Sreda, 08.07.2009.

16:05

Počela montaža dizel Punta Classic

Poèela montaža dizel Punta Classic IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

23 Komentari

Sortiraj po:

Dusan.K.

pre 16 godina

Ne znam, ali za 4500-5000e mozete kupiti Punto dvojku JTD (Jet Turbo Dizel) 1.9 , 86ks sa mogucnoscu da se promeni cip koji iz motora izvlaci svih 115ks, sa ELX opremom u koju idu el. podizaci stakala, servo sa 2 stepena (city servo), ton stakla, abs, cd player sa 6 fabrickih zvucnika, klima, 5 vrata, 5 brzina, sa sirim gumama od dansnjeg, tabla sa obrtometrnom "veglia borletti" kakva ide u danasnjeg "stila" sa bord racunarom, deljiva zadnja klupa, centralna brava sa daljinskim upravljacem, kodiranim kljucem, blokadom motora (mehanicki kod), blokada elekronike (elektronski kod), koji trosi svega 4-6 litara evro dizela na 100km, a na usponu od 30 stepeni, zbog jakog motora a male tezine, razvija i do 140km/h, na ravnom i do 190km/h. Ovoj verziji punta koja se pravila od 2000-2003 po karakteristikama moze da se postidi i danasnji grande punto. Danasnji punto je osiromasen iz ko zna kog razloga, ekonomskog ili da se ne bi narusio trend B klase, da bi se ostavio prostor visoj klasi.

Allen

pre 16 godina

Hteo bih da postavim jedno pitanje, vise kao anketu (jer mislim da je pravo mesto, sto se ove teme tice)... Pitanje se tice sta bi FIAT nameravao da prozivodi kao naredni model (recimo za godinu-dve, ako Bog da)??
Da li ce to biti potpuno "nov" model, ili ce biti neki obnovljeni?? Kada su celnici FIAT-a govorili o ovoj temi, rekli su navodno potpuno novi model A segmenta (Punto pripada B segmentu, kao Corsa, Fabia, Clio, 206/7, Polo...). Ali nisu rekli o kom modelu je rec. To mi dodje kao npr. FIAT 500? Sta Vi mislite? Sadasnji Punto je model iz 2003. nadam se da to znate... Stvarno me interesuje Vase subjektivno misljenje :)

Nadam se da ova sto sam pisao i proseldio nece biti izbrisano.
Hvala :)

P.S. Ako bude prosledjeno i ako imam nekoliko odgovora, recicu Vam koji (FIAT-ov) model ja vozim, i nesto o njemu...

Pozdrav.

iznerviran

pre 16 godina

Joj, kakvi ste vi kontraši od kad je počela tema o Puntu Classic. Pa dajte malo podrške, svi ste najpametniji, a ni jednog argumenta - bitno je samo da je tuđe slađe.

Prvo, za onog pod brojem 5 - Laguna košta fabriku 7000 evra možda materijala samo, bez fiksnih troškova (plate, koncesionari, administracija, porezi) - po tvojoj racunici na 100.000 Laguna godišnje, firma ima profit (PROFIT) od 1500000000 evra! aj malo se skontaj - neto profitna marža na prosječan auto u EU je 2-5 %. Porsche ima 10 %. Uzmi sebi s neta fin. izvještaje malo, pa onda pričaj. Profit Renault-a za prošlu godinu je 571 milion evra.

Drugo, kad je VW preuzeo Škodu, počeli su sklapati Feliciju, uljepšani Favorit sa starim Škodinim 1.3 motorima i dva VW-ova. Prošlo je 5 godina do prve Octavije (btw. koja je imala u opciji i 1.4 od 50 kW, takođe prastara češka tehnika)

Kad je Renault preuzeo Daciju 1999. godine pravila se NOVA i Solenza (pričaj mi o dobrom autu), tek 5-6 godina kasnije se pojavljuje Logan

I vi sad kukate kako Punto Classic ne valja??? Bolji je u sigurnosti i od Logana i od Sandera - a ja vjerujem da će kroz par godina izaći iz Zastave neka Octavija.

Pa polako, ljudi, ne možete odmah dobiti Alfu 159 iz Kragujevca za 10.000 evra. Budimo srećni što se Fiat posvetio Zastavi - mi je sami ne bi sigurno podigli na noge.

sad sam se iznervirao....

sinisa

pre 16 godina

Svi polovni automobili koji kostaju 11.000 evra, imaju bar 200.000 km, zahtevaju "veliki servis" - oko 500e, zatim servis klime (50e), nove gume, Montaza, balans, optika...(400 evra) zamenu bar nekoliko dotrajalih delova (bar 200e)... Na tu cifru dodajte slobodno jos najmanje 1500e.

sinbad

pre 16 godina

Iz sopstvenog iskustva, (vozim ih u firmi 2005 su godiste) mogu da kazem da je Punto i ovako "zastareo" jos uvek za koplje ispred Logana pa cak i Sandera. 1 zvezdica vise na N-capu, vrlo tih vrhunski multijet 1,3 dizel, mala potrosnja (prosek oko 4,2l), pocinkovana karoserija, jeftinije odrzavanje (retrovizor 1500 din.), Mnogo pouzdaniji auto, bolje lezi na putu, iako su oba dosta nestabilni, bolje drzi cenu kao polovan, jos uvek je lepsi auto u svakom pogledu od Logana, odlicna mu je zvucna izolacija za jedan mali auto, ima udobnija sedista (Prednja, a zadnja su neudobna kod oba auta). Malo kvalitetnija plastika i zavrsna obrada, Mnogo bolji farovi nego na Daciji, Bolja klima ali i grejanje , ali i malo vise trucka od Dacije. Po meni za sve ove prednosti vredi dati 1000e vise, za Punta u istoj opremi.

Moj novac - Moja odluka!

pre 16 godina

Mala digresija:
Dacia je u periodu od 5 godina napravila toliko "ružnih" Logana, koliko je Zastava napravila Juga za 28 GODINA!!!!!!!!!!!!

makro

pre 16 godina

jeste prijatelju super si kola naveo..
al sve je to ok dok imas kesh da ih kupis i recimo da das jos 1000e za popravke sledecih par godina..jer ce se nesto sigurno kvariti..

ali kad kupujes na kredit, kao vecina kupaca na koje cilja fiat onda to zvuci ovako

punto koji kosta 11 500 na kraju ispadne 13 500 sa sve kamatom, a ako das na reciklazu stari ispadne te 12 500, jer kameta je 4.5%
ako kupujes ove sto si ti naveo kamata je 16% za polovna vozila pa te na kraju ispadne oko 16 500e..znaci razlika je 4000e + 1000e za popravke znaci 5000e..

ja bih prvi da vozim megan a ne punto iz zastave koji jedva ima klimu i platio sam ga 7 500..ali covek treba da se pruzi koliko je dugacak a ne koliko bi zeleo on ili njegovo srce

zozon

pre 16 godina

@Mladen
Slazem se da se automobili sa tvog spiska mogu kupiti za 11.500 eur.
I slazem se da se radi o odlicnim automobilima!
Medjutim neki pljuju po Puntu, kao da ih neko tera da ga kupe. A, stvar je potpuno drugacija!
Gospodo niko vas ne primorava da kupite Punta. Kupite sta god zelite za svoje novce, a ove sto se ne razumu u tehniku pustite da voze novog Punta!

Mladen

pre 16 godina

Da vidimo sta se za te pare moze uzeti polovno neka bude dizelas(automobili stari 3-4 godine):
Peugeot 407 1.6HDI 2005.
Citroen C4/C5 1.6HDI, 2006.
Passat B6 1,9TDI, 2005.
Skoda Octavia 1.9TDI, 2006.
Ford Focus 1.8 TDCI, 2006.
Opel Vectra 1.9 CDTI, 2006.
Renault Megane 1.5DCI, 2007.
Mazda 6 2.0D, 2006.
Golf 5, 1,9TDI SPORTL., 2005.
Peugeot 207 1.4 HDI, 2007.
Ford Mondeo 2.0 TDCI, 2006.
Opel Astra 1,7 CDTI, 2006.
... i tako u nedogled. Zaista los izbor ;)
Ipak ,,novi'' Punto dizel u ,,full-u'' za samo 11.500e je moj izbor ;)

zozon

pre 16 godina

Dame i Gospodo, Sestre i Braco, da li ova drzava brani nekome da kupi bilo koji automobil? Kome se ne svidja Punto, ima toliko veliki izbor drugih proizvodjaca i modela, da ce sigurno naci ono sto mu treba!
Jos nesto carina na automobile je 10%, a ne 20%.
"Malo" se razumem u tehniku pa me veoma zasmejavaju te price o tehnoloskoj superiornosti Logana u odnosu na Punta (pogotovo kad su u pitanju motori JTD Multijet).

NIkola

pre 16 godina

EVo i cenovnika
http://www.fiat.rs/upload/documents/catalogs/Cenovnici/Cenovnik%20Fiat%20Punto%20Classic%20DIZEL.pdf

ako se uzme uz ono staro za novu tj kupi i odnese na reciklazu neki krs od 100 eura onda je cena po meni ok.

Kanader

pre 16 godina

Ako srpski Punto izadje ispravan iz tvornice, to se vec moze nazvati velikim uspjehom. Od 305 montiranih vozila samo 54 prosla provjeru kvalitete!! Strasno, evo http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/fiat-srbija-od-305-montiranih-punta%2c-odobreno-samo-54,43638.html

NIkola

pre 16 godina

@Sloba-Novi Sad
Pa bas ako ti je bezbednost najbitnija onda bih pre uzeo punta classic ,4 NCAP zvezdice u odnosu na Logana koji je jedva izvukao 3.
Slazem da treba da je 1000 eura jeftiniji ali ti koji su pravili racunicu nisu pali sa marsa tj sve je to marketing.Taj kredit sa kamatom 4.5% ti ustedi na 7 god u odnosu na normalan bar 1500 eura ali ti oni zato uzmu 1000 vise odmah na pocetku nego sto bi mogao da kosta tako da izadje manje vise na isto..
Sto se tice pitanja sandero ili punto classic sandero je verovatno bolji za duza putovanja ali mi je punto mnogo kvalitetnije uradjen unutra u odnosu na sandera i onu rumunsku plastiku i pre bih njega vozio po gradu.
Sto se tice poredjenja 1.3 mulitjet ili 1.5 dci posto slucajno imam kola sa oba ova motora u cliu i puntu dao bih laganu prednost dci motoru sto se tice potrosnje jer taj motor stvarno nestvarno trosi dok je fiat-ov 1.3 multijet nestvarno tih ,sigurno ne postoji tisi dizel na trzisu,kao da se ne vozi dizel , potrosnja je isto vrhunska ali ipak visa nego na 1.5dci-u koji nema premca sto se tice potrosnje.

simmybg

pre 16 godina

u pravu si skroz...i posle se pitamo zasto je Rumunija ispred nas...a Dacia je uzela i objasnila nam neke stvara...hvala Bogu pa ne pravimo neki bolji auto inace bi pocetna cena bila od 25.000 eura pa navise...a da ne pricam o tome da zbog fabrike u Kragujevcu nase carine na automobile iz sveta iznose 20% umesto 10% itd...ja bih voleo da mi to pravimo dobro i kvalitetno, ali mi kao da smo sami sebi na poslednjem mestu...e to ne mogu i necu da shvatim...

Sloba-Novi Sad

pre 16 godina

Ajd ovako da pocnem. Ja sam Srbin,volim svoju zemlju i kad bih birao i dvoumio se u vezi bilo cega uzeo bih domace. Cisto,da pare dobije nas covek,da ostanu ovde gde sam ja. Ovo izgleda jako sirovo i prosto neukusno ali nek bude da je tako. Ali,isto tako volim da kupim dobru stvar,jeftinu za odrzavanje,pouzdanu itd...u to sve se uklapa Z10,manje vise. Medjutim,taj auto je tehnoloski star,jako star...mislim pre svega na bezbednost! Zavrsavam masinstvo,motore i vozila i ne pricam bezveze. Ne volim rumune...ali imam Logana. Dobro,nakon ovog moze svako reci,jao ono jao ovo...posteno(ja se rukovodim mislju,nov auto je nov auto). I ruku na srce,neke njegove komponente su stare isto kao i z10. Mejdutim neke nisu,a to su one vezane za bezbednost. A to je BITNO!!! Drugo,auto sa istom opremom jeftiniji od Z10. Ponavljam JEFTNIJI!!! Sve ove moje price bi pale u vodu da z10 sa dizelom kosta do 8500eura. Razvoj modela isplacen,marketing manje vise,montazne linije isplacene,greske uklonjene...pa zasta mi dajemo pare??? Da ima logike sve ovo o cemu govorim pokazuje i podatak da nova Laguna koja kosta oko 25000eura fabriku kosta oko 7000eura! O cemu mi pricamo dalje...Punto dizel skoro 11000eura???!!! O moja Srbijo...

vozac juga

pre 16 godina

Razmisljao sam da uzmem dizel varijantu punta sa klimom i abs-om ali pod uslovom da cena bude manja od 10000 evra, znaci uzeo bi ga pa makar bio 9999 ali ovako nista pa dacia sandero je jeftini sa istom opremom i sve carinom...

dragan

pre 16 godina

"Montirana je nova oprema za ugradnju motora, instalirana je nova oprema za njegovu ugradnju"... jel vi to vise puta ponovite istu recenicu da za nas obicne smrtnike sve to izgleda strucnije ili!? Nije mi bas najjasnije

Sloba-Novi Sad

pre 16 godina

Ajd ovako da pocnem. Ja sam Srbin,volim svoju zemlju i kad bih birao i dvoumio se u vezi bilo cega uzeo bih domace. Cisto,da pare dobije nas covek,da ostanu ovde gde sam ja. Ovo izgleda jako sirovo i prosto neukusno ali nek bude da je tako. Ali,isto tako volim da kupim dobru stvar,jeftinu za odrzavanje,pouzdanu itd...u to sve se uklapa Z10,manje vise. Medjutim,taj auto je tehnoloski star,jako star...mislim pre svega na bezbednost! Zavrsavam masinstvo,motore i vozila i ne pricam bezveze. Ne volim rumune...ali imam Logana. Dobro,nakon ovog moze svako reci,jao ono jao ovo...posteno(ja se rukovodim mislju,nov auto je nov auto). I ruku na srce,neke njegove komponente su stare isto kao i z10. Mejdutim neke nisu,a to su one vezane za bezbednost. A to je BITNO!!! Drugo,auto sa istom opremom jeftiniji od Z10. Ponavljam JEFTNIJI!!! Sve ove moje price bi pale u vodu da z10 sa dizelom kosta do 8500eura. Razvoj modela isplacen,marketing manje vise,montazne linije isplacene,greske uklonjene...pa zasta mi dajemo pare??? Da ima logike sve ovo o cemu govorim pokazuje i podatak da nova Laguna koja kosta oko 25000eura fabriku kosta oko 7000eura! O cemu mi pricamo dalje...Punto dizel skoro 11000eura???!!! O moja Srbijo...

vozac juga

pre 16 godina

Razmisljao sam da uzmem dizel varijantu punta sa klimom i abs-om ali pod uslovom da cena bude manja od 10000 evra, znaci uzeo bi ga pa makar bio 9999 ali ovako nista pa dacia sandero je jeftini sa istom opremom i sve carinom...

dragan

pre 16 godina

"Montirana je nova oprema za ugradnju motora, instalirana je nova oprema za njegovu ugradnju"... jel vi to vise puta ponovite istu recenicu da za nas obicne smrtnike sve to izgleda strucnije ili!? Nije mi bas najjasnije

makro

pre 16 godina

jeste prijatelju super si kola naveo..
al sve je to ok dok imas kesh da ih kupis i recimo da das jos 1000e za popravke sledecih par godina..jer ce se nesto sigurno kvariti..

ali kad kupujes na kredit, kao vecina kupaca na koje cilja fiat onda to zvuci ovako

punto koji kosta 11 500 na kraju ispadne 13 500 sa sve kamatom, a ako das na reciklazu stari ispadne te 12 500, jer kameta je 4.5%
ako kupujes ove sto si ti naveo kamata je 16% za polovna vozila pa te na kraju ispadne oko 16 500e..znaci razlika je 4000e + 1000e za popravke znaci 5000e..

ja bih prvi da vozim megan a ne punto iz zastave koji jedva ima klimu i platio sam ga 7 500..ali covek treba da se pruzi koliko je dugacak a ne koliko bi zeleo on ili njegovo srce

zozon

pre 16 godina

Dame i Gospodo, Sestre i Braco, da li ova drzava brani nekome da kupi bilo koji automobil? Kome se ne svidja Punto, ima toliko veliki izbor drugih proizvodjaca i modela, da ce sigurno naci ono sto mu treba!
Jos nesto carina na automobile je 10%, a ne 20%.
"Malo" se razumem u tehniku pa me veoma zasmejavaju te price o tehnoloskoj superiornosti Logana u odnosu na Punta (pogotovo kad su u pitanju motori JTD Multijet).

iznerviran

pre 16 godina

Joj, kakvi ste vi kontraši od kad je počela tema o Puntu Classic. Pa dajte malo podrške, svi ste najpametniji, a ni jednog argumenta - bitno je samo da je tuđe slađe.

Prvo, za onog pod brojem 5 - Laguna košta fabriku 7000 evra možda materijala samo, bez fiksnih troškova (plate, koncesionari, administracija, porezi) - po tvojoj racunici na 100.000 Laguna godišnje, firma ima profit (PROFIT) od 1500000000 evra! aj malo se skontaj - neto profitna marža na prosječan auto u EU je 2-5 %. Porsche ima 10 %. Uzmi sebi s neta fin. izvještaje malo, pa onda pričaj. Profit Renault-a za prošlu godinu je 571 milion evra.

Drugo, kad je VW preuzeo Škodu, počeli su sklapati Feliciju, uljepšani Favorit sa starim Škodinim 1.3 motorima i dva VW-ova. Prošlo je 5 godina do prve Octavije (btw. koja je imala u opciji i 1.4 od 50 kW, takođe prastara češka tehnika)

Kad je Renault preuzeo Daciju 1999. godine pravila se NOVA i Solenza (pričaj mi o dobrom autu), tek 5-6 godina kasnije se pojavljuje Logan

I vi sad kukate kako Punto Classic ne valja??? Bolji je u sigurnosti i od Logana i od Sandera - a ja vjerujem da će kroz par godina izaći iz Zastave neka Octavija.

Pa polako, ljudi, ne možete odmah dobiti Alfu 159 iz Kragujevca za 10.000 evra. Budimo srećni što se Fiat posvetio Zastavi - mi je sami ne bi sigurno podigli na noge.

sad sam se iznervirao....

Mladen

pre 16 godina

Da vidimo sta se za te pare moze uzeti polovno neka bude dizelas(automobili stari 3-4 godine):
Peugeot 407 1.6HDI 2005.
Citroen C4/C5 1.6HDI, 2006.
Passat B6 1,9TDI, 2005.
Skoda Octavia 1.9TDI, 2006.
Ford Focus 1.8 TDCI, 2006.
Opel Vectra 1.9 CDTI, 2006.
Renault Megane 1.5DCI, 2007.
Mazda 6 2.0D, 2006.
Golf 5, 1,9TDI SPORTL., 2005.
Peugeot 207 1.4 HDI, 2007.
Ford Mondeo 2.0 TDCI, 2006.
Opel Astra 1,7 CDTI, 2006.
... i tako u nedogled. Zaista los izbor ;)
Ipak ,,novi'' Punto dizel u ,,full-u'' za samo 11.500e je moj izbor ;)

NIkola

pre 16 godina

@Sloba-Novi Sad
Pa bas ako ti je bezbednost najbitnija onda bih pre uzeo punta classic ,4 NCAP zvezdice u odnosu na Logana koji je jedva izvukao 3.
Slazem da treba da je 1000 eura jeftiniji ali ti koji su pravili racunicu nisu pali sa marsa tj sve je to marketing.Taj kredit sa kamatom 4.5% ti ustedi na 7 god u odnosu na normalan bar 1500 eura ali ti oni zato uzmu 1000 vise odmah na pocetku nego sto bi mogao da kosta tako da izadje manje vise na isto..
Sto se tice pitanja sandero ili punto classic sandero je verovatno bolji za duza putovanja ali mi je punto mnogo kvalitetnije uradjen unutra u odnosu na sandera i onu rumunsku plastiku i pre bih njega vozio po gradu.
Sto se tice poredjenja 1.3 mulitjet ili 1.5 dci posto slucajno imam kola sa oba ova motora u cliu i puntu dao bih laganu prednost dci motoru sto se tice potrosnje jer taj motor stvarno nestvarno trosi dok je fiat-ov 1.3 multijet nestvarno tih ,sigurno ne postoji tisi dizel na trzisu,kao da se ne vozi dizel , potrosnja je isto vrhunska ali ipak visa nego na 1.5dci-u koji nema premca sto se tice potrosnje.

simmybg

pre 16 godina

u pravu si skroz...i posle se pitamo zasto je Rumunija ispred nas...a Dacia je uzela i objasnila nam neke stvara...hvala Bogu pa ne pravimo neki bolji auto inace bi pocetna cena bila od 25.000 eura pa navise...a da ne pricam o tome da zbog fabrike u Kragujevcu nase carine na automobile iz sveta iznose 20% umesto 10% itd...ja bih voleo da mi to pravimo dobro i kvalitetno, ali mi kao da smo sami sebi na poslednjem mestu...e to ne mogu i necu da shvatim...

Kanader

pre 16 godina

Ako srpski Punto izadje ispravan iz tvornice, to se vec moze nazvati velikim uspjehom. Od 305 montiranih vozila samo 54 prosla provjeru kvalitete!! Strasno, evo http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/fiat-srbija-od-305-montiranih-punta%2c-odobreno-samo-54,43638.html

Moj novac - Moja odluka!

pre 16 godina

Mala digresija:
Dacia je u periodu od 5 godina napravila toliko "ružnih" Logana, koliko je Zastava napravila Juga za 28 GODINA!!!!!!!!!!!!

sinbad

pre 16 godina

Iz sopstvenog iskustva, (vozim ih u firmi 2005 su godiste) mogu da kazem da je Punto i ovako "zastareo" jos uvek za koplje ispred Logana pa cak i Sandera. 1 zvezdica vise na N-capu, vrlo tih vrhunski multijet 1,3 dizel, mala potrosnja (prosek oko 4,2l), pocinkovana karoserija, jeftinije odrzavanje (retrovizor 1500 din.), Mnogo pouzdaniji auto, bolje lezi na putu, iako su oba dosta nestabilni, bolje drzi cenu kao polovan, jos uvek je lepsi auto u svakom pogledu od Logana, odlicna mu je zvucna izolacija za jedan mali auto, ima udobnija sedista (Prednja, a zadnja su neudobna kod oba auta). Malo kvalitetnija plastika i zavrsna obrada, Mnogo bolji farovi nego na Daciji, Bolja klima ali i grejanje , ali i malo vise trucka od Dacije. Po meni za sve ove prednosti vredi dati 1000e vise, za Punta u istoj opremi.

sinisa

pre 16 godina

Svi polovni automobili koji kostaju 11.000 evra, imaju bar 200.000 km, zahtevaju "veliki servis" - oko 500e, zatim servis klime (50e), nove gume, Montaza, balans, optika...(400 evra) zamenu bar nekoliko dotrajalih delova (bar 200e)... Na tu cifru dodajte slobodno jos najmanje 1500e.

Dusan.K.

pre 16 godina

Ne znam, ali za 4500-5000e mozete kupiti Punto dvojku JTD (Jet Turbo Dizel) 1.9 , 86ks sa mogucnoscu da se promeni cip koji iz motora izvlaci svih 115ks, sa ELX opremom u koju idu el. podizaci stakala, servo sa 2 stepena (city servo), ton stakla, abs, cd player sa 6 fabrickih zvucnika, klima, 5 vrata, 5 brzina, sa sirim gumama od dansnjeg, tabla sa obrtometrnom "veglia borletti" kakva ide u danasnjeg "stila" sa bord racunarom, deljiva zadnja klupa, centralna brava sa daljinskim upravljacem, kodiranim kljucem, blokadom motora (mehanicki kod), blokada elekronike (elektronski kod), koji trosi svega 4-6 litara evro dizela na 100km, a na usponu od 30 stepeni, zbog jakog motora a male tezine, razvija i do 140km/h, na ravnom i do 190km/h. Ovoj verziji punta koja se pravila od 2000-2003 po karakteristikama moze da se postidi i danasnji grande punto. Danasnji punto je osiromasen iz ko zna kog razloga, ekonomskog ili da se ne bi narusio trend B klase, da bi se ostavio prostor visoj klasi.

zozon

pre 16 godina

@Mladen
Slazem se da se automobili sa tvog spiska mogu kupiti za 11.500 eur.
I slazem se da se radi o odlicnim automobilima!
Medjutim neki pljuju po Puntu, kao da ih neko tera da ga kupe. A, stvar je potpuno drugacija!
Gospodo niko vas ne primorava da kupite Punta. Kupite sta god zelite za svoje novce, a ove sto se ne razumu u tehniku pustite da voze novog Punta!

NIkola

pre 16 godina

EVo i cenovnika
http://www.fiat.rs/upload/documents/catalogs/Cenovnici/Cenovnik%20Fiat%20Punto%20Classic%20DIZEL.pdf

ako se uzme uz ono staro za novu tj kupi i odnese na reciklazu neki krs od 100 eura onda je cena po meni ok.

Allen

pre 16 godina

Hteo bih da postavim jedno pitanje, vise kao anketu (jer mislim da je pravo mesto, sto se ove teme tice)... Pitanje se tice sta bi FIAT nameravao da prozivodi kao naredni model (recimo za godinu-dve, ako Bog da)??
Da li ce to biti potpuno "nov" model, ili ce biti neki obnovljeni?? Kada su celnici FIAT-a govorili o ovoj temi, rekli su navodno potpuno novi model A segmenta (Punto pripada B segmentu, kao Corsa, Fabia, Clio, 206/7, Polo...). Ali nisu rekli o kom modelu je rec. To mi dodje kao npr. FIAT 500? Sta Vi mislite? Sadasnji Punto je model iz 2003. nadam se da to znate... Stvarno me interesuje Vase subjektivno misljenje :)

Nadam se da ova sto sam pisao i proseldio nece biti izbrisano.
Hvala :)

P.S. Ako bude prosledjeno i ako imam nekoliko odgovora, recicu Vam koji (FIAT-ov) model ja vozim, i nesto o njemu...

Pozdrav.

Kanader

pre 16 godina

Ako srpski Punto izadje ispravan iz tvornice, to se vec moze nazvati velikim uspjehom. Od 305 montiranih vozila samo 54 prosla provjeru kvalitete!! Strasno, evo http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/fiat-srbija-od-305-montiranih-punta%2c-odobreno-samo-54,43638.html

Mladen

pre 16 godina

Da vidimo sta se za te pare moze uzeti polovno neka bude dizelas(automobili stari 3-4 godine):
Peugeot 407 1.6HDI 2005.
Citroen C4/C5 1.6HDI, 2006.
Passat B6 1,9TDI, 2005.
Skoda Octavia 1.9TDI, 2006.
Ford Focus 1.8 TDCI, 2006.
Opel Vectra 1.9 CDTI, 2006.
Renault Megane 1.5DCI, 2007.
Mazda 6 2.0D, 2006.
Golf 5, 1,9TDI SPORTL., 2005.
Peugeot 207 1.4 HDI, 2007.
Ford Mondeo 2.0 TDCI, 2006.
Opel Astra 1,7 CDTI, 2006.
... i tako u nedogled. Zaista los izbor ;)
Ipak ,,novi'' Punto dizel u ,,full-u'' za samo 11.500e je moj izbor ;)

zozon

pre 16 godina

Dame i Gospodo, Sestre i Braco, da li ova drzava brani nekome da kupi bilo koji automobil? Kome se ne svidja Punto, ima toliko veliki izbor drugih proizvodjaca i modela, da ce sigurno naci ono sto mu treba!
Jos nesto carina na automobile je 10%, a ne 20%.
"Malo" se razumem u tehniku pa me veoma zasmejavaju te price o tehnoloskoj superiornosti Logana u odnosu na Punta (pogotovo kad su u pitanju motori JTD Multijet).

zozon

pre 16 godina

@Mladen
Slazem se da se automobili sa tvog spiska mogu kupiti za 11.500 eur.
I slazem se da se radi o odlicnim automobilima!
Medjutim neki pljuju po Puntu, kao da ih neko tera da ga kupe. A, stvar je potpuno drugacija!
Gospodo niko vas ne primorava da kupite Punta. Kupite sta god zelite za svoje novce, a ove sto se ne razumu u tehniku pustite da voze novog Punta!

sinisa

pre 16 godina

Svi polovni automobili koji kostaju 11.000 evra, imaju bar 200.000 km, zahtevaju "veliki servis" - oko 500e, zatim servis klime (50e), nove gume, Montaza, balans, optika...(400 evra) zamenu bar nekoliko dotrajalih delova (bar 200e)... Na tu cifru dodajte slobodno jos najmanje 1500e.

NIkola

pre 16 godina

EVo i cenovnika
http://www.fiat.rs/upload/documents/catalogs/Cenovnici/Cenovnik%20Fiat%20Punto%20Classic%20DIZEL.pdf

ako se uzme uz ono staro za novu tj kupi i odnese na reciklazu neki krs od 100 eura onda je cena po meni ok.

dragan

pre 16 godina

"Montirana je nova oprema za ugradnju motora, instalirana je nova oprema za njegovu ugradnju"... jel vi to vise puta ponovite istu recenicu da za nas obicne smrtnike sve to izgleda strucnije ili!? Nije mi bas najjasnije

vozac juga

pre 16 godina

Razmisljao sam da uzmem dizel varijantu punta sa klimom i abs-om ali pod uslovom da cena bude manja od 10000 evra, znaci uzeo bi ga pa makar bio 9999 ali ovako nista pa dacia sandero je jeftini sa istom opremom i sve carinom...

Sloba-Novi Sad

pre 16 godina

Ajd ovako da pocnem. Ja sam Srbin,volim svoju zemlju i kad bih birao i dvoumio se u vezi bilo cega uzeo bih domace. Cisto,da pare dobije nas covek,da ostanu ovde gde sam ja. Ovo izgleda jako sirovo i prosto neukusno ali nek bude da je tako. Ali,isto tako volim da kupim dobru stvar,jeftinu za odrzavanje,pouzdanu itd...u to sve se uklapa Z10,manje vise. Medjutim,taj auto je tehnoloski star,jako star...mislim pre svega na bezbednost! Zavrsavam masinstvo,motore i vozila i ne pricam bezveze. Ne volim rumune...ali imam Logana. Dobro,nakon ovog moze svako reci,jao ono jao ovo...posteno(ja se rukovodim mislju,nov auto je nov auto). I ruku na srce,neke njegove komponente su stare isto kao i z10. Mejdutim neke nisu,a to su one vezane za bezbednost. A to je BITNO!!! Drugo,auto sa istom opremom jeftiniji od Z10. Ponavljam JEFTNIJI!!! Sve ove moje price bi pale u vodu da z10 sa dizelom kosta do 8500eura. Razvoj modela isplacen,marketing manje vise,montazne linije isplacene,greske uklonjene...pa zasta mi dajemo pare??? Da ima logike sve ovo o cemu govorim pokazuje i podatak da nova Laguna koja kosta oko 25000eura fabriku kosta oko 7000eura! O cemu mi pricamo dalje...Punto dizel skoro 11000eura???!!! O moja Srbijo...

sinbad

pre 16 godina

Iz sopstvenog iskustva, (vozim ih u firmi 2005 su godiste) mogu da kazem da je Punto i ovako "zastareo" jos uvek za koplje ispred Logana pa cak i Sandera. 1 zvezdica vise na N-capu, vrlo tih vrhunski multijet 1,3 dizel, mala potrosnja (prosek oko 4,2l), pocinkovana karoserija, jeftinije odrzavanje (retrovizor 1500 din.), Mnogo pouzdaniji auto, bolje lezi na putu, iako su oba dosta nestabilni, bolje drzi cenu kao polovan, jos uvek je lepsi auto u svakom pogledu od Logana, odlicna mu je zvucna izolacija za jedan mali auto, ima udobnija sedista (Prednja, a zadnja su neudobna kod oba auta). Malo kvalitetnija plastika i zavrsna obrada, Mnogo bolji farovi nego na Daciji, Bolja klima ali i grejanje , ali i malo vise trucka od Dacije. Po meni za sve ove prednosti vredi dati 1000e vise, za Punta u istoj opremi.

iznerviran

pre 16 godina

Joj, kakvi ste vi kontraši od kad je počela tema o Puntu Classic. Pa dajte malo podrške, svi ste najpametniji, a ni jednog argumenta - bitno je samo da je tuđe slađe.

Prvo, za onog pod brojem 5 - Laguna košta fabriku 7000 evra možda materijala samo, bez fiksnih troškova (plate, koncesionari, administracija, porezi) - po tvojoj racunici na 100.000 Laguna godišnje, firma ima profit (PROFIT) od 1500000000 evra! aj malo se skontaj - neto profitna marža na prosječan auto u EU je 2-5 %. Porsche ima 10 %. Uzmi sebi s neta fin. izvještaje malo, pa onda pričaj. Profit Renault-a za prošlu godinu je 571 milion evra.

Drugo, kad je VW preuzeo Škodu, počeli su sklapati Feliciju, uljepšani Favorit sa starim Škodinim 1.3 motorima i dva VW-ova. Prošlo je 5 godina do prve Octavije (btw. koja je imala u opciji i 1.4 od 50 kW, takođe prastara češka tehnika)

Kad je Renault preuzeo Daciju 1999. godine pravila se NOVA i Solenza (pričaj mi o dobrom autu), tek 5-6 godina kasnije se pojavljuje Logan

I vi sad kukate kako Punto Classic ne valja??? Bolji je u sigurnosti i od Logana i od Sandera - a ja vjerujem da će kroz par godina izaći iz Zastave neka Octavija.

Pa polako, ljudi, ne možete odmah dobiti Alfu 159 iz Kragujevca za 10.000 evra. Budimo srećni što se Fiat posvetio Zastavi - mi je sami ne bi sigurno podigli na noge.

sad sam se iznervirao....

simmybg

pre 16 godina

u pravu si skroz...i posle se pitamo zasto je Rumunija ispred nas...a Dacia je uzela i objasnila nam neke stvara...hvala Bogu pa ne pravimo neki bolji auto inace bi pocetna cena bila od 25.000 eura pa navise...a da ne pricam o tome da zbog fabrike u Kragujevcu nase carine na automobile iz sveta iznose 20% umesto 10% itd...ja bih voleo da mi to pravimo dobro i kvalitetno, ali mi kao da smo sami sebi na poslednjem mestu...e to ne mogu i necu da shvatim...

NIkola

pre 16 godina

@Sloba-Novi Sad
Pa bas ako ti je bezbednost najbitnija onda bih pre uzeo punta classic ,4 NCAP zvezdice u odnosu na Logana koji je jedva izvukao 3.
Slazem da treba da je 1000 eura jeftiniji ali ti koji su pravili racunicu nisu pali sa marsa tj sve je to marketing.Taj kredit sa kamatom 4.5% ti ustedi na 7 god u odnosu na normalan bar 1500 eura ali ti oni zato uzmu 1000 vise odmah na pocetku nego sto bi mogao da kosta tako da izadje manje vise na isto..
Sto se tice pitanja sandero ili punto classic sandero je verovatno bolji za duza putovanja ali mi je punto mnogo kvalitetnije uradjen unutra u odnosu na sandera i onu rumunsku plastiku i pre bih njega vozio po gradu.
Sto se tice poredjenja 1.3 mulitjet ili 1.5 dci posto slucajno imam kola sa oba ova motora u cliu i puntu dao bih laganu prednost dci motoru sto se tice potrosnje jer taj motor stvarno nestvarno trosi dok je fiat-ov 1.3 multijet nestvarno tih ,sigurno ne postoji tisi dizel na trzisu,kao da se ne vozi dizel , potrosnja je isto vrhunska ali ipak visa nego na 1.5dci-u koji nema premca sto se tice potrosnje.

Moj novac - Moja odluka!

pre 16 godina

Mala digresija:
Dacia je u periodu od 5 godina napravila toliko "ružnih" Logana, koliko je Zastava napravila Juga za 28 GODINA!!!!!!!!!!!!

Dusan.K.

pre 16 godina

Ne znam, ali za 4500-5000e mozete kupiti Punto dvojku JTD (Jet Turbo Dizel) 1.9 , 86ks sa mogucnoscu da se promeni cip koji iz motora izvlaci svih 115ks, sa ELX opremom u koju idu el. podizaci stakala, servo sa 2 stepena (city servo), ton stakla, abs, cd player sa 6 fabrickih zvucnika, klima, 5 vrata, 5 brzina, sa sirim gumama od dansnjeg, tabla sa obrtometrnom "veglia borletti" kakva ide u danasnjeg "stila" sa bord racunarom, deljiva zadnja klupa, centralna brava sa daljinskim upravljacem, kodiranim kljucem, blokadom motora (mehanicki kod), blokada elekronike (elektronski kod), koji trosi svega 4-6 litara evro dizela na 100km, a na usponu od 30 stepeni, zbog jakog motora a male tezine, razvija i do 140km/h, na ravnom i do 190km/h. Ovoj verziji punta koja se pravila od 2000-2003 po karakteristikama moze da se postidi i danasnji grande punto. Danasnji punto je osiromasen iz ko zna kog razloga, ekonomskog ili da se ne bi narusio trend B klase, da bi se ostavio prostor visoj klasi.

makro

pre 16 godina

jeste prijatelju super si kola naveo..
al sve je to ok dok imas kesh da ih kupis i recimo da das jos 1000e za popravke sledecih par godina..jer ce se nesto sigurno kvariti..

ali kad kupujes na kredit, kao vecina kupaca na koje cilja fiat onda to zvuci ovako

punto koji kosta 11 500 na kraju ispadne 13 500 sa sve kamatom, a ako das na reciklazu stari ispadne te 12 500, jer kameta je 4.5%
ako kupujes ove sto si ti naveo kamata je 16% za polovna vozila pa te na kraju ispadne oko 16 500e..znaci razlika je 4000e + 1000e za popravke znaci 5000e..

ja bih prvi da vozim megan a ne punto iz zastave koji jedva ima klimu i platio sam ga 7 500..ali covek treba da se pruzi koliko je dugacak a ne koliko bi zeleo on ili njegovo srce

Allen

pre 16 godina

Hteo bih da postavim jedno pitanje, vise kao anketu (jer mislim da je pravo mesto, sto se ove teme tice)... Pitanje se tice sta bi FIAT nameravao da prozivodi kao naredni model (recimo za godinu-dve, ako Bog da)??
Da li ce to biti potpuno "nov" model, ili ce biti neki obnovljeni?? Kada su celnici FIAT-a govorili o ovoj temi, rekli su navodno potpuno novi model A segmenta (Punto pripada B segmentu, kao Corsa, Fabia, Clio, 206/7, Polo...). Ali nisu rekli o kom modelu je rec. To mi dodje kao npr. FIAT 500? Sta Vi mislite? Sadasnji Punto je model iz 2003. nadam se da to znate... Stvarno me interesuje Vase subjektivno misljenje :)

Nadam se da ova sto sam pisao i proseldio nece biti izbrisano.
Hvala :)

P.S. Ako bude prosledjeno i ako imam nekoliko odgovora, recicu Vam koji (FIAT-ov) model ja vozim, i nesto o njemu...

Pozdrav.