Utorak, 13.05.2014.

14:06

Rusi upozoravali na Ukrajinu 2008.

Ruski zvaničnici su još 2008. izrazili strahovanje da bi u Ukrajini moglo doći do podele i građanskog rata, što bi "moglo da natera Rusiju da interveniše".

Izvor: B92

Rusi upozoravali na Ukrajinu 2008. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Ћезо рца

pre 9 godina

Браво, Владимире. Коначно да неко објасни како функционише ,,демократија''. ,,Вежи коња где ти газда каже''... гласи српска народна пословица. Ми смо то много пута искусили у прошлости. Задњи пут 1999... А у колико ,,слободној, сувереној и независној'' држави живимо, ми то најбоље знамо.

Caki

pre 9 godina

Sve sve ali nisam ocekivao citate iz wikileaks-a. Nego ima u tom wikileaksu mnogo interesantnih stvari vezano za nase domace politicare. A nisu ni demantovali navode. Bilo bi dobro da se to objavi, manimo se Rusije i Ukrajine ko da nemamo svojih problema.

djole

pre 9 godina

@Vladimir Pula:
A u redu je ako SAD isisava sve iz neke zemlje i ona je njena interesna sfera?
Jaoj ljudi koga vi podrzavate.

P.S. Jel vi u Hrvatskoj nemate neke novine pa da balavite od srece nad glupim potezima NATO pakta? A?

No brain, no shame

pre 9 godina

(iKrem, 13. maj 2014 20:35)

Redak je talenat uglaviti ovoliko bedastoća u samo jedan kometar. Mada, ako dodirneš sam Mt. Everest duha doskočicom 'srBski patriJota', onda svi mora da potrbuške prostremo pred 'blistavim umom'.

brzi

pre 9 godina

ljudi nemojte se prepucavati dzabe jer ovde se radi o donbaskom regionu koji ima 385.000.000 tona raznog uglja, bakra cinka gvozdja zlata itd sto znaci zalihe za min.50 godina a o prirodnom gasu da ne pricamo sigurno za 100 godina.narodi vise ne postoje samo interes.mogli su rusi da udju u ukrajinu pre 2 meseca I da rese stvar ovako se malo oduzilo ali reseno izborima.zivela srbija!!!!!!!!!!!

Logen Devetoprsti

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Koja država? Fašizam je kad ignorišeš šta misli bar polovina stanovnika, jer su oni, šta' Bezvredni? Indooktrinirani? Ili ono najgore moguiće, Bože sakloni - ne žele u EU? Oni pajaci iz Kijeva sve giganti slobodne misli i donosioci epohalnih samostalnih odluka? Ti se ne ujutro ne umiju, dok im se ne kaže.

Rokatanski

pre 9 godina

Što se tiče baltičkih država, one su pripojene 1940. SSSR-u "nasilno", ali treba imati u vidu da je sam Staljin to znao i da je drugačije "gledao" na njih. Čuveni estonski velemajstor Keres (verovatno najjači šahista u istoriji uz Bronštajna i Korčnoja, koji nije postao svetski prvak) je igrao tokom celog Drugog Svetskog Rata turnire po svetu i nikada nije bio proganjan. Te tri države su "pojačale" tzv. tampon zonu (kao i deo Poljske) prema nacističkoj Nemačkoj. Staljin nikada ne bi ni ušao u Poljsku, a ni u baltičke zemlje, da mu se Hitler nije toliko "približio". Ukrajinci su istorijski gledano deo ruskog naroda, tzv. Malorusi. Možda to nije baš prikladan naziv, ali je istorijski tačan. Rusi, Belorusi i Malorusi su tri dela istog naroda (poreklo im je isto) Istorijski, cela Ukrajina nema u potpunosti "rusko poreklo", ali 80% sigurno ima. To je kao Srbi u Republici Srpskoj (Belorusi) ili Srbi u Srpskoj Krajini (Malorusi), naravno poređenje nije adekvatno, ali je veoma slično. Baltički narodi imaju sasvim drugo poreklo. To je osnovna razlika između baltičkih država i Ukrajine, pa i Belorusije u odnosu prema Rusiji. Pozdrav!

iKrem

pre 9 godina

(@, 13. maj 2014 17:15)

Ne razumes ti mene, sto ne cudi.

Znaci "Zapad" je nazvao "Time" i rekao da 1939. podrze Staljina, koji im je onda "trebao"?

I koji je, onako uzgred receno, u tom trenutku bio u alijansi sa Hitlerom?

Verovatno im je i Homeini "trebao" 1979. godine (godine Islamske revolucije)? Vas tatica Putin 2007? Hruscev 1957? Uostalom... http://history1900s.about.com/od/people/a/Man-Of-The-Year.htm

Pored toga, mogao i bi da procitas clanak iz 1938: http://content.time.com/time/magazine/article/0,9171,760539,00.html

Evo ti i jedan citat iz njega: "Hitler became in 1938 the greatest threatening force that the democratic, freedom-loving world faces today."

Naravno, nije bitan Time magazin ovde. Ovo je samo mikro-kosmos mehanizma rusofilsko-patriJotske svesti. U vasim glavama, sva kompleksnost sveta i ljudske istorije se svodi na neki crtani film u kojem 5-6 karaktera igra jednu te istu igru vec hiljadama godina. Sve je svedeno na trivijalnu anegdotu na nivou Malog Djokice.

Nista to nije slucajno. Zato vam je lako da, recimo, u ovom sadasnjem konfliktu usvojite generalnu floskulu da je opiranje Ruskoj dominaciji samo po sebi "fasizam". Puce drzava od 40 miliona ljudi, sa stotinama i hiljadama raznih previranja, ali kod srBski patriJota, sve je uvek vulgarno jednostavo: tatica Putin protiv potomaka Hitlera.

Nije ni bitno na kojoj se strani, niko ozbiljno vas ne moze da shvati.

Vladimir

pre 9 godina

Ne treba se zaletati sa pričom ko ne zna. Jedini strateški bitan prostor u tzv. Ukrajini je Krim - to je rešeno davnih dana. Ostatak je okružen sa 4 (i slovima: četiri) strane: glavnina Rusije, Krim, Belorusija i Transnistrija. Na takvo mesto se ne postavljaju nuklearni projektili, tu se ne raspoređuju ni bitne druge snage - prosto jer je u pitanju tzv. žrtvovana vojska; pitajte svakog oficira koji nije prepisivao na Akademiji, objasniće vam.
Rusija nema potrebe ni želje da okupira Ukrajinu, snage na terenu su sasvim dovoljne (od zaključenja referenduma Odbrana DNR je u ofanzivi, hunta ima na stotine mrtvih, pustite šta objavljuju NATO-dirigovani mediji). Jedino ako Ameri ostanu uporni da ratuju do poslednjeg Ukrajinca - ali to će onda biti pravo na Kijev i Lavov, in medias res. O tom potom.

No brain, no shame

pre 9 godina

Ne vidim zasto je to stvar rusa i onog diktatora Putina koja ce suverena zemlja postati NATO clanica!
(milan899, 13. maj 2014 14:38)

Suverena? Vidi se. Kao i mi što smo, te makar 90% ostalih država u svetu. Uz to, vidiš li da istok neće u NATO, niti u EU. Objasni mi samo, zašto se to mora? Neka nova demokratska vrednost, to 'moranje', šta li? Ali to je vaša standardna priča, postoje 'građani, kao i oni drugi, što ih možeš pobiti, jer ih je O'blam'a već nazvao teroristima. Sad, što ih je na milione, pa ništa, lakša su meta.

Stop neonacizmu!

pre 9 godina

ono sto mnogi ne shvataju je da Ukrajinci vecinom (i cak i oni ruskog porekla) ne zele da imaju saradnju sa rusijom koja je jedini naslednik SSSR, Ukrajinci su pozdravljali nemacku vojsku kao OSLOBODIOCE...
(misko, 13. maj 2014 15:02)

Nisi trebao dalje. Sve si rekao, ponajpre o sebi, ko si i šta si. I prestani štancati istovetne komentare s nebrejnim neinventivnim 'nickovima'. Nema potrebe, dovoljno se izblamiraš u samo jednom.

Miloš

pre 9 godina

Najnovija vest : Nezavisna parlamentarna komisija UKRAJINSKOG PARLAMENTA potvrdila da BERKUT NIJE PUCAO NA LJUDE U KIJEVU !!! Pročitajte ovo. Zanima me da li će ovu vest zapadni mediji objaviti ? Posle ovoga, zdravo, nema više šta da se priča.

Sasa N.

pre 9 godina

Koje bre priblizavanje pa nato je odavno na granicama rusije. Aljaska. Hellooooo. U pitanju je lova i nista drugo a mi samo da gledamo taj film i da trepcemo....

@

pre 9 godina

@iKrem
I, sta je problem? Zar nisam napisao da je 1938 Hitler proglasen za licnost godine u Time magazinu? To je istina.
1939 i 1942 proglasen je Staljin, jer im je tada Staljin trebao posto se Hitler poigravao sa evropskim armijama i pobedjivao ih gde god je hteo.
Evropske diplomate proglasile su Hitlera za garant mira u Evropi, i prihvatile njegovu aneksiju Cehoslovacke. Britanski premijer je mahao dokumentom posle Minhenskog Sporazuma 1938 i hvalio se kako su obezbedili trajni mir u Evropi, a Hitlera su i Englezi i Francuzi nazvali garantom mira i prijateljem. Nadali su se da ce on napasti Ruse, a njih ostaviti na miru.
Rusi u tome nisu ucestvovali. Tek posle tog prijateljstva Evrope i Hitlera potpisali su pakt o nenapadanju.
U Americi su mnogi podrzavali Hitlera.
Staljin se nikada nije slikao sa Hitlerom, nije isao na sastanke sa njim i nije ga nazivao garantom mira, za razliku od Engleza i Francuza.
SAD su odbile da udju u rat protiv Nemacke, bile su u miru sa Nemcima dok Japan nije napao Ameriku a Hitler odlucio da i SAD-u objavi rat. Gomila SAD politicara otvoreno je podrzavala Hitlera.
Da nije bilo SSSR-a i Staljina, niko ne bi porazio Hitlera. Osvojio je celu Evropu, pokreti otpora bili su simbolicni, a milione novih vojnika je regrutovao iz okupiranih drzava.
Dok nije napao SSSR sa najvecom vojskom u istoriji, bio je nepobediv. Tek kad je usao u rat sa Staljinom, postao je gubitnik. 3/4 svih nemackih vojnika poginulo je na istocnom frontu.

Heh

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Brate u pravu si, ali to sto pricas je suva demagogija :)
Npr. isto tako je cisti fasizam da Afrika gladuje i deca tamo umiru od gladi a Amerika ima vojni budzet od trilion dolara godisnje - dovoljno da se ta ista Afrika nahrani. Mislim to je tacno, ali je i dalje populizam i demagogija. Isto kao kad bih te pitao a sto ti lepo ne odes u Ukrajinu da im branis teritorijalni integritet, kad si toliko zabrinut - Opet demagogija.

A inace bole nas cose za Ukrajinu, nego nam zabavno da gledamo kako se Ameri i Rusi samaraju, pa mozemo i da navijamo uz kokice.

oxoxoposum

pre 9 godina

@richardIII ortodoksne katolicke zemlje? Ako vec ne znas znacenje reci nemoj ih upotrebljavati. Vazi i za mene i za ostale komentatore.

Nikola

pre 9 godina

Vladimire iz Pule, ovde ljudi doživljavaju Rusiju, Kinu, Južnu Ameriku, kao prijatelje koji pokušavaju da pruže otpor NATO, kad već mi ne možemo. A NATO je mnogo zla posejao po balkanu (optužujem i Miloševića). Što se Kijeva tiče evidentno je da je CIA organizovala prevrat sa ulice, klasičan državni udar, i po meni su krivi i za ovo zlo u Ukrajini. Logika je jasna, rat u Evropi slabi i Rusiju i EU privredu, jedini dobitnik je SAD. Možda nemamo isto mišljenje, ali pozdravi ljude ( posebno Maju ) tamo.

Zole

pre 9 godina

Vidi se da su amerikanci znali sta se desava u Ukrajini. Nisu oni bez veze podrzavali puč u Ukrajini niti bez veze podrzavaju puciste. Podržavace ih sve dok se bore za njihove interese. Iz ovog se vidi koliko je stalo Americi do Ukrajine i Ukrajinaca.

zlo i naopako

pre 9 godina

Vidi se da je Američki lobi kod nas baš pustio korenje. Ne mogu da razumem takvu slepu podršku Americi koja gazi svakoga ko pomisli da joi se suprotstavi. Sreća naša što su Rusi pesnici u duši, a ne kavgadžije kao Ameri, u suprotnom bi već letele atomske bombe. Ko se imalo razume u istoriju i geopolitiku jasno mu je da je NATO u ofanzivi u pokušaju da obezbedi tržišta velikim Američkim korporacijama. Ja verujem u blagostanje za sve ljude a ne samo za povlašćenu elitu. NATO se odnosi prema slabijim nacijama kao vlastelin prema kmetovima (sa korbačem u ruci). Zar je moguće da u srbiji postoje takvi ponizni robovi?! Sloboda i ravnopravnost za sve to je mantra plemenitih humanih ljudi. NATO je agresorska organizacija i bolje da se držimo van nje.

Vladimir

pre 9 godina

Televizija Russia Today, objavila vest da iduce nedelje Rusija i Kina potpisace ugovor o isporuci gasa u periodu od narednih 30 godina.

Miloš

pre 9 godina

Dukapps, ja nisam komunista. I osuđujem zločine komunista. I većina Rusa nisu komunisti. A mi i Rusi smo braća. I nemoj da se nerviraš.

Saldzo

pre 9 godina

Slika pobedila :-)
(Milan, 13. maj 2014 15:54)

Apsolutni hit, kao da su Pajtonovci pravili! Transporteri, vojnici, bodljikava zica i baba na mopedu. :D

goran

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Ne nije u redu Vladimire, a ako si bar malo pismen razjasnilo bi se i tebi, bar malo sto je poruka Lavrova. Naime, ako 60 otsto zemlje hoce u NATO i ako isto toliko tvrde da su fasisti nacionalni heroji Ukrajine koji su se borili protiv okupatora Rusa, a 40 otsto "duboko, duboko Vladimire" se ne slaze stime, onda je Vladimire pogresno da finansiras vaninstitucionalni prevrat u kome na vlast dolaze ljudi koji su bili najaci u tom trenutku na ulicama Kijeva. I onda isti ti ljudi koje nije birao narod Vladimire, vec ulica, prvo sto donose je zakon kojim se ukida koriscenje jezika onih koji su 40 otsto i koji se ne slazu stime. Naime, Vladimire, onda i oni koji su najaci na ulicama Donjecka ili Slavjanska mogli bi da pomisle da je dozvoljeno da osvojis ulicu i da vices "ima li ko jaci?' i da je to cak pozeljno od strane svetskih demokratskih sila. E sad, to se mozes tako ponasati u Libiji, u Iraku, u Somaliji..., ali malo je nezgodno ako udjes u pogresni bar. Nije slozeno Vladimire, malo mucni glavom i sve ce ti se razjasniti "koga mi to podrzavamo".

Priprema

pre 9 godina

Priprema terena za još jedan šamar neposlušnim kolonizatorima, čisto da se zna ko je izrodio najveće umove sveta, esktremni manjak inteligencije u zapadnom svetu će ih koštati, i drago mi je zbog toga :).

richardIII

pre 9 godina

banny: Dobro pitanje. Te tri drzavice (narodi) koje si pomenuo nisu etnickog slovenskog porekla i ortodoksne su katolicke zemlje. Strateski su beznacajne kao i geopoliticki i ekonomski. Postojbina Rusije je oko Kijeva koji je "majka ruskih gradova". Posle spaljjvanja Kijeva od strane Tatara u ranom srednjem veku, Rusi se povlace dublje u predeo oko reke Moskve tzv. Moskoviju i podizu grad od drveta, Moskvu. Veliki ruski knez Vladimir 988 je u Kijevu primio hriscanstvo...ima jos, ali mislim da je ovo pametnom dovoljno. Da dodam ucesce Ukrajinaca sa zapada zemlje u nacistickim SS divizijama 41. u Hitlerovom pohodu da porobi svet .Ako vidis neku slicnost ovog poslednjeg sa danasnjim dogadjajima znaci - da dobro vidis.

bunny

pre 9 godina

Moze li neko od upucenijih u svetska zbivanja da mi odgovori koja je sustinska razlika izmedju sa jedne strane estonskog, litvanskog i letonskog clanstva u nato-u (zakljucenog 20009) kojem se rusija nije toliko glasno protivila iako su joj i one susedne drzave, i sa druge strane eventualnog ukrajinskog clanstva u nato-u koje ne dozvoljavaju ni pod razno?

.

pre 9 godina

@bunny
Razlika je u tome sto je Ukrajina bliza Moskvi.
U slucaju da u nekoj buducnosti NATO instalira nuklearne rakete u Ukrajini i ispali te rakete na Rusiju, Moskva bi imala samo 2 minuta za odluku o protivnapadu.
To znaci da bi cak i u slucaju neke bezazlene zabune, kakvih je bilo prilicno u poslednjim decenijama, Rusija otpocela nuklearni rat i unistila covecanstvo, jer ne bi imala vremena da razmislja i vidi da li je u pitanju greska, zabuna ili pravi napad.
Rusija nikada nece dozvoliti da Ukrajina udje u NATO, pa cak i po cenu rata. Iz istog razloga Finska nikada nije usla u NATO.
Ameri su zbog slicne situacije umalo usli u nuklearni rat kada su Sovjeti dopremili rakete na Kubu.
Uz to, Ukrajina je mnogo veca i jaca od Estonije ili Letonije, a uz to ima skoro 50 miliona stanovnika. Rusima ne treba tolika NATO drzava na granici Rusije.
Ko im garantuje da za nekoliko decenija NATO ne bi odlucio da postavlja neke radare za nove stitove bas u Ukrajini. U tom slucaju bi Rusija morala da napadne Ukrajinu, a to bi tada znacilo Treci svetski rat jer bi NATO tada morao da brani Ukrajince.
Bolje da se to resi danas, nego da za nekoliko godina ili decenija zbog Ukrajine poginu milijarde u nuklearnom ratu Rusije i Amerike.
Ovo ce se sve zavrsiti tako sto ce ruske trupe biti na nekoliko km od Kijeva, u otcepljenim delovima Ukrajine, tako da ce obesmisliti strateski znacaj ostatka Ukrajine. Ili ce jednostavno okupirati celu Ukrajinu i povuci se kada postave marionetsku Vladu.

iKrem

pre 9 godina

Vidis, to sve pise u istorijskim knjigama, samo ih treba prvo procitati.
(@, 13. maj 2014 15:41)

Sta kazes, krajem 30-ih zapad je nazivao Hitlera "garantom mira" i Time ga je proglasavao licnoscu godine 1938, dok ga je jedino SSSR zaustavljao?

A jel mogu ja tebe da pitam da nesto proguglas... "Time Person of the Year 1939". Nikako da se odluce ovi zli zapadnjaci, a?

A onda proguglaj Ribentrop-Molotov i invaziju na Poljsku.

Vladimir Pula

pre 9 godina

@Vladimire iz Pule, jel ti to pričaš o SAD i Srbiji ? (Inače iz Pule je moj omiljeni bend, tako da nema veze što ne razumeš politiku).
(Nikola, 13. maj 2014 15:24)
Odnosi se na bilo koju takvu situaciju u svijetu. Vrijedi univerzalno. :) Ne razumijem količinu pristranosti koju pokazujete čak i na moj komentar. Ako je sproveden fašizam nad Srbijom oduzimanjem Kosova, zasto to podržavate?
Aj javi se za pivo kad navratiš .. Sta Atomsko sklonište ili Anelidi (ovo drugo je sala)?

Mihailo

pre 9 godina

@ o istoriji? O Bože, zemljo otvori se i spasi ove uboge neznalice poput miloša! Javite i objavite na sajtu za ove negativne ocene i za ove komunističke jugoslovene da su oni oterali iz Vojvodine i podunavske Švabe i Mađare, radni narod koji i jeste bio pod vlasnikom k&k monarhije. Zašto ne kažeš da su tvoji rusi sa ukrajinskim komunistima iz 113.divizije Drugog ukrajinskog fronta — prešle Dunav i pomagale ubijanja u Šapcu. Gde su tada bili rusi? Gde su bili rusi kada ste vi pomagali rusku pljačku Drugog i Trećeg ukrajinskog fronta? NEMA VAS NIGDE! Bolje je imati hiljadu neprijatelja van kuće nego jednog (ruskog) lažnog u kući! I nemoj više molim te prodavati ovde m za b.
(dukaPPS, 13. maj 2014 15:51)

Podunavske Švabe? Nije trebalo kazniti one koji su formirali (jednim delom) 7. SS Princ Eugen i 8. SS Florijan Gajer divizije?
Mađare koji su bili kolaboracionisti na teritoriji Jugoslavije?
Neki ovde imaju zaista ozbiljne probleme.
Ne znam šta da kažem, jedino mogu da se pohavalim da su moj deda i njegova braća lično učestvovali u likvidacijama fašističkog ološa u Vojvodini, a potom i u Bosni i Hrvatskoj.

Rango

pre 9 godina

Znači, nije uredu da Ukrajina postane članica NATO pakta i time ga dovede na granicu Ruske alijanse, ali je uredu da Ukrajina postane deo ruske alijanse, koja će opet samim time biti na granici sa NATO paktom? Svašta!
Niko ovde nije cvećka, ali nije mi jasno kako neko bespogovorno može da brani Rusiju. Znate i sami da je dosad važilo da su im Ukrajinci bili najprisnija braća? E ako ovako šta rade njima, zar Srbija može da očekuje išta bolje kada bi im kojim slučajem radili o glavi?t

dukaPPS

pre 9 godina

Ja dizem rucnu i povlacim se iz ove bolesne konverzacije ne zato sto se nema argumenata (ihaha ih ima) nego je stanje ove nacije vise nego bolesno a gde bi ukrajinski scenario bio mala maca za ovo sto bi se desilo kod nas! Opravdavati ubistva neduznih Srba kao na Kosovu tipa oko za oko cak spominjati i dedu? Mora da je bilo 2000 deutschvolkera u crkvi u Sapcu? Generalizovati stanovnistvo i tako ih gurati u rupe sa krecom? Ne, ne, i ne, mi smo zreli za Lazu 100%.

ivan3012

pre 9 godina

Za sve 'pametne' koji ne shvataju zasto je poguban dolazak Natoa na ruske granice. Zbog toga sto u tom slucaju ruska odbrana konvencionalnim oruzjem jednostavno nije vise moguca. Bili bi unisteni odmah. Ostaje im samo mogucnost upotrebe nuklearnog naoruzanja. I to ne odbrane, nego masovnog nuklearnog brisanja protivnika. A svi znamo sta to ima za posledicu.

Kamičak

pre 9 godina

Уз ову вест иде и да је син Џона Бајдена Хантер ушао у савет директора приватне украјинске фирме Burisma Holding Limited која се бави нафтом и гасом.

kojot

pre 9 godina

(Milan, 13. maj 2014 15:54)
(Saldzo, 13. maj 2014 16:20)

Šta se čudite, baba je omnipotentno biće :) http://vukajlija.com/moja-baba/2849

rade

pre 9 godina

@(mpk, 13. maj 2014 14:58)
pa ne da su ponudili, nego su ukrajinci i imali najjeftiniji gas na svetu u enormnim kolicinama, pola ako ne i vise ukrajinske privrede je radilo za trziste u rusiji... a sta to zapad nudi?

tuposlav

pre 9 godina

Procitah negde na netu, mislim da je vredno paznje: " "Kakvi su oni deb.... Zapad ih koristi kao topovsko meso da krvare s Rusijom, a oni su oduševljeni što su na gubitku samo da ugode Zapadu", prokomentarisao je ukrajinsku krizu na svom Tviteru predsednik Čečenije Ramzan Kadirov."

@

pre 9 godina

@dukaPPS
"Stancovanje" pasosa zove se "dvojno drzavljanstvo".
A Srbima nisu zabili noz u ledja nego su usli u II sv rat da bi branili tu istu Srbiju od pokolja koji su im spremale demokrate iz slobodne Evrope.
A dok su Englezi, Francuzi i Nemci vekovima smatrali da su Osmanlije na Balkanu sasvim prihvatljive, Rusi su ti koji su uvek JEDINI sprecavali te iste Osmanlije da sa lica zemlje izbrisu i Srbe i Grke i sve ostale koji su bili pod turskom vlascu.
Dok su Englezi i Francuzi Hitlera nazivali "garantom mira" u Evropi, americki mediji ga proglasavali za licnost godine 1938, a americki ambasador u Britaniji, inace otac Dzona Kenedija drzao govore u kojima je hvalio naciste i njihovu politiku, a Britanci se nadali da ce njihov prijatelj Hitler krenuti na SSSR, Rusi su ti koji su spasili svet i Evropu, ukljucujuci i Srbe, od demokratskih proevropskih zapadnih koncentracionih logora u kojima su milioni ubijeni.
Vidis, to sve pise u istorijskim knjigama, samo ih treba prvo procitati.

dukaPPS

pre 9 godina

@Miloš.... o istoriji? O Bože, zemljo otvori se i spasi ove uboge neznalice poput miloša! Javite i objavite na sajtu za ove negativne ocene i za ove komunističke jugoslovene da su oni oterali iz Vojvodine i podunavske Švabe i Mađare, radni narod koji i jeste bio pod vlasnikom k&k monarhije. Zašto ne kažeš da su tvoji rusi sa ukrajinskim komunistima iz 113.divizije Drugog ukrajinskog fronta — prešle Dunav i pomagale ubijanja u Šapcu. Gde su tada bili rusi? Gde su bili rusi kada ste vi pomagali rusku pljačku Drugog i Trećeg ukrajinskog fronta? NEMA VAS NIGDE! Bolje je imati hiljadu neprijatelja van kuće nego jednog (ruskog) lažnog u kući! I nemoj više molim te prodavati ovde m za b.

ruski bratski narod

pre 9 godina

руски народ нам је братски а власт је власт(ни код њих народ не питају много као ни нас)Не разумем ове што урлају"они гледају свој интерес"па аман људи ,чији ће гледати ако не свој..нису нам они криви што смо ту где јесмо и не можемо очекивати од њих да буду већи срби од нас и да носе наш крст.Не заборавите ко нас је убијао у задњих 100 година..информишите се више,читајте

@

pre 9 godina

@misko
Mnogi su docekali Nemce kao "oslobodioce", ne samo Ukrajinci.
Docekali su ih i ustase, fasisti u Madjarskoj, Rumuniji, marsal Peten u Francuskoj, mnogi u Poljskoj, Cehoslovackoj, Bugarskoj.
Po pravilu su ti koji su Nemce smatrali oslobodiocima imali obicaj da sve ostale pokolju, streljaju i bace u neke logore.
Zato su ti "oslobodjeni" u celoj Evropi zavrsili na vesalima ili sa metkom u celu, ali su im se potomci danas povampirili pa i dalje sanjaju veliki Rajh, a zavrsice isto kao i njihovi preci.

Valter,Labin

pre 9 godina

Jasno da su Rusi znali jos 2008.jer su oni inicijatori svega.Uz pomoc svojih sluga ala Janukovich,isisali lovu iz Ukrajine a sada kada se Ukrajina siprostavila,nastao problem.....radio sam godinama u Ukrajini i Rusiji i znam da su se Ukrajinci i Rusi,pogotovo u Ukrajini jako slagali.U jednim novinama u Austriji sam u Januaru procitao imena 7-8 Ukrajinaca koji samo u Austriji imaju milijarde eura u bankama i firmama.Svaki od njih pojedinacno moze da kupi 10 najbogatijih ljudi u Srbiji i Hrvatskoj zajedno.Za svo to vrijeme narod je tonuo sve dublje,ekonomija propadala.Dobro Vam kaze moj Pulezan Vladimir,stvarno ste naivni i zaslijepljeni ruskom propagandom.Pozdrav iz prelijepe Istre!

Vladimir Pula

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.

Nikola

pre 9 godina

Vladimire iz Pule, jel ti to pričaš o SAD i Srbiji ? (Inače iz Pule je moj omiljeni bend, tako da nema veze što ne razumeš politiku).

DRAGAN

pre 9 godina

ovim glupostima nikad kraja.
janukovic je bio putinov covjek.
dakle izdajica koji nije radio za dobro ukrajine.
on je morao otici i tako su rusi izgubili uticaj u ukrajini.
a onda su zakuvali i uzeli teritroiju druge drzave!
vrlo prosta prica ko moze 2 ciste da spoji.

Hajduk

pre 9 godina

Naravno kad je sve vaš ruski i zapadni scenario, ali ste tako svjesni da ne bi nista od ovoga bilo da vam Ukrajina na povjerenje nije predala sav nuklearni borbeni arsenal, koji ju je cinio 3. atomskom silom na svijetu ! Hehe rusi rusi...

Vladimir

pre 9 godina

@milan899
Pa vidi Kubansku krizu 1962, sta su trazili Soveti tad u Kubi, sta traze Ameri danas u Ukrajini, ko hoce da mu komsija bude potencijalna opasnost za sopstvena kuca, jos vise sto narod u Ukrajini i narod u Rusiji su cvrsto povezani ideloski, kulturno, istorijski, ekonomski, mesoviti brakovi itd itd. Kako sto se Soveti povukli tako i Ameri treba da ucine isto, a Ukrajna zadrzati svoje granice i postati vojno neutralna i nek zavlada mir.

misko

pre 9 godina

ono sto mnogi ne shvataju je da Ukrajinci vecinom (i cak i oni ruskog porekla) ne zele da imaju saradnju sa rusijom koja je jedini naslednik SSSR, Ukrajinci su pozdravljali nemacku vojsku kao OSLOBODIOCE od boljsevika i gulaga na sibiru, da su to nemci shvatili i iskoristili ima li bi celu Ukrajinu na njihovoj strani (sa tim da se ukrajinska vojska posle borila i protiv nemaca i protiv rusa), ko nije to preziveo nemoze shvatiti tako da mi je zao ovih filosrba jer stvarno ne razumeju ono o cemu pricaju; rusi nisu uspeli kroz 70 godina SSSRU da uniste Ukrajinsku kulturu i jezik i tradiciju i sada se boje tog patriotizma koji se probudio pa salju placenike da prave nerede na istoku, ovo je realnost i zato je dzabe slediti ruske novosti

kojot

pre 9 godina

Ne vidim zasto je to stvar rusa i onog diktatora Putina koja ce suverena zemlja postati NATO clanica! (milan899, 13. maj 2014 14:38)

To što ti ne vidiš govori jedino o tvom potpunom nerazumevanju sveta u kome živiš. U geopilitičkom sukobu manje zemlje su sve samo ne suverene. Jesi li se nekad zapitao zašto je Finska jedina EU zemlja koja nije primljena u NATO? Kad smo već kod Finske Bžežinski slično rešenje predlaže i za Ukrajinu. Ako ne znaš ko je on, bez namere da te uvredim, geopolitika nije tema o kojoj ti možeš da kažeš bilo šta smisleno.

1962. godine smo imali situaciju gde je svet zamalo leteo u nebo jer je Sovjetski Savez odneo rakete na Kubu, kao odgovor na postavljanje američkih u Turskoj. Kuba je već 50 godina pod najstrožim mogućim sankcijama. Možeš ti da budeš suveren koliko hoćeš, ali sila Boga ne moli.

ema

pre 9 godina

Dobro jutro. To svako iole pismen razume. Putin je prosle godine predlagao EU da sednu za sto i dogovore se oko Ukrajine, a EU ga je "iskulirala". Greska je iskljucivo EU - nisu smeli postaviti Ukrajini, koja je veoma naslonjena na rusku privredu, a da ne pricamo o Ukrajincima koji idu da rade u Rusiju, ulitmatum tipa: ili EU ili Rusija. To je bezuman potez EU. Trebalo je da dodje do dogovora: I Rusija i EU. Sada se vidi ko je pogresio. Rusi su ispali gospoda i to sad boli i EU i SAD. Nazalost. Stalo mi je do EU i cele Evrope i zato mi je zao kada vidim da nema ni jednog De Gola, Miterana u Evropi. Sve same budale koji nam unistavaju kontinent. Trebalo je biti bas kako su Rusi i govorili: dogovor RU-EU i saradnja Ukrajine i sa EU i sa RU.

mpk

pre 9 godina

Rusima je problem zato sto sa njima niko neće, pa hoće da na silu zaustave širenje NATO-a. Ponudite vi nešto bolje susednim državama, pa neće preći u NATO.

dukaPPS

pre 9 godina

Izvin'te a jel piše u toj depeši i od kada ste štancovali pasoše za Ukrajince na istoku i od kada taj plan o aneksiji Ukrajine postoji? Jel piše možda u tom dokumentu kako ste jednim ljudima sa Balkana koji se zovu Srbi zabili, ne nož, nego jatagan u leđa na Berlinskom kongresu i prodali nas Bugarima koja su inače vaša veća braća nego mi. Aha, piše, piše...

ema

pre 9 godina

Dobro jutro. To svako iole pismen razume. Putin je prosle godine predlagao EU da sednu za sto i dogovore se oko Ukrajine, a EU ga je "iskulirala". Greska je iskljucivo EU - nisu smeli postaviti Ukrajini, koja je veoma naslonjena na rusku privredu, a da ne pricamo o Ukrajincima koji idu da rade u Rusiju, ulitmatum tipa: ili EU ili Rusija. To je bezuman potez EU. Trebalo je da dodje do dogovora: I Rusija i EU. Sada se vidi ko je pogresio. Rusi su ispali gospoda i to sad boli i EU i SAD. Nazalost. Stalo mi je do EU i cele Evrope i zato mi je zao kada vidim da nema ni jednog De Gola, Miterana u Evropi. Sve same budale koji nam unistavaju kontinent. Trebalo je biti bas kako su Rusi i govorili: dogovor RU-EU i saradnja Ukrajine i sa EU i sa RU.

tuposlav

pre 9 godina

Procitah negde na netu, mislim da je vredno paznje: " "Kakvi su oni deb.... Zapad ih koristi kao topovsko meso da krvare s Rusijom, a oni su oduševljeni što su na gubitku samo da ugode Zapadu", prokomentarisao je ukrajinsku krizu na svom Tviteru predsednik Čečenije Ramzan Kadirov."

@

pre 9 godina

@dukaPPS
"Stancovanje" pasosa zove se "dvojno drzavljanstvo".
A Srbima nisu zabili noz u ledja nego su usli u II sv rat da bi branili tu istu Srbiju od pokolja koji su im spremale demokrate iz slobodne Evrope.
A dok su Englezi, Francuzi i Nemci vekovima smatrali da su Osmanlije na Balkanu sasvim prihvatljive, Rusi su ti koji su uvek JEDINI sprecavali te iste Osmanlije da sa lica zemlje izbrisu i Srbe i Grke i sve ostale koji su bili pod turskom vlascu.
Dok su Englezi i Francuzi Hitlera nazivali "garantom mira" u Evropi, americki mediji ga proglasavali za licnost godine 1938, a americki ambasador u Britaniji, inace otac Dzona Kenedija drzao govore u kojima je hvalio naciste i njihovu politiku, a Britanci se nadali da ce njihov prijatelj Hitler krenuti na SSSR, Rusi su ti koji su spasili svet i Evropu, ukljucujuci i Srbe, od demokratskih proevropskih zapadnih koncentracionih logora u kojima su milioni ubijeni.
Vidis, to sve pise u istorijskim knjigama, samo ih treba prvo procitati.

@

pre 9 godina

@misko
Mnogi su docekali Nemce kao "oslobodioce", ne samo Ukrajinci.
Docekali su ih i ustase, fasisti u Madjarskoj, Rumuniji, marsal Peten u Francuskoj, mnogi u Poljskoj, Cehoslovackoj, Bugarskoj.
Po pravilu su ti koji su Nemce smatrali oslobodiocima imali obicaj da sve ostale pokolju, streljaju i bace u neke logore.
Zato su ti "oslobodjeni" u celoj Evropi zavrsili na vesalima ili sa metkom u celu, ali su im se potomci danas povampirili pa i dalje sanjaju veliki Rajh, a zavrsice isto kao i njihovi preci.

kojot

pre 9 godina

Ne vidim zasto je to stvar rusa i onog diktatora Putina koja ce suverena zemlja postati NATO clanica! (milan899, 13. maj 2014 14:38)

To što ti ne vidiš govori jedino o tvom potpunom nerazumevanju sveta u kome živiš. U geopilitičkom sukobu manje zemlje su sve samo ne suverene. Jesi li se nekad zapitao zašto je Finska jedina EU zemlja koja nije primljena u NATO? Kad smo već kod Finske Bžežinski slično rešenje predlaže i za Ukrajinu. Ako ne znaš ko je on, bez namere da te uvredim, geopolitika nije tema o kojoj ti možeš da kažeš bilo šta smisleno.

1962. godine smo imali situaciju gde je svet zamalo leteo u nebo jer je Sovjetski Savez odneo rakete na Kubu, kao odgovor na postavljanje američkih u Turskoj. Kuba je već 50 godina pod najstrožim mogućim sankcijama. Možeš ti da budeš suveren koliko hoćeš, ali sila Boga ne moli.

Mihailo

pre 9 godina

@ o istoriji? O Bože, zemljo otvori se i spasi ove uboge neznalice poput miloša! Javite i objavite na sajtu za ove negativne ocene i za ove komunističke jugoslovene da su oni oterali iz Vojvodine i podunavske Švabe i Mađare, radni narod koji i jeste bio pod vlasnikom k&k monarhije. Zašto ne kažeš da su tvoji rusi sa ukrajinskim komunistima iz 113.divizije Drugog ukrajinskog fronta — prešle Dunav i pomagale ubijanja u Šapcu. Gde su tada bili rusi? Gde su bili rusi kada ste vi pomagali rusku pljačku Drugog i Trećeg ukrajinskog fronta? NEMA VAS NIGDE! Bolje je imati hiljadu neprijatelja van kuće nego jednog (ruskog) lažnog u kući! I nemoj više molim te prodavati ovde m za b.
(dukaPPS, 13. maj 2014 15:51)

Podunavske Švabe? Nije trebalo kazniti one koji su formirali (jednim delom) 7. SS Princ Eugen i 8. SS Florijan Gajer divizije?
Mađare koji su bili kolaboracionisti na teritoriji Jugoslavije?
Neki ovde imaju zaista ozbiljne probleme.
Ne znam šta da kažem, jedino mogu da se pohavalim da su moj deda i njegova braća lično učestvovali u likvidacijama fašističkog ološa u Vojvodini, a potom i u Bosni i Hrvatskoj.

Vladimir

pre 9 godina

@milan899
Pa vidi Kubansku krizu 1962, sta su trazili Soveti tad u Kubi, sta traze Ameri danas u Ukrajini, ko hoce da mu komsija bude potencijalna opasnost za sopstvena kuca, jos vise sto narod u Ukrajini i narod u Rusiji su cvrsto povezani ideloski, kulturno, istorijski, ekonomski, mesoviti brakovi itd itd. Kako sto se Soveti povukli tako i Ameri treba da ucine isto, a Ukrajna zadrzati svoje granice i postati vojno neutralna i nek zavlada mir.

Priprema

pre 9 godina

Priprema terena za još jedan šamar neposlušnim kolonizatorima, čisto da se zna ko je izrodio najveće umove sveta, esktremni manjak inteligencije u zapadnom svetu će ih koštati, i drago mi je zbog toga :).

goran

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Ne nije u redu Vladimire, a ako si bar malo pismen razjasnilo bi se i tebi, bar malo sto je poruka Lavrova. Naime, ako 60 otsto zemlje hoce u NATO i ako isto toliko tvrde da su fasisti nacionalni heroji Ukrajine koji su se borili protiv okupatora Rusa, a 40 otsto "duboko, duboko Vladimire" se ne slaze stime, onda je Vladimire pogresno da finansiras vaninstitucionalni prevrat u kome na vlast dolaze ljudi koji su bili najaci u tom trenutku na ulicama Kijeva. I onda isti ti ljudi koje nije birao narod Vladimire, vec ulica, prvo sto donose je zakon kojim se ukida koriscenje jezika onih koji su 40 otsto i koji se ne slazu stime. Naime, Vladimire, onda i oni koji su najaci na ulicama Donjecka ili Slavjanska mogli bi da pomisle da je dozvoljeno da osvojis ulicu i da vices "ima li ko jaci?' i da je to cak pozeljno od strane svetskih demokratskih sila. E sad, to se mozes tako ponasati u Libiji, u Iraku, u Somaliji..., ali malo je nezgodno ako udjes u pogresni bar. Nije slozeno Vladimire, malo mucni glavom i sve ce ti se razjasniti "koga mi to podrzavamo".

dukaPPS

pre 9 godina

Izvin'te a jel piše u toj depeši i od kada ste štancovali pasoše za Ukrajince na istoku i od kada taj plan o aneksiji Ukrajine postoji? Jel piše možda u tom dokumentu kako ste jednim ljudima sa Balkana koji se zovu Srbi zabili, ne nož, nego jatagan u leđa na Berlinskom kongresu i prodali nas Bugarima koja su inače vaša veća braća nego mi. Aha, piše, piše...

.

pre 9 godina

@bunny
Razlika je u tome sto je Ukrajina bliza Moskvi.
U slucaju da u nekoj buducnosti NATO instalira nuklearne rakete u Ukrajini i ispali te rakete na Rusiju, Moskva bi imala samo 2 minuta za odluku o protivnapadu.
To znaci da bi cak i u slucaju neke bezazlene zabune, kakvih je bilo prilicno u poslednjim decenijama, Rusija otpocela nuklearni rat i unistila covecanstvo, jer ne bi imala vremena da razmislja i vidi da li je u pitanju greska, zabuna ili pravi napad.
Rusija nikada nece dozvoliti da Ukrajina udje u NATO, pa cak i po cenu rata. Iz istog razloga Finska nikada nije usla u NATO.
Ameri su zbog slicne situacije umalo usli u nuklearni rat kada su Sovjeti dopremili rakete na Kubu.
Uz to, Ukrajina je mnogo veca i jaca od Estonije ili Letonije, a uz to ima skoro 50 miliona stanovnika. Rusima ne treba tolika NATO drzava na granici Rusije.
Ko im garantuje da za nekoliko decenija NATO ne bi odlucio da postavlja neke radare za nove stitove bas u Ukrajini. U tom slucaju bi Rusija morala da napadne Ukrajinu, a to bi tada znacilo Treci svetski rat jer bi NATO tada morao da brani Ukrajince.
Bolje da se to resi danas, nego da za nekoliko godina ili decenija zbog Ukrajine poginu milijarde u nuklearnom ratu Rusije i Amerike.
Ovo ce se sve zavrsiti tako sto ce ruske trupe biti na nekoliko km od Kijeva, u otcepljenim delovima Ukrajine, tako da ce obesmisliti strateski znacaj ostatka Ukrajine. Ili ce jednostavno okupirati celu Ukrajinu i povuci se kada postave marionetsku Vladu.

ivan3012

pre 9 godina

Za sve 'pametne' koji ne shvataju zasto je poguban dolazak Natoa na ruske granice. Zbog toga sto u tom slucaju ruska odbrana konvencionalnim oruzjem jednostavno nije vise moguca. Bili bi unisteni odmah. Ostaje im samo mogucnost upotrebe nuklearnog naoruzanja. I to ne odbrane, nego masovnog nuklearnog brisanja protivnika. A svi znamo sta to ima za posledicu.

zlo i naopako

pre 9 godina

Vidi se da je Američki lobi kod nas baš pustio korenje. Ne mogu da razumem takvu slepu podršku Americi koja gazi svakoga ko pomisli da joi se suprotstavi. Sreća naša što su Rusi pesnici u duši, a ne kavgadžije kao Ameri, u suprotnom bi već letele atomske bombe. Ko se imalo razume u istoriju i geopolitiku jasno mu je da je NATO u ofanzivi u pokušaju da obezbedi tržišta velikim Američkim korporacijama. Ja verujem u blagostanje za sve ljude a ne samo za povlašćenu elitu. NATO se odnosi prema slabijim nacijama kao vlastelin prema kmetovima (sa korbačem u ruci). Zar je moguće da u srbiji postoje takvi ponizni robovi?! Sloboda i ravnopravnost za sve to je mantra plemenitih humanih ljudi. NATO je agresorska organizacija i bolje da se držimo van nje.

@

pre 9 godina

@iKrem
I, sta je problem? Zar nisam napisao da je 1938 Hitler proglasen za licnost godine u Time magazinu? To je istina.
1939 i 1942 proglasen je Staljin, jer im je tada Staljin trebao posto se Hitler poigravao sa evropskim armijama i pobedjivao ih gde god je hteo.
Evropske diplomate proglasile su Hitlera za garant mira u Evropi, i prihvatile njegovu aneksiju Cehoslovacke. Britanski premijer je mahao dokumentom posle Minhenskog Sporazuma 1938 i hvalio se kako su obezbedili trajni mir u Evropi, a Hitlera su i Englezi i Francuzi nazvali garantom mira i prijateljem. Nadali su se da ce on napasti Ruse, a njih ostaviti na miru.
Rusi u tome nisu ucestvovali. Tek posle tog prijateljstva Evrope i Hitlera potpisali su pakt o nenapadanju.
U Americi su mnogi podrzavali Hitlera.
Staljin se nikada nije slikao sa Hitlerom, nije isao na sastanke sa njim i nije ga nazivao garantom mira, za razliku od Engleza i Francuza.
SAD su odbile da udju u rat protiv Nemacke, bile su u miru sa Nemcima dok Japan nije napao Ameriku a Hitler odlucio da i SAD-u objavi rat. Gomila SAD politicara otvoreno je podrzavala Hitlera.
Da nije bilo SSSR-a i Staljina, niko ne bi porazio Hitlera. Osvojio je celu Evropu, pokreti otpora bili su simbolicni, a milione novih vojnika je regrutovao iz okupiranih drzava.
Dok nije napao SSSR sa najvecom vojskom u istoriji, bio je nepobediv. Tek kad je usao u rat sa Staljinom, postao je gubitnik. 3/4 svih nemackih vojnika poginulo je na istocnom frontu.

ruski bratski narod

pre 9 godina

руски народ нам је братски а власт је власт(ни код њих народ не питају много као ни нас)Не разумем ове што урлају"они гледају свој интерес"па аман људи ,чији ће гледати ако не свој..нису нам они криви што смо ту где јесмо и не можемо очекивати од њих да буду већи срби од нас и да носе наш крст.Не заборавите ко нас је убијао у задњих 100 година..информишите се више,читајте

Zole

pre 9 godina

Vidi se da su amerikanci znali sta se desava u Ukrajini. Nisu oni bez veze podrzavali puč u Ukrajini niti bez veze podrzavaju puciste. Podržavace ih sve dok se bore za njihove interese. Iz ovog se vidi koliko je stalo Americi do Ukrajine i Ukrajinaca.

richardIII

pre 9 godina

banny: Dobro pitanje. Te tri drzavice (narodi) koje si pomenuo nisu etnickog slovenskog porekla i ortodoksne su katolicke zemlje. Strateski su beznacajne kao i geopoliticki i ekonomski. Postojbina Rusije je oko Kijeva koji je "majka ruskih gradova". Posle spaljjvanja Kijeva od strane Tatara u ranom srednjem veku, Rusi se povlace dublje u predeo oko reke Moskve tzv. Moskoviju i podizu grad od drveta, Moskvu. Veliki ruski knez Vladimir 988 je u Kijevu primio hriscanstvo...ima jos, ali mislim da je ovo pametnom dovoljno. Da dodam ucesce Ukrajinaca sa zapada zemlje u nacistickim SS divizijama 41. u Hitlerovom pohodu da porobi svet .Ako vidis neku slicnost ovog poslednjeg sa danasnjim dogadjajima znaci - da dobro vidis.

Nikola

pre 9 godina

Vladimire iz Pule, jel ti to pričaš o SAD i Srbiji ? (Inače iz Pule je moj omiljeni bend, tako da nema veze što ne razumeš politiku).

Kamičak

pre 9 godina

Уз ову вест иде и да је син Џона Бајдена Хантер ушао у савет директора приватне украјинске фирме Burisma Holding Limited која се бави нафтом и гасом.

Miloš

pre 9 godina

Dukapps, ja nisam komunista. I osuđujem zločine komunista. I većina Rusa nisu komunisti. A mi i Rusi smo braća. I nemoj da se nerviraš.

rade

pre 9 godina

@(mpk, 13. maj 2014 14:58)
pa ne da su ponudili, nego su ukrajinci i imali najjeftiniji gas na svetu u enormnim kolicinama, pola ako ne i vise ukrajinske privrede je radilo za trziste u rusiji... a sta to zapad nudi?

Saldzo

pre 9 godina

Slika pobedila :-)
(Milan, 13. maj 2014 15:54)

Apsolutni hit, kao da su Pajtonovci pravili! Transporteri, vojnici, bodljikava zica i baba na mopedu. :D

mpk

pre 9 godina

Rusima je problem zato sto sa njima niko neće, pa hoće da na silu zaustave širenje NATO-a. Ponudite vi nešto bolje susednim državama, pa neće preći u NATO.

Nikola

pre 9 godina

Vladimire iz Pule, ovde ljudi doživljavaju Rusiju, Kinu, Južnu Ameriku, kao prijatelje koji pokušavaju da pruže otpor NATO, kad već mi ne možemo. A NATO je mnogo zla posejao po balkanu (optužujem i Miloševića). Što se Kijeva tiče evidentno je da je CIA organizovala prevrat sa ulice, klasičan državni udar, i po meni su krivi i za ovo zlo u Ukrajini. Logika je jasna, rat u Evropi slabi i Rusiju i EU privredu, jedini dobitnik je SAD. Možda nemamo isto mišljenje, ali pozdravi ljude ( posebno Maju ) tamo.

misko

pre 9 godina

ono sto mnogi ne shvataju je da Ukrajinci vecinom (i cak i oni ruskog porekla) ne zele da imaju saradnju sa rusijom koja je jedini naslednik SSSR, Ukrajinci su pozdravljali nemacku vojsku kao OSLOBODIOCE od boljsevika i gulaga na sibiru, da su to nemci shvatili i iskoristili ima li bi celu Ukrajinu na njihovoj strani (sa tim da se ukrajinska vojska posle borila i protiv nemaca i protiv rusa), ko nije to preziveo nemoze shvatiti tako da mi je zao ovih filosrba jer stvarno ne razumeju ono o cemu pricaju; rusi nisu uspeli kroz 70 godina SSSRU da uniste Ukrajinsku kulturu i jezik i tradiciju i sada se boje tog patriotizma koji se probudio pa salju placenike da prave nerede na istoku, ovo je realnost i zato je dzabe slediti ruske novosti

Vladimir Pula

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.

Heh

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Brate u pravu si, ali to sto pricas je suva demagogija :)
Npr. isto tako je cisti fasizam da Afrika gladuje i deca tamo umiru od gladi a Amerika ima vojni budzet od trilion dolara godisnje - dovoljno da se ta ista Afrika nahrani. Mislim to je tacno, ali je i dalje populizam i demagogija. Isto kao kad bih te pitao a sto ti lepo ne odes u Ukrajinu da im branis teritorijalni integritet, kad si toliko zabrinut - Opet demagogija.

A inace bole nas cose za Ukrajinu, nego nam zabavno da gledamo kako se Ameri i Rusi samaraju, pa mozemo i da navijamo uz kokice.

Miloš

pre 9 godina

Najnovija vest : Nezavisna parlamentarna komisija UKRAJINSKOG PARLAMENTA potvrdila da BERKUT NIJE PUCAO NA LJUDE U KIJEVU !!! Pročitajte ovo. Zanima me da li će ovu vest zapadni mediji objaviti ? Posle ovoga, zdravo, nema više šta da se priča.

DRAGAN

pre 9 godina

ovim glupostima nikad kraja.
janukovic je bio putinov covjek.
dakle izdajica koji nije radio za dobro ukrajine.
on je morao otici i tako su rusi izgubili uticaj u ukrajini.
a onda su zakuvali i uzeli teritroiju druge drzave!
vrlo prosta prica ko moze 2 ciste da spoji.

Valter,Labin

pre 9 godina

Jasno da su Rusi znali jos 2008.jer su oni inicijatori svega.Uz pomoc svojih sluga ala Janukovich,isisali lovu iz Ukrajine a sada kada se Ukrajina siprostavila,nastao problem.....radio sam godinama u Ukrajini i Rusiji i znam da su se Ukrajinci i Rusi,pogotovo u Ukrajini jako slagali.U jednim novinama u Austriji sam u Januaru procitao imena 7-8 Ukrajinaca koji samo u Austriji imaju milijarde eura u bankama i firmama.Svaki od njih pojedinacno moze da kupi 10 najbogatijih ljudi u Srbiji i Hrvatskoj zajedno.Za svo to vrijeme narod je tonuo sve dublje,ekonomija propadala.Dobro Vam kaze moj Pulezan Vladimir,stvarno ste naivni i zaslijepljeni ruskom propagandom.Pozdrav iz prelijepe Istre!

Vladimir

pre 9 godina

Televizija Russia Today, objavila vest da iduce nedelje Rusija i Kina potpisace ugovor o isporuci gasa u periodu od narednih 30 godina.

Vladimir Pula

pre 9 godina

@Vladimire iz Pule, jel ti to pričaš o SAD i Srbiji ? (Inače iz Pule je moj omiljeni bend, tako da nema veze što ne razumeš politiku).
(Nikola, 13. maj 2014 15:24)
Odnosi se na bilo koju takvu situaciju u svijetu. Vrijedi univerzalno. :) Ne razumijem količinu pristranosti koju pokazujete čak i na moj komentar. Ako je sproveden fašizam nad Srbijom oduzimanjem Kosova, zasto to podržavate?
Aj javi se za pivo kad navratiš .. Sta Atomsko sklonište ili Anelidi (ovo drugo je sala)?

Rango

pre 9 godina

Znači, nije uredu da Ukrajina postane članica NATO pakta i time ga dovede na granicu Ruske alijanse, ali je uredu da Ukrajina postane deo ruske alijanse, koja će opet samim time biti na granici sa NATO paktom? Svašta!
Niko ovde nije cvećka, ali nije mi jasno kako neko bespogovorno može da brani Rusiju. Znate i sami da je dosad važilo da su im Ukrajinci bili najprisnija braća? E ako ovako šta rade njima, zar Srbija može da očekuje išta bolje kada bi im kojim slučajem radili o glavi?t

Hajduk

pre 9 godina

Naravno kad je sve vaš ruski i zapadni scenario, ali ste tako svjesni da ne bi nista od ovoga bilo da vam Ukrajina na povjerenje nije predala sav nuklearni borbeni arsenal, koji ju je cinio 3. atomskom silom na svijetu ! Hehe rusi rusi...

Stop neonacizmu!

pre 9 godina

ono sto mnogi ne shvataju je da Ukrajinci vecinom (i cak i oni ruskog porekla) ne zele da imaju saradnju sa rusijom koja je jedini naslednik SSSR, Ukrajinci su pozdravljali nemacku vojsku kao OSLOBODIOCE...
(misko, 13. maj 2014 15:02)

Nisi trebao dalje. Sve si rekao, ponajpre o sebi, ko si i šta si. I prestani štancati istovetne komentare s nebrejnim neinventivnim 'nickovima'. Nema potrebe, dovoljno se izblamiraš u samo jednom.

dukaPPS

pre 9 godina

@Miloš.... o istoriji? O Bože, zemljo otvori se i spasi ove uboge neznalice poput miloša! Javite i objavite na sajtu za ove negativne ocene i za ove komunističke jugoslovene da su oni oterali iz Vojvodine i podunavske Švabe i Mađare, radni narod koji i jeste bio pod vlasnikom k&k monarhije. Zašto ne kažeš da su tvoji rusi sa ukrajinskim komunistima iz 113.divizije Drugog ukrajinskog fronta — prešle Dunav i pomagale ubijanja u Šapcu. Gde su tada bili rusi? Gde su bili rusi kada ste vi pomagali rusku pljačku Drugog i Trećeg ukrajinskog fronta? NEMA VAS NIGDE! Bolje je imati hiljadu neprijatelja van kuće nego jednog (ruskog) lažnog u kući! I nemoj više molim te prodavati ovde m za b.

No brain, no shame

pre 9 godina

Ne vidim zasto je to stvar rusa i onog diktatora Putina koja ce suverena zemlja postati NATO clanica!
(milan899, 13. maj 2014 14:38)

Suverena? Vidi se. Kao i mi što smo, te makar 90% ostalih država u svetu. Uz to, vidiš li da istok neće u NATO, niti u EU. Objasni mi samo, zašto se to mora? Neka nova demokratska vrednost, to 'moranje', šta li? Ali to je vaša standardna priča, postoje 'građani, kao i oni drugi, što ih možeš pobiti, jer ih je O'blam'a već nazvao teroristima. Sad, što ih je na milione, pa ništa, lakša su meta.

bunny

pre 9 godina

Moze li neko od upucenijih u svetska zbivanja da mi odgovori koja je sustinska razlika izmedju sa jedne strane estonskog, litvanskog i letonskog clanstva u nato-u (zakljucenog 20009) kojem se rusija nije toliko glasno protivila iako su joj i one susedne drzave, i sa druge strane eventualnog ukrajinskog clanstva u nato-u koje ne dozvoljavaju ni pod razno?

kojot

pre 9 godina

(Milan, 13. maj 2014 15:54)
(Saldzo, 13. maj 2014 16:20)

Šta se čudite, baba je omnipotentno biće :) http://vukajlija.com/moja-baba/2849

iKrem

pre 9 godina

Vidis, to sve pise u istorijskim knjigama, samo ih treba prvo procitati.
(@, 13. maj 2014 15:41)

Sta kazes, krajem 30-ih zapad je nazivao Hitlera "garantom mira" i Time ga je proglasavao licnoscu godine 1938, dok ga je jedino SSSR zaustavljao?

A jel mogu ja tebe da pitam da nesto proguglas... "Time Person of the Year 1939". Nikako da se odluce ovi zli zapadnjaci, a?

A onda proguglaj Ribentrop-Molotov i invaziju na Poljsku.

Logen Devetoprsti

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Koja država? Fašizam je kad ignorišeš šta misli bar polovina stanovnika, jer su oni, šta' Bezvredni? Indooktrinirani? Ili ono najgore moguiće, Bože sakloni - ne žele u EU? Oni pajaci iz Kijeva sve giganti slobodne misli i donosioci epohalnih samostalnih odluka? Ti se ne ujutro ne umiju, dok im se ne kaže.

dukaPPS

pre 9 godina

Ja dizem rucnu i povlacim se iz ove bolesne konverzacije ne zato sto se nema argumenata (ihaha ih ima) nego je stanje ove nacije vise nego bolesno a gde bi ukrajinski scenario bio mala maca za ovo sto bi se desilo kod nas! Opravdavati ubistva neduznih Srba kao na Kosovu tipa oko za oko cak spominjati i dedu? Mora da je bilo 2000 deutschvolkera u crkvi u Sapcu? Generalizovati stanovnistvo i tako ih gurati u rupe sa krecom? Ne, ne, i ne, mi smo zreli za Lazu 100%.

Rokatanski

pre 9 godina

Što se tiče baltičkih država, one su pripojene 1940. SSSR-u "nasilno", ali treba imati u vidu da je sam Staljin to znao i da je drugačije "gledao" na njih. Čuveni estonski velemajstor Keres (verovatno najjači šahista u istoriji uz Bronštajna i Korčnoja, koji nije postao svetski prvak) je igrao tokom celog Drugog Svetskog Rata turnire po svetu i nikada nije bio proganjan. Te tri države su "pojačale" tzv. tampon zonu (kao i deo Poljske) prema nacističkoj Nemačkoj. Staljin nikada ne bi ni ušao u Poljsku, a ni u baltičke zemlje, da mu se Hitler nije toliko "približio". Ukrajinci su istorijski gledano deo ruskog naroda, tzv. Malorusi. Možda to nije baš prikladan naziv, ali je istorijski tačan. Rusi, Belorusi i Malorusi su tri dela istog naroda (poreklo im je isto) Istorijski, cela Ukrajina nema u potpunosti "rusko poreklo", ali 80% sigurno ima. To je kao Srbi u Republici Srpskoj (Belorusi) ili Srbi u Srpskoj Krajini (Malorusi), naravno poređenje nije adekvatno, ali je veoma slično. Baltički narodi imaju sasvim drugo poreklo. To je osnovna razlika između baltičkih država i Ukrajine, pa i Belorusije u odnosu prema Rusiji. Pozdrav!

oxoxoposum

pre 9 godina

@richardIII ortodoksne katolicke zemlje? Ako vec ne znas znacenje reci nemoj ih upotrebljavati. Vazi i za mene i za ostale komentatore.

djole

pre 9 godina

@Vladimir Pula:
A u redu je ako SAD isisava sve iz neke zemlje i ona je njena interesna sfera?
Jaoj ljudi koga vi podrzavate.

P.S. Jel vi u Hrvatskoj nemate neke novine pa da balavite od srece nad glupim potezima NATO pakta? A?

brzi

pre 9 godina

ljudi nemojte se prepucavati dzabe jer ovde se radi o donbaskom regionu koji ima 385.000.000 tona raznog uglja, bakra cinka gvozdja zlata itd sto znaci zalihe za min.50 godina a o prirodnom gasu da ne pricamo sigurno za 100 godina.narodi vise ne postoje samo interes.mogli su rusi da udju u ukrajinu pre 2 meseca I da rese stvar ovako se malo oduzilo ali reseno izborima.zivela srbija!!!!!!!!!!!

No brain, no shame

pre 9 godina

(iKrem, 13. maj 2014 20:35)

Redak je talenat uglaviti ovoliko bedastoća u samo jedan kometar. Mada, ako dodirneš sam Mt. Everest duha doskočicom 'srBski patriJota', onda svi mora da potrbuške prostremo pred 'blistavim umom'.

Vladimir

pre 9 godina

Ne treba se zaletati sa pričom ko ne zna. Jedini strateški bitan prostor u tzv. Ukrajini je Krim - to je rešeno davnih dana. Ostatak je okružen sa 4 (i slovima: četiri) strane: glavnina Rusije, Krim, Belorusija i Transnistrija. Na takvo mesto se ne postavljaju nuklearni projektili, tu se ne raspoređuju ni bitne druge snage - prosto jer je u pitanju tzv. žrtvovana vojska; pitajte svakog oficira koji nije prepisivao na Akademiji, objasniće vam.
Rusija nema potrebe ni želje da okupira Ukrajinu, snage na terenu su sasvim dovoljne (od zaključenja referenduma Odbrana DNR je u ofanzivi, hunta ima na stotine mrtvih, pustite šta objavljuju NATO-dirigovani mediji). Jedino ako Ameri ostanu uporni da ratuju do poslednjeg Ukrajinca - ali to će onda biti pravo na Kijev i Lavov, in medias res. O tom potom.

iKrem

pre 9 godina

(@, 13. maj 2014 17:15)

Ne razumes ti mene, sto ne cudi.

Znaci "Zapad" je nazvao "Time" i rekao da 1939. podrze Staljina, koji im je onda "trebao"?

I koji je, onako uzgred receno, u tom trenutku bio u alijansi sa Hitlerom?

Verovatno im je i Homeini "trebao" 1979. godine (godine Islamske revolucije)? Vas tatica Putin 2007? Hruscev 1957? Uostalom... http://history1900s.about.com/od/people/a/Man-Of-The-Year.htm

Pored toga, mogao i bi da procitas clanak iz 1938: http://content.time.com/time/magazine/article/0,9171,760539,00.html

Evo ti i jedan citat iz njega: "Hitler became in 1938 the greatest threatening force that the democratic, freedom-loving world faces today."

Naravno, nije bitan Time magazin ovde. Ovo je samo mikro-kosmos mehanizma rusofilsko-patriJotske svesti. U vasim glavama, sva kompleksnost sveta i ljudske istorije se svodi na neki crtani film u kojem 5-6 karaktera igra jednu te istu igru vec hiljadama godina. Sve je svedeno na trivijalnu anegdotu na nivou Malog Djokice.

Nista to nije slucajno. Zato vam je lako da, recimo, u ovom sadasnjem konfliktu usvojite generalnu floskulu da je opiranje Ruskoj dominaciji samo po sebi "fasizam". Puce drzava od 40 miliona ljudi, sa stotinama i hiljadama raznih previranja, ali kod srBski patriJota, sve je uvek vulgarno jednostavo: tatica Putin protiv potomaka Hitlera.

Nije ni bitno na kojoj se strani, niko ozbiljno vas ne moze da shvati.

Sasa N.

pre 9 godina

Koje bre priblizavanje pa nato je odavno na granicama rusije. Aljaska. Hellooooo. U pitanju je lova i nista drugo a mi samo da gledamo taj film i da trepcemo....

Caki

pre 9 godina

Sve sve ali nisam ocekivao citate iz wikileaks-a. Nego ima u tom wikileaksu mnogo interesantnih stvari vezano za nase domace politicare. A nisu ni demantovali navode. Bilo bi dobro da se to objavi, manimo se Rusije i Ukrajine ko da nemamo svojih problema.

Ћезо рца

pre 9 godina

Браво, Владимире. Коначно да неко објасни како функционише ,,демократија''. ,,Вежи коња где ти газда каже''... гласи српска народна пословица. Ми смо то много пута искусили у прошлости. Задњи пут 1999... А у колико ,,слободној, сувереној и независној'' држави живимо, ми то најбоље знамо.

dukaPPS

pre 9 godina

Izvin'te a jel piše u toj depeši i od kada ste štancovali pasoše za Ukrajince na istoku i od kada taj plan o aneksiji Ukrajine postoji? Jel piše možda u tom dokumentu kako ste jednim ljudima sa Balkana koji se zovu Srbi zabili, ne nož, nego jatagan u leđa na Berlinskom kongresu i prodali nas Bugarima koja su inače vaša veća braća nego mi. Aha, piše, piše...

mpk

pre 9 godina

Rusima je problem zato sto sa njima niko neće, pa hoće da na silu zaustave širenje NATO-a. Ponudite vi nešto bolje susednim državama, pa neće preći u NATO.

misko

pre 9 godina

ono sto mnogi ne shvataju je da Ukrajinci vecinom (i cak i oni ruskog porekla) ne zele da imaju saradnju sa rusijom koja je jedini naslednik SSSR, Ukrajinci su pozdravljali nemacku vojsku kao OSLOBODIOCE od boljsevika i gulaga na sibiru, da su to nemci shvatili i iskoristili ima li bi celu Ukrajinu na njihovoj strani (sa tim da se ukrajinska vojska posle borila i protiv nemaca i protiv rusa), ko nije to preziveo nemoze shvatiti tako da mi je zao ovih filosrba jer stvarno ne razumeju ono o cemu pricaju; rusi nisu uspeli kroz 70 godina SSSRU da uniste Ukrajinsku kulturu i jezik i tradiciju i sada se boje tog patriotizma koji se probudio pa salju placenike da prave nerede na istoku, ovo je realnost i zato je dzabe slediti ruske novosti

Vladimir Pula

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.

Valter,Labin

pre 9 godina

Jasno da su Rusi znali jos 2008.jer su oni inicijatori svega.Uz pomoc svojih sluga ala Janukovich,isisali lovu iz Ukrajine a sada kada se Ukrajina siprostavila,nastao problem.....radio sam godinama u Ukrajini i Rusiji i znam da su se Ukrajinci i Rusi,pogotovo u Ukrajini jako slagali.U jednim novinama u Austriji sam u Januaru procitao imena 7-8 Ukrajinaca koji samo u Austriji imaju milijarde eura u bankama i firmama.Svaki od njih pojedinacno moze da kupi 10 najbogatijih ljudi u Srbiji i Hrvatskoj zajedno.Za svo to vrijeme narod je tonuo sve dublje,ekonomija propadala.Dobro Vam kaze moj Pulezan Vladimir,stvarno ste naivni i zaslijepljeni ruskom propagandom.Pozdrav iz prelijepe Istre!

DRAGAN

pre 9 godina

ovim glupostima nikad kraja.
janukovic je bio putinov covjek.
dakle izdajica koji nije radio za dobro ukrajine.
on je morao otici i tako su rusi izgubili uticaj u ukrajini.
a onda su zakuvali i uzeli teritroiju druge drzave!
vrlo prosta prica ko moze 2 ciste da spoji.

dukaPPS

pre 9 godina

@Miloš.... o istoriji? O Bože, zemljo otvori se i spasi ove uboge neznalice poput miloša! Javite i objavite na sajtu za ove negativne ocene i za ove komunističke jugoslovene da su oni oterali iz Vojvodine i podunavske Švabe i Mađare, radni narod koji i jeste bio pod vlasnikom k&k monarhije. Zašto ne kažeš da su tvoji rusi sa ukrajinskim komunistima iz 113.divizije Drugog ukrajinskog fronta — prešle Dunav i pomagale ubijanja u Šapcu. Gde su tada bili rusi? Gde su bili rusi kada ste vi pomagali rusku pljačku Drugog i Trećeg ukrajinskog fronta? NEMA VAS NIGDE! Bolje je imati hiljadu neprijatelja van kuće nego jednog (ruskog) lažnog u kući! I nemoj više molim te prodavati ovde m za b.

Hajduk

pre 9 godina

Naravno kad je sve vaš ruski i zapadni scenario, ali ste tako svjesni da ne bi nista od ovoga bilo da vam Ukrajina na povjerenje nije predala sav nuklearni borbeni arsenal, koji ju je cinio 3. atomskom silom na svijetu ! Hehe rusi rusi...

Rango

pre 9 godina

Znači, nije uredu da Ukrajina postane članica NATO pakta i time ga dovede na granicu Ruske alijanse, ali je uredu da Ukrajina postane deo ruske alijanse, koja će opet samim time biti na granici sa NATO paktom? Svašta!
Niko ovde nije cvećka, ali nije mi jasno kako neko bespogovorno može da brani Rusiju. Znate i sami da je dosad važilo da su im Ukrajinci bili najprisnija braća? E ako ovako šta rade njima, zar Srbija može da očekuje išta bolje kada bi im kojim slučajem radili o glavi?t

ema

pre 9 godina

Dobro jutro. To svako iole pismen razume. Putin je prosle godine predlagao EU da sednu za sto i dogovore se oko Ukrajine, a EU ga je "iskulirala". Greska je iskljucivo EU - nisu smeli postaviti Ukrajini, koja je veoma naslonjena na rusku privredu, a da ne pricamo o Ukrajincima koji idu da rade u Rusiju, ulitmatum tipa: ili EU ili Rusija. To je bezuman potez EU. Trebalo je da dodje do dogovora: I Rusija i EU. Sada se vidi ko je pogresio. Rusi su ispali gospoda i to sad boli i EU i SAD. Nazalost. Stalo mi je do EU i cele Evrope i zato mi je zao kada vidim da nema ni jednog De Gola, Miterana u Evropi. Sve same budale koji nam unistavaju kontinent. Trebalo je biti bas kako su Rusi i govorili: dogovor RU-EU i saradnja Ukrajine i sa EU i sa RU.

dukaPPS

pre 9 godina

Ja dizem rucnu i povlacim se iz ove bolesne konverzacije ne zato sto se nema argumenata (ihaha ih ima) nego je stanje ove nacije vise nego bolesno a gde bi ukrajinski scenario bio mala maca za ovo sto bi se desilo kod nas! Opravdavati ubistva neduznih Srba kao na Kosovu tipa oko za oko cak spominjati i dedu? Mora da je bilo 2000 deutschvolkera u crkvi u Sapcu? Generalizovati stanovnistvo i tako ih gurati u rupe sa krecom? Ne, ne, i ne, mi smo zreli za Lazu 100%.

iKrem

pre 9 godina

Vidis, to sve pise u istorijskim knjigama, samo ih treba prvo procitati.
(@, 13. maj 2014 15:41)

Sta kazes, krajem 30-ih zapad je nazivao Hitlera "garantom mira" i Time ga je proglasavao licnoscu godine 1938, dok ga je jedino SSSR zaustavljao?

A jel mogu ja tebe da pitam da nesto proguglas... "Time Person of the Year 1939". Nikako da se odluce ovi zli zapadnjaci, a?

A onda proguglaj Ribentrop-Molotov i invaziju na Poljsku.

Mihailo

pre 9 godina

@ o istoriji? O Bože, zemljo otvori se i spasi ove uboge neznalice poput miloša! Javite i objavite na sajtu za ove negativne ocene i za ove komunističke jugoslovene da su oni oterali iz Vojvodine i podunavske Švabe i Mađare, radni narod koji i jeste bio pod vlasnikom k&k monarhije. Zašto ne kažeš da su tvoji rusi sa ukrajinskim komunistima iz 113.divizije Drugog ukrajinskog fronta — prešle Dunav i pomagale ubijanja u Šapcu. Gde su tada bili rusi? Gde su bili rusi kada ste vi pomagali rusku pljačku Drugog i Trećeg ukrajinskog fronta? NEMA VAS NIGDE! Bolje je imati hiljadu neprijatelja van kuće nego jednog (ruskog) lažnog u kući! I nemoj više molim te prodavati ovde m za b.
(dukaPPS, 13. maj 2014 15:51)

Podunavske Švabe? Nije trebalo kazniti one koji su formirali (jednim delom) 7. SS Princ Eugen i 8. SS Florijan Gajer divizije?
Mađare koji su bili kolaboracionisti na teritoriji Jugoslavije?
Neki ovde imaju zaista ozbiljne probleme.
Ne znam šta da kažem, jedino mogu da se pohavalim da su moj deda i njegova braća lično učestvovali u likvidacijama fašističkog ološa u Vojvodini, a potom i u Bosni i Hrvatskoj.

Vladimir Pula

pre 9 godina

@Vladimire iz Pule, jel ti to pričaš o SAD i Srbiji ? (Inače iz Pule je moj omiljeni bend, tako da nema veze što ne razumeš politiku).
(Nikola, 13. maj 2014 15:24)
Odnosi se na bilo koju takvu situaciju u svijetu. Vrijedi univerzalno. :) Ne razumijem količinu pristranosti koju pokazujete čak i na moj komentar. Ako je sproveden fašizam nad Srbijom oduzimanjem Kosova, zasto to podržavate?
Aj javi se za pivo kad navratiš .. Sta Atomsko sklonište ili Anelidi (ovo drugo je sala)?

tuposlav

pre 9 godina

Procitah negde na netu, mislim da je vredno paznje: " "Kakvi su oni deb.... Zapad ih koristi kao topovsko meso da krvare s Rusijom, a oni su oduševljeni što su na gubitku samo da ugode Zapadu", prokomentarisao je ukrajinsku krizu na svom Tviteru predsednik Čečenije Ramzan Kadirov."

@

pre 9 godina

@dukaPPS
"Stancovanje" pasosa zove se "dvojno drzavljanstvo".
A Srbima nisu zabili noz u ledja nego su usli u II sv rat da bi branili tu istu Srbiju od pokolja koji su im spremale demokrate iz slobodne Evrope.
A dok su Englezi, Francuzi i Nemci vekovima smatrali da su Osmanlije na Balkanu sasvim prihvatljive, Rusi su ti koji su uvek JEDINI sprecavali te iste Osmanlije da sa lica zemlje izbrisu i Srbe i Grke i sve ostale koji su bili pod turskom vlascu.
Dok su Englezi i Francuzi Hitlera nazivali "garantom mira" u Evropi, americki mediji ga proglasavali za licnost godine 1938, a americki ambasador u Britaniji, inace otac Dzona Kenedija drzao govore u kojima je hvalio naciste i njihovu politiku, a Britanci se nadali da ce njihov prijatelj Hitler krenuti na SSSR, Rusi su ti koji su spasili svet i Evropu, ukljucujuci i Srbe, od demokratskih proevropskih zapadnih koncentracionih logora u kojima su milioni ubijeni.
Vidis, to sve pise u istorijskim knjigama, samo ih treba prvo procitati.

Sasa N.

pre 9 godina

Koje bre priblizavanje pa nato je odavno na granicama rusije. Aljaska. Hellooooo. U pitanju je lova i nista drugo a mi samo da gledamo taj film i da trepcemo....

bunny

pre 9 godina

Moze li neko od upucenijih u svetska zbivanja da mi odgovori koja je sustinska razlika izmedju sa jedne strane estonskog, litvanskog i letonskog clanstva u nato-u (zakljucenog 20009) kojem se rusija nije toliko glasno protivila iako su joj i one susedne drzave, i sa druge strane eventualnog ukrajinskog clanstva u nato-u koje ne dozvoljavaju ni pod razno?

iKrem

pre 9 godina

(@, 13. maj 2014 17:15)

Ne razumes ti mene, sto ne cudi.

Znaci "Zapad" je nazvao "Time" i rekao da 1939. podrze Staljina, koji im je onda "trebao"?

I koji je, onako uzgred receno, u tom trenutku bio u alijansi sa Hitlerom?

Verovatno im je i Homeini "trebao" 1979. godine (godine Islamske revolucije)? Vas tatica Putin 2007? Hruscev 1957? Uostalom... http://history1900s.about.com/od/people/a/Man-Of-The-Year.htm

Pored toga, mogao i bi da procitas clanak iz 1938: http://content.time.com/time/magazine/article/0,9171,760539,00.html

Evo ti i jedan citat iz njega: "Hitler became in 1938 the greatest threatening force that the democratic, freedom-loving world faces today."

Naravno, nije bitan Time magazin ovde. Ovo je samo mikro-kosmos mehanizma rusofilsko-patriJotske svesti. U vasim glavama, sva kompleksnost sveta i ljudske istorije se svodi na neki crtani film u kojem 5-6 karaktera igra jednu te istu igru vec hiljadama godina. Sve je svedeno na trivijalnu anegdotu na nivou Malog Djokice.

Nista to nije slucajno. Zato vam je lako da, recimo, u ovom sadasnjem konfliktu usvojite generalnu floskulu da je opiranje Ruskoj dominaciji samo po sebi "fasizam". Puce drzava od 40 miliona ljudi, sa stotinama i hiljadama raznih previranja, ali kod srBski patriJota, sve je uvek vulgarno jednostavo: tatica Putin protiv potomaka Hitlera.

Nije ni bitno na kojoj se strani, niko ozbiljno vas ne moze da shvati.

@

pre 9 godina

@misko
Mnogi su docekali Nemce kao "oslobodioce", ne samo Ukrajinci.
Docekali su ih i ustase, fasisti u Madjarskoj, Rumuniji, marsal Peten u Francuskoj, mnogi u Poljskoj, Cehoslovackoj, Bugarskoj.
Po pravilu su ti koji su Nemce smatrali oslobodiocima imali obicaj da sve ostale pokolju, streljaju i bace u neke logore.
Zato su ti "oslobodjeni" u celoj Evropi zavrsili na vesalima ili sa metkom u celu, ali su im se potomci danas povampirili pa i dalje sanjaju veliki Rajh, a zavrsice isto kao i njihovi preci.

goran

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Ne nije u redu Vladimire, a ako si bar malo pismen razjasnilo bi se i tebi, bar malo sto je poruka Lavrova. Naime, ako 60 otsto zemlje hoce u NATO i ako isto toliko tvrde da su fasisti nacionalni heroji Ukrajine koji su se borili protiv okupatora Rusa, a 40 otsto "duboko, duboko Vladimire" se ne slaze stime, onda je Vladimire pogresno da finansiras vaninstitucionalni prevrat u kome na vlast dolaze ljudi koji su bili najaci u tom trenutku na ulicama Kijeva. I onda isti ti ljudi koje nije birao narod Vladimire, vec ulica, prvo sto donose je zakon kojim se ukida koriscenje jezika onih koji su 40 otsto i koji se ne slazu stime. Naime, Vladimire, onda i oni koji su najaci na ulicama Donjecka ili Slavjanska mogli bi da pomisle da je dozvoljeno da osvojis ulicu i da vices "ima li ko jaci?' i da je to cak pozeljno od strane svetskih demokratskih sila. E sad, to se mozes tako ponasati u Libiji, u Iraku, u Somaliji..., ali malo je nezgodno ako udjes u pogresni bar. Nije slozeno Vladimire, malo mucni glavom i sve ce ti se razjasniti "koga mi to podrzavamo".

Priprema

pre 9 godina

Priprema terena za još jedan šamar neposlušnim kolonizatorima, čisto da se zna ko je izrodio najveće umove sveta, esktremni manjak inteligencije u zapadnom svetu će ih koštati, i drago mi je zbog toga :).

ruski bratski narod

pre 9 godina

руски народ нам је братски а власт је власт(ни код њих народ не питају много као ни нас)Не разумем ове што урлају"они гледају свој интерес"па аман људи ,чији ће гледати ако не свој..нису нам они криви што смо ту где јесмо и не можемо очекивати од њих да буду већи срби од нас и да носе наш крст.Не заборавите ко нас је убијао у задњих 100 година..информишите се више,читајте

Miloš

pre 9 godina

Dukapps, ja nisam komunista. I osuđujem zločine komunista. I većina Rusa nisu komunisti. A mi i Rusi smo braća. I nemoj da se nerviraš.

Nikola

pre 9 godina

Vladimire iz Pule, jel ti to pričaš o SAD i Srbiji ? (Inače iz Pule je moj omiljeni bend, tako da nema veze što ne razumeš politiku).

kojot

pre 9 godina

Ne vidim zasto je to stvar rusa i onog diktatora Putina koja ce suverena zemlja postati NATO clanica! (milan899, 13. maj 2014 14:38)

To što ti ne vidiš govori jedino o tvom potpunom nerazumevanju sveta u kome živiš. U geopilitičkom sukobu manje zemlje su sve samo ne suverene. Jesi li se nekad zapitao zašto je Finska jedina EU zemlja koja nije primljena u NATO? Kad smo već kod Finske Bžežinski slično rešenje predlaže i za Ukrajinu. Ako ne znaš ko je on, bez namere da te uvredim, geopolitika nije tema o kojoj ti možeš da kažeš bilo šta smisleno.

1962. godine smo imali situaciju gde je svet zamalo leteo u nebo jer je Sovjetski Savez odneo rakete na Kubu, kao odgovor na postavljanje američkih u Turskoj. Kuba je već 50 godina pod najstrožim mogućim sankcijama. Možeš ti da budeš suveren koliko hoćeš, ali sila Boga ne moli.

richardIII

pre 9 godina

banny: Dobro pitanje. Te tri drzavice (narodi) koje si pomenuo nisu etnickog slovenskog porekla i ortodoksne su katolicke zemlje. Strateski su beznacajne kao i geopoliticki i ekonomski. Postojbina Rusije je oko Kijeva koji je "majka ruskih gradova". Posle spaljjvanja Kijeva od strane Tatara u ranom srednjem veku, Rusi se povlace dublje u predeo oko reke Moskve tzv. Moskoviju i podizu grad od drveta, Moskvu. Veliki ruski knez Vladimir 988 je u Kijevu primio hriscanstvo...ima jos, ali mislim da je ovo pametnom dovoljno. Da dodam ucesce Ukrajinaca sa zapada zemlje u nacistickim SS divizijama 41. u Hitlerovom pohodu da porobi svet .Ako vidis neku slicnost ovog poslednjeg sa danasnjim dogadjajima znaci - da dobro vidis.

Kamičak

pre 9 godina

Уз ову вест иде и да је син Џона Бајдена Хантер ушао у савет директора приватне украјинске фирме Burisma Holding Limited која се бави нафтом и гасом.

rade

pre 9 godina

@(mpk, 13. maj 2014 14:58)
pa ne da su ponudili, nego su ukrajinci i imali najjeftiniji gas na svetu u enormnim kolicinama, pola ako ne i vise ukrajinske privrede je radilo za trziste u rusiji... a sta to zapad nudi?

ivan3012

pre 9 godina

Za sve 'pametne' koji ne shvataju zasto je poguban dolazak Natoa na ruske granice. Zbog toga sto u tom slucaju ruska odbrana konvencionalnim oruzjem jednostavno nije vise moguca. Bili bi unisteni odmah. Ostaje im samo mogucnost upotrebe nuklearnog naoruzanja. I to ne odbrane, nego masovnog nuklearnog brisanja protivnika. A svi znamo sta to ima za posledicu.

Zole

pre 9 godina

Vidi se da su amerikanci znali sta se desava u Ukrajini. Nisu oni bez veze podrzavali puč u Ukrajini niti bez veze podrzavaju puciste. Podržavace ih sve dok se bore za njihove interese. Iz ovog se vidi koliko je stalo Americi do Ukrajine i Ukrajinaca.

@

pre 9 godina

@iKrem
I, sta je problem? Zar nisam napisao da je 1938 Hitler proglasen za licnost godine u Time magazinu? To je istina.
1939 i 1942 proglasen je Staljin, jer im je tada Staljin trebao posto se Hitler poigravao sa evropskim armijama i pobedjivao ih gde god je hteo.
Evropske diplomate proglasile su Hitlera za garant mira u Evropi, i prihvatile njegovu aneksiju Cehoslovacke. Britanski premijer je mahao dokumentom posle Minhenskog Sporazuma 1938 i hvalio se kako su obezbedili trajni mir u Evropi, a Hitlera su i Englezi i Francuzi nazvali garantom mira i prijateljem. Nadali su se da ce on napasti Ruse, a njih ostaviti na miru.
Rusi u tome nisu ucestvovali. Tek posle tog prijateljstva Evrope i Hitlera potpisali su pakt o nenapadanju.
U Americi su mnogi podrzavali Hitlera.
Staljin se nikada nije slikao sa Hitlerom, nije isao na sastanke sa njim i nije ga nazivao garantom mira, za razliku od Engleza i Francuza.
SAD su odbile da udju u rat protiv Nemacke, bile su u miru sa Nemcima dok Japan nije napao Ameriku a Hitler odlucio da i SAD-u objavi rat. Gomila SAD politicara otvoreno je podrzavala Hitlera.
Da nije bilo SSSR-a i Staljina, niko ne bi porazio Hitlera. Osvojio je celu Evropu, pokreti otpora bili su simbolicni, a milione novih vojnika je regrutovao iz okupiranih drzava.
Dok nije napao SSSR sa najvecom vojskom u istoriji, bio je nepobediv. Tek kad je usao u rat sa Staljinom, postao je gubitnik. 3/4 svih nemackih vojnika poginulo je na istocnom frontu.

zlo i naopako

pre 9 godina

Vidi se da je Američki lobi kod nas baš pustio korenje. Ne mogu da razumem takvu slepu podršku Americi koja gazi svakoga ko pomisli da joi se suprotstavi. Sreća naša što su Rusi pesnici u duši, a ne kavgadžije kao Ameri, u suprotnom bi već letele atomske bombe. Ko se imalo razume u istoriju i geopolitiku jasno mu je da je NATO u ofanzivi u pokušaju da obezbedi tržišta velikim Američkim korporacijama. Ja verujem u blagostanje za sve ljude a ne samo za povlašćenu elitu. NATO se odnosi prema slabijim nacijama kao vlastelin prema kmetovima (sa korbačem u ruci). Zar je moguće da u srbiji postoje takvi ponizni robovi?! Sloboda i ravnopravnost za sve to je mantra plemenitih humanih ljudi. NATO je agresorska organizacija i bolje da se držimo van nje.

Vladimir

pre 9 godina

@milan899
Pa vidi Kubansku krizu 1962, sta su trazili Soveti tad u Kubi, sta traze Ameri danas u Ukrajini, ko hoce da mu komsija bude potencijalna opasnost za sopstvena kuca, jos vise sto narod u Ukrajini i narod u Rusiji su cvrsto povezani ideloski, kulturno, istorijski, ekonomski, mesoviti brakovi itd itd. Kako sto se Soveti povukli tako i Ameri treba da ucine isto, a Ukrajna zadrzati svoje granice i postati vojno neutralna i nek zavlada mir.

.

pre 9 godina

@bunny
Razlika je u tome sto je Ukrajina bliza Moskvi.
U slucaju da u nekoj buducnosti NATO instalira nuklearne rakete u Ukrajini i ispali te rakete na Rusiju, Moskva bi imala samo 2 minuta za odluku o protivnapadu.
To znaci da bi cak i u slucaju neke bezazlene zabune, kakvih je bilo prilicno u poslednjim decenijama, Rusija otpocela nuklearni rat i unistila covecanstvo, jer ne bi imala vremena da razmislja i vidi da li je u pitanju greska, zabuna ili pravi napad.
Rusija nikada nece dozvoliti da Ukrajina udje u NATO, pa cak i po cenu rata. Iz istog razloga Finska nikada nije usla u NATO.
Ameri su zbog slicne situacije umalo usli u nuklearni rat kada su Sovjeti dopremili rakete na Kubu.
Uz to, Ukrajina je mnogo veca i jaca od Estonije ili Letonije, a uz to ima skoro 50 miliona stanovnika. Rusima ne treba tolika NATO drzava na granici Rusije.
Ko im garantuje da za nekoliko decenija NATO ne bi odlucio da postavlja neke radare za nove stitove bas u Ukrajini. U tom slucaju bi Rusija morala da napadne Ukrajinu, a to bi tada znacilo Treci svetski rat jer bi NATO tada morao da brani Ukrajince.
Bolje da se to resi danas, nego da za nekoliko godina ili decenija zbog Ukrajine poginu milijarde u nuklearnom ratu Rusije i Amerike.
Ovo ce se sve zavrsiti tako sto ce ruske trupe biti na nekoliko km od Kijeva, u otcepljenim delovima Ukrajine, tako da ce obesmisliti strateski znacaj ostatka Ukrajine. Ili ce jednostavno okupirati celu Ukrajinu i povuci se kada postave marionetsku Vladu.

Saldzo

pre 9 godina

Slika pobedila :-)
(Milan, 13. maj 2014 15:54)

Apsolutni hit, kao da su Pajtonovci pravili! Transporteri, vojnici, bodljikava zica i baba na mopedu. :D

Heh

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Brate u pravu si, ali to sto pricas je suva demagogija :)
Npr. isto tako je cisti fasizam da Afrika gladuje i deca tamo umiru od gladi a Amerika ima vojni budzet od trilion dolara godisnje - dovoljno da se ta ista Afrika nahrani. Mislim to je tacno, ali je i dalje populizam i demagogija. Isto kao kad bih te pitao a sto ti lepo ne odes u Ukrajinu da im branis teritorijalni integritet, kad si toliko zabrinut - Opet demagogija.

A inace bole nas cose za Ukrajinu, nego nam zabavno da gledamo kako se Ameri i Rusi samaraju, pa mozemo i da navijamo uz kokice.

Nikola

pre 9 godina

Vladimire iz Pule, ovde ljudi doživljavaju Rusiju, Kinu, Južnu Ameriku, kao prijatelje koji pokušavaju da pruže otpor NATO, kad već mi ne možemo. A NATO je mnogo zla posejao po balkanu (optužujem i Miloševića). Što se Kijeva tiče evidentno je da je CIA organizovala prevrat sa ulice, klasičan državni udar, i po meni su krivi i za ovo zlo u Ukrajini. Logika je jasna, rat u Evropi slabi i Rusiju i EU privredu, jedini dobitnik je SAD. Možda nemamo isto mišljenje, ali pozdravi ljude ( posebno Maju ) tamo.

oxoxoposum

pre 9 godina

@richardIII ortodoksne katolicke zemlje? Ako vec ne znas znacenje reci nemoj ih upotrebljavati. Vazi i za mene i za ostale komentatore.

Vladimir

pre 9 godina

Televizija Russia Today, objavila vest da iduce nedelje Rusija i Kina potpisace ugovor o isporuci gasa u periodu od narednih 30 godina.

Miloš

pre 9 godina

Najnovija vest : Nezavisna parlamentarna komisija UKRAJINSKOG PARLAMENTA potvrdila da BERKUT NIJE PUCAO NA LJUDE U KIJEVU !!! Pročitajte ovo. Zanima me da li će ovu vest zapadni mediji objaviti ? Posle ovoga, zdravo, nema više šta da se priča.

No brain, no shame

pre 9 godina

Ne vidim zasto je to stvar rusa i onog diktatora Putina koja ce suverena zemlja postati NATO clanica!
(milan899, 13. maj 2014 14:38)

Suverena? Vidi se. Kao i mi što smo, te makar 90% ostalih država u svetu. Uz to, vidiš li da istok neće u NATO, niti u EU. Objasni mi samo, zašto se to mora? Neka nova demokratska vrednost, to 'moranje', šta li? Ali to je vaša standardna priča, postoje 'građani, kao i oni drugi, što ih možeš pobiti, jer ih je O'blam'a već nazvao teroristima. Sad, što ih je na milione, pa ništa, lakša su meta.

Stop neonacizmu!

pre 9 godina

ono sto mnogi ne shvataju je da Ukrajinci vecinom (i cak i oni ruskog porekla) ne zele da imaju saradnju sa rusijom koja je jedini naslednik SSSR, Ukrajinci su pozdravljali nemacku vojsku kao OSLOBODIOCE...
(misko, 13. maj 2014 15:02)

Nisi trebao dalje. Sve si rekao, ponajpre o sebi, ko si i šta si. I prestani štancati istovetne komentare s nebrejnim neinventivnim 'nickovima'. Nema potrebe, dovoljno se izblamiraš u samo jednom.

Logen Devetoprsti

pre 9 godina

Znaci u redu je da jedna država drži drugu u podređenom položaju jer je to njen interes. Podređena ne smije donositi odluke samostalno.
Jao koga vi podržavate ljudi moji. Pa to je cisti fašizam.
(Vladimir Pula, 13. maj 2014 15:08)

Koja država? Fašizam je kad ignorišeš šta misli bar polovina stanovnika, jer su oni, šta' Bezvredni? Indooktrinirani? Ili ono najgore moguiće, Bože sakloni - ne žele u EU? Oni pajaci iz Kijeva sve giganti slobodne misli i donosioci epohalnih samostalnih odluka? Ti se ne ujutro ne umiju, dok im se ne kaže.

djole

pre 9 godina

@Vladimir Pula:
A u redu je ako SAD isisava sve iz neke zemlje i ona je njena interesna sfera?
Jaoj ljudi koga vi podrzavate.

P.S. Jel vi u Hrvatskoj nemate neke novine pa da balavite od srece nad glupim potezima NATO pakta? A?

No brain, no shame

pre 9 godina

(iKrem, 13. maj 2014 20:35)

Redak je talenat uglaviti ovoliko bedastoća u samo jedan kometar. Mada, ako dodirneš sam Mt. Everest duha doskočicom 'srBski patriJota', onda svi mora da potrbuške prostremo pred 'blistavim umom'.

Vladimir

pre 9 godina

Ne treba se zaletati sa pričom ko ne zna. Jedini strateški bitan prostor u tzv. Ukrajini je Krim - to je rešeno davnih dana. Ostatak je okružen sa 4 (i slovima: četiri) strane: glavnina Rusije, Krim, Belorusija i Transnistrija. Na takvo mesto se ne postavljaju nuklearni projektili, tu se ne raspoređuju ni bitne druge snage - prosto jer je u pitanju tzv. žrtvovana vojska; pitajte svakog oficira koji nije prepisivao na Akademiji, objasniće vam.
Rusija nema potrebe ni želje da okupira Ukrajinu, snage na terenu su sasvim dovoljne (od zaključenja referenduma Odbrana DNR je u ofanzivi, hunta ima na stotine mrtvih, pustite šta objavljuju NATO-dirigovani mediji). Jedino ako Ameri ostanu uporni da ratuju do poslednjeg Ukrajinca - ali to će onda biti pravo na Kijev i Lavov, in medias res. O tom potom.

Rokatanski

pre 9 godina

Što se tiče baltičkih država, one su pripojene 1940. SSSR-u "nasilno", ali treba imati u vidu da je sam Staljin to znao i da je drugačije "gledao" na njih. Čuveni estonski velemajstor Keres (verovatno najjači šahista u istoriji uz Bronštajna i Korčnoja, koji nije postao svetski prvak) je igrao tokom celog Drugog Svetskog Rata turnire po svetu i nikada nije bio proganjan. Te tri države su "pojačale" tzv. tampon zonu (kao i deo Poljske) prema nacističkoj Nemačkoj. Staljin nikada ne bi ni ušao u Poljsku, a ni u baltičke zemlje, da mu se Hitler nije toliko "približio". Ukrajinci su istorijski gledano deo ruskog naroda, tzv. Malorusi. Možda to nije baš prikladan naziv, ali je istorijski tačan. Rusi, Belorusi i Malorusi su tri dela istog naroda (poreklo im je isto) Istorijski, cela Ukrajina nema u potpunosti "rusko poreklo", ali 80% sigurno ima. To je kao Srbi u Republici Srpskoj (Belorusi) ili Srbi u Srpskoj Krajini (Malorusi), naravno poređenje nije adekvatno, ali je veoma slično. Baltički narodi imaju sasvim drugo poreklo. To je osnovna razlika između baltičkih država i Ukrajine, pa i Belorusije u odnosu prema Rusiji. Pozdrav!

Ћезо рца

pre 9 godina

Браво, Владимире. Коначно да неко објасни како функционише ,,демократија''. ,,Вежи коња где ти газда каже''... гласи српска народна пословица. Ми смо то много пута искусили у прошлости. Задњи пут 1999... А у колико ,,слободној, сувереној и независној'' држави живимо, ми то најбоље знамо.

kojot

pre 9 godina

(Milan, 13. maj 2014 15:54)
(Saldzo, 13. maj 2014 16:20)

Šta se čudite, baba je omnipotentno biće :) http://vukajlija.com/moja-baba/2849

brzi

pre 9 godina

ljudi nemojte se prepucavati dzabe jer ovde se radi o donbaskom regionu koji ima 385.000.000 tona raznog uglja, bakra cinka gvozdja zlata itd sto znaci zalihe za min.50 godina a o prirodnom gasu da ne pricamo sigurno za 100 godina.narodi vise ne postoje samo interes.mogli su rusi da udju u ukrajinu pre 2 meseca I da rese stvar ovako se malo oduzilo ali reseno izborima.zivela srbija!!!!!!!!!!!

Caki

pre 9 godina

Sve sve ali nisam ocekivao citate iz wikileaks-a. Nego ima u tom wikileaksu mnogo interesantnih stvari vezano za nase domace politicare. A nisu ni demantovali navode. Bilo bi dobro da se to objavi, manimo se Rusije i Ukrajine ko da nemamo svojih problema.