Bojan Pajtić novi predsednik DS

Beograd -- Bojan Pajtić izabran je za novog predsednika Demokratske stranke. Pajtić je osvojio 1.461 glasova, a Dragana Đilasa 1.277 od ukupno 2.774 delegata.

Izvor: B92, Beta, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Одговор Јужноморавцу који каже: "Ово је победа аутономашке струје и почетак краја ДС као странке која делује на целој територији Србије,.."
    Биће баш обрнуто, јер ће Пајтић пренети војвођанска искуства регионалне организације (без државних надлежности), па ће сви грађани и региони у Србији бити равноправни.
    (РАВНОПРАВНЕ ПОКРАЈИНЕ, 2. jun 2014 00:09)

    Мићуновић није био у стању да изведе ДС на прави пут, Ђинђић је имао харизму и енергију, сви остали после њега, укључујући ту сад и Пајтића су место председника ДС-а користили искључиво за личне интересе. Уопштено, Демократска странка није успела у ономе за шта је имала подршку нас обичних људи након октобарских промена. Једноставно, баш су разочарали.
    (Громовник, 2. jun 2014 20:38)

    # Link komentara

  2. Verovaću Pajtiću ako najuri iz DS sve tajkune koji su se u njoj namnožili poslednjih 10 godina.
    (POŠTENO u EU, 2. jun 2014 00:18)

    # Link komentara

  3. Одговор Јужноморавцу који каже: "Ово је победа аутономашке струје и почетак краја ДС као странке која делује на целој територији Србије,.."
    Биће баш обрнуто, јер ће Пајтић пренети војвођанска искуства регионалне организације (без државних надлежности), па ће сви грађани и региони у Србији бити равноправни.
    (РАВНОПРАВНЕ ПОКРАЈИНЕ, 2. jun 2014 00:09)

    # Link komentara

  4. Birali Kostunjavog da skinemo Slobu, Tadica zbog Kostunjavog, Tomu zbog Tadica, Pajtica zbog Djilasa. Sutra nekog zbog Vucica i tako u nedogled. A sve gori od gorih..
     (AZ, 1. jun 2014 22:14)

    # Link komentara

  5. I to je otprilke sve što DS po pitanju promena u ovoj zemlji može da uradi - da promeni sopstvenog predsednika.
    (куче драгољупче, 1. jun 2014 21:12)

    # Link komentara

  6. "Znate onu poznatu uzrečicu,ili sintagmu :"Ko laže,taj i krade,ko krade,ide u zatvor"...
    Da li je Pajtić lagao u aferi Bodrum koju je stvori?
    Da!
    Onda sve je jasno."
    (ris, 1. jun 2014 13:29)
    Gosn Ris, pa nemoj tako ostro. Gospodin Pajtic je samo Predsednik jedne opozicione stranke i koliko znam za njega ne vazi ta poslovica.
    Nije on kao tvoj (nas) Predsednik drzave koji ne zna sta je magistrirao a dobio diplomu! Ili sto nije izvadio gradjevinsku dozvolu da zida Vilu na Savi vec ju je napravio divlje!
    E to sto je Toma Predsednik uradio je vrlo opasno!
    Sta kazes gospodine Ris na ove razlike izmedju Pajtica i vaseg naprednjaka Nikolica?
    Gosn Ris, lose vodite drzavu!
    Pozdrav!
    (demokrata, 1. jun 2014 21:01)

    # Link komentara

  7. konačno neko normalan na čelu DS još od Đinđića. I konačno neko iz vojvodine na čelu jedne od jačih stranaka u Srbiji.
    (hiperbola, 1. jun 2014 20:57)

    # Link komentara

  8. Vaše "znanje, iskustvo i uenergiju usmerite što dalje od ove države!
    (dany00, 1. jun 2014 20:50)

    # Link komentara

  9. Ovo je sramota. Umesto da se dogovore da ovu stranku izvuku iz ovog blata ,a oni preduzimaju mere da je skroz ugase. Moj glas više neće nikada dobiti. Ćao , nema više.
    (Dragana J ., 1. jun 2014 20:24)

    # Link komentara

  10. Konačno je i veliki vođa i nesuđeni reformator posle kraćeg predsednikovanja DS-om otišao u prošlost i vreme je da se posveti svom biznisu i fimama a da politiku ostavi sposobnijim.Za ovim danom verujem završila se jedan era u DS-u koju je obeležio Đilasov način vođenja stranke, konfrotiranje sa svima iz rukovodstva stranke koji se suprostavio njegovom načinu vođenja stranke i koji je mnoge tim načinom ophođenja oterao iz stranke.Iako je Pajtić napravio solidnu političku karijeru kao pokrajinski funkcioner i predsednik pokrajinske vlade potpuna je nepoznanica kako će voditi stranku i šta sledi.Ono što ja verujem i posebno ističem sledi dalje raslojavanje DS-a i pitanje kako će sve ovo prihvatiti polovina Đilasovih pristalica.
    (novica952, 1. jun 2014 16:35)

    # Link komentara

  11. Ово је победа аутономашке струје и почетак краја ДС као странке која делује на целој територији Србије, јер на следећим изборима неће проћи цензус у централној Србији, у Београду ће доботи око 7%, а у Војводини 20% (заједно са Чанком и Чедом).
    (Јужноморавац, 1. jun 2014 16:32)

    # Link komentara

  12. @Слоба Гробар Сента

    Kakav besmislen komentar.
    (itakoto, 1. jun 2014 09:04)

    Е, сада ми је лакше.
    Невероватно како неки воле да квалификују људе на бази аброва, наравно злонамерно.
    Писао сам о Пајтићу, не као о имагинарној , него особи коју дуго и добро познајем.
    А остали нека се позивају на "проверене изворе, попут "Курира" и "Информера"! Ја ћу увек веровати себи, својим очима и животном искуству.
    Сваком нека је слободан избор и по вољи.
    (Слоба Гробар Сента, 1. jun 2014 16:26)

    # Link komentara

  13. ko se ovde išuđava nad sposobnošu i obrazovanošću civilizovanih ljudi iz ds-a, nek se pogleda u ogledalo, ili još bolje, na mediokrititetski škart iz naprednjačkog miljea. neka se čude kako neškolovani ljudi sa falsifikovanim diplomama mogu da vode državu.
    (kvalitet i kvantitet, 1. jun 2014 15:44)

    # Link komentara

  14. Dok su vladali opustošili su sve kao drumski razbojnici.Većina njih treba da budu srećni što nisu završili u zatvoru.Bilo bi im bolje da se manje eksponiraju.
    (Čika Paja, 1. jun 2014 15:44)

    # Link komentara

  15. I to je otprilke sve što DS po pitanju promena u ovoj zemlji može da uradi - da promeni sopstvenog predsednika. Promenu života ljudi na bolje su obećavali čitavu deceniju, a svi zajedno smo od njih mogli dobiti samo gastritis...
    (Poskok, 1. jun 2014 15:31)

    # Link komentara

  16. Sledece godine ce se opet otimati za lidersko mesto i tu mira nema. Od velikog DS-a napravili kombi stranku ali svojom krivicom, ne tudjom!
    (Jole, 1. jun 2014 15:18)

    # Link komentara

  17. "Ja ću svu svoju energiju, znanje i iskustvo..." - izvini, koju energiju, znanje i iskustvo?!
    (Lela, 1. jun 2014 15:08)

    # Link komentara

  18. Niko ne valja! Vec sve vidjeno i dosadno! Vreme je za nove!
    (Nadja, 1. jun 2014 15:06)

    # Link komentara

  19. He he! Ako kritikujes I poziciju I opoziciju, ovde ti udaraju minuse!
    Svi danasnji politicari su bili u nekom momentu na vlasti, sto ce reci da su imali svi sansu da pokazu svoju pamet.
    Koliko su pamentni,posteni i radni, pokazuje to kako zivimo danas! A sada izvolite pa udarajte minuse do mile volje.
    (Hm!, 1. jun 2014 14:45)

    # Link komentara

  20. Задовољан сам, било нас је значи 30 и на самом конгресу ДСа.

    ПС На следећим изборима прелазимо цензус и можда чак постанемо већина, не би ли се у овој земљи најзад нешто променило.
    (Бели Листић, 1. jun 2014 14:45)

    # Link komentara

  21. Ala se medjusobno na hvalise. I sad kada je I ovo gotovo oni opet govore o nekom jedinstvu kao da nisu svcesni da tek sada krece osipanje demokratske stranke. Jer izabrati predsednika stranke a nemati nikakav plan ne znaci nista. I ne nije dovoljno da se izvine gradjanima Srbije za sve sto su uradili lose. Potrebno je da se svi oni povuku sa politicke scene i da daju sposobnima prostora i mesta. A tek kad vidim profesora Micunivica pitam se uz svo duzno postovanje ali zar nije bolje da ode u penziju nego da se kiti funkcijama. Cudo jedno kako te funkcije i fotelje stastu uz coveka.
    (Mirko00, 1. jun 2014 14:06)

    # Link komentara

  22. @demokrata,
    Znate onu poznatu uzrečicu,ili sintagmu :"Ko laže,taj i krade,ko krade,ide u zatvor"...
    Da li je Pajtić lagao u aferi Bodrum koju je stvori?
    Da!
    Onda sve je jasno.
    (ris, 1. jun 2014 13:29)

    # Link komentara

  23. "Jel to beše onaj što je onako bezočno mahao kartama za Bodrum?(goran, 1. jun 2014 11:29)"Ne, to je onaj što je streljao 100 muslimana za jednog Srbina, i koji je izbacivao ljude iz njihovih stanova u Zemunu jer nisu Srbi.
    (sumorni, 01. jun 2014 12:33)

    Данас блисташ, превазишао си себе!:-)))
    Афект....?!
    (Бојан Илић, 1. jun 2014 13:09)

    # Link komentara

  24. Sanirani drumsko-betonski most predao je na upotrebu građanima Vrbasa predsednik Vlade AP Vojvodine dr Bojan Pajtić 14. 09. 2010.
    (Anakonda, 1. jun 2014 12:45)

    # Link komentara

  25. Smesni ovi botovi! Uhvatili se za bodrum kao da je to bitnije od Tomine diplome, Knezevicevog Aflatoksina, Vucicevih povremenih histericnih napada i valjanja po patosu e da bismo ga sazaljevali sto je u briselu priznavao i predavao Kosovo, Bacevicevih 10 hiljada milijardi evra investicija sa kojima ce kroz Srbiju da prolaze prekookeanski brodovi, Babicevu odbranu Sapca od poplava u trajanju od samo 2 sata, Malog, koji je trazio od Obrenovcana da ne napuste grad uoci katastrofalne poplave!
    Botovi da li da nabrajam dalje?
    Bolje ne virite u tudje dvoriste jer vam od toga samo rastu usi sa kojima vec mozete da pokrijete oci!
    (demokrata, 1. jun 2014 12:41)

    # Link komentara

  26. Bojan Pajtić je prvo doktor nauka i jako dobar covek i mislim da ce pomrsiti racune Vucicu na sledecim izborima.
    (Kobreti, 1. jun 2014 12:34)

    # Link komentara

  27. "Jel to beše onaj što je onako bezočno mahao kartama za Bodrum?
    (goran, 1. jun 2014 11:29)"

    Ne, to je onaj što je streljao 100 muslimana za jednog Srbina, i koji je izbacivao ljude iz njihovih stanova u Zemunu jer nisu Srbi.
    (sumorni, 1. jun 2014 12:33)

    # Link komentara

  28. Jel to beše onaj što je onako bezočno mahao kartama za Bodrum?
    (goran, 1. jun 2014 11:29)

    Moze ovakvo:

    Jel to bese onaj sto je onako bezocno mahao rukama za skupstinskom govornicom i pretio recima ubiti 100 Muslimana za jednog Srbina?
    (iz drugogugla, 1. jun 2014 12:32)

    # Link komentara

  29. Izbori u DS mi vraćaju, na neki način, veru u pristojan, demokratski, vaspitan i pristojan život!
    Samo je DS imao snage da menja!
    Predsednici ostalih su bili doživotni, tri puta narodni heroji, putovali u Hag ili nedostojno se odricali svojih prošlih života, posipali se pepelom ubeđujući (i ubedivši) demokratski neodrastao narod da su novi i da su (ko zna koji po redu) spasioci! DS (kao okosnica) je neophodna Srbiji nudeći alternativu navici jednoumlja i Vođe!
    (Radoja Domanovića treba pročitati ponovo ili prvi put. Dosadan je sa stanovišta Farme, Grand parade, Pinka, Kurira, Informera i sličnih! Ali može koristiti iako je pisao u XIX veku, što pokazuje, delimično, da od tog vremena nismo odmakli!). Jednoumlje koristi, prividno, u vremenima nedostatka nade i nesposobnosti da se ista, ta nada pokrene. Vođa i jednoumlje je surogat životu koji daje mesto iluziji da je stvarni život. Buđenje, posle toga, bude bolnije no vreme i okolnosti koje su jednoumlju i Vođi vodili!
    To smo već (ne samo mi) doživeli i doživljavali!
    Nažalost!
    Pametni se uče na svom i tuđem iskustvu.
    Da li možemo da izdržimo i preživimo tolika, gorka, iskustva? Stalno se čudeći zašto nama i ko nam to podmeće!
    A mi? Mi dobri, pametni, izabrani, nebeski al' ipak nesrećni i neostvareni! DOKLE?
    (Đorđe, 1. jun 2014 12:19)

    # Link komentara

  30. Nisu oni nikoga doveli na vlast..Vlast su izglasali gradjani Srbije i to vecinski!Oni su nas doveli dotle,da smo shvatili da se vlast mora hitno menjati..Da bi Srbija izasla iz magle u koju su je gurnuli!I to zbog ogromne korupcije,pljacke drzavne imovine,medijskog mraka,katastrofalnog stanja u pravosudju i enormnog bogacenja pojedinaca..Ma u svim segmentima drustva,stanje je bilo kao posle vodene stihije..A kad pogledas za sobom..nit siromasnije drzave,nit bogatijih pojedinaca!Sa ogromnom stagnacijom Srbije u svim oblastima,imao se utisak..da sto je Srbiji bilo gore,to je nekima bilo bolje!DS ce se kao stranka tesko oporaviti,pogotovo sa ovim kadrovima koji su sve vreme bili akteri u toj vlasti!Bez hitne promene u ljudstvu i totalnog zaokreta od dosadasnje politike,kao i preuzete odgovornosti za sve ovo do sada..nece nista znacajno uraditi!Samo sminkanje,nije dovoljno!Ovako ce biti i dalje marginalna stranka,koja se nije suocila sa samom sobom i rezultatima svog rada!Mogu oni da osnivaju jos sto stranaka iz te jedne ,ali sa sobom uvek nose i deo odgovornosti..Sve dok se konacno ne sazna,ko su ti pojedinci sto su ovu Srbiju iskoristili i tako iskoriscenu bacili u ekonomsku provaliju..a sa sobom sve vredno odneli!Zato je vazno da se konacno sa grupne predje na licnu odgovornost u okviru te stranke i da se konacno suoce sa tim i takvim kadrovima!Koristeci ogromne privilegije i drzavne resurse kao deo svoje dedovine,zaboravili si na gradjane ove drzave!Sem pred izbore naravno..
    (opet isto.., 1. jun 2014 12:14)

    # Link komentara

  31. Bice zanimljiva reakcija Djilasa posle izbornog poraza! Jesic je vec ispunio svoje da ce podneti ostavku na mesto sekretara za poljoprivredu.
    (Ljubisa, 1. jun 2014 11:57)

    # Link komentara

  32. Za mene ovo jeste korak napred. Đilas jeste užasno satanizovan od strane ovih ali je morao da se snađe bolje, da odgovara na optužbe i da pređe u kontraofanzivu. Ovako, preuzeo je stranku na 22% glasova a ostavlja je sa 6% - to je samo po sebi razlog da ode. Pajtić tek sada mora da se dokaže, da vrati poverenje tih, nazovi standradnih 20% glasača koji ka njoj gravitiraju. Ako bude snage i znanja da menja radikalno (pošto ovo sada ne valja, programski, ideološki, potpuno su izduvani) biće i podrške onih koji su zadnjih par godina uzdržani. Zemlji je potrebna demokratska, potrebna je kao opozicija bahatim i mega-nesposobnim natražnjacima.
    (Jedino demokratska menja predsednike- demokratski, 1. jun 2014 11:57)

    # Link komentara

  33. Tvorac "afere Bodrum" na čelu DS!!! Zar je moguće da će Demokreatsku stranku,koju je začela grupa intelektualaca( Mićunović, Ljubomir Tadić,Čavoški...) voditi čovek koji je obmanjivao gradjane Srbije da je glumica i poslanica Neda Arnerić glasala(on je to učinio umesto nje),pa se vratila u Tursku na letovanje.E moje demokrate dokle ste stigli,pa ko će da vam veruje...Ni Djilas nije bio nevin, on je tajkun prvog stepena,ali bar je za nijansu bolji od ovog ,kako kažu u Novom Sadu, derana zeljnog vlasti. I da se zna: nisam član ni jedne stranke,ali sam bio naklonjen DS- koliko,toliko,ali sada - ADIO" Imam utisak da na vlast nećete da se vratiti bar za 50 godina.
    (bodrum, 1. jun 2014 11:49)

    # Link komentara

  34. Dok god ljudi budu glasali za 'velike' stranke na izborima, vrtecemo se u zacaran krug ljudi koji ne zele da bilo sta dobro urade za gradjane i koji ce raditi za Brisel. Kad se bude glasalo za ljude (postene, strucne, koje nismo gledali ni u jednoj stranci do sada), a ne za stranku, onda i mozemo da se nadamo nekom prosperitetu. A vi se samo nadajte da ce iz blata da nas izvuce DS, SNS, SPS, NDS, LDP....
    (miodrag, 1. jun 2014 11:43)

    # Link komentara

  35. Nikad više DS!! Sta pricaju i kako se ponesaju, neverovatno! I na kraju ja ispadam debil sto ne glasam...
    Good bye and thanks for all the fish :)
     (Unity3D, 1. jun 2014 11:29)

    # Link komentara

  36. Jel to beše onaj što je onako bezočno mahao kartama za Bodrum?
    (goran, 1. jun 2014 11:29)

    # Link komentara

  37. "Komunisti i komunisticki sinovi..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (misko, 1. jun 2014 08:21)"
    @misko
    Na cemu ste ? Pajtic je iz svestenicke porodice!
    (lalo, 1. jun 2014 11:25)

    # Link komentara

  38. do ratova i sankcija o kojima pričaš je i dovela sadašnja vlast , sa sve vojvodom Tomislav Master Nikolicem...tako da...
     (misa, 1. jun 2014 11:25)

    # Link komentara

  39. Ne verujem u postenje nijednog politicara, ali mi se svidja jedna recenica u tekstu, a to je da od sutra pocinje borba protiv demagoske sns vlasti. Samo da to sutra ne bude kao ono sa Bicom i Dzeljanom, koje od sutra idu u skolu.
    (Veja, 1. jun 2014 11:23)

    # Link komentara

  40. Cestitam na izboru demokratama,nadam se da su izvukli pouke iz proslog perioda i da ce zajednickim snagama krenuti cvrscim,boljim,pravicnijim putem za dobrobit zivota svih gradana Srbije...
    (Sida Eres, 1. jun 2014 11:21)

    # Link komentara

  41. Cestitke Pajticu!
     (veerghoen, 1. jun 2014 11:21)

    # Link komentara

  42. Katastrofalna vest za sve gradjane Srbije. Ovu opoziciju kao da je Vucic birao. Bez energije, ideja i harizme, sve sam Djilas do Pajtica.
    Jos je Pajtic autonomas, i bogatas bez osecaja za realnost, a stranka se satro preorijentise na solijal-demokratiju. Da svakome normalnom pripadne muka od tog licemerja.
    Zuti da zive bar malo u realnosti, priznali bi da su se ogresili o narod Srbije dok su nas pljackali,l ne bi nikad Jeremica izbacili iz stranke, i kandidovali bi sad Jesica da bude prvi covek stranke, i kad bi on to posao mogli bi da se nadaju da uskoro dodju na vlast umesto ovih njihovih jos nesposobnijih dublera koji su sad na vlasti.
    Sve usvemu, politicka slika marionetske Srbije je trenutno kao 1941., s im sto su tad bili prisilno marionete, a sad to rade sracunato i iz ljubavi.
    (Slobodni zidar izdominirao, 1. jun 2014 11:21)

    # Link komentara

  43. @Draga
    Pajticev glas za guvernerku, a vodjin izbor za ministarku?
    (mrvice sa stola, 1. jun 2014 11:16)

    # Link komentara

  44. Kakva borba DS i SNS botova! Nastavite po planu...
     (nikola drezgić, 1. jun 2014 11:15)

    # Link komentara

  45. Ovi izbori pokazuju da u DS Mićun drži sve konce u rukama (o svemu ćemo se dogovoriti i biće uvek kako ja kažem).
     (andrej, 1. jun 2014 11:10)

    # Link komentara

  46. na sledecim izborima ds nece preci cenzus sa namazanim pajticem na celu (jos od afere 'bodrum' mi je jasno o kakvom tipu je rec), i to je dobro za srbiju. tolike godine nespremnosti da se resavaju krupni problemi koji pritiskaju nase drustvo, toliki kompromisi sa nacionalistickim i fasistickim elementima koji nas svadjaju sa regionom, toliki nerad i nebriga morali su da dovedu sns na vlast. sns sad igra samo na jednu kartu, a to je da radi sve sto ds nije hteo/smeo/umeo.
     (blackfrancis, 1. jun 2014 11:01)

    # Link komentara

  47. moj glas bio je za djilasa,jer mislim da je sposoban menadzzer koji je veoma potreban ovoj zemlji.medjutim ,mislim da je za stranku bolje da pajtic bude predsednik jer nije toliko medijski ccereccen od ovih primitivaca,a osim toga verujem u pajticevo znanje i posstenje i posebno u fleksibilnost kojom ce nadam se,occuvati i ojaccati i omasoviti ds,sa djilasom u njoj.ceo juccerassnji izborni dan ,rezultati i konaccno izjave nakon izbora -gospodski,dostojanstveno i pre svega ,ohrabrujuce.
     (petar, 1. jun 2014 10:54)

    # Link komentara

  48. @Zare
    Pavličić je bio najbolji gradonačelnik Novog Sada od 2000.
    (aleksandars, 1. jun 2014 10:48)

    # Link komentara

  49. Ponosan sam na ovaj izbor delegata Demokratske stranke. Vraćena mi je vera u stranku i ne samo da vidim energičnog predsednika, već i članstvo osećam da je spremno da uzvrati energijom. Bravo!
    (Mića, 1. jun 2014 10:45)

    # Link komentara

  50. Iskreno cestitam Bojanu Pajticu ! Samo napred jer je narod shvatio da su naprednjaci velika prevara za srbiju jer su veliki demagozi i i lazovi. Sustinski nista nisu promenili vec samo pricaju prazne price i zamajavaju narod. Cenzura u elektronskim medijima a posebno na internetu do sada ovakva nije bila.
    (MILKA, 1. jun 2014 10:37)

    # Link komentara

  51. Srbijom vlada mafija, službe, i međunarodni imperijalizam. Političke partije su samo nužni paraziti i sredstvo medijskog zamajavanja. I odvajaju sebi dobar deo kolača.
    (SIlvester, 1. jun 2014 10:36)

    # Link komentara

  52. svaka im cast sto mogu da smene predsednike stranke ali zar mora sve gori i gori da predsedava?
     (mick, 1. jun 2014 10:34)

    # Link komentara

  53. ovi ljudi zive u pralalelnoj realnosti, ne samo da niko iz bivse garniture nije odgovarao za katastrofalne stvari kojima su unakazili zemlju nego se i dalje pojavljuju kao da nista nije ni bilo, imaju jedino srecu da su oni koji su dosli posle njih jos gori i nesposobniji
    (aca bg, 1. jun 2014 10:25)

    # Link komentara

  54. Haha smešni su komentari"kao on je spas zemlje " tako su svi rekli za koštunicu i za druge ali eto ljudi imaju kratko pamćenje.
    Koliko ja vidim ova vlada radi šta može realno, nemože sve da se izmeni preko noći.
    Koliko su ratovi i sankcije koštale, korupcija pa sad poplave.
     (sojic, 1. jun 2014 10:24)

    # Link komentara

  55. Veliko razocarenje!
    (razocarana, 1. jun 2014 10:22)

    # Link komentara

  56. Tek sada radikali nece osvojiti Vojvodinu. Dobro je za DS sto jePajtic predsednik mada mi je licno zao sto se nije kandidovala Natasa Vuckovic. Da zena bude predsednik partije.Sada nece vise Vucic preko svojih toaletoida da ima nacin da nekoga trola mesecima i da mu broji krvna zrnca. Vucicu i njegovim papagajuma nije smetao DS vec Djilas.Smetao mu od kada se pojavio na politickoj sceni svako ko je imao lovu i ko je tu lovu zaradio.Pocinje preporod DS-a i osvescivanje gradjana Srbije
    (demokrata od 1991, 1. jun 2014 10:13)

    # Link komentara

  57. Gospodo iz DS-a, posto je vase dugogodisnje cinjenje rezultirao usponom SNS-a, sada ulozite duplo vise napora (od onog koji ste ulozili u unistavanja nade gradjana za boljom buducnoscu) da ih nam ih u sto kracem roku skinete sa vrata.
    (razocaran demokrata, 1. jun 2014 10:08)

    # Link komentara

  58. Uf, dobro je. Prvo je otisla vasa Maja iz Novog Sada a sada i Pajtic. Ima nesto dobro i u ovome. Samo nosite stetocine sto dalje od nas. Poslacemo vam i ove sadasnje. U poverenju, crno vam se pise.
    (vojvodjanin poslednji mohikanac, 1. jun 2014 10:07)

    # Link komentara

  59. licemeri, niste zabranili krvave radikale vec ste ih svojom nesposobnoscu doveli na vlast, samo su kozu izvrnuli naopacke i oni ce uraditi vama, sa pravom ono sto vi niste uradili njima- ukinuti ce vas sa politicke scene...dobro je sto ste se resili onog praznog pozera tadica, to vam daje ipak sansu da opstanete
    (necete vi, oni hoce, 1. jun 2014 10:03)

    # Link komentara

  60. @slava
    ... nismo ni zaboravili bombardovanje i stanove... pa kada nema zasta da se sns botovi uhvate onda ko njihov vodja udri jedno te isto - sto lale kazu tikava bunceva...
    (lala nadnicar, 1. jun 2014 10:02)

    # Link komentara

  61. Da li ce Pajtic dobro voditi DS, stvarno ne znam, ali je to svejdno, posto ce ljudi ipak poceti da biraju na sledecim izborima manje zlo, a to ce posle ove grozne vladavine SNSa ipak biti DS! Svakako cestitam!
    (Jack, 1. jun 2014 10:00)

    # Link komentara

  62. Čitajući tekst, i rečenicu da se treba osloboditi finansijskih oligarha, naprosto mi se nameće pitanje, kako mislite da se oslobodite onih koje ste upravo vi stvorili,kao i što su pojedini upravo u vašim redovima???????
    (oligarhi, 1. jun 2014 09:54)

    # Link komentara

  63. Gospodine Vladimire, ja nisam bot vec ozbiljna zena u poodmaklim godinama. Vi i ja ocito zivimo u razlicitim vremenima. Vi kazete da ja pricam gluposti na cemu Vam se zahvaljujem. Kazete..da SNS nema veze sa 90 god. ovi likovi sada i onda, ko bese ministar u Slobinoj vladi? Kosovo je priznao SNS a ne DS. To sto SNS kako je dosao na vlast brzometno radi sta im govore iz EU to je njihov problem a ne DSov. Da ne duzim jer ste ocito mnogo mladji od mene, ja sam bila glasac DSa a na zadnje izbore nisam izasla i pojela sam jedno veliko.... ! Zato cu ako Bog da pa prezivim ova vremena sada, na nekim novim izborima dati glas DSu.
     (Sanja, 1. jun 2014 09:51)

    # Link komentara

  64. Jel Đilas igde pobedio, mislim gde god se kandidovao?
    (Oktopod, 31. maj 2014 23:07)
    jeste, doskorasnjeg PPV-a pocep'o u Bgd vise puta
     (goga, 1. jun 2014 09:41)

    # Link komentara

  65. A zašto se uzbuđujete, ovom zemljom odavno vlada EU i koga oni podrže (a sada podržavaju Vučića) taj će i da vlada.
    (Lik, 1. jun 2014 09:38)

    # Link komentara

  66. Cestitam, ne na rezultatima nego na snazi za novi pocetak.
    Trebace vremena da dobijete poverenje ljudi, da je jasno izgubili ste nesavesnim radom posle smtri Gospodina Djindjica.
    Srbiji ne treba demagogija i borba za vlast, a posle nista. Nama trebaju institucije koje funkcionisu, nama treba vlada, koja je spremna da primeni dobre stvari koje su se u drugim zemljama dobro pokazali. Srbija treba da dobije novo uredjenje koje funkcionise, uzmite primer, podelite Srbiju na kantone, srezove ili nema veze kako se zovu, podelite odgovornost. Niko nije sposoban da iz centra odlucuje za svako selo. Ako u Srbije neadjete ljude za to ima ih dosta u svetu. Ja sam ubedjena kada sa takvim programon izadjete na izbore dobicete opet poverenje. Za izlizane vodje iz DS'a, nema mesta u njoj, ako hocete da stvarno radite za drzavu. Takve ljude kao sto je Tadic, koji neda stolicu kao da je za nju neznam cim zalepljen, nama demokratime ne treba. Meni treba predsednik opstine, koga znam, znam sta radi i neka kaze sta ce da radi, a ne samo da je clan partije. Ja hoce da biram licnost a ne partija da mi stavlja koga hoce, samo sto je negov clan. Ugledajte se na sistem podele odgovornosti u zapadnim zemljama, a ne na nesvrstane, tehnokrati nigde nisu napravili napredak.
    (Ljiljana, 1. jun 2014 09:35)

    # Link komentara

  67. Da li je to onaj Pajtic koji je organizovao lazno glasanje u skupstini?
    E dragi demokrate, pozdravite se vi od vase uloge u politickom zivotu Srbije u narednim decenijama.
    Zahvalite se i Zivkovicu , Tadicu , Djilasu i na kraju Pajticu.
    Mozete i meni da se zahvalite jer sam deceniju i po glasao za vas.
    Zahvaljujuci vama vise uopste ne glasam.
    (Dragan, 1. jun 2014 09:35)

    # Link komentara

  68. "A kome je to uopste bitno koji je od njih dvojice na celu DS, osim sacice pristalica, koji vise ni sami ne znaju kuda ce.
    (Boban, 31. maj 2014 23:57)"

    Mnogo si napora uložio u čitanje članka i pisanje komentara za nekog "kome nije bitno"?

    Jeste vam bitno, čim si ti tu.
    (sumorni, 1. jun 2014 09:25)

    # Link komentara

  69. Ja verujem da Srbija ima snage i volje, i sa njima u prethodnom periodu, oni su imali snage i volje, i ovi sad imaju snage i volje, ali ja polako gubim snagu, zavrsen master na gradjevini, godinu dana konkursa i nikom nije potrebna struka, volela bih savete i pozicije i opozicije, a jos bi vise volela posao, nema pare da sama osnujem gradjevinsku firmu...
    (Gradjanin, 1. jun 2014 09:20)

    # Link komentara

  70. Taj je jeo šta je hteo...tramvaja deo i budžetskih para deo...
    (strašan lav, 1. jun 2014 09:17)

    # Link komentara

  71. Za višestranački život u Srbiji ovo je jedna od najznačajnijih vesti u poslednjih desetak godina. Ja znam lično (a ne iz priče) da je Bojan Pajtić ponikao iz "političkih pelena" u DSu jer je sa mnom rame uz rame delio letke još 96. godine. Iako je generalno osporavan njegov politički autoritet i znanje On je jedan pravi partijski kadar DSa i u potpunosti je zaslužio predsedničko mesto radom u DSu kao retko ko i retko kad. Jedna od stvari koja je po meni u njegovom radu bila sporna do sada jesu odredjena kadrovska rešenja koja je forsirao na novou grada Novog Sada i Vojvodine. Kao glavni primer za to mi je bivši gradonačelnik NSa. Umesto proverene garniture starih partijskih radnika pre svega na mesto gradonačelnika (praktično) postavio svog ličnog prijatelja Igora Pavličića i grupu njrgovih prijatelja do tada praktično nepoznati u stranci. Pored nekih manjih afera Pavličićev mandat će biti zapamćen kao bled i neubedljiv. Takodje nije do kraja rasvetljena ni uloga Pajtića u aferi sa Razvojnom bankom Vojvodine ali tu, po svemu sudeći, nema nečega jer bi Naprednjaci to već do danas iskoristili da ga smene. Ova hipoteka će medjutim izvesno biti pokretana čak i bez nekih konkretnih dokaza. U svakom slučaju svima kojima je DS u srcu mogu da budu zadovoljni ovim izborom i nadaju se da dolaze bolja vremena za stranku koja je uvek bila motor pokretač pravih reformi u ovoj državi.
    (Zare, 1. jun 2014 09:15)

    # Link komentara

  72. @Слоба Гробар Сента

    Kakav besmislen komentar.
    (itakoto, 1. jun 2014 09:04)

    # Link komentara

  73. Čestitke.
     (Građanin, 1. jun 2014 08:57)

    # Link komentara

  74. Lepa vest koja lici na pocetak kraja SNS...
     (budimo realni..., 1. jun 2014 08:51)

    # Link komentara

  75. To sto oni jedini znaju da se izaberu izmedju sebe ne znaci da su sposobni da vode Srbiju sto su i pokazali u predhodnim godinama.Nisam za SNS gade mi se.Ne zna Srbija koliko je u blatu,nazalost.
    (Agronom, 1. jun 2014 08:51)

    # Link komentara

  76. @odgovor svim komentarima
    Au prijatelju ala ti radi mašta.
     (Pele, 1. jun 2014 08:50)

    # Link komentara

  77. Od svih lidera partija danas najprimereniji je Boris Pajtić, ali za Srbiju je spas potpuna departizacija sistema, za to je jedino sposoban Saša Radulović, sve ostalo vodi u još jednu veliku poplavu gladi, nezaposlenosti, neobrazovanja i odsustva svake šasne za zdravo zdravstvo.
    (ZoranNS, 1. jun 2014 08:48)

    # Link komentara

  78. Što bi naš narod rekao...,,sjaše kurta, da uzjaše murta".
    (narod - prevozno sredstvo, 1. jun 2014 08:43)

    # Link komentara

  79. Sad ce Djilas da bude pocasni predsednik!
     (freedom, 1. jun 2014 08:41)

    # Link komentara

  80. Cestitam Pajticu ali Ds je propao nece preci ni cenzus bolje predji u Sns posto ste isti botovi kao oni!
     (Ziveo Milosevic, 1. jun 2014 08:37)

    # Link komentara

  81. Cestitam na izboru.Bravo za DS, pokazali ste da ste stvarno jedina demokratska stranka u Srbiji.A sada da ove radikale, sto pre, pre nego da uniste Srbiju smeniko sa vlasti.
     (Boca, 1. jun 2014 08:30)

    # Link komentara

  82. Sad ga je DS i definitivno ugasio.
     (kormilar, 1. jun 2014 08:21)

    # Link komentara

  83. Komunisti i komunisticki sinovi..
     (misko, 1. jun 2014 08:21)

    # Link komentara

  84. Jedno je sigurno,DS se nikada ali nikada nece vise vratiti na vlast,čeka ga gora sudbina od SPO,Pajtić preko Dunava nema sta da trazi i ide rascep DS-a po savovima,nisam pristalica ovih ali očito da nije doslo do promena,isti su igrači u igri,kada se promeni izborni sistem u Vojvodini bojim se da ćete i tu cenzus uopste preći,a ovi na vlasti samo cekaju kada ce pokrenuti postupak protiv Elezovića i Ješića,jeste da su spin majstori,ali ste i vi kumovali istom...
    (Nije Milosevic kriv,mi smo......!!!!, 1. jun 2014 08:11)

    # Link komentara

  85. Gotovi su !
    (deda vukasin iz klepaca, 1. jun 2014 08:10)

    # Link komentara

  86. Kradja. Gde nestade inteligencija kod ovih ljudi. Uzas!!!!
    (Smrdi nesto, 31. maj 2014 23:24)

    Nikad je nije ni bilo, iza univerzitetskih diploma i pr objašnjenja krije se gola pohlepa ista kao kod onih brđana iz crnogorskih planina koji su došli u Beograd bez dana škole.
    (Milan, 1. jun 2014 08:08)

    # Link komentara

  87. i sta sad ako njega smene da ne bude predsednik vojvodine samo dalje u blato ccccc lose
     (pcdoktor, 1. jun 2014 08:08)

    # Link komentara

  88. E super. Sad vec nikad vise ne izlazim na izbore. I gledacu svim sliama da odem odavde, jer nama nema spasa
     (bv, 1. jun 2014 08:07)

    # Link komentara

  89. jel mu sad veca plata?
     (lemy, 1. jun 2014 07:57)

    # Link komentara

  90. Necu posebno komentarisati sam izbor Pajtica. On je pristojan, inteligentan, obrazovan i sposoban covek, ali to sve ne mora da znaci da ce biti dobar lider stranke, narocito opozicionog i posrnulog DS-a u ova, za njih, teska vremena. Ono sto bih komentarisao je sam proces izbora. Retko u srpskoj politici moze da se vidi jedan tako kulturan i normalan izborni proces unutar stranke. Ustvari, skoro pa da to i nije moguce osim u DS-u. Dva kandidata priblizne moci i sa ozbiljnim namerama (ne jedan koji je kandidat reda radi, da bi se ispunila forma). I na kraju pobeda jednog, cestitanje, nema raspada stranke, nema osnivanja nove i povlacenja za sobom dela clanstva i glasaca. Sve u svemu, jedan normalan, demokratski stranacki izborni proces.

    Videcemo kako ce Pajtic raditi, ali ako nista drugo, samo izbori, ovakvi kakvi su bili, daju nadu da ce se DS polako vratiti svojim vrednostima, a to samim tim daje nadu i nama da ce se neko od politicara u ovoj zemlji boriti i za nasu bolju buducnost. Nada je mala, ali dok postoji dobro je.

    Cestitke Pajticu i srecan rad.
    (N., 1. jun 2014 07:54)

    # Link komentara

  91. Konačno je i veliki vođa i nesuđeni reformator posle kraćeg predsednikovanja DS-om otišao u prošlost i vreme je da se posveti svom biznisu i fimama a da politiku ostavi sposobnijim.Za ovim danom verujem završila se jedan era u DS-u koju je obeležio Đilasov način vođenja stranke, konfrotiranje sa svima iz rukovodstva stranke koji se suprostavio njegovom načinu vođenja stranke i koji je mnoge tim načinom ophođenja oterao iz stranke.Iako je Pajtić napravio solidnu političku karijeru kao pokrajinski funkcioner i predsednik pokrajinske vlade potpuna je nepoznanica kako će voditi stranku i šta sledi.Ono što ja verujem i posebno ističem sledi dalje raslojavanje DS-a i pitanje kako će sve ovo prihvatiti polovina Đilasovih pristalica.
    (novica952, 1. jun 2014 07:43)

    # Link komentara

  92. Dobro je, covek je iz Vojvodine, sto mu daje mirnocu, ali i dovoljno radikalan kada treba. Ove cemo tesko skinuti skorije, ali je dobro da se DS procistio i da ide dalje. Imam osecaj da ce ova stranka sa Pajticem ponovo ojacati
     (patuljasti snaucer, 1. jun 2014 06:45)

    # Link komentara

  93. Sada imacemo demokratiju a ne ovo sto nam nude naprednjaci .Sada nece da se glasa samo iz B O D R U M A ima na ovome svetu jos lepa letovalista .Nismo svi zaboravili vasu demokratiju
    (slava, 1. jun 2014 06:39)

    # Link komentara

  94. nema vise nista bezrezervno. ako hocete natrag glas, ja hocu odgovornost od vas za slom pravne drzave, lopovluk i laganje. nema toga, bema glasa!
     (anja, 1. jun 2014 06:38)

    # Link komentara

  95. @Boban: sto komentarises ako ti nije bitno.
     (Nilola, 1. jun 2014 06:25)

    # Link komentara

  96. Šta je radikali? Prpa? Pojavio se neko ko će da razreši onog vašeg drekavca što skače kao prangija.
    (Prpa radikali?, 1. jun 2014 06:15)

    # Link komentara

  97. Ja sam sano duboko razočaran. M
    (Marduk, 1. jun 2014 05:50)

    # Link komentara

  98. svi ste vi isti demagozi, cak i to sto pricas je demagogija, jadnaka ovoj koju pricaju ovi odozgo. a nama po ledjima i dzepu.
     (raci, 1. jun 2014 05:33)

    # Link komentara

  99. Jos samo da nadju popa da odrzi opijelo.Neko ce vec zakucati eksere u sanduk.
    (Bob Dylan, 1. jun 2014 04:53)

    # Link komentara

  100. ajmo ruke gore svi, na splavu smo najjaci
     (offside, 1. jun 2014 04:52)

    # Link komentara

  101. Nemam ja nista protiv ni Djilasa, ni Pajtica, ni Vucica I dr. Jedini je problem sto ONI zajedno nisu dovoljno pametni da ista posebno urade. Svaki politicar kada postane prvi put neki predsednik , premijer, ministar , ili pak predsednik neke male opstine , se tek tada pocinje UCITI POSLU! Jedan mandat ili pet mandata , za one koji nisu istinski intelektualci nece nista promeniti, a u medjuvremenu drzava propada!
    Na pr. Dacic je imao privilegiju da se uci godinama na svojim greskama koje ustvari gradjani Srbije obilno placaju.
    Ovakvih primera ima mnogo.
    (Hm!, 1. jun 2014 03:35)

    # Link komentara

  102. Sve gore i gore, nema liderski kvalitet .
    (nada, 1. jun 2014 03:09)

    # Link komentara

  103. DS 90-tih = DSS+DS+NDS+URS+LDP+... Vratiti poverenje bice tesko! Postati "demokrata" od "demokratora" bice jos teze! Imena ne cine nista, bogati ce biti jos bogatiji, narod jos siromasniji. Deklaracije,demokracije i sve "cije" ostace samo mrtvo slovo na papiru. Potrebne su nove snage, nove "face", novi programi da bi se doslo na vlast. Ima li toga u DS-u?
    (Budjoni, 1. jun 2014 03:02)

    # Link komentara

  104. Nenad Prokic se u nekoj emisiji zapitao ako su svi bili toliko losi oko Djindjica kakav je onda on bio?Negativna selekcija u srpskoj politici se zavrsila jos krajem devedesetih ne znam sta je toliko spektakularno sto je na celo stranke dosao redovan igrac.Ds kao i sns sps dss su ostali samo skracenice jednih te istih firmi koje sluze za sticanje novca.Nazalost istorija Srbije pokazuje da zaista neke promene donose samo velika svetska prepakivanja.Nazalost bolji dane za srbe dolaze samo za one koji iz Srbije odu.
    (Dragic, 1. jun 2014 02:43)

    # Link komentara

  105. Nadam se da je ovo označilo i DEFINITIVAN raskid sa štetočinstvom Borisa "give-me-five" Tadića.
    (Nenad Slepčević, 01. jun 2014 00:11)

    Грешка!
    Тек креће "разрада"!
    Неки нови "ДОС"!
    (Бојан Илић, 1. jun 2014 01:42)

    # Link komentara

  106. Plasi me to sto u Srbiji nema opozicije. Plasime to sto se jedni te isti vrte vec 20 godina. Da li je moguce da u ovoj zemlji nema pametnih i sposobnih politicara? Ili se time bave najnesposobniji? Pajtic nije nista novo. Pajtic je iz iste kuhinje DS koja je tu stranku upropastila... I na kraju najvise me plasi to sto jedan covek upravlja svim resursima i svim polugama vlasti u ovoj zemlji, a nikoga nema cak ni da mu protivureci.
    (nije dobro, 1. jun 2014 01:29)

    # Link komentara

  107. Hahah, najači UTISAK NEDELJE je bio: 'Gle Bojana!'
     (l d, 1. jun 2014 01:27)

    # Link komentara

  108. Честитке!
    Сад нова фотеља, али у Бгд-у!:-)
    (Бојан Илић, 1. jun 2014 01:24)

    # Link komentara

  109. Očekivano i povoljno za stranku, verujem da će da povrati poverenje građana
    (Gospodža sa psičem, 1. jun 2014 01:21)

    # Link komentara

  110. ja sam clan ds,dugo,i nemam reci,zaista nemam reci.moja nadanja u bolju srbiju nestala su sa pokojnim nam premijerom.dokle god zivim u srbiji koja ne zna kako joj je premijer ubijen,ja sam u mraku.kao i ona.sve ostalo su maske,i agonija.a sve ovo nema veze sa vezom,godine prolaze.eto toliko!
    (czv, 1. jun 2014 01:21)

    # Link komentara

  111. Cestitke Pajticu. Djilasu sve najbolje. Naravno da je cilj skinuti ove sa vlasti i naravno da treba kako od veceras, krenuti u kampanju protiv njih. Meni su deset godina zivota skratili od 90' do 2000. Potpuno isti onaj osecaj teskog bedaka osecam i sada, medijski mrak i konstantno iscekivanje neceg...cega? Atmosvera je ista kao nekada i zato DS samo hrabro i direktno u metu. Ko sto rece danas Goca, da se skine ovaj hohstapleraj.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sanja, 31. maj 2014 23:55)

    To ti je kad je neko bot, da li sns ili ds, napise glupost. Kaze vratili se u devedesete? Kakve veze ovi placenici zapada iz sns-a imaju sa devedestim, ljud stavili tacku na priznavanje Kosova a pregovore o priznavanju pocela ds, zele da idu u nato i eu, ljudi iz devedesetih nikada nisu bili za nato i eu, da ne pricamo po stoti put o cenama i platama onda i sada... Sns vodi politiku ds-a samo malo lepse upakuju izdaju
    (Vladimir, 1. jun 2014 01:20)

    # Link komentara

  112. nije pocela promena u ds-u. Ovo je samo pocetak kraja.
    Ja sam iz Vojvodine a ove koji Vojvodinu stavljaju ispred celine Srbije molio bih da od..bu
     (jowa, 1. jun 2014 01:11)

    # Link komentara

  113. Cinjenica je da u politici ds-a i sns-a nema razlike. I jedni i drugi su saradjivali sa eu, nato-om i oslatim srpskim neprijateljima, ds krenula da unistava drzavu, vojsku, crkvu... sns-nastavila... Ipak, cinjenica je da je taj Đilas pomagao koliko je mogao bebama, trudnicama, gradio mostove, vrtice... Sns je ukinula sve vrste pomociu, podigla cene za 100%, porez 100% itd... Što se tice Pajtica, covek nikada nije krio da je za odvajanje Vojvodine iz Srbije, mislim da se ds sada moze pozdraviti sa cenzusom, na zalost ovakvim potezima sns dobija jos vecu podrsku...
    (Vladimir, 1. jun 2014 01:01)

    # Link komentara

  114. ali maja videnovic... :/?!?!?
     (o.o., 1. jun 2014 00:57)

    # Link komentara

  115. Prava stvar ce biti tek kad Goran Jesic preuzme kormilo, mada je jos prerano za to!
    (Dovla, 1. jun 2014 00:50)

    # Link komentara

  116. Ajmo, ajde, svi u napad!
     (Dusan, 1. jun 2014 00:42)

    # Link komentara

  117. Konačno jedan srbin iz vojvodine da dođe do pozicije.bilo je vreme.i kakvi su to komentari:bled,potrošen,nema kapaciteta,nije lider,neznaju ga u južnoj srbiji,tamo neprolaze vojvođanski političari.glupost do gluposti.ili pola vojvodine je gladno otkad jr on vodi.to je tek budalaština od izjave.kad bi ostatak srbije bio bar upola organizovan i odgovoran kao vojvodina bilo bi nam PUNO PUNO BOLJE.To nevidi samo onaj ko jr slep pored očiju
     (miki mile, 1. jun 2014 00:36)

    # Link komentara

  118. Odličan tim potpredsednika!
     (Milos, 1. jun 2014 00:27)

    # Link komentara

  119. I jaoooo,nisam bio za Djilasa,doveo je stranku na najmizerniji nivo ali ovaj Pajtic on ce je dokusuriti.Katastrofa.
    (Ilija Cvorovic, 1. jun 2014 00:26)

    # Link komentara

  120. Ovaj ce da nas izvuce iz krize
    (Maki, 1. jun 2014 00:25)

    # Link komentara

  121. Zasto Borko?
     (Ivan Novkovic, 1. jun 2014 00:25)

    # Link komentara

  122. Zar je to bitno kada u Srbiji posle 138 godina napokon nema opozicije!?!?
     (Kiki, 1. jun 2014 00:22)

    # Link komentara

  123. Po logici dosadašnjih događaja sledi osnivanje Đilasove partije.
    "Najnovija Nova Demokratska Stranka"
     (građanin, 1. jun 2014 00:20)

    # Link komentara

  124. U to ime bice organizovano pecanje na Tisi, Pajtic domacin.
    (Vine, 1. jun 2014 00:17)

    # Link komentara

  125. Konacno lepa vest! Pajtic mi je uvek ulivao poverenje. :) Drzim mu palceve!
     (Dika, 1. jun 2014 00:17)

    # Link komentara

  126. Vidim da se i u DS-u cita kurir i to u vecini. Kurir je pobedio danas. Znate kako, ja licno, nisam clan, ali od kada je Đilas dosao na mesto predsednika glasao sam za DS. Video sam da vraca, ili bar pokusava, da vrati stranku na kurs na kojem je bila pre dolaska Tadica na celo. Svidelo mi se to i glasao sam za DS. Iako sam iz Novog Sada, mislim da ovaj potez nije dobar i da je Đilas morao ostati na celu stranke barem jos jedan mandat.
    (cobanin, 1. jun 2014 00:16)

    # Link komentara

  127. Nadam se da je ovo označilo i DEFINITIVAN raskid sa štetočinstvom Borisa "give-me-five" Tadića.
    (Nenad Slepčević, 1. jun 2014 00:11)

    # Link komentara

  128. A kome je to uopste bitno koji je od njih dvojice na celu DS, osim sacice pristalica, koji vise ni sami ne znaju kuda ce.
    (Boban, 31. maj 2014 23:57)

    # Link komentara

  129. Ovo je bilo ocekivano. Hoce li DS konacno poceti da lici na ozbiljnu stranku?
     (deki, 31. maj 2014 23:55)

    # Link komentara

  130. Cestitke Pajticu. Djilasu sve najbolje. Naravno da je cilj skinuti ove sa vlasti i naravno da treba kako od veceras, krenuti u kampanju protiv njih. Meni su deset godina zivota skratili od 90' do 2000. Potpuno isti onaj osecaj teskog bedaka osecam i sada, medijski mrak i konstantno iscekivanje neceg...cega? Atmosvera je ista kao nekada i zato DS samo hrabro i direktno u metu. Ko sto rece danas Goca, da se skine ovaj hohstapleraj.
     (Sanja, 31. maj 2014 23:55)

    # Link komentara

  131. razocarenje
    (razocarenje, 31. maj 2014 23:53)

    # Link komentara

  132. Na osnovu pluseva I minuseva I ogorcenih komentara, izgleda kao da su SNS-ovci u panici....
     (T&T, 31. maj 2014 23:52)

    # Link komentara

  133. Kaze Pajtic,kako gradjani vide DS kao glavnog krivca za sve..Pa ko je krivac,da nisu gradjani Srbije..A biser nad biserima je,kad je gospodin Micunovic danas obecao,da ce ono sto su nam obecali pre 25 godina,sada da ispune..Mislim,sta reci!Samo ne shvata da mnogi od tih kojima je obecao,danas nazalost vise nema medju zivima!Kad to bilo..Nisu uspeli da dozive dugu i ugodnu i starost!Zivot im je bio tezak i pretezak!I zato jednom smo se primili a drugi put..tesko!Vec je sve vidjeno!A i proslo je vreme kada smo politicarima verovali na rec..To ste nam vi otvorili oci!Eto neke zasluge..da ne kazete da niste nista ucinili!Samo da smo shvatili mnogo ranije..Neki bi da sebi obezbede neko zgodno stranacko mesto..vremena su teska!A i vlast bese dobar posao!Ali dosta je bilo,jos malo po malo,pa ko Tito..dozivotni a nisu pocasni!Doduse stasala nova generacija biraca..pa stari iskusni politicki kadrovi,mogu biti opet kao novi!Pa onda opet sve ispocetka..I zato smo mi gradjani kao u zacaranom krugu,nikako da ispadnemo iz njega!Ma taman ispadnemo..a oni nas vrate!Ma mi jos i ispadamo ali politicari nikako!Te tako i ovo sto je danas ostalo od DS je samo..Creme ala nikad vise!
    (ala, 31. maj 2014 23:51)

    # Link komentara

  134. Neznam šta je ali da je dobro, to nije! Od dva zla izabrati najveće! To je već veliki maler! Kraj,sve je bliži!
    (Isi, 31. maj 2014 23:51)

    # Link komentara

  135. Ode mast u propast :(
    (Cholak, 31. maj 2014 23:47)

    # Link komentara

  136. e moj djilase pokradose te tvoji
    (djiki789, 31. maj 2014 23:40)

    # Link komentara

  137. Bojane, kao jedan Vojvodjanin, zelim da se udruzis sa Radulovicem i danapravite nesto bolje od nase Vojvodine.

    Nadao sam se da ces pobediti, a nadam se da se mozes udruziti sa Radulom, pa da skinemo SNS diktatora bar u Vojvodini, za pocetak.
    (lepo, bravo, 31. maj 2014 23:38)

    # Link komentara

  138. Nikada nisam imao nikakve veze sa DS-om,,ali čisto da iznesem jedno neutralno mišljenje...Šta je glavni problem Pajtića kao predsednika - kako privući birače iz Vranja, Leskovca, Niša, Čačka, Užica... Teško, previše je lokalan, stran tom mentalitetu (napomena: i ja sam iz Novog Sada, da me neko pogrešno ne shvati). Ako govorimo o kadrovima iz Vojvodine, Borko Stefanović sigurno ne bi imao takvih problema, al ovoga puta nije ni bio u kombinaciji za predsednika, možda neki drugi put?
    (Danilo, 31. maj 2014 23:34)

    # Link komentara

  139. Smesno, u demokratskim zemljama sve stranke su demokratske.
     (IQ2H, 31. maj 2014 23:31)

    # Link komentara

  140. Slava mu (DSu)
     (Hromi, 31. maj 2014 23:31)

    # Link komentara

  141. Kradja. Gde nestade inteligencija kod ovih ljudi. Uzas!!!!
    (Smrdi nesto, 31. maj 2014 23:24)

    # Link komentara

  142. Konacno, pocele promene u DS
    (krki, 31. maj 2014 23:24)

    # Link komentara

  143. ...demokratija na novoj adresi...eehhh
    (krug2, 31. maj 2014 23:22)

    # Link komentara

  144. kada zorana zivkovica skinete sa platnog spiska skupstine srbije,razmisljacu ponovo o ds-u.u medjuvremenu,svi cemi morati da trpimo nesposobnost,izivljavanje i demagogiju vucica,vesica,covics i ostale b.n.e
     (aleksandar, 31. maj 2014 23:12)

    # Link komentara

  145. Samo nemojte više da se cepate! Dosta je bilo.
    (Đura, 31. maj 2014 23:12)

    # Link komentara

  146. Познајем Бојана пуних четрдесет година, заједно смо ишли у школу, факултет,... Прави демората, са пунолетним страначким стажом, брилијантан као ученик и студент, професор Правног факултета у Новом Саду. Еуридита, врхунски интелектуалац, дипломата са мером, полиглота, говори четири језика (можда је научио још који), изузетне интелигенције, бритког ума!
    У трећем мандату је на челу војвођанске администрације, коју је учинио најефикаснијом у целој Србији!
    Пајтићев избор за председника Демократске странке је последњи воз за грађанску Србију да се одупре овом општем лудилу. Убеђен сам да ће консолидовати опозициони блок на веома јасним начелима.
    Наравно, има једну велику ману! Навија за Црвену Звезду. Ову пошаицу му не узимам за нешто неопростиво, јер потиче из једне честите свештеничке породице.
    Мом шлолском другу желим много успеха и доброг здравља, а да га у свему чува његов породични патрон, Свети Георгије!
    Срећно Бојане!

    П.С. Захвалност Ђиласу на свему до сада учињеном, поготово што је спречио нестанак Демократске странке, наручен у неким центрима моћи. Све најбоље Драгане, за тебе увек има места у ДС-у.
    (Слоба Гробар Сента, 31. maj 2014 23:11)

    # Link komentara

  147. Istinska snaga DS je mogao biti Vuk Jeremić. Ali oterali su ga ( u to vreme je bio predsednik skupštine UN!!!) zato što je obrazovaniji i priznatiji u svetu od svih drugih članova. A ovo? Šminka i ništa drugo. Nema tu osnovne ideje DS. Iskompromitovani i razbijeni bez politike. Šteta. DS je bio pokretač političkih ideja i promena ostalo ime i umesto glavnih glumaca predstavu igraju naturščici a to je otužno za gledanje.
     (konfučije, 31. maj 2014 23:10)

    # Link komentara

  148. Koja je logika da čoveka koji je pogubio sve žive izbore i gubi podršku građana i partnera u Vojvodini odaberu na rukovodeće mesto?!
    (RAmbo, 31. maj 2014 23:09)

    # Link komentara

  149. Bravo. Sve čestitke!
    (Arev, 31. maj 2014 23:08)

    # Link komentara

  150. Melem za one koji ne podnose DS, a mnogo ih je u Srbiji.
    (Višekruna, 31. maj 2014 23:07)

    # Link komentara

  151. Jel Đilas igde pobedio, mislim gde god se kandidovao?
    (Oktopod, 31. maj 2014 23:07)

    # Link komentara

  152. Pobedio je pošteniji čovek, pravi demokrata i uspešniji političar. U svemu bolji.
    (Šekspir, 31. maj 2014 23:04)

    # Link komentara

  153. Cestitke za demokratsku proceduru, ako se oslobodite korumpiranih ljudi...
    (Mali sa Kosmaja, 31. maj 2014 21:58)
    Pajtiću poveriti da čisti stranku od korumpiranih ljudi, je kao zecu poveriti kupus na čuvanje.
    (Na Livadi Rosnoj, 31. maj 2014 23:04)

    # Link komentara

  154. Izgleda da smo svu pamet izgubili cccc
    (sram, 31. maj 2014 23:04)

    # Link komentara

  155. Kako je moguće da autonomaš bude vođa opozicije? Da li to znači da će Vojvodina biti u opoziciji Srbiji?
    (seal, 31. maj 2014 23:03)

    # Link komentara

  156. Bez ikakve zluradosti, mislim da je ovo greška u koracima za DS, a evo i zašto: u Srbiji velika većina ne glasa za program i ideje nego za čoveka. Upravo zato je DS imao solidno veliko glasačko telo dok je na njenom čelu bio Tadić, kakav god on bio kao političar, a moje mišljenje je da nije bio dobar. Isto imate i sada sa A.V., a pre Tadića sa Đinđićem, a naročito sa Slobom. Shodno tome, DS-u i sa Pajtićem i sa Đilasom se svejedno loše piše, živi bili pa videli.
    (Moca, 31. maj 2014 23:03)

    # Link komentara

  157. @ (surda, 31. maj 2014 22:05)

    Posle komentara poput g. surdinog, jasno je zasto sve manje ljudi zeli da zna gde su mesta koja spominje. Ne samo Vojvodjani, vec jos i vise ljudi upravo iz tih ojadjenih gradova i sela po Srbiji, koji nemaju bas nikakve sanse uz takve "patriote".
    Sudeci po zaduzenima za minuse koji pokusavaju da izigravaju vecinu, mozda to zaista i postanu: kada vise niko nece ni gledati komentare.
    Ljudi ce gledati svoje zivote i pustiti ih da uzivaju u svojoj igri minusa i plusa.
    Zbogom.
    (V, 31. maj 2014 22:59)

    # Link komentara

  158. Zašto sam slepi optimista i zašto i dalje verujem u tu stranku?! Pajtiću pamet u glavu, meni je i dalje muka svakog 13. marta.
     (Deni Krejn, 31. maj 2014 22:57)

    # Link komentara

  159. za mene je veliko iznenadjenje broj glasova... ko bi rekao da DS ima još uvek toliko članova, oko 2500... s druge strane, daleko da sam od onih što se "pale" na novg premijera, ali čovek je najveću stvar za Srbiju već uradio - sahranio je ove likove i oterao ih u istoriju. ovaj preplanuli ništa tu ne može da promeni.
     (dare, 31. maj 2014 22:57)

    # Link komentara

  160. E, baš su se usrećili sa Pajtićem. Bezličan, potrošen lik sa jako puno putera na glavi. Kao Vučić da im je birao predsednika, boljeg protivnika nije mogao da ima. Sunovrat DS se nastavlja, džabe ovih botova koji spamuju komentare.
    (Goksi, 31. maj 2014 22:56)

    # Link komentara

  161. Slika za pamćenje: Razočarani Đilas,Egzaltirani Pajtić,Mudri i nasmešeni Mićun...
    (Ružica, 31. maj 2014 22:51)

    # Link komentara

  162. Koliko vidim, rasprava se malo rasplinula. Zaboravili smo da suštinu - Djilas je bio bahat do iritantnosti, neuspešan i veoma netalentovan za politiku, a posebno za DS. Njegov profil je profil političara one SRS, u kojoj je Šešelj selektovao sadašnje gospodare Srbije i naučio ih svemu - kako da pričaju, kako da se ponašaju u javnosti, kako da budu pragmatični (čitaj pokvareni)... Kao gradonačelnik, neki kažu uspešan, preuzeo je sve projekte pokojnog Nenada Bogdanovića i par ideja koalicionih partnera, sproveo ih i tako stekao ugled. Njegova bolesna ambicija i sujeta dovele su do poraza Borisa Tadića na predsedničkim izborima,jer činio sve da ovaj ne pobedi - najveći odbori DS koje je on kontrolisao (Beograd i još neki) bili su brutalno sprečeni u drugom krugu da urade ono što se ranije radilo i izvedu glasače DS da glasaju. Preko medija koje je kontrolisao, a kontrolisao je većinu štampanih, godinama unazad je vodio prljavu kampanju protiv Borisa. Rezultat je Srbija na pragu onoga što se šapatom izgovara. Šta god mislili i o jednom i o drugom, pa i o svima ostalima, ovo su činjenice i ne bi trebalo nikad da ih zaboravimo, jer to nam je svima nauk za budućnost.
    (djura, 31. maj 2014 22:50)

    # Link komentara

  163. Retko antipatican covek...DS odlazi sa politicke scene.polako,ali sigurno..nazalost
     (sasa, 31. maj 2014 22:48)

    # Link komentara

  164. Ne sme se samo shvatiti kao neka tragedija to je normalni demokratski događaj gde se ne zna u napred ko će biti na čelu stranke. Đilas nije ujedinio stranku niti je to kod birača uspeo. Biće možda sa Pajtićem moguće čak da se DS opet ujedini i bude jedna ozbiljna alternativa sadašnjoj najjačoj stranci da samo tako i ona može da se forsira da bude efektivnija ako ima kapacitete za to.
    (milan, 31. maj 2014 22:46)

    # Link komentara

  165. Bravo, cestitam! Oporavite DS sto pre! Cuvajte se ulizica i preletaca! Mislite na nas, obicne ljude i glasace!
     (bole, 31. maj 2014 22:42)

    # Link komentara

  166. Ovo mi uliva nadu...
    (jagodinac, 31. maj 2014 22:40)

    # Link komentara

  167. Demokratska stranka je upravo prestala da postoji.
    Uklonjen je jedini čovek na političkoj sceni koji i nije bio političar a imao je potencijal da ovu zemlju koja ubrzano nestaje izvuče iz situacije u kojoj se nalazi-ponavljam samo zato što se bavio poslom i stvaranjem a ne prodajom magle.

    Izbor Pajtića znači da nazadnjaci ne smeju da pipnu Vojvodinu jer će u tom slučaju Srbija ostati bez iste.
    Takođe izborom istog ne postoji nikakva alternativa centra te će Srbijom nakon najurivanja radikalsko-julovsko-DSSovskih-DSovskih i SPOvskih otpadaka zavladati čista fašistička opcija a možda i čitavom exYu.
    Srbijanci i ostali Srbi neka Vam je bog u pomoći.
    OVO JE BILO OČEKIVANO.
     (odgovor svim komentarima, 31. maj 2014 22:38)

    # Link komentara

  168. Sinisa BG: U pravu si! I ja! Usla kad su bili opozicija, izlazim kad su opozicija! A clanovi koji se nadaju upravnim, nadzornim, i ostalim JKP ili barem poslanickim mestima neka i dalje sanjaju!
    (evita, 31. maj 2014 22:37)

    # Link komentara

  169. DS je prezadužen. Ponašali su se kao da će ostati na vlasti još sto godina. Kad jednom opštinskom odboru isključe struju zbog dugova onda je to vrlo loša reklama. Možda to Pajtić odradi bolje.
    (Milica Cica, 31. maj 2014 22:36)

    # Link komentara

  170. Катастрофа!
     (Саша С., 31. maj 2014 22:34)

    # Link komentara

  171. Pajtic je vredan covek, pozitivan i ima iinicijativu! Zato nece dobro proci na izborima u Srbiji! Sarlatani, populisti,racundzije, tacno znaju kako narod dise i sta vole da cuju! Pored takvih u Srbiji NIKO nema sansu! REZULTAT JE EVIDENTAN, u blatu smo 24g!!! Od sutra krece UDBASKA PROPAGANDA, samo obratite paznju u narednih mesec dana kakvi naslovi u stampanim medijima ce se pojavljivati!
    (Cist je, 31. maj 2014 22:34)

    # Link komentara

  172. Vucic se jedino plasio Djilasa i ... uspeo je da ga smeni!
    (biljana, 31. maj 2014 22:34)

    # Link komentara

  173. Koliko mi je muka od SNS isto toliko mi je muka od ovih povampirenih DS botova. Obe stranke su kancer današnje Srbije i jedina šansa da preživimo jeste da ih pošaljemo na đubrište istorije, jednom za sva vremena.
    (jedan na jedan, 31. maj 2014 22:33)

    # Link komentara

  174. @Sasho - Ne lupaj molim te, Pajtic je dobio najvecu podrsku od odbora iz Juzne I Centralne Srbije. Samo isprani mozgovi razmisljaju tako.
    (Aleksandar, 31. maj 2014 22:22)

    # Link komentara

  175. Bojan Pajtić izabran je za novog predsednika Demokratske stranke.

    Da, ali nije bitno.
    (marija, 31. maj 2014 22:22)

    # Link komentara

  176. Sa Tadića, na Đilasa a sada Pajtić. Da li će da prestane više ova negativna selekcija u DS. Da čovek padne u depresiju.
    (Vanja, 31. maj 2014 22:20)

    # Link komentara

  177. Očekivana pobeda Pajtića i mudra odluka DS da ga podrži pred važne pokrajinske izbora.SNS se sada nalazi pred dilemom da li je pametno napadati jedinog opozicionog lidera u Srbiji i predstaviti sebe kao totalitarnu i nedemokratsku vlast.Taj luksuz sebi ni Milošević nije želeo da priušti,uvek je imao bar jednog pokaznog opozicionara.
    (charlie, 31. maj 2014 22:18)

    # Link komentara

  178. Šta je tu NOVO?Nažalost DS nastavlja da posrće.
     (Boban, 31. maj 2014 22:18)

    # Link komentara

  179. Ovi izbori su samo do kraja raskrinkali mit o "sposobnom menadžeru Đilasu". Činjenice i rezultati pokazuju da je reč o najnesposobnijem predsedniku stranke u modernoj istoriji.
    (Drale, 31. maj 2014 21:27)

    Nista vi ne razumete,pa tako ni Djilasa.Ovde se sve svodi na marketing,na kampanje,na lobije...i zato Srbija jeste ovkava propala i jadna.Zalosno je sto i veci deo biraca koji se svrstavaju u obrazovanije,realnije,modernije po tom pitanju nisu ni malo drugaciji od ovih sto glasaju za SPS i radikale.
    Ovaj rezultat nema nikakve veze sa necijim menadzerskim sposobnostima.Kao sto ni 1.500.000 za DS kad je na celu bio Boris Tadic ne znaci da je to podrska za pravu stvar.To su takodje vecinom bili glasovi dobijeni marketingom,a ne konkretnim delima...
    U Srbiji je sve marketing pa tako i cetnicki vojvoda moze da postane evropejac,Vucic moze da postane premijer...

    Sve u svemu sve sto nam se desava zasluzili smo.
    (i bice jos gore,ali tako valjda i treba, 31. maj 2014 22:18)

    # Link komentara

  180. Cestitke Pajticu. DS je još jednom pokazala da je jedina stranka u kojoj je demokratija na delu bar na izborima. Bar su dva kandidata bila da clanovi Skupstine mogu da biraju. Sve ostale stranke su SKJ - "drug Tito" je jedini kandidat i tačka.
    (miroslav, 31. maj 2014 22:17)

    # Link komentara

  181. Devedesetih godina u vreme Miloseviceve diktature, u vreme kada je Djindjic bio napada kao izdajnik i strani placenik, stranka je opstala jer je imala viziju i nije se delila. Djindjic je posle prevrata Kostunice, i posle toga Vuksanovica, uspeo da sacuva DS, i nastavi borbu sa rezimom. Ovo sto DS danas radi nema veze sa tom politikom, jer se stranka cepa, vode se unutrasnje borbe oko vlasti, nema jedinstva, a posebno je haos unela izdaja Borisa Tadica. Vec dve godina naprednjaci zare i pale po Srbiji, upropastili su sve cega su se dotakli, a DS stoji po strani i ponasa se kao da je on na vlasti, sve se mirno posmatra, nema protesta, nema kao nekada setnji, pistaljki, studentskih skupova... Clan sam DS od 2003. godine, svasta sam doziveo, i da stranka bude prva, i da bude skoro zadnja, ali ovo je vec prevrsilo sve granice. Dokle vise podele? Zao mi je Djilasa, jer mislim da je u odnosu na Tadica i Pajtica daleko sposobniji i strucniji za politiku, sto se najbolje vidi po tome sta je uradjeno u Bg. Pajtica neka je sramota, jer je sa tim istim Djilasom rusio Tadica dva puta, a sada resio da se dokopa vlasti. Vracam clansku, teska srca, ostajem glasac, ali da budem deo stranke kojoje vaznije pijacarenje oko mesta predsednika, nego borba za demokratsku Srbiji, neka hvala. Jos jedine nade polazem u Zivkovica, da ce uraditi nesto, a ako je pametan moze da pridobije clanstvo DS, jer je on zapravo poselednji pravi saradnik Zorana Djindjica, tako da bi bolje bilo da je on izabran.
    (branislav, 31. maj 2014 22:17)

    # Link komentara

  182. Čestitke Pajtiću i DS uopšte
     (Goran, 31. maj 2014 22:15)

    # Link komentara

  183. Poslednja vest. Djilas osnovao NNDS (NajNovija Demokratska Stranka),kao razlog za osnivanje NNDS naveo "da je to tradicija u DSu" i da svi kandidati koji izgibe na stranackim izborima,osnivaju svoju stranku. Takodje je rekao, da za razliku od predhodnih kandidata koji su izgubili na stranackim izborima, on ima viziju kako za blizu, tako i za dalju buducnost.
    (Mina, 31. maj 2014 22:14)

    # Link komentara

  184. DS sada treba bar jedna decenija da se srede i ozbiljnije napadnu vlast.
    (Trifun, 31. maj 2014 22:14)

    # Link komentara

  185. ako,bas mi je drago
     (Milos, 31. maj 2014 22:08)

    # Link komentara

  186. @Vesna NS

    SLAZEM SE,POTPUNO TACNO!!!

    Dobro je sto nas ovde jos uvek ima koji mislimo slicno...

    Ko zna,mozda se ipak nekako izvucemo...?
     (Lida, 31. maj 2014 22:08)

    # Link komentara

  187. DS postala je sada samo stranka u Vojvodini posto Pajtic ne zna ni gade je Krusevac a kamo li gde je Cicevac,Sjenica ,Brus,Presevo.Posle izbora u Vojvodini koji slede raspasce se DS i nastace nove stranke a za 8 godina kada im nestane para i utiucaja u drustvu opet ce se udruziti njih 15 i osnovace novi DOS.
    (surda, 31. maj 2014 22:05)

    # Link komentara

  188. Isto sr**** samo drugo pakovanje. Ovaj lik mi je uvek išao na nerve, ne znam zašto. Oni sada patetično pokušavaju da smenjuju ljude u nadi da će ovce Srbije pozitivno reagovati na nekog od njih. Dole svi političari i sve političke partije, svi ste se pokazali, vreme je da upotpunosti svi nestanete.
    (Pametnjaković, 31. maj 2014 22:04)

    # Link komentara

  189. ne vidim cemu tolike "iskrene" cestitke i egzaltiranost na sve strane.
    ds-u treba korenita promena. nju nije mogao da inicira tadic, a kamoli intruder djilas kojeg je ovaj prethodni i doveo. nece je sprovesti ni pajtic, naprosto zato sto je u pitanju covek iz "istog lonca". niti ceda, niti zivkovic, niti iko od tih ex likova. i kraj. a ako treba ds da izgubi jos koji procenat i jos koji izbore da to shvate - u redu. kompletno rukovodstvo stranke, ogrezlo u post-milosevicevsko politikanstvo je imalo da se povuce, cela prva postava da ode u penziju. i dok se to ne desi sledice poraz za porazom.
    i jos jedna stvar: ds koju su vodili ovi ljudi je godinama zivotarila iskljucivo na negativnoj kampanji u maniru: treba glasati za njih samo zato sto su oni drugi mnogo gori; posle njih potop. taj kredit je kod gradjana ispucan. potrebno je osmisliti novi, konkretan i pozitivisticki pristup, bez krilatica, opstih mesta i floskula. i to je ono sto bi novi ljudi i nova praksa trebalo da donesu. mada, cini mi se, mrka kapa...
    (mr b, 31. maj 2014 22:03)

    # Link komentara

  190. Znači, sigurna propast.
     (ko jel ja, 31. maj 2014 22:02)

    # Link komentara

  191. Bravo majstore! Spas u zadnji čas.
    (kole, 31. maj 2014 22:02)

    # Link komentara

  192. Sada nece imati toaletoidi vise mogucnosti da preko svojih nalogodavaca trolaju o Predsedniku stranke. Nekima nije bio problem DS vec Djilas.A ti neki su Vucic i njegovi papagaji.Licno mi je zao sto se nije kandidovala Natasa Vuckovic.Jedino sto ne valja sto je to tesna pobeda Pajtica. Nadam se da se DS nece vise cepati
    (Zvezdas Beogradjanin demokrata, 31. maj 2014 22:01)

    # Link komentara

  193. iste mane ima kao i Djilas, DS na sledecim izborima nestaje.
    Novi lider opozicije Radulovic.
    (seljadin, 31. maj 2014 22:01)

    # Link komentara

  194. deklaracija odlicna, odlican text. nadam se da nece ostati samo slovo na papiru!
     (maki, 31. maj 2014 22:00)

    # Link komentara

  195. pajtic nije kapacitet da pobedi vucica na izborima!vojvodjanski politicari ne prolaze u centralnoj i juznoj srbiji(ceda jovanovic,canak). za uspeh stranke bitno je vratiti tadica u neki blok oko ds-a jer je djilas sve oterao iz partije koji su bili protiv njega, a tadicu zabo noz u ledja!
     (Sasho, 31. maj 2014 21:59)

    # Link komentara

  196. Pa čekajte, da li zaista(vi koji od DS očekujete da se vrati na vlast pa da se ponovo uhlebite) mislite da Pajtić koliko god bio sposoban(a ne znam čime je svoju sposobnost do sada pokazao) ima i trunke potrebne harizme i popularnost u narodu da može da navuče više od 5-6% na sledećim izborima, nema gospodo nema i nećete se ponovo dočepati para i uhledbiti sa njim....
    (maljutka, 31. maj 2014 21:59)

    # Link komentara

  197. Ne volim ni jedne politicare pa ni ove zute...a ono sto mi upada u oci to je izjava da im je cilj da smene sns. Bolje bi bilo da im je cilj da se u srbiji bolje zivi,ali ocigledno je ovima kao i ostalima jedini cilj da dodju na vlast.
     (masak, 31. maj 2014 21:59)

    # Link komentara

  198. Cestitke za demokratsku proceduru,ako se oslobodite korumpiranih i bahatih ljudi a vecina njih je presla u druge stranke,ponajvise u sns,onda imate ponovo sansu da predvodite ovu zemlju,ali zaista bi trebalo da radite u socijaldemokratskom duhu uz skromno ponasanje,nesto manje zurbe ka EU. i priznavanje gresaka, iako su postojale najbolje namere, iz proslosti npr.zakon o radu iz 2001.
    (Mali sa Kosmaja, 31. maj 2014 21:58)

    # Link komentara

  199. Ajde lalo osvetlaj obraz ovoj drzavi ako hoces i mozes, podrska iz Zapadne Srbije!
    (zapadna-evropa, 31. maj 2014 21:57)

    # Link komentara

  200. Đilas je bio dobar gradonačelnik, ali rđav predsednik stranke. Nije trebalo ni da prihvata tu funkciju, ali, izgleda da tome prosto ne može da se odoli.
    A Pajtić? Hmmmm, problem je što će DS na sledeće izbore ići (ako se nešto u medjuvremenu ne desi) sa njim kao predsednikom, a to je baš loše, ipak je i on potrošen.
    Čestitam ja njemu na izboru, ali nadam se da se neće dugo zadržati na toj poziciji, jer, ponavljam, DS-u treba sveža krv i neko nekompromitovan, sa liderskom osobinama, za sledeće izbore.
    (... a vreme leti ..., 31. maj 2014 21:02)

    Pravo velis. Ne valja da Pajtić bude predsednik za sledeće izbore, koji mogu da budu i prevremeni.
    (+1, 31. maj 2014 21:56)

    # Link komentara

  201. @(borac, 31. maj 2014 21:08)

    Jel ti pricas o ovom Pajticu ili nekom drugom Pajticu, posto ovo sto si napisao se ne odnosi na ovog sto je avanzovao u predsednika DS-a.
    (Labudica, 31. maj 2014 21:56)

    # Link komentara

  202. Ako, to je dobro.

    Đilas se pokazao nedorastao. Nije harizmatičan, nije fleksibilan, u duši zapravo desničar i konzervativac (a stranka se predstavlja kao centar ili levi centar), suviše je podložan napadima zbog ličnog bogatstva, ne ponaša se kao politički lider (to nekada da ume dobra stvar, ali njegov "ja kao mašinski inženjer" fazon nije nikoga oduševljavao). Krajnji domet mu je bio gradonačelnik Beograda - nisam nezadovoljan kako je to radio, a možda će mu se još koji put pružiti prilika.

    Pajtić je pak takođe antipatičan, samo na drugi način. Ja kao Beograđanini o njemu ne znam bukvalno ništa više. U užoj Srbiji za njega verovatno nisu ni čuli. Njegova jedina uloga (bio on nje svestan ili ne) biće da pripremi stranku za novog lidera, posle Tadića, Đilasa i sebe. Tek kada i on ode, DS će možda moći da počne da se oporavlja i stiče novu političku snagu.

    Ali to je dobro, stvari se pomeraju s mrtve tačke.
    (Krle, 31. maj 2014 21:55)

    # Link komentara

  203. Good luck ;)
    (Bajaman, 31. maj 2014 21:54)

    # Link komentara

  204. Zašto je potreban DS - da bi glasači imali alternativu. Ako Vam je dobro imate za koga,ako ne budete zadovoljni opet imate za koga. Čestitam G.Pajtiću i želim Vam uspeh, a gradjanima sve najbolje.
    (Pak, 31. maj 2014 21:49)

    # Link komentara

  205. "Vapaj za socijalnom pravdom stotine hiljada siromašnih, nezaposlenih i očajnih ljudi postaje sve glasniji i obavezuje DS, kao stranku socijaldemokratske orijentacije da se udružuje sa svim bliskim strankama i organizacijama i da se angažuje u borbi za pravedniju preraspodelu društvenog bogatstva, za uklanjanje enormnih razlika
    izmedju sveta bogatih i siromašnih, izmedju sveta rada i sveta kapitala", Boze pomozi, pa cekali smo samo da se Pajtic seti da Srbija vapi.....i U Vojvodini ti se vidi sta si napravio, jedino PETROLEND!!!!!!
    (petrolend, 31. maj 2014 21:48)

    # Link komentara

  206. Cestitamo!
    Zaustavite propast Srbije u koju je vodi Vucic!
    To vam je glavni zadatak!
    (demokrata, 31. maj 2014 20:59)

    Sta je sa mozgom?
     (Cooper, 31. maj 2014 21:47)

    # Link komentara

  207. To Pajtara!!
    (Fan, 31. maj 2014 21:47)

    # Link komentara

  208. E moj Draganče!!!
    Tebe Pajtić pobedi!!!
    (Na Livadi Rosnoj, 31. maj 2014 21:46)

    # Link komentara

  209. Cestitke Bojanu Pajticu! Nadam se boljoj buducnosti Demokratske stranke sa njim na celu. Ovaj izbor je logican sled, Djilas je morao da snosi konsekvence losih izbornih rezultata i nejasnog opozicionog profilisanja u prethodne 2 godine. Da Pajtic nije pobedio, gotovo sigurno bi se DS raspala, jer clanstvo koje njega podrzava vise ne bi podnosilo prilicno rigidne poteze Djilasa. A oni koji kritikuju Pajtica, trebalo bi da se zapitaju sa kojim pravom to cine. To sto ne vodi svako-malo RTS ekipu uz sebe, da uslikaju "nove investicije" ne znaci da je u Vojvodini radio lose. Naprotiv. To ce priznati svako iole realan. Interesantne su i one "demokrate" koje, kako kazu, kod (oba?) kandidata ne prepoznaju pravo liderstvo. Valjda misle na liderstvo u prebrojavanju kola i spajalica, prozivanja, monarhisticki pristup. Naravno, oni kojima su devedesete u krvi i koji ih se ne mogu odreci, nikada ni Pajticem, ni DS-om nece biti zadovoljni.
    (Sima, 31. maj 2014 21:46)

    # Link komentara

  210. Cestitam profesore!
     (koske, 31. maj 2014 21:44)

    # Link komentara

  211. Covek koji nam je pricao o Deklaraciji o zastiti Vojvodine sad ce stititi demokrtasku stranku.....ja iz nje necu izaci dok je ljudi kao sto je Djilas, ai mi se ovo uopste ne dopada....kakvo jedinstvo, to je sve predstava!
    (lili, 31. maj 2014 21:44)

    # Link komentara

  212. Cestitke i srecno!!!
    (Novi Sad, 31. maj 2014 21:43)

    # Link komentara

  213. Lekcija svima koji pljuju DS!!!

    Obojica su pokazala sta znaci biti "civilizovani ljudi"!!!

    Drago mi je zbog Pajtica, ali mi je i zao zbog Djilasa, jer je jedan posten i dobar covek, koji bi u normalnoj zemlji mogao da iskaze svu svoju pragmaticnost i sposobnost i ljudi bi ga zbog toga cenili! Ali ne i u Srbiji, mi smo specifican i cudan narod, mazohisti!!!

    Pajticu, ozezi!!!!
    (Vesna NS, 31. maj 2014 21:43)

    # Link komentara

  214. Al se ljudi ovde ponovo primaju, kao da im je malo dosadasnjeg iskustva. Ako nas Pajtic ne iscupa niko nece.
     (Miloje, 31. maj 2014 21:40)

    # Link komentara

  215. Samo da mi je znati cemu se nadaju Pajticevi fun-ovi po opstinskim odborima? pre ce docekati penziju, pardon socijalnu pomoc jer se nece nigde udenuti narednih desetak godina.
    (evita, 31. maj 2014 21:40)

    # Link komentara

  216. DEMOKRATSKA STRANKA je institucija. Klučno oružje u pobedi protiv Miloševića! Na žalost bila je u pogrešnim rukama i vreme je da je vratimo tamo gde joj je mesto! U BUDUĆNOST!
     (dare 011, 31. maj 2014 21:39)

    # Link komentara

  217. Ni jedan ni drugi nisu ovom mestu dorasli, za obojicu je to mesto bio poslednji vagon poslednjeg voza.
    (Slabost, 31. maj 2014 21:39)

    # Link komentara

  218. Strašno, pobedio je Balša Božović, Slobodan Milosavljević(Miškovićev ministar) i ekipa. Koji su likovi ovi iz beogradskog odbora, korumpirana ekipa. Ovo je kraj DS. Nakon mnogo godina članstva u DS napuštam stranku.
    (Siniša BG, 31. maj 2014 21:38)

    # Link komentara

  219. Ipak sam navijala za Djilasa, ne razumem nase clanove da mogu da pomisle da Pajtic ima tu snagu da nas reformise!!!!!
    (igraj svoju igru, 31. maj 2014 21:36)

    # Link komentara

  220. Kakva stranka, takav i predsednik... mada ni ostale nisu mnogo bolje. Bahatost i lični interes ispred svega.
    (Dragan, 31. maj 2014 21:36)

    # Link komentara

  221. @sinniša 21:03 :
    A da se menjamo, Perišić (Niš) i Laketić(Prokuplje) za Pajtića. Nek ti Perišić i Laketić vode grad da vidiš kako je to kad se nijedna rupa ne zakrpi, kako je to kad se nijedna ulica ne asfaltira za 3 godine, kako je to kad je nezaposlenost preko 45%, kako je to kad nema nijedna fabrika u gradu, kako je to kad ti na terasi cvetaju ruže a u novčaniku paučina. Je l' treba još nešto da ti pojasnim?
     (da.primetim, 31. maj 2014 21:34)

    # Link komentara

  222. Vreme je da Djilas, autokrata, nauči kako se postaje demokrata! Ipak je Pajtić čovek iz starog Đinđićevog DS-a, Očekujem da DS konačno povrati dušu, program, socijaldemokratiju, zaštitu ljudskim i manjinskih prava...i sve ono što je DS predstavljala i što če predstavljati ubuduće. Kraj "tajkunizacije" DS.
    (Član Biblioteke, 31. maj 2014 21:34)

    # Link komentara

  223. Čestitam, vratite joj snagu, nadam se da možete
    (DRG, 31. maj 2014 21:34)

    # Link komentara

  224. Pravi izbor, što ne znači da imam generalno loše mišljenje o Đilasu. Čovek se našao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme, a nije umešan kao političar. Verujem i nadam se da će i on i Ješić moći da budu od pomoći Pajtiću. A njemu i DSu želim svu sreću.
     (Pele, 31. maj 2014 21:34)

    # Link komentara

  225. Ovo je demokratija! A sada da zbijemo redove i da skinemo sa vlasti ove lupeže!
     (Zlatko, 31. maj 2014 21:32)

    # Link komentara

  226. sve gori od goreg
    (uzas na kvadrat, 31. maj 2014 21:31)

    # Link komentara

  227. vucic djilasu spomenik da digne, on je najzasluzniji za sadasnji poredak
     (maki, 31. maj 2014 21:31)

    # Link komentara

  228. Ma on ako vas ne izvadi...
     (jug, 31. maj 2014 21:30)

    # Link komentara

  229. Žao mi je Đilasa, mi Beograđani pravićemo ga od blata. Sada treba podržati Pajtića i podići DS tamo gde joj mesto.
    (Gruja, 31. maj 2014 21:30)

    # Link komentara

  230. Dobro je da se menja rukovodstvo, cim su losi rezultati promena. Kamo srece da je u svim strankama takva situacija. Srbija treba da iskoreni kult "vodje" i jednog coveka kao lidera koji gura zemlju u "blagostanje", iz bilo koje da je stranke.
    (mikla, 31. maj 2014 21:30)

    # Link komentara

  231. Sta reci, Demokratska Stranka bila i ostala bastion demokratije. Jedina stranka u Srbiji u kojoj se predsednik bira zaista demokratski. Srecno Bojane.
    (Mili, 31. maj 2014 21:29)

    # Link komentara

  232. Opa Djurdjo!
     (ko, 31. maj 2014 21:29)

    # Link komentara

  233. Ovo nije mudro, jer ce SNS posle ovog definitivno da krene da rusi vlast u Vojvodini, i da pakuje sve zivo protiv njega, pa ce DS opet imati predsednika koji je u defanzivi i koji nece moci da se posveti Srbiji ispod Beograda gde ima najvise prostora za promenu orijentacije glasaca
    (Demokratija, 31. maj 2014 21:29)

    # Link komentara

  234. Konacno. Nisam poseban podrzavalac Pajtica, ali odlazak Djilasa je velika (pozitivna) stvar za DS.
    (Brle, 31. maj 2014 21:29)

    # Link komentara

  235. Od Zorana Djindjica do Bojana Pajtica.
    Tako je to kad je lepi Bokica Tadic ispred UDBE imao zadatak da unisti DS.
    Da ne gresim dusu Pajtic nije Udbas ali nije ni kapacitet da vodi DS.

    U svakom slucaju cestitke za novog predsednika.
    (Gospodin Bivsi Glasac, 31. maj 2014 21:28)

    # Link komentara

  236. DS je imala mracan period dok je vodio Tadic, ali to je jedina stranka koja sme da nosi naziv "demokrastka" u svom imenu. Sve najbolje.
    (marko, nis, 31. maj 2014 20:58)

    Nikad u istoriji DS nije imao toliko glasova kao u vreme Tadica.
    Kad ovi dobiju 1 500 000 glasova, javite se.
    (bgd, 31. maj 2014 21:27)

    # Link komentara

  237. Ovi izbori su samo do kraja raskrinkali mit o "sposobnom menadžeru Đilasu". Činjenice i rezultati pokazuju da je reč o najnesposobnijem predsedniku stranke u modernoj istoriji.
    (Drale, 31. maj 2014 21:27)

    # Link komentara

  238. a sta ce biti sa razvojnom bankom i 300 milona e, jel ga sad ovo vadi od odgovornosti?
     (antiSPS, 31. maj 2014 21:27)

    # Link komentara

  239. Ne znam koliko je to dobro! Iskreno, meni je ovo gore resenje nego da je Djilas ostao na celu demokratske stranke.
    (moje je ime sreca, 31. maj 2014 21:26)

    # Link komentara

  240. Bilo je krajnje vreme da dođe pravi čovek na čelo DS ! Pajtić je pravi demokrata koji je to radom zaslužio, i prvi pravi predsednik DS posle pokojnog Đinđića! Pozdrav svim demokratama a Pajtiću čestitke i srećno !
    (Bata Đurić, 31. maj 2014 21:26)

    # Link komentara

  241. ode Vojvodina..
     (marko.., 31. maj 2014 21:25)

    # Link komentara

  242. Konacno,svetlo na kraju tunela!Srbijo glavu gore bolji dani dolaze...!
    (zeljko, 31. maj 2014 21:25)

    # Link komentara

  243. Bravo za dr Bojana Pajtica! Sve cestitke!
     (Ljilja, 31. maj 2014 21:23)

    # Link komentara

  244. SRECNO
    (ANA, 31. maj 2014 21:22)

    # Link komentara

  245. Sjajne vesti !

    Ovim počinje nova era i, siguran sam, novi uspon Demokratske stranke.
    (Miloš_NS, 31. maj 2014 21:21)

    # Link komentara

  246. Neke je sa srecom, samo bez podela vise.
     (sad, 31. maj 2014 21:21)

    # Link komentara

  247. Pa da se ovo desilo pre dve godine....
    (Pera Pisar, 31. maj 2014 21:21)

    # Link komentara

  248. Ipak je DS institucija.
    (vračarska baba, 31. maj 2014 20:54)
    haha strasno koliko kult vodje moze da zaslepi neke ljude
    (qw, 31. maj 2014 21:21)

    # Link komentara

  249. Pitanje glasi,zasto su beogradski odbori bili za Pajtica?
    (vesna, 31. maj 2014 21:20)

    # Link komentara

  250. DS je jedina stranka koja postoji u Srbiji, a da je ikada imala više kandidata za predsednika. Jedino je tu moguće mirno promeniti čelnike. Ova stranka je pravila neke greške u svom postojanju, mada su sve one drastično manje nego dobre stvari koje su uradili, ali jedina ima demokratski potencijal. Sve ostale stranke su nedemokratske iznutra, pa se ništa bolje ne može očekivati ni u vlasti.
    (Alex, 31. maj 2014 21:20)

    # Link komentara

  251. Ako bi bas morao da biram, Pajtic je Milion puta bolje resenje i za DS i za Srbiju!
    Lose je sve dok je Djilas bilo sta u polickom zivotu Srbije, bas kao i 99% vladajuce i opozicione politicke bulumente!
    (fuj partijske horde!, 31. maj 2014 21:19)

    # Link komentara

  252. Vi koji lupate minuse, navedite mi jos jednu stranku koja je ovoliko predsednika promenila. Jeste SPS kad je Milosevic nestao. SNS zavisi od kada gledate, prvo bio Seselj, zatim Nikolic, pa Vucic. Svi jednoglasno izabrani.
    (juca, 31. maj 2014 21:18)

    # Link komentara

  253. Velika stvar, nista ne menja stvar sto je Pajtic pobedio.Oni koji su ga birali uvidece brzo da se ne razlikuje mnogo od prethodnika i da on nema kapaciteta da udahne zivot DS u.
    (mariana, 31. maj 2014 21:18)

    # Link komentara

  254. BRAVO
     (sljaker, 31. maj 2014 21:18)

    # Link komentara

  255. A sad brzo u konsolidaciju, formiranje "vlade u senci" i ozbiljna i oštra kritika ovog nesrećnog režima...nemamo mnogo vremena, svaki dan opstanka sadašnje garniture na vlasti vraća Srbiju godinu dana u nazad...
    (gradjanin F, 31. maj 2014 21:17)

    # Link komentara

  256. @vračarska baba

    Kako to mislis stasace neko novi, pa danas u omladini svih stranaka u Srbiji glavnu rec vode Megatrendovci (u prevodu: nisu voleli skolu) koji znaju samo da se laktaju. Srbija ce tek da procveta sa tim menadzerima i PR-ovima
    (Srbija, 31. maj 2014 21:16)

    # Link komentara

  257. Zanimljivo... videcemo kako ce se stvari dalje odvijati. U svakom slucaju, cestitke Pajticu i sve najbolje demokratama u godinama koje dolaze.
     (dejan, 31. maj 2014 21:16)

    # Link komentara

  258. Cestitke Bojanu, iako sam zeleo da Djilas dobije jer je preuzeo stranku u najgorem momentu, izdrzao strahovitu medijsku kampanju i pored svega, dobio solidan broj na obe liste u BG, zelim Bojanu sve najbolje
    DS Stuttgart
     (deki, 31. maj 2014 21:15)

    # Link komentara

  259. Srecno Pajticu, bravo i za Djilasa koji nije pokusao stranku da rasturi. TREBA nam DS. Ja vam se vracam.
    (fidel, 31. maj 2014 21:15)

    # Link komentara

  260. Razbudite uspavanu Srbiju. Čestitam!
     (Mirko, 31. maj 2014 21:15)

    # Link komentara

  261. Očekivan izbor,mada ne mislim da će se bilo šta bitno promeniti što bi imalo uticaja na aktuelno stanje i političke prilike u zemlji.DS je imala,na žalost, neograničenu vlast i priliku da stanje u zemlji promeni na bolje-što nije iskoristila zahvaljujući korupciji koja je zemlju dovela do ekonomske poropasti.Kada je propala na izborima počela je da se cepa i raspada,osnovane su nove stranke,a bivši članovi preleću u druge ne bi li sačuvali pozicije u društvu i nastavili po starom.To je vrhunac nedemokratije i političke nekulture,sitnosopstveničkih interesa i nastavak korupcije i sveukupne propasti....Na suprotnoj strani je da ,ukoliko bude dovoljno pameti i volje,to osujeti.Videćemo...
    (Nikola, 31. maj 2014 21:14)

    # Link komentara

  262. Cestitam!!! Ovo je demokratija! Nadam se da ce ova promena vratiti DS u pravi kolosek
     (D, 31. maj 2014 21:14)

    # Link komentara

  263. Nije loše.Samo mislim da su se kasno setili.Mnogo više šanse bi imali da je on umesto Đilasa bio predsednik stranke na izborima.Sada treba očistiti stranku,već se delimično očistila prelaskom mnogih u vlast.Tadića neću da komentarišem i njegovo pravljenje stranke.Mada drugu šansu nezaslužuju.A ako je dobiji sumljam da neće opet da prime večite prebege i zaborave na nas narod,posebno mlade kao što su to učinili dok su vladali uz pomoć našeg poverenja koji su izigrali i vaskrsli radikale i SPS i Nopve Radikale..Nikom više neverujem,ali od svih on je pristojan koliko toliko izbor.
    (Igor, 31. maj 2014 21:14)

    # Link komentara

  264. Da li je moguce da je Bane Kuzmanovic izabrao pobednicku stranu?
    (Stari demokrata, 31. maj 2014 21:14)

    # Link komentara

  265. Da sam bio na glasanju glasao bih verovatno za SNS, jer mi je DS sa Djilasom bio nezamisliv. Nadam se da ce sada stranka biti ozbiljnija, jer je DS daleko bolje vodila Vojvodinu nego ostatak DS-ove garniture Bg i Srbiju. Srecno nam jer nam opozicija svakako treba.
    (Mile, 31. maj 2014 21:13)

    # Link komentara

  266. I Pajtic je bled, jos i bledji od Djilasa. Kao sto rekoh u drugom komentaru - nazalost se na ovim izborima nista nije odlucivalo. I Pajtic je podjednako podrzavao Djilasa, kao i Djilas Tadica - nigde ga nije bilo. Blago ga je pustio niz vodu.
    Ako Djilasi i Pajtici tako nastave, na kraju ce samo njihove familije da glasaju za DS - toliko ce se smanjiti biracko telo. Ali, bitno je da se oni izbore za svoje predsednicke pozicije. Neka su oni kapetani, a to sto brod tone, to samo "izdajnici" poput Tadica primecuju.
    (Aleksandar, 31. maj 2014 21:12)

    # Link komentara

  267. Ajmo sada u konsolidaciju stranke kada ste se resili Djilasa. Samo DS u izvornoj gradjanskoj ideji moze da stane na put zlim silama koje su nas zadesile.
     (naravno, 31. maj 2014 21:11)

    # Link komentara

  268. bravo! jacamo partiju !!
     (...sve sve ali nista, 31. maj 2014 21:11)

    # Link komentara

  269. Cestitke...
    Sad dizite stranku, sa cestitim i kvalitetnim kadrovima, da se greske ne ponove, Srbija nema vremena...
     (Kako drugacije, 31. maj 2014 21:10)

    # Link komentara

  270. Ko god da je, bitno je da DS povrati stari ugled, nikad nam jaka opoziciona partija nije bila potrebnija. Bili smo ponosni Beograđani kod Đilasa, sada čestitke Pajtiću,nadam se oporavku i napretku ove stranke pametnih i školovanih ljudi. I da konačno shvate da je sloga najbitnija i sačuvaju jedinstvo u periodu najvećih izazova. To je Đinđić zaslužio.
    (OKI, 31. maj 2014 21:10)

    # Link komentara

  271. ...I postao je kapetan od potonolu belu ladju.
    (Ala se usrecio..., 31. maj 2014 21:09)

    # Link komentara

  272. Sa srecom .....
     (masterkg, 31. maj 2014 21:09)

    # Link komentara

  273. Jednom i to da dočekamo, da na čelu srbijanaki stranke bude lala.
    (spiclov, 31. maj 2014 21:09)

    # Link komentara

  274. Bravo
    Čovek je profesor na fakultetu, doktor nauka, ima iskustvo u rukovođenju Nije mu jedina radna stavka u biografiji da je uveo noćno kupanje u hali PINKI.
    Pošten je i ne menja stavove ne bi li ga amerikanci doveli na vlast uz izdaju svega u šta se u pr toga kleo da mu je jedini politički cilj.
    (borac, 31. maj 2014 21:08)

    # Link komentara

  275. Sad ponovo moze glas da ide za DS. Jos od Djindjica nisam. Pozdrav iz Novog Sada.
     (kao Bajern, 31. maj 2014 21:08)

    # Link komentara

  276. Čestitamo. Želim im brz povratak na vlast. Ili odlazak SNS-a.
     (Hendza, 31. maj 2014 21:08)

    # Link komentara

  277. Bravo, bravo, bravo! Imate moj glas.
    (kobrapn, 31. maj 2014 21:07)

    # Link komentara

  278. Kad Đilasa i pored silnih nameštaljki pobedi Pajtić,onda stvarno Đilas nije za lidera i bolje bi mu bilo da se povuče iz politike zauvek.
    (TROPA, 31. maj 2014 21:06)

    # Link komentara

  279. Bravo Bojane
    Bravo i za Nikolica
    Lavovski posao
     (KikindaDs, 31. maj 2014 21:06)

    # Link komentara

  280. Bilo je tu svakakvih, i velikih vizonara, i tehnokrata, pa i Udbinih trojanskih konja (nomina sunt odiosa, ali ga je Dobrica Ćosić metaforično cupkao na kolenu :) ), ali, za razliku od većine drugih stranaka, gde neko treba da umre, zaglavi u Hag, gurne stranku ispof cenzusa ili osnuje novu da bi se promenio predsednik, u Demokratskoj stranci se to ipak već nekoliko puta desilo običnim glasanjem delegata, što je u zemlji Srbiji ipak čudo, i zbog čega se, bez obzira na sve zulume i zloupotrebe koje su Tadić i njegova klika počinili, ipak nikada u mojoj glavi ne može izjednačiti sa naprednjacima i svim ostalim iole značajnijim strankama, koje su rigidni, autoritarni fan-klubovi/firme jednog čoveka, koji eventualno ima još par doglavnika oko sebe, i to je to.
    U svakom slučaju čestitam gospodinu Pajtiću, i želim mu puno uspeha i sreće, trebaće mu, stranka je u jednoj od najtežih situacija od svog osnivanja, ali ja verujem da će stranka kojoj su pripadali neki od najvećih Srba poslednjih decenija, poput Bore Pekića ili Zorana Đinđića, naći snage da razume savremeni svet i da nađe formulu da to razumevanje približi srpskom biračkom telu.
    (EU Citizen, 31. maj 2014 21:06)

    # Link komentara

  281. sad kad ispadne da ga je neko glasao iz bodruma :D
    (markon, 31. maj 2014 21:06)

    # Link komentara

  282. Vucić pobedio. Cestitam
     (dusko, 31. maj 2014 21:06)

    # Link komentara

  283. Najlepse cestitke i mnogo uspeha u novoj funciji Vojvodina
    (laza, 31. maj 2014 21:06)

    # Link komentara

  284. Za pristojnu i bolju Srbiju! Bravo Bojane!
     (Dusan, 31. maj 2014 21:06)

    # Link komentara

  285. The End
    (Rex, 31. maj 2014 21:05)

    # Link komentara

  286. Svaka čast za oba kandidata,današnja fer pley između Pajtića i Đilasa pokazuje da stranka konacno staje na noge. Verujem da ce stranka uspeti da vrati stare vrednosti na kojim je i nastala.
    (Jaaa, 31. maj 2014 21:05)

    # Link komentara

  287. Bravo! Potrudi se da ne budeš tako mekan kao tvoja dva predhodnika!
     (Nemanja, 31. maj 2014 21:05)

    # Link komentara

  288. Poslednja sansa za DS...
     (Stevan, 31. maj 2014 21:04)

    # Link komentara

  289. ju.
    (lu, 31. maj 2014 21:04)

    # Link komentara

  290. Sve lepše od lepšeg. Ako bude vodio Demokratsku stranku kao što je vodio Vojvodinu u kojij je danas više od pola ljudi gladno, ne sumnjam da će na prvim sledećim izborima ova stranka pasti ispod 3%. Stari provedeni kadrovi završiće proces uništavanja ove interesne grupe.
    (Sinniša, 31. maj 2014 21:03)

    # Link komentara

  291. Cestitam,a sad napred u borbu za normalnu Srbiju,imate moju podrsku.Djilasu hvala za sve sto je uradio I da opet vodi Beograd.
     (Petar, 31. maj 2014 21:03)

    # Link komentara

  292. Čestitam predsedniče DS-a. Možda će jednom doći dan da se mi, obični ljudi počnemo pitati: "Šta ja mogu učiniti za svoju zemlju?" Do tog dana ćete morati mnogo toga da raščistite i ispravite. Srećno.
     (Duka, 31. maj 2014 21:02)

    # Link komentara

  293. Đilas je bio dobar gradonačelnik, ali rđav predsednik stranke. Nije trebalo ni da prihvata tu funkciju, ali, izgleda da tome prosto ne može da se odoli.
    A Pajtić? Hmmmm, problem je što će DS na sledeće izbore ići (ako se nešto u medjuvremenu ne desi) sa njim kao predsednikom, a to je baš loše, ipak je i on potrošen.
    Čestitam ja njemu na izboru, ali nadam se da se neće dugo zadržati na toj poziciji, jer, ponavljam, DS-u treba sveža krv i neko nekompromitovan, sa liderskom osobinama, za sledeće izbore.
    (... a vreme leti ..., 31. maj 2014 21:02)

    # Link komentara

  294. Sve je to ista banda i Pajtic, i Djilas, i Dacic, i Vucic, i Dinkic...
    (Srbija, 31. maj 2014 21:01)

    # Link komentara

  295. Sjahao Kurta, uzjahao Murta. Možda je i obrnuto?
    (Pera Kvržica, 31. maj 2014 21:01)

    # Link komentara

  296. Auuuuu...ovo je iznenadjenje...
     (Srdjan, 31. maj 2014 21:01)

    # Link komentara

  297. E neka je!
    (Daniyella, 31. maj 2014 21:01)

    # Link komentara

  298. Opa
     (Paklena pomorandža, 31. maj 2014 21:00)

    # Link komentara

  299. Samo jos da dodam da se nadam da Djlas nece sada da osinava NOVU STRANKU..kao svi koji izgube u DS-u...
    (Sajo, 31. maj 2014 21:00)

    # Link komentara

  300. Cestitke Pajticu.

    Glavu gore, ne dozvolite da vas SNS pljuje na svakom koraku.
    (Dijasporac, 31. maj 2014 21:00)

    # Link komentara

  301. Cestitam, nek je sa srecom!
    (jaaaa, 31. maj 2014 20:59)

    # Link komentara

  302. Bravo Pajticu! Neka ti je sa srecom! Da si bio premijer umesto Cvetkovica, za sta je tada glasala vecina u glavnom odboru, sve bi imalo vise smisla! Cestitam!
    (olivera, 31. maj 2014 20:59)

    # Link komentara

  303. Cestitam!
    (qwerty, 31. maj 2014 20:59)

    # Link komentara

  304. Cestitamo!
    Zaustavite propast Srbije u koju je vodi Vucic!
    To vam je glavni zadatak!
    (demokrata, 31. maj 2014 20:59)

    # Link komentara

  305. Ovo je definitivni krah, nekada stuba demokratije!
     (Yustus, 31. maj 2014 20:58)

    # Link komentara

  306. Ovo je zaista veliko iznenadjenje za mene,,,i eto zato i podrzavam DS...zato sto su smenili predsenike koji ne daju rezultate...pravo Tadica zbog gubitka izbora...sada i Djilasa iz istih razloga...BRAVO ZA DS...
    (Sajo, 31. maj 2014 20:58)

    # Link komentara

  307. DS je imala mracan period dok je vodio Tadic, ali to je jedina stranka koja sme da nosi naziv "demokrastka" u svom imenu. Sve najbolje.
    (marko, nis, 31. maj 2014 20:58)

    # Link komentara

  308. Cestitam na izboru!
     (banda, 31. maj 2014 20:58)

    # Link komentara

  309. nadajmo se da će DS postati ozbiljna socijaldemokratska partija, sa jasnim planom za reforme. Prvo da tamo gde vladaju očiste sve javne ustanove od parazita.
     (Aleksandar, 31. maj 2014 20:58)

    # Link komentara

  310. Bojan Bodrum Pajtić.
     (munja, 31. maj 2014 20:57)

    # Link komentara

  311. Bravo gospodine Pajticu !!! Da se obnovi DS, samo napred.
     (Vosa, 31. maj 2014 20:57)

    # Link komentara

  312. To, to, to!
     (James, 31. maj 2014 20:57)

    # Link komentara

  313. Nek ti je sa srecom, Bojane. Trebace nam, svima!
     (van sebe, 31. maj 2014 20:57)

    # Link komentara

  314. O, sjajno, čestitam! Konačno neko iz Vojvodine. Sledeći neka bude Ješić.
    (Miroslav Ivić, 31. maj 2014 20:56)

    # Link komentara

  315. ovo nisam ocekivao!!!
    (PIKASo, 31. maj 2014 20:56)

    # Link komentara

  316. Jedina stranka u kojoj je moguce smeniti predsednika.
     (h, 31. maj 2014 20:55)

    # Link komentara

  317. Interesantno. Ali nekako i očekivano. Na trenutak sam skoro zažalila što više nisam aktivni član, a onda pomislih da je ipak bolje tako, jer ni Đilasa ni Pajtića ne vidim kao lidere Demokratske stranke. Dobro. Proći će i ovo. Stasaće neki novi, mladji ljudi, nadam se da će medju njima biti pristojnog sveta i da će DS vremenom ojačati.
    Ipak je DS institucija.
    Pajtiću čestitam, a nama (kojima je DS još uvek na srcu) želim da doživimo dane kada ćemo moći da budemo, ako ne ponosni, onda makar zadovoljni Demokratskom strankom i većinom ljudi koji je predstavljaju.
    (vračarska baba, 31. maj 2014 20:54)

    # Link komentara

  318. Nema prostora za greške. Sa srećom ti bilo, treba nam DS
     (Milos, 31. maj 2014 20:54)

    # Link komentara

  319. Srecno. Djilasu takodje sve najbolje.
     (ObiWan, 31. maj 2014 20:53)

    # Link komentara