Subota, 22.02.2014.

14:01

Izglasan opoziv Janukoviča

Ukrajinski parlament izglasao opoziv predsednika Viktora Janukoviča i raspisao prevremene izbore za 25. maj, javlja reporter B92 iz Kijeva Aleksandra Godfroa.

Izvor: B92

Izglasan opoziv Janukovièa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Uros

pre 10 godina

I cek, dodjosmo od strucnih komentara o tome kako Janukovic ima podrsku vojske i pola naroda, od podele zemlje, gradjanskog rata, do toga da su zbrisali kao pacovi ko je mogao, a ostali se kriju... Pa gde je sad ta druga strana da brani svog predsednika? Sve lici na krvavu varijantu 5 oktobra. A za taj 5. oktobar, kako god da smo razocarani, samo ludak ili kriminalac moze da kaze da je 90ih bilo bolje...

Agresofob

pre 10 godina

I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...
(stefan, 22. februar 2014 14:24)

Pa bravo stefane, slazem se! Evo, tu se vidi kako se goloruka i ugrozena elitna jedinica brani od agresivnih demonstranata, koji su naouruzani - stitom. Tako se brani ruska demokrartija stefane! Nece da bombarduju jer je metak jeftiniji...
http://www.youtube.com/watch?v=ahjaTulXPGQ

Miki

pre 10 godina

Izmedju EU obecanja o partnerstvu i ruskih 15 milijardi dolara , oni izabrase EU obecanja.... A ja mislio da od nas Srba nema niko gluplji... Uskoro , kada im stignu novi uvecani racuni za struju, gas, grejanje, neka pokusaju da ih plate sa EU obecanjima.... Na zalost ne greju se oni na EU obecanja , vec na ruski gas...

Beogradjanin iz kruga dvojke

pre 10 godina

Drago mi je da je izgubila ispodtezgaška, zakulisna, ušićarska, zamešeteljska, zaverenička politika(nta) Putina i da je pobedjena proruska struja. Koliko su siti Rusa i njihove čizme jasno je po ovoj upornosti i samoubilačkoj rešenosti slobodaraca Ukrajinaca. Bravo Ukrajinci!

Mau Vau

pre 10 godina

CNN........

Nije 50 nego drugi put.Pre par dana(kada je kanonada dostigla kulminaciju) i sada.Setio sam se frke u Libiji i evakuisanja nasih ljudi.Valjda vam je jasno da i u Srbiji ima ukrajinaca i da svi sa pojacanom paznjom prate dogadjanja i reakcije.

macak

pre 10 godina

I treba da ga svrgnu, on je najveci krivac za sve sto se dogodilo jer je sve vreme sedeo skrstenih ruku. On je ucinio 90% stete, "demonstranti" su samo posledica.

Dragan

pre 10 godina

Demokratski po pravilima EU ! Jedino sto u vesti ne dostaje, da su "opozicionari" pretukli protivnicke poslanike i sa njihovim karticama u sistemu glasali. Bravo, pravo u EU

Novi prosjak Evrope

pre 10 godina

Slušam malopre neke ljude iz Donjecka (skupila se masa i nešto viču). Kaže da je problem s Ukrajinom taj što Istok zarađuje novce, a Zapad ih proždire. Još kaže da se od sad mogu pripremiti da jedu ... pa, znate več, ne bi mi prošlo da ga doslovce citiram.
Ovo je miljama daleko od gotovog.

Mau Vau

pre 10 godina

@samo pitam

Strogi ste kao moja profesorka iz III (rane sezdesete)i u pravu ste.To je bilo vreme svetske muzicke revolucije,zamerali nam da smo pod uticajem zapada , da pustamo kosu ko Bitlsi.Oni koje je zapalo da uce ruski to su tragicno dozvljavali.Desetak godina kasnije sve se promenilo-u grad su se skotrljali rolingstonsi.

CCN-bot (SNS-bot like this)

pre 10 godina

Da li neko vodi racuna o gradjanima Srbije u Ukraini.Preko domacih portala su sevale uvrede na racun demonstranata,predlagalo se gazenje tenkovima,nazivani su fasistima.Da li ambasada brine o tome?
(Mau Vau, 22. februar 2014 21:27)

Ovo ti je 50 put da postuješ isto. Kolika ti je kvota?
Uzgred, ti si dobar s nacistima iz Svobode, ista ste ekipa, valjda možeš urgirati kod njih.

To im je u krvi, ali kod nas 'no passaran'!

pre 10 godina

Zašto ovih dana pokondireni EU fanatici na komentarima o Ukrajini redovno pišu "Ukraina"? To se pojavljuje skoro po pravilu, ispod svakog teksta, mnogo puta.
Da ne biste i srpski pravopis da menjate po EU sistemu, pošto vi najbolje znate kako treba da se kaže? Ili je to samo problem lošeg poznavanja srpskog jezika?
(samo pitam, 22. februar 2014 21:17)

Pa i red je da ljubitelji Svobode i ostalih svastičarksih organizacija usvoje tzv. 'korienski pravopis', ustaške NDH. To ti je ta fora.

Ja

pre 10 godina

Zapamtite dobro sta ste napisali pa se cujemo za 6 meseci.Ko ce od vas reci nisam bio u pravu.Nego ajde da lupetamo bez poznavanja ranijeg stanja i istorije.Mislite da su svi snimci autenticni i da meci bas dolaze od policije?Niste li to vec negde videli i culi?

fizicar

pre 10 godina

Procitah tekst, a citao sam i po drugim sajtovima (sto na srpskom, sto na engleskom, ukrajinski i ruski ne znam), ali ne nadjoh osnovne podatke, kao sto su:
- ukrajinski parlament (rada, tako se valjda zove) sadrzi toliko i toliko poslanika
- na danasnjoj sednici je prisustvovalo toliko i toliko poslanika
- za opoziv janukovica je bilo toliko i toliko (uzdrzani, protiv...)

ps
pozdrav za Godoa i cuvaj se. ko zna sta ce se sve tamo desavati? ali da nam se redovno javljas (sa slikom)

Mau Vau

pre 10 godina

Da li neko vodi racuna o gradjanima Srbije u Ukraini.Preko domacih portala su sevale uvrede na racun demonstranata,predlagalo se gazenje tenkovima,nazivani su fasistima.Da li ambasada brine o tome?

Miki

pre 10 godina

Amerika sa Nemackom je stvorila scenario za gradjanski rat i raspad Ukrajine. U Ukrajini je izvrsen klasican drzavni udar od strane zapadno sponzorisanih terorista. Kazu da ce hapsiti sve koji se ne slazu sa njima. Rat je na zalost sada neizbezan...

sloba

pre 10 godina

Daj proverite rezultate na izborima u Ukrajni zadnjih 10god....pa onda lupetajte...Zemlja je podeljena odavno, samo sto jedna strana ne priznaje izborne rezultate...
Ko pobedi na izborima ima legitimno pravo da sprovodi politiku za koju se zalaze, Svidjalo se to nekome ili ne...

samo pitam

pre 10 godina

Zašto ovih dana pokondireni EU fanatici na komentarima o Ukrajini redovno pišu "Ukraina"? To se pojavljuje skoro po pravilu, ispod svakog teksta, mnogo puta.
Da ne biste i srpski pravopis da menjate po EU sistemu, pošto vi najbolje znate kako treba da se kaže? Ili je to samo problem lošeg poznavanja srpskog jezika?

kontrapunkt

pre 10 godina

Cestitke Ukrajinskom narodu sto se opredelio za zapad i EU. I Srbija se nepovratno krece u istom smeru otkad su se Vucic i Nikolic opredelili za EU. Zao mi je rusofila sto su se ponadali novoj uspostavi ruskih kolonija po Evropi.

neko

pre 10 godina

Izgalasan opoziv u parlamentu u kom je opozicija imala i ima 23 poslanika manje ? Ovo ne da je drzavni udar nego krsenje ustava i svih pravnih regulativa na koje se svi pozivaju !
Ovde svi zaboravljaju da je on legitimno izabran predsednik i da je regularno pobedio na izborima , sada nista ne sprecava da se istocni regioni odcepe i pozovu na nepostovanje ustava i zakona od strane zapadnih regiona !

mare

pre 10 godina

Varaju se svi oni koji misle da ce Ukrajni sad biti bolje u eu ili de vec, isto kao sto ste u zabludi da mi idemo ka eu jer to je prazna prica, svi znamo da nikad necemo uci u eu jer nemaju interesa od nas. Eu ce se pre raspasti nego sto cemo mi upasti.

Perica

pre 10 godina

Crveno Crni zlikovac je upravo pao !!! Zivela Slobodna Ukrajina !!! Nemojte mu dozvoliti da pobegne u Rusiju, poput srpskih crvrno - crnih zlikovaca !!! Uhvatite ga, zivog ili mrtvog !!!
(Pedja, 22. februar 2014 16:36)

Vidis Pedja, on je mozda Crveni, ali Crni su medju "nenaoruzanim" demonstrantima. Ako nisi znao, gro demonstranata je iz pronacisticke partije "Svoboda", kojima je idol Stepan Bandera, Ukrajinski Ante Pavelic. Covek koji je docekao Nemce kao oslobodioce i ubijao Ruse, Jevreje i Cigane. Istorijske cinjenice. Tako da... pusti me tih izlizanih floskula

Mau Vau

pre 10 godina

@Nedjo

Niste Vi krivi,novinari su se namerno pravili ludi i ignorisali dogadjaje u Ukraini.Jasno je bilo da nisu nikakve demonstracije u pitanju nego revolucija koja je izgleda uspela-svrgnut je predsednik koji je vrsio nuzdu u zlatnom wc.Kucnite na sokocalo espreso tv live from ukraine i pogledajte sta se dogadja na trgu u Kijevu-da li su to huligani kako se ovde sugerisalo?Dovoljno je samo pogledati vecerasnju TV dnevnik RTS i njihovog izbezumljenog amatera izvestaca.

glupost

pre 10 godina

"....od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju..."
@ (stefan, 22. februar 2014 14:24)


Obozavaju zapad i mrze Srbiju?

Prvo, za mene je Srbija "zapad" inajuci u vidu njen geo-politicki polozaj, a to su znali svi srpski vladari od Obrenovica na ovamo. Pa cak su I Nemanjici bili "zapad" - nisu se vencavali sa kineskim, ruskim I severno-korejskim princezama vec sa onima poput Jelene Anzujske....

Drugo, ko vam daje pravo da proglasavate sebe sami "patriotama" ako ste rusofili? Svako ko podrzava interese drugih drzava na stetu svoje je IZDAJNIK I PETOKOLONAS!

Trece, ja sam za Srbiju "na zapadu" jer je to u njenom interesu i jer ona tamo i jeste u svakom smislu!
A i ova istocnjacka avantura od Milosevica do Kostunice joj je samo ocaj i nesrecu donela!

Cetvrto, krajnje je vreme da se Srbadija opameti i pocne da cuva svoje dupe a ne tudje!!!!!

dzoni

pre 10 godina

@Madjar iz Vojvodine
Evo danas tvoje "demokrate" ubise 12 dece dronom tj dzojstikom..ali posto su to demokratska ubistva to je vest od par recenica u svakom 100tom mediju i ako ga "demokratski mediji u svetu" objave to je naravno na 100toj stranici da vest ne vidi niko.
Da su kojim slucajem to uradili Rusi umesto Amera danas bi svi mediji zvonili na naslovnim stranama o uzasnom Ruskom rezimu ubici dece ..ali posto su ameri vesti i nema ..a kad nema vesti kao da se nije se ni desilo.

Artijum

pre 10 godina

Sledeca je Rusija. Nemojte se cuditi vise nicemu. U Petrovgradu i Moskvi rastu velike tenzije protiv Putina ,sto vise proba da ih kontrolise one se sve vise umnozavaju.Proci ce i on kao Sadam,Gadafi ,Mubarak,Janukovic i ostali ...Zivi bili pa videli.

samo tako

pre 10 godina

A sada sledi lov po celoj Ukrajini, posebno na istoku zemlje, na sve proruske i KGB elemente. Ukrajinci su odlucni da ih sve osude po hitnom postupku. Tako je trebalo i u Srbiji da se uradi, a ne da se stalno biraju proruski predsednici koji usporavaju Srbiju na svakom koraku. Pa pogledajte samo sve komentare, za neverovati! Pola Srbije bi sutra pristalo da Srbija bude jedna od ruskih republika. Nikada Srbija nece biti dio EU dok se ne resi UDBE i zaljubljenih u majcicu Rusiju, Putina, i ostale diktatore.

genije

pre 10 godina

Bili neki redovni izbori tamo neke 2006/7/8.
Zapadu se nije dopao rezultat i eto NARANDZASTE revolucije i postavise na vlast pro-nato vlast. (nato botovi ovde to uporno precutkuju).
Dodjose sledeci izbori i narandzasti revolucionari izgubise, posto se to zapadu nije dopalo, bilo je nekoliko krugova izbora ali narandzasti nikako nisu uspevali da pobede.
Danas,nekoliko godina kasnije opet menjaju vlast na ulici.

Bas me briga za imena i likove ali da li je moguce biti toliko slep i ne videti sta se u Ukrajini zaista desava - sasvim sigurno ova repriza "narandzi" veze nema sa demokratijom.
I cuj separatisti sa zapada Ukrajine (bese i ovde vest) koji krvlju ruse vlast - kritikuju sto se istocni delovi cuvaju "revolucionara"...
BTW redovni izbori su trebali biti svejedno za manje od godinu dana - toliko o demokratiji

Miroslav

pre 10 godina

Ziveo hrabri narod Ukrajine! Za parlament kapa dole! (El viva comunismo e la liberta!) Klasican primer konfuzije koja vlada u srpskim glavama. Imam prijatelja koji voli drazu zato sto je tito rekao ne staljinu :) i da je Varsavski pakt osnovan da bi sirio pravoslavlje :) :) Tesko nama sa vama:(

Lukas

pre 10 godina

Dole proruski zlocinci u Ukrajini, Venecueli,Kubi i Srbiji...Vreme je za svetsku revoluciju....Do pobede !
(Madjar iz Vojvodine, 22. februar 2014 18:06)

I sta cemo sada mi i vi? Vase ideje revolucije i demokratije se ocigledno razlikuje od nasih. Hocemo li onako kako vecina odluci na "pokradenim" izborima ili "demokratski" paljenjem trgova od strane manjine kao u Ukrajini?

ups

pre 10 godina

@Suvereni demokrata: Na cemu si ti Avganistanac ili Albanska? Ko se ratu raduje nije bas na zemlji. Jedan od razloga sto mi se ne dopada sranje u Ukrajini je da se izvesno pribilizava sukob NATO sa Rusijom u narednih 10ak godina. Nemam ja tu za koga da navijam i jedni i drugi hoce samo da naplacuju resurse a ljudi ih i ne zanimaju....

schmilo

pre 10 godina

(Antiprotivan, 22. februar 2014 17:21)

Je li batice, a sto tebi smeta Venecuela i drustveno uredjenje tamo?
Sta, iskoreniti socijalizam i tamo gde on funkcionise?
Kakve veze celo ovo desavanje ima sa Venecuelom?

Samo da rata ne bude

pre 10 godina

Tek sada posle trinaest godina mozemo da sagledamo koliko srece smo imali 5 oktobra. Za razliku od Ukrajine, Srbija je imala opozicione lidere koji su bili kud i kamo organizovaniji u svakom smislu i izbegnuto je krvoprolice, koje su mnogi nasi ,,prijatelji" prizeljkivali. Sta se posle desilo sa njima u moralnom smislu to je druga prica. Na primeru Ukrajine mozemo mnogo da naucimo jer u Srbiji nazalost i danas postoje mnogi bezbedonosni izazovi. Moj zakljucak bi bio da ukoliko dodje do nekih velikih protesta, treba to odmah saseci u korenu ne birajuci sredstva, ili u potpunost ispuniti zahteve onih koji protestvuju. U suprotnom sve drugo vodi u anarhiju i krvoprolice. Treca varijanta i najbolja su izbori makar se odrzavali svake godine. Izborima se izbija veliki adut iz rukava onima koji nam zlonamerno misle.

Zole

pre 10 godina

Izbori 25. Maja mogu biti odrzani samo u onim delovima drzave koje kontrolisu pobunjenici. U onima koje kontroliše vlast sigurno neće biti odrzani tada.

Super Stupid

pre 10 godina

Pre nego što date podršku hrabrom narodu Ukrajine informišite se malo na internetu o nekim predvodnicima ove pobune - ekstremno desničarskoj partiji Svoboda i njihovoj borbi protiv "moskovsko-jevrejske mafije".

Top lista nadrealista

pre 10 godina

Za sve ovo je kriv Putin! Nije smeo da se kocka, Rusija je morala da intervnise. Izgubljena je Gruzija, Srbija se okrenula zapadu, odlazi i Sirija. Ali ovo sa Ukrajinom je nenadoknadiv poraz! Jos ima sanse da se odbrani Ukrajina, NATO i SAD nece intervenisati jer su podeljeni, ekonomski slomljeni i uplaseni. Za jednu noc Rusija bi mogla da okupira Ukrajinu zajedno sa beloruskom armijom, kao u Cehoslovackoj 1968.
(Rusofil, 22. februar 2014 17:52)

Ahahaha - i sta je bilo kad si se probudio?

Goran

pre 10 godina

I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...
(stefan, 22. februar 2014 14:24)
Brate Stefane da si živeo tamo znao bi kako im je bilo pod rusima. Pošto i Srbija ide ka EU žao mi je tebe i sličnih koji sanjate rusku čizmu u Srbiji, predstoje vam godine patnje i čežnje za promašenim boljševičkim sistemom.

tetka iz Bos. Krupe

pre 10 godina

Ajoj a UDBA u Srbiji sece vene zbog ovakvog razvoja dogadjaja!Za poslednjih 10 dana sam shvatio da Srbi vise vole Janukovica nego sami Ukrainci!

Angelina

pre 10 godina

Na sajtovima novina u Srbiji je pomama fanatizovanih rusofila koji „pljuju po narodu Ukrajine“ moj komentar upućen rusofilima na to je sledeći:

Kada se neko vekovima klanjao pašama, vezirima, sultanima, komesarima komunističke partije onda za takav „rainski mentalitet“ nije za čuđenje i „njihov pogled na svet“. Za njih svet izgleda ovako: „gazda“ i „sluga“! Za njih pojam slobodan (nezavisan) građanin, građanska država je nepostojeća stvar.

Za „građanski mentalitet“ sve je obrnuto od ovog „rainskog“. Građanska vekovna svest Poljaka, Čeha, Ukrainaca i drugih koja je nastala u njihovim monarhijama stvorila je kod svojih građana NACIONALNU SVEST, slobodu, slobono odlučivanje, slobodno udruživanje (s kim će u savez) i tsl. Branili su vekovima to svoje pravo na samostalno odlučivanje. I ovo što se skoro tri meseca događa u njihovim gradovima treba gledati iz rečenog ugla. Narod Ukraine ima sve moje simpatije. Čestitam im na hrabrosti i upornosti.

Toni

pre 10 godina

Ukrajina u EU!

Ta je zemlja puno europskija nego Kosovo, Bosna ili Srbija.
(Zoran, 22. februar 2014 16:39)

Ok. Vec nekoliko dana potenciras ovu tvrdnju. Mozes li nam neci potkrijepiti svoje misljenje. Po cemu je Ukrajina "europskija" os ostalih (navedenih).

nemanja

pre 10 godina

Pitanjce

Više ne. Po raspadu SSSR -a Ukraina je imala više nuklearnog arsenala nego Kina, Francuska i Britanija ZAJEDNO. Međutim, posle potpisivanja sporazuma po kome Ukraina postaje država bez nuklearnog arsenala, a pod snažnim dejstvom Rusije da se taj arsenal prebaci u Rusiju, Ukraina više nema nuklearni arsenal. Ostao im je nuklearni program za centrale, kojeg su se takođe odrekli, pod pritiskom EU. Ne brini, da imaju bilo šta, ovo se ne bi dešavalo.

Ivan

pre 10 godina

Na kraju će ovi isti Ukrajinci, koji danas tako zdušno i radosno slave odlazak Janukoviča, čeprkati za zalogaj hleba po tim istim kijevskim ruševinama koje su sami napravili! GLADOVAĆE videćete, živi bili pa videli, irački i libijski scenario ih neminovno čeka!

Rusofil

pre 10 godina

Za sve ovo je kriv Putin! Nije smeo da se kocka, Rusija je morala da intervnise. Izgubljena je Gruzija, Srbija se okrenula zapadu, odlazi i Sirija. Ali ovo sa Ukrajinom je nenadoknadiv poraz! Jos ima sanse da se odbrani Ukrajina, NATO i SAD nece intervenisati jer su podeljeni, ekonomski slomljeni i uplaseni. Za jednu noc Rusija bi mogla da okupira Ukrajinu zajedno sa beloruskom armijom, kao u Cehoslovackoj 1968.

Lacerta

pre 10 godina

Хајде, русофоби, дођите па га опозовите. Чекамо вас у Харкову!
(прозвани русофил, 22. februar 2014 16:35)

Čekaš ti (i takvi kao ti) za tastaturom, na vrlo bezbednoj razdaljini i od Harkova i od Ukrajine. Mnogo ste nešto jaki na Internetu, ali nešto malo manje na terenu, kad vas je "šačica fašista" isterala iz Kijeva. Gde si dosad bio cyber-junačino? Jel se već pakuješ za Ukrajinu da pomogneš, ili ćeš ipak malo sačekati?

Mića iz Jagodine

pre 10 godina

Janukoviču su podršku otkazali i oni koji su do sada podržavali.Poslanici su biuli u parlamentu,sumnjam da su silom dovedeni.Ako nisu hteli da glasaju onda ne bi došli na sednicu parlamenta.Podržavam demonstrante koji traže da krivično Januković odgovara za svoje postupke,jer je on direktni krivac za višedesetina poginulih u Kijevu.

Libre,libre

pre 10 godina

Nadam se ali uz veliku dozu opreza da dolaze bolji dani za Ukrajinski narod.To sto mi nismo iskoristili sansu pa smo se unazadili ne znaci da ce i oni.Imamo svetle primere Poljske,Ceske,Slovacke,Madjarske,Baltickih drzava,Slovenije,pa cak i Hrvatske,Rumunije i Bugarske.Trebace im puno mudrosti i opreza da ih ne preveslaju jer kada je oportunisticko komunisticki sistem tako jak kod nas,mozemo samo nagadjati kako su duboki koreni u Ukrajini.

Sven Goran

pre 10 godina

da li je neko razmisljao sta bi uradila USA da su demonstranti u Vasingtonu bacali molotovljeve koktele na policiju? mislim da bi sve bilo gotovo preko noci, a ujutru bi smrkovima oprali trg.....
isto vazi i za Rusiju....

Hajduk

pre 10 godina

Ima tri opcije: 1. Haag 2. Ala Čaušesku. 3. Rusija ( meka kriminalaca, progonjenih zakonom, koji rusima dobro plaćaju boravak i zaštitu !!!!

Živio novi atlas!

pre 10 godina

Ovo nijedna ozbiljna svetska vlada ne moze da prizna. Opsednuti parlament u jednom danu smenjuje predsednika, tuzioca, komandante vojske, menja ustav... pa to nema ni u jednoj banana-drzavi :)
(borislav, 22. februar 2014 16:48)

Ima, u Zapadnoj Ukrajini. To suverenu republiku Istočnu Ukrajinu ne treba da zanima.

KUD Idijoti i numera - Blago budalama

pre 10 godina

Ziveo hrabri narod Ukrajine!
Za parlament kapa dole!
(El viva comunismo e la liberta!, 22. februar 2014 16:40)

Pogubljeni čovječe, da te čuje ona ekipa s trga Nezavisnosti šta kličeš, dok trešneš bi postao 81.

Sinko

pre 10 godina

'Jel' ovi likovi u Ukrajini imaju nuklearno oruzje? Pitam ozbiljno, ako neko zna.'

--Ne. Jedan od uslova za nezavisnost je bio da sve vrate u Rusiju, a Rusija preuzima odgovornost za nukearnu bezbednost Ukrajine, tj. ako neko napadne Ukrajinu nuklearnim oruzjem rusi imaju pravo i obavezu da ga zbombaju. Mislis da bi se evropa, sad i rusija ovako igrali da Ukrajina ima nuklearno oruzje? Mrzim nuklearno oruzje ali istorija pokazuje da ni jedna nuklarna drzava nije bila napadnuta niti se sporilo o njenom suverenitetu.

Smrt nacistima!

pre 10 godina

Nadam se da ce zavrsiti kao Sadam i Gadafi.
(Antirus forever, 22. februar 2014 16:49)

A amtisemita? Verovatno, to ide jedno uz drugo.

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Sad cemo videt na hiljade ruskih i kineskih aviona i tenkova kako brisu Nato,a Amerika place ko mala beba,malo su se previse drznuli hahahahahaha.

Hemijska olovka, obavezno

pre 10 godina

Ovo je i tuzno i zalosno. Bas me zanima da li ce ovi sa maidana ici u harkov da hapse Dobkina
(aleksa, 22. februar 2014 16:46)

Što bi svojedobno rekao tata Brada s TV Palma. 'Ako dođu....neće se vratiti.'

grisom

pre 10 godina

@Zoran - Objasnite taj "europejizam" samim Ukrajincima, pogotovo na bogatom istoku i Krimu. A Bosna, Kosovo i Srbija nisu nista manje evropske od, recimo, Hrvatske. Sta je uopste.merilo "evropejizma"?

EU Citizen

pre 10 godina

Bravo, proruski tiranin da odgovara za svoje zločine, ako pre toga ne pobegne u Rusiju kao i svi tirani ovog dela sveta, uključujući i te naše. Puno uspeha za slobodnu Ukrajinu, konačno na zapadu i Evropi gde pripada. Jednoga dana će se i napaćeni ruski narod osloboditi nastavljača boljševičkih ubica koji ga još uvek tlače i uništavaju, i pridružiće se civilizovanom svetu: taj dan još uvek, nažalost, nije blizu, ali pobeda razuma i civilizacije u Ukrajini ga je sigurno značajno približila.

Pedja

pre 10 godina

Crveno Crni zlikovac je upravo pao !!! Zivela Slobodna Ukrajina !!! Nemojte mu dozvoliti da pobegne u Rusiju, poput srpskih crvrno - crnih zlikovaca !!! Uhvatite ga, zivog ili mrtvog !!!

Beogradjanin

pre 10 godina

Evo i ja sam glasao. Kakva sprdnja ko će to da prizna? Možda sirotinja iz zapadnog dela Ukraine, bogati istok je istovremeno doneo odluku da ne priznaje odluke Rade. I sad će u svoj anarhiji neko uspeti da napravi regularne izbore?

borislav

pre 10 godina

Ovo nijedna ozbiljna svetska vlada ne moze da prizna. Opsednuti parlament u jednom danu smenjuje predsednika, tuzioca, komandante vojske, menja ustav... pa to nema ni u jednoj banana-drzavi :)

Vladimir

pre 10 godina

Eh, ovaj Janukovič, bećar jedan.
Sve sam se dogovorio, ali, ups, ne mogu sad da potpišem jer mi nešto naspelo da skoknem do Harkova. Nije da sabotiram, nego, Harkov je lep u februaru. Tropska klima i tako to.
Ali, ako vi potpišete bez mene, e, pa, onda ja priznajem samo sud svoje partije, jer mi to tako radimo.

Dr.Mir.Cirovic

pre 10 godina

Ukraina je imala pomarandzijsku ewoluciju i sta je postigl NULLA i sada trazi neke van ustavne promene Koje su porzane od XY drzava ,sada je pitaje Koje ce snage drzavu staviti nas svoje noge ,da i BOXER-ski to ostvare? ostavljam vama na razmisljanje i ocenu.

Fukusima

pre 10 godina

Ocekujemo da Klicko & Co odu u Harkov i pohapse sve koji ne priznaju drzavni udar. Oni na istoku preuzeli kontrolu nad skladistima oruzja, nadleznost nad lokalnom policijom na Donu Kozaci mibilisani, al samo da dodje Klicko pa uvede red. Ruzno i tuzno i sramota.

samo da dobacim

pre 10 godina

Hahaha, on je ucestvovao u dogovoru (predlozima), potpisao sporazum, i kad je trebala da pocne primena - zapalio iz grada. Koji retardirani pokusaj sabotiranja, prso je totalno

stefan

pre 10 godina

hahahaha pa to se zove državni udar! da li mislite da će parlament okružen spolja i izunutra da glasa nešto osim smene? ali to je ok sa zapadom jer je to demokratska volja većine na Majdanu Nezaležnosti...
I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...

stefan

pre 10 godina

hahahaha pa to se zove državni udar! da li mislite da će parlament okružen spolja i izunutra da glasa nešto osim smene? ali to je ok sa zapadom jer je to demokratska volja većine na Majdanu Nezaležnosti...
I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...

borislav

pre 10 godina

Ovo nijedna ozbiljna svetska vlada ne moze da prizna. Opsednuti parlament u jednom danu smenjuje predsednika, tuzioca, komandante vojske, menja ustav... pa to nema ni u jednoj banana-drzavi :)

Pedja

pre 10 godina

Crveno Crni zlikovac je upravo pao !!! Zivela Slobodna Ukrajina !!! Nemojte mu dozvoliti da pobegne u Rusiju, poput srpskih crvrno - crnih zlikovaca !!! Uhvatite ga, zivog ili mrtvog !!!

samo da dobacim

pre 10 godina

Hahaha, on je ucestvovao u dogovoru (predlozima), potpisao sporazum, i kad je trebala da pocne primena - zapalio iz grada. Koji retardirani pokusaj sabotiranja, prso je totalno

Beogradjanin

pre 10 godina

Evo i ja sam glasao. Kakva sprdnja ko će to da prizna? Možda sirotinja iz zapadnog dela Ukraine, bogati istok je istovremeno doneo odluku da ne priznaje odluke Rade. I sad će u svoj anarhiji neko uspeti da napravi regularne izbore?

Fukusima

pre 10 godina

Ocekujemo da Klicko & Co odu u Harkov i pohapse sve koji ne priznaju drzavni udar. Oni na istoku preuzeli kontrolu nad skladistima oruzja, nadleznost nad lokalnom policijom na Donu Kozaci mibilisani, al samo da dodje Klicko pa uvede red. Ruzno i tuzno i sramota.

Vladimir

pre 10 godina

Eh, ovaj Janukovič, bećar jedan.
Sve sam se dogovorio, ali, ups, ne mogu sad da potpišem jer mi nešto naspelo da skoknem do Harkova. Nije da sabotiram, nego, Harkov je lep u februaru. Tropska klima i tako to.
Ali, ako vi potpišete bez mene, e, pa, onda ja priznajem samo sud svoje partije, jer mi to tako radimo.

grisom

pre 10 godina

@Zoran - Objasnite taj "europejizam" samim Ukrajincima, pogotovo na bogatom istoku i Krimu. A Bosna, Kosovo i Srbija nisu nista manje evropske od, recimo, Hrvatske. Sta je uopste.merilo "evropejizma"?

KUD Idijoti i numera - Blago budalama

pre 10 godina

Ziveo hrabri narod Ukrajine!
Za parlament kapa dole!
(El viva comunismo e la liberta!, 22. februar 2014 16:40)

Pogubljeni čovječe, da te čuje ona ekipa s trga Nezavisnosti šta kličeš, dok trešneš bi postao 81.

Toni

pre 10 godina

Ukrajina u EU!

Ta je zemlja puno europskija nego Kosovo, Bosna ili Srbija.
(Zoran, 22. februar 2014 16:39)

Ok. Vec nekoliko dana potenciras ovu tvrdnju. Mozes li nam neci potkrijepiti svoje misljenje. Po cemu je Ukrajina "europskija" os ostalih (navedenih).

Živio novi atlas!

pre 10 godina

Ovo nijedna ozbiljna svetska vlada ne moze da prizna. Opsednuti parlament u jednom danu smenjuje predsednika, tuzioca, komandante vojske, menja ustav... pa to nema ni u jednoj banana-drzavi :)
(borislav, 22. februar 2014 16:48)

Ima, u Zapadnoj Ukrajini. To suverenu republiku Istočnu Ukrajinu ne treba da zanima.

EU Citizen

pre 10 godina

Bravo, proruski tiranin da odgovara za svoje zločine, ako pre toga ne pobegne u Rusiju kao i svi tirani ovog dela sveta, uključujući i te naše. Puno uspeha za slobodnu Ukrajinu, konačno na zapadu i Evropi gde pripada. Jednoga dana će se i napaćeni ruski narod osloboditi nastavljača boljševičkih ubica koji ga još uvek tlače i uništavaju, i pridružiće se civilizovanom svetu: taj dan još uvek, nažalost, nije blizu, ali pobeda razuma i civilizacije u Ukrajini ga je sigurno značajno približila.

Ivan

pre 10 godina

Na kraju će ovi isti Ukrajinci, koji danas tako zdušno i radosno slave odlazak Janukoviča, čeprkati za zalogaj hleba po tim istim kijevskim ruševinama koje su sami napravili! GLADOVAĆE videćete, živi bili pa videli, irački i libijski scenario ih neminovno čeka!

Sven Goran

pre 10 godina

da li je neko razmisljao sta bi uradila USA da su demonstranti u Vasingtonu bacali molotovljeve koktele na policiju? mislim da bi sve bilo gotovo preko noci, a ujutru bi smrkovima oprali trg.....
isto vazi i za Rusiju....

Perica

pre 10 godina

Crveno Crni zlikovac je upravo pao !!! Zivela Slobodna Ukrajina !!! Nemojte mu dozvoliti da pobegne u Rusiju, poput srpskih crvrno - crnih zlikovaca !!! Uhvatite ga, zivog ili mrtvog !!!
(Pedja, 22. februar 2014 16:36)

Vidis Pedja, on je mozda Crveni, ali Crni su medju "nenaoruzanim" demonstrantima. Ako nisi znao, gro demonstranata je iz pronacisticke partije "Svoboda", kojima je idol Stepan Bandera, Ukrajinski Ante Pavelic. Covek koji je docekao Nemce kao oslobodioce i ubijao Ruse, Jevreje i Cigane. Istorijske cinjenice. Tako da... pusti me tih izlizanih floskula

Super Stupid

pre 10 godina

Pre nego što date podršku hrabrom narodu Ukrajine informišite se malo na internetu o nekim predvodnicima ove pobune - ekstremno desničarskoj partiji Svoboda i njihovoj borbi protiv "moskovsko-jevrejske mafije".

nemanja

pre 10 godina

Pitanjce

Više ne. Po raspadu SSSR -a Ukraina je imala više nuklearnog arsenala nego Kina, Francuska i Britanija ZAJEDNO. Međutim, posle potpisivanja sporazuma po kome Ukraina postaje država bez nuklearnog arsenala, a pod snažnim dejstvom Rusije da se taj arsenal prebaci u Rusiju, Ukraina više nema nuklearni arsenal. Ostao im je nuklearni program za centrale, kojeg su se takođe odrekli, pod pritiskom EU. Ne brini, da imaju bilo šta, ovo se ne bi dešavalo.

Lacerta

pre 10 godina

Хајде, русофоби, дођите па га опозовите. Чекамо вас у Харкову!
(прозвани русофил, 22. februar 2014 16:35)

Čekaš ti (i takvi kao ti) za tastaturom, na vrlo bezbednoj razdaljini i od Harkova i od Ukrajine. Mnogo ste nešto jaki na Internetu, ali nešto malo manje na terenu, kad vas je "šačica fašista" isterala iz Kijeva. Gde si dosad bio cyber-junačino? Jel se već pakuješ za Ukrajinu da pomogneš, ili ćeš ipak malo sačekati?

Hajduk

pre 10 godina

Ima tri opcije: 1. Haag 2. Ala Čaušesku. 3. Rusija ( meka kriminalaca, progonjenih zakonom, koji rusima dobro plaćaju boravak i zaštitu !!!!

tetka iz Bos. Krupe

pre 10 godina

Ajoj a UDBA u Srbiji sece vene zbog ovakvog razvoja dogadjaja!Za poslednjih 10 dana sam shvatio da Srbi vise vole Janukovica nego sami Ukrainci!

Hemijska olovka, obavezno

pre 10 godina

Ovo je i tuzno i zalosno. Bas me zanima da li ce ovi sa maidana ici u harkov da hapse Dobkina
(aleksa, 22. februar 2014 16:46)

Što bi svojedobno rekao tata Brada s TV Palma. 'Ako dođu....neće se vratiti.'

Sinko

pre 10 godina

'Jel' ovi likovi u Ukrajini imaju nuklearno oruzje? Pitam ozbiljno, ako neko zna.'

--Ne. Jedan od uslova za nezavisnost je bio da sve vrate u Rusiju, a Rusija preuzima odgovornost za nukearnu bezbednost Ukrajine, tj. ako neko napadne Ukrajinu nuklearnim oruzjem rusi imaju pravo i obavezu da ga zbombaju. Mislis da bi se evropa, sad i rusija ovako igrali da Ukrajina ima nuklearno oruzje? Mrzim nuklearno oruzje ali istorija pokazuje da ni jedna nuklarna drzava nije bila napadnuta niti se sporilo o njenom suverenitetu.

glupost

pre 10 godina

"....od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju..."
@ (stefan, 22. februar 2014 14:24)


Obozavaju zapad i mrze Srbiju?

Prvo, za mene je Srbija "zapad" inajuci u vidu njen geo-politicki polozaj, a to su znali svi srpski vladari od Obrenovica na ovamo. Pa cak su I Nemanjici bili "zapad" - nisu se vencavali sa kineskim, ruskim I severno-korejskim princezama vec sa onima poput Jelene Anzujske....

Drugo, ko vam daje pravo da proglasavate sebe sami "patriotama" ako ste rusofili? Svako ko podrzava interese drugih drzava na stetu svoje je IZDAJNIK I PETOKOLONAS!

Trece, ja sam za Srbiju "na zapadu" jer je to u njenom interesu i jer ona tamo i jeste u svakom smislu!
A i ova istocnjacka avantura od Milosevica do Kostunice joj je samo ocaj i nesrecu donela!

Cetvrto, krajnje je vreme da se Srbadija opameti i pocne da cuva svoje dupe a ne tudje!!!!!

Dr.Mir.Cirovic

pre 10 godina

Ukraina je imala pomarandzijsku ewoluciju i sta je postigl NULLA i sada trazi neke van ustavne promene Koje su porzane od XY drzava ,sada je pitaje Koje ce snage drzavu staviti nas svoje noge ,da i BOXER-ski to ostvare? ostavljam vama na razmisljanje i ocenu.

Top lista nadrealista

pre 10 godina

Za sve ovo je kriv Putin! Nije smeo da se kocka, Rusija je morala da intervnise. Izgubljena je Gruzija, Srbija se okrenula zapadu, odlazi i Sirija. Ali ovo sa Ukrajinom je nenadoknadiv poraz! Jos ima sanse da se odbrani Ukrajina, NATO i SAD nece intervenisati jer su podeljeni, ekonomski slomljeni i uplaseni. Za jednu noc Rusija bi mogla da okupira Ukrajinu zajedno sa beloruskom armijom, kao u Cehoslovackoj 1968.
(Rusofil, 22. februar 2014 17:52)

Ahahaha - i sta je bilo kad si se probudio?

Smrt nacistima!

pre 10 godina

Nadam se da ce zavrsiti kao Sadam i Gadafi.
(Antirus forever, 22. februar 2014 16:49)

A amtisemita? Verovatno, to ide jedno uz drugo.

Angelina

pre 10 godina

Na sajtovima novina u Srbiji je pomama fanatizovanih rusofila koji „pljuju po narodu Ukrajine“ moj komentar upućen rusofilima na to je sledeći:

Kada se neko vekovima klanjao pašama, vezirima, sultanima, komesarima komunističke partije onda za takav „rainski mentalitet“ nije za čuđenje i „njihov pogled na svet“. Za njih svet izgleda ovako: „gazda“ i „sluga“! Za njih pojam slobodan (nezavisan) građanin, građanska država je nepostojeća stvar.

Za „građanski mentalitet“ sve je obrnuto od ovog „rainskog“. Građanska vekovna svest Poljaka, Čeha, Ukrainaca i drugih koja je nastala u njihovim monarhijama stvorila je kod svojih građana NACIONALNU SVEST, slobodu, slobono odlučivanje, slobodno udruživanje (s kim će u savez) i tsl. Branili su vekovima to svoje pravo na samostalno odlučivanje. I ovo što se skoro tri meseca događa u njihovim gradovima treba gledati iz rečenog ugla. Narod Ukraine ima sve moje simpatije. Čestitam im na hrabrosti i upornosti.

Samo da rata ne bude

pre 10 godina

Tek sada posle trinaest godina mozemo da sagledamo koliko srece smo imali 5 oktobra. Za razliku od Ukrajine, Srbija je imala opozicione lidere koji su bili kud i kamo organizovaniji u svakom smislu i izbegnuto je krvoprolice, koje su mnogi nasi ,,prijatelji" prizeljkivali. Sta se posle desilo sa njima u moralnom smislu to je druga prica. Na primeru Ukrajine mozemo mnogo da naucimo jer u Srbiji nazalost i danas postoje mnogi bezbedonosni izazovi. Moj zakljucak bi bio da ukoliko dodje do nekih velikih protesta, treba to odmah saseci u korenu ne birajuci sredstva, ili u potpunost ispuniti zahteve onih koji protestvuju. U suprotnom sve drugo vodi u anarhiju i krvoprolice. Treca varijanta i najbolja su izbori makar se odrzavali svake godine. Izborima se izbija veliki adut iz rukava onima koji nam zlonamerno misle.

Libre,libre

pre 10 godina

Nadam se ali uz veliku dozu opreza da dolaze bolji dani za Ukrajinski narod.To sto mi nismo iskoristili sansu pa smo se unazadili ne znaci da ce i oni.Imamo svetle primere Poljske,Ceske,Slovacke,Madjarske,Baltickih drzava,Slovenije,pa cak i Hrvatske,Rumunije i Bugarske.Trebace im puno mudrosti i opreza da ih ne preveslaju jer kada je oportunisticko komunisticki sistem tako jak kod nas,mozemo samo nagadjati kako su duboki koreni u Ukrajini.

Zole

pre 10 godina

Izbori 25. Maja mogu biti odrzani samo u onim delovima drzave koje kontrolisu pobunjenici. U onima koje kontroliše vlast sigurno neće biti odrzani tada.

Miroslav

pre 10 godina

Ziveo hrabri narod Ukrajine! Za parlament kapa dole! (El viva comunismo e la liberta!) Klasican primer konfuzije koja vlada u srpskim glavama. Imam prijatelja koji voli drazu zato sto je tito rekao ne staljinu :) i da je Varsavski pakt osnovan da bi sirio pravoslavlje :) :) Tesko nama sa vama:(

Goran

pre 10 godina

I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...
(stefan, 22. februar 2014 14:24)
Brate Stefane da si živeo tamo znao bi kako im je bilo pod rusima. Pošto i Srbija ide ka EU žao mi je tebe i sličnih koji sanjate rusku čizmu u Srbiji, predstoje vam godine patnje i čežnje za promašenim boljševičkim sistemom.

Artijum

pre 10 godina

Sledeca je Rusija. Nemojte se cuditi vise nicemu. U Petrovgradu i Moskvi rastu velike tenzije protiv Putina ,sto vise proba da ih kontrolise one se sve vise umnozavaju.Proci ce i on kao Sadam,Gadafi ,Mubarak,Janukovic i ostali ...Zivi bili pa videli.

genije

pre 10 godina

Bili neki redovni izbori tamo neke 2006/7/8.
Zapadu se nije dopao rezultat i eto NARANDZASTE revolucije i postavise na vlast pro-nato vlast. (nato botovi ovde to uporno precutkuju).
Dodjose sledeci izbori i narandzasti revolucionari izgubise, posto se to zapadu nije dopalo, bilo je nekoliko krugova izbora ali narandzasti nikako nisu uspevali da pobede.
Danas,nekoliko godina kasnije opet menjaju vlast na ulici.

Bas me briga za imena i likove ali da li je moguce biti toliko slep i ne videti sta se u Ukrajini zaista desava - sasvim sigurno ova repriza "narandzi" veze nema sa demokratijom.
I cuj separatisti sa zapada Ukrajine (bese i ovde vest) koji krvlju ruse vlast - kritikuju sto se istocni delovi cuvaju "revolucionara"...
BTW redovni izbori su trebali biti svejedno za manje od godinu dana - toliko o demokratiji

Mića iz Jagodine

pre 10 godina

Janukoviču su podršku otkazali i oni koji su do sada podržavali.Poslanici su biuli u parlamentu,sumnjam da su silom dovedeni.Ako nisu hteli da glasaju onda ne bi došli na sednicu parlamenta.Podržavam demonstrante koji traže da krivično Januković odgovara za svoje postupke,jer je on direktni krivac za višedesetina poginulih u Kijevu.

Lukas

pre 10 godina

Dole proruski zlocinci u Ukrajini, Venecueli,Kubi i Srbiji...Vreme je za svetsku revoluciju....Do pobede !
(Madjar iz Vojvodine, 22. februar 2014 18:06)

I sta cemo sada mi i vi? Vase ideje revolucije i demokratije se ocigledno razlikuje od nasih. Hocemo li onako kako vecina odluci na "pokradenim" izborima ili "demokratski" paljenjem trgova od strane manjine kao u Ukrajini?

schmilo

pre 10 godina

(Antiprotivan, 22. februar 2014 17:21)

Je li batice, a sto tebi smeta Venecuela i drustveno uredjenje tamo?
Sta, iskoreniti socijalizam i tamo gde on funkcionise?
Kakve veze celo ovo desavanje ima sa Venecuelom?

ups

pre 10 godina

@Suvereni demokrata: Na cemu si ti Avganistanac ili Albanska? Ko se ratu raduje nije bas na zemlji. Jedan od razloga sto mi se ne dopada sranje u Ukrajini je da se izvesno pribilizava sukob NATO sa Rusijom u narednih 10ak godina. Nemam ja tu za koga da navijam i jedni i drugi hoce samo da naplacuju resurse a ljudi ih i ne zanimaju....

Rusofil

pre 10 godina

Za sve ovo je kriv Putin! Nije smeo da se kocka, Rusija je morala da intervnise. Izgubljena je Gruzija, Srbija se okrenula zapadu, odlazi i Sirija. Ali ovo sa Ukrajinom je nenadoknadiv poraz! Jos ima sanse da se odbrani Ukrajina, NATO i SAD nece intervenisati jer su podeljeni, ekonomski slomljeni i uplaseni. Za jednu noc Rusija bi mogla da okupira Ukrajinu zajedno sa beloruskom armijom, kao u Cehoslovackoj 1968.

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Sad cemo videt na hiljade ruskih i kineskih aviona i tenkova kako brisu Nato,a Amerika place ko mala beba,malo su se previse drznuli hahahahahaha.

dzoni

pre 10 godina

@Madjar iz Vojvodine
Evo danas tvoje "demokrate" ubise 12 dece dronom tj dzojstikom..ali posto su to demokratska ubistva to je vest od par recenica u svakom 100tom mediju i ako ga "demokratski mediji u svetu" objave to je naravno na 100toj stranici da vest ne vidi niko.
Da su kojim slucajem to uradili Rusi umesto Amera danas bi svi mediji zvonili na naslovnim stranama o uzasnom Ruskom rezimu ubici dece ..ali posto su ameri vesti i nema ..a kad nema vesti kao da se nije se ni desilo.

samo tako

pre 10 godina

A sada sledi lov po celoj Ukrajini, posebno na istoku zemlje, na sve proruske i KGB elemente. Ukrajinci su odlucni da ih sve osude po hitnom postupku. Tako je trebalo i u Srbiji da se uradi, a ne da se stalno biraju proruski predsednici koji usporavaju Srbiju na svakom koraku. Pa pogledajte samo sve komentare, za neverovati! Pola Srbije bi sutra pristalo da Srbija bude jedna od ruskih republika. Nikada Srbija nece biti dio EU dok se ne resi UDBE i zaljubljenih u majcicu Rusiju, Putina, i ostale diktatore.

neko

pre 10 godina

Izgalasan opoziv u parlamentu u kom je opozicija imala i ima 23 poslanika manje ? Ovo ne da je drzavni udar nego krsenje ustava i svih pravnih regulativa na koje se svi pozivaju !
Ovde svi zaboravljaju da je on legitimno izabran predsednik i da je regularno pobedio na izborima , sada nista ne sprecava da se istocni regioni odcepe i pozovu na nepostovanje ustava i zakona od strane zapadnih regiona !

Dragan

pre 10 godina

Demokratski po pravilima EU ! Jedino sto u vesti ne dostaje, da su "opozicionari" pretukli protivnicke poslanike i sa njihovim karticama u sistemu glasali. Bravo, pravo u EU

kontrapunkt

pre 10 godina

Cestitke Ukrajinskom narodu sto se opredelio za zapad i EU. I Srbija se nepovratno krece u istom smeru otkad su se Vucic i Nikolic opredelili za EU. Zao mi je rusofila sto su se ponadali novoj uspostavi ruskih kolonija po Evropi.

Miki

pre 10 godina

Amerika sa Nemackom je stvorila scenario za gradjanski rat i raspad Ukrajine. U Ukrajini je izvrsen klasican drzavni udar od strane zapadno sponzorisanih terorista. Kazu da ce hapsiti sve koji se ne slazu sa njima. Rat je na zalost sada neizbezan...

samo pitam

pre 10 godina

Zašto ovih dana pokondireni EU fanatici na komentarima o Ukrajini redovno pišu "Ukraina"? To se pojavljuje skoro po pravilu, ispod svakog teksta, mnogo puta.
Da ne biste i srpski pravopis da menjate po EU sistemu, pošto vi najbolje znate kako treba da se kaže? Ili je to samo problem lošeg poznavanja srpskog jezika?

sloba

pre 10 godina

Daj proverite rezultate na izborima u Ukrajni zadnjih 10god....pa onda lupetajte...Zemlja je podeljena odavno, samo sto jedna strana ne priznaje izborne rezultate...
Ko pobedi na izborima ima legitimno pravo da sprovodi politiku za koju se zalaze, Svidjalo se to nekome ili ne...

To im je u krvi, ali kod nas 'no passaran'!

pre 10 godina

Zašto ovih dana pokondireni EU fanatici na komentarima o Ukrajini redovno pišu "Ukraina"? To se pojavljuje skoro po pravilu, ispod svakog teksta, mnogo puta.
Da ne biste i srpski pravopis da menjate po EU sistemu, pošto vi najbolje znate kako treba da se kaže? Ili je to samo problem lošeg poznavanja srpskog jezika?
(samo pitam, 22. februar 2014 21:17)

Pa i red je da ljubitelji Svobode i ostalih svastičarksih organizacija usvoje tzv. 'korienski pravopis', ustaške NDH. To ti je ta fora.

Mau Vau

pre 10 godina

@samo pitam

Strogi ste kao moja profesorka iz III (rane sezdesete)i u pravu ste.To je bilo vreme svetske muzicke revolucije,zamerali nam da smo pod uticajem zapada , da pustamo kosu ko Bitlsi.Oni koje je zapalo da uce ruski to su tragicno dozvljavali.Desetak godina kasnije sve se promenilo-u grad su se skotrljali rolingstonsi.

macak

pre 10 godina

I treba da ga svrgnu, on je najveci krivac za sve sto se dogodilo jer je sve vreme sedeo skrstenih ruku. On je ucinio 90% stete, "demonstranti" su samo posledica.

mare

pre 10 godina

Varaju se svi oni koji misle da ce Ukrajni sad biti bolje u eu ili de vec, isto kao sto ste u zabludi da mi idemo ka eu jer to je prazna prica, svi znamo da nikad necemo uci u eu jer nemaju interesa od nas. Eu ce se pre raspasti nego sto cemo mi upasti.

CCN-bot (SNS-bot like this)

pre 10 godina

Da li neko vodi racuna o gradjanima Srbije u Ukraini.Preko domacih portala su sevale uvrede na racun demonstranata,predlagalo se gazenje tenkovima,nazivani su fasistima.Da li ambasada brine o tome?
(Mau Vau, 22. februar 2014 21:27)

Ovo ti je 50 put da postuješ isto. Kolika ti je kvota?
Uzgred, ti si dobar s nacistima iz Svobode, ista ste ekipa, valjda možeš urgirati kod njih.

Mau Vau

pre 10 godina

@Nedjo

Niste Vi krivi,novinari su se namerno pravili ludi i ignorisali dogadjaje u Ukraini.Jasno je bilo da nisu nikakve demonstracije u pitanju nego revolucija koja je izgleda uspela-svrgnut je predsednik koji je vrsio nuzdu u zlatnom wc.Kucnite na sokocalo espreso tv live from ukraine i pogledajte sta se dogadja na trgu u Kijevu-da li su to huligani kako se ovde sugerisalo?Dovoljno je samo pogledati vecerasnju TV dnevnik RTS i njihovog izbezumljenog amatera izvestaca.

Novi prosjak Evrope

pre 10 godina

Slušam malopre neke ljude iz Donjecka (skupila se masa i nešto viču). Kaže da je problem s Ukrajinom taj što Istok zarađuje novce, a Zapad ih proždire. Još kaže da se od sad mogu pripremiti da jedu ... pa, znate več, ne bi mi prošlo da ga doslovce citiram.
Ovo je miljama daleko od gotovog.

Mau Vau

pre 10 godina

Da li neko vodi racuna o gradjanima Srbije u Ukraini.Preko domacih portala su sevale uvrede na racun demonstranata,predlagalo se gazenje tenkovima,nazivani su fasistima.Da li ambasada brine o tome?

Ja

pre 10 godina

Zapamtite dobro sta ste napisali pa se cujemo za 6 meseci.Ko ce od vas reci nisam bio u pravu.Nego ajde da lupetamo bez poznavanja ranijeg stanja i istorije.Mislite da su svi snimci autenticni i da meci bas dolaze od policije?Niste li to vec negde videli i culi?

fizicar

pre 10 godina

Procitah tekst, a citao sam i po drugim sajtovima (sto na srpskom, sto na engleskom, ukrajinski i ruski ne znam), ali ne nadjoh osnovne podatke, kao sto su:
- ukrajinski parlament (rada, tako se valjda zove) sadrzi toliko i toliko poslanika
- na danasnjoj sednici je prisustvovalo toliko i toliko poslanika
- za opoziv janukovica je bilo toliko i toliko (uzdrzani, protiv...)

ps
pozdrav za Godoa i cuvaj se. ko zna sta ce se sve tamo desavati? ali da nam se redovno javljas (sa slikom)

Mau Vau

pre 10 godina

CNN........

Nije 50 nego drugi put.Pre par dana(kada je kanonada dostigla kulminaciju) i sada.Setio sam se frke u Libiji i evakuisanja nasih ljudi.Valjda vam je jasno da i u Srbiji ima ukrajinaca i da svi sa pojacanom paznjom prate dogadjanja i reakcije.

Agresofob

pre 10 godina

I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...
(stefan, 22. februar 2014 14:24)

Pa bravo stefane, slazem se! Evo, tu se vidi kako se goloruka i ugrozena elitna jedinica brani od agresivnih demonstranata, koji su naouruzani - stitom. Tako se brani ruska demokrartija stefane! Nece da bombarduju jer je metak jeftiniji...
http://www.youtube.com/watch?v=ahjaTulXPGQ

Beogradjanin iz kruga dvojke

pre 10 godina

Drago mi je da je izgubila ispodtezgaška, zakulisna, ušićarska, zamešeteljska, zaverenička politika(nta) Putina i da je pobedjena proruska struja. Koliko su siti Rusa i njihove čizme jasno je po ovoj upornosti i samoubilačkoj rešenosti slobodaraca Ukrajinaca. Bravo Ukrajinci!

Miki

pre 10 godina

Izmedju EU obecanja o partnerstvu i ruskih 15 milijardi dolara , oni izabrase EU obecanja.... A ja mislio da od nas Srba nema niko gluplji... Uskoro , kada im stignu novi uvecani racuni za struju, gas, grejanje, neka pokusaju da ih plate sa EU obecanjima.... Na zalost ne greju se oni na EU obecanja , vec na ruski gas...

Uros

pre 10 godina

I cek, dodjosmo od strucnih komentara o tome kako Janukovic ima podrsku vojske i pola naroda, od podele zemlje, gradjanskog rata, do toga da su zbrisali kao pacovi ko je mogao, a ostali se kriju... Pa gde je sad ta druga strana da brani svog predsednika? Sve lici na krvavu varijantu 5 oktobra. A za taj 5. oktobar, kako god da smo razocarani, samo ludak ili kriminalac moze da kaze da je 90ih bilo bolje...

samo da dobacim

pre 10 godina

Hahaha, on je ucestvovao u dogovoru (predlozima), potpisao sporazum, i kad je trebala da pocne primena - zapalio iz grada. Koji retardirani pokusaj sabotiranja, prso je totalno

Pedja

pre 10 godina

Crveno Crni zlikovac je upravo pao !!! Zivela Slobodna Ukrajina !!! Nemojte mu dozvoliti da pobegne u Rusiju, poput srpskih crvrno - crnih zlikovaca !!! Uhvatite ga, zivog ili mrtvog !!!

stefan

pre 10 godina

hahahaha pa to se zove državni udar! da li mislite da će parlament okružen spolja i izunutra da glasa nešto osim smene? ali to je ok sa zapadom jer je to demokratska volja većine na Majdanu Nezaležnosti...
I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...

Vladimir

pre 10 godina

Eh, ovaj Janukovič, bećar jedan.
Sve sam se dogovorio, ali, ups, ne mogu sad da potpišem jer mi nešto naspelo da skoknem do Harkova. Nije da sabotiram, nego, Harkov je lep u februaru. Tropska klima i tako to.
Ali, ako vi potpišete bez mene, e, pa, onda ja priznajem samo sud svoje partije, jer mi to tako radimo.

EU Citizen

pre 10 godina

Bravo, proruski tiranin da odgovara za svoje zločine, ako pre toga ne pobegne u Rusiju kao i svi tirani ovog dela sveta, uključujući i te naše. Puno uspeha za slobodnu Ukrajinu, konačno na zapadu i Evropi gde pripada. Jednoga dana će se i napaćeni ruski narod osloboditi nastavljača boljševičkih ubica koji ga još uvek tlače i uništavaju, i pridružiće se civilizovanom svetu: taj dan još uvek, nažalost, nije blizu, ali pobeda razuma i civilizacije u Ukrajini ga je sigurno značajno približila.

Rusofil

pre 10 godina

Za sve ovo je kriv Putin! Nije smeo da se kocka, Rusija je morala da intervnise. Izgubljena je Gruzija, Srbija se okrenula zapadu, odlazi i Sirija. Ali ovo sa Ukrajinom je nenadoknadiv poraz! Jos ima sanse da se odbrani Ukrajina, NATO i SAD nece intervenisati jer su podeljeni, ekonomski slomljeni i uplaseni. Za jednu noc Rusija bi mogla da okupira Ukrajinu zajedno sa beloruskom armijom, kao u Cehoslovackoj 1968.

Hajduk

pre 10 godina

Ima tri opcije: 1. Haag 2. Ala Čaušesku. 3. Rusija ( meka kriminalaca, progonjenih zakonom, koji rusima dobro plaćaju boravak i zaštitu !!!!

Mića iz Jagodine

pre 10 godina

Janukoviču su podršku otkazali i oni koji su do sada podržavali.Poslanici su biuli u parlamentu,sumnjam da su silom dovedeni.Ako nisu hteli da glasaju onda ne bi došli na sednicu parlamenta.Podržavam demonstrante koji traže da krivično Januković odgovara za svoje postupke,jer je on direktni krivac za višedesetina poginulih u Kijevu.

borislav

pre 10 godina

Ovo nijedna ozbiljna svetska vlada ne moze da prizna. Opsednuti parlament u jednom danu smenjuje predsednika, tuzioca, komandante vojske, menja ustav... pa to nema ni u jednoj banana-drzavi :)

Lacerta

pre 10 godina

Хајде, русофоби, дођите па га опозовите. Чекамо вас у Харкову!
(прозвани русофил, 22. februar 2014 16:35)

Čekaš ti (i takvi kao ti) za tastaturom, na vrlo bezbednoj razdaljini i od Harkova i od Ukrajine. Mnogo ste nešto jaki na Internetu, ali nešto malo manje na terenu, kad vas je "šačica fašista" isterala iz Kijeva. Gde si dosad bio cyber-junačino? Jel se već pakuješ za Ukrajinu da pomogneš, ili ćeš ipak malo sačekati?

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Sad cemo videt na hiljade ruskih i kineskih aviona i tenkova kako brisu Nato,a Amerika place ko mala beba,malo su se previse drznuli hahahahahaha.

Artijum

pre 10 godina

Sledeca je Rusija. Nemojte se cuditi vise nicemu. U Petrovgradu i Moskvi rastu velike tenzije protiv Putina ,sto vise proba da ih kontrolise one se sve vise umnozavaju.Proci ce i on kao Sadam,Gadafi ,Mubarak,Janukovic i ostali ...Zivi bili pa videli.

Libre,libre

pre 10 godina

Nadam se ali uz veliku dozu opreza da dolaze bolji dani za Ukrajinski narod.To sto mi nismo iskoristili sansu pa smo se unazadili ne znaci da ce i oni.Imamo svetle primere Poljske,Ceske,Slovacke,Madjarske,Baltickih drzava,Slovenije,pa cak i Hrvatske,Rumunije i Bugarske.Trebace im puno mudrosti i opreza da ih ne preveslaju jer kada je oportunisticko komunisticki sistem tako jak kod nas,mozemo samo nagadjati kako su duboki koreni u Ukrajini.

tetka iz Bos. Krupe

pre 10 godina

Ajoj a UDBA u Srbiji sece vene zbog ovakvog razvoja dogadjaja!Za poslednjih 10 dana sam shvatio da Srbi vise vole Janukovica nego sami Ukrainci!

Angelina

pre 10 godina

Na sajtovima novina u Srbiji je pomama fanatizovanih rusofila koji „pljuju po narodu Ukrajine“ moj komentar upućen rusofilima na to je sledeći:

Kada se neko vekovima klanjao pašama, vezirima, sultanima, komesarima komunističke partije onda za takav „rainski mentalitet“ nije za čuđenje i „njihov pogled na svet“. Za njih svet izgleda ovako: „gazda“ i „sluga“! Za njih pojam slobodan (nezavisan) građanin, građanska država je nepostojeća stvar.

Za „građanski mentalitet“ sve je obrnuto od ovog „rainskog“. Građanska vekovna svest Poljaka, Čeha, Ukrainaca i drugih koja je nastala u njihovim monarhijama stvorila je kod svojih građana NACIONALNU SVEST, slobodu, slobono odlučivanje, slobodno udruživanje (s kim će u savez) i tsl. Branili su vekovima to svoje pravo na samostalno odlučivanje. I ovo što se skoro tri meseca događa u njihovim gradovima treba gledati iz rečenog ugla. Narod Ukraine ima sve moje simpatije. Čestitam im na hrabrosti i upornosti.

Goran

pre 10 godina

I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...
(stefan, 22. februar 2014 14:24)
Brate Stefane da si živeo tamo znao bi kako im je bilo pod rusima. Pošto i Srbija ide ka EU žao mi je tebe i sličnih koji sanjate rusku čizmu u Srbiji, predstoje vam godine patnje i čežnje za promašenim boljševičkim sistemom.

Ivan

pre 10 godina

Na kraju će ovi isti Ukrajinci, koji danas tako zdušno i radosno slave odlazak Janukoviča, čeprkati za zalogaj hleba po tim istim kijevskim ruševinama koje su sami napravili! GLADOVAĆE videćete, živi bili pa videli, irački i libijski scenario ih neminovno čeka!

KUD Idijoti i numera - Blago budalama

pre 10 godina

Ziveo hrabri narod Ukrajine!
Za parlament kapa dole!
(El viva comunismo e la liberta!, 22. februar 2014 16:40)

Pogubljeni čovječe, da te čuje ona ekipa s trga Nezavisnosti šta kličeš, dok trešneš bi postao 81.

glupost

pre 10 godina

"....od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju..."
@ (stefan, 22. februar 2014 14:24)


Obozavaju zapad i mrze Srbiju?

Prvo, za mene je Srbija "zapad" inajuci u vidu njen geo-politicki polozaj, a to su znali svi srpski vladari od Obrenovica na ovamo. Pa cak su I Nemanjici bili "zapad" - nisu se vencavali sa kineskim, ruskim I severno-korejskim princezama vec sa onima poput Jelene Anzujske....

Drugo, ko vam daje pravo da proglasavate sebe sami "patriotama" ako ste rusofili? Svako ko podrzava interese drugih drzava na stetu svoje je IZDAJNIK I PETOKOLONAS!

Trece, ja sam za Srbiju "na zapadu" jer je to u njenom interesu i jer ona tamo i jeste u svakom smislu!
A i ova istocnjacka avantura od Milosevica do Kostunice joj je samo ocaj i nesrecu donela!

Cetvrto, krajnje je vreme da se Srbadija opameti i pocne da cuva svoje dupe a ne tudje!!!!!

Beogradjanin

pre 10 godina

Evo i ja sam glasao. Kakva sprdnja ko će to da prizna? Možda sirotinja iz zapadnog dela Ukraine, bogati istok je istovremeno doneo odluku da ne priznaje odluke Rade. I sad će u svoj anarhiji neko uspeti da napravi regularne izbore?

Perica

pre 10 godina

Crveno Crni zlikovac je upravo pao !!! Zivela Slobodna Ukrajina !!! Nemojte mu dozvoliti da pobegne u Rusiju, poput srpskih crvrno - crnih zlikovaca !!! Uhvatite ga, zivog ili mrtvog !!!
(Pedja, 22. februar 2014 16:36)

Vidis Pedja, on je mozda Crveni, ali Crni su medju "nenaoruzanim" demonstrantima. Ako nisi znao, gro demonstranata je iz pronacisticke partije "Svoboda", kojima je idol Stepan Bandera, Ukrajinski Ante Pavelic. Covek koji je docekao Nemce kao oslobodioce i ubijao Ruse, Jevreje i Cigane. Istorijske cinjenice. Tako da... pusti me tih izlizanih floskula

Miroslav

pre 10 godina

Ziveo hrabri narod Ukrajine! Za parlament kapa dole! (El viva comunismo e la liberta!) Klasican primer konfuzije koja vlada u srpskim glavama. Imam prijatelja koji voli drazu zato sto je tito rekao ne staljinu :) i da je Varsavski pakt osnovan da bi sirio pravoslavlje :) :) Tesko nama sa vama:(

Fukusima

pre 10 godina

Ocekujemo da Klicko & Co odu u Harkov i pohapse sve koji ne priznaju drzavni udar. Oni na istoku preuzeli kontrolu nad skladistima oruzja, nadleznost nad lokalnom policijom na Donu Kozaci mibilisani, al samo da dodje Klicko pa uvede red. Ruzno i tuzno i sramota.

Super Stupid

pre 10 godina

Pre nego što date podršku hrabrom narodu Ukrajine informišite se malo na internetu o nekim predvodnicima ove pobune - ekstremno desničarskoj partiji Svoboda i njihovoj borbi protiv "moskovsko-jevrejske mafije".

Dr.Mir.Cirovic

pre 10 godina

Ukraina je imala pomarandzijsku ewoluciju i sta je postigl NULLA i sada trazi neke van ustavne promene Koje su porzane od XY drzava ,sada je pitaje Koje ce snage drzavu staviti nas svoje noge ,da i BOXER-ski to ostvare? ostavljam vama na razmisljanje i ocenu.

grisom

pre 10 godina

@Zoran - Objasnite taj "europejizam" samim Ukrajincima, pogotovo na bogatom istoku i Krimu. A Bosna, Kosovo i Srbija nisu nista manje evropske od, recimo, Hrvatske. Sta je uopste.merilo "evropejizma"?

Živio novi atlas!

pre 10 godina

Ovo nijedna ozbiljna svetska vlada ne moze da prizna. Opsednuti parlament u jednom danu smenjuje predsednika, tuzioca, komandante vojske, menja ustav... pa to nema ni u jednoj banana-drzavi :)
(borislav, 22. februar 2014 16:48)

Ima, u Zapadnoj Ukrajini. To suverenu republiku Istočnu Ukrajinu ne treba da zanima.

Top lista nadrealista

pre 10 godina

Za sve ovo je kriv Putin! Nije smeo da se kocka, Rusija je morala da intervnise. Izgubljena je Gruzija, Srbija se okrenula zapadu, odlazi i Sirija. Ali ovo sa Ukrajinom je nenadoknadiv poraz! Jos ima sanse da se odbrani Ukrajina, NATO i SAD nece intervenisati jer su podeljeni, ekonomski slomljeni i uplaseni. Za jednu noc Rusija bi mogla da okupira Ukrajinu zajedno sa beloruskom armijom, kao u Cehoslovackoj 1968.
(Rusofil, 22. februar 2014 17:52)

Ahahaha - i sta je bilo kad si se probudio?

samo tako

pre 10 godina

A sada sledi lov po celoj Ukrajini, posebno na istoku zemlje, na sve proruske i KGB elemente. Ukrajinci su odlucni da ih sve osude po hitnom postupku. Tako je trebalo i u Srbiji da se uradi, a ne da se stalno biraju proruski predsednici koji usporavaju Srbiju na svakom koraku. Pa pogledajte samo sve komentare, za neverovati! Pola Srbije bi sutra pristalo da Srbija bude jedna od ruskih republika. Nikada Srbija nece biti dio EU dok se ne resi UDBE i zaljubljenih u majcicu Rusiju, Putina, i ostale diktatore.

Sven Goran

pre 10 godina

da li je neko razmisljao sta bi uradila USA da su demonstranti u Vasingtonu bacali molotovljeve koktele na policiju? mislim da bi sve bilo gotovo preko noci, a ujutru bi smrkovima oprali trg.....
isto vazi i za Rusiju....

Smrt nacistima!

pre 10 godina

Nadam se da ce zavrsiti kao Sadam i Gadafi.
(Antirus forever, 22. februar 2014 16:49)

A amtisemita? Verovatno, to ide jedno uz drugo.

genije

pre 10 godina

Bili neki redovni izbori tamo neke 2006/7/8.
Zapadu se nije dopao rezultat i eto NARANDZASTE revolucije i postavise na vlast pro-nato vlast. (nato botovi ovde to uporno precutkuju).
Dodjose sledeci izbori i narandzasti revolucionari izgubise, posto se to zapadu nije dopalo, bilo je nekoliko krugova izbora ali narandzasti nikako nisu uspevali da pobede.
Danas,nekoliko godina kasnije opet menjaju vlast na ulici.

Bas me briga za imena i likove ali da li je moguce biti toliko slep i ne videti sta se u Ukrajini zaista desava - sasvim sigurno ova repriza "narandzi" veze nema sa demokratijom.
I cuj separatisti sa zapada Ukrajine (bese i ovde vest) koji krvlju ruse vlast - kritikuju sto se istocni delovi cuvaju "revolucionara"...
BTW redovni izbori su trebali biti svejedno za manje od godinu dana - toliko o demokratiji

Toni

pre 10 godina

Ukrajina u EU!

Ta je zemlja puno europskija nego Kosovo, Bosna ili Srbija.
(Zoran, 22. februar 2014 16:39)

Ok. Vec nekoliko dana potenciras ovu tvrdnju. Mozes li nam neci potkrijepiti svoje misljenje. Po cemu je Ukrajina "europskija" os ostalih (navedenih).

Zole

pre 10 godina

Izbori 25. Maja mogu biti odrzani samo u onim delovima drzave koje kontrolisu pobunjenici. U onima koje kontroliše vlast sigurno neće biti odrzani tada.

kontrapunkt

pre 10 godina

Cestitke Ukrajinskom narodu sto se opredelio za zapad i EU. I Srbija se nepovratno krece u istom smeru otkad su se Vucic i Nikolic opredelili za EU. Zao mi je rusofila sto su se ponadali novoj uspostavi ruskih kolonija po Evropi.

Samo da rata ne bude

pre 10 godina

Tek sada posle trinaest godina mozemo da sagledamo koliko srece smo imali 5 oktobra. Za razliku od Ukrajine, Srbija je imala opozicione lidere koji su bili kud i kamo organizovaniji u svakom smislu i izbegnuto je krvoprolice, koje su mnogi nasi ,,prijatelji" prizeljkivali. Sta se posle desilo sa njima u moralnom smislu to je druga prica. Na primeru Ukrajine mozemo mnogo da naucimo jer u Srbiji nazalost i danas postoje mnogi bezbedonosni izazovi. Moj zakljucak bi bio da ukoliko dodje do nekih velikih protesta, treba to odmah saseci u korenu ne birajuci sredstva, ili u potpunost ispuniti zahteve onih koji protestvuju. U suprotnom sve drugo vodi u anarhiju i krvoprolice. Treca varijanta i najbolja su izbori makar se odrzavali svake godine. Izborima se izbija veliki adut iz rukava onima koji nam zlonamerno misle.

schmilo

pre 10 godina

(Antiprotivan, 22. februar 2014 17:21)

Je li batice, a sto tebi smeta Venecuela i drustveno uredjenje tamo?
Sta, iskoreniti socijalizam i tamo gde on funkcionise?
Kakve veze celo ovo desavanje ima sa Venecuelom?

Hemijska olovka, obavezno

pre 10 godina

Ovo je i tuzno i zalosno. Bas me zanima da li ce ovi sa maidana ici u harkov da hapse Dobkina
(aleksa, 22. februar 2014 16:46)

Što bi svojedobno rekao tata Brada s TV Palma. 'Ako dođu....neće se vratiti.'

Lukas

pre 10 godina

Dole proruski zlocinci u Ukrajini, Venecueli,Kubi i Srbiji...Vreme je za svetsku revoluciju....Do pobede !
(Madjar iz Vojvodine, 22. februar 2014 18:06)

I sta cemo sada mi i vi? Vase ideje revolucije i demokratije se ocigledno razlikuje od nasih. Hocemo li onako kako vecina odluci na "pokradenim" izborima ili "demokratski" paljenjem trgova od strane manjine kao u Ukrajini?

samo pitam

pre 10 godina

Zašto ovih dana pokondireni EU fanatici na komentarima o Ukrajini redovno pišu "Ukraina"? To se pojavljuje skoro po pravilu, ispod svakog teksta, mnogo puta.
Da ne biste i srpski pravopis da menjate po EU sistemu, pošto vi najbolje znate kako treba da se kaže? Ili je to samo problem lošeg poznavanja srpskog jezika?

neko

pre 10 godina

Izgalasan opoziv u parlamentu u kom je opozicija imala i ima 23 poslanika manje ? Ovo ne da je drzavni udar nego krsenje ustava i svih pravnih regulativa na koje se svi pozivaju !
Ovde svi zaboravljaju da je on legitimno izabran predsednik i da je regularno pobedio na izborima , sada nista ne sprecava da se istocni regioni odcepe i pozovu na nepostovanje ustava i zakona od strane zapadnih regiona !

CCN-bot (SNS-bot like this)

pre 10 godina

Da li neko vodi racuna o gradjanima Srbije u Ukraini.Preko domacih portala su sevale uvrede na racun demonstranata,predlagalo se gazenje tenkovima,nazivani su fasistima.Da li ambasada brine o tome?
(Mau Vau, 22. februar 2014 21:27)

Ovo ti je 50 put da postuješ isto. Kolika ti je kvota?
Uzgred, ti si dobar s nacistima iz Svobode, ista ste ekipa, valjda možeš urgirati kod njih.

Miki

pre 10 godina

Amerika sa Nemackom je stvorila scenario za gradjanski rat i raspad Ukrajine. U Ukrajini je izvrsen klasican drzavni udar od strane zapadno sponzorisanih terorista. Kazu da ce hapsiti sve koji se ne slazu sa njima. Rat je na zalost sada neizbezan...

nemanja

pre 10 godina

Pitanjce

Više ne. Po raspadu SSSR -a Ukraina je imala više nuklearnog arsenala nego Kina, Francuska i Britanija ZAJEDNO. Međutim, posle potpisivanja sporazuma po kome Ukraina postaje država bez nuklearnog arsenala, a pod snažnim dejstvom Rusije da se taj arsenal prebaci u Rusiju, Ukraina više nema nuklearni arsenal. Ostao im je nuklearni program za centrale, kojeg su se takođe odrekli, pod pritiskom EU. Ne brini, da imaju bilo šta, ovo se ne bi dešavalo.

mare

pre 10 godina

Varaju se svi oni koji misle da ce Ukrajni sad biti bolje u eu ili de vec, isto kao sto ste u zabludi da mi idemo ka eu jer to je prazna prica, svi znamo da nikad necemo uci u eu jer nemaju interesa od nas. Eu ce se pre raspasti nego sto cemo mi upasti.

To im je u krvi, ali kod nas 'no passaran'!

pre 10 godina

Zašto ovih dana pokondireni EU fanatici na komentarima o Ukrajini redovno pišu "Ukraina"? To se pojavljuje skoro po pravilu, ispod svakog teksta, mnogo puta.
Da ne biste i srpski pravopis da menjate po EU sistemu, pošto vi najbolje znate kako treba da se kaže? Ili je to samo problem lošeg poznavanja srpskog jezika?
(samo pitam, 22. februar 2014 21:17)

Pa i red je da ljubitelji Svobode i ostalih svastičarksih organizacija usvoje tzv. 'korienski pravopis', ustaške NDH. To ti je ta fora.

ups

pre 10 godina

@Suvereni demokrata: Na cemu si ti Avganistanac ili Albanska? Ko se ratu raduje nije bas na zemlji. Jedan od razloga sto mi se ne dopada sranje u Ukrajini je da se izvesno pribilizava sukob NATO sa Rusijom u narednih 10ak godina. Nemam ja tu za koga da navijam i jedni i drugi hoce samo da naplacuju resurse a ljudi ih i ne zanimaju....

Mau Vau

pre 10 godina

@Nedjo

Niste Vi krivi,novinari su se namerno pravili ludi i ignorisali dogadjaje u Ukraini.Jasno je bilo da nisu nikakve demonstracije u pitanju nego revolucija koja je izgleda uspela-svrgnut je predsednik koji je vrsio nuzdu u zlatnom wc.Kucnite na sokocalo espreso tv live from ukraine i pogledajte sta se dogadja na trgu u Kijevu-da li su to huligani kako se ovde sugerisalo?Dovoljno je samo pogledati vecerasnju TV dnevnik RTS i njihovog izbezumljenog amatera izvestaca.

dzoni

pre 10 godina

@Madjar iz Vojvodine
Evo danas tvoje "demokrate" ubise 12 dece dronom tj dzojstikom..ali posto su to demokratska ubistva to je vest od par recenica u svakom 100tom mediju i ako ga "demokratski mediji u svetu" objave to je naravno na 100toj stranici da vest ne vidi niko.
Da su kojim slucajem to uradili Rusi umesto Amera danas bi svi mediji zvonili na naslovnim stranama o uzasnom Ruskom rezimu ubici dece ..ali posto su ameri vesti i nema ..a kad nema vesti kao da se nije se ni desilo.

Sinko

pre 10 godina

'Jel' ovi likovi u Ukrajini imaju nuklearno oruzje? Pitam ozbiljno, ako neko zna.'

--Ne. Jedan od uslova za nezavisnost je bio da sve vrate u Rusiju, a Rusija preuzima odgovornost za nukearnu bezbednost Ukrajine, tj. ako neko napadne Ukrajinu nuklearnim oruzjem rusi imaju pravo i obavezu da ga zbombaju. Mislis da bi se evropa, sad i rusija ovako igrali da Ukrajina ima nuklearno oruzje? Mrzim nuklearno oruzje ali istorija pokazuje da ni jedna nuklarna drzava nije bila napadnuta niti se sporilo o njenom suverenitetu.

Mau Vau

pre 10 godina

Da li neko vodi racuna o gradjanima Srbije u Ukraini.Preko domacih portala su sevale uvrede na racun demonstranata,predlagalo se gazenje tenkovima,nazivani su fasistima.Da li ambasada brine o tome?

macak

pre 10 godina

I treba da ga svrgnu, on je najveci krivac za sve sto se dogodilo jer je sve vreme sedeo skrstenih ruku. On je ucinio 90% stete, "demonstranti" su samo posledica.

Ja

pre 10 godina

Zapamtite dobro sta ste napisali pa se cujemo za 6 meseci.Ko ce od vas reci nisam bio u pravu.Nego ajde da lupetamo bez poznavanja ranijeg stanja i istorije.Mislite da su svi snimci autenticni i da meci bas dolaze od policije?Niste li to vec negde videli i culi?

Dragan

pre 10 godina

Demokratski po pravilima EU ! Jedino sto u vesti ne dostaje, da su "opozicionari" pretukli protivnicke poslanike i sa njihovim karticama u sistemu glasali. Bravo, pravo u EU

Beogradjanin iz kruga dvojke

pre 10 godina

Drago mi je da je izgubila ispodtezgaška, zakulisna, ušićarska, zamešeteljska, zaverenička politika(nta) Putina i da je pobedjena proruska struja. Koliko su siti Rusa i njihove čizme jasno je po ovoj upornosti i samoubilačkoj rešenosti slobodaraca Ukrajinaca. Bravo Ukrajinci!

sloba

pre 10 godina

Daj proverite rezultate na izborima u Ukrajni zadnjih 10god....pa onda lupetajte...Zemlja je podeljena odavno, samo sto jedna strana ne priznaje izborne rezultate...
Ko pobedi na izborima ima legitimno pravo da sprovodi politiku za koju se zalaze, Svidjalo se to nekome ili ne...

Novi prosjak Evrope

pre 10 godina

Slušam malopre neke ljude iz Donjecka (skupila se masa i nešto viču). Kaže da je problem s Ukrajinom taj što Istok zarađuje novce, a Zapad ih proždire. Još kaže da se od sad mogu pripremiti da jedu ... pa, znate več, ne bi mi prošlo da ga doslovce citiram.
Ovo je miljama daleko od gotovog.

Mau Vau

pre 10 godina

@samo pitam

Strogi ste kao moja profesorka iz III (rane sezdesete)i u pravu ste.To je bilo vreme svetske muzicke revolucije,zamerali nam da smo pod uticajem zapada , da pustamo kosu ko Bitlsi.Oni koje je zapalo da uce ruski to su tragicno dozvljavali.Desetak godina kasnije sve se promenilo-u grad su se skotrljali rolingstonsi.

Miki

pre 10 godina

Izmedju EU obecanja o partnerstvu i ruskih 15 milijardi dolara , oni izabrase EU obecanja.... A ja mislio da od nas Srba nema niko gluplji... Uskoro , kada im stignu novi uvecani racuni za struju, gas, grejanje, neka pokusaju da ih plate sa EU obecanjima.... Na zalost ne greju se oni na EU obecanja , vec na ruski gas...

Agresofob

pre 10 godina

I da, ja sam taj zagriženi rusofil, jer nas oni barem nikad nisu bombardovali, i živeo sam u Kijevu dve godine pa valjda imam bolji uvid u celu priču od naših online liberalnih dušebrižnika koji obožavaju zapad i preziru Srbiju...
(stefan, 22. februar 2014 14:24)

Pa bravo stefane, slazem se! Evo, tu se vidi kako se goloruka i ugrozena elitna jedinica brani od agresivnih demonstranata, koji su naouruzani - stitom. Tako se brani ruska demokrartija stefane! Nece da bombarduju jer je metak jeftiniji...
http://www.youtube.com/watch?v=ahjaTulXPGQ

fizicar

pre 10 godina

Procitah tekst, a citao sam i po drugim sajtovima (sto na srpskom, sto na engleskom, ukrajinski i ruski ne znam), ali ne nadjoh osnovne podatke, kao sto su:
- ukrajinski parlament (rada, tako se valjda zove) sadrzi toliko i toliko poslanika
- na danasnjoj sednici je prisustvovalo toliko i toliko poslanika
- za opoziv janukovica je bilo toliko i toliko (uzdrzani, protiv...)

ps
pozdrav za Godoa i cuvaj se. ko zna sta ce se sve tamo desavati? ali da nam se redovno javljas (sa slikom)

Uros

pre 10 godina

I cek, dodjosmo od strucnih komentara o tome kako Janukovic ima podrsku vojske i pola naroda, od podele zemlje, gradjanskog rata, do toga da su zbrisali kao pacovi ko je mogao, a ostali se kriju... Pa gde je sad ta druga strana da brani svog predsednika? Sve lici na krvavu varijantu 5 oktobra. A za taj 5. oktobar, kako god da smo razocarani, samo ludak ili kriminalac moze da kaze da je 90ih bilo bolje...

Mau Vau

pre 10 godina

CNN........

Nije 50 nego drugi put.Pre par dana(kada je kanonada dostigla kulminaciju) i sada.Setio sam se frke u Libiji i evakuisanja nasih ljudi.Valjda vam je jasno da i u Srbiji ima ukrajinaca i da svi sa pojacanom paznjom prate dogadjanja i reakcije.