M&S
pre 10 godina
Slazem se sa Djilasom oko toga sta DS treba da bude, ali mi nije jasno kako ne vidi da to vise nije moguce.DS je proslos.
Četvrtak, 16.01.2014.
23:21
Lider DS Dragan Đilas ne slaže sa stavovima koje je potpredsednik stranke Miodrag Rakić izneo <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=01&dd=16&nav_category=11&nav_id=800533" class="text-link" target= "_blank">u autorskom tekstu u ''Politici''</a> o potrebi koalicije sa SNS.
Izvor: Tanjug
pre 10 godina
Slazem se sa Djilasom oko toga sta DS treba da bude, ali mi nije jasno kako ne vidi da to vise nije moguce.DS je proslos.
pre 10 godina
ma be ni znacka od vas nece ostati
pre 10 godina
Iskoristio si sve sto se moglo iskoristiti-za sebe naravno. DS i vidis kao "firmu"koja ce ti doneti profit. Polako te sve stranacke kolege provaljiju, zati i gubis podrsku.
pre 10 godina
U pravu je bila Mihajlovicka kad vam je preko medija porucila ,,Odlucite se vec jednom,,. Pajtic se buni vi zelite izbore.Vi ne znate sta pricate vise.
pre 10 godina
Ma vi nemate nikakve sanse za pobedom, sta ja sa vama? Kako ste toliko nesmotreni u svojim izjavama. Pametnije je da kazete ako pobedimo, sto je isto suluda ideja, ali razumnije zvuci. Ovako delujete autisticno potpuno.
pre 10 godina
Ma vi nemate nikakve sanse za pobedom, sta ja sa vama? Kako ste toliko nesmotreni u svojim izjavama. Pametnije je da kazete ako pobedimo, sto je isto suluda ideja, ali razumnije zvuci. Ovako delujete autisticno potpuno.
pre 10 godina
Djilas ne poznaje politiku,sto se videlo po njegovim rezultatima,I to su uvideli I clanovi DS,zato I traze njegovu smenu.
pre 10 godina
ako postanete stranka zdravog razuma mozda neko i glasa za vas
pre 10 godina
O tome će ,na sreću,gradjani Srbije odlučivati.Pa zar DJilas misli da srpski gradjani imaju tako kratko pamćenje.???
pre 10 godina
Mozes da budes kandidat za gradonacelnika jedino ako DS zeli siguran poraz..
pre 10 godina
Mnogo zveckte, taman ko privesak!
pre 10 godina
Mozes da budes kandidat za gradonacelnika jedino ako DS zeli siguran poraz.
pre 10 godina
Sad ste opet za vandredne izbore?! Vi malo, malo tvrdite da izbore iniciraju naprednjaci, posebno se buni vojvodjanski DS kad se spomenu izbori. Sad opet to je jedino resenje. Ja kao obrazovani citaoc i glasac vas vise nista ne razumem. Kako ce vas razumeti sire narodne mase i ostali glasaci.
pre 10 godina
Ti pricas o jedinstvu u stranci,a najveci broj frakcija se pojavio pod tvojim vodjstvom I zbog tvojih odluka,sram te bilo!!!
pre 10 godina
DS je bila lider u vreme Djindjica, on je imao viziju i za stranku i za citavu Srbiju, svi u DS posle njega su samo neuspeli pokusaji. SNS vas je "pobila" u svakom smislu. Nemate vise nikakve sanse.
pre 10 godina
Ovaj covek je veliki promasaj DS…
pre 10 godina
Ovaj covek je veliki promasaj DS…
pre 10 godina
Mislim da je tvoje odzvonilo,I sada pokusavas da se na bilo koji nacin dodovoris clanstvu,ipak mislim da ces biti smenjen I da ces ostati upamcen kao najvecci gubitnik u istoriji DS!
pre 10 godina
Kako ja imam samo jedno ime i samo njega koristim, a pojedini sns botovi žele da ga zloupotrebe, molim vas da moj komentar objavite. Može lažna Viki koja se naprasno pojavila da govori u svoje ime šta želi, ali Đilas je jedini čovek koji ovu zemlju može ponovo da pokrene.
pre 10 godina
Ovaj covek je neverovatan, pa zahvaljujuci Vama Demokratska stranka ne moze biti lider ni sama sebi, o privesku da ne polemisemo.
pre 10 godina
Djilas ne poznaje politiku,sto se videlo po njegovim rezultatima,I to su uvideli I clanovi DS,zato I traze njegovu smenu.
pre 10 godina
Evo sad novinari saznaju da Vucic ne zeli izbore. Sta ces sada? Kako ces sada pobediti na velikim republickim izborima. U Beogradu znamo da ih svakakao dobijas. To nije ni sporno. He, he, koliko si ti umisljen i zato i ne upucen. Vi ste tako hvalisavi, samo spaseni sramote ako na vasu veliku srecu ne budu izbori.
pre 10 godina
SNS vas je "pobila" u svakom smislu. Nemate više nikakve šanse.
pre 10 godina
Kakve koalicije naopako? Dosta nam je bilo koalicija sa sps-om, a ne sada još i sa sns-om. Đilas je potpuno u pravu. Treba da se okrenemo ekonomiji i DS mora da bude jedinstvena i jaka u sprovođenju svojih programa. Narod više ne zna kako da preživi. Pogledajte samo ove nove zakone. Penzije 200 evra pa nek jadni ljudi žive, a celog života su radili kao crnci. Da ne govorimo o poskupljenjima, računima za struju, ili novo radno vreme od 12 sati.
pre 10 godina
a znali ste da delite i priveske i upaljace i paketice i hranu....i da cestitate svima rodjendane i saljete poruke sumnjivog sadrzaja na dan izbora...igrali ste na kvarno zato sada i necete dobiti izbore...nema vise zloupotreba polozaja i muckanje u skladu sa propisima
pre 10 godina
Djiki je pukoko lajsna a sepuri se ka Paun.
pre 10 godina
Djiki je pukoko lajsna a sepuri se ka Paun.
pre 10 godina
Pokazali ste sta znate kao lideri i narod vas je postavio gde vam je i mesto, u opoziciju!
pre 10 godina
DS vec jeste lider u korupciji. Takvi lideri nam vise ne trebaju.
pre 10 godina
Lideri ste mozda nekada bili.....posle ovih izbora ni privezak
pre 10 godina
Hajmo na izbore pa da zuti konacno shvatad gde im je mesto.
pre 10 godina
E moj prijatelju mani se politike vidiš da ti ne ide...
pre 10 godina
Sto bi rekao gospodin Teofil Pancic (parafraziracu)
"Najgori predsednik Demokratske stranke i najnetalentovaniji politicar ikad."
pre 10 godina
Naravno da niko nece zvati stranku koja je u rasulu. Zbog ovakvih izjava treba gradjani dobro da razmisle i ne rasipaju svoje glasove tek tako, vec da podrze one koji su pokrenuli promene i na taj nacin onemoguce ovakvima da se nadju u bilo kojoj prici.
pre 10 godina
Pa Vi cete bre da se raspadnete, necete da stignete ni do kandidature za privezak.
pre 10 godina
Vizionar napada, drugi deo. Znaci Djilasu je samo bitno da pobedi SNS, a sto SNS po vecini gradjana i stranih zemalja radi ispravne stvari i dobija priznanja za to, nije ga briga. Znaci hoce da pobedi dobre stvari i odluke i vrati nas na DS-ov i Miskovicev put osiromasenja i unistenja. Dok im konacno ne postanemo robovi i bezpogovorno sluzimo kako bi nasa deca imala hleb barem.
pre 10 godina
Jeste, potrebni su izbori ali znas zasto? Da bi tebe konacno oterali s ove politicke scene i da vec jednom svane ovom napacenom narodu.
pre 10 godina
zar ima bilo ko da i dalje cita djilasove izjave!?
pre 10 godina
Ma samo obecajte 100.000 milijardi investicija, najavite neke velike sci fi projekte... i eto su glasaci...
pre 10 godina
Kako je DS mogla da participira u Vladi sa SPS-om? Zar oni stalno ne optužuju SPS za devedesete?
pre 10 godina
izbori su jedino resenje....
pre 10 godina
DS nikad nece biti privezak SNS-u, slazem se sa Draganom Djilasom. DS ne zasluzuje ni privezak da im bude.
pre 10 godina
plavuso,a koja obecanja je ispunio???
(snimatelj, 17. januar 2014 08:45)
Proguglajte, nasmejaćete se! iznenađuje me da niste gledali još iz doba Tadića!
pre 10 godina
U ovom trenutku i u situaciji u kojoj se nalazi DS tesko da ce biti vise od priveska,ako uzmemo u obzir njihovo jedinstvo i trenutnu popularnost
pre 10 godina
Ni u jednoj niti drugoj varijanti Demokratska stranka nema vise sta da trazi na politickoj sceni Srbije Pod vocstvom bivseg a sadasnjeg pocasnog predsednika Borisa Tadica pocelo je polako urusavanje DS-a. Dragan Djilas je samo nastavio sa urusavanjem DS upravo tamo gde je Boris Tadic stao. Djilasova je zelja da oni kao budu lideri, prihvatili bi oni sada da budu privezak SNS samo da oni hoce da ih prime.
pre 10 godina
Ne mozes ti Vucicu ni privezak da budes!
pre 10 godina
"lideri" čega?
pre 10 godina
Ova izjava Djilasa jasno govori o tome koliko mu je krivo sto njegova stranka nije ovliko jaka kao sto je to Sns.
pre 10 godina
g Djilas pa dali vi znate koji vam je rejting stranke,pa zar je moguce diti lider sa podrskom od nekih 13% glasakog tela.Sa takvom podrskom pitanje je dali mozete biti i privezak.
pre 10 godina
Jakog mi lidera u pm.
pre 10 godina
Vi Sns-u mozete samo da pljunete pod prozor,nista vise.
pre 10 godina
DS je bila lider zadnjih 13 godina i nije se proslavila svojom vladavinom tako da ne verujem da ce u narednih 50 godina ponovo voditi drzavu. Sto se tice priveska SNS mislim da Aleksandru Vucicu nije potreban takav privezak.
pre 10 godina
Ovi vise ni ne znaju sa kim ce. Niti imaju smernice za naredni period. Izgleda da DS vec sada cine tri stranke i da svaka vuce na svoju stranu.
pre 10 godina
Nikad niste niti cete ikada biti dobar lider za ovu zemlju.
pre 10 godina
Procitala sam negde..."Da podrska,zato sto je ispunio sva svoja obecanja!"podrzavam u potpunosti i samo se secam kako je grad izgledao pre a kako izgleda sada,koliko je turista bilo u gradu nekada a koliko sada...i drugih naizgled sitnih stvari koje cine nas grad zivljim i lepsim.
Pored svega,gdin Đilas je prvi pruzio podrsku trudnicama na koju vec od oktobra ne mogu da racunaju.Naime na odrzavanju trudnoce,grad je donirao 35% do plate a 65% soc.Drage trudnice od oktobra nisu primile tih 35% a u gradskoj upravi kazu nista se ne zna da li ce biti i kada ce biti...o tome se ne prica i ne pise u privremenoj gradskoj vlasti...pa ti budi zdrav i odrzavaj trudnocu u takvim uslovima!!!strasno
pre 10 godina
kako prepoznati bota ds,ceo tekst cirilicom,a potpis latinicom
pre 10 godina
DS JE STRANKA STVORENA DA SE RASFORMIRA SA OVAKVIM KADROVIMA NA CELU.
pre 10 godina
DS nece biti ni lider, a ni privezak, jer oni definitivno nece biti deo vladajuce koalicije. Zasluzili su da u buducnosti budu samo levo smetalo i ne vise od toga. Mnogo su Srbiji loseg uradili i definitivno ne smeju da imaju bitnu ulogu u nasem politickom zivotu.
pre 10 godina
Demokrate se same pozivaju u koaliciju sa SNS ali daleko je to od realnosti – kao i mnogi drugi zahtevi DS
pre 10 godina
Niste vi ni privezak SNS-u a kamoli nesto vise da budete! Takvi im ne trebaju.
pre 10 godina
Ne trebate vi Sns ni kao privezak,mozda da im nosite vodu...
pre 10 godina
Bili ste lideri i pokazali koliko mozete. Mnogo je bilo skupo to. Nesto nisam sigurna da bi i vasa uloga priveska bila isplativija, jer ste navikli da nas mnogo kostate. Najolje je da ostanete tu gde ste – u senci.
pre 10 godina
ni privezak od vas nece ostati do "
izbora
pre 10 godina
Koliko znamo ni za privezak ih ne traze a sto se tice lidera...To vreme su uludo potrosili svih ovih godina,dok su bili na vlasti!Sa ovakvom Srbijom iza sebe posle decenije,tesko ce postati liderska stranka...Rezultati su oni koji govore ko sta zasluzuje a ne misljenje pojedinih pliticara!
pre 10 godina
Mnogo brine o liderskoj poziciji ovaj Djilas, zato nije ni narod osetio nista dobro za vreme vladavine DS-a, zato mu se i stranka raspada i lose stoji s rejtingom, zato i traze i njegovu smenu mnogi odbori- zato se jos uvenegde "trazi" Ds i luta, a lutanjem nikako da uspostave dobar pravac niti za sebe niti za Srbiju. Nama ne trebaju oni koji nemaju jasno zacrtane ciljeve kuda vode drzavu, jer onda nas uvek dovedu na rub propasti.
pre 10 godina
Treba se dokazati delima,a ne pricom.
pre 10 godina
Kao da neko želi koaliciju sa DS, pa oni će još malo biti ispod cenzusa...
pre 10 godina
Svi se slazu, da DS treba da bude lider, ali u parku na Kalemegdanu, gde penzioneri igraju sah i domine. Da ne zaboravimo, da ce pri tome morati da nahrane ptice - to je pravi posao za penzionere a ne da se mesaju tamo gde im nije mesto.
pre 10 godina
Драган Ђилас- БОГ!!!
Уколико успе да издржи нападе Вучићевих политичких пигмеја Бориса и Миодрага, и настави са реформом странке, Демократска странка ће брзо преузети одговорност за вођење земље, али подвлачим, уколико успе скроз да реформише странку, што неће бити ни мало лако!
Пуно среће и Теби и Србији!
pre 10 godina
Dobro jutro, dobro su se setili da hoce na izbore...kakava je to opozicija...
pre 10 godina
Pravljenjem velike koalicije između SNS i DS bi se izgubila opozicija, što nije dobro za višestranački sistem. Ne verujemo da bi SNS i Vučić sada birali DS umesto SPS.
pre 10 godina
Zar je moguće da Đilasa još neko ozbiljno shvata.On je došao u Srbiju sa 5 000 evra. Odlazi sa 30miliona.Pa zar misli da smo mi ludi.Njemu seosladila vlast da on komanduje, sada ni par miliona nije problem. Kada nam besedi preko tv-a čovek bi pomislio da je najpošteniji čovek, da ima podršku, da je njegova stranka najbolja, samo me interesuje da li je bio na pregledu skoro....
pre 10 godina
prvo skoci pa reci hop.
pre 10 godina
Moje misljenje je da DS nikako ne moze da bude lider. Pokazali su se ispred naroda.
pre 10 godina
Nazalost sa trenutnim kapacitetima DS nema sanse da bude ozbiljan igrac u politickom zivotu Srbije.
pre 10 godina
DS je dugo bila lider, a proći će mnogo vremena pre nego što će to opet biti. Trenutno, kako stvari stoje, ne može da bude ni privezak SNS.
pre 10 godina
Sasvim je logična stvar da neko ko je imao dovoljno obraza da državu i grad Beograd pretvori u kravu muzaru za svoje firme, isto tako ima obraza i da priča ovakve budalaštine. Sa nestrpljenjem očekujem izbore, jer je vreme da shvati sa kolikom "podrškom" zapravo raspolaže.
pre 10 godina
Vi samo kao privezak i možete da se šlepate, samo što vas niko neće i nikome ne trebate.
pre 10 godina
Potrebni su Srbiji izbori. Sa tim se slažem. Ali DS ne razmišlja ni malo realno. Ne da izborima nemogu dobitilidersko mesto već i skupštinske klupe im nisu zagarantovane.
pre 10 godina
(BAHUS, 17. januar 2014 07:27)
Ma nema veze, ako se mi Vojvođani slučajno malko pokolebamo pa ne krenemo u pravom pravcu, eto nama malko mitinga i edukacija šta je patriotizam, ko je pravi Srbin a ko nije i tako. Sa sve trenerkom u čarapicama.
pre 10 godina
Kako ne shvata da je narod prepoznao pravi rad.Dikaz su bili Vozdovacki izbori.
pre 10 godina
Vec si se dokazao kao lider stranke,lider Beograda.Vreme je za nove ljude.
pre 10 godina
Okreni se iza sebe i vidi koliko te ljudi prati.Preko 40 odbora trazi tvoju smenu.
pre 10 godina
Ne znam kakve rezultate očekujete od g. Djilasa:
- stranku pokušavada stabilizuje a najviše problema ima sa "bivšim" demokratama koju su bili u vlasti - jer još danas nisu shvatili da su oni sa g. Tadićem na čelu uzgubili izbore.
- g. Djilas je pokazao svoje rezultate kao gradonačelnik Beograda, i to treba da bude glavno merilo a ne priče po novinama ......
Reforme koje treba da se sprovedu u društvu su toliko duboke i opšežne da mogu da se sprovedu samo uz što veću podršku parlamentarnih stranaka ali ne zbog raznih političkih dogovora već zbog stvarne žeje zs tim.
Ne vidim problem da DS podrži promene sa jasno definisanim medjukoalicionim ugovorom sa SNS(nazivite ga kako želite)- evropske intergracije, privredne reforme, promene u zdravstvenoj i socijalnoj politici, itd. DS i ne mora da bude deo vlasti.Takvih slučajeva ima u novijoj istoriji država (sada već) članica EU.
pre 10 godina
Slažem se u jednom, da Srbiji nije potrebna koalicija ds-a i sns-a. Korenite reforme su potrebne ds-u, pre svega čišćenje stranke od korumpiranog, bahatog i kriminalnog kadra, a o tome niko ni reči! Mnogo vode Dunavom mora proteći, dok zaboravimo na sva razočarenja...
pre 10 godina
Đilasov demagogija.Pokušava i preko ove polemike da vodi kampanju za opstanak na liderskoj poziciji u DS,ali za tako nešto šanse su mu ravne nuli.
pre 10 godina
Budeš li ti lider na sledećim lokalnim izborima za Beograd, pa DS može da se oprosti i od cenzusa!
pre 10 godina
Služba se izgleda uplašila čišćenja njenih redova od strane Vučića i co pa pokušava da bi zaštitila sebe da vrati svoje pulene iz DS-a Tadića i Rakića pošto se i njihovom Dačiću opasno klima fotelja.
pre 10 godina
Pa Tadić i njegova DS su napravili SNS!DS je zaslužan za povratak ovih fasista i demagoga iz devedesetih!Gladan narod nije vise mogao da gleda DS,pa je glasao za promene,a dobio je jos goru vlast!
pre 10 godina
Prvi put da procitam da je Djilas nesto pametno rekao i da je u pravu: to ko je kocnica reformama, da verovatno nece biti SPS u sledecoj Vladi, ali je zaboravio da spomene da nece biti ni DS-a kao opozicije ni DS-a u Vladi…
pre 10 godina
Spasi Srbiju iz ludnice, Dragane!!!
pre 10 godina
DS je već sada lider u političkom životu Srbije,ali samo po optužbama i zatvaranju njegovih čelnika.Njihove kriminalne radnje su ih stvarno bacile na tu lidersku poziciju.
pre 10 godina
Ovde su svi kratkog pamcenja. DJILAS je zagovarao da se udje u Vladu sa SNS-om. Djilas je insistirao da Milica Delevic i jos neki njegovi ostanu u toj Vladi. Djilas se stalno nudio Vucicu, Djilas je trcao da sa njim prica o "gradu na vodi" ne shvatajuci da je to dimna bomba kojom je uspavan a potom smenjen. Sve je to Djilas zagovarao dok nije smenjen sa mesta gradonacelnika. Sada glumi opozicionara koji se ostro protivi bilo kakvoj saradnji sa bilo kime... Nikada on lider nece i ne moze biti sa njegovim diktatorskim karakterom.
pre 10 godina
plavuso,a koja obecanja je ispunio???
pre 10 godina
Nije mi jasno o kojoj to konkretnoj politici Demokratske stranke govori Dragan Djilas. Vladali su godinama i nisu bas pokazali konkretne mere privredne reforme, nisu nas nesto posebno priblizili EU, nisu privlacili investicije, nisu donosili dobre zakone, nisu primenjivali stare... kako je onda ekonomija glavna stvar po njima? Ukoliko misli na onaj rezultat koji su ostvarili u periodu 2008-2012 kada su povecali javni dug sa 30 na 60% onda to treba tako i da kaze.
pre 10 godina
@Vojvodjanin
DS jeste bila uz svoj narod ali samo onaj koji je imao njihovu člansku kartu, za ostale nisu hteli ni da znaju!
pre 10 godina
“Lider” i sujeta zadovoljena! Bitnija forma od suštine!
pre 10 godina
Zaradio, pa ušao u politiku, a onda nenormalno zaradio....
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
(Novosadista, 16. januar 2014 23:59)
Zaboravili ste najvažnije: Zato što je ispunio svasvoja data obećanja..???
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
(Novosadista, 16. januar 2014 23:59)
Zaboravili ste najvažnije: Zato što je ispunio svasvoja data obećanja..???
pre 10 godina
Da bi DS bila lider, što je teoretski moguće, treba da prođe dvadesetak godina, da se stranka potpuno očisti od loših ljudi i da, umesto salonske politike sprovodi realnu politiku na terenu-naravno ako ikad dobije priliku da to radi.
pre 10 godina
Prošlo je dosta vremena g.Đilase.Rezultati nula.Most i vrtići nažalost nisu politika.Gangula nije politički lider.Živimo od običnih stvari,mi obični ljudi.Inat i svađa ne vode prosperitetu a ni političkoj mudrosti.To ne piše u knjigama sa sa Mašinskog fakulteta.Nažalost,srećno u daljim svađama u DS.
pre 10 godina
DS je nekada bila lider i tu poziciju je izgubila jer nije radila kako se od nje očekivalo. Kada je počeo pad te stranke i smatralo se da taj pad može da zaustavi Đilas, zato je i izabran za predsednika. Nažalost, on svoju šansu nije iskoristio, ređao je poraz za porazom na izborima. Stalno poređenje sa SNS-om ne vodi ovu stranku iz krize već odgovoran rad, rašćišćavanje sa korumpiranim političarima, ali i sa politikom samo kritike SNS i njenog lidera. Ta kritika ima efekata samo ako je argumentovana i dobronamerna. Ovo što radi DS ne liči na to i to mi prepoznajemo.
pre 10 godina
Razne Miodrage,Borise,Micunovice,Sapice napolje iz stranke odmah!!!
pre 10 godina
sa tobom na celu, DS nikada nece biti lider.
pre 10 godina
Poštovani g-dine Đilas, vi i vaša strančica više ne možete biti ni lider mesne zajednice a kamoli nesrećne i jadne Srbije, eto toliko ste zasr. ...li sve što ste radili prethodnih godina. Što je još gore totalno ste demotivisali ljude da glasaju, nemate čemu da se nadate ni vi ni mi.
pre 10 godina
ds ima lidera borisa tadić i sutra njegovim povratkom naš rejtig se za 15 dana vraća duplo,njega članovi ds vole on je pravi državnik pošten čovek,pametan ovo ostalo je mulj, a takvoga se ovde šibicari boje . . .BORISE SAMO NAPRED DO POBEDE POŠTENI DEMOKRATE . . .
pre 10 godina
Ovo je jedno totalno ludilo, u kojem se na GO jedne stranke odlucuje o smeni ministara, gradonacelnika, postavljanju novih (pod nejasnim uslovima), o tome da li ce izbora uopste biti i nakom nivou, i sve to se naziva demokratijom?! More Djilase, ima da glasam za tebe pa makar na rukama da idem do BG....
pre 10 godina
Srbiji su potrebni izbori da se neke stvari razjasne i da svako zna gde mu je mesto kao sto bi Djilas trebao da zna kako stoji u narodu!Kako je vladao DS tako mu se i vraca i ne mogu da imaju znacaja reci koje izgovori covek koji je zaduzio Beograd za milijardu evra!
pre 10 godina
Иако су ми оба табора муштерије, гласаћу за Ђиласа само зато што је трн у оку назадњацима. Толико их мрзим.
pre 10 godina
Ne mogu da razumem protiv koga se bori Djilas,da li protiv ove vlade,da li protiv Tadica ali mislim da je njegova borba uzaludna jer njegova vladavina u Beogradu se dobro pamti i ne verujem da ikad vise moze da bude u vlasti a boga mi tesko da ce da zadrzi i mesto predsednika stranke!
pre 10 godina
Srbiji su potrebni izbori da se neke stvari razjasne i da svako zna gde mu je mesto kao sto bi Djilas trebao da zna kako stoji u narodu!Kako je vladao DS tako mu se i vraca i ne mogu da imaju znacaja reci koje izgovori covek koji je zaduzio Beograd za milijardu evra!
pre 10 godina
Mislim da su ovo poslednji trzaji Djilasa da se odrzi na politickoj sceni jer pored toga sto je izgubio vlast na svim nivoima drma mu se i fotelja u stranci i ne verujem da Djilas ima i snage i znanja da svoju propast pretvori u pobedu!Kratko je trajala ova politicka karijera ali je velike posledice napravila!
pre 10 godina
Koalicija SNS-DS bi bila izdaja clanova obe partije, takav protivprirodan brak arhineprijatelja bi bio zaista porazavajuci, mada DS je usao u tako nesto sa SPS-om pa im na dobro nije izaslo, ne verujem da bi opet usli u nesto slicno...
pre 10 godina
Krajnje je vreme da se neke stvari objasne a to je:kako je drzava zaduzena preko 25 milijardi evra a privreda je upropascena,kako je grad Beograd zaduzen skoro milijardu evra,kako je zadnjih 5 godina otpusteno preko 400 000ljudi i kako neki likovi koji su bili bliski sa proslom vlascu sada imaju milione a ni osnovno obrazovanje nemaju kako treba!Sramota da Djilas deli lekcije!
pre 10 godina
Ne mogu da razumem protiv koga se bori Djilas,da li protiv ove vlade,da li protiv Tadica ali mislim da je njegova borba uzaludna jer njegova vladavina u Beogradu se dobro pamti i ne verujem da ikad vise moze da bude u vlasti a boga mi tesko da ce da zadrzi i mesto predsednika stranke!
pre 10 godina
I ja sam za Đilasa. Niko neće tako brzo da spusti DS ispod cenzusa kao on. Želimo mu uspeh u borbi da Tadićm
pre 10 godina
Kakva bre opozicija na ivici cenzusa sa Djilasom kao liderom? Kakva bi to bila opoziciona snaga u društvu sa minimumom podrške u narodu? Podobni Djilasovi stranački funkcioneri i eventualno članovi njihovih porodica kao ozbiljna opozicija? Vi, Djilasovi botovi, još uvek verujete u Deda Mraza? A onda je mrmot zavio čokoladu, i žaba se pretvorila u princa,i Djilas je pobedio, i svi su živeli srećno i dugovečno... Manje vina, manje vina... :)))
pre 10 godina
Podrska jedinom srpskom politicaru sa konkretnim resultatima za sobom!
Ne daj se, Dragane!
pre 10 godina
Tesko da ds bude vise ikada lider.Dosli neki drugi ljudi na celu sa Vucicim koli bolje i postenije vode Srbiju
pre 10 godina
Tadić je mogao bar nešto da nauči od Tita - da se na vreme oslobodi Đilasa!
Po meni, obojica treba polako da se sklone i da puste druge ljude.
Ne treba da bude bitno ko je predsednik (ko je predsednik vodećih parija u Nemačkoj, Engleskoj, Francuskoj, SAD...), u svakoj stranci moraju za kandidature na izborima da se organizuju ozbiljni unutrašnji izbori.
I mora se ljudima dozvoliti da iskažu mišljenje i da budu zbog toga cenjeni. Bolje da čoveku dozvolite da bude iskren i da ga zbog toga poštujete, ovako kako je sada samo ulizice opstaju i napreduju u strankama, a takvi su najmanje sposobni da bilo šta rade i brzo menjaju mišljenje (glava koja mnogo klima ne opire se vetrovima!).
Kad unutar stranaka bude prava demokratija, biće je i u državi. Ovako, jednoumlje je svugde zavladalo, i u politici i u preduzećima - ne samo državnim i javnim, već i u zdarvstvu, školstvu, pa i u privatnim firmama (jer vlasnici videli kako je u državnim, pa što bi kod njih bila veća demokratija!).
Stranke treba da pokažu da su za demokratiju tako što će unutarstranački izbori biti demokratski i što će poštovati slobodu mišljenja.
Kakva je to demokratija kad je uvek samo jedna osoba kandidat za predsednika stranke?
Ako stranka nema bar 5 ljudi sposobnih za tu funkciju, onda nema šta ni da traži na vlasti, i kad to narod shvati, mnoge stvari će se promeniti, jer se nećemo svaki dan baviti time ko će da bude predsednik koje stranke, pošto to neće ni biti važno.
pre 10 godina
Djilas vidim posle stranačkog jednoumlja i demagogije preuzima još jedan naprednjačko-radikalski patent a to su botovi u komentarima i glasovima na komentarima. Jedino gore za Demokratsku stranku od koalicije sa SNS je kopiranje principa te stranke, a upravo je to ono što Djilas radi poslednjih meseci.
pre 10 godina
Demokrate su odavno izgubile svako moralno pravo da sebe predtsavljaju kao lidere jer nas je njihovo liderstvo i dovelu u ovu situaciju gde se sada nalazimo,tako da ova prica samo sluzi za medijsku promicju i nista vise
pre 10 godina
Ako je DS stranka levice, što sami tvrdite, zašto ćutite oko novog zakona o radu? Eto vam idealne prilike da pokažete svoju brigu za radničku klasu. Umesto toga, vama je važnije da se bavite sami sobom?
pre 10 godina
O kakvom liderstvu Vi pricate. Pa Vi cete bre da se raspadnete, pa skoro svi vazniji funkcioneri su vas napustili.
pre 10 godina
Tako je, reci im!
pre 10 godina
Svi su isti da vam ja kažem.
pre 10 godina
Bice i to jednog dana-al pitanje kog dana,e moji zuti crno vam se pise.
Da l'ce gos Djilas ikada biti premijer?mozda ako se Vucic smiluje:)
pre 10 godina
Živo me samo zanima da li bi Dragan Đilas bio tako "uspešan" da nije bilo veze sa vlašću i da nije bio gradonačelnik. Sve mislim da bi se obogatio toliko. Malo namešteni tenderi, malo preplaćeni mostovi, malo Miškove injekcije i eto ih milijarde.
pre 10 godina
G. Đilas, glasam za DS od 9-og decembra 1990-te. Dobar si operativac, svašta u lice rekao Miloševiću 1992- ali za predsednika stranke nisi. Sujetan si mnogo. Mogao bi u mom soliteru da budeš zgradonačelnik, i ništa više od toga.
pre 10 godina
Ko je prethodnih godinu dana pricao da nema boljeg od Vucica?
Kako ga je ovaj odbacio, sada.bi da bude opozicija. . . E moj Dragane, ne ide to tako.
pre 10 godina
G.Djilas pa pa nije ceo narod odrastao na teletabisima kao osrasceni članovi vaše stranke! Vi ste u nekoj drugoj dimenziji u kojoj nije Srbija i srpski narod.
pre 10 godina
Ok, neces sa SNS-om.
Da neces mozda sam osvojiti vecinu na izborima ?
Ili ces u koaliciju sa Dacicem ? Mozda sa Dinkicem ?
Da neces sa Cedom koji se nudi naprednjacima ?
Ili mozda sa patriotskim blokom oko Kostunice i Seselja ?
Sa apsolutno nepostojecim koalicionim potencijalom, bez jasne percepcije unutrasnje politike i bez vizije unutrasnje i strukturne rekonstrukcije DS-a nema napretka.
Proslo je bezmalo godinu i po dana i sem licnog antagonizma prema Vucicu ja smer i pravac ne vidim.
Ovakav DS nije u stanju da akumulira ogromno nezadovoljstvo koje definitivno postoji i Srbiju deli na dve polovine, manjinu idolopoklonika PPV-a i ogromnu vecinu belih listica i apstinenata.
pre 10 godina
Tacno bih se isclanio iz DS.
pre 10 godina
Možeš misliti Ds istakao kandidata za gradonačelnika. Pa šta?! Svejedno neće imati iznad 12% podrške, mada i to je puno za njih.
pre 10 godina
Mracne sile i dalje deluju nad Srbijom. Ko to ima potrebu danas da se i dalje deli na crvene i plave (ili zute)? Dokazano je da su velike koalicije najbolje i najpravednije za narod. Sto manje partija to bolje za nas. Ja kazem: zajedno smo jaci! Nekima "odozgo" to naravno ne odgovara.
pre 10 godina
Više nije čudno. Postalo je smešno koliko Đilas ne razume duh vremena i koliko je netalentovan za politiku.
pre 10 godina
Malo me iritira kada Djilas prica o kandidaturi za funkciju gradonacelnika s obzirom da je DS ukinuo Beogradu mogucnost da direktno bira gradonacelnika. Ovu maltene filozofsku pricu o ujedinjavanju oko ideje poceo je da plasira sada, kada mu je propao plan da se ujedine oko njegove osobe i licnosti. Zalosno je na sta se DS sveo, na kombi stranku, i to bez icije pomoci, sve sopstvenim delima. Ja prvi im necu dati svoj glas jer su mi upropastili nadu da cu ziveti u normalnoj drzavi.
pre 10 godina
tako je...i drugacije ne moze biti...ovolikom medijskom progonu bio je podvrgnut jos samo djindjic...od kad su radikali na vlasti ni jedan jedini dan nije bilo bez kampanje protiv djilasa u vecini novina, ako ih uopste mozemo tako nazvati...na naslovnoj strani u negativnom kontekstu bio je vise od 70 procenata...dve godine pokusavaju da ga diskredituju lazima i nacifranim aferama..dosta vise il ga hapsite i osudite il idite....dve godine na vlasti i nista niste uradili, osim sto ste najavaljivali...pa bar da zivim isto ko pre dve godine, e ne brale...zivim za trecinu gore, sve tezi mi plata seze do prvog... zato molim komentatore koji pozitivno komentarisu nazadnjake, da mi objasne u kom segmentu oni to bolje zive, odnosno, da l je moguce da ne zive gore?
pre 10 godina
Pa taj Dragan Đilas nema podršku ni odbora u svojoj stranci, a očekuje da mu poverenje ukažu građani. Kako da ne.
pre 10 godina
NI lider ni privezak....posle ovih izbora teško da ćete išta biti....nećete biti u prilici jer ćete se raspasti i pre izbora!
pre 10 godina
Do sada ništa pametno nisam čuo od Dragana Đilasa, osim izlizanih fraza tipa 5 milijardi evra, otpuštanja, poskupljenja i sličnih gluposti, a to ništa nije istina. I kako sada dati glas takvom čoveku?!
pre 10 godina
Posle subote, bices obican clan Ds-a. Dovoljno si nas upropastio. Idi i vodi Gangulu sa sobom, dalekoooo dalekooooooo....
pre 10 godina
Rekao Raka i ode Đilas niz vodu.... bajbaj
pre 10 godina
DS je propao-nepotreban je.Nestalo je potrebe koja je postojala kad je osnivan a u vreme najvece moci Milosevica.Tada je Milosevic od Saveza komunista i Socijalistickog saveza napravio SPS.Kad je obavljeno neko ga je zvao na pice(mislim Rados Smiljkovic) a on odbio 'moram kuci a ne znam kako cu Miri na oci jer smo likvidirli SK.Isti ljudi su pisali program za SPS,DS,SRS-sve te stranke su bile deo jednog projekta koji je propao u krvi.Nikolic i Vucic su likvidirali SRS jer su shvatili potrebe vremena a DS nestaje.Vreme je da se sa udbaskog koncepta drustva predje na visepartijski sistem.
Za malo da zaboravim-Mira je kao utesnu nagradu dobila JUL-
pre 10 godina
Bravo za stavove Dragana Djilasa i demokratske stranke. Dostojanstveno!
pre 10 godina
Who the f**k is Miki Rakic, osim sto je kum A. Vucica? Pa kakav se talog sve nakupio u DS-u? Teraj to sve i vracaj se korenima, kakve kohabitacije, koegzistencije i ostale cije.
pre 10 godina
Naravno. DS sa Đilasom na čelu, a ne Tadićem, jer on je pokazao da se drži principa i načela stranke.
pre 10 godina
Naravno. DS sa Đilasom na čelu, a ne Tadićem, jer on je pokazao da se drži principa i načela stranke.
pre 10 godina
DS, kakva god da je bila, uvek je bila uz svoj narod! DS mora ostati opozicija ovoj katastrofalnoj vlasti, jer su svi ostali, na moju žalost i LDP izdali.
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
pre 10 godina
Bravo za stavove Dragana Djilasa i demokratske stranke. Dostojanstveno!
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
pre 10 godina
Who the f**k is Miki Rakic, osim sto je kum A. Vucica? Pa kakav se talog sve nakupio u DS-u? Teraj to sve i vracaj se korenima, kakve kohabitacije, koegzistencije i ostale cije.
pre 10 godina
DS, kakva god da je bila, uvek je bila uz svoj narod! DS mora ostati opozicija ovoj katastrofalnoj vlasti, jer su svi ostali, na moju žalost i LDP izdali.
pre 10 godina
Naravno. DS sa Đilasom na čelu, a ne Tadićem, jer on je pokazao da se drži principa i načela stranke.
pre 10 godina
Da bi DS bila lider, što je teoretski moguće, treba da prođe dvadesetak godina, da se stranka potpuno očisti od loših ljudi i da, umesto salonske politike sprovodi realnu politiku na terenu-naravno ako ikad dobije priliku da to radi.
pre 10 godina
Vi Sns-u mozete samo da pljunete pod prozor,nista vise.
pre 10 godina
plavuso,a koja obecanja je ispunio???
pre 10 godina
Naravno. DS sa Đilasom na čelu, a ne Tadićem, jer on je pokazao da se drži principa i načela stranke.
pre 10 godina
Budeš li ti lider na sledećim lokalnim izborima za Beograd, pa DS može da se oprosti i od cenzusa!
pre 10 godina
Prvi put da procitam da je Djilas nesto pametno rekao i da je u pravu: to ko je kocnica reformama, da verovatno nece biti SPS u sledecoj Vladi, ali je zaboravio da spomene da nece biti ni DS-a kao opozicije ni DS-a u Vladi…
pre 10 godina
Razne Miodrage,Borise,Micunovice,Sapice napolje iz stranke odmah!!!
pre 10 godina
sa tobom na celu, DS nikada nece biti lider.
pre 10 godina
DS je dugo bila lider, a proći će mnogo vremena pre nego što će to opet biti. Trenutno, kako stvari stoje, ne može da bude ni privezak SNS.
pre 10 godina
DS je već sada lider u političkom životu Srbije,ali samo po optužbama i zatvaranju njegovih čelnika.Njihove kriminalne radnje su ih stvarno bacile na tu lidersku poziciju.
pre 10 godina
Sasvim je logična stvar da neko ko je imao dovoljno obraza da državu i grad Beograd pretvori u kravu muzaru za svoje firme, isto tako ima obraza i da priča ovakve budalaštine. Sa nestrpljenjem očekujem izbore, jer je vreme da shvati sa kolikom "podrškom" zapravo raspolaže.
pre 10 godina
Zar je moguće da Đilasa još neko ozbiljno shvata.On je došao u Srbiju sa 5 000 evra. Odlazi sa 30miliona.Pa zar misli da smo mi ludi.Njemu seosladila vlast da on komanduje, sada ni par miliona nije problem. Kada nam besedi preko tv-a čovek bi pomislio da je najpošteniji čovek, da ima podršku, da je njegova stranka najbolja, samo me interesuje da li je bio na pregledu skoro....
pre 10 godina
Ne mozes ti Vucicu ni privezak da budes!
pre 10 godina
Prošlo je dosta vremena g.Đilase.Rezultati nula.Most i vrtići nažalost nisu politika.Gangula nije politički lider.Živimo od običnih stvari,mi obični ljudi.Inat i svađa ne vode prosperitetu a ni političkoj mudrosti.To ne piše u knjigama sa sa Mašinskog fakulteta.Nažalost,srećno u daljim svađama u DS.
pre 10 godina
Kako ne shvata da je narod prepoznao pravi rad.Dikaz su bili Vozdovacki izbori.
pre 10 godina
Okreni se iza sebe i vidi koliko te ljudi prati.Preko 40 odbora trazi tvoju smenu.
pre 10 godina
Vec si se dokazao kao lider stranke,lider Beograda.Vreme je za nove ljude.
pre 10 godina
Dobro jutro, dobro su se setili da hoce na izbore...kakava je to opozicija...
pre 10 godina
Kao da neko želi koaliciju sa DS, pa oni će još malo biti ispod cenzusa...
pre 10 godina
zar ima bilo ko da i dalje cita djilasove izjave!?
pre 10 godina
@Vojvodjanin
DS jeste bila uz svoj narod ali samo onaj koji je imao njihovu člansku kartu, za ostale nisu hteli ni da znaju!
pre 10 godina
prvo skoci pa reci hop.
pre 10 godina
g Djilas pa dali vi znate koji vam je rejting stranke,pa zar je moguce diti lider sa podrskom od nekih 13% glasakog tela.Sa takvom podrskom pitanje je dali mozete biti i privezak.
pre 10 godina
Svi se slazu, da DS treba da bude lider, ali u parku na Kalemegdanu, gde penzioneri igraju sah i domine. Da ne zaboravimo, da ce pri tome morati da nahrane ptice - to je pravi posao za penzionere a ne da se mesaju tamo gde im nije mesto.
pre 10 godina
Vi samo kao privezak i možete da se šlepate, samo što vas niko neće i nikome ne trebate.
pre 10 godina
U ovom trenutku i u situaciji u kojoj se nalazi DS tesko da ce biti vise od priveska,ako uzmemo u obzir njihovo jedinstvo i trenutnu popularnost
pre 10 godina
Nazalost sa trenutnim kapacitetima DS nema sanse da bude ozbiljan igrac u politickom zivotu Srbije.
pre 10 godina
Ova izjava Djilasa jasno govori o tome koliko mu je krivo sto njegova stranka nije ovliko jaka kao sto je to Sns.
pre 10 godina
"lideri" čega?
pre 10 godina
Niste vi ni privezak SNS-u a kamoli nesto vise da budete! Takvi im ne trebaju.
pre 10 godina
Bili ste lideri i pokazali koliko mozete. Mnogo je bilo skupo to. Nesto nisam sigurna da bi i vasa uloga priveska bila isplativija, jer ste navikli da nas mnogo kostate. Najolje je da ostanete tu gde ste – u senci.
pre 10 godina
DS je nekada bila lider i tu poziciju je izgubila jer nije radila kako se od nje očekivalo. Kada je počeo pad te stranke i smatralo se da taj pad može da zaustavi Đilas, zato je i izabran za predsednika. Nažalost, on svoju šansu nije iskoristio, ređao je poraz za porazom na izborima. Stalno poređenje sa SNS-om ne vodi ovu stranku iz krize već odgovoran rad, rašćišćavanje sa korumpiranim političarima, ali i sa politikom samo kritike SNS i njenog lidera. Ta kritika ima efekata samo ako je argumentovana i dobronamerna. Ovo što radi DS ne liči na to i to mi prepoznajemo.
pre 10 godina
izbori su jedino resenje....
pre 10 godina
Poštovani g-dine Đilas, vi i vaša strančica više ne možete biti ni lider mesne zajednice a kamoli nesrećne i jadne Srbije, eto toliko ste zasr. ...li sve što ste radili prethodnih godina. Što je još gore totalno ste demotivisali ljude da glasaju, nemate čemu da se nadate ni vi ni mi.
pre 10 godina
Ni u jednoj niti drugoj varijanti Demokratska stranka nema vise sta da trazi na politickoj sceni Srbije Pod vocstvom bivseg a sadasnjeg pocasnog predsednika Borisa Tadica pocelo je polako urusavanje DS-a. Dragan Djilas je samo nastavio sa urusavanjem DS upravo tamo gde je Boris Tadic stao. Djilasova je zelja da oni kao budu lideri, prihvatili bi oni sada da budu privezak SNS samo da oni hoce da ih prime.
pre 10 godina
DS nikad nece biti privezak SNS-u, slazem se sa Draganom Djilasom. DS ne zasluzuje ni privezak da im bude.
pre 10 godina
Nije mi jasno o kojoj to konkretnoj politici Demokratske stranke govori Dragan Djilas. Vladali su godinama i nisu bas pokazali konkretne mere privredne reforme, nisu nas nesto posebno priblizili EU, nisu privlacili investicije, nisu donosili dobre zakone, nisu primenjivali stare... kako je onda ekonomija glavna stvar po njima? Ukoliko misli na onaj rezultat koji su ostvarili u periodu 2008-2012 kada su povecali javni dug sa 30 na 60% onda to treba tako i da kaze.
pre 10 godina
Nikad niste niti cete ikada biti dobar lider za ovu zemlju.
pre 10 godina
DS nece biti ni lider, a ni privezak, jer oni definitivno nece biti deo vladajuce koalicije. Zasluzili su da u buducnosti budu samo levo smetalo i ne vise od toga. Mnogo su Srbiji loseg uradili i definitivno ne smeju da imaju bitnu ulogu u nasem politickom zivotu.
pre 10 godina
Zaradio, pa ušao u politiku, a onda nenormalno zaradio....
pre 10 godina
“Lider” i sujeta zadovoljena! Bitnija forma od suštine!
pre 10 godina
Ne trebate vi Sns ni kao privezak,mozda da im nosite vodu...
pre 10 godina
Jeste, potrebni su izbori ali znas zasto? Da bi tebe konacno oterali s ove politicke scene i da vec jednom svane ovom napacenom narodu.
pre 10 godina
ni privezak od vas nece ostati do "
izbora
pre 10 godina
DS JE STRANKA STVORENA DA SE RASFORMIRA SA OVAKVIM KADROVIMA NA CELU.
pre 10 godina
Posle subote, bices obican clan Ds-a. Dovoljno si nas upropastio. Idi i vodi Gangulu sa sobom, dalekoooo dalekooooooo....
pre 10 godina
G.Djilas pa pa nije ceo narod odrastao na teletabisima kao osrasceni članovi vaše stranke! Vi ste u nekoj drugoj dimenziji u kojoj nije Srbija i srpski narod.
pre 10 godina
Ko je prethodnih godinu dana pricao da nema boljeg od Vucica?
Kako ga je ovaj odbacio, sada.bi da bude opozicija. . . E moj Dragane, ne ide to tako.
pre 10 godina
Tako je, reci im!
pre 10 godina
Demokrate su odavno izgubile svako moralno pravo da sebe predtsavljaju kao lidere jer nas je njihovo liderstvo i dovelu u ovu situaciju gde se sada nalazimo,tako da ova prica samo sluzi za medijsku promicju i nista vise
pre 10 godina
Živo me samo zanima da li bi Dragan Đilas bio tako "uspešan" da nije bilo veze sa vlašću i da nije bio gradonačelnik. Sve mislim da bi se obogatio toliko. Malo namešteni tenderi, malo preplaćeni mostovi, malo Miškove injekcije i eto ih milijarde.
pre 10 godina
Bice i to jednog dana-al pitanje kog dana,e moji zuti crno vam se pise.
Da l'ce gos Djilas ikada biti premijer?mozda ako se Vucic smiluje:)
pre 10 godina
Tesko da ds bude vise ikada lider.Dosli neki drugi ljudi na celu sa Vucicim koli bolje i postenije vode Srbiju
pre 10 godina
Krajnje je vreme da se neke stvari objasne a to je:kako je drzava zaduzena preko 25 milijardi evra a privreda je upropascena,kako je grad Beograd zaduzen skoro milijardu evra,kako je zadnjih 5 godina otpusteno preko 400 000ljudi i kako neki likovi koji su bili bliski sa proslom vlascu sada imaju milione a ni osnovno obrazovanje nemaju kako treba!Sramota da Djilas deli lekcije!
pre 10 godina
ds ima lidera borisa tadić i sutra njegovim povratkom naš rejtig se za 15 dana vraća duplo,njega članovi ds vole on je pravi državnik pošten čovek,pametan ovo ostalo je mulj, a takvoga se ovde šibicari boje . . .BORISE SAMO NAPRED DO POBEDE POŠTENI DEMOKRATE . . .
pre 10 godina
O kakvom liderstvu Vi pricate. Pa Vi cete bre da se raspadnete, pa skoro svi vazniji funkcioneri su vas napustili.
pre 10 godina
Ako je DS stranka levice, što sami tvrdite, zašto ćutite oko novog zakona o radu? Eto vam idealne prilike da pokažete svoju brigu za radničku klasu. Umesto toga, vama je važnije da se bavite sami sobom?
pre 10 godina
Služba se izgleda uplašila čišćenja njenih redova od strane Vučića i co pa pokušava da bi zaštitila sebe da vrati svoje pulene iz DS-a Tadića i Rakića pošto se i njihovom Dačiću opasno klima fotelja.
pre 10 godina
Ne mogu da razumem protiv koga se bori Djilas,da li protiv ove vlade,da li protiv Tadica ali mislim da je njegova borba uzaludna jer njegova vladavina u Beogradu se dobro pamti i ne verujem da ikad vise moze da bude u vlasti a boga mi tesko da ce da zadrzi i mesto predsednika stranke!
pre 10 godina
Vizionar napada, drugi deo. Znaci Djilasu je samo bitno da pobedi SNS, a sto SNS po vecini gradjana i stranih zemalja radi ispravne stvari i dobija priznanja za to, nije ga briga. Znaci hoce da pobedi dobre stvari i odluke i vrati nas na DS-ov i Miskovicev put osiromasenja i unistenja. Dok im konacno ne postanemo robovi i bezpogovorno sluzimo kako bi nasa deca imala hleb barem.
pre 10 godina
E moj prijatelju mani se politike vidiš da ti ne ide...
pre 10 godina
Kakva bre opozicija na ivici cenzusa sa Djilasom kao liderom? Kakva bi to bila opoziciona snaga u društvu sa minimumom podrške u narodu? Podobni Djilasovi stranački funkcioneri i eventualno članovi njihovih porodica kao ozbiljna opozicija? Vi, Djilasovi botovi, još uvek verujete u Deda Mraza? A onda je mrmot zavio čokoladu, i žaba se pretvorila u princa,i Djilas je pobedio, i svi su živeli srećno i dugovečno... Manje vina, manje vina... :)))
pre 10 godina
Srbiji su potrebni izbori da se neke stvari razjasne i da svako zna gde mu je mesto kao sto bi Djilas trebao da zna kako stoji u narodu!Kako je vladao DS tako mu se i vraca i ne mogu da imaju znacaja reci koje izgovori covek koji je zaduzio Beograd za milijardu evra!
pre 10 godina
Koalicija SNS-DS bi bila izdaja clanova obe partije, takav protivprirodan brak arhineprijatelja bi bio zaista porazavajuci, mada DS je usao u tako nesto sa SPS-om pa im na dobro nije izaslo, ne verujem da bi opet usli u nesto slicno...
pre 10 godina
plavuso,a koja obecanja je ispunio???
(snimatelj, 17. januar 2014 08:45)
Proguglajte, nasmejaćete se! iznenađuje me da niste gledali još iz doba Tadića!
pre 10 godina
Lideri ste mozda nekada bili.....posle ovih izbora ni privezak
pre 10 godina
Srbiji su potrebni izbori da se neke stvari razjasne i da svako zna gde mu je mesto kao sto bi Djilas trebao da zna kako stoji u narodu!Kako je vladao DS tako mu se i vraca i ne mogu da imaju znacaja reci koje izgovori covek koji je zaduzio Beograd za milijardu evra!
pre 10 godina
Ovde su svi kratkog pamcenja. DJILAS je zagovarao da se udje u Vladu sa SNS-om. Djilas je insistirao da Milica Delevic i jos neki njegovi ostanu u toj Vladi. Djilas se stalno nudio Vucicu, Djilas je trcao da sa njim prica o "gradu na vodi" ne shvatajuci da je to dimna bomba kojom je uspavan a potom smenjen. Sve je to Djilas zagovarao dok nije smenjen sa mesta gradonacelnika. Sada glumi opozicionara koji se ostro protivi bilo kakvoj saradnji sa bilo kime... Nikada on lider nece i ne moze biti sa njegovim diktatorskim karakterom.
pre 10 godina
Kako je DS mogla da participira u Vladi sa SPS-om? Zar oni stalno ne optužuju SPS za devedesete?
pre 10 godina
Mozes da budes kandidat za gradonacelnika jedino ako DS zeli siguran poraz.
pre 10 godina
I ja sam za Đilasa. Niko neće tako brzo da spusti DS ispod cenzusa kao on. Želimo mu uspeh u borbi da Tadićm
pre 10 godina
Sto bi rekao gospodin Teofil Pancic (parafraziracu)
"Najgori predsednik Demokratske stranke i najnetalentovaniji politicar ikad."
pre 10 godina
Djilas ne poznaje politiku,sto se videlo po njegovim rezultatima,I to su uvideli I clanovi DS,zato I traze njegovu smenu.
pre 10 godina
Pa Vi cete bre da se raspadnete, necete da stignete ni do kandidature za privezak.
pre 10 godina
Djiki je pukoko lajsna a sepuri se ka Paun.
pre 10 godina
Mnogo zveckte, taman ko privesak!
pre 10 godina
Djilas ne poznaje politiku,sto se videlo po njegovim rezultatima,I to su uvideli I clanovi DS,zato I traze njegovu smenu.
pre 10 godina
Podrska jedinom srpskom politicaru sa konkretnim resultatima za sobom!
Ne daj se, Dragane!
pre 10 godina
Naravno da niko nece zvati stranku koja je u rasulu. Zbog ovakvih izjava treba gradjani dobro da razmisle i ne rasipaju svoje glasove tek tako, vec da podrze one koji su pokrenuli promene i na taj nacin onemoguce ovakvima da se nadju u bilo kojoj prici.
pre 10 godina
Sad ste opet za vandredne izbore?! Vi malo, malo tvrdite da izbore iniciraju naprednjaci, posebno se buni vojvodjanski DS kad se spomenu izbori. Sad opet to je jedino resenje. Ja kao obrazovani citaoc i glasac vas vise nista ne razumem. Kako ce vas razumeti sire narodne mase i ostali glasaci.
pre 10 godina
Ovaj covek je veliki promasaj DS…
pre 10 godina
ako postanete stranka zdravog razuma mozda neko i glasa za vas
pre 10 godina
SNS vas je "pobila" u svakom smislu. Nemate više nikakve šanse.
pre 10 godina
Đilasov demagogija.Pokušava i preko ove polemike da vodi kampanju za opstanak na liderskoj poziciji u DS,ali za tako nešto šanse su mu ravne nuli.
pre 10 godina
Hajmo na izbore pa da zuti konacno shvatad gde im je mesto.
pre 10 godina
Djiki je pukoko lajsna a sepuri se ka Paun.
pre 10 godina
DS je bila lider u vreme Djindjica, on je imao viziju i za stranku i za citavu Srbiju, svi u DS posle njega su samo neuspeli pokusaji. SNS vas je "pobila" u svakom smislu. Nemate vise nikakve sanse.
pre 10 godina
Iskoristio si sve sto se moglo iskoristiti-za sebe naravno. DS i vidis kao "firmu"koja ce ti doneti profit. Polako te sve stranacke kolege provaljiju, zati i gubis podrsku.
pre 10 godina
DS vec jeste lider u korupciji. Takvi lideri nam vise ne trebaju.
pre 10 godina
Mozes da budes kandidat za gradonacelnika jedino ako DS zeli siguran poraz..
pre 10 godina
Ne mogu da razumem protiv koga se bori Djilas,da li protiv ove vlade,da li protiv Tadica ali mislim da je njegova borba uzaludna jer njegova vladavina u Beogradu se dobro pamti i ne verujem da ikad vise moze da bude u vlasti a boga mi tesko da ce da zadrzi i mesto predsednika stranke!
pre 10 godina
Ti pricas o jedinstvu u stranci,a najveci broj frakcija se pojavio pod tvojim vodjstvom I zbog tvojih odluka,sram te bilo!!!
pre 10 godina
Pokazali ste sta znate kao lideri i narod vas je postavio gde vam je i mesto, u opoziciju!
pre 10 godina
Ovaj covek je veliki promasaj DS…
pre 10 godina
Mislim da je tvoje odzvonilo,I sada pokusavas da se na bilo koji nacin dodovoris clanstvu,ipak mislim da ces biti smenjen I da ces ostati upamcen kao najvecci gubitnik u istoriji DS!
pre 10 godina
O tome će ,na sreću,gradjani Srbije odlučivati.Pa zar DJilas misli da srpski gradjani imaju tako kratko pamćenje.???
pre 10 godina
Ovaj covek je neverovatan, pa zahvaljujuci Vama Demokratska stranka ne moze biti lider ni sama sebi, o privesku da ne polemisemo.
pre 10 godina
ma be ni znacka od vas nece ostati
pre 10 godina
Ovi vise ni ne znaju sa kim ce. Niti imaju smernice za naredni period. Izgleda da DS vec sada cine tri stranke i da svaka vuce na svoju stranu.
pre 10 godina
Mnogo brine o liderskoj poziciji ovaj Djilas, zato nije ni narod osetio nista dobro za vreme vladavine DS-a, zato mu se i stranka raspada i lose stoji s rejtingom, zato i traze i njegovu smenu mnogi odbori- zato se jos uvenegde "trazi" Ds i luta, a lutanjem nikako da uspostave dobar pravac niti za sebe niti za Srbiju. Nama ne trebaju oni koji nemaju jasno zacrtane ciljeve kuda vode drzavu, jer onda nas uvek dovedu na rub propasti.
pre 10 godina
a znali ste da delite i priveske i upaljace i paketice i hranu....i da cestitate svima rodjendane i saljete poruke sumnjivog sadrzaja na dan izbora...igrali ste na kvarno zato sada i necete dobiti izbore...nema vise zloupotreba polozaja i muckanje u skladu sa propisima
pre 10 godina
Koliko znamo ni za privezak ih ne traze a sto se tice lidera...To vreme su uludo potrosili svih ovih godina,dok su bili na vlasti!Sa ovakvom Srbijom iza sebe posle decenije,tesko ce postati liderska stranka...Rezultati su oni koji govore ko sta zasluzuje a ne misljenje pojedinih pliticara!
pre 10 godina
DS je bila lider zadnjih 13 godina i nije se proslavila svojom vladavinom tako da ne verujem da ce u narednih 50 godina ponovo voditi drzavu. Sto se tice priveska SNS mislim da Aleksandru Vucicu nije potreban takav privezak.
pre 10 godina
kako prepoznati bota ds,ceo tekst cirilicom,a potpis latinicom
pre 10 godina
Tadić je mogao bar nešto da nauči od Tita - da se na vreme oslobodi Đilasa!
Po meni, obojica treba polako da se sklone i da puste druge ljude.
Ne treba da bude bitno ko je predsednik (ko je predsednik vodećih parija u Nemačkoj, Engleskoj, Francuskoj, SAD...), u svakoj stranci moraju za kandidature na izborima da se organizuju ozbiljni unutrašnji izbori.
I mora se ljudima dozvoliti da iskažu mišljenje i da budu zbog toga cenjeni. Bolje da čoveku dozvolite da bude iskren i da ga zbog toga poštujete, ovako kako je sada samo ulizice opstaju i napreduju u strankama, a takvi su najmanje sposobni da bilo šta rade i brzo menjaju mišljenje (glava koja mnogo klima ne opire se vetrovima!).
Kad unutar stranaka bude prava demokratija, biće je i u državi. Ovako, jednoumlje je svugde zavladalo, i u politici i u preduzećima - ne samo državnim i javnim, već i u zdarvstvu, školstvu, pa i u privatnim firmama (jer vlasnici videli kako je u državnim, pa što bi kod njih bila veća demokratija!).
Stranke treba da pokažu da su za demokratiju tako što će unutarstranački izbori biti demokratski i što će poštovati slobodu mišljenja.
Kakva je to demokratija kad je uvek samo jedna osoba kandidat za predsednika stranke?
Ako stranka nema bar 5 ljudi sposobnih za tu funkciju, onda nema šta ni da traži na vlasti, i kad to narod shvati, mnoge stvari će se promeniti, jer se nećemo svaki dan baviti time ko će da bude predsednik koje stranke, pošto to neće ni biti važno.
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
(Novosadista, 16. januar 2014 23:59)
Zaboravili ste najvažnije: Zato što je ispunio svasvoja data obećanja..???
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
(Novosadista, 16. januar 2014 23:59)
Zaboravili ste najvažnije: Zato što je ispunio svasvoja data obećanja..???
pre 10 godina
Драган Ђилас- БОГ!!!
Уколико успе да издржи нападе Вучићевих политичких пигмеја Бориса и Миодрага, и настави са реформом странке, Демократска странка ће брзо преузети одговорност за вођење земље, али подвлачим, уколико успе скроз да реформише странку, што неће бити ни мало лако!
Пуно среће и Теби и Србији!
pre 10 godina
Spasi Srbiju iz ludnice, Dragane!!!
pre 10 godina
Pa Tadić i njegova DS su napravili SNS!DS je zaslužan za povratak ovih fasista i demagoga iz devedesetih!Gladan narod nije vise mogao da gleda DS,pa je glasao za promene,a dobio je jos goru vlast!
pre 10 godina
(BAHUS, 17. januar 2014 07:27)
Ma nema veze, ako se mi Vojvođani slučajno malko pokolebamo pa ne krenemo u pravom pravcu, eto nama malko mitinga i edukacija šta je patriotizam, ko je pravi Srbin a ko nije i tako. Sa sve trenerkom u čarapicama.
pre 10 godina
Иако су ми оба табора муштерије, гласаћу за Ђиласа само зато што је трн у оку назадњацима. Толико их мрзим.
pre 10 godina
Ne znam kakve rezultate očekujete od g. Djilasa:
- stranku pokušavada stabilizuje a najviše problema ima sa "bivšim" demokratama koju su bili u vlasti - jer još danas nisu shvatili da su oni sa g. Tadićem na čelu uzgubili izbore.
- g. Djilas je pokazao svoje rezultate kao gradonačelnik Beograda, i to treba da bude glavno merilo a ne priče po novinama ......
Reforme koje treba da se sprovedu u društvu su toliko duboke i opšežne da mogu da se sprovedu samo uz što veću podršku parlamentarnih stranaka ali ne zbog raznih političkih dogovora već zbog stvarne žeje zs tim.
Ne vidim problem da DS podrži promene sa jasno definisanim medjukoalicionim ugovorom sa SNS(nazivite ga kako želite)- evropske intergracije, privredne reforme, promene u zdravstvenoj i socijalnoj politici, itd. DS i ne mora da bude deo vlasti.Takvih slučajeva ima u novijoj istoriji država (sada već) članica EU.
pre 10 godina
Procitala sam negde..."Da podrska,zato sto je ispunio sva svoja obecanja!"podrzavam u potpunosti i samo se secam kako je grad izgledao pre a kako izgleda sada,koliko je turista bilo u gradu nekada a koliko sada...i drugih naizgled sitnih stvari koje cine nas grad zivljim i lepsim.
Pored svega,gdin Đilas je prvi pruzio podrsku trudnicama na koju vec od oktobra ne mogu da racunaju.Naime na odrzavanju trudnoce,grad je donirao 35% do plate a 65% soc.Drage trudnice od oktobra nisu primile tih 35% a u gradskoj upravi kazu nista se ne zna da li ce biti i kada ce biti...o tome se ne prica i ne pise u privremenoj gradskoj vlasti...pa ti budi zdrav i odrzavaj trudnocu u takvim uslovima!!!strasno
pre 10 godina
Pravljenjem velike koalicije između SNS i DS bi se izgubila opozicija, što nije dobro za višestranački sistem. Ne verujemo da bi SNS i Vučić sada birali DS umesto SPS.
pre 10 godina
Slažem se u jednom, da Srbiji nije potrebna koalicija ds-a i sns-a. Korenite reforme su potrebne ds-u, pre svega čišćenje stranke od korumpiranog, bahatog i kriminalnog kadra, a o tome niko ni reči! Mnogo vode Dunavom mora proteći, dok zaboravimo na sva razočarenja...
pre 10 godina
Treba se dokazati delima,a ne pricom.
pre 10 godina
Jakog mi lidera u pm.
pre 10 godina
Ma samo obecajte 100.000 milijardi investicija, najavite neke velike sci fi projekte... i eto su glasaci...
pre 10 godina
Ok, neces sa SNS-om.
Da neces mozda sam osvojiti vecinu na izborima ?
Ili ces u koaliciju sa Dacicem ? Mozda sa Dinkicem ?
Da neces sa Cedom koji se nudi naprednjacima ?
Ili mozda sa patriotskim blokom oko Kostunice i Seselja ?
Sa apsolutno nepostojecim koalicionim potencijalom, bez jasne percepcije unutrasnje politike i bez vizije unutrasnje i strukturne rekonstrukcije DS-a nema napretka.
Proslo je bezmalo godinu i po dana i sem licnog antagonizma prema Vucicu ja smer i pravac ne vidim.
Ovakav DS nije u stanju da akumulira ogromno nezadovoljstvo koje definitivno postoji i Srbiju deli na dve polovine, manjinu idolopoklonika PPV-a i ogromnu vecinu belih listica i apstinenata.
pre 10 godina
tako je...i drugacije ne moze biti...ovolikom medijskom progonu bio je podvrgnut jos samo djindjic...od kad su radikali na vlasti ni jedan jedini dan nije bilo bez kampanje protiv djilasa u vecini novina, ako ih uopste mozemo tako nazvati...na naslovnoj strani u negativnom kontekstu bio je vise od 70 procenata...dve godine pokusavaju da ga diskredituju lazima i nacifranim aferama..dosta vise il ga hapsite i osudite il idite....dve godine na vlasti i nista niste uradili, osim sto ste najavaljivali...pa bar da zivim isto ko pre dve godine, e ne brale...zivim za trecinu gore, sve tezi mi plata seze do prvog... zato molim komentatore koji pozitivno komentarisu nazadnjake, da mi objasne u kom segmentu oni to bolje zive, odnosno, da l je moguce da ne zive gore?
pre 10 godina
Demokrate se same pozivaju u koaliciju sa SNS ali daleko je to od realnosti – kao i mnogi drugi zahtevi DS
pre 10 godina
Malo me iritira kada Djilas prica o kandidaturi za funkciju gradonacelnika s obzirom da je DS ukinuo Beogradu mogucnost da direktno bira gradonacelnika. Ovu maltene filozofsku pricu o ujedinjavanju oko ideje poceo je da plasira sada, kada mu je propao plan da se ujedine oko njegove osobe i licnosti. Zalosno je na sta se DS sveo, na kombi stranku, i to bez icije pomoci, sve sopstvenim delima. Ja prvi im necu dati svoj glas jer su mi upropastili nadu da cu ziveti u normalnoj drzavi.
pre 10 godina
Svi su isti da vam ja kažem.
pre 10 godina
Djilas vidim posle stranačkog jednoumlja i demagogije preuzima još jedan naprednjačko-radikalski patent a to su botovi u komentarima i glasovima na komentarima. Jedino gore za Demokratsku stranku od koalicije sa SNS je kopiranje principa te stranke, a upravo je to ono što Djilas radi poslednjih meseci.
pre 10 godina
Ovo je jedno totalno ludilo, u kojem se na GO jedne stranke odlucuje o smeni ministara, gradonacelnika, postavljanju novih (pod nejasnim uslovima), o tome da li ce izbora uopste biti i nakom nivou, i sve to se naziva demokratijom?! More Djilase, ima da glasam za tebe pa makar na rukama da idem do BG....
pre 10 godina
Potrebni su Srbiji izbori. Sa tim se slažem. Ali DS ne razmišlja ni malo realno. Ne da izborima nemogu dobitilidersko mesto već i skupštinske klupe im nisu zagarantovane.
pre 10 godina
Moje misljenje je da DS nikako ne moze da bude lider. Pokazali su se ispred naroda.
pre 10 godina
U pravu je bila Mihajlovicka kad vam je preko medija porucila ,,Odlucite se vec jednom,,. Pajtic se buni vi zelite izbore.Vi ne znate sta pricate vise.
pre 10 godina
Ma vi nemate nikakve sanse za pobedom, sta ja sa vama? Kako ste toliko nesmotreni u svojim izjavama. Pametnije je da kazete ako pobedimo, sto je isto suluda ideja, ali razumnije zvuci. Ovako delujete autisticno potpuno.
pre 10 godina
Slazem se sa Djilasom oko toga sta DS treba da bude, ali mi nije jasno kako ne vidi da to vise nije moguce.DS je proslos.
pre 10 godina
Mracne sile i dalje deluju nad Srbijom. Ko to ima potrebu danas da se i dalje deli na crvene i plave (ili zute)? Dokazano je da su velike koalicije najbolje i najpravednije za narod. Sto manje partija to bolje za nas. Ja kazem: zajedno smo jaci! Nekima "odozgo" to naravno ne odgovara.
pre 10 godina
G. Đilas, glasam za DS od 9-og decembra 1990-te. Dobar si operativac, svašta u lice rekao Miloševiću 1992- ali za predsednika stranke nisi. Sujetan si mnogo. Mogao bi u mom soliteru da budeš zgradonačelnik, i ništa više od toga.
pre 10 godina
Tacno bih se isclanio iz DS.
pre 10 godina
NI lider ni privezak....posle ovih izbora teško da ćete išta biti....nećete biti u prilici jer ćete se raspasti i pre izbora!
pre 10 godina
Možeš misliti Ds istakao kandidata za gradonačelnika. Pa šta?! Svejedno neće imati iznad 12% podrške, mada i to je puno za njih.
pre 10 godina
Pa taj Dragan Đilas nema podršku ni odbora u svojoj stranci, a očekuje da mu poverenje ukažu građani. Kako da ne.
pre 10 godina
Rekao Raka i ode Đilas niz vodu.... bajbaj
pre 10 godina
DS je propao-nepotreban je.Nestalo je potrebe koja je postojala kad je osnivan a u vreme najvece moci Milosevica.Tada je Milosevic od Saveza komunista i Socijalistickog saveza napravio SPS.Kad je obavljeno neko ga je zvao na pice(mislim Rados Smiljkovic) a on odbio 'moram kuci a ne znam kako cu Miri na oci jer smo likvidirli SK.Isti ljudi su pisali program za SPS,DS,SRS-sve te stranke su bile deo jednog projekta koji je propao u krvi.Nikolic i Vucic su likvidirali SRS jer su shvatili potrebe vremena a DS nestaje.Vreme je da se sa udbaskog koncepta drustva predje na visepartijski sistem.
Za malo da zaboravim-Mira je kao utesnu nagradu dobila JUL-
pre 10 godina
Više nije čudno. Postalo je smešno koliko Đilas ne razume duh vremena i koliko je netalentovan za politiku.
pre 10 godina
Do sada ništa pametno nisam čuo od Dragana Đilasa, osim izlizanih fraza tipa 5 milijardi evra, otpuštanja, poskupljenja i sličnih gluposti, a to ništa nije istina. I kako sada dati glas takvom čoveku?!
pre 10 godina
Mislim da su ovo poslednji trzaji Djilasa da se odrzi na politickoj sceni jer pored toga sto je izgubio vlast na svim nivoima drma mu se i fotelja u stranci i ne verujem da Djilas ima i snage i znanja da svoju propast pretvori u pobedu!Kratko je trajala ova politicka karijera ali je velike posledice napravila!
pre 10 godina
Kakve koalicije naopako? Dosta nam je bilo koalicija sa sps-om, a ne sada još i sa sns-om. Đilas je potpuno u pravu. Treba da se okrenemo ekonomiji i DS mora da bude jedinstvena i jaka u sprovođenju svojih programa. Narod više ne zna kako da preživi. Pogledajte samo ove nove zakone. Penzije 200 evra pa nek jadni ljudi žive, a celog života su radili kao crnci. Da ne govorimo o poskupljenjima, računima za struju, ili novo radno vreme od 12 sati.
pre 10 godina
Kako ja imam samo jedno ime i samo njega koristim, a pojedini sns botovi žele da ga zloupotrebe, molim vas da moj komentar objavite. Može lažna Viki koja se naprasno pojavila da govori u svoje ime šta želi, ali Đilas je jedini čovek koji ovu zemlju može ponovo da pokrene.
pre 10 godina
Evo sad novinari saznaju da Vucic ne zeli izbore. Sta ces sada? Kako ces sada pobediti na velikim republickim izborima. U Beogradu znamo da ih svakakao dobijas. To nije ni sporno. He, he, koliko si ti umisljen i zato i ne upucen. Vi ste tako hvalisavi, samo spaseni sramote ako na vasu veliku srecu ne budu izbori.
pre 10 godina
Ma vi nemate nikakve sanse za pobedom, sta ja sa vama? Kako ste toliko nesmotreni u svojim izjavama. Pametnije je da kazete ako pobedimo, sto je isto suluda ideja, ali razumnije zvuci. Ovako delujete autisticno potpuno.
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
pre 10 godina
DS, kakva god da je bila, uvek je bila uz svoj narod! DS mora ostati opozicija ovoj katastrofalnoj vlasti, jer su svi ostali, na moju žalost i LDP izdali.
pre 10 godina
Naravno. DS sa Đilasom na čelu, a ne Tadićem, jer on je pokazao da se drži principa i načela stranke.
pre 10 godina
Who the f**k is Miki Rakic, osim sto je kum A. Vucica? Pa kakav se talog sve nakupio u DS-u? Teraj to sve i vracaj se korenima, kakve kohabitacije, koegzistencije i ostale cije.
pre 10 godina
Naravno. DS sa Đilasom na čelu, a ne Tadićem, jer on je pokazao da se drži principa i načela stranke.
pre 10 godina
Bravo za stavove Dragana Djilasa i demokratske stranke. Dostojanstveno!
pre 10 godina
Treba se dokazati delima,a ne pricom.
pre 10 godina
Demokrate se same pozivaju u koaliciju sa SNS ali daleko je to od realnosti – kao i mnogi drugi zahtevi DS
pre 10 godina
(BAHUS, 17. januar 2014 07:27)
Ma nema veze, ako se mi Vojvođani slučajno malko pokolebamo pa ne krenemo u pravom pravcu, eto nama malko mitinga i edukacija šta je patriotizam, ko je pravi Srbin a ko nije i tako. Sa sve trenerkom u čarapicama.
pre 10 godina
Pa Tadić i njegova DS su napravili SNS!DS je zaslužan za povratak ovih fasista i demagoga iz devedesetih!Gladan narod nije vise mogao da gleda DS,pa je glasao za promene,a dobio je jos goru vlast!
pre 10 godina
Драган Ђилас- БОГ!!!
Уколико успе да издржи нападе Вучићевих политичких пигмеја Бориса и Миодрага, и настави са реформом странке, Демократска странка ће брзо преузети одговорност за вођење земље, али подвлачим, уколико успе скроз да реформише странку, што неће бити ни мало лако!
Пуно среће и Теби и Србији!
pre 10 godina
Pravljenjem velike koalicije između SNS i DS bi se izgubila opozicija, što nije dobro za višestranački sistem. Ne verujemo da bi SNS i Vučić sada birali DS umesto SPS.
pre 10 godina
Ok, neces sa SNS-om.
Da neces mozda sam osvojiti vecinu na izborima ?
Ili ces u koaliciju sa Dacicem ? Mozda sa Dinkicem ?
Da neces sa Cedom koji se nudi naprednjacima ?
Ili mozda sa patriotskim blokom oko Kostunice i Seselja ?
Sa apsolutno nepostojecim koalicionim potencijalom, bez jasne percepcije unutrasnje politike i bez vizije unutrasnje i strukturne rekonstrukcije DS-a nema napretka.
Proslo je bezmalo godinu i po dana i sem licnog antagonizma prema Vucicu ja smer i pravac ne vidim.
Ovakav DS nije u stanju da akumulira ogromno nezadovoljstvo koje definitivno postoji i Srbiju deli na dve polovine, manjinu idolopoklonika PPV-a i ogromnu vecinu belih listica i apstinenata.
pre 10 godina
Svi su isti da vam ja kažem.
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
(Novosadista, 16. januar 2014 23:59)
Zaboravili ste najvažnije: Zato što je ispunio svasvoja data obećanja..???
pre 10 godina
Mislim da su ovo poslednji trzaji Djilasa da se odrzi na politickoj sceni jer pored toga sto je izgubio vlast na svim nivoima drma mu se i fotelja u stranci i ne verujem da Djilas ima i snage i znanja da svoju propast pretvori u pobedu!Kratko je trajala ova politicka karijera ali je velike posledice napravila!
pre 10 godina
Иако су ми оба табора муштерије, гласаћу за Ђиласа само зато што је трн у оку назадњацима. Толико их мрзим.
pre 10 godina
PODRŠKA
Zato što ima rezultate iza sebe /ali to Beograđani be cene/-Evom Vam ga naš novosadski gradonačelnik
Zato što reformiše stranku /otarasio se uljeza i licemera/
Zato što je prvo zaradio pare, pa ušao u politiku
Zato što nije prvo ušao u politiku, pa zaradio pate
Zato što smeta NAPREDNJACIMA
(Novosadista, 16. januar 2014 23:59)
Zaboravili ste najvažnije: Zato što je ispunio svasvoja data obećanja..???
pre 10 godina
Ma samo obecajte 100.000 milijardi investicija, najavite neke velike sci fi projekte... i eto su glasaci...
pre 10 godina
Kako ja imam samo jedno ime i samo njega koristim, a pojedini sns botovi žele da ga zloupotrebe, molim vas da moj komentar objavite. Može lažna Viki koja se naprasno pojavila da govori u svoje ime šta želi, ali Đilas je jedini čovek koji ovu zemlju može ponovo da pokrene.
pre 10 godina
Spasi Srbiju iz ludnice, Dragane!!!
pre 10 godina
Ne znam kakve rezultate očekujete od g. Djilasa:
- stranku pokušavada stabilizuje a najviše problema ima sa "bivšim" demokratama koju su bili u vlasti - jer još danas nisu shvatili da su oni sa g. Tadićem na čelu uzgubili izbore.
- g. Djilas je pokazao svoje rezultate kao gradonačelnik Beograda, i to treba da bude glavno merilo a ne priče po novinama ......
Reforme koje treba da se sprovedu u društvu su toliko duboke i opšežne da mogu da se sprovedu samo uz što veću podršku parlamentarnih stranaka ali ne zbog raznih političkih dogovora već zbog stvarne žeje zs tim.
Ne vidim problem da DS podrži promene sa jasno definisanim medjukoalicionim ugovorom sa SNS(nazivite ga kako želite)- evropske intergracije, privredne reforme, promene u zdravstvenoj i socijalnoj politici, itd. DS i ne mora da bude deo vlasti.Takvih slučajeva ima u novijoj istoriji država (sada već) članica EU.
pre 10 godina
Djilas vidim posle stranačkog jednoumlja i demagogije preuzima još jedan naprednjačko-radikalski patent a to su botovi u komentarima i glasovima na komentarima. Jedino gore za Demokratsku stranku od koalicije sa SNS je kopiranje principa te stranke, a upravo je to ono što Djilas radi poslednjih meseci.
pre 10 godina
Kakve koalicije naopako? Dosta nam je bilo koalicija sa sps-om, a ne sada još i sa sns-om. Đilas je potpuno u pravu. Treba da se okrenemo ekonomiji i DS mora da bude jedinstvena i jaka u sprovođenju svojih programa. Narod više ne zna kako da preživi. Pogledajte samo ove nove zakone. Penzije 200 evra pa nek jadni ljudi žive, a celog života su radili kao crnci. Da ne govorimo o poskupljenjima, računima za struju, ili novo radno vreme od 12 sati.
pre 10 godina
Slažem se u jednom, da Srbiji nije potrebna koalicija ds-a i sns-a. Korenite reforme su potrebne ds-u, pre svega čišćenje stranke od korumpiranog, bahatog i kriminalnog kadra, a o tome niko ni reči! Mnogo vode Dunavom mora proteći, dok zaboravimo na sva razočarenja...
pre 10 godina
ds ima lidera borisa tadić i sutra njegovim povratkom naš rejtig se za 15 dana vraća duplo,njega članovi ds vole on je pravi državnik pošten čovek,pametan ovo ostalo je mulj, a takvoga se ovde šibicari boje . . .BORISE SAMO NAPRED DO POBEDE POŠTENI DEMOKRATE . . .
pre 10 godina
Poštovani g-dine Đilas, vi i vaša strančica više ne možete biti ni lider mesne zajednice a kamoli nesrećne i jadne Srbije, eto toliko ste zasr. ...li sve što ste radili prethodnih godina. Što je još gore totalno ste demotivisali ljude da glasaju, nemate čemu da se nadate ni vi ni mi.
pre 10 godina
sa tobom na celu, DS nikada nece biti lider.
pre 10 godina
Prošlo je dosta vremena g.Đilase.Rezultati nula.Most i vrtići nažalost nisu politika.Gangula nije politički lider.Živimo od običnih stvari,mi obični ljudi.Inat i svađa ne vode prosperitetu a ni političkoj mudrosti.To ne piše u knjigama sa sa Mašinskog fakulteta.Nažalost,srećno u daljim svađama u DS.
pre 10 godina
Evo sad novinari saznaju da Vucic ne zeli izbore. Sta ces sada? Kako ces sada pobediti na velikim republickim izborima. U Beogradu znamo da ih svakakao dobijas. To nije ni sporno. He, he, koliko si ti umisljen i zato i ne upucen. Vi ste tako hvalisavi, samo spaseni sramote ako na vasu veliku srecu ne budu izbori.
pre 10 godina
DS je nekada bila lider i tu poziciju je izgubila jer nije radila kako se od nje očekivalo. Kada je počeo pad te stranke i smatralo se da taj pad može da zaustavi Đilas, zato je i izabran za predsednika. Nažalost, on svoju šansu nije iskoristio, ređao je poraz za porazom na izborima. Stalno poređenje sa SNS-om ne vodi ovu stranku iz krize već odgovoran rad, rašćišćavanje sa korumpiranim političarima, ali i sa politikom samo kritike SNS i njenog lidera. Ta kritika ima efekata samo ako je argumentovana i dobronamerna. Ovo što radi DS ne liči na to i to mi prepoznajemo.
pre 10 godina
Nije mi jasno o kojoj to konkretnoj politici Demokratske stranke govori Dragan Djilas. Vladali su godinama i nisu bas pokazali konkretne mere privredne reforme, nisu nas nesto posebno priblizili EU, nisu privlacili investicije, nisu donosili dobre zakone, nisu primenjivali stare... kako je onda ekonomija glavna stvar po njima? Ukoliko misli na onaj rezultat koji su ostvarili u periodu 2008-2012 kada su povecali javni dug sa 30 na 60% onda to treba tako i da kaze.
pre 10 godina
@Vojvodjanin
DS jeste bila uz svoj narod ali samo onaj koji je imao njihovu člansku kartu, za ostale nisu hteli ni da znaju!
pre 10 godina
Zaradio, pa ušao u politiku, a onda nenormalno zaradio....
pre 10 godina
“Lider” i sujeta zadovoljena! Bitnija forma od suštine!
pre 10 godina
Zar je moguće da Đilasa još neko ozbiljno shvata.On je došao u Srbiju sa 5 000 evra. Odlazi sa 30miliona.Pa zar misli da smo mi ludi.Njemu seosladila vlast da on komanduje, sada ni par miliona nije problem. Kada nam besedi preko tv-a čovek bi pomislio da je najpošteniji čovek, da ima podršku, da je njegova stranka najbolja, samo me interesuje da li je bio na pregledu skoro....
pre 10 godina
Budeš li ti lider na sledećim lokalnim izborima za Beograd, pa DS može da se oprosti i od cenzusa!
pre 10 godina
Vi samo kao privezak i možete da se šlepate, samo što vas niko neće i nikome ne trebate.
pre 10 godina
Kako ne shvata da je narod prepoznao pravi rad.Dikaz su bili Vozdovacki izbori.
pre 10 godina
Okreni se iza sebe i vidi koliko te ljudi prati.Preko 40 odbora trazi tvoju smenu.
pre 10 godina
Vec si se dokazao kao lider stranke,lider Beograda.Vreme je za nove ljude.
pre 10 godina
Svi se slazu, da DS treba da bude lider, ali u parku na Kalemegdanu, gde penzioneri igraju sah i domine. Da ne zaboravimo, da ce pri tome morati da nahrane ptice - to je pravi posao za penzionere a ne da se mesaju tamo gde im nije mesto.
pre 10 godina
Kao da neko želi koaliciju sa DS, pa oni će još malo biti ispod cenzusa...
pre 10 godina
g Djilas pa dali vi znate koji vam je rejting stranke,pa zar je moguce diti lider sa podrskom od nekih 13% glasakog tela.Sa takvom podrskom pitanje je dali mozete biti i privezak.
pre 10 godina
Ovde su svi kratkog pamcenja. DJILAS je zagovarao da se udje u Vladu sa SNS-om. Djilas je insistirao da Milica Delevic i jos neki njegovi ostanu u toj Vladi. Djilas se stalno nudio Vucicu, Djilas je trcao da sa njim prica o "gradu na vodi" ne shvatajuci da je to dimna bomba kojom je uspavan a potom smenjen. Sve je to Djilas zagovarao dok nije smenjen sa mesta gradonacelnika. Sada glumi opozicionara koji se ostro protivi bilo kakvoj saradnji sa bilo kime... Nikada on lider nece i ne moze biti sa njegovim diktatorskim karakterom.
pre 10 godina
Sasvim je logična stvar da neko ko je imao dovoljno obraza da državu i grad Beograd pretvori u kravu muzaru za svoje firme, isto tako ima obraza i da priča ovakve budalaštine. Sa nestrpljenjem očekujem izbore, jer je vreme da shvati sa kolikom "podrškom" zapravo raspolaže.
pre 10 godina
Dobro jutro, dobro su se setili da hoce na izbore...kakava je to opozicija...
pre 10 godina
Niste vi ni privezak SNS-u a kamoli nesto vise da budete! Takvi im ne trebaju.
pre 10 godina
Da bi DS bila lider, što je teoretski moguće, treba da prođe dvadesetak godina, da se stranka potpuno očisti od loših ljudi i da, umesto salonske politike sprovodi realnu politiku na terenu-naravno ako ikad dobije priliku da to radi.
pre 10 godina
DS je već sada lider u političkom životu Srbije,ali samo po optužbama i zatvaranju njegovih čelnika.Njihove kriminalne radnje su ih stvarno bacile na tu lidersku poziciju.
pre 10 godina
Nazalost sa trenutnim kapacitetima DS nema sanse da bude ozbiljan igrac u politickom zivotu Srbije.
pre 10 godina
DS je dugo bila lider, a proći će mnogo vremena pre nego što će to opet biti. Trenutno, kako stvari stoje, ne može da bude ni privezak SNS.
pre 10 godina
Potrebni su Srbiji izbori. Sa tim se slažem. Ali DS ne razmišlja ni malo realno. Ne da izborima nemogu dobitilidersko mesto već i skupštinske klupe im nisu zagarantovane.
pre 10 godina
kako prepoznati bota ds,ceo tekst cirilicom,a potpis latinicom
pre 10 godina
Ni u jednoj niti drugoj varijanti Demokratska stranka nema vise sta da trazi na politickoj sceni Srbije Pod vocstvom bivseg a sadasnjeg pocasnog predsednika Borisa Tadica pocelo je polako urusavanje DS-a. Dragan Djilas je samo nastavio sa urusavanjem DS upravo tamo gde je Boris Tadic stao. Djilasova je zelja da oni kao budu lideri, prihvatili bi oni sada da budu privezak SNS samo da oni hoce da ih prime.
pre 10 godina
Ne mozes ti Vucicu ni privezak da budes!
pre 10 godina
Đilasov demagogija.Pokušava i preko ove polemike da vodi kampanju za opstanak na liderskoj poziciji u DS,ali za tako nešto šanse su mu ravne nuli.
pre 10 godina
plavuso,a koja obecanja je ispunio???
pre 10 godina
prvo skoci pa reci hop.
pre 10 godina
Ovi vise ni ne znaju sa kim ce. Niti imaju smernice za naredni period. Izgleda da DS vec sada cine tri stranke i da svaka vuce na svoju stranu.
pre 10 godina
Ova izjava Djilasa jasno govori o tome koliko mu je krivo sto njegova stranka nije ovliko jaka kao sto je to Sns.
pre 10 godina
Sto bi rekao gospodin Teofil Pancic (parafraziracu)
"Najgori predsednik Demokratske stranke i najnetalentovaniji politicar ikad."
pre 10 godina
E moj prijatelju mani se politike vidiš da ti ne ide...
pre 10 godina
Živo me samo zanima da li bi Dragan Đilas bio tako "uspešan" da nije bilo veze sa vlašću i da nije bio gradonačelnik. Sve mislim da bi se obogatio toliko. Malo namešteni tenderi, malo preplaćeni mostovi, malo Miškove injekcije i eto ih milijarde.
pre 10 godina
Bice i to jednog dana-al pitanje kog dana,e moji zuti crno vam se pise.
Da l'ce gos Djilas ikada biti premijer?mozda ako se Vucic smiluje:)
pre 10 godina
Koliko znamo ni za privezak ih ne traze a sto se tice lidera...To vreme su uludo potrosili svih ovih godina,dok su bili na vlasti!Sa ovakvom Srbijom iza sebe posle decenije,tesko ce postati liderska stranka...Rezultati su oni koji govore ko sta zasluzuje a ne misljenje pojedinih pliticara!
pre 10 godina
DS je bila lider zadnjih 13 godina i nije se proslavila svojom vladavinom tako da ne verujem da ce u narednih 50 godina ponovo voditi drzavu. Sto se tice priveska SNS mislim da Aleksandru Vucicu nije potreban takav privezak.
pre 10 godina
Mnogo brine o liderskoj poziciji ovaj Djilas, zato nije ni narod osetio nista dobro za vreme vladavine DS-a, zato mu se i stranka raspada i lose stoji s rejtingom, zato i traze i njegovu smenu mnogi odbori- zato se jos uvenegde "trazi" Ds i luta, a lutanjem nikako da uspostave dobar pravac niti za sebe niti za Srbiju. Nama ne trebaju oni koji nemaju jasno zacrtane ciljeve kuda vode drzavu, jer onda nas uvek dovedu na rub propasti.
pre 10 godina
ni privezak od vas nece ostati do "
izbora
pre 10 godina
Jakog mi lidera u pm.
pre 10 godina
Ne trebate vi Sns ni kao privezak,mozda da im nosite vodu...
pre 10 godina
Bili ste lideri i pokazali koliko mozete. Mnogo je bilo skupo to. Nesto nisam sigurna da bi i vasa uloga priveska bila isplativija, jer ste navikli da nas mnogo kostate. Najolje je da ostanete tu gde ste – u senci.
pre 10 godina
DS JE STRANKA STVORENA DA SE RASFORMIRA SA OVAKVIM KADROVIMA NA CELU.
pre 10 godina
U ovom trenutku i u situaciji u kojoj se nalazi DS tesko da ce biti vise od priveska,ako uzmemo u obzir njihovo jedinstvo i trenutnu popularnost
pre 10 godina
DS nikad nece biti privezak SNS-u, slazem se sa Draganom Djilasom. DS ne zasluzuje ni privezak da im bude.
pre 10 godina
"lideri" čega?
pre 10 godina
zar ima bilo ko da i dalje cita djilasove izjave!?
pre 10 godina
Pa Vi cete bre da se raspadnete, necete da stignete ni do kandidature za privezak.
pre 10 godina
Ko je prethodnih godinu dana pricao da nema boljeg od Vucica?
Kako ga je ovaj odbacio, sada.bi da bude opozicija. . . E moj Dragane, ne ide to tako.
pre 10 godina
O kakvom liderstvu Vi pricate. Pa Vi cete bre da se raspadnete, pa skoro svi vazniji funkcioneri su vas napustili.
pre 10 godina
Demokrate su odavno izgubile svako moralno pravo da sebe predtsavljaju kao lidere jer nas je njihovo liderstvo i dovelu u ovu situaciju gde se sada nalazimo,tako da ova prica samo sluzi za medijsku promicju i nista vise
pre 10 godina
Tesko da ds bude vise ikada lider.Dosli neki drugi ljudi na celu sa Vucicim koli bolje i postenije vode Srbiju
pre 10 godina
Služba se izgleda uplašila čišćenja njenih redova od strane Vučića i co pa pokušava da bi zaštitila sebe da vrati svoje pulene iz DS-a Tadića i Rakića pošto se i njihovom Dačiću opasno klima fotelja.
pre 10 godina
Prvi put da procitam da je Djilas nesto pametno rekao i da je u pravu: to ko je kocnica reformama, da verovatno nece biti SPS u sledecoj Vladi, ali je zaboravio da spomene da nece biti ni DS-a kao opozicije ni DS-a u Vladi…
pre 10 godina
Nikad niste niti cete ikada biti dobar lider za ovu zemlju.
pre 10 godina
Vi Sns-u mozete samo da pljunete pod prozor,nista vise.
pre 10 godina
DS nece biti ni lider, a ni privezak, jer oni definitivno nece biti deo vladajuce koalicije. Zasluzili su da u buducnosti budu samo levo smetalo i ne vise od toga. Mnogo su Srbiji loseg uradili i definitivno ne smeju da imaju bitnu ulogu u nasem politickom zivotu.
pre 10 godina
Jeste, potrebni su izbori ali znas zasto? Da bi tebe konacno oterali s ove politicke scene i da vec jednom svane ovom napacenom narodu.
pre 10 godina
Vizionar napada, drugi deo. Znaci Djilasu je samo bitno da pobedi SNS, a sto SNS po vecini gradjana i stranih zemalja radi ispravne stvari i dobija priznanja za to, nije ga briga. Znaci hoce da pobedi dobre stvari i odluke i vrati nas na DS-ov i Miskovicev put osiromasenja i unistenja. Dok im konacno ne postanemo robovi i bezpogovorno sluzimo kako bi nasa deca imala hleb barem.
pre 10 godina
Hajmo na izbore pa da zuti konacno shvatad gde im je mesto.
pre 10 godina
Naravno da niko nece zvati stranku koja je u rasulu. Zbog ovakvih izjava treba gradjani dobro da razmisle i ne rasipaju svoje glasove tek tako, vec da podrze one koji su pokrenuli promene i na taj nacin onemoguce ovakvima da se nadju u bilo kojoj prici.
pre 10 godina
Lideri ste mozda nekada bili.....posle ovih izbora ni privezak
pre 10 godina
Djiki je pukoko lajsna a sepuri se ka Paun.
pre 10 godina
Posle subote, bices obican clan Ds-a. Dovoljno si nas upropastio. Idi i vodi Gangulu sa sobom, dalekoooo dalekooooooo....
pre 10 godina
G.Djilas pa pa nije ceo narod odrastao na teletabisima kao osrasceni članovi vaše stranke! Vi ste u nekoj drugoj dimenziji u kojoj nije Srbija i srpski narod.
pre 10 godina
Tadić je mogao bar nešto da nauči od Tita - da se na vreme oslobodi Đilasa!
Po meni, obojica treba polako da se sklone i da puste druge ljude.
Ne treba da bude bitno ko je predsednik (ko je predsednik vodećih parija u Nemačkoj, Engleskoj, Francuskoj, SAD...), u svakoj stranci moraju za kandidature na izborima da se organizuju ozbiljni unutrašnji izbori.
I mora se ljudima dozvoliti da iskažu mišljenje i da budu zbog toga cenjeni. Bolje da čoveku dozvolite da bude iskren i da ga zbog toga poštujete, ovako kako je sada samo ulizice opstaju i napreduju u strankama, a takvi su najmanje sposobni da bilo šta rade i brzo menjaju mišljenje (glava koja mnogo klima ne opire se vetrovima!).
Kad unutar stranaka bude prava demokratija, biće je i u državi. Ovako, jednoumlje je svugde zavladalo, i u politici i u preduzećima - ne samo državnim i javnim, već i u zdarvstvu, školstvu, pa i u privatnim firmama (jer vlasnici videli kako je u državnim, pa što bi kod njih bila veća demokratija!).
Stranke treba da pokažu da su za demokratiju tako što će unutarstranački izbori biti demokratski i što će poštovati slobodu mišljenja.
Kakva je to demokratija kad je uvek samo jedna osoba kandidat za predsednika stranke?
Ako stranka nema bar 5 ljudi sposobnih za tu funkciju, onda nema šta ni da traži na vlasti, i kad to narod shvati, mnoge stvari će se promeniti, jer se nećemo svaki dan baviti time ko će da bude predsednik koje stranke, pošto to neće ni biti važno.
pre 10 godina
Ne mogu da razumem protiv koga se bori Djilas,da li protiv ove vlade,da li protiv Tadica ali mislim da je njegova borba uzaludna jer njegova vladavina u Beogradu se dobro pamti i ne verujem da ikad vise moze da bude u vlasti a boga mi tesko da ce da zadrzi i mesto predsednika stranke!
pre 10 godina
Kakva bre opozicija na ivici cenzusa sa Djilasom kao liderom? Kakva bi to bila opoziciona snaga u društvu sa minimumom podrške u narodu? Podobni Djilasovi stranački funkcioneri i eventualno članovi njihovih porodica kao ozbiljna opozicija? Vi, Djilasovi botovi, još uvek verujete u Deda Mraza? A onda je mrmot zavio čokoladu, i žaba se pretvorila u princa,i Djilas je pobedio, i svi su živeli srećno i dugovečno... Manje vina, manje vina... :)))
pre 10 godina
I ja sam za Đilasa. Niko neće tako brzo da spusti DS ispod cenzusa kao on. Želimo mu uspeh u borbi da Tadićm
pre 10 godina
Srbiji su potrebni izbori da se neke stvari razjasne i da svako zna gde mu je mesto kao sto bi Djilas trebao da zna kako stoji u narodu!Kako je vladao DS tako mu se i vraca i ne mogu da imaju znacaja reci koje izgovori covek koji je zaduzio Beograd za milijardu evra!
pre 10 godina
Ne mogu da razumem protiv koga se bori Djilas,da li protiv ove vlade,da li protiv Tadica ali mislim da je njegova borba uzaludna jer njegova vladavina u Beogradu se dobro pamti i ne verujem da ikad vise moze da bude u vlasti a boga mi tesko da ce da zadrzi i mesto predsednika stranke!
pre 10 godina
Srbiji su potrebni izbori da se neke stvari razjasne i da svako zna gde mu je mesto kao sto bi Djilas trebao da zna kako stoji u narodu!Kako je vladao DS tako mu se i vraca i ne mogu da imaju znacaja reci koje izgovori covek koji je zaduzio Beograd za milijardu evra!
pre 10 godina
Razne Miodrage,Borise,Micunovice,Sapice napolje iz stranke odmah!!!
pre 10 godina
Moje misljenje je da DS nikako ne moze da bude lider. Pokazali su se ispred naroda.
pre 10 godina
izbori su jedino resenje....
pre 10 godina
Kako je DS mogla da participira u Vladi sa SPS-om? Zar oni stalno ne optužuju SPS za devedesete?
pre 10 godina
Djiki je pukoko lajsna a sepuri se ka Paun.
pre 10 godina
NI lider ni privezak....posle ovih izbora teško da ćete išta biti....nećete biti u prilici jer ćete se raspasti i pre izbora!
pre 10 godina
Možeš misliti Ds istakao kandidata za gradonačelnika. Pa šta?! Svejedno neće imati iznad 12% podrške, mada i to je puno za njih.
pre 10 godina
Pa taj Dragan Đilas nema podršku ni odbora u svojoj stranci, a očekuje da mu poverenje ukažu građani. Kako da ne.
pre 10 godina
Više nije čudno. Postalo je smešno koliko Đilas ne razume duh vremena i koliko je netalentovan za politiku.
pre 10 godina
Do sada ništa pametno nisam čuo od Dragana Đilasa, osim izlizanih fraza tipa 5 milijardi evra, otpuštanja, poskupljenja i sličnih gluposti, a to ništa nije istina. I kako sada dati glas takvom čoveku?!
pre 10 godina
Krajnje je vreme da se neke stvari objasne a to je:kako je drzava zaduzena preko 25 milijardi evra a privreda je upropascena,kako je grad Beograd zaduzen skoro milijardu evra,kako je zadnjih 5 godina otpusteno preko 400 000ljudi i kako neki likovi koji su bili bliski sa proslom vlascu sada imaju milione a ni osnovno obrazovanje nemaju kako treba!Sramota da Djilas deli lekcije!
pre 10 godina
Podrska jedinom srpskom politicaru sa konkretnim resultatima za sobom!
Ne daj se, Dragane!
pre 10 godina
plavuso,a koja obecanja je ispunio???
(snimatelj, 17. januar 2014 08:45)
Proguglajte, nasmejaćete se! iznenađuje me da niste gledali još iz doba Tadića!
pre 10 godina
a znali ste da delite i priveske i upaljace i paketice i hranu....i da cestitate svima rodjendane i saljete poruke sumnjivog sadrzaja na dan izbora...igrali ste na kvarno zato sada i necete dobiti izbore...nema vise zloupotreba polozaja i muckanje u skladu sa propisima
pre 10 godina
Pokazali ste sta znate kao lideri i narod vas je postavio gde vam je i mesto, u opoziciju!
pre 10 godina
Slazem se sa Djilasom oko toga sta DS treba da bude, ali mi nije jasno kako ne vidi da to vise nije moguce.DS je proslos.
pre 10 godina
Mracne sile i dalje deluju nad Srbijom. Ko to ima potrebu danas da se i dalje deli na crvene i plave (ili zute)? Dokazano je da su velike koalicije najbolje i najpravednije za narod. Sto manje partija to bolje za nas. Ja kazem: zajedno smo jaci! Nekima "odozgo" to naravno ne odgovara.
pre 10 godina
Malo me iritira kada Djilas prica o kandidaturi za funkciju gradonacelnika s obzirom da je DS ukinuo Beogradu mogucnost da direktno bira gradonacelnika. Ovu maltene filozofsku pricu o ujedinjavanju oko ideje poceo je da plasira sada, kada mu je propao plan da se ujedine oko njegove osobe i licnosti. Zalosno je na sta se DS sveo, na kombi stranku, i to bez icije pomoci, sve sopstvenim delima. Ja prvi im necu dati svoj glas jer su mi upropastili nadu da cu ziveti u normalnoj drzavi.
pre 10 godina
G. Đilas, glasam za DS od 9-og decembra 1990-te. Dobar si operativac, svašta u lice rekao Miloševiću 1992- ali za predsednika stranke nisi. Sujetan si mnogo. Mogao bi u mom soliteru da budeš zgradonačelnik, i ništa više od toga.
pre 10 godina
Tacno bih se isclanio iz DS.
pre 10 godina
Rekao Raka i ode Đilas niz vodu.... bajbaj
pre 10 godina
DS je propao-nepotreban je.Nestalo je potrebe koja je postojala kad je osnivan a u vreme najvece moci Milosevica.Tada je Milosevic od Saveza komunista i Socijalistickog saveza napravio SPS.Kad je obavljeno neko ga je zvao na pice(mislim Rados Smiljkovic) a on odbio 'moram kuci a ne znam kako cu Miri na oci jer smo likvidirli SK.Isti ljudi su pisali program za SPS,DS,SRS-sve te stranke su bile deo jednog projekta koji je propao u krvi.Nikolic i Vucic su likvidirali SRS jer su shvatili potrebe vremena a DS nestaje.Vreme je da se sa udbaskog koncepta drustva predje na visepartijski sistem.
Za malo da zaboravim-Mira je kao utesnu nagradu dobila JUL-
pre 10 godina
Ako je DS stranka levice, što sami tvrdite, zašto ćutite oko novog zakona o radu? Eto vam idealne prilike da pokažete svoju brigu za radničku klasu. Umesto toga, vama je važnije da se bavite sami sobom?
pre 10 godina
Koalicija SNS-DS bi bila izdaja clanova obe partije, takav protivprirodan brak arhineprijatelja bi bio zaista porazavajuci, mada DS je usao u tako nesto sa SPS-om pa im na dobro nije izaslo, ne verujem da bi opet usli u nesto slicno...
pre 10 godina
Ovo je jedno totalno ludilo, u kojem se na GO jedne stranke odlucuje o smeni ministara, gradonacelnika, postavljanju novih (pod nejasnim uslovima), o tome da li ce izbora uopste biti i nakom nivou, i sve to se naziva demokratijom?! More Djilase, ima da glasam za tebe pa makar na rukama da idem do BG....
pre 10 godina
DS vec jeste lider u korupciji. Takvi lideri nam vise ne trebaju.
pre 10 godina
Djilas ne poznaje politiku,sto se videlo po njegovim rezultatima,I to su uvideli I clanovi DS,zato I traze njegovu smenu.
pre 10 godina
SNS vas je "pobila" u svakom smislu. Nemate više nikakve šanse.
pre 10 godina
U pravu je bila Mihajlovicka kad vam je preko medija porucila ,,Odlucite se vec jednom,,. Pajtic se buni vi zelite izbore.Vi ne znate sta pricate vise.
pre 10 godina
Ma vi nemate nikakve sanse za pobedom, sta ja sa vama? Kako ste toliko nesmotreni u svojim izjavama. Pametnije je da kazete ako pobedimo, sto je isto suluda ideja, ali razumnije zvuci. Ovako delujete autisticno potpuno.
pre 10 godina
tako je...i drugacije ne moze biti...ovolikom medijskom progonu bio je podvrgnut jos samo djindjic...od kad su radikali na vlasti ni jedan jedini dan nije bilo bez kampanje protiv djilasa u vecini novina, ako ih uopste mozemo tako nazvati...na naslovnoj strani u negativnom kontekstu bio je vise od 70 procenata...dve godine pokusavaju da ga diskredituju lazima i nacifranim aferama..dosta vise il ga hapsite i osudite il idite....dve godine na vlasti i nista niste uradili, osim sto ste najavaljivali...pa bar da zivim isto ko pre dve godine, e ne brale...zivim za trecinu gore, sve tezi mi plata seze do prvog... zato molim komentatore koji pozitivno komentarisu nazadnjake, da mi objasne u kom segmentu oni to bolje zive, odnosno, da l je moguce da ne zive gore?
pre 10 godina
Tako je, reci im!
pre 10 godina
Procitala sam negde..."Da podrska,zato sto je ispunio sva svoja obecanja!"podrzavam u potpunosti i samo se secam kako je grad izgledao pre a kako izgleda sada,koliko je turista bilo u gradu nekada a koliko sada...i drugih naizgled sitnih stvari koje cine nas grad zivljim i lepsim.
Pored svega,gdin Đilas je prvi pruzio podrsku trudnicama na koju vec od oktobra ne mogu da racunaju.Naime na odrzavanju trudnoce,grad je donirao 35% do plate a 65% soc.Drage trudnice od oktobra nisu primile tih 35% a u gradskoj upravi kazu nista se ne zna da li ce biti i kada ce biti...o tome se ne prica i ne pise u privremenoj gradskoj vlasti...pa ti budi zdrav i odrzavaj trudnocu u takvim uslovima!!!strasno
pre 10 godina
Ovaj covek je neverovatan, pa zahvaljujuci Vama Demokratska stranka ne moze biti lider ni sama sebi, o privesku da ne polemisemo.
pre 10 godina
Ti pricas o jedinstvu u stranci,a najveci broj frakcija se pojavio pod tvojim vodjstvom I zbog tvojih odluka,sram te bilo!!!
pre 10 godina
DS je bila lider u vreme Djindjica, on je imao viziju i za stranku i za citavu Srbiju, svi u DS posle njega su samo neuspeli pokusaji. SNS vas je "pobila" u svakom smislu. Nemate vise nikakve sanse.
pre 10 godina
O tome će ,na sreću,gradjani Srbije odlučivati.Pa zar DJilas misli da srpski gradjani imaju tako kratko pamćenje.???
pre 10 godina
Mozes da budes kandidat za gradonacelnika jedino ako DS zeli siguran poraz.
pre 10 godina
Mozes da budes kandidat za gradonacelnika jedino ako DS zeli siguran poraz..
pre 10 godina
Mnogo zveckte, taman ko privesak!
pre 10 godina
Ovaj covek je veliki promasaj DS…
pre 10 godina
Ovaj covek je veliki promasaj DS…
pre 10 godina
Djilas ne poznaje politiku,sto se videlo po njegovim rezultatima,I to su uvideli I clanovi DS,zato I traze njegovu smenu.
pre 10 godina
ako postanete stranka zdravog razuma mozda neko i glasa za vas
pre 10 godina
Mislim da je tvoje odzvonilo,I sada pokusavas da se na bilo koji nacin dodovoris clanstvu,ipak mislim da ces biti smenjen I da ces ostati upamcen kao najvecci gubitnik u istoriji DS!
pre 10 godina
Sad ste opet za vandredne izbore?! Vi malo, malo tvrdite da izbore iniciraju naprednjaci, posebno se buni vojvodjanski DS kad se spomenu izbori. Sad opet to je jedino resenje. Ja kao obrazovani citaoc i glasac vas vise nista ne razumem. Kako ce vas razumeti sire narodne mase i ostali glasaci.
pre 10 godina
ma be ni znacka od vas nece ostati
pre 10 godina
Iskoristio si sve sto se moglo iskoristiti-za sebe naravno. DS i vidis kao "firmu"koja ce ti doneti profit. Polako te sve stranacke kolege provaljiju, zati i gubis podrsku.
pre 10 godina
Ma vi nemate nikakve sanse za pobedom, sta ja sa vama? Kako ste toliko nesmotreni u svojim izjavama. Pametnije je da kazete ako pobedimo, sto je isto suluda ideja, ali razumnije zvuci. Ovako delujete autisticno potpuno.
151 Komentari
Sortiraj po: