Nedelja, 05.07.2009.

20:52

Federer: "Još mi se vrti u glavi"

Švajcarac Rodžer Federer odao je priznanje Amerikancu Endiju Rodiku nakon osvajanja šeste titule na Vimbldonu.

Izvor: B92

Federer: "Još mi se vrti u glavi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Bonny

pre 16 godina

...A nestaje kada uporedite njegove igre i kompletnost sa igrama ostalih velikana izuzev Lejvera naravno.
(Vladan R, 7. jul 2009 13:00)

...Opet sorry, ja sam iz tvojih reci osetio iskrenost kad si poredio FEDRERA I LEJVERA, pa ako to nije bilo iskreno i sve ostalo sto si napisao moze da povedemo pod sumnjmu!!(da kazemo na pr. da si navijac i subjektivan)

...Ti kazes da FEDERER najveci teniser svih vremena! Kad kazes za onih 6GS titula u 2godine, pa i BJORG I SAMPRAS imaju 6GS u 3godine, pa samo zbog toga ti bi ga proglasio FEDRERA naj.svih vremena! NIJE NEGO ...Vec
zato sto on ima 15GS(uz to i career G.S.) i vise nego bilo ko drugi! Tako se samo vrtimo u krug!!

...TRUE GRAND SLAM-moja greska je u tome da mora da bude u kalendarskoj godini!!(SERENI ne prizanaju iako je u jedom trenutku osvojila sva 4).Mozda ce vremenom promeniti, pa nece morati da bude u istoj klaendarkoj
godini!(mislim da je problem u tome sto NIKO NIJE taj podvig ostvario u muskoj konkurenciji 40 GODINA, pa cak i ne KALENDARSKI) OVAJ POJAM NE POSTOJI OD JUCE I SMATRA
SE VELIKIM PODVIGOM U TENISU!! LEJVER(racunam mu sam u Open-Eri, 1 ali vredan) je uspeo,FEDERER nije-fakat!!

...Mislim da je najpametnije da sacekamo da FEDERER zavrsi karijeru i da vidimo kako ce teniski analiticari(govorim samo o Open-Eri),porediti FEDRERA i LEJVERA...Jer ovako se samo vrtimo u krug!

P.S Mozes da otkucas na google TRUE GRAND SLAM i vidis neke zanimljive intervjuje( ili GOLDEN SLAM-skorasnja pojava, pa cak da na wikipediji nema da je Agasi to ostvario kao CAREER GOLDEN SLAM)!!!

Vladan R

pre 16 godina

Bonny kada sam spomenuo Lejvera pri kraju kometra to je bilo u kontekstu toga da jedino njega nisam gledao (naravno jer se tada maltene nisam ni rodio a nije ni bilo prenosa niti mogucnosti da se nabavi snimak njegovih meceva) a ne da smatram da Federer po rezultatima i titulama nije bolji i od njega. Jer po meni licno nebitno je da li si slem kompletirao u jednoj kalendarskoj godini ili bilo kada tokom karijere. I za kraj pitanje da li je bitno ako slem kompletiras npr u nizu pocev od RG,W ,ili FM prethodne zakljucno sa repektivno AO,RG, ili W tekuce godine ili da li je veca stvar kompletirati Slem u jednoj godini ili uzeti 6 GS turnira u nizu pocev od RG prethodne zakljucno sa FM tekuce.

Vladan R

pre 16 godina

Bonny kada sam spomenuo Lejvera pri kraju komentara to je bilo u kontekstu toga da jedino njega nisam gledao (naravno jer se tada maltene nisam ni rodio a nije ni bilo prenosa niti mogucnosti da se nabavi snimak njegovih meceva) a ne u kontekstu da smatram da Federer po rezultatima i titulama nije bolji i od njega. Jer po meni licno nebitno je da li si slem kompletirao u jednoj kalendarskoj godini ili bilo kada tokom karijere. I za kraj pitanje da li je bitno ako slem kompletiras npr u nizu pocev od RG,W ,ili FM prethodne zakljucno sa repektivno AO,RG, ili W tekuce godine, odnosno da povecam ulog pa da li je npr. veca stvar kompletirati Slem u jednoj godini ili uzeti 6 GS turnira u nizu pocev od RG prethodne zakljucno sa W tekuce.

Bonny

pre 16 godina

@ Vladan R

Dobro, moram se sloziti sa tobom iako podcenjujes Kurijera sa 4GS, jer on ce ostati vrhunski igrac barem u odnosu sa Djokovicem & Marejom jer u najboljem slucaju(sanse 30%),oni mogu samo da se izjednace sa njim.
Federer jest samo malo bolji po rezultatima od SAMPRASA, i BJORGA i slazem se da je to
dovoljno da ga proglasimo za NAJBOLJEG!
Pored Federa i Agasi ima zivotni GS i verovatno ce i Nadal(99%) ako ga ne budu
ometale povrede!
NAJVAZNIJE: Iako si naveo da 15GS titula za Fedrera dovoljno, na kraju is stavio rame uz rame FEDRERA I LEJVERA!!Ipak Fedreru ne
dostaje samo taj podvig (kalendarski ili bilo koji drugi-4 velika trofeja u nizu) GRAND SLAMS da bi se SAM NASAO NA VRHU! Sorry,
sam si PRIZNAO! POZDRAV!!

P.S. Ako to ostvari, NIKO VISE NE CE MOCI DA MU OSPORI DA NAJVECI SVIH VREMENA!!(ali bice tesko-njegove najbolje igre 2004-2007, i jos rodjenje deteta-ali ako uspe SVAKA MU CAST!!)

Vladan R

pre 16 godina

@ mesi

Ako ti je medjusobni skor jedini argument onda ti je to jadan argument, ali izgleda da tebi i slicnima to ne vredi objasnjavati ali da probam jos jednom valjda ima bar malo logike u toj tvojoj glavi.
Ocigledno ti ne ulazi u glavu zasto Federer ima losiji bilans sa Nadalom(igrali vecinu meceva ili na sljaci ili u protekloj godini kada je Nadal igrao ubedljivo najbolje a Federer ubedljivo najgore od kada je postao to sto je postao)

To koliko medjusobni skor moze da bude nepouzdan pokazuje i vec ranije navedeni podaci o tome da Federer ima losiji bilans i sa Kuertenom Rafterom Kafeljnikovim a Sampras sa Hjuitom Safinom Rodikom ili ako vec hoces Nadal sa Nalbaldianom , sto ni na koji nacin ne znaci da su ovi sa boljim medjusobnim skorom bolji teniseri.
Ako se malo prebacimo na druge sportove recimo fudbal da li je CZ uspesnija od LFC jer ima bolji medjusobni skor sa istim u zvanicnim takmicenjima, dva meca dve pobede od po 2:1 i u Beogradu i u Liverpulu, a onih 5 KES odnosno LS u odnosu na jednu CZ je sasvim nebitno. Moze i primer iz bivse SFRJ ne znam samo koliko godina imas i da li se icega secas, ali Hajduk recimo ima bolji medjusobni skor sa CZ u 45godisnjoj istoriji pa nikome ne pada na pamet da ospori to da je CZ najtrofejniji fudbalski klub na prostorima bivse SFRJ.

Vladan R

pre 16 godina

@ bonny

Kratko i jasno kao i u svim sportovima broj najznacajnijih titula trofeja ili medalja.

Kad se racunaju najuspesniji sportisti OI jednostavno se isti rangiraju na osnovu osvojenih zlatnih medalja i pri tom se nigde ne navode dileme da li je tada i tada konkurencija bila jaca nego tamo nekada odnosno niko ne ulazi cak ni u to koliko je u pojedinom sportu moglo da se osvoji medalja jer su vecim brojem srodnih disciplina neki sportovi pogodniji za veci broj osvojenih medalja. U fudbalu niko ne pita kakav je bila konkurencija pedesetih sezedesetih sedamdesetih vec se jednostavno saberu sve titule i to bi bilo to. Dakle samo tih 15 GS je dovoljno. Ako se doda da ce verovatno da ih osvoji jos nekoliko a da vec ima sva 4 razlicita GS onda je dilama jos manja. A nestaje kada uporedite njegove igre i kompletnost sa igrama ostalih velikana izuzev Lejvera naravno.

messi

pre 16 godina

A ,,kompleksasi,, stvarno ste kompleksasi jer ste svesni cinjenice da vas sampion,dzentlemen,gospodin,rekorder Roger Federer ima NEGATIVAN SKOR i odnosu na kralja Rafaela,da ne pricam o duelima na sljaci,na Roland Garosu gde se tenis igra a ne samo servira,ali ni to nije dovoljno za komplekse pa cu spomenuti i duel na travi u finalu Wimbldona prosle godine,ali ni to nije dovoljno pa cu otici do betona i AO ove godine...razmislite o tome da li je RF zaista najbolji u istoriji a jos uvek igra sa covekom protiv koga ima negativan bilans!!!

Bonny

pre 16 godina

Neka mi bilo ko odgovori,kad procita ovo, ZASTO je FEDRER bolji od SAMPRASA, BJORGA,LEVERA? Svi su bili NAJBOLJI TENISERI SVOG VREMEN, i sta je to sto nekog
od njih stavlja na prvo mesto!(racunam samo OPEN-Eru).
FEDERER ima samo 1GS titulu vise od SAMPRASA(imao je vecu konkurenciju),neko ce reci i to na RG-sto Sampras nema, ali ...Curier,Burgera, Kafenjihov(polufinale
R.G),Agasi pa cak i onaj Medvedev koji pobedi Samparsa u 2kolu,pa izgubi u finalu od Agasiai tek posto je poveo 2:0 usetovima! Jeste
KURTEN jednom pobedio FEDRERA na sljaci(3kolo), ali mislim da je imao srece jer osim Nadal nije imao konkurenciju, i cim je ovak kiksnuo(povrede) iskoristo je svoju
sansu!Znaci zbog te srece on je bolji od SAMPRASA, hm,hm,hm...pre bih rekao da su tu negde!Neko ce reci ko je kriv BJORG-u sto je
prekinuo rano karijeru ili sto nije dovoljno igrao AO!Hm,hm...isto jedan od najboljih u istoriji! I na kraju LEVER -neki ce reci
kakve veze ima taj GREND SLAMS(racunam mu samo taj 1 u OPEN-Eri,ali vredan), vazno je
da FEDERER ima vise GS titula od njega, iako zaboravljaju taj podvig NIKO nije PONOVIO vec 40 godina!
NAJVAZNIJE:Svi zajendo cine grupu najboljih tenisera u istoriji ovog sporta i ja stvarno ne mogu da vidim,sta to FEDERER-a odvaja od ostalih VELIKANA ovog sporta osim DA IGRA SADA I JOS NIJE U TENISKOJ ISTORIJI (penzionisan)!!Bas bih voleo da mi kazete neki jak argument sta to FEDERERA izdvaja???

P.S NADAL za sada pripada onoj grupi tenisera od 6-8GS titula i bice mu potrebno jos mnogo truda da bude sa ovom grupom tenisera!!

Bubnjar

pre 16 godina

...A to sto mu je zena Mirka, to je posebno nasa velika briga. On je srecan s njom, ja bih pre voleo Mirku za zenu nego Rodikovu starletu. koja cemu u skoroj buducnosti uzeti najmanje pola ove nagrade sto je osvojio na ovom turniru i jos mnogo toga vise. Zato, napred Federer, covek kojeg ceo svet obozava, samo ga u Srbiji mrze (poznati srpski kriterij vrednosti).
(Jovanovic-Pilic, 6. jul 2009 02:48)

Otkud ti, majke ti, znas da je Mirka boljeg kartaktera od Rodikove zene Bruk? Jesi li to sa njima pila(o) kafu? Ili zakljucak izvlacis iz toga da je Mirka ruznija, pa eto mora biti makar bolja osoba, a Bruk je lepa, pa je automatski zla i samo hoce Andy-jeve pare, kao da ona nema svojih.

Sta sve ljudi lupe pa ostanu zivi...

Dragan

pre 16 godina

...pa kad ga oni kojima ne da da osvoje najvece titule smatraju najvecim i odaju mu priznanje, a njima njegove lopte dolijecu s drueg strane mreze, ne znam sto se toliko srdite vi iz vasih fotelja...

ofk

pre 16 godina

(kompleksašica, 6. jul 2009 12:02)
Ti mene citiras..pa sve sam to ja izjavio.Zasto bih ja imao kompleks nekoga sa kim nemam dodirnih tacaka.Covek je uspesan i fenomenalan je teniseer ali nije lako priznati sebi i drugima da nije vise simpa kao nekad...to je samo misljenje

NO HARD FILINGS

Jelisaveta

pre 16 godina

@Kompleksašica
Sjajan komentar, upućen onima koji će to sricati, ali ništa neće razumeti. Vama se divim što imate snage da im se obraćate (i sama sam to ranije radila, ali sada se osećam kao umorna keruša na kraju sela koja sve vidi, sve čuje, a mrzi je da laje). Dokle ovi nevaspitani ljudi idu! Rodik ima lepšu "cicu", a Rodžer ima Mirku. Pa Mirka je lepa žena, pred porođajem, ali njima to ništa ne znači. Mirka je ružna (kakva glupost), a Carica je lepotica. Još kad bi znali kako je bio ružan Rodžerov deda po ocu, bili bi srećniji od "vaskolike" Srbije. Mnogo smo srećan narod, zbog lepote i moralnih vrlina kojima obilujemo.

Nebojsha

pre 16 godina

Rodik danas nije imao trunke srece a zasluzio je trofej kao
nikad ali videli smo sta je propustio u taj breku drugog seta, i to je kljuc pobede danas solidnog Rogera, koji je usput odservirao 50-setak
aseva. U tenisu je potrebna i
sreca a danas je Roger imao u
izobilju kao i na Rolan Garosu
na onoj brejk lopti sa Hasom.
Ali sreca prati hrabre i naj
bolje, sto se ne moze reci za
naseg Noleta.

Predo

pre 16 godina

POstoje ljudi, koje iz ne znam koga razloga volite, a postoje ljudi, koje morate da cjenite zbog njihovih rezultata. Tako vam je ne samo u sportu, nego i u nauci, umjetnosti, filmu, muzici itd. Dakle, za Federera nisam navijao nikada, a prvi put sam ga gledao upravo na Vimbldonu kao dvadesetogodisnjaka i velikog talenta. Nesto me u njemu i njegovom stilu nije privuklo, mada je od pocetka igrao vrlo snazno i precizno. Sjecam se i kada ga je pobjedio Mario Ancic, isto na Vimbldonu. A onda vec Federer postaje velicina i tada sam vec uglavnom navijao za njegove protivnike, jer je dosadno, ako jedan covjek osvaja gotovo sve turnire na kojima se pojavi. A prije svega mi je nedostajalo malo duha, kakvog recimo ima Safin, za koga sam navijao u Melburnu "kao za svoga". Sta mogu. Ne svidja mi se ni to njegovo "gaylike" ponasanje. Mislim da je covjek prikriveni homoseksualac i da se sve svodi na dobar imidz. Naucio da se bori sa svojim emocijama, barem tokom meca i u vaznim trenucima i mislim da je to, pored ogromnog rada, kljuc ovog ogromnog uspjeha i rekorda, koje ce biti tesko srusiti u blizoj buducnosti. Dakle, moj odnos prema njemu nema, niti ce ikada imati veze sa Djokovicem, kao sto sam govorio da Rodikova izjava nema u sebi nicega zlobnog. On je dobar, pomalo ogranicen, momak. Steta da nije uspio ovaj put. Zasluzio je.

federer je no.1

pre 16 godina

djaba ga psujete citav dan covjek je najbolji teniser na svijetu i gotova prica.najvaznije je da je bolji od onog žgolje nadala

Vladan R

pre 16 godina

Prvo ,svi ovde glasaju za sebe.A kad mi neko kaze da ''smaram'' znam da su moji komentari super duhoviti i pogadjzju u srce a to je nekad tesko shvatiti ..Rodja je danas bio VITEZ a u suze Fedija vise niko ne veruje.Ni Ferguson i Crow a bogami ni Alen Wood-u
(ofk, 5. jul 2009 23:19)


Da,on se strasno saoseca sa Rodikom sav se raspilavio...ma nemoj da si naivan to je SUJETA vrhunskih sportista koju ti ne kapiras ''celo vece'' a ne popodne.I ja uopste ne pokusavam da budem duhovit posto ne vidim sta je tebi smesno....Navijao sam za coveka godinama ali sam promenio misljenje u vezi RF sto je ljudski i kad bolje razmislis intelektualci se menjaju dok su zivi...covek je najbolji teniser ali je LICEMER,PLACLJIVKO,SUJETAS...on je prikriveni''decko iz ssusedstva''
Nisam nikakav navijac i paljevina niti me interesuju neki rekordi i slava...samo studiram sport i u tome uzivam ....
(ofk, 6. jul 2009 00:38)

Ajde prvo se malo usaglasi sam sa sobom sto se duhovitosti tvojih komentara tice. A onda mi odgovori ako za Federera i mozes nekom iskrivljenom logikom da zakljucis to sto si zakljucio odakle ti ideja da izjavis sledece za Federerovu suprugu
SVE TO FEDERER SA GODINAMA VISE NEMA.POSTAO JE JEDNA SUJETNA GOSPODJA I LICI MI NA MIRKU....ONI USTVARI LICE...I BICE JAKO ZLE KOMSIJE....

Takve izjave govore sve o tome ko je zao i zavidan a i to sto bi ti stao na muku nekome izjavom pati sada ti kao sto sam patio ja apsolutno ne mora da znaci da bi se i neko drugi tako ponasao.

kompleksašica

pre 16 godina

Bravo braćo i sestre po komplesu , znala sam da me nećete izneveriti.Svaki put kad pročitam ovde kom. u kome se Federer naziva licemerom, plačljivkom, zlom facom, zlim komšijom, osporavaju mu se pobede i predviđa krah, kažem sebi-divno-evo još jednog kome je federer nabio kompleks, upropastio život i postao jedina okupacija u istom! sad je i meni lakše da podnesem njegovu pobedu. I nije mi jasno kako onoliki milioni ljudi mogu da ga obožavaju, pa se našo tu i neki Sampras da ga proglašava najboljim svih vremena, kao, taj mi se mnogo razume u tenis. Al dobro je da postojimo mi, srpski komleksaši, koji smo jedini uvideli pravu istinu o federeru. Hvala vam. Uf, a sad se spremite za novi udar, sledi objavljivanje ATP liste...ne dajmo se braćo kompleksaši...

Igysa

pre 16 godina

Covek zna, ali je i vise nego sreckovic... Osvojio je ova dva GS-a a da se nije sastao sa Nadalom, Marejem ili Novakom.. sad je to prica sta bi bilo kad bi bilo.. ali cinjenica je da on kojim slucajem nije osvojio RG ove godine, ne bi sada ili ikada vise pricali o njegovom istorijskom uspehu.. mislim da bi lik jednostavno odlepio, izvinte me !

Beca

pre 16 godina

Postujem Federera kao tenisera, ali ga ne volim kao celokupnu pojavu. Navijao sam za Rodika, ali mislim da je bolje sto je ovako ispalo. Prilicno sam siguran da bi Federer, da je kojim slucajem izgubio, doziveo takav nervni slom na sred Wimbldona, da bi to bilo mucno gledati, a buduce dete bi mu raslo bez oca. Ostaje zabelezeno i to da je Federer uveo novu kategoriju - trazenje challenge-a u takticke svrhe. Cak su se i komentatori BBC-a izrazito cudili par puta kad je trazio challenge na servis Rodika uz pitanje "How can he challenge this?", uz konstataciju da tako zeli da razbije koncentraciju serveru. I time dodao jos jednu crticu uz svoj prilicno los karakter.

rade

pre 16 godina

Ljudi, da li je zaista Novak naplacivao deci da se slikaju sa njim ?

Vidim da se to ovde pominje nekoliko puta pa me interesuje da li je to zaista istina ili izmisljotina.

Pozdrav

Jovanovic-Pilic

pre 16 godina

Kad citam ove komentare onih sto mrze one sto su najbolji, a navijaju za luzere, ipak su mi najodvratniji oni koji zameraju Federeru na njegovim emocijama, nazivajuci ga svakakvim imenima, najcesce "placko". Zaneraju coveku koji ima emocije, pa valjda se ljudi od ostalih zivih bica i razlikuju po tome sto imaju emocije. Da smo mi kao narod imali emocije ne bi bilo onih zverstava na ovim prostorima, ljudi sa emocijama ne kolju druge ljude, ne siluju, ne mrze sve sto je razlicito od nase matrice vrednosti, pa bas zbog toga sto Federer ima emocije on je veci od drugih. A to sto mu je zena Mirka, to je posebno nasa velika briga. On je srecan s njom, ja bih pre voleo Mirku za zenu nego Rodikovu starletu. koja cemu u skoroj buducnosti uzeti najmanje pola ove nagrade sto je osvojio na ovom turniru i jos mnogo toga vise. Zato, napred Federer, covek kojeg ceo svet obozava, samo ga u Srbiji mrze (poznati srpski kriterij vrednosti).

Ivo

pre 16 godina

Trijumf Federera je bio ocekivan, i moguca pobjeda od strane prilicno jednoobraznog Rodika bi bila senzacija. Sto jeste senzacija je cinjenica da je nas zajednicki (Hrvatsko-Srpski) mladi par juniorki Silvia Njirić (HR) i francuska tenisačica srpskog porijekla Kristina Mladenovic dogurao do finala Wimbledona, gdje su na zalost izgubile od tajlandsko-australske kombinacije Noppawan Lertcheewakarn i Sally Peers.

Two-fold

pre 16 godina

Pobedio je isprogramirani i dosadni Federer, a izgubio je covek koji je igrao srcem, spontano, odvazno, sa jednim vise osvorenim gemom, ali sa manje srece.

ofk

pre 16 godina

(Vladan R, 5. jul 2009 23:33)

Da,on se strasno saoseca sa Rodikom sav se raspilavio...ma nemoj da si naivan to je SUJETA vrhunskih sportista koju ti ne kapiras ''celo vece'' a ne popodne.I ja uopste ne pokusavam da budem duhovit posto ne vidim sta je tebi smesno....Navijao sam za coveka godinama ali sam promenio misljenje u vezi RF sto je ljudski i kad bolje razmislis intelektualci se menjaju dok su zivi...covek je najbolji teniser ali je LICEMER,PLACLJIVKO,SUJETAS...on je prikriveni''decko iz ssusedstva''
Nisam nikakav navijac i paljevina niti me interesuju neki rekordi i slava...samo studiram sport i u tome uzivam ....

ofk

pre 16 godina

Al si se ti uplela u ovoooo.Svako ima pravo da bude ljut,uznemiren i nesretan.To je ljudski zar ne.Neko tuguje neko se raduje a neko to posmatra sa strane.Da se manemo PLJUVANJA USPESNIH ali i HVALJENJA ,budimo iskreni i priznajmo da je najteze biti onaj koji priznaje poraze i da nad njima ne kuka mnogo a da se u pobedama ne dize previse.SVE TO FEDERER SA GODINAMA VISE NEMA.POSTAO JE JEDNA SUJETNA GOSPODJA I LICI MI NA MIRKU....ONI USTVARI LICE...I BICE JAKO ZLE KOMSIJE....

covek koji obozava Federera

pre 16 godina

Zato sto ima 15 Gs titula,zato sto ima 3 AO,zato sto ima 1 RG,zato sto ima 6 Wb,zato sto ima 5 US,zato sto vas nervira kada trazi chealange,zato sto ne psuje na terenu,zato sto ne izbacuje svoju lozu napolje,zato sto se ne busa u grudi,zato sto ne nariche,zato sto nikada nije predao mec,zato sto govori istinu,zato sto voli da pobedjuje,zato sto ne voli da gubi,zato sto mu otac ili majka nece izjaviti KRALJ JE MRTAV,zato sto nema atraktivnu zenu,zato sto ga ceo svet obozava,zato sto je veliki humanista,zato sto vam zagorcava zivot kada osvoji turnir,zato sto su ga kolege teniseri proglasisi za najveceg sportsmena,zato sto place i kada gubi i kada dobija,zato sto ne naplacuje deci da se slikaju sa njim,zato sto kada kaze da Marej igra defanzivan tenis,vi osujete paljbu po njemu,a vi tog istog nazivate svakojakim imenima,zato sto ne slavi kult poraza,zato sto se vratio na prvo mesto,zato sto ce osvajati jos turnira.Rodzer Federer.

kompleksašica

pre 16 godina

Komentar br.1
Mi kompleksaši, naravno, nismo dobro(a kad smo i bili?)i molimo te da nas makar danas poštediš svojih provokacija, jer su ovo teški trenuci u našim životima, od kojih je Federer napravio pakao, a danas ih dodatno zagorčao, zabiberio, zakiselio, zaljutio i zapržio, a ti bi da dodaš na to još koju kap esencije. Malo nam je što moramo da ga gledamo kako se šepuri i kezi sa peharom, kao da se smeje nama u lice i samo što ne zapeva"šta bi dali da ste na mom mestu, da vas mrze, a da vam se dive". A kako da ga ne mrzimo kad su mu bogovi podarili nenormalan talenat, sreću, mentalnu i fizičku snagu, i uz mnogo rada, upornosti, borbe i hrabrosti(sve ono što nama u životu fali)on sad živi svoje dečje snove(privilegija malobrojnih na planeti)...a, ne, stani, ma mi njega mrzimo zbog izjave, ne sećamo se više ni koje, a da, one o Đokoviću, pa smo danas navijali za Rodika, mada i on je pričao još gore o Đokoviću, i kakve smo tek komentare o njemu nedavno ostavljali, a zašto smo sad za njega navijali...ma ne znamo ni mi bre, izgleda da smo sami sebi najveći problem! Al sigurno ga baš briga što mu se sad ceo teniski svet klanja, kad ga šačica nas uvaženih paćenika smatra nulom!Sigurno sad čita ove baljezgarije o njemu koje mi drljamo po tastaturi ovde i mnogo se nasekirao! Ako, kad je on nama upropastio živote, dođe nam da se obesimo, bre! A tek sutra kad izađe nova ATP lista, a tamo:br.1-R. Federer, kukuuuu, lele, Rado, Radašine, neće nam pomoći ni sav bensendin ovog sveta i okoline!Ostaje nam samo da čekamo sledeći turnir i nadamo se da će da izgubi već jednom neki meč, pa da tako i nama, sinjim kukavcima, malo ogreje sunce u ovoj čamotinji nam od života. Živimo za taj dan i njegov poraz, koji će doći kao najveći melem i opijum za napaćene nam duše (valjda ih imamo?).Mada, opijum samo trenutno odagna bol, al bolest(komplekse)ne leči. Naravno, ne pada nam napamet da pokušamo i sami da uradimo nešto od sopstvenih života, ne da budemo najbolji u istoriji, al, nešto lepo da uradimo za sebe i druge, pustimo feda i ostale, okrenemo se svom životu, bližnjima, makar pokušamo...ma, držimo se mi opijuma. Mora jednom da izgubi.Mora!A danas nas ostavi na miru.Puni smo besa, jeda, gorčine i otrova, al to vi normalni ne možete da razumete. Iskompleksirano pozdrav

Vladan R

pre 16 godina

Neverovatno kako ljudi ne razumeju, mada bih pre rekao da zbog netrpeljivosti prema Federeru ne zele da razumeju smisao njegove izjave da zna kako je i koliko je tesko Rodiku posto je on tako isto tesno izgubio u pet setova prosle godina na W a bogami i ove na AO(tek je tu bio u totelnom bedaku).
A tek ovaj lik sto se potpisuje kao ofk. Bas me intresuje u cemu mu se toliko Federer licno zamerio pa da ga u toj meri ne podnosi da celo popodne pljuje po Federeru pokusavajuci neuspesno da bude duhovit.

rekordi

pre 16 godina

"......Ne igram tenis da bih obarao rekorde i ovo ne znači da ću sada prekinuti karijeru. Nadam se da ću se vraćati ovde još mnogo godina." kaze Federer da ne igra tenis da bi obarao rekorde. Pa, zasto upropasti slavlje Nadalu u Australiji kad ti nije stalo do rekorda? Kakva "skromnost".

SAF

pre 16 godina

Steta za Roddika covek je zasluzio titulu i svi to znaju,ostavio je srce na terenu...
A vidi ti Federera sto se opustio,polako decko nije Rafa odsutan zauvek,vratice se on,i tada ce stvari doci na svoje mesto PONOVO......neces ti zavrsiti kao br.1 na kraju sezone,ne,ne...

bane

pre 16 godina

@Ivan.Kralju ako si slusao njegov interviju,cuo si da je rekao da kao mlad se nije opterecivao rekordima,a ne sad kada je dobio priliku da ih osvoji.

ofk

pre 16 godina

(aca, 5. jul 2009 22:40)

Prvo ,svi ovde glasaju za sebe.A kad mi neko kaze da ''smaram'' znam da su moji komentari super duhoviti i pogadjzju u srce a to je nekad tesko shvatiti ..Rodja je danas bio VITEZ a u suze Fedija vise niko ne veruje.Ni Ferguson i Crow a bogami ni Alen Wood-u

Pegone

pre 16 godina

Bas mi je bilo zao Rodika na kraju,navijao sam za Federera ali je i Rodik zasluzio pobedu postao je kompletniji igrac nego kad je digao US open ili kad je igrao finala u Wimbledonu pre par godina.
Moral ima da mu digne njegova Bruk http://www.sportmediaset.it/gossip/photogallery/photogallery595.shtml

PS meni se vise dopada Marejeva cica :-)

realni

pre 16 godina

Svaka cast i jednom i drugom na sjajnom mecu, niko nije ocekivao ovakav otpor Rodika. Rodik je pokazao kako se bori i ostavlja srce na terenu..takav otpor nije ocekivao Rodzer koji je i pre meca izjavio da Rodika ne treba potcenjivati ali Endi je svakako iznenadio sve..

Jos jednom je Fed pokazao zasto je sampion jer mnogo je veci pritisak bio na njega u petom setu nego na Rodika, ovaj nije imao sta da izgubi dok bi Fed mnogo toga izgubio.. Nadam se da su sada Nadalovim fanaticima usta zapusena jer su svi redom - Sampras, Lejver, Borg pa i sam Rodik priznali da je najbolji svih vremena ne znam sta Vam je jos potrebno covek je u roku od sest godina igrao u 20 GS finala malo li je!!!

aca

pre 16 godina

Pazi ga ovaj lik sto se potpisuje kao ofk,celo popodne smara sa njegovim duhovitim komentarima,i jos ih sam preporucuje.U ovom trenutku nema nigde preporuka ni pozitivnih ni negativnih,samo kod njega sedam pozitivnih,stvarno si kralj.

Pegone

pre 16 godina

Pa i meni bi se vrtilo u glavi posle 77 gemova i 4 sata tenisa :-)
Btw proslo finale bilo je kvalitetnije .Mislim da su Del Potro i Nole najveca negativna iznenadjenja turnira a Haas sa J.C. Fererom i Hjuitom pozitivna inenadjenja,treba naravno odat priznanje i komsijama na igri Karlovica.
Dobra Federerova trenerka sa brojem 15,zanima me da li je imao i rezervu bez broja da je slucajno izgubio.

Ivan

pre 16 godina

Da,da nikada se nije opterecivao rekordima, a ono ridanje u Melburnu kad nije uspeo da se izjednaci po GS titulama je cisto onako.Kakav licemerko.Odvratan si bre!

milanista

pre 16 godina

Sreki se na Vimbldonu Rodik i Federer i pita ga Rodik: 'Dje si brate, sta ima?'
'Nista petnaest' odgovara Roger.
:)
Ne znam sta i kako, mozete da pricate sta hocete, ima on i lose i dobre strane... Ali kad te toliko postuju ostali teniseri i kad kazu da je on najveci igrac svih vremena i da je zasluzio sve sto je osvojio onda nema price...
Pozdrav, nadamo se da ce biti jos ovakvih finala...

nikol dž. femija

pre 16 godina

Tako igra čovek KOJI NEMA PROBLEM U GLAVI. Emocije i ljubomora ovde nisu tema.

ČESTITIKE Federeru. BRAVO za Rodika jer je prevazišao sebe a mislim da je danas većina, čak i ona koja ne podnosi Amere, navijala za njega.

Zaista je bilo otužno i nekako neljudski, meni bar, čak gladijatorski to što su svi došli da vide kako RODIK pada 19. put i nekako se SIGURNO OČEKIVALO da će Federer POBEDITI...sve je to bilo i ružno, i zato sam mislila da će Rodik "dati život na terenu" ili pobediti...

VEĆINA je bila u pravu - Fed je dobio, ZASLUŽENO, a Rodik je POKAZAO da ipak ima problem u glavi, i pokazao je da nije do kraja verovao u svoje podizanje pehara jer BOJAŽLJIVO je priznao da je to zamišljao. OVO JE BIO njegov meč života. Nije igrao do kraja "kao da mu od meča život zavisi" i znam da mu je krivo i da bi dao sve da vrati zadnji servis. Bio je Rodik zaista odličan i na visini finala i na visini legendi koje su posmatrale meč. MOŽDA IPAK NEKI DRUGI PUT UZME VIMBLDON. SAMO se nadam da tada u finalu neće biti naš Nole.

A FED JE sigurno i samouvereno posle Garosa izjavio da ima najviše šanse za pobedu u Londonu. TO se i potvrdilo. PROŠLE GODINE je rekao da će se vratiti na 1. mesto. TO SE i potvrdilo.

ČOVEK ZNA ZNANJE i to je to. LEPO je znati da ima ljudi kojima ide sve. Ne zavidim mu , samo sam srećna što takav čovek postoji. Znači moguće je.

Ovog puta nije plakao. Čak je pomalo omalovažio sve rekavši da mu je smešno kako je opet tu /*ako su dobro preveli/ A POKAZATI ONOLIKO nadmenosti i surove bezosećajnosti PREMA RODIKU rečenicom da je njemu bilo isto prošle godine....zbilja je ....suzdržaću se.

VERUJEM DA JE RODIK TADA žalio i žalio i žalio što nije uzeo neku pauzu, neki čelendž, bilo šta samo da igra i dalje do poslednjeg atoma snage.... !!

OČIGLEDNO DA JE FED NAJBOLJI i biće zanimljivo KOGA ĆE ON DOĆI DA GLEDA KADA se budu rušili njegovi rekordi, jer život, hvala Bogu, ide dalje !!!!

SREĆNO MU !!!! Nije on kriv što Rodik ne može da pogodi servis na 6:2 u tai breku.

Izdržao je Fed sve i zasluženo SLAVI i zaista je najbolji!

DA LI JE RAFA OVO GLEDAO ? Rekao je da finale Garosa nije.

ofk

pre 16 godina

"Ja sam jedan od nekoliko srećnika koje publika podržava i hvala vam na tome. Čestitam Rodžeru, zaslužio je sve što je osvojio i svaka mu čast", izjavio je Rodik.

NIJE ISTINA...PLAKAO NIJE .A ROGEROVIM SUZAMA VISE NIKO NE VERUJE .....

roman empire

pre 16 godina

A meni se vrti od toga koliko sam danas para potrosio na pice,jer smo ja i ortak u kaficu gledali mec i dogovorili se da cemo odgledati ceo mec a posto se on oduzio morali smo mnogo tura da okrenemo i tako potrosi grdne pare tako da se i meni vrti u glavi od toga ali neka nema veze.
Zadnja tura pica je bila opklada ko ce da pobedi i ja sam dobio opkladu ali mi je najdraze od svega sto si ti osvojio VIMBLDON.Pozdrav svima!

Reketaš

pre 16 godina

Federer pre meča :
'Na korak od Istorije'

Federer posle meča :
"To nije bio jedan od onih ciljeva o kojima sam razmišljao kada sam počinjao da se bavim tenisom. Ne igram tenis da bih obarao rekorde i ovo ne znači da ću sada prekinuti karijeru."

Svaka čast za igre,ali lagati samog sebe ?

Daka

pre 16 godina

Sad neki usporedjuju Federera sa Samprasom, Sampras je bio igracina ali on nema osvojena sva 4 GS turnira i samim tim ne moze da bude najveci vec jedan od najvecih. Sampras cak na RG nije igrao ni finale a kamoli osvojio titulu

;)))

pre 16 godina

A kad posle svega i Rodik i Federer odu kuci, Rodika ceka onakva lepotica a Federera... Mirka! Pa, sad vidite ko je tu na dobitku i ko je srecnik!

battlestar galactica

pre 16 godina

fedex, zelim ti srecu u tenisu i ubuduce.
ali, pre toga ti zelim da novak bude broj jedan.
pa ako se zadovoljis sa tim...

;)))

pre 16 godina

A kad posle svega i Rodik i Federer odu kuci, Rodika ceka onakva lepotica a Federera... Mirka! Pa, sad vidite ko je tu na dobitku i ko je srecnik!

covek koji obozava Federera

pre 16 godina

Zato sto ima 15 Gs titula,zato sto ima 3 AO,zato sto ima 1 RG,zato sto ima 6 Wb,zato sto ima 5 US,zato sto vas nervira kada trazi chealange,zato sto ne psuje na terenu,zato sto ne izbacuje svoju lozu napolje,zato sto se ne busa u grudi,zato sto ne nariche,zato sto nikada nije predao mec,zato sto govori istinu,zato sto voli da pobedjuje,zato sto ne voli da gubi,zato sto mu otac ili majka nece izjaviti KRALJ JE MRTAV,zato sto nema atraktivnu zenu,zato sto ga ceo svet obozava,zato sto je veliki humanista,zato sto vam zagorcava zivot kada osvoji turnir,zato sto su ga kolege teniseri proglasisi za najveceg sportsmena,zato sto place i kada gubi i kada dobija,zato sto ne naplacuje deci da se slikaju sa njim,zato sto kada kaze da Marej igra defanzivan tenis,vi osujete paljbu po njemu,a vi tog istog nazivate svakojakim imenima,zato sto ne slavi kult poraza,zato sto se vratio na prvo mesto,zato sto ce osvajati jos turnira.Rodzer Federer.

roman empire

pre 16 godina

A meni se vrti od toga koliko sam danas para potrosio na pice,jer smo ja i ortak u kaficu gledali mec i dogovorili se da cemo odgledati ceo mec a posto se on oduzio morali smo mnogo tura da okrenemo i tako potrosi grdne pare tako da se i meni vrti u glavi od toga ali neka nema veze.
Zadnja tura pica je bila opklada ko ce da pobedi i ja sam dobio opkladu ali mi je najdraze od svega sto si ti osvojio VIMBLDON.Pozdrav svima!

nikol dž. femija

pre 16 godina

Tako igra čovek KOJI NEMA PROBLEM U GLAVI. Emocije i ljubomora ovde nisu tema.

ČESTITIKE Federeru. BRAVO za Rodika jer je prevazišao sebe a mislim da je danas većina, čak i ona koja ne podnosi Amere, navijala za njega.

Zaista je bilo otužno i nekako neljudski, meni bar, čak gladijatorski to što su svi došli da vide kako RODIK pada 19. put i nekako se SIGURNO OČEKIVALO da će Federer POBEDITI...sve je to bilo i ružno, i zato sam mislila da će Rodik "dati život na terenu" ili pobediti...

VEĆINA je bila u pravu - Fed je dobio, ZASLUŽENO, a Rodik je POKAZAO da ipak ima problem u glavi, i pokazao je da nije do kraja verovao u svoje podizanje pehara jer BOJAŽLJIVO je priznao da je to zamišljao. OVO JE BIO njegov meč života. Nije igrao do kraja "kao da mu od meča život zavisi" i znam da mu je krivo i da bi dao sve da vrati zadnji servis. Bio je Rodik zaista odličan i na visini finala i na visini legendi koje su posmatrale meč. MOŽDA IPAK NEKI DRUGI PUT UZME VIMBLDON. SAMO se nadam da tada u finalu neće biti naš Nole.

A FED JE sigurno i samouvereno posle Garosa izjavio da ima najviše šanse za pobedu u Londonu. TO se i potvrdilo. PROŠLE GODINE je rekao da će se vratiti na 1. mesto. TO SE i potvrdilo.

ČOVEK ZNA ZNANJE i to je to. LEPO je znati da ima ljudi kojima ide sve. Ne zavidim mu , samo sam srećna što takav čovek postoji. Znači moguće je.

Ovog puta nije plakao. Čak je pomalo omalovažio sve rekavši da mu je smešno kako je opet tu /*ako su dobro preveli/ A POKAZATI ONOLIKO nadmenosti i surove bezosećajnosti PREMA RODIKU rečenicom da je njemu bilo isto prošle godine....zbilja je ....suzdržaću se.

VERUJEM DA JE RODIK TADA žalio i žalio i žalio što nije uzeo neku pauzu, neki čelendž, bilo šta samo da igra i dalje do poslednjeg atoma snage.... !!

OČIGLEDNO DA JE FED NAJBOLJI i biće zanimljivo KOGA ĆE ON DOĆI DA GLEDA KADA se budu rušili njegovi rekordi, jer život, hvala Bogu, ide dalje !!!!

SREĆNO MU !!!! Nije on kriv što Rodik ne može da pogodi servis na 6:2 u tai breku.

Izdržao je Fed sve i zasluženo SLAVI i zaista je najbolji!

DA LI JE RAFA OVO GLEDAO ? Rekao je da finale Garosa nije.

Reketaš

pre 16 godina

Federer pre meča :
'Na korak od Istorije'

Federer posle meča :
"To nije bio jedan od onih ciljeva o kojima sam razmišljao kada sam počinjao da se bavim tenisom. Ne igram tenis da bih obarao rekorde i ovo ne znači da ću sada prekinuti karijeru."

Svaka čast za igre,ali lagati samog sebe ?

kompleksašica

pre 16 godina

Komentar br.1
Mi kompleksaši, naravno, nismo dobro(a kad smo i bili?)i molimo te da nas makar danas poštediš svojih provokacija, jer su ovo teški trenuci u našim životima, od kojih je Federer napravio pakao, a danas ih dodatno zagorčao, zabiberio, zakiselio, zaljutio i zapržio, a ti bi da dodaš na to još koju kap esencije. Malo nam je što moramo da ga gledamo kako se šepuri i kezi sa peharom, kao da se smeje nama u lice i samo što ne zapeva"šta bi dali da ste na mom mestu, da vas mrze, a da vam se dive". A kako da ga ne mrzimo kad su mu bogovi podarili nenormalan talenat, sreću, mentalnu i fizičku snagu, i uz mnogo rada, upornosti, borbe i hrabrosti(sve ono što nama u životu fali)on sad živi svoje dečje snove(privilegija malobrojnih na planeti)...a, ne, stani, ma mi njega mrzimo zbog izjave, ne sećamo se više ni koje, a da, one o Đokoviću, pa smo danas navijali za Rodika, mada i on je pričao još gore o Đokoviću, i kakve smo tek komentare o njemu nedavno ostavljali, a zašto smo sad za njega navijali...ma ne znamo ni mi bre, izgleda da smo sami sebi najveći problem! Al sigurno ga baš briga što mu se sad ceo teniski svet klanja, kad ga šačica nas uvaženih paćenika smatra nulom!Sigurno sad čita ove baljezgarije o njemu koje mi drljamo po tastaturi ovde i mnogo se nasekirao! Ako, kad je on nama upropastio živote, dođe nam da se obesimo, bre! A tek sutra kad izađe nova ATP lista, a tamo:br.1-R. Federer, kukuuuu, lele, Rado, Radašine, neće nam pomoći ni sav bensendin ovog sveta i okoline!Ostaje nam samo da čekamo sledeći turnir i nadamo se da će da izgubi već jednom neki meč, pa da tako i nama, sinjim kukavcima, malo ogreje sunce u ovoj čamotinji nam od života. Živimo za taj dan i njegov poraz, koji će doći kao najveći melem i opijum za napaćene nam duše (valjda ih imamo?).Mada, opijum samo trenutno odagna bol, al bolest(komplekse)ne leči. Naravno, ne pada nam napamet da pokušamo i sami da uradimo nešto od sopstvenih života, ne da budemo najbolji u istoriji, al, nešto lepo da uradimo za sebe i druge, pustimo feda i ostale, okrenemo se svom životu, bližnjima, makar pokušamo...ma, držimo se mi opijuma. Mora jednom da izgubi.Mora!A danas nas ostavi na miru.Puni smo besa, jeda, gorčine i otrova, al to vi normalni ne možete da razumete. Iskompleksirano pozdrav

Ivan

pre 16 godina

Da,da nikada se nije opterecivao rekordima, a ono ridanje u Melburnu kad nije uspeo da se izjednaci po GS titulama je cisto onako.Kakav licemerko.Odvratan si bre!

Daka

pre 16 godina

Sad neki usporedjuju Federera sa Samprasom, Sampras je bio igracina ali on nema osvojena sva 4 GS turnira i samim tim ne moze da bude najveci vec jedan od najvecih. Sampras cak na RG nije igrao ni finale a kamoli osvojio titulu

Pegone

pre 16 godina

Pa i meni bi se vrtilo u glavi posle 77 gemova i 4 sata tenisa :-)
Btw proslo finale bilo je kvalitetnije .Mislim da su Del Potro i Nole najveca negativna iznenadjenja turnira a Haas sa J.C. Fererom i Hjuitom pozitivna inenadjenja,treba naravno odat priznanje i komsijama na igri Karlovica.
Dobra Federerova trenerka sa brojem 15,zanima me da li je imao i rezervu bez broja da je slucajno izgubio.

aca

pre 16 godina

Pazi ga ovaj lik sto se potpisuje kao ofk,celo popodne smara sa njegovim duhovitim komentarima,i jos ih sam preporucuje.U ovom trenutku nema nigde preporuka ni pozitivnih ni negativnih,samo kod njega sedam pozitivnih,stvarno si kralj.

ofk

pre 16 godina

"Ja sam jedan od nekoliko srećnika koje publika podržava i hvala vam na tome. Čestitam Rodžeru, zaslužio je sve što je osvojio i svaka mu čast", izjavio je Rodik.

NIJE ISTINA...PLAKAO NIJE .A ROGEROVIM SUZAMA VISE NIKO NE VERUJE .....

battlestar galactica

pre 16 godina

fedex, zelim ti srecu u tenisu i ubuduce.
ali, pre toga ti zelim da novak bude broj jedan.
pa ako se zadovoljis sa tim...

realni

pre 16 godina

Svaka cast i jednom i drugom na sjajnom mecu, niko nije ocekivao ovakav otpor Rodika. Rodik je pokazao kako se bori i ostavlja srce na terenu..takav otpor nije ocekivao Rodzer koji je i pre meca izjavio da Rodika ne treba potcenjivati ali Endi je svakako iznenadio sve..

Jos jednom je Fed pokazao zasto je sampion jer mnogo je veci pritisak bio na njega u petom setu nego na Rodika, ovaj nije imao sta da izgubi dok bi Fed mnogo toga izgubio.. Nadam se da su sada Nadalovim fanaticima usta zapusena jer su svi redom - Sampras, Lejver, Borg pa i sam Rodik priznali da je najbolji svih vremena ne znam sta Vam je jos potrebno covek je u roku od sest godina igrao u 20 GS finala malo li je!!!

Vladan R

pre 16 godina

Neverovatno kako ljudi ne razumeju, mada bih pre rekao da zbog netrpeljivosti prema Federeru ne zele da razumeju smisao njegove izjave da zna kako je i koliko je tesko Rodiku posto je on tako isto tesno izgubio u pet setova prosle godina na W a bogami i ove na AO(tek je tu bio u totelnom bedaku).
A tek ovaj lik sto se potpisuje kao ofk. Bas me intresuje u cemu mu se toliko Federer licno zamerio pa da ga u toj meri ne podnosi da celo popodne pljuje po Federeru pokusavajuci neuspesno da bude duhovit.

rekordi

pre 16 godina

"......Ne igram tenis da bih obarao rekorde i ovo ne znači da ću sada prekinuti karijeru. Nadam se da ću se vraćati ovde još mnogo godina." kaze Federer da ne igra tenis da bi obarao rekorde. Pa, zasto upropasti slavlje Nadalu u Australiji kad ti nije stalo do rekorda? Kakva "skromnost".

Jovanovic-Pilic

pre 16 godina

Kad citam ove komentare onih sto mrze one sto su najbolji, a navijaju za luzere, ipak su mi najodvratniji oni koji zameraju Federeru na njegovim emocijama, nazivajuci ga svakakvim imenima, najcesce "placko". Zaneraju coveku koji ima emocije, pa valjda se ljudi od ostalih zivih bica i razlikuju po tome sto imaju emocije. Da smo mi kao narod imali emocije ne bi bilo onih zverstava na ovim prostorima, ljudi sa emocijama ne kolju druge ljude, ne siluju, ne mrze sve sto je razlicito od nase matrice vrednosti, pa bas zbog toga sto Federer ima emocije on je veci od drugih. A to sto mu je zena Mirka, to je posebno nasa velika briga. On je srecan s njom, ja bih pre voleo Mirku za zenu nego Rodikovu starletu. koja cemu u skoroj buducnosti uzeti najmanje pola ove nagrade sto je osvojio na ovom turniru i jos mnogo toga vise. Zato, napred Federer, covek kojeg ceo svet obozava, samo ga u Srbiji mrze (poznati srpski kriterij vrednosti).

milanista

pre 16 godina

Sreki se na Vimbldonu Rodik i Federer i pita ga Rodik: 'Dje si brate, sta ima?'
'Nista petnaest' odgovara Roger.
:)
Ne znam sta i kako, mozete da pricate sta hocete, ima on i lose i dobre strane... Ali kad te toliko postuju ostali teniseri i kad kazu da je on najveci igrac svih vremena i da je zasluzio sve sto je osvojio onda nema price...
Pozdrav, nadamo se da ce biti jos ovakvih finala...

bane

pre 16 godina

@Ivan.Kralju ako si slusao njegov interviju,cuo si da je rekao da kao mlad se nije opterecivao rekordima,a ne sad kada je dobio priliku da ih osvoji.

Two-fold

pre 16 godina

Pobedio je isprogramirani i dosadni Federer, a izgubio je covek koji je igrao srcem, spontano, odvazno, sa jednim vise osvorenim gemom, ali sa manje srece.

ofk

pre 16 godina

(Vladan R, 5. jul 2009 23:33)

Da,on se strasno saoseca sa Rodikom sav se raspilavio...ma nemoj da si naivan to je SUJETA vrhunskih sportista koju ti ne kapiras ''celo vece'' a ne popodne.I ja uopste ne pokusavam da budem duhovit posto ne vidim sta je tebi smesno....Navijao sam za coveka godinama ali sam promenio misljenje u vezi RF sto je ljudski i kad bolje razmislis intelektualci se menjaju dok su zivi...covek je najbolji teniser ali je LICEMER,PLACLJIVKO,SUJETAS...on je prikriveni''decko iz ssusedstva''
Nisam nikakav navijac i paljevina niti me interesuju neki rekordi i slava...samo studiram sport i u tome uzivam ....

SAF

pre 16 godina

Steta za Roddika covek je zasluzio titulu i svi to znaju,ostavio je srce na terenu...
A vidi ti Federera sto se opustio,polako decko nije Rafa odsutan zauvek,vratice se on,i tada ce stvari doci na svoje mesto PONOVO......neces ti zavrsiti kao br.1 na kraju sezone,ne,ne...

kompleksašica

pre 16 godina

Bravo braćo i sestre po komplesu , znala sam da me nećete izneveriti.Svaki put kad pročitam ovde kom. u kome se Federer naziva licemerom, plačljivkom, zlom facom, zlim komšijom, osporavaju mu se pobede i predviđa krah, kažem sebi-divno-evo još jednog kome je federer nabio kompleks, upropastio život i postao jedina okupacija u istom! sad je i meni lakše da podnesem njegovu pobedu. I nije mi jasno kako onoliki milioni ljudi mogu da ga obožavaju, pa se našo tu i neki Sampras da ga proglašava najboljim svih vremena, kao, taj mi se mnogo razume u tenis. Al dobro je da postojimo mi, srpski komleksaši, koji smo jedini uvideli pravu istinu o federeru. Hvala vam. Uf, a sad se spremite za novi udar, sledi objavljivanje ATP liste...ne dajmo se braćo kompleksaši...

Predo

pre 16 godina

POstoje ljudi, koje iz ne znam koga razloga volite, a postoje ljudi, koje morate da cjenite zbog njihovih rezultata. Tako vam je ne samo u sportu, nego i u nauci, umjetnosti, filmu, muzici itd. Dakle, za Federera nisam navijao nikada, a prvi put sam ga gledao upravo na Vimbldonu kao dvadesetogodisnjaka i velikog talenta. Nesto me u njemu i njegovom stilu nije privuklo, mada je od pocetka igrao vrlo snazno i precizno. Sjecam se i kada ga je pobjedio Mario Ancic, isto na Vimbldonu. A onda vec Federer postaje velicina i tada sam vec uglavnom navijao za njegove protivnike, jer je dosadno, ako jedan covjek osvaja gotovo sve turnire na kojima se pojavi. A prije svega mi je nedostajalo malo duha, kakvog recimo ima Safin, za koga sam navijao u Melburnu "kao za svoga". Sta mogu. Ne svidja mi se ni to njegovo "gaylike" ponasanje. Mislim da je covjek prikriveni homoseksualac i da se sve svodi na dobar imidz. Naucio da se bori sa svojim emocijama, barem tokom meca i u vaznim trenucima i mislim da je to, pored ogromnog rada, kljuc ovog ogromnog uspjeha i rekorda, koje ce biti tesko srusiti u blizoj buducnosti. Dakle, moj odnos prema njemu nema, niti ce ikada imati veze sa Djokovicem, kao sto sam govorio da Rodikova izjava nema u sebi nicega zlobnog. On je dobar, pomalo ogranicen, momak. Steta da nije uspio ovaj put. Zasluzio je.

Jelisaveta

pre 16 godina

@Kompleksašica
Sjajan komentar, upućen onima koji će to sricati, ali ništa neće razumeti. Vama se divim što imate snage da im se obraćate (i sama sam to ranije radila, ali sada se osećam kao umorna keruša na kraju sela koja sve vidi, sve čuje, a mrzi je da laje). Dokle ovi nevaspitani ljudi idu! Rodik ima lepšu "cicu", a Rodžer ima Mirku. Pa Mirka je lepa žena, pred porođajem, ali njima to ništa ne znači. Mirka je ružna (kakva glupost), a Carica je lepotica. Još kad bi znali kako je bio ružan Rodžerov deda po ocu, bili bi srećniji od "vaskolike" Srbije. Mnogo smo srećan narod, zbog lepote i moralnih vrlina kojima obilujemo.

Ivo

pre 16 godina

Trijumf Federera je bio ocekivan, i moguca pobjeda od strane prilicno jednoobraznog Rodika bi bila senzacija. Sto jeste senzacija je cinjenica da je nas zajednicki (Hrvatsko-Srpski) mladi par juniorki Silvia Njirić (HR) i francuska tenisačica srpskog porijekla Kristina Mladenovic dogurao do finala Wimbledona, gdje su na zalost izgubile od tajlandsko-australske kombinacije Noppawan Lertcheewakarn i Sally Peers.

Pegone

pre 16 godina

Bas mi je bilo zao Rodika na kraju,navijao sam za Federera ali je i Rodik zasluzio pobedu postao je kompletniji igrac nego kad je digao US open ili kad je igrao finala u Wimbledonu pre par godina.
Moral ima da mu digne njegova Bruk http://www.sportmediaset.it/gossip/photogallery/photogallery595.shtml

PS meni se vise dopada Marejeva cica :-)

Bubnjar

pre 16 godina

...A to sto mu je zena Mirka, to je posebno nasa velika briga. On je srecan s njom, ja bih pre voleo Mirku za zenu nego Rodikovu starletu. koja cemu u skoroj buducnosti uzeti najmanje pola ove nagrade sto je osvojio na ovom turniru i jos mnogo toga vise. Zato, napred Federer, covek kojeg ceo svet obozava, samo ga u Srbiji mrze (poznati srpski kriterij vrednosti).
(Jovanovic-Pilic, 6. jul 2009 02:48)

Otkud ti, majke ti, znas da je Mirka boljeg kartaktera od Rodikove zene Bruk? Jesi li to sa njima pila(o) kafu? Ili zakljucak izvlacis iz toga da je Mirka ruznija, pa eto mora biti makar bolja osoba, a Bruk je lepa, pa je automatski zla i samo hoce Andy-jeve pare, kao da ona nema svojih.

Sta sve ljudi lupe pa ostanu zivi...

Vladan R

pre 16 godina

Prvo ,svi ovde glasaju za sebe.A kad mi neko kaze da ''smaram'' znam da su moji komentari super duhoviti i pogadjzju u srce a to je nekad tesko shvatiti ..Rodja je danas bio VITEZ a u suze Fedija vise niko ne veruje.Ni Ferguson i Crow a bogami ni Alen Wood-u
(ofk, 5. jul 2009 23:19)


Da,on se strasno saoseca sa Rodikom sav se raspilavio...ma nemoj da si naivan to je SUJETA vrhunskih sportista koju ti ne kapiras ''celo vece'' a ne popodne.I ja uopste ne pokusavam da budem duhovit posto ne vidim sta je tebi smesno....Navijao sam za coveka godinama ali sam promenio misljenje u vezi RF sto je ljudski i kad bolje razmislis intelektualci se menjaju dok su zivi...covek je najbolji teniser ali je LICEMER,PLACLJIVKO,SUJETAS...on je prikriveni''decko iz ssusedstva''
Nisam nikakav navijac i paljevina niti me interesuju neki rekordi i slava...samo studiram sport i u tome uzivam ....
(ofk, 6. jul 2009 00:38)

Ajde prvo se malo usaglasi sam sa sobom sto se duhovitosti tvojih komentara tice. A onda mi odgovori ako za Federera i mozes nekom iskrivljenom logikom da zakljucis to sto si zakljucio odakle ti ideja da izjavis sledece za Federerovu suprugu
SVE TO FEDERER SA GODINAMA VISE NEMA.POSTAO JE JEDNA SUJETNA GOSPODJA I LICI MI NA MIRKU....ONI USTVARI LICE...I BICE JAKO ZLE KOMSIJE....

Takve izjave govore sve o tome ko je zao i zavidan a i to sto bi ti stao na muku nekome izjavom pati sada ti kao sto sam patio ja apsolutno ne mora da znaci da bi se i neko drugi tako ponasao.

Nebojsha

pre 16 godina

Rodik danas nije imao trunke srece a zasluzio je trofej kao
nikad ali videli smo sta je propustio u taj breku drugog seta, i to je kljuc pobede danas solidnog Rogera, koji je usput odservirao 50-setak
aseva. U tenisu je potrebna i
sreca a danas je Roger imao u
izobilju kao i na Rolan Garosu
na onoj brejk lopti sa Hasom.
Ali sreca prati hrabre i naj
bolje, sto se ne moze reci za
naseg Noleta.

ofk

pre 16 godina

Al si se ti uplela u ovoooo.Svako ima pravo da bude ljut,uznemiren i nesretan.To je ljudski zar ne.Neko tuguje neko se raduje a neko to posmatra sa strane.Da se manemo PLJUVANJA USPESNIH ali i HVALJENJA ,budimo iskreni i priznajmo da je najteze biti onaj koji priznaje poraze i da nad njima ne kuka mnogo a da se u pobedama ne dize previse.SVE TO FEDERER SA GODINAMA VISE NEMA.POSTAO JE JEDNA SUJETNA GOSPODJA I LICI MI NA MIRKU....ONI USTVARI LICE...I BICE JAKO ZLE KOMSIJE....

Beca

pre 16 godina

Postujem Federera kao tenisera, ali ga ne volim kao celokupnu pojavu. Navijao sam za Rodika, ali mislim da je bolje sto je ovako ispalo. Prilicno sam siguran da bi Federer, da je kojim slucajem izgubio, doziveo takav nervni slom na sred Wimbldona, da bi to bilo mucno gledati, a buduce dete bi mu raslo bez oca. Ostaje zabelezeno i to da je Federer uveo novu kategoriju - trazenje challenge-a u takticke svrhe. Cak su se i komentatori BBC-a izrazito cudili par puta kad je trazio challenge na servis Rodika uz pitanje "How can he challenge this?", uz konstataciju da tako zeli da razbije koncentraciju serveru. I time dodao jos jednu crticu uz svoj prilicno los karakter.

federer je no.1

pre 16 godina

djaba ga psujete citav dan covjek je najbolji teniser na svijetu i gotova prica.najvaznije je da je bolji od onog žgolje nadala

ofk

pre 16 godina

(aca, 5. jul 2009 22:40)

Prvo ,svi ovde glasaju za sebe.A kad mi neko kaze da ''smaram'' znam da su moji komentari super duhoviti i pogadjzju u srce a to je nekad tesko shvatiti ..Rodja je danas bio VITEZ a u suze Fedija vise niko ne veruje.Ni Ferguson i Crow a bogami ni Alen Wood-u

rade

pre 16 godina

Ljudi, da li je zaista Novak naplacivao deci da se slikaju sa njim ?

Vidim da se to ovde pominje nekoliko puta pa me interesuje da li je to zaista istina ili izmisljotina.

Pozdrav

Dragan

pre 16 godina

...pa kad ga oni kojima ne da da osvoje najvece titule smatraju najvecim i odaju mu priznanje, a njima njegove lopte dolijecu s drueg strane mreze, ne znam sto se toliko srdite vi iz vasih fotelja...

Igysa

pre 16 godina

Covek zna, ali je i vise nego sreckovic... Osvojio je ova dva GS-a a da se nije sastao sa Nadalom, Marejem ili Novakom.. sad je to prica sta bi bilo kad bi bilo.. ali cinjenica je da on kojim slucajem nije osvojio RG ove godine, ne bi sada ili ikada vise pricali o njegovom istorijskom uspehu.. mislim da bi lik jednostavno odlepio, izvinte me !

ofk

pre 16 godina

(kompleksašica, 6. jul 2009 12:02)
Ti mene citiras..pa sve sam to ja izjavio.Zasto bih ja imao kompleks nekoga sa kim nemam dodirnih tacaka.Covek je uspesan i fenomenalan je teniseer ali nije lako priznati sebi i drugima da nije vise simpa kao nekad...to je samo misljenje

NO HARD FILINGS

Vladan R

pre 16 godina

@ bonny

Kratko i jasno kao i u svim sportovima broj najznacajnijih titula trofeja ili medalja.

Kad se racunaju najuspesniji sportisti OI jednostavno se isti rangiraju na osnovu osvojenih zlatnih medalja i pri tom se nigde ne navode dileme da li je tada i tada konkurencija bila jaca nego tamo nekada odnosno niko ne ulazi cak ni u to koliko je u pojedinom sportu moglo da se osvoji medalja jer su vecim brojem srodnih disciplina neki sportovi pogodniji za veci broj osvojenih medalja. U fudbalu niko ne pita kakav je bila konkurencija pedesetih sezedesetih sedamdesetih vec se jednostavno saberu sve titule i to bi bilo to. Dakle samo tih 15 GS je dovoljno. Ako se doda da ce verovatno da ih osvoji jos nekoliko a da vec ima sva 4 razlicita GS onda je dilama jos manja. A nestaje kada uporedite njegove igre i kompletnost sa igrama ostalih velikana izuzev Lejvera naravno.

Vladan R

pre 16 godina

Bonny kada sam spomenuo Lejvera pri kraju komentara to je bilo u kontekstu toga da jedino njega nisam gledao (naravno jer se tada maltene nisam ni rodio a nije ni bilo prenosa niti mogucnosti da se nabavi snimak njegovih meceva) a ne u kontekstu da smatram da Federer po rezultatima i titulama nije bolji i od njega. Jer po meni licno nebitno je da li si slem kompletirao u jednoj kalendarskoj godini ili bilo kada tokom karijere. I za kraj pitanje da li je bitno ako slem kompletiras npr u nizu pocev od RG,W ,ili FM prethodne zakljucno sa repektivno AO,RG, ili W tekuce godine, odnosno da povecam ulog pa da li je npr. veca stvar kompletirati Slem u jednoj godini ili uzeti 6 GS turnira u nizu pocev od RG prethodne zakljucno sa W tekuce.

Vladan R

pre 16 godina

@ mesi

Ako ti je medjusobni skor jedini argument onda ti je to jadan argument, ali izgleda da tebi i slicnima to ne vredi objasnjavati ali da probam jos jednom valjda ima bar malo logike u toj tvojoj glavi.
Ocigledno ti ne ulazi u glavu zasto Federer ima losiji bilans sa Nadalom(igrali vecinu meceva ili na sljaci ili u protekloj godini kada je Nadal igrao ubedljivo najbolje a Federer ubedljivo najgore od kada je postao to sto je postao)

To koliko medjusobni skor moze da bude nepouzdan pokazuje i vec ranije navedeni podaci o tome da Federer ima losiji bilans i sa Kuertenom Rafterom Kafeljnikovim a Sampras sa Hjuitom Safinom Rodikom ili ako vec hoces Nadal sa Nalbaldianom , sto ni na koji nacin ne znaci da su ovi sa boljim medjusobnim skorom bolji teniseri.
Ako se malo prebacimo na druge sportove recimo fudbal da li je CZ uspesnija od LFC jer ima bolji medjusobni skor sa istim u zvanicnim takmicenjima, dva meca dve pobede od po 2:1 i u Beogradu i u Liverpulu, a onih 5 KES odnosno LS u odnosu na jednu CZ je sasvim nebitno. Moze i primer iz bivse SFRJ ne znam samo koliko godina imas i da li se icega secas, ali Hajduk recimo ima bolji medjusobni skor sa CZ u 45godisnjoj istoriji pa nikome ne pada na pamet da ospori to da je CZ najtrofejniji fudbalski klub na prostorima bivse SFRJ.

Bonny

pre 16 godina

Neka mi bilo ko odgovori,kad procita ovo, ZASTO je FEDRER bolji od SAMPRASA, BJORGA,LEVERA? Svi su bili NAJBOLJI TENISERI SVOG VREMEN, i sta je to sto nekog
od njih stavlja na prvo mesto!(racunam samo OPEN-Eru).
FEDERER ima samo 1GS titulu vise od SAMPRASA(imao je vecu konkurenciju),neko ce reci i to na RG-sto Sampras nema, ali ...Curier,Burgera, Kafenjihov(polufinale
R.G),Agasi pa cak i onaj Medvedev koji pobedi Samparsa u 2kolu,pa izgubi u finalu od Agasiai tek posto je poveo 2:0 usetovima! Jeste
KURTEN jednom pobedio FEDRERA na sljaci(3kolo), ali mislim da je imao srece jer osim Nadal nije imao konkurenciju, i cim je ovak kiksnuo(povrede) iskoristo je svoju
sansu!Znaci zbog te srece on je bolji od SAMPRASA, hm,hm,hm...pre bih rekao da su tu negde!Neko ce reci ko je kriv BJORG-u sto je
prekinuo rano karijeru ili sto nije dovoljno igrao AO!Hm,hm...isto jedan od najboljih u istoriji! I na kraju LEVER -neki ce reci
kakve veze ima taj GREND SLAMS(racunam mu samo taj 1 u OPEN-Eri,ali vredan), vazno je
da FEDERER ima vise GS titula od njega, iako zaboravljaju taj podvig NIKO nije PONOVIO vec 40 godina!
NAJVAZNIJE:Svi zajendo cine grupu najboljih tenisera u istoriji ovog sporta i ja stvarno ne mogu da vidim,sta to FEDERER-a odvaja od ostalih VELIKANA ovog sporta osim DA IGRA SADA I JOS NIJE U TENISKOJ ISTORIJI (penzionisan)!!Bas bih voleo da mi kazete neki jak argument sta to FEDERERA izdvaja???

P.S NADAL za sada pripada onoj grupi tenisera od 6-8GS titula i bice mu potrebno jos mnogo truda da bude sa ovom grupom tenisera!!

messi

pre 16 godina

A ,,kompleksasi,, stvarno ste kompleksasi jer ste svesni cinjenice da vas sampion,dzentlemen,gospodin,rekorder Roger Federer ima NEGATIVAN SKOR i odnosu na kralja Rafaela,da ne pricam o duelima na sljaci,na Roland Garosu gde se tenis igra a ne samo servira,ali ni to nije dovoljno za komplekse pa cu spomenuti i duel na travi u finalu Wimbldona prosle godine,ali ni to nije dovoljno pa cu otici do betona i AO ove godine...razmislite o tome da li je RF zaista najbolji u istoriji a jos uvek igra sa covekom protiv koga ima negativan bilans!!!

Bonny

pre 16 godina

@ Vladan R

Dobro, moram se sloziti sa tobom iako podcenjujes Kurijera sa 4GS, jer on ce ostati vrhunski igrac barem u odnosu sa Djokovicem & Marejom jer u najboljem slucaju(sanse 30%),oni mogu samo da se izjednace sa njim.
Federer jest samo malo bolji po rezultatima od SAMPRASA, i BJORGA i slazem se da je to
dovoljno da ga proglasimo za NAJBOLJEG!
Pored Federa i Agasi ima zivotni GS i verovatno ce i Nadal(99%) ako ga ne budu
ometale povrede!
NAJVAZNIJE: Iako si naveo da 15GS titula za Fedrera dovoljno, na kraju is stavio rame uz rame FEDRERA I LEJVERA!!Ipak Fedreru ne
dostaje samo taj podvig (kalendarski ili bilo koji drugi-4 velika trofeja u nizu) GRAND SLAMS da bi se SAM NASAO NA VRHU! Sorry,
sam si PRIZNAO! POZDRAV!!

P.S. Ako to ostvari, NIKO VISE NE CE MOCI DA MU OSPORI DA NAJVECI SVIH VREMENA!!(ali bice tesko-njegove najbolje igre 2004-2007, i jos rodjenje deteta-ali ako uspe SVAKA MU CAST!!)

Vladan R

pre 16 godina

Bonny kada sam spomenuo Lejvera pri kraju kometra to je bilo u kontekstu toga da jedino njega nisam gledao (naravno jer se tada maltene nisam ni rodio a nije ni bilo prenosa niti mogucnosti da se nabavi snimak njegovih meceva) a ne da smatram da Federer po rezultatima i titulama nije bolji i od njega. Jer po meni licno nebitno je da li si slem kompletirao u jednoj kalendarskoj godini ili bilo kada tokom karijere. I za kraj pitanje da li je bitno ako slem kompletiras npr u nizu pocev od RG,W ,ili FM prethodne zakljucno sa repektivno AO,RG, ili W tekuce godine ili da li je veca stvar kompletirati Slem u jednoj godini ili uzeti 6 GS turnira u nizu pocev od RG prethodne zakljucno sa FM tekuce.

Bonny

pre 16 godina

...A nestaje kada uporedite njegove igre i kompletnost sa igrama ostalih velikana izuzev Lejvera naravno.
(Vladan R, 7. jul 2009 13:00)

...Opet sorry, ja sam iz tvojih reci osetio iskrenost kad si poredio FEDRERA I LEJVERA, pa ako to nije bilo iskreno i sve ostalo sto si napisao moze da povedemo pod sumnjmu!!(da kazemo na pr. da si navijac i subjektivan)

...Ti kazes da FEDERER najveci teniser svih vremena! Kad kazes za onih 6GS titula u 2godine, pa i BJORG I SAMPRAS imaju 6GS u 3godine, pa samo zbog toga ti bi ga proglasio FEDRERA naj.svih vremena! NIJE NEGO ...Vec
zato sto on ima 15GS(uz to i career G.S.) i vise nego bilo ko drugi! Tako se samo vrtimo u krug!!

...TRUE GRAND SLAM-moja greska je u tome da mora da bude u kalendarskoj godini!!(SERENI ne prizanaju iako je u jedom trenutku osvojila sva 4).Mozda ce vremenom promeniti, pa nece morati da bude u istoj klaendarkoj
godini!(mislim da je problem u tome sto NIKO NIJE taj podvig ostvario u muskoj konkurenciji 40 GODINA, pa cak i ne KALENDARSKI) OVAJ POJAM NE POSTOJI OD JUCE I SMATRA
SE VELIKIM PODVIGOM U TENISU!! LEJVER(racunam mu sam u Open-Eri, 1 ali vredan) je uspeo,FEDERER nije-fakat!!

...Mislim da je najpametnije da sacekamo da FEDERER zavrsi karijeru i da vidimo kako ce teniski analiticari(govorim samo o Open-Eri),porediti FEDRERA i LEJVERA...Jer ovako se samo vrtimo u krug!

P.S Mozes da otkucas na google TRUE GRAND SLAM i vidis neke zanimljive intervjuje( ili GOLDEN SLAM-skorasnja pojava, pa cak da na wikipediji nema da je Agasi to ostvario kao CAREER GOLDEN SLAM)!!!

;)))

pre 16 godina

A kad posle svega i Rodik i Federer odu kuci, Rodika ceka onakva lepotica a Federera... Mirka! Pa, sad vidite ko je tu na dobitku i ko je srecnik!

Reketaš

pre 16 godina

Federer pre meča :
'Na korak od Istorije'

Federer posle meča :
"To nije bio jedan od onih ciljeva o kojima sam razmišljao kada sam počinjao da se bavim tenisom. Ne igram tenis da bih obarao rekorde i ovo ne znači da ću sada prekinuti karijeru."

Svaka čast za igre,ali lagati samog sebe ?

Ivan

pre 16 godina

Da,da nikada se nije opterecivao rekordima, a ono ridanje u Melburnu kad nije uspeo da se izjednaci po GS titulama je cisto onako.Kakav licemerko.Odvratan si bre!

ofk

pre 16 godina

"Ja sam jedan od nekoliko srećnika koje publika podržava i hvala vam na tome. Čestitam Rodžeru, zaslužio je sve što je osvojio i svaka mu čast", izjavio je Rodik.

NIJE ISTINA...PLAKAO NIJE .A ROGEROVIM SUZAMA VISE NIKO NE VERUJE .....

rekordi

pre 16 godina

"......Ne igram tenis da bih obarao rekorde i ovo ne znači da ću sada prekinuti karijeru. Nadam se da ću se vraćati ovde još mnogo godina." kaze Federer da ne igra tenis da bi obarao rekorde. Pa, zasto upropasti slavlje Nadalu u Australiji kad ti nije stalo do rekorda? Kakva "skromnost".

ofk

pre 16 godina

(aca, 5. jul 2009 22:40)

Prvo ,svi ovde glasaju za sebe.A kad mi neko kaze da ''smaram'' znam da su moji komentari super duhoviti i pogadjzju u srce a to je nekad tesko shvatiti ..Rodja je danas bio VITEZ a u suze Fedija vise niko ne veruje.Ni Ferguson i Crow a bogami ni Alen Wood-u

SAF

pre 16 godina

Steta za Roddika covek je zasluzio titulu i svi to znaju,ostavio je srce na terenu...
A vidi ti Federera sto se opustio,polako decko nije Rafa odsutan zauvek,vratice se on,i tada ce stvari doci na svoje mesto PONOVO......neces ti zavrsiti kao br.1 na kraju sezone,ne,ne...

covek koji obozava Federera

pre 16 godina

Zato sto ima 15 Gs titula,zato sto ima 3 AO,zato sto ima 1 RG,zato sto ima 6 Wb,zato sto ima 5 US,zato sto vas nervira kada trazi chealange,zato sto ne psuje na terenu,zato sto ne izbacuje svoju lozu napolje,zato sto se ne busa u grudi,zato sto ne nariche,zato sto nikada nije predao mec,zato sto govori istinu,zato sto voli da pobedjuje,zato sto ne voli da gubi,zato sto mu otac ili majka nece izjaviti KRALJ JE MRTAV,zato sto nema atraktivnu zenu,zato sto ga ceo svet obozava,zato sto je veliki humanista,zato sto vam zagorcava zivot kada osvoji turnir,zato sto su ga kolege teniseri proglasisi za najveceg sportsmena,zato sto place i kada gubi i kada dobija,zato sto ne naplacuje deci da se slikaju sa njim,zato sto kada kaze da Marej igra defanzivan tenis,vi osujete paljbu po njemu,a vi tog istog nazivate svakojakim imenima,zato sto ne slavi kult poraza,zato sto se vratio na prvo mesto,zato sto ce osvajati jos turnira.Rodzer Federer.

ofk

pre 16 godina

Al si se ti uplela u ovoooo.Svako ima pravo da bude ljut,uznemiren i nesretan.To je ljudski zar ne.Neko tuguje neko se raduje a neko to posmatra sa strane.Da se manemo PLJUVANJA USPESNIH ali i HVALJENJA ,budimo iskreni i priznajmo da je najteze biti onaj koji priznaje poraze i da nad njima ne kuka mnogo a da se u pobedama ne dize previse.SVE TO FEDERER SA GODINAMA VISE NEMA.POSTAO JE JEDNA SUJETNA GOSPODJA I LICI MI NA MIRKU....ONI USTVARI LICE...I BICE JAKO ZLE KOMSIJE....

roman empire

pre 16 godina

A meni se vrti od toga koliko sam danas para potrosio na pice,jer smo ja i ortak u kaficu gledali mec i dogovorili se da cemo odgledati ceo mec a posto se on oduzio morali smo mnogo tura da okrenemo i tako potrosi grdne pare tako da se i meni vrti u glavi od toga ali neka nema veze.
Zadnja tura pica je bila opklada ko ce da pobedi i ja sam dobio opkladu ali mi je najdraze od svega sto si ti osvojio VIMBLDON.Pozdrav svima!

ofk

pre 16 godina

(Vladan R, 5. jul 2009 23:33)

Da,on se strasno saoseca sa Rodikom sav se raspilavio...ma nemoj da si naivan to je SUJETA vrhunskih sportista koju ti ne kapiras ''celo vece'' a ne popodne.I ja uopste ne pokusavam da budem duhovit posto ne vidim sta je tebi smesno....Navijao sam za coveka godinama ali sam promenio misljenje u vezi RF sto je ljudski i kad bolje razmislis intelektualci se menjaju dok su zivi...covek je najbolji teniser ali je LICEMER,PLACLJIVKO,SUJETAS...on je prikriveni''decko iz ssusedstva''
Nisam nikakav navijac i paljevina niti me interesuju neki rekordi i slava...samo studiram sport i u tome uzivam ....

Beca

pre 16 godina

Postujem Federera kao tenisera, ali ga ne volim kao celokupnu pojavu. Navijao sam za Rodika, ali mislim da je bolje sto je ovako ispalo. Prilicno sam siguran da bi Federer, da je kojim slucajem izgubio, doziveo takav nervni slom na sred Wimbldona, da bi to bilo mucno gledati, a buduce dete bi mu raslo bez oca. Ostaje zabelezeno i to da je Federer uveo novu kategoriju - trazenje challenge-a u takticke svrhe. Cak su se i komentatori BBC-a izrazito cudili par puta kad je trazio challenge na servis Rodika uz pitanje "How can he challenge this?", uz konstataciju da tako zeli da razbije koncentraciju serveru. I time dodao jos jednu crticu uz svoj prilicno los karakter.

battlestar galactica

pre 16 godina

fedex, zelim ti srecu u tenisu i ubuduce.
ali, pre toga ti zelim da novak bude broj jedan.
pa ako se zadovoljis sa tim...

Two-fold

pre 16 godina

Pobedio je isprogramirani i dosadni Federer, a izgubio je covek koji je igrao srcem, spontano, odvazno, sa jednim vise osvorenim gemom, ali sa manje srece.

kompleksašica

pre 16 godina

Komentar br.1
Mi kompleksaši, naravno, nismo dobro(a kad smo i bili?)i molimo te da nas makar danas poštediš svojih provokacija, jer su ovo teški trenuci u našim životima, od kojih je Federer napravio pakao, a danas ih dodatno zagorčao, zabiberio, zakiselio, zaljutio i zapržio, a ti bi da dodaš na to još koju kap esencije. Malo nam je što moramo da ga gledamo kako se šepuri i kezi sa peharom, kao da se smeje nama u lice i samo što ne zapeva"šta bi dali da ste na mom mestu, da vas mrze, a da vam se dive". A kako da ga ne mrzimo kad su mu bogovi podarili nenormalan talenat, sreću, mentalnu i fizičku snagu, i uz mnogo rada, upornosti, borbe i hrabrosti(sve ono što nama u životu fali)on sad živi svoje dečje snove(privilegija malobrojnih na planeti)...a, ne, stani, ma mi njega mrzimo zbog izjave, ne sećamo se više ni koje, a da, one o Đokoviću, pa smo danas navijali za Rodika, mada i on je pričao još gore o Đokoviću, i kakve smo tek komentare o njemu nedavno ostavljali, a zašto smo sad za njega navijali...ma ne znamo ni mi bre, izgleda da smo sami sebi najveći problem! Al sigurno ga baš briga što mu se sad ceo teniski svet klanja, kad ga šačica nas uvaženih paćenika smatra nulom!Sigurno sad čita ove baljezgarije o njemu koje mi drljamo po tastaturi ovde i mnogo se nasekirao! Ako, kad je on nama upropastio živote, dođe nam da se obesimo, bre! A tek sutra kad izađe nova ATP lista, a tamo:br.1-R. Federer, kukuuuu, lele, Rado, Radašine, neće nam pomoći ni sav bensendin ovog sveta i okoline!Ostaje nam samo da čekamo sledeći turnir i nadamo se da će da izgubi već jednom neki meč, pa da tako i nama, sinjim kukavcima, malo ogreje sunce u ovoj čamotinji nam od života. Živimo za taj dan i njegov poraz, koji će doći kao najveći melem i opijum za napaćene nam duše (valjda ih imamo?).Mada, opijum samo trenutno odagna bol, al bolest(komplekse)ne leči. Naravno, ne pada nam napamet da pokušamo i sami da uradimo nešto od sopstvenih života, ne da budemo najbolji u istoriji, al, nešto lepo da uradimo za sebe i druge, pustimo feda i ostale, okrenemo se svom životu, bližnjima, makar pokušamo...ma, držimo se mi opijuma. Mora jednom da izgubi.Mora!A danas nas ostavi na miru.Puni smo besa, jeda, gorčine i otrova, al to vi normalni ne možete da razumete. Iskompleksirano pozdrav

rade

pre 16 godina

Ljudi, da li je zaista Novak naplacivao deci da se slikaju sa njim ?

Vidim da se to ovde pominje nekoliko puta pa me interesuje da li je to zaista istina ili izmisljotina.

Pozdrav

Daka

pre 16 godina

Sad neki usporedjuju Federera sa Samprasom, Sampras je bio igracina ali on nema osvojena sva 4 GS turnira i samim tim ne moze da bude najveci vec jedan od najvecih. Sampras cak na RG nije igrao ni finale a kamoli osvojio titulu

nikol dž. femija

pre 16 godina

Tako igra čovek KOJI NEMA PROBLEM U GLAVI. Emocije i ljubomora ovde nisu tema.

ČESTITIKE Federeru. BRAVO za Rodika jer je prevazišao sebe a mislim da je danas većina, čak i ona koja ne podnosi Amere, navijala za njega.

Zaista je bilo otužno i nekako neljudski, meni bar, čak gladijatorski to što su svi došli da vide kako RODIK pada 19. put i nekako se SIGURNO OČEKIVALO da će Federer POBEDITI...sve je to bilo i ružno, i zato sam mislila da će Rodik "dati život na terenu" ili pobediti...

VEĆINA je bila u pravu - Fed je dobio, ZASLUŽENO, a Rodik je POKAZAO da ipak ima problem u glavi, i pokazao je da nije do kraja verovao u svoje podizanje pehara jer BOJAŽLJIVO je priznao da je to zamišljao. OVO JE BIO njegov meč života. Nije igrao do kraja "kao da mu od meča život zavisi" i znam da mu je krivo i da bi dao sve da vrati zadnji servis. Bio je Rodik zaista odličan i na visini finala i na visini legendi koje su posmatrale meč. MOŽDA IPAK NEKI DRUGI PUT UZME VIMBLDON. SAMO se nadam da tada u finalu neće biti naš Nole.

A FED JE sigurno i samouvereno posle Garosa izjavio da ima najviše šanse za pobedu u Londonu. TO se i potvrdilo. PROŠLE GODINE je rekao da će se vratiti na 1. mesto. TO SE i potvrdilo.

ČOVEK ZNA ZNANJE i to je to. LEPO je znati da ima ljudi kojima ide sve. Ne zavidim mu , samo sam srećna što takav čovek postoji. Znači moguće je.

Ovog puta nije plakao. Čak je pomalo omalovažio sve rekavši da mu je smešno kako je opet tu /*ako su dobro preveli/ A POKAZATI ONOLIKO nadmenosti i surove bezosećajnosti PREMA RODIKU rečenicom da je njemu bilo isto prošle godine....zbilja je ....suzdržaću se.

VERUJEM DA JE RODIK TADA žalio i žalio i žalio što nije uzeo neku pauzu, neki čelendž, bilo šta samo da igra i dalje do poslednjeg atoma snage.... !!

OČIGLEDNO DA JE FED NAJBOLJI i biće zanimljivo KOGA ĆE ON DOĆI DA GLEDA KADA se budu rušili njegovi rekordi, jer život, hvala Bogu, ide dalje !!!!

SREĆNO MU !!!! Nije on kriv što Rodik ne može da pogodi servis na 6:2 u tai breku.

Izdržao je Fed sve i zasluženo SLAVI i zaista je najbolji!

DA LI JE RAFA OVO GLEDAO ? Rekao je da finale Garosa nije.

milanista

pre 16 godina

Sreki se na Vimbldonu Rodik i Federer i pita ga Rodik: 'Dje si brate, sta ima?'
'Nista petnaest' odgovara Roger.
:)
Ne znam sta i kako, mozete da pricate sta hocete, ima on i lose i dobre strane... Ali kad te toliko postuju ostali teniseri i kad kazu da je on najveci igrac svih vremena i da je zasluzio sve sto je osvojio onda nema price...
Pozdrav, nadamo se da ce biti jos ovakvih finala...

messi

pre 16 godina

A ,,kompleksasi,, stvarno ste kompleksasi jer ste svesni cinjenice da vas sampion,dzentlemen,gospodin,rekorder Roger Federer ima NEGATIVAN SKOR i odnosu na kralja Rafaela,da ne pricam o duelima na sljaci,na Roland Garosu gde se tenis igra a ne samo servira,ali ni to nije dovoljno za komplekse pa cu spomenuti i duel na travi u finalu Wimbldona prosle godine,ali ni to nije dovoljno pa cu otici do betona i AO ove godine...razmislite o tome da li je RF zaista najbolji u istoriji a jos uvek igra sa covekom protiv koga ima negativan bilans!!!

federer je no.1

pre 16 godina

djaba ga psujete citav dan covjek je najbolji teniser na svijetu i gotova prica.najvaznije je da je bolji od onog žgolje nadala

Jovanovic-Pilic

pre 16 godina

Kad citam ove komentare onih sto mrze one sto su najbolji, a navijaju za luzere, ipak su mi najodvratniji oni koji zameraju Federeru na njegovim emocijama, nazivajuci ga svakakvim imenima, najcesce "placko". Zaneraju coveku koji ima emocije, pa valjda se ljudi od ostalih zivih bica i razlikuju po tome sto imaju emocije. Da smo mi kao narod imali emocije ne bi bilo onih zverstava na ovim prostorima, ljudi sa emocijama ne kolju druge ljude, ne siluju, ne mrze sve sto je razlicito od nase matrice vrednosti, pa bas zbog toga sto Federer ima emocije on je veci od drugih. A to sto mu je zena Mirka, to je posebno nasa velika briga. On je srecan s njom, ja bih pre voleo Mirku za zenu nego Rodikovu starletu. koja cemu u skoroj buducnosti uzeti najmanje pola ove nagrade sto je osvojio na ovom turniru i jos mnogo toga vise. Zato, napred Federer, covek kojeg ceo svet obozava, samo ga u Srbiji mrze (poznati srpski kriterij vrednosti).

Vladan R

pre 16 godina

Neverovatno kako ljudi ne razumeju, mada bih pre rekao da zbog netrpeljivosti prema Federeru ne zele da razumeju smisao njegove izjave da zna kako je i koliko je tesko Rodiku posto je on tako isto tesno izgubio u pet setova prosle godina na W a bogami i ove na AO(tek je tu bio u totelnom bedaku).
A tek ovaj lik sto se potpisuje kao ofk. Bas me intresuje u cemu mu se toliko Federer licno zamerio pa da ga u toj meri ne podnosi da celo popodne pljuje po Federeru pokusavajuci neuspesno da bude duhovit.

Igysa

pre 16 godina

Covek zna, ali je i vise nego sreckovic... Osvojio je ova dva GS-a a da se nije sastao sa Nadalom, Marejem ili Novakom.. sad je to prica sta bi bilo kad bi bilo.. ali cinjenica je da on kojim slucajem nije osvojio RG ove godine, ne bi sada ili ikada vise pricali o njegovom istorijskom uspehu.. mislim da bi lik jednostavno odlepio, izvinte me !

kompleksašica

pre 16 godina

Bravo braćo i sestre po komplesu , znala sam da me nećete izneveriti.Svaki put kad pročitam ovde kom. u kome se Federer naziva licemerom, plačljivkom, zlom facom, zlim komšijom, osporavaju mu se pobede i predviđa krah, kažem sebi-divno-evo još jednog kome je federer nabio kompleks, upropastio život i postao jedina okupacija u istom! sad je i meni lakše da podnesem njegovu pobedu. I nije mi jasno kako onoliki milioni ljudi mogu da ga obožavaju, pa se našo tu i neki Sampras da ga proglašava najboljim svih vremena, kao, taj mi se mnogo razume u tenis. Al dobro je da postojimo mi, srpski komleksaši, koji smo jedini uvideli pravu istinu o federeru. Hvala vam. Uf, a sad se spremite za novi udar, sledi objavljivanje ATP liste...ne dajmo se braćo kompleksaši...

Pegone

pre 16 godina

Pa i meni bi se vrtilo u glavi posle 77 gemova i 4 sata tenisa :-)
Btw proslo finale bilo je kvalitetnije .Mislim da su Del Potro i Nole najveca negativna iznenadjenja turnira a Haas sa J.C. Fererom i Hjuitom pozitivna inenadjenja,treba naravno odat priznanje i komsijama na igri Karlovica.
Dobra Federerova trenerka sa brojem 15,zanima me da li je imao i rezervu bez broja da je slucajno izgubio.

Predo

pre 16 godina

POstoje ljudi, koje iz ne znam koga razloga volite, a postoje ljudi, koje morate da cjenite zbog njihovih rezultata. Tako vam je ne samo u sportu, nego i u nauci, umjetnosti, filmu, muzici itd. Dakle, za Federera nisam navijao nikada, a prvi put sam ga gledao upravo na Vimbldonu kao dvadesetogodisnjaka i velikog talenta. Nesto me u njemu i njegovom stilu nije privuklo, mada je od pocetka igrao vrlo snazno i precizno. Sjecam se i kada ga je pobjedio Mario Ancic, isto na Vimbldonu. A onda vec Federer postaje velicina i tada sam vec uglavnom navijao za njegove protivnike, jer je dosadno, ako jedan covjek osvaja gotovo sve turnire na kojima se pojavi. A prije svega mi je nedostajalo malo duha, kakvog recimo ima Safin, za koga sam navijao u Melburnu "kao za svoga". Sta mogu. Ne svidja mi se ni to njegovo "gaylike" ponasanje. Mislim da je covjek prikriveni homoseksualac i da se sve svodi na dobar imidz. Naucio da se bori sa svojim emocijama, barem tokom meca i u vaznim trenucima i mislim da je to, pored ogromnog rada, kljuc ovog ogromnog uspjeha i rekorda, koje ce biti tesko srusiti u blizoj buducnosti. Dakle, moj odnos prema njemu nema, niti ce ikada imati veze sa Djokovicem, kao sto sam govorio da Rodikova izjava nema u sebi nicega zlobnog. On je dobar, pomalo ogranicen, momak. Steta da nije uspio ovaj put. Zasluzio je.

Bonny

pre 16 godina

Neka mi bilo ko odgovori,kad procita ovo, ZASTO je FEDRER bolji od SAMPRASA, BJORGA,LEVERA? Svi su bili NAJBOLJI TENISERI SVOG VREMEN, i sta je to sto nekog
od njih stavlja na prvo mesto!(racunam samo OPEN-Eru).
FEDERER ima samo 1GS titulu vise od SAMPRASA(imao je vecu konkurenciju),neko ce reci i to na RG-sto Sampras nema, ali ...Curier,Burgera, Kafenjihov(polufinale
R.G),Agasi pa cak i onaj Medvedev koji pobedi Samparsa u 2kolu,pa izgubi u finalu od Agasiai tek posto je poveo 2:0 usetovima! Jeste
KURTEN jednom pobedio FEDRERA na sljaci(3kolo), ali mislim da je imao srece jer osim Nadal nije imao konkurenciju, i cim je ovak kiksnuo(povrede) iskoristo je svoju
sansu!Znaci zbog te srece on je bolji od SAMPRASA, hm,hm,hm...pre bih rekao da su tu negde!Neko ce reci ko je kriv BJORG-u sto je
prekinuo rano karijeru ili sto nije dovoljno igrao AO!Hm,hm...isto jedan od najboljih u istoriji! I na kraju LEVER -neki ce reci
kakve veze ima taj GREND SLAMS(racunam mu samo taj 1 u OPEN-Eri,ali vredan), vazno je
da FEDERER ima vise GS titula od njega, iako zaboravljaju taj podvig NIKO nije PONOVIO vec 40 godina!
NAJVAZNIJE:Svi zajendo cine grupu najboljih tenisera u istoriji ovog sporta i ja stvarno ne mogu da vidim,sta to FEDERER-a odvaja od ostalih VELIKANA ovog sporta osim DA IGRA SADA I JOS NIJE U TENISKOJ ISTORIJI (penzionisan)!!Bas bih voleo da mi kazete neki jak argument sta to FEDERERA izdvaja???

P.S NADAL za sada pripada onoj grupi tenisera od 6-8GS titula i bice mu potrebno jos mnogo truda da bude sa ovom grupom tenisera!!

Jelisaveta

pre 16 godina

@Kompleksašica
Sjajan komentar, upućen onima koji će to sricati, ali ništa neće razumeti. Vama se divim što imate snage da im se obraćate (i sama sam to ranije radila, ali sada se osećam kao umorna keruša na kraju sela koja sve vidi, sve čuje, a mrzi je da laje). Dokle ovi nevaspitani ljudi idu! Rodik ima lepšu "cicu", a Rodžer ima Mirku. Pa Mirka je lepa žena, pred porođajem, ali njima to ništa ne znači. Mirka je ružna (kakva glupost), a Carica je lepotica. Još kad bi znali kako je bio ružan Rodžerov deda po ocu, bili bi srećniji od "vaskolike" Srbije. Mnogo smo srećan narod, zbog lepote i moralnih vrlina kojima obilujemo.

aca

pre 16 godina

Pazi ga ovaj lik sto se potpisuje kao ofk,celo popodne smara sa njegovim duhovitim komentarima,i jos ih sam preporucuje.U ovom trenutku nema nigde preporuka ni pozitivnih ni negativnih,samo kod njega sedam pozitivnih,stvarno si kralj.

realni

pre 16 godina

Svaka cast i jednom i drugom na sjajnom mecu, niko nije ocekivao ovakav otpor Rodika. Rodik je pokazao kako se bori i ostavlja srce na terenu..takav otpor nije ocekivao Rodzer koji je i pre meca izjavio da Rodika ne treba potcenjivati ali Endi je svakako iznenadio sve..

Jos jednom je Fed pokazao zasto je sampion jer mnogo je veci pritisak bio na njega u petom setu nego na Rodika, ovaj nije imao sta da izgubi dok bi Fed mnogo toga izgubio.. Nadam se da su sada Nadalovim fanaticima usta zapusena jer su svi redom - Sampras, Lejver, Borg pa i sam Rodik priznali da je najbolji svih vremena ne znam sta Vam je jos potrebno covek je u roku od sest godina igrao u 20 GS finala malo li je!!!

Pegone

pre 16 godina

Bas mi je bilo zao Rodika na kraju,navijao sam za Federera ali je i Rodik zasluzio pobedu postao je kompletniji igrac nego kad je digao US open ili kad je igrao finala u Wimbledonu pre par godina.
Moral ima da mu digne njegova Bruk http://www.sportmediaset.it/gossip/photogallery/photogallery595.shtml

PS meni se vise dopada Marejeva cica :-)

bane

pre 16 godina

@Ivan.Kralju ako si slusao njegov interviju,cuo si da je rekao da kao mlad se nije opterecivao rekordima,a ne sad kada je dobio priliku da ih osvoji.

Vladan R

pre 16 godina

Prvo ,svi ovde glasaju za sebe.A kad mi neko kaze da ''smaram'' znam da su moji komentari super duhoviti i pogadjzju u srce a to je nekad tesko shvatiti ..Rodja je danas bio VITEZ a u suze Fedija vise niko ne veruje.Ni Ferguson i Crow a bogami ni Alen Wood-u
(ofk, 5. jul 2009 23:19)


Da,on se strasno saoseca sa Rodikom sav se raspilavio...ma nemoj da si naivan to je SUJETA vrhunskih sportista koju ti ne kapiras ''celo vece'' a ne popodne.I ja uopste ne pokusavam da budem duhovit posto ne vidim sta je tebi smesno....Navijao sam za coveka godinama ali sam promenio misljenje u vezi RF sto je ljudski i kad bolje razmislis intelektualci se menjaju dok su zivi...covek je najbolji teniser ali je LICEMER,PLACLJIVKO,SUJETAS...on je prikriveni''decko iz ssusedstva''
Nisam nikakav navijac i paljevina niti me interesuju neki rekordi i slava...samo studiram sport i u tome uzivam ....
(ofk, 6. jul 2009 00:38)

Ajde prvo se malo usaglasi sam sa sobom sto se duhovitosti tvojih komentara tice. A onda mi odgovori ako za Federera i mozes nekom iskrivljenom logikom da zakljucis to sto si zakljucio odakle ti ideja da izjavis sledece za Federerovu suprugu
SVE TO FEDERER SA GODINAMA VISE NEMA.POSTAO JE JEDNA SUJETNA GOSPODJA I LICI MI NA MIRKU....ONI USTVARI LICE...I BICE JAKO ZLE KOMSIJE....

Takve izjave govore sve o tome ko je zao i zavidan a i to sto bi ti stao na muku nekome izjavom pati sada ti kao sto sam patio ja apsolutno ne mora da znaci da bi se i neko drugi tako ponasao.

Nebojsha

pre 16 godina

Rodik danas nije imao trunke srece a zasluzio je trofej kao
nikad ali videli smo sta je propustio u taj breku drugog seta, i to je kljuc pobede danas solidnog Rogera, koji je usput odservirao 50-setak
aseva. U tenisu je potrebna i
sreca a danas je Roger imao u
izobilju kao i na Rolan Garosu
na onoj brejk lopti sa Hasom.
Ali sreca prati hrabre i naj
bolje, sto se ne moze reci za
naseg Noleta.

Bubnjar

pre 16 godina

...A to sto mu je zena Mirka, to je posebno nasa velika briga. On je srecan s njom, ja bih pre voleo Mirku za zenu nego Rodikovu starletu. koja cemu u skoroj buducnosti uzeti najmanje pola ove nagrade sto je osvojio na ovom turniru i jos mnogo toga vise. Zato, napred Federer, covek kojeg ceo svet obozava, samo ga u Srbiji mrze (poznati srpski kriterij vrednosti).
(Jovanovic-Pilic, 6. jul 2009 02:48)

Otkud ti, majke ti, znas da je Mirka boljeg kartaktera od Rodikove zene Bruk? Jesi li to sa njima pila(o) kafu? Ili zakljucak izvlacis iz toga da je Mirka ruznija, pa eto mora biti makar bolja osoba, a Bruk je lepa, pa je automatski zla i samo hoce Andy-jeve pare, kao da ona nema svojih.

Sta sve ljudi lupe pa ostanu zivi...

ofk

pre 16 godina

(kompleksašica, 6. jul 2009 12:02)
Ti mene citiras..pa sve sam to ja izjavio.Zasto bih ja imao kompleks nekoga sa kim nemam dodirnih tacaka.Covek je uspesan i fenomenalan je teniseer ali nije lako priznati sebi i drugima da nije vise simpa kao nekad...to je samo misljenje

NO HARD FILINGS

Dragan

pre 16 godina

...pa kad ga oni kojima ne da da osvoje najvece titule smatraju najvecim i odaju mu priznanje, a njima njegove lopte dolijecu s drueg strane mreze, ne znam sto se toliko srdite vi iz vasih fotelja...

Ivo

pre 16 godina

Trijumf Federera je bio ocekivan, i moguca pobjeda od strane prilicno jednoobraznog Rodika bi bila senzacija. Sto jeste senzacija je cinjenica da je nas zajednicki (Hrvatsko-Srpski) mladi par juniorki Silvia Njirić (HR) i francuska tenisačica srpskog porijekla Kristina Mladenovic dogurao do finala Wimbledona, gdje su na zalost izgubile od tajlandsko-australske kombinacije Noppawan Lertcheewakarn i Sally Peers.

Vladan R

pre 16 godina

@ bonny

Kratko i jasno kao i u svim sportovima broj najznacajnijih titula trofeja ili medalja.

Kad se racunaju najuspesniji sportisti OI jednostavno se isti rangiraju na osnovu osvojenih zlatnih medalja i pri tom se nigde ne navode dileme da li je tada i tada konkurencija bila jaca nego tamo nekada odnosno niko ne ulazi cak ni u to koliko je u pojedinom sportu moglo da se osvoji medalja jer su vecim brojem srodnih disciplina neki sportovi pogodniji za veci broj osvojenih medalja. U fudbalu niko ne pita kakav je bila konkurencija pedesetih sezedesetih sedamdesetih vec se jednostavno saberu sve titule i to bi bilo to. Dakle samo tih 15 GS je dovoljno. Ako se doda da ce verovatno da ih osvoji jos nekoliko a da vec ima sva 4 razlicita GS onda je dilama jos manja. A nestaje kada uporedite njegove igre i kompletnost sa igrama ostalih velikana izuzev Lejvera naravno.

Vladan R

pre 16 godina

@ mesi

Ako ti je medjusobni skor jedini argument onda ti je to jadan argument, ali izgleda da tebi i slicnima to ne vredi objasnjavati ali da probam jos jednom valjda ima bar malo logike u toj tvojoj glavi.
Ocigledno ti ne ulazi u glavu zasto Federer ima losiji bilans sa Nadalom(igrali vecinu meceva ili na sljaci ili u protekloj godini kada je Nadal igrao ubedljivo najbolje a Federer ubedljivo najgore od kada je postao to sto je postao)

To koliko medjusobni skor moze da bude nepouzdan pokazuje i vec ranije navedeni podaci o tome da Federer ima losiji bilans i sa Kuertenom Rafterom Kafeljnikovim a Sampras sa Hjuitom Safinom Rodikom ili ako vec hoces Nadal sa Nalbaldianom , sto ni na koji nacin ne znaci da su ovi sa boljim medjusobnim skorom bolji teniseri.
Ako se malo prebacimo na druge sportove recimo fudbal da li je CZ uspesnija od LFC jer ima bolji medjusobni skor sa istim u zvanicnim takmicenjima, dva meca dve pobede od po 2:1 i u Beogradu i u Liverpulu, a onih 5 KES odnosno LS u odnosu na jednu CZ je sasvim nebitno. Moze i primer iz bivse SFRJ ne znam samo koliko godina imas i da li se icega secas, ali Hajduk recimo ima bolji medjusobni skor sa CZ u 45godisnjoj istoriji pa nikome ne pada na pamet da ospori to da je CZ najtrofejniji fudbalski klub na prostorima bivse SFRJ.

Bonny

pre 16 godina

@ Vladan R

Dobro, moram se sloziti sa tobom iako podcenjujes Kurijera sa 4GS, jer on ce ostati vrhunski igrac barem u odnosu sa Djokovicem & Marejom jer u najboljem slucaju(sanse 30%),oni mogu samo da se izjednace sa njim.
Federer jest samo malo bolji po rezultatima od SAMPRASA, i BJORGA i slazem se da je to
dovoljno da ga proglasimo za NAJBOLJEG!
Pored Federa i Agasi ima zivotni GS i verovatno ce i Nadal(99%) ako ga ne budu
ometale povrede!
NAJVAZNIJE: Iako si naveo da 15GS titula za Fedrera dovoljno, na kraju is stavio rame uz rame FEDRERA I LEJVERA!!Ipak Fedreru ne
dostaje samo taj podvig (kalendarski ili bilo koji drugi-4 velika trofeja u nizu) GRAND SLAMS da bi se SAM NASAO NA VRHU! Sorry,
sam si PRIZNAO! POZDRAV!!

P.S. Ako to ostvari, NIKO VISE NE CE MOCI DA MU OSPORI DA NAJVECI SVIH VREMENA!!(ali bice tesko-njegove najbolje igre 2004-2007, i jos rodjenje deteta-ali ako uspe SVAKA MU CAST!!)

Vladan R

pre 16 godina

Bonny kada sam spomenuo Lejvera pri kraju komentara to je bilo u kontekstu toga da jedino njega nisam gledao (naravno jer se tada maltene nisam ni rodio a nije ni bilo prenosa niti mogucnosti da se nabavi snimak njegovih meceva) a ne u kontekstu da smatram da Federer po rezultatima i titulama nije bolji i od njega. Jer po meni licno nebitno je da li si slem kompletirao u jednoj kalendarskoj godini ili bilo kada tokom karijere. I za kraj pitanje da li je bitno ako slem kompletiras npr u nizu pocev od RG,W ,ili FM prethodne zakljucno sa repektivno AO,RG, ili W tekuce godine, odnosno da povecam ulog pa da li je npr. veca stvar kompletirati Slem u jednoj godini ili uzeti 6 GS turnira u nizu pocev od RG prethodne zakljucno sa W tekuce.

Vladan R

pre 16 godina

Bonny kada sam spomenuo Lejvera pri kraju kometra to je bilo u kontekstu toga da jedino njega nisam gledao (naravno jer se tada maltene nisam ni rodio a nije ni bilo prenosa niti mogucnosti da se nabavi snimak njegovih meceva) a ne da smatram da Federer po rezultatima i titulama nije bolji i od njega. Jer po meni licno nebitno je da li si slem kompletirao u jednoj kalendarskoj godini ili bilo kada tokom karijere. I za kraj pitanje da li je bitno ako slem kompletiras npr u nizu pocev od RG,W ,ili FM prethodne zakljucno sa repektivno AO,RG, ili W tekuce godine ili da li je veca stvar kompletirati Slem u jednoj godini ili uzeti 6 GS turnira u nizu pocev od RG prethodne zakljucno sa FM tekuce.

Bonny

pre 16 godina

...A nestaje kada uporedite njegove igre i kompletnost sa igrama ostalih velikana izuzev Lejvera naravno.
(Vladan R, 7. jul 2009 13:00)

...Opet sorry, ja sam iz tvojih reci osetio iskrenost kad si poredio FEDRERA I LEJVERA, pa ako to nije bilo iskreno i sve ostalo sto si napisao moze da povedemo pod sumnjmu!!(da kazemo na pr. da si navijac i subjektivan)

...Ti kazes da FEDERER najveci teniser svih vremena! Kad kazes za onih 6GS titula u 2godine, pa i BJORG I SAMPRAS imaju 6GS u 3godine, pa samo zbog toga ti bi ga proglasio FEDRERA naj.svih vremena! NIJE NEGO ...Vec
zato sto on ima 15GS(uz to i career G.S.) i vise nego bilo ko drugi! Tako se samo vrtimo u krug!!

...TRUE GRAND SLAM-moja greska je u tome da mora da bude u kalendarskoj godini!!(SERENI ne prizanaju iako je u jedom trenutku osvojila sva 4).Mozda ce vremenom promeniti, pa nece morati da bude u istoj klaendarkoj
godini!(mislim da je problem u tome sto NIKO NIJE taj podvig ostvario u muskoj konkurenciji 40 GODINA, pa cak i ne KALENDARSKI) OVAJ POJAM NE POSTOJI OD JUCE I SMATRA
SE VELIKIM PODVIGOM U TENISU!! LEJVER(racunam mu sam u Open-Eri, 1 ali vredan) je uspeo,FEDERER nije-fakat!!

...Mislim da je najpametnije da sacekamo da FEDERER zavrsi karijeru i da vidimo kako ce teniski analiticari(govorim samo o Open-Eri),porediti FEDRERA i LEJVERA...Jer ovako se samo vrtimo u krug!

P.S Mozes da otkucas na google TRUE GRAND SLAM i vidis neke zanimljive intervjuje( ili GOLDEN SLAM-skorasnja pojava, pa cak da na wikipediji nema da je Agasi to ostvario kao CAREER GOLDEN SLAM)!!!