Ponedeljak, 11.08.2014.

13:06

"Kako 'mini moris' nije pronađen?"

Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović smatra da je teško prihvatiti da vozilo koje je usmrtilo Luku Jovanovića još nije pronađeno.

Izvor: Beta

"Kako 'mini moris' nije pronaðen?" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

lola

pre 9 godina

nema tu nikakve misterije ,jedina nepoznata je ciji je sin,ili mozda cerka nekoga iz vrha ove mafijaske druzine na vlasti.dal se neko seca sina mitrovica,dal mu se sudi,sta je gde je,zataskalo se !

podsetnik

pre 9 godina

Negde sam u stampi procitao da sredstva prikupljena za nabavku kamera nenamenski odlaze za isplatu zaposlenih u policiji po 10.000 dinara kao pausal za materijalno subvencioniranje.Takodje je pomenuto da se radi o iznosu od osam miliona evra nenamenski potrosenih iz budzeta. U suprotnom, demantujte me.

Duško Sušić

pre 9 godina

@Dr.Dejan Tasic: Ako imamo Komitet za bezbednost saobraćaja , postavlja se pitanje , da li taj Komitert treba da ima uvid kako su obezbeđenje beogradske ulice u cilju što bolje bezbednosti. Sada ispada da kamere nisu ispravne , a izgleda niko nije nadležan za održavanje tih kamera.

Derikonja

pre 9 godina

@kamerman: Nije mi jasno koji posao obavlja direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.Pa valjda i ovaj slučaj sa Brankovog mosta spada u bezbednost saobraćaja.Postavlja se pitanje u čijoj je nadležnosti , postavljanje kamera na beogradskim ulicama.Valjda i taj Komitet treba da vodi računa da se obezbede ulice u Beogradu zbog veće bezbednosti u saobraćaju.

Nina

pre 9 godina

Hajde, frajeru javi se! Ako si bio dovoljno hrabar da jurcas ulicama, sad stisni petlju, izadji i reci "ja sam to uradio". Ako ista ljudsko ima u tebi... Covek kolima udari psa, macku, zeca pa stane da vidi je li zivo.... i bude mu zao...a ti? Razumemo mi strah. Ali cak je se onaj Mitrovicev balavander sam prijavio. Makar ces malo mirnije da spavas kad priznas gresku... ako si covek.

kamerman

pre 9 godina

Ne razumem ako je opravdanje da su kamere lose zasto ih imate onda. Definitivno nicemu ne sluze a placa se njihovo servisiranje I popravka. Koja je poenta.

Jovan

pre 9 godina

Svaka čast gospodine Okanovicu za izjavljeno. Dovoljno za svakog građanina Srbije da se uverimo da naša policija ne obavlja svoj posao kvalitetno i odgovorno. Primetiću usput da Ministar policije skreće pažnju javnosti u ovom momentu na privatizaciju NIS-a. Kome je to sada potrebno i zbog čega on to čini, po meni nešto želi da skrije i da pažnju javnosti usmeri u drugom pravcu.

ftwk

pre 9 godina

scenario 1: sutra se u muriju javlja poznata ličnost zajedno sa svojim tupavim porodom koji se predaje u ruke "zakona" zbog ovog slučaja. mi svi šokirani 3 dana, čitamo kako mu je jako žao, kako je bre dobro dete, kako ga je grizla savest. slučaj ide kod "sudije", to se razvlači 3 godine, klinac dobija uslovnu kaznu jer se predao i "sudija" ne želi da mu "upropasti život", o doživotnom oduzimanju dozvole ni govora. poginuli mladić ispada kriv jer npr. nije propisno postavio trougao. mi svi fazon navikli.

scenario 2: ne bude ništa... mi svi fazon navikli

I tako ...

pre 9 godina

Policija POSEDUJE snimak na kojem se vide tablice. Policija ZNA čije je to vozilo. A zašto se u javnost izlazi sa ovim fazonima o lošem snimku ostavljam vama da procenite.

Damijan

pre 9 godina

bravo za ovog coveka koji dodje kao istrazni inspektor. radi posao drugih. svaka cast. i treba da ostane na mestu ditektora. sve je prozvao one koji se ne javljaju.

kome

pre 9 godina

kada je pola Nisa protestvovalo zbog ubistva studenata,ostali gradovi cutali. sve je to tuzno,ali mislim da je konacno vreme da narod pokaze kolektivnu moc i da svi ma ulice pokazemo svetu da u srbiji nesto debelo nije uredu. ili ce se i ovo zaboraviti posle 2 nedelje,a rane tih roditelja nikad nece zarasti

sakila

pre 9 godina

Jedino resenje ja da neko od vas novinara pocne konkretno da se bavi ovim slucajem..neka na tom mestu namerno kolima pravi prekrsaj(voznja u zutoj traci) pa da vidimo sta te kamere stvarno mogu..ako stigne kazna,objaviti u novinama i isterati pravdu do kraja..

gspvozac

pre 9 godina

Okanović je najbolji pravnik u beogradu što se tiče saobraćaja, slušajte čoveka šta priča možete samo da naučite nešto!

Dr.Dejan Tasic

pre 9 godina

Potpuno se slazem sa Okanovicem, taj automobil nije pao sa marsa, postoje zapisi sa kamera pre i posle brankovog mosta. Velika je verovatnoca da je taj auto negde parkiran u garazi i ceka da se prasina spusti, ali takodje postoje snimci od nekoliko dana ranije u kome se sigurno moze primetiti kretanje istog vozila. Prema boji vozila moze se odstaniti dobar deo osumljicenih vozila, a prema mestu stanovanja takodje. u pretragu treba obuhvatiti i vozila iz Novog SAda i Vojvodine, zapravo sva vozila na podrucju Srbije. Da se posao radi kako treba to bi moglo biti zavrseno odavno. Ocigledno da je u pitanju ili nestrucnost u radu saobracajne policije ili pokusaj prikrivanja neke uticajne osobe koja ima para da vozi takav automobil.

Dule

pre 9 godina

I šta i da ga pronađu, platiće roditelji sudijama, pandurima i dr. predstavnicima "sistema" i ima da robija celih 3 meseca...Setite se nesreće u terazijskom tunelu sa istim ishodom i šta je epilog?! Mini kantrimen=neki histerični bogataški balavac koga štite roditelji,a policiju treba da je sramota! Pa taj auto može da se pronađe za par dana! Samo da javnost istera ovo do kraja, to je jedini način.

andrijano

pre 9 godina

bravo.pokopao ih je ovim izlaganjem.rasturio i policiju i politicare.ovamo mi glumetaju presposobne.kako kradu ovo je neverovatno.a zato dizete cene od struje do registracije i smanjujete plate.vase lopovluke mi da pokrivamo.ma ja ne znam kako u ovoj zemlji ne izbije revolucija.

M

pre 9 godina

Na stranu kamere, ali meni nije jasno kako ama baš niko od likova koji su gurali kola nije video bar deo registracije koji bi puno snizio broj osumnjičenih ili da nije bilo baš nijednog vozila koje se kretalo iza mini morisa koje je moglo da ga isprati par stotina metara i pročita registraciju... mislim, nije se ovo desilo negde u nekom zabačenom selu bez rasvete i ljudi...

sasa jokic

pre 9 godina

Molim nekog od gradjana Beograda da donesu snimak koji su dobili uz kaznu za voznju u zutoj traci na Brankovom mostu, to ce biti dokaz da sve informacije vezane za lose kamere ne stoje, kao i da je pocinilac zasticen.
Gospodin ministar ne bi smeo da izlazi sa informacijom da je strana tablica, jer to tek otvara prostor za dodatnu sumnju u gore navedeno.
Upravo kako kaze g.Okanovic, obzirom da se zna boja mini morisa, predpostavljam da je takvih par u gradu. Uzeti mobilni od vlasnika, proveriti mesta kretanja pomocu baznih stanica i to je to.
To vozilo je moralo da prodje jos x raskrsnica (pokrivenih kamerama) pre nego sto je napustilo grad, a
nemojte mi reci da su sve kamere lose?!
Da je bio jugo ili Dacija, vec bi imali pocinioca, ali mini morisa voze......

Gojira

pre 9 godina

Zasto novine ne intervjuisu te prijatelje od nesrecnog mladica? Da li im je dozvoljeno da daju izjave s obzirom da su svjedoci? Razumljivo je da u toj pometnji mozda nisu vidjeli ko je vozio ili tacan broj tablica ali siguran sam da bar mogu da potvrde da li su strane ili domace tablice u pitanju.

Inace, ideja da svi pocnu da voze zutom trakom je odlicna!

Poz

pre 9 godina

Da je pregazeno dete biznismena ili politicara krivac bi bio uhapsen u roku od 24h. Na isti nacin na koji ste nasli mesara iz Surcina, preko baznih stanica i signala mobilnog telefona, mozete naci i vozaca Minija.

bice bolje...

pre 9 godina

Strasno pa gde su policijske patrole zaustavljaju posten narod za pojas ili svetlo po danu a ubicu pesaka izgubili. Ubijes coveka i pobegnes, bahat narod lupi se po nosu izmiksuje sa nekim viskijem i misli da moze sve.

KV

pre 9 godina

Jedna bitna stvar. Komitet za bezbednost saobraćaja u čije ime istupa gospodin Okanović je nevladina organizacija koja se ne finansira iz budžeta. Agencija za bezbednost saobraćaja je vladina agencija koja se finansira iz budžeta. Dakle, gospodin Okanović kao i svi ostali članovi Komiteta za bedbednost saobraćaja ne finansiraju se iz naših džepova. Namerno se proturaju netačne informacije kako bi se Komitet koji nešto radi diskreditovao i poistovetio sa Agencijom koja služi za naplaćivanje taksi za homologaciju mirisnih jelki u automobilima.

fancy

pre 9 godina

A cemu onda sluze kamere koje hvataju nesavasne vozace u zutoj traci? Ako ne hvataju tablice sta vataju onda koji moj!? A gde su pare to mozemo da pretpostavimo...

kom

pre 9 godina

Da li se samo meni cini ili reći za nesrecno nastradalog da je "pokošen" nije ukusno, u najmanju ruku, iako je to sustinski tacno, iako nije ni bitno jer ga vise nema, ali mislim da bi trebalo imati obzira pri pisanju ovih tekstova, osim ako to nije postao 'strucni' policijski termin.
Alal vera ubici kako moze mirno da spava, i bilo na casti svima koji ga kriju i saucestvuju ubistvu.

I.N.A.T

pre 9 godina

nije loša ideja da svi preko brankovog mosta idemo žutom trakom....
pa da vidimo da li i tada kamere TJ računari neće pročitati tablice......

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

Imamo dve specifičnosti - jedna je da se radi o relativno retkom modelu vozila na našim prostorima, a drugo, saobraćajnica na kojoj se nesreća dogodila je prilično dobro pokrivena kamerama. To vozilo je odnekud došlo i nekud je otišlo", rekao je Okanović.

Ovo isto sam rekao juce a nisam ni kurta ni murta. Samo neka panduri i dalje krivinare po birtijama i sporednim ulicama.

slucajni prolaznik

pre 9 godina

Kamere se postavljaju samo kao zamka za zutu traku a ne zbog bezbednosti inace bi ih bilo vise od dve na mostu, ako nista drugo bar zbog potencijalnih samoubistava sa mosta

Jimbo Jones

pre 9 godina

Vrlo je jednostavno napraviti profil vozača Minija ili,lako moguće,vozačice.Ko vozi takve automobile?U svakom slučaju,najvjerovatnije nije u pitanju neki "običan smrtnik",možda je i neka ličnost sa estrade,tako da....svašta je moguće....

zoran

pre 9 godina

ovo treba da bude udarna vest na svim naslovnim stranama i da se broje dani kada ce mup da objavi da je vozac uhapsen. ne sme da se stane i da ostane na ovome.moramo vec jednom da pokazemo da nismo samo ovce za sisanje

mlekadzija

pre 9 godina

Mozda je vozac neka vazna persona pa policija NE SME da je privede. U ovoj zemlji gde "rade telefoni" i za mnogo manje prekrsaja sve je moguce...

GrumfNS

pre 9 godina

Postoji jedan apsurd ovde, policija je prikazala snimak kamere sa 43x zumom, sto pravi distorziju na snimku, ali se vidi proces zumiranja i vidi se koliko je slika ostra dok gleda na ulicu pre zumiranja, a zumiran je snimak NAKON sto se nesreca dogodila. Sta je sa snimkom prolaska automobila pre nesrece? Pa nije svih sto morisa iz Srbije proslo tuda?

Lovac na potezu

pre 9 godina

Covek sve objasnii! Zasto u Srbiji svaki slucaj mora da se resava pod pritiskom javniscu??!! Pronalazenje ubice, strajk radnika, mpoljoprivrednika, doktora, malinara, rudara, putara ostecenima u poplavama ..... da li je nama potreban neko sa bicem da bi svako eadio ono za sta je placen?!???

Li Osvald

pre 9 godina

Zna se ko trenutno u ovoj zemlji ima prvu i poslednju reč! Zašto se taj ne javi i da podrsku nastojanjima da se ubica pronadje. Kad se već cima za svaku reč koja mu se uputi i meša u sve i svasta ...?

dule

pre 9 godina

Да је несрећни младић био странац, нашли би га сигурно!
Ту би НВО, политичари, drugosrbijanci, јавне "личности" балавиле месецима на ТВ-у....
Јадни смо...
(Бојан Илић, 11. avgust 2014 14:12)

Naravno, a znaš zašto? Pa zato što te strane države (barem one ozbiljne) štite svoje građane. A nas štiti naša vlast. Kako nas štiti - znamo.

brm

pre 9 godina

KAKO LAZU SVI REDOM... Manite kamere na mostu, ima kamera po celom gradu isprate se sve moguce putanje bega u narednih sat vremena od nesrece, i na narednih 300 kamera jedna ce biti ostrija... pa koliko serija se nagledasmo o raznim forenzickim i ostalim slucajevima da nas farbaju nasi kako ne znaju proste stvari da rese... I bez kamera mogu da nadju lika.

Ili mozda devojku...

15 minuta je dovoljno

pre 9 godina

(micko, 11. avgust 2014 13:27)

Pa jednostavno ako je vozilo iz inostranstva nije bačeno u potok. Morao je vozač da prođe carinu. Morala je kamera na carini da ga snimi. Ili je opet u pitanju kamera lošeg kvaliteta?

Stvari su jednostavne da jednostavnije ne mogu da budu. Nisu potrebne kamere da bi se vozilo identifikovalo. Postoje podaci koliko je takvih vozila prodato. Za poslednjih godinu dana je prodato 66 vozila marke Mini. Svih modela! Nisu svi model kantrimen. Kantrimen se proizvodi 4 godine. Znači sami možete da procenite koliko je takvih vozila ne u Beogradu nego u Srbiji. Imate boju. Imate podatak da je krov druge boje. Imate deo migavca. Migavci su različiti odnosno kupac može da bira kako hoće vozilo da izgleda. Sve to sužava pretragu.

Milos

pre 9 godina

Otvoreno, u lice nam kazu da se NE ZNA sta je sa novcem za kupovinu kamera..eeeejjj..
(pex, 11. avgust 2014 13:16)

Ovo. Kad nisam pao sa stolice.

A sto se slucaja tice, ovo je skandal. Znam da nije prvi kojeg kriju, ali ajde da bude poslednji.

Liberal

pre 9 godina

Msm da ova drzava ne moze biti vise bananastija... Ima malverzacija svuda ali bas ovoliko... Zivot coveka ocigledno malo vredi i ne znaci nista ovde... Svaka cast ocu na borbi i bice veliko razocaranje ako ova prica ispari za par dana bez krivca...

slucajno se setih...

pre 9 godina

Samo cu pitati da li se secate onog snimka sexa na parkingu kod Arene (ako se dobro secam...)? Tada su "kamere" odlicno odradile posao...

Бојан Илић

pre 9 godina

Да је несрећни младић био странац, нашли би га сигурно!
Ту би НВО, политичари, drugosrbijanci, јавне "личности" балавиле месецима на ТВ-у....
Јадни смо...

zlija

pre 9 godina

Secali se neko audija koji je udario u auto Borisa Tadica. Tih audija 80 ima dan danas par hiljada da ne preterujem. Coveka su nasli posle 8 sati. Meni bili kuci da provere auto posle 5 sati, tako da je ovo jedna tuga sta se radi.

Dikh tu kava

pre 9 godina

Falš pitanje. Nije "kako nije pronađen", nego "zašto nije pronađen". U svakom slučaju, gorko, rođaci.. Može zemlja da prestane da se vrti, nikad ovde saobraćajne kulture biti neće, šta god trust mozgova smislio u te namene. Sve i da su strane tablice, prosto bode oči koliko neki ljudi koji žive preko kao da jedva čekaju da kad dođu u zavičaj, najbrutalnije moguće ne poštuju propise (a za koje nepoštovanje bi u državama radne dozvole verovatno fasovali ne manje od 10 god zatvora)..
P.S. Nije od supstancijalne važnosti, ali "moris mini" nije pronađen i zbog toga što se npr. ne proizvodi više od nekoliko decenija. Ovo što se sada vozi i pravi je Mini (Countryman, One, Clubman..) pod okriljem BMW-a. Morisa koji je pravio Mini kao takvog nema.

jelena

pre 9 godina

Све што је рекао стоји на место, па чак и плаши (шта је с 8 милиона евра?!). Али ми једна ствар није јасна. Пише да је с пријатељима покушавао да помери ауто. Како они нису видели који ауто је у питању? Је л' тај лик возио 150, а полиција ноншалантно пушта време да тече?

popadija

pre 9 godina

detektiv-početnik:
na sajtu http://www.polovniautomobili.com/automobili/26-mini-178.php
zanimljivo koliko ih je nakon nesreće na prodaju!???

perica samo razmislja

pre 9 godina

Covek je lepo rekao, taj auto je odnekud dosao i neku je otisao. Pametno. sada snimke sa kamera pre mosta i sve kamere koje pokrivaju podrucje posle mosta. Zna se vreme i veoma lako ce se naci auto. Drugo: Opet se pominju prijatelji koji si bili sa momkom. Kako to da niko nije zapamtio makar jedan br i slovo sa tablice? Trece: Snimci mobilnih operatera u zadato vreme, ukste se signali sa baznih stanica ka mostu i sazna se koji telefon, sa kojim IMEI brojem je bio na mostu. S obzirom da vozi skup auto verovatno ima i neki smartfon tako da ga nije tesko naci. Ovde je nesto mnogo mutno.

aca Umc

pre 9 godina

ne znam koliko ima ukupno ovih kantrimena u Bg ali verovatno ih nema mnogo vise od npr. porsea. Ja znam gde zive 2 vlasnika, i u pitanju su cini mi se veoma bogate osobe koje pored ovog poseduju jos po neko malo ozbiljnije vozilo.

Miki

pre 9 godina

Kamere u Beogradu su krsh. Kamere po ostalim gradovima su uglavnom vrlo kvalitetne. Nažalost to je činjenica. Dobre kamere su vrlo skupe ali se brzo isplate u svakom smislu.

Haug

pre 9 godina

Ko je rekao da je ono Kantrimen? Ako jeste, onda ih u Beogradu u toj boji ima manje od 5, iako policija tvrdi i laze da ih ima 100. Ovde, nesto debelo ne stima?

Jack

pre 9 godina

"Da li bi isto imali slučaj da ni posle 15 dana ne možemo da utvrdimo iz kog vozila je pokušan atentat", upitao je Okanović."

Sve je ovim lepo receno, svaka cast na izjavi!

Hmm...

pre 9 godina

Ne slažem se uvek sa svim onim što g-din Okanović ima da kaže po pitanju bezbednosti saobraćaja, ali ovoga puta je potpuno u pravu. Na žalost, plašim se da će ovo biti jedna od njegovih poslednjih izjava na ovoj funkciji. Ali, ako ima bilo kakav mehanizam da izvrši pritisak da se ovaj problem oko identifikacije auto-ubice na Brankovom mostu reši, sad to treba i da učini!

ikikvo

pre 9 godina

Svuda se provlaci jedna stvar: da je nastradalom Luki otpao tocak sa vozila i da su on i njegovi prijatelji izasli da sklone auto iz srednje trake te da je u tom trenutku i nastradao nesrecni Luka. Znaci da su momci bili potpuno savesni.
Ono sto niko nije pomenuo jeste da li su i drugi bili savesni? Tu pre svega mislim na one koji treba da odrzavaju puteve jer svi mi koji koristimo ovu deonicu znamo da je iz pravca Brankove ulice ka TC Usce na delu gde se most zavrsava doslo do velikog ulegnuca i da je tu prava mala skakaonica!
Mozda je ovo razlog otpadanja tocka i stvaranja ovako nebezbedne situacije sa tragicnim posledicama.

Rumpel Stickin

pre 9 godina

Sto se tice ovog slucaja, covek je u pravu skroz.Da se kojim slucajem zaista desilo da je udaren ili napadnut neko od drzavnih funkcionera, pronasli bi ga za 15 minuta u to sam siguran 100% ali ovako postavlja se pitanje ko stiti vozaca "mini morisa" jer ja iskreno verujem da se zna i ko je i sta je...videcemo da li ce pritisak javnosti u ovom slucaju uroditi plodom jer ako se radi o nekom bliskom rodjaku ili prijatelju nekog "uglednog" bisnismena ili politicara ja cisto sumljam da ce ga naci, jer kod nas nazalost vladaju zakoni "koza nostre"...

Deja Vu

pre 9 godina

Pa valjda je svakome jasno, da je ovde odavno sve jasno. I najveći amater bi dosad našao vozilo i vozača, na osnovu postojećih tragova. NEKO ne dozvoljava da se počinilac otkrije, i konačno bi jednom moralo da se desi, da se i taj NEKO identifikuje, i "procesuira" zbog opstrukcije istrage, i/ili prikrivanja počinioca krivičnog dela! A onda bi ta spirala mogla da se raspertla, i na odgovornost pozovu još neki ljudi i "doktori nauka", po hijerarhiji i principu komandne odgovornosti.

Podrška porodici UBIJENOG mladića, i svima koji protestnim okupljanjem pokušavaju da izvrše pritisak na odgovorne (nažalost, nisam u prilici da se i fizički pridružim).

redwing

pre 9 godina

ako se ne može utvrditi počinilac u strogom centru glavnog grada, kakva se poruka šalje za slične "bahatlije" po manjim mestima, da ne govorimo o neosvetljenim lokalnim putevima? ili je ipak u pitanju ono drugo, znamo šta.
nejasno ostaje samo, da ako su već pojedinci hteli da zataškaju slučaj, zašto se izlazilo sa tipom modela kakvih ima desetak u državi. time su, ako je tako, sami sebi uskočili u usta, jer se gotovo kosi za zdravom logikom da se ne može utvrditi vlasnik vozila, za početak.

Mamin sin ili tatina cerka, pitanje je sad!

pre 9 godina

Nije da zloslutim ali...
Mini Moris je skup i ne moze ga imati bas svako. Dakle, ako se sazna CIJI je navedeni Mini Moris, saznace se i zasto nikako da ga pronadju.
Posle ce verovatno biti problem pronaci vozaca, koji je u medjuvremenu otperjao iz Srbije.
Ali, nije da zloslutim...

katastrofa

pre 9 godina

Nisam pristalica teorija zavere, ali ovog puta sam siguran da se radi o zataskavanju koje bi uspelo da nije bilo oca koji je svojim potezom privukao paznju. Sada je glavni problem sto pocinilac i onaj ko ga je zastitio (moguce vise osoba "usluga za uslugu" sistem) moraju naci nacin da se izvuku...
Za pocinioca ocekujem da ce naci nekoga da podmetne kao zrtveno jagnje i da za odredjenu sumu novca odlezi par godina jer sva je prilika da se vise i ne moze dobiti.
Pomagaci ce u nekoj internoj istrazi biti malo pretumbani i to je to.
Moc i novac donose dosta olaksica, a to smo vec videli na primerima drugih poznatih i bogatih pocinioca saobracajnih prekrsaja sa smrtnim ishodom.

SRAMOTA

pre 9 godina

Te kamere tablicu mogu da zumiraju, sad nam objašanjavaju kako te kamere ne valjaju. Dispečer koji je pratio situaciju na mostu morao je tom kamerom da zumira broj registarske tablice. Svaka priča o tome je završena da ne postoje dovoljno dobre kamere.
Snimak koji su pokazali, bolje bi moja stara Nokija sa napravila. Teorijske šanse nema da nisu mogli da zumiraju to vozilo, to svako zna ko se silom prilika našao u žutoj traci na Brankovom mostu.
Što se Okannovića tiče, nemojte njega više citirati kao Boga vas molim. Taj je dao podršku za ovaj zakon. Ovaj zakon je donešen samo da bi se namalatile pare za žute trake, prvu pomoć, farove u sred dana(u mnogim zemljama sad ukidaju taj propisa),... Bolilo je uvo tog Okanovića i ekipu za bezbednost.
P.S
Kod skertanja sa Gazele ka sajmištu kažnjavaju vozače koji se tu uključuju kao najbahatije ljude na svetu. Šta treba tu svi da stoje i blokiraju pola gazele kako neko ne bi zagazio žutu liniju. Ali zato ljude slobodno možete da gazite jer kamere to ne beleže.

GARANT

pre 9 godina

ZNA POLICIJA VRLO DOBRO KO JE U PITANJU, a to JE NEKA POZNATA LICNOST koju SKRIVAJU, evo pretpostaljam ovde pa cemo da saznamo kroz nekoliko dana....

Krompirko

pre 9 godina

hoce neko da mi kaze da je ova kamera sa snimka jedina snimala?
da na nekoj sledecoj raskrsnici nema kamera na kojoj se mnogo bolje videlo
hoce neko da mi kaze da ne mogu da vrate snimak nazad i da vide sve automobie koji su prolazili u to vreme?
NE LAZITE LJUDE BRE!
po BGu ima na hiljade kamera,ne jedna,sigurno su ga 10 snimile od kad je pobego sa mesto ZLOCINA.
znaci zna se ko je taj,nece da ga hapse !kraj!

Ovo je prikrivanje na drzavnom/diplomatskom nivou.

pre 9 godina

Cenim da je vlasnik ovog automobila DB ili neka tajna sluzba, domaca ili strana. Da je u pitanju neciji sin ili cerka ne bi celokupna policija na celu sa ministrom prikrivalo, tj. brisalo dokaze.

Jack

pre 9 godina

Nedvosmislen dokaz da se ovde manipulise jeste to sto je ONAKAV snimak uospte i objavljen. Koja je svrha, ako ne bacanje prasine u oci?
Evo neka me neko ko veruje u dobre namere i ispravnost policije razuveri nekim argumentom.

Skretnicar

pre 9 godina

A gde je prica da se most kontrolise kako niko nebi "postavio bombu " i da antiteroristicke jedinice brzo reaguju.
Sto bi rekao Hamlet : "Nesto je trulo u drzavi Danskoj"

mikin

pre 9 godina

"Kako "mini moris" nije pronađen?"
----------------------------------
Kako? Pa vrlo lako ... zato jer ga se nije htelo "pronaci".
U stampi je bilo navedeno da u Srbiji postoji oko 200 automobila tog modela. Gospodo, izlistajte vlasnike tih automobila, i kuc, kuc na vrata svakoga od vlasnika da vam pokaze automobil! Kakvi crni mehanicari, autoradionice i slicne budalastine. Da se hoce (htelo) nasli bi ga za manje od 24 casa. Zasto nece, e za to neko trebao krivicno da odgovara.

21.vek

pre 9 godina

Hajde od sada svi da vozimo žutom trakom na Brankovom mostu u znak protesta dok se ne nadje ubica jadnog dečka. Da vidimo kakve će snimke onda da nam šalju zajedno sa kaznama.

triki

pre 9 godina

agencija,komitet...sta se svi prave prosti.Zna se koje al niko nema m.da da uperi prst.Da je neki pacenik sa stojadinom vec bi odlezavo kaznu.

Bojan

pre 9 godina

MOST TREBA BLOKIRATI DOK SE POCINILAC NE PRONADJE (ako treba i grad!!!). Dosta je bilo licitiranja i vredjanja inteligencije gradjana. U tom slucaju NACI CE DOTICNU (ILI DOTICNOG) NAJKASNIJE ZA DVA SATA.
Kad eventualno doticnu osobu nadju, krece prica - automobil je bio ukraden, ali sad je to druga prica. Ali prvo da se vidi ko je toliko mocan, ko se postavlja iznad zajednice?? Za koga to zakoni ne vaze??
Mislim da je dosta bilo, ovo je izgleda "KAP" koja je prevrsila casu... ili mozda mislite da jos moze da se ceka??

Ništa ovo ne valja...

pre 9 godina

Sem toga, zašto se ne snimaju sve kamere? Makar se brisao snimak posle dan-dva. Baš zbog ovakvih situacija: da može da se vrati snimak.
(Siniša, 11. avgust 2014 13:22)

Ma nema potrebe za tim. Ima sasvim dovoljno kamera čiji snimci se čuvaju. Dakle, nije problem u tome. Ovo što zvaničnici iz policije ovih dana izjavljuju je čista demagogija i zamena teza, a sve u cilju (što je sada jasno svakome) prikrivanja nekog "zvučnog imena" iz političkog/javnog života ili nekog bliskog mu rođaka, kako isti ne bi krivično odgovarao za ubistvo. Ovo mora da se istera do kraja! Jer ako se ovo ubistvo sada zataška, to je znak svima koji su iole imućniji, bahatiji i voze bolje (jače) automobile da mogu da rade šta hoće bez ikakvih kazni. Ne želim da beogradske ulice postanu mesto gde će revnosni i pošteni vozači biti glineni golubovi na meti bahatih tatinih sinova, koji će se iživljavati. Ovo stvarno ne smemo da dopustimo. Ako treba, svaki dan na protest na Brankov most, dok se ubica ne nađe.

Gilgameš

pre 9 godina

Pošto je istraga do sada tapkala u mestu trebalo bi proveriti da nekim slučajem traženo vozilo ne pripada nekom policijskom funkcioneru ili njegovom bliskom srodniku.

Siniša

pre 9 godina

Da živimo u pravnoj državi osobe koje prikrivaju izvršioca bi bile okarakterisane kao saučesnici i ozbiljno bi odgovarali.

Sem toga, zašto se ne snimaju sve kamere? Makar se brisao snimak posle dan-dva. Baš zbog ovakvih situacija: da može da se vrati snimak.

micko

pre 9 godina

pa jednostavno....ako je vozilo iz inostranstva i ako nije registrovano u srbiji..sam izgled automobila neznaci ama bas nista...a i za petnest dana mogao je da ga vrati u fabricko stanje

torlak

pre 9 godina

A i ovaj gospodin je gledao snimak kod Arene ;)
Salu na stranu, ovde nesto debelo smrdi... Snimak zute trake bi sve resio 100%, nije moguce da njega nema...

Xenox

pre 9 godina

Vozač koji je svojim vozilom usmrtio mladog Luku Jovanovića mora biti priveden pravdi. Prosto ne mogu da verujem da ga neko štiti, počinio je ubistvo i pobegao.

Gradjanin

pre 9 godina

@"Da li bi isto imali slučaj da ni posle 15 dana ne možemo da utvrdimo iz kog vozila je pokušan atentat?", upitao je Okanović.

Isto ovo sam napisao samo narodnim recima odmah kad sam procitao tu vest.

Pa da je ocesao vozilo Tomislava Nikolica na primer i dodao gas i pobegao, oni bi ga u roku od najdalje pet dana nasli i priveli, naravno sa sve kamerama i onima u fantomkama.

Skandinavac

pre 9 godina

Bravo B92, samo piši o ovome, ovo ne smemo smetnuti s uma, a sa nama ni policija koja je za ovo odgovorna. Ima da se trubi o ovome dok sve ne isteramo na čistac.

Oduševio sam se juče pročitavši da se narod putem društvenih mreža organizovao i došao da pruži podršku ocu nastradalog mladića. Na nasreću mesto da se okupljamo protestvovati kao sav normalan svet, što nam je ekološka situacija loša, ilo što nam se potura genetski modifikovana hrana, ili zato što je Beograd najružniji grad na najlepšem mestu u Evropi i niko ne pokušava da ga okreči decenijama,... povod je ova tragedija i loš pokušaj organa reda da nas sve prave umobolnima.

Misle da ćemo zaboraviti, al nećemo. Ćutali smo i brojali mrtve, al ne više!!! Bahatost guzovana je eksplodirala i prelila čašu našeg strpljenja!

U jednom od prethodnih komentara sam napisao da nisam tu, al stižem u četvrtak i eto me da pružim podršku Ljudima na Brankovom mostu. Ima još pristojnih ljudi u ovoj zemlji i oni ne žele ćutati.

P.S. Valjda će jednom biti da protestvujemo što su neku višespratnicu okrečili u boju koja nam se ne dopada ili što nas je omiljeni bend mimoišao na svojoj evropskoj turneji. No protećiće još vode Dunavom i Savom dok to ne dočekamo! Al počelo je, ovo je bitka za normalnu Srbiju!

Jack

pre 9 godina

"Da li bi isto imali slučaj da ni posle 15 dana ne možemo da utvrdimo iz kog vozila je pokušan atentat", upitao je Okanović."

Sve je ovim lepo receno, svaka cast na izjavi!

mikin

pre 9 godina

"Kako "mini moris" nije pronađen?"
----------------------------------
Kako? Pa vrlo lako ... zato jer ga se nije htelo "pronaci".
U stampi je bilo navedeno da u Srbiji postoji oko 200 automobila tog modela. Gospodo, izlistajte vlasnike tih automobila, i kuc, kuc na vrata svakoga od vlasnika da vam pokaze automobil! Kakvi crni mehanicari, autoradionice i slicne budalastine. Da se hoce (htelo) nasli bi ga za manje od 24 casa. Zasto nece, e za to neko trebao krivicno da odgovara.

slucajno se setih...

pre 9 godina

Samo cu pitati da li se secate onog snimka sexa na parkingu kod Arene (ako se dobro secam...)? Tada su "kamere" odlicno odradile posao...

Bojan

pre 9 godina

MOST TREBA BLOKIRATI DOK SE POCINILAC NE PRONADJE (ako treba i grad!!!). Dosta je bilo licitiranja i vredjanja inteligencije gradjana. U tom slucaju NACI CE DOTICNU (ILI DOTICNOG) NAJKASNIJE ZA DVA SATA.
Kad eventualno doticnu osobu nadju, krece prica - automobil je bio ukraden, ali sad je to druga prica. Ali prvo da se vidi ko je toliko mocan, ko se postavlja iznad zajednice?? Za koga to zakoni ne vaze??
Mislim da je dosta bilo, ovo je izgleda "KAP" koja je prevrsila casu... ili mozda mislite da jos moze da se ceka??

katastrofa

pre 9 godina

Nisam pristalica teorija zavere, ali ovog puta sam siguran da se radi o zataskavanju koje bi uspelo da nije bilo oca koji je svojim potezom privukao paznju. Sada je glavni problem sto pocinilac i onaj ko ga je zastitio (moguce vise osoba "usluga za uslugu" sistem) moraju naci nacin da se izvuku...
Za pocinioca ocekujem da ce naci nekoga da podmetne kao zrtveno jagnje i da za odredjenu sumu novca odlezi par godina jer sva je prilika da se vise i ne moze dobiti.
Pomagaci ce u nekoj internoj istrazi biti malo pretumbani i to je to.
Moc i novac donose dosta olaksica, a to smo vec videli na primerima drugih poznatih i bogatih pocinioca saobracajnih prekrsaja sa smrtnim ishodom.

Krompirko

pre 9 godina

hoce neko da mi kaze da je ova kamera sa snimka jedina snimala?
da na nekoj sledecoj raskrsnici nema kamera na kojoj se mnogo bolje videlo
hoce neko da mi kaze da ne mogu da vrate snimak nazad i da vide sve automobie koji su prolazili u to vreme?
NE LAZITE LJUDE BRE!
po BGu ima na hiljade kamera,ne jedna,sigurno su ga 10 snimile od kad je pobego sa mesto ZLOCINA.
znaci zna se ko je taj,nece da ga hapse !kraj!

Ovo je prikrivanje na drzavnom/diplomatskom nivou.

pre 9 godina

Cenim da je vlasnik ovog automobila DB ili neka tajna sluzba, domaca ili strana. Da je u pitanju neciji sin ili cerka ne bi celokupna policija na celu sa ministrom prikrivalo, tj. brisalo dokaze.

GARANT

pre 9 godina

ZNA POLICIJA VRLO DOBRO KO JE U PITANJU, a to JE NEKA POZNATA LICNOST koju SKRIVAJU, evo pretpostaljam ovde pa cemo da saznamo kroz nekoliko dana....

21.vek

pre 9 godina

Hajde od sada svi da vozimo žutom trakom na Brankovom mostu u znak protesta dok se ne nadje ubica jadnog dečka. Da vidimo kakve će snimke onda da nam šalju zajedno sa kaznama.

Haug

pre 9 godina

Ko je rekao da je ono Kantrimen? Ako jeste, onda ih u Beogradu u toj boji ima manje od 5, iako policija tvrdi i laze da ih ima 100. Ovde, nesto debelo ne stima?

SRAMOTA

pre 9 godina

Te kamere tablicu mogu da zumiraju, sad nam objašanjavaju kako te kamere ne valjaju. Dispečer koji je pratio situaciju na mostu morao je tom kamerom da zumira broj registarske tablice. Svaka priča o tome je završena da ne postoje dovoljno dobre kamere.
Snimak koji su pokazali, bolje bi moja stara Nokija sa napravila. Teorijske šanse nema da nisu mogli da zumiraju to vozilo, to svako zna ko se silom prilika našao u žutoj traci na Brankovom mostu.
Što se Okannovića tiče, nemojte njega više citirati kao Boga vas molim. Taj je dao podršku za ovaj zakon. Ovaj zakon je donešen samo da bi se namalatile pare za žute trake, prvu pomoć, farove u sred dana(u mnogim zemljama sad ukidaju taj propisa),... Bolilo je uvo tog Okanovića i ekipu za bezbednost.
P.S
Kod skertanja sa Gazele ka sajmištu kažnjavaju vozače koji se tu uključuju kao najbahatije ljude na svetu. Šta treba tu svi da stoje i blokiraju pola gazele kako neko ne bi zagazio žutu liniju. Ali zato ljude slobodno možete da gazite jer kamere to ne beleže.

Siniša

pre 9 godina

Da živimo u pravnoj državi osobe koje prikrivaju izvršioca bi bile okarakterisane kao saučesnici i ozbiljno bi odgovarali.

Sem toga, zašto se ne snimaju sve kamere? Makar se brisao snimak posle dan-dva. Baš zbog ovakvih situacija: da može da se vrati snimak.

I.N.A.T

pre 9 godina

nije loša ideja da svi preko brankovog mosta idemo žutom trakom....
pa da vidimo da li i tada kamere TJ računari neće pročitati tablice......

Ništa ovo ne valja...

pre 9 godina

Sem toga, zašto se ne snimaju sve kamere? Makar se brisao snimak posle dan-dva. Baš zbog ovakvih situacija: da može da se vrati snimak.
(Siniša, 11. avgust 2014 13:22)

Ma nema potrebe za tim. Ima sasvim dovoljno kamera čiji snimci se čuvaju. Dakle, nije problem u tome. Ovo što zvaničnici iz policije ovih dana izjavljuju je čista demagogija i zamena teza, a sve u cilju (što je sada jasno svakome) prikrivanja nekog "zvučnog imena" iz političkog/javnog života ili nekog bliskog mu rođaka, kako isti ne bi krivično odgovarao za ubistvo. Ovo mora da se istera do kraja! Jer ako se ovo ubistvo sada zataška, to je znak svima koji su iole imućniji, bahatiji i voze bolje (jače) automobile da mogu da rade šta hoće bez ikakvih kazni. Ne želim da beogradske ulice postanu mesto gde će revnosni i pošteni vozači biti glineni golubovi na meti bahatih tatinih sinova, koji će se iživljavati. Ovo stvarno ne smemo da dopustimo. Ako treba, svaki dan na protest na Brankov most, dok se ubica ne nađe.

Бојан Илић

pre 9 godina

Да је несрећни младић био странац, нашли би га сигурно!
Ту би НВО, политичари, drugosrbijanci, јавне "личности" балавиле месецима на ТВ-у....
Јадни смо...

Mamin sin ili tatina cerka, pitanje je sad!

pre 9 godina

Nije da zloslutim ali...
Mini Moris je skup i ne moze ga imati bas svako. Dakle, ako se sazna CIJI je navedeni Mini Moris, saznace se i zasto nikako da ga pronadju.
Posle ce verovatno biti problem pronaci vozaca, koji je u medjuvremenu otperjao iz Srbije.
Ali, nije da zloslutim...

Skandinavac

pre 9 godina

Bravo B92, samo piši o ovome, ovo ne smemo smetnuti s uma, a sa nama ni policija koja je za ovo odgovorna. Ima da se trubi o ovome dok sve ne isteramo na čistac.

Oduševio sam se juče pročitavši da se narod putem društvenih mreža organizovao i došao da pruži podršku ocu nastradalog mladića. Na nasreću mesto da se okupljamo protestvovati kao sav normalan svet, što nam je ekološka situacija loša, ilo što nam se potura genetski modifikovana hrana, ili zato što je Beograd najružniji grad na najlepšem mestu u Evropi i niko ne pokušava da ga okreči decenijama,... povod je ova tragedija i loš pokušaj organa reda da nas sve prave umobolnima.

Misle da ćemo zaboraviti, al nećemo. Ćutali smo i brojali mrtve, al ne više!!! Bahatost guzovana je eksplodirala i prelila čašu našeg strpljenja!

U jednom od prethodnih komentara sam napisao da nisam tu, al stižem u četvrtak i eto me da pružim podršku Ljudima na Brankovom mostu. Ima još pristojnih ljudi u ovoj zemlji i oni ne žele ćutati.

P.S. Valjda će jednom biti da protestvujemo što su neku višespratnicu okrečili u boju koja nam se ne dopada ili što nas je omiljeni bend mimoišao na svojoj evropskoj turneji. No protećiće još vode Dunavom i Savom dok to ne dočekamo! Al počelo je, ovo je bitka za normalnu Srbiju!

Milos

pre 9 godina

Otvoreno, u lice nam kazu da se NE ZNA sta je sa novcem za kupovinu kamera..eeeejjj..
(pex, 11. avgust 2014 13:16)

Ovo. Kad nisam pao sa stolice.

A sto se slucaja tice, ovo je skandal. Znam da nije prvi kojeg kriju, ali ajde da bude poslednji.

Skretnicar

pre 9 godina

A gde je prica da se most kontrolise kako niko nebi "postavio bombu " i da antiteroristicke jedinice brzo reaguju.
Sto bi rekao Hamlet : "Nesto je trulo u drzavi Danskoj"

Hmm...

pre 9 godina

Ne slažem se uvek sa svim onim što g-din Okanović ima da kaže po pitanju bezbednosti saobraćaja, ali ovoga puta je potpuno u pravu. Na žalost, plašim se da će ovo biti jedna od njegovih poslednjih izjava na ovoj funkciji. Ali, ako ima bilo kakav mehanizam da izvrši pritisak da se ovaj problem oko identifikacije auto-ubice na Brankovom mostu reši, sad to treba i da učini!

zlija

pre 9 godina

Secali se neko audija koji je udario u auto Borisa Tadica. Tih audija 80 ima dan danas par hiljada da ne preterujem. Coveka su nasli posle 8 sati. Meni bili kuci da provere auto posle 5 sati, tako da je ovo jedna tuga sta se radi.

dule

pre 9 godina

Да је несрећни младић био странац, нашли би га сигурно!
Ту би НВО, политичари, drugosrbijanci, јавне "личности" балавиле месецима на ТВ-у....
Јадни смо...
(Бојан Илић, 11. avgust 2014 14:12)

Naravno, a znaš zašto? Pa zato što te strane države (barem one ozbiljne) štite svoje građane. A nas štiti naša vlast. Kako nas štiti - znamo.

brm

pre 9 godina

KAKO LAZU SVI REDOM... Manite kamere na mostu, ima kamera po celom gradu isprate se sve moguce putanje bega u narednih sat vremena od nesrece, i na narednih 300 kamera jedna ce biti ostrija... pa koliko serija se nagledasmo o raznim forenzickim i ostalim slucajevima da nas farbaju nasi kako ne znaju proste stvari da rese... I bez kamera mogu da nadju lika.

Ili mozda devojku...

triki

pre 9 godina

agencija,komitet...sta se svi prave prosti.Zna se koje al niko nema m.da da uperi prst.Da je neki pacenik sa stojadinom vec bi odlezavo kaznu.

GrumfNS

pre 9 godina

Postoji jedan apsurd ovde, policija je prikazala snimak kamere sa 43x zumom, sto pravi distorziju na snimku, ali se vidi proces zumiranja i vidi se koliko je slika ostra dok gleda na ulicu pre zumiranja, a zumiran je snimak NAKON sto se nesreca dogodila. Sta je sa snimkom prolaska automobila pre nesrece? Pa nije svih sto morisa iz Srbije proslo tuda?

15 minuta je dovoljno

pre 9 godina

(micko, 11. avgust 2014 13:27)

Pa jednostavno ako je vozilo iz inostranstva nije bačeno u potok. Morao je vozač da prođe carinu. Morala je kamera na carini da ga snimi. Ili je opet u pitanju kamera lošeg kvaliteta?

Stvari su jednostavne da jednostavnije ne mogu da budu. Nisu potrebne kamere da bi se vozilo identifikovalo. Postoje podaci koliko je takvih vozila prodato. Za poslednjih godinu dana je prodato 66 vozila marke Mini. Svih modela! Nisu svi model kantrimen. Kantrimen se proizvodi 4 godine. Znači sami možete da procenite koliko je takvih vozila ne u Beogradu nego u Srbiji. Imate boju. Imate podatak da je krov druge boje. Imate deo migavca. Migavci su različiti odnosno kupac može da bira kako hoće vozilo da izgleda. Sve to sužava pretragu.

Liberal

pre 9 godina

Msm da ova drzava ne moze biti vise bananastija... Ima malverzacija svuda ali bas ovoliko... Zivot coveka ocigledno malo vredi i ne znaci nista ovde... Svaka cast ocu na borbi i bice veliko razocaranje ako ova prica ispari za par dana bez krivca...

torlak

pre 9 godina

A i ovaj gospodin je gledao snimak kod Arene ;)
Salu na stranu, ovde nesto debelo smrdi... Snimak zute trake bi sve resio 100%, nije moguce da njega nema...

Gradjanin

pre 9 godina

@"Da li bi isto imali slučaj da ni posle 15 dana ne možemo da utvrdimo iz kog vozila je pokušan atentat?", upitao je Okanović.

Isto ovo sam napisao samo narodnim recima odmah kad sam procitao tu vest.

Pa da je ocesao vozilo Tomislava Nikolica na primer i dodao gas i pobegao, oni bi ga u roku od najdalje pet dana nasli i priveli, naravno sa sve kamerama i onima u fantomkama.

Xenox

pre 9 godina

Vozač koji je svojim vozilom usmrtio mladog Luku Jovanovića mora biti priveden pravdi. Prosto ne mogu da verujem da ga neko štiti, počinio je ubistvo i pobegao.

Jimbo Jones

pre 9 godina

Vrlo je jednostavno napraviti profil vozača Minija ili,lako moguće,vozačice.Ko vozi takve automobile?U svakom slučaju,najvjerovatnije nije u pitanju neki "običan smrtnik",možda je i neka ličnost sa estrade,tako da....svašta je moguće....

Jack

pre 9 godina

Nedvosmislen dokaz da se ovde manipulise jeste to sto je ONAKAV snimak uospte i objavljen. Koja je svrha, ako ne bacanje prasine u oci?
Evo neka me neko ko veruje u dobre namere i ispravnost policije razuveri nekim argumentom.

Deja Vu

pre 9 godina

Pa valjda je svakome jasno, da je ovde odavno sve jasno. I najveći amater bi dosad našao vozilo i vozača, na osnovu postojećih tragova. NEKO ne dozvoljava da se počinilac otkrije, i konačno bi jednom moralo da se desi, da se i taj NEKO identifikuje, i "procesuira" zbog opstrukcije istrage, i/ili prikrivanja počinioca krivičnog dela! A onda bi ta spirala mogla da se raspertla, i na odgovornost pozovu još neki ljudi i "doktori nauka", po hijerarhiji i principu komandne odgovornosti.

Podrška porodici UBIJENOG mladića, i svima koji protestnim okupljanjem pokušavaju da izvrše pritisak na odgovorne (nažalost, nisam u prilici da se i fizički pridružim).

Li Osvald

pre 9 godina

Zna se ko trenutno u ovoj zemlji ima prvu i poslednju reč! Zašto se taj ne javi i da podrsku nastojanjima da se ubica pronadje. Kad se već cima za svaku reč koja mu se uputi i meša u sve i svasta ...?

sasa jokic

pre 9 godina

Molim nekog od gradjana Beograda da donesu snimak koji su dobili uz kaznu za voznju u zutoj traci na Brankovom mostu, to ce biti dokaz da sve informacije vezane za lose kamere ne stoje, kao i da je pocinilac zasticen.
Gospodin ministar ne bi smeo da izlazi sa informacijom da je strana tablica, jer to tek otvara prostor za dodatnu sumnju u gore navedeno.
Upravo kako kaze g.Okanovic, obzirom da se zna boja mini morisa, predpostavljam da je takvih par u gradu. Uzeti mobilni od vlasnika, proveriti mesta kretanja pomocu baznih stanica i to je to.
To vozilo je moralo da prodje jos x raskrsnica (pokrivenih kamerama) pre nego sto je napustilo grad, a
nemojte mi reci da su sve kamere lose?!
Da je bio jugo ili Dacija, vec bi imali pocinioca, ali mini morisa voze......

Rumpel Stickin

pre 9 godina

Sto se tice ovog slucaja, covek je u pravu skroz.Da se kojim slucajem zaista desilo da je udaren ili napadnut neko od drzavnih funkcionera, pronasli bi ga za 15 minuta u to sam siguran 100% ali ovako postavlja se pitanje ko stiti vozaca "mini morisa" jer ja iskreno verujem da se zna i ko je i sta je...videcemo da li ce pritisak javnosti u ovom slucaju uroditi plodom jer ako se radi o nekom bliskom rodjaku ili prijatelju nekog "uglednog" bisnismena ili politicara ja cisto sumljam da ce ga naci, jer kod nas nazalost vladaju zakoni "koza nostre"...

perica samo razmislja

pre 9 godina

Covek je lepo rekao, taj auto je odnekud dosao i neku je otisao. Pametno. sada snimke sa kamera pre mosta i sve kamere koje pokrivaju podrucje posle mosta. Zna se vreme i veoma lako ce se naci auto. Drugo: Opet se pominju prijatelji koji si bili sa momkom. Kako to da niko nije zapamtio makar jedan br i slovo sa tablice? Trece: Snimci mobilnih operatera u zadato vreme, ukste se signali sa baznih stanica ka mostu i sazna se koji telefon, sa kojim IMEI brojem je bio na mostu. S obzirom da vozi skup auto verovatno ima i neki smartfon tako da ga nije tesko naci. Ovde je nesto mnogo mutno.

Gilgameš

pre 9 godina

Pošto je istraga do sada tapkala u mestu trebalo bi proveriti da nekim slučajem traženo vozilo ne pripada nekom policijskom funkcioneru ili njegovom bliskom srodniku.

ikikvo

pre 9 godina

Svuda se provlaci jedna stvar: da je nastradalom Luki otpao tocak sa vozila i da su on i njegovi prijatelji izasli da sklone auto iz srednje trake te da je u tom trenutku i nastradao nesrecni Luka. Znaci da su momci bili potpuno savesni.
Ono sto niko nije pomenuo jeste da li su i drugi bili savesni? Tu pre svega mislim na one koji treba da odrzavaju puteve jer svi mi koji koristimo ovu deonicu znamo da je iz pravca Brankove ulice ka TC Usce na delu gde se most zavrsava doslo do velikog ulegnuca i da je tu prava mala skakaonica!
Mozda je ovo razlog otpadanja tocka i stvaranja ovako nebezbedne situacije sa tragicnim posledicama.

andrijano

pre 9 godina

bravo.pokopao ih je ovim izlaganjem.rasturio i policiju i politicare.ovamo mi glumetaju presposobne.kako kradu ovo je neverovatno.a zato dizete cene od struje do registracije i smanjujete plate.vase lopovluke mi da pokrivamo.ma ja ne znam kako u ovoj zemlji ne izbije revolucija.

popadija

pre 9 godina

detektiv-početnik:
na sajtu http://www.polovniautomobili.com/automobili/26-mini-178.php
zanimljivo koliko ih je nakon nesreće na prodaju!???

redwing

pre 9 godina

ako se ne može utvrditi počinilac u strogom centru glavnog grada, kakva se poruka šalje za slične "bahatlije" po manjim mestima, da ne govorimo o neosvetljenim lokalnim putevima? ili je ipak u pitanju ono drugo, znamo šta.
nejasno ostaje samo, da ako su već pojedinci hteli da zataškaju slučaj, zašto se izlazilo sa tipom modela kakvih ima desetak u državi. time su, ako je tako, sami sebi uskočili u usta, jer se gotovo kosi za zdravom logikom da se ne može utvrditi vlasnik vozila, za početak.

Poz

pre 9 godina

Da je pregazeno dete biznismena ili politicara krivac bi bio uhapsen u roku od 24h. Na isti nacin na koji ste nasli mesara iz Surcina, preko baznih stanica i signala mobilnog telefona, mozete naci i vozaca Minija.

Lovac na potezu

pre 9 godina

Covek sve objasnii! Zasto u Srbiji svaki slucaj mora da se resava pod pritiskom javniscu??!! Pronalazenje ubice, strajk radnika, mpoljoprivrednika, doktora, malinara, rudara, putara ostecenima u poplavama ..... da li je nama potreban neko sa bicem da bi svako eadio ono za sta je placen?!???

mlekadzija

pre 9 godina

Mozda je vozac neka vazna persona pa policija NE SME da je privede. U ovoj zemlji gde "rade telefoni" i za mnogo manje prekrsaja sve je moguce...

Gojira

pre 9 godina

Zasto novine ne intervjuisu te prijatelje od nesrecnog mladica? Da li im je dozvoljeno da daju izjave s obzirom da su svjedoci? Razumljivo je da u toj pometnji mozda nisu vidjeli ko je vozio ili tacan broj tablica ali siguran sam da bar mogu da potvrde da li su strane ili domace tablice u pitanju.

Inace, ideja da svi pocnu da voze zutom trakom je odlicna!

Dule

pre 9 godina

I šta i da ga pronađu, platiće roditelji sudijama, pandurima i dr. predstavnicima "sistema" i ima da robija celih 3 meseca...Setite se nesreće u terazijskom tunelu sa istim ishodom i šta je epilog?! Mini kantrimen=neki histerični bogataški balavac koga štite roditelji,a policiju treba da je sramota! Pa taj auto može da se pronađe za par dana! Samo da javnost istera ovo do kraja, to je jedini način.

fancy

pre 9 godina

A cemu onda sluze kamere koje hvataju nesavasne vozace u zutoj traci? Ako ne hvataju tablice sta vataju onda koji moj!? A gde su pare to mozemo da pretpostavimo...

aca Umc

pre 9 godina

ne znam koliko ima ukupno ovih kantrimena u Bg ali verovatno ih nema mnogo vise od npr. porsea. Ja znam gde zive 2 vlasnika, i u pitanju su cini mi se veoma bogate osobe koje pored ovog poseduju jos po neko malo ozbiljnije vozilo.

KV

pre 9 godina

Jedna bitna stvar. Komitet za bezbednost saobraćaja u čije ime istupa gospodin Okanović je nevladina organizacija koja se ne finansira iz budžeta. Agencija za bezbednost saobraćaja je vladina agencija koja se finansira iz budžeta. Dakle, gospodin Okanović kao i svi ostali članovi Komiteta za bedbednost saobraćaja ne finansiraju se iz naših džepova. Namerno se proturaju netačne informacije kako bi se Komitet koji nešto radi diskreditovao i poistovetio sa Agencijom koja služi za naplaćivanje taksi za homologaciju mirisnih jelki u automobilima.

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

Imamo dve specifičnosti - jedna je da se radi o relativno retkom modelu vozila na našim prostorima, a drugo, saobraćajnica na kojoj se nesreća dogodila je prilično dobro pokrivena kamerama. To vozilo je odnekud došlo i nekud je otišlo", rekao je Okanović.

Ovo isto sam rekao juce a nisam ni kurta ni murta. Samo neka panduri i dalje krivinare po birtijama i sporednim ulicama.

kom

pre 9 godina

Da li se samo meni cini ili reći za nesrecno nastradalog da je "pokošen" nije ukusno, u najmanju ruku, iako je to sustinski tacno, iako nije ni bitno jer ga vise nema, ali mislim da bi trebalo imati obzira pri pisanju ovih tekstova, osim ako to nije postao 'strucni' policijski termin.
Alal vera ubici kako moze mirno da spava, i bilo na casti svima koji ga kriju i saucestvuju ubistvu.

zoran

pre 9 godina

ovo treba da bude udarna vest na svim naslovnim stranama i da se broje dani kada ce mup da objavi da je vozac uhapsen. ne sme da se stane i da ostane na ovome.moramo vec jednom da pokazemo da nismo samo ovce za sisanje

I tako ...

pre 9 godina

Policija POSEDUJE snimak na kojem se vide tablice. Policija ZNA čije je to vozilo. A zašto se u javnost izlazi sa ovim fazonima o lošem snimku ostavljam vama da procenite.

jelena

pre 9 godina

Све што је рекао стоји на место, па чак и плаши (шта је с 8 милиона евра?!). Али ми једна ствар није јасна. Пише да је с пријатељима покушавао да помери ауто. Како они нису видели који ауто је у питању? Је л' тај лик возио 150, а полиција ноншалантно пушта време да тече?

bice bolje...

pre 9 godina

Strasno pa gde su policijske patrole zaustavljaju posten narod za pojas ili svetlo po danu a ubicu pesaka izgubili. Ubijes coveka i pobegnes, bahat narod lupi se po nosu izmiksuje sa nekim viskijem i misli da moze sve.

M

pre 9 godina

Na stranu kamere, ali meni nije jasno kako ama baš niko od likova koji su gurali kola nije video bar deo registracije koji bi puno snizio broj osumnjičenih ili da nije bilo baš nijednog vozila koje se kretalo iza mini morisa koje je moglo da ga isprati par stotina metara i pročita registraciju... mislim, nije se ovo desilo negde u nekom zabačenom selu bez rasvete i ljudi...

Dr.Dejan Tasic

pre 9 godina

Potpuno se slazem sa Okanovicem, taj automobil nije pao sa marsa, postoje zapisi sa kamera pre i posle brankovog mosta. Velika je verovatnoca da je taj auto negde parkiran u garazi i ceka da se prasina spusti, ali takodje postoje snimci od nekoliko dana ranije u kome se sigurno moze primetiti kretanje istog vozila. Prema boji vozila moze se odstaniti dobar deo osumljicenih vozila, a prema mestu stanovanja takodje. u pretragu treba obuhvatiti i vozila iz Novog SAda i Vojvodine, zapravo sva vozila na podrucju Srbije. Da se posao radi kako treba to bi moglo biti zavrseno odavno. Ocigledno da je u pitanju ili nestrucnost u radu saobracajne policije ili pokusaj prikrivanja neke uticajne osobe koja ima para da vozi takav automobil.

slucajni prolaznik

pre 9 godina

Kamere se postavljaju samo kao zamka za zutu traku a ne zbog bezbednosti inace bi ih bilo vise od dve na mostu, ako nista drugo bar zbog potencijalnih samoubistava sa mosta

Dikh tu kava

pre 9 godina

Falš pitanje. Nije "kako nije pronađen", nego "zašto nije pronađen". U svakom slučaju, gorko, rođaci.. Može zemlja da prestane da se vrti, nikad ovde saobraćajne kulture biti neće, šta god trust mozgova smislio u te namene. Sve i da su strane tablice, prosto bode oči koliko neki ljudi koji žive preko kao da jedva čekaju da kad dođu u zavičaj, najbrutalnije moguće ne poštuju propise (a za koje nepoštovanje bi u državama radne dozvole verovatno fasovali ne manje od 10 god zatvora)..
P.S. Nije od supstancijalne važnosti, ali "moris mini" nije pronađen i zbog toga što se npr. ne proizvodi više od nekoliko decenija. Ovo što se sada vozi i pravi je Mini (Countryman, One, Clubman..) pod okriljem BMW-a. Morisa koji je pravio Mini kao takvog nema.

kome

pre 9 godina

kada je pola Nisa protestvovalo zbog ubistva studenata,ostali gradovi cutali. sve je to tuzno,ali mislim da je konacno vreme da narod pokaze kolektivnu moc i da svi ma ulice pokazemo svetu da u srbiji nesto debelo nije uredu. ili ce se i ovo zaboraviti posle 2 nedelje,a rane tih roditelja nikad nece zarasti

ftwk

pre 9 godina

scenario 1: sutra se u muriju javlja poznata ličnost zajedno sa svojim tupavim porodom koji se predaje u ruke "zakona" zbog ovog slučaja. mi svi šokirani 3 dana, čitamo kako mu je jako žao, kako je bre dobro dete, kako ga je grizla savest. slučaj ide kod "sudije", to se razvlači 3 godine, klinac dobija uslovnu kaznu jer se predao i "sudija" ne želi da mu "upropasti život", o doživotnom oduzimanju dozvole ni govora. poginuli mladić ispada kriv jer npr. nije propisno postavio trougao. mi svi fazon navikli.

scenario 2: ne bude ništa... mi svi fazon navikli

gspvozac

pre 9 godina

Okanović je najbolji pravnik u beogradu što se tiče saobraćaja, slušajte čoveka šta priča možete samo da naučite nešto!

Miki

pre 9 godina

Kamere u Beogradu su krsh. Kamere po ostalim gradovima su uglavnom vrlo kvalitetne. Nažalost to je činjenica. Dobre kamere su vrlo skupe ali se brzo isplate u svakom smislu.

micko

pre 9 godina

pa jednostavno....ako je vozilo iz inostranstva i ako nije registrovano u srbiji..sam izgled automobila neznaci ama bas nista...a i za petnest dana mogao je da ga vrati u fabricko stanje

Jovan

pre 9 godina

Svaka čast gospodine Okanovicu za izjavljeno. Dovoljno za svakog građanina Srbije da se uverimo da naša policija ne obavlja svoj posao kvalitetno i odgovorno. Primetiću usput da Ministar policije skreće pažnju javnosti u ovom momentu na privatizaciju NIS-a. Kome je to sada potrebno i zbog čega on to čini, po meni nešto želi da skrije i da pažnju javnosti usmeri u drugom pravcu.

sakila

pre 9 godina

Jedino resenje ja da neko od vas novinara pocne konkretno da se bavi ovim slucajem..neka na tom mestu namerno kolima pravi prekrsaj(voznja u zutoj traci) pa da vidimo sta te kamere stvarno mogu..ako stigne kazna,objaviti u novinama i isterati pravdu do kraja..

Damijan

pre 9 godina

bravo za ovog coveka koji dodje kao istrazni inspektor. radi posao drugih. svaka cast. i treba da ostane na mestu ditektora. sve je prozvao one koji se ne javljaju.

Nina

pre 9 godina

Hajde, frajeru javi se! Ako si bio dovoljno hrabar da jurcas ulicama, sad stisni petlju, izadji i reci "ja sam to uradio". Ako ista ljudsko ima u tebi... Covek kolima udari psa, macku, zeca pa stane da vidi je li zivo.... i bude mu zao...a ti? Razumemo mi strah. Ali cak je se onaj Mitrovicev balavander sam prijavio. Makar ces malo mirnije da spavas kad priznas gresku... ako si covek.

kamerman

pre 9 godina

Ne razumem ako je opravdanje da su kamere lose zasto ih imate onda. Definitivno nicemu ne sluze a placa se njihovo servisiranje I popravka. Koja je poenta.

lola

pre 9 godina

nema tu nikakve misterije ,jedina nepoznata je ciji je sin,ili mozda cerka nekoga iz vrha ove mafijaske druzine na vlasti.dal se neko seca sina mitrovica,dal mu se sudi,sta je gde je,zataskalo se !

Derikonja

pre 9 godina

@kamerman: Nije mi jasno koji posao obavlja direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.Pa valjda i ovaj slučaj sa Brankovog mosta spada u bezbednost saobraćaja.Postavlja se pitanje u čijoj je nadležnosti , postavljanje kamera na beogradskim ulicama.Valjda i taj Komitet treba da vodi računa da se obezbede ulice u Beogradu zbog veće bezbednosti u saobraćaju.

Duško Sušić

pre 9 godina

@Dr.Dejan Tasic: Ako imamo Komitet za bezbednost saobraćaja , postavlja se pitanje , da li taj Komitert treba da ima uvid kako su obezbeđenje beogradske ulice u cilju što bolje bezbednosti. Sada ispada da kamere nisu ispravne , a izgleda niko nije nadležan za održavanje tih kamera.

podsetnik

pre 9 godina

Negde sam u stampi procitao da sredstva prikupljena za nabavku kamera nenamenski odlaze za isplatu zaposlenih u policiji po 10.000 dinara kao pausal za materijalno subvencioniranje.Takodje je pomenuto da se radi o iznosu od osam miliona evra nenamenski potrosenih iz budzeta. U suprotnom, demantujte me.

micko

pre 9 godina

pa jednostavno....ako je vozilo iz inostranstva i ako nije registrovano u srbiji..sam izgled automobila neznaci ama bas nista...a i za petnest dana mogao je da ga vrati u fabricko stanje

Miki

pre 9 godina

Kamere u Beogradu su krsh. Kamere po ostalim gradovima su uglavnom vrlo kvalitetne. Nažalost to je činjenica. Dobre kamere su vrlo skupe ali se brzo isplate u svakom smislu.

Бојан Илић

pre 9 godina

Да је несрећни младић био странац, нашли би га сигурно!
Ту би НВО, политичари, drugosrbijanci, јавне "личности" балавиле месецима на ТВ-у....
Јадни смо...

popadija

pre 9 godina

detektiv-početnik:
na sajtu http://www.polovniautomobili.com/automobili/26-mini-178.php
zanimljivo koliko ih je nakon nesreće na prodaju!???

SRAMOTA

pre 9 godina

Te kamere tablicu mogu da zumiraju, sad nam objašanjavaju kako te kamere ne valjaju. Dispečer koji je pratio situaciju na mostu morao je tom kamerom da zumira broj registarske tablice. Svaka priča o tome je završena da ne postoje dovoljno dobre kamere.
Snimak koji su pokazali, bolje bi moja stara Nokija sa napravila. Teorijske šanse nema da nisu mogli da zumiraju to vozilo, to svako zna ko se silom prilika našao u žutoj traci na Brankovom mostu.
Što se Okannovića tiče, nemojte njega više citirati kao Boga vas molim. Taj je dao podršku za ovaj zakon. Ovaj zakon je donešen samo da bi se namalatile pare za žute trake, prvu pomoć, farove u sred dana(u mnogim zemljama sad ukidaju taj propisa),... Bolilo je uvo tog Okanovića i ekipu za bezbednost.
P.S
Kod skertanja sa Gazele ka sajmištu kažnjavaju vozače koji se tu uključuju kao najbahatije ljude na svetu. Šta treba tu svi da stoje i blokiraju pola gazele kako neko ne bi zagazio žutu liniju. Ali zato ljude slobodno možete da gazite jer kamere to ne beleže.

M

pre 9 godina

Na stranu kamere, ali meni nije jasno kako ama baš niko od likova koji su gurali kola nije video bar deo registracije koji bi puno snizio broj osumnjičenih ili da nije bilo baš nijednog vozila koje se kretalo iza mini morisa koje je moglo da ga isprati par stotina metara i pročita registraciju... mislim, nije se ovo desilo negde u nekom zabačenom selu bez rasvete i ljudi...

Ovo je prikrivanje na drzavnom/diplomatskom nivou.

pre 9 godina

Cenim da je vlasnik ovog automobila DB ili neka tajna sluzba, domaca ili strana. Da je u pitanju neciji sin ili cerka ne bi celokupna policija na celu sa ministrom prikrivalo, tj. brisalo dokaze.

mikin

pre 9 godina

"Kako "mini moris" nije pronađen?"
----------------------------------
Kako? Pa vrlo lako ... zato jer ga se nije htelo "pronaci".
U stampi je bilo navedeno da u Srbiji postoji oko 200 automobila tog modela. Gospodo, izlistajte vlasnike tih automobila, i kuc, kuc na vrata svakoga od vlasnika da vam pokaze automobil! Kakvi crni mehanicari, autoradionice i slicne budalastine. Da se hoce (htelo) nasli bi ga za manje od 24 casa. Zasto nece, e za to neko trebao krivicno da odgovara.

Bojan

pre 9 godina

MOST TREBA BLOKIRATI DOK SE POCINILAC NE PRONADJE (ako treba i grad!!!). Dosta je bilo licitiranja i vredjanja inteligencije gradjana. U tom slucaju NACI CE DOTICNU (ILI DOTICNOG) NAJKASNIJE ZA DVA SATA.
Kad eventualno doticnu osobu nadju, krece prica - automobil je bio ukraden, ali sad je to druga prica. Ali prvo da se vidi ko je toliko mocan, ko se postavlja iznad zajednice?? Za koga to zakoni ne vaze??
Mislim da je dosta bilo, ovo je izgleda "KAP" koja je prevrsila casu... ili mozda mislite da jos moze da se ceka??

Jimbo Jones

pre 9 godina

Vrlo je jednostavno napraviti profil vozača Minija ili,lako moguće,vozačice.Ko vozi takve automobile?U svakom slučaju,najvjerovatnije nije u pitanju neki "običan smrtnik",možda je i neka ličnost sa estrade,tako da....svašta je moguće....

katastrofa

pre 9 godina

Nisam pristalica teorija zavere, ali ovog puta sam siguran da se radi o zataskavanju koje bi uspelo da nije bilo oca koji je svojim potezom privukao paznju. Sada je glavni problem sto pocinilac i onaj ko ga je zastitio (moguce vise osoba "usluga za uslugu" sistem) moraju naci nacin da se izvuku...
Za pocinioca ocekujem da ce naci nekoga da podmetne kao zrtveno jagnje i da za odredjenu sumu novca odlezi par godina jer sva je prilika da se vise i ne moze dobiti.
Pomagaci ce u nekoj internoj istrazi biti malo pretumbani i to je to.
Moc i novac donose dosta olaksica, a to smo vec videli na primerima drugih poznatih i bogatih pocinioca saobracajnih prekrsaja sa smrtnim ishodom.

dule

pre 9 godina

Да је несрећни младић био странац, нашли би га сигурно!
Ту би НВО, политичари, drugosrbijanci, јавне "личности" балавиле месецима на ТВ-у....
Јадни смо...
(Бојан Илић, 11. avgust 2014 14:12)

Naravno, a znaš zašto? Pa zato što te strane države (barem one ozbiljne) štite svoje građane. A nas štiti naša vlast. Kako nas štiti - znamo.

torlak

pre 9 godina

A i ovaj gospodin je gledao snimak kod Arene ;)
Salu na stranu, ovde nesto debelo smrdi... Snimak zute trake bi sve resio 100%, nije moguce da njega nema...

bice bolje...

pre 9 godina

Strasno pa gde su policijske patrole zaustavljaju posten narod za pojas ili svetlo po danu a ubicu pesaka izgubili. Ubijes coveka i pobegnes, bahat narod lupi se po nosu izmiksuje sa nekim viskijem i misli da moze sve.

Haug

pre 9 godina

Ko je rekao da je ono Kantrimen? Ako jeste, onda ih u Beogradu u toj boji ima manje od 5, iako policija tvrdi i laze da ih ima 100. Ovde, nesto debelo ne stima?

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

Imamo dve specifičnosti - jedna je da se radi o relativno retkom modelu vozila na našim prostorima, a drugo, saobraćajnica na kojoj se nesreća dogodila je prilično dobro pokrivena kamerama. To vozilo je odnekud došlo i nekud je otišlo", rekao je Okanović.

Ovo isto sam rekao juce a nisam ni kurta ni murta. Samo neka panduri i dalje krivinare po birtijama i sporednim ulicama.

Dule

pre 9 godina

I šta i da ga pronađu, platiće roditelji sudijama, pandurima i dr. predstavnicima "sistema" i ima da robija celih 3 meseca...Setite se nesreće u terazijskom tunelu sa istim ishodom i šta je epilog?! Mini kantrimen=neki histerični bogataški balavac koga štite roditelji,a policiju treba da je sramota! Pa taj auto može da se pronađe za par dana! Samo da javnost istera ovo do kraja, to je jedini način.

Hmm...

pre 9 godina

Ne slažem se uvek sa svim onim što g-din Okanović ima da kaže po pitanju bezbednosti saobraćaja, ali ovoga puta je potpuno u pravu. Na žalost, plašim se da će ovo biti jedna od njegovih poslednjih izjava na ovoj funkciji. Ali, ako ima bilo kakav mehanizam da izvrši pritisak da se ovaj problem oko identifikacije auto-ubice na Brankovom mostu reši, sad to treba i da učini!

triki

pre 9 godina

agencija,komitet...sta se svi prave prosti.Zna se koje al niko nema m.da da uperi prst.Da je neki pacenik sa stojadinom vec bi odlezavo kaznu.

Jack

pre 9 godina

Nedvosmislen dokaz da se ovde manipulise jeste to sto je ONAKAV snimak uospte i objavljen. Koja je svrha, ako ne bacanje prasine u oci?
Evo neka me neko ko veruje u dobre namere i ispravnost policije razuveri nekim argumentom.

Rumpel Stickin

pre 9 godina

Sto se tice ovog slucaja, covek je u pravu skroz.Da se kojim slucajem zaista desilo da je udaren ili napadnut neko od drzavnih funkcionera, pronasli bi ga za 15 minuta u to sam siguran 100% ali ovako postavlja se pitanje ko stiti vozaca "mini morisa" jer ja iskreno verujem da se zna i ko je i sta je...videcemo da li ce pritisak javnosti u ovom slucaju uroditi plodom jer ako se radi o nekom bliskom rodjaku ili prijatelju nekog "uglednog" bisnismena ili politicara ja cisto sumljam da ce ga naci, jer kod nas nazalost vladaju zakoni "koza nostre"...

brm

pre 9 godina

KAKO LAZU SVI REDOM... Manite kamere na mostu, ima kamera po celom gradu isprate se sve moguce putanje bega u narednih sat vremena od nesrece, i na narednih 300 kamera jedna ce biti ostrija... pa koliko serija se nagledasmo o raznim forenzickim i ostalim slucajevima da nas farbaju nasi kako ne znaju proste stvari da rese... I bez kamera mogu da nadju lika.

Ili mozda devojku...

Jack

pre 9 godina

"Da li bi isto imali slučaj da ni posle 15 dana ne možemo da utvrdimo iz kog vozila je pokušan atentat", upitao je Okanović."

Sve je ovim lepo receno, svaka cast na izjavi!

Krompirko

pre 9 godina

hoce neko da mi kaze da je ova kamera sa snimka jedina snimala?
da na nekoj sledecoj raskrsnici nema kamera na kojoj se mnogo bolje videlo
hoce neko da mi kaze da ne mogu da vrate snimak nazad i da vide sve automobie koji su prolazili u to vreme?
NE LAZITE LJUDE BRE!
po BGu ima na hiljade kamera,ne jedna,sigurno su ga 10 snimile od kad je pobego sa mesto ZLOCINA.
znaci zna se ko je taj,nece da ga hapse !kraj!

GARANT

pre 9 godina

ZNA POLICIJA VRLO DOBRO KO JE U PITANJU, a to JE NEKA POZNATA LICNOST koju SKRIVAJU, evo pretpostaljam ovde pa cemo da saznamo kroz nekoliko dana....

Gradjanin

pre 9 godina

@"Da li bi isto imali slučaj da ni posle 15 dana ne možemo da utvrdimo iz kog vozila je pokušan atentat?", upitao je Okanović.

Isto ovo sam napisao samo narodnim recima odmah kad sam procitao tu vest.

Pa da je ocesao vozilo Tomislava Nikolica na primer i dodao gas i pobegao, oni bi ga u roku od najdalje pet dana nasli i priveli, naravno sa sve kamerama i onima u fantomkama.

ikikvo

pre 9 godina

Svuda se provlaci jedna stvar: da je nastradalom Luki otpao tocak sa vozila i da su on i njegovi prijatelji izasli da sklone auto iz srednje trake te da je u tom trenutku i nastradao nesrecni Luka. Znaci da su momci bili potpuno savesni.
Ono sto niko nije pomenuo jeste da li su i drugi bili savesni? Tu pre svega mislim na one koji treba da odrzavaju puteve jer svi mi koji koristimo ovu deonicu znamo da je iz pravca Brankove ulice ka TC Usce na delu gde se most zavrsava doslo do velikog ulegnuca i da je tu prava mala skakaonica!
Mozda je ovo razlog otpadanja tocka i stvaranja ovako nebezbedne situacije sa tragicnim posledicama.

zlija

pre 9 godina

Secali se neko audija koji je udario u auto Borisa Tadica. Tih audija 80 ima dan danas par hiljada da ne preterujem. Coveka su nasli posle 8 sati. Meni bili kuci da provere auto posle 5 sati, tako da je ovo jedna tuga sta se radi.

jelena

pre 9 godina

Све што је рекао стоји на место, па чак и плаши (шта је с 8 милиона евра?!). Али ми једна ствар није јасна. Пише да је с пријатељима покушавао да помери ауто. Како они нису видели који ауто је у питању? Је л' тај лик возио 150, а полиција ноншалантно пушта време да тече?

15 minuta je dovoljno

pre 9 godina

(micko, 11. avgust 2014 13:27)

Pa jednostavno ako je vozilo iz inostranstva nije bačeno u potok. Morao je vozač da prođe carinu. Morala je kamera na carini da ga snimi. Ili je opet u pitanju kamera lošeg kvaliteta?

Stvari su jednostavne da jednostavnije ne mogu da budu. Nisu potrebne kamere da bi se vozilo identifikovalo. Postoje podaci koliko je takvih vozila prodato. Za poslednjih godinu dana je prodato 66 vozila marke Mini. Svih modela! Nisu svi model kantrimen. Kantrimen se proizvodi 4 godine. Znači sami možete da procenite koliko je takvih vozila ne u Beogradu nego u Srbiji. Imate boju. Imate podatak da je krov druge boje. Imate deo migavca. Migavci su različiti odnosno kupac može da bira kako hoće vozilo da izgleda. Sve to sužava pretragu.

KV

pre 9 godina

Jedna bitna stvar. Komitet za bezbednost saobraćaja u čije ime istupa gospodin Okanović je nevladina organizacija koja se ne finansira iz budžeta. Agencija za bezbednost saobraćaja je vladina agencija koja se finansira iz budžeta. Dakle, gospodin Okanović kao i svi ostali članovi Komiteta za bedbednost saobraćaja ne finansiraju se iz naših džepova. Namerno se proturaju netačne informacije kako bi se Komitet koji nešto radi diskreditovao i poistovetio sa Agencijom koja služi za naplaćivanje taksi za homologaciju mirisnih jelki u automobilima.

andrijano

pre 9 godina

bravo.pokopao ih je ovim izlaganjem.rasturio i policiju i politicare.ovamo mi glumetaju presposobne.kako kradu ovo je neverovatno.a zato dizete cene od struje do registracije i smanjujete plate.vase lopovluke mi da pokrivamo.ma ja ne znam kako u ovoj zemlji ne izbije revolucija.

Xenox

pre 9 godina

Vozač koji je svojim vozilom usmrtio mladog Luku Jovanovića mora biti priveden pravdi. Prosto ne mogu da verujem da ga neko štiti, počinio je ubistvo i pobegao.

Mamin sin ili tatina cerka, pitanje je sad!

pre 9 godina

Nije da zloslutim ali...
Mini Moris je skup i ne moze ga imati bas svako. Dakle, ako se sazna CIJI je navedeni Mini Moris, saznace se i zasto nikako da ga pronadju.
Posle ce verovatno biti problem pronaci vozaca, koji je u medjuvremenu otperjao iz Srbije.
Ali, nije da zloslutim...

Skretnicar

pre 9 godina

A gde je prica da se most kontrolise kako niko nebi "postavio bombu " i da antiteroristicke jedinice brzo reaguju.
Sto bi rekao Hamlet : "Nesto je trulo u drzavi Danskoj"

Gilgameš

pre 9 godina

Pošto je istraga do sada tapkala u mestu trebalo bi proveriti da nekim slučajem traženo vozilo ne pripada nekom policijskom funkcioneru ili njegovom bliskom srodniku.

21.vek

pre 9 godina

Hajde od sada svi da vozimo žutom trakom na Brankovom mostu u znak protesta dok se ne nadje ubica jadnog dečka. Da vidimo kakve će snimke onda da nam šalju zajedno sa kaznama.

Skandinavac

pre 9 godina

Bravo B92, samo piši o ovome, ovo ne smemo smetnuti s uma, a sa nama ni policija koja je za ovo odgovorna. Ima da se trubi o ovome dok sve ne isteramo na čistac.

Oduševio sam se juče pročitavši da se narod putem društvenih mreža organizovao i došao da pruži podršku ocu nastradalog mladića. Na nasreću mesto da se okupljamo protestvovati kao sav normalan svet, što nam je ekološka situacija loša, ilo što nam se potura genetski modifikovana hrana, ili zato što je Beograd najružniji grad na najlepšem mestu u Evropi i niko ne pokušava da ga okreči decenijama,... povod je ova tragedija i loš pokušaj organa reda da nas sve prave umobolnima.

Misle da ćemo zaboraviti, al nećemo. Ćutali smo i brojali mrtve, al ne više!!! Bahatost guzovana je eksplodirala i prelila čašu našeg strpljenja!

U jednom od prethodnih komentara sam napisao da nisam tu, al stižem u četvrtak i eto me da pružim podršku Ljudima na Brankovom mostu. Ima još pristojnih ljudi u ovoj zemlji i oni ne žele ćutati.

P.S. Valjda će jednom biti da protestvujemo što su neku višespratnicu okrečili u boju koja nam se ne dopada ili što nas je omiljeni bend mimoišao na svojoj evropskoj turneji. No protećiće još vode Dunavom i Savom dok to ne dočekamo! Al počelo je, ovo je bitka za normalnu Srbiju!

GrumfNS

pre 9 godina

Postoji jedan apsurd ovde, policija je prikazala snimak kamere sa 43x zumom, sto pravi distorziju na snimku, ali se vidi proces zumiranja i vidi se koliko je slika ostra dok gleda na ulicu pre zumiranja, a zumiran je snimak NAKON sto se nesreca dogodila. Sta je sa snimkom prolaska automobila pre nesrece? Pa nije svih sto morisa iz Srbije proslo tuda?

Li Osvald

pre 9 godina

Zna se ko trenutno u ovoj zemlji ima prvu i poslednju reč! Zašto se taj ne javi i da podrsku nastojanjima da se ubica pronadje. Kad se već cima za svaku reč koja mu se uputi i meša u sve i svasta ...?

I.N.A.T

pre 9 godina

nije loša ideja da svi preko brankovog mosta idemo žutom trakom....
pa da vidimo da li i tada kamere TJ računari neće pročitati tablice......

fancy

pre 9 godina

A cemu onda sluze kamere koje hvataju nesavasne vozace u zutoj traci? Ako ne hvataju tablice sta vataju onda koji moj!? A gde su pare to mozemo da pretpostavimo...

Gojira

pre 9 godina

Zasto novine ne intervjuisu te prijatelje od nesrecnog mladica? Da li im je dozvoljeno da daju izjave s obzirom da su svjedoci? Razumljivo je da u toj pometnji mozda nisu vidjeli ko je vozio ili tacan broj tablica ali siguran sam da bar mogu da potvrde da li su strane ili domace tablice u pitanju.

Inace, ideja da svi pocnu da voze zutom trakom je odlicna!

Damijan

pre 9 godina

bravo za ovog coveka koji dodje kao istrazni inspektor. radi posao drugih. svaka cast. i treba da ostane na mestu ditektora. sve je prozvao one koji se ne javljaju.

Duško Sušić

pre 9 godina

@Dr.Dejan Tasic: Ako imamo Komitet za bezbednost saobraćaja , postavlja se pitanje , da li taj Komitert treba da ima uvid kako su obezbeđenje beogradske ulice u cilju što bolje bezbednosti. Sada ispada da kamere nisu ispravne , a izgleda niko nije nadležan za održavanje tih kamera.

Siniša

pre 9 godina

Da živimo u pravnoj državi osobe koje prikrivaju izvršioca bi bile okarakterisane kao saučesnici i ozbiljno bi odgovarali.

Sem toga, zašto se ne snimaju sve kamere? Makar se brisao snimak posle dan-dva. Baš zbog ovakvih situacija: da može da se vrati snimak.

redwing

pre 9 godina

ako se ne može utvrditi počinilac u strogom centru glavnog grada, kakva se poruka šalje za slične "bahatlije" po manjim mestima, da ne govorimo o neosvetljenim lokalnim putevima? ili je ipak u pitanju ono drugo, znamo šta.
nejasno ostaje samo, da ako su već pojedinci hteli da zataškaju slučaj, zašto se izlazilo sa tipom modela kakvih ima desetak u državi. time su, ako je tako, sami sebi uskočili u usta, jer se gotovo kosi za zdravom logikom da se ne može utvrditi vlasnik vozila, za početak.

Deja Vu

pre 9 godina

Pa valjda je svakome jasno, da je ovde odavno sve jasno. I najveći amater bi dosad našao vozilo i vozača, na osnovu postojećih tragova. NEKO ne dozvoljava da se počinilac otkrije, i konačno bi jednom moralo da se desi, da se i taj NEKO identifikuje, i "procesuira" zbog opstrukcije istrage, i/ili prikrivanja počinioca krivičnog dela! A onda bi ta spirala mogla da se raspertla, i na odgovornost pozovu još neki ljudi i "doktori nauka", po hijerarhiji i principu komandne odgovornosti.

Podrška porodici UBIJENOG mladića, i svima koji protestnim okupljanjem pokušavaju da izvrše pritisak na odgovorne (nažalost, nisam u prilici da se i fizički pridružim).

Ništa ovo ne valja...

pre 9 godina

Sem toga, zašto se ne snimaju sve kamere? Makar se brisao snimak posle dan-dva. Baš zbog ovakvih situacija: da može da se vrati snimak.
(Siniša, 11. avgust 2014 13:22)

Ma nema potrebe za tim. Ima sasvim dovoljno kamera čiji snimci se čuvaju. Dakle, nije problem u tome. Ovo što zvaničnici iz policije ovih dana izjavljuju je čista demagogija i zamena teza, a sve u cilju (što je sada jasno svakome) prikrivanja nekog "zvučnog imena" iz političkog/javnog života ili nekog bliskog mu rođaka, kako isti ne bi krivično odgovarao za ubistvo. Ovo mora da se istera do kraja! Jer ako se ovo ubistvo sada zataška, to je znak svima koji su iole imućniji, bahatiji i voze bolje (jače) automobile da mogu da rade šta hoće bez ikakvih kazni. Ne želim da beogradske ulice postanu mesto gde će revnosni i pošteni vozači biti glineni golubovi na meti bahatih tatinih sinova, koji će se iživljavati. Ovo stvarno ne smemo da dopustimo. Ako treba, svaki dan na protest na Brankov most, dok se ubica ne nađe.

slucajno se setih...

pre 9 godina

Samo cu pitati da li se secate onog snimka sexa na parkingu kod Arene (ako se dobro secam...)? Tada su "kamere" odlicno odradile posao...

Dikh tu kava

pre 9 godina

Falš pitanje. Nije "kako nije pronađen", nego "zašto nije pronađen". U svakom slučaju, gorko, rođaci.. Može zemlja da prestane da se vrti, nikad ovde saobraćajne kulture biti neće, šta god trust mozgova smislio u te namene. Sve i da su strane tablice, prosto bode oči koliko neki ljudi koji žive preko kao da jedva čekaju da kad dođu u zavičaj, najbrutalnije moguće ne poštuju propise (a za koje nepoštovanje bi u državama radne dozvole verovatno fasovali ne manje od 10 god zatvora)..
P.S. Nije od supstancijalne važnosti, ali "moris mini" nije pronađen i zbog toga što se npr. ne proizvodi više od nekoliko decenija. Ovo što se sada vozi i pravi je Mini (Countryman, One, Clubman..) pod okriljem BMW-a. Morisa koji je pravio Mini kao takvog nema.

perica samo razmislja

pre 9 godina

Covek je lepo rekao, taj auto je odnekud dosao i neku je otisao. Pametno. sada snimke sa kamera pre mosta i sve kamere koje pokrivaju podrucje posle mosta. Zna se vreme i veoma lako ce se naci auto. Drugo: Opet se pominju prijatelji koji si bili sa momkom. Kako to da niko nije zapamtio makar jedan br i slovo sa tablice? Trece: Snimci mobilnih operatera u zadato vreme, ukste se signali sa baznih stanica ka mostu i sazna se koji telefon, sa kojim IMEI brojem je bio na mostu. S obzirom da vozi skup auto verovatno ima i neki smartfon tako da ga nije tesko naci. Ovde je nesto mnogo mutno.

Milos

pre 9 godina

Otvoreno, u lice nam kazu da se NE ZNA sta je sa novcem za kupovinu kamera..eeeejjj..
(pex, 11. avgust 2014 13:16)

Ovo. Kad nisam pao sa stolice.

A sto se slucaja tice, ovo je skandal. Znam da nije prvi kojeg kriju, ali ajde da bude poslednji.

gspvozac

pre 9 godina

Okanović je najbolji pravnik u beogradu što se tiče saobraćaja, slušajte čoveka šta priča možete samo da naučite nešto!

kome

pre 9 godina

kada je pola Nisa protestvovalo zbog ubistva studenata,ostali gradovi cutali. sve je to tuzno,ali mislim da je konacno vreme da narod pokaze kolektivnu moc i da svi ma ulice pokazemo svetu da u srbiji nesto debelo nije uredu. ili ce se i ovo zaboraviti posle 2 nedelje,a rane tih roditelja nikad nece zarasti

I tako ...

pre 9 godina

Policija POSEDUJE snimak na kojem se vide tablice. Policija ZNA čije je to vozilo. A zašto se u javnost izlazi sa ovim fazonima o lošem snimku ostavljam vama da procenite.

Jovan

pre 9 godina

Svaka čast gospodine Okanovicu za izjavljeno. Dovoljno za svakog građanina Srbije da se uverimo da naša policija ne obavlja svoj posao kvalitetno i odgovorno. Primetiću usput da Ministar policije skreće pažnju javnosti u ovom momentu na privatizaciju NIS-a. Kome je to sada potrebno i zbog čega on to čini, po meni nešto želi da skrije i da pažnju javnosti usmeri u drugom pravcu.

ftwk

pre 9 godina

scenario 1: sutra se u muriju javlja poznata ličnost zajedno sa svojim tupavim porodom koji se predaje u ruke "zakona" zbog ovog slučaja. mi svi šokirani 3 dana, čitamo kako mu je jako žao, kako je bre dobro dete, kako ga je grizla savest. slučaj ide kod "sudije", to se razvlači 3 godine, klinac dobija uslovnu kaznu jer se predao i "sudija" ne želi da mu "upropasti život", o doživotnom oduzimanju dozvole ni govora. poginuli mladić ispada kriv jer npr. nije propisno postavio trougao. mi svi fazon navikli.

scenario 2: ne bude ništa... mi svi fazon navikli

Derikonja

pre 9 godina

@kamerman: Nije mi jasno koji posao obavlja direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.Pa valjda i ovaj slučaj sa Brankovog mosta spada u bezbednost saobraćaja.Postavlja se pitanje u čijoj je nadležnosti , postavljanje kamera na beogradskim ulicama.Valjda i taj Komitet treba da vodi računa da se obezbede ulice u Beogradu zbog veće bezbednosti u saobraćaju.

Liberal

pre 9 godina

Msm da ova drzava ne moze biti vise bananastija... Ima malverzacija svuda ali bas ovoliko... Zivot coveka ocigledno malo vredi i ne znaci nista ovde... Svaka cast ocu na borbi i bice veliko razocaranje ako ova prica ispari za par dana bez krivca...

zoran

pre 9 godina

ovo treba da bude udarna vest na svim naslovnim stranama i da se broje dani kada ce mup da objavi da je vozac uhapsen. ne sme da se stane i da ostane na ovome.moramo vec jednom da pokazemo da nismo samo ovce za sisanje

kom

pre 9 godina

Da li se samo meni cini ili reći za nesrecno nastradalog da je "pokošen" nije ukusno, u najmanju ruku, iako je to sustinski tacno, iako nije ni bitno jer ga vise nema, ali mislim da bi trebalo imati obzira pri pisanju ovih tekstova, osim ako to nije postao 'strucni' policijski termin.
Alal vera ubici kako moze mirno da spava, i bilo na casti svima koji ga kriju i saucestvuju ubistvu.

Poz

pre 9 godina

Da je pregazeno dete biznismena ili politicara krivac bi bio uhapsen u roku od 24h. Na isti nacin na koji ste nasli mesara iz Surcina, preko baznih stanica i signala mobilnog telefona, mozete naci i vozaca Minija.

sasa jokic

pre 9 godina

Molim nekog od gradjana Beograda da donesu snimak koji su dobili uz kaznu za voznju u zutoj traci na Brankovom mostu, to ce biti dokaz da sve informacije vezane za lose kamere ne stoje, kao i da je pocinilac zasticen.
Gospodin ministar ne bi smeo da izlazi sa informacijom da je strana tablica, jer to tek otvara prostor za dodatnu sumnju u gore navedeno.
Upravo kako kaze g.Okanovic, obzirom da se zna boja mini morisa, predpostavljam da je takvih par u gradu. Uzeti mobilni od vlasnika, proveriti mesta kretanja pomocu baznih stanica i to je to.
To vozilo je moralo da prodje jos x raskrsnica (pokrivenih kamerama) pre nego sto je napustilo grad, a
nemojte mi reci da su sve kamere lose?!
Da je bio jugo ili Dacija, vec bi imali pocinioca, ali mini morisa voze......

Dr.Dejan Tasic

pre 9 godina

Potpuno se slazem sa Okanovicem, taj automobil nije pao sa marsa, postoje zapisi sa kamera pre i posle brankovog mosta. Velika je verovatnoca da je taj auto negde parkiran u garazi i ceka da se prasina spusti, ali takodje postoje snimci od nekoliko dana ranije u kome se sigurno moze primetiti kretanje istog vozila. Prema boji vozila moze se odstaniti dobar deo osumljicenih vozila, a prema mestu stanovanja takodje. u pretragu treba obuhvatiti i vozila iz Novog SAda i Vojvodine, zapravo sva vozila na podrucju Srbije. Da se posao radi kako treba to bi moglo biti zavrseno odavno. Ocigledno da je u pitanju ili nestrucnost u radu saobracajne policije ili pokusaj prikrivanja neke uticajne osobe koja ima para da vozi takav automobil.

lola

pre 9 godina

nema tu nikakve misterije ,jedina nepoznata je ciji je sin,ili mozda cerka nekoga iz vrha ove mafijaske druzine na vlasti.dal se neko seca sina mitrovica,dal mu se sudi,sta je gde je,zataskalo se !

aca Umc

pre 9 godina

ne znam koliko ima ukupno ovih kantrimena u Bg ali verovatno ih nema mnogo vise od npr. porsea. Ja znam gde zive 2 vlasnika, i u pitanju su cini mi se veoma bogate osobe koje pored ovog poseduju jos po neko malo ozbiljnije vozilo.

Lovac na potezu

pre 9 godina

Covek sve objasnii! Zasto u Srbiji svaki slucaj mora da se resava pod pritiskom javniscu??!! Pronalazenje ubice, strajk radnika, mpoljoprivrednika, doktora, malinara, rudara, putara ostecenima u poplavama ..... da li je nama potreban neko sa bicem da bi svako eadio ono za sta je placen?!???

slucajni prolaznik

pre 9 godina

Kamere se postavljaju samo kao zamka za zutu traku a ne zbog bezbednosti inace bi ih bilo vise od dve na mostu, ako nista drugo bar zbog potencijalnih samoubistava sa mosta

mlekadzija

pre 9 godina

Mozda je vozac neka vazna persona pa policija NE SME da je privede. U ovoj zemlji gde "rade telefoni" i za mnogo manje prekrsaja sve je moguce...

sakila

pre 9 godina

Jedino resenje ja da neko od vas novinara pocne konkretno da se bavi ovim slucajem..neka na tom mestu namerno kolima pravi prekrsaj(voznja u zutoj traci) pa da vidimo sta te kamere stvarno mogu..ako stigne kazna,objaviti u novinama i isterati pravdu do kraja..

kamerman

pre 9 godina

Ne razumem ako je opravdanje da su kamere lose zasto ih imate onda. Definitivno nicemu ne sluze a placa se njihovo servisiranje I popravka. Koja je poenta.

Nina

pre 9 godina

Hajde, frajeru javi se! Ako si bio dovoljno hrabar da jurcas ulicama, sad stisni petlju, izadji i reci "ja sam to uradio". Ako ista ljudsko ima u tebi... Covek kolima udari psa, macku, zeca pa stane da vidi je li zivo.... i bude mu zao...a ti? Razumemo mi strah. Ali cak je se onaj Mitrovicev balavander sam prijavio. Makar ces malo mirnije da spavas kad priznas gresku... ako si covek.

podsetnik

pre 9 godina

Negde sam u stampi procitao da sredstva prikupljena za nabavku kamera nenamenski odlaze za isplatu zaposlenih u policiji po 10.000 dinara kao pausal za materijalno subvencioniranje.Takodje je pomenuto da se radi o iznosu od osam miliona evra nenamenski potrosenih iz budzeta. U suprotnom, demantujte me.