Nedelja, 03.05.2015.

16:30

Prete mu jer ima "Lični stav"

Zbog pitanja i načina na koji razgovara sa gostima, Nenad Mihailović autor emisije "Lični stav" koja se emituje na Jutjubu, trpi uvrede i fizičke pretnje.

Izvor: B92

Prete mu jer ima "Lièni stav" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

EU Citizen

pre 8 godina

Čovek je tipičan amater sa teškim opsesijama i, rekao bih, i pomalo narušenom psihom, i emisija u suštini ništa ne valja, odnosno, da već desetak godina (to, nažalost, nije krenulo sa naprednjacima, oni samo nastavljaju udbašku tradiciju od 1945. koja je imala samo nekoliko godina delimične pauze odmah posle pad Miloševićeve diktature, ali se već sa Koštunicom počela polako da vraća) ne živimo u cenzurisanoj žabokrečini, ne bi bila ničim atraktivna i zanimljiva. Međutim, kvalitet emisije nema nikakve veze s tim što neko adresno i eksplicitno "hrabro" preti teško bolesnoj osobi fizičkim nasiljem, i to još čini javno, a na to ne reaguje niko ko je za to iz harača kojima nas deru dobro (ili loše, koga to zanima) plaćen da reaguje.

DEDA CVETKO

pre 8 godina

Cudno koliko "Licni Stav" nalici na kolektivne "groupthink" stavove drmatora svetom: Bilderberge, Rokfelerove i Velikog Brata. Sasvim sam ubedjn da je u pitanju cista slucajnost.

Nehuman tip

pre 8 godina

Puna podrska Nenadu! To sto mu je emisija djubre i sto ne delim vecinu ubedjenja sa njim, ne znaci da coveku treba oduzeti osnovno pravo - pravo na slobodu govora.

Aleksandar Bugarski

pre 8 godina

Gledao sam sve emisije dostupne na Youtubu.
Za izuzno poštovanje je to što se Nenad javno izjašnjava o svojim opredeljenjima i stavovima. Vrlo je logično da to očekuje i od svojih sagovornika.
Ne sviđa mi se to kod njega što pokušava sagovornika da ubedi u svoje mišljenje iako se ovaj sa tim ne slaže. To mu je ozbiljna zamerka, ALI I jEDINA sa moje strane.
Mislim da treba da postoji takva emisija gde će javne ličnosti iskazati svoj stav o različitim pitanjima koja su otvorena i problemima koji postoje u našem društvu.
NE MOGU DA PRIHVATIM DA SAGOVORNICI - NEISTOMIŠLJENICI SHVATAJU PITANJA KAO UVREDE I SKAČU KAO OPARENI.
Ukoliko im se neko pitanje ne sviđa, jednostavno ne moraju da odgovore na njega.
"Ne želim da odgovorim na to pitanje" je sasvim prihvatljiv odgovor koji na odličan način već reprezentuje stav gosta po tom pitanju.
I nema mesta neprijatnostima, teškim rečima i osećaju uvređenosti i nepoštovanja sagovornika.
Takođe ne razumem ljutnju i osećaj gledalaca tih emisija da TREBA ONI DA NAUČE NENADA REDU I već tome slično.
Njegov nastup nema medijsku težinu kao nastup nekog aktuelnog plotičara na mediju sa nacionalnom frekvencijom.
Jednostavno čovek iznosi svoj stav i pita još neke druge da oni kažu svoj stav i to je sve. Kome se ta emisija sviđa, neka gleda, kome se ne sviđa ne mora i kraj.
Oni koje to pogađa neka se zamisle zašto ih pogađa. Ako ih je oklevetao u nečem, neka ga tuže, dobiju na sudu i civilizovano stave do znanja da je pogrešio.

Stefan

pre 8 godina

Razlika je u tome sto Dragan J Vucicevic sve sto pise, pise zato sto za to prima novac. Razlika je u tome i sto pomenuti,ne zasluzuje da mu opet pomenem ime, kroz svoje novine provlaci ljude kroz blato i unistava ljudima zivote i sve po nalogu kabineta vlade Srbije ! Nama trebaju novinari kao sto su Nenad i Brankica,da govore o bolestima ovog drustva sa kojima uporno odbijamo da se suocimo !

Android 17

pre 8 godina

Ja samo ne razumem kako mozes da ocekujes da te drzava, policija ili bilo ko zastiti, ako ti to ne prijavis. To je kao da ocekujes da ti nadju ukradena kola, a nisi prijavio kradju

nikola

pre 8 godina

Jel se ovde radi o njegovom licnom stavu ili o licnom stavu njegovih gostiju? Gledao sam njegove emisije i on je kao novinar previse subjektivan sto ne bi smeo da bude. Subjektivan je koliko i Dragan J Vucicevic. I koja je onda razlika. Zar nam se na to svodi novinarstvo. I da, trazi da drzava reaguje a onda kaze da ne zeli da prijavi pretnje nadleznim institucijama...

vlasta

pre 8 godina

Zanimljivo..Danas san prvi put cuo za lika,i odmah odgledao emisiju sa Vidojkovicem.Malo me Vidojkovic nervira,ali je bilo ok.Moram odgledati jos neku,da dam sud.Ovde je imao neke inteligentnije i umerenije komentare od gosta.

Vladimir

pre 8 godina

"Otkrio" sam ovog čoveka i njegov "Lični stav" pre nekih desetak dana. Definitivno je nešto radikalno novo u svetu novinarstva. Nešto, što ne možemo videti ni na jednom kanalu. Složiću se da je čovek napadan, na momente nepristojan ... ali, kome se ne sviđa neka gleda "Tešku reč". Na kraju krajeva ... svakom (gostu) prema zasluzi. Onog mukice iz Dveri mi je čak bilo pomalo žao. Rasturio je čoveka i pokazao koliko je "Dverko" intelektualna nula. Naravno, "Dverko" je sada "napuckao" svoje fašiste na bolesnog čoveka ... ali, to je bilo i za očekivati. Tipičan Šešeljevski pristup. Kad ti neko verbalno pokaže zube ... ti ga napadni preko svog čopora.
U svakom slučaju ... velika podrška za Nenada Mihailovića ... i, neka nastavi da "gura" još "jače". Sledeći je "vođa" ... ako sme. Takođe, zamolio bih ga da se jednom susretne i sa Nebojšom Čovićem. E, to bi već bio spektakl.

Boki,Nis

pre 8 godina

Podrka ovom decku ako cita ove poruke!! vecina ljudi je uz tebe!
gledao sam te kod Kesica :)
botovima zelim sve najgore,i znaj na ovim komentarim 90% komentara(vecina protiv) su SNS botovski,tako da nemoj da se opterecujes,oni to rade za pare,te pare uzimaju od nas!!!

Ahura Mazda

pre 8 godina

čovek je car najveći i njegove emisije uvek vrlo rado gledam.
dana kada on bude imao emisiju na RTS-u znaću da smo pobedili.
do tada urban guerilla (kao i prethodnih četvrt veka).
pozdrav Mihajloviću, samo napred.

Lični stav kao hrabrost

pre 8 godina

Lični stav u Srbiji ? Lični stav u Srbiji mogu da imaju samo pametni, hrabri, koji su spremni da se uhvate u koštac sa ostatkom pučine i njihovim interesima.

Captain James T.Kirk

pre 8 godina

Previse je zalosno ovo sve, a ova drzava jos vise. LICNI STAV je odlicna emisija sa odlicnim voditeljom, da je ova zemlja iole normalna ova emisija bi bila na nacionalnoj televiziji...

scepanmali

pre 8 godina

@Emil
Tuzno, ali izgleda da postaje Koreja.
Ja ne znam sta treba da se desi pa da ljudi vide istinu i vide koliko je ova vlast katastrofa.

Mrgud Svensson

pre 8 godina

Toliko od mene,pozdrav Jovan Svedska
(jovan, 03. maj 2015 17:47)Ja još ni na jednom švedskom kanalu ne videh da podržavaju Isis ili Idil.Ali da ližu Amerikance iza toga stojim.Najveće američke šlihtare u Evropi.

Jack

pre 8 godina

Uvrede, fizicke ili bilo kakve druge pretnje su nedopustive - drazava da reaguje... a sto se tice emisije "Licni stav" previse je "pljuvacka" bez obzira da li su gosti iz pozicije, opozicije ili licnosti iz drustvenog zivota... Voditelj je veoma drzak, arogantan, prekida sagovornika, "vrti svoju pricu" i cesto ne dozvoli gostima da odgovori...
(Sulejman Velicanstveni iz Kosta Rike, 3. maj 2015 17:19)

Ne, nego treba da ih pusti da drze tirade kao AV na "konferencijama za stampu" koje su zapravo "vucicevi monolozi". Kamo srece da ima jos NOVINARA koji prekidaju njihove tirade, a ne samo postavljaca namestenih pitanja.

Djomla

pre 8 godina

Slučajno pre neki dan naletim na njegov kanal, bez prethodnog saznanja da uopšte postoji. Odgledam nekoliko emisija...Vidojković, Sergej, Marčelo, Dinčić, Ružić. Ajde ukratko malo o svakom gostu, pa ću posle i o voditelju. Sa prvom trojicom izuzetno zanimljivi razgovori, složio bih se lično sa većinom stavova, svaka preporuka. Ružić je bio izuzetno dosadan, klasičan političar koji odgovara tri dana na pitanje a odgovora ni na vidiku, tako da to nisam gledao duže od 10 minuta. Sa Dinčićem kratak intervju, ne nešto posebno zanimljiv, mislim da nije bio spreman za ovakvu vrstu oštrih i tabu pitanja. E sad, što se tiče samog voditelja...čovek je bez dlake na jeziku, izuzetno izmučen tokom života, zdravstveno pre svega, više je nego adekvatan da postavlja pitanja koja i postavlja... Neki moj zaključak je da se čovek više bavio gey temom, nego temom koja je daleko bitnija i za njega lično a i za bukvalno svakog čoveka u ovoj državi, a to je zdravstvo.

BranimiRS

pre 8 godina

Postavlja odlicna pitanja. Nerijetko i krajnje subjektivna, a to mi ne smeta jer itekako uzivam gledajuci njegove emisije. Prijetnje su za svaku osudu. Podrska (kolegi) Mihailovicu!

Zoran M.

pre 8 godina

Ovo je vest za gospodina Canka koji kaze da u Srbiji nema diktature. Dakle gospodine Canak ima u Srbiji diktature, nije nikad ni prestala a traje od 1945. godine, samo ste se Vi ocigledno prodali pa dajete podrsku svakome ko je na vlasti.

anonimus

pre 8 godina

Emisija je ok, ali mi je Nenad nekako lako uvredljiv lik sto je loše za novinara, samo pogledajte emisiju sa Zoranom Živkovićem. Pozzz:)

apokalipticar

pre 8 godina

Ko preti, ovakvom coveku, u kolicima, nepokretnom, 20 godina robije odmah! Na stranu sto su mi njegovi intervjui losi i sto previse davi i gusi sagovornike upadajuci im u rec i postavljajuci, ponekad, suvisna i nepotrebna pitanja i podpitanja.

rango

pre 8 godina

Čim te mrzi Vladan Glisic iz Dveri mora da si dobar čovjek!! Latentni homoseksualci iz Dveri imaju komplekse oko mnogih stvari i najradije bi podavili sve koji spominju pedere, jer ih to podsjeća da njihove tajne. Slično je i sa političarima... Ovo je moj stav i zato navijam za ovog lika...

Род Сварожић

pre 8 godina

Шешељ не гостује на емисијама које не иду уживо, мислим да је такав принципијелан став више пута поновио и било би ред да и ви када пишете чланке то поменете а не да стављате у исти кош са Тадићем.

poljak

pre 8 godina

Pratio sam par epizoda. Svidja mi se tematika, i to sto je nezavistan pa moze svasta da pita goste. Jedino, pristup je los. Covek je neprofesionalan i nekulturan, bukvalno se svadja s gostima kao malo dete... Ako poradi malo na tome, uspeh mu je zagarantovan! Sto se tice pretnji, ne sumnjam u to ni najmanje. Ova banda na vlasti je u stanju mnogo gore stvari da uradi!

Sulejman Velicanstveni iz Kosta Rike

pre 8 godina

Uvrede, fizicke ili bilo kakve druge pretnje su nedopustive - drazava da reaguje... a sto se tice emisije "Licni stav" previse je "pljuvacka" bez obzira da li su gosti iz pozicije, opozicije ili licnosti iz drustvenog zivota... Voditelj je veoma drzak, arogantan, prekida sagovornika, "vrti svoju pricu" i cesto ne dozvoli gostima da odgovori... Kad novinar zna da postavi prava i dobra pitanja - konflikta i nerviranja nema, javnosti je sve jasno, razvija se kriticko misljenje, a ovako sve ostaje na tome: "e neka mu je rakao, neka joj je rekao"... ps: i cemu kukanje, ko se oseca ugrozenim - treba da prijavi... ovako ce neko steci utisak da samo pravi reklamu samom sebi...

bob

pre 8 godina

Osudjujem pretnje naravno,ali "voditelj" je krajnje neprofesionalan,svako zauzimanje drugacijeg stava od njegovog po pitanju homoseksualaca i njihovog prava da usvajaju decu kod njega izaziva bes i ne dozvoljava iznosenje drugacijeg misljenja.Ocit primer je gostovanje Vladana Glisica (dveri) gde ga je konstantno napadao i covek apsolutno nije mogao ni na jedno pitanje da odgovori. Ali to naravno nije opravdanje za pretnje. U svakom sluaju zelim mu da nastavi emisiju,ima tu i dobrih stvari,a posebno prozivanje vodje koje mi se svidja jer je to danas retkost.Toplo pozdravljam botove ovim putem

Milorad "nesreca iz Kg-a"

pre 8 godina

@Marko
Kako skrece i kukumavci? Ako osoba koja (je invalid) ima svoj stav, treba da strebi i bude ponizavana i napadana zbog svog sto seksualnog opredeljenja sto licnog stava, e onda smo u debelom ku#$u i kao drustvo i kao drzava.
To sto se "junaci" nad njim istresaju to je tek posebna prica.
Emisija je izuzetno dobro propracena na YT-u, gostovao je kod Kesica. Od istaknutijih ljudi gostovali su mu Draza, Kesic, Vidojkovic, Marchelo i drugi.

jovan

pre 8 godina

Mnogo se govori u zadnje vreme o slobodi stampe u zemlji Srbiji!
Ja imam ovde u Svedskoj total Tv i redovno pratim informativne emisije i politicke duele,i nevidim nista sto bi meni stvorio utisak,da je Nacionalna televizija pristrasna!
Vi trebate da pogledate dragi moji zemljaci kako izgleda Dnevnok na Svedskoj televiziji!
Kod njih ima puno neistina na primer o Ukrainskoj krizi,zatim ono sto se dogagja na Bliskom Istoku u vezi Sirije,Jemena,Iraka Irana.Mnogo pristrasnosti ,i navijackog stava sto se tice Islamske Drzave ili za Islamske teroriste !
Pitam ja sebe zasto ne reaguju odregjene organizacije koje se bave ko izvestava pristrasno a ko ne !
Lako je reci da u Srbiji se ne postuje rec novinara,megjutim to se moze dokazati u mnogim slucajevima da nije tacno.
Svedski premijer se ne povlaci sa TV,kao i ostali resorni ministri,ali ovde u Svedskoj vecina kaze da imamo najslobodniju televiziju na svetu!
Ja vidim odavde da se mnogo toga promenilo na nasim televizijama,i zelim da u sto takvoj meri nastave da rade,i da na najprofesionalan nacin izvestavaju.
Toliko od mene,pozdrav Jovan Svedska

Ros Geler

pre 8 godina

Mozda je nekim ljudima on arogantan, ali meni se taj nacin razgovora sa politicarima svidja. Sta ima zanimljivo u emisijama u kojima voditelji samo klimaju glavom i potvrdjuju sve sto sagovornik kaze? Recimo Upitnik na RTS, pa nema dosadnije emisije od te. On zna da izazove i da postavi pitanja koja svi politicari izbegavaju, ali to mu je valjda plus, ne minus.

Kako drugacije

pre 8 godina

Njegova emisija jeste malo specificna zbog njegovog subjektivnog stava...ali to je draz emisije i njegova originalnost...
Ako Vam se ne svidja, ne idete na njegov YT kanal(kao sto ne idete na gay paradu), kamoli pretiti coveku u kolicima!?

advokat

pre 8 godina

Licno pratim njegove emisije na yt ali moj licni stav o njemu je da je previse subjektivan i da kroz emisiju ne prikazuje pravo stanje stvari... Sto ga diskredituje kod gledaoca, licno kod mene!

Promašili ste temu

pre 8 godina

Komentare o emisiji treba da pišete na temi koja se tiče sadržaja emisije. To šta ja mislim o emisiji je poptuno nebitno kada se priča o pretnjama koje su upućene ovom čoveku. TReba osuditi napade na Nenada bez ALI jer tu nema ali, ma šta bilo ko od nas mislio o Ličnom stavu i Nenadu.

alex

pre 8 godina

Gledao sam skoro sve njegove emisije. Covek je zestok protivnik rezima, isto tako i proslih, on ocekuje neku novu snagu(Borko, Vladimir Pavicevic).. Kao njegov politicki istomisljenik, ipak moram da mu uputim kritiku. Naime, previse si ostrasfen, sugestivan... Kao novinar, mora da pokusa da postigne veci stepen neutralnosti i objektivnosti. To ne vazi sam za pripadnike Vucicevog rezima, vec i kad su mu u gostima bili Zivkovic i Ceda, bio je previse agresivan, iako njegove kritike prema njima stoje, ipak nije bio dovoljno profesionalan, vec po mom misljenju, nekulturan. Novinar mora da se trudi da ne bude ostrascen.

Radule-BOTina

pre 8 godina

Gospodin je odlika arogancije, provokatora i mazohizma. Dođeš mu na noge da bi te on namerno 'izrešetao', a posle kada dobije povratnu reakciju koja njemu ne odgovara stavi te na stub srama preko Twittera. Gratis, eto on neće da prijavljuje pretnje jer je 'moralna gromada' a zato reaguju 'američki mediji'...
Nisam BOT. Ne radim za sendvič i priloge. Ne branim političare, oni su svi hulje od reda, ali ovaj gospodin novinar ne znam šta izvodi...

Hromi

pre 8 godina

Pratim Licni stav na Jutjubu i mogu da kazem da je odlicna emisija. Jedna od retkih politickih emisija ciji se autori ne lizu sa vlascu.
Pozdrav za Nesu i samo napred.

Matija

pre 8 godina

Odgledao sam Licni stav sa Vladanom Glisicem i po pitanju gejeva, kad je Vladan kritikovao gej zajednicu u Americi, on je bio poprilicno ostrascen i nije mu dao da govori. Nema manir profesionalnog novinara, da pristupa objektivno svakom pitanju.

Nenad

pre 8 godina

Ovaj čovek je veoma sumnjiva i mračna pojava. U novinama Press angažovao ga je direktor firme Đorđe Stefanović da, svojstvu psihijatra/psihologa (duboko sumnjam da zaista ima obe diplome kao što tvrdi) da obavi razgovore sa svim zaposlenima. Onima koji su skrenuli pažnju da se medicinska evaluacija ne vrši tako rečeno je da će dobiti otkaz. Razgovori su se sastojali od vulgarnog ispitivanja o seksualnim preferencama i prostačkih pretnji otkazom, uz šarlatanski IQ test na kome su ljudi prepisivali jedni od drugih.
Čovek je talentovan da opseni prostake rečima iz Vujaklijinog leksikona. Ne verujte mu ni kad kaže da je sneg beo.

lazy houseboy

pre 8 godina

Podrška Nenadu! Redovno gledam emisiju, pozivam prijatelje da urade isto, stavljam na svoj FB zid i td. Neverovatno koliko mnogo ljudi nijad nije čulo da emisija postoji (ja sam sam ga guglao tek nakon što sam pročitao članak o njemu u Independentu ili Washington Post-u). Uostalom to ne treba da čudi s'obzirom u kakvom društvu živimo.

Marko

pre 8 godina

Lik samo skrece paznju na sebe. I nisam bot, samo ne volim kad je nekome profesija da kukumace. Pa ako te neko dira, prijavi ga, sta kukas preko medija.

Zašto ćutimo i trpimo??

pre 8 godina

Ljudi oćemo li da dozvolimo da nas loši ljudi u ovoj zemlji do kraja unište ili da konačno dignemo glas i kažemo e neće više moći! Živimo kao stoka jer svi sedimo kući i ćutimo dok nas gamad gazi! Pa bolje da više i ne živimo nego da živimo ovako!

jelena

pre 8 godina

Ne poznajem ga, ali znam da u Srbiji ne postoji kultura slobodnog novinarstva, postoje mnogi ljudi kojima se ne smeju postavljati pitanja, koje je zabranjeno ismevati. Javnost prima zdravo za gotovo da tako mora biti i da je tako svuda, što se videlo i po komentarima na nedavnu šalu hrvatskog voditelja s Vučicem. A nije tako, tako ne mora i ne sme da bude!

Hromi

pre 8 godina

Pratim Licni stav na Jutjubu i mogu da kazem da je odlicna emisija. Jedna od retkih politickih emisija ciji se autori ne lizu sa vlascu.
Pozdrav za Nesu i samo napred.

rango

pre 8 godina

Čim te mrzi Vladan Glisic iz Dveri mora da si dobar čovjek!! Latentni homoseksualci iz Dveri imaju komplekse oko mnogih stvari i najradije bi podavili sve koji spominju pedere, jer ih to podsjeća da njihove tajne. Slično je i sa političarima... Ovo je moj stav i zato navijam za ovog lika...

Zašto ćutimo i trpimo??

pre 8 godina

Ljudi oćemo li da dozvolimo da nas loši ljudi u ovoj zemlji do kraja unište ili da konačno dignemo glas i kažemo e neće više moći! Živimo kao stoka jer svi sedimo kući i ćutimo dok nas gamad gazi! Pa bolje da više i ne živimo nego da živimo ovako!

lazy houseboy

pre 8 godina

Podrška Nenadu! Redovno gledam emisiju, pozivam prijatelje da urade isto, stavljam na svoj FB zid i td. Neverovatno koliko mnogo ljudi nijad nije čulo da emisija postoji (ja sam sam ga guglao tek nakon što sam pročitao članak o njemu u Independentu ili Washington Post-u). Uostalom to ne treba da čudi s'obzirom u kakvom društvu živimo.

Matija

pre 8 godina

Odgledao sam Licni stav sa Vladanom Glisicem i po pitanju gejeva, kad je Vladan kritikovao gej zajednicu u Americi, on je bio poprilicno ostrascen i nije mu dao da govori. Nema manir profesionalnog novinara, da pristupa objektivno svakom pitanju.

poljak

pre 8 godina

Pratio sam par epizoda. Svidja mi se tematika, i to sto je nezavistan pa moze svasta da pita goste. Jedino, pristup je los. Covek je neprofesionalan i nekulturan, bukvalno se svadja s gostima kao malo dete... Ako poradi malo na tome, uspeh mu je zagarantovan! Sto se tice pretnji, ne sumnjam u to ni najmanje. Ova banda na vlasti je u stanju mnogo gore stvari da uradi!

Radule-BOTina

pre 8 godina

Gospodin je odlika arogancije, provokatora i mazohizma. Dođeš mu na noge da bi te on namerno 'izrešetao', a posle kada dobije povratnu reakciju koja njemu ne odgovara stavi te na stub srama preko Twittera. Gratis, eto on neće da prijavljuje pretnje jer je 'moralna gromada' a zato reaguju 'američki mediji'...
Nisam BOT. Ne radim za sendvič i priloge. Ne branim političare, oni su svi hulje od reda, ali ovaj gospodin novinar ne znam šta izvodi...

Nenad

pre 8 godina

Ovaj čovek je veoma sumnjiva i mračna pojava. U novinama Press angažovao ga je direktor firme Đorđe Stefanović da, svojstvu psihijatra/psihologa (duboko sumnjam da zaista ima obe diplome kao što tvrdi) da obavi razgovore sa svim zaposlenima. Onima koji su skrenuli pažnju da se medicinska evaluacija ne vrši tako rečeno je da će dobiti otkaz. Razgovori su se sastojali od vulgarnog ispitivanja o seksualnim preferencama i prostačkih pretnji otkazom, uz šarlatanski IQ test na kome su ljudi prepisivali jedni od drugih.
Čovek je talentovan da opseni prostake rečima iz Vujaklijinog leksikona. Ne verujte mu ni kad kaže da je sneg beo.

BranimiRS

pre 8 godina

Postavlja odlicna pitanja. Nerijetko i krajnje subjektivna, a to mi ne smeta jer itekako uzivam gledajuci njegove emisije. Prijetnje su za svaku osudu. Podrska (kolegi) Mihailovicu!

Ahura Mazda

pre 8 godina

čovek je car najveći i njegove emisije uvek vrlo rado gledam.
dana kada on bude imao emisiju na RTS-u znaću da smo pobedili.
do tada urban guerilla (kao i prethodnih četvrt veka).
pozdrav Mihajloviću, samo napred.

Zoran M.

pre 8 godina

Ovo je vest za gospodina Canka koji kaze da u Srbiji nema diktature. Dakle gospodine Canak ima u Srbiji diktature, nije nikad ni prestala a traje od 1945. godine, samo ste se Vi ocigledno prodali pa dajete podrsku svakome ko je na vlasti.

Promašili ste temu

pre 8 godina

Komentare o emisiji treba da pišete na temi koja se tiče sadržaja emisije. To šta ja mislim o emisiji je poptuno nebitno kada se priča o pretnjama koje su upućene ovom čoveku. TReba osuditi napade na Nenada bez ALI jer tu nema ali, ma šta bilo ko od nas mislio o Ličnom stavu i Nenadu.

Djomla

pre 8 godina

Slučajno pre neki dan naletim na njegov kanal, bez prethodnog saznanja da uopšte postoji. Odgledam nekoliko emisija...Vidojković, Sergej, Marčelo, Dinčić, Ružić. Ajde ukratko malo o svakom gostu, pa ću posle i o voditelju. Sa prvom trojicom izuzetno zanimljivi razgovori, složio bih se lično sa većinom stavova, svaka preporuka. Ružić je bio izuzetno dosadan, klasičan političar koji odgovara tri dana na pitanje a odgovora ni na vidiku, tako da to nisam gledao duže od 10 minuta. Sa Dinčićem kratak intervju, ne nešto posebno zanimljiv, mislim da nije bio spreman za ovakvu vrstu oštrih i tabu pitanja. E sad, što se tiče samog voditelja...čovek je bez dlake na jeziku, izuzetno izmučen tokom života, zdravstveno pre svega, više je nego adekvatan da postavlja pitanja koja i postavlja... Neki moj zaključak je da se čovek više bavio gey temom, nego temom koja je daleko bitnija i za njega lično a i za bukvalno svakog čoveka u ovoj državi, a to je zdravstvo.

Marko

pre 8 godina

Lik samo skrece paznju na sebe. I nisam bot, samo ne volim kad je nekome profesija da kukumace. Pa ako te neko dira, prijavi ga, sta kukas preko medija.

apokalipticar

pre 8 godina

Ko preti, ovakvom coveku, u kolicima, nepokretnom, 20 godina robije odmah! Na stranu sto su mi njegovi intervjui losi i sto previse davi i gusi sagovornike upadajuci im u rec i postavljajuci, ponekad, suvisna i nepotrebna pitanja i podpitanja.

Род Сварожић

pre 8 godina

Шешељ не гостује на емисијама које не иду уживо, мислим да је такав принципијелан став више пута поновио и било би ред да и ви када пишете чланке то поменете а не да стављате у исти кош са Тадићем.

alex

pre 8 godina

Gledao sam skoro sve njegove emisije. Covek je zestok protivnik rezima, isto tako i proslih, on ocekuje neku novu snagu(Borko, Vladimir Pavicevic).. Kao njegov politicki istomisljenik, ipak moram da mu uputim kritiku. Naime, previse si ostrasfen, sugestivan... Kao novinar, mora da pokusa da postigne veci stepen neutralnosti i objektivnosti. To ne vazi sam za pripadnike Vucicevog rezima, vec i kad su mu u gostima bili Zivkovic i Ceda, bio je previse agresivan, iako njegove kritike prema njima stoje, ipak nije bio dovoljno profesionalan, vec po mom misljenju, nekulturan. Novinar mora da se trudi da ne bude ostrascen.

advokat

pre 8 godina

Licno pratim njegove emisije na yt ali moj licni stav o njemu je da je previse subjektivan i da kroz emisiju ne prikazuje pravo stanje stvari... Sto ga diskredituje kod gledaoca, licno kod mene!

Lični stav kao hrabrost

pre 8 godina

Lični stav u Srbiji ? Lični stav u Srbiji mogu da imaju samo pametni, hrabri, koji su spremni da se uhvate u koštac sa ostatkom pučine i njihovim interesima.

jelena

pre 8 godina

Ne poznajem ga, ali znam da u Srbiji ne postoji kultura slobodnog novinarstva, postoje mnogi ljudi kojima se ne smeju postavljati pitanja, koje je zabranjeno ismevati. Javnost prima zdravo za gotovo da tako mora biti i da je tako svuda, što se videlo i po komentarima na nedavnu šalu hrvatskog voditelja s Vučicem. A nije tako, tako ne mora i ne sme da bude!

Jack

pre 8 godina

Uvrede, fizicke ili bilo kakve druge pretnje su nedopustive - drazava da reaguje... a sto se tice emisije "Licni stav" previse je "pljuvacka" bez obzira da li su gosti iz pozicije, opozicije ili licnosti iz drustvenog zivota... Voditelj je veoma drzak, arogantan, prekida sagovornika, "vrti svoju pricu" i cesto ne dozvoli gostima da odgovori...
(Sulejman Velicanstveni iz Kosta Rike, 3. maj 2015 17:19)

Ne, nego treba da ih pusti da drze tirade kao AV na "konferencijama za stampu" koje su zapravo "vucicevi monolozi". Kamo srece da ima jos NOVINARA koji prekidaju njihove tirade, a ne samo postavljaca namestenih pitanja.

Captain James T.Kirk

pre 8 godina

Previse je zalosno ovo sve, a ova drzava jos vise. LICNI STAV je odlicna emisija sa odlicnim voditeljom, da je ova zemlja iole normalna ova emisija bi bila na nacionalnoj televiziji...

bob

pre 8 godina

Osudjujem pretnje naravno,ali "voditelj" je krajnje neprofesionalan,svako zauzimanje drugacijeg stava od njegovog po pitanju homoseksualaca i njihovog prava da usvajaju decu kod njega izaziva bes i ne dozvoljava iznosenje drugacijeg misljenja.Ocit primer je gostovanje Vladana Glisica (dveri) gde ga je konstantno napadao i covek apsolutno nije mogao ni na jedno pitanje da odgovori. Ali to naravno nije opravdanje za pretnje. U svakom sluaju zelim mu da nastavi emisiju,ima tu i dobrih stvari,a posebno prozivanje vodje koje mi se svidja jer je to danas retkost.Toplo pozdravljam botove ovim putem

Ros Geler

pre 8 godina

Mozda je nekim ljudima on arogantan, ali meni se taj nacin razgovora sa politicarima svidja. Sta ima zanimljivo u emisijama u kojima voditelji samo klimaju glavom i potvrdjuju sve sto sagovornik kaze? Recimo Upitnik na RTS, pa nema dosadnije emisije od te. On zna da izazove i da postavi pitanja koja svi politicari izbegavaju, ali to mu je valjda plus, ne minus.

anonimus

pre 8 godina

Emisija je ok, ali mi je Nenad nekako lako uvredljiv lik sto je loše za novinara, samo pogledajte emisiju sa Zoranom Živkovićem. Pozzz:)

Kako drugacije

pre 8 godina

Njegova emisija jeste malo specificna zbog njegovog subjektivnog stava...ali to je draz emisije i njegova originalnost...
Ako Vam se ne svidja, ne idete na njegov YT kanal(kao sto ne idete na gay paradu), kamoli pretiti coveku u kolicima!?

Sulejman Velicanstveni iz Kosta Rike

pre 8 godina

Uvrede, fizicke ili bilo kakve druge pretnje su nedopustive - drazava da reaguje... a sto se tice emisije "Licni stav" previse je "pljuvacka" bez obzira da li su gosti iz pozicije, opozicije ili licnosti iz drustvenog zivota... Voditelj je veoma drzak, arogantan, prekida sagovornika, "vrti svoju pricu" i cesto ne dozvoli gostima da odgovori... Kad novinar zna da postavi prava i dobra pitanja - konflikta i nerviranja nema, javnosti je sve jasno, razvija se kriticko misljenje, a ovako sve ostaje na tome: "e neka mu je rakao, neka joj je rekao"... ps: i cemu kukanje, ko se oseca ugrozenim - treba da prijavi... ovako ce neko steci utisak da samo pravi reklamu samom sebi...

Mrgud Svensson

pre 8 godina

Toliko od mene,pozdrav Jovan Svedska
(jovan, 03. maj 2015 17:47)Ja još ni na jednom švedskom kanalu ne videh da podržavaju Isis ili Idil.Ali da ližu Amerikance iza toga stojim.Najveće američke šlihtare u Evropi.

scepanmali

pre 8 godina

@Emil
Tuzno, ali izgleda da postaje Koreja.
Ja ne znam sta treba da se desi pa da ljudi vide istinu i vide koliko je ova vlast katastrofa.

Milorad "nesreca iz Kg-a"

pre 8 godina

@Marko
Kako skrece i kukumavci? Ako osoba koja (je invalid) ima svoj stav, treba da strebi i bude ponizavana i napadana zbog svog sto seksualnog opredeljenja sto licnog stava, e onda smo u debelom ku#$u i kao drustvo i kao drzava.
To sto se "junaci" nad njim istresaju to je tek posebna prica.
Emisija je izuzetno dobro propracena na YT-u, gostovao je kod Kesica. Od istaknutijih ljudi gostovali su mu Draza, Kesic, Vidojkovic, Marchelo i drugi.

Stefan

pre 8 godina

Razlika je u tome sto Dragan J Vucicevic sve sto pise, pise zato sto za to prima novac. Razlika je u tome i sto pomenuti,ne zasluzuje da mu opet pomenem ime, kroz svoje novine provlaci ljude kroz blato i unistava ljudima zivote i sve po nalogu kabineta vlade Srbije ! Nama trebaju novinari kao sto su Nenad i Brankica,da govore o bolestima ovog drustva sa kojima uporno odbijamo da se suocimo !

Vladimir

pre 8 godina

"Otkrio" sam ovog čoveka i njegov "Lični stav" pre nekih desetak dana. Definitivno je nešto radikalno novo u svetu novinarstva. Nešto, što ne možemo videti ni na jednom kanalu. Složiću se da je čovek napadan, na momente nepristojan ... ali, kome se ne sviđa neka gleda "Tešku reč". Na kraju krajeva ... svakom (gostu) prema zasluzi. Onog mukice iz Dveri mi je čak bilo pomalo žao. Rasturio je čoveka i pokazao koliko je "Dverko" intelektualna nula. Naravno, "Dverko" je sada "napuckao" svoje fašiste na bolesnog čoveka ... ali, to je bilo i za očekivati. Tipičan Šešeljevski pristup. Kad ti neko verbalno pokaže zube ... ti ga napadni preko svog čopora.
U svakom slučaju ... velika podrška za Nenada Mihailovića ... i, neka nastavi da "gura" još "jače". Sledeći je "vođa" ... ako sme. Takođe, zamolio bih ga da se jednom susretne i sa Nebojšom Čovićem. E, to bi već bio spektakl.

Boki,Nis

pre 8 godina

Podrka ovom decku ako cita ove poruke!! vecina ljudi je uz tebe!
gledao sam te kod Kesica :)
botovima zelim sve najgore,i znaj na ovim komentarim 90% komentara(vecina protiv) su SNS botovski,tako da nemoj da se opterecujes,oni to rade za pare,te pare uzimaju od nas!!!

nikola

pre 8 godina

Jel se ovde radi o njegovom licnom stavu ili o licnom stavu njegovih gostiju? Gledao sam njegove emisije i on je kao novinar previse subjektivan sto ne bi smeo da bude. Subjektivan je koliko i Dragan J Vucicevic. I koja je onda razlika. Zar nam se na to svodi novinarstvo. I da, trazi da drzava reaguje a onda kaze da ne zeli da prijavi pretnje nadleznim institucijama...

vlasta

pre 8 godina

Zanimljivo..Danas san prvi put cuo za lika,i odmah odgledao emisiju sa Vidojkovicem.Malo me Vidojkovic nervira,ali je bilo ok.Moram odgledati jos neku,da dam sud.Ovde je imao neke inteligentnije i umerenije komentare od gosta.

Android 17

pre 8 godina

Ja samo ne razumem kako mozes da ocekujes da te drzava, policija ili bilo ko zastiti, ako ti to ne prijavis. To je kao da ocekujes da ti nadju ukradena kola, a nisi prijavio kradju

jovan

pre 8 godina

Mnogo se govori u zadnje vreme o slobodi stampe u zemlji Srbiji!
Ja imam ovde u Svedskoj total Tv i redovno pratim informativne emisije i politicke duele,i nevidim nista sto bi meni stvorio utisak,da je Nacionalna televizija pristrasna!
Vi trebate da pogledate dragi moji zemljaci kako izgleda Dnevnok na Svedskoj televiziji!
Kod njih ima puno neistina na primer o Ukrainskoj krizi,zatim ono sto se dogagja na Bliskom Istoku u vezi Sirije,Jemena,Iraka Irana.Mnogo pristrasnosti ,i navijackog stava sto se tice Islamske Drzave ili za Islamske teroriste !
Pitam ja sebe zasto ne reaguju odregjene organizacije koje se bave ko izvestava pristrasno a ko ne !
Lako je reci da u Srbiji se ne postuje rec novinara,megjutim to se moze dokazati u mnogim slucajevima da nije tacno.
Svedski premijer se ne povlaci sa TV,kao i ostali resorni ministri,ali ovde u Svedskoj vecina kaze da imamo najslobodniju televiziju na svetu!
Ja vidim odavde da se mnogo toga promenilo na nasim televizijama,i zelim da u sto takvoj meri nastave da rade,i da na najprofesionalan nacin izvestavaju.
Toliko od mene,pozdrav Jovan Svedska

Aleksandar Bugarski

pre 8 godina

Gledao sam sve emisije dostupne na Youtubu.
Za izuzno poštovanje je to što se Nenad javno izjašnjava o svojim opredeljenjima i stavovima. Vrlo je logično da to očekuje i od svojih sagovornika.
Ne sviđa mi se to kod njega što pokušava sagovornika da ubedi u svoje mišljenje iako se ovaj sa tim ne slaže. To mu je ozbiljna zamerka, ALI I jEDINA sa moje strane.
Mislim da treba da postoji takva emisija gde će javne ličnosti iskazati svoj stav o različitim pitanjima koja su otvorena i problemima koji postoje u našem društvu.
NE MOGU DA PRIHVATIM DA SAGOVORNICI - NEISTOMIŠLJENICI SHVATAJU PITANJA KAO UVREDE I SKAČU KAO OPARENI.
Ukoliko im se neko pitanje ne sviđa, jednostavno ne moraju da odgovore na njega.
"Ne želim da odgovorim na to pitanje" je sasvim prihvatljiv odgovor koji na odličan način već reprezentuje stav gosta po tom pitanju.
I nema mesta neprijatnostima, teškim rečima i osećaju uvređenosti i nepoštovanja sagovornika.
Takođe ne razumem ljutnju i osećaj gledalaca tih emisija da TREBA ONI DA NAUČE NENADA REDU I već tome slično.
Njegov nastup nema medijsku težinu kao nastup nekog aktuelnog plotičara na mediju sa nacionalnom frekvencijom.
Jednostavno čovek iznosi svoj stav i pita još neke druge da oni kažu svoj stav i to je sve. Kome se ta emisija sviđa, neka gleda, kome se ne sviđa ne mora i kraj.
Oni koje to pogađa neka se zamisle zašto ih pogađa. Ako ih je oklevetao u nečem, neka ga tuže, dobiju na sudu i civilizovano stave do znanja da je pogrešio.

Nehuman tip

pre 8 godina

Puna podrska Nenadu! To sto mu je emisija djubre i sto ne delim vecinu ubedjenja sa njim, ne znaci da coveku treba oduzeti osnovno pravo - pravo na slobodu govora.

EU Citizen

pre 8 godina

Čovek je tipičan amater sa teškim opsesijama i, rekao bih, i pomalo narušenom psihom, i emisija u suštini ništa ne valja, odnosno, da već desetak godina (to, nažalost, nije krenulo sa naprednjacima, oni samo nastavljaju udbašku tradiciju od 1945. koja je imala samo nekoliko godina delimične pauze odmah posle pad Miloševićeve diktature, ali se već sa Koštunicom počela polako da vraća) ne živimo u cenzurisanoj žabokrečini, ne bi bila ničim atraktivna i zanimljiva. Međutim, kvalitet emisije nema nikakve veze s tim što neko adresno i eksplicitno "hrabro" preti teško bolesnoj osobi fizičkim nasiljem, i to još čini javno, a na to ne reaguje niko ko je za to iz harača kojima nas deru dobro (ili loše, koga to zanima) plaćen da reaguje.

DEDA CVETKO

pre 8 godina

Cudno koliko "Licni Stav" nalici na kolektivne "groupthink" stavove drmatora svetom: Bilderberge, Rokfelerove i Velikog Brata. Sasvim sam ubedjn da je u pitanju cista slucajnost.

Marko

pre 8 godina

Lik samo skrece paznju na sebe. I nisam bot, samo ne volim kad je nekome profesija da kukumace. Pa ako te neko dira, prijavi ga, sta kukas preko medija.

Nenad

pre 8 godina

Ovaj čovek je veoma sumnjiva i mračna pojava. U novinama Press angažovao ga je direktor firme Đorđe Stefanović da, svojstvu psihijatra/psihologa (duboko sumnjam da zaista ima obe diplome kao što tvrdi) da obavi razgovore sa svim zaposlenima. Onima koji su skrenuli pažnju da se medicinska evaluacija ne vrši tako rečeno je da će dobiti otkaz. Razgovori su se sastojali od vulgarnog ispitivanja o seksualnim preferencama i prostačkih pretnji otkazom, uz šarlatanski IQ test na kome su ljudi prepisivali jedni od drugih.
Čovek je talentovan da opseni prostake rečima iz Vujaklijinog leksikona. Ne verujte mu ni kad kaže da je sneg beo.

Род Сварожић

pre 8 godina

Шешељ не гостује на емисијама које не иду уживо, мислим да је такав принципијелан став више пута поновио и било би ред да и ви када пишете чланке то поменете а не да стављате у исти кош са Тадићем.

rango

pre 8 godina

Čim te mrzi Vladan Glisic iz Dveri mora da si dobar čovjek!! Latentni homoseksualci iz Dveri imaju komplekse oko mnogih stvari i najradije bi podavili sve koji spominju pedere, jer ih to podsjeća da njihove tajne. Slično je i sa političarima... Ovo je moj stav i zato navijam za ovog lika...

Matija

pre 8 godina

Odgledao sam Licni stav sa Vladanom Glisicem i po pitanju gejeva, kad je Vladan kritikovao gej zajednicu u Americi, on je bio poprilicno ostrascen i nije mu dao da govori. Nema manir profesionalnog novinara, da pristupa objektivno svakom pitanju.

Radule-BOTina

pre 8 godina

Gospodin je odlika arogancije, provokatora i mazohizma. Dođeš mu na noge da bi te on namerno 'izrešetao', a posle kada dobije povratnu reakciju koja njemu ne odgovara stavi te na stub srama preko Twittera. Gratis, eto on neće da prijavljuje pretnje jer je 'moralna gromada' a zato reaguju 'američki mediji'...
Nisam BOT. Ne radim za sendvič i priloge. Ne branim političare, oni su svi hulje od reda, ali ovaj gospodin novinar ne znam šta izvodi...

jovan

pre 8 godina

Mnogo se govori u zadnje vreme o slobodi stampe u zemlji Srbiji!
Ja imam ovde u Svedskoj total Tv i redovno pratim informativne emisije i politicke duele,i nevidim nista sto bi meni stvorio utisak,da je Nacionalna televizija pristrasna!
Vi trebate da pogledate dragi moji zemljaci kako izgleda Dnevnok na Svedskoj televiziji!
Kod njih ima puno neistina na primer o Ukrainskoj krizi,zatim ono sto se dogagja na Bliskom Istoku u vezi Sirije,Jemena,Iraka Irana.Mnogo pristrasnosti ,i navijackog stava sto se tice Islamske Drzave ili za Islamske teroriste !
Pitam ja sebe zasto ne reaguju odregjene organizacije koje se bave ko izvestava pristrasno a ko ne !
Lako je reci da u Srbiji se ne postuje rec novinara,megjutim to se moze dokazati u mnogim slucajevima da nije tacno.
Svedski premijer se ne povlaci sa TV,kao i ostali resorni ministri,ali ovde u Svedskoj vecina kaze da imamo najslobodniju televiziju na svetu!
Ja vidim odavde da se mnogo toga promenilo na nasim televizijama,i zelim da u sto takvoj meri nastave da rade,i da na najprofesionalan nacin izvestavaju.
Toliko od mene,pozdrav Jovan Svedska

bob

pre 8 godina

Osudjujem pretnje naravno,ali "voditelj" je krajnje neprofesionalan,svako zauzimanje drugacijeg stava od njegovog po pitanju homoseksualaca i njihovog prava da usvajaju decu kod njega izaziva bes i ne dozvoljava iznosenje drugacijeg misljenja.Ocit primer je gostovanje Vladana Glisica (dveri) gde ga je konstantno napadao i covek apsolutno nije mogao ni na jedno pitanje da odgovori. Ali to naravno nije opravdanje za pretnje. U svakom sluaju zelim mu da nastavi emisiju,ima tu i dobrih stvari,a posebno prozivanje vodje koje mi se svidja jer je to danas retkost.Toplo pozdravljam botove ovim putem

advokat

pre 8 godina

Licno pratim njegove emisije na yt ali moj licni stav o njemu je da je previse subjektivan i da kroz emisiju ne prikazuje pravo stanje stvari... Sto ga diskredituje kod gledaoca, licno kod mene!

Hromi

pre 8 godina

Pratim Licni stav na Jutjubu i mogu da kazem da je odlicna emisija. Jedna od retkih politickih emisija ciji se autori ne lizu sa vlascu.
Pozdrav za Nesu i samo napred.

Mrgud Svensson

pre 8 godina

Toliko od mene,pozdrav Jovan Svedska
(jovan, 03. maj 2015 17:47)Ja još ni na jednom švedskom kanalu ne videh da podržavaju Isis ili Idil.Ali da ližu Amerikance iza toga stojim.Najveće američke šlihtare u Evropi.

nikola

pre 8 godina

Jel se ovde radi o njegovom licnom stavu ili o licnom stavu njegovih gostiju? Gledao sam njegove emisije i on je kao novinar previse subjektivan sto ne bi smeo da bude. Subjektivan je koliko i Dragan J Vucicevic. I koja je onda razlika. Zar nam se na to svodi novinarstvo. I da, trazi da drzava reaguje a onda kaze da ne zeli da prijavi pretnje nadleznim institucijama...

Sulejman Velicanstveni iz Kosta Rike

pre 8 godina

Uvrede, fizicke ili bilo kakve druge pretnje su nedopustive - drazava da reaguje... a sto se tice emisije "Licni stav" previse je "pljuvacka" bez obzira da li su gosti iz pozicije, opozicije ili licnosti iz drustvenog zivota... Voditelj je veoma drzak, arogantan, prekida sagovornika, "vrti svoju pricu" i cesto ne dozvoli gostima da odgovori... Kad novinar zna da postavi prava i dobra pitanja - konflikta i nerviranja nema, javnosti je sve jasno, razvija se kriticko misljenje, a ovako sve ostaje na tome: "e neka mu je rakao, neka joj je rekao"... ps: i cemu kukanje, ko se oseca ugrozenim - treba da prijavi... ovako ce neko steci utisak da samo pravi reklamu samom sebi...

Captain James T.Kirk

pre 8 godina

Previse je zalosno ovo sve, a ova drzava jos vise. LICNI STAV je odlicna emisija sa odlicnim voditeljom, da je ova zemlja iole normalna ova emisija bi bila na nacionalnoj televiziji...

Ahura Mazda

pre 8 godina

čovek je car najveći i njegove emisije uvek vrlo rado gledam.
dana kada on bude imao emisiju na RTS-u znaću da smo pobedili.
do tada urban guerilla (kao i prethodnih četvrt veka).
pozdrav Mihajloviću, samo napred.

lazy houseboy

pre 8 godina

Podrška Nenadu! Redovno gledam emisiju, pozivam prijatelje da urade isto, stavljam na svoj FB zid i td. Neverovatno koliko mnogo ljudi nijad nije čulo da emisija postoji (ja sam sam ga guglao tek nakon što sam pročitao članak o njemu u Independentu ili Washington Post-u). Uostalom to ne treba da čudi s'obzirom u kakvom društvu živimo.

Jack

pre 8 godina

Uvrede, fizicke ili bilo kakve druge pretnje su nedopustive - drazava da reaguje... a sto se tice emisije "Licni stav" previse je "pljuvacka" bez obzira da li su gosti iz pozicije, opozicije ili licnosti iz drustvenog zivota... Voditelj je veoma drzak, arogantan, prekida sagovornika, "vrti svoju pricu" i cesto ne dozvoli gostima da odgovori...
(Sulejman Velicanstveni iz Kosta Rike, 3. maj 2015 17:19)

Ne, nego treba da ih pusti da drze tirade kao AV na "konferencijama za stampu" koje su zapravo "vucicevi monolozi". Kamo srece da ima jos NOVINARA koji prekidaju njihove tirade, a ne samo postavljaca namestenih pitanja.

apokalipticar

pre 8 godina

Ko preti, ovakvom coveku, u kolicima, nepokretnom, 20 godina robije odmah! Na stranu sto su mi njegovi intervjui losi i sto previse davi i gusi sagovornike upadajuci im u rec i postavljajuci, ponekad, suvisna i nepotrebna pitanja i podpitanja.

Zoran M.

pre 8 godina

Ovo je vest za gospodina Canka koji kaze da u Srbiji nema diktature. Dakle gospodine Canak ima u Srbiji diktature, nije nikad ni prestala a traje od 1945. godine, samo ste se Vi ocigledno prodali pa dajete podrsku svakome ko je na vlasti.

Zašto ćutimo i trpimo??

pre 8 godina

Ljudi oćemo li da dozvolimo da nas loši ljudi u ovoj zemlji do kraja unište ili da konačno dignemo glas i kažemo e neće više moći! Živimo kao stoka jer svi sedimo kući i ćutimo dok nas gamad gazi! Pa bolje da više i ne živimo nego da živimo ovako!

BranimiRS

pre 8 godina

Postavlja odlicna pitanja. Nerijetko i krajnje subjektivna, a to mi ne smeta jer itekako uzivam gledajuci njegove emisije. Prijetnje su za svaku osudu. Podrska (kolegi) Mihailovicu!

anonimus

pre 8 godina

Emisija je ok, ali mi je Nenad nekako lako uvredljiv lik sto je loše za novinara, samo pogledajte emisiju sa Zoranom Živkovićem. Pozzz:)

Milorad "nesreca iz Kg-a"

pre 8 godina

@Marko
Kako skrece i kukumavci? Ako osoba koja (je invalid) ima svoj stav, treba da strebi i bude ponizavana i napadana zbog svog sto seksualnog opredeljenja sto licnog stava, e onda smo u debelom ku#$u i kao drustvo i kao drzava.
To sto se "junaci" nad njim istresaju to je tek posebna prica.
Emisija je izuzetno dobro propracena na YT-u, gostovao je kod Kesica. Od istaknutijih ljudi gostovali su mu Draza, Kesic, Vidojkovic, Marchelo i drugi.

Ros Geler

pre 8 godina

Mozda je nekim ljudima on arogantan, ali meni se taj nacin razgovora sa politicarima svidja. Sta ima zanimljivo u emisijama u kojima voditelji samo klimaju glavom i potvrdjuju sve sto sagovornik kaze? Recimo Upitnik na RTS, pa nema dosadnije emisije od te. On zna da izazove i da postavi pitanja koja svi politicari izbegavaju, ali to mu je valjda plus, ne minus.

Vladimir

pre 8 godina

"Otkrio" sam ovog čoveka i njegov "Lični stav" pre nekih desetak dana. Definitivno je nešto radikalno novo u svetu novinarstva. Nešto, što ne možemo videti ni na jednom kanalu. Složiću se da je čovek napadan, na momente nepristojan ... ali, kome se ne sviđa neka gleda "Tešku reč". Na kraju krajeva ... svakom (gostu) prema zasluzi. Onog mukice iz Dveri mi je čak bilo pomalo žao. Rasturio je čoveka i pokazao koliko je "Dverko" intelektualna nula. Naravno, "Dverko" je sada "napuckao" svoje fašiste na bolesnog čoveka ... ali, to je bilo i za očekivati. Tipičan Šešeljevski pristup. Kad ti neko verbalno pokaže zube ... ti ga napadni preko svog čopora.
U svakom slučaju ... velika podrška za Nenada Mihailovića ... i, neka nastavi da "gura" još "jače". Sledeći je "vođa" ... ako sme. Takođe, zamolio bih ga da se jednom susretne i sa Nebojšom Čovićem. E, to bi već bio spektakl.

scepanmali

pre 8 godina

@Emil
Tuzno, ali izgleda da postaje Koreja.
Ja ne znam sta treba da se desi pa da ljudi vide istinu i vide koliko je ova vlast katastrofa.

jelena

pre 8 godina

Ne poznajem ga, ali znam da u Srbiji ne postoji kultura slobodnog novinarstva, postoje mnogi ljudi kojima se ne smeju postavljati pitanja, koje je zabranjeno ismevati. Javnost prima zdravo za gotovo da tako mora biti i da je tako svuda, što se videlo i po komentarima na nedavnu šalu hrvatskog voditelja s Vučicem. A nije tako, tako ne mora i ne sme da bude!

Promašili ste temu

pre 8 godina

Komentare o emisiji treba da pišete na temi koja se tiče sadržaja emisije. To šta ja mislim o emisiji je poptuno nebitno kada se priča o pretnjama koje su upućene ovom čoveku. TReba osuditi napade na Nenada bez ALI jer tu nema ali, ma šta bilo ko od nas mislio o Ličnom stavu i Nenadu.

Stefan

pre 8 godina

Razlika je u tome sto Dragan J Vucicevic sve sto pise, pise zato sto za to prima novac. Razlika je u tome i sto pomenuti,ne zasluzuje da mu opet pomenem ime, kroz svoje novine provlaci ljude kroz blato i unistava ljudima zivote i sve po nalogu kabineta vlade Srbije ! Nama trebaju novinari kao sto su Nenad i Brankica,da govore o bolestima ovog drustva sa kojima uporno odbijamo da se suocimo !

poljak

pre 8 godina

Pratio sam par epizoda. Svidja mi se tematika, i to sto je nezavistan pa moze svasta da pita goste. Jedino, pristup je los. Covek je neprofesionalan i nekulturan, bukvalno se svadja s gostima kao malo dete... Ako poradi malo na tome, uspeh mu je zagarantovan! Sto se tice pretnji, ne sumnjam u to ni najmanje. Ova banda na vlasti je u stanju mnogo gore stvari da uradi!

Boki,Nis

pre 8 godina

Podrka ovom decku ako cita ove poruke!! vecina ljudi je uz tebe!
gledao sam te kod Kesica :)
botovima zelim sve najgore,i znaj na ovim komentarim 90% komentara(vecina protiv) su SNS botovski,tako da nemoj da se opterecujes,oni to rade za pare,te pare uzimaju od nas!!!

alex

pre 8 godina

Gledao sam skoro sve njegove emisije. Covek je zestok protivnik rezima, isto tako i proslih, on ocekuje neku novu snagu(Borko, Vladimir Pavicevic).. Kao njegov politicki istomisljenik, ipak moram da mu uputim kritiku. Naime, previse si ostrasfen, sugestivan... Kao novinar, mora da pokusa da postigne veci stepen neutralnosti i objektivnosti. To ne vazi sam za pripadnike Vucicevog rezima, vec i kad su mu u gostima bili Zivkovic i Ceda, bio je previse agresivan, iako njegove kritike prema njima stoje, ipak nije bio dovoljno profesionalan, vec po mom misljenju, nekulturan. Novinar mora da se trudi da ne bude ostrascen.

Djomla

pre 8 godina

Slučajno pre neki dan naletim na njegov kanal, bez prethodnog saznanja da uopšte postoji. Odgledam nekoliko emisija...Vidojković, Sergej, Marčelo, Dinčić, Ružić. Ajde ukratko malo o svakom gostu, pa ću posle i o voditelju. Sa prvom trojicom izuzetno zanimljivi razgovori, složio bih se lično sa većinom stavova, svaka preporuka. Ružić je bio izuzetno dosadan, klasičan političar koji odgovara tri dana na pitanje a odgovora ni na vidiku, tako da to nisam gledao duže od 10 minuta. Sa Dinčićem kratak intervju, ne nešto posebno zanimljiv, mislim da nije bio spreman za ovakvu vrstu oštrih i tabu pitanja. E sad, što se tiče samog voditelja...čovek je bez dlake na jeziku, izuzetno izmučen tokom života, zdravstveno pre svega, više je nego adekvatan da postavlja pitanja koja i postavlja... Neki moj zaključak je da se čovek više bavio gey temom, nego temom koja je daleko bitnija i za njega lično a i za bukvalno svakog čoveka u ovoj državi, a to je zdravstvo.

Nehuman tip

pre 8 godina

Puna podrska Nenadu! To sto mu je emisija djubre i sto ne delim vecinu ubedjenja sa njim, ne znaci da coveku treba oduzeti osnovno pravo - pravo na slobodu govora.

Android 17

pre 8 godina

Ja samo ne razumem kako mozes da ocekujes da te drzava, policija ili bilo ko zastiti, ako ti to ne prijavis. To je kao da ocekujes da ti nadju ukradena kola, a nisi prijavio kradju

Kako drugacije

pre 8 godina

Njegova emisija jeste malo specificna zbog njegovog subjektivnog stava...ali to je draz emisije i njegova originalnost...
Ako Vam se ne svidja, ne idete na njegov YT kanal(kao sto ne idete na gay paradu), kamoli pretiti coveku u kolicima!?

EU Citizen

pre 8 godina

Čovek je tipičan amater sa teškim opsesijama i, rekao bih, i pomalo narušenom psihom, i emisija u suštini ništa ne valja, odnosno, da već desetak godina (to, nažalost, nije krenulo sa naprednjacima, oni samo nastavljaju udbašku tradiciju od 1945. koja je imala samo nekoliko godina delimične pauze odmah posle pad Miloševićeve diktature, ali se već sa Koštunicom počela polako da vraća) ne živimo u cenzurisanoj žabokrečini, ne bi bila ničim atraktivna i zanimljiva. Međutim, kvalitet emisije nema nikakve veze s tim što neko adresno i eksplicitno "hrabro" preti teško bolesnoj osobi fizičkim nasiljem, i to još čini javno, a na to ne reaguje niko ko je za to iz harača kojima nas deru dobro (ili loše, koga to zanima) plaćen da reaguje.

Lični stav kao hrabrost

pre 8 godina

Lični stav u Srbiji ? Lični stav u Srbiji mogu da imaju samo pametni, hrabri, koji su spremni da se uhvate u koštac sa ostatkom pučine i njihovim interesima.

DEDA CVETKO

pre 8 godina

Cudno koliko "Licni Stav" nalici na kolektivne "groupthink" stavove drmatora svetom: Bilderberge, Rokfelerove i Velikog Brata. Sasvim sam ubedjn da je u pitanju cista slucajnost.

vlasta

pre 8 godina

Zanimljivo..Danas san prvi put cuo za lika,i odmah odgledao emisiju sa Vidojkovicem.Malo me Vidojkovic nervira,ali je bilo ok.Moram odgledati jos neku,da dam sud.Ovde je imao neke inteligentnije i umerenije komentare od gosta.

Aleksandar Bugarski

pre 8 godina

Gledao sam sve emisije dostupne na Youtubu.
Za izuzno poštovanje je to što se Nenad javno izjašnjava o svojim opredeljenjima i stavovima. Vrlo je logično da to očekuje i od svojih sagovornika.
Ne sviđa mi se to kod njega što pokušava sagovornika da ubedi u svoje mišljenje iako se ovaj sa tim ne slaže. To mu je ozbiljna zamerka, ALI I jEDINA sa moje strane.
Mislim da treba da postoji takva emisija gde će javne ličnosti iskazati svoj stav o različitim pitanjima koja su otvorena i problemima koji postoje u našem društvu.
NE MOGU DA PRIHVATIM DA SAGOVORNICI - NEISTOMIŠLJENICI SHVATAJU PITANJA KAO UVREDE I SKAČU KAO OPARENI.
Ukoliko im se neko pitanje ne sviđa, jednostavno ne moraju da odgovore na njega.
"Ne želim da odgovorim na to pitanje" je sasvim prihvatljiv odgovor koji na odličan način već reprezentuje stav gosta po tom pitanju.
I nema mesta neprijatnostima, teškim rečima i osećaju uvređenosti i nepoštovanja sagovornika.
Takođe ne razumem ljutnju i osećaj gledalaca tih emisija da TREBA ONI DA NAUČE NENADA REDU I već tome slično.
Njegov nastup nema medijsku težinu kao nastup nekog aktuelnog plotičara na mediju sa nacionalnom frekvencijom.
Jednostavno čovek iznosi svoj stav i pita još neke druge da oni kažu svoj stav i to je sve. Kome se ta emisija sviđa, neka gleda, kome se ne sviđa ne mora i kraj.
Oni koje to pogađa neka se zamisle zašto ih pogađa. Ako ih je oklevetao u nečem, neka ga tuže, dobiju na sudu i civilizovano stave do znanja da je pogrešio.