Petak, 27.06.2014.

12:59

BG: Šetnja povodom Dana ponosa FOTO

Aktivisti LGBT, predstavnici više nevladinih i međunarodnih organizacija, kao i ambasada u Srbiji, održali su skup u Beogradu povodom Međunarodnog dana ponosa.

Izvor: Beta

BG: Šetnja povodom Dana ponosa FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Abkürzung BY

pre 9 godina

(basstrasno, 27. jun 2014 17:16)

Moram u nečemu da vas ispravim: radim sa ljudima 25+ godina, i itekako viđam gay muškarce koji su oženjeni i imaju decu. Par njih se u srednjim godinama odlučilo da obelodani svoju orijentaciju i napusti porodicu, ali za sve učesnike je to drama koja se ne da opisati.
Dakle, na žalost, bez ikakve uvrede i zadnje misli, imati porodicu i decu ne znači biti strejt by default :(.
Ako je ovo korak ka tome da se to više ne mora događati, samo napred.

Crni

pre 9 godina

I vuk siti ovce na broju,hteo sam kao i dosada da idem na paradu ali nigde nevideh[predhodnih dana ]gde i kada ce ista biti. Ovo je bas bilo vrlo promucurno ali kako ce ko da nazove ovakav skup je stvar inteligencije.

НБГД

pre 9 godina

А чему те ЛГБТ заједнице,ок, "другачији" сте, али јел то значи да сад свако ко се разликује од осталих треба да прави заједнице? Нпр.окупи се 500 леворуких људи, направи заједницу и крене да парадира градом, и тако сви који мисле да се разликују почну да праве заједнице и организују параде...

Đura

pre 9 godina

Eto ... da li sam ja ili neko moj posle ove šetnje gej - nisam i nisu. Može da ih bude na hiljadu i mi ćemo i dalje biti onakvi kakve nas je priroda odredila. Živi i pusti drugoga da živi.

Boban Ilic

pre 9 godina

Mene daleko vise brine cinjenica da je registracija vozila poskupela za cetrdeset posto , zato sto imam dva automobila u porodici. Proslava prava i dugine zastave me uopste ne sekiraju, jer za sada nemam registrovanih, ili neregistrovanih, homoseksualaca u porodici.

Crni Gruja

pre 9 godina

Ove tajne setnje ne vode nikuda. U Srbiju mora da dodje civilizacija a to se nece desiti dok policija ne bude u stanju da se izbori sa ludacima koji gadjaju mirne demonstrante i one koji ih stite, sa kamenicama i kockama iz kaldrme. Policiji treba dozvoliti da se brane oruzjem. Pre desetak godina tri policajca u centru Beograda, razjurili su napadace na takvoj demonstraciji kao od sale samo kada su upotrebili oruzje. Policija treba da bude policija a ne da stoji nemocno i da posmatra te rusioce svega sto im smeta. A ta prozivka da su aktivisti gejova placeni, vise su placeni oni koji ih fizicki napadaju.

anoniman

pre 9 godina

drago mi je da je prošlo mirno i bez incidenta. uvek sam se ranije pitao zbog čega im ta šetnja toliko znači. kasnije sam lično imao priliku da saznam. da budem iskren, u vezi sam sa devojkom koja nije slobodna. ona se često plaši da nas neko ne vidi zajedno ili prepozna na ulici pa ne smem ni da je držim za ruku ni da je poljubim. to je veoma teško pogotovo ako voliš tu osobu, nego moraš večito da se krijes i sunjas. možda neobično zvuči, ali zaista smo zaljubljeni. bio sam u vezi i pre, ali ova je takva da čak mislim da je ona prava. ali, poenta je u tome da, kako sam već rekao, u javnosti ne želi da rizikuje i da se indisponira, nikad ne znaš ko te zna, jer živimo oboje na periferiji u manjem kraju... kod lgbt grupe je sličan problem što ne smeju da se opuste na ulici i drže za ruke. mnogima to možda smešno zvuči i banalno ali je bitna stvar. mislim da je to poenta šetnje. barem jedan dan, da svi mogu da ih gledaju i da svima mogu reći: da, ovo je osoba koju volim i ne zanima me šta će drugi reći jer smo mi srećni. koliko vas je bilo u vezi koja nije bila odobravana? sreća je u malim stvarima, pogotovo ljubav koja se gradi pažnjom. ako to ne možeš javno pokazati, kao svi ostali, onda patiš. zbog toga ih razumem.oni makar imaju taj dan...

cokara

pre 9 godina

Drago mi je sto je ova setnja prosla bez incidenta.Moram da se upitam gde su NASI bili?Sada svima jasno ko je dirigovao tim ekstremistima.

Momci-iz-Kluba

pre 9 godina

Svaka čast na uspešnoj šetnji, prvoj zaista mirnoj manifestaciji za rodna prava u našoj zemlji. Ipak, pravi napredak ćemo osetiti tek kad naš premijer, pojedini ministri, crkveni velikodostojnici i druge javne ličnosti koje su gej, budu mogle javno da se pridruže paradi i prošetaju bez posledica.

Realan

pre 9 godina

Eto, bez pompe, bez medijskih prica i toliko egzibicionizma i sve je proslo u redu. Jel vas sada neko dirao? Nije, a nece vas niko ni dirati sve dok od svojih setnji ne budete pravili nesto bez cega necemo preziveti. Narod je gladan, molim vas da shvatite i vi, gladan i obespravljen.

Sercan

pre 9 godina

@Lola
Ovo sto Lola kaze je zaista prihvatljivo resenje. Licno smatram da LGBT populaciji treba omoguciti da vode svoj zivot onako kako ga mi vodimo i da to sve bude u zakonskim okvirima.
Ovo je prvi put da javno podrzavam nesto sto dolazi od ljudi iz ove zajednice. Medjutim moram da kazem da je mene uglavnom odbijala agresivnost u njihovim najavama parade, ovoga, onoga, ali da vam zelim pristojan zivot dostojan coveka, zelim vam.
Jedino nas manite parade kakva je u zapadnim zemljama.

LOLA

pre 9 godina

Hvala na podrsci i drago mi je da je neko razumeo poentu borbe lgbt prava za dostojanstven zivot. Sto se mene tice ovakve parade su mi daleko prihvatljivije nego one koje se najavljuju iz prostog razloga sto na taj nacin ne mogu da se organizuju nasilnici. Drago mi je da nije bilo ni jednog incidenta pa cak ni dobacaivanja od strane prolaznika. Ovo samo dokazuje da normalan narod nema nista protiv lgbt populacije vec da oni najglasniji prave atmosferu linca. Nadam se da ce se ovi aktivisti ubuduce vise boriti za nasa prava nego za samu paradu sto ne znaci da treba da se zavucemo u kuce i makar jednom godisnje prosetamo drzeci se za ruke i pokazemo da postojimo i da ne ujedamo pa da samim time neke kolege ili drugi maliciozni ljudi prihvate da smo pored njih i da ako nam kazu dobar dan na poslu nece postati gejevi. Hvala b92 koji objavljuje komentare za razliku od nekih jer ove rasprave i podrske nam mnogo znace makar na ovaj nacin kada ne mozemo da objavimo svetu na drugi. Takodje ovi komentari znace i u boljem razumevanju suprotnih misljenja.

Kralj Ibi

pre 9 godina

Vidim ovi koji zagovaraju toleranciju i ljubav nemaju bas razumevanja za Roberta, cak idu dotle da dovode u pitanje je li on uopste gej, a ja eto verujem da jeste. Zasto, pa zato sto za razliku od americkih i kanadskih aktivista koji imaju izrazena patriotska osecanja i pored toga sto su se i sami svojevremeno susretali sa diskriminacijom i progonima, aktivisti u Srbiji pre svega vode antidrzavnu politiku a LGBT zajednicu kao i Rome koriste samo kao povod a ciljevi su im sasvim drugaciji. Na paradi ponosa na zapadu necete videti parolu kao svojevremeno u Beogradu "Smrt drzavi" a ne zaboravite da su svojevremeno gejovi u Americi i Kanadi bili hapseni i krivicno gonjeni a meni nije poznato da je iko u Jugi ili sada u Srbiji bio hapsen zbig toga sto je gej ili trazio veca prava po tom osnovu. Skinhedsi nisu vlast niti pripadaju srpskom kuturnom miljeu sto i njihov naziv jasno pokazuje. Oni si nastali na zapadu i stigli su otuda jer su nasi malogradjani skloni prihvatanju samo onih najgorih elemenata zapadnog drustva.

basstrasno

pre 9 godina

Otac sam dvoje, sada vec velike, dece. Znaci, ne spadam u LGBT i kad bi hteo :) Svaka cast, konacno ste postali pametniji od onih koji vas ugrozavaju. Pojavite se sto puta godisnje bez velike pompe i recite sta vas muci. Ko zna, mozda vam se pridruzimo jednom - porodicno.
Iskreno, mene nije briga za vase opredeljenje vec za to da svako ima pravo na zivot i slobodu dok drugog ne ugrozava!

Zoki

pre 9 godina

@LOLA
Verujem da je za mnoge pripadnike LGBT to što si pomenula puno bitnije životno pitanje od parade kao takve. Potpuno podržavam vaše pravo da živite u zajednici koja bi po pravima i dužnostima bila u rangu bračne. Isto pravo treba dati i drugim "netradicionalnim" porodičnim zajednicama, koje nisu seksualne prirode. Npr. brat i sestra, dve sestre, i sl. Ljudi žive decenijama zajedno i onda su pred zakonom kao totalni stranci, ne mogu da obiđu jedno drugo u bolnici.
Što se tiče same parade, meni su ovakva okupljanja simpatičnija nego one velike parade koje se najavljuju, a koje na ovim prostorima nikada neće biti velike. Više ljudi će sresti ovako, nego kada se napravi u gradu opsadno stanje.
A da ima onih koji će na svojoj seksualnoj orjentaciji sagraditi karijeru LGBT aktiviste i živeti od toga, to verujem.

LOLA

pre 9 godina

Omogucite nam zakon kao u Hrvatskoj-Zivotno partnerstvo!!!
Kod nas kada bi doneli ovakav zakon bila bih najsrecnija na svetu.Za pocetak odmah bih se udala pa da prestanu u firmi da me pitaju kada cu, onda bi i ja i moja zena rodile bar po jedno dete bez straha da se u slucajno jednoj nesto desi dete od te bioloske majke zavrsi u domu. Lakse bi dobile kredit za stan koji bi sutra nasledila jedna od nas a ne neki brat koji me se odrekao. Mogle bi da se posecujemo u bolnici a ne da lazemo da smo sestre... Ne mora se zvati brak samo nas pustite da normalno zivimo jer ti zakoni vama ne znace nista, a uzivate ih, a nama su sve.

Dorian GEJ

pre 9 godina

Roberte, u pravu si 100%.

I ja sam gej ali mi ne pada na pamet da učestvujem u bilo kakvim manifestacijama koje organizuju oni koji bez problema unovče ljudska prava i slobode. A to što oni sami nisu gejevi, to je posebna priča. Od sve love koju su dobili prethodnih godina mogao je da se sagradi jedan ogroman LGBT centar u kom bi mogli da se bavimo stvarima koje nas zanimaju, da se zezamo, da uživamo i to BEZBEDNO. Ali njima je ipak najpreča lova koju dobijaju za deklarativnu podršku

CCCC

pre 9 godina

@Robert,
A ti hoces da kazes da znas sve na skupu i sa kim oni dele krevet pa tvrdis da tamo nema gej ljudi. E pa ja znam jednu osobu sa skupa i znam da je sigurno lezbejka. Ti isto tako tvrdis da '90.-ih nisi imao problema, pa mozda zato sto niko i ne zna da si gej a to se vidi po tvojim komentarima. Mnogi imaju i imali su problema za razliku od tebe. Ako je tebi problem da kazes javno ko si i sta si drugi to mozda ne zele da kriju nego zele da kada ih dosadna komsinica pita kako ljubav a oni sa zadovoljstvom odgovore-LEPO. Ako ti neces da se boris niko te ni ne tera ali ostavi druge na miru da iskazu svoje nezadovoljstvo. To je makar deo bontona. A da nisam gej i podrzavam svakoga ko zeli da napreduje posebno kada je maltretiran, ponizavan, diskriminisan...

Robert, Novi Sad

pre 9 godina

Primecujem da me nogi napadaju...nisam gej, bot sam (ciji bot?)...... Ali neka.
Ja samo govorim ono sto 90% gejeva u Srbiji misli svidjalo se to vama ili ne.
Oprostite ali ne verujem u iskrenost boraca za prava LGBT populacije koji svoju podrsku uredno naplacuju. Ne verujem u iskrenost ljudi koji galame o mojim pravima a onda ih uredno policija stiti dok ja ostajem sam na ulici. ne verujem u placene ideale.
U ostalom, pitanje ya SVE kritizere - Kako je moguce da se na gej paradi seta i kurta i murta, da su prisutni svi koji svoju podrsku naplacuju a jedino ko nedostaje su pripadnici LGBT populacije? Shvatite vec jednom, malo koji gej zeli da ima bilo sta sa tim ljudima koji organizuju razne svetkovine u nase ime, kukaju po medijima u nase ime ali racun pune na svoje ime. Sa takvima ne zelim da budem u istoj koloni.

P.S.
neko je pomenuo devedesete........ Za pocetak tada nije bilo moguce javno nesto komentarisati jer net nije ni postojao a gejevi su i tada bili gejevi i to sa manje problema nego sada kada nas "brane i promovisu" raznorazni likovi koji sa nama nemaju nikakve dodirne tacke.

Ana

pre 9 godina

A propo Roberta, htela bih da parafraziram Nimelera (Martin Niemoeller):
"Kad su dosli da odvedu Jevreje, cutao sam, jer nisam bio Jevrejin. Kad su dosli da odvedu komuniste, cutao sam, jer nisam bio komunista. Kad su dosli da odvedu cigane, cutao sam, jer nisam bio ciganin. A KAD SU DOSLI DA ODVEDU MENE, (JER SAM BIO HOMOSEKSUALAC), NIJE VISE BILO NIKOGA KO BI ME BRANIO"

Mihajlo Jovanovic

pre 9 godina

DANAS SAM NAUCIO NESTO:
ako vi imat snage za ovo, a svi (sumjnivi momci) vas napadaju, onda moram i ja da nadjem snage u svom zivotu za neke svoje probleme.

sutra imam jedan neprijatan razgovor sa direktorom, ali sad vidim da covek u zivotu ne treba da place i da drhti.

nikad covek nije sam, i nikad nije potpuno slab.

oni zele nama zlo,
mi njima zelimo dobro.

svako dobro.
ziveli jos 100 godina!
i HVALA

Covek

pre 9 godina

Roberte ti nisi gej... ti si samo zbunjeni bot.

Nego, ljudi su prosetali i niko nije postao gej i nisu deca stradala nije propala porodica isl. gluposti koje se serviraju pred svaku paradu. Isto ovako bi izgledala Parada ponosa samo sa vise ljudi.
Verovatno bi imali vecu podrsku naroda kada bi setali sa puskama, nosili navijacko-politicka obelezja dok za njima tresti Turbo-folk zurka mix.

mdj

pre 9 godina

Umesto sto sa zaviscu pratite ko sve skuplja pare na vasoj muci Roberte i Alene bolje malo poradite na sopstvenom rezonu. Sta sad trebamo svi mi kao drustvo, da potpuno dignemo ruke od borbe za ljudska prava, medju njima i prava LBGT populacije. Da ste malo ostroumniji videli biste da takvom vasem rezonu upravo i tapsu oni koji vas proganjaju i upravo oni i ostavljaju komentare tipa bravo itd. Upitajte se malo zasto bas njima godi takva vasa reakcija. Vi cete bez parade i dalje imati mesto izmedju cetiri zida ili kako se krenulo u bratskoj Rusiji cak i u bajboku, a Romi ce imati rezervisan pansion na djubristu. Zar se ne plasite da ce se jednog dana stvari cak jos i vise pogorsati po vas ako ne budete bili spremni da se borite da vas ne proganjaju i ne sutiraju u glavu? A ovakav rezon upravo i vodi ka tome.

pre 9 godina

Искрено, Роберте, што више размишљам све ми се више чини да поента парада и јесте да буду нападне и трн у оку и да то није тако лоше. Пре двадесетак година су проблем и трн у оку били обични гејеви што уопште постоје, сад кад су кренули да пркосе су обични гејеви прихваћенији, али су проблем ови најекстремнији. Ти да си написао да си геј деведесетих би те испљували ко ненормалног а сад је ок докле год не радиш ово што раде активисти. Нек наставе да показују драстичније примере јер ће тако праг толеранције полако да се подиже док не обухвати 99 посто гејева који су ненормалног понашања колико и хетеросексуалци. Када прихватиш најекстремније стереотипе о некој групи онда у потпуности прихваташ ту групу а стереотипи губе значај и нестају пред стварношћу да су и припадници те групе нормални људи ко и сви остали. Мржња према гејевима неће престати ако се геј људи понашају као да то нису, само ће добити на снази и сврси.

Vlada

pre 9 godina

@Robert Moji prijatelji i ja ne dolazimo na gej paradu jer se plasimo da nam ne polupaju glave, a ne iz razloga koje si ti naveo. Uostalom, u svakom drustvu u kome zapocne borba za prava lbgt osoba, desavaju se takve stvari, ali to je proces, i tokom godina ljudi prestanu da obracaju paznju na parade, i nasilje postepeno opada.

ns

pre 9 godina

@(Robert, Novi Sad, 27. jun 2014 13:12): Ne verujem da si gej, jer bi inace trazio da se pocinioci nasilja trebali da se kazne, sto i treba. Cela poenta u Srbiji je lose sudstvo i nepostovanje zakona i Ustava. jer da se postuje, postovali bi se svi njeni gradjani, umesto sto se dele na ove ili one. Problem je drugima sto se lbgt komuna bori za svoja prava konstantno i intenzivno, sto bi zeleo da svi rade, od radnika, majki, trudnica, ma do svakog ljudskog bica koje postuje svoj Ustav. One koje misle da su borbe za svoja prava neka provokacija i zbog toga izlazi na ulice da bije, lomi tudju imovinu, a ne izlazi kada njihove majke, sestre, zene traze bolje uslove u bolnicama, invalidi, veterani, sljakeri traze vise - njih bi posebno kaznjavao. Ne razumem to. Kao "brate mis'im provocira me, idem razbijem auto nekom levom nesretniku usput i da nekom obijem prodavnicu sportske odece jer sam isprovociran, a panduri mi nedaju da ubijem nekog geja, ja sam vitez branim Srbiju", a cela Srbija, ne samo lbgt, mora da se brani od takvih bolida, njihovih krimogenih grupa, nozeva i droge. Jaki mi "cuvari".

deviatio

pre 9 godina

"Tema skupa bila je solidarnost sa romskom zajednicom, i prošao je bez incidenata."
Tu solidarnost sam video 80.-ih na delu, kada je neki lik placao, debele pare romskoj muskoj deci, u specijalnoj skoli u kojoj je moja majka radila za "metak".Posle intervencije policije,prica je zataskana.Prema tome,nisu svi modni kreatori,fancy ist.umetnosti ili veseli sminkeri...
BESKUCNICI,DECA BEZ RODITELJSKOG STARANJA-DOMCI,INVALIDI,LJUDI SA POSEBNIM POTREBAMA,ROMI etc...svi u setnju...pa LGBT posle njih sto da ne...licno cu da ih branim...ako uopste posle svega bude bilo potrebe.Pozz

zoran56

pre 9 godina

Ljudi takve orijentacije postoje, zive svoje zivote, imaju sva prava..to su licna opredeljenja. Mislim da problemi nastaju onda kada oni sebe nazivaju LGBT ZAJEDNICOM! Kakva je to glupost! Zatim, napadna podrska ambasada koje u Srbiji nisu popularne, licnosti koje nisu popularne ...kao da je nekom stalo da izaziva netrpeljivost, pogadjate razlog. Licno sam uveren da je veci broj gradjana potpuno nezainteresovan za nekakav otpor, zec je u drugom grmu. Ova sharada sa komsijama Romima je potpuni krah.

Alen Hadžihajdić, Dorćol. Beograd

pre 9 godina

Podrska Romima - OK...puna podrska
Ali podrska Romima pod zastavama duginih boja - NI SLUCAJNO

Ovakve, nadasve naivne i jeftine promocije LGBT populacije samo prave stetu nama gejevima. U ostalom, ko su ti ljudi koji nas "zastupaju"? Tu nema mnogo gejeva vec su to uglavnom osobe koji svoju "podrsku" lepo naplacuju.
Naravno da Romima treba pomoci, ali ni slucajno kao LGBT populacija sto se stalja u prvi plan, vec kao obicni gradjani Srbije.
Gej sam, u petoj deceniji zivota, ali ove marketinske aktivnosti (kao i parada) na kojoj ne insistira LGBT populacija vec placeni aktivisti samo donose stetu svim gejevima.

U ostalom, ne mogu da verujem nikome ko naplacuje svoje "ideale" i tolerantnost.

Nemanja

pre 9 godina

Eto, vidite kako lepo moze, kada ne trubite na sva zvona da ce se odrzavati parada, kad se ne obustavlja saobracaj itd. Ovako lepo, niko nije ni znao, podrzali ste sta ste i koga hteli i tako treba i ubuduce. Ja sam oduvek bio protivnika parada (naroctio parade "ponosa") jer se gradjanima mesecima nabija na nos ko ce da seta, gde ce da setaju i slicno. Ovako lepo izadjete, niko vas ne ugrozava i eto. Za ovo, puna podrska!

Srbija

pre 9 godina

@Robert, Novi Sad

Apsolutno tacno to sto si napisao, ja do sada sto sam uvideo je da sve sto su uradili ovi iz LGBT organizacija (citaj: LGBT biznismeni) je kontraproduktivno za obicne LGBT ljude, od one izlozbe o Isusu Hristu koja vredja sve Hriscane u ovoj zemlji pa sve do paradiranja. Izgleda nesto slicno kao i politicke stranke, rade za sebe umesto da rade za narod, njima sve bolje narodu sve gore.

@Robert

pre 9 godina

Vrhunski komentar!
Svaka cast! Nisu problem gejevi, vec razne nevladine organizacije i njiovi aktivisti koji su placeni ko zna cijim parama.
Znam dosta gejeva kojima ne pada na pamet da odu na paradu zbog ispolitiziranosti celog dogadjaja.
Jednom je organizator parade rekao da je cilj parade da se smanji homofobija u Srbiji. Parada upravo radi suprotno!

DaLiJeBiloReci

pre 9 godina

1. Zašto je porez na imovinu povećan 80-100% ?
2. Da li je standard gradjanima povećan 80-100 %. Ja sam 100% siguran da nije?!
3. Da li je infrastruktura poboljšana 80-100 (100% sam siguran da nije)?
4. Da li nivo buke i zagadjenje može smanjiti porez na imovinu?
5. Da li ukoliko su gradjani opljackani (obijanje stana, kuce i sl.) a policija ne resi problem, gradjani imaju pravo na smanjenje poreza ili olaksice?
6. Da li imam pravo na umanjenje poreza ukoliko mi ispisuju grafiti po zgradi?
7. Zasto je javnim preduzecima dozvoljena kupovina automobila koja nisu u skladu sa standardom gradjana?
8. Zašto cene rastu kada je zvanicna stopa inflacije za 2013 2.2%?

Богдан

pre 9 godina

Зато што, Роберте, лицемерне сподобе воле паре које им други лицемери, ови западни, трпају у д..е (no pun intended).

darko

pre 9 godina

Gospodo koja tražite svoja prava dogovorite se sa srpskim narodom a ne sa neprijateljima srpskog naroda tzv nevladinim organizacijama,nato lobistima i stranim plaćenicima!

Robert, Novi Sad

pre 9 godina

kakva glupost.

gej sam ali ovo sto cine (placeni) borci za prava LGBT populacije je zaista strasno. Posle svake njihove akcije (makar bila i plemenita poput ove) nasilje nad pripadnicima LGBT populacije samo eskalira. Naravno, razni organizatori, od kojih ogroman deo nisu LGBT vec razni NVO, profi borci za prava itd, su fino zasticeni od strane drzave a mi obicni gejevi smo prepusteni na milost i nemilost raznoraznim ludacima. U ostalom, samo razmislite, zasto na ovakvim skupovima i paradama u Srbiji gejeva gotovo i da nema vec se setaju samo placeni ljubitelji i prijatelji ugrozenih?

Robert, Novi Sad

pre 9 godina

kakva glupost.

gej sam ali ovo sto cine (placeni) borci za prava LGBT populacije je zaista strasno. Posle svake njihove akcije (makar bila i plemenita poput ove) nasilje nad pripadnicima LGBT populacije samo eskalira. Naravno, razni organizatori, od kojih ogroman deo nisu LGBT vec razni NVO, profi borci za prava itd, su fino zasticeni od strane drzave a mi obicni gejevi smo prepusteni na milost i nemilost raznoraznim ludacima. U ostalom, samo razmislite, zasto na ovakvim skupovima i paradama u Srbiji gejeva gotovo i da nema vec se setaju samo placeni ljubitelji i prijatelji ugrozenih?

DaLiJeBiloReci

pre 9 godina

1. Zašto je porez na imovinu povećan 80-100% ?
2. Da li je standard gradjanima povećan 80-100 %. Ja sam 100% siguran da nije?!
3. Da li je infrastruktura poboljšana 80-100 (100% sam siguran da nije)?
4. Da li nivo buke i zagadjenje može smanjiti porez na imovinu?
5. Da li ukoliko su gradjani opljackani (obijanje stana, kuce i sl.) a policija ne resi problem, gradjani imaju pravo na smanjenje poreza ili olaksice?
6. Da li imam pravo na umanjenje poreza ukoliko mi ispisuju grafiti po zgradi?
7. Zasto je javnim preduzecima dozvoljena kupovina automobila koja nisu u skladu sa standardom gradjana?
8. Zašto cene rastu kada je zvanicna stopa inflacije za 2013 2.2%?

Alen Hadžihajdić, Dorćol. Beograd

pre 9 godina

Podrska Romima - OK...puna podrska
Ali podrska Romima pod zastavama duginih boja - NI SLUCAJNO

Ovakve, nadasve naivne i jeftine promocije LGBT populacije samo prave stetu nama gejevima. U ostalom, ko su ti ljudi koji nas "zastupaju"? Tu nema mnogo gejeva vec su to uglavnom osobe koji svoju "podrsku" lepo naplacuju.
Naravno da Romima treba pomoci, ali ni slucajno kao LGBT populacija sto se stalja u prvi plan, vec kao obicni gradjani Srbije.
Gej sam, u petoj deceniji zivota, ali ove marketinske aktivnosti (kao i parada) na kojoj ne insistira LGBT populacija vec placeni aktivisti samo donose stetu svim gejevima.

U ostalom, ne mogu da verujem nikome ko naplacuje svoje "ideale" i tolerantnost.

Srbija

pre 9 godina

@Robert, Novi Sad

Apsolutno tacno to sto si napisao, ja do sada sto sam uvideo je da sve sto su uradili ovi iz LGBT organizacija (citaj: LGBT biznismeni) je kontraproduktivno za obicne LGBT ljude, od one izlozbe o Isusu Hristu koja vredja sve Hriscane u ovoj zemlji pa sve do paradiranja. Izgleda nesto slicno kao i politicke stranke, rade za sebe umesto da rade za narod, njima sve bolje narodu sve gore.

Богдан

pre 9 godina

Зато што, Роберте, лицемерне сподобе воле паре које им други лицемери, ови западни, трпају у д..е (no pun intended).

@Robert

pre 9 godina

Vrhunski komentar!
Svaka cast! Nisu problem gejevi, vec razne nevladine organizacije i njiovi aktivisti koji su placeni ko zna cijim parama.
Znam dosta gejeva kojima ne pada na pamet da odu na paradu zbog ispolitiziranosti celog dogadjaja.
Jednom je organizator parade rekao da je cilj parade da se smanji homofobija u Srbiji. Parada upravo radi suprotno!

darko

pre 9 godina

Gospodo koja tražite svoja prava dogovorite se sa srpskim narodom a ne sa neprijateljima srpskog naroda tzv nevladinim organizacijama,nato lobistima i stranim plaćenicima!

Realan

pre 9 godina

Eto, bez pompe, bez medijskih prica i toliko egzibicionizma i sve je proslo u redu. Jel vas sada neko dirao? Nije, a nece vas niko ni dirati sve dok od svojih setnji ne budete pravili nesto bez cega necemo preziveti. Narod je gladan, molim vas da shvatite i vi, gladan i obespravljen.

LOLA

pre 9 godina

Omogucite nam zakon kao u Hrvatskoj-Zivotno partnerstvo!!!
Kod nas kada bi doneli ovakav zakon bila bih najsrecnija na svetu.Za pocetak odmah bih se udala pa da prestanu u firmi da me pitaju kada cu, onda bi i ja i moja zena rodile bar po jedno dete bez straha da se u slucajno jednoj nesto desi dete od te bioloske majke zavrsi u domu. Lakse bi dobile kredit za stan koji bi sutra nasledila jedna od nas a ne neki brat koji me se odrekao. Mogle bi da se posecujemo u bolnici a ne da lazemo da smo sestre... Ne mora se zvati brak samo nas pustite da normalno zivimo jer ti zakoni vama ne znace nista, a uzivate ih, a nama su sve.

basstrasno

pre 9 godina

Otac sam dvoje, sada vec velike, dece. Znaci, ne spadam u LGBT i kad bi hteo :) Svaka cast, konacno ste postali pametniji od onih koji vas ugrozavaju. Pojavite se sto puta godisnje bez velike pompe i recite sta vas muci. Ko zna, mozda vam se pridruzimo jednom - porodicno.
Iskreno, mene nije briga za vase opredeljenje vec za to da svako ima pravo na zivot i slobodu dok drugog ne ugrozava!

Covek

pre 9 godina

Roberte ti nisi gej... ti si samo zbunjeni bot.

Nego, ljudi su prosetali i niko nije postao gej i nisu deca stradala nije propala porodica isl. gluposti koje se serviraju pred svaku paradu. Isto ovako bi izgledala Parada ponosa samo sa vise ljudi.
Verovatno bi imali vecu podrsku naroda kada bi setali sa puskama, nosili navijacko-politicka obelezja dok za njima tresti Turbo-folk zurka mix.

zoran56

pre 9 godina

Ljudi takve orijentacije postoje, zive svoje zivote, imaju sva prava..to su licna opredeljenja. Mislim da problemi nastaju onda kada oni sebe nazivaju LGBT ZAJEDNICOM! Kakva je to glupost! Zatim, napadna podrska ambasada koje u Srbiji nisu popularne, licnosti koje nisu popularne ...kao da je nekom stalo da izaziva netrpeljivost, pogadjate razlog. Licno sam uveren da je veci broj gradjana potpuno nezainteresovan za nekakav otpor, zec je u drugom grmu. Ova sharada sa komsijama Romima je potpuni krah.

Vlada

pre 9 godina

@Robert Moji prijatelji i ja ne dolazimo na gej paradu jer se plasimo da nam ne polupaju glave, a ne iz razloga koje si ti naveo. Uostalom, u svakom drustvu u kome zapocne borba za prava lbgt osoba, desavaju se takve stvari, ali to je proces, i tokom godina ljudi prestanu da obracaju paznju na parade, i nasilje postepeno opada.

Ana

pre 9 godina

A propo Roberta, htela bih da parafraziram Nimelera (Martin Niemoeller):
"Kad su dosli da odvedu Jevreje, cutao sam, jer nisam bio Jevrejin. Kad su dosli da odvedu komuniste, cutao sam, jer nisam bio komunista. Kad su dosli da odvedu cigane, cutao sam, jer nisam bio ciganin. A KAD SU DOSLI DA ODVEDU MENE, (JER SAM BIO HOMOSEKSUALAC), NIJE VISE BILO NIKOGA KO BI ME BRANIO"

ns

pre 9 godina

@(Robert, Novi Sad, 27. jun 2014 13:12): Ne verujem da si gej, jer bi inace trazio da se pocinioci nasilja trebali da se kazne, sto i treba. Cela poenta u Srbiji je lose sudstvo i nepostovanje zakona i Ustava. jer da se postuje, postovali bi se svi njeni gradjani, umesto sto se dele na ove ili one. Problem je drugima sto se lbgt komuna bori za svoja prava konstantno i intenzivno, sto bi zeleo da svi rade, od radnika, majki, trudnica, ma do svakog ljudskog bica koje postuje svoj Ustav. One koje misle da su borbe za svoja prava neka provokacija i zbog toga izlazi na ulice da bije, lomi tudju imovinu, a ne izlazi kada njihove majke, sestre, zene traze bolje uslove u bolnicama, invalidi, veterani, sljakeri traze vise - njih bi posebno kaznjavao. Ne razumem to. Kao "brate mis'im provocira me, idem razbijem auto nekom levom nesretniku usput i da nekom obijem prodavnicu sportske odece jer sam isprovociran, a panduri mi nedaju da ubijem nekog geja, ja sam vitez branim Srbiju", a cela Srbija, ne samo lbgt, mora da se brani od takvih bolida, njihovih krimogenih grupa, nozeva i droge. Jaki mi "cuvari".

deviatio

pre 9 godina

"Tema skupa bila je solidarnost sa romskom zajednicom, i prošao je bez incidenata."
Tu solidarnost sam video 80.-ih na delu, kada je neki lik placao, debele pare romskoj muskoj deci, u specijalnoj skoli u kojoj je moja majka radila za "metak".Posle intervencije policije,prica je zataskana.Prema tome,nisu svi modni kreatori,fancy ist.umetnosti ili veseli sminkeri...
BESKUCNICI,DECA BEZ RODITELJSKOG STARANJA-DOMCI,INVALIDI,LJUDI SA POSEBNIM POTREBAMA,ROMI etc...svi u setnju...pa LGBT posle njih sto da ne...licno cu da ih branim...ako uopste posle svega bude bilo potrebe.Pozz

Mihajlo Jovanovic

pre 9 godina

DANAS SAM NAUCIO NESTO:
ako vi imat snage za ovo, a svi (sumjnivi momci) vas napadaju, onda moram i ja da nadjem snage u svom zivotu za neke svoje probleme.

sutra imam jedan neprijatan razgovor sa direktorom, ali sad vidim da covek u zivotu ne treba da place i da drhti.

nikad covek nije sam, i nikad nije potpuno slab.

oni zele nama zlo,
mi njima zelimo dobro.

svako dobro.
ziveli jos 100 godina!
i HVALA

Nemanja

pre 9 godina

Eto, vidite kako lepo moze, kada ne trubite na sva zvona da ce se odrzavati parada, kad se ne obustavlja saobracaj itd. Ovako lepo, niko nije ni znao, podrzali ste sta ste i koga hteli i tako treba i ubuduce. Ja sam oduvek bio protivnika parada (naroctio parade "ponosa") jer se gradjanima mesecima nabija na nos ko ce da seta, gde ce da setaju i slicno. Ovako lepo izadjete, niko vas ne ugrozava i eto. Za ovo, puna podrska!

cokara

pre 9 godina

Drago mi je sto je ova setnja prosla bez incidenta.Moram da se upitam gde su NASI bili?Sada svima jasno ko je dirigovao tim ekstremistima.

LOLA

pre 9 godina

Hvala na podrsci i drago mi je da je neko razumeo poentu borbe lgbt prava za dostojanstven zivot. Sto se mene tice ovakve parade su mi daleko prihvatljivije nego one koje se najavljuju iz prostog razloga sto na taj nacin ne mogu da se organizuju nasilnici. Drago mi je da nije bilo ni jednog incidenta pa cak ni dobacaivanja od strane prolaznika. Ovo samo dokazuje da normalan narod nema nista protiv lgbt populacije vec da oni najglasniji prave atmosferu linca. Nadam se da ce se ovi aktivisti ubuduce vise boriti za nasa prava nego za samu paradu sto ne znaci da treba da se zavucemo u kuce i makar jednom godisnje prosetamo drzeci se za ruke i pokazemo da postojimo i da ne ujedamo pa da samim time neke kolege ili drugi maliciozni ljudi prihvate da smo pored njih i da ako nam kazu dobar dan na poslu nece postati gejevi. Hvala b92 koji objavljuje komentare za razliku od nekih jer ove rasprave i podrske nam mnogo znace makar na ovaj nacin kada ne mozemo da objavimo svetu na drugi. Takodje ovi komentari znace i u boljem razumevanju suprotnih misljenja.

pre 9 godina

Искрено, Роберте, што више размишљам све ми се више чини да поента парада и јесте да буду нападне и трн у оку и да то није тако лоше. Пре двадесетак година су проблем и трн у оку били обични гејеви што уопште постоје, сад кад су кренули да пркосе су обични гејеви прихваћенији, али су проблем ови најекстремнији. Ти да си написао да си геј деведесетих би те испљували ко ненормалног а сад је ок докле год не радиш ово што раде активисти. Нек наставе да показују драстичније примере јер ће тако праг толеранције полако да се подиже док не обухвати 99 посто гејева који су ненормалног понашања колико и хетеросексуалци. Када прихватиш најекстремније стереотипе о некој групи онда у потпуности прихваташ ту групу а стереотипи губе значај и нестају пред стварношћу да су и припадници те групе нормални људи ко и сви остали. Мржња према гејевима неће престати ако се геј људи понашају као да то нису, само ће добити на снази и сврси.

Sercan

pre 9 godina

@Lola
Ovo sto Lola kaze je zaista prihvatljivo resenje. Licno smatram da LGBT populaciji treba omoguciti da vode svoj zivot onako kako ga mi vodimo i da to sve bude u zakonskim okvirima.
Ovo je prvi put da javno podrzavam nesto sto dolazi od ljudi iz ove zajednice. Medjutim moram da kazem da je mene uglavnom odbijala agresivnost u njihovim najavama parade, ovoga, onoga, ali da vam zelim pristojan zivot dostojan coveka, zelim vam.
Jedino nas manite parade kakva je u zapadnim zemljama.

Momci-iz-Kluba

pre 9 godina

Svaka čast na uspešnoj šetnji, prvoj zaista mirnoj manifestaciji za rodna prava u našoj zemlji. Ipak, pravi napredak ćemo osetiti tek kad naš premijer, pojedini ministri, crkveni velikodostojnici i druge javne ličnosti koje su gej, budu mogle javno da se pridruže paradi i prošetaju bez posledica.

Zoki

pre 9 godina

@LOLA
Verujem da je za mnoge pripadnike LGBT to što si pomenula puno bitnije životno pitanje od parade kao takve. Potpuno podržavam vaše pravo da živite u zajednici koja bi po pravima i dužnostima bila u rangu bračne. Isto pravo treba dati i drugim "netradicionalnim" porodičnim zajednicama, koje nisu seksualne prirode. Npr. brat i sestra, dve sestre, i sl. Ljudi žive decenijama zajedno i onda su pred zakonom kao totalni stranci, ne mogu da obiđu jedno drugo u bolnici.
Što se tiče same parade, meni su ovakva okupljanja simpatičnija nego one velike parade koje se najavljuju, a koje na ovim prostorima nikada neće biti velike. Više ljudi će sresti ovako, nego kada se napravi u gradu opsadno stanje.
A da ima onih koji će na svojoj seksualnoj orjentaciji sagraditi karijeru LGBT aktiviste i živeti od toga, to verujem.

anoniman

pre 9 godina

drago mi je da je prošlo mirno i bez incidenta. uvek sam se ranije pitao zbog čega im ta šetnja toliko znači. kasnije sam lično imao priliku da saznam. da budem iskren, u vezi sam sa devojkom koja nije slobodna. ona se često plaši da nas neko ne vidi zajedno ili prepozna na ulici pa ne smem ni da je držim za ruku ni da je poljubim. to je veoma teško pogotovo ako voliš tu osobu, nego moraš večito da se krijes i sunjas. možda neobično zvuči, ali zaista smo zaljubljeni. bio sam u vezi i pre, ali ova je takva da čak mislim da je ona prava. ali, poenta je u tome da, kako sam već rekao, u javnosti ne želi da rizikuje i da se indisponira, nikad ne znaš ko te zna, jer živimo oboje na periferiji u manjem kraju... kod lgbt grupe je sličan problem što ne smeju da se opuste na ulici i drže za ruke. mnogima to možda smešno zvuči i banalno ali je bitna stvar. mislim da je to poenta šetnje. barem jedan dan, da svi mogu da ih gledaju i da svima mogu reći: da, ovo je osoba koju volim i ne zanima me šta će drugi reći jer smo mi srećni. koliko vas je bilo u vezi koja nije bila odobravana? sreća je u malim stvarima, pogotovo ljubav koja se gradi pažnjom. ako to ne možeš javno pokazati, kao svi ostali, onda patiš. zbog toga ih razumem.oni makar imaju taj dan...

mdj

pre 9 godina

Umesto sto sa zaviscu pratite ko sve skuplja pare na vasoj muci Roberte i Alene bolje malo poradite na sopstvenom rezonu. Sta sad trebamo svi mi kao drustvo, da potpuno dignemo ruke od borbe za ljudska prava, medju njima i prava LBGT populacije. Da ste malo ostroumniji videli biste da takvom vasem rezonu upravo i tapsu oni koji vas proganjaju i upravo oni i ostavljaju komentare tipa bravo itd. Upitajte se malo zasto bas njima godi takva vasa reakcija. Vi cete bez parade i dalje imati mesto izmedju cetiri zida ili kako se krenulo u bratskoj Rusiji cak i u bajboku, a Romi ce imati rezervisan pansion na djubristu. Zar se ne plasite da ce se jednog dana stvari cak jos i vise pogorsati po vas ako ne budete bili spremni da se borite da vas ne proganjaju i ne sutiraju u glavu? A ovakav rezon upravo i vodi ka tome.

Robert, Novi Sad

pre 9 godina

Primecujem da me nogi napadaju...nisam gej, bot sam (ciji bot?)...... Ali neka.
Ja samo govorim ono sto 90% gejeva u Srbiji misli svidjalo se to vama ili ne.
Oprostite ali ne verujem u iskrenost boraca za prava LGBT populacije koji svoju podrsku uredno naplacuju. Ne verujem u iskrenost ljudi koji galame o mojim pravima a onda ih uredno policija stiti dok ja ostajem sam na ulici. ne verujem u placene ideale.
U ostalom, pitanje ya SVE kritizere - Kako je moguce da se na gej paradi seta i kurta i murta, da su prisutni svi koji svoju podrsku naplacuju a jedino ko nedostaje su pripadnici LGBT populacije? Shvatite vec jednom, malo koji gej zeli da ima bilo sta sa tim ljudima koji organizuju razne svetkovine u nase ime, kukaju po medijima u nase ime ali racun pune na svoje ime. Sa takvima ne zelim da budem u istoj koloni.

P.S.
neko je pomenuo devedesete........ Za pocetak tada nije bilo moguce javno nesto komentarisati jer net nije ni postojao a gejevi su i tada bili gejevi i to sa manje problema nego sada kada nas "brane i promovisu" raznorazni likovi koji sa nama nemaju nikakve dodirne tacke.

Dorian GEJ

pre 9 godina

Roberte, u pravu si 100%.

I ja sam gej ali mi ne pada na pamet da učestvujem u bilo kakvim manifestacijama koje organizuju oni koji bez problema unovče ljudska prava i slobode. A to što oni sami nisu gejevi, to je posebna priča. Od sve love koju su dobili prethodnih godina mogao je da se sagradi jedan ogroman LGBT centar u kom bi mogli da se bavimo stvarima koje nas zanimaju, da se zezamo, da uživamo i to BEZBEDNO. Ali njima je ipak najpreča lova koju dobijaju za deklarativnu podršku

Boban Ilic

pre 9 godina

Mene daleko vise brine cinjenica da je registracija vozila poskupela za cetrdeset posto , zato sto imam dva automobila u porodici. Proslava prava i dugine zastave me uopste ne sekiraju, jer za sada nemam registrovanih, ili neregistrovanih, homoseksualaca u porodici.

CCCC

pre 9 godina

@Robert,
A ti hoces da kazes da znas sve na skupu i sa kim oni dele krevet pa tvrdis da tamo nema gej ljudi. E pa ja znam jednu osobu sa skupa i znam da je sigurno lezbejka. Ti isto tako tvrdis da '90.-ih nisi imao problema, pa mozda zato sto niko i ne zna da si gej a to se vidi po tvojim komentarima. Mnogi imaju i imali su problema za razliku od tebe. Ako je tebi problem da kazes javno ko si i sta si drugi to mozda ne zele da kriju nego zele da kada ih dosadna komsinica pita kako ljubav a oni sa zadovoljstvom odgovore-LEPO. Ako ti neces da se boris niko te ni ne tera ali ostavi druge na miru da iskazu svoje nezadovoljstvo. To je makar deo bontona. A da nisam gej i podrzavam svakoga ko zeli da napreduje posebno kada je maltretiran, ponizavan, diskriminisan...

Kralj Ibi

pre 9 godina

Vidim ovi koji zagovaraju toleranciju i ljubav nemaju bas razumevanja za Roberta, cak idu dotle da dovode u pitanje je li on uopste gej, a ja eto verujem da jeste. Zasto, pa zato sto za razliku od americkih i kanadskih aktivista koji imaju izrazena patriotska osecanja i pored toga sto su se i sami svojevremeno susretali sa diskriminacijom i progonima, aktivisti u Srbiji pre svega vode antidrzavnu politiku a LGBT zajednicu kao i Rome koriste samo kao povod a ciljevi su im sasvim drugaciji. Na paradi ponosa na zapadu necete videti parolu kao svojevremeno u Beogradu "Smrt drzavi" a ne zaboravite da su svojevremeno gejovi u Americi i Kanadi bili hapseni i krivicno gonjeni a meni nije poznato da je iko u Jugi ili sada u Srbiji bio hapsen zbig toga sto je gej ili trazio veca prava po tom osnovu. Skinhedsi nisu vlast niti pripadaju srpskom kuturnom miljeu sto i njihov naziv jasno pokazuje. Oni si nastali na zapadu i stigli su otuda jer su nasi malogradjani skloni prihvatanju samo onih najgorih elemenata zapadnog drustva.

Crni Gruja

pre 9 godina

Ove tajne setnje ne vode nikuda. U Srbiju mora da dodje civilizacija a to se nece desiti dok policija ne bude u stanju da se izbori sa ludacima koji gadjaju mirne demonstrante i one koji ih stite, sa kamenicama i kockama iz kaldrme. Policiji treba dozvoliti da se brane oruzjem. Pre desetak godina tri policajca u centru Beograda, razjurili su napadace na takvoj demonstraciji kao od sale samo kada su upotrebili oruzje. Policija treba da bude policija a ne da stoji nemocno i da posmatra te rusioce svega sto im smeta. A ta prozivka da su aktivisti gejova placeni, vise su placeni oni koji ih fizicki napadaju.

Abkürzung BY

pre 9 godina

(basstrasno, 27. jun 2014 17:16)

Moram u nečemu da vas ispravim: radim sa ljudima 25+ godina, i itekako viđam gay muškarce koji su oženjeni i imaju decu. Par njih se u srednjim godinama odlučilo da obelodani svoju orijentaciju i napusti porodicu, ali za sve učesnike je to drama koja se ne da opisati.
Dakle, na žalost, bez ikakve uvrede i zadnje misli, imati porodicu i decu ne znači biti strejt by default :(.
Ako je ovo korak ka tome da se to više ne mora događati, samo napred.

Đura

pre 9 godina

Eto ... da li sam ja ili neko moj posle ove šetnje gej - nisam i nisu. Može da ih bude na hiljadu i mi ćemo i dalje biti onakvi kakve nas je priroda odredila. Živi i pusti drugoga da živi.

НБГД

pre 9 godina

А чему те ЛГБТ заједнице,ок, "другачији" сте, али јел то значи да сад свако ко се разликује од осталих треба да прави заједнице? Нпр.окупи се 500 леворуких људи, направи заједницу и крене да парадира градом, и тако сви који мисле да се разликују почну да праве заједнице и организују параде...

Crni

pre 9 godina

I vuk siti ovce na broju,hteo sam kao i dosada da idem na paradu ali nigde nevideh[predhodnih dana ]gde i kada ce ista biti. Ovo je bas bilo vrlo promucurno ali kako ce ko da nazove ovakav skup je stvar inteligencije.

Robert, Novi Sad

pre 9 godina

kakva glupost.

gej sam ali ovo sto cine (placeni) borci za prava LGBT populacije je zaista strasno. Posle svake njihove akcije (makar bila i plemenita poput ove) nasilje nad pripadnicima LGBT populacije samo eskalira. Naravno, razni organizatori, od kojih ogroman deo nisu LGBT vec razni NVO, profi borci za prava itd, su fino zasticeni od strane drzave a mi obicni gejevi smo prepusteni na milost i nemilost raznoraznim ludacima. U ostalom, samo razmislite, zasto na ovakvim skupovima i paradama u Srbiji gejeva gotovo i da nema vec se setaju samo placeni ljubitelji i prijatelji ugrozenih?

darko

pre 9 godina

Gospodo koja tražite svoja prava dogovorite se sa srpskim narodom a ne sa neprijateljima srpskog naroda tzv nevladinim organizacijama,nato lobistima i stranim plaćenicima!

Alen Hadžihajdić, Dorćol. Beograd

pre 9 godina

Podrska Romima - OK...puna podrska
Ali podrska Romima pod zastavama duginih boja - NI SLUCAJNO

Ovakve, nadasve naivne i jeftine promocije LGBT populacije samo prave stetu nama gejevima. U ostalom, ko su ti ljudi koji nas "zastupaju"? Tu nema mnogo gejeva vec su to uglavnom osobe koji svoju "podrsku" lepo naplacuju.
Naravno da Romima treba pomoci, ali ni slucajno kao LGBT populacija sto se stalja u prvi plan, vec kao obicni gradjani Srbije.
Gej sam, u petoj deceniji zivota, ali ove marketinske aktivnosti (kao i parada) na kojoj ne insistira LGBT populacija vec placeni aktivisti samo donose stetu svim gejevima.

U ostalom, ne mogu da verujem nikome ko naplacuje svoje "ideale" i tolerantnost.

Богдан

pre 9 godina

Зато што, Роберте, лицемерне сподобе воле паре које им други лицемери, ови западни, трпају у д..е (no pun intended).

Momci-iz-Kluba

pre 9 godina

Svaka čast na uspešnoj šetnji, prvoj zaista mirnoj manifestaciji za rodna prava u našoj zemlji. Ipak, pravi napredak ćemo osetiti tek kad naš premijer, pojedini ministri, crkveni velikodostojnici i druge javne ličnosti koje su gej, budu mogle javno da se pridruže paradi i prošetaju bez posledica.

Srbija

pre 9 godina

@Robert, Novi Sad

Apsolutno tacno to sto si napisao, ja do sada sto sam uvideo je da sve sto su uradili ovi iz LGBT organizacija (citaj: LGBT biznismeni) je kontraproduktivno za obicne LGBT ljude, od one izlozbe o Isusu Hristu koja vredja sve Hriscane u ovoj zemlji pa sve do paradiranja. Izgleda nesto slicno kao i politicke stranke, rade za sebe umesto da rade za narod, njima sve bolje narodu sve gore.

@Robert

pre 9 godina

Vrhunski komentar!
Svaka cast! Nisu problem gejevi, vec razne nevladine organizacije i njiovi aktivisti koji su placeni ko zna cijim parama.
Znam dosta gejeva kojima ne pada na pamet da odu na paradu zbog ispolitiziranosti celog dogadjaja.
Jednom je organizator parade rekao da je cilj parade da se smanji homofobija u Srbiji. Parada upravo radi suprotno!

zoran56

pre 9 godina

Ljudi takve orijentacije postoje, zive svoje zivote, imaju sva prava..to su licna opredeljenja. Mislim da problemi nastaju onda kada oni sebe nazivaju LGBT ZAJEDNICOM! Kakva je to glupost! Zatim, napadna podrska ambasada koje u Srbiji nisu popularne, licnosti koje nisu popularne ...kao da je nekom stalo da izaziva netrpeljivost, pogadjate razlog. Licno sam uveren da je veci broj gradjana potpuno nezainteresovan za nekakav otpor, zec je u drugom grmu. Ova sharada sa komsijama Romima je potpuni krah.

Realan

pre 9 godina

Eto, bez pompe, bez medijskih prica i toliko egzibicionizma i sve je proslo u redu. Jel vas sada neko dirao? Nije, a nece vas niko ni dirati sve dok od svojih setnji ne budete pravili nesto bez cega necemo preziveti. Narod je gladan, molim vas da shvatite i vi, gladan i obespravljen.

Covek

pre 9 godina

Roberte ti nisi gej... ti si samo zbunjeni bot.

Nego, ljudi su prosetali i niko nije postao gej i nisu deca stradala nije propala porodica isl. gluposti koje se serviraju pred svaku paradu. Isto ovako bi izgledala Parada ponosa samo sa vise ljudi.
Verovatno bi imali vecu podrsku naroda kada bi setali sa puskama, nosili navijacko-politicka obelezja dok za njima tresti Turbo-folk zurka mix.

LOLA

pre 9 godina

Hvala na podrsci i drago mi je da je neko razumeo poentu borbe lgbt prava za dostojanstven zivot. Sto se mene tice ovakve parade su mi daleko prihvatljivije nego one koje se najavljuju iz prostog razloga sto na taj nacin ne mogu da se organizuju nasilnici. Drago mi je da nije bilo ni jednog incidenta pa cak ni dobacaivanja od strane prolaznika. Ovo samo dokazuje da normalan narod nema nista protiv lgbt populacije vec da oni najglasniji prave atmosferu linca. Nadam se da ce se ovi aktivisti ubuduce vise boriti za nasa prava nego za samu paradu sto ne znaci da treba da se zavucemo u kuce i makar jednom godisnje prosetamo drzeci se za ruke i pokazemo da postojimo i da ne ujedamo pa da samim time neke kolege ili drugi maliciozni ljudi prihvate da smo pored njih i da ako nam kazu dobar dan na poslu nece postati gejevi. Hvala b92 koji objavljuje komentare za razliku od nekih jer ove rasprave i podrske nam mnogo znace makar na ovaj nacin kada ne mozemo da objavimo svetu na drugi. Takodje ovi komentari znace i u boljem razumevanju suprotnih misljenja.

DaLiJeBiloReci

pre 9 godina

1. Zašto je porez na imovinu povećan 80-100% ?
2. Da li je standard gradjanima povećan 80-100 %. Ja sam 100% siguran da nije?!
3. Da li je infrastruktura poboljšana 80-100 (100% sam siguran da nije)?
4. Da li nivo buke i zagadjenje može smanjiti porez na imovinu?
5. Da li ukoliko su gradjani opljackani (obijanje stana, kuce i sl.) a policija ne resi problem, gradjani imaju pravo na smanjenje poreza ili olaksice?
6. Da li imam pravo na umanjenje poreza ukoliko mi ispisuju grafiti po zgradi?
7. Zasto je javnim preduzecima dozvoljena kupovina automobila koja nisu u skladu sa standardom gradjana?
8. Zašto cene rastu kada je zvanicna stopa inflacije za 2013 2.2%?

deviatio

pre 9 godina

"Tema skupa bila je solidarnost sa romskom zajednicom, i prošao je bez incidenata."
Tu solidarnost sam video 80.-ih na delu, kada je neki lik placao, debele pare romskoj muskoj deci, u specijalnoj skoli u kojoj je moja majka radila za "metak".Posle intervencije policije,prica je zataskana.Prema tome,nisu svi modni kreatori,fancy ist.umetnosti ili veseli sminkeri...
BESKUCNICI,DECA BEZ RODITELJSKOG STARANJA-DOMCI,INVALIDI,LJUDI SA POSEBNIM POTREBAMA,ROMI etc...svi u setnju...pa LGBT posle njih sto da ne...licno cu da ih branim...ako uopste posle svega bude bilo potrebe.Pozz

Vlada

pre 9 godina

@Robert Moji prijatelji i ja ne dolazimo na gej paradu jer se plasimo da nam ne polupaju glave, a ne iz razloga koje si ti naveo. Uostalom, u svakom drustvu u kome zapocne borba za prava lbgt osoba, desavaju se takve stvari, ali to je proces, i tokom godina ljudi prestanu da obracaju paznju na parade, i nasilje postepeno opada.

LOLA

pre 9 godina

Omogucite nam zakon kao u Hrvatskoj-Zivotno partnerstvo!!!
Kod nas kada bi doneli ovakav zakon bila bih najsrecnija na svetu.Za pocetak odmah bih se udala pa da prestanu u firmi da me pitaju kada cu, onda bi i ja i moja zena rodile bar po jedno dete bez straha da se u slucajno jednoj nesto desi dete od te bioloske majke zavrsi u domu. Lakse bi dobile kredit za stan koji bi sutra nasledila jedna od nas a ne neki brat koji me se odrekao. Mogle bi da se posecujemo u bolnici a ne da lazemo da smo sestre... Ne mora se zvati brak samo nas pustite da normalno zivimo jer ti zakoni vama ne znace nista, a uzivate ih, a nama su sve.

Nemanja

pre 9 godina

Eto, vidite kako lepo moze, kada ne trubite na sva zvona da ce se odrzavati parada, kad se ne obustavlja saobracaj itd. Ovako lepo, niko nije ni znao, podrzali ste sta ste i koga hteli i tako treba i ubuduce. Ja sam oduvek bio protivnika parada (naroctio parade "ponosa") jer se gradjanima mesecima nabija na nos ko ce da seta, gde ce da setaju i slicno. Ovako lepo izadjete, niko vas ne ugrozava i eto. Za ovo, puna podrska!

cokara

pre 9 godina

Drago mi je sto je ova setnja prosla bez incidenta.Moram da se upitam gde su NASI bili?Sada svima jasno ko je dirigovao tim ekstremistima.

Ana

pre 9 godina

A propo Roberta, htela bih da parafraziram Nimelera (Martin Niemoeller):
"Kad su dosli da odvedu Jevreje, cutao sam, jer nisam bio Jevrejin. Kad su dosli da odvedu komuniste, cutao sam, jer nisam bio komunista. Kad su dosli da odvedu cigane, cutao sam, jer nisam bio ciganin. A KAD SU DOSLI DA ODVEDU MENE, (JER SAM BIO HOMOSEKSUALAC), NIJE VISE BILO NIKOGA KO BI ME BRANIO"

basstrasno

pre 9 godina

Otac sam dvoje, sada vec velike, dece. Znaci, ne spadam u LGBT i kad bi hteo :) Svaka cast, konacno ste postali pametniji od onih koji vas ugrozavaju. Pojavite se sto puta godisnje bez velike pompe i recite sta vas muci. Ko zna, mozda vam se pridruzimo jednom - porodicno.
Iskreno, mene nije briga za vase opredeljenje vec za to da svako ima pravo na zivot i slobodu dok drugog ne ugrozava!

Sercan

pre 9 godina

@Lola
Ovo sto Lola kaze je zaista prihvatljivo resenje. Licno smatram da LGBT populaciji treba omoguciti da vode svoj zivot onako kako ga mi vodimo i da to sve bude u zakonskim okvirima.
Ovo je prvi put da javno podrzavam nesto sto dolazi od ljudi iz ove zajednice. Medjutim moram da kazem da je mene uglavnom odbijala agresivnost u njihovim najavama parade, ovoga, onoga, ali da vam zelim pristojan zivot dostojan coveka, zelim vam.
Jedino nas manite parade kakva je u zapadnim zemljama.

anoniman

pre 9 godina

drago mi je da je prošlo mirno i bez incidenta. uvek sam se ranije pitao zbog čega im ta šetnja toliko znači. kasnije sam lično imao priliku da saznam. da budem iskren, u vezi sam sa devojkom koja nije slobodna. ona se često plaši da nas neko ne vidi zajedno ili prepozna na ulici pa ne smem ni da je držim za ruku ni da je poljubim. to je veoma teško pogotovo ako voliš tu osobu, nego moraš večito da se krijes i sunjas. možda neobično zvuči, ali zaista smo zaljubljeni. bio sam u vezi i pre, ali ova je takva da čak mislim da je ona prava. ali, poenta je u tome da, kako sam već rekao, u javnosti ne želi da rizikuje i da se indisponira, nikad ne znaš ko te zna, jer živimo oboje na periferiji u manjem kraju... kod lgbt grupe je sličan problem što ne smeju da se opuste na ulici i drže za ruke. mnogima to možda smešno zvuči i banalno ali je bitna stvar. mislim da je to poenta šetnje. barem jedan dan, da svi mogu da ih gledaju i da svima mogu reći: da, ovo je osoba koju volim i ne zanima me šta će drugi reći jer smo mi srećni. koliko vas je bilo u vezi koja nije bila odobravana? sreća je u malim stvarima, pogotovo ljubav koja se gradi pažnjom. ako to ne možeš javno pokazati, kao svi ostali, onda patiš. zbog toga ih razumem.oni makar imaju taj dan...

Dorian GEJ

pre 9 godina

Roberte, u pravu si 100%.

I ja sam gej ali mi ne pada na pamet da učestvujem u bilo kakvim manifestacijama koje organizuju oni koji bez problema unovče ljudska prava i slobode. A to što oni sami nisu gejevi, to je posebna priča. Od sve love koju su dobili prethodnih godina mogao je da se sagradi jedan ogroman LGBT centar u kom bi mogli da se bavimo stvarima koje nas zanimaju, da se zezamo, da uživamo i to BEZBEDNO. Ali njima je ipak najpreča lova koju dobijaju za deklarativnu podršku

mdj

pre 9 godina

Umesto sto sa zaviscu pratite ko sve skuplja pare na vasoj muci Roberte i Alene bolje malo poradite na sopstvenom rezonu. Sta sad trebamo svi mi kao drustvo, da potpuno dignemo ruke od borbe za ljudska prava, medju njima i prava LBGT populacije. Da ste malo ostroumniji videli biste da takvom vasem rezonu upravo i tapsu oni koji vas proganjaju i upravo oni i ostavljaju komentare tipa bravo itd. Upitajte se malo zasto bas njima godi takva vasa reakcija. Vi cete bez parade i dalje imati mesto izmedju cetiri zida ili kako se krenulo u bratskoj Rusiji cak i u bajboku, a Romi ce imati rezervisan pansion na djubristu. Zar se ne plasite da ce se jednog dana stvari cak jos i vise pogorsati po vas ako ne budete bili spremni da se borite da vas ne proganjaju i ne sutiraju u glavu? A ovakav rezon upravo i vodi ka tome.

Robert, Novi Sad

pre 9 godina

Primecujem da me nogi napadaju...nisam gej, bot sam (ciji bot?)...... Ali neka.
Ja samo govorim ono sto 90% gejeva u Srbiji misli svidjalo se to vama ili ne.
Oprostite ali ne verujem u iskrenost boraca za prava LGBT populacije koji svoju podrsku uredno naplacuju. Ne verujem u iskrenost ljudi koji galame o mojim pravima a onda ih uredno policija stiti dok ja ostajem sam na ulici. ne verujem u placene ideale.
U ostalom, pitanje ya SVE kritizere - Kako je moguce da se na gej paradi seta i kurta i murta, da su prisutni svi koji svoju podrsku naplacuju a jedino ko nedostaje su pripadnici LGBT populacije? Shvatite vec jednom, malo koji gej zeli da ima bilo sta sa tim ljudima koji organizuju razne svetkovine u nase ime, kukaju po medijima u nase ime ali racun pune na svoje ime. Sa takvima ne zelim da budem u istoj koloni.

P.S.
neko je pomenuo devedesete........ Za pocetak tada nije bilo moguce javno nesto komentarisati jer net nije ni postojao a gejevi su i tada bili gejevi i to sa manje problema nego sada kada nas "brane i promovisu" raznorazni likovi koji sa nama nemaju nikakve dodirne tacke.

Crni Gruja

pre 9 godina

Ove tajne setnje ne vode nikuda. U Srbiju mora da dodje civilizacija a to se nece desiti dok policija ne bude u stanju da se izbori sa ludacima koji gadjaju mirne demonstrante i one koji ih stite, sa kamenicama i kockama iz kaldrme. Policiji treba dozvoliti da se brane oruzjem. Pre desetak godina tri policajca u centru Beograda, razjurili su napadace na takvoj demonstraciji kao od sale samo kada su upotrebili oruzje. Policija treba da bude policija a ne da stoji nemocno i da posmatra te rusioce svega sto im smeta. A ta prozivka da su aktivisti gejova placeni, vise su placeni oni koji ih fizicki napadaju.

Mihajlo Jovanovic

pre 9 godina

DANAS SAM NAUCIO NESTO:
ako vi imat snage za ovo, a svi (sumjnivi momci) vas napadaju, onda moram i ja da nadjem snage u svom zivotu za neke svoje probleme.

sutra imam jedan neprijatan razgovor sa direktorom, ali sad vidim da covek u zivotu ne treba da place i da drhti.

nikad covek nije sam, i nikad nije potpuno slab.

oni zele nama zlo,
mi njima zelimo dobro.

svako dobro.
ziveli jos 100 godina!
i HVALA

ns

pre 9 godina

@(Robert, Novi Sad, 27. jun 2014 13:12): Ne verujem da si gej, jer bi inace trazio da se pocinioci nasilja trebali da se kazne, sto i treba. Cela poenta u Srbiji je lose sudstvo i nepostovanje zakona i Ustava. jer da se postuje, postovali bi se svi njeni gradjani, umesto sto se dele na ove ili one. Problem je drugima sto se lbgt komuna bori za svoja prava konstantno i intenzivno, sto bi zeleo da svi rade, od radnika, majki, trudnica, ma do svakog ljudskog bica koje postuje svoj Ustav. One koje misle da su borbe za svoja prava neka provokacija i zbog toga izlazi na ulice da bije, lomi tudju imovinu, a ne izlazi kada njihove majke, sestre, zene traze bolje uslove u bolnicama, invalidi, veterani, sljakeri traze vise - njih bi posebno kaznjavao. Ne razumem to. Kao "brate mis'im provocira me, idem razbijem auto nekom levom nesretniku usput i da nekom obijem prodavnicu sportske odece jer sam isprovociran, a panduri mi nedaju da ubijem nekog geja, ja sam vitez branim Srbiju", a cela Srbija, ne samo lbgt, mora da se brani od takvih bolida, njihovih krimogenih grupa, nozeva i droge. Jaki mi "cuvari".

Kralj Ibi

pre 9 godina

Vidim ovi koji zagovaraju toleranciju i ljubav nemaju bas razumevanja za Roberta, cak idu dotle da dovode u pitanje je li on uopste gej, a ja eto verujem da jeste. Zasto, pa zato sto za razliku od americkih i kanadskih aktivista koji imaju izrazena patriotska osecanja i pored toga sto su se i sami svojevremeno susretali sa diskriminacijom i progonima, aktivisti u Srbiji pre svega vode antidrzavnu politiku a LGBT zajednicu kao i Rome koriste samo kao povod a ciljevi su im sasvim drugaciji. Na paradi ponosa na zapadu necete videti parolu kao svojevremeno u Beogradu "Smrt drzavi" a ne zaboravite da su svojevremeno gejovi u Americi i Kanadi bili hapseni i krivicno gonjeni a meni nije poznato da je iko u Jugi ili sada u Srbiji bio hapsen zbig toga sto je gej ili trazio veca prava po tom osnovu. Skinhedsi nisu vlast niti pripadaju srpskom kuturnom miljeu sto i njihov naziv jasno pokazuje. Oni si nastali na zapadu i stigli su otuda jer su nasi malogradjani skloni prihvatanju samo onih najgorih elemenata zapadnog drustva.

CCCC

pre 9 godina

@Robert,
A ti hoces da kazes da znas sve na skupu i sa kim oni dele krevet pa tvrdis da tamo nema gej ljudi. E pa ja znam jednu osobu sa skupa i znam da je sigurno lezbejka. Ti isto tako tvrdis da '90.-ih nisi imao problema, pa mozda zato sto niko i ne zna da si gej a to se vidi po tvojim komentarima. Mnogi imaju i imali su problema za razliku od tebe. Ako je tebi problem da kazes javno ko si i sta si drugi to mozda ne zele da kriju nego zele da kada ih dosadna komsinica pita kako ljubav a oni sa zadovoljstvom odgovore-LEPO. Ako ti neces da se boris niko te ni ne tera ali ostavi druge na miru da iskazu svoje nezadovoljstvo. To je makar deo bontona. A da nisam gej i podrzavam svakoga ko zeli da napreduje posebno kada je maltretiran, ponizavan, diskriminisan...

Boban Ilic

pre 9 godina

Mene daleko vise brine cinjenica da je registracija vozila poskupela za cetrdeset posto , zato sto imam dva automobila u porodici. Proslava prava i dugine zastave me uopste ne sekiraju, jer za sada nemam registrovanih, ili neregistrovanih, homoseksualaca u porodici.

pre 9 godina

Искрено, Роберте, што више размишљам све ми се више чини да поента парада и јесте да буду нападне и трн у оку и да то није тако лоше. Пре двадесетак година су проблем и трн у оку били обични гејеви што уопште постоје, сад кад су кренули да пркосе су обични гејеви прихваћенији, али су проблем ови најекстремнији. Ти да си написао да си геј деведесетих би те испљували ко ненормалног а сад је ок докле год не радиш ово што раде активисти. Нек наставе да показују драстичније примере јер ће тако праг толеранције полако да се подиже док не обухвати 99 посто гејева који су ненормалног понашања колико и хетеросексуалци. Када прихватиш најекстремније стереотипе о некој групи онда у потпуности прихваташ ту групу а стереотипи губе значај и нестају пред стварношћу да су и припадници те групе нормални људи ко и сви остали. Мржња према гејевима неће престати ако се геј људи понашају као да то нису, само ће добити на снази и сврси.

Zoki

pre 9 godina

@LOLA
Verujem da je za mnoge pripadnike LGBT to što si pomenula puno bitnije životno pitanje od parade kao takve. Potpuno podržavam vaše pravo da živite u zajednici koja bi po pravima i dužnostima bila u rangu bračne. Isto pravo treba dati i drugim "netradicionalnim" porodičnim zajednicama, koje nisu seksualne prirode. Npr. brat i sestra, dve sestre, i sl. Ljudi žive decenijama zajedno i onda su pred zakonom kao totalni stranci, ne mogu da obiđu jedno drugo u bolnici.
Što se tiče same parade, meni su ovakva okupljanja simpatičnija nego one velike parade koje se najavljuju, a koje na ovim prostorima nikada neće biti velike. Više ljudi će sresti ovako, nego kada se napravi u gradu opsadno stanje.
A da ima onih koji će na svojoj seksualnoj orjentaciji sagraditi karijeru LGBT aktiviste i živeti od toga, to verujem.

НБГД

pre 9 godina

А чему те ЛГБТ заједнице,ок, "другачији" сте, али јел то значи да сад свако ко се разликује од осталих треба да прави заједнице? Нпр.окупи се 500 леворуких људи, направи заједницу и крене да парадира градом, и тако сви који мисле да се разликују почну да праве заједнице и организују параде...

Crni

pre 9 godina

I vuk siti ovce na broju,hteo sam kao i dosada da idem na paradu ali nigde nevideh[predhodnih dana ]gde i kada ce ista biti. Ovo je bas bilo vrlo promucurno ali kako ce ko da nazove ovakav skup je stvar inteligencije.

Abkürzung BY

pre 9 godina

(basstrasno, 27. jun 2014 17:16)

Moram u nečemu da vas ispravim: radim sa ljudima 25+ godina, i itekako viđam gay muškarce koji su oženjeni i imaju decu. Par njih se u srednjim godinama odlučilo da obelodani svoju orijentaciju i napusti porodicu, ali za sve učesnike je to drama koja se ne da opisati.
Dakle, na žalost, bez ikakve uvrede i zadnje misli, imati porodicu i decu ne znači biti strejt by default :(.
Ako je ovo korak ka tome da se to više ne mora događati, samo napred.

Đura

pre 9 godina

Eto ... da li sam ja ili neko moj posle ove šetnje gej - nisam i nisu. Može da ih bude na hiljadu i mi ćemo i dalje biti onakvi kakve nas je priroda odredila. Živi i pusti drugoga da živi.