srecnija nego sadasnjost. Desice se preokret a onda se nadam da ce ovakvi sluziti za sprdnju umesto sto se takvi sprdaju sa Srbijom.

DARDANAGA

pre 14 godina

Jeremic: Zlocini nikad ne zastareju, naravno da ni mi nismo u zaborav bacili vase zlocine tj.zlocine Drzave Srbije koji su nacinjeni nad "nenaoruzanim" civilima starcima zene dece a ima i slucajeva kada ni bebe nisu postedjene. Slazem se u potpunosti da optuzbe ili bolje reci sumnje oko navodno otetim organima jednom zauvek bude obelodanjeno ali ta ekipa koja treba da to istrazuje, po Jeremicu, kako izgleda mora biti iz neke zemlje koja je protiv nezavisnosti Kosova.

MEMI

pre 14 godina

Ne menjate jel neko mora da odgovara za te grdne pare srbskih radnika koje ste od njihovih porea placali za razvoj severnog dela kosova (kobajagi) a i vi ste u to kolo vuce i nema vam spasa..samo ako budete pobegli kao morjana markovic sa sinem u rusiji e tamo ste osigurali metsto al u srbiji, eu il u maerici zaboravite vuce jer ima da odgovarate kad tad a sada se pravite i izigravajte patriotu koliko zelite dok narod sam ne preuzme u rukama .. sto se tice promena uskoro ce glasanja pa promene dolaze od naroda a ne od vas..

trece oko

pre 14 godina

g.Jeremic ne menja politiku prema Kosovu.(izjava samo)
Ni Kosovo nece menjati/promeniti najsavremeni pohod svoje demokratske budusnosti.
Ni Evropa,NIKADA te nece,promenio ti ili ne politiku prema Kosovu jer zaistinu u vama postojeeeeee jos unutrasnjih problema ...?!

ministar do kraja

pre 14 godina

Pa i ja da mogu besplatno putovati svetom, drobio bi tu jednu priču o Kosovu da iskoristim diplomatski turizam do daske i kupujem swarovski kristale.

Sale

pre 14 godina

Jaoj što su interesantni ovi neupućeni u život koji kriju svoje male rogiće ispod pionirskih kapica i čekaju svojih pet minuta da na ovim stranama prenesu mišljenje njihovog vođe spikera sa inostranom platicom. Dokle god je ovakvih iz druge dimenzije stvarnosti, dotle ćemo se međusobno ujedati bez svrhe i cilja. Shvata li iko od Vas gde živi i ko ½brine½ da nikada ne progledate? Nama neprijatelj ne treba, pretvorili smo se u njega, a lekcija nikada neće biti upamćena. Dok čekate partijske privilegije, zapitajte se gde će vam deca rasti i od čega ćete živeti sa ovakvom političkom perspektivom. Ne postoji moralna volja da se istraje u programima jer je sve ovo mentalna farsa sa velikim F. Ja ne želim da padnem pod uticaj neodgovornih i neukih koji ni sami ne znaju kako, a vama želim mentalnu higijenu i čisto srce dok ne odrastete.

PPeca@SER

pre 14 godina

PREOKRET?!? Hmmm... 12.44%... Mnogo je kume...
Finf koma cvooo... Finf koma draj... rekla bi Milka Babovic... sa sve sljokicama ;-)

A Vlada... taj Vlada D.S. ce da dobije max. 20%, i to ako se namuci maksimalno.

Bački neovisni analitičar

pre 14 godina

ipak se EU i NATO puno vise brinu o nama nego Udba.
(Johny, 21. decembar 2011 16:04

Kako da ne od te brige se svakodnevno umire,epidemija je kancera i dosad nepoznatih bolesti kao direktna posledica bombardovanja osirumašenim uranijumom.Što je najgore toga će biti sve više...Podjednako umiru i Srbi i Albanci a ovi se ubiše od brige.

Safet Cara

pre 14 godina

Tadic i Jeremic su kao muskarac kog napusti zena, a on kaze njoj "ja te jos volim". Ako ti neko da "dvojku" onda pomiri se sa sudbinom. I EU i Kosovo, to ti je kao i ljubavnicu i zenu. Ostacete bez jedno i bez drugo.

Морава и брда

pre 14 godina

Чудне тврдње тенисера и каријеристе!!?
>>>Politika Vlade Srbije prema Kosovu neće biti promenenja nakon odluke Brisela 9. decembra, kaže šef diplomatije Vuk Jeremić."према Косову"- као да се ради о другој држави!???

Устав Србије је јасан! Коме се не свиђа, ауфидерзен!

Suboticanin

pre 14 godina

Mi smo to znali...A vi niste?!
Dajte ostavku!
Ako jos i dalje bude Tadic pricao "I Kososvo i Eu",
Dajte ostavku!
Ako necete PREOKRET,
Dajte ostavku!!!

Никола, Врачар

pre 14 godina

Нисам приметио да имамо политику...мало, мало па дајемо неке уступке а нисам приметио ни један уступак албанске стране.

Битно је само да ни по коју цену не признамо независност Косова јер Косово је огромној већини народа важно, много важније од ЕУ

Amonijak

pre 14 godina

Znači, ne možemo u EU bez priznanja nezavisnosti Kosova, a u slučaju da odustanemo od EU, na Kosovu ne možemo vratiti stanje od pre 2000.-te godine kao što je rekao predsednik Tadić? Znači li to da je državna politika "i EU i Kosovo" doživela svoj krah, i da sad nema ni "EU" a ni "Kosova"? I šta sad?

mina

pre 14 godina

Hvala Bogu da ovog meseca Rusija predsedava Savetom bezbednosti. Možda konačno neke stvari budu pomerene sa mrtve tačke. To što neki zločini nikad ne zastarevaju jeste tačno, ali je tačna i činjenica da neki zločini mogu da se stave ad akta. Sve zavisi od toga ko vodi istragu i o kome je reč.

Intelektualac

pre 14 godina

Bravo Vuce! Bravo za Demokratsku Stranku i B Tadica! Tako se brane nacionalni interesi. Odlucno i hrabro. Siguran sam da ce Srpski Narod dati punu podrsku politici i programu DS-a i na sledecim izborima! Samo nastavite tako. Za dobrim konjem prasina se dize!

Milos

pre 14 godina

Mislim da Jeremic laze, poceo sam vise da verujem stranim politicarima nego nasim. Ne verujem da je trazeno priznanje Kosova, vise mi lici da se nasa vlada po stoti put pravda optuzujuci EU.

olivera

pre 14 godina

Zar je moguce da Jeremic to nije znao? U njegovom slucaju o je sasvim moguce i zato treba da podnese ostavku. To sigurno nece da popravi medjunarodni polozaj Srbije, koji je katastrofalan, ali barem nece vise svojim izjavama da iritira gradjane. Dovoljno od njega!

Piši PROPALO !

pre 14 godina

"Jeremić kaže da se u Savetu bezbednosti UN vode konsultacije o nacrtu rezolucije kao i da je njihov ishod teško predvideti."

Mala Mo

pre 14 godina

Zanima me gospodine Jeremiću, kako zamišljate da Vam evropski proces i dalje ostane opredeljenje ako je EU u slučaju priznanja Kosova bila izričita? Da li i dalje stoji politika "i Kosovo i EU" kada ste javno saopštili da bez priznanja Kosova ne možemo ući u EU?

c i t i z e n

pre 14 godina

Pa priznajte ga. U cemu je problem? Necete dobiti izbore? Ma necete ih dobiti ni u komm slucaju ali bar ucinite nesto pametno i korisno na kraju mandata.

Rđave makaze

pre 14 godina

Crni Jeremiću, šta to pričaš? Pa sad će tata Boris da ti uruči momentalni otkaz! Pa zar ti ne znaš da ta rečenica u Srbiji ne sme da se naglas izgovori jer predstavlja slom politike DS-a vođene poslednje 4 godine? A on taman mislio da je iskoristi i za sledeće izbore...

Australiajanac

pre 14 godina

Ja ne znam sto se svi palite oko evropske unije. Dok mi dodjemo na red ona ce nestati sad je potpuno svorc i samo je pitanje vremena kada ce nemcima da se smuci da placaju tudje dugove. Treba da sami sredimo svoje dvoriste a za to nam ne treba unija vec neki novi klinci.

kleo

pre 14 godina

Sad vec se zna kao Crno i Belo da je Jeremic kriv sto 7 Miliona stanovnika Srbije nisu mogli u EU radi njega.
Koce sad jos za njega da glasa i ko je glasao ovog mon...
Cao.

dejan

pre 14 godina

Ako... Ako...
Na kraju cemo da doteramo i do onoga pod jednu sljivu.
Doduse oni koji imaju pasos neke druge zemlje ce da zbrisu sto dalje, a mi cemo lepo da se drzimo te sljive. Prodje mi zivot. Prvo nedamo neku Jugu, pa onda neke krajine i republike, pa sada nedamo Kosovo... Pa sto ce nam zemlja koju ne kontrolisemo, a ovo sto kontrolisemo je prazno i siromasno ?!?! Sela nam prazna, a mi se bavimo Kosovom ?!?! Uredimo ovo sto imademo da zivimo kao ljudi, a ne ovako... Za Kosovo ima vremena. Da smo bogati kao Svajcarska, imamo demokratiju kao Svajcarska, Kosovo ne bi niti otislo.

Koja V

pre 14 godina

Pa sto se ne kaze koja cetiri ministra, vec sve nesto uvijeno.Najbolje je da gospodin ustupi mesto nekom drugom, sa praznim obecanjima je zavrseno.

HOMER

pre 14 godina

To ne traze samo cetiri ministra, vec cela Evropa, vi se sad Jeremicu kao cudite zbog toga, to smo odavno znali, Kosovo je uslov za ulazak Srbije u EU, nije mi jasno zasto se ne pomirite sa tom cinjenicom.

esb

pre 14 godina

Sve dok ne kazes koja cetiri ministra, sto se mene tice, ne govoris istinu kao i mnogo puta do sad. Idi negde, gledaj tenis. O svom trosku.

Rrochee

pre 14 godina

Pa ovo je bilo poznato, od 2008-me.... Ali prodavaliste laznu veru srbskom naroda da moze "i EU i Kosovo"... Ja sam uvek rekao, pitanje je "U EU BEZ KOSOVO" ili "VAN EU BEZ KOSOVO"...

Aleksandar

pre 14 godina

Tako je, konja koji pobedjuje ne treba menjati, pa tako ne treba menjati ni nasu nadasve pravednu politiku. E sad sto bi u normalnim drustvima konj sa nasim performansama davno bio poslat u kobasice i za pravljenje tutkala, to nema veze, Srbija se saginjati nece! I korenje cemo jesti, dakako.

katica

pre 14 godina

Da prokomentarišem ovu “šarenu lažu” indirektno! Pošto je ovih dana aktuelna Severna Koreja da povežem tu zemlju sa Srbijom. Ne znam po čemu se to Srbija razlikuje od Severne Koreje? Po ničemu. Isto "jednoumlje" (raspoređeno u nekoliko stranaka) kada je Tito 1980g umro vlasti su se u Srbiji dočepalai staljinisti, ždanovci i & znači najveći mrzitelji SAD, EU, kapitalizma, građanskog društva i tsl. Uveli su nas u ratove sa susedima i NATO i sada ne priznaju da su rat izgubili nego ga vode "pravnim i diplomatskim" sredstvima a naš narod svakim danom sve propaliji i materijalno i duhovno. Osovima: Severna Koreja–Srbija–Teheran “pešaci” (Rusije i Kine) na velikoj svetskoj šahovskoj tabli! Ko god zna da igra šah zna kako u toj igri prolaze pešaci.
Ps. Eto zašto u Srbiji nije bilo lustracije da bi kadar “ruske gubernije” i dalje vladao našom zemljom.

Misko BG

pre 14 godina

Dali postoji i jedan covek u Srbiji koji vise veruje ovom coveku,slagao je vec toliko puta,kao npr. posle totalno nepotrebne sednice nekih fantomskih "nesvrstanih" u Beogradu,kada je najavio da ce pojedine zemlje povuci priznanja Kosova kao nezavisne drzave sto se naravno nije desilo,nego su usledila nova priznanja.Evo sada opet prica o nekim bezimenim ministrima zemalja EU koji su njemu rekli ovo sta je ovde ispricao.Nadam se da ce na celo MIP posle sledecih izbora doci pravi diplomata, a ne covek slican gos.Jeremicu, koji je toliko stete napravio drzavi svojim losim radom.

*bane*

pre 14 godina

* To nije bio zahtev tih zemalja, niti bi bio da je Beogad tj. Mi- Srbija, ranije poštovala sporazume i kompromise i dogovor sa celim svetom.!! To nije stara stvar i sada je ovaj Ministar najodgovorniji zato što to sada traže !! To je cena njegove nesposobnosti da ne proširujem misao na sve ostale na "Vlasti".......HITNO ! - Ostavka !!.....kao B.Đelić...!!

Svilene čarape

pre 14 godina

"Politika Vlade Srbije prema Kosovu neće biti promenjena nakon odluke Brisela 9. decembra".. A da li će biti promenjena pre odluke komisije u martu sledeće godine? Status je u pitanju, a i novi izbori i nov mandat... Ko nama građanima garantuje da nećete tik pred odluku komisije, ili što je još gore, odmah nakon izbora, promeniti svoju odluku? Nije Vam prvi put...

BenTen

pre 14 godina

Bas je sve providno. Meni se kao posmatracu cini da ce se sve "srediti" marta. Lazu da je uslov priznavanje, da bi posle pozitivne odluke rekli: "Mi smo dobili statut kandidata bez priznanja Kosova, jos jedna pobeda nase pravedne politike i Kosovo i EU.". To znaci da ce napraviti ono sto se stvarno od njih ocekuje, to je da ispune SVE dogovore postignute u Briselu. Kosovo ce konačno (HVALA BOGU) slobodno da dise...

OLIVA

pre 14 godina

Zar je moguce da Jeremic to nije znao pa se sada iscudjuje zbog toga, on je prvi saznao sta je uslov za kandidaturu, nema potrebe da nas sada ubedjuje da nije znao sta traze.

Patak Dača

pre 14 godina

..."Otpor uspostavljanju pune transparentnosti kada je reč o istrazi o trgovini ljudskim organima predstavlja čin moralne abdikacije pred okorelim kriminalcima i ratnim zločincima", poručio je Jeremić."...

Ovo su reči jednog nabeđenog diplomate, koji sa pojmom diplomatije nema baš mnogo dodirnih tačaka!

Euroskeptik

pre 14 godina

Naravno da Srbija nikada neće priznati nezavisnost Kosova, ali to neće biti glavni razlog njenog neulaska u Uniju. Poenta je u tome što građani Srbije nikada neće "priznati" Evropsku Uniju.

Nikola

pre 14 godina

Vuce, vreme je da se ti i Boris izvinite Kostunici jer je on raspisao prosle izbore zbog vas koji ste bili nedokazani jer niste uspeli da predvidite politicke procese

Troml

pre 14 godina

Vuk Jeremić: Ne možemo u EU bez priznanja KiM??????
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bum, bum, eksplozija, šok.
Zar je to rekao Vuk Jeremić?
Ovo što ste napisali, to je zbilja rekao g. Jeremić?
Zbilja, ne šalite se? Ozbiljno, bez šale?
Ne mogu vjerovati, kad ste to čuli?
Vi se sigurno šalite, zar ne? Nije istina.
Vi to nas svih zezate. Nije lijepo na takav
način šaliti se s ljudima.

Diplomata

pre 14 godina

Izvanredna diplomatija! Sef diplomatije tvrdi da su mu svi rekli kako Kosovo mora da se prizna! Nekog bi bilo stid da da takvu izjavu i to u svojstvu sefa diplomatije! Kako drugi sviraju, Srbija igra i to puzeci. Svi ti ljudi na vlasti ce uskoro otici s nafilovanim racunima u bankama, i niko od njih se nece pitati kakve krucijalne odluke su doneli za buducnost opstanka Srbije i srpskog naroda.

Naim-Zagreb

pre 14 godina

"Ministar spoljnih poslova Vuk Jeremič nije precizirao o kojim ministrima je reč"

Ja znam iz kojih su zemalja ti četiri ministri!!!
NJEMAČKA,FRANCUSKA,VELIKA BRITANIJA,NIZOZEMSKA. uz aplauz Skadinavskim zemljama,ostalim Europskim Državama i naravno,šlag na kraju U S A !!!

mlekadzija

pre 14 godina

Malo me cudi oktud ovolika netrpeljivost prema Jeremicu. Pa on je samo DRZAVNI CINOVNIK koji sprovodi POLITIKU VLADE. To se stalno zaboravlja... A kao da bi neko drugi vodio uspesnije spoljnu politiku...

goramsole

pre 14 godina

Sada je svima jasno da je ova politika dovela do zaobilaznog priznanja Kosova i neizvesnog ulaska u EU sta smo to radeli predhodnih deset godina pa i Milosevic ili Kostunica da su priznali KiM vec bi bili u EU ,ja hocu u EU ali ovo je previse!

swedroid

pre 14 godina

da me neko pita : ovo nije uslov za kandidaturu, pustiti da vreme odradi svoje, imati dobre susedske odnose je moguce i bez priznanja, dok dodje vreme za pristupne pregovore ni svest Kosova ni Srbije nece biti na danasnjem nivou te prema tadasnjoj situaciji resavati dalje. Elem, ne dozvoliti vlastima na Kosovu da nas koce.

Intelektualac

pre 14 godina

Bravo Vuce! Bravo za Demokratsku Stranku i B Tadica! Tako se brane nacionalni interesi. Odlucno i hrabro. Siguran sam da ce Srpski Narod dati punu podrsku politici i programu DS-a i na sledecim izborima! Samo nastavite tako. Za dobrim konjem prasina se dize!

srećko nestorović

pre 14 godina

Od aktivista ldp-a ovde čovek ne može da pročita jedan kulturan i priseban komentar, svaki je začinjen salvom uvreda i omalovažavanja, što aktuelne državne politike što njenih predstavnika koji rade na ozbiljnim i teškim državnim pitanjima i problemima.
Sa jedne strane čudi me da se takvi ovde objavljuju a sa druge dobro je što je tako. . . jedinstvena prilika da pojedinci javnosti pokažu svoj kulturni i politički nivo.
Gospodinu Jeremiću svaka pohvala za angažovanje i da nam je više takvih funkcionera na odgovornim položajima kudikamo bismo imali prosperitetnije društvo.

Никола, Врачар

pre 14 godina

Нисам приметио да имамо политику...мало, мало па дајемо неке уступке а нисам приметио ни један уступак албанске стране.

Битно је само да ни по коју цену не признамо независност Косова јер Косово је огромној већини народа важно, много важније од ЕУ

Морава и брда

pre 14 godina

Чудне тврдње тенисера и каријеристе!!?
>>>Politika Vlade Srbije prema Kosovu neće biti promenenja nakon odluke Brisela 9. decembra, kaže šef diplomatije Vuk Jeremić."према Косову"- као да се ради о другој држави!???

Устав Србије је јасан! Коме се не свиђа, ауфидерзен!

mina

pre 14 godina

Hvala Bogu da ovog meseca Rusija predsedava Savetom bezbednosti. Možda konačno neke stvari budu pomerene sa mrtve tačke. To što neki zločini nikad ne zastarevaju jeste tačno, ali je tačna i činjenica da neki zločini mogu da se stave ad akta. Sve zavisi od toga ko vodi istragu i o kome je reč.

ybada

pre 14 godina

1. 1244 kapitulacija ex Yu.
2. 1244 nema vise YU.
3. 1244 MS u Hagu je potverdio Nezavisnost Kosova.
4. 1244 nema vise uticaj ni u Kosovu ni u MZ.
Vi bavite sa 1244 a mi komso nemamo vreme idemo dalje. ADIOS

Ekser

pre 14 godina

srbija treba da se pomiri sa nezavisnoscu kosova i da javno i iskreno odstupi od politike velike srbije. podela Bosne bi samo ojacala separatiste u vojvodini i sandzaku. to svima mora biti jasno! zato je potrebno hitno odstupanje od nerealne politike milosevica i hvatanje brzog voza za EU!

Bački neovisni analitičar

pre 14 godina

ipak se EU i NATO puno vise brinu o nama nego Udba.
(Johny, 21. decembar 2011 16:04

Kako da ne od te brige se svakodnevno umire,epidemija je kancera i dosad nepoznatih bolesti kao direktna posledica bombardovanja osirumašenim uranijumom.Što je najgore toga će biti sve više...Podjednako umiru i Srbi i Albanci a ovi se ubiše od brige.

Vlada

pre 14 godina

Ajde de, videcemo DS-ov rezultat na narednim izborima. Verujem da ce izbore dobiti SNS-DSS i da ce sami formirati vlast, eventualno uz pomoc SPS-a. A onda lepo, natrag u jedan period nestabilnosti u kome ce veliko pitanje biti da li cemo ostati i bez Vojvodine...situacija je krajnje jednostavna. DS je od 1990. na ovamo bila stranka progresa, izgleda da je taj progres u potpunosti ubijen. Utopili ste se u masu mediokritetskih nacionalistickih stranaka, legitimzujete zlocine drzave Srbije na Kosovu, pokazujete sustinsko nerazumevanje cinjenice da nam Kosovo niko nije oduzeo, vec da je Kosovo pobeglo od nas. Dva miliona Albanaca je zelelo autonomiju i republiku, mi smo im i to uzeli, pakovali ih u hladnjace i gusili njihove proteste surovom silom. OVK je bio posledica, ne uzrok problema. No, sta je tu je, gradjani su vecinom za odustajanje od EU zarad lazi koju svi zovu "Kosovo je deo Srbije". Bili su ti gradjani i za Slobu svojevremeno. Demokratija je proces gde covek bira ono sto je dobro za njega, ne vodi se nacionalnim osecanjem. Kod nas izgleda jos uvek ljudi nisu sazreli dovoljno da shvate da su njihovi zivoti i zivoti njihovih porodica bitniji od Kosova...

Stevan

pre 14 godina

Samo uporno glavom kroz zid pa sta pre pukne.... Bojim se da zid nece... Ali, definitivno, muka mi je vise od reci Kosovo. Evo zarek'o sam se da nikada, ali nikada ne krocim na pedalj zemlje na Kosovu. A bilo bi fer da svi vi koji ga ne date predjete dole da zivite, da i vas vise ne gledam u svojoj blizini. Ne mogu vise, ceo zivot mi prodje s Kosovom kao drzavnim problemom br.1

Johny

pre 14 godina

Mladjani Vuce reci Udbi i ovima iz Rusije da ce biti promenjena politika na njihovu zalost a i tvoju, a na srecu nas normalnih postenih gradjana Srbije.
Ipak se EU i NATO puno vise brinu o nama nego Udba.

frankfurcanac

pre 14 godina

dabome, ni slucajno ne menjajte nista, posebno ne pipajte vase sposobne drugare tipa Dulic, Malovic ... ja sam se ionako odselio pa se vi igrajte i dalje sa nekim drugim

Optimista

pre 14 godina

Verujem da ce se Srbija resiti ovakvih primeraka i da ce joj buducnos biti srecnija nego sadasnjost. Desice se preokret a onda se nadam da ce ovakvi sluziti za sprdnju umesto sto se takvi sprdaju sa Srbijom.

BMV

pre 14 godina

Ne mogu da verujem da Tadic ne zna kolko ovaj lik iritira i ubija rejting,ne samo DS-u,nego i celoj Srbiji.Prihvataju ga samo oni koje je obhrvala iracionalna mrznja prema svemu sto je Zapad, nezavisno od stete koju nam, svakodnevno, donosi.

PPeca@SER

pre 14 godina

PREOKRET?!? Hmmm... 12.44%... Mnogo je kume...
Finf koma cvooo... Finf koma draj... rekla bi Milka Babovic... sa sve sljokicama ;-)

A Vlada... taj Vlada D.S. ce da dobije max. 20%, i to ako se namuci maksimalno.

Slobonostalgicar

pre 14 godina

A da mi lepo obnovimo zahtev iz vremena NATO bombardovanja za prikljucenje Savezu Rusije i Belorusije. Kako bi to lepo izgledalo Srbija-Belorusija-Rusija (SRB).

naky

pre 14 godina

Ma, dokle ovaj da prosipa praznu pricu. Otkako je on ministar spoljnih dela Srbija uziva nikad gori medjunarodni ugled. Mozda je bilo jedino gore za vreme diktatora Milosevica.
Uzas. Vlada treba da padne ODMAH!

grof

pre 14 godina

Ovaj teniski strucnjak ne odustaje od politike koja nas je upropastila, a vaterpolista kaze losa privatizacija od 2000 i lose odluke pa nema posla! Gde ja zivim!

Pavle

pre 14 godina

cega se pametan stidi ,time se budala ponosi kaze narodna izreka.
istureno krilo Ds-a koje ima za cilj da ugrabi glasove od naprednjaka nastavlja sa svojom dokaznom promasenom politikom.
sa tom istom politikom,nijedan naprednjacki glas ne ide ka ds-u ali mnogi ds-ovi idu ka ldp-u i to su cesto ljudi koji imaju averziju prema cedi jovanovicu,ukljucujuci i mene.
ta lazno patriotska prica i koketiranje populisticko pa onda savijanje kicme.
na nasoj sceni najvise cenim radikale i ldp,njihove pozicije su ciste,jedni smatraju da je kosovo izgubljeno drugi da jos uvek nije izgubljena ni virovitica a kamoli kosovo i tu tacno znam ona cemu smo.
u ds-u postoji 15 struja,za svakog ponesto,ne bi li osvojili 100 posto glasova.a pa dragi moji fukncioneri osvojicete ni 15 % !
ne manjamo pogresnu politiku,ni u borbi protiv korupcije,niti ekonomsko stanje da konsolidujemo niti smo tamo niti smo vamo.zasto ?
jer im se moze,oni vode svoje licne bitke vodjene sujetom.
vuk jeremic ce da se inati sa evropom u gajbi od 250 kvadrata sa svarovski kristalima,a vi kako te ?

trece oko

pre 14 godina

g.Jeremic ne menja politiku prema Kosovu.(izjava samo)
Ni Kosovo nece menjati/promeniti najsavremeni pohod svoje demokratske budusnosti.
Ni Evropa,NIKADA te nece,promenio ti ili ne politiku prema Kosovu jer zaistinu u vama postojeeeeee jos unutrasnjih problema ...?!

licemerje

pre 14 godina

Jeremic rece:
""""Otpor uspostavljanju pune transparentnosti kada je reč o istrazi o trgovini ljudskim organima predstavlja čin moralne abdikacije pred okorelim kriminalcima i ratnim zločincima", poručio je Jeremić. """

A sada primenite ove Jeremiceve reci na cinjenicu da je drzava Srbija punih 16 [sesnaest]' godina opstruirala UN i hapsenje Ratka Mladica optuzenog za ratne zlovine.

A poslednjih 10 pod 16 godina je pod novom vlascu ??

Mike

pre 14 godina

Vec se vidi kraj njegove kvasi-politike,a on jadan blebece jedno te isto.Jos nije svatio ono sto najblesaviji svacaju.Samo cekamo da padne u WC da povucemo vodu.Ciao!

ministar do kraja

pre 14 godina

Pa i ja da mogu besplatno putovati svetom, drobio bi tu jednu priču o Kosovu da iskoristim diplomatski turizam do daske i kupujem swarovski kristale.

neopredeljeni.blogspot.com

pre 14 godina

znaci nastavljamo po starom a svi vide da tako ne valja..pametni uce na greskama i ispravljuju ih, budale ne uce na greskama nego ih jos i ponavljaju, jel se nekada moze nesto promeniti u toj politici ili se uvek moramo drzati jedne verzije i to po obicaju najgore po svaku cenu? cak i onda kad vidimo da nas to skupo kosta?

pomesani loncici

pre 14 godina

Kakve veze ima trgovina ljudskim organima sa reolucijom 1244.Prvo je stvar za krivicno gonjenje a drugo politicka stvar.
Prestanite bre vise da lupetate,sramota je ako sebe smatrate nekim ozbiljnim politicarima.
Budite posteni jednom i iznesite podatak koliko ej novca iz Srbije direktno otislo na Kosovo zadnjih 10 godina i koliko je novca iz budzeta Srbije otislo na resavanje kososvskog pitanja kroz vasu "diplomatsku aktivnost".A onda nam svedite racune i iznesite sta su rezultati potrosenog novca i koji je ucinak vasih nesposobnih i pogresnih poteza.Koliko su nam Rusi do sada pomogli to je vec i maloj deci u ovoj zemlji jasno.

Balkanska Promaja

pre 14 godina

"Ne menjamo politiku prema Kosovu"

Pa normalno, zasto menjati nesto sto donosi rezultate? Nasa politika prema Kosovu je uspesna do yaya.

MEMI

pre 14 godina

Ne menjate jel neko mora da odgovara za te grdne pare srbskih radnika koje ste od njihovih porea placali za razvoj severnog dela kosova (kobajagi) a i vi ste u to kolo vuce i nema vam spasa..samo ako budete pobegli kao morjana markovic sa sinem u rusiji e tamo ste osigurali metsto al u srbiji, eu il u maerici zaboravite vuce jer ima da odgovarate kad tad a sada se pravite i izigravajte patriotu koliko zelite dok narod sam ne preuzme u rukama .. sto se tice promena uskoro ce glasanja pa promene dolaze od naroda a ne od vas..

DARDANAGA

pre 14 godina

Jeremic: Zlocini nikad ne zastareju, naravno da ni mi nismo u zaborav bacili vase zlocine tj.zlocine Drzave Srbije koji su nacinjeni nad "nenaoruzanim" civilima starcima zene dece a ima i slucajeva kada ni bebe nisu postedjene. Slazem se u potpunosti da optuzbe ili bolje reci sumnje oko navodno otetim organima jednom zauvek bude obelodanjeno ali ta ekipa koja treba da to istrazuje, po Jeremicu, kako izgleda mora biti iz neke zemlje koja je protiv nezavisnosti Kosova.

Ogi

pre 14 godina

Ih, to me je nekad pogađalo, a danas ni najmanje! Neka za vas glasa ko hoće, neka ljudi žive u pećini, ako već tako žele. Pozdrav iz Švajcarske! Pa, pa!

magarac

pre 14 godina

Sigurno da necete da menjate politiku prema Kosovu,drugu opciju i nemate,a i ne zuri vam se u Evropu.Kad udjemo u Evropu mnogi od Vas ce u corku.

Suboticanin

pre 14 godina

Mi smo to znali...A vi niste?!
Dajte ostavku!
Ako jos i dalje bude Tadic pricao "I Kososvo i Eu",
Dajte ostavku!
Ako necete PREOKRET,
Dajte ostavku!!!

Danilo

pre 14 godina

"Nije naše da se brinemo o budućnosti već da se osvetimo za Kosovo!",govor jednog od crkvenih glavešina u Skupštini Srbije 1892.god.
Vreme ovde stoji...
Jedino ministar leti...

olivera

pre 14 godina

Mladi beze glavom bez obzira iz zemlje, privreda zamrla, poljoprivredu odrzavaju staracka domacinstva, deca ginu u skolskim dvoristima....Nema veze, vlast nastavlja istim putem! Domanovicev "Vodja" je tu i odredjuje nam sudbinu. Put kojim nas vode je ambis!

Nikola

pre 14 godina

Kaze ministar da nece menjati politiku prema KiM. Gospodine ministre, pa vi nemate nikakvu politiku prema KiM tako da ne mozete da menjate nesto sto ne postoji. Ostavili ste srpski narod na cedilu, sramota

iz Kanade

pre 14 godina

@carapan kaze:
""" Ako Bog da, sledece godine cu ove vesti da citam iz Kanade, a otuda ce stvarno da me boli uvo za to.""

Evo ja sedim u Kanadi i kada mi je dosadno, nemam sta pametniije raditi, odem na B22 citam komenare i 'ubijem vreme' u mislima vrhunskih 'strucnjaka' koji nisu svesni koliko je Srbija mala i nebitna u svetu.
Recimo 90% ljudi sa kojima komuniciram ovde [a koji nisu sa Balkana] mesaju Srbiju i Sibir jer se te dve reci veoma slicno pisu i izgovaraju.
A plus, Srbija kao samostalna drzacv ne postoji odavno, tako da ja kada kazem 'Srbija' svet me blago gleda i onda ja dodam da je to 'jedna od drzava koje su nekada cinile Jugoslaviju' i tek onda vidim da su shvatili

Euroskeptik

pre 14 godina

Naravno da Srbija nikada neće priznati nezavisnost Kosova, ali to neće biti glavni razlog njenog neulaska u Uniju. Poenta je u tome što građani Srbije nikada neće "priznati" Evropsku Uniju.

Australiajanac

pre 14 godina

Ja ne znam sto se svi palite oko evropske unije. Dok mi dodjemo na red ona ce nestati sad je potpuno svorc i samo je pitanje vremena kada ce nemcima da se smuci da placaju tudje dugove. Treba da sami sredimo svoje dvoriste a za to nam ne treba unija vec neki novi klinci.

Safet Cara

pre 14 godina

Tadic i Jeremic su kao muskarac kog napusti zena, a on kaze njoj "ja te jos volim". Ako ti neko da "dvojku" onda pomiri se sa sudbinom. I EU i Kosovo, to ti je kao i ljubavnicu i zenu. Ostacete bez jedno i bez drugo.

Milos

pre 14 godina

Mislim da Jeremic laze, poceo sam vise da verujem stranim politicarima nego nasim. Ne verujem da je trazeno priznanje Kosova, vise mi lici da se nasa vlada po stoti put pravda optuzujuci EU.

Misko BG

pre 14 godina

Dali postoji i jedan covek u Srbiji koji vise veruje ovom coveku,slagao je vec toliko puta,kao npr. posle totalno nepotrebne sednice nekih fantomskih "nesvrstanih" u Beogradu,kada je najavio da ce pojedine zemlje povuci priznanja Kosova kao nezavisne drzave sto se naravno nije desilo,nego su usledila nova priznanja.Evo sada opet prica o nekim bezimenim ministrima zemalja EU koji su njemu rekli ovo sta je ovde ispricao.Nadam se da ce na celo MIP posle sledecih izbora doci pravi diplomata, a ne covek slican gos.Jeremicu, koji je toliko stete napravio drzavi svojim losim radom.

Koja V

pre 14 godina

Pa sto se ne kaze koja cetiri ministra, vec sve nesto uvijeno.Najbolje je da gospodin ustupi mesto nekom drugom, sa praznim obecanjima je zavrseno.

Aleksandar

pre 14 godina

Tako je, konja koji pobedjuje ne treba menjati, pa tako ne treba menjati ni nasu nadasve pravednu politiku. E sad sto bi u normalnim drustvima konj sa nasim performansama davno bio poslat u kobasice i za pravljenje tutkala, to nema veze, Srbija se saginjati nece! I korenje cemo jesti, dakako.

mlekadzija

pre 14 godina

Malo me cudi oktud ovolika netrpeljivost prema Jeremicu. Pa on je samo DRZAVNI CINOVNIK koji sprovodi POLITIKU VLADE. To se stalno zaboravlja... A kao da bi neko drugi vodio uspesnije spoljnu politiku...

katica

pre 14 godina

Da prokomentarišem ovu “šarenu lažu” indirektno! Pošto je ovih dana aktuelna Severna Koreja da povežem tu zemlju sa Srbijom. Ne znam po čemu se to Srbija razlikuje od Severne Koreje? Po ničemu. Isto "jednoumlje" (raspoređeno u nekoliko stranaka) kada je Tito 1980g umro vlasti su se u Srbiji dočepalai staljinisti, ždanovci i & znači najveći mrzitelji SAD, EU, kapitalizma, građanskog društva i tsl. Uveli su nas u ratove sa susedima i NATO i sada ne priznaju da su rat izgubili nego ga vode "pravnim i diplomatskim" sredstvima a naš narod svakim danom sve propaliji i materijalno i duhovno. Osovima: Severna Koreja–Srbija–Teheran “pešaci” (Rusije i Kine) na velikoj svetskoj šahovskoj tabli! Ko god zna da igra šah zna kako u toj igri prolaze pešaci.
Ps. Eto zašto u Srbiji nije bilo lustracije da bi kadar “ruske gubernije” i dalje vladao našom zemljom.

HOMER

pre 14 godina

To ne traze samo cetiri ministra, vec cela Evropa, vi se sad Jeremicu kao cudite zbog toga, to smo odavno znali, Kosovo je uslov za ulazak Srbije u EU, nije mi jasno zasto se ne pomirite sa tom cinjenicom.

kleo

pre 14 godina

Sad vec se zna kao Crno i Belo da je Jeremic kriv sto 7 Miliona stanovnika Srbije nisu mogli u EU radi njega.
Koce sad jos za njega da glasa i ko je glasao ovog mon...
Cao.

swedroid

pre 14 godina

da me neko pita : ovo nije uslov za kandidaturu, pustiti da vreme odradi svoje, imati dobre susedske odnose je moguce i bez priznanja, dok dodje vreme za pristupne pregovore ni svest Kosova ni Srbije nece biti na danasnjem nivou te prema tadasnjoj situaciji resavati dalje. Elem, ne dozvoliti vlastima na Kosovu da nas koce.

olivera

pre 14 godina

Zar je moguce da Jeremic to nije znao? U njegovom slucaju o je sasvim moguce i zato treba da podnese ostavku. To sigurno nece da popravi medjunarodni polozaj Srbije, koji je katastrofalan, ali barem nece vise svojim izjavama da iritira gradjane. Dovoljno od njega!

Sale

pre 14 godina

Jaoj što su interesantni ovi neupućeni u život koji kriju svoje male rogiće ispod pionirskih kapica i čekaju svojih pet minuta da na ovim stranama prenesu mišljenje njihovog vođe spikera sa inostranom platicom. Dokle god je ovakvih iz druge dimenzije stvarnosti, dotle ćemo se međusobno ujedati bez svrhe i cilja. Shvata li iko od Vas gde živi i ko ½brine½ da nikada ne progledate? Nama neprijatelj ne treba, pretvorili smo se u njega, a lekcija nikada neće biti upamćena. Dok čekate partijske privilegije, zapitajte se gde će vam deca rasti i od čega ćete živeti sa ovakvom političkom perspektivom. Ne postoji moralna volja da se istraje u programima jer je sve ovo mentalna farsa sa velikim F. Ja ne želim da padnem pod uticaj neodgovornih i neukih koji ni sami ne znaju kako, a vama želim mentalnu higijenu i čisto srce dok ne odrastete.

c i t i z e n

pre 14 godina

Pa priznajte ga. U cemu je problem? Necete dobiti izbore? Ma necete ih dobiti ni u komm slucaju ali bar ucinite nesto pametno i korisno na kraju mandata.

Rrochee

pre 14 godina

Pa ovo je bilo poznato, od 2008-me.... Ali prodavaliste laznu veru srbskom naroda da moze "i EU i Kosovo"... Ja sam uvek rekao, pitanje je "U EU BEZ KOSOVO" ili "VAN EU BEZ KOSOVO"...

OLIVA

pre 14 godina

Zar je moguce da Jeremic to nije znao pa se sada iscudjuje zbog toga, on je prvi saznao sta je uslov za kandidaturu, nema potrebe da nas sada ubedjuje da nije znao sta traze.

Nikola

pre 14 godina

Vuce, vreme je da se ti i Boris izvinite Kostunici jer je on raspisao prosle izbore zbog vas koji ste bili nedokazani jer niste uspeli da predvidite politicke procese

Troml

pre 14 godina

Vuk Jeremić: Ne možemo u EU bez priznanja KiM??????
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bum, bum, eksplozija, šok.
Zar je to rekao Vuk Jeremić?
Ovo što ste napisali, to je zbilja rekao g. Jeremić?
Zbilja, ne šalite se? Ozbiljno, bez šale?
Ne mogu vjerovati, kad ste to čuli?
Vi se sigurno šalite, zar ne? Nije istina.
Vi to nas svih zezate. Nije lijepo na takav
način šaliti se s ljudima.

*bane*

pre 14 godina

* To nije bio zahtev tih zemalja, niti bi bio da je Beogad tj. Mi- Srbija, ranije poštovala sporazume i kompromise i dogovor sa celim svetom.!! To nije stara stvar i sada je ovaj Ministar najodgovorniji zato što to sada traže !! To je cena njegove nesposobnosti da ne proširujem misao na sve ostale na "Vlasti".......HITNO ! - Ostavka !!.....kao B.Đelić...!!

esb

pre 14 godina

Sve dok ne kazes koja cetiri ministra, sto se mene tice, ne govoris istinu kao i mnogo puta do sad. Idi negde, gledaj tenis. O svom trosku.

BenTen

pre 14 godina

Bas je sve providno. Meni se kao posmatracu cini da ce se sve "srediti" marta. Lazu da je uslov priznavanje, da bi posle pozitivne odluke rekli: "Mi smo dobili statut kandidata bez priznanja Kosova, jos jedna pobeda nase pravedne politike i Kosovo i EU.". To znaci da ce napraviti ono sto se stvarno od njih ocekuje, to je da ispune SVE dogovore postignute u Briselu. Kosovo ce konačno (HVALA BOGU) slobodno da dise...

Naim-Zagreb

pre 14 godina

"Ministar spoljnih poslova Vuk Jeremič nije precizirao o kojim ministrima je reč"

Ja znam iz kojih su zemalja ti četiri ministri!!!
NJEMAČKA,FRANCUSKA,VELIKA BRITANIJA,NIZOZEMSKA. uz aplauz Skadinavskim zemljama,ostalim Europskim Državama i naravno,šlag na kraju U S A !!!

goramsole

pre 14 godina

Sada je svima jasno da je ova politika dovela do zaobilaznog priznanja Kosova i neizvesnog ulaska u EU sta smo to radeli predhodnih deset godina pa i Milosevic ili Kostunica da su priznali KiM vec bi bili u EU ,ja hocu u EU ali ovo je previse!

Patak Dača

pre 14 godina

..."Otpor uspostavljanju pune transparentnosti kada je reč o istrazi o trgovini ljudskim organima predstavlja čin moralne abdikacije pred okorelim kriminalcima i ratnim zločincima", poručio je Jeremić."...

Ovo su reči jednog nabeđenog diplomate, koji sa pojmom diplomatije nema baš mnogo dodirnih tačaka!

Diplomata

pre 14 godina

Izvanredna diplomatija! Sef diplomatije tvrdi da su mu svi rekli kako Kosovo mora da se prizna! Nekog bi bilo stid da da takvu izjavu i to u svojstvu sefa diplomatije! Kako drugi sviraju, Srbija igra i to puzeci. Svi ti ljudi na vlasti ce uskoro otici s nafilovanim racunima u bankama, i niko od njih se nece pitati kakve krucijalne odluke su doneli za buducnost opstanka Srbije i srpskog naroda.

Rđave makaze

pre 14 godina

Crni Jeremiću, šta to pričaš? Pa sad će tata Boris da ti uruči momentalni otkaz! Pa zar ti ne znaš da ta rečenica u Srbiji ne sme da se naglas izgovori jer predstavlja slom politike DS-a vođene poslednje 4 godine? A on taman mislio da je iskoristi i za sledeće izbore...

dejan

pre 14 godina

Ako... Ako...
Na kraju cemo da doteramo i do onoga pod jednu sljivu.
Doduse oni koji imaju pasos neke druge zemlje ce da zbrisu sto dalje, a mi cemo lepo da se drzimo te sljive. Prodje mi zivot. Prvo nedamo neku Jugu, pa onda neke krajine i republike, pa sada nedamo Kosovo... Pa sto ce nam zemlja koju ne kontrolisemo, a ovo sto kontrolisemo je prazno i siromasno ?!?! Sela nam prazna, a mi se bavimo Kosovom ?!?! Uredimo ovo sto imademo da zivimo kao ljudi, a ne ovako... Za Kosovo ima vremena. Da smo bogati kao Svajcarska, imamo demokratiju kao Svajcarska, Kosovo ne bi niti otislo.

Piši PROPALO !

pre 14 godina

"Jeremić kaže da se u Savetu bezbednosti UN vode konsultacije o nacrtu rezolucije kao i da je njihov ishod teško predvideti."

Mala Mo

pre 14 godina

Zanima me gospodine Jeremiću, kako zamišljate da Vam evropski proces i dalje ostane opredeljenje ako je EU u slučaju priznanja Kosova bila izričita? Da li i dalje stoji politika "i Kosovo i EU" kada ste javno saopštili da bez priznanja Kosova ne možemo ući u EU?

Amonijak

pre 14 godina

Znači, ne možemo u EU bez priznanja nezavisnosti Kosova, a u slučaju da odustanemo od EU, na Kosovu ne možemo vratiti stanje od pre 2000.-te godine kao što je rekao predsednik Tadić? Znači li to da je državna politika "i EU i Kosovo" doživela svoj krah, i da sad nema ni "EU" a ni "Kosova"? I šta sad?

Svilene čarape

pre 14 godina

"Politika Vlade Srbije prema Kosovu neće biti promenjena nakon odluke Brisela 9. decembra".. A da li će biti promenjena pre odluke komisije u martu sledeće godine? Status je u pitanju, a i novi izbori i nov mandat... Ko nama građanima garantuje da nećete tik pred odluku komisije, ili što je još gore, odmah nakon izbora, promeniti svoju odluku? Nije Vam prvi put...