Sreda, 12.03.2014.

16:41

Krim: Jacenjuk podržavao Kosovo

Prvi zamenik premijera Krima Rustam Temirgalijev optužio je ukrajinski režim da koristi dvostruke standarde u proceni trenutne situacije na Krimu.

Izvor: Tanjug

Krim: Jacenjuk podržavao Kosovo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

16 Komentari

Sortiraj po:

Ана

pre 10 godina

@Јааа А зашто би? Ајде искрено ми реци, који је то ваљани мотив да се Срби из Војводине отцепе од Срба из остатка и прва ћу да се залажем за стварање нове државе величине града у Кини. Другачији стил градње због Аустроугарске тираније? То што су вама Мађари клали децу и просипали вам крв као воду а јужњацима Турци? То што вам је Тито дао аутономију да ослаби Србију? То што патите због лопова на власти као и остатак народа? Треба да Војводина добија веће паре из буџета, као и остале регије које нису Београд уосталом, али ко нормалан прави нову државу да би се ослободио лоше власти због које цела земља пати (притом није као да се власт у Војводини показала као безгрешна или пожртвована, лопови су лопови са које год стране реке). Индија може да функционише са 200 различитих језика и дијалеката и различитим народима и верама, а Срби не могу да одрже своју земљу за коју су им преци умирали, већ верују дојучерашњим окупаторима и њиховом потпаљивању зарад освајања српских територија дипломатијом. Памет у главу, историја је показала шта нам доноси сепаратизам и грамзивост покрајинских властелина, а шта јединство и разум.

dejan-minhen

pre 10 godina

(jaaa, 12. mart 2014 21:04)

problem je u tome sto vi licno necete da bude zadovoljni ishodom referenduma u Vojvodini!
Druze moj uzmite digitron. 100% je maks! Cekajte izbore, otidite na stranu politika i tamo gledajte sta koja partija predlaze. Zatim saberite koliko su dobile glasova.
LDP trazi NAJSIRU autonomiju za Vojvodinu ali ne i nezavisnost.
Ove druge partije se kao zalazu za efektivniju drzavu Srbiju. Necu sada da sudim koliko su sposobne, ali barem tako govore.
Da moze da se pobedi sa parolom nezavisna Vojvodina sigurno bi je neko koristio!

ime

pre 10 godina

A zasto je onda problem da isto ovako bude i sa Vojvodinom?
(jaaa, 12. mart 2014 21:04)

ma nije nikakav problem. srba u vojvodini ima 71 % slobodno neka se odrzi referendum. :)

ALBANCI KAŽU

pre 10 godina

Косово подели по етничком пореклу и затворе границе да више са вама ништа никада немамо.
(П, 12. mart 2014 18:17)

I da je istina da ste vi "zrtve" ko vama daje pravo da otimate neciju zemlju?
(oteto prokleto, 12. mart 2014 18:32)
(svi (ni)su isti, 12. mart 2014 19:52)

Nadam se da neču biti uskračen za moj odgovor, jer sam i prije odgovorio na gore navedene ali bio sam uskračen. Pa zar svi srbi su ovakvi kao vi što na ovim portalima pišete bezvezne teze, istorije ili kakvi gluposti. Iskreno ne vjerujem. OTETO PROKLETO.. zista je bilo oteto prokleto vjekovima, sad je na svoj na svome. (svi (ni)su isti. Slažem se stobom u granicama i nikad više sa vama, ništa ama baš ništa. Svako gleda istoriju i predstavlja je kako njima odgovara, i kreče samo tim datumom koji njemu odgovara. Pa pitao bih sve srbe koji su istoričari a ja iskreno nisam. Pa kad ste došli vi srbi u ovim krajevima, koga ste zatekli? možda crnce ste izbacili iz ovih krajeva pa su se doselili u afriku. E pa ;oteto prokleto; Albanski narod nije osvajački narod niti je ikad bio, vratili su ono što je naše.A vi ste poznati po osvajanu, krenuli ste i u novoj istoriji u jugoslaviju. Ne očekujem da se samnom slažete jer bi ste bili izdajice svoga naroda, ali činjenice, istina i realnost pogotovo današnja je vama zabranjena. A vi gospodine ko je rekao da južna srbija (OVPMB)neče biti naše?.. kad tad. Šteta za iskrivljenu istoriju.

mani se suplje price

pre 10 godina

@ALBANCI KAŽU

Kosovo je otcepljeno zbog vaseg neizivljenog nacionalizma i sovinizma, a to sto ste i previse uziveli u sopstvenu propagandu, mitove i izigravanje zrtve i nevinasceta je vise problem za psihijatra. Zasto ste kosovski scenario pokusali da ponovite u Makedoniji? Odmah 1999. ste prebacili teroriste iz uck za Makedoniju. Zasto? Da vas nisu i tamo "ugrozavali" i "terorisali" i da niste i tamo bili po "cizmom"? Sa Kosova ste samo od 1998. proterali desetine hiljada Srba, ubili na hiljade Srba, zauzeli hiljade kuca i imanja, palili ste crkve, manastire, skrnavili groblja, imali ste logore po Albaniji gde ste drzali otete ljude a da ne spominjemo sta ste radili decenijama pre toga i kakoste postali vecina na Kosovu. Izigravaj ti ovo sto izigravas tamo gde vas ne poznaju.

svi (ni)su isti

pre 10 godina

@(ALBANCI KAŽU, 12. mart 2014 17:39) - kazes "srpska cizma"? Dobro. Amerikanci "spasili" Albance sa Kosova a ostatak Albanaca (Juzna Srbija, OVPMB) i dalje ostavili na milost i nemilost "srpske cizme"! Kako je to moguce? Postoji samo jedna mogucnost - nije bilo nikakve "srpske cizme" nego Milosevic nije hteo da prihvati americki ultimatum u Rambujeu i zato je Amerika kaznila Srbiju oduzimanjem Kosova ali nisu hteli da vam dadu sve teritorije gde zivite da se ne biste uobrazili. Zabole njih lakat i za Albance i za Srbe, oni strogo gledaju svoje interese, nista drugo. Kad vas toliko vole zasto vam ne daju neke velike pare da izadjete iz bede?

П

pre 10 godina

@ALBANCI KAŽU страшно је када једна држава одбије да иоле учи објективну историју већ крене у неке митове и да потпаљује децу бајкама и фашизмом. Апсолутно се слажем са тобом да је Косово независно због српске лоше политике, али да је "србска чизма" била груба или искључива према Албанцима пре провокација и планова о стварању "велике Албаније" никада ни не бисте постали већина на Косову, и вероватно би славили Србе као Турке што сада славите иако вас заправо и јесу тиранисали. Ви сте кроз историју показали да само тиране љубите и пред њима пузите а уједате све који вам пруже шансу и зато бих и најрадије да се Косово подели по етничком пореклу и затворе границе да више са вама ништа никада немамо.

oteto prokleto

pre 10 godina

(ALBANCI KAŽU, 12. mart 2014 17:39)

kosovo* je proktetorat pod NATO okupatorima i to da ti bude jasno. Drzava nikada nece biti. Sto se tice "agresorske Srpske cizme" , mozemo da vidimo sta ste vi "miroljubivi" Albanci radili za ovih 15 god.(muka mi da pisem). Srbija se na KiM borila protiv kriminalaca , dilera droge , prodaje ljudi i njihovih organa. Sada sto je vama sve to porodicni posao i nista drugo ne umete da radite , to je vas problem. I da je istina da ste vi "zrtve" ko vama daje pravo da otimate neciju zemlju?

cvexi

pre 10 godina

sta na ovo kazu albanci?
(komisija, 12. mart 2014 16:49)

Vec su rekli sta imaju, ne zele da zive sa nama u istoj zemlji.. Mislis da mi Srbi vidimo razliku izmedju Kosova kao nezavisne teritorije ili kao dela Albanije? Nema je, oni vec sada funkcionisu kao jedinstvena drzava. Medjunarodno pravo i suvrenitet Srbije je pogazen u svakom slucaju, steta je napravljena i to nepovratna. Mi se tu vise ne pitamo, ali sad je red da Rusi zavrse posao na Krimu a onda Republika Srpska dolazi na red. Dodik je vec bio u poseti Rusiji, sastao se sa Lavrovim i Putinom... Idemo-radimo.

ALBANCI KAŽU

pre 10 godina

sta na ovo kazu albanci?
(komisija, 12. mart 2014 16:49)Bit ču jasan koliko dan i noč. Svi narodi ovoga svijeta koji su trpjeli od tiranije, omaložavanja, ubijanja, progona, tlačenja, masakriranja, silovanja kao što su albanski narod proživljavao od srbske čizma NEK SE POD HITNO OSAMOSTALI, jeli ti sad jasno? Dali je ruski narod na Krimu to doživeo? Sramota je za ovo što neko pita. Pitajte nas isto ako se srbska republika u bosni odvoji od srbije, pitajte ako se srbski narod u Kosovo ako se odvoji od Srbije, Pitajte albance ako se odvoje od albanske države e to je več za nešto što se može usporediti Krim i Rusija. Nema naroda u povijesti koji je vječno trpio tiraniju. Da skratim, NE PODRŽAVAM RUSKU POLITIKU PREMA UKRAJINU I NIKAD NE BIH PODRŽAVAO KOSOVO REPUBLIKU DA SMO MI ŽIVJELI ČASNO I POŠTENO POD SRBIJU. Ali suvišno je dalje komentirati jer sumnjam da če mi komentar objaviti. Kosovo je država zahvaljujuči srbske politike, prihvatili vi to ili ne.

Ewox

pre 10 godina

Pre svega Srbija jeste država dok je Kosovo* samo pokrajina pod međunarodnim protektoratom koji će trajati dok konačan status ne bude dogovoren. Krim je republika koja će to ostati i u sastavu Ruske Federacije i imati svog predsednika slično kao što to ima Čečenija ali takođe nije nezavisna.

Ewox

pre 10 godina

Pre svega Srbija jeste država dok je Kosovo* samo pokrajina pod međunarodnim protektoratom koji će trajati dok konačan status ne bude dogovoren. Krim je republika koja će to ostati i u sastavu Ruske Federacije i imati svog predsednika slično kao što to ima Čečenija ali takođe nije nezavisna.

cvexi

pre 10 godina

sta na ovo kazu albanci?
(komisija, 12. mart 2014 16:49)

Vec su rekli sta imaju, ne zele da zive sa nama u istoj zemlji.. Mislis da mi Srbi vidimo razliku izmedju Kosova kao nezavisne teritorije ili kao dela Albanije? Nema je, oni vec sada funkcionisu kao jedinstvena drzava. Medjunarodno pravo i suvrenitet Srbije je pogazen u svakom slucaju, steta je napravljena i to nepovratna. Mi se tu vise ne pitamo, ali sad je red da Rusi zavrse posao na Krimu a onda Republika Srpska dolazi na red. Dodik je vec bio u poseti Rusiji, sastao se sa Lavrovim i Putinom... Idemo-radimo.

П

pre 10 godina

@ALBANCI KAŽU страшно је када једна држава одбије да иоле учи објективну историју већ крене у неке митове и да потпаљује децу бајкама и фашизмом. Апсолутно се слажем са тобом да је Косово независно због српске лоше политике, али да је "србска чизма" била груба или искључива према Албанцима пре провокација и планова о стварању "велике Албаније" никада ни не бисте постали већина на Косову, и вероватно би славили Србе као Турке што сада славите иако вас заправо и јесу тиранисали. Ви сте кроз историју показали да само тиране љубите и пред њима пузите а уједате све који вам пруже шансу и зато бих и најрадије да се Косово подели по етничком пореклу и затворе границе да више са вама ништа никада немамо.

oteto prokleto

pre 10 godina

(ALBANCI KAŽU, 12. mart 2014 17:39)

kosovo* je proktetorat pod NATO okupatorima i to da ti bude jasno. Drzava nikada nece biti. Sto se tice "agresorske Srpske cizme" , mozemo da vidimo sta ste vi "miroljubivi" Albanci radili za ovih 15 god.(muka mi da pisem). Srbija se na KiM borila protiv kriminalaca , dilera droge , prodaje ljudi i njihovih organa. Sada sto je vama sve to porodicni posao i nista drugo ne umete da radite , to je vas problem. I da je istina da ste vi "zrtve" ko vama daje pravo da otimate neciju zemlju?

mani se suplje price

pre 10 godina

@ALBANCI KAŽU

Kosovo je otcepljeno zbog vaseg neizivljenog nacionalizma i sovinizma, a to sto ste i previse uziveli u sopstvenu propagandu, mitove i izigravanje zrtve i nevinasceta je vise problem za psihijatra. Zasto ste kosovski scenario pokusali da ponovite u Makedoniji? Odmah 1999. ste prebacili teroriste iz uck za Makedoniju. Zasto? Da vas nisu i tamo "ugrozavali" i "terorisali" i da niste i tamo bili po "cizmom"? Sa Kosova ste samo od 1998. proterali desetine hiljada Srba, ubili na hiljade Srba, zauzeli hiljade kuca i imanja, palili ste crkve, manastire, skrnavili groblja, imali ste logore po Albaniji gde ste drzali otete ljude a da ne spominjemo sta ste radili decenijama pre toga i kakoste postali vecina na Kosovu. Izigravaj ti ovo sto izigravas tamo gde vas ne poznaju.

svi (ni)su isti

pre 10 godina

@(ALBANCI KAŽU, 12. mart 2014 17:39) - kazes "srpska cizma"? Dobro. Amerikanci "spasili" Albance sa Kosova a ostatak Albanaca (Juzna Srbija, OVPMB) i dalje ostavili na milost i nemilost "srpske cizme"! Kako je to moguce? Postoji samo jedna mogucnost - nije bilo nikakve "srpske cizme" nego Milosevic nije hteo da prihvati americki ultimatum u Rambujeu i zato je Amerika kaznila Srbiju oduzimanjem Kosova ali nisu hteli da vam dadu sve teritorije gde zivite da se ne biste uobrazili. Zabole njih lakat i za Albance i za Srbe, oni strogo gledaju svoje interese, nista drugo. Kad vas toliko vole zasto vam ne daju neke velike pare da izadjete iz bede?

ALBANCI KAŽU

pre 10 godina

sta na ovo kazu albanci?
(komisija, 12. mart 2014 16:49)Bit ču jasan koliko dan i noč. Svi narodi ovoga svijeta koji su trpjeli od tiranije, omaložavanja, ubijanja, progona, tlačenja, masakriranja, silovanja kao što su albanski narod proživljavao od srbske čizma NEK SE POD HITNO OSAMOSTALI, jeli ti sad jasno? Dali je ruski narod na Krimu to doživeo? Sramota je za ovo što neko pita. Pitajte nas isto ako se srbska republika u bosni odvoji od srbije, pitajte ako se srbski narod u Kosovo ako se odvoji od Srbije, Pitajte albance ako se odvoje od albanske države e to je več za nešto što se može usporediti Krim i Rusija. Nema naroda u povijesti koji je vječno trpio tiraniju. Da skratim, NE PODRŽAVAM RUSKU POLITIKU PREMA UKRAJINU I NIKAD NE BIH PODRŽAVAO KOSOVO REPUBLIKU DA SMO MI ŽIVJELI ČASNO I POŠTENO POD SRBIJU. Ali suvišno je dalje komentirati jer sumnjam da če mi komentar objaviti. Kosovo je država zahvaljujuči srbske politike, prihvatili vi to ili ne.

Ана

pre 10 godina

@Јааа А зашто би? Ајде искрено ми реци, који је то ваљани мотив да се Срби из Војводине отцепе од Срба из остатка и прва ћу да се залажем за стварање нове државе величине града у Кини. Другачији стил градње због Аустроугарске тираније? То што су вама Мађари клали децу и просипали вам крв као воду а јужњацима Турци? То што вам је Тито дао аутономију да ослаби Србију? То што патите због лопова на власти као и остатак народа? Треба да Војводина добија веће паре из буџета, као и остале регије које нису Београд уосталом, али ко нормалан прави нову државу да би се ослободио лоше власти због које цела земља пати (притом није као да се власт у Војводини показала као безгрешна или пожртвована, лопови су лопови са које год стране реке). Индија може да функционише са 200 различитих језика и дијалеката и различитим народима и верама, а Срби не могу да одрже своју земљу за коју су им преци умирали, већ верују дојучерашњим окупаторима и њиховом потпаљивању зарад освајања српских територија дипломатијом. Памет у главу, историја је показала шта нам доноси сепаратизам и грамзивост покрајинских властелина, а шта јединство и разум.

ime

pre 10 godina

A zasto je onda problem da isto ovako bude i sa Vojvodinom?
(jaaa, 12. mart 2014 21:04)

ma nije nikakav problem. srba u vojvodini ima 71 % slobodno neka se odrzi referendum. :)

ALBANCI KAŽU

pre 10 godina

Косово подели по етничком пореклу и затворе границе да више са вама ништа никада немамо.
(П, 12. mart 2014 18:17)

I da je istina da ste vi "zrtve" ko vama daje pravo da otimate neciju zemlju?
(oteto prokleto, 12. mart 2014 18:32)
(svi (ni)su isti, 12. mart 2014 19:52)

Nadam se da neču biti uskračen za moj odgovor, jer sam i prije odgovorio na gore navedene ali bio sam uskračen. Pa zar svi srbi su ovakvi kao vi što na ovim portalima pišete bezvezne teze, istorije ili kakvi gluposti. Iskreno ne vjerujem. OTETO PROKLETO.. zista je bilo oteto prokleto vjekovima, sad je na svoj na svome. (svi (ni)su isti. Slažem se stobom u granicama i nikad više sa vama, ništa ama baš ništa. Svako gleda istoriju i predstavlja je kako njima odgovara, i kreče samo tim datumom koji njemu odgovara. Pa pitao bih sve srbe koji su istoričari a ja iskreno nisam. Pa kad ste došli vi srbi u ovim krajevima, koga ste zatekli? možda crnce ste izbacili iz ovih krajeva pa su se doselili u afriku. E pa ;oteto prokleto; Albanski narod nije osvajački narod niti je ikad bio, vratili su ono što je naše.A vi ste poznati po osvajanu, krenuli ste i u novoj istoriji u jugoslaviju. Ne očekujem da se samnom slažete jer bi ste bili izdajice svoga naroda, ali činjenice, istina i realnost pogotovo današnja je vama zabranjena. A vi gospodine ko je rekao da južna srbija (OVPMB)neče biti naše?.. kad tad. Šteta za iskrivljenu istoriju.

dejan-minhen

pre 10 godina

(jaaa, 12. mart 2014 21:04)

problem je u tome sto vi licno necete da bude zadovoljni ishodom referenduma u Vojvodini!
Druze moj uzmite digitron. 100% je maks! Cekajte izbore, otidite na stranu politika i tamo gledajte sta koja partija predlaze. Zatim saberite koliko su dobile glasova.
LDP trazi NAJSIRU autonomiju za Vojvodinu ali ne i nezavisnost.
Ove druge partije se kao zalazu za efektivniju drzavu Srbiju. Necu sada da sudim koliko su sposobne, ali barem tako govore.
Da moze da se pobedi sa parolom nezavisna Vojvodina sigurno bi je neko koristio!

ALBANCI KAŽU

pre 10 godina

sta na ovo kazu albanci?
(komisija, 12. mart 2014 16:49)Bit ču jasan koliko dan i noč. Svi narodi ovoga svijeta koji su trpjeli od tiranije, omaložavanja, ubijanja, progona, tlačenja, masakriranja, silovanja kao što su albanski narod proživljavao od srbske čizma NEK SE POD HITNO OSAMOSTALI, jeli ti sad jasno? Dali je ruski narod na Krimu to doživeo? Sramota je za ovo što neko pita. Pitajte nas isto ako se srbska republika u bosni odvoji od srbije, pitajte ako se srbski narod u Kosovo ako se odvoji od Srbije, Pitajte albance ako se odvoje od albanske države e to je več za nešto što se može usporediti Krim i Rusija. Nema naroda u povijesti koji je vječno trpio tiraniju. Da skratim, NE PODRŽAVAM RUSKU POLITIKU PREMA UKRAJINU I NIKAD NE BIH PODRŽAVAO KOSOVO REPUBLIKU DA SMO MI ŽIVJELI ČASNO I POŠTENO POD SRBIJU. Ali suvišno je dalje komentirati jer sumnjam da če mi komentar objaviti. Kosovo je država zahvaljujuči srbske politike, prihvatili vi to ili ne.

ALBANCI KAŽU

pre 10 godina

Косово подели по етничком пореклу и затворе границе да више са вама ништа никада немамо.
(П, 12. mart 2014 18:17)

I da je istina da ste vi "zrtve" ko vama daje pravo da otimate neciju zemlju?
(oteto prokleto, 12. mart 2014 18:32)
(svi (ni)su isti, 12. mart 2014 19:52)

Nadam se da neču biti uskračen za moj odgovor, jer sam i prije odgovorio na gore navedene ali bio sam uskračen. Pa zar svi srbi su ovakvi kao vi što na ovim portalima pišete bezvezne teze, istorije ili kakvi gluposti. Iskreno ne vjerujem. OTETO PROKLETO.. zista je bilo oteto prokleto vjekovima, sad je na svoj na svome. (svi (ni)su isti. Slažem se stobom u granicama i nikad više sa vama, ništa ama baš ništa. Svako gleda istoriju i predstavlja je kako njima odgovara, i kreče samo tim datumom koji njemu odgovara. Pa pitao bih sve srbe koji su istoričari a ja iskreno nisam. Pa kad ste došli vi srbi u ovim krajevima, koga ste zatekli? možda crnce ste izbacili iz ovih krajeva pa su se doselili u afriku. E pa ;oteto prokleto; Albanski narod nije osvajački narod niti je ikad bio, vratili su ono što je naše.A vi ste poznati po osvajanu, krenuli ste i u novoj istoriji u jugoslaviju. Ne očekujem da se samnom slažete jer bi ste bili izdajice svoga naroda, ali činjenice, istina i realnost pogotovo današnja je vama zabranjena. A vi gospodine ko je rekao da južna srbija (OVPMB)neče biti naše?.. kad tad. Šteta za iskrivljenu istoriju.

Ewox

pre 10 godina

Pre svega Srbija jeste država dok je Kosovo* samo pokrajina pod međunarodnim protektoratom koji će trajati dok konačan status ne bude dogovoren. Krim je republika koja će to ostati i u sastavu Ruske Federacije i imati svog predsednika slično kao što to ima Čečenija ali takođe nije nezavisna.

cvexi

pre 10 godina

sta na ovo kazu albanci?
(komisija, 12. mart 2014 16:49)

Vec su rekli sta imaju, ne zele da zive sa nama u istoj zemlji.. Mislis da mi Srbi vidimo razliku izmedju Kosova kao nezavisne teritorije ili kao dela Albanije? Nema je, oni vec sada funkcionisu kao jedinstvena drzava. Medjunarodno pravo i suvrenitet Srbije je pogazen u svakom slucaju, steta je napravljena i to nepovratna. Mi se tu vise ne pitamo, ali sad je red da Rusi zavrse posao na Krimu a onda Republika Srpska dolazi na red. Dodik je vec bio u poseti Rusiji, sastao se sa Lavrovim i Putinom... Idemo-radimo.

oteto prokleto

pre 10 godina

(ALBANCI KAŽU, 12. mart 2014 17:39)

kosovo* je proktetorat pod NATO okupatorima i to da ti bude jasno. Drzava nikada nece biti. Sto se tice "agresorske Srpske cizme" , mozemo da vidimo sta ste vi "miroljubivi" Albanci radili za ovih 15 god.(muka mi da pisem). Srbija se na KiM borila protiv kriminalaca , dilera droge , prodaje ljudi i njihovih organa. Sada sto je vama sve to porodicni posao i nista drugo ne umete da radite , to je vas problem. I da je istina da ste vi "zrtve" ko vama daje pravo da otimate neciju zemlju?

П

pre 10 godina

@ALBANCI KAŽU страшно је када једна држава одбије да иоле учи објективну историју већ крене у неке митове и да потпаљује децу бајкама и фашизмом. Апсолутно се слажем са тобом да је Косово независно због српске лоше политике, али да је "србска чизма" била груба или искључива према Албанцима пре провокација и планова о стварању "велике Албаније" никада ни не бисте постали већина на Косову, и вероватно би славили Србе као Турке што сада славите иако вас заправо и јесу тиранисали. Ви сте кроз историју показали да само тиране љубите и пред њима пузите а уједате све који вам пруже шансу и зато бих и најрадије да се Косово подели по етничком пореклу и затворе границе да више са вама ништа никада немамо.

svi (ni)su isti

pre 10 godina

@(ALBANCI KAŽU, 12. mart 2014 17:39) - kazes "srpska cizma"? Dobro. Amerikanci "spasili" Albance sa Kosova a ostatak Albanaca (Juzna Srbija, OVPMB) i dalje ostavili na milost i nemilost "srpske cizme"! Kako je to moguce? Postoji samo jedna mogucnost - nije bilo nikakve "srpske cizme" nego Milosevic nije hteo da prihvati americki ultimatum u Rambujeu i zato je Amerika kaznila Srbiju oduzimanjem Kosova ali nisu hteli da vam dadu sve teritorije gde zivite da se ne biste uobrazili. Zabole njih lakat i za Albance i za Srbe, oni strogo gledaju svoje interese, nista drugo. Kad vas toliko vole zasto vam ne daju neke velike pare da izadjete iz bede?

mani se suplje price

pre 10 godina

@ALBANCI KAŽU

Kosovo je otcepljeno zbog vaseg neizivljenog nacionalizma i sovinizma, a to sto ste i previse uziveli u sopstvenu propagandu, mitove i izigravanje zrtve i nevinasceta je vise problem za psihijatra. Zasto ste kosovski scenario pokusali da ponovite u Makedoniji? Odmah 1999. ste prebacili teroriste iz uck za Makedoniju. Zasto? Da vas nisu i tamo "ugrozavali" i "terorisali" i da niste i tamo bili po "cizmom"? Sa Kosova ste samo od 1998. proterali desetine hiljada Srba, ubili na hiljade Srba, zauzeli hiljade kuca i imanja, palili ste crkve, manastire, skrnavili groblja, imali ste logore po Albaniji gde ste drzali otete ljude a da ne spominjemo sta ste radili decenijama pre toga i kakoste postali vecina na Kosovu. Izigravaj ti ovo sto izigravas tamo gde vas ne poznaju.

dejan-minhen

pre 10 godina

(jaaa, 12. mart 2014 21:04)

problem je u tome sto vi licno necete da bude zadovoljni ishodom referenduma u Vojvodini!
Druze moj uzmite digitron. 100% je maks! Cekajte izbore, otidite na stranu politika i tamo gledajte sta koja partija predlaze. Zatim saberite koliko su dobile glasova.
LDP trazi NAJSIRU autonomiju za Vojvodinu ali ne i nezavisnost.
Ove druge partije se kao zalazu za efektivniju drzavu Srbiju. Necu sada da sudim koliko su sposobne, ali barem tako govore.
Da moze da se pobedi sa parolom nezavisna Vojvodina sigurno bi je neko koristio!

ime

pre 10 godina

A zasto je onda problem da isto ovako bude i sa Vojvodinom?
(jaaa, 12. mart 2014 21:04)

ma nije nikakav problem. srba u vojvodini ima 71 % slobodno neka se odrzi referendum. :)

Ана

pre 10 godina

@Јааа А зашто би? Ајде искрено ми реци, који је то ваљани мотив да се Срби из Војводине отцепе од Срба из остатка и прва ћу да се залажем за стварање нове државе величине града у Кини. Другачији стил градње због Аустроугарске тираније? То што су вама Мађари клали децу и просипали вам крв као воду а јужњацима Турци? То што вам је Тито дао аутономију да ослаби Србију? То што патите због лопова на власти као и остатак народа? Треба да Војводина добија веће паре из буџета, као и остале регије које нису Београд уосталом, али ко нормалан прави нову државу да би се ослободио лоше власти због које цела земља пати (притом није као да се власт у Војводини показала као безгрешна или пожртвована, лопови су лопови са које год стране реке). Индија може да функционише са 200 различитих језика и дијалеката и различитим народима и верама, а Срби не могу да одрже своју земљу за коју су им преци умирали, већ верују дојучерашњим окупаторима и њиховом потпаљивању зарад освајања српских територија дипломатијом. Памет у главу, историја је показала шта нам доноси сепаратизам и грамзивост покрајинских властелина, а шта јединство и разум.