Utorak, 13.01.2015.

17:15

Vučić: Izjava oštra, ali pravedna

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da će i dalje sarađivati sa šefom Delegacije EU Majklom Davenportom jer je to njegova "obaveza" kao predsednika Vlade.

Izvor: Beta

Vuèiæ: Izjava oštra, ali pravedna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

NATALIJA - 43

pre 9 godina

Odgovor Aleksandra Vucic je bio drzavnicki sa tacno preciznim odgovorima, njegova reakcija je bila u skladu sa izjavama BIRN i Devenporta. Oni su ocito ispustili iz vida i pomesali neke stvari. Apsolutno su zaboravili, ili pak jos misle da im je DS jos na vlasti, pa ce oni malo da zaprete i gotovo ovi ce sve da progutaju.To vreme gospodo draga je na veliku srecu gradjana iza nas bilo ne ponovilo se nikada vise.

Mira Tomović

pre 9 godina


@Ninarita:EU je javno priznala da finasijski pomažu određene medije, a kada nekog tako pomažete taj ne može biti nezavisan.

Milanko Vitomir

pre 9 godina


@Tijana:To je jedan u nizu od njihovih redovnih satanaka na kojima razgovaraju o evrointegracijama. Verujem da BIRN nisu ni pomenuli.

aux

pre 9 godina

Nekom puno Vucic smeta, na sve nacine pokusavaju da mu se kredibilitet unisti... Nadamo se da ti spasioci drzave imaju bolji plan da Srbiju naprave boljom zemljom! Samo da nisu kao oni sto su bili, samo krali i unistavali!!!

Metanol

pre 9 godina

Uspostavljanje kritičke javnosti, kao sastavnog dela demokratskih sistema, nije moguće bez istraživačkog novinarstva kojim se bavi BIRN, ali samo pod uslovom ako ne narušava Ustav i izjave podkrepljuje dokazima.

Gliša

pre 9 godina

Očigledno je da se vrši sve veći pritisak na Srbiju koja odlično odoleva i brani svoje stavove. Kocka je bačena i izgleda da je ova godina presudna tj. da će pokazati kojim putem nastavljamo.

Arhimed

pre 9 godina

Sve ovo je režirano i zna se sa koje strane dolaze otrovne strelice. Srbija se već opredelila i očigledno je da nekome smeta što ne može da manipuliše kao do sada pa svakodnevno povećava pritisak na se za nešto opredelimo. U ovom trenutku ne treba skakati u vatru već nastaviti vođenje politike samo u interesu Srbije.

toto04

pre 9 godina

Iako je ,kako oni kažu ,izjava bila oštra ! Pa gde je sloboda izražavanja ?! Zar premijer jedne zemlje nema pravo da nešto kaže a da to nije po volji moćnih ?! Ali kada istina zaboli ,onda se *veliki* uvek pobune !

jim

pre 9 godina

najlogicnija stvar na ssvetu je i da mu se neko ne svidja, Vucic je u obavezi da saradjuje s njim, ali ne samo zbog sebe, vec zbog naroda u Srbiji...

LVeteran

pre 9 godina

vidim samo dva komentara na "namerni lapsus" iz cro.
po meni, to znaci:
ako me pljunu, pricicu blize.
kad mi udare samar, okrenucu I drugi obraz.
a ako i to ne bude dovoljno, skidam gace, i molim da me kazne!


birajte samo SNS! ostalo je sve peta kolona!

Ninarita

pre 9 godina

Mnogi u zemlji i van nje dobijaju ogromne pare da svakodnevno iznose u medijima laži protiv Srbije i vlade, da na sve moguće načine pokušavaju da spreče jačanje i oporavaak zemlje, jer im ne odgovara jaka i uspešna Srbija, a posebno što takva postaje pod vođstvom ove vlade i Vučića.

To je istina, a vi lažete

pre 9 godina

(Petar S., 13. januar 2015 20:35)

Petre, bilo bi dobro da si pročitao šta je BIRN napisao, pa ne bi ovde lupetao. Oni su upravo i napisali da bi bile velike uštede da se ovaj posao dodelio bez tendera Van Hock-u, jer samo oni imaju ove pumpe i cena bi bila mnogo niža, manja za ovih milion evra koje je neko stavio u džep. Koja 23 miliona evra, gde si to našao kao podatak, osim ako ne veruješ Vučiću i ekipi iz sns. Svetska banka je dala kredit mesec i po dana nakon ovog tendera, tih 23 miliona evra, a posao je koštao oko 15 milina(pa gde je nestala razlika od 8 miliona evra) i oni nemaju pojima šta se dešavalo na tenderu, niti su kontrolisali ko se i kako prijavio, ko je dobio posao...Kako je EPS bez tendera kupio strujomere za Obrenovac, a nije mogao ovo da ugovori i da se krene odmah sa radom, a vreme je novac, što pre se voda ispumpa manja je šteta za EPS, ne bi morali da uvozimo ugalj i bacamo mnogo novca...Da poentiram, izgubili smo oko 50 miliona evra zato što se kasni sa ispumpavanjem vode, a kasni se zato što je nekom trebalo namestiti da stavi milion evra u džep, jel ti sada jasno, Petre i ostali sns botovi. I još da dodam, da su veštačka jezera bila ispražnjena ne bi ni došlo do potapanja kopova, a za to su krivi nesposobni kadrovi SNS, Grčić i ekipa.

Kazimir

pre 9 godina

Kada je neko u pravu, ne sme da se ćuti, treba saopštiti istinu ma koliko ta istina bolela. EU je u ovom slučaju trebala da prizna da je bacila pare na neosnovane optužbe BIRN-a.

za vređanje razbijam nos

pre 9 godina

Covece, ako mogu tako da kazem, red je da se izvinis coveku za ono: Lazov!
Ne brini, naplatice ti oni to vredjanje stostruko!

cv

pre 9 godina

Kocijančić i Devenport su prešli svaku meru! Nemam problem sa tim da finansiraju koga hoće, ali onda neka snose i posledice tog finansiranja. Pa ako treba i materijalno i krivično da odgovaraju!

Filip

pre 9 godina

Uzasno, sramno, bezobrazno i neinteligentno...to je vladavina ovog coveka zadnje dve ipo godine.
Kao kada bi vlasnici kafane iz seoskog sokaka bili postavljeni na celo Metropola i poceli pametnije od sebe da uce o necemu.

Marko

pre 9 godina

Licno apelujem na sve podrzavaoce vlasti a narocito sns botove ako vec zele u prilog vlasti da daju komentar da prestanu sa onim ispraznim glupostima i da se potrude da iznesu argumentovan stav, kao ovaj covek npr. (Petar S., 13. januar 2015 20:35)
Svaka cast Petre, bez namere da Vas uvredim pogresnom pretpostavkom Vasih polit. afiniteta, slagali se mi il ne slagali, ovakav stil komentara vodi u zdravu diskusiju i razvoj demokratske gradjanske svesti.

kox

pre 9 godina

Mogu da zamislim koliko je Devenportu bilo neprijatno danas ali neka drugi put dobro razmisle kome će dati sredstva za "istraživačko novinarstvo".

Capajev

pre 9 godina

Devenport,je covek koji ce odraditi svoj posao ovde,verovatno jos mesec,2,3,Posle toga ce lepo i elegantno preci u uredjenu i sredjenu ENGLESKU,napredovati u karijeri,covek je u s ojim srednjim godinama i veoma uspesno radi svoj posao.Vucic je inicijator sukoba i sa ambasadorom Nemacke i sa predstavnikom EU,Devenportom.Uspeo je da od prijatelja napravi najblase receno ljude koji ce sutra jednostavno. IGNORISATI SRBIJU,a verujte,bice na visokim polozajuma.
Mozda se to njenu cini kspravnim,ali za SRBIJU TO SVAKAKO NIJE DOBRO.
Najprostije receno,Zatvorio je sebi vrata u Evropi.Njegov nebioloski otac je to uradio pre vise mesec,cak cinimi se namerno,kako bi imao opravdanje pred mecijima da se skroz okrene prema Rusiji.Za Vucica,nisam siguran ,ali. ide njegovim stopama.Srbima,kao i njihovim idolima Rusima,uz pomoc propagande preko medija,usadjeno je u glavu da sto im je gore,vise vole svog vodju.Suludo,mazohisticki,destruktivno ali istinito.

rakela

pre 9 godina

Te price o pritisku na medije su postale totalni smor, pa pise i prica sta ko god hoce, ne pammtim da se ovoliko vlast napadala a nisam bas u cvetu mladosti.

miki

pre 9 godina

Makar nije bilo: "Izvinite, nisam tako mislio", ako je nesto receno, nek se stoji iza toga, pogotovo sto mi se cini ovoga puta da je i tacno!

Saša

pre 9 godina

Vidim ovde neki osuđuju vokabular premijera. U nedostatku zdrave argumentacije i to je nešto. Pretpostavljam da im nije nikako smetao Živkovićev rečnik u Skupštini...
Ne znam o kojoj se firmi radi. Ali, ako postoji sukob interesa, neka se kaže konkretno o kome i čemu se radi. Postoji Agencija za borbu protiv korupcije, pa neka se izjasni po službenoj dužnosti, "Pištaljka", Komisija za zaštitu prava ponuđača i postupku javne nabavke, ...

Lepa

pre 9 godina

Predstavnici EU odnosno pojedini centri moći u njoj i van nje, ne žele da Srbija uspe u strukturnim reformama. Ne može se nekome davati novac a da nemaju nikakvu odgovornost za šta se taj novac koristi.

Uros

pre 9 godina

Pa mora se nekada dati malo otpora.Ne moze ni njima sve teci savrseno.To se resava u hodu.Ponekada su diplomate iz EU arogantne pa se i oni malo povuku.Pogledajte hrvatske politicare.Otkad su usli u EU poceli su pricu kao mi cemo od Srbije traziti ovo pa ono.Prave se vazni.Kao oni su iznad nas.Kao da se ne odlucuje na drugim mestima.A ini samo slusaju i izvrsavaju.

Uglješa

pre 9 godina

Treba sve ambasadore u Srbiji bez ozbira da li su sa istoka ili zapada stavite tamo gde im je mesto !
Mora se poštovati gostoprimstvo koje im daje Srbija.

Petar S.

pre 9 godina

Mislim da je ovo naj bolji promer na kome se vidi kako EU funkcionise u sprezi za domacim NAJAMNICKIM NVO

Ceo problem je nastao oko toga da je EU, aplicirala za tender na koji su nameracili da POSAO U SRBIJI daju svojoj firmi, ali neko iz Srbe je DRZNUO da tender da jednoj DOMACOJ FIRMI

Sto je za EU bilo potpuno NE PRIHATLJVO, pa su tada u igru uskocili ne ZAVISNA penkala u NAJAM iz BIRNa koji au optuzili Vladu Srbije da je:


"dajuci tender "ne iskusnoj firmi (iz Srbije)" znatno povecali cenu posla"

POTPUNO PRECUTKUJUCI da je i ta "NE ISKUSNA domaca firma" (koja je dobila tender uprkos skupo kvoti)

JEFTINIIJA za23 MILIONA EURA od naj jeftinije ponude firme iz EU KOJIJ JE TENDER BIO NAMENJEN!

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=01&dd=10&nav_category=11&nav_id=945405

Upravo na TAJ nacin funkcionise "DONIRANJE" iz EU.

Odrede frirmu iz EU koja ce obaviti posao, ta firma dobije tender, i POKUPI PARE (bilo donirane od EU bilo placene iz budzeta SrB) obavi posao.

NA kraju godine oni SABERU sve te "donacije" i pablikuju da je EU za to godinu "INVESTITRALA" tiliko Milijardi Evra u Srbiju.

TO STO SRBIJA nije ni Omirisala te pare ne sprecava NVO u Srbiji da masu sa tim podacima,

kao " Srbija nebi imala 'leba da jede da nije EU".

To sto NIKO u Srbiji nije ni video te pare njih ne zanima.

DA sam na mestu Vucica, ako te NVO "ne placa EU" nisu na budzetu, UDARI im katanac i razjuri tu BULUMENTU kao STRANU AGENTURU.

d

pre 9 godina

Da, ova vlast ne podleze pristiscima, to je ocigledno svima.. Zato im i smeta Vucic, a zato su im i odgovarale demokrate.. Vucic im odgovori odmah u lice dok su ljudi iz predhodne vlasti radili po direktivi..

MixajloN

pre 9 godina

Ne ulazim u to ko je ovde u pravu, ali ja mislim da mu je Davenport malo očitao bukvicu. Zasad je to ovako više nezvanično iza zatvorenih vrata. Samo ne daj bože da opet dočekamo očitavanja bukvice na zvaničnom nivou kakva su bila '90-tih, to bi značilo da smo na ivici nekog novog rata.

Marko P.

pre 9 godina

Bravo Premijeru! E, naka si mu rekao ... samo Ti Njega moliš za pare, samo, Ti njega moliš da budeš u NJegovom društvu, samo, ipak Ti Njemu podnosiš račune (za zakone, budžet i sl.). E pa neka si mu reko, onako oštro, kako reče Vučićević, Ti imaš ...

Grunf

pre 9 godina

Da li je u obavezi onaj ko te plaća da baš mora i sve da uredjuje.Recimo mi Vas plaćamo i živite od našeg poreza,pa da li mi gradjani uredjujemo šta Vi i Vaše kolege uradiste sa ovom zemljom.Ipak znači da onja koji Vas plaća i nema baš uvek obavezu da ispunjava nečije ciljeve i želje.Evo ja se sada smejem kako se formuliše neki dogadjaj.Ako je tačno,pravedno i oštro da neka strana zemlja finansira nekoga u tudjoj zemlji da bi imala za cilj rušenje Vlada u ovom slučaju Srbije stvar s erešava prosto.Zaustavi dotok novca,tabrani ih i gotova stvar.Podrazumeva se da neko ko to uradi da bi bilo pravično ima i 100% dokaze za svoje tvrdnje.Da li ih baš imamo.Imamo sada još jedan problem tkz.javnog servisa koji je u službi gradjana.Zamislite samo Javni servis koji smo mi plaćali godinama mada bolje reći i nije slavno to plaćanje prošlo kako je sveta i veka i TV-a RTS kontroliše Vlada RS bilo koja.Zašto mi Vama to plaćamo.Ne bih imao ništa protiva da Vlada RS na čelu sa svoim premijerom iz svog džepa plaća pa nek RTS objavljuje šta hoće.Politika,pravda i istina baš i ne ide jedno s drugim.Ne znam zašto bi se uzbudjivali oko svega ovoga kada svi jako dobro znamo da sloboda štampe je garantovana jedino onima koji je i posjeduju.

ford prefekt

pre 9 godina

Pa nije po zakonu da pobednik tendera angažuje drugog, poraženog na tenderu, kao podizvođača. Hoće li neko da prenese šta je birn napisao. Ko finansira RTS? Da li to znači da utičete na njihovu politiku? Ah, da, pošto vi znate kako to ide, znate da ko daje pare naređuje šta će se pisati.

Lun

pre 9 godina

Gospodine Vučiću, koliko "lapsus" nove predsednice Hrvatske ima veze sa novim uređenjem Srbije u novom Ustavu koji je nametnut od strane EU? Odgovorite na ovo pitanje.

Ivica

pre 9 godina

Srbija nije nemoćna zemlja, premijer vodi čvrstu i pravednu politiku. To je moj najjači utisak nedelje. Šteta samo što su reči "utisak" i "nedelja" zabranjene.

ADAM

pre 9 godina

U cemu je razlika izmedju Vlade Srbije i BIRN-a ako se i jedni i drugi finansairaju novcem iz EU?
(dufjongh, 13. januar 2015 17:25)
Da, ali je BIRN privatna firma a Vlada Srbije... pa zaključite sami.

Kobaszz

pre 9 godina

Najbitnija stavka je ta da premijer radi svoj posao, kada kazem svoj, mislim na brigu o gradjanima Srbije, i nece dozvoliti da nam konflikti upropaste nas put ka boljem sutra, sve je to politika koju premijer pazljivo ali odgovorno vodi!

dosta radikalske patetike

pre 9 godina

U izjavama sve više i više liči na svog političkog oca - Šešelja. U praksi je blizak i metodama Šešelja, sve u svemu on je zlo za Srbiju.

Panonski_

pre 9 godina

Da, ova vlast ne podleze pristiscima, to je ocigledno svima.. Zato im i smeta Vucic, a zato su im i odgovarale demokrate.. Ali ljudi su na izborima rekli, hvala lepo demokrate, dosta vam je 6%, hocemo sami da uredjujemo svoju drzavu na nacin, na koji zelimo..

Vojvođanin

pre 9 godina

Izleteo si se premijeru te kako. Šatro redovan sastanak?!? Pa zašto se onda na sva zvona najavljivalo kako će EU biti izribana sa vaše strane?
Sve ste smešniji.
Jedan savet: nije sramota ne znati, pitaš pa saznaš. Sramota je ukrasti. Pogledajte malo oko sebe.

Vladimir

pre 9 godina

Nova hrvatska predsednica me strasno asocira na nasu Mihajlovicku: plavusa sa nula autoriteta koja gleda u predsednika stranke kao u Boga: cak je i njen nazovi pobednicki govor bio gnusan u tome sto je prvo govorio Karamarko, pa su onda naravno malo svi ustasovali i kao mladi sokolovi nicim izazvano nudili svoje zivote, pa prizivali mrtvog Tudjmana, pa onda uzdizali HDZ, pa se tek onda mesareva kci setila da ona treba da glumi predsednika neke republike. Drago mi je da oni postoje; jer onda ovi nasi SNS likovi ne ispadaju jedina primitivna stoka sa kupljenim diplomama na brdovitom Balkanu...

Oluja

pre 9 godina

Pravedno je sto su novinari BIRNa otkrili da je pobednik na tom tenderu blizak premijeru. Hvala Bogu,pa ima nevladinih organizacija koje ne sluze interesima SNSa. U suprotnom,ne bismo nikada saznali o kakvim je "dilovima" rec.

Ako je AV pravedan i pravican,kako to za sebe voli da kaze,neka nas sledeci put licno obavesti da je pobednik na tenderu njemu blizak. Neka nam pokaze ceo ugovor potpisan sa Etihadom,a ne njegove delove. A onda kada zavrsi sa objasnjenjem svih ugovora koje je potpisala njegova Vlada,neka se seti da nam je ostao duzan istragu o 24 sporne privatizacije ( na tu pricu je dobio izbore ).

Da se razumemo,nisam pripadnik nijednu partije,obican sam gradjanin,jedan sam od ljudi koji ga je birao na izborima i od njega trazim odgovore. Zasto od njega licno? Pa ne postoji nijedan medij niti institucija u zemlji koji su voljni da mi daju kakve bilo odgovore, a kamoli ove,najvaznije,koji se ticu morala,"pravde i pravicnosti",kako ( ponavljam se ) nas premijer to voli da kaze.

Majstor

pre 9 godina

Vučiću izgleda nije dosta što ga svi ti silni poslušnici hvale na sva usta, pa mora i sam da doda za sebe da je tobože pravedan.
A u principu je jedan običan prostak koji nikada i nije trebalo da dođe u položaj da komunicira sa drugim ljudima, a kamoli sa delegatima EU.

Markov

pre 9 godina

Treba stvari nazvati pravim imenom, a Vučić je uvek otvoreno govorio kakva je stvar. Mogu sada da se izvlače koliko hoće ali pritisak je očigledan.

Zoka

pre 9 godina

...obavestite premiera da je ovo 2015 i da nije on vise sa Ilijom Guzinom na SRT u BiH iz 92, nije ni Slobin ni Vojin ministar informisanja 98.... sada je premier Srbije....

Oliva

pre 9 godina

Vučić je zahvalio Svetskoj banci koja se izjasnila o postupaku odabira firme za isušivanje Tamnave i navela da je on bio u skladu sa propisima.

Ocenio je da je njen stav bio "mnogo brutalniji" od njegovog.

Ok, gde mozemo da procitamo zvanicnu "brutalnu" izjavu Svetske banke???

Objavi je ako postoji!!

P.S. Nesto si crven u licu, kanda susret nije prosao bas onako kako ga ti prenosis, pao je i po koji samar!!!

očnigledač

pre 9 godina

Ovaj AV nije u stanju ni jednu rečenicu da izgovori, a da ne slaže ili izvrne neku činjenicu u njenu potpunu suprotnost!
On nije moj Premijer, niti će to ikada moći da bude...

Predrag

pre 9 godina

Ti si bas poznat po tome da postujes slobodu izrazavanja.
Jos dok si bio mali /stvarno najgori ministar informisanja u istoriji.../poceo si da boris za slobodu medija nezapamcenim zulumom prema njima.
Danas u Srbiji ni najmanji komentar ,koji se ne svidi nekom tvom Babicu ,ne moze dobiti prolaz.

Ne mozes sve ljude lagati svo vreme.

Ali,najvece je pitanje zasto sebe lazes u tolikoj meri i koliko cemo to mi platiti.

Mary

pre 9 godina

Smesno je zaista saopstenje EU gde kazu da finansiraju medije u Srbiji, ali da ne uticu na njih. Ti mediji nisu nezavisni cim ih oni finansiraju. Vucic ce nastaviti da radi na evropskom putu Srbije i da razgovara sa njihovim predstavnicima, ali treba da znaju da ne mogu Srbiju pritiskati.

minimax

pre 9 godina

Izjava premijera Srbije vezana za Devenporta i EU je za svaku pohvalu. Srbija vise nije zemlja koju ce svi da gaze, nastavljamo put ka EU uzdignute glave a ne pognute kako je to neko ocekivao.

mg-42 garonja

pre 9 godina

dakle istina molim vas da objavite tekst bio bi red zbog kojeg se predsednik vlade toliko iznervirao ili ce mo pomisliti da taj covek predsednik vlade ustvari nije to za cega se predstavlkja

Davorin

pre 9 godina

Ovaj susret je očigledno prošao u najboljem mogućem redu, a to je definitivno najbitnije. Moramo nastaviti da se borimo za održavanje stabilnosti u regionu, ali i za ulazak u EU. To nam je trenutno prioritet i tome u potpunosti moramo težiti.

Pokojni Toza

pre 9 godina

Ma bitno je da zaduži i naše unučiće, za to je i doveden na vlast od tih istih sa kojima se, kao, svađa.
Srbi, otvarajte oči pod hitno, uskoro nećete imati šta da vidite.

Vladan

pre 9 godina

Apsolutno se slazem sa premijerovim stavom. Pa ocigledno je da se iz Evrope finansiraju pojedini mediji, politicke stranke, NVO i slicne organizacije sa ciljem da se kreira takva slika u javnosti preko koje ce se narusavati politicka stabilnost zemlje. To traje vise od 20 godina i krajnje je vreme da se to iskoreni.

Pera

pre 9 godina

Sve sam auto gol do auto gola.Bez vizije,osecaja,znanja,onako "Ad hock" vodjenje politike.Eto odbrusili smo Devenportu,sad verovatno nece moci da spava mesec dana.A mi i dalje tonemo,penzije manje,prosvetari,advokati,blokada opozicije jasna,sns u predizbornoj kampanji,novinari zastraseni da ne ostanu bez posla,dinar pada,narod sludjen,mladi beze preko granice,sve u svemu uzas!

misljenje

pre 9 godina

Gospodine Vucicu, niko ne zna sta je pravedno i nije to ni bitno..
Bitno je graditi odnose i pozicionirati zemlju u medjunarodnim odnosima.
Nadam se da je nasim prijateljima jasno da svako moze da pogresi, zbog nas (gradjana SRBIJE).

samo da primetim

pre 9 godina

Ovo vam je peta vest danas sa Vučićem u glavnoj ulozi, nemojte sad da stanete, ima vremena da se dođe do desete.

Vučić: Izava oštra, ali pravedna
utorak 13.01.2015 | 17:15

Vučićeva poseta Kosovu veoma važna
utorak 13.01.2015 | 16:16

O čemu su pričali Vučić i Davenport
utorak 13.01.2015 | 15:06

Vučić i Dodik:Stabilnost najvažnija
utorak 13.01.2015 | 10:00

Vučić i Davenport rešavaju spor
utorak 13.01.2015 | 00:05

siva

pre 9 godina

Apsolutno je u pravu "...Oni sami kažu da ih plaćaju, ali oni kažu jednu drugu formulaciju, 'mi ih plaćamo, ali ne utičemo na uređivanje'. Da sam ja to rekao, smejali biste mi se..."
Odmah bi se pricalo o korupciji, cenzuri....

roxi

pre 9 godina

fotografija je fantasticna. gospodine vucicu, vi koji ste bili student generacije itd, vi biste trebali znati, da iako smo u pravu ne smemo da se ponasamo kao da smo na vasaru-guci. vi predstavljate mene, nikako ne bi trebali da govorite bilo kome i to stvarno bilo kome da je lazov ili neku slicnu rec. u diplomatiji se isto tako razilaze ljudi u misljenju i budu povredjeni, ali takav vokabular se u diplomatiji ne koristi. mene su tako vaspitali,a mi smo jedna obicna porodica, da se ne govori nikome da laze, vec se kaze da ne govori istina, ili po mom saznanju, po mojoj informaciji i opet itd. gospodine vucicu, sem nasih medija, svi u svetu znaju kakav imidz ima srbija u svetu. svi znaju za ratove, da je vecina srba stala pored milosevica i njegove politike, tu ste bili i vi i vas predsednik. svi koji hoce ili ne pripadaju onoj grupi gradjana od 1,3 mio. znaju da srbija bez pomoci eu i amerike nije u stanju ni jednu skolu da okreci, da ne pricamo o poplavama ili nekim drugim katastrofama, sta bi srbija uradila? pa ako vas i lazu, a vi ste najbolji student i predstavljate mene, molim vas birajte terminologiju prema ljudima, drzavama, bez kojih ova zemlja ne moze da opstane! ima toliko kurseva, bar u tim zlotvorskim evropskim drzavama, gde se obicni cinovnici edukuju za komunikaciju u javnosti, predpostavljam da toga ima i u beogradu, zavrsite jedan takav kurs. unapred hvala.

hvala Bogu da postoji internet!

pre 9 godina

http://www.google.it/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CFMQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.javno.rs%2Fistrazivanja%2Fispumpavanje-kopa-i-budzeta&ei=b0i1VN-UF8WBU9i5gyg&usg=AFQjCNENFIT_B7N0lMI8aazItwo1G6mh-A&sig2=05BFE__ZpP4oP49_FqZ8VA&bvm=bv.83339334,d.d24

Procenite sami!

minimax

pre 9 godina

Izjava premijera Srbije vezana za Devenporta i EU je za svaku pohvalu. Srbija vise nije zemlja koju ce svi da gaze, nastavljamo put ka EU uzdignute glave a ne pognute kako je to neko ocekivao.

Mary

pre 9 godina

Smesno je zaista saopstenje EU gde kazu da finansiraju medije u Srbiji, ali da ne uticu na njih. Ti mediji nisu nezavisni cim ih oni finansiraju. Vucic ce nastaviti da radi na evropskom putu Srbije i da razgovara sa njihovim predstavnicima, ali treba da znaju da ne mogu Srbiju pritiskati.

Ninarita

pre 9 godina

Mnogi u zemlji i van nje dobijaju ogromne pare da svakodnevno iznose u medijima laži protiv Srbije i vlade, da na sve moguće načine pokušavaju da spreče jačanje i oporavaak zemlje, jer im ne odgovara jaka i uspešna Srbija, a posebno što takva postaje pod vođstvom ove vlade i Vučića.

Oluja

pre 9 godina

Pravedno je sto su novinari BIRNa otkrili da je pobednik na tom tenderu blizak premijeru. Hvala Bogu,pa ima nevladinih organizacija koje ne sluze interesima SNSa. U suprotnom,ne bismo nikada saznali o kakvim je "dilovima" rec.

Ako je AV pravedan i pravican,kako to za sebe voli da kaze,neka nas sledeci put licno obavesti da je pobednik na tenderu njemu blizak. Neka nam pokaze ceo ugovor potpisan sa Etihadom,a ne njegove delove. A onda kada zavrsi sa objasnjenjem svih ugovora koje je potpisala njegova Vlada,neka se seti da nam je ostao duzan istragu o 24 sporne privatizacije ( na tu pricu je dobio izbore ).

Da se razumemo,nisam pripadnik nijednu partije,obican sam gradjanin,jedan sam od ljudi koji ga je birao na izborima i od njega trazim odgovore. Zasto od njega licno? Pa ne postoji nijedan medij niti institucija u zemlji koji su voljni da mi daju kakve bilo odgovore, a kamoli ove,najvaznije,koji se ticu morala,"pravde i pravicnosti",kako ( ponavljam se ) nas premijer to voli da kaze.

Davorin

pre 9 godina

Ovaj susret je očigledno prošao u najboljem mogućem redu, a to je definitivno najbitnije. Moramo nastaviti da se borimo za održavanje stabilnosti u regionu, ali i za ulazak u EU. To nam je trenutno prioritet i tome u potpunosti moramo težiti.

Panonski_

pre 9 godina

Da, ova vlast ne podleze pristiscima, to je ocigledno svima.. Zato im i smeta Vucic, a zato su im i odgovarale demokrate.. Ali ljudi su na izborima rekli, hvala lepo demokrate, dosta vam je 6%, hocemo sami da uredjujemo svoju drzavu na nacin, na koji zelimo..

Vladan

pre 9 godina

Apsolutno se slazem sa premijerovim stavom. Pa ocigledno je da se iz Evrope finansiraju pojedini mediji, politicke stranke, NVO i slicne organizacije sa ciljem da se kreira takva slika u javnosti preko koje ce se narusavati politicka stabilnost zemlje. To traje vise od 20 godina i krajnje je vreme da se to iskoreni.

Vojvođanin

pre 9 godina

Izleteo si se premijeru te kako. Šatro redovan sastanak?!? Pa zašto se onda na sva zvona najavljivalo kako će EU biti izribana sa vaše strane?
Sve ste smešniji.
Jedan savet: nije sramota ne znati, pitaš pa saznaš. Sramota je ukrasti. Pogledajte malo oko sebe.

siva

pre 9 godina

Apsolutno je u pravu "...Oni sami kažu da ih plaćaju, ali oni kažu jednu drugu formulaciju, 'mi ih plaćamo, ali ne utičemo na uređivanje'. Da sam ja to rekao, smejali biste mi se..."
Odmah bi se pricalo o korupciji, cenzuri....

očnigledač

pre 9 godina

Ovaj AV nije u stanju ni jednu rečenicu da izgovori, a da ne slaže ili izvrne neku činjenicu u njenu potpunu suprotnost!
On nije moj Premijer, niti će to ikada moći da bude...

miki

pre 9 godina

Makar nije bilo: "Izvinite, nisam tako mislio", ako je nesto receno, nek se stoji iza toga, pogotovo sto mi se cini ovoga puta da je i tacno!

Markov

pre 9 godina

Treba stvari nazvati pravim imenom, a Vučić je uvek otvoreno govorio kakva je stvar. Mogu sada da se izvlače koliko hoće ali pritisak je očigledan.

d

pre 9 godina

Da, ova vlast ne podleze pristiscima, to je ocigledno svima.. Zato im i smeta Vucic, a zato su im i odgovarale demokrate.. Vucic im odgovori odmah u lice dok su ljudi iz predhodne vlasti radili po direktivi..

Lepa

pre 9 godina

Predstavnici EU odnosno pojedini centri moći u njoj i van nje, ne žele da Srbija uspe u strukturnim reformama. Ne može se nekome davati novac a da nemaju nikakvu odgovornost za šta se taj novac koristi.

Uros

pre 9 godina

Pa mora se nekada dati malo otpora.Ne moze ni njima sve teci savrseno.To se resava u hodu.Ponekada su diplomate iz EU arogantne pa se i oni malo povuku.Pogledajte hrvatske politicare.Otkad su usli u EU poceli su pricu kao mi cemo od Srbije traziti ovo pa ono.Prave se vazni.Kao oni su iznad nas.Kao da se ne odlucuje na drugim mestima.A ini samo slusaju i izvrsavaju.

kox

pre 9 godina

Mogu da zamislim koliko je Devenportu bilo neprijatno danas ali neka drugi put dobro razmisle kome će dati sredstva za "istraživačko novinarstvo".

Kobaszz

pre 9 godina

Najbitnija stavka je ta da premijer radi svoj posao, kada kazem svoj, mislim na brigu o gradjanima Srbije, i nece dozvoliti da nam konflikti upropaste nas put ka boljem sutra, sve je to politika koju premijer pazljivo ali odgovorno vodi!

Petar S.

pre 9 godina

Mislim da je ovo naj bolji promer na kome se vidi kako EU funkcionise u sprezi za domacim NAJAMNICKIM NVO

Ceo problem je nastao oko toga da je EU, aplicirala za tender na koji su nameracili da POSAO U SRBIJI daju svojoj firmi, ali neko iz Srbe je DRZNUO da tender da jednoj DOMACOJ FIRMI

Sto je za EU bilo potpuno NE PRIHATLJVO, pa su tada u igru uskocili ne ZAVISNA penkala u NAJAM iz BIRNa koji au optuzili Vladu Srbije da je:


"dajuci tender "ne iskusnoj firmi (iz Srbije)" znatno povecali cenu posla"

POTPUNO PRECUTKUJUCI da je i ta "NE ISKUSNA domaca firma" (koja je dobila tender uprkos skupo kvoti)

JEFTINIIJA za23 MILIONA EURA od naj jeftinije ponude firme iz EU KOJIJ JE TENDER BIO NAMENJEN!

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=01&dd=10&nav_category=11&nav_id=945405

Upravo na TAJ nacin funkcionise "DONIRANJE" iz EU.

Odrede frirmu iz EU koja ce obaviti posao, ta firma dobije tender, i POKUPI PARE (bilo donirane od EU bilo placene iz budzeta SrB) obavi posao.

NA kraju godine oni SABERU sve te "donacije" i pablikuju da je EU za to godinu "INVESTITRALA" tiliko Milijardi Evra u Srbiju.

TO STO SRBIJA nije ni Omirisala te pare ne sprecava NVO u Srbiji da masu sa tim podacima,

kao " Srbija nebi imala 'leba da jede da nije EU".

To sto NIKO u Srbiji nije ni video te pare njih ne zanima.

DA sam na mestu Vucica, ako te NVO "ne placa EU" nisu na budzetu, UDARI im katanac i razjuri tu BULUMENTU kao STRANU AGENTURU.

misljenje

pre 9 godina

Gospodine Vucicu, niko ne zna sta je pravedno i nije to ni bitno..
Bitno je graditi odnose i pozicionirati zemlju u medjunarodnim odnosima.
Nadam se da je nasim prijateljima jasno da svako moze da pogresi, zbog nas (gradjana SRBIJE).

cv

pre 9 godina

Kocijančić i Devenport su prešli svaku meru! Nemam problem sa tim da finansiraju koga hoće, ali onda neka snose i posledice tog finansiranja. Pa ako treba i materijalno i krivično da odgovaraju!

Kazimir

pre 9 godina

Kada je neko u pravu, ne sme da se ćuti, treba saopštiti istinu ma koliko ta istina bolela. EU je u ovom slučaju trebala da prizna da je bacila pare na neosnovane optužbe BIRN-a.

Uglješa

pre 9 godina

Treba sve ambasadore u Srbiji bez ozbira da li su sa istoka ili zapada stavite tamo gde im je mesto !
Mora se poštovati gostoprimstvo koje im daje Srbija.

Saša

pre 9 godina

Vidim ovde neki osuđuju vokabular premijera. U nedostatku zdrave argumentacije i to je nešto. Pretpostavljam da im nije nikako smetao Živkovićev rečnik u Skupštini...
Ne znam o kojoj se firmi radi. Ali, ako postoji sukob interesa, neka se kaže konkretno o kome i čemu se radi. Postoji Agencija za borbu protiv korupcije, pa neka se izjasni po službenoj dužnosti, "Pištaljka", Komisija za zaštitu prava ponuđača i postupku javne nabavke, ...

samo da primetim

pre 9 godina

Ovo vam je peta vest danas sa Vučićem u glavnoj ulozi, nemojte sad da stanete, ima vremena da se dođe do desete.

Vučić: Izava oštra, ali pravedna
utorak 13.01.2015 | 17:15

Vučićeva poseta Kosovu veoma važna
utorak 13.01.2015 | 16:16

O čemu su pričali Vučić i Davenport
utorak 13.01.2015 | 15:06

Vučić i Dodik:Stabilnost najvažnija
utorak 13.01.2015 | 10:00

Vučić i Davenport rešavaju spor
utorak 13.01.2015 | 00:05

Pera

pre 9 godina

Sve sam auto gol do auto gola.Bez vizije,osecaja,znanja,onako "Ad hock" vodjenje politike.Eto odbrusili smo Devenportu,sad verovatno nece moci da spava mesec dana.A mi i dalje tonemo,penzije manje,prosvetari,advokati,blokada opozicije jasna,sns u predizbornoj kampanji,novinari zastraseni da ne ostanu bez posla,dinar pada,narod sludjen,mladi beze preko granice,sve u svemu uzas!

Vladimir

pre 9 godina

Nova hrvatska predsednica me strasno asocira na nasu Mihajlovicku: plavusa sa nula autoriteta koja gleda u predsednika stranke kao u Boga: cak je i njen nazovi pobednicki govor bio gnusan u tome sto je prvo govorio Karamarko, pa su onda naravno malo svi ustasovali i kao mladi sokolovi nicim izazvano nudili svoje zivote, pa prizivali mrtvog Tudjmana, pa onda uzdizali HDZ, pa se tek onda mesareva kci setila da ona treba da glumi predsednika neke republike. Drago mi je da oni postoje; jer onda ovi nasi SNS likovi ne ispadaju jedina primitivna stoka sa kupljenim diplomama na brdovitom Balkanu...

rakela

pre 9 godina

Te price o pritisku na medije su postale totalni smor, pa pise i prica sta ko god hoce, ne pammtim da se ovoliko vlast napadala a nisam bas u cvetu mladosti.

Oliva

pre 9 godina

Vučić je zahvalio Svetskoj banci koja se izjasnila o postupaku odabira firme za isušivanje Tamnave i navela da je on bio u skladu sa propisima.

Ocenio je da je njen stav bio "mnogo brutalniji" od njegovog.

Ok, gde mozemo da procitamo zvanicnu "brutalnu" izjavu Svetske banke???

Objavi je ako postoji!!

P.S. Nesto si crven u licu, kanda susret nije prosao bas onako kako ga ti prenosis, pao je i po koji samar!!!

Pokojni Toza

pre 9 godina

Ma bitno je da zaduži i naše unučiće, za to je i doveden na vlast od tih istih sa kojima se, kao, svađa.
Srbi, otvarajte oči pod hitno, uskoro nećete imati šta da vidite.

roxi

pre 9 godina

fotografija je fantasticna. gospodine vucicu, vi koji ste bili student generacije itd, vi biste trebali znati, da iako smo u pravu ne smemo da se ponasamo kao da smo na vasaru-guci. vi predstavljate mene, nikako ne bi trebali da govorite bilo kome i to stvarno bilo kome da je lazov ili neku slicnu rec. u diplomatiji se isto tako razilaze ljudi u misljenju i budu povredjeni, ali takav vokabular se u diplomatiji ne koristi. mene su tako vaspitali,a mi smo jedna obicna porodica, da se ne govori nikome da laze, vec se kaze da ne govori istina, ili po mom saznanju, po mojoj informaciji i opet itd. gospodine vucicu, sem nasih medija, svi u svetu znaju kakav imidz ima srbija u svetu. svi znaju za ratove, da je vecina srba stala pored milosevica i njegove politike, tu ste bili i vi i vas predsednik. svi koji hoce ili ne pripadaju onoj grupi gradjana od 1,3 mio. znaju da srbija bez pomoci eu i amerike nije u stanju ni jednu skolu da okreci, da ne pricamo o poplavama ili nekim drugim katastrofama, sta bi srbija uradila? pa ako vas i lazu, a vi ste najbolji student i predstavljate mene, molim vas birajte terminologiju prema ljudima, drzavama, bez kojih ova zemlja ne moze da opstane! ima toliko kurseva, bar u tim zlotvorskim evropskim drzavama, gde se obicni cinovnici edukuju za komunikaciju u javnosti, predpostavljam da toga ima i u beogradu, zavrsite jedan takav kurs. unapred hvala.

Predrag

pre 9 godina

Ti si bas poznat po tome da postujes slobodu izrazavanja.
Jos dok si bio mali /stvarno najgori ministar informisanja u istoriji.../poceo si da boris za slobodu medija nezapamcenim zulumom prema njima.
Danas u Srbiji ni najmanji komentar ,koji se ne svidi nekom tvom Babicu ,ne moze dobiti prolaz.

Ne mozes sve ljude lagati svo vreme.

Ali,najvece je pitanje zasto sebe lazes u tolikoj meri i koliko cemo to mi platiti.

Majstor

pre 9 godina

Vučiću izgleda nije dosta što ga svi ti silni poslušnici hvale na sva usta, pa mora i sam da doda za sebe da je tobože pravedan.
A u principu je jedan običan prostak koji nikada i nije trebalo da dođe u položaj da komunicira sa drugim ljudima, a kamoli sa delegatima EU.

Zoka

pre 9 godina

...obavestite premiera da je ovo 2015 i da nije on vise sa Ilijom Guzinom na SRT u BiH iz 92, nije ni Slobin ni Vojin ministar informisanja 98.... sada je premier Srbije....

ford prefekt

pre 9 godina

Pa nije po zakonu da pobednik tendera angažuje drugog, poraženog na tenderu, kao podizvođača. Hoće li neko da prenese šta je birn napisao. Ko finansira RTS? Da li to znači da utičete na njihovu politiku? Ah, da, pošto vi znate kako to ide, znate da ko daje pare naređuje šta će se pisati.

jim

pre 9 godina

najlogicnija stvar na ssvetu je i da mu se neko ne svidja, Vucic je u obavezi da saradjuje s njim, ali ne samo zbog sebe, vec zbog naroda u Srbiji...

hvala Bogu da postoji internet!

pre 9 godina

http://www.google.it/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CFMQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.javno.rs%2Fistrazivanja%2Fispumpavanje-kopa-i-budzeta&ei=b0i1VN-UF8WBU9i5gyg&usg=AFQjCNENFIT_B7N0lMI8aazItwo1G6mh-A&sig2=05BFE__ZpP4oP49_FqZ8VA&bvm=bv.83339334,d.d24

Procenite sami!

ADAM

pre 9 godina

U cemu je razlika izmedju Vlade Srbije i BIRN-a ako se i jedni i drugi finansairaju novcem iz EU?
(dufjongh, 13. januar 2015 17:25)
Da, ali je BIRN privatna firma a Vlada Srbije... pa zaključite sami.

Marko P.

pre 9 godina

Bravo Premijeru! E, naka si mu rekao ... samo Ti Njega moliš za pare, samo, Ti njega moliš da budeš u NJegovom društvu, samo, ipak Ti Njemu podnosiš račune (za zakone, budžet i sl.). E pa neka si mu reko, onako oštro, kako reče Vučićević, Ti imaš ...

toto04

pre 9 godina

Iako je ,kako oni kažu ,izjava bila oštra ! Pa gde je sloboda izražavanja ?! Zar premijer jedne zemlje nema pravo da nešto kaže a da to nije po volji moćnih ?! Ali kada istina zaboli ,onda se *veliki* uvek pobune !

mg-42 garonja

pre 9 godina

dakle istina molim vas da objavite tekst bio bi red zbog kojeg se predsednik vlade toliko iznervirao ili ce mo pomisliti da taj covek predsednik vlade ustvari nije to za cega se predstavlkja

dosta radikalske patetike

pre 9 godina

U izjavama sve više i više liči na svog političkog oca - Šešelja. U praksi je blizak i metodama Šešelja, sve u svemu on je zlo za Srbiju.

Lun

pre 9 godina

Gospodine Vučiću, koliko "lapsus" nove predsednice Hrvatske ima veze sa novim uređenjem Srbije u novom Ustavu koji je nametnut od strane EU? Odgovorite na ovo pitanje.

MixajloN

pre 9 godina

Ne ulazim u to ko je ovde u pravu, ali ja mislim da mu je Davenport malo očitao bukvicu. Zasad je to ovako više nezvanično iza zatvorenih vrata. Samo ne daj bože da opet dočekamo očitavanja bukvice na zvaničnom nivou kakva su bila '90-tih, to bi značilo da smo na ivici nekog novog rata.

Grunf

pre 9 godina

Da li je u obavezi onaj ko te plaća da baš mora i sve da uredjuje.Recimo mi Vas plaćamo i živite od našeg poreza,pa da li mi gradjani uredjujemo šta Vi i Vaše kolege uradiste sa ovom zemljom.Ipak znači da onja koji Vas plaća i nema baš uvek obavezu da ispunjava nečije ciljeve i želje.Evo ja se sada smejem kako se formuliše neki dogadjaj.Ako je tačno,pravedno i oštro da neka strana zemlja finansira nekoga u tudjoj zemlji da bi imala za cilj rušenje Vlada u ovom slučaju Srbije stvar s erešava prosto.Zaustavi dotok novca,tabrani ih i gotova stvar.Podrazumeva se da neko ko to uradi da bi bilo pravično ima i 100% dokaze za svoje tvrdnje.Da li ih baš imamo.Imamo sada još jedan problem tkz.javnog servisa koji je u službi gradjana.Zamislite samo Javni servis koji smo mi plaćali godinama mada bolje reći i nije slavno to plaćanje prošlo kako je sveta i veka i TV-a RTS kontroliše Vlada RS bilo koja.Zašto mi Vama to plaćamo.Ne bih imao ništa protiva da Vlada RS na čelu sa svoim premijerom iz svog džepa plaća pa nek RTS objavljuje šta hoće.Politika,pravda i istina baš i ne ide jedno s drugim.Ne znam zašto bi se uzbudjivali oko svega ovoga kada svi jako dobro znamo da sloboda štampe je garantovana jedino onima koji je i posjeduju.

Ivica

pre 9 godina

Srbija nije nemoćna zemlja, premijer vodi čvrstu i pravednu politiku. To je moj najjači utisak nedelje. Šteta samo što su reči "utisak" i "nedelja" zabranjene.

To je istina, a vi lažete

pre 9 godina

(Petar S., 13. januar 2015 20:35)

Petre, bilo bi dobro da si pročitao šta je BIRN napisao, pa ne bi ovde lupetao. Oni su upravo i napisali da bi bile velike uštede da se ovaj posao dodelio bez tendera Van Hock-u, jer samo oni imaju ove pumpe i cena bi bila mnogo niža, manja za ovih milion evra koje je neko stavio u džep. Koja 23 miliona evra, gde si to našao kao podatak, osim ako ne veruješ Vučiću i ekipi iz sns. Svetska banka je dala kredit mesec i po dana nakon ovog tendera, tih 23 miliona evra, a posao je koštao oko 15 milina(pa gde je nestala razlika od 8 miliona evra) i oni nemaju pojima šta se dešavalo na tenderu, niti su kontrolisali ko se i kako prijavio, ko je dobio posao...Kako je EPS bez tendera kupio strujomere za Obrenovac, a nije mogao ovo da ugovori i da se krene odmah sa radom, a vreme je novac, što pre se voda ispumpa manja je šteta za EPS, ne bi morali da uvozimo ugalj i bacamo mnogo novca...Da poentiram, izgubili smo oko 50 miliona evra zato što se kasni sa ispumpavanjem vode, a kasni se zato što je nekom trebalo namestiti da stavi milion evra u džep, jel ti sada jasno, Petre i ostali sns botovi. I još da dodam, da su veštačka jezera bila ispražnjena ne bi ni došlo do potapanja kopova, a za to su krivi nesposobni kadrovi SNS, Grčić i ekipa.

Arhimed

pre 9 godina

Sve ovo je režirano i zna se sa koje strane dolaze otrovne strelice. Srbija se već opredelila i očigledno je da nekome smeta što ne može da manipuliše kao do sada pa svakodnevno povećava pritisak na se za nešto opredelimo. U ovom trenutku ne treba skakati u vatru već nastaviti vođenje politike samo u interesu Srbije.

Gliša

pre 9 godina

Očigledno je da se vrši sve veći pritisak na Srbiju koja odlično odoleva i brani svoje stavove. Kocka je bačena i izgleda da je ova godina presudna tj. da će pokazati kojim putem nastavljamo.

Filip

pre 9 godina

Uzasno, sramno, bezobrazno i neinteligentno...to je vladavina ovog coveka zadnje dve ipo godine.
Kao kada bi vlasnici kafane iz seoskog sokaka bili postavljeni na celo Metropola i poceli pametnije od sebe da uce o necemu.

Marko

pre 9 godina

Licno apelujem na sve podrzavaoce vlasti a narocito sns botove ako vec zele u prilog vlasti da daju komentar da prestanu sa onim ispraznim glupostima i da se potrude da iznesu argumentovan stav, kao ovaj covek npr. (Petar S., 13. januar 2015 20:35)
Svaka cast Petre, bez namere da Vas uvredim pogresnom pretpostavkom Vasih polit. afiniteta, slagali se mi il ne slagali, ovakav stil komentara vodi u zdravu diskusiju i razvoj demokratske gradjanske svesti.

za vređanje razbijam nos

pre 9 godina

Covece, ako mogu tako da kazem, red je da se izvinis coveku za ono: Lazov!
Ne brini, naplatice ti oni to vredjanje stostruko!

Capajev

pre 9 godina

Devenport,je covek koji ce odraditi svoj posao ovde,verovatno jos mesec,2,3,Posle toga ce lepo i elegantno preci u uredjenu i sredjenu ENGLESKU,napredovati u karijeri,covek je u s ojim srednjim godinama i veoma uspesno radi svoj posao.Vucic je inicijator sukoba i sa ambasadorom Nemacke i sa predstavnikom EU,Devenportom.Uspeo je da od prijatelja napravi najblase receno ljude koji ce sutra jednostavno. IGNORISATI SRBIJU,a verujte,bice na visokim polozajuma.
Mozda se to njenu cini kspravnim,ali za SRBIJU TO SVAKAKO NIJE DOBRO.
Najprostije receno,Zatvorio je sebi vrata u Evropi.Njegov nebioloski otac je to uradio pre vise mesec,cak cinimi se namerno,kako bi imao opravdanje pred mecijima da se skroz okrene prema Rusiji.Za Vucica,nisam siguran ,ali. ide njegovim stopama.Srbima,kao i njihovim idolima Rusima,uz pomoc propagande preko medija,usadjeno je u glavu da sto im je gore,vise vole svog vodju.Suludo,mazohisticki,destruktivno ali istinito.

LVeteran

pre 9 godina

vidim samo dva komentara na "namerni lapsus" iz cro.
po meni, to znaci:
ako me pljunu, pricicu blize.
kad mi udare samar, okrenucu I drugi obraz.
a ako i to ne bude dovoljno, skidam gace, i molim da me kazne!


birajte samo SNS! ostalo je sve peta kolona!

NATALIJA - 43

pre 9 godina

Odgovor Aleksandra Vucic je bio drzavnicki sa tacno preciznim odgovorima, njegova reakcija je bila u skladu sa izjavama BIRN i Devenporta. Oni su ocito ispustili iz vida i pomesali neke stvari. Apsolutno su zaboravili, ili pak jos misle da im je DS jos na vlasti, pa ce oni malo da zaprete i gotovo ovi ce sve da progutaju.To vreme gospodo draga je na veliku srecu gradjana iza nas bilo ne ponovilo se nikada vise.

Metanol

pre 9 godina

Uspostavljanje kritičke javnosti, kao sastavnog dela demokratskih sistema, nije moguće bez istraživačkog novinarstva kojim se bavi BIRN, ali samo pod uslovom ako ne narušava Ustav i izjave podkrepljuje dokazima.

aux

pre 9 godina

Nekom puno Vucic smeta, na sve nacine pokusavaju da mu se kredibilitet unisti... Nadamo se da ti spasioci drzave imaju bolji plan da Srbiju naprave boljom zemljom! Samo da nisu kao oni sto su bili, samo krali i unistavali!!!

Mira Tomović

pre 9 godina


@Ninarita:EU je javno priznala da finasijski pomažu određene medije, a kada nekog tako pomažete taj ne može biti nezavisan.

Milanko Vitomir

pre 9 godina


@Tijana:To je jedan u nizu od njihovih redovnih satanaka na kojima razgovaraju o evrointegracijama. Verujem da BIRN nisu ni pomenuli.

Panonski_

pre 9 godina

Da, ova vlast ne podleze pristiscima, to je ocigledno svima.. Zato im i smeta Vucic, a zato su im i odgovarale demokrate.. Ali ljudi su na izborima rekli, hvala lepo demokrate, dosta vam je 6%, hocemo sami da uredjujemo svoju drzavu na nacin, na koji zelimo..

Vojvođanin

pre 9 godina

Izleteo si se premijeru te kako. Šatro redovan sastanak?!? Pa zašto se onda na sva zvona najavljivalo kako će EU biti izribana sa vaše strane?
Sve ste smešniji.
Jedan savet: nije sramota ne znati, pitaš pa saznaš. Sramota je ukrasti. Pogledajte malo oko sebe.

Oluja

pre 9 godina

Pravedno je sto su novinari BIRNa otkrili da je pobednik na tom tenderu blizak premijeru. Hvala Bogu,pa ima nevladinih organizacija koje ne sluze interesima SNSa. U suprotnom,ne bismo nikada saznali o kakvim je "dilovima" rec.

Ako je AV pravedan i pravican,kako to za sebe voli da kaze,neka nas sledeci put licno obavesti da je pobednik na tenderu njemu blizak. Neka nam pokaze ceo ugovor potpisan sa Etihadom,a ne njegove delove. A onda kada zavrsi sa objasnjenjem svih ugovora koje je potpisala njegova Vlada,neka se seti da nam je ostao duzan istragu o 24 sporne privatizacije ( na tu pricu je dobio izbore ).

Da se razumemo,nisam pripadnik nijednu partije,obican sam gradjanin,jedan sam od ljudi koji ga je birao na izborima i od njega trazim odgovore. Zasto od njega licno? Pa ne postoji nijedan medij niti institucija u zemlji koji su voljni da mi daju kakve bilo odgovore, a kamoli ove,najvaznije,koji se ticu morala,"pravde i pravicnosti",kako ( ponavljam se ) nas premijer to voli da kaze.

očnigledač

pre 9 godina

Ovaj AV nije u stanju ni jednu rečenicu da izgovori, a da ne slaže ili izvrne neku činjenicu u njenu potpunu suprotnost!
On nije moj Premijer, niti će to ikada moći da bude...

Pokojni Toza

pre 9 godina

Ma bitno je da zaduži i naše unučiće, za to je i doveden na vlast od tih istih sa kojima se, kao, svađa.
Srbi, otvarajte oči pod hitno, uskoro nećete imati šta da vidite.

Pera

pre 9 godina

Sve sam auto gol do auto gola.Bez vizije,osecaja,znanja,onako "Ad hock" vodjenje politike.Eto odbrusili smo Devenportu,sad verovatno nece moci da spava mesec dana.A mi i dalje tonemo,penzije manje,prosvetari,advokati,blokada opozicije jasna,sns u predizbornoj kampanji,novinari zastraseni da ne ostanu bez posla,dinar pada,narod sludjen,mladi beze preko granice,sve u svemu uzas!

ADAM

pre 9 godina

U cemu je razlika izmedju Vlade Srbije i BIRN-a ako se i jedni i drugi finansairaju novcem iz EU?
(dufjongh, 13. januar 2015 17:25)
Da, ali je BIRN privatna firma a Vlada Srbije... pa zaključite sami.

za vređanje razbijam nos

pre 9 godina

Covece, ako mogu tako da kazem, red je da se izvinis coveku za ono: Lazov!
Ne brini, naplatice ti oni to vredjanje stostruko!

Vladimir

pre 9 godina

Nova hrvatska predsednica me strasno asocira na nasu Mihajlovicku: plavusa sa nula autoriteta koja gleda u predsednika stranke kao u Boga: cak je i njen nazovi pobednicki govor bio gnusan u tome sto je prvo govorio Karamarko, pa su onda naravno malo svi ustasovali i kao mladi sokolovi nicim izazvano nudili svoje zivote, pa prizivali mrtvog Tudjmana, pa onda uzdizali HDZ, pa se tek onda mesareva kci setila da ona treba da glumi predsednika neke republike. Drago mi je da oni postoje; jer onda ovi nasi SNS likovi ne ispadaju jedina primitivna stoka sa kupljenim diplomama na brdovitom Balkanu...

Lun

pre 9 godina

Gospodine Vučiću, koliko "lapsus" nove predsednice Hrvatske ima veze sa novim uređenjem Srbije u novom Ustavu koji je nametnut od strane EU? Odgovorite na ovo pitanje.

dosta radikalske patetike

pre 9 godina

U izjavama sve više i više liči na svog političkog oca - Šešelja. U praksi je blizak i metodama Šešelja, sve u svemu on je zlo za Srbiju.

Zoka

pre 9 godina

...obavestite premiera da je ovo 2015 i da nije on vise sa Ilijom Guzinom na SRT u BiH iz 92, nije ni Slobin ni Vojin ministar informisanja 98.... sada je premier Srbije....

Oliva

pre 9 godina

Vučić je zahvalio Svetskoj banci koja se izjasnila o postupaku odabira firme za isušivanje Tamnave i navela da je on bio u skladu sa propisima.

Ocenio je da je njen stav bio "mnogo brutalniji" od njegovog.

Ok, gde mozemo da procitamo zvanicnu "brutalnu" izjavu Svetske banke???

Objavi je ako postoji!!

P.S. Nesto si crven u licu, kanda susret nije prosao bas onako kako ga ti prenosis, pao je i po koji samar!!!

Predrag

pre 9 godina

Ti si bas poznat po tome da postujes slobodu izrazavanja.
Jos dok si bio mali /stvarno najgori ministar informisanja u istoriji.../poceo si da boris za slobodu medija nezapamcenim zulumom prema njima.
Danas u Srbiji ni najmanji komentar ,koji se ne svidi nekom tvom Babicu ,ne moze dobiti prolaz.

Ne mozes sve ljude lagati svo vreme.

Ali,najvece je pitanje zasto sebe lazes u tolikoj meri i koliko cemo to mi platiti.

samo da primetim

pre 9 godina

Ovo vam je peta vest danas sa Vučićem u glavnoj ulozi, nemojte sad da stanete, ima vremena da se dođe do desete.

Vučić: Izava oštra, ali pravedna
utorak 13.01.2015 | 17:15

Vučićeva poseta Kosovu veoma važna
utorak 13.01.2015 | 16:16

O čemu su pričali Vučić i Davenport
utorak 13.01.2015 | 15:06

Vučić i Dodik:Stabilnost najvažnija
utorak 13.01.2015 | 10:00

Vučić i Davenport rešavaju spor
utorak 13.01.2015 | 00:05

To je istina, a vi lažete

pre 9 godina

(Petar S., 13. januar 2015 20:35)

Petre, bilo bi dobro da si pročitao šta je BIRN napisao, pa ne bi ovde lupetao. Oni su upravo i napisali da bi bile velike uštede da se ovaj posao dodelio bez tendera Van Hock-u, jer samo oni imaju ove pumpe i cena bi bila mnogo niža, manja za ovih milion evra koje je neko stavio u džep. Koja 23 miliona evra, gde si to našao kao podatak, osim ako ne veruješ Vučiću i ekipi iz sns. Svetska banka je dala kredit mesec i po dana nakon ovog tendera, tih 23 miliona evra, a posao je koštao oko 15 milina(pa gde je nestala razlika od 8 miliona evra) i oni nemaju pojima šta se dešavalo na tenderu, niti su kontrolisali ko se i kako prijavio, ko je dobio posao...Kako je EPS bez tendera kupio strujomere za Obrenovac, a nije mogao ovo da ugovori i da se krene odmah sa radom, a vreme je novac, što pre se voda ispumpa manja je šteta za EPS, ne bi morali da uvozimo ugalj i bacamo mnogo novca...Da poentiram, izgubili smo oko 50 miliona evra zato što se kasni sa ispumpavanjem vode, a kasni se zato što je nekom trebalo namestiti da stavi milion evra u džep, jel ti sada jasno, Petre i ostali sns botovi. I još da dodam, da su veštačka jezera bila ispražnjena ne bi ni došlo do potapanja kopova, a za to su krivi nesposobni kadrovi SNS, Grčić i ekipa.

Filip

pre 9 godina

Uzasno, sramno, bezobrazno i neinteligentno...to je vladavina ovog coveka zadnje dve ipo godine.
Kao kada bi vlasnici kafane iz seoskog sokaka bili postavljeni na celo Metropola i poceli pametnije od sebe da uce o necemu.

Marko

pre 9 godina

Licno apelujem na sve podrzavaoce vlasti a narocito sns botove ako vec zele u prilog vlasti da daju komentar da prestanu sa onim ispraznim glupostima i da se potrude da iznesu argumentovan stav, kao ovaj covek npr. (Petar S., 13. januar 2015 20:35)
Svaka cast Petre, bez namere da Vas uvredim pogresnom pretpostavkom Vasih polit. afiniteta, slagali se mi il ne slagali, ovakav stil komentara vodi u zdravu diskusiju i razvoj demokratske gradjanske svesti.

roxi

pre 9 godina

fotografija je fantasticna. gospodine vucicu, vi koji ste bili student generacije itd, vi biste trebali znati, da iako smo u pravu ne smemo da se ponasamo kao da smo na vasaru-guci. vi predstavljate mene, nikako ne bi trebali da govorite bilo kome i to stvarno bilo kome da je lazov ili neku slicnu rec. u diplomatiji se isto tako razilaze ljudi u misljenju i budu povredjeni, ali takav vokabular se u diplomatiji ne koristi. mene su tako vaspitali,a mi smo jedna obicna porodica, da se ne govori nikome da laze, vec se kaze da ne govori istina, ili po mom saznanju, po mojoj informaciji i opet itd. gospodine vucicu, sem nasih medija, svi u svetu znaju kakav imidz ima srbija u svetu. svi znaju za ratove, da je vecina srba stala pored milosevica i njegove politike, tu ste bili i vi i vas predsednik. svi koji hoce ili ne pripadaju onoj grupi gradjana od 1,3 mio. znaju da srbija bez pomoci eu i amerike nije u stanju ni jednu skolu da okreci, da ne pricamo o poplavama ili nekim drugim katastrofama, sta bi srbija uradila? pa ako vas i lazu, a vi ste najbolji student i predstavljate mene, molim vas birajte terminologiju prema ljudima, drzavama, bez kojih ova zemlja ne moze da opstane! ima toliko kurseva, bar u tim zlotvorskim evropskim drzavama, gde se obicni cinovnici edukuju za komunikaciju u javnosti, predpostavljam da toga ima i u beogradu, zavrsite jedan takav kurs. unapred hvala.

ford prefekt

pre 9 godina

Pa nije po zakonu da pobednik tendera angažuje drugog, poraženog na tenderu, kao podizvođača. Hoće li neko da prenese šta je birn napisao. Ko finansira RTS? Da li to znači da utičete na njihovu politiku? Ah, da, pošto vi znate kako to ide, znate da ko daje pare naređuje šta će se pisati.

hvala Bogu da postoji internet!

pre 9 godina

http://www.google.it/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CFMQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.javno.rs%2Fistrazivanja%2Fispumpavanje-kopa-i-budzeta&ei=b0i1VN-UF8WBU9i5gyg&usg=AFQjCNENFIT_B7N0lMI8aazItwo1G6mh-A&sig2=05BFE__ZpP4oP49_FqZ8VA&bvm=bv.83339334,d.d24

Procenite sami!

Ivica

pre 9 godina

Srbija nije nemoćna zemlja, premijer vodi čvrstu i pravednu politiku. To je moj najjači utisak nedelje. Šteta samo što su reči "utisak" i "nedelja" zabranjene.

Majstor

pre 9 godina

Vučiću izgleda nije dosta što ga svi ti silni poslušnici hvale na sva usta, pa mora i sam da doda za sebe da je tobože pravedan.
A u principu je jedan običan prostak koji nikada i nije trebalo da dođe u položaj da komunicira sa drugim ljudima, a kamoli sa delegatima EU.

mg-42 garonja

pre 9 godina

dakle istina molim vas da objavite tekst bio bi red zbog kojeg se predsednik vlade toliko iznervirao ili ce mo pomisliti da taj covek predsednik vlade ustvari nije to za cega se predstavlkja

Marko P.

pre 9 godina

Bravo Premijeru! E, naka si mu rekao ... samo Ti Njega moliš za pare, samo, Ti njega moliš da budeš u NJegovom društvu, samo, ipak Ti Njemu podnosiš račune (za zakone, budžet i sl.). E pa neka si mu reko, onako oštro, kako reče Vučićević, Ti imaš ...

Capajev

pre 9 godina

Devenport,je covek koji ce odraditi svoj posao ovde,verovatno jos mesec,2,3,Posle toga ce lepo i elegantno preci u uredjenu i sredjenu ENGLESKU,napredovati u karijeri,covek je u s ojim srednjim godinama i veoma uspesno radi svoj posao.Vucic je inicijator sukoba i sa ambasadorom Nemacke i sa predstavnikom EU,Devenportom.Uspeo je da od prijatelja napravi najblase receno ljude koji ce sutra jednostavno. IGNORISATI SRBIJU,a verujte,bice na visokim polozajuma.
Mozda se to njenu cini kspravnim,ali za SRBIJU TO SVAKAKO NIJE DOBRO.
Najprostije receno,Zatvorio je sebi vrata u Evropi.Njegov nebioloski otac je to uradio pre vise mesec,cak cinimi se namerno,kako bi imao opravdanje pred mecijima da se skroz okrene prema Rusiji.Za Vucica,nisam siguran ,ali. ide njegovim stopama.Srbima,kao i njihovim idolima Rusima,uz pomoc propagande preko medija,usadjeno je u glavu da sto im je gore,vise vole svog vodju.Suludo,mazohisticki,destruktivno ali istinito.

MixajloN

pre 9 godina

Ne ulazim u to ko je ovde u pravu, ali ja mislim da mu je Davenport malo očitao bukvicu. Zasad je to ovako više nezvanično iza zatvorenih vrata. Samo ne daj bože da opet dočekamo očitavanja bukvice na zvaničnom nivou kakva su bila '90-tih, to bi značilo da smo na ivici nekog novog rata.

Grunf

pre 9 godina

Da li je u obavezi onaj ko te plaća da baš mora i sve da uredjuje.Recimo mi Vas plaćamo i živite od našeg poreza,pa da li mi gradjani uredjujemo šta Vi i Vaše kolege uradiste sa ovom zemljom.Ipak znači da onja koji Vas plaća i nema baš uvek obavezu da ispunjava nečije ciljeve i želje.Evo ja se sada smejem kako se formuliše neki dogadjaj.Ako je tačno,pravedno i oštro da neka strana zemlja finansira nekoga u tudjoj zemlji da bi imala za cilj rušenje Vlada u ovom slučaju Srbije stvar s erešava prosto.Zaustavi dotok novca,tabrani ih i gotova stvar.Podrazumeva se da neko ko to uradi da bi bilo pravično ima i 100% dokaze za svoje tvrdnje.Da li ih baš imamo.Imamo sada još jedan problem tkz.javnog servisa koji je u službi gradjana.Zamislite samo Javni servis koji smo mi plaćali godinama mada bolje reći i nije slavno to plaćanje prošlo kako je sveta i veka i TV-a RTS kontroliše Vlada RS bilo koja.Zašto mi Vama to plaćamo.Ne bih imao ništa protiva da Vlada RS na čelu sa svoim premijerom iz svog džepa plaća pa nek RTS objavljuje šta hoće.Politika,pravda i istina baš i ne ide jedno s drugim.Ne znam zašto bi se uzbudjivali oko svega ovoga kada svi jako dobro znamo da sloboda štampe je garantovana jedino onima koji je i posjeduju.

minimax

pre 9 godina

Izjava premijera Srbije vezana za Devenporta i EU je za svaku pohvalu. Srbija vise nije zemlja koju ce svi da gaze, nastavljamo put ka EU uzdignute glave a ne pognute kako je to neko ocekivao.

Mary

pre 9 godina

Smesno je zaista saopstenje EU gde kazu da finansiraju medije u Srbiji, ali da ne uticu na njih. Ti mediji nisu nezavisni cim ih oni finansiraju. Vucic ce nastaviti da radi na evropskom putu Srbije i da razgovara sa njihovim predstavnicima, ali treba da znaju da ne mogu Srbiju pritiskati.

LVeteran

pre 9 godina

vidim samo dva komentara na "namerni lapsus" iz cro.
po meni, to znaci:
ako me pljunu, pricicu blize.
kad mi udare samar, okrenucu I drugi obraz.
a ako i to ne bude dovoljno, skidam gace, i molim da me kazne!


birajte samo SNS! ostalo je sve peta kolona!

Vladan

pre 9 godina

Apsolutno se slazem sa premijerovim stavom. Pa ocigledno je da se iz Evrope finansiraju pojedini mediji, politicke stranke, NVO i slicne organizacije sa ciljem da se kreira takva slika u javnosti preko koje ce se narusavati politicka stabilnost zemlje. To traje vise od 20 godina i krajnje je vreme da se to iskoreni.

Markov

pre 9 godina

Treba stvari nazvati pravim imenom, a Vučić je uvek otvoreno govorio kakva je stvar. Mogu sada da se izvlače koliko hoće ali pritisak je očigledan.

Davorin

pre 9 godina

Ovaj susret je očigledno prošao u najboljem mogućem redu, a to je definitivno najbitnije. Moramo nastaviti da se borimo za održavanje stabilnosti u regionu, ali i za ulazak u EU. To nam je trenutno prioritet i tome u potpunosti moramo težiti.

d

pre 9 godina

Da, ova vlast ne podleze pristiscima, to je ocigledno svima.. Zato im i smeta Vucic, a zato su im i odgovarale demokrate.. Vucic im odgovori odmah u lice dok su ljudi iz predhodne vlasti radili po direktivi..

siva

pre 9 godina

Apsolutno je u pravu "...Oni sami kažu da ih plaćaju, ali oni kažu jednu drugu formulaciju, 'mi ih plaćamo, ali ne utičemo na uređivanje'. Da sam ja to rekao, smejali biste mi se..."
Odmah bi se pricalo o korupciji, cenzuri....

Uglješa

pre 9 godina

Treba sve ambasadore u Srbiji bez ozbira da li su sa istoka ili zapada stavite tamo gde im je mesto !
Mora se poštovati gostoprimstvo koje im daje Srbija.

Petar S.

pre 9 godina

Mislim da je ovo naj bolji promer na kome se vidi kako EU funkcionise u sprezi za domacim NAJAMNICKIM NVO

Ceo problem je nastao oko toga da je EU, aplicirala za tender na koji su nameracili da POSAO U SRBIJI daju svojoj firmi, ali neko iz Srbe je DRZNUO da tender da jednoj DOMACOJ FIRMI

Sto je za EU bilo potpuno NE PRIHATLJVO, pa su tada u igru uskocili ne ZAVISNA penkala u NAJAM iz BIRNa koji au optuzili Vladu Srbije da je:


"dajuci tender "ne iskusnoj firmi (iz Srbije)" znatno povecali cenu posla"

POTPUNO PRECUTKUJUCI da je i ta "NE ISKUSNA domaca firma" (koja je dobila tender uprkos skupo kvoti)

JEFTINIIJA za23 MILIONA EURA od naj jeftinije ponude firme iz EU KOJIJ JE TENDER BIO NAMENJEN!

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=01&dd=10&nav_category=11&nav_id=945405

Upravo na TAJ nacin funkcionise "DONIRANJE" iz EU.

Odrede frirmu iz EU koja ce obaviti posao, ta firma dobije tender, i POKUPI PARE (bilo donirane od EU bilo placene iz budzeta SrB) obavi posao.

NA kraju godine oni SABERU sve te "donacije" i pablikuju da je EU za to godinu "INVESTITRALA" tiliko Milijardi Evra u Srbiju.

TO STO SRBIJA nije ni Omirisala te pare ne sprecava NVO u Srbiji da masu sa tim podacima,

kao " Srbija nebi imala 'leba da jede da nije EU".

To sto NIKO u Srbiji nije ni video te pare njih ne zanima.

DA sam na mestu Vucica, ako te NVO "ne placa EU" nisu na budzetu, UDARI im katanac i razjuri tu BULUMENTU kao STRANU AGENTURU.

Uros

pre 9 godina

Pa mora se nekada dati malo otpora.Ne moze ni njima sve teci savrseno.To se resava u hodu.Ponekada su diplomate iz EU arogantne pa se i oni malo povuku.Pogledajte hrvatske politicare.Otkad su usli u EU poceli su pricu kao mi cemo od Srbije traziti ovo pa ono.Prave se vazni.Kao oni su iznad nas.Kao da se ne odlucuje na drugim mestima.A ini samo slusaju i izvrsavaju.

Kobaszz

pre 9 godina

Najbitnija stavka je ta da premijer radi svoj posao, kada kazem svoj, mislim na brigu o gradjanima Srbije, i nece dozvoliti da nam konflikti upropaste nas put ka boljem sutra, sve je to politika koju premijer pazljivo ali odgovorno vodi!

misljenje

pre 9 godina

Gospodine Vucicu, niko ne zna sta je pravedno i nije to ni bitno..
Bitno je graditi odnose i pozicionirati zemlju u medjunarodnim odnosima.
Nadam se da je nasim prijateljima jasno da svako moze da pogresi, zbog nas (gradjana SRBIJE).

kox

pre 9 godina

Mogu da zamislim koliko je Devenportu bilo neprijatno danas ali neka drugi put dobro razmisle kome će dati sredstva za "istraživačko novinarstvo".

Ninarita

pre 9 godina

Mnogi u zemlji i van nje dobijaju ogromne pare da svakodnevno iznose u medijima laži protiv Srbije i vlade, da na sve moguće načine pokušavaju da spreče jačanje i oporavaak zemlje, jer im ne odgovara jaka i uspešna Srbija, a posebno što takva postaje pod vođstvom ove vlade i Vučića.

Lepa

pre 9 godina

Predstavnici EU odnosno pojedini centri moći u njoj i van nje, ne žele da Srbija uspe u strukturnim reformama. Ne može se nekome davati novac a da nemaju nikakvu odgovornost za šta se taj novac koristi.

cv

pre 9 godina

Kocijančić i Devenport su prešli svaku meru! Nemam problem sa tim da finansiraju koga hoće, ali onda neka snose i posledice tog finansiranja. Pa ako treba i materijalno i krivično da odgovaraju!

Kazimir

pre 9 godina

Kada je neko u pravu, ne sme da se ćuti, treba saopštiti istinu ma koliko ta istina bolela. EU je u ovom slučaju trebala da prizna da je bacila pare na neosnovane optužbe BIRN-a.

Saša

pre 9 godina

Vidim ovde neki osuđuju vokabular premijera. U nedostatku zdrave argumentacije i to je nešto. Pretpostavljam da im nije nikako smetao Živkovićev rečnik u Skupštini...
Ne znam o kojoj se firmi radi. Ali, ako postoji sukob interesa, neka se kaže konkretno o kome i čemu se radi. Postoji Agencija za borbu protiv korupcije, pa neka se izjasni po službenoj dužnosti, "Pištaljka", Komisija za zaštitu prava ponuđača i postupku javne nabavke, ...

rakela

pre 9 godina

Te price o pritisku na medije su postale totalni smor, pa pise i prica sta ko god hoce, ne pammtim da se ovoliko vlast napadala a nisam bas u cvetu mladosti.

miki

pre 9 godina

Makar nije bilo: "Izvinite, nisam tako mislio", ako je nesto receno, nek se stoji iza toga, pogotovo sto mi se cini ovoga puta da je i tacno!

toto04

pre 9 godina

Iako je ,kako oni kažu ,izjava bila oštra ! Pa gde je sloboda izražavanja ?! Zar premijer jedne zemlje nema pravo da nešto kaže a da to nije po volji moćnih ?! Ali kada istina zaboli ,onda se *veliki* uvek pobune !

jim

pre 9 godina

najlogicnija stvar na ssvetu je i da mu se neko ne svidja, Vucic je u obavezi da saradjuje s njim, ali ne samo zbog sebe, vec zbog naroda u Srbiji...

Arhimed

pre 9 godina

Sve ovo je režirano i zna se sa koje strane dolaze otrovne strelice. Srbija se već opredelila i očigledno je da nekome smeta što ne može da manipuliše kao do sada pa svakodnevno povećava pritisak na se za nešto opredelimo. U ovom trenutku ne treba skakati u vatru već nastaviti vođenje politike samo u interesu Srbije.

Gliša

pre 9 godina

Očigledno je da se vrši sve veći pritisak na Srbiju koja odlično odoleva i brani svoje stavove. Kocka je bačena i izgleda da je ova godina presudna tj. da će pokazati kojim putem nastavljamo.

Metanol

pre 9 godina

Uspostavljanje kritičke javnosti, kao sastavnog dela demokratskih sistema, nije moguće bez istraživačkog novinarstva kojim se bavi BIRN, ali samo pod uslovom ako ne narušava Ustav i izjave podkrepljuje dokazima.

aux

pre 9 godina

Nekom puno Vucic smeta, na sve nacine pokusavaju da mu se kredibilitet unisti... Nadamo se da ti spasioci drzave imaju bolji plan da Srbiju naprave boljom zemljom! Samo da nisu kao oni sto su bili, samo krali i unistavali!!!

Mira Tomović

pre 9 godina


@Ninarita:EU je javno priznala da finasijski pomažu određene medije, a kada nekog tako pomažete taj ne može biti nezavisan.

Milanko Vitomir

pre 9 godina


@Tijana:To je jedan u nizu od njihovih redovnih satanaka na kojima razgovaraju o evrointegracijama. Verujem da BIRN nisu ni pomenuli.

NATALIJA - 43

pre 9 godina

Odgovor Aleksandra Vucic je bio drzavnicki sa tacno preciznim odgovorima, njegova reakcija je bila u skladu sa izjavama BIRN i Devenporta. Oni su ocito ispustili iz vida i pomesali neke stvari. Apsolutno su zaboravili, ili pak jos misle da im je DS jos na vlasti, pa ce oni malo da zaprete i gotovo ovi ce sve da progutaju.To vreme gospodo draga je na veliku srecu gradjana iza nas bilo ne ponovilo se nikada vise.