Četvrtak, 22.05.2014.

20:12

"Obrenovčani su tužni i ljuti"

Bojana Anđelić, bivša novinarka B92 i novinarka Blica, provela je skoro dva dana zarobljena u poplavama u Obrenovcu. Čitav jedan dan niko im nije prišao u pomoć

Izvor: B92

"Obrenovèani su tužni i ljuti" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Milos

pre 9 godina

gledam sad dokumentarac o poplavama 65te. i kaze narod ceka da li ce biti potrebna evakuacija, sve je dogovoreno bilo, mesto evakuacije, autobusi i kamioni spremni, prva linija odbrane druga linija itd...
a sad ovi sa dva camca se voze po poplavljenom gradu i vicu evakuacija u 4 ujutru a niti ko zna gde? sta? kako?
i onda pricaju kako su uradili sve
dno dna

Marx

pre 9 godina

Kako očekivati od državnog aparata da reaguje u ovakvim situacijama kad su svi zaposleni po rođačkim i stranačkim linijama (naravno, čast izuzecima) gde se nije gledala stručnost.

Mi smo ja mislim jedini u svetu gde imamo univerzalce, gde je čovek jednog dana ministar za energetiku, a sledećeg ministar vera, ili, šta je, npr. sve prošao Rasim, ili Zorana, ili... Valjda ćeš jednu stvar znati da radiš kako treba ili ćeš sve raditi polovično.

U ovakvim situacijama, jedino što može Vođa da uradi je da pošalje poruku celoj javnoj upravi da sede i ništa ne diraju, a oni odmah ispod njega da uzmu telefon u ruke i traže stručne ljude. Sigurno ih ima kod nas, a ako nema, ima u inostranstvu i ako treba da se plate, biće jeftinije nego štete koje ovi dodatno prave.

Inače, ni da se ovo desilo sa ovima pre njih isto bi bilo. Samo bi bilo pitanje koliki bi stepen samoreklame bio prisutan.

Jednom treba da se prekine sa razmišljanjem "valjda neće da se desi". Šta je moglo da se uradi sa zaštitom od poplava za procenjenih milijardu i kusur? Koliko vredi samo jedan život, a još se prebrojavamo?

GoranZemun

pre 9 godina

@zajedno..
U pravu ste, važno je da u ovome budemo zajedno. Nema ništa važnije. Ali zašto Vi onda niste "zajedno"? Vidite i po komentarima i ocenama komentara, da je ogromna većina za to, da se ova tragedija istraži do kraja i da krivci odgovaraju. Vi to razvodnjavate.

Sasa

pre 9 godina

Clanak je potpuno istinit, s tim da bi pojedinci dodali 20-30% drame koje su se njima dogodile....najbitnija stvar u celoj prici da izuzmemo tehnicke tipa dolme stanje kanala itd....da Obrenovcani nisu bili upozoreni na vreme na bilo koji nacin i to treba da nam je osnova za sve ostalo.....da jeste to uradjeno evakuisali bi se svi odmah spasili bi porodice agonije i svega ostalog i u krajnjem slucaju spasili bi automobile za koje toliko grcamo....i ne bi bilo toliko posla za spasioce....Zato molim svoje sugradjane po povratku u nas Obrenovac da se svi borimo za "ISTINU" i kompletnu nadoknadu stete!!!!!!!

Glasinac

pre 9 godina

Potpuno se slažem što su ljudi u Obrenovcu i tužni i ljuti. Tužni su na to šta im je se dogodilo , a ljuti su što se niz godina ništa nije preduzimalo da se ovakve katastrofe spreče. Što se tiče spasavanja ljudi iz Obrenovca , mora se razumeti da su postojali prioriteti i da su spašavalji ljudi na nižim spratovima , pa tek oni sa viših spratova.

Mika

pre 9 godina

Može li istraživačko novinarstvo da nam predoči :
Šta se dogadjalo na brani Rovni ,odakle bujica od Valjeva ka Obrenovcu,šta je javni protest u Valjevu zbog provale temeljnog ispusta brane Rovni i talasa od 5 miliona kubika vode koji se sjurio ka Kolubari,zašto "vojni udar " u Šapcu kada smo iz štampe pročitali da su nasipi bili podignuti a dobrovoljci koji su prvi stigli nisu imali šta da rade , tek kasnije su bedem povisili.Da li su to novi " džakovi sa glasačkim listićima" da se preuzme vlast u doba nesreće.Zašto Izraelska štampa piše o totalnoj nesposobnosti Vlade u ovoj situaciji.Koliko su Mali i Veliki dorasli situaciji.Pa Obrenovac je Beograd ne unutrašnjost!!! Gradonačelnik-marioneta treba da vodi operaciju pomoći.
Izgleda da tek sada dobijamo rezultate IZBORA.Svi u poslastičarnicu.

stanko

pre 9 godina

svaka cast pojedincima koji su samoinicijativno spasili zivote...drzava nije pokazala nista, jos svaki dan trazi od gradjana da rade sve...zasto placamo poreze, gradjevinsko zemljiste i ostale dazbine..
da bi u ovako teskim trenutcima opet pomagali sami sebi..,gde je tu drzava. nemaju cizme, kabanice, camce, hranu, vodu, lekove, dezinfikciona sredstava...nemaju nista, a sve traze da im se dostavi. sta nas drzava ima uopste...? od cega i mi da dajemo, kada niko vise nema nista.

Nikola

pre 9 godina

Zeleo bih ovo sve da pogledam u Insajderu, da idu pod istragu. Pa da vidimo ko ce da se odazove i sa kakvim argumentima ce izaci pred narod. Istina da se pokaze, a ne razne price politicara. Toliko.

Obilić

pre 9 godina

Smeta mi sto se forsira toliko obrenovac, kad je jos mnogo drugih mesta unisteno, budite fer, u obrenovac treba najvise i bilo je najviše zrtava, ali sto se tice ostalog nemojre zaboraviti, dok su se dobrovoljci kod sapca zezali na bedemu i krkali sendviče, u krupanj su ljudi bili zedni 4 dana

Jesus & Mary Chain

pre 9 godina

A jel treba da odgovaraju samo ovi zadnji ili svi unazad 24 godine? U najmanju ruku je nemoralno traziti glave ovih sadasnjih. Pa setite se Jase Tomica. A to je bilo 2 procenta povrsine koja je danas poplavljena. A predsednik pokrajinske vlade u privatnoj poseti u USA.
(more tisine, 22. maj 2014 23:15)

U Jaši su nas nasankali Rumuni, pustivši ustave, a ni ne javivši. Malo sećanja nije na odmet. Od ovih se traže ostavke jer ih jedino oni mogu i dati, a odgovornost od svih. Bar da zapamtimo koliko su svi skupa 'sposobni'.

slobinator

pre 9 godina

nećemo valjda za svaku tragediju koja se dogodi da okrivljujemo boga?postoji valjda neko odgovoran i na zemlji.osim toga ovaj monsun nam nije doneo bog nego haarp

manwithfunnyplan

pre 9 godina

"Voleo bih ovde neke komentatore da podsetim da su se za vreme ovih najvecih poplava od srede do subote podsmevali onima koji su isli da prave nasipe i spasavaju ljude i govorili "sta vam je ljudi, to je samo kisa, vidi kako vodja vezba diktaturu saljuci ljude da se brane od nekih poplavica, to nije ni cudo jer je Srbistan nesposobna zemlja i slicno". A sada citamo ovakve komentare koji pozivaju neke na odgovornost i hapsenje. Kako vas bre nije sramota? Bolje da cutite i pokrijete se usima. Osecam da je nesto Vucic naredio evakuaciju u ponedeljak prosle nedelje da bi njihovi komentari bili u stilu "evo vodja vezba militarizaciju, masovna preseljenja i ne znam sta slicno."
(tosa, 22. maj 2014 23:58)

Evo, ja sam petak noć proveo u Šapcu, slažući džakove na bedem. Ono što sam tamo doživeo tamo i video svojim očima, daje mi neopozivo pravo da pozivam na odgovornost i hapšenje. I šta ćemo sad?

Hvala Bogu, imam mozak pa ga i koristim. Nisu mi potrebni spin doktori na TV-u da bih formirao mišljenje. A ovde su na žalost mozgovi ispirani i to generacijama. To nam je već genetika takoreći. Pa pola vas bre više veruje TV-u, Vučiću i ekipi nego vodi do kolena. Strašno!

Nije za badava Radoje Domanović napisao pripovetku "Vodja", još onda. Evo, sad smo za Vodjom lepo svi skočili i malko se izlomili. Jel' nam dovoljno bilo? Hoćete još?

@Lobotomirani bot

pre 9 godina

Cuckovic nije gradonacelnik vec predsednik gradske opstine Obrenovac, da, beogradske opstine Obrenovac. I da, naravno da Beograd nije bezbedan grad, kada se najvise zrtava i najveca katastrofa desila upravo u beogradskoj opstini Obrenovac.

aco priga

pre 9 godina

mozete da trazite krivca gde hocete, al pogledajte oko sebe gde zivite citav svet se suocava sa promenama.!!! El-Ninjo !!!! samo sto oni koji znaju nece da plase svet i ljude, nastao bi haos sa cenama hrane i sl. Nazalost ovo je samo pocetak vekikih kisa,uragana,tornada,susa,poplava,cunamija...ko nezeli da sebi prizna da sebi kaze sta se dogadja nadrljao je.

wer

pre 9 godina

Obrenovac je zrtvovan da ne bi pao Beograd.
(Brale, 22. maj 2014 23:11)

Ja podrzavam slobodu izrazavanja, ali da ni onalo narodski kazem: Ne lupetaj nesreco!

Obrenovac se dogodio zato sto su svi nadlezni bili u fazonu "ma nece nista da se desi", a kada se 'slucajno' desilo, svima je zabranjen ulaz, tj pala je crna zavesa.

Jedino sto nece moci da se sakrije, je broj zrtava. A vadjenje na necije odbijanje da se evakuise je nesto zbog cega bi ponovo uveo smrtnu kaznu. A to tvrdi MUP.. Po obicaju misle da smo svi budale?

sta smo

pre 9 godina

Sta smo dobili izborima 2012 i 2014 najgoru ekipu nespobnjakovica demagoga. Sta je rezultat takve ekipe? Obrenovac, Valjevo, Jagodina, Krupanj Petrovac na Mlavi , Smederevska Palanka..... Sta su oni dobili poplavom vlast u Sapcu izgovore za dalje neznanje . Elem da se malo okacimo i na predhodne ni oni nisu sjani bili i osnovni problem je sto su zaposleni zadnjih 25 godina ljudi koji nemaju znanja ali imaju knjizice i vode firme i sisteme bez znanja .Vodjenje takvog menadzmenta je dovelo do ovakve situacije u zemlji. Umesto struke imamo lika iz pecenjare, predsednika sa laznom diplomom, premijera bez radnog staza u privredi ili nekoj firmi , ministarku iz srednje skole sa malo staza na faxu i puno laka na kosi , ministra zdravlja zvanog dr smrt . Sta smo izgubili izgubili smo ljude i imovinu zbog njih - to pamti narode i ne daj im da se izvuku za necinjene i nemar za prevaru i laz.
Ova zena je precutala dosta toga jer se boji za svoj posao i ja je razumem ostala je bez imovine ne sme da ostane i bez posla. Ova vlast je postala cudo u pretnjama svima koji su protiv nje.

batko

pre 9 godina

Pa ako pogledate izveštaj RHMZ od 13.maja videćete da su jedino pogodili Kolubaru i Savu kod Šapca i - sve ostalo promašili. Naravno, bujične poplave je jako teško predvideti, još teže sprečiti u kratkom vremenu. Jedino pozitivno je što se napokon pominju direktno odgovorni za stanje rečnih tokova u Srbiji - Beogradvode, Srbijavode...Pa nisu valjda za vode odgovorni prosveta i zdravstvo!?A lokalna samouprava mora biti pravovremeno OBAVEŠTENA o stanju na rekama i to ne sa Tvitera i Fejsbuka već od onih kojima je to POSAO i koji za to primaju pozamašnu PLATU.Što se novinarke tiče mislim da je realno sagledala stanje što se tiče odgovornosti.

ivan78bg

pre 9 godina

@zajedno..
Svaka cast na tekstu.Dali ste mi uvid u vreme u kojem nisam ziveo.Sada znam kako su zvucali komunisticki pamfleti jos primenjeni u praksi.Ziveo Vodja!

more tisine

pre 9 godina

A jel treba da odgovaraju samo ovi zadnji ili svi unazad 24 godine? U najmanju ruku je nemoralno traziti glave ovih sadasnjih. Pa setite se Jase Tomica. A to je bilo 2 procenta povrsine koja je danas poplavljena. A predsednik pokrajinske vlade u privatnoj poseti u USA.

tosa

pre 9 godina

Voleo bih ovde neke komentatore da podsetim da su se za vreme ovih najvecih poplava od srede do subote podsmevali onima koji su isli da prave nasipe i spasavaju ljude i govorili "sta vam je ljudi, to je samo kisa, vidi kako vodja vezba diktaturu saljuci ljude da se brane od nekih poplavica, to nije ni cudo jer je Srbistan nesposobna zemlja i slicno". A sada citamo ovakve komentare koji pozivaju neke na odgovornost i hapsenje. Kako vas bre nije sramota? Bolje da cutite i pokrijete se usima. Osecam da je nesto Vucic naredio evakuaciju u ponedeljak prosle nedelje da bi njihovi komentari bili u stilu "evo vodja vezba militarizaciju, masovna preseljenja i ne znam sta slicno."

manwithfunnyplan

pre 9 godina

Iz društveno-političkog ugla gledano, dve stvari su u ovom trenutku veoma bitne za dobrobit ove države i svih ljudi koji u njoj žive.

1. Nadam se da će se ljudi malo zamisliti nad ovime što nas je snašlo (i što nas godinama snalazi) i shvatiti da je ipak BITNO! Da nije sve jedno. Da takvim stavom i izbornom apstinencijom dovodimo u najmanju ruku, nesposobne ljude da vode državu i da budu gospodari naših sudbina. U regularnim okolnostima, takva apatija nam krv pušta po malo i ubija nas neprimetno i natenane, ali s vremena na vreme dodju okolnosti u kojima su ovakva vlast i politička elita smrtonosni i razarajući faktor i tada je to lako uočiti, ali je često za mnogo šta kasno. U antičkoj Grčkoj imali su naziv za ljude koje nije zanimala politika - IDIOT. Švajcarci svako malo imaju po neki referendum, a mi svojom letargijom stavljamo probisvete, nestručne i nesposobne u poziciju da nam rade o glavi i da nas čerupaju. Kada se takav domogne vlasti, prvo što uradi je da se okruži sebi sličnima. To je kancer! Pomrećemo od negativne selekcije i svega drugog što im dopuštamo!

2. U Srbiji je odavno raskinuta bilo kakva veza izmedju funkcije i odgovornosti. Ovo je prilika da vratimo odgovornost u sistem. Ako sada ne pohvatamo i ne kaznimo odgovorne, sledeći put će biti i više vode i više štete i više mrtvih i više laži i izgovora. Ako ne odreagujemno sada, zakazali smo sledeću tragediju u prvoj narednoj "hiljadugodišnjoj poplavi".

popeye

pre 9 godina

@www
Ти стварно мислиш да Мали одлучује о било чему?!

Додао бих само да мислим да се они који су се нажалост утопили не би сложили око неоглашавања сирене неколико сати раније пре таласа, као ни сви они у приземним кућама и спратовима. И шта то значи обавештени су преко МАГ локалне телевизије, и то у глуво доба ноћи?!

gagi

pre 9 godina

Mozda sam glup I ne poznajem geografiju I ne razumem se u brzine kretanja bujice...ali mi je jasno da reka koja protice oko 50 km uzvodno ogromnom snagom,ne dovede nikoga do razmisljanja sta moze da napravi nizvodno !!!Da pojednostavim,oni koji su zavrsili te silne fakultete,na pozicijama su,nevreme preti,reka nadosla uzvodno...ko je odgovoran? Cenzurisite me,navikao sam,ovo je iskreno pitanje!!!

Milena

pre 9 godina

Nazalost ovi dogadjaji su samo pokazali koliko mi nemamo ni drzavu ni institucije...imamo jednog coveka koji voli da se slika, daje izajve, vodi uzivo sednice itd itd...

Zuki

pre 9 godina

Ima toga podosta na drustvenim mrezama sto sira javnost, informisana preko javnog pink servisa, ne zna. http://anti-censura.com/istina-o-stradanjima-u-majskim-poplavama-sta-je-vucic-pokusao-da-sakrije-o-tragediji-u-obrenovcu/

petar

pre 9 godina

Misim da ko god nema Gradjevinski fakultet iz ove oblasti sa najmanje 10 godina iskustva, tesko moze da proceni situaciju. Ja imam informaciju, od strucnih ljudi, da je Obrenovac bilo nemoguce odbraniti. Zbog kolicine vode, brzine, terena itd. Ja se licno ne razumem. Sto se tice evakuacije, visoke zgrade nisu bile prioritet koliko sam ja razumeo. Sigurno da smo imali vise helikoptera i camaca, i bolju opremu da bi evakuacija bila duplo brza, ali za to treba para.

Inzenjer

pre 9 godina

"Radikali" + SPS + JUL + pojedinci koje "pamtimo" = tema za sledeci dokumentarac fenomenalnog Janka Baljaka. Profesora bih zamolio da pozuri sa prikupljanjem materijala, posto se nadam da ovo nece dugo trajati.

zajedno..

pre 9 godina

Koliko god da je bilo problema,ipak je sve organizovano besprekorno,jer je navala ovolike vode,bila totalna nepoznanica do danas za sve u Srbiji!Ovo niko nije mogao da predpostavi..Ipak se neke pojave spravom zovu elementarne nepogode,katastrofalnih razmera..Ova je jedna od njih!Sada ulaziti u detalje i od slucaja do slucaja analizirati,mislim da je svako na svoj nacin i nezadovoljan a i zadovojan!Emocije se mesaju,ali ipak je velika briga drzave i drustva prisutna,pa to izaziva kod ljudi veliko olaksanje u ovoj teskoj situaciji,pa i preteskoj..Mozda je i moglo nesto da se predupredi,ali nikako nije moglo sad i odjednom!Sve je to mozda moglo sa vise ulaganja u proslosti..Mozda je mogla da se modernizuje oprema koja signalizira ovakve katastrofe,da se podignu neki bedemi,zastitne ograde,kupi oprema..i sve sto bi moglo da pomogne da se umanji steta!Ali nije ulagano vise od ovoga sto imamo..i danas je tako,kako je!Svako od ovih stradalnika,ima svoju tuznu zivotnu pricu i svakome je svoja muka najveca..a sve su teske i preteske!Svaka izaziva ogroman bol nastradalima ali i onima koji su to zajedno sa njima prezivljavali i pokusavali da pomognu koliko mogu!I sada kada je ovako tesko,vazno je ostati zajedno i iz toga crpeti pozitivnu energiju!

Mislim stvarno ...

pre 9 godina

Ne sporim ja ovoj vlasti želju i entuzijazam, ali brate ne znate.

Sada se odjednom pojavljuju Srbijavode, Vojvodina i šta ja znam koje još ne vode kao krivac.

RHMZ je 13.maja do detalja putem TANJUG-a objavio kada će koja reka da dostigne nivo vanredne (!) odbrane od poplava.

E, to je nekompetentnost koje ova vlast nije svesna.

Ne reaguje se u ovakvim situacijama kada se svi slože, nego kada prvi javi!

Na prvi signal, morali su da se aktiviraju planovi odbrane od poplava i sve službe određene za sprovođenje planova da se stave u PRIPRAVNOST! Policija, vojska (ako je ima), vatrogasci, komunalne službe, medicinske ustanove, službe snabdevanja, elektrodistribucija, privredna društva, sredstva informisanja, lica određena za obaveštavanje (pozivari) i lica određena za sprovođenje pojedinih delova plana, predsednici kućnih saveta, uz organizovanje dobrovoljaca (ko ne bi branio sopstveni prag?). Obrenovac sa okolinom ima 80.000 stanovnika!!!

Organizovati koordinaciju svih aktivnosti sa okolnim štabovima i Republičkim štabom za odbranu i po potrebi, tražiti popunu i pomoć itd.

Od gorenavedenog mi smo videli N-I-Š-T-A.

A tu se pored svega, nalazi i objekat od značaja za celu Republiku Srbiju!

marija

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko ljudi misle samo na svoje d.... Šta ako je čekala? Kako je nije sramota? Koliko je bilo ugroženih života, nejači, nemoći, straha, nedostatka informacija, prioriteta po raznim osnovama...Umesto da kaže "Hvala na pomoći, mogli smo...". Previše smo razmaženi, da ne kažem bedni. Da se razumemo, ne pričam o politici, nisam učestvovao u spasavanju, ne učestvujem u asanaciji (invalid sam),ali možda sam i ja razmažen...
(Bomba, 22. maj 2014 21:11)

Slazem se sa Vama.
Naravno da ce se spasavati deca i nepokretni iz prizemnih kuca pre nego ona sa nekog sprata. I ja se pitam sta je htela da kaze. Sebicno i zapanjujuce. Ljudi su rizikovali svoje zivote spasavajuci zivote u Obrenovcu i sad treba da slusaju ovu, definitivno ste u pravu, razmazenu novinarku, ili vec sta je.

wwww

pre 9 godina

Sve se snage mobilisu u odbranu Cuckovica i citave vertikale. Na kraju ce ispadne kriva cistacica u vodovodu
(sale, 22. maj 2014 20:57)

Kriv je Mali!!!

ninepi

pre 9 godina

Dobro, hocete li nesto da napisete o brani kod Bijeljine koja je puknuta i mnogo vode ispusteno u Savu. I kako je Kolubara kod Obrenovca naisla na visok nivo Save i zato ga poplavila. Busate se da ste objektivan medij. Dokazite to. Setite ste sta je rekla Brankica Stankovic onomad o novinarstvu i novinarima. Da li ste i vi prodali svoju guzicu?
BS kaze: ...reci istinu i gotovo...

kj

pre 9 godina

Blago rečeno, košmar u pravom smislu reči, to je ono što su preživeli građani Obrenovca. Građani su sa pravom tužni i ljuti, a razloga ima i više nego dovoljno. Rušilačka snaga Kolubare iz časa u čas je rasla i realno, imajući u vidu stanje u zemlji tokom poslednji 20 godina i ulaganja u zaštitu, razaranje grada nije bilo moguće izbeći pa čak ni umanjiti posledice razaranja, jer vremena nije bilo. Jedan od razloga za tugu i ljutnju građana može biti i činjenica da su uskraćeni za pravovremenu informaciju o divljoj bujici koja je stizala koritom Kolubare. Čija je odluka da se građanima uskrate informacije o opasnosti kojoj su izloženi, odnosno da se tako potceni opasnost, uz obrazloženje,sirene se nisu oglasile da bi se izbegla panika? Da li su to lica iz Obrenovačkog štaba za vanredne situacije na čelu sa gradonačelnikom Beograda i predsednikom opštine Obrenovac neka bude tema istrage, no što se odgovornosti tiče nameće se paralela između njih i bivšeg direktora RTS, koji je zbog NEČINJENJA odslužio zatvor. Pravno gledano, postoji li među njima ikakva razlika sem u broju žrtava?

Bomba

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko ljudi misle samo na svoje d.... Šta ako je čekala? Kako je nije sramota? Koliko je bilo ugroženih života, nejači, nemoći, straha, nedostatka informacija, prioriteta po raznim osnovama...Umesto da kaže "Hvala na pomoći, mogli smo...". Previše smo razmaženi, da ne kažem bedni. Da se razumemo, ne pričam o politici, nisam učestvovao u spasavanju, ne učestvujem u asanaciji (invalid sam),ali možda sam i ja razmažen...

Vlada

pre 9 godina

Obrenovčani, nije vas izneverila država već nesposobnjakovići koji je predstavljaju! Svaki ČOVEK je na vašoj strani i spremno ćemo podržati svaki vaš korak, sve podele ovde moraju biti ostavljene po strani.. A medije molim da ne otežavaju, ako već ne mogu da pomognu u ovom nadasve ljudskom procesu pronalaženja odgovornih! Toliko za sada, hvala što radite svoj posao i objavljujete komentare gnevnih ljudi!

Pero

pre 9 godina

Nadam se da ce Obrenovcani ostati ljuti i kada se vrate u svoj Obrenovac, da nece lako preci preko ovoga sto im se desilo i da ce isterati istinu na videlo. Neko mora da odgovara, ne sme i ovo da im prodje nekaznjeno. Vreme je da se stvari ovde promene i neka ova velika nesreca bar nesto pozitivno pokrene.

svetac38

pre 9 godina

..naravno da građani treba da budu ljiti, a novinari da postavljaju pitanja i nateraju nadležne da ispitaju svačiju odgovornost. Mediji će morati da postave pitanje i sebi. Način na koji smo raskinuli sa "komunističkom prošlošću" i neselektivnog ukidanja svih tekovina tog vremena. Ko je i kada od novinara postavio pitanje zašto su nam "nuklearna skloništa" postala kafići i poslovni prostor ili ruševine, zašto je "demokratska" vlast zaključila da nam je civilna zaštita nepotrebna, zašto je služenje vojnog roka postalo gubljenje vremena ili predvojnička obuka militarizacija omladine. Prihvatili smo sistem koji nam je ismejavao Omladinske radne akcije (koje su bile na korist zajednice) i isti sistem koji nam je umesto pripravničkog staža uveo beskrajno volontiranje (za korist pojedinaca) i besperspektivni povremeni rad preko omladinskih radnih zadruga do četrdesete godine. Ne sećam se da sam od medija čuo ili pročitao kritički ili analitički glas na ovu temu!

Mile

pre 9 godina

Hehe nedostatak para za nasipe a politicari i tajkuni sve pokrali i jos nas sada pozivaju na neke radne akcije kao ono da radimo za dzabe da se obnovi eto vam ga Miskovic neka ide na radne akcije kad budem video njega onda cu i ja ovako moja dnevnica je 20 evra pa ko voli.... imam pametnija posla od radne akcije sljiva rodila kao nikad treba to da se istera i odrzi.

Mali sa Kosmaja

pre 9 godina

Sta to bese odgovornost ili ce siroti Cuckovic jedini biti na stubu srama.Obrenovac je Beogradska opstina,g. Mali, da li osecate grizu savesti zbog slabe, neadekvatne i traljave odbrane Obrenovca, a nadasve neblagovremenog reagovanja i kontrolisanja rada Beogradvoda. Znaci na prvom mestu odgovornost za obrenovacku katastrofu snosi rukovodstvo grada i to je i beogradskim vrapcima jasno.

djuro

pre 9 godina

Prvo idu Srbijavode, Beogradvode, Sektor za vanredne situacije, Grad Beograd, pa tek na kraju opština Obrenovac...

Skroz je upravu sto se tice redosleda.

Ovako treba svi i da odgovaraju, ne treba da se stane sa pritiskom.
Za ovaku bahatost i neodgovornost, glave moraju da lete.
Mora vec jednom da neko odgovara. Ljudi su ostali bez imovine, izgubljeni su zivoti.
Samo pritisak!!!!!!!!!!

Lobotomirani bot

pre 9 godina

Ne znam zasto su ljuti. Gradonacelnik Cuckovic rekao je da se ne oseca krivim za nesrecu i da bi podnosenje ostavke bio kukavicki cin. Gradonacelnik im heroj, a oni se ljute.

medijski mrak vam nece pomoci, internet pamti!!!

pre 9 godina

E ako ovo prodje, a da odgovorni ne odgovaraju, a zna se ko su, onda smo stvarno najgluplji i najmazohisticniji narod na svetu, i sve zasluzujemo!!!

Petrovčanin

pre 9 godina

Saučešće porodicama i rodbini, nesaglediva šteta, ovo što dalje pišem nije upereno protiv SNS niti je u prilog DS-u, SPS-u...
Mlava je prvo poplavila uzvodno, te Petrovac, redom sela, Salakovac... Desilo se Valjevo, Obrenovac, Krupanj.... I niko nema mozga da sabere 2 + 2, tok je pored kopova i da će Mlava da poplavi i TE Kostolac.

Ne, niko ne ume da sabira nego ajmo dobrovoljci da punimo džakove.

Struka ispred politike!

medijski mrak vam nece pomoci, internet pamti!!!

pre 9 godina

E ako ovo prodje, a da odgovorni ne odgovaraju, a zna se ko su, onda smo stvarno najgluplji i najmazohisticniji narod na svetu, i sve zasluzujemo!!!

djuro

pre 9 godina

Prvo idu Srbijavode, Beogradvode, Sektor za vanredne situacije, Grad Beograd, pa tek na kraju opština Obrenovac...

Skroz je upravu sto se tice redosleda.

Ovako treba svi i da odgovaraju, ne treba da se stane sa pritiskom.
Za ovaku bahatost i neodgovornost, glave moraju da lete.
Mora vec jednom da neko odgovara. Ljudi su ostali bez imovine, izgubljeni su zivoti.
Samo pritisak!!!!!!!!!!

Lobotomirani bot

pre 9 godina

Ne znam zasto su ljuti. Gradonacelnik Cuckovic rekao je da se ne oseca krivim za nesrecu i da bi podnosenje ostavke bio kukavicki cin. Gradonacelnik im heroj, a oni se ljute.

Petrovčanin

pre 9 godina

Saučešće porodicama i rodbini, nesaglediva šteta, ovo što dalje pišem nije upereno protiv SNS niti je u prilog DS-u, SPS-u...
Mlava je prvo poplavila uzvodno, te Petrovac, redom sela, Salakovac... Desilo se Valjevo, Obrenovac, Krupanj.... I niko nema mozga da sabere 2 + 2, tok je pored kopova i da će Mlava da poplavi i TE Kostolac.

Ne, niko ne ume da sabira nego ajmo dobrovoljci da punimo džakove.

Struka ispred politike!

Mali sa Kosmaja

pre 9 godina

Sta to bese odgovornost ili ce siroti Cuckovic jedini biti na stubu srama.Obrenovac je Beogradska opstina,g. Mali, da li osecate grizu savesti zbog slabe, neadekvatne i traljave odbrane Obrenovca, a nadasve neblagovremenog reagovanja i kontrolisanja rada Beogradvoda. Znaci na prvom mestu odgovornost za obrenovacku katastrofu snosi rukovodstvo grada i to je i beogradskim vrapcima jasno.

Pero

pre 9 godina

Nadam se da ce Obrenovcani ostati ljuti i kada se vrate u svoj Obrenovac, da nece lako preci preko ovoga sto im se desilo i da ce isterati istinu na videlo. Neko mora da odgovara, ne sme i ovo da im prodje nekaznjeno. Vreme je da se stvari ovde promene i neka ova velika nesreca bar nesto pozitivno pokrene.

Vlada

pre 9 godina

Obrenovčani, nije vas izneverila država već nesposobnjakovići koji je predstavljaju! Svaki ČOVEK je na vašoj strani i spremno ćemo podržati svaki vaš korak, sve podele ovde moraju biti ostavljene po strani.. A medije molim da ne otežavaju, ako već ne mogu da pomognu u ovom nadasve ljudskom procesu pronalaženja odgovornih! Toliko za sada, hvala što radite svoj posao i objavljujete komentare gnevnih ljudi!

kj

pre 9 godina

Blago rečeno, košmar u pravom smislu reči, to je ono što su preživeli građani Obrenovca. Građani su sa pravom tužni i ljuti, a razloga ima i više nego dovoljno. Rušilačka snaga Kolubare iz časa u čas je rasla i realno, imajući u vidu stanje u zemlji tokom poslednji 20 godina i ulaganja u zaštitu, razaranje grada nije bilo moguće izbeći pa čak ni umanjiti posledice razaranja, jer vremena nije bilo. Jedan od razloga za tugu i ljutnju građana može biti i činjenica da su uskraćeni za pravovremenu informaciju o divljoj bujici koja je stizala koritom Kolubare. Čija je odluka da se građanima uskrate informacije o opasnosti kojoj su izloženi, odnosno da se tako potceni opasnost, uz obrazloženje,sirene se nisu oglasile da bi se izbegla panika? Da li su to lica iz Obrenovačkog štaba za vanredne situacije na čelu sa gradonačelnikom Beograda i predsednikom opštine Obrenovac neka bude tema istrage, no što se odgovornosti tiče nameće se paralela između njih i bivšeg direktora RTS, koji je zbog NEČINJENJA odslužio zatvor. Pravno gledano, postoji li među njima ikakva razlika sem u broju žrtava?

Mile

pre 9 godina

Hehe nedostatak para za nasipe a politicari i tajkuni sve pokrali i jos nas sada pozivaju na neke radne akcije kao ono da radimo za dzabe da se obnovi eto vam ga Miskovic neka ide na radne akcije kad budem video njega onda cu i ja ovako moja dnevnica je 20 evra pa ko voli.... imam pametnija posla od radne akcije sljiva rodila kao nikad treba to da se istera i odrzi.

ninepi

pre 9 godina

Dobro, hocete li nesto da napisete o brani kod Bijeljine koja je puknuta i mnogo vode ispusteno u Savu. I kako je Kolubara kod Obrenovca naisla na visok nivo Save i zato ga poplavila. Busate se da ste objektivan medij. Dokazite to. Setite ste sta je rekla Brankica Stankovic onomad o novinarstvu i novinarima. Da li ste i vi prodali svoju guzicu?
BS kaze: ...reci istinu i gotovo...

svetac38

pre 9 godina

..naravno da građani treba da budu ljiti, a novinari da postavljaju pitanja i nateraju nadležne da ispitaju svačiju odgovornost. Mediji će morati da postave pitanje i sebi. Način na koji smo raskinuli sa "komunističkom prošlošću" i neselektivnog ukidanja svih tekovina tog vremena. Ko je i kada od novinara postavio pitanje zašto su nam "nuklearna skloništa" postala kafići i poslovni prostor ili ruševine, zašto je "demokratska" vlast zaključila da nam je civilna zaštita nepotrebna, zašto je služenje vojnog roka postalo gubljenje vremena ili predvojnička obuka militarizacija omladine. Prihvatili smo sistem koji nam je ismejavao Omladinske radne akcije (koje su bile na korist zajednice) i isti sistem koji nam je umesto pripravničkog staža uveo beskrajno volontiranje (za korist pojedinaca) i besperspektivni povremeni rad preko omladinskih radnih zadruga do četrdesete godine. Ne sećam se da sam od medija čuo ili pročitao kritički ili analitički glas na ovu temu!

Milena

pre 9 godina

Nazalost ovi dogadjaji su samo pokazali koliko mi nemamo ni drzavu ni institucije...imamo jednog coveka koji voli da se slika, daje izajve, vodi uzivo sednice itd itd...

sta smo

pre 9 godina

Sta smo dobili izborima 2012 i 2014 najgoru ekipu nespobnjakovica demagoga. Sta je rezultat takve ekipe? Obrenovac, Valjevo, Jagodina, Krupanj Petrovac na Mlavi , Smederevska Palanka..... Sta su oni dobili poplavom vlast u Sapcu izgovore za dalje neznanje . Elem da se malo okacimo i na predhodne ni oni nisu sjani bili i osnovni problem je sto su zaposleni zadnjih 25 godina ljudi koji nemaju znanja ali imaju knjizice i vode firme i sisteme bez znanja .Vodjenje takvog menadzmenta je dovelo do ovakve situacije u zemlji. Umesto struke imamo lika iz pecenjare, predsednika sa laznom diplomom, premijera bez radnog staza u privredi ili nekoj firmi , ministarku iz srednje skole sa malo staza na faxu i puno laka na kosi , ministra zdravlja zvanog dr smrt . Sta smo izgubili izgubili smo ljude i imovinu zbog njih - to pamti narode i ne daj im da se izvuku za necinjene i nemar za prevaru i laz.
Ova zena je precutala dosta toga jer se boji za svoj posao i ja je razumem ostala je bez imovine ne sme da ostane i bez posla. Ova vlast je postala cudo u pretnjama svima koji su protiv nje.

Mislim stvarno ...

pre 9 godina

Ne sporim ja ovoj vlasti želju i entuzijazam, ali brate ne znate.

Sada se odjednom pojavljuju Srbijavode, Vojvodina i šta ja znam koje još ne vode kao krivac.

RHMZ je 13.maja do detalja putem TANJUG-a objavio kada će koja reka da dostigne nivo vanredne (!) odbrane od poplava.

E, to je nekompetentnost koje ova vlast nije svesna.

Ne reaguje se u ovakvim situacijama kada se svi slože, nego kada prvi javi!

Na prvi signal, morali su da se aktiviraju planovi odbrane od poplava i sve službe određene za sprovođenje planova da se stave u PRIPRAVNOST! Policija, vojska (ako je ima), vatrogasci, komunalne službe, medicinske ustanove, službe snabdevanja, elektrodistribucija, privredna društva, sredstva informisanja, lica određena za obaveštavanje (pozivari) i lica određena za sprovođenje pojedinih delova plana, predsednici kućnih saveta, uz organizovanje dobrovoljaca (ko ne bi branio sopstveni prag?). Obrenovac sa okolinom ima 80.000 stanovnika!!!

Organizovati koordinaciju svih aktivnosti sa okolnim štabovima i Republičkim štabom za odbranu i po potrebi, tražiti popunu i pomoć itd.

Od gorenavedenog mi smo videli N-I-Š-T-A.

A tu se pored svega, nalazi i objekat od značaja za celu Republiku Srbiju!

gagi

pre 9 godina

Mozda sam glup I ne poznajem geografiju I ne razumem se u brzine kretanja bujice...ali mi je jasno da reka koja protice oko 50 km uzvodno ogromnom snagom,ne dovede nikoga do razmisljanja sta moze da napravi nizvodno !!!Da pojednostavim,oni koji su zavrsili te silne fakultete,na pozicijama su,nevreme preti,reka nadosla uzvodno...ko je odgovoran? Cenzurisite me,navikao sam,ovo je iskreno pitanje!!!

manwithfunnyplan

pre 9 godina

Iz društveno-političkog ugla gledano, dve stvari su u ovom trenutku veoma bitne za dobrobit ove države i svih ljudi koji u njoj žive.

1. Nadam se da će se ljudi malo zamisliti nad ovime što nas je snašlo (i što nas godinama snalazi) i shvatiti da je ipak BITNO! Da nije sve jedno. Da takvim stavom i izbornom apstinencijom dovodimo u najmanju ruku, nesposobne ljude da vode državu i da budu gospodari naših sudbina. U regularnim okolnostima, takva apatija nam krv pušta po malo i ubija nas neprimetno i natenane, ali s vremena na vreme dodju okolnosti u kojima su ovakva vlast i politička elita smrtonosni i razarajući faktor i tada je to lako uočiti, ali je često za mnogo šta kasno. U antičkoj Grčkoj imali su naziv za ljude koje nije zanimala politika - IDIOT. Švajcarci svako malo imaju po neki referendum, a mi svojom letargijom stavljamo probisvete, nestručne i nesposobne u poziciju da nam rade o glavi i da nas čerupaju. Kada se takav domogne vlasti, prvo što uradi je da se okruži sebi sličnima. To je kancer! Pomrećemo od negativne selekcije i svega drugog što im dopuštamo!

2. U Srbiji je odavno raskinuta bilo kakva veza izmedju funkcije i odgovornosti. Ovo je prilika da vratimo odgovornost u sistem. Ako sada ne pohvatamo i ne kaznimo odgovorne, sledeći put će biti i više vode i više štete i više mrtvih i više laži i izgovora. Ako ne odreagujemno sada, zakazali smo sledeću tragediju u prvoj narednoj "hiljadugodišnjoj poplavi".

wwww

pre 9 godina

Sve se snage mobilisu u odbranu Cuckovica i citave vertikale. Na kraju ce ispadne kriva cistacica u vodovodu
(sale, 22. maj 2014 20:57)

Kriv je Mali!!!

Inzenjer

pre 9 godina

"Radikali" + SPS + JUL + pojedinci koje "pamtimo" = tema za sledeci dokumentarac fenomenalnog Janka Baljaka. Profesora bih zamolio da pozuri sa prikupljanjem materijala, posto se nadam da ovo nece dugo trajati.

popeye

pre 9 godina

@www
Ти стварно мислиш да Мали одлучује о било чему?!

Додао бих само да мислим да се они који су се нажалост утопили не би сложили око неоглашавања сирене неколико сати раније пре таласа, као ни сви они у приземним кућама и спратовима. И шта то значи обавештени су преко МАГ локалне телевизије, и то у глуво доба ноћи?!

ivan78bg

pre 9 godina

@zajedno..
Svaka cast na tekstu.Dali ste mi uvid u vreme u kojem nisam ziveo.Sada znam kako su zvucali komunisticki pamfleti jos primenjeni u praksi.Ziveo Vodja!

Mika

pre 9 godina

Može li istraživačko novinarstvo da nam predoči :
Šta se dogadjalo na brani Rovni ,odakle bujica od Valjeva ka Obrenovcu,šta je javni protest u Valjevu zbog provale temeljnog ispusta brane Rovni i talasa od 5 miliona kubika vode koji se sjurio ka Kolubari,zašto "vojni udar " u Šapcu kada smo iz štampe pročitali da su nasipi bili podignuti a dobrovoljci koji su prvi stigli nisu imali šta da rade , tek kasnije su bedem povisili.Da li su to novi " džakovi sa glasačkim listićima" da se preuzme vlast u doba nesreće.Zašto Izraelska štampa piše o totalnoj nesposobnosti Vlade u ovoj situaciji.Koliko su Mali i Veliki dorasli situaciji.Pa Obrenovac je Beograd ne unutrašnjost!!! Gradonačelnik-marioneta treba da vodi operaciju pomoći.
Izgleda da tek sada dobijamo rezultate IZBORA.Svi u poslastičarnicu.

manwithfunnyplan

pre 9 godina

"Voleo bih ovde neke komentatore da podsetim da su se za vreme ovih najvecih poplava od srede do subote podsmevali onima koji su isli da prave nasipe i spasavaju ljude i govorili "sta vam je ljudi, to je samo kisa, vidi kako vodja vezba diktaturu saljuci ljude da se brane od nekih poplavica, to nije ni cudo jer je Srbistan nesposobna zemlja i slicno". A sada citamo ovakve komentare koji pozivaju neke na odgovornost i hapsenje. Kako vas bre nije sramota? Bolje da cutite i pokrijete se usima. Osecam da je nesto Vucic naredio evakuaciju u ponedeljak prosle nedelje da bi njihovi komentari bili u stilu "evo vodja vezba militarizaciju, masovna preseljenja i ne znam sta slicno."
(tosa, 22. maj 2014 23:58)

Evo, ja sam petak noć proveo u Šapcu, slažući džakove na bedem. Ono što sam tamo doživeo tamo i video svojim očima, daje mi neopozivo pravo da pozivam na odgovornost i hapšenje. I šta ćemo sad?

Hvala Bogu, imam mozak pa ga i koristim. Nisu mi potrebni spin doktori na TV-u da bih formirao mišljenje. A ovde su na žalost mozgovi ispirani i to generacijama. To nam je već genetika takoreći. Pa pola vas bre više veruje TV-u, Vučiću i ekipi nego vodi do kolena. Strašno!

Nije za badava Radoje Domanović napisao pripovetku "Vodja", još onda. Evo, sad smo za Vodjom lepo svi skočili i malko se izlomili. Jel' nam dovoljno bilo? Hoćete još?

Zuki

pre 9 godina

Ima toga podosta na drustvenim mrezama sto sira javnost, informisana preko javnog pink servisa, ne zna. http://anti-censura.com/istina-o-stradanjima-u-majskim-poplavama-sta-je-vucic-pokusao-da-sakrije-o-tragediji-u-obrenovcu/

wer

pre 9 godina

Obrenovac je zrtvovan da ne bi pao Beograd.
(Brale, 22. maj 2014 23:11)

Ja podrzavam slobodu izrazavanja, ali da ni onalo narodski kazem: Ne lupetaj nesreco!

Obrenovac se dogodio zato sto su svi nadlezni bili u fazonu "ma nece nista da se desi", a kada se 'slucajno' desilo, svima je zabranjen ulaz, tj pala je crna zavesa.

Jedino sto nece moci da se sakrije, je broj zrtava. A vadjenje na necije odbijanje da se evakuise je nesto zbog cega bi ponovo uveo smrtnu kaznu. A to tvrdi MUP.. Po obicaju misle da smo svi budale?

stanko

pre 9 godina

svaka cast pojedincima koji su samoinicijativno spasili zivote...drzava nije pokazala nista, jos svaki dan trazi od gradjana da rade sve...zasto placamo poreze, gradjevinsko zemljiste i ostale dazbine..
da bi u ovako teskim trenutcima opet pomagali sami sebi..,gde je tu drzava. nemaju cizme, kabanice, camce, hranu, vodu, lekove, dezinfikciona sredstava...nemaju nista, a sve traze da im se dostavi. sta nas drzava ima uopste...? od cega i mi da dajemo, kada niko vise nema nista.

Obilić

pre 9 godina

Smeta mi sto se forsira toliko obrenovac, kad je jos mnogo drugih mesta unisteno, budite fer, u obrenovac treba najvise i bilo je najviše zrtava, ali sto se tice ostalog nemojre zaboraviti, dok su se dobrovoljci kod sapca zezali na bedemu i krkali sendviče, u krupanj su ljudi bili zedni 4 dana

Nikola

pre 9 godina

Zeleo bih ovo sve da pogledam u Insajderu, da idu pod istragu. Pa da vidimo ko ce da se odazove i sa kakvim argumentima ce izaci pred narod. Istina da se pokaze, a ne razne price politicara. Toliko.

Sasa

pre 9 godina

Clanak je potpuno istinit, s tim da bi pojedinci dodali 20-30% drame koje su se njima dogodile....najbitnija stvar u celoj prici da izuzmemo tehnicke tipa dolme stanje kanala itd....da Obrenovcani nisu bili upozoreni na vreme na bilo koji nacin i to treba da nam je osnova za sve ostalo.....da jeste to uradjeno evakuisali bi se svi odmah spasili bi porodice agonije i svega ostalog i u krajnjem slucaju spasili bi automobile za koje toliko grcamo....i ne bi bilo toliko posla za spasioce....Zato molim svoje sugradjane po povratku u nas Obrenovac da se svi borimo za "ISTINU" i kompletnu nadoknadu stete!!!!!!!

@Lobotomirani bot

pre 9 godina

Cuckovic nije gradonacelnik vec predsednik gradske opstine Obrenovac, da, beogradske opstine Obrenovac. I da, naravno da Beograd nije bezbedan grad, kada se najvise zrtava i najveca katastrofa desila upravo u beogradskoj opstini Obrenovac.

Bomba

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko ljudi misle samo na svoje d.... Šta ako je čekala? Kako je nije sramota? Koliko je bilo ugroženih života, nejači, nemoći, straha, nedostatka informacija, prioriteta po raznim osnovama...Umesto da kaže "Hvala na pomoći, mogli smo...". Previše smo razmaženi, da ne kažem bedni. Da se razumemo, ne pričam o politici, nisam učestvovao u spasavanju, ne učestvujem u asanaciji (invalid sam),ali možda sam i ja razmažen...

Jesus & Mary Chain

pre 9 godina

A jel treba da odgovaraju samo ovi zadnji ili svi unazad 24 godine? U najmanju ruku je nemoralno traziti glave ovih sadasnjih. Pa setite se Jase Tomica. A to je bilo 2 procenta povrsine koja je danas poplavljena. A predsednik pokrajinske vlade u privatnoj poseti u USA.
(more tisine, 22. maj 2014 23:15)

U Jaši su nas nasankali Rumuni, pustivši ustave, a ni ne javivši. Malo sećanja nije na odmet. Od ovih se traže ostavke jer ih jedino oni mogu i dati, a odgovornost od svih. Bar da zapamtimo koliko su svi skupa 'sposobni'.

marija

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko ljudi misle samo na svoje d.... Šta ako je čekala? Kako je nije sramota? Koliko je bilo ugroženih života, nejači, nemoći, straha, nedostatka informacija, prioriteta po raznim osnovama...Umesto da kaže "Hvala na pomoći, mogli smo...". Previše smo razmaženi, da ne kažem bedni. Da se razumemo, ne pričam o politici, nisam učestvovao u spasavanju, ne učestvujem u asanaciji (invalid sam),ali možda sam i ja razmažen...
(Bomba, 22. maj 2014 21:11)

Slazem se sa Vama.
Naravno da ce se spasavati deca i nepokretni iz prizemnih kuca pre nego ona sa nekog sprata. I ja se pitam sta je htela da kaze. Sebicno i zapanjujuce. Ljudi su rizikovali svoje zivote spasavajuci zivote u Obrenovcu i sad treba da slusaju ovu, definitivno ste u pravu, razmazenu novinarku, ili vec sta je.

batko

pre 9 godina

Pa ako pogledate izveštaj RHMZ od 13.maja videćete da su jedino pogodili Kolubaru i Savu kod Šapca i - sve ostalo promašili. Naravno, bujične poplave je jako teško predvideti, još teže sprečiti u kratkom vremenu. Jedino pozitivno je što se napokon pominju direktno odgovorni za stanje rečnih tokova u Srbiji - Beogradvode, Srbijavode...Pa nisu valjda za vode odgovorni prosveta i zdravstvo!?A lokalna samouprava mora biti pravovremeno OBAVEŠTENA o stanju na rekama i to ne sa Tvitera i Fejsbuka već od onih kojima je to POSAO i koji za to primaju pozamašnu PLATU.Što se novinarke tiče mislim da je realno sagledala stanje što se tiče odgovornosti.

GoranZemun

pre 9 godina

@zajedno..
U pravu ste, važno je da u ovome budemo zajedno. Nema ništa važnije. Ali zašto Vi onda niste "zajedno"? Vidite i po komentarima i ocenama komentara, da je ogromna većina za to, da se ova tragedija istraži do kraja i da krivci odgovaraju. Vi to razvodnjavate.

tosa

pre 9 godina

Voleo bih ovde neke komentatore da podsetim da su se za vreme ovih najvecih poplava od srede do subote podsmevali onima koji su isli da prave nasipe i spasavaju ljude i govorili "sta vam je ljudi, to je samo kisa, vidi kako vodja vezba diktaturu saljuci ljude da se brane od nekih poplavica, to nije ni cudo jer je Srbistan nesposobna zemlja i slicno". A sada citamo ovakve komentare koji pozivaju neke na odgovornost i hapsenje. Kako vas bre nije sramota? Bolje da cutite i pokrijete se usima. Osecam da je nesto Vucic naredio evakuaciju u ponedeljak prosle nedelje da bi njihovi komentari bili u stilu "evo vodja vezba militarizaciju, masovna preseljenja i ne znam sta slicno."

slobinator

pre 9 godina

nećemo valjda za svaku tragediju koja se dogodi da okrivljujemo boga?postoji valjda neko odgovoran i na zemlji.osim toga ovaj monsun nam nije doneo bog nego haarp

Marx

pre 9 godina

Kako očekivati od državnog aparata da reaguje u ovakvim situacijama kad su svi zaposleni po rođačkim i stranačkim linijama (naravno, čast izuzecima) gde se nije gledala stručnost.

Mi smo ja mislim jedini u svetu gde imamo univerzalce, gde je čovek jednog dana ministar za energetiku, a sledećeg ministar vera, ili, šta je, npr. sve prošao Rasim, ili Zorana, ili... Valjda ćeš jednu stvar znati da radiš kako treba ili ćeš sve raditi polovično.

U ovakvim situacijama, jedino što može Vođa da uradi je da pošalje poruku celoj javnoj upravi da sede i ništa ne diraju, a oni odmah ispod njega da uzmu telefon u ruke i traže stručne ljude. Sigurno ih ima kod nas, a ako nema, ima u inostranstvu i ako treba da se plate, biće jeftinije nego štete koje ovi dodatno prave.

Inače, ni da se ovo desilo sa ovima pre njih isto bi bilo. Samo bi bilo pitanje koliki bi stepen samoreklame bio prisutan.

Jednom treba da se prekine sa razmišljanjem "valjda neće da se desi". Šta je moglo da se uradi sa zaštitom od poplava za procenjenih milijardu i kusur? Koliko vredi samo jedan život, a još se prebrojavamo?

petar

pre 9 godina

Misim da ko god nema Gradjevinski fakultet iz ove oblasti sa najmanje 10 godina iskustva, tesko moze da proceni situaciju. Ja imam informaciju, od strucnih ljudi, da je Obrenovac bilo nemoguce odbraniti. Zbog kolicine vode, brzine, terena itd. Ja se licno ne razumem. Sto se tice evakuacije, visoke zgrade nisu bile prioritet koliko sam ja razumeo. Sigurno da smo imali vise helikoptera i camaca, i bolju opremu da bi evakuacija bila duplo brza, ali za to treba para.

more tisine

pre 9 godina

A jel treba da odgovaraju samo ovi zadnji ili svi unazad 24 godine? U najmanju ruku je nemoralno traziti glave ovih sadasnjih. Pa setite se Jase Tomica. A to je bilo 2 procenta povrsine koja je danas poplavljena. A predsednik pokrajinske vlade u privatnoj poseti u USA.

zajedno..

pre 9 godina

Koliko god da je bilo problema,ipak je sve organizovano besprekorno,jer je navala ovolike vode,bila totalna nepoznanica do danas za sve u Srbiji!Ovo niko nije mogao da predpostavi..Ipak se neke pojave spravom zovu elementarne nepogode,katastrofalnih razmera..Ova je jedna od njih!Sada ulaziti u detalje i od slucaja do slucaja analizirati,mislim da je svako na svoj nacin i nezadovoljan a i zadovojan!Emocije se mesaju,ali ipak je velika briga drzave i drustva prisutna,pa to izaziva kod ljudi veliko olaksanje u ovoj teskoj situaciji,pa i preteskoj..Mozda je i moglo nesto da se predupredi,ali nikako nije moglo sad i odjednom!Sve je to mozda moglo sa vise ulaganja u proslosti..Mozda je mogla da se modernizuje oprema koja signalizira ovakve katastrofe,da se podignu neki bedemi,zastitne ograde,kupi oprema..i sve sto bi moglo da pomogne da se umanji steta!Ali nije ulagano vise od ovoga sto imamo..i danas je tako,kako je!Svako od ovih stradalnika,ima svoju tuznu zivotnu pricu i svakome je svoja muka najveca..a sve su teske i preteske!Svaka izaziva ogroman bol nastradalima ali i onima koji su to zajedno sa njima prezivljavali i pokusavali da pomognu koliko mogu!I sada kada je ovako tesko,vazno je ostati zajedno i iz toga crpeti pozitivnu energiju!

Glasinac

pre 9 godina

Potpuno se slažem što su ljudi u Obrenovcu i tužni i ljuti. Tužni su na to šta im je se dogodilo , a ljuti su što se niz godina ništa nije preduzimalo da se ovakve katastrofe spreče. Što se tiče spasavanja ljudi iz Obrenovca , mora se razumeti da su postojali prioriteti i da su spašavalji ljudi na nižim spratovima , pa tek oni sa viših spratova.

aco priga

pre 9 godina

mozete da trazite krivca gde hocete, al pogledajte oko sebe gde zivite citav svet se suocava sa promenama.!!! El-Ninjo !!!! samo sto oni koji znaju nece da plase svet i ljude, nastao bi haos sa cenama hrane i sl. Nazalost ovo je samo pocetak vekikih kisa,uragana,tornada,susa,poplava,cunamija...ko nezeli da sebi prizna da sebi kaze sta se dogadja nadrljao je.

Milos

pre 9 godina

gledam sad dokumentarac o poplavama 65te. i kaze narod ceka da li ce biti potrebna evakuacija, sve je dogovoreno bilo, mesto evakuacije, autobusi i kamioni spremni, prva linija odbrane druga linija itd...
a sad ovi sa dva camca se voze po poplavljenom gradu i vicu evakuacija u 4 ujutru a niti ko zna gde? sta? kako?
i onda pricaju kako su uradili sve
dno dna

Bomba

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko ljudi misle samo na svoje d.... Šta ako je čekala? Kako je nije sramota? Koliko je bilo ugroženih života, nejači, nemoći, straha, nedostatka informacija, prioriteta po raznim osnovama...Umesto da kaže "Hvala na pomoći, mogli smo...". Previše smo razmaženi, da ne kažem bedni. Da se razumemo, ne pričam o politici, nisam učestvovao u spasavanju, ne učestvujem u asanaciji (invalid sam),ali možda sam i ja razmažen...

zajedno..

pre 9 godina

Koliko god da je bilo problema,ipak je sve organizovano besprekorno,jer je navala ovolike vode,bila totalna nepoznanica do danas za sve u Srbiji!Ovo niko nije mogao da predpostavi..Ipak se neke pojave spravom zovu elementarne nepogode,katastrofalnih razmera..Ova je jedna od njih!Sada ulaziti u detalje i od slucaja do slucaja analizirati,mislim da je svako na svoj nacin i nezadovoljan a i zadovojan!Emocije se mesaju,ali ipak je velika briga drzave i drustva prisutna,pa to izaziva kod ljudi veliko olaksanje u ovoj teskoj situaciji,pa i preteskoj..Mozda je i moglo nesto da se predupredi,ali nikako nije moglo sad i odjednom!Sve je to mozda moglo sa vise ulaganja u proslosti..Mozda je mogla da se modernizuje oprema koja signalizira ovakve katastrofe,da se podignu neki bedemi,zastitne ograde,kupi oprema..i sve sto bi moglo da pomogne da se umanji steta!Ali nije ulagano vise od ovoga sto imamo..i danas je tako,kako je!Svako od ovih stradalnika,ima svoju tuznu zivotnu pricu i svakome je svoja muka najveca..a sve su teske i preteske!Svaka izaziva ogroman bol nastradalima ali i onima koji su to zajedno sa njima prezivljavali i pokusavali da pomognu koliko mogu!I sada kada je ovako tesko,vazno je ostati zajedno i iz toga crpeti pozitivnu energiju!

tosa

pre 9 godina

Voleo bih ovde neke komentatore da podsetim da su se za vreme ovih najvecih poplava od srede do subote podsmevali onima koji su isli da prave nasipe i spasavaju ljude i govorili "sta vam je ljudi, to je samo kisa, vidi kako vodja vezba diktaturu saljuci ljude da se brane od nekih poplavica, to nije ni cudo jer je Srbistan nesposobna zemlja i slicno". A sada citamo ovakve komentare koji pozivaju neke na odgovornost i hapsenje. Kako vas bre nije sramota? Bolje da cutite i pokrijete se usima. Osecam da je nesto Vucic naredio evakuaciju u ponedeljak prosle nedelje da bi njihovi komentari bili u stilu "evo vodja vezba militarizaciju, masovna preseljenja i ne znam sta slicno."

more tisine

pre 9 godina

A jel treba da odgovaraju samo ovi zadnji ili svi unazad 24 godine? U najmanju ruku je nemoralno traziti glave ovih sadasnjih. Pa setite se Jase Tomica. A to je bilo 2 procenta povrsine koja je danas poplavljena. A predsednik pokrajinske vlade u privatnoj poseti u USA.

petar

pre 9 godina

Misim da ko god nema Gradjevinski fakultet iz ove oblasti sa najmanje 10 godina iskustva, tesko moze da proceni situaciju. Ja imam informaciju, od strucnih ljudi, da je Obrenovac bilo nemoguce odbraniti. Zbog kolicine vode, brzine, terena itd. Ja se licno ne razumem. Sto se tice evakuacije, visoke zgrade nisu bile prioritet koliko sam ja razumeo. Sigurno da smo imali vise helikoptera i camaca, i bolju opremu da bi evakuacija bila duplo brza, ali za to treba para.

marija

pre 9 godina

Ne mogu da verujem koliko ljudi misle samo na svoje d.... Šta ako je čekala? Kako je nije sramota? Koliko je bilo ugroženih života, nejači, nemoći, straha, nedostatka informacija, prioriteta po raznim osnovama...Umesto da kaže "Hvala na pomoći, mogli smo...". Previše smo razmaženi, da ne kažem bedni. Da se razumemo, ne pričam o politici, nisam učestvovao u spasavanju, ne učestvujem u asanaciji (invalid sam),ali možda sam i ja razmažen...
(Bomba, 22. maj 2014 21:11)

Slazem se sa Vama.
Naravno da ce se spasavati deca i nepokretni iz prizemnih kuca pre nego ona sa nekog sprata. I ja se pitam sta je htela da kaze. Sebicno i zapanjujuce. Ljudi su rizikovali svoje zivote spasavajuci zivote u Obrenovcu i sad treba da slusaju ovu, definitivno ste u pravu, razmazenu novinarku, ili vec sta je.

aco priga

pre 9 godina

mozete da trazite krivca gde hocete, al pogledajte oko sebe gde zivite citav svet se suocava sa promenama.!!! El-Ninjo !!!! samo sto oni koji znaju nece da plase svet i ljude, nastao bi haos sa cenama hrane i sl. Nazalost ovo je samo pocetak vekikih kisa,uragana,tornada,susa,poplava,cunamija...ko nezeli da sebi prizna da sebi kaze sta se dogadja nadrljao je.

batko

pre 9 godina

Pa ako pogledate izveštaj RHMZ od 13.maja videćete da su jedino pogodili Kolubaru i Savu kod Šapca i - sve ostalo promašili. Naravno, bujične poplave je jako teško predvideti, još teže sprečiti u kratkom vremenu. Jedino pozitivno je što se napokon pominju direktno odgovorni za stanje rečnih tokova u Srbiji - Beogradvode, Srbijavode...Pa nisu valjda za vode odgovorni prosveta i zdravstvo!?A lokalna samouprava mora biti pravovremeno OBAVEŠTENA o stanju na rekama i to ne sa Tvitera i Fejsbuka već od onih kojima je to POSAO i koji za to primaju pozamašnu PLATU.Što se novinarke tiče mislim da je realno sagledala stanje što se tiče odgovornosti.

ninepi

pre 9 godina

Dobro, hocete li nesto da napisete o brani kod Bijeljine koja je puknuta i mnogo vode ispusteno u Savu. I kako je Kolubara kod Obrenovca naisla na visok nivo Save i zato ga poplavila. Busate se da ste objektivan medij. Dokazite to. Setite ste sta je rekla Brankica Stankovic onomad o novinarstvu i novinarima. Da li ste i vi prodali svoju guzicu?
BS kaze: ...reci istinu i gotovo...

Mile

pre 9 godina

Hehe nedostatak para za nasipe a politicari i tajkuni sve pokrali i jos nas sada pozivaju na neke radne akcije kao ono da radimo za dzabe da se obnovi eto vam ga Miskovic neka ide na radne akcije kad budem video njega onda cu i ja ovako moja dnevnica je 20 evra pa ko voli.... imam pametnija posla od radne akcije sljiva rodila kao nikad treba to da se istera i odrzi.

Lobotomirani bot

pre 9 godina

Ne znam zasto su ljuti. Gradonacelnik Cuckovic rekao je da se ne oseca krivim za nesrecu i da bi podnosenje ostavke bio kukavicki cin. Gradonacelnik im heroj, a oni se ljute.

medijski mrak vam nece pomoci, internet pamti!!!

pre 9 godina

E ako ovo prodje, a da odgovorni ne odgovaraju, a zna se ko su, onda smo stvarno najgluplji i najmazohisticniji narod na svetu, i sve zasluzujemo!!!

Glasinac

pre 9 godina

Potpuno se slažem što su ljudi u Obrenovcu i tužni i ljuti. Tužni su na to šta im je se dogodilo , a ljuti su što se niz godina ništa nije preduzimalo da se ovakve katastrofe spreče. Što se tiče spasavanja ljudi iz Obrenovca , mora se razumeti da su postojali prioriteti i da su spašavalji ljudi na nižim spratovima , pa tek oni sa viših spratova.

sta smo

pre 9 godina

Sta smo dobili izborima 2012 i 2014 najgoru ekipu nespobnjakovica demagoga. Sta je rezultat takve ekipe? Obrenovac, Valjevo, Jagodina, Krupanj Petrovac na Mlavi , Smederevska Palanka..... Sta su oni dobili poplavom vlast u Sapcu izgovore za dalje neznanje . Elem da se malo okacimo i na predhodne ni oni nisu sjani bili i osnovni problem je sto su zaposleni zadnjih 25 godina ljudi koji nemaju znanja ali imaju knjizice i vode firme i sisteme bez znanja .Vodjenje takvog menadzmenta je dovelo do ovakve situacije u zemlji. Umesto struke imamo lika iz pecenjare, predsednika sa laznom diplomom, premijera bez radnog staza u privredi ili nekoj firmi , ministarku iz srednje skole sa malo staza na faxu i puno laka na kosi , ministra zdravlja zvanog dr smrt . Sta smo izgubili izgubili smo ljude i imovinu zbog njih - to pamti narode i ne daj im da se izvuku za necinjene i nemar za prevaru i laz.
Ova zena je precutala dosta toga jer se boji za svoj posao i ja je razumem ostala je bez imovine ne sme da ostane i bez posla. Ova vlast je postala cudo u pretnjama svima koji su protiv nje.

svetac38

pre 9 godina

..naravno da građani treba da budu ljiti, a novinari da postavljaju pitanja i nateraju nadležne da ispitaju svačiju odgovornost. Mediji će morati da postave pitanje i sebi. Način na koji smo raskinuli sa "komunističkom prošlošću" i neselektivnog ukidanja svih tekovina tog vremena. Ko je i kada od novinara postavio pitanje zašto su nam "nuklearna skloništa" postala kafići i poslovni prostor ili ruševine, zašto je "demokratska" vlast zaključila da nam je civilna zaštita nepotrebna, zašto je služenje vojnog roka postalo gubljenje vremena ili predvojnička obuka militarizacija omladine. Prihvatili smo sistem koji nam je ismejavao Omladinske radne akcije (koje su bile na korist zajednice) i isti sistem koji nam je umesto pripravničkog staža uveo beskrajno volontiranje (za korist pojedinaca) i besperspektivni povremeni rad preko omladinskih radnih zadruga do četrdesete godine. Ne sećam se da sam od medija čuo ili pročitao kritički ili analitički glas na ovu temu!

Pero

pre 9 godina

Nadam se da ce Obrenovcani ostati ljuti i kada se vrate u svoj Obrenovac, da nece lako preci preko ovoga sto im se desilo i da ce isterati istinu na videlo. Neko mora da odgovara, ne sme i ovo da im prodje nekaznjeno. Vreme je da se stvari ovde promene i neka ova velika nesreca bar nesto pozitivno pokrene.

Milena

pre 9 godina

Nazalost ovi dogadjaji su samo pokazali koliko mi nemamo ni drzavu ni institucije...imamo jednog coveka koji voli da se slika, daje izajve, vodi uzivo sednice itd itd...

slobinator

pre 9 godina

nećemo valjda za svaku tragediju koja se dogodi da okrivljujemo boga?postoji valjda neko odgovoran i na zemlji.osim toga ovaj monsun nam nije doneo bog nego haarp

Vlada

pre 9 godina

Obrenovčani, nije vas izneverila država već nesposobnjakovići koji je predstavljaju! Svaki ČOVEK je na vašoj strani i spremno ćemo podržati svaki vaš korak, sve podele ovde moraju biti ostavljene po strani.. A medije molim da ne otežavaju, ako već ne mogu da pomognu u ovom nadasve ljudskom procesu pronalaženja odgovornih! Toliko za sada, hvala što radite svoj posao i objavljujete komentare gnevnih ljudi!

djuro

pre 9 godina

Prvo idu Srbijavode, Beogradvode, Sektor za vanredne situacije, Grad Beograd, pa tek na kraju opština Obrenovac...

Skroz je upravu sto se tice redosleda.

Ovako treba svi i da odgovaraju, ne treba da se stane sa pritiskom.
Za ovaku bahatost i neodgovornost, glave moraju da lete.
Mora vec jednom da neko odgovara. Ljudi su ostali bez imovine, izgubljeni su zivoti.
Samo pritisak!!!!!!!!!!

Petrovčanin

pre 9 godina

Saučešće porodicama i rodbini, nesaglediva šteta, ovo što dalje pišem nije upereno protiv SNS niti je u prilog DS-u, SPS-u...
Mlava je prvo poplavila uzvodno, te Petrovac, redom sela, Salakovac... Desilo se Valjevo, Obrenovac, Krupanj.... I niko nema mozga da sabere 2 + 2, tok je pored kopova i da će Mlava da poplavi i TE Kostolac.

Ne, niko ne ume da sabira nego ajmo dobrovoljci da punimo džakove.

Struka ispred politike!

manwithfunnyplan

pre 9 godina

Iz društveno-političkog ugla gledano, dve stvari su u ovom trenutku veoma bitne za dobrobit ove države i svih ljudi koji u njoj žive.

1. Nadam se da će se ljudi malo zamisliti nad ovime što nas je snašlo (i što nas godinama snalazi) i shvatiti da je ipak BITNO! Da nije sve jedno. Da takvim stavom i izbornom apstinencijom dovodimo u najmanju ruku, nesposobne ljude da vode državu i da budu gospodari naših sudbina. U regularnim okolnostima, takva apatija nam krv pušta po malo i ubija nas neprimetno i natenane, ali s vremena na vreme dodju okolnosti u kojima su ovakva vlast i politička elita smrtonosni i razarajući faktor i tada je to lako uočiti, ali je često za mnogo šta kasno. U antičkoj Grčkoj imali su naziv za ljude koje nije zanimala politika - IDIOT. Švajcarci svako malo imaju po neki referendum, a mi svojom letargijom stavljamo probisvete, nestručne i nesposobne u poziciju da nam rade o glavi i da nas čerupaju. Kada se takav domogne vlasti, prvo što uradi je da se okruži sebi sličnima. To je kancer! Pomrećemo od negativne selekcije i svega drugog što im dopuštamo!

2. U Srbiji je odavno raskinuta bilo kakva veza izmedju funkcije i odgovornosti. Ovo je prilika da vratimo odgovornost u sistem. Ako sada ne pohvatamo i ne kaznimo odgovorne, sledeći put će biti i više vode i više štete i više mrtvih i više laži i izgovora. Ako ne odreagujemno sada, zakazali smo sledeću tragediju u prvoj narednoj "hiljadugodišnjoj poplavi".

Mali sa Kosmaja

pre 9 godina

Sta to bese odgovornost ili ce siroti Cuckovic jedini biti na stubu srama.Obrenovac je Beogradska opstina,g. Mali, da li osecate grizu savesti zbog slabe, neadekvatne i traljave odbrane Obrenovca, a nadasve neblagovremenog reagovanja i kontrolisanja rada Beogradvoda. Znaci na prvom mestu odgovornost za obrenovacku katastrofu snosi rukovodstvo grada i to je i beogradskim vrapcima jasno.

wwww

pre 9 godina

Sve se snage mobilisu u odbranu Cuckovica i citave vertikale. Na kraju ce ispadne kriva cistacica u vodovodu
(sale, 22. maj 2014 20:57)

Kriv je Mali!!!

ivan78bg

pre 9 godina

@zajedno..
Svaka cast na tekstu.Dali ste mi uvid u vreme u kojem nisam ziveo.Sada znam kako su zvucali komunisticki pamfleti jos primenjeni u praksi.Ziveo Vodja!

Zuki

pre 9 godina

Ima toga podosta na drustvenim mrezama sto sira javnost, informisana preko javnog pink servisa, ne zna. http://anti-censura.com/istina-o-stradanjima-u-majskim-poplavama-sta-je-vucic-pokusao-da-sakrije-o-tragediji-u-obrenovcu/

Inzenjer

pre 9 godina

"Radikali" + SPS + JUL + pojedinci koje "pamtimo" = tema za sledeci dokumentarac fenomenalnog Janka Baljaka. Profesora bih zamolio da pozuri sa prikupljanjem materijala, posto se nadam da ovo nece dugo trajati.

kj

pre 9 godina

Blago rečeno, košmar u pravom smislu reči, to je ono što su preživeli građani Obrenovca. Građani su sa pravom tužni i ljuti, a razloga ima i više nego dovoljno. Rušilačka snaga Kolubare iz časa u čas je rasla i realno, imajući u vidu stanje u zemlji tokom poslednji 20 godina i ulaganja u zaštitu, razaranje grada nije bilo moguće izbeći pa čak ni umanjiti posledice razaranja, jer vremena nije bilo. Jedan od razloga za tugu i ljutnju građana može biti i činjenica da su uskraćeni za pravovremenu informaciju o divljoj bujici koja je stizala koritom Kolubare. Čija je odluka da se građanima uskrate informacije o opasnosti kojoj su izloženi, odnosno da se tako potceni opasnost, uz obrazloženje,sirene se nisu oglasile da bi se izbegla panika? Da li su to lica iz Obrenovačkog štaba za vanredne situacije na čelu sa gradonačelnikom Beograda i predsednikom opštine Obrenovac neka bude tema istrage, no što se odgovornosti tiče nameće se paralela između njih i bivšeg direktora RTS, koji je zbog NEČINJENJA odslužio zatvor. Pravno gledano, postoji li među njima ikakva razlika sem u broju žrtava?

Mislim stvarno ...

pre 9 godina

Ne sporim ja ovoj vlasti želju i entuzijazam, ali brate ne znate.

Sada se odjednom pojavljuju Srbijavode, Vojvodina i šta ja znam koje još ne vode kao krivac.

RHMZ je 13.maja do detalja putem TANJUG-a objavio kada će koja reka da dostigne nivo vanredne (!) odbrane od poplava.

E, to je nekompetentnost koje ova vlast nije svesna.

Ne reaguje se u ovakvim situacijama kada se svi slože, nego kada prvi javi!

Na prvi signal, morali su da se aktiviraju planovi odbrane od poplava i sve službe određene za sprovođenje planova da se stave u PRIPRAVNOST! Policija, vojska (ako je ima), vatrogasci, komunalne službe, medicinske ustanove, službe snabdevanja, elektrodistribucija, privredna društva, sredstva informisanja, lica određena za obaveštavanje (pozivari) i lica određena za sprovođenje pojedinih delova plana, predsednici kućnih saveta, uz organizovanje dobrovoljaca (ko ne bi branio sopstveni prag?). Obrenovac sa okolinom ima 80.000 stanovnika!!!

Organizovati koordinaciju svih aktivnosti sa okolnim štabovima i Republičkim štabom za odbranu i po potrebi, tražiti popunu i pomoć itd.

Od gorenavedenog mi smo videli N-I-Š-T-A.

A tu se pored svega, nalazi i objekat od značaja za celu Republiku Srbiju!

popeye

pre 9 godina

@www
Ти стварно мислиш да Мали одлучује о било чему?!

Додао бих само да мислим да се они који су се нажалост утопили не би сложили око неоглашавања сирене неколико сати раније пре таласа, као ни сви они у приземним кућама и спратовима. И шта то значи обавештени су преко МАГ локалне телевизије, и то у глуво доба ноћи?!

Obilić

pre 9 godina

Smeta mi sto se forsira toliko obrenovac, kad je jos mnogo drugih mesta unisteno, budite fer, u obrenovac treba najvise i bilo je najviše zrtava, ali sto se tice ostalog nemojre zaboraviti, dok su se dobrovoljci kod sapca zezali na bedemu i krkali sendviče, u krupanj su ljudi bili zedni 4 dana

Nikola

pre 9 godina

Zeleo bih ovo sve da pogledam u Insajderu, da idu pod istragu. Pa da vidimo ko ce da se odazove i sa kakvim argumentima ce izaci pred narod. Istina da se pokaze, a ne razne price politicara. Toliko.

wer

pre 9 godina

Obrenovac je zrtvovan da ne bi pao Beograd.
(Brale, 22. maj 2014 23:11)

Ja podrzavam slobodu izrazavanja, ali da ni onalo narodski kazem: Ne lupetaj nesreco!

Obrenovac se dogodio zato sto su svi nadlezni bili u fazonu "ma nece nista da se desi", a kada se 'slucajno' desilo, svima je zabranjen ulaz, tj pala je crna zavesa.

Jedino sto nece moci da se sakrije, je broj zrtava. A vadjenje na necije odbijanje da se evakuise je nesto zbog cega bi ponovo uveo smrtnu kaznu. A to tvrdi MUP.. Po obicaju misle da smo svi budale?

gagi

pre 9 godina

Mozda sam glup I ne poznajem geografiju I ne razumem se u brzine kretanja bujice...ali mi je jasno da reka koja protice oko 50 km uzvodno ogromnom snagom,ne dovede nikoga do razmisljanja sta moze da napravi nizvodno !!!Da pojednostavim,oni koji su zavrsili te silne fakultete,na pozicijama su,nevreme preti,reka nadosla uzvodno...ko je odgovoran? Cenzurisite me,navikao sam,ovo je iskreno pitanje!!!

stanko

pre 9 godina

svaka cast pojedincima koji su samoinicijativno spasili zivote...drzava nije pokazala nista, jos svaki dan trazi od gradjana da rade sve...zasto placamo poreze, gradjevinsko zemljiste i ostale dazbine..
da bi u ovako teskim trenutcima opet pomagali sami sebi..,gde je tu drzava. nemaju cizme, kabanice, camce, hranu, vodu, lekove, dezinfikciona sredstava...nemaju nista, a sve traze da im se dostavi. sta nas drzava ima uopste...? od cega i mi da dajemo, kada niko vise nema nista.

Mika

pre 9 godina

Može li istraživačko novinarstvo da nam predoči :
Šta se dogadjalo na brani Rovni ,odakle bujica od Valjeva ka Obrenovcu,šta je javni protest u Valjevu zbog provale temeljnog ispusta brane Rovni i talasa od 5 miliona kubika vode koji se sjurio ka Kolubari,zašto "vojni udar " u Šapcu kada smo iz štampe pročitali da su nasipi bili podignuti a dobrovoljci koji su prvi stigli nisu imali šta da rade , tek kasnije su bedem povisili.Da li su to novi " džakovi sa glasačkim listićima" da se preuzme vlast u doba nesreće.Zašto Izraelska štampa piše o totalnoj nesposobnosti Vlade u ovoj situaciji.Koliko su Mali i Veliki dorasli situaciji.Pa Obrenovac je Beograd ne unutrašnjost!!! Gradonačelnik-marioneta treba da vodi operaciju pomoći.
Izgleda da tek sada dobijamo rezultate IZBORA.Svi u poslastičarnicu.

manwithfunnyplan

pre 9 godina

"Voleo bih ovde neke komentatore da podsetim da su se za vreme ovih najvecih poplava od srede do subote podsmevali onima koji su isli da prave nasipe i spasavaju ljude i govorili "sta vam je ljudi, to je samo kisa, vidi kako vodja vezba diktaturu saljuci ljude da se brane od nekih poplavica, to nije ni cudo jer je Srbistan nesposobna zemlja i slicno". A sada citamo ovakve komentare koji pozivaju neke na odgovornost i hapsenje. Kako vas bre nije sramota? Bolje da cutite i pokrijete se usima. Osecam da je nesto Vucic naredio evakuaciju u ponedeljak prosle nedelje da bi njihovi komentari bili u stilu "evo vodja vezba militarizaciju, masovna preseljenja i ne znam sta slicno."
(tosa, 22. maj 2014 23:58)

Evo, ja sam petak noć proveo u Šapcu, slažući džakove na bedem. Ono što sam tamo doživeo tamo i video svojim očima, daje mi neopozivo pravo da pozivam na odgovornost i hapšenje. I šta ćemo sad?

Hvala Bogu, imam mozak pa ga i koristim. Nisu mi potrebni spin doktori na TV-u da bih formirao mišljenje. A ovde su na žalost mozgovi ispirani i to generacijama. To nam je već genetika takoreći. Pa pola vas bre više veruje TV-u, Vučiću i ekipi nego vodi do kolena. Strašno!

Nije za badava Radoje Domanović napisao pripovetku "Vodja", još onda. Evo, sad smo za Vodjom lepo svi skočili i malko se izlomili. Jel' nam dovoljno bilo? Hoćete još?

Sasa

pre 9 godina

Clanak je potpuno istinit, s tim da bi pojedinci dodali 20-30% drame koje su se njima dogodile....najbitnija stvar u celoj prici da izuzmemo tehnicke tipa dolme stanje kanala itd....da Obrenovcani nisu bili upozoreni na vreme na bilo koji nacin i to treba da nam je osnova za sve ostalo.....da jeste to uradjeno evakuisali bi se svi odmah spasili bi porodice agonije i svega ostalog i u krajnjem slucaju spasili bi automobile za koje toliko grcamo....i ne bi bilo toliko posla za spasioce....Zato molim svoje sugradjane po povratku u nas Obrenovac da se svi borimo za "ISTINU" i kompletnu nadoknadu stete!!!!!!!

Jesus & Mary Chain

pre 9 godina

A jel treba da odgovaraju samo ovi zadnji ili svi unazad 24 godine? U najmanju ruku je nemoralno traziti glave ovih sadasnjih. Pa setite se Jase Tomica. A to je bilo 2 procenta povrsine koja je danas poplavljena. A predsednik pokrajinske vlade u privatnoj poseti u USA.
(more tisine, 22. maj 2014 23:15)

U Jaši su nas nasankali Rumuni, pustivši ustave, a ni ne javivši. Malo sećanja nije na odmet. Od ovih se traže ostavke jer ih jedino oni mogu i dati, a odgovornost od svih. Bar da zapamtimo koliko su svi skupa 'sposobni'.

@Lobotomirani bot

pre 9 godina

Cuckovic nije gradonacelnik vec predsednik gradske opstine Obrenovac, da, beogradske opstine Obrenovac. I da, naravno da Beograd nije bezbedan grad, kada se najvise zrtava i najveca katastrofa desila upravo u beogradskoj opstini Obrenovac.

GoranZemun

pre 9 godina

@zajedno..
U pravu ste, važno je da u ovome budemo zajedno. Nema ništa važnije. Ali zašto Vi onda niste "zajedno"? Vidite i po komentarima i ocenama komentara, da je ogromna većina za to, da se ova tragedija istraži do kraja i da krivci odgovaraju. Vi to razvodnjavate.

Marx

pre 9 godina

Kako očekivati od državnog aparata da reaguje u ovakvim situacijama kad su svi zaposleni po rođačkim i stranačkim linijama (naravno, čast izuzecima) gde se nije gledala stručnost.

Mi smo ja mislim jedini u svetu gde imamo univerzalce, gde je čovek jednog dana ministar za energetiku, a sledećeg ministar vera, ili, šta je, npr. sve prošao Rasim, ili Zorana, ili... Valjda ćeš jednu stvar znati da radiš kako treba ili ćeš sve raditi polovično.

U ovakvim situacijama, jedino što može Vođa da uradi je da pošalje poruku celoj javnoj upravi da sede i ništa ne diraju, a oni odmah ispod njega da uzmu telefon u ruke i traže stručne ljude. Sigurno ih ima kod nas, a ako nema, ima u inostranstvu i ako treba da se plate, biće jeftinije nego štete koje ovi dodatno prave.

Inače, ni da se ovo desilo sa ovima pre njih isto bi bilo. Samo bi bilo pitanje koliki bi stepen samoreklame bio prisutan.

Jednom treba da se prekine sa razmišljanjem "valjda neće da se desi". Šta je moglo da se uradi sa zaštitom od poplava za procenjenih milijardu i kusur? Koliko vredi samo jedan život, a još se prebrojavamo?

Milos

pre 9 godina

gledam sad dokumentarac o poplavama 65te. i kaze narod ceka da li ce biti potrebna evakuacija, sve je dogovoreno bilo, mesto evakuacije, autobusi i kamioni spremni, prva linija odbrane druga linija itd...
a sad ovi sa dva camca se voze po poplavljenom gradu i vicu evakuacija u 4 ujutru a niti ko zna gde? sta? kako?
i onda pricaju kako su uradili sve
dno dna