Beko: Jesam vlasnik "Novosti"

Beograd -- Milan Beko priznao je da je vlasnik lista “Večernje novosti”, ali demantuje tvrdnje da je kupovina te kompanije izvršena novcem pozajmljenim od Stanka Subotića.

Izvor: B92
Podeli

Biznismen Milan Beko odbacio je optužbe da je zahvaljujući podršci pojedinaca iz države na povlašćen način privatizovao "Večernje novosti" ili "Luku" Beograd.

Milan Beko je u emisiji "Između redova" rekao da je u kupovinu dnevnog lista "Večernje novosti" ušao pošto je medijski koncern "Vac" tražio domaćeg partnera zbog prethodnih negativnih iskustava u Srbiji.

Međutim, dnevnik "Novosti" kasnije nisu prešle u ruke "Vaca", iako Milan Beko priznaje da su njegove kompanije dobile 24 miliona evra za tu kupovinu

Beko objašnjava da prelazak u ruke "Vaca" nije bio predivđen ugovorom.

“Ugovor je predvideo da će postati kvalifikovani kupac za ‘Novosti’ samo u slučaju ako dobiju saglasnost Antimonopolske komisije”, rekao je Beko.

“S tim što u jednom ugovoru, koji više ne važi, koji je bio prvi ugovor koji je regulisao naše odnose, stajalo je – ‘ne može do izbora’, upravo zbog toga što Koštunica nije bio naklonjen toj privatizaciji... Koštunica sigurno nije bio taj koga sam hteo da ljutim”, naveo je on.

Milan Beko izričito je rekao da je tačno da je vlasnik “Novosti”.

“To od početka nije sporno”, kaže Beko.

(Ne)završeni razgovor

Kraj gostovanja biznismena Milana Beka u emisiji "Između redova" obeležilo je Bekovo nezadovoljstvo načinom na koji je intervju vođen.

Inače, sa Bekom televizija B92 postigla je načelni dogovor da intervju bude realizovan i emitovan u dve faze, ukoliko, zbog vremenskog ograničenja, za to bude potrebe. Nezadovoljan načinom na koji je intervju vođen, Beko je odbio da nastavi razgovor sa novinarom TV B92 Jugoslavom Ćosićem.

Na pitanje da li je u taj posao uključen Miroslav Mišković, Beko je rekao da između njih postoji ekonomski dogovor, ali je negirao da su pozajmili novac od Stanka Subotića Caneta.

"Vac” je, kako kaže Beko, u dogovorima o kupovini “Novosti” Stanka Subotića Caneta predstavio kao svog partnera u raznim poslovnim aranžmanima.

Međutim, Milan Beko dematuje navode da je upravo Subotić njemu i Miškoviću dao novac za kupovinu “Novosti” i “Luke” Beograd. Beko tvrdi da je privatizacija Luke obavljena po zakonu, o čemu čitajte više u posebnoj vesti.

Beko odbacuje Subotićeve optužbe da zajedno s Miroslavom Miškovićem vodi kampanju protiv Subotićevog povratka u Srbiju, za kojim, inače, u Srbiji postoji poternica zbog optužbi da je umešan u šverc cigareta.

Kakav je stav Milana Beka kada je reč o pozivu predsednika Borisa Tadića da bogati ljudi pomognu državi, možete čitati na našoj stranici Biz.

U prvim rekacijama na nastup Milana Beka u emisiji "Između redova", analitičari sa kojima je razgovarao B92 ocenjuju da je slabost institucija države pokazana time što nisu sprečene privatizacije u kojima je učestvovao Beko.

Info

KV: Žalbe na rad komisije

Kraljevo -- Građani Kraljeva podnose pritužbe na rad komisija za procenu štete. Oni koji mogu svoje objekte da saniraju, dobijaju kopije zapisnika komisija za procenu štete

Društvo utorak 30.11. 23:23 Komentara: 0
strana 1 od 850 idi na stranu