Vulin: Kosmajac da se zabrine

Beograd -- Ministar rada Aleksandar Vulin izjavio je da Kosmajac, kojeg je premijer Aleksandar Vučić označio kao glavnog narko-dilera, ima "puno razloga da se zabrine".

Izvor: RTS
Pošaljite komentar
  1. Samo organizovana borba protiv upotrebe narkotika i mnogobrojne edukacije mogu da nam spasu decu od ovog zla. Podrska za rad ministre Vulin... Subotica je uz tebe...
    (Suboticanka, 2. jul 2014 18:24)

    # Link komentara

  2. Svi koji sada napadate naravno da ni sami neznate razlog niti zbog cega to cinite. Tako ste se i za Miroslava Miskovica grohotom smejali, pa vam posle nije bas bilo toliko smesno. Sve tabu teme kriminalne i ceo sistem koji je decenijama vladao rusi kao kula od karata, stvorice se potpuno nov koji ako mu se ne prilagodite samlece vas.
    (FRUSKA - GORA, 24. jun 2014 09:05)

    # Link komentara

  3. Pa takvo stanje u ovoj oblasti kriminala imamo upravo zato što su visoki rukovodici policije više vodili računa kako da ostave utisak mačo momaka koji imaju pored supruga i po pet ljubavnica koje su morali da finansiraju a tu su bili pajtosi iz kriminalnog miljea koji su pokrivali taj trošak.E sada nema više, tome se odlučnom akcijom stalo na kraj.
    (neša012, 23. jun 2014 13:48)

    # Link komentara

  4. Da li ce Kosmajac da se zabrine ne znam, ali ja sam vec veoma zabrinuta sto su likovi poput tebe na vlasti u nazovi drzavi u kojoj ja solom prilika zovom! (Sitnica, 21. jun 2014 16:15)
    Etalon razmišljanja običnog građanina - ma bitno je da sam ja protiv vlasti, ovi drugi se brinu o sebi sami! A ne bi trebalo tako!
    (realan, 23. jun 2014 11:46)

    # Link komentara

  5. dobro je kad država ima premijera koji svojim integritetom i samim karakterom ličnosti nema problem da izazove i da se izbori sa jednim od najvećih izazivača bolesti i beznađa.. STOP DROGIRANJU. I za mene je sasvim dovoljno da svako ko se bogati i hrani na tuđoj nesreći, odnosno oni koji truju našu decu ali i ostale - odrasle ljudi budu u zatvoru.
    (stop_drogiranju, 22. jun 2014 16:09)

    # Link komentara

  6. Umesto da se bavi socijalno ekonomskim dijalogom on se šlihta velikom vođi !
    (gargantua, 22. jun 2014 15:53)

    # Link komentara

  7. Vuline ti prvi kršiš zakon. Gde je reprezentativnost za Čanka. Pojela maca,a ti donosiš ovaj robovlasnički zakon sa njim.
    (Seka, 22. jun 2014 11:26)

    # Link komentara

  8. bezimena, 21.jun 2014 23.33

    Pa nije bas tako. To sto svi znaju za njega nista ne znaci kada je sav njegov posao dobro pokriven sa najvisuh mesta u policiji. A da nije krivo oklevetan pokazuje to da je brze bolje napustio zemlju.
    (ljubica, 22. jun 2014 11:05)

    # Link komentara

  9. Vucic-rejting men , Vulin-čovek eho. sve sami super heroji.
     (vlada milić, 22. jun 2014 08:54)

    # Link komentara

  10. Ja gluplje objasnjenje nisam cuo. A ti Verbicu?
     (brusvirus, 22. jun 2014 04:06)

    # Link komentara

  11. Ne znam ko je, iako premijer kaze svi znamo a pravimo se ludi....
     (anja, 22. jun 2014 01:35)

    # Link komentara

  12. Zabrinuce se kao svinja kad joj se korito prevrne pa nastavi da jede!
     (Kimi, 22. jun 2014 00:04)

    # Link komentara

  13. prava Služba nikada javno ne imenuje svoju metu.. A ovaj i onaj njegov mentor to nikada neće naučiti
     (kiki, 21. jun 2014 23:43)

    # Link komentara

  14. Prestanite da pričate gluposti i da svojom bestidno ohološću gradjane tretirate kao retardiranu bezličnu masu!
    Normalni ljudi, vlast pogotovo, prvo skoče pa kažu hop.
    ZAŠTO taj "Kosmajac", kada već sve o njemu znate nije već uhapšen, već ste bez ikakvih dokaza (da ih imate bi ćorkirani, ne samo smenjeni) uklonilii najbolje policajce, od kojih je jedan prošao i poligraf, na koji je dobrovoljno otišao?
    Šta, molim? Rekao vam D, Šarić, koji se od početka sudjenja sprda sa svima, a čak nije ni svedok saradnik! Izgleda mi da ste vi u velikoj panici od dotičnog, jer ovo što ste uradili, pogotovo način i obzirom da niste javnosti dali nikakvo suvislo objaš jenje, su potezi očajnika. Cilj je nekako urušiti kredibilitet odredjenih inspektora, koji nemaju mrlje u svojim biografijama, i koji mnogo znaju, začepiti im usta, ko zna kakvim sve pretnjama i tako pomoći i sebi i D. Šariću.
    Šta bre radite od ove zemlje!? Hitno vas treba ukloniti sa vlasti i procesuirati za svo zlo koje radite Srbiji unazad dve godine!
     (bezimena, 21. jun 2014 23:33)

    # Link komentara

  15. Kazite vi meni kada cemo ja i moja zena da zivimo pristojno od svoje plate, a ne sve gore i gore, jedva pokrivamo troskove komunalnih uslova i hrane, za nesto vise kozemo da sanjamo a imamo dve prosecne plate.
     (Bojan, 21. jun 2014 23:24)

    # Link komentara

  16. U "Beloj knjizi organizovanog kriminala" MUP-a Srbije se navodi da je Kosmajac jedan od najznačajnijih trgovaca opojnim drogama na području zapadne Evrope. Kosmajac je povezan sa međunarodnim krijumčarima narkotika i u Južnoj Americi, odakle navodno organizuje transporte velikih količina kokaina za Evropu, a odavno ima i uhodani kanal za krijumčarenje heroina iz Turske, Bugarske i Makedonije preko Crne Gore i Srbije za zemlje zapadne Evrope. Očigledno je došlo vreme da se i on nađe pred licem pravde.
    (kangaraoa, 21. jun 2014 23:23)

    # Link komentara

  17. Ovaj nadrikomunista glumi eho ili šta?
     (Zli čarobnjak, 21. jun 2014 23:23)

    # Link komentara

  18. Šarić će da svisne od muke ,do juče je bio glavni bos a sada je niko, odlučeno je da je glavni Kosmajac.
     (brka, 21. jun 2014 23:14)

    # Link komentara

  19. Da je predhodna vlast radila svoj posao, a ne gledala samo svoj ,,dzep'' i trenutno stanje ovde drzave bi bilo drugacije. Premijer pokusava da radi ozbiljne reforme, za bolje gradjana Srbije i Srbije kao drzave. (VM, 21. jun 2014 16:52)

    Sasvim ste u pravu. Da je prethodna vlast počistila julovce, sps-ovce i radikale, trenutno stanje ovde države bi bilo drugačije. Takođe, premijer pokušava da radi ozbiljne reforme, ali nikako ne uspeva. (Ana., 21. jun 2014 18:32)
    to i ja isto pričam. prošla vlada je bila totalno nesposobna i uništila državu pocev od premijera Dačića , ppv i ministra vojnog Vučića , guvernerke Tabaković pa sve na čelu sa precednikom Nikolićem. slažem se sa vama da je vlada Dacic-Vucic uništila srbiju a da će je vlada Vucic-Vucic-Vucic-Dacic dokusuriti.
     (vlada milić, 21. jun 2014 23:05)

    # Link komentara

  20. Doslo je vreme da Kosmajac, ili kako ga ja od juce zovem srpski Al Kapone, konacno polozi racune na sudu. (Josip, 21. jun 2014 19:04)
    a zašto ga od juče tako zoveš . jel zato što do juče nisi znao ništa o njemu ili zato što ga je vučić tako pokazao ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada milić, 21. jun 2014 21:08)

    Tvoje aluzije su bezvredne.Nije ga do juče imenovao,ali zna da je Vučić beskompromisan u borbi sa kriminalom i korupcijom.I jasno je da su ovi policijski generali pali jer su odbijali da ga uhapse.Sada će i to biti rešeno.Branili ste i Miškovića pa gde je danas on na klupi i čeka presudu.
    (STEPENICE, 21. jun 2014 22:25)

    # Link komentara

  21. Kakav naslov haha.. Evo, sad ce odmah da se zabrine...
    Covek 'radi' 20 godina i sad ce da se zabrine? Pa obezbedio je on pokolenja do petog kolena, mozete sto puta da ga uhapsite (i pustite, naravno za par miliona)
    (AZ, 21. jun 2014 22:20)

    # Link komentara

  22. Ali Vuline kakve ti veze imas sa tom izjavom premijera,aj da si ministar un.poslova pa da te razumem ali ovako nista i onako dzaba leba jedes.
     (dare dare, 21. jun 2014 22:19)

    # Link komentara

  23. ako mu ti pretis stvarno ce da se zabrine
     (deki, 21. jun 2014 22:04)

    # Link komentara

  24. Opet Kajzer Sose fore....
    (Dr Smislov, 21. jun 2014 22:01)

    # Link komentara

  25. Bice kao sa Saricem,pravi cirkus u sudnici tzv. kralj narkotika. Smesno
     (Duci0167Obr, 21. jun 2014 21:59)

    # Link komentara

  26. Ne mogu mu nista, ima milijarde, nista direktno nije radio, verovatno pune sefove kompromitujuceg materijala o policajcima i politicarima. Plus veze sa tajnim sluzbama, najbolje advokate, pokrice za imovinu itd., itd.
    Da mu nesto mogu, prvo bi ga uhapsili pa bi napravili konferenciju za stampu, ovako najvecu stetu koju su mogli da mu nanesu je da mu saopste ime. Mada su po meni na taj nacin pokazali nemoc.
    (sasa jokic, 21. jun 2014 21:45)

    # Link komentara

  27. En kakav smo svet! Do juce takoreci niko nije cuo za tog Kosmajca, a danas bi vec da ga besimo. Saric vise ne zadovoljava mase, treba nesto novo, arena u koloseumu trazi stalno nova lica...narod trazi zrtvu, hleba i igara.
     (rikardo, 21. jun 2014 21:32)

    # Link komentara

  28. Pa ima realne osnove za brigu. Ali da li će brige biti osnovane u velikoj meri će zavisiti od efikasnosti policije u narednom perjodu.Do sada je nažalost preovlađivao trend saradnje policije i narko-bosova.
    (DarkoDare, 21. jun 2014 21:08)

    # Link komentara

  29. Doslo je vreme da Kosmajac, ili kako ga ja od juce zovem srpski Al Kapone, konacno polozi racune na sudu. (Josip, 21. jun 2014 19:04)
    a zašto ga od juče tako zoveš . jel zato što do juče nisi znao ništa o njemu ili zato što ga je vučić tako pokazao ?
     (vlada milić, 21. jun 2014 21:08)

    # Link komentara

  30. Mislim da je Aleksandar jedan veoma hrabar covek.
     (mali princ, 21. jun 2014 21:06)

    # Link komentara

  31. Kosmajac je već izmaglio u Južnu Ameriku, odmah posle prve vesti o njemu. Eno ga tamo zida velelepnu vilu Kosmajsku i zahvaljuje se svima što su ga na vreme obavestili...
    (lesa, 21. jun 2014 21:04)

    # Link komentara

  32. Možda on kao i drugi veliki bosovi nema direktnih kontakta sa drogom i distributerima narkotika ali kada se porede prihodi i vrednost imovine postoji mnogo osnova za protivpravno sticanje imonske koristi i krivičnu odgovornost.
    (SofijaS, 21. jun 2014 21:02)

    # Link komentara

  33. Kako me oduševljavaju ovi likovi što jedva čekaju da pohvale nj.v i ove nesposobnjakoviće iz vlade a na svaki iole normalan komentar samo lupaju minise,verovatno nisu u stanju da shvate šta je pisac hteo da kaže :-)
     (Lud,zbunjen,normalan, 21. jun 2014 20:55)

    # Link komentara

  34. Ovaj Vulin je postao strucnjak za sve bez i jednog dana radnog staza
     (sasa, 21. jun 2014 20:51)

    # Link komentara

  35. Kad je rasturen zemunski klan da li je smanjena ponuda droge i da li joj je cena na trzistu skocila? Nije.
    Kad je rasturen klan Darka Sarica da li je smanjena ponuda droge i da li joj je cena na trzistu skocila? Nije.
    Jel neko stvarno misli da ce hapsenjem Kosmajca biti drugacije?
    Setite se samo cijih je bilo onih 600 kg heroina u Komercijalnoj banci.
    (Predrag, 21. jun 2014 20:50)

    # Link komentara

  36. Dobro je da je javnost upoznata sa tim ko je najveci narko-bos, to samo pokazuje da je sve transparentno. Vrlo je vazno da se u medijima pojavljuju informacije vezane za kriminalne aktivnosti i razotkrivanje njihovih imena jer se tako salje poruka da se devijantno drustveno ponasanje nece tolerisati.
     (gargamel, 21. jun 2014 20:43)

    # Link komentara

  37. Konacno kriminalci vise ne mogu da se skrivaju iza policijskih sluzbenika i funkcionera!! Sada su verovatno svi zabrinuti!
    (Dusan, 21. jun 2014 20:39)

    # Link komentara

  38. Nek se zabrine svako ko se ogrešio o zakon!
    (grad, 21. jun 2014 20:39)

    # Link komentara

  39. Svako ko se bavi kriminalom u ovoj drzavi treba da se zabrine!!
    (Igor, 21. jun 2014 20:37)

    # Link komentara

  40. Drzava treba da napravi ozbiljnu strategiju u borbi protiv narkomanije jer je ocigledno da su narko-dileri dosta ojacali i da je neophodno sve resurse staviti na raspolaganje u borbi protiv tog zla.
     (sofronije, 21. jun 2014 20:37)

    # Link komentara

  41. Ovde neko zesce spinuje rezultate. Naprednjaci se bas potrudili da budu smesni.
     (Kiza, 21. jun 2014 20:33)

    # Link komentara

  42. Pa zar naprednjaci nisu obecali donosenje zakon o ispitivanju porekla imovine?! Ovako raditi, selektivno, od slucaja do slucaja, jeste obicna farsa.
    (Vuk, 21. jun 2014 20:33)

    # Link komentara

  43. Taj Kosmajac mora biti sto pre uhapsen jer postoji opasnost sa tolikim kapitalom udari na Vladu i pokusa da destabilizuje politicke prilike u zemlji.
     (skituljko, 21. jun 2014 20:32)

    # Link komentara

  44. Da, slažem se. Govoriš kao potpuni laik
     (Dragan, 21. jun 2014 20:28)

    # Link komentara

  45. Ajde julovac da se kladimo da mu ne mozete nista i ako ga uhapsite bice osloboden,ajde...
    (mita, 21. jun 2014 20:24)

    # Link komentara

  46. Evo npr da sam ja Vučić zabrinuo bih se...ceo život radi kao poslanik a ima kuće,stanove,vinski podrum od 100.000 evra sa vinima od 200.000 evra, nosi satove od 80.000 evra, ručno šivena odela od 3000 evre,ručno rađene cipele od 2000 evra...od čega sve to ima? od plate poslanika??? Što novinari ne pitaju odakle mu lova za sve to? Što niko ne pita kolika je imovina Aleksandra Vučića? Što niko ne pita koliki je Vučićev deo u firmi Profiler Team(koji je u vlasništvu njegovog kuma i firmi u kojoj je vučić radio kao direktor posle raskantavanja sa radikalima) koja trguje sekundama reklamnog prostora u Srbiji tj istim onim poslom od kojeg je Đilas napravio milijardu evra???
    (ElGuapo, 21. jun 2014 20:20)

    # Link komentara

  47. A bre Kosmajac, spremaj četkicu za zube !
    Čim se ohrabrimo hapsimo te !
     (Bane, 21. jun 2014 20:15)

    # Link komentara

  48. dadada i marsovci vas napadaju...ali ovce postoje pa im prodajte maglu ekspeeeerti
     (rad, 21. jun 2014 20:08)

    # Link komentara

  49. Mii jos jednom,Mi treba da se zabrinemo!
    (evropljanin, 21. jun 2014 20:06)

    # Link komentara

  50. A sta ima ministar rada sa njim? Nije placao doprinose za zaposlene mozda?
    (evita, 21. jun 2014 20:02)

    # Link komentara

  51. ти би требало да е бавиш својим послом, а не да будеш вучићев портпарол...а спремаш нам робовласнички закон о раду...пошто укидате накнаде за сменски рад почните и у министарству да радите ноћу...здравије је...
     (дејан, 21. jun 2014 20:00)

    # Link komentara

  52. a prle i tihi zajedno sa mrkim planiraju bekstvo zajedno sa kosmajcem...
     (uf, 21. jun 2014 19:59)

    # Link komentara

  53. Gde je problem? Stiti ga politika.
    (Djura, 21. jun 2014 19:56)

    # Link komentara

  54. Nadam se da ce uskoro svi koji se bave trgovinom narkotika imati mnogo razloga za brigu.Tema je jako ozbiljna,ali vidi se spremnost drzave da im kaze znamo sta radite i da to nece mozi tako dalje.
    (Stivenson, 21. jun 2014 19:52)

    # Link komentara

  55. Godinama, decenijama su se politicari pravili blesavi, i okretali glavu i pravili se da ne vide, ljude koji su sticali bogatstvo, ko zna kako! Sada su stvari za njih okrenute naglavacke, drago mi je sto ce posteni gradjani i dalje mirno da spavaju, a sto ce kriminalce polako stici pravda.
    (pen, 21. jun 2014 19:50)

    # Link komentara

  56. Mozda je u pitanju violinista Kosmajac:-)
    Trebala bi poreska da ispita imovinu svih politicara od 1991 gosine , verujem da bi imali dosta posla...
     (Valjevac, 21. jun 2014 19:48)

    # Link komentara

  57. Kosmajac je do sada bi privredni zamajac Srbije. Treba prvo nesto novo da izmisli ova Vlada pa da ga onda ukine. Inace je sve opsti gubitak. Otuda treba i shvatiti ova nezna prozivanja Kosmajca iz samog vrha vlade. Jer, cini se , da nije bilo Kosmajca i njegovih "privrednika i menadzera" ko zna gde bismo danas bili?
    (Huliganosi, 21. jun 2014 19:41)

    # Link komentara

  58. U civilizovanim drzavama svako je nevin dok se na sudu ne dokaze suprotno
    (srdjan, 21. jun 2014 19:35)

    # Link komentara

  59. Vuline, sedi tamo i ćuti.Ti se ne mešaš ni u svoj posao,a mešaš se u posao policije
    (Ankica, 21. jun 2014 19:16)

    # Link komentara

  60. U potpunosti se slazem sa Vulinom. Mislim da je vreme da se i poreska inspekcija i finasijska policija ukljuce u istragu o Kosmajcu jer ce se tom koordiniranom akcijom najpre utvrditi odakle mu bogastvo i kako ga je stekao. Doslo je vreme da Kosmajac, ili kako ga ja od juce zovem srpski Al Kapone, konacno polozi racune na sudu.
    (Josip, 21. jun 2014 19:04)

    # Link komentara

  61. Ko je taj Kosmajac? Da li ima neko da mi objasni ko je Kosmajac, zaista me zanima? Ko god da je, ipak ne moze i ne sme da bude jaci od drzave!
    (Dama bez blama, 21. jun 2014 19:02)

    # Link komentara

  62. Neka se zabrine i kosmajac i svi njemu slicni! Zelim da Vucic, Vulin i uopste Vlada Srbije izdrze u borbi protiv ljudi koji truju nasu decu, da ih sve pohapsimo. Mozda je on pametan, ali mi jesmo i moramo biti pametniji!
    (Marko83, 21. jun 2014 19:01)

    # Link komentara

  63. Posle sinoćne konferencije i prozivke koje je uradio na račun visokih funkcionera policije mislim da im nije bilo lako i da su morali odlučnije i konkretnije da deluju u slučaju pomenutog Kosmajca a ne da malte ne šuruju sa njim.Vučić im je pokazao da je država spremna da krene u odlučnu borbi i sa tipovima kakva je pomenuti Kosmajac koji od sinoć nije više u poziciji da razmišlja kao do juče.Vulin je u pravu Vučić se nije šalio i svim budućim čelnicima policije dao je veliki domaći zadatak.
    (petak13, 21. jun 2014 18:58)

    # Link komentara

  64. Mislis - da pobegne.
    (marija, 21. jun 2014 18:58)

    # Link komentara

  65. Ovi naprednjaci kao da imaju neki fajl, folder prepun floskula. Nešto tipa Epska_mudrovanja.xls, pa pred svaku konferenciju pročitaju par redova."Ja bih se zabrinuo...""Neće imati mira...""Staćemo na put...""Neka se ne nadju oni koji..."
    (Dusan D., 21. jun 2014 15:39)
    ===…==
    Sokole moj,nisu naprednjaci toliko pametni da pisu bezlicne komentare iz vremena hvalospeva drugu Titu,i da lupaju minuse ko Maksim po diviziji.Zapitaj se, ko ima kontrolu moci i kontrolu medija u Srbiji.Da li je otkriveno ko je rusio sajtove u Srbiji?Pogledaj samo kako svakodnevno isplivavaju afere,bez ijednog epiloga.
    (Kriger, 21. jun 2014 18:55)

    # Link komentara

  66. Ovo je neverovatno. Gospodin Zoran opiše kako se vrše hapšenja u Engleskoj i nalupaju mu skoro 200 minusa. Pa kakav pileći mozak treba da imaš da lupiš minus na opis efikasnog policijsko-sudskog aparata u uređenoj državi?! Ili je možda problem što je čovek napisao da se naši cenjeni vlastodršci plaše da zakucaju tom Kosmajcu na vrata? :-)
    (MrtavPetao, 21. jun 2014 18:49)

    # Link komentara

  67. Ja znam da je Vulinov prijatelj Zeljko Mitrovic sve zaradio od bas gitare..
    (6.oktobar, 21. jun 2014 18:40)

    # Link komentara

  68. Da je predhodna vlast radila svoj posao, a ne gledala samo svoj ,,dzep'' i trenutno stanje ovde drzave bi bilo drugacije. Premijer pokusava da radi ozbiljne reforme, za bolje gradjana Srbije i Srbije kao drzave.
    (VM, 21. jun 2014 16:52)

    Sasvim ste u pravu. Da je prethodna vlast počistila julovce, sps-ovce i radikale, trenutno stanje ovde države bi bilo drugačije.
    Takođe, premijer pokušava da radi ozbiljne reforme, ali nikako ne uspeva.
    (Ana., 21. jun 2014 18:32)

    # Link komentara

  69. Manje upozorenja, vise iznenadnih hapsenja koja proizilaze iz istrage i skupljanja kvalitetnih dokaza. Jer ovakve izjave premijera na konferencijama za stampu su u najmanju ruku nesuvisle! Neka svako radi svoj posao i neka se brine o svom resoru. Jos jedna stvar, kako su ovi ministri sada skocili da prozivaju narkodilere na otvaranju fudbalskog turnira, a pre neki dan kada su ih pitali o doktoratu ministra policije nisu hteli da komentarisu nista drugo osim teme zbog koje su se skupili?! Mene to malo cudi, a vas?
     (cobanin, 21. jun 2014 18:31)

    # Link komentara

  70. Ало бре, шта омогућавате човеку да побегне? Скочи па реци хоп!!! О Боже, глупих ли људи... Ово није естрада бре па да се вучете по медијима!!
     (Горан, 21. jun 2014 18:30)

    # Link komentara

  71. E, moj ministre, u kojoj Vi državi živite? Pa u svakom gradu, varošici, selu, zaseoku ima ludi cija he imovina vušestruko veća od pruhoda. Sve vi ovo znate ali se decenijama pravite blesavi. Ne postoji efektniji i brži način borbe protiv kriminala od ispitivanja porekla imovine.
    (popp, 21. jun 2014 18:29)

    # Link komentara

  72. Koliko se secam, nisi postavljao pitanje kako je Marko Milosevic sve stekao od nosenja gajbica...eeee..ko te ne zna...
    (iznogud011, 21. jun 2014 18:28)

    # Link komentara

  73. Lelelee, pa ko ce sada da nas finansira, kad ne bude Kosmajca.
    (NERVOZNI TROL, 21. jun 2014 18:24)

    # Link komentara

  74. Eto šta smo mi gajili pod "demokratskom" vladavinom... Narko dilere, korumpirane policajce, zemunske klanove... Dešlo je vreme da se sa toj bandi stavi soli na rep.
    (Mefisto, 21. jun 2014 18:23)

    # Link komentara

  75. Ma dajte politicari sta ste se zakacili sada za jednog Kosmajca, Kosmajaca imate u svakom gradu i ima ih na hiljade i mi gradjani ih svaki dan gledamo. Znate li vi koliko je takvih koji nema sanse da dokazu poreklo svoje imovine? O cemi vi sada, o jednom Kosmajcu? Ovo je sto rece Vesna Pesic, aferaska vlada, koja samo mlati nekakvim aferama, za rad leba i igara, nista od konkretnih rezultata, po ovome se vidi da sw oni bave samo subjektivnim elementima, nekim Vavicem i Kosmajcem, a ne sve strane takvi. Treba sistemski pristupati, ne selektivno.
    (Istinomer, 21. jun 2014 18:21)

    # Link komentara

  76. "Kada Vucic nesto obeca onda on to i ispuni, zato ce Kosmajac i njemu slicni vrlo brzo biti iza resetaka.
    (Dzoni #, 21. jun 2014 17:02) "
    ===…==

    Jeste kao sto je 'uhapsio' Miskovica i da se Vucic pitao drzao bi ga u zatvoru bez sudjenja 12 godina (kao Amerikanci one u Guantanamu] ali ga je pod pritikom poslovnog sveta i javnosti morao pustiti i plus sada ga prekljninje da investira u Srbiju
    (nije nego, 21. jun 2014 18:02)

    # Link komentara

  77. Pozvao bi i zamolio glasace koji nisu izasli poslednji put da se dogovorimo i izaberemo nekoga ko ima makar 1% iskrenosti kako bi smakli ove pajace sa politicke scene. Kaznili smo DS koji je krao ali ovi ce nas upropastiti nestrucnoscu,neznanjem i cirkusom od politike. Pokazimo da ipak narod se pita a ne grupa poslusnih pudlica koji na glasanje izlaze pod stranackom direktivom.
    (Duci0167, 21. jun 2014 18:01)

    # Link komentara

  78. Ala si ga uplasio...
     (Kiza, 21. jun 2014 17:46)

    # Link komentara

  79. Kako je moguce da se po
    novinama vodi postupak od strane ministra koji nisu zaposleni u ministarstvu pravde u demokratskoj drzavi?
     (bgexplorer, 21. jun 2014 17:37)

    # Link komentara

  80. Kosmajac je mnogo zidao po Zvezdari i moj drugar je radio kod njega bravarske poslove.Imao je dobru dnevnicu i bio placen uredno i na vreme.Jednom je rekao Kosmajcu da mora da vrati mobu komsiji,koji je njemu svojevremeno pomagao oko izgradnje kuce.Kosmajac ga je pogledao i pitao koliko dana.Samo vikend,rekao mu je moj drugar.Negde oko deset sati u Subotu,zaustavlja se crni dzip pored ograde u cijem dvoristu se odvijaju radovi u kojima ucestvuje moj drugar.Iz auta izlazi Kosmajac,prilazi kuci i kada je ugledao mog druga,mahnuo mu je rukom i posao ka kolima.Kosmajac,ajde na pivo,oces kafu...Hvala ljudi,zurim,bio sam u prolazu... i ode.
    (Flojd, 21. jun 2014 17:36)

    # Link komentara

  81. Ovo je bilo ono ''idi tamo i spomeni i ti Kosmajca''. Sto napisa neko omiljeni srpski glagol pa zemlju u kojoj premijer proziva narko dilere preko medija i smenjuje generale u policiji. Jednim udarcem 2 muve. Zaboraviti Stefanovicev doktorat kao i 90% diploma u SNSu i skloniti ''Daciceve'' policajce sa funkcija.
     (Jole, 21. jun 2014 17:33)

    # Link komentara

  82. Ovoliki stepen poltronstva stvarno pocnje da iritira
     (naprednjak, 21. jun 2014 17:32)

    # Link komentara

  83. Tragikomedija...
     (Dejan, 21. jun 2014 17:26)

    # Link komentara

  84. Evo ga ,,super mis,, se javio da odbrani premijera.
     (nesa, 21. jun 2014 17:25)

    # Link komentara

  85. Zakljucak... Nije platio reket za izbornu kampanju... No opet, jos jedan pljuvac bez dokaza... Skupis dokaze, uhapsis i onda objavis i hvalis se. Ovako, i Vulin i Vucic treba da odgovaraju za klevetu tom coveku, a citavom narodu za nesavestan rad i zloupotrbu polozaja na kojima se nalaze jer obavestavaju osumnjicenog i javno optuzuju bez ijednog dokaza! (nesposobni da rade svoj posao prave nam predstave i zavitlavaju narod i bave se glasnim temama jer u pozadini kriju trenutnu situaciju)
     (dutrich, 21. jun 2014 17:21)

    # Link komentara

  86. Kosmajac zabrinut, vec sinoc se prebacio na Kosmaj.
    (Slobodni Klikeri, 21. jun 2014 17:18)

    # Link komentara

  87. čiča kosmajac, oduvek u dilu sa policijom, zato je i jedini preživeo iz te generacije...nego, ko sad treba da preuzme tržište?
     (vau, 21. jun 2014 17:17)

    # Link komentara

  88. Evo,i Vulin je poceo da "trenira strogocu".Svi se skoro oglasise,samo Dr. cuti.Verovatno to nije niti u njegovom delokrugu,a mozda nije ni njegov nivo.A sta uopste radi Vulin,osim sto "seta"stolice pred kamerama?Da li zna kako gradjani zive?Koliko je nezaposlenih,ne zele svi da budu clanovi SNS?Sta je sa jednokratnom pomoci penzionerima sa najnizim primanjima?Vazno ke biti ministar,za bilo sta,za sve i svasta i nizasta.
    (blago nama, 21. jun 2014 17:14)

    # Link komentara

  89. zemljo otvori se, koji diletanti.
     (GANDI, 21. jun 2014 17:13)

    # Link komentara

  90. O cemu ovaj covek prica? Jel to njegov posao? Bolje da radi ono za sta ga mi placamo umesto drzi govore i daje izjave.
     (tanja, 21. jun 2014 17:10)

    # Link komentara

  91. sto ministra rada brine narko diler možda krši zakon o radu
     (Sandinista, 21. jun 2014 17:09)

    # Link komentara

  92. i sta se ovaj tzv ministar rada mesa i komentarise nadleznost policije? izgleda da kopira vucica
     (vlada radic, 21. jun 2014 17:09)

    # Link komentara

  93. U normalnim zemljama mafija potkupi opoziciju da utiče na vlast, ali to kod nas nije moguće jer opozicija praktično i ne postoji.
    (Bratislav Marković, 21. jun 2014 17:06)

    # Link komentara

  94. Јел' тај Космајац уопште постоји?

    Како штанцују ове светске криминалце по новинама... Ццц. Стичем утисак да су криминалци у Србији способни да контролишу светски поредак. Сви смо заборавили на Шарића. Сада је Космајац на реду. Ко ли је следећи?
    (Глобтротр, 21. jun 2014 17:06)

    # Link komentara

  95. hvala bogu pa je u ministarstvu rada sve u redu ,jer kako bi inače ministar imao vremena da se bavi stvarima van njegovog resora . ovo je već komično .
     (vlada, 21. jun 2014 17:06)

    # Link komentara

  96. Srecko Sojic je za nase politicare doktor nauka! Ugasite njegovo ministarstvo jer ministar ionako ne haje za svoje obaveze vec radi poslove drugih. Jedan dan je na Kosovu, drugi na doceku Lavrova, a treci prca o "narko drozi"... E moj narode koga mi placamo?!!
    (posao, 21. jun 2014 17:05)

    # Link komentara

  97. ..."ima puno razloga da se zabrine" - Ima li ova drzava petlje (m**a) da hapsi nekoga umesto da mu preti preko novina i televizije.

    Recenica "on mora da zna da mu ovde neće biti mira" lici na upozorenje da se skloni odavde dok je vreme.
    (neko, 21. jun 2014 17:04)

    # Link komentara

  98. Ova država je ,dakle,definitivno neki eksperiment, samo ne mogu da provalim šta je u pitanju. Valjda ispituju dokle su granice strpljenja i gluposti marve?
     (magareće uši, 21. jun 2014 17:03)

    # Link komentara

  99. Kada Vucic nesto obeca onda on to i ispuni, zato ce Kosmajac i njemu slicni vrlo brzo biti iza resetaka.
    (Dzoni #, 21. jun 2014 17:02)

    # Link komentara

  100. Ne bih da sam u kozi Kosmajca. Blizi mu se kraj.....
    (SMAJLI, 21. jun 2014 16:56)

    # Link komentara

  101. @zoran: Svi ovi znaju kako to ide u UK, zato i nece da uvedu zakon o poreklu imovine. Pricaju oni price za malu decu, sve dok se to ne definise. Ali onda bi i pola politicara popadalo. Znaju oni i to.
    (mrx, 21. jun 2014 16:56)

    # Link komentara

  102. "Nekada je teško dokazati da je neko narko diler. Evo ja govorim kao potpupni laik, ali ako neko ima imovinu koja je stotinu puta veća od njegovog prihoda meni je to razlog za sumnju i da se sa nekim ozbiljno porazgovara, da se poreska i mnoge druge službe uključe oko toga", rekao je Fonetu Vulin...

    Da li se to Druze Vulin odnosi i na Vas gospodu politicare? Koliko Vas ima imovinu koju je prijavilo (mogu zamisliti koliko je tek neprijavljeno) a da za to nije dostavilo nikakve dokaze o njenom poreklu, koliko Vasih izdrzavaoca (tajkuna) ima imovinu za koju ne postoji dokaz kako su je stekli ali Vama je svakako lakse da svakodnevno prosipate obmane i demagogiju kako bi narod ubedili da se navodno borite protiv korupcije i kriminala a pre bi zivote dali nego li dozvolili donosenje zakona o preispitivanju i oduzimanju nelegalno stecene imovine.

    Druze Vulin obican narod se ne plasi tog zakona, ili sidjite sa vlasti ili pocnite da radite nesto, nesto poput pokazane ekspeditivnosti po pitanju predaje Kosova i Metohije u siptarske ruke.
    (Zoran, 21. jun 2014 16:53)

    # Link komentara

  103. Da je predhodna vlast radila svoj posao, a ne gledala samo svoj ,,dzep'' i trenutno stanje ovde drzave bi bilo drugacije. Premijer pokusava da radi ozbiljne reforme, za bolje gradjana Srbije i Srbije kao drzave.
    (VM, 21. jun 2014 16:52)

    # Link komentara

  104. Juce onaj Vucic prica o Kosmajcu, danas ovo cudo od coveka opet o Kosmajcu. Ima li taj Kosmajac ime i prezime ili mu to tepaju? Uzgred, botovima radno vreme ocigledno jos nije pocelo. Vidj' cuda za jedno pola sata!
    (MilaR, 21. jun 2014 16:51)

    # Link komentara

  105. Ova smena na vrhu policije je pokazala da se nešto radi i da se nešto kuva. Sada je prilika da se stane za vrat mafiji.
    (Boro9, 21. jun 2014 16:51)

    # Link komentara

  106. vulinu,samo ponavljate svi kao papagaji ono sto vucic kaze,odvratni ste svi. takmicite se u podanistvu i niko od vas nema petlju bez njega ni da bekne. jadan on sa vama a nama jos gore sa svima vama.
     (podunavac, 21. jun 2014 16:50)

    # Link komentara

  107. Ja ne znam za vas, volim svoju zemlju, zelim da se kriminalcima zna gde im je mesto..
     (dipl.ing, 21. jun 2014 16:45)

    # Link komentara

  108. ...samo intelektualno ga hapsite jer je premjer rekao da je Kosmajac mnogo pametan, a uz put mu je dao do znanja da se sklanja...
    (kondure, 21. jun 2014 16:45)

    # Link komentara

  109. Kod jednog u Subotici koji drzi piceriu,politicari,direktori svih javnih preduzeca i policijski inspektori se ne vade iz nje.Na pitanje Madjarskom konzulu,sta misli o Subotici,odgovor je bio "kakav je to grad kad se ceo zivot u njoj javni i tajni vrti oko jednog ugostiteljskog objekta".Normalno to je bilo nezvanicno jer cak i zgrada Madjarskog konzulata je u vlasnistvu doticnog gospodina.
    (podrska, 21. jun 2014 16:40)

    # Link komentara

  110. Jel to Vulin kao Ministar rada zaduzen i za sektor gde rade kriminalci? Oni ne cekaju moj Vuline da im ti otvoris radna mesta. Oni imaju svoje ministarstvo, a Kosmajac je takodje jedan "ministar" rada u senci, i bez portfelja. Njihov mesecni budzet je veci od godisnjeg budzeta Srbije. Pa ti vidi sta ti ministrujes, a sta Kosmajac.?
    (Krkani, 21. jun 2014 16:36)

    # Link komentara

  111. Ovo nema nigde, jedino u nasoj zemlji vladajuce stranke prete narko dilerima u novinama...Sta sam ja bogu zgresio da zivim sa ovim ljudima na istoj teritoriji. Ovde normalan, obrazovan, pristojan svet, nema nikakve sanse...
    (Pato, 21. jun 2014 14:56)

    Ne znam prijatelju, shta si zgreshio, ali ja sam lepo sebi nashao mesto u U.K i chitam ove vesti, a um mi ne veruje da se ovako neshto deshava u Evropi. Premijer i ovaj Vulin (ne znam ni ko je taj) prepucavaju se sa narko-dilerom preko novina i ne smeju da mu zakucaju na vrata. Zapravo, drugim rechima, mole choveka da napusti zemlju i skloni se , jer oni ne bi da ga povrede. Zemljo otvori se i progutaj nesposobne.

    U Engleskoj se to radi ovako. Chim primete da imash ogromnu imovinu, a porez ti minimalan ili ne placas, odmah precheshljaju sve o tebi. Zatim ti kucu i tebe stave pod prismotru sledecih 6 meseci. Normalno, ti ideju nemash shta se oko tebe deshava. U nekim sluchajevima ubace ti i kameru u kucu, dok su ukucani odsutni. Tako si pod prismotrom 24X365 dana u godini.

    Ovaj se taman lepo opustio i ubire pare od prljave rabote, kad jedno jutro, u sam cik zore, josh petlovi spavaju, MI5 bukvalno razbija ulazna vrata (ne preterujem) upada u kucu i ovog u gacama sprovodi u zatvor. Sudjenje se zakazuje za sedam dana. Presuda mu stize u roku nekih mesec-dva. Ako je neka kripna riba, sledi dranje od kazne..sasvim sigurno preko 10-15 godina, pa i mnogo vishe. No, Engleska je Drzava, a Srbija komedija..?
    (zoran, 21. jun 2014 16:34)

    # Link komentara

  112. "ali ako neko ima imovinu koja je stotinu puta veća od njegovog prihoda"

    Pa ti opisa sebe, svoje kolege ministre... Mirina skola, nema sta...
    (mare, 21. jun 2014 16:32)

    # Link komentara

  113. E neka si mu rekao! :-)))…))
    (Leon, 21. jun 2014 16:30)

    # Link komentara

  114. ja sam odrasao u 90im god proslog veka u BGDu i uvek je bilo policije koji su u semi sa dilerima,os sitnih do krupnih kako policajaca tako i dilera ali posle dolaska demokratije 5okt.to je postalo mnogo ucestalije a sad mislim da je na vrhuncu a zna se da policija zna ko za koga diluje i da hoce mogla bi da ih pocisti za dan,ALI sta bi bilo sa hiljadama narkomana koji bi ludeli u krizi?Droge je uvek bilo,uvek ce je i biti samo sto policija ne treba da stiti distributere vec da ih hapsi.
     (albatros, 21. jun 2014 16:29)

    # Link komentara

  115. Ministar rada govori o narko dileru... Zar nema nešto da radi u okviru svog radnog mesta, tipa, da radi na nezaposlenosti ili nešto slično!?
     (vitez lukić od lamburginija, 21. jun 2014 16:27)

    # Link komentara

  116. E neka si mu rekao a i veliki vodja ga je izgrdio. Siguran sam da se upis'o od straha... pa vi neke i pohapsite ali di sada su svi krupni lopovi i kriminalci oslobodjeni.

    Citam i ne verujem. Jel ovo moguce??!
    Pa normalni ljudi ovde nemaju sta da traze...
     (msc.Milos, 21. jun 2014 16:25)

    # Link komentara

  117. E kada si ti kazao mora da je mnogo opasna situacija.Bolje misli o svojem resoru I postenim ljudima koje ce te unistiti novim Zakonom o radu.Doduse mozda cemo svi mi raditi kod Kosmajca pa ga upozoravas da se cuva od nezadovoljnih radnika.Odavno imam razmisljanje da smo mi privatizovana drzava.
     (slobo, 21. jun 2014 16:22)

    # Link komentara

  118. Da je ovo Amerika - on bi lezao 1000 godina u zatvoru da mu ni cukun-unucici ne bi mogli izneti kosti odatle upravo zbog takvog kapaitala, stecenog na tajh nacin. Gore bi ga kaznili nego za trgovinu drogom kojom je to zaradio.
    Ali posto je ovo Sbrija, a ovde se korov zaliva, ne brinem se ja za Kosmajca. Vi ovde ni Saricu ne mozete da doskocite. Svi kazu da je optuznica klimava i da se zasniva samo na izjavama svedoka koji ce kao na filmu menjati iskaze.
    Amerikanci, koje ovde teoreticari zavera optuzuju da kontrolisu dilere, su poslali vise dilera droge na na dozivotne robije nego ceo svet zajedno I NIKAD NIJEDAN OD TIH NARKO BARONA OSUDJENIH U AMERICI NIJE REKAO DA JE SARADJIVAO SA CIA (kako ovde nepismeni non stop trabunjaju, jer oni ne umeju normalno da pricaju o nekim temama posto se ne razumeju kao ni u vecinu stvari).
    (Tako je, 21. jun 2014 16:21)

    # Link komentara

  119. dobro to, nego sta cemo sa najvaljenim usvajanjem nakaradnog Zakona o radu bez postovanja zakonske procedure?
     (seljak e, 21. jun 2014 16:20)

    # Link komentara

  120. Poslovi narko dilera su specificni, jer su tesko dokazivi, ali zbog kojih god razloga Kosmajac zavrsi u zatvoru, pravda ce biti zadovoljena a onima koji to sprovedu savest ce biti mirna.
    (Dejan, 21. jun 2014 16:17)

    # Link komentara

  121. naročito sad kad ste ga upozorili! budalaštine!!!
     (ljuban, 21. jun 2014 16:17)

    # Link komentara

  122. Da li ce Kosmajac da se zabrine ne znam, ali ja sam vec veoma zabrinuta sto su likovi poput tebe na vlasti u nazovi drzavi u kojoj ja solom prilika zovom!
    (Sitnica, 21. jun 2014 16:15)

    # Link komentara

  123. Nadajmo se da nadlezne sluzbe Kosmajca drze pod kontrolom, kako ne bi napustio drzavu i pobegao od ruke pravde.
    (Jovan, 21. jun 2014 16:14)

    # Link komentara

  124. Ma nije Kosmajac nego Misirac, gledao sam ga u "Otpisanima", stvarno gadan lik.
     (sax, 21. jun 2014 16:08)

    # Link komentara

  125. Ministar rada, koji priznaje da je potpuni laik, na fudbalskom turniru bukvalno preti gradjaninu Srbije kako u sopstvenoj zemlji nece imati mira, dodajuci da je tesko dokazati da je neko narko-diler i da ne poseduju dovoljno dokaza za to. Gospodine Vulin, vodite racuna vi o sopstvenom resoru, a pustite policiju, tuzilastvo i sud da vode racuna o sopstvenoj nadleznosti i da neometano rade svoj posao.
    (Niko nije kriv dok se ne dokaze suprotno, 21. jun 2014 16:02)

    # Link komentara

  126. Tako je, Vuline!
    Neka to bude praksa za sve...
     (Kapuciner, 21. jun 2014 16:00)

    # Link komentara

  127. Da već jednom država postane država pravde, a ne marioneta mafijaških klanova.
    (Antropokosmos, 21. jun 2014 16:00)

    # Link komentara

  128. Pa što ne donesete zakon o poreklu imovine pa da vidimo ko je i na koji način stekao prava mala carstva u poslednjih 20-ak godina sa današnjom zvaničnom platom raznih funkcionera u državi od nepunih hiljadu evra. Prozivate narko dilera za koga svi znaju kako je stekao taj sto puta veći kapital od njegovih prikazanih prihoda a šta ćemo sa funkcionerima u policiji, šefovima službi bezbednosti i njenim kriminogenim delovima, političarima koji do juče nisu imali za patike a danas nema koji nema jahtu, sudijama..., koji svi zajedno čine ovaj nakaradni sistem koji nas upropasti, ko će njih da isproverava i vrati u budžet nelegalno stečen kapital koji bi da ima volje bio dovoljan da pokrije sav postojeći deficit u budžetu i zaposli sve nezaposlene.
    (Miroslav, 21. jun 2014 15:59)

    # Link komentara

  129. E al' mu je Vilin rekao! Sad je gotov!
     (Zoran, 21. jun 2014 15:59)

    # Link komentara

  130. Ne samo Kosmajac, nego da se zabrinu i ostali narko-dileri.
    (Ivan Zdravić, 21. jun 2014 15:56)

    # Link komentara

  131. Kakve su ovo izjave?! Pa, da li je to pretnja nekom ko još nije pravosnažno osudjen za to za šta se sumnjiči?!
    (justme, 21. jun 2014 15:55)

    # Link komentara

  132. A moglo bi i da se preispita otkud Nikolicu i Vucicu toliki novac kad 20 godina nemaju drugih prihoda osim poslanickih primanja...
     (Dulex, 21. jun 2014 15:53)

    # Link komentara

  133. Dovoljno je samo reci, bivsi JUL-ov kadar.
     (deki, 21. jun 2014 15:52)

    # Link komentara

  134. Sto se imovine tice, najlakse je utvrditi njeno poreklo uz pomoc dobrog ZAKONA O POREKLU IMOVINE /malo ko ga u Srbiji pominje/, a tako bi nam dobro dosao - da narodu vrati bar deo opljackanog.

    Ni do sada poreski organi u Srbiji nisu bog zna sta uradili po tom pitanju.
    Al Kapone je umro pre skoro 70 godina, valjda se napredovalo u "lovu" na kriminalce.
    Mozda ce sad ovi zamenici smenjenih "sefova uprava policije" nesto uraditi.

    Nego, ko je kome sef: "Saric na Kosmajca" ili "Kosmajac na Sarica", ili imaju odvojene biznise?
    (svetlanast., 21. jun 2014 15:52)

    # Link komentara

  135. Ima li nesto za sta nisi laik?
    (anoNismus, 21. jun 2014 15:51)

    # Link komentara

  136. " Evo ja govorim kao potpupni laik, ali ako neko ima imovinu koja je stotinu puta veća od njegovog prihoda meni je to razlog za sumnju i da se sa nekim ozbiljno porazgovara, da se poreska i mnoge druge službe uključe oko toga"

    Za doticnog prvi put cujem, ali ako je u zemlji Srbiji bas ovo reper i merilo da je neko narko diler i razlog za sumnju, onda bi prvo mogli krenuti od skupstine sale, preko opstinskih kancelarija, policijskih stanica, ministarskih fotelja, da dobijemo objasnjenja recimo kako ljudi sa inace ogromnim primanjima u Srbiji od recimo 600-1000eur, poseduju odela od 2000, satove od nekoliko (desetina) hiljada, automobile, stanove, kuce, plovila....
    I meni je to razlog za odredjenu sumnju, ali kao sto gospodin Vulin kaze, nemam nikakve dokaze sem vizuelnog utiska kad ukljucim TV ili prosetam ulicom..
    (Marko, 21. jun 2014 15:50)

    # Link komentara

  137. Niko nije kriv dok se na sudu pravosnažno ne dokaže nešto, ma koliko očigledno on radio nešto.

    Jako je neozbiljno da državni činovnici preko sredstava javnog informisanja unapred nekoga osuđuju za nešto.

    To može da radi opozicija, nevladine organizacije, i obični građani, a ovakvo istupanje je sramota.

    Sa kriminalom se treba boriti preko institucija, a neko preko medija. A ovoj vlasti je izleda praksa da sve rade preko medija.

    Postoji, zakonodavna, izvršna i sudska vlast.

    Skupština tj. vlada, treba da donose zakone

    policija i bezbedosne službe, da ih sprovode

    i tužilaštvo i sudovi, sankcionišu one koji krše zakone

    Upotrebite je
    (zoran, 21. jun 2014 15:50)

    # Link komentara

  138. Tih nekih koji imaju mnogo veću imovinu nego prihode ima ponajviše u politici i blizu nje, pa se u toj hladovini mogu smestiti i kriminalci i narko dileri. Ono što ova vlast pokušava jeste selektivna primena zakona i pravde, pa sve dok je selektivna takvi su joj i uspesi.
    (Mira, 21. jun 2014 15:50)

    # Link komentara

  139. Sve je to tacno, da ima pravde taj sa prezimenom planine na obroncima Beograda bi vec davno trunuo u zatvoru. Ali molim te nemoj ti nekome da pretis, ti koji si sa svojom gazdaricom i njenim muzem etablirao ovakve i slicne likove. Vi ste im omogucili da to rade, tolike godine. Sad kad Evropa kaze dosta, onda kao ti pretis, pricas o Al Kaponeu......lupetas. Nemoj molim te,izgleda smesno, i potpuno bezopasno.
     (Michael Kenna, 21. jun 2014 15:48)

    # Link komentara

  140. Srbija je napokon počela da se bori protiv kriminala i korupcije. Kosmajac i njemu slični će morati da odgovaraju za svoja dela. Niko nije iznad zakona.
    (Truman, 21. jun 2014 15:48)

    # Link komentara

  141. Mislim da smo sada uspeli da nadmasimo, sve moguce i nemoguce. Da li smo mi Kolumbija? Ovo su apsolutno neverovatne stvari. Coveka za kojeg cela drzava zna cime se bavi, upozorava, premijer pa onda i ministar. Znate li kada cemo da budemo primljeni u Evropsku Uniju. NIKADA!!!!
    Kosmajcu dojavljuju da se skloni iz zemlje. Da li se tako postupa sa kriminalcima?? Na hiljede godina smo iza Francuske, Nemacke, Svajcarske.
    Isto je bilo i sa Ajkulom, pa ga uhvatise u Crnoj Gori.
    (Marko Kovacevic, 21. jun 2014 15:47)

    # Link komentara

  142. Koliko ih takvih ima u Srbiji, samo da znaš...
     (Galaktus, 21. jun 2014 15:47)

    # Link komentara

  143. Koja je ovo komedija?
    (Dusan, 21. jun 2014 15:46)

    # Link komentara

  144. Jes vala...
     (Ja, 21. jun 2014 15:46)

    # Link komentara

  145. Gdin Vulin se mesa u sve osim u svoj posao!
    (Gore, 21. jun 2014 15:45)

    # Link komentara

  146. Da nije tragicno bilo ni smesno. Ima li sile ma planeti koja moze doskociti tom "Kosmajcu"? Degutantno je da sad ovakvim pricama zamajavaju javnost. Ili je to jedini nacin da zabasure cinjenicu da nista uradili nisu za ovu zemlju od kada su dosli na vlast. Je li neko bolje zivi od kvazi patriotskih prica? Je li ekonomija oporavljena? Samo vi o kosmajcima i ostalim izmisljenim likovi a...Usput, kad ce se resiti ono Dacicevo koferce?
    (Leka, 21. jun 2014 15:41)

    # Link komentara

  147. A za mentalno trovanje, ne brine te!
     (kiki, 21. jun 2014 15:41)

    # Link komentara

  148. Kad se već porede imovina i prihodi, ne bi bilo loše da se i političari uključe!
     (x, 21. jun 2014 15:40)

    # Link komentara

  149. Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati
    (milenko, 21. jun 2014 15:40)

    # Link komentara

  150. Ovi naprednjaci kao da imaju neki fajl, folder prepun floskula. Nešto tipa Epska_mudrovanja.xls, pa pred svaku konferenciju pročitaju par redova.

    "Ja bih se zabrinuo..."
    "Neće imati mira..."
    "Staćemo na put..."
    "Neka se ne nadju oni koji..."
    (Dusan D., 21. jun 2014 15:39)

    # Link komentara

  151. Niko ne moze biti nedostupan zakonskim organima,zbog toga je i ova smena u policiji bila potrebna.Mora se preseci veza kriminala u policiji kako bi ti opasni kriminalci bili privedeni pravdi.
    (mary, 21. jun 2014 15:38)

    # Link komentara

  152. U pravu je za Al Kaponea, covek je robijao zbog utaje poreza, jer nista drugo nisu mogli da dokazu, a znali su sve... zato su mu drapnuli kaznu vecu od maksimalne. u tom slucaju, cilj ne bira sredstvo!
     (mirkons, 21. jun 2014 15:37)

    # Link komentara

  153. u prevodu
    "druže Kosmajac, teraju nas da te uhapsimo, znaš da smo u dobrom dilu sa tobom, molim te pobegni iz zemlje da ne bi neko saznao oko naše saradnje"
    (Privrednik, 21. jun 2014 15:35)

    # Link komentara

  154. Mogu li ga vise upozoriti da prikrije tragove??? Pa u kojoj zemlji clanovi vlade putem medija obavestavaju da se vodi istraga protiv njih??? Cudo jedno, prosto covek da posumnja da u opste i postoji neki Kosmajac koji je toliko veliki kriminalac....
     (Marko, 21. jun 2014 15:35)

    # Link komentara

  155. nije mi jasno,jel ga to upozoravaju se primiri ili napusti zemlju dok je traje akcija protiv njega ili prave hype neki?
     (kole, 21. jun 2014 15:35)

    # Link komentara

  156. Super, najzad Tihi i Prle kreću u akciju!
    (Šumadinac-Eliot Nes, 21. jun 2014 15:35)

    # Link komentara

  157. Meni ovo vise lici DA su se zabrinuli oni placeni DA mu cuvaju ledja pa porucuju: bezi!
    (Vec vidjeno!, 21. jun 2014 15:33)

    # Link komentara

  158. U Srbiji postoji bar 50 hiljada ljudi kojima je imovina višestruko veća od prihoda. Šta ćemo sa tim? Ajde jednom prestanite da se bavite marketingom i izvršite unakrsnu proveru imovine svih tih ljudi. Time ćete konačno i pravično staviti tačku na ovu višedecenijsku pljačku. Kosmajac neka bude prvi, ali ne sme da bude jedini...
    (Stefan, 21. jun 2014 15:32)

    # Link komentara

  159. smesni ste kao crtani fil... zabrinuce se Kosmajac, isto kao Miskovic, Janjusevic i ostali, koji su hapseni samo zbog povecanja rejtinga SNS-a...
    ako ima dokaza, hapsite ga, u suprotnom, njegovi ste saucesnici...
    (udaram_minuse_naprednjackim_komentarima, 21. jun 2014 15:29)

    # Link komentara

  160. evo, sad ce da se zabrine, samo tetki da odnese lek...
    lepo je sto ste mu javili, onako preko tv-a, to ce ga nauciti pameti.
    diletanti jedni
    (nesha, 21. jun 2014 15:28)

    # Link komentara

  161. Samo jedna stvar mi nije jasna, zasto se ministar rada bavi kriminalom. Da li treba da ocekujemo sutra ministra kulture da se izjasni o ovom slucaju. Ukinite sva ostala ministarstva osim unutrasnjih poslova i ustedimo brdo novca
    (Pancevac, 21. jun 2014 15:27)

    # Link komentara

  162. svi vi politicari imate imovinu koja visestruko prevazilazi vase prihode,znaci li to da ste svi dileri?
     (dejan, 21. jun 2014 15:23)

    # Link komentara

  163. Aman bre, bavi se socijalnom zastitom i pravima radnika.. Ovde su svi wanna be panduri!
     (Mikele, 21. jun 2014 15:23)

    # Link komentara

  164. ovo je da se samopovredis sta ovi ljudi pricaju.
     (virus, 21. jun 2014 15:23)

    # Link komentara

  165. pa j6m mu sunce ima li neko od vas u vladi mozga? ima li neko da zna da radi svoj posao a ne samo da najavljuje, kukumace, izmislja virtuelne neprijatelje i trazi izgovore i krivce u drugima?? Jedan ima li samo jedan.. NEMA.. Ali zato SNS ima hiljade botova koji pokusavaju da kreiraju javno mnjenje lupjuci minuse na sve sto kritikuje ovo ludilo koje je izglasano.
    (Perjanice premijera, 21. jun 2014 15:20)

    # Link komentara

  166. Malo naivno, pa jel pisalo da se bavi izgradnjm stanova na Zvezdari? I mislite da nema pokrice za imovinu? Pa lepo Vucic rece da je inteligentan....za razliku od Tebe.
    (sasa jokic, 21. jun 2014 15:19)

    # Link komentara

  167. Sam priznajes da govoris kao potpuni laik. Pa zasto onda pricas. Dobio si zadatak?
     (rikardo, 21. jun 2014 15:18)

    # Link komentara

  168. A onda sledi Spiderman, Betmen, Wolverine, Supermen...jer moze biti samo jedan!!!
    (Srdjan, 21. jun 2014 15:17)

    # Link komentara

  169. ...bar 50% politicara ima imovinu koju ne moze da pokrije prihodima...
    ...onda se vade na zene, taste, tastove, roditelje, prijatelje i to im prolazi...
    ...da li na sajmu autombila neko uzbudi kad prodaju tri najskuplja prvog dana...???
    ...da li pitaju za poreklo novca, placene poreze...???
    ...ovaj vulin je smesan...
    (kraja, 21. jun 2014 15:16)

    # Link komentara

  170. da li je moguće da čitam ovo što čitam???
    (steva, 21. jun 2014 15:16)

    # Link komentara

  171. Pa svaki politicar ima 100 puta vecu imovinu nego prihoda. Da li to znaci da ste svi u vladi narko dileri? Odakle samo Nikolicu da zida crkvu, od plate? Pomisli malo bolje drugi put pre nego sto nesto bupnes.
    (Winston, 21. jun 2014 15:13)

    # Link komentara

  172. On vam je vec otisao na Bahamska ostrva :) Lijepo ga upozoravate,preko medija,da bezi ili pokusavate da i od njega izvucete neke dinar :-D
    P.S. Delujes kao laik za vise stvari!
     (Pri_Kraju_Sa_Živcima, 21. jun 2014 15:13)

    # Link komentara

  173. Da se brine,zbog čega?Što se premijer žali svom narodu da nema ko da ga uhapsi?Pa valjda bi premijer trebao da se zabrine kakva mu je policija.
     (jug, 21. jun 2014 15:13)

    # Link komentara

  174. Ha ha koja izjava. Premijer jedne zemlje oznaci nekoga da je glavni diler u regionu a Vulin kaze da ta osoba treba da se zabrine??? Ne treba on da bude zabrinut vec u zatvoru, mreza dilera razbijena a droga zaplenjena. Bojim se da je ovo sve farsa.
     (nesa, 21. jun 2014 15:12)

    # Link komentara

  175. DA ovakvih ima dosta nije taj Kosmajac jedini, koji nema trika da dokazu poreklo svoje imovine i bave se svim i svacim. Sa policijskim inspektorima koji inace napreduju u sluzbi se intezivno druze. To je slika i prilika Subotice, a verujem da ima toga i u drugim gradovima, gradjanske inicijative treba da se bave dokazivanjem jer od policije korumpirne nema nista osim sto diraju neduzne gradjane.
    (Pravda, 21. jun 2014 15:11)

    # Link komentara

  176. Naravno...a posto mu je Premijer na sva zvona objavio da ga love, ako uopste postoji taj lik, imao je dovoljno vremena i da se skloni....koliko ste vi glupi politicari, pa to je neverovatno.
    A ni imena ni prezimena sem toga "Kosmajac"....

    Sto vise titula, doktorata i magistrata, to je politicar gluplji.
     (Sale, 21. jun 2014 15:11)

    # Link komentara

  177. Zahvaljujucu tebi i JUL-SPS-u 90-tih su se narko dileri i klanovi prosirili Srbijom. Sve ovo danas sto se prozivljava i dozivljava je posledica tog smutnog i crnog vremena i likova poput Vulina. Nazalost on i mnogi slicni ponovo jasu. Ponovo su u samom vrhu vlasti. Dok je takvih nema srece i promena u Srbiji.
    (Petar_Veliki, 21. jun 2014 15:11)

    # Link komentara

  178. Draga publiko, nadamo se da ste uzivali u prvom cinu predstave.
    (.gov, 21. jun 2014 15:09)

    # Link komentara

  179. Mnogo je takvih koji imaju vile, automobile, vikendice i svasta nesto jos a primanja i nemaju!!Sve to ispitati i regulisati!!!
    (sofija, 21. jun 2014 15:09)

    # Link komentara

  180. Ja se samo nadam da se nece Kosmajac bas toliko zabrinuti da zdimi iz Srbije, kao onomad. Ili bi mozda trebao bas toliko da se zabrine.
    (Bacvanin, 21. jun 2014 15:09)

    # Link komentara

  181. ima komentara, ostajem bez teksta, povodom ovog teksta. sada bi pok. mladen delic zavapio, o ljudi, zar je ovo moguce....
     (branka, 21. jun 2014 15:09)

    # Link komentara

  182. I da se skloni, kad mu preko svih novina najavljuju sta mu se sprema
    (Pera, 21. jun 2014 15:08)

    # Link komentara

  183. nemaju dokaze i ne mogu mu nista pa kao molimo te da ne radis to vise nije lepo. ovo nije drzava ovo je leteci cirkus.
     (max, 21. jun 2014 15:07)

    # Link komentara

  184. Ministar rada komentarise "kosmajac da se zabrine"pa dobro jel se vi trudite da budite saljivi ili vam to ide od ruke,krajnje je neozbiljno,i sta si sad ti rekao NISTA?sta bi uopste moglo da se kaze,ako policija odradi svoj deo posla,i presuda.ovo je sprdnja.ili velicate svog vodju?
    (Alex, 21. jun 2014 15:06)

    # Link komentara

  185. Samo neka mi neko odgovori u kojoj jos zemlji se vodi retorika izmedju vlade i kriminalca i upozorava se neko putem sazvane konferencije...ja bih cutao i pokrenuo akciju u cilju a potom zavrsene iste objavio rezultate...mozda gresim :)
     (Dusan, 21. jun 2014 15:06)

    # Link komentara

  186. A sta ako politicari i funkcioneri javnih preduzeca imaju imovinu stotinu puta vecu od svojih mogucnosti? Kada ce oni da se malo zabrinu? Meni trgovci kokainom, droge koju koriste samo bogati u provodu, nisu naneli neko zlo, dok su mi politicari u zadnjih 20 godina jos kako naneli mnoga zla i nepravde.
    (qwertz, 21. jun 2014 15:05)

    # Link komentara

  187. Da li je tvoja imovina ministre srazmerna zaradi?Lopovi i narko dileri u zatvor,bas svi.
     (grobar, 21. jun 2014 15:04)

    # Link komentara

  188. Kosmajac se smeška dok čita ove izjave.
     (Dejan, 21. jun 2014 15:02)

    # Link komentara

  189. Svi koji stiču imovinu na nelegalan način treba da se zabrinu. Obaveza države je da ispita poreklo novca i da ako se pokaže da je stican na nelegalan način, potrebno je oduzimanje novca i celokupne imovine i naravno procesuiranje i zatvaranje krivca.
    (Maxim, 21. jun 2014 15:02)

    # Link komentara

  190. Ako si mu rek'o sad nema da zaspi
     (sven, 21. jun 2014 15:02)

    # Link komentara

  191. Lepo je što ih na vreme upozorite, da se ne preseku ljudi. Svaka vam čast
    (kreteni., 21. jun 2014 15:01)

    # Link komentara

  192. Kakve veze imas ti sa tim "kosmajcem" da mu ne trazis posao pa se brines o njemu? Ti si ministar rada a ne policije, bolje vidi sredi zakon o radu da nasi radnici ne postanu robovi.
    Vuline ti si kao margarin u sve se mesas.
    (MaliMarko, 21. jun 2014 15:01)

    # Link komentara

  193. koje je ovo spinovanje, javno prozovu narko dilera umesto da ga uhapse, a smene sve upravnike policije jer im drugi narko diler to kaze da urade
    (mare, 21. jun 2014 15:00)

    # Link komentara

  194. Dajte mu vremena da pobegne......
    (Ja, 21. jun 2014 14:59)

    # Link komentara

  195. Ovo nema nigde, jedino u nasoj zemlji vladajuce stranke prete narko dilerima u novinama...Sta sam ja bogu zgresio da zivim sa ovim ljudima na istoj teritoriji. Ovde normalan, obrazovan, pristojan svet, nema nikakve sanse...
     (Pato, 21. jun 2014 14:56)

    # Link komentara

  196. Srbija je puna ovakvih potpunih laika na najodgovornijim pozicijama.
    (Bulevarac, 21. jun 2014 14:55)

    # Link komentara