Z. Dojčinović
pre 9 godina
Pet puta sam pročitao saopštenje UNS-a o ucenjivanju Tijaninog oca od strane novinara ali nigde nism video šta še UNS preduzeo protiv tih novinata ili šta će preduzeti. Bolje da se nisu nu oglasili.
Petak, 08.08.2014.
10:08
Neki mediji su bili “mnogo surovi” u izveštavanju o nesreći petnaestogodišnje Tijane Jurić, izjavio je otac ubijene devojčice Igor Jurić. Osude iz UNS i NUNS.
Izvor: B92
pre 9 godina
Pet puta sam pročitao saopštenje UNS-a o ucenjivanju Tijaninog oca od strane novinara ali nigde nism video šta še UNS preduzeo protiv tih novinata ili šta će preduzeti. Bolje da se nisu nu oglasili.
pre 9 godina
Citao sam razne papire, kako bi to nazvao, dok sam bio u Srbiji. Ne mogu to nazvati novinama. Svakako ne mogu nazvati novinarima te spodobe koje zvrljaju te gluposti. U normalnijem i uredjenijem svijetu takodje postoji sloboda stampe, ali postoji i zakon i odgovornost. Zato se desi ponekad kad se ta granica predje da uslijedi debela kazna i odsteta ljudima koji su osteceni. Bilo da se pise o zrtvi i li zlocincu. Nema poziva na linc, niti osudjivanja prije nego je covjek osudjen. Iznosenje tvrdnji da je neko mucen ili silovan prije nego policija to utvrdi znaci mijesanje u proces koji je u toku i ometanje rada policije. Za takvo nesto se debelo odgovara.
Zao mi je sto je izdavanje stampanih papira u Srbiji postalo takva kloaka kakva je...
pre 9 godina
"Ako mogu ovde da napisem: Svidja mi se uredjivacka politika B92 i objektivnost u izvestavanju. Ne svidja mi se kod drugih monstruizacija osumnjicenog, koja kod ljudi raspiruje mrznju. Na pojedinim sajtovima, ljudi komentarisu, kako bi mucili osumnjicenog, kako bi ga seckali, kopali oci, vadili organe, silovali itd. Razumem bes gradjana, ali i sami se takvim komentarima pretvaramo u slicne ubici. Ministar se izlece sa izjavama, mediji to podrzavaju i kite pricu. Vec pojedini pisu i da je devojcica silovana, u sta licno sumnjam, ali zar ne bi trebalo sacekati obdukciju. Kao da je clanak lepsi-privlacniji, sto je "monstrum" veci, a u ljudima se nakuplja sve vise mrznje. Odavno nisam vise puta procitao reci "ubiti", "obesiti", "komadati", "muciti", "za smrt". Svi su za nekakvu smrt, ami li ko za zivot?
(Nikola, 8. avgust 2014 14:26)"
Svaka čast na pametnom komentaru!
pre 9 godina
Pored ovog andjela, hijenizam nekih novinara je marginalan.
https://www.youtube.com/watch?v=HI5GgrFexSQ
i prebaci na 22:53 ovog snimka, gde je Tijana još živa, sa snovima o životu koji je čeka. Žao mi je ali nema sudbine, nema slučajnosti, nema boga ni pravde.
pre 9 godina
Nemojmo svi koji kometarisu da se pravimo ludi o kome se radi to je ono G....O od urednika tabloida koji je pod direktnom zastitom ove vlasti,pa se cak spominje i za glavnog urednika RTS-a.Jadan smo narod kada se i u ovoj situaciji ponasamo tako,ipak ova zemlja treba da se stavi pod jedan sator na kome ce pisat-LUDNICA.
pre 9 godina
@drug crni
Govorite o zloupotrebi slobode stampe, a onda navodite kako je nekada bilo "bolje" kad novinarstvo nije postojalo i kada je drzavni aparat odredjivao sta ce pisati cak i u cituljama, zanimljivo.
Mislim da svako ko prati dnevno politicka desavanja zna o kojim novinama je rec, one serviraju polusvetu ono sto ta masa zeli da vidi i procita tako da ukoliko primetimo da su ti listovi najprodavaniji danas u Srbiji mozemo da zakljucimo u kakvom divljem drustvu obitavamo.
pre 9 godina
Naravno Kurir je to objavio.Da ta kvazinovina ne preza ni od cega, znamo i u slucaju jos jedne male Tijane koje vise nema, kada su roditelje maltene posle sahrane optuzili da su prisvojili novac od ponacija za operaciju.
pre 9 godina
A, kada se nekoj poznatoj ličnosti desi neka lična, porodična tragedija obično ide tekst, molimo za razumevanje i neuznemiravanje porodice u ovim trenucima ili slično. Uostalom novine nisu uključene u istragu, ili mogu da budu u određenom domenu, ostalo je posao vlasti. I šta koga briga za finansijski stanje oca tragično nastradale devojčice? Ali obični ljudi nikada nisu u istom položaju kao poznati, čak i najtragičnijim stvarima koje se mogu nekome desiti.
pre 9 godina
Koji novinari i koje novine, da ih nikada vise ne citamo!!! Navedite, pustite kolegijalne odnose u ovakvom slucaju!!!
pre 9 godina
Ja sam ove godine upisao smer zurnalistika na filizofskom fakultetu u Novom Sadu,i koliko sam primetio tu se uci kako postati pravi novinar,tako da ako je ovo za ucenjivanje tacno,mogu da garantujem da je to do pojedinca novinara,a ne novinara kao zanimanja,najlakse je pljuvati neciju profesiju..a naravno sto se tice ovog slucaja za Tijanu,ovo je za osudu svaku,ali ponavljam to je do pojedinca
pre 9 godina
Mi smo Srbi izgazili sopstvene moralne norme. Kod nas morala slabo i da ima.
pre 9 godina
e, ali sve novine u šoku prenele ovu vest. pa stani,koje novine su ih ucenjivale ako su sve novine šokirane i zgrožene?
pre 9 godina
U našoj zemlji ima par pravih novinara , ostalo je šljam do šljama neznaju ni rečenicu da sastave a ostalo se vidi
pre 9 godina
... ima dosta novinara koji se ponašaju kao lešinari ... imao sam priliku da se uverim u njihovu drskost .... nadam se da ih nema puno.
pre 9 godina
@mikin
Ниси у праву, медији су више криви. Ко је пуцао, пуцао је јер је морао, шта да радиш друго на ратишту, али медији су то закували
pre 9 godina
Odavno mislim da su novinari uveliko krivi i za ratno krvoprolice tokom devedesetih.Oni su bili glavni ratni huskaci.Naravno, uvijek cast izuzecima kojih malo.Pa vidjelo se juce divljanje medija koji su potonuli u blato dijeleci pricu u nastavke da bi krvozedne mase imale da sto vise pojedinosti saznaju.Kao da je korist neka.Jadna porodica - kroz sta sve mora da prodje osim svog bola.Jos kad se nadovezu "komentatori"- te boli li oca ili majku, te kako mogu i razne gadosti.Svi smo sljam izgleda.
pre 9 godina
Postaje mi degutantno koliko se ovdašnji mediji bave ovom tragedijom,čak toliko da počinjem da mislim da je samo bitno podići tiraž,rejting...!!!
pre 9 godina
Prvo treba svi da idu pred sud, razumem da ovaj covek ima sada preca posla nego da goni novinare, ali ovo treba da se iznese do kraja.
Drugo toliko o cenzuri, kod nas su novinari azdaje, i sve bi dali da dobiju neku zanimljivu informaciju, kada pogledam sad unazad celu pricu oko poplava, skapiramd a je to bila i neka vrsta popularizacije medija, izmisljanje i dodavanje, kako bi se povecali tirazi, marketing.
pre 9 godina
Gledam sinoć izjavu ovog nesrećnog čoveka i pitam se čime su ga ucenili da on u ovom momentu treba nespretno da nabada neke rečenice kojima se bespotrebno obraća naciji. Pustite ljude na miru u ovakvim trenucima. Mi gledaoci bi sasvim razumeli da je samo rečeno kako je porodica u šoku i žalosti i da nije u stanju da daje izjave.
pre 9 godina
Tuzi ih covece sve, njih briga za kodekse, samo finansijska batina ostavlja trag na debelom novinarskom obrazu u Srbiji...
pre 9 godina
To nam je naša borba dala
Da nam je duša sitna mala
Dok nas tuđa nesreća privlači
Moral nam se sa obraza svlači.
pre 9 godina
novinar sam i stidim se i gnusam postupaka pojedinih kolega. to je za svaku osudu i treba naci nacina da se tome stane na put. najpre svi vi koji sada osudjujete te novinare i te medije shvatite da ste sa velikim interesovanjem citali njihove tekstove. nije li to licemerno. jeste. mozda je nacin upravo to da osudite takve tekstove, a ne samo da osudjujete posledicu...
pre 9 godina
Novinari to uradili? Ma nemoguće! To su divni ljudi koji nikada ne bi izgubili dostojanstvo zarad tiraža.
pre 9 godina
Vecina novinara u Srbiji je postala nesto poput seoskih alapaca samo sto su seoske alapace mnogo kreativnije, mastovitije jednom recju mnogo inteligentnije od ovih takozvanih novinara! O nepismenosti, nemoralu, nevaspitanju...danasnjih novinara i da ne pricam! Ali ovo ucenjivanje, lazno informisanje (o coveku koji je u nevidjenom bolu) nemam reci!!! MA ko vam daje za pravo da se na ovakav nacin izivljavate???!!!
pre 9 godina
Ovakvo ponašanje novinara nije nikakva novost. Gledam samo kako jedva čekaju da se desi neki saobraćajni udes, koji će im poslužiti kao još jedan vredan materijal za njihove crne hronike. Malo li je učesnicima udesa (u koje ubrajam i vinovnika jer ni njemu sigurno nije lako) što su izgubili najbliže ili ostali invalidi, nego im se onda nakače i mediji kao lešinari da u javnosti provlače njihova puna imena i prezimena, a neretko i fotografije. Samo se pitam hoće li neko tome jednom stati na put?
pre 9 godina
Jedan deo novinara se ponasa kao banditi...
pre 9 godina
A što se tiče toaletoida, oni su britanski izum nakalamljen na smrdljivo stablo balkanskog šovinizma. Ovu hidru samo Sablja 2 može da posiječe. Novinari u civilu. To ne bi bila cenzura, već odbrana normalnosti. Kurir, Informer, Tabloid, i nažalost E-novine jezikom mržnje drže narod u stalnim pripremama za neki sukob. Ono što je KurVir uradio roditeljima i jedne i druge Tijane samo je ogledalo balkanske gladi da se po ljudima pljuje. Svako ko kupi to smeće je saučesnik i zločinu.
pre 9 godina
U društvu u kome preovlađuju ekstremna ponašanja imamo patološki život ili bolesno društvo ili život koji je na granici da se pitamo da li je to sve normalno. Naravno da nije. Ovde je postradao moral. Ovde je moral pao nisko da niže ne može biti. Ne postoji apsolutno nikakvo opravdanje za ovu i niz sličnih tragedija osim čvrstog uverenja da su sve ovo posledice bolesnog stanja u društvu. Pojedinačni, individualni poremećaj, nikad nije samo stvar genetike odnosno individualne istorije nego je on uvek i posledica društvenog konteksta. Jednostavno, kada se sistem vrednosti izokrene naglavačke, kada je ono što je važno nevažno, a da je ono što je manje važno najvažnije, kada šund i kič postaju merilo uspeha i moći; o vrednostima ljudskog života nema se vremena.
Ovde se dogodio 'salto morale'. Ovde je poodavno izvršeno moralno samoubistvo. Mi ne vidimo dobro do kraja i nećemo da vidimo do kraja, iz prostog razloga što nećemo s tim da se suočimo. Da li smo u ovoj stvari mi ljudi ili da li smo dovoljno ljudi, da li smo ne samo obazrivi prema sebi nego i prema drugima? Tamo gde nema slobode ili gde nema puta do slobode ili puta do istine u društvu, u zajednici, u razvojnom sistemu, tu imamo one mreže koje sapinju i pojedinca koji bi hteo da bude u znaku i slobode ili demokratičnosti ili moraliteta. Toliko.
pre 9 godina
Uvek sam se pitao, zasto ljudi kojima se desila tragedija,uopste pustaje te 'novinare' da im ulaze u kucu?
I jos ima daju intervjue!
Oterati ih, pa nek pisu onda sta im volja!
pre 9 godina
Novinari i advokati!
pre 9 godina
Kodeks novinara Srbije... Ha ha ha
pre 9 godina
Nazalost, pre desetak dana sam prisustvovala sahrani mladica koje je progutao Dunav kod Belegisa.Uvazavam potrebu da novinari i fotoreporteri rade svoj posao, ali nikako na nacin kako su to radili, previse nasrtljivo i neprimereno dogadjaju.Dan posle utapanja ekipa je stigla da pravi reportazu kod najblizih rodjaka a oni od tuge ne funkcionisu i samo su im novinari falili.Tako da sve predstavnike medija molim da se obuzdaju i svoj rad i nastup primere dogadjaju.
pre 9 godina
Ja bi ih zabranio, a novinara otpustio i dao mu zabranu da se zaposli narednih 5 godina! To je svinjarija!
pre 9 godina
Ako mogu ovde da napisem: Svidja mi se uredjivacka politika B92 i objektivnost u izvestavanju. Ne svidja mi se kod drugih monstruizacija osumnjicenog, koja kod ljudi raspiruje mrznju. Na pojedinim sajtovima, ljudi komentarisu, kako bi mucili osumnjicenog, kako bi ga seckali, kopali oci, vadili organe, silovali itd. Razumem bes gradjana, ali i sami se takvim komentarima pretvaramo u slicne ubici. Ministar se izlece sa izjavama, mediji to podrzavaju i kite pricu. Vec pojedini pisu i da je devojcica silovana, u sta licno sumnjam, ali zar ne bi trebalo sacekati obdukciju. Kao da je clanak lepsi-privlacniji, sto je "monstrum" veci, a u ljudima se nakuplja sve vise mrznje. Odavno nisam vise puta procitao reci "ubiti", "obesiti", "komadati", "muciti", "za smrt". Svi su za nekakvu smrt, ami li ko za zivot?
pre 9 godina
nema tu pomoci, dok prave morbidne senzacije od tema koje su dozvoljene i izbegavaju one koje stete vlasnicima i vlasti niko ih nece dirati.
razvlaci se ova vest preko svih granica ukusa i morala a nema istrazivackog novinarstva. niko nece pisati o tome zasto ne otkrivaju ubicu onog decka na brankovom mostu. zasto policija nije postigla nista? jer to nije odobrena tema.
pre 9 godina
Kako neko reče, dobro došli u kapitalizam. Znam da to nece mnogi shvatiti jer je poznavanje spoljnog sveta ograničenog karaktera u Srbiji
pre 9 godina
Ne znam zašto nije hteo da imenuje novine?!? Bez veze, samo ih štiti
(VW, 8. avgust 2014 11:51)
A zasto bi ih stitio???
Zar mislis da ce ga drzava uzeti u zastitu ako spomene ime novine i novinara?
Sasvim razumno od coveka koji je ophrvan tugom.
Zar zelis da se takav covek povlaci po sudovima zato sto je spomenuo ime novina pogotovo ako su pod nekom politickom sapom.
Hvala mu iako je u teskoj situaciji sto je dao do znanja da novinari moraju imati kodeks ponasanja jer najgori oblik novinarskog ponasanja je od stravicnog dogadjaja praviti senzaciju.
pre 9 godina
Prokleti lesinari, strvinari, nikad im dosta krvi...
Dno ljudsko u rangu najgorih nasilnika i sadista...
pre 9 godina
"... urednici i novinari uvek dužni da se pridržavaju etičkih normi i Kodeksa novinara..."
----------------------------------------------------------------------
Da, videli smo tu etiku i kodeks jos od pocetka rata 1991. godine i raspada SFRJ. Mediji su jednako krivi za sve ono sto se desavalo na teritoriji bivse drzave kao i oni koji su pucali.
pre 9 godina
Dobro dosli u kapitalizam i zloupotrebu principa slobode stampe! Tako je to i u Americi - porodica zali, a pred kucom im kampuju novinari i slete se kao jato grabljivica cim primete da neko izlazi iz kuce. U neko davno vreme bivse Juge, po kojoj svi pljujemo, znao se neki red. O mnogim temama nisi smeo ni da zucnes dok ne dobijes dozvolu "nadleznog organa" - policije, vojske itd. Takodje si smeo da saopstis samo ono sto ti servira Tanjug, ili za sta si dobio dozvolu, u formi u kojoj ti se dostavi. Ako ti SUP u izvestaju dostavi da je X.Y. pocinio "krivicno delo protivprirodnog bluda u pokusaju", nisi smeo da kazes "pokusao da siluje devojku", jer bi za to dobio otkaz. O pogibiji vojnika tokom obuke nije smelo uopste da se pise bilo sta, jer je to smatrano vojnom tajnom, za cije odavanje je bila predvidjena visegodisnja robija. Cak ni u citulji ljudi nisu smeli da stave takvu izjavu, ako bi takva citulja i prosla urednik citulja (da, postojalo je takvo zanimanje!) je rizikovao otkaz i robiju. Za klevetu i sirenje lazi sledovala je takodje robija.
pre 9 godina
Za NUNS je bolje da se "pokrije usima" i cuti jer nista nisu ucinili da sprece uticaj medija na degradaciju srpske kulture i svesti uopste. Sta im sada znaci"pozivanje"na novinarski kodeks?Ima li tu sankcija, hoce li da odgovara debil (ne mogu da ga nazoven novinarem, jer bi bila uvreda za novinare),koji je usred bola porodicne tragedije u kojem je saucestvovala cela Srbija, opravdavao zlocinca izmisljenim namirenjem mafijaskih dugova? (Smarty, 8. avgust 2014 11:20)
Grešite u pogledu NUNS-a. Nezavisno udruženje je mnogo manje uticajno od "državnog"UNS-a.Verujte da među našim članovima teško da ima ljudi iz raznih Tabloid-a Informer-a i Kurir-a. Znamo i kako neki od tih medija nekritički štite vlast blateći na najvulgarniji duži period drugu stranu u politici. To im je "modus operandi" pa su i u slučaju tragedije porodice Jurić,umesto samilosti i neke vrste pomoći, plasirali gadosti o ocu.U znak zahvalnosti zbog neskrivene i nekritičke podrške vlast ih i ne dira. Da to znači još veći sunovrat "novinarstva,da, znači.
pre 9 godina
"navodi UNS i podseća da Kodeks nalaže novinarima da u izveštavanju o događajima koji uključuju lični bol i šok imaju saosećanje prema ljudima sa kojima razgovaraju". UNS, NUNS - šta ćete konkretno da preduzimate osim saopštenja? Ništa niste konkretno uradili po tom pitanju. Kodeks? Vaše kolege ga ne poštuju, prekršiš ga i nikom ništa. Zato novinare ljudi ne cene kao nekada, sami ste krivi. Ali, ispaštaju nedužni ljudi. A koje su institucije nadležne, na koje institucije je ministar mislio i koji je način sankcionisanja? Ima li ga?
pre 9 godina
Kaznite sad lepo sve tzv. novinare koji su izmisljali svakojake budalastine zarad tiraza.
pre 9 godina
Zasto ne ostavite devojku da pociva u miru? :)
pre 9 godina
Ovi je prava slika informativne industrije...koja je razlika iznedju ubice i ucenjuvača...a i nas koji "konzumirami" nihove proizvode
pre 9 godina
Ja ne znam jesu li mi odvratniji novinari ili ljudi koji se nadmecu u osmisljavanju sto goreg nacina za egzekuciju. Bolest.
pre 9 godina
To su takozvani novinari opskurnih tabloida.Za tabloide radi novinarski šljam.
Zato građani Srbije ne kupujte i ne čitjte Tabloide jer tamo nema istinite vesti.
pre 9 godina
Kurir i njima slični... video sam njihovu naslovnu stranu jutros, teška bahanalija, kao i uvek.
pre 9 godina
press-titutke....nema više novinara "u 21. veku", samo presstitutke...to je evropski standard!
pre 9 godina
Kad novinara neko namršteno pogleda onda se kao vukovi u čoporu brane i na sav glas pričaju o tome, a kad se ovakve stvari događaju, a to je svakog dana, onda je to ok?
pre 9 godina
Jao, sad ga isplivaju neke gadosti u vezi ovog slucaja, ne smem ni da pomislim.
pre 9 godina
Jasno je da otac i porodica slomljeni tragedijom nisu u prilici niti imaju snage da se nose sa novinarskim i ljudskim talogom i huljama. To mora ovo društvo tj organi države, konkretno -tužilaštvo. Ne sme se dozvoliti da se ovako nakazne neistine i javne uvrede prolaze samo sa nemuštim pozivanjem na etiku i kodeks. Ovde je daleko predjena granica neukusa, žutila i nepristojnosti, ovo jeste za krivično gonjenje po službenoj dužnosti. Jednom mora biti više nego dosta.
pre 9 godina
Nekada je nesto senzacija,ali mnogi od nas bas tada nece da se potresaju, pa ne kupuju novine. Samo prava istina,i blagovremena informacija,ima vrednost ! Vise su se ljudi zasitili "In...."Ku..." i slicnih izdanja.!
pre 9 godina
Novinarstvo vise nije sedma sila, vec sedmo zlo svakog drustva.
pre 9 godina
Medijska prostitucija.
U trci za senzacionalizmom objavljuju se svakave "informacije" od kojih dobar deo nema veze sa mozgom.Posmatram komentarisanje ovog strašnog dogadjaja od strane medija,gostovanja na TV-u svakojakih "eksperata",kvalifikovanje,etiketiranje,generalizovanje jednom rečju-lupetanje.U javnosti se podstiče paranoja,atmosfera linča i straha.
Takodje primećujem potpunu bezoćejanost od strane medija prema žrtvi i njenoj porodici.Umesto da se izveštava oprezno,obzirno i sa taktom kako nalaže ozbiljnost ovakve situacije.
pre 9 godina
čemu i kome služe izjave po medijima da je "monstrum" -bio dobar čovek? Pi! Nemojte pobogu tako!
pre 9 godina
Ne znam zašto nije hteo da imenuje novine?!? Bez veze, samo ih štiti
pre 9 godina
Наши закони + наше правосуђе =рак рана Србије.
pre 9 godina
Saučešće porodici Jurić.
Kod ovakvih porodičnih tragedija običan čovek ne može da da sebi za pravo da nešto pametno komentariše sem da traži i očekuje da pravda bude,i to što brže, u okviru zakonskih normi sprovedena.Žalosno je što se neke lične porodične tragedije,koje su nažalost poslednjih godina sve učestalije, koriste u svrhu medijske i političke propagande,od strane pojedinaca.
pre 9 godina
Zamislite takvog novinara još sa statusom službenog lica ...(((
pre 9 godina
Rokaj tužbe i naplaćuj...
pre 9 godina
Znamo mi svi koje dve novine "truju" gradjane Srbije koje kakvim gadostima i izmisljotinama, a sve u cilju senzacije, prodaje istih.
Da smo normalna drzava oba bi odavno bila ugasena, ali na zalost oba su pod zastitom vladajuce stranke i rade u njenom interesu!
Jedan od njih je plasirao pricu da su zelenasi oteli Tijanu? Naravno za to ih niko nije pozvao na odgovornost?!
pre 9 godina
Treba se samo setiti kada su pojedini tabloidi nekaznjeno objavljivali na naslovnoj strani slike raskomadanih ljudskih tela pa zakljuciti u kakvoj drzavi zivimo.
pre 9 godina
Mislim da ne treba spominjati moj osjećaj prema ovom ubici. Ali šta me je takođe zaprepastilo u ovom "slučaju" je odnos medija prema ovome, pravljenje spektakla, količina bljuvotina koje se non stop objavljuju. Takođe, mnogi ljudi pokazuju da nisu ništa bolji od ovog monstruma. Iskreno, nadam se III svetskom ratu, vrijeme je da se svijet pročisti.
pre 9 godina
Izgubili smo sve vrednosne norme.
pre 9 godina
Sramota. Bitno je da novinar dobije prvu stranu, a na koji nacin to mu nije vazno. Gde je tu ljudskost i saosecanje sa ocem kome je cerka nestala
pre 9 godina
"Šta će policija uraditi povodom ranijih pisanja medija o navodnoj otmici Tijane Jurić zbog zelenaških dugova njenih roditelja? Ministar je odgovorio da za takva pitanja postoje institucije koje se time bave i da policija nije nadležna za to. "
a privodjenje na saslusanje zbog objavljivanja facebook komentara tokom poplava u Obrenovcu, je u nadleznosti policije? ovo vise nije novinarstvo ovo je sprdnja!!! ovakve novinare treba zakonom zabraniti, ili makar propisno kaznjavati!!!
pre 9 godina
Znamo i koji mediji. Oni koji su pisali da je Tijanin otac duzan zelenasima i da je zato oteta i druge gadosti... Sram vas bilo "novinari"!
pre 9 godina
To nisu novinari to su lesinari njih i urednike pohapsiti a novine ugasiti
pre 9 godina
Uvesti nenormalno ostre novcane kazne. Pa ce triput da provere izvor pre nego sto napisu nesto.
pre 9 godina
Novinari - nakada profesija vredna divljenja i sa društvenom "težinom".
Danasnje novinarstvo - verbalna prostitucija za tastaturom.
Izuzetaka ima, kao i u svakoj profesiji.
Broj im se meri u promilima.
pre 9 godina
nisu novinari krivi nego narod zeljan krvi i senzacija... novinari rade ono sto narod trazi jer im to donosi tiraz...
pre 9 godina
Mediji kreiraju javnom mnenje (ne samo u Srbiji), ali ocigledno nemaju osecaj odgovornosi. To sto su neki "zuta stampa", "tabloidi" ili "komercijalni" ne abolira ih od odgovornosti za sunovrat srpske kulture. Tolerisanje raznoraznih "ludih kuca", kriminalaca i sponzorusa na naslovnim stranama, sve pod parolom "narod to voli" samo je doprinelo da neizgradjene licnosti (prvenstveno mislim na decu) usvoje pogresan sistem vrednosti.
Za NUNS je bolje da se "pokrije usima" i cuti, jer nista nisu ucinili da sprece uticaj medija na degradaciju srpske kulture i svesti uopste. Sta im sada znaci "pozivanje" na novinarski kodeks? Ima li tu sankcija, hoce li da odgovara debil (ne mogu da ga nazoven novinarem, jer bi bila uvreda za novinare), koji je usred bola porodicne tragedije u kojem je saucestvovala cela Srbija, opravdavao zlocinca izmisljenim namirenjem mafijaskih dugova?
pre 9 godina
Moram priznati da su mi se štampani mediji (ako neki uopšte zaslužuju da ih tako imenujem) ptervorili u lešinare. Bez trunke stida i obzira kopaju po tuđim životima, prave senzacionalističke naslove iza kojih se, uglavnom kriju prazne priče i pretpostavke. Ako se za Kurir, Alo, Informer i druge kriminalne štampane strane (pošto novine nisu)moglo očekivati da od svega prave cirkus, sigurno se to nije očekivalo od Blica online, koji se pretvorio u žutu štampu sa izuzetno lošim kvalitetom članaka, lošim odabirom vesti i neprofesionalnim kadrom koji dobija, iznenađujuće veliki prostor, kako bi opisivao šta je koja starleta pokazala i gde. B92 je jedini normalan sajt koji koliko toliko objektivno i bez preterivanja prenosi vesi i informacije. Žao mi je roditelja koji su morali da prođu torturu pojedinih medija.
pre 9 godina
Nista tu nije cudno. Preterivanje, senzacionalizam i da ne nabrajam vise. Sve zarad vece citanosti, gledanosti... Kao kad pises CV, a nemas bas dovoljno informacija (citaj iskustva) da bi bio kvalitetan, e to je novinarstvo.
pre 9 godina
Na ovom primeru se vidi stepen pokvarenosti i surovosti društva u kojem živimo. Da bi došli do bombastih naslova, jeftina štampa koju sitmi mali čovek jedino razume koriste se prljavim igrama. O monstrumu nemam reči, ko zna koliko tempiranih bombi stećemo dnevno na ulici. Jadno dete, saposećam se kao i milioni drugih sa nesrećnom porodicom.
pre 9 godina
Lešinari.
pre 9 godina
Sramota za medije,toliko lazi izreceno,pa to je strasno.
Sve za pare.
pre 9 godina
Pa imenujte koji su to novinari i koje novine. Neko treba da odgovara za to.
pre 9 godina
Imenuj ih covece, ti to mozes!
pre 9 godina
"Šta će policija uraditi povodom ranijih pisanja medija o navodnoj otmici Tijane Jurić zbog zelenaških dugova njenih roditelja? Ministar je odgovorio da za takva pitanja postoje institucije koje se time bave i da policija nije nadležna za to. " Ovde se radi o teskom uznemirenju javnosti, poznatom krivicnom delu, ciji je to posao ako nije policijski? Pa kakav doktor, takav i ministar. Ajde botovi sto ga ne branite, njega i ovu vasu sabracu iz medija koje objavljuju ove "informacije".
pre 9 godina
Prokleti bili medijski strvinari. Kradljivci zlatnih zuba iz medijskih leševa. Eksploatatori najnedostojnijih osećanja. Sa sramotom ste odavno raščistili tako da nema poente da im se govori "sram vas bilo". Samo bojkot.
pre 9 godina
Ne razumem. Juce je nesrecni otac dao izjavu pred kamerama, posto je saznao za Tijaninu smrt. Kako? Odakle mu snage? Sta je vise imalo da se kaze?
pre 9 godina
nema cutanja, nego poimence koji su to mediji i pogasiti doticne u roku od 12h....samo tako ce biti pomaka
pre 9 godina
Novinarstvo u Srbiji je najodvratnija profesija.
pre 9 godina
Ne znam zašto potpuno verujem ovom čoveku iako nisam čuo drugu stranu...
pre 9 godina
Velik broj novinara kod nas,nazalost vecina su kvazinovinari koji nemaju nikakve veze sa profesijom. Ali to samo po sebi nije toliki problem koliki je problem to sto ta vecina novinara nema elementarno kucno vaspitanje i moral. Jer normalan i vaspitan covek osobi koja je dozivela tragediju kao sto je Tijanin otac bi uvek prisla sa posebnom dozom osećaja. Dakle kakva drzava takvi i novinari. Daj mu 100 evra i ima da ,,napljuje,, nekog da ga majka nebi prepoznala. Ali krivo je sudstvo. Dok im ta svaku izgovorenu laz dobro ne potresu novcanik nece se opametiti. Steta sto nemo sud. Dakle,školovani i dobri novinari su potrebni,ali ovi koji sebe nazivaju novinarima i medijima sigurno ne.
pre 9 godina
Stidi se Srbijo!!!
pre 9 godina
Ovaj slučaj samo pokazuje da su se novinari mahom pretvorili u lešinare...
pre 9 godina
Ovaj čovek ima problem.
pre 9 godina
Da li postoji neka novinarska etika?Postoji li mogucnost da se tim nazovi novinarima zabrani rad zbog ovoga?Da li biti novinar znaci i zanemariti sve ljudske principe, tragajuci za bombasticnim tekstom koji ce biti citani?
pre 9 godina
Debilan narod smo definitivno . Strašno!
pre 9 godina
Reketiranje, iznudjivanje novca i informacija, tajna snimanja foto aparatima, diktafonima, mobilnim telefonima,ucenjivanje, trgovina poluinformacijama...sve su to metodi rada onih koji se zovu novinari i onih koji su zaduzeni da pribave oglase i sve sto donosi prihod odredjenom tabloidu. Tako oni rade. I imamo dva ili tri lista koji to rade i niko im nista ne moze. U sred potrage pisali su da su Tijanu oteli reketasi, zelenasi, da je njen otac dugovao novac...sta o njima da se kaze. I sad posle smrti smo svedoci sta rade. Bez imalo blama idu po kucama, slikaju ucveljene ljude, kopaju po proslosti svih koji su na bilo koji nacin u ovoj kao i u drugim tuznim pricama. A kad mediji vec toliko brinu o nestalim ljudima, sto se ne sete da pisu kako to, gde svake godine nestane 150 ljudi, sta se desava po barovima, kaficima, klubovima u koje u kasne nocne sate odlaze nasa deca.Ako ih neko ne otme, onda popiju pa poginu na putevima u 2-3-4 sata nocu.
Tabloidi su zlo!!! A rodonacelnik, vlasnik Dnevnog telegrafa je rekao - pucaj u grm, ne pitaj ima li koga, posle ces videti da li je bilo nekoga.
pre 9 godina
Pojedini novinari su nevidjena bagra.
pre 9 godina
UNS "Bla bla bla". I sve opet po starom. Kao i SVE ostalo u ovoj nesretnoj zemlji.
pre 9 godina
SRAMOTA.
pre 9 godina
Senzacionalizam po svaku, ali PO SVAKU cenu.
Problem je što se skoro pa izbrisala razlika izmedju onoga što se nekada nazivala "žuta štampa" i ovoga što imamo sada.
Dovoljno je da jedan medij objavi neki skandalozni tekst, sa još skandaloznijim naslovom, bilo da je to u papirnom ili internet izdanju, pa da to onda prenesu svi ostali (samo je pitanje kakav će naslov da postave, neretko još i gori).
Bojim se da oni mediji koji pokušavaju da ostanu u granicama pristojnosti - nemaju tiraž.
Puno je priče o autocenzuri, ali postoji i nešto drugo - odsustvo bilo kakve cenzure ili autocenzure, na većini vesti/tema koje nisu direktno političke. Kao da ne postoje nikakva ni profesionalna, ni ljudska, ni moralna, ma nikakva ograničenja. A zakon? Pa izgleda da kad se neko pozove na zakon u pokušaju da spreči objavljivanje bljuvotina, onda se na njega obruše opet pričama o cenzuri i pravom na "slobodu štampe"!
p.s. a i ovo naše komentarisanje, i to je ljudi moji prevršilo svaku meru :(
pre 9 godina
Novinari - nakada profesija vredna divljenja i sa društvenom "težinom".
Danasnje novinarstvo - verbalna prostitucija za tastaturom.
Izuzetaka ima, kao i u svakoj profesiji.
Broj im se meri u promilima.
pre 9 godina
Pa imenujte koji su to novinari i koje novine. Neko treba da odgovara za to.
pre 9 godina
Pojedini novinari su nevidjena bagra.
pre 9 godina
Medijska prostitucija.
U trci za senzacionalizmom objavljuju se svakave "informacije" od kojih dobar deo nema veze sa mozgom.Posmatram komentarisanje ovog strašnog dogadjaja od strane medija,gostovanja na TV-u svakojakih "eksperata",kvalifikovanje,etiketiranje,generalizovanje jednom rečju-lupetanje.U javnosti se podstiče paranoja,atmosfera linča i straha.
Takodje primećujem potpunu bezoćejanost od strane medija prema žrtvi i njenoj porodici.Umesto da se izveštava oprezno,obzirno i sa taktom kako nalaže ozbiljnost ovakve situacije.
pre 9 godina
Imenuj ih covece, ti to mozes!
pre 9 godina
Prokleti bili medijski strvinari. Kradljivci zlatnih zuba iz medijskih leševa. Eksploatatori najnedostojnijih osećanja. Sa sramotom ste odavno raščistili tako da nema poente da im se govori "sram vas bilo". Samo bojkot.
pre 9 godina
"Šta će policija uraditi povodom ranijih pisanja medija o navodnoj otmici Tijane Jurić zbog zelenaških dugova njenih roditelja? Ministar je odgovorio da za takva pitanja postoje institucije koje se time bave i da policija nije nadležna za to. " Ovde se radi o teskom uznemirenju javnosti, poznatom krivicnom delu, ciji je to posao ako nije policijski? Pa kakav doktor, takav i ministar. Ajde botovi sto ga ne branite, njega i ovu vasu sabracu iz medija koje objavljuju ove "informacije".
pre 9 godina
Lešinari.
pre 9 godina
Sramota. Bitno je da novinar dobije prvu stranu, a na koji nacin to mu nije vazno. Gde je tu ljudskost i saosecanje sa ocem kome je cerka nestala
pre 9 godina
Novinarstvo u Srbiji je najodvratnija profesija.
pre 9 godina
Debilan narod smo definitivno . Strašno!
pre 9 godina
Novinarstvo vise nije sedma sila, vec sedmo zlo svakog drustva.
pre 9 godina
Velik broj novinara kod nas,nazalost vecina su kvazinovinari koji nemaju nikakve veze sa profesijom. Ali to samo po sebi nije toliki problem koliki je problem to sto ta vecina novinara nema elementarno kucno vaspitanje i moral. Jer normalan i vaspitan covek osobi koja je dozivela tragediju kao sto je Tijanin otac bi uvek prisla sa posebnom dozom osećaja. Dakle kakva drzava takvi i novinari. Daj mu 100 evra i ima da ,,napljuje,, nekog da ga majka nebi prepoznala. Ali krivo je sudstvo. Dok im ta svaku izgovorenu laz dobro ne potresu novcanik nece se opametiti. Steta sto nemo sud. Dakle,školovani i dobri novinari su potrebni,ali ovi koji sebe nazivaju novinarima i medijima sigurno ne.
pre 9 godina
Senzacionalizam po svaku, ali PO SVAKU cenu.
Problem je što se skoro pa izbrisala razlika izmedju onoga što se nekada nazivala "žuta štampa" i ovoga što imamo sada.
Dovoljno je da jedan medij objavi neki skandalozni tekst, sa još skandaloznijim naslovom, bilo da je to u papirnom ili internet izdanju, pa da to onda prenesu svi ostali (samo je pitanje kakav će naslov da postave, neretko još i gori).
Bojim se da oni mediji koji pokušavaju da ostanu u granicama pristojnosti - nemaju tiraž.
Puno je priče o autocenzuri, ali postoji i nešto drugo - odsustvo bilo kakve cenzure ili autocenzure, na većini vesti/tema koje nisu direktno političke. Kao da ne postoje nikakva ni profesionalna, ni ljudska, ni moralna, ma nikakva ograničenja. A zakon? Pa izgleda da kad se neko pozove na zakon u pokušaju da spreči objavljivanje bljuvotina, onda se na njega obruše opet pričama o cenzuri i pravom na "slobodu štampe"!
p.s. a i ovo naše komentarisanje, i to je ljudi moji prevršilo svaku meru :(
pre 9 godina
SRAMOTA.
pre 9 godina
Ne znam zašto potpuno verujem ovom čoveku iako nisam čuo drugu stranu...
pre 9 godina
Zamislite takvog novinara još sa statusom službenog lica ...(((
pre 9 godina
UNS "Bla bla bla". I sve opet po starom. Kao i SVE ostalo u ovoj nesretnoj zemlji.
pre 9 godina
Kurir i njima slični... video sam njihovu naslovnu stranu jutros, teška bahanalija, kao i uvek.
pre 9 godina
Znamo i koji mediji. Oni koji su pisali da je Tijanin otac duzan zelenasima i da je zato oteta i druge gadosti... Sram vas bilo "novinari"!
pre 9 godina
To nisu novinari to su lesinari njih i urednike pohapsiti a novine ugasiti
pre 9 godina
Ovaj slučaj samo pokazuje da su se novinari mahom pretvorili u lešinare...
pre 9 godina
nema tu pomoci, dok prave morbidne senzacije od tema koje su dozvoljene i izbegavaju one koje stete vlasnicima i vlasti niko ih nece dirati.
razvlaci se ova vest preko svih granica ukusa i morala a nema istrazivackog novinarstva. niko nece pisati o tome zasto ne otkrivaju ubicu onog decka na brankovom mostu. zasto policija nije postigla nista? jer to nije odobrena tema.
pre 9 godina
press-titutke....nema više novinara "u 21. veku", samo presstitutke...to je evropski standard!
pre 9 godina
"... urednici i novinari uvek dužni da se pridržavaju etičkih normi i Kodeksa novinara..."
----------------------------------------------------------------------
Da, videli smo tu etiku i kodeks jos od pocetka rata 1991. godine i raspada SFRJ. Mediji su jednako krivi za sve ono sto se desavalo na teritoriji bivse drzave kao i oni koji su pucali.
pre 9 godina
Da li postoji neka novinarska etika?Postoji li mogucnost da se tim nazovi novinarima zabrani rad zbog ovoga?Da li biti novinar znaci i zanemariti sve ljudske principe, tragajuci za bombasticnim tekstom koji ce biti citani?
pre 9 godina
"Šta će policija uraditi povodom ranijih pisanja medija o navodnoj otmici Tijane Jurić zbog zelenaških dugova njenih roditelja? Ministar je odgovorio da za takva pitanja postoje institucije koje se time bave i da policija nije nadležna za to. "
a privodjenje na saslusanje zbog objavljivanja facebook komentara tokom poplava u Obrenovcu, je u nadleznosti policije? ovo vise nije novinarstvo ovo je sprdnja!!! ovakve novinare treba zakonom zabraniti, ili makar propisno kaznjavati!!!
pre 9 godina
Ne znam zašto nije hteo da imenuje novine?!? Bez veze, samo ih štiti
(VW, 8. avgust 2014 11:51)
A zasto bi ih stitio???
Zar mislis da ce ga drzava uzeti u zastitu ako spomene ime novine i novinara?
Sasvim razumno od coveka koji je ophrvan tugom.
Zar zelis da se takav covek povlaci po sudovima zato sto je spomenuo ime novina pogotovo ako su pod nekom politickom sapom.
Hvala mu iako je u teskoj situaciji sto je dao do znanja da novinari moraju imati kodeks ponasanja jer najgori oblik novinarskog ponasanja je od stravicnog dogadjaja praviti senzaciju.
pre 9 godina
Jasno je da otac i porodica slomljeni tragedijom nisu u prilici niti imaju snage da se nose sa novinarskim i ljudskim talogom i huljama. To mora ovo društvo tj organi države, konkretno -tužilaštvo. Ne sme se dozvoliti da se ovako nakazne neistine i javne uvrede prolaze samo sa nemuštim pozivanjem na etiku i kodeks. Ovde je daleko predjena granica neukusa, žutila i nepristojnosti, ovo jeste za krivično gonjenje po službenoj dužnosti. Jednom mora biti više nego dosta.
pre 9 godina
Kad novinara neko namršteno pogleda onda se kao vukovi u čoporu brane i na sav glas pričaju o tome, a kad se ovakve stvari događaju, a to je svakog dana, onda je to ok?
pre 9 godina
Na ovom primeru se vidi stepen pokvarenosti i surovosti društva u kojem živimo. Da bi došli do bombastih naslova, jeftina štampa koju sitmi mali čovek jedino razume koriste se prljavim igrama. O monstrumu nemam reči, ko zna koliko tempiranih bombi stećemo dnevno na ulici. Jadno dete, saposećam se kao i milioni drugih sa nesrećnom porodicom.
pre 9 godina
Наши закони + наше правосуђе =рак рана Србије.
pre 9 godina
Mediji kreiraju javnom mnenje (ne samo u Srbiji), ali ocigledno nemaju osecaj odgovornosi. To sto su neki "zuta stampa", "tabloidi" ili "komercijalni" ne abolira ih od odgovornosti za sunovrat srpske kulture. Tolerisanje raznoraznih "ludih kuca", kriminalaca i sponzorusa na naslovnim stranama, sve pod parolom "narod to voli" samo je doprinelo da neizgradjene licnosti (prvenstveno mislim na decu) usvoje pogresan sistem vrednosti.
Za NUNS je bolje da se "pokrije usima" i cuti, jer nista nisu ucinili da sprece uticaj medija na degradaciju srpske kulture i svesti uopste. Sta im sada znaci "pozivanje" na novinarski kodeks? Ima li tu sankcija, hoce li da odgovara debil (ne mogu da ga nazoven novinarem, jer bi bila uvreda za novinare), koji je usred bola porodicne tragedije u kojem je saucestvovala cela Srbija, opravdavao zlocinca izmisljenim namirenjem mafijaskih dugova?
pre 9 godina
Treba se samo setiti kada su pojedini tabloidi nekaznjeno objavljivali na naslovnoj strani slike raskomadanih ljudskih tela pa zakljuciti u kakvoj drzavi zivimo.
pre 9 godina
Znamo mi svi koje dve novine "truju" gradjane Srbije koje kakvim gadostima i izmisljotinama, a sve u cilju senzacije, prodaje istih.
Da smo normalna drzava oba bi odavno bila ugasena, ali na zalost oba su pod zastitom vladajuce stranke i rade u njenom interesu!
Jedan od njih je plasirao pricu da su zelenasi oteli Tijanu? Naravno za to ih niko nije pozvao na odgovornost?!
pre 9 godina
To su takozvani novinari opskurnih tabloida.Za tabloide radi novinarski šljam.
Zato građani Srbije ne kupujte i ne čitjte Tabloide jer tamo nema istinite vesti.
pre 9 godina
Moram priznati da su mi se štampani mediji (ako neki uopšte zaslužuju da ih tako imenujem) ptervorili u lešinare. Bez trunke stida i obzira kopaju po tuđim životima, prave senzacionalističke naslove iza kojih se, uglavnom kriju prazne priče i pretpostavke. Ako se za Kurir, Alo, Informer i druge kriminalne štampane strane (pošto novine nisu)moglo očekivati da od svega prave cirkus, sigurno se to nije očekivalo od Blica online, koji se pretvorio u žutu štampu sa izuzetno lošim kvalitetom članaka, lošim odabirom vesti i neprofesionalnim kadrom koji dobija, iznenađujuće veliki prostor, kako bi opisivao šta je koja starleta pokazala i gde. B92 je jedini normalan sajt koji koliko toliko objektivno i bez preterivanja prenosi vesi i informacije. Žao mi je roditelja koji su morali da prođu torturu pojedinih medija.
pre 9 godina
Jao, sad ga isplivaju neke gadosti u vezi ovog slucaja, ne smem ni da pomislim.
pre 9 godina
Gledam sinoć izjavu ovog nesrećnog čoveka i pitam se čime su ga ucenili da on u ovom momentu treba nespretno da nabada neke rečenice kojima se bespotrebno obraća naciji. Pustite ljude na miru u ovakvim trenucima. Mi gledaoci bi sasvim razumeli da je samo rečeno kako je porodica u šoku i žalosti i da nije u stanju da daje izjave.
pre 9 godina
Odavno mislim da su novinari uveliko krivi i za ratno krvoprolice tokom devedesetih.Oni su bili glavni ratni huskaci.Naravno, uvijek cast izuzecima kojih malo.Pa vidjelo se juce divljanje medija koji su potonuli u blato dijeleci pricu u nastavke da bi krvozedne mase imale da sto vise pojedinosti saznaju.Kao da je korist neka.Jadna porodica - kroz sta sve mora da prodje osim svog bola.Jos kad se nadovezu "komentatori"- te boli li oca ili majku, te kako mogu i razne gadosti.Svi smo sljam izgleda.
pre 9 godina
Kaznite sad lepo sve tzv. novinare koji su izmisljali svakojake budalastine zarad tiraza.
pre 9 godina
Mi smo Srbi izgazili sopstvene moralne norme. Kod nas morala slabo i da ima.
pre 9 godina
Dobro dosli u kapitalizam i zloupotrebu principa slobode stampe! Tako je to i u Americi - porodica zali, a pred kucom im kampuju novinari i slete se kao jato grabljivica cim primete da neko izlazi iz kuce. U neko davno vreme bivse Juge, po kojoj svi pljujemo, znao se neki red. O mnogim temama nisi smeo ni da zucnes dok ne dobijes dozvolu "nadleznog organa" - policije, vojske itd. Takodje si smeo da saopstis samo ono sto ti servira Tanjug, ili za sta si dobio dozvolu, u formi u kojoj ti se dostavi. Ako ti SUP u izvestaju dostavi da je X.Y. pocinio "krivicno delo protivprirodnog bluda u pokusaju", nisi smeo da kazes "pokusao da siluje devojku", jer bi za to dobio otkaz. O pogibiji vojnika tokom obuke nije smelo uopste da se pise bilo sta, jer je to smatrano vojnom tajnom, za cije odavanje je bila predvidjena visegodisnja robija. Cak ni u citulji ljudi nisu smeli da stave takvu izjavu, ako bi takva citulja i prosla urednik citulja (da, postojalo je takvo zanimanje!) je rizikovao otkaz i robiju. Za klevetu i sirenje lazi sledovala je takodje robija.
pre 9 godina
Izgubili smo sve vrednosne norme.
pre 9 godina
To nam je naša borba dala
Da nam je duša sitna mala
Dok nas tuđa nesreća privlači
Moral nam se sa obraza svlači.
pre 9 godina
Ne znam zašto nije hteo da imenuje novine?!? Bez veze, samo ih štiti
pre 9 godina
Ja ne znam jesu li mi odvratniji novinari ili ljudi koji se nadmecu u osmisljavanju sto goreg nacina za egzekuciju. Bolest.
pre 9 godina
Reketiranje, iznudjivanje novca i informacija, tajna snimanja foto aparatima, diktafonima, mobilnim telefonima,ucenjivanje, trgovina poluinformacijama...sve su to metodi rada onih koji se zovu novinari i onih koji su zaduzeni da pribave oglase i sve sto donosi prihod odredjenom tabloidu. Tako oni rade. I imamo dva ili tri lista koji to rade i niko im nista ne moze. U sred potrage pisali su da su Tijanu oteli reketasi, zelenasi, da je njen otac dugovao novac...sta o njima da se kaze. I sad posle smrti smo svedoci sta rade. Bez imalo blama idu po kucama, slikaju ucveljene ljude, kopaju po proslosti svih koji su na bilo koji nacin u ovoj kao i u drugim tuznim pricama. A kad mediji vec toliko brinu o nestalim ljudima, sto se ne sete da pisu kako to, gde svake godine nestane 150 ljudi, sta se desava po barovima, kaficima, klubovima u koje u kasne nocne sate odlaze nasa deca.Ako ih neko ne otme, onda popiju pa poginu na putevima u 2-3-4 sata nocu.
Tabloidi su zlo!!! A rodonacelnik, vlasnik Dnevnog telegrafa je rekao - pucaj u grm, ne pitaj ima li koga, posle ces videti da li je bilo nekoga.
pre 9 godina
Za NUNS je bolje da se "pokrije usima" i cuti jer nista nisu ucinili da sprece uticaj medija na degradaciju srpske kulture i svesti uopste. Sta im sada znaci"pozivanje"na novinarski kodeks?Ima li tu sankcija, hoce li da odgovara debil (ne mogu da ga nazoven novinarem, jer bi bila uvreda za novinare),koji je usred bola porodicne tragedije u kojem je saucestvovala cela Srbija, opravdavao zlocinca izmisljenim namirenjem mafijaskih dugova? (Smarty, 8. avgust 2014 11:20)
Grešite u pogledu NUNS-a. Nezavisno udruženje je mnogo manje uticajno od "državnog"UNS-a.Verujte da među našim članovima teško da ima ljudi iz raznih Tabloid-a Informer-a i Kurir-a. Znamo i kako neki od tih medija nekritički štite vlast blateći na najvulgarniji duži period drugu stranu u politici. To im je "modus operandi" pa su i u slučaju tragedije porodice Jurić,umesto samilosti i neke vrste pomoći, plasirali gadosti o ocu.U znak zahvalnosti zbog neskrivene i nekritičke podrške vlast ih i ne dira. Da to znači još veći sunovrat "novinarstva,da, znači.
pre 9 godina
Zasto ne ostavite devojku da pociva u miru? :)
pre 9 godina
Uvesti nenormalno ostre novcane kazne. Pa ce triput da provere izvor pre nego sto napisu nesto.
pre 9 godina
A što se tiče toaletoida, oni su britanski izum nakalamljen na smrdljivo stablo balkanskog šovinizma. Ovu hidru samo Sablja 2 može da posiječe. Novinari u civilu. To ne bi bila cenzura, već odbrana normalnosti. Kurir, Informer, Tabloid, i nažalost E-novine jezikom mržnje drže narod u stalnim pripremama za neki sukob. Ono što je KurVir uradio roditeljima i jedne i druge Tijane samo je ogledalo balkanske gladi da se po ljudima pljuje. Svako ko kupi to smeće je saučesnik i zločinu.
pre 9 godina
Nekada je nesto senzacija,ali mnogi od nas bas tada nece da se potresaju, pa ne kupuju novine. Samo prava istina,i blagovremena informacija,ima vrednost ! Vise su se ljudi zasitili "In...."Ku..." i slicnih izdanja.!
pre 9 godina
Rokaj tužbe i naplaćuj...
pre 9 godina
... ima dosta novinara koji se ponašaju kao lešinari ... imao sam priliku da se uverim u njihovu drskost .... nadam se da ih nema puno.
pre 9 godina
Novinari to uradili? Ma nemoguće! To su divni ljudi koji nikada ne bi izgubili dostojanstvo zarad tiraža.
pre 9 godina
Sramota za medije,toliko lazi izreceno,pa to je strasno.
Sve za pare.
pre 9 godina
nema cutanja, nego poimence koji su to mediji i pogasiti doticne u roku od 12h....samo tako ce biti pomaka
pre 9 godina
"navodi UNS i podseća da Kodeks nalaže novinarima da u izveštavanju o događajima koji uključuju lični bol i šok imaju saosećanje prema ljudima sa kojima razgovaraju". UNS, NUNS - šta ćete konkretno da preduzimate osim saopštenja? Ništa niste konkretno uradili po tom pitanju. Kodeks? Vaše kolege ga ne poštuju, prekršiš ga i nikom ništa. Zato novinare ljudi ne cene kao nekada, sami ste krivi. Ali, ispaštaju nedužni ljudi. A koje su institucije nadležne, na koje institucije je ministar mislio i koji je način sankcionisanja? Ima li ga?
pre 9 godina
Vecina novinara u Srbiji je postala nesto poput seoskih alapaca samo sto su seoske alapace mnogo kreativnije, mastovitije jednom recju mnogo inteligentnije od ovih takozvanih novinara! O nepismenosti, nemoralu, nevaspitanju...danasnjih novinara i da ne pricam! Ali ovo ucenjivanje, lazno informisanje (o coveku koji je u nevidjenom bolu) nemam reci!!! MA ko vam daje za pravo da se na ovakav nacin izivljavate???!!!
pre 9 godina
Mislim da ne treba spominjati moj osjećaj prema ovom ubici. Ali šta me je takođe zaprepastilo u ovom "slučaju" je odnos medija prema ovome, pravljenje spektakla, količina bljuvotina koje se non stop objavljuju. Takođe, mnogi ljudi pokazuju da nisu ništa bolji od ovog monstruma. Iskreno, nadam se III svetskom ratu, vrijeme je da se svijet pročisti.
pre 9 godina
Ovi je prava slika informativne industrije...koja je razlika iznedju ubice i ucenjuvača...a i nas koji "konzumirami" nihove proizvode
pre 9 godina
Kodeks novinara Srbije... Ha ha ha
pre 9 godina
Kako neko reče, dobro došli u kapitalizam. Znam da to nece mnogi shvatiti jer je poznavanje spoljnog sveta ograničenog karaktera u Srbiji
pre 9 godina
Ako mogu ovde da napisem: Svidja mi se uredjivacka politika B92 i objektivnost u izvestavanju. Ne svidja mi se kod drugih monstruizacija osumnjicenog, koja kod ljudi raspiruje mrznju. Na pojedinim sajtovima, ljudi komentarisu, kako bi mucili osumnjicenog, kako bi ga seckali, kopali oci, vadili organe, silovali itd. Razumem bes gradjana, ali i sami se takvim komentarima pretvaramo u slicne ubici. Ministar se izlece sa izjavama, mediji to podrzavaju i kite pricu. Vec pojedini pisu i da je devojcica silovana, u sta licno sumnjam, ali zar ne bi trebalo sacekati obdukciju. Kao da je clanak lepsi-privlacniji, sto je "monstrum" veci, a u ljudima se nakuplja sve vise mrznje. Odavno nisam vise puta procitao reci "ubiti", "obesiti", "komadati", "muciti", "za smrt". Svi su za nekakvu smrt, ami li ko za zivot?
pre 9 godina
Saučešće porodici Jurić.
Kod ovakvih porodičnih tragedija običan čovek ne može da da sebi za pravo da nešto pametno komentariše sem da traži i očekuje da pravda bude,i to što brže, u okviru zakonskih normi sprovedena.Žalosno je što se neke lične porodične tragedije,koje su nažalost poslednjih godina sve učestalije, koriste u svrhu medijske i političke propagande,od strane pojedinaca.
pre 9 godina
Stidi se Srbijo!!!
pre 9 godina
Nista tu nije cudno. Preterivanje, senzacionalizam i da ne nabrajam vise. Sve zarad vece citanosti, gledanosti... Kao kad pises CV, a nemas bas dovoljno informacija (citaj iskustva) da bi bio kvalitetan, e to je novinarstvo.
pre 9 godina
čemu i kome služe izjave po medijima da je "monstrum" -bio dobar čovek? Pi! Nemojte pobogu tako!
pre 9 godina
Uvek sam se pitao, zasto ljudi kojima se desila tragedija,uopste pustaje te 'novinare' da im ulaze u kucu?
I jos ima daju intervjue!
Oterati ih, pa nek pisu onda sta im volja!
pre 9 godina
novinar sam i stidim se i gnusam postupaka pojedinih kolega. to je za svaku osudu i treba naci nacina da se tome stane na put. najpre svi vi koji sada osudjujete te novinare i te medije shvatite da ste sa velikim interesovanjem citali njihove tekstove. nije li to licemerno. jeste. mozda je nacin upravo to da osudite takve tekstove, a ne samo da osudjujete posledicu...
pre 9 godina
@mikin
Ниси у праву, медији су више криви. Ко је пуцао, пуцао је јер је морао, шта да радиш друго на ратишту, али медији су то закували
pre 9 godina
Ja bi ih zabranio, a novinara otpustio i dao mu zabranu da se zaposli narednih 5 godina! To je svinjarija!
pre 9 godina
Nazalost, pre desetak dana sam prisustvovala sahrani mladica koje je progutao Dunav kod Belegisa.Uvazavam potrebu da novinari i fotoreporteri rade svoj posao, ali nikako na nacin kako su to radili, previse nasrtljivo i neprimereno dogadjaju.Dan posle utapanja ekipa je stigla da pravi reportazu kod najblizih rodjaka a oni od tuge ne funkcionisu i samo su im novinari falili.Tako da sve predstavnike medija molim da se obuzdaju i svoj rad i nastup primere dogadjaju.
pre 9 godina
Ne razumem. Juce je nesrecni otac dao izjavu pred kamerama, posto je saznao za Tijaninu smrt. Kako? Odakle mu snage? Sta je vise imalo da se kaze?
pre 9 godina
Prokleti lesinari, strvinari, nikad im dosta krvi...
Dno ljudsko u rangu najgorih nasilnika i sadista...
pre 9 godina
Novinari i advokati!
pre 9 godina
Naravno Kurir je to objavio.Da ta kvazinovina ne preza ni od cega, znamo i u slucaju jos jedne male Tijane koje vise nema, kada su roditelje maltene posle sahrane optuzili da su prisvojili novac od ponacija za operaciju.
pre 9 godina
Nemojmo svi koji kometarisu da se pravimo ludi o kome se radi to je ono G....O od urednika tabloida koji je pod direktnom zastitom ove vlasti,pa se cak spominje i za glavnog urednika RTS-a.Jadan smo narod kada se i u ovoj situaciji ponasamo tako,ipak ova zemlja treba da se stavi pod jedan sator na kome ce pisat-LUDNICA.
pre 9 godina
nisu novinari krivi nego narod zeljan krvi i senzacija... novinari rade ono sto narod trazi jer im to donosi tiraz...
pre 9 godina
Ovakvo ponašanje novinara nije nikakva novost. Gledam samo kako jedva čekaju da se desi neki saobraćajni udes, koji će im poslužiti kao još jedan vredan materijal za njihove crne hronike. Malo li je učesnicima udesa (u koje ubrajam i vinovnika jer ni njemu sigurno nije lako) što su izgubili najbliže ili ostali invalidi, nego im se onda nakače i mediji kao lešinari da u javnosti provlače njihova puna imena i prezimena, a neretko i fotografije. Samo se pitam hoće li neko tome jednom stati na put?
pre 9 godina
Jedan deo novinara se ponasa kao banditi...
pre 9 godina
Citao sam razne papire, kako bi to nazvao, dok sam bio u Srbiji. Ne mogu to nazvati novinama. Svakako ne mogu nazvati novinarima te spodobe koje zvrljaju te gluposti. U normalnijem i uredjenijem svijetu takodje postoji sloboda stampe, ali postoji i zakon i odgovornost. Zato se desi ponekad kad se ta granica predje da uslijedi debela kazna i odsteta ljudima koji su osteceni. Bilo da se pise o zrtvi i li zlocincu. Nema poziva na linc, niti osudjivanja prije nego je covjek osudjen. Iznosenje tvrdnji da je neko mucen ili silovan prije nego policija to utvrdi znaci mijesanje u proces koji je u toku i ometanje rada policije. Za takvo nesto se debelo odgovara.
Zao mi je sto je izdavanje stampanih papira u Srbiji postalo takva kloaka kakva je...
pre 9 godina
"Ako mogu ovde da napisem: Svidja mi se uredjivacka politika B92 i objektivnost u izvestavanju. Ne svidja mi se kod drugih monstruizacija osumnjicenog, koja kod ljudi raspiruje mrznju. Na pojedinim sajtovima, ljudi komentarisu, kako bi mucili osumnjicenog, kako bi ga seckali, kopali oci, vadili organe, silovali itd. Razumem bes gradjana, ali i sami se takvim komentarima pretvaramo u slicne ubici. Ministar se izlece sa izjavama, mediji to podrzavaju i kite pricu. Vec pojedini pisu i da je devojcica silovana, u sta licno sumnjam, ali zar ne bi trebalo sacekati obdukciju. Kao da je clanak lepsi-privlacniji, sto je "monstrum" veci, a u ljudima se nakuplja sve vise mrznje. Odavno nisam vise puta procitao reci "ubiti", "obesiti", "komadati", "muciti", "za smrt". Svi su za nekakvu smrt, ami li ko za zivot?
(Nikola, 8. avgust 2014 14:26)"
Svaka čast na pametnom komentaru!
pre 9 godina
A, kada se nekoj poznatoj ličnosti desi neka lična, porodična tragedija obično ide tekst, molimo za razumevanje i neuznemiravanje porodice u ovim trenucima ili slično. Uostalom novine nisu uključene u istragu, ili mogu da budu u određenom domenu, ostalo je posao vlasti. I šta koga briga za finansijski stanje oca tragično nastradale devojčice? Ali obični ljudi nikada nisu u istom položaju kao poznati, čak i najtragičnijim stvarima koje se mogu nekome desiti.
pre 9 godina
U društvu u kome preovlađuju ekstremna ponašanja imamo patološki život ili bolesno društvo ili život koji je na granici da se pitamo da li je to sve normalno. Naravno da nije. Ovde je postradao moral. Ovde je moral pao nisko da niže ne može biti. Ne postoji apsolutno nikakvo opravdanje za ovu i niz sličnih tragedija osim čvrstog uverenja da su sve ovo posledice bolesnog stanja u društvu. Pojedinačni, individualni poremećaj, nikad nije samo stvar genetike odnosno individualne istorije nego je on uvek i posledica društvenog konteksta. Jednostavno, kada se sistem vrednosti izokrene naglavačke, kada je ono što je važno nevažno, a da je ono što je manje važno najvažnije, kada šund i kič postaju merilo uspeha i moći; o vrednostima ljudskog života nema se vremena.
Ovde se dogodio 'salto morale'. Ovde je poodavno izvršeno moralno samoubistvo. Mi ne vidimo dobro do kraja i nećemo da vidimo do kraja, iz prostog razloga što nećemo s tim da se suočimo. Da li smo u ovoj stvari mi ljudi ili da li smo dovoljno ljudi, da li smo ne samo obazrivi prema sebi nego i prema drugima? Tamo gde nema slobode ili gde nema puta do slobode ili puta do istine u društvu, u zajednici, u razvojnom sistemu, tu imamo one mreže koje sapinju i pojedinca koji bi hteo da bude u znaku i slobode ili demokratičnosti ili moraliteta. Toliko.
pre 9 godina
Ja sam ove godine upisao smer zurnalistika na filizofskom fakultetu u Novom Sadu,i koliko sam primetio tu se uci kako postati pravi novinar,tako da ako je ovo za ucenjivanje tacno,mogu da garantujem da je to do pojedinca novinara,a ne novinara kao zanimanja,najlakse je pljuvati neciju profesiju..a naravno sto se tice ovog slucaja za Tijanu,ovo je za osudu svaku,ali ponavljam to je do pojedinca
pre 9 godina
Ovaj čovek ima problem.
pre 9 godina
Postaje mi degutantno koliko se ovdašnji mediji bave ovom tragedijom,čak toliko da počinjem da mislim da je samo bitno podići tiraž,rejting...!!!
pre 9 godina
Koji novinari i koje novine, da ih nikada vise ne citamo!!! Navedite, pustite kolegijalne odnose u ovakvom slucaju!!!
pre 9 godina
@drug crni
Govorite o zloupotrebi slobode stampe, a onda navodite kako je nekada bilo "bolje" kad novinarstvo nije postojalo i kada je drzavni aparat odredjivao sta ce pisati cak i u cituljama, zanimljivo.
Mislim da svako ko prati dnevno politicka desavanja zna o kojim novinama je rec, one serviraju polusvetu ono sto ta masa zeli da vidi i procita tako da ukoliko primetimo da su ti listovi najprodavaniji danas u Srbiji mozemo da zakljucimo u kakvom divljem drustvu obitavamo.
pre 9 godina
Pored ovog andjela, hijenizam nekih novinara je marginalan.
https://www.youtube.com/watch?v=HI5GgrFexSQ
i prebaci na 22:53 ovog snimka, gde je Tijana još živa, sa snovima o životu koji je čeka. Žao mi je ali nema sudbine, nema slučajnosti, nema boga ni pravde.
pre 9 godina
Tuzi ih covece sve, njih briga za kodekse, samo finansijska batina ostavlja trag na debelom novinarskom obrazu u Srbiji...
pre 9 godina
Pet puta sam pročitao saopštenje UNS-a o ucenjivanju Tijaninog oca od strane novinara ali nigde nism video šta še UNS preduzeo protiv tih novinata ili šta će preduzeti. Bolje da se nisu nu oglasili.
pre 9 godina
e, ali sve novine u šoku prenele ovu vest. pa stani,koje novine su ih ucenjivale ako su sve novine šokirane i zgrožene?
pre 9 godina
U našoj zemlji ima par pravih novinara , ostalo je šljam do šljama neznaju ni rečenicu da sastave a ostalo se vidi
pre 9 godina
Prvo treba svi da idu pred sud, razumem da ovaj covek ima sada preca posla nego da goni novinare, ali ovo treba da se iznese do kraja.
Drugo toliko o cenzuri, kod nas su novinari azdaje, i sve bi dali da dobiju neku zanimljivu informaciju, kada pogledam sad unazad celu pricu oko poplava, skapiramd a je to bila i neka vrsta popularizacije medija, izmisljanje i dodavanje, kako bi se povecali tirazi, marketing.
pre 9 godina
Ovaj čovek ima problem.
pre 9 godina
Ne razumem. Juce je nesrecni otac dao izjavu pred kamerama, posto je saznao za Tijaninu smrt. Kako? Odakle mu snage? Sta je vise imalo da se kaze?
pre 9 godina
nisu novinari krivi nego narod zeljan krvi i senzacija... novinari rade ono sto narod trazi jer im to donosi tiraz...
pre 9 godina
Kako neko reče, dobro došli u kapitalizam. Znam da to nece mnogi shvatiti jer je poznavanje spoljnog sveta ograničenog karaktera u Srbiji
pre 9 godina
Dobro dosli u kapitalizam i zloupotrebu principa slobode stampe! Tako je to i u Americi - porodica zali, a pred kucom im kampuju novinari i slete se kao jato grabljivica cim primete da neko izlazi iz kuce. U neko davno vreme bivse Juge, po kojoj svi pljujemo, znao se neki red. O mnogim temama nisi smeo ni da zucnes dok ne dobijes dozvolu "nadleznog organa" - policije, vojske itd. Takodje si smeo da saopstis samo ono sto ti servira Tanjug, ili za sta si dobio dozvolu, u formi u kojoj ti se dostavi. Ako ti SUP u izvestaju dostavi da je X.Y. pocinio "krivicno delo protivprirodnog bluda u pokusaju", nisi smeo da kazes "pokusao da siluje devojku", jer bi za to dobio otkaz. O pogibiji vojnika tokom obuke nije smelo uopste da se pise bilo sta, jer je to smatrano vojnom tajnom, za cije odavanje je bila predvidjena visegodisnja robija. Cak ni u citulji ljudi nisu smeli da stave takvu izjavu, ako bi takva citulja i prosla urednik citulja (da, postojalo je takvo zanimanje!) je rizikovao otkaz i robiju. Za klevetu i sirenje lazi sledovala je takodje robija.
pre 9 godina
Ne znam zašto nije hteo da imenuje novine?!? Bez veze, samo ih štiti
pre 9 godina
Debilan narod smo definitivno . Strašno!
pre 9 godina
Jao, sad ga isplivaju neke gadosti u vezi ovog slucaja, ne smem ni da pomislim.
pre 9 godina
čemu i kome služe izjave po medijima da je "monstrum" -bio dobar čovek? Pi! Nemojte pobogu tako!
pre 9 godina
"Šta će policija uraditi povodom ranijih pisanja medija o navodnoj otmici Tijane Jurić zbog zelenaških dugova njenih roditelja? Ministar je odgovorio da za takva pitanja postoje institucije koje se time bave i da policija nije nadležna za to. " Ovde se radi o teskom uznemirenju javnosti, poznatom krivicnom delu, ciji je to posao ako nije policijski? Pa kakav doktor, takav i ministar. Ajde botovi sto ga ne branite, njega i ovu vasu sabracu iz medija koje objavljuju ove "informacije".
pre 9 godina
Za NUNS je bolje da se "pokrije usima" i cuti jer nista nisu ucinili da sprece uticaj medija na degradaciju srpske kulture i svesti uopste. Sta im sada znaci"pozivanje"na novinarski kodeks?Ima li tu sankcija, hoce li da odgovara debil (ne mogu da ga nazoven novinarem, jer bi bila uvreda za novinare),koji je usred bola porodicne tragedije u kojem je saucestvovala cela Srbija, opravdavao zlocinca izmisljenim namirenjem mafijaskih dugova? (Smarty, 8. avgust 2014 11:20)
Grešite u pogledu NUNS-a. Nezavisno udruženje je mnogo manje uticajno od "državnog"UNS-a.Verujte da među našim članovima teško da ima ljudi iz raznih Tabloid-a Informer-a i Kurir-a. Znamo i kako neki od tih medija nekritički štite vlast blateći na najvulgarniji duži period drugu stranu u politici. To im je "modus operandi" pa su i u slučaju tragedije porodice Jurić,umesto samilosti i neke vrste pomoći, plasirali gadosti o ocu.U znak zahvalnosti zbog neskrivene i nekritičke podrške vlast ih i ne dira. Da to znači još veći sunovrat "novinarstva,da, znači.
pre 9 godina
Medijska prostitucija.
U trci za senzacionalizmom objavljuju se svakave "informacije" od kojih dobar deo nema veze sa mozgom.Posmatram komentarisanje ovog strašnog dogadjaja od strane medija,gostovanja na TV-u svakojakih "eksperata",kvalifikovanje,etiketiranje,generalizovanje jednom rečju-lupetanje.U javnosti se podstiče paranoja,atmosfera linča i straha.
Takodje primećujem potpunu bezoćejanost od strane medija prema žrtvi i njenoj porodici.Umesto da se izveštava oprezno,obzirno i sa taktom kako nalaže ozbiljnost ovakve situacije.
pre 9 godina
Stidi se Srbijo!!!
pre 9 godina
Novinarstvo u Srbiji je najodvratnija profesija.
pre 9 godina
Sramota. Bitno je da novinar dobije prvu stranu, a na koji nacin to mu nije vazno. Gde je tu ljudskost i saosecanje sa ocem kome je cerka nestala
pre 9 godina
novinar sam i stidim se i gnusam postupaka pojedinih kolega. to je za svaku osudu i treba naci nacina da se tome stane na put. najpre svi vi koji sada osudjujete te novinare i te medije shvatite da ste sa velikim interesovanjem citali njihove tekstove. nije li to licemerno. jeste. mozda je nacin upravo to da osudite takve tekstove, a ne samo da osudjujete posledicu...
pre 9 godina
Moram priznati da su mi se štampani mediji (ako neki uopšte zaslužuju da ih tako imenujem) ptervorili u lešinare. Bez trunke stida i obzira kopaju po tuđim životima, prave senzacionalističke naslove iza kojih se, uglavnom kriju prazne priče i pretpostavke. Ako se za Kurir, Alo, Informer i druge kriminalne štampane strane (pošto novine nisu)moglo očekivati da od svega prave cirkus, sigurno se to nije očekivalo od Blica online, koji se pretvorio u žutu štampu sa izuzetno lošim kvalitetom članaka, lošim odabirom vesti i neprofesionalnim kadrom koji dobija, iznenađujuće veliki prostor, kako bi opisivao šta je koja starleta pokazala i gde. B92 je jedini normalan sajt koji koliko toliko objektivno i bez preterivanja prenosi vesi i informacije. Žao mi je roditelja koji su morali da prođu torturu pojedinih medija.
pre 9 godina
press-titutke....nema više novinara "u 21. veku", samo presstitutke...to je evropski standard!
pre 9 godina
"... urednici i novinari uvek dužni da se pridržavaju etičkih normi i Kodeksa novinara..."
----------------------------------------------------------------------
Da, videli smo tu etiku i kodeks jos od pocetka rata 1991. godine i raspada SFRJ. Mediji su jednako krivi za sve ono sto se desavalo na teritoriji bivse drzave kao i oni koji su pucali.
pre 9 godina
Imenuj ih covece, ti to mozes!
pre 9 godina
Prokleti bili medijski strvinari. Kradljivci zlatnih zuba iz medijskih leševa. Eksploatatori najnedostojnijih osećanja. Sa sramotom ste odavno raščistili tako da nema poente da im se govori "sram vas bilo". Samo bojkot.
pre 9 godina
Pa imenujte koji su to novinari i koje novine. Neko treba da odgovara za to.
pre 9 godina
Rokaj tužbe i naplaćuj...
pre 9 godina
Mislim da ne treba spominjati moj osjećaj prema ovom ubici. Ali šta me je takođe zaprepastilo u ovom "slučaju" je odnos medija prema ovome, pravljenje spektakla, količina bljuvotina koje se non stop objavljuju. Takođe, mnogi ljudi pokazuju da nisu ništa bolji od ovog monstruma. Iskreno, nadam se III svetskom ratu, vrijeme je da se svijet pročisti.
pre 9 godina
Ja ne znam jesu li mi odvratniji novinari ili ljudi koji se nadmecu u osmisljavanju sto goreg nacina za egzekuciju. Bolest.
pre 9 godina
Ako mogu ovde da napisem: Svidja mi se uredjivacka politika B92 i objektivnost u izvestavanju. Ne svidja mi se kod drugih monstruizacija osumnjicenog, koja kod ljudi raspiruje mrznju. Na pojedinim sajtovima, ljudi komentarisu, kako bi mucili osumnjicenog, kako bi ga seckali, kopali oci, vadili organe, silovali itd. Razumem bes gradjana, ali i sami se takvim komentarima pretvaramo u slicne ubici. Ministar se izlece sa izjavama, mediji to podrzavaju i kite pricu. Vec pojedini pisu i da je devojcica silovana, u sta licno sumnjam, ali zar ne bi trebalo sacekati obdukciju. Kao da je clanak lepsi-privlacniji, sto je "monstrum" veci, a u ljudima se nakuplja sve vise mrznje. Odavno nisam vise puta procitao reci "ubiti", "obesiti", "komadati", "muciti", "za smrt". Svi su za nekakvu smrt, ami li ko za zivot?
pre 9 godina
... ima dosta novinara koji se ponašaju kao lešinari ... imao sam priliku da se uverim u njihovu drskost .... nadam se da ih nema puno.
pre 9 godina
Pojedini novinari su nevidjena bagra.
pre 9 godina
Ne znam zašto potpuno verujem ovom čoveku iako nisam čuo drugu stranu...
pre 9 godina
Mediji kreiraju javnom mnenje (ne samo u Srbiji), ali ocigledno nemaju osecaj odgovornosi. To sto su neki "zuta stampa", "tabloidi" ili "komercijalni" ne abolira ih od odgovornosti za sunovrat srpske kulture. Tolerisanje raznoraznih "ludih kuca", kriminalaca i sponzorusa na naslovnim stranama, sve pod parolom "narod to voli" samo je doprinelo da neizgradjene licnosti (prvenstveno mislim na decu) usvoje pogresan sistem vrednosti.
Za NUNS je bolje da se "pokrije usima" i cuti, jer nista nisu ucinili da sprece uticaj medija na degradaciju srpske kulture i svesti uopste. Sta im sada znaci "pozivanje" na novinarski kodeks? Ima li tu sankcija, hoce li da odgovara debil (ne mogu da ga nazoven novinarem, jer bi bila uvreda za novinare), koji je usred bola porodicne tragedije u kojem je saucestvovala cela Srbija, opravdavao zlocinca izmisljenim namirenjem mafijaskih dugova?
pre 9 godina
Treba se samo setiti kada su pojedini tabloidi nekaznjeno objavljivali na naslovnoj strani slike raskomadanih ljudskih tela pa zakljuciti u kakvoj drzavi zivimo.
pre 9 godina
Uvek sam se pitao, zasto ljudi kojima se desila tragedija,uopste pustaje te 'novinare' da im ulaze u kucu?
I jos ima daju intervjue!
Oterati ih, pa nek pisu onda sta im volja!
pre 9 godina
Novinari to uradili? Ma nemoguće! To su divni ljudi koji nikada ne bi izgubili dostojanstvo zarad tiraža.
pre 9 godina
Mi smo Srbi izgazili sopstvene moralne norme. Kod nas morala slabo i da ima.
pre 9 godina
Ja sam ove godine upisao smer zurnalistika na filizofskom fakultetu u Novom Sadu,i koliko sam primetio tu se uci kako postati pravi novinar,tako da ako je ovo za ucenjivanje tacno,mogu da garantujem da je to do pojedinca novinara,a ne novinara kao zanimanja,najlakse je pljuvati neciju profesiju..a naravno sto se tice ovog slucaja za Tijanu,ovo je za osudu svaku,ali ponavljam to je do pojedinca
pre 9 godina
UNS "Bla bla bla". I sve opet po starom. Kao i SVE ostalo u ovoj nesretnoj zemlji.
pre 9 godina
Novinari - nakada profesija vredna divljenja i sa društvenom "težinom".
Danasnje novinarstvo - verbalna prostitucija za tastaturom.
Izuzetaka ima, kao i u svakoj profesiji.
Broj im se meri u promilima.
pre 9 godina
Kad novinara neko namršteno pogleda onda se kao vukovi u čoporu brane i na sav glas pričaju o tome, a kad se ovakve stvari događaju, a to je svakog dana, onda je to ok?
pre 9 godina
Jasno je da otac i porodica slomljeni tragedijom nisu u prilici niti imaju snage da se nose sa novinarskim i ljudskim talogom i huljama. To mora ovo društvo tj organi države, konkretno -tužilaštvo. Ne sme se dozvoliti da se ovako nakazne neistine i javne uvrede prolaze samo sa nemuštim pozivanjem na etiku i kodeks. Ovde je daleko predjena granica neukusa, žutila i nepristojnosti, ovo jeste za krivično gonjenje po službenoj dužnosti. Jednom mora biti više nego dosta.
pre 9 godina
Zasto ne ostavite devojku da pociva u miru? :)
pre 9 godina
To su takozvani novinari opskurnih tabloida.Za tabloide radi novinarski šljam.
Zato građani Srbije ne kupujte i ne čitjte Tabloide jer tamo nema istinite vesti.
pre 9 godina
Ne znam zašto nije hteo da imenuje novine?!? Bez veze, samo ih štiti
(VW, 8. avgust 2014 11:51)
A zasto bi ih stitio???
Zar mislis da ce ga drzava uzeti u zastitu ako spomene ime novine i novinara?
Sasvim razumno od coveka koji je ophrvan tugom.
Zar zelis da se takav covek povlaci po sudovima zato sto je spomenuo ime novina pogotovo ako su pod nekom politickom sapom.
Hvala mu iako je u teskoj situaciji sto je dao do znanja da novinari moraju imati kodeks ponasanja jer najgori oblik novinarskog ponasanja je od stravicnog dogadjaja praviti senzaciju.
pre 9 godina
Nazalost, pre desetak dana sam prisustvovala sahrani mladica koje je progutao Dunav kod Belegisa.Uvazavam potrebu da novinari i fotoreporteri rade svoj posao, ali nikako na nacin kako su to radili, previse nasrtljivo i neprimereno dogadjaju.Dan posle utapanja ekipa je stigla da pravi reportazu kod najblizih rodjaka a oni od tuge ne funkcionisu i samo su im novinari falili.Tako da sve predstavnike medija molim da se obuzdaju i svoj rad i nastup primere dogadjaju.
pre 9 godina
Novinari i advokati!
pre 9 godina
Vecina novinara u Srbiji je postala nesto poput seoskih alapaca samo sto su seoske alapace mnogo kreativnije, mastovitije jednom recju mnogo inteligentnije od ovih takozvanih novinara! O nepismenosti, nemoralu, nevaspitanju...danasnjih novinara i da ne pricam! Ali ovo ucenjivanje, lazno informisanje (o coveku koji je u nevidjenom bolu) nemam reci!!! MA ko vam daje za pravo da se na ovakav nacin izivljavate???!!!
pre 9 godina
Gledam sinoć izjavu ovog nesrećnog čoveka i pitam se čime su ga ucenili da on u ovom momentu treba nespretno da nabada neke rečenice kojima se bespotrebno obraća naciji. Pustite ljude na miru u ovakvim trenucima. Mi gledaoci bi sasvim razumeli da je samo rečeno kako je porodica u šoku i žalosti i da nije u stanju da daje izjave.
pre 9 godina
Odavno mislim da su novinari uveliko krivi i za ratno krvoprolice tokom devedesetih.Oni su bili glavni ratni huskaci.Naravno, uvijek cast izuzecima kojih malo.Pa vidjelo se juce divljanje medija koji su potonuli u blato dijeleci pricu u nastavke da bi krvozedne mase imale da sto vise pojedinosti saznaju.Kao da je korist neka.Jadna porodica - kroz sta sve mora da prodje osim svog bola.Jos kad se nadovezu "komentatori"- te boli li oca ili majku, te kako mogu i razne gadosti.Svi smo sljam izgleda.
pre 9 godina
To nam je naša borba dala
Da nam je duša sitna mala
Dok nas tuđa nesreća privlači
Moral nam se sa obraza svlači.
pre 9 godina
Senzacionalizam po svaku, ali PO SVAKU cenu.
Problem je što se skoro pa izbrisala razlika izmedju onoga što se nekada nazivala "žuta štampa" i ovoga što imamo sada.
Dovoljno je da jedan medij objavi neki skandalozni tekst, sa još skandaloznijim naslovom, bilo da je to u papirnom ili internet izdanju, pa da to onda prenesu svi ostali (samo je pitanje kakav će naslov da postave, neretko još i gori).
Bojim se da oni mediji koji pokušavaju da ostanu u granicama pristojnosti - nemaju tiraž.
Puno je priče o autocenzuri, ali postoji i nešto drugo - odsustvo bilo kakve cenzure ili autocenzure, na većini vesti/tema koje nisu direktno političke. Kao da ne postoje nikakva ni profesionalna, ni ljudska, ni moralna, ma nikakva ograničenja. A zakon? Pa izgleda da kad se neko pozove na zakon u pokušaju da spreči objavljivanje bljuvotina, onda se na njega obruše opet pričama o cenzuri i pravom na "slobodu štampe"!
p.s. a i ovo naše komentarisanje, i to je ljudi moji prevršilo svaku meru :(
pre 9 godina
SRAMOTA.
pre 9 godina
Da li postoji neka novinarska etika?Postoji li mogucnost da se tim nazovi novinarima zabrani rad zbog ovoga?Da li biti novinar znaci i zanemariti sve ljudske principe, tragajuci za bombasticnim tekstom koji ce biti citani?
pre 9 godina
Nista tu nije cudno. Preterivanje, senzacionalizam i da ne nabrajam vise. Sve zarad vece citanosti, gledanosti... Kao kad pises CV, a nemas bas dovoljno informacija (citaj iskustva) da bi bio kvalitetan, e to je novinarstvo.
pre 9 godina
nema cutanja, nego poimence koji su to mediji i pogasiti doticne u roku od 12h....samo tako ce biti pomaka
pre 9 godina
Sramota za medije,toliko lazi izreceno,pa to je strasno.
Sve za pare.
pre 9 godina
Ovaj slučaj samo pokazuje da su se novinari mahom pretvorili u lešinare...
pre 9 godina
Velik broj novinara kod nas,nazalost vecina su kvazinovinari koji nemaju nikakve veze sa profesijom. Ali to samo po sebi nije toliki problem koliki je problem to sto ta vecina novinara nema elementarno kucno vaspitanje i moral. Jer normalan i vaspitan covek osobi koja je dozivela tragediju kao sto je Tijanin otac bi uvek prisla sa posebnom dozom osećaja. Dakle kakva drzava takvi i novinari. Daj mu 100 evra i ima da ,,napljuje,, nekog da ga majka nebi prepoznala. Ali krivo je sudstvo. Dok im ta svaku izgovorenu laz dobro ne potresu novcanik nece se opametiti. Steta sto nemo sud. Dakle,školovani i dobri novinari su potrebni,ali ovi koji sebe nazivaju novinarima i medijima sigurno ne.
pre 9 godina
Lešinari.
pre 9 godina
Znamo mi svi koje dve novine "truju" gradjane Srbije koje kakvim gadostima i izmisljotinama, a sve u cilju senzacije, prodaje istih.
Da smo normalna drzava oba bi odavno bila ugasena, ali na zalost oba su pod zastitom vladajuce stranke i rade u njenom interesu!
Jedan od njih je plasirao pricu da su zelenasi oteli Tijanu? Naravno za to ih niko nije pozvao na odgovornost?!
pre 9 godina
"navodi UNS i podseća da Kodeks nalaže novinarima da u izveštavanju o događajima koji uključuju lični bol i šok imaju saosećanje prema ljudima sa kojima razgovaraju". UNS, NUNS - šta ćete konkretno da preduzimate osim saopštenja? Ništa niste konkretno uradili po tom pitanju. Kodeks? Vaše kolege ga ne poštuju, prekršiš ga i nikom ništa. Zato novinare ljudi ne cene kao nekada, sami ste krivi. Ali, ispaštaju nedužni ljudi. A koje su institucije nadležne, na koje institucije je ministar mislio i koji je način sankcionisanja? Ima li ga?
pre 9 godina
Jedan deo novinara se ponasa kao banditi...
pre 9 godina
@mikin
Ниси у праву, медији су више криви. Ко је пуцао, пуцао је јер је морао, шта да радиш друго на ратишту, али медији су то закували
pre 9 godina
e, ali sve novine u šoku prenele ovu vest. pa stani,koje novine su ih ucenjivale ako su sve novine šokirane i zgrožene?
pre 9 godina
Naravno Kurir je to objavio.Da ta kvazinovina ne preza ni od cega, znamo i u slucaju jos jedne male Tijane koje vise nema, kada su roditelje maltene posle sahrane optuzili da su prisvojili novac od ponacija za operaciju.
pre 9 godina
Pored ovog andjela, hijenizam nekih novinara je marginalan.
https://www.youtube.com/watch?v=HI5GgrFexSQ
i prebaci na 22:53 ovog snimka, gde je Tijana još živa, sa snovima o životu koji je čeka. Žao mi je ali nema sudbine, nema slučajnosti, nema boga ni pravde.
pre 9 godina
"Ako mogu ovde da napisem: Svidja mi se uredjivacka politika B92 i objektivnost u izvestavanju. Ne svidja mi se kod drugih monstruizacija osumnjicenog, koja kod ljudi raspiruje mrznju. Na pojedinim sajtovima, ljudi komentarisu, kako bi mucili osumnjicenog, kako bi ga seckali, kopali oci, vadili organe, silovali itd. Razumem bes gradjana, ali i sami se takvim komentarima pretvaramo u slicne ubici. Ministar se izlece sa izjavama, mediji to podrzavaju i kite pricu. Vec pojedini pisu i da je devojcica silovana, u sta licno sumnjam, ali zar ne bi trebalo sacekati obdukciju. Kao da je clanak lepsi-privlacniji, sto je "monstrum" veci, a u ljudima se nakuplja sve vise mrznje. Odavno nisam vise puta procitao reci "ubiti", "obesiti", "komadati", "muciti", "za smrt". Svi su za nekakvu smrt, ami li ko za zivot?
(Nikola, 8. avgust 2014 14:26)"
Svaka čast na pametnom komentaru!
pre 9 godina
Na ovom primeru se vidi stepen pokvarenosti i surovosti društva u kojem živimo. Da bi došli do bombastih naslova, jeftina štampa koju sitmi mali čovek jedino razume koriste se prljavim igrama. O monstrumu nemam reči, ko zna koliko tempiranih bombi stećemo dnevno na ulici. Jadno dete, saposećam se kao i milioni drugih sa nesrećnom porodicom.
pre 9 godina
Reketiranje, iznudjivanje novca i informacija, tajna snimanja foto aparatima, diktafonima, mobilnim telefonima,ucenjivanje, trgovina poluinformacijama...sve su to metodi rada onih koji se zovu novinari i onih koji su zaduzeni da pribave oglase i sve sto donosi prihod odredjenom tabloidu. Tako oni rade. I imamo dva ili tri lista koji to rade i niko im nista ne moze. U sred potrage pisali su da su Tijanu oteli reketasi, zelenasi, da je njen otac dugovao novac...sta o njima da se kaze. I sad posle smrti smo svedoci sta rade. Bez imalo blama idu po kucama, slikaju ucveljene ljude, kopaju po proslosti svih koji su na bilo koji nacin u ovoj kao i u drugim tuznim pricama. A kad mediji vec toliko brinu o nestalim ljudima, sto se ne sete da pisu kako to, gde svake godine nestane 150 ljudi, sta se desava po barovima, kaficima, klubovima u koje u kasne nocne sate odlaze nasa deca.Ako ih neko ne otme, onda popiju pa poginu na putevima u 2-3-4 sata nocu.
Tabloidi su zlo!!! A rodonacelnik, vlasnik Dnevnog telegrafa je rekao - pucaj u grm, ne pitaj ima li koga, posle ces videti da li je bilo nekoga.
pre 9 godina
Izgubili smo sve vrednosne norme.
pre 9 godina
"Šta će policija uraditi povodom ranijih pisanja medija o navodnoj otmici Tijane Jurić zbog zelenaških dugova njenih roditelja? Ministar je odgovorio da za takva pitanja postoje institucije koje se time bave i da policija nije nadležna za to. "
a privodjenje na saslusanje zbog objavljivanja facebook komentara tokom poplava u Obrenovcu, je u nadleznosti policije? ovo vise nije novinarstvo ovo je sprdnja!!! ovakve novinare treba zakonom zabraniti, ili makar propisno kaznjavati!!!
pre 9 godina
Uvesti nenormalno ostre novcane kazne. Pa ce triput da provere izvor pre nego sto napisu nesto.
pre 9 godina
Saučešće porodici Jurić.
Kod ovakvih porodičnih tragedija običan čovek ne može da da sebi za pravo da nešto pametno komentariše sem da traži i očekuje da pravda bude,i to što brže, u okviru zakonskih normi sprovedena.Žalosno je što se neke lične porodične tragedije,koje su nažalost poslednjih godina sve učestalije, koriste u svrhu medijske i političke propagande,od strane pojedinaca.
pre 9 godina
Znamo i koji mediji. Oni koji su pisali da je Tijanin otac duzan zelenasima i da je zato oteta i druge gadosti... Sram vas bilo "novinari"!
pre 9 godina
Nekada je nesto senzacija,ali mnogi od nas bas tada nece da se potresaju, pa ne kupuju novine. Samo prava istina,i blagovremena informacija,ima vrednost ! Vise su se ljudi zasitili "In...."Ku..." i slicnih izdanja.!
pre 9 godina
To nisu novinari to su lesinari njih i urednike pohapsiti a novine ugasiti
pre 9 godina
Novinarstvo vise nije sedma sila, vec sedmo zlo svakog drustva.
pre 9 godina
Наши закони + наше правосуђе =рак рана Србије.
pre 9 godina
Zamislite takvog novinara još sa statusom službenog lica ...(((
pre 9 godina
Kurir i njima slični... video sam njihovu naslovnu stranu jutros, teška bahanalija, kao i uvek.
pre 9 godina
Ovi je prava slika informativne industrije...koja je razlika iznedju ubice i ucenjuvača...a i nas koji "konzumirami" nihove proizvode
pre 9 godina
Kaznite sad lepo sve tzv. novinare koji su izmisljali svakojake budalastine zarad tiraza.
pre 9 godina
nema tu pomoci, dok prave morbidne senzacije od tema koje su dozvoljene i izbegavaju one koje stete vlasnicima i vlasti niko ih nece dirati.
razvlaci se ova vest preko svih granica ukusa i morala a nema istrazivackog novinarstva. niko nece pisati o tome zasto ne otkrivaju ubicu onog decka na brankovom mostu. zasto policija nije postigla nista? jer to nije odobrena tema.
pre 9 godina
Prokleti lesinari, strvinari, nikad im dosta krvi...
Dno ljudsko u rangu najgorih nasilnika i sadista...
pre 9 godina
U društvu u kome preovlađuju ekstremna ponašanja imamo patološki život ili bolesno društvo ili život koji je na granici da se pitamo da li je to sve normalno. Naravno da nije. Ovde je postradao moral. Ovde je moral pao nisko da niže ne može biti. Ne postoji apsolutno nikakvo opravdanje za ovu i niz sličnih tragedija osim čvrstog uverenja da su sve ovo posledice bolesnog stanja u društvu. Pojedinačni, individualni poremećaj, nikad nije samo stvar genetike odnosno individualne istorije nego je on uvek i posledica društvenog konteksta. Jednostavno, kada se sistem vrednosti izokrene naglavačke, kada je ono što je važno nevažno, a da je ono što je manje važno najvažnije, kada šund i kič postaju merilo uspeha i moći; o vrednostima ljudskog života nema se vremena.
Ovde se dogodio 'salto morale'. Ovde je poodavno izvršeno moralno samoubistvo. Mi ne vidimo dobro do kraja i nećemo da vidimo do kraja, iz prostog razloga što nećemo s tim da se suočimo. Da li smo u ovoj stvari mi ljudi ili da li smo dovoljno ljudi, da li smo ne samo obazrivi prema sebi nego i prema drugima? Tamo gde nema slobode ili gde nema puta do slobode ili puta do istine u društvu, u zajednici, u razvojnom sistemu, tu imamo one mreže koje sapinju i pojedinca koji bi hteo da bude u znaku i slobode ili demokratičnosti ili moraliteta. Toliko.
pre 9 godina
Ovakvo ponašanje novinara nije nikakva novost. Gledam samo kako jedva čekaju da se desi neki saobraćajni udes, koji će im poslužiti kao još jedan vredan materijal za njihove crne hronike. Malo li je učesnicima udesa (u koje ubrajam i vinovnika jer ni njemu sigurno nije lako) što su izgubili najbliže ili ostali invalidi, nego im se onda nakače i mediji kao lešinari da u javnosti provlače njihova puna imena i prezimena, a neretko i fotografije. Samo se pitam hoće li neko tome jednom stati na put?
pre 9 godina
A što se tiče toaletoida, oni su britanski izum nakalamljen na smrdljivo stablo balkanskog šovinizma. Ovu hidru samo Sablja 2 može da posiječe. Novinari u civilu. To ne bi bila cenzura, već odbrana normalnosti. Kurir, Informer, Tabloid, i nažalost E-novine jezikom mržnje drže narod u stalnim pripremama za neki sukob. Ono što je KurVir uradio roditeljima i jedne i druge Tijane samo je ogledalo balkanske gladi da se po ljudima pljuje. Svako ko kupi to smeće je saučesnik i zločinu.
pre 9 godina
Ja bi ih zabranio, a novinara otpustio i dao mu zabranu da se zaposli narednih 5 godina! To je svinjarija!
pre 9 godina
Kodeks novinara Srbije... Ha ha ha
pre 9 godina
Tuzi ih covece sve, njih briga za kodekse, samo finansijska batina ostavlja trag na debelom novinarskom obrazu u Srbiji...
pre 9 godina
Prvo treba svi da idu pred sud, razumem da ovaj covek ima sada preca posla nego da goni novinare, ali ovo treba da se iznese do kraja.
Drugo toliko o cenzuri, kod nas su novinari azdaje, i sve bi dali da dobiju neku zanimljivu informaciju, kada pogledam sad unazad celu pricu oko poplava, skapiramd a je to bila i neka vrsta popularizacije medija, izmisljanje i dodavanje, kako bi se povecali tirazi, marketing.
pre 9 godina
Postaje mi degutantno koliko se ovdašnji mediji bave ovom tragedijom,čak toliko da počinjem da mislim da je samo bitno podići tiraž,rejting...!!!
pre 9 godina
U našoj zemlji ima par pravih novinara , ostalo je šljam do šljama neznaju ni rečenicu da sastave a ostalo se vidi
pre 9 godina
Koji novinari i koje novine, da ih nikada vise ne citamo!!! Navedite, pustite kolegijalne odnose u ovakvom slucaju!!!
pre 9 godina
@drug crni
Govorite o zloupotrebi slobode stampe, a onda navodite kako je nekada bilo "bolje" kad novinarstvo nije postojalo i kada je drzavni aparat odredjivao sta ce pisati cak i u cituljama, zanimljivo.
Mislim da svako ko prati dnevno politicka desavanja zna o kojim novinama je rec, one serviraju polusvetu ono sto ta masa zeli da vidi i procita tako da ukoliko primetimo da su ti listovi najprodavaniji danas u Srbiji mozemo da zakljucimo u kakvom divljem drustvu obitavamo.
pre 9 godina
Nemojmo svi koji kometarisu da se pravimo ludi o kome se radi to je ono G....O od urednika tabloida koji je pod direktnom zastitom ove vlasti,pa se cak spominje i za glavnog urednika RTS-a.Jadan smo narod kada se i u ovoj situaciji ponasamo tako,ipak ova zemlja treba da se stavi pod jedan sator na kome ce pisat-LUDNICA.
pre 9 godina
A, kada se nekoj poznatoj ličnosti desi neka lična, porodična tragedija obično ide tekst, molimo za razumevanje i neuznemiravanje porodice u ovim trenucima ili slično. Uostalom novine nisu uključene u istragu, ili mogu da budu u određenom domenu, ostalo je posao vlasti. I šta koga briga za finansijski stanje oca tragično nastradale devojčice? Ali obični ljudi nikada nisu u istom položaju kao poznati, čak i najtragičnijim stvarima koje se mogu nekome desiti.
pre 9 godina
Citao sam razne papire, kako bi to nazvao, dok sam bio u Srbiji. Ne mogu to nazvati novinama. Svakako ne mogu nazvati novinarima te spodobe koje zvrljaju te gluposti. U normalnijem i uredjenijem svijetu takodje postoji sloboda stampe, ali postoji i zakon i odgovornost. Zato se desi ponekad kad se ta granica predje da uslijedi debela kazna i odsteta ljudima koji su osteceni. Bilo da se pise o zrtvi i li zlocincu. Nema poziva na linc, niti osudjivanja prije nego je covjek osudjen. Iznosenje tvrdnji da je neko mucen ili silovan prije nego policija to utvrdi znaci mijesanje u proces koji je u toku i ometanje rada policije. Za takvo nesto se debelo odgovara.
Zao mi je sto je izdavanje stampanih papira u Srbiji postalo takva kloaka kakva je...
pre 9 godina
Pet puta sam pročitao saopštenje UNS-a o ucenjivanju Tijaninog oca od strane novinara ali nigde nism video šta še UNS preduzeo protiv tih novinata ili šta će preduzeti. Bolje da se nisu nu oglasili.
97 Komentari
Sortiraj po: