Kaća90
pre 10 godina
Kada bi članstvo DS-a imalo snage, najbolje bi bilo održati vanredni kongres i postupiti kako bi trebalo. Zahvaliti se Tadiću, Đilasu, Šutanovcu, i još 1500 funkcionera po dubini. Za nauk.
Ponedeljak, 13.01.2014.
09:22
Predsednik DS Dragan Đilas izjavio da će se na Glavnom odboru stranke videti koliko ga odbora podržava i da nije čovek koji bi organizovao telegrame podrške.
Izvor: Tanjug
pre 10 godina
Kada bi članstvo DS-a imalo snage, najbolje bi bilo održati vanredni kongres i postupiti kako bi trebalo. Zahvaliti se Tadiću, Đilasu, Šutanovcu, i još 1500 funkcionera po dubini. Za nauk.
pre 10 godina
Ako posmatramo malo podrobnije situaciju unutar DS-a i izjave sadašnjih i bivših funkcionera, istina je da Tadić ne želi da sruši Đilasa, nego hoće da ga „smoždi“. Toliko o njegovoj sposobnosti procenjivanja i izboru saradnika, s obzirom da je Đilasa u DS doveo upravo Tadić. A pored njih tu su i Šutanovac, Pajtić… Svako sa nekom svojom računicom. U njihovoj borbi, gubi se pravi cilj i program DS-a, pa je zato stranka sada tu gde jeste.
pre 10 godina
Ponekad glupost rađa veću glupost. To se komotno može reći za uvezani dvojac Tadić - Đilas, ili obrnuto. Ali, nisu oni sve i svja u DS. Pošteno, a osramoćeno članstvo u DS, treba da im se zahvali, uključujući i ostale koji su bili stranački vrh. Oni, pored ostalog, nose svi i političku odgovornost.
pre 10 godina
Mala bara puna krokodila - slika i prilika trenutnog stanja u Demokratskoj stranci. Za sunovrat DS-a odgovoran je Tadić isto koliko i Đilas, ako ne i više. Đilas mu je bio jedan od najbližih ljudi, ali su sebi ipak dozvolili blaćenje u medijima mesecima nakon izbora. Dok se to dešavalo, gubila se prava ideja oko koje su se nekad i okupili osnivači DS-a. Za DS je najbolje da svi oni „ostanu u svom filmu“, a puste neke nove ljude da pokušaju da izgrade nešto zdravo. Ali, kako su u pitanju goli interesi, čisto sumnjam.
pre 10 godina
Ono što, u gotovo 92% članstva DS-a nije jasno, to je činjenica da je u samom vrhu DS-a nastala blokada svega osim vratolomnog urušavanja stranke. Isto članstvo, i u apsolutnoj većini, je na stanovištu da vrhuška iz stranke od Tadića, Đilasa, Mićunovića, Šutanovca... treba da se promeni, a približna polovina od njih treba da se i izbaci iz stranke.
pre 10 godina
Mislim da ce se djilas jako iznenaditi kada vidi ko ga sve podrzava, jer mislim da je taj broj toliko mali da ce moci da se nabroji na prste jedne ruke...
pre 10 godina
Nestaje DS sa politicke scene Srbije polako ,ali sigurno!Docice se u situaciju da imamo SNS. i male opozicione stranke!
pre 10 godina
Citajuci sve ovo o Djilasu,pitam se kakav smo mi narod!Vecinu onih koje je "podigao" sada mu okrecu ledja!Sve bismo mi prodali!Odjednom nikome on ne odgovara, a to su verovatno oni koji su u prvim redovima bili iza njega!Tuga!
pre 10 godina
Dzabe!O vasim kadrovima i njihovoj strucnosti trebali ste da razmisljate ranije kada ste ih postavljali na takva mesta!Sada su vam oni prvi zabili noz u ledja!Tako je to u Srbiji!
pre 10 godina
gradjanima to više nije interesantno, ostavio vam je da se sami zabavljate sobom
pre 10 godina
Ne treba da se vrati više u politiku da vidimo kako ćemo da prođemo bez njegove ideje, jer smo videli kako je bilo sa njim. Kako su radili tako su i prošli, ne znam šta tu može više da se oduzme ili doda, na tu temu.
pre 10 godina
Ako sam ja dobro razumela jucerasnje "novosti", odluka o smeni djilasa ce biti tek posle izbora koji ce biti polovinom marta!I iskreno na neki nacin mi i zao Djilasa,svi mu okrenuse ledja!
pre 10 godina
(marisol, 13. januar 2014 20:42)
A koji je to realan broj, da čujem? :) Gospodina Tadića podržava između 25 i 37 odbora (zavisi od izvora), a navode se čak i mesta gde DS nikad nije imao odbor :). Na Novom Naselju je od 90 članova protiv Đilasa 21 glas, a to je samo jedan od 46 novosadskih odbora. O čemu vi pričate?
pre 10 godina
Iz Đilasovih reči provejava opet pretnja svima onima u DS-u koji se suprostave predsedniku stranke.
pre 10 godina
TACNO...na GO ce se videti da ga niko ne podrzava !!
pre 10 godina
Da li će Đilas realno pogledati i koliko je broj onih koji ga ne podržavaju. Ili mu je to i dalje manje bitna stvar. Bitno je da je on predsednik.
pre 10 godina
Do cenzusa Đilasu veran!
pre 10 godina
Iako je prava pometnja u DS-u , Đilas pokušava da prikaže da je stanje redovno. Daleko je to od toga, čim se Mićun oglasi, znači da je mnogo ozbiljno. A DS more mnogo veće brige nego što su izbori u Beogradu. Da li će stranka opstati ili će se podeliti? Bojim se da je podela vrlo moguća. Đilas lako ne odustaje od mesta predsednika, ali ima nas mnogo koji koji vidimo kako je radio, sigurno nećemo nastaviti sa njim.
pre 10 godina
Mislim da ti nema spasa.
pre 10 godina
Ja bih pre rekla da se u sadasnjoj vlasti "ne zna ni ko pije ni ko placa"-citiram bota. Ostavite vi DS brinite svoju brigu!
pre 10 godina
Sednica GO ce biti ledeni tus za Djilasa.
pre 10 godina
Sto je babi milo to joj se snilo…
pre 10 godina
Mislim da se neces tako prijatno iznenaditi sa podrskom....:)
pre 10 godina
(Viki, 13. januar 2014 15:42)
Ovo mi deluje kao obaveštenje iz centrale DS-a koju još uvek drži Đilas. Samo vas još uvek nije obavestio o onim velikim odborima u kojima je izgubio poverenje.
pre 10 godina
Djilas , ti si svoje ispricao i ispucao si sve penale,ostalo ti je samo da se pomiris sa istinom i caoo!
pre 10 godina
Tačno tako tu će se videti koliko njih ga podržavaju a sve mi se čini da će knjiga pasti na dva slova, to tako obično biva kada se premnogo sniva.
pre 10 godina
Evidentno je stanje raspadanja. A, sta ces...
pre 10 godina
Sta mozes da ocekujes na sednici GO kad ti je stranka u totalnom rasulu I haosu?
pre 10 godina
Kada ce u Srbiji postati normalno da politicar ode sa politicke scene normalno: drze se politike kao da je pitanje zivota i smrti ako vise nisu u njoj??? Nece Srbija propasti ako nestane i DS i Djilas sa njom!!!
pre 10 godina
Шта да ти кажем Ђики, на ГО ћеш се суочити са својом суровом реалношћу,видећеш да ти немаш ни десет посто подршке одбора ДС.По садашњем расположењу и бујици оних који ти отказују поверење,можда је боље и да се не појавиш на ГО ДС.
pre 10 godina
Dobice Djilas podrsku, to je nesumljivo, e sad da li ce ta podrska biti dovoljna pitanje je sad.Jer ako dobiju trecinu na GO, to je sasvim nedovoljno, ali mislim da ni ostali kandidati nece dobiti vise, posebno Tadic
pre 10 godina
A ,bogami i ko ne .
A biće takvih :tušta i tma.
pre 10 godina
Ako je Djilas siguran u poverenje G.O., i ako se naprednjaci ne plase Tadica u politickom smislu, zasto ovde ima preko stotinu komentara za sada? Gospodo, ako ste sigurni u svoje pobede(unutarstranacke-DS i medjustranacke-SNS), zasto to naglasavate kroz komentare i pluseve i minuse? I to ostrasceno naglasavate? Cemu nervoza?
pre 10 godina
Podrzavaju te botovi koji jos nisu shvatili da si protracio njihovo vreme i novac.
pre 10 godina
Koliko vidim Dragan Djilas ima veliki optimizam pred sednicu GO, samo do njegovog odrzavanja ima jos dosta, i za ocekivati je da ce mu nepoverenje do tada jos mnogo OO traziti da podnese ostavku tako da se bojim da ce biti veoma mali broj onih koji ce mu na GO dati podrsku za njegovu politiku koju on vodi u DS-u.Pitanje je koliko ce se strasti u DS-u smiriti i ako na GO bude dato poverenje Draganu Djilasu. Jer koliko vidim da on vec preti sta ce sanci one koji mu ne budu dali podrsku i koji su se vec oglasili i izneli sta misle o nejovoj politici unutar stranke. Tesko da DS moze nesto da uradi i poveca broj svojih simpatizera. Ako se to ne uradi, onda je Dragan Djilas opet u problemu.
pre 10 godina
Ocekivanja su jedno a realnost , nesto sasvim drugo.
pre 10 godina
Nemoj samo previse da se nadas, razocaraces se, onda ce ti i izdaja nekih do skora "tvojih" ljudi teze pasti.
pre 10 godina
Niko nikog ne podržava. Sve je interes.
pre 10 godina
za(Zoran, 13. januar 2014 16:01)
Pa i da ispace Tadica iz stranke sta bi to promenilo.Treba da izbace skoro svakog clana i da ubace novu grupu postenih ljudi da bi bilo nesto od DS-a, a sada je trenuttno rasulo.
pre 10 godina
Bolje je da ne vidis , jer ces se jako nerijatno iznenaditi. Vise skoro niko nije za tebe, osim onih koji imaju korist licno od tebe, i koje drzis materijalno blizu sebe.
pre 10 godina
Mislite, na GO će se videti koliko više nemate podršku? Prozreli su Vas svi.
pre 10 godina
Mene lično bi bio strah da čekam GO! Jer ako je većina protiv, njihovo je samo da konstatuju i uruče ostavku gospodinu Đilasu!
pre 10 godina
Bilo kako bilo, i kako bude, ali nema vise te podrske niti nade da cete je povratiti uskoro. Dakle, presaberite se vise.
pre 10 godina
Pre ce se videti ko je sve razocaran.
pre 10 godina
Dragane samo napred,narod te podrzava!!!
pre 10 godina
Na GO neki cemo i da pobedimo a neki cete i da izgubite.
pre 10 godina
Ma tebe bre gradjani ne podrzavaju!
pre 10 godina
(Dellboy, 13. januar 2014 16:12)
Znam i da ga mnogi ne podrzavaju ,cak naprotiv traze da se iskljuci iz stranke .
pre 10 godina
Zaista ste cudni vi iz SNS-a, koji ste u komentarima nejbrojniji. Predsednik DS i nosilac svih izbornih lista je bio bivsi predsednik republike gospodin Boris Tadic, koji je izgubio predsednicke i parlamentarne izbore u maju 2012 godine. Posle toga nije imao onu stvar da se kandiduje ponovo za prvog coveka DS, vec je napravio, sada se vidi pokvaren dogovor sa DJilasom koji je dobio izbore u DS-u. Sada se Tadic setio posle dve godine da bi on mogao ponovo da postane prvi covek Ds-a. Tadicu trebalo je da te izbace iz stranke kao sto si ti to uradio Zivkovicu, Cedi Jovanovicu i mnogima kada si postao predsednik DS-a, nisam za izbacivanje clanova iz stranke, ali si ti to zaista zasluzio. DS te prihvatila posle izbora, placali ti stanarinu i sigurno jos i platu, ti posle svega sada ides i rusis sopstvenu stranku, sram da te bude. Ucini kao i tvoj tadasnji zamenik Petrovic, promeni stranku ili osnij novu ako nisi zadovoljan sa politikom DS-a. Sramota, i to jos huska okolo po srbiji odbore protiv aktuelnog predsednika navodno njegove stranke, strasno kakvi se ljudi bave politikom.
pre 10 godina
GO je unutrasnja stvar DS-a, vasa je nesreca sto birate izmedju Tadica i Djilasa. Kad to prodje dolazi trenutak istine na izborima.
pre 10 godina
Cak i da te podrzava GO, ako bude izbora, gradjani se nece opredeliti za DS u kojoj se ne zna ko pije a ko placa.
pre 10 godina
Mesni odbor u Novom naselju podržao je zahtev za smenu Ðilasa, ali taj odbor ima 90 članova, Na odboru je bilo 35 prisutnih, a za takav predlog se izjasnilo 21 član. Kako se ova odluka tretira?
Da bi neka odluka bila doneta, koliko znam na sednici treba da bude prisutna večina od ukupnog broja članova,a koliko vidimo to ovde nije bilo slučaj. U tom slučaju ovo ne može ni da bude odluka.
pre 10 godina
Iz komentara SNS botova se najbolje vidi ko u stvari organizuje ovo spontano izjašnjavanje opštinskih odbora DS. Ovde je reč o tome da Vučić želi da postavi rukovodstvo opozicije prema svojim željama, što bi bilo fatalno za Srbiju.
pre 10 godina
DS je brod,koji je dozioveo sudbinu Titanika!Vama je nestao kec u rukavu!
pre 10 godina
@ Gradski, 13. januar 2014.
Beogradski odbor DS se ponasa ka SRS. Isto ce i proci na izborima.
pre 10 godina
Citam komentare i samo mogu SNS botovima da skinem kapu: po nalogu glavnokomandujuceg sada pljuju po DS-u i Djilasu, predstavljajuci se kao toboz razocarani DS-ovci, i sad su se, kao, opametili, ooo Boze, sinulo im pred ocima i ne, nece vise glasati za DS, vec za SNS! E, pa, utuvite si u glavu SNS copy-paste botići, koliko god da je DS glasac i razocaran u Djilasa, on nikad, ama bas NIKAD nece glasati za SNS - najgoreg i najperfidnijeg mutanta nacionalsocijaluzma i staljinistickog agitprop-a, jer bolje je glasati i za ovakav DS, nego za smedjekosuljaski SNS! Vama samo jos svastike fale!
pre 10 godina
Mozda bolje da ne vidis.
pre 10 godina
(Dar123, 13. januar 2014 11:47)
Ne podržava ga između 25 i 37 odbora (zavisi od medija koji prenosi) od 160, dakle crtani film. U novonaseljskom odboru je od 90 članova 21 protiv Đilasa, oćemo dalje? U svašta ljudi veruju pre nego promisle svojom glavom :).
pre 10 godina
Malo je verovato da će se DS konsolidovati do 16.marta... Teško je uskladiti mišljenja i htenja sve tri struje a pogotovo opštinskih i gradskih odbora i članstva koje se rapidno smanjuje. Jednostavno takve su okolnosti da DS nema snage da bude ni valjana opozicija.
pre 10 godina
Verujem da je jedan veći deo i GO za odluku da Đilas podnese ostavku na mesto predsednika DS. Međutim to tiliko nije bitno . Ne sačinjava DS samo članovo GO , nego komletno članstvo stranke , a oni su u velikoj većini da se promeni njihov predsednik. Šata još posle Voždovca treba da se desi pa da Đilas shvati da treba da podnese ostavku.
pre 10 godina
Dok bude GO vi necete imati podrske ni jednoga odbora da ostanete na mestu predsednika stranke.
pre 10 godina
Ako na glavnom odboru DS-a budu glasali SNS botovi,onda Djilas nema sanse.
Na svu srecu ,nece.
pre 10 godina
Nije DS samo Glavni odbor stranke, DS ima 180 opštinskih odbora širom Srbije, a kako čitamo po novinama (izvor Tanjug), mnogi odbori nisu naklonjeni Đilasu. Koliku podršku Đilas zaista ima najbolje će se videti na predstojećim izborima.
pre 10 godina
Djilasu nije vazno koliku podrsku ima u Srbiji vec samo koliko ga podrzavaju njegovi poltroni koje je instalirao oko sebe!
pre 10 godina
Cak i da dobije podrsku na sednici GO Djilas mora biti svestan da je clanstvo u ogromnoj vecini protiv njega.
pre 10 godina
DS je stranka koja je navikla da bude na vlasti i evo šta se događa kada nisu na vlasti ima tu dosta sukoba i podela više se ne zna ko koga podržava i jedva čekam da vidim kako će se razvijati stvari u DS mislim da je Đilas više nego optimističan po pitanju izbora
pre 10 godina
Neki odbori nemaju legitimitet niti kvorum kada su donosili ovu odluku. Nisam siguran da je ovo pravo stanje stvari. Pravo stanje stvari videcemo na GO!
pre 10 godina
Pa niko ga vise ne podrzava...Ako je covek i ako mu je stalo do njegove stranke povucice se,ali ocigledno njemu su bitni njegovi interesi.Takva je vecina u DS,zato je SNS bolja stranka posto joj je stalo do naroda!
pre 10 godina
Nemoj biti potpuno siguraan u podrsku GO. Ljudi su jako razocarani onim sto (ni)si uradio, a obecao si. Jedino sto si uspeo je da dovedes DS do ruba propasti.
pre 10 godina
Cinjenice govore da je Djilas od dolaska na celo DS-a desetkovao broj onih koji podrzavaju Demokratsku stranku.
pre 10 godina
Bogme vidim po komentarima da bi ga clanovi SNS-a smenili odma. Normalno, pa on jedini ima potencijal da izvadi stranku iz cabra u koji je uvalio Tadic, zajedno sa Sutanovcem, Petrovicem, Trivankom.
pre 10 godina
Neće se videti na Glavnom odboru, već na sednici Glavnog odbora. Malo pismenosti nije na odmet.
pre 10 godina
Djikija najveovatnije niko.
pre 10 godina
u stranci raspad sistema...
pre 10 godina
Pitanje je koliko će se strasti u DS-u smiriti i ako na GO bude dato poverenje Đilasu. Teško da DS može nešto da uradi i poveća broj svojih simpatizera. Ako se to ne uradi, onda je Đilas opet u problemu.
pre 10 godina
Sporadicno se cuje da ce nakon zbacivanja Djilasa i dolaska Tadica na mesto predsednika DS mogla da se napravi nova koalicija posle vanrednih izbora SNS I DS a SPS ce biti izbacen na glavacke.
pre 10 godina
Imam utisak da se demokratska stranka preobrazila iz ozbiljne stanke u interesnu grupu građana.
pre 10 godina
Gotova je njegova prica. Niko ga odavno ne razume niti podrzava...cak ni njegovi saradnici!
pre 10 godina
Bez trunke srama, obraza, u zabludi i paranoji… Manja bi sramota bila da se mirno povuce, nego da pravi buku i time jos vise skrece paznju na svoj totalni fijasko.
pre 10 godina
Doteran si uza zid Djilase ko kad Marko dotera cara do duvara. Jal ces sam ili ne ali ostavka ti ne gine
pre 10 godina
Slažem se sa Đilasom u njegovom mišljenju da DS ima suprotan stav od naprednjaka. Još uvek su politički u 2008 godini. Zato im je mesto u debeloj opozicionoj hladovini
pre 10 godina
DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog gradonačelnika. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.
pre 10 godina
DS se sveo samo na Beograd u manjim gradovima oni vise i ne postoje...tuzno.
pre 10 godina
Njemu definitivno neko mora objasniti da zivi u zabludi. Njegovu politiku ne razumeju ni njego ljudi, a kamo li gradjani, jer je apsolutno gubitnicka.
pre 10 godina
Djilasu, ne treba da te pogadja clanstvo DS-ke pogotovu onih nezahvalnih !
Ti imas svoj biznis, imas novce pa imas i slobodu i hrabrost da svakom u brk skreses ! Da to sve nemas, morao bi biti ljigav, a samim tim i pristalicama koje hvalis svakodnevno, zatvaras oci od njihovog ponasanja, lopovluka i alavosti ! Jednostavno im predaju funkciju pa nek vade oci kako znaju i umeju !!!
pre 10 godina
Iako su nekada bili prilicno popularni i cenjeni, posledice loseg delovanja nekih njihovih kadrova, pogotovo nekih celnika ih je do ovde dovela. Najveci su udarac dobili tada kada su se najmanje nadali i verovali u sigurnu pobedu, na proslim izborima. Mislili su da ce olako da pobede a to im se obilo o glavu, e pa ko im je sada kriv. Ovaj novi i fenomenalni kadar koji Djilas najavljuje se nadam da je neki stvarno takav inace, idu nanize, ali sami su za to krivi.
pre 10 godina
Da si imao iole političkog šlifa, podneo bi sam ostavku na mesto gradonačelnika a ne da te smenjuju. Toliko o samo tvojoj samokritičnosti i odgovornosti.
pre 10 godina
Neverovatno kako su neki ljudi spremni po svaku cenu da ostanu na vlasti. Izgleda ce Djilas tesko napustiti svoju fotelju.
pre 10 godina
Pretpostavljam da budu uspešni kao on? E teško onda nama svima u državi. U tom slučaju i da takvi poput njega dođu na vlast , ne bi ostao kamen na kamenu a kamoli jedna normalna i ozbiljna država.
pre 10 godina
Nit' brige nit' pameti.
pre 10 godina
Pa da, samo ti je bitno sta rade veliki gradovi, vec sad nam stavljas do znanja dda te ostali deo Srbije i ne interesuje. Zasto onda da te podrzimo i da glasamo za DS?
pre 10 godina
A zar nije ocigledno?
pre 10 godina
2008 DS+SPS =Krah !!! Dao si infuziju "neprijatelju" koji te posle zakopao.
pre 10 godina
Tacno je da u Beogradu ima najvise odbora, ali necemo zaboraviti koliko si nas pokrao i koliko si se obogatio na nas racun. Nemoj biti toliko siguran u izbornu pobedu i podrsku GO.
pre 10 godina
Srbiju ne čini samo Beogra i GO DS-a u Beogradu ne čini DS. Po ovoj izjavi meni izgleda da Đilasu to nije baš jasno.
pre 10 godina
Covece idi trosi milione na sejselima, pusti barem neko da vodi politiku kako treba
pre 10 godina
Ne mogu da verujem kako se sve brzo zaboravlja. DS nije izgubila na prošlim izborima bez razloga. Lagali su i lagali, punili sebi džepove a mi smo živeli sve lošije (meni je tri puta smanjivana plata, sa fakultetom nisam mogla da imam veću platu od mnogih srednjoškolaca koji su imali žute članske knjižice). Toliko su se osilili da više nisu ni prikrivali da im je bitna samo njihova sopstvena korist. Neka hvala, ja ne bih ponovo da ih vidim na čelu države. Oni su i napunili javna preduzeća svojim "kadrovima", sa kojima sada niko ne zna šta će. Zbog njih sada grcamo i grcaćemo još neko vreme. Nije to fraza. Jasno je svakome ko hoće samo malo da uključi mozak i vrati se par godina unazad.
pre 10 godina
Interesantno je to sto je ubedjen u svoju politiku a ona je samo srozala DS do dna. Ne kazem da je samo on kriv ali, on je lice koje svi vide za sve. Oni su se presli na proslim parlamentarnim izborima, kada su bili ubedjeni u svoju pobedu i fenomenalnost i nisu mrdnuli prstom i zato su izgubili. Zato mi ih nije zao. Sada se svadjaju i pokazuju svoja prava lica.
pre 10 godina
Uh, biće to jedno veliko razočaranje za Vas. Ali sve što ste uradili gradjanima nije bilo bolje. Koliko je bilo vama i vašim pajtašima i to se zna.
pre 10 godina
Čoveče ti stvarno pokazuješ da je tebi bitno u šta ti veruješ, gde smo tu mi članovi?Moraš čuti naš glas, a naš glas kaže da ti treba da odeš jer si loše prošao na svim izborima!Dosta nam je pravdanja i razloga.
pre 10 godina
DS je nakad bila najjaca stranka, do skoro su bili najjaca opoziciona stranka ali su se totalno pogubili, tako da vise ne mogu da budu cak ni to.
pre 10 godina
Koliko treba vremena da covek shvati da je proslost i u stranci i u Srbiji.idi i skloni se bre covece vidis da si se pogubio i vremenu i prostoru.
pre 10 godina
Đilas je kao mačka-ima 9 život. Hoće li se on već jednom skloniti? On je siguran u ono šta radi? Hoće li mi neko objasniti šta on to radi? Nekada su demokrate bile jake, sada su ih ključni ljudi stranke napustili, nisu dobro radili, izneverili su građane, organizovan kriminal je procvetao kod njih. To više niko normalan i pošten ne želi i zato se naprednjaci bore protiv toga. A Đilas se protiv trenutne situacije u kojoj se nalazi bori lažnim samopouzdanjem, koje je toliko očigledno da postaje neukusan svaki njegov komantar i izjava u medijima.
pre 10 godina
Da li ovaj čovek neće da vidi ili ne znam šta je u pitanju ali je jedno sigurno da mu se bliži politički kraj?!
pre 10 godina
Relevantnije je broj odbora sta misli nego sta misle clanovig lavnog obora koji su ipak pojedinci. Ne treba se tesiti mogucom podrskom glavnog odbora.
pre 10 godina
I dokle god on sebe ubedjivao da je i dalje u stranci i da ima podrsku DS ce tonuti sve dublje i dublje a izbori ce to vrlo brzo pokazati.
pre 10 godina
Ubedjen sam da Djilas nece dobiti podrsku jer nema neki legimitet u samoj stranci,svi su razocarani u njegovo vodjenje stranke gde je dosao na mesto predsednika ucenama...
pre 10 godina
Ovaj Đilas je postao toliko smešan, da me čudi kako to i sam ne vidi. Na kraju krajeva, trebalo bi to neko da mu kaže.
pre 10 godina
Pa nije ni cudo sto izmedju ostalog hapse i DS-ovce kad su oni bili ti koji su prethodno bili na vlasti i ko zna sta su sve nakrali i kakve su kriminalne radnje vrsili. Lepo se kaze daj coveku moc da vidis kakav je.
pre 10 godina
Pored odbora koji su iskazali nepoverenje Djilasu, veći problem će mu biti Tadić kao i frakcije unutar stranke koje će ga dodatno poljuljati. Borba za predsedničko mesto će biti sve žešće a pored počasnog predsednika, Djilas treba da očekuje otpor i Šutanovca u stranci što će dodatno pljuljati istu.
pre 10 godina
Djilas još uvek ne shvata da su mu mnogi odbori okrenuli ledja i da će za njima krenuti ostali. Sve dok ne prizna da nema podršku i da mu je stranka u najvećoj krizi od osnivanja nastaviće se brodolom kako njegov tako i stranke.
pre 10 godina
Djiki vidi se vec ko te podrzava a ko ne!
pre 10 godina
Kad pogledamo koji odbori traže smenu samo fali Donji Pičk.vac i to je ta ekipa. Stvarno se Tadić totalno srozao. Pa ajde da ja navedem ko podržava Đilasa - Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Užice, Valjevo, Kraljevo, Šabac, Leskovac, Inđija, Zrenjanin, Pančevo, Vršac, Paraćin, Donji Milanovac, Smederevo, Vranje, Kruševac, Stara pazova, Sremska Mitrovica, Pirot, Požarevac, Ruma...
Ovo je još jedan propali pokušaj Vučića i tajkuna da otmu DS i stave je u službu, ali nije ni Miloševiću to pošlo za rukom pa neće ni diktatoru Al Exsandru. A sad plaćeni navijači lupajte minuse, ušlihtajte se vladaru...
pre 10 godina
Ne znam ko to jos podrzava Djilasa u DS-u ali i u Beogradu?
pre 10 godina
Mislim da DS prolazi kroz najtezi period od kada je na politickoj sceni. Do sada sam uvek glasala za njih ali na proslim izborima sam bila beli listic zbog katastrofalnih poteza Borisa Tadica. DS je trebalo da ima izbore za predsednika a ne dzentlmenski dogovor prvog i drugog coveka da se rotiraju mna toj poziciji. Djilas je sjajan gradonacelnik i uvek cu glasati za njega ali on nije covek za predsednika stranke. Vracanje Borisa Tadica na mesto predsednika bi bila najveca greska za DS, jednostavno njegovo vreme je prslo, kadrovi koje je doveo (Vuk jeremic, Jelena Trivan, Snezana Malovic, Dusan Popovic i mnogi drugi na nizim nivoima) su doveli do ovako loseg polozaja DS. Potreban je novi covek za predesdnika stranke, kao i mnogo novih,strucnih, posvecenih i neiskompromitovanih ljudi i to sto pre. U suprotnom, DS nema sta da ponudi svojim biracima. Postace autisticna partija okrenuta sama sebi.
pre 10 godina
Pa nije suština da li ti veruješ nego prvenstveno građani, a tebi ne veruje ni članstvo više.Tadić je smenjen zbog lošeg rezultata na izborima, Dragane ti si imao duplo gore rezultate od njega.Mislim da ako imaš i malo morala podnećeš ostavku i nećeš dozvoliti da DSsve više tone.
pre 10 godina
Ne podrzava te mnogo vise odbora nego sto mislis, samo se nisu jos oglasili. Zbog tvog takvog stava DS i propada.
pre 10 godina
Meni se cini da je totalno neinformisan i da ne zna pravo stanje sa podrskom.
pre 10 godina
Ovaj Djilas je bas veliki tikvan. Kakve gluposti prica!
pre 10 godina
Iznenađujuće je njegovo verovanje u podršku...
pre 10 godina
Videce uskoro Djilas ko ga podrzava,skoro niko.Tako da pozdrav i dovidjenja u nekomk drugom filmu.
pre 10 godina
"Zbog toga, odnosno činjenice da je sastanku prisustvovala tek trećina članova, dodao je on, postavlja se pitanje relevantnosti takve odluke."
Pa i djilas je na 2 miliona glasova osvojio 270 000 glasova pa je postao gradonacelnik,tvrdeci da on predstavlja vecinu.
Jel diskutabilna odredba koju je ustavni sud osporio da je zabranjeno formiranje paravojnih i parapolicijskih jedinica? Kako je onda nastala komunalna policija?
Jel ustavna odluka DS-a koju je ustavni sud osporio zabranu prodaje alkohola posle 22h?
Dakle ko je glasao glasao,vecina je izglasala.Ko se nije pojavio,znaci da nije smatrao da treba.
pre 10 godina
Ја се не бих много надао када вас не подржавају најближи саветници шта онда од других чланова да очекујете
pre 10 godina
Ajde da vidimo i to ko ga podržava koliko ja vidim ni najbliži savetnici ga nisu podržali do sada očigledno je da ima problem sa podrškom sledi mu smena pa to i slepac vidi
pre 10 godina
Nadam se da ce DS smeniti Djilasa i da ce na celo stranke doci covek koji nije izvikan i koji ima viziju .
pre 10 godina
Izjava - mi necemo da budemo privezak SNSa. Jedna struja u DSu je za to, druga nije. Dakle, nigde u tim izjavama nema gradjana, nema reci o tome da im se politike razlikuju(DS i SNS), nego samo da se docepaju vlasti. To je najbitnije! A gradjani... Pa, snadjite se...
pre 10 godina
Nije lako biti u opoziciji, a to je DS davno zaboravio kako izgleda. Isuviše su navikli na vlast. Nije loše da malo budu u opoziciji i da kadrtovi prodju jedno rešeto, gde će otpasti svi koji nisu radili po zakonu, pa makar to bio i Djilas!
pre 10 godina
Ђилас постао политикант, Тадић добио напредне идеје, куда иде ДС? Како да се гласачи на изборима одлуче за њих када своје двориште не могу да среде? Ајмо, ДС и СНС ботови удрите минусе...
pre 10 godina
Ajde da vidimo i tu podršku izgleda da jedino on veruje da će neko da mu pruži podršku nikako čovek da shvati da ga ni članovi neće više a kamoli građani
pre 10 godina
30 odbora u Srbiji je pokazalo koliko Djilas uziva poverenje u DSu.Razocaran sam kao i vecina nacinom kako je vodio stranku i gde je doveo.Sve drugo sto bih rekao bilo bi suvisno.
pre 10 godina
Nije vise pitanje da li ce Djilas biti smenjen vec da li ce na njegovo mesto doci proslost ili buducnost DS-a.
pre 10 godina
Ima silno da se razocaras!!!!
pre 10 godina
Ne glasam za DS, ali i te kako me zanima sta se desava u Djindjicevom DS.Tadic je upropastio DS, svojim sadasnjim delovanjem nastoji jos vise da oslabi DS.Svaka cast Djilasu na borbi da ocisti DS od parazita koji gledaju svon interes.DS ce pod Djilasom ojacati, pitanje je vremena!!!
pre 10 godina
Nisam siguran da imas podrsku,iznenadices se kad vidis kako ce da glasaju oni kojima si do juce iz istog tanjira jeo,shatices zasto DS vise nema podrsku naroda.
pre 10 godina
Točak promena se pokrenuo u DS-u i to je teško zaustaviti.
pre 10 godina
Neko odlazi u zaborav.
pre 10 godina
Koliko treba vremena da shvati da mu podrsku daju samo oni koji su uz njega,tj najblizi,svi su otisli i ostao je sam.Dovoljno govori cinjenica da ga polako napustaju svin odbori i zaista mislim da je vreme da se povuce i da konacno dodje neko ko ce stranku voditi u skladu sa izvornim principima Ds-a i samo tako ce biti jaka opozicija koja ce kopntrolistai vlast.
pre 10 godina
Dzaba tebi podrska GO,kada nemas podrsku naroda a to je jedino merilo.
pre 10 godina
Tacno tako!
pre 10 godina
Djilas verovatno od danas postaje samo ruzna proslost DSa...nekada velike partije...
pre 10 godina
Iz ovog naslova se vidi koliko je Đilasu stalo do članstva po Srbiji. Zar je moguće da se njihovo mišljenje ne uvažava, zar postoje dve DS - jedna u Beogradu i jedna po ostalim gradovima. A i ova u Beogradu nije jedinstvena.
pre 10 godina
I bez GO se to vidi.Sve je manje onih koji podrzavaju Djilasa,mada se ni sa Tadicem DS nece puno ofajditi.Razocaran sam,generalno u sve njih.Od mene glas vise nikada nece dobiti.
pre 10 godina
Budjenje ce biti bolno.
pre 10 godina
Izađi Dragane(opšti izbori u stranci) pred članstvo pa ćeš onda čuti i videti koliko te članstvo neželi za lidera.Dragane nije tvoja energija problem(mada nisi za predsednika stranke)i tvoj rad,nego pre svega ljudi koji te okružuju(Elezović koji je primer svega negativnog a u zadnje vreme se neoglašava čovek se uplaši zbog predhodnog "rada",Balša koji i nezna šta je politika ali hoće da upravlja,Šapići,Pauci,itd).Povuci se dok još ima nade!
pre 10 godina
"Ja zaista verujem da DS treba da ima suprotan stav od onoga što radi vlast poslednjih godinu dana. Jesam da se hapse kriminalci, ali ne da budu samo iz DS, čovek je ili pošten ili nije, to nema veze sa partijskom pripadnošću", rekao je Đilas. Greška DS je upravo i bila što se nije obračunavala sa kriminalom i korupcijom.
pre 10 godina
Pitam se koji je parametar za te Djilasove uspesne ljude koje planira za poslanike? Ako je parametar Sapic onda svi treba da budu na strani Jeremica. Jednostavno je, jedno je crno a drugo belo.
pre 10 godina
GO je njegov ali svi ostali su protiv.Smešan je sa ovim izjavama.
pre 10 godina
За сада нисам видео да је један одбор изгласао да подржава Ђиласа али већ 30 је затражило његову смену о каквој он подршци прича видиш човече да те ни у сопственој странци неће
pre 10 godina
Videce se i ko te NE podrzava takodje! Znas ti sve i zasto.
pre 10 godina
Dragane, svaka ti čast na delima i hvala, ali tebe je poslednjih meseci nemoguće prepoznati. Svakodnevno pijačarsko prepucavanje sa naprednjacima ti apsolutno nije trebalo jer tako igraš njihovu igru. A vidim da si od Vučića preuzeo i "stranka - to sam ja" šablon, iako to u Demokratskoj stranci nikad nije prolazilo. Biračko telo DS je mnogo pametnije nego što misliš i kod njega ne prolazi radikalsko ponašanje. Vreme je za nove ljude i nove ideje.
pre 10 godina
Ne znam zašto se hvališ time čime bi se svi da su na tvom mestu stideli! Najjaču stranku, do skora na vlasti si uspeo da uništiš za manje od godinu dana a sada se vidi i kako si radio, po mnogima vrlo neuspešno vodio Beograd! Žao mi je što ti je data šansa da vodiš Demokratsku stranku posle ostavke Borisa Tadića i iskreno se nadam da te GO DSa koji nije pravo merilo realnog stanja po odborima u Srbiji (raspitaj se malo u koliko frakcija ti se raspala stranka) neće predložiti još jednom za predsednika stranke i nosioca liste DSa na narednim izborima!
pre 10 godina
Đilasa zatvara oči pred realnošću, članovi DS-a te više ne žele!
pre 10 godina
Tacno je da u Beogradu ima najvise odbora, ali necemo zaboraviti koliko si nas pokrao i koliko si se obogatio na nas racun. Nemoj biti toliko siguran u izbornu pobedu i podrsku GO.
pre 10 godina
Ne znam zašto se hvališ time čime bi se svi da su na tvom mestu stideli! Najjaču stranku, do skora na vlasti si uspeo da uništiš za manje od godinu dana a sada se vidi i kako si radio, po mnogima vrlo neuspešno vodio Beograd! Žao mi je što ti je data šansa da vodiš Demokratsku stranku posle ostavke Borisa Tadića i iskreno se nadam da te GO DSa koji nije pravo merilo realnog stanja po odborima u Srbiji (raspitaj se malo u koliko frakcija ti se raspala stranka) neće predložiti još jednom za predsednika stranke i nosioca liste DSa na narednim izborima!
pre 10 godina
Nije vise pitanje da li ce Djilas biti smenjen vec da li ce na njegovo mesto doci proslost ili buducnost DS-a.
pre 10 godina
Dok bude GO vi necete imati podrske ni jednoga odbora da ostanete na mestu predsednika stranke.
pre 10 godina
I bez GO se to vidi.Sve je manje onih koji podrzavaju Djilasa,mada se ni sa Tadicem DS nece puno ofajditi.Razocaran sam,generalno u sve njih.Od mene glas vise nikada nece dobiti.
pre 10 godina
"Ja zaista verujem da DS treba da ima suprotan stav od onoga što radi vlast poslednjih godinu dana. Jesam da se hapse kriminalci, ali ne da budu samo iz DS, čovek je ili pošten ili nije, to nema veze sa partijskom pripadnošću", rekao je Đilas. Greška DS je upravo i bila što se nije obračunavala sa kriminalom i korupcijom.
pre 10 godina
Pa niko ga vise ne podrzava...Ako je covek i ako mu je stalo do njegove stranke povucice se,ali ocigledno njemu su bitni njegovi interesi.Takva je vecina u DS,zato je SNS bolja stranka posto joj je stalo do naroda!
pre 10 godina
За сада нисам видео да је један одбор изгласао да подржава Ђиласа али већ 30 је затражило његову смену о каквој он подршци прича видиш човече да те ни у сопственој странци неће
pre 10 godina
Ovaj Đilas je postao toliko smešan, da me čudi kako to i sam ne vidi. Na kraju krajeva, trebalo bi to neko da mu kaže.
pre 10 godina
Đilasa zatvara oči pred realnošću, članovi DS-a te više ne žele!
pre 10 godina
Videce uskoro Djilas ko ga podrzava,skoro niko.Tako da pozdrav i dovidjenja u nekomk drugom filmu.
pre 10 godina
Čoveče ti stvarno pokazuješ da je tebi bitno u šta ti veruješ, gde smo tu mi članovi?Moraš čuti naš glas, a naš glas kaže da ti treba da odeš jer si loše prošao na svim izborima!Dosta nam je pravdanja i razloga.
pre 10 godina
Nije lako biti u opoziciji, a to je DS davno zaboravio kako izgleda. Isuviše su navikli na vlast. Nije loše da malo budu u opoziciji i da kadrtovi prodju jedno rešeto, gde će otpasti svi koji nisu radili po zakonu, pa makar to bio i Djilas!
pre 10 godina
Točak promena se pokrenuo u DS-u i to je teško zaustaviti.
pre 10 godina
DS je nakad bila najjaca stranka, do skoro su bili najjaca opoziciona stranka ali su se totalno pogubili, tako da vise ne mogu da budu cak ni to.
pre 10 godina
Ajde da vidimo i to ko ga podržava koliko ja vidim ni najbliži savetnici ga nisu podržali do sada očigledno je da ima problem sa podrškom sledi mu smena pa to i slepac vidi
pre 10 godina
Ne znam ko to jos podrzava Djilasa u DS-u ali i u Beogradu?
pre 10 godina
Nisam siguran da imas podrsku,iznenadices se kad vidis kako ce da glasaju oni kojima si do juce iz istog tanjira jeo,shatices zasto DS vise nema podrsku naroda.
pre 10 godina
Koliko treba vremena da shvati da mu podrsku daju samo oni koji su uz njega,tj najblizi,svi su otisli i ostao je sam.Dovoljno govori cinjenica da ga polako napustaju svin odbori i zaista mislim da je vreme da se povuce i da konacno dodje neko ko ce stranku voditi u skladu sa izvornim principima Ds-a i samo tako ce biti jaka opozicija koja ce kopntrolistai vlast.
pre 10 godina
Do cenzusa Đilasu veran!
pre 10 godina
Iz ovog naslova se vidi koliko je Đilasu stalo do članstva po Srbiji. Zar je moguće da se njihovo mišljenje ne uvažava, zar postoje dve DS - jedna u Beogradu i jedna po ostalim gradovima. A i ova u Beogradu nije jedinstvena.
pre 10 godina
Dzaba tebi podrska GO,kada nemas podrsku naroda a to je jedino merilo.
pre 10 godina
Ima silno da se razocaras!!!!
pre 10 godina
Pa nije suština da li ti veruješ nego prvenstveno građani, a tebi ne veruje ni članstvo više.Tadić je smenjen zbog lošeg rezultata na izborima, Dragane ti si imao duplo gore rezultate od njega.Mislim da ako imaš i malo morala podnećeš ostavku i nećeš dozvoliti da DSsve više tone.
pre 10 godina
Uh, biće to jedno veliko razočaranje za Vas. Ali sve što ste uradili gradjanima nije bilo bolje. Koliko je bilo vama i vašim pajtašima i to se zna.
pre 10 godina
Interesantno je to sto je ubedjen u svoju politiku a ona je samo srozala DS do dna. Ne kazem da je samo on kriv ali, on je lice koje svi vide za sve. Oni su se presli na proslim parlamentarnim izborima, kada su bili ubedjeni u svoju pobedu i fenomenalnost i nisu mrdnuli prstom i zato su izgubili. Zato mi ih nije zao. Sada se svadjaju i pokazuju svoja prava lica.
pre 10 godina
Meni se cini da je totalno neinformisan i da ne zna pravo stanje sa podrskom.
pre 10 godina
30 odbora u Srbiji je pokazalo koliko Djilas uziva poverenje u DSu.Razocaran sam kao i vecina nacinom kako je vodio stranku i gde je doveo.Sve drugo sto bih rekao bilo bi suvisno.
pre 10 godina
Ne podrzava te mnogo vise odbora nego sto mislis, samo se nisu jos oglasili. Zbog tvog takvog stava DS i propada.
pre 10 godina
Srbiju ne čini samo Beogra i GO DS-a u Beogradu ne čini DS. Po ovoj izjavi meni izgleda da Đilasu to nije baš jasno.
pre 10 godina
Pitanje je koliko će se strasti u DS-u smiriti i ako na GO bude dato poverenje Đilasu. Teško da DS može nešto da uradi i poveća broj svojih simpatizera. Ako se to ne uradi, onda je Đilas opet u problemu.
pre 10 godina
Đilas je kao mačka-ima 9 život. Hoće li se on već jednom skloniti? On je siguran u ono šta radi? Hoće li mi neko objasniti šta on to radi? Nekada su demokrate bile jake, sada su ih ključni ljudi stranke napustili, nisu dobro radili, izneverili su građane, organizovan kriminal je procvetao kod njih. To više niko normalan i pošten ne želi i zato se naprednjaci bore protiv toga. A Đilas se protiv trenutne situacije u kojoj se nalazi bori lažnim samopouzdanjem, koje je toliko očigledno da postaje neukusan svaki njegov komantar i izjava u medijima.
pre 10 godina
Doteran si uza zid Djilase ko kad Marko dotera cara do duvara. Jal ces sam ili ne ali ostavka ti ne gine
pre 10 godina
Pa da, samo ti je bitno sta rade veliki gradovi, vec sad nam stavljas do znanja dda te ostali deo Srbije i ne interesuje. Zasto onda da te podrzimo i da glasamo za DS?
pre 10 godina
Imam utisak da se demokratska stranka preobrazila iz ozbiljne stanke u interesnu grupu građana.
pre 10 godina
Gotova je njegova prica. Niko ga odavno ne razume niti podrzava...cak ni njegovi saradnici!
pre 10 godina
Ne mogu da verujem kako se sve brzo zaboravlja. DS nije izgubila na prošlim izborima bez razloga. Lagali su i lagali, punili sebi džepove a mi smo živeli sve lošije (meni je tri puta smanjivana plata, sa fakultetom nisam mogla da imam veću platu od mnogih srednjoškolaca koji su imali žute članske knjižice). Toliko su se osilili da više nisu ni prikrivali da im je bitna samo njihova sopstvena korist. Neka hvala, ja ne bih ponovo da ih vidim na čelu države. Oni su i napunili javna preduzeća svojim "kadrovima", sa kojima sada niko ne zna šta će. Zbog njih sada grcamo i grcaćemo još neko vreme. Nije to fraza. Jasno je svakome ko hoće samo malo da uključi mozak i vrati se par godina unazad.
pre 10 godina
Ubedjen sam da Djilas nece dobiti podrsku jer nema neki legimitet u samoj stranci,svi su razocarani u njegovo vodjenje stranke gde je dosao na mesto predsednika ucenama...
pre 10 godina
Koliko treba vremena da covek shvati da je proslost i u stranci i u Srbiji.idi i skloni se bre covece vidis da si se pogubio i vremenu i prostoru.
pre 10 godina
Neverovatno kako su neki ljudi spremni po svaku cenu da ostanu na vlasti. Izgleda ce Djilas tesko napustiti svoju fotelju.
pre 10 godina
Iznenađujuće je njegovo verovanje u podršku...
pre 10 godina
DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog gradonačelnika. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.
pre 10 godina
Nemoj biti potpuno siguraan u podrsku GO. Ljudi su jako razocarani onim sto (ni)si uradio, a obecao si. Jedino sto si uspeo je da dovedes DS do ruba propasti.
pre 10 godina
Verujem da je jedan veći deo i GO za odluku da Đilas podnese ostavku na mesto predsednika DS. Međutim to tiliko nije bitno . Ne sačinjava DS samo članovo GO , nego komletno članstvo stranke , a oni su u velikoj većini da se promeni njihov predsednik. Šata još posle Voždovca treba da se desi pa da Đilas shvati da treba da podnese ostavku.
pre 10 godina
GO je unutrasnja stvar DS-a, vasa je nesreca sto birate izmedju Tadica i Djilasa. Kad to prodje dolazi trenutak istine na izborima.
pre 10 godina
Djilas verovatno od danas postaje samo ruzna proslost DSa...nekada velike partije...
pre 10 godina
Ajde da vidimo i tu podršku izgleda da jedino on veruje da će neko da mu pruži podršku nikako čovek da shvati da ga ni članovi neće više a kamoli građani
pre 10 godina
Njemu definitivno neko mora objasniti da zivi u zabludi. Njegovu politiku ne razumeju ni njego ljudi, a kamo li gradjani, jer je apsolutno gubitnicka.
pre 10 godina
Bolje je da ne vidis , jer ces se jako nerijatno iznenaditi. Vise skoro niko nije za tebe, osim onih koji imaju korist licno od tebe, i koje drzis materijalno blizu sebe.
pre 10 godina
Niko nikog ne podržava. Sve je interes.
pre 10 godina
Djilas još uvek ne shvata da su mu mnogi odbori okrenuli ledja i da će za njima krenuti ostali. Sve dok ne prizna da nema podršku i da mu je stranka u najvećoj krizi od osnivanja nastaviće se brodolom kako njegov tako i stranke.
pre 10 godina
Nit' brige nit' pameti.
pre 10 godina
DS se sveo samo na Beograd u manjim gradovima oni vise i ne postoje...tuzno.
pre 10 godina
Bez trunke srama, obraza, u zabludi i paranoji… Manja bi sramota bila da se mirno povuce, nego da pravi buku i time jos vise skrece paznju na svoj totalni fijasko.
pre 10 godina
Djilasu nije vazno koliku podrsku ima u Srbiji vec samo koliko ga podrzavaju njegovi poltroni koje je instalirao oko sebe!
pre 10 godina
Nije DS samo Glavni odbor stranke, DS ima 180 opštinskih odbora širom Srbije, a kako čitamo po novinama (izvor Tanjug), mnogi odbori nisu naklonjeni Đilasu. Koliku podršku Đilas zaista ima najbolje će se videti na predstojećim izborima.
pre 10 godina
Videce se i ko te NE podrzava takodje! Znas ti sve i zasto.
pre 10 godina
Ovaj Djilas je bas veliki tikvan. Kakve gluposti prica!
pre 10 godina
I dokle god on sebe ubedjivao da je i dalje u stranci i da ima podrsku DS ce tonuti sve dublje i dublje a izbori ce to vrlo brzo pokazati.
pre 10 godina
Ma tebe bre gradjani ne podrzavaju!
pre 10 godina
Pre ce se videti ko je sve razocaran.
pre 10 godina
(Viki, 13. januar 2014 15:42)
Ovo mi deluje kao obaveštenje iz centrale DS-a koju još uvek drži Đilas. Samo vas još uvek nije obavestio o onim velikim odborima u kojima je izgubio poverenje.
pre 10 godina
Da si imao iole političkog šlifa, podneo bi sam ostavku na mesto gradonačelnika a ne da te smenjuju. Toliko o samo tvojoj samokritičnosti i odgovornosti.
pre 10 godina
Cak i da te podrzava GO, ako bude izbora, gradjani se nece opredeliti za DS u kojoj se ne zna ko pije a ko placa.
pre 10 godina
Izađi Dragane(opšti izbori u stranci) pred članstvo pa ćeš onda čuti i videti koliko te članstvo neželi za lidera.Dragane nije tvoja energija problem(mada nisi za predsednika stranke)i tvoj rad,nego pre svega ljudi koji te okružuju(Elezović koji je primer svega negativnog a u zadnje vreme se neoglašava čovek se uplaši zbog predhodnog "rada",Balša koji i nezna šta je politika ali hoće da upravlja,Šapići,Pauci,itd).Povuci se dok još ima nade!
pre 10 godina
Djiki vidi se vec ko te podrzava a ko ne!
pre 10 godina
Slažem se sa Đilasom u njegovom mišljenju da DS ima suprotan stav od naprednjaka. Još uvek su politički u 2008 godini. Zato im je mesto u debeloj opozicionoj hladovini
pre 10 godina
za(Zoran, 13. januar 2014 16:01)
Pa i da ispace Tadica iz stranke sta bi to promenilo.Treba da izbace skoro svakog clana i da ubace novu grupu postenih ljudi da bi bilo nesto od DS-a, a sada je trenuttno rasulo.
pre 10 godina
Da li će Đilas realno pogledati i koliko je broj onih koji ga ne podržavaju. Ili mu je to i dalje manje bitna stvar. Bitno je da je on predsednik.
pre 10 godina
Neko odlazi u zaborav.
pre 10 godina
Da li ovaj čovek neće da vidi ili ne znam šta je u pitanju ali je jedno sigurno da mu se bliži politički kraj?!
pre 10 godina
Covece idi trosi milione na sejselima, pusti barem neko da vodi politiku kako treba
pre 10 godina
Na GO neki cemo i da pobedimo a neki cete i da izgubite.
pre 10 godina
(Dellboy, 13. januar 2014 16:12)
Znam i da ga mnogi ne podrzavaju ,cak naprotiv traze da se iskljuci iz stranke .
pre 10 godina
Mene lično bi bio strah da čekam GO! Jer ako je većina protiv, njihovo je samo da konstatuju i uruče ostavku gospodinu Đilasu!
pre 10 godina
Djilas , ti si svoje ispricao i ispucao si sve penale,ostalo ti je samo da se pomiris sa istinom i caoo!
pre 10 godina
Pitam se koji je parametar za te Djilasove uspesne ljude koje planira za poslanike? Ako je parametar Sapic onda svi treba da budu na strani Jeremica. Jednostavno je, jedno je crno a drugo belo.
pre 10 godina
GO je njegov ali svi ostali su protiv.Smešan je sa ovim izjavama.
pre 10 godina
Ја се не бих много надао када вас не подржавају најближи саветници шта онда од других чланова да очекујете
pre 10 godina
DS je stranka koja je navikla da bude na vlasti i evo šta se događa kada nisu na vlasti ima tu dosta sukoba i podela više se ne zna ko koga podržava i jedva čekam da vidim kako će se razvijati stvari u DS mislim da je Đilas više nego optimističan po pitanju izbora
pre 10 godina
Malo je verovato da će se DS konsolidovati do 16.marta... Teško je uskladiti mišljenja i htenja sve tri struje a pogotovo opštinskih i gradskih odbora i članstva koje se rapidno smanjuje. Jednostavno takve su okolnosti da DS nema snage da bude ni valjana opozicija.
pre 10 godina
Nemoj samo previse da se nadas, razocaraces se, onda ce ti i izdaja nekih do skora "tvojih" ljudi teze pasti.
pre 10 godina
Kada ce u Srbiji postati normalno da politicar ode sa politicke scene normalno: drze se politike kao da je pitanje zivota i smrti ako vise nisu u njoj??? Nece Srbija propasti ako nestane i DS i Djilas sa njom!!!
pre 10 godina
Sta mozes da ocekujes na sednici GO kad ti je stranka u totalnom rasulu I haosu?
pre 10 godina
Budjenje ce biti bolno.
pre 10 godina
Iako su nekada bili prilicno popularni i cenjeni, posledice loseg delovanja nekih njihovih kadrova, pogotovo nekih celnika ih je do ovde dovela. Najveci su udarac dobili tada kada su se najmanje nadali i verovali u sigurnu pobedu, na proslim izborima. Mislili su da ce olako da pobede a to im se obilo o glavu, e pa ko im je sada kriv. Ovaj novi i fenomenalni kadar koji Djilas najavljuje se nadam da je neki stvarno takav inace, idu nanize, ali sami su za to krivi.
pre 10 godina
Djikija najveovatnije niko.
pre 10 godina
Mozda bolje da ne vidis.
pre 10 godina
@ Gradski, 13. januar 2014.
Beogradski odbor DS se ponasa ka SRS. Isto ce i proci na izborima.
pre 10 godina
Pa nije ni cudo sto izmedju ostalog hapse i DS-ovce kad su oni bili ti koji su prethodno bili na vlasti i ko zna sta su sve nakrali i kakve su kriminalne radnje vrsili. Lepo se kaze daj coveku moc da vidis kakav je.
pre 10 godina
Mislite, na GO će se videti koliko više nemate podršku? Prozreli su Vas svi.
pre 10 godina
Шта да ти кажем Ђики, на ГО ћеш се суочити са својом суровом реалношћу,видећеш да ти немаш ни десет посто подршке одбора ДС.По садашњем расположењу и бујици оних који ти отказују поверење,можда је боље и да се не појавиш на ГО ДС.
pre 10 godina
Mislim da ti nema spasa.
pre 10 godina
u stranci raspad sistema...
pre 10 godina
Cinjenice govore da je Djilas od dolaska na celo DS-a desetkovao broj onih koji podrzavaju Demokratsku stranku.
pre 10 godina
Dobice Djilas podrsku, to je nesumljivo, e sad da li ce ta podrska biti dovoljna pitanje je sad.Jer ako dobiju trecinu na GO, to je sasvim nedovoljno, ali mislim da ni ostali kandidati nece dobiti vise, posebno Tadic
pre 10 godina
Podrzavaju te botovi koji jos nisu shvatili da si protracio njihovo vreme i novac.
pre 10 godina
Sednica GO ce biti ledeni tus za Djilasa.
pre 10 godina
Bilo kako bilo, i kako bude, ali nema vise te podrske niti nade da cete je povratiti uskoro. Dakle, presaberite se vise.
pre 10 godina
Mislim da se neces tako prijatno iznenaditi sa podrskom....:)
pre 10 godina
Evidentno je stanje raspadanja. A, sta ces...
pre 10 godina
Tačno tako tu će se videti koliko njih ga podržavaju a sve mi se čini da će knjiga pasti na dva slova, to tako obično biva kada se premnogo sniva.
pre 10 godina
Koliko vidim Dragan Djilas ima veliki optimizam pred sednicu GO, samo do njegovog odrzavanja ima jos dosta, i za ocekivati je da ce mu nepoverenje do tada jos mnogo OO traziti da podnese ostavku tako da se bojim da ce biti veoma mali broj onih koji ce mu na GO dati podrsku za njegovu politiku koju on vodi u DS-u.Pitanje je koliko ce se strasti u DS-u smiriti i ako na GO bude dato poverenje Draganu Djilasu. Jer koliko vidim da on vec preti sta ce sanci one koji mu ne budu dali podrsku i koji su se vec oglasili i izneli sta misle o nejovoj politici unutar stranke. Tesko da DS moze nesto da uradi i poveca broj svojih simpatizera. Ako se to ne uradi, onda je Dragan Djilas opet u problemu.
pre 10 godina
Relevantnije je broj odbora sta misli nego sta misle clanovig lavnog obora koji su ipak pojedinci. Ne treba se tesiti mogucom podrskom glavnog odbora.
pre 10 godina
2008 DS+SPS =Krah !!! Dao si infuziju "neprijatelju" koji te posle zakopao.
pre 10 godina
Ne glasam za DS, ali i te kako me zanima sta se desava u Djindjicevom DS.Tadic je upropastio DS, svojim sadasnjim delovanjem nastoji jos vise da oslabi DS.Svaka cast Djilasu na borbi da ocisti DS od parazita koji gledaju svon interes.DS ce pod Djilasom ojacati, pitanje je vremena!!!
pre 10 godina
Ocekivanja su jedno a realnost , nesto sasvim drugo.
pre 10 godina
Pretpostavljam da budu uspešni kao on? E teško onda nama svima u državi. U tom slučaju i da takvi poput njega dođu na vlast , ne bi ostao kamen na kamenu a kamoli jedna normalna i ozbiljna država.
pre 10 godina
Citam komentare i samo mogu SNS botovima da skinem kapu: po nalogu glavnokomandujuceg sada pljuju po DS-u i Djilasu, predstavljajuci se kao toboz razocarani DS-ovci, i sad su se, kao, opametili, ooo Boze, sinulo im pred ocima i ne, nece vise glasati za DS, vec za SNS! E, pa, utuvite si u glavu SNS copy-paste botići, koliko god da je DS glasac i razocaran u Djilasa, on nikad, ama bas NIKAD nece glasati za SNS - najgoreg i najperfidnijeg mutanta nacionalsocijaluzma i staljinistickog agitprop-a, jer bolje je glasati i za ovakav DS, nego za smedjekosuljaski SNS! Vama samo jos svastike fale!
pre 10 godina
Kad pogledamo koji odbori traže smenu samo fali Donji Pičk.vac i to je ta ekipa. Stvarno se Tadić totalno srozao. Pa ajde da ja navedem ko podržava Đilasa - Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Užice, Valjevo, Kraljevo, Šabac, Leskovac, Inđija, Zrenjanin, Pančevo, Vršac, Paraćin, Donji Milanovac, Smederevo, Vranje, Kruševac, Stara pazova, Sremska Mitrovica, Pirot, Požarevac, Ruma...
Ovo je još jedan propali pokušaj Vučića i tajkuna da otmu DS i stave je u službu, ali nije ni Miloševiću to pošlo za rukom pa neće ni diktatoru Al Exsandru. A sad plaćeni navijači lupajte minuse, ušlihtajte se vladaru...
pre 10 godina
Neće se videti na Glavnom odboru, već na sednici Glavnog odbora. Malo pismenosti nije na odmet.
pre 10 godina
A zar nije ocigledno?
pre 10 godina
Ako na glavnom odboru DS-a budu glasali SNS botovi,onda Djilas nema sanse.
Na svu srecu ,nece.
pre 10 godina
Bogme vidim po komentarima da bi ga clanovi SNS-a smenili odma. Normalno, pa on jedini ima potencijal da izvadi stranku iz cabra u koji je uvalio Tadic, zajedno sa Sutanovcem, Petrovicem, Trivankom.
pre 10 godina
Iz komentara SNS botova se najbolje vidi ko u stvari organizuje ovo spontano izjašnjavanje opštinskih odbora DS. Ovde je reč o tome da Vučić želi da postavi rukovodstvo opozicije prema svojim željama, što bi bilo fatalno za Srbiju.
pre 10 godina
Pored odbora koji su iskazali nepoverenje Djilasu, veći problem će mu biti Tadić kao i frakcije unutar stranke koje će ga dodatno poljuljati. Borba za predsedničko mesto će biti sve žešće a pored počasnog predsednika, Djilas treba da očekuje otpor i Šutanovca u stranci što će dodatno pljuljati istu.
pre 10 godina
Mislim da DS prolazi kroz najtezi period od kada je na politickoj sceni. Do sada sam uvek glasala za njih ali na proslim izborima sam bila beli listic zbog katastrofalnih poteza Borisa Tadica. DS je trebalo da ima izbore za predsednika a ne dzentlmenski dogovor prvog i drugog coveka da se rotiraju mna toj poziciji. Djilas je sjajan gradonacelnik i uvek cu glasati za njega ali on nije covek za predsednika stranke. Vracanje Borisa Tadica na mesto predsednika bi bila najveca greska za DS, jednostavno njegovo vreme je prslo, kadrovi koje je doveo (Vuk jeremic, Jelena Trivan, Snezana Malovic, Dusan Popovic i mnogi drugi na nizim nivoima) su doveli do ovako loseg polozaja DS. Potreban je novi covek za predesdnika stranke, kao i mnogo novih,strucnih, posvecenih i neiskompromitovanih ljudi i to sto pre. U suprotnom, DS nema sta da ponudi svojim biracima. Postace autisticna partija okrenuta sama sebi.
pre 10 godina
Tacno tako!
pre 10 godina
Neki odbori nemaju legitimitet niti kvorum kada su donosili ovu odluku. Nisam siguran da je ovo pravo stanje stvari. Pravo stanje stvari videcemo na GO!
pre 10 godina
Dragane, svaka ti čast na delima i hvala, ali tebe je poslednjih meseci nemoguće prepoznati. Svakodnevno pijačarsko prepucavanje sa naprednjacima ti apsolutno nije trebalo jer tako igraš njihovu igru. A vidim da si od Vučića preuzeo i "stranka - to sam ja" šablon, iako to u Demokratskoj stranci nikad nije prolazilo. Biračko telo DS je mnogo pametnije nego što misliš i kod njega ne prolazi radikalsko ponašanje. Vreme je za nove ljude i nove ideje.
pre 10 godina
Zaista ste cudni vi iz SNS-a, koji ste u komentarima nejbrojniji. Predsednik DS i nosilac svih izbornih lista je bio bivsi predsednik republike gospodin Boris Tadic, koji je izgubio predsednicke i parlamentarne izbore u maju 2012 godine. Posle toga nije imao onu stvar da se kandiduje ponovo za prvog coveka DS, vec je napravio, sada se vidi pokvaren dogovor sa DJilasom koji je dobio izbore u DS-u. Sada se Tadic setio posle dve godine da bi on mogao ponovo da postane prvi covek Ds-a. Tadicu trebalo je da te izbace iz stranke kao sto si ti to uradio Zivkovicu, Cedi Jovanovicu i mnogima kada si postao predsednik DS-a, nisam za izbacivanje clanova iz stranke, ali si ti to zaista zasluzio. DS te prihvatila posle izbora, placali ti stanarinu i sigurno jos i platu, ti posle svega sada ides i rusis sopstvenu stranku, sram da te bude. Ucini kao i tvoj tadasnji zamenik Petrovic, promeni stranku ili osnij novu ako nisi zadovoljan sa politikom DS-a. Sramota, i to jos huska okolo po srbiji odbore protiv aktuelnog predsednika navodno njegove stranke, strasno kakvi se ljudi bave politikom.
pre 10 godina
(Dar123, 13. januar 2014 11:47)
Ne podržava ga između 25 i 37 odbora (zavisi od medija koji prenosi) od 160, dakle crtani film. U novonaseljskom odboru je od 90 članova 21 protiv Đilasa, oćemo dalje? U svašta ljudi veruju pre nego promisle svojom glavom :).
pre 10 godina
Dragane samo napred,narod te podrzava!!!
pre 10 godina
Sporadicno se cuje da ce nakon zbacivanja Djilasa i dolaska Tadica na mesto predsednika DS mogla da se napravi nova koalicija posle vanrednih izbora SNS I DS a SPS ce biti izbacen na glavacke.
pre 10 godina
Mesni odbor u Novom naselju podržao je zahtev za smenu Ðilasa, ali taj odbor ima 90 članova, Na odboru je bilo 35 prisutnih, a za takav predlog se izjasnilo 21 član. Kako se ova odluka tretira?
Da bi neka odluka bila doneta, koliko znam na sednici treba da bude prisutna večina od ukupnog broja članova,a koliko vidimo to ovde nije bilo slučaj. U tom slučaju ovo ne može ni da bude odluka.
pre 10 godina
Izjava - mi necemo da budemo privezak SNSa. Jedna struja u DSu je za to, druga nije. Dakle, nigde u tim izjavama nema gradjana, nema reci o tome da im se politike razlikuju(DS i SNS), nego samo da se docepaju vlasti. To je najbitnije! A gradjani... Pa, snadjite se...
pre 10 godina
Djilasu, ne treba da te pogadja clanstvo DS-ke pogotovu onih nezahvalnih !
Ti imas svoj biznis, imas novce pa imas i slobodu i hrabrost da svakom u brk skreses ! Da to sve nemas, morao bi biti ljigav, a samim tim i pristalicama koje hvalis svakodnevno, zatvaras oci od njihovog ponasanja, lopovluka i alavosti ! Jednostavno im predaju funkciju pa nek vade oci kako znaju i umeju !!!
pre 10 godina
Ja bih pre rekla da se u sadasnjoj vlasti "ne zna ni ko pije ni ko placa"-citiram bota. Ostavite vi DS brinite svoju brigu!
pre 10 godina
Cak i da dobije podrsku na sednici GO Djilas mora biti svestan da je clanstvo u ogromnoj vecini protiv njega.
pre 10 godina
Nadam se da ce DS smeniti Djilasa i da ce na celo stranke doci covek koji nije izvikan i koji ima viziju .
pre 10 godina
Ђилас постао политикант, Тадић добио напредне идеје, куда иде ДС? Како да се гласачи на изборима одлуче за њих када своје двориште не могу да среде? Ајмо, ДС и СНС ботови удрите минусе...
pre 10 godina
"Zbog toga, odnosno činjenice da je sastanku prisustvovala tek trećina članova, dodao je on, postavlja se pitanje relevantnosti takve odluke."
Pa i djilas je na 2 miliona glasova osvojio 270 000 glasova pa je postao gradonacelnik,tvrdeci da on predstavlja vecinu.
Jel diskutabilna odredba koju je ustavni sud osporio da je zabranjeno formiranje paravojnih i parapolicijskih jedinica? Kako je onda nastala komunalna policija?
Jel ustavna odluka DS-a koju je ustavni sud osporio zabranu prodaje alkohola posle 22h?
Dakle ko je glasao glasao,vecina je izglasala.Ko se nije pojavio,znaci da nije smatrao da treba.
pre 10 godina
Ako je Djilas siguran u poverenje G.O., i ako se naprednjaci ne plase Tadica u politickom smislu, zasto ovde ima preko stotinu komentara za sada? Gospodo, ako ste sigurni u svoje pobede(unutarstranacke-DS i medjustranacke-SNS), zasto to naglasavate kroz komentare i pluseve i minuse? I to ostrasceno naglasavate? Cemu nervoza?
pre 10 godina
DS je brod,koji je dozioveo sudbinu Titanika!Vama je nestao kec u rukavu!
pre 10 godina
A ,bogami i ko ne .
A biće takvih :tušta i tma.
pre 10 godina
Iako je prava pometnja u DS-u , Đilas pokušava da prikaže da je stanje redovno. Daleko je to od toga, čim se Mićun oglasi, znači da je mnogo ozbiljno. A DS more mnogo veće brige nego što su izbori u Beogradu. Da li će stranka opstati ili će se podeliti? Bojim se da je podela vrlo moguća. Đilas lako ne odustaje od mesta predsednika, ali ima nas mnogo koji koji vidimo kako je radio, sigurno nećemo nastaviti sa njim.
pre 10 godina
Ako sam ja dobro razumela jucerasnje "novosti", odluka o smeni djilasa ce biti tek posle izbora koji ce biti polovinom marta!I iskreno na neki nacin mi i zao Djilasa,svi mu okrenuse ledja!
pre 10 godina
Sto je babi milo to joj se snilo…
pre 10 godina
TACNO...na GO ce se videti da ga niko ne podrzava !!
pre 10 godina
(marisol, 13. januar 2014 20:42)
A koji je to realan broj, da čujem? :) Gospodina Tadića podržava između 25 i 37 odbora (zavisi od izvora), a navode se čak i mesta gde DS nikad nije imao odbor :). Na Novom Naselju je od 90 članova protiv Đilasa 21 glas, a to je samo jedan od 46 novosadskih odbora. O čemu vi pričate?
pre 10 godina
Iz Đilasovih reči provejava opet pretnja svima onima u DS-u koji se suprostave predsedniku stranke.
pre 10 godina
gradjanima to više nije interesantno, ostavio vam je da se sami zabavljate sobom
pre 10 godina
Citajuci sve ovo o Djilasu,pitam se kakav smo mi narod!Vecinu onih koje je "podigao" sada mu okrecu ledja!Sve bismo mi prodali!Odjednom nikome on ne odgovara, a to su verovatno oni koji su u prvim redovima bili iza njega!Tuga!
pre 10 godina
Nestaje DS sa politicke scene Srbije polako ,ali sigurno!Docice se u situaciju da imamo SNS. i male opozicione stranke!
pre 10 godina
Dzabe!O vasim kadrovima i njihovoj strucnosti trebali ste da razmisljate ranije kada ste ih postavljali na takva mesta!Sada su vam oni prvi zabili noz u ledja!Tako je to u Srbiji!
pre 10 godina
Ponekad glupost rađa veću glupost. To se komotno može reći za uvezani dvojac Tadić - Đilas, ili obrnuto. Ali, nisu oni sve i svja u DS. Pošteno, a osramoćeno članstvo u DS, treba da im se zahvali, uključujući i ostale koji su bili stranački vrh. Oni, pored ostalog, nose svi i političku odgovornost.
pre 10 godina
Kada bi članstvo DS-a imalo snage, najbolje bi bilo održati vanredni kongres i postupiti kako bi trebalo. Zahvaliti se Tadiću, Đilasu, Šutanovcu, i još 1500 funkcionera po dubini. Za nauk.
pre 10 godina
Ako posmatramo malo podrobnije situaciju unutar DS-a i izjave sadašnjih i bivših funkcionera, istina je da Tadić ne želi da sruši Đilasa, nego hoće da ga „smoždi“. Toliko o njegovoj sposobnosti procenjivanja i izboru saradnika, s obzirom da je Đilasa u DS doveo upravo Tadić. A pored njih tu su i Šutanovac, Pajtić… Svako sa nekom svojom računicom. U njihovoj borbi, gubi se pravi cilj i program DS-a, pa je zato stranka sada tu gde jeste.
pre 10 godina
Ono što, u gotovo 92% članstva DS-a nije jasno, to je činjenica da je u samom vrhu DS-a nastala blokada svega osim vratolomnog urušavanja stranke. Isto članstvo, i u apsolutnoj većini, je na stanovištu da vrhuška iz stranke od Tadića, Đilasa, Mićunovića, Šutanovca... treba da se promeni, a približna polovina od njih treba da se i izbaci iz stranke.
pre 10 godina
Ne treba da se vrati više u politiku da vidimo kako ćemo da prođemo bez njegove ideje, jer smo videli kako je bilo sa njim. Kako su radili tako su i prošli, ne znam šta tu može više da se oduzme ili doda, na tu temu.
pre 10 godina
Mislim da ce se djilas jako iznenaditi kada vidi ko ga sve podrzava, jer mislim da je taj broj toliko mali da ce moci da se nabroji na prste jedne ruke...
pre 10 godina
Mala bara puna krokodila - slika i prilika trenutnog stanja u Demokratskoj stranci. Za sunovrat DS-a odgovoran je Tadić isto koliko i Đilas, ako ne i više. Đilas mu je bio jedan od najbližih ljudi, ali su sebi ipak dozvolili blaćenje u medijima mesecima nakon izbora. Dok se to dešavalo, gubila se prava ideja oko koje su se nekad i okupili osnivači DS-a. Za DS je najbolje da svi oni „ostanu u svom filmu“, a puste neke nove ljude da pokušaju da izgrade nešto zdravo. Ali, kako su u pitanju goli interesi, čisto sumnjam.
pre 10 godina
Mesni odbor u Novom naselju podržao je zahtev za smenu Ðilasa, ali taj odbor ima 90 članova, Na odboru je bilo 35 prisutnih, a za takav predlog se izjasnilo 21 član. Kako se ova odluka tretira?
Da bi neka odluka bila doneta, koliko znam na sednici treba da bude prisutna večina od ukupnog broja članova,a koliko vidimo to ovde nije bilo slučaj. U tom slučaju ovo ne može ni da bude odluka.
pre 10 godina
Kad pogledamo koji odbori traže smenu samo fali Donji Pičk.vac i to je ta ekipa. Stvarno se Tadić totalno srozao. Pa ajde da ja navedem ko podržava Đilasa - Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Užice, Valjevo, Kraljevo, Šabac, Leskovac, Inđija, Zrenjanin, Pančevo, Vršac, Paraćin, Donji Milanovac, Smederevo, Vranje, Kruševac, Stara pazova, Sremska Mitrovica, Pirot, Požarevac, Ruma...
Ovo je još jedan propali pokušaj Vučića i tajkuna da otmu DS i stave je u službu, ali nije ni Miloševiću to pošlo za rukom pa neće ni diktatoru Al Exsandru. A sad plaćeni navijači lupajte minuse, ušlihtajte se vladaru...
pre 10 godina
Ako na glavnom odboru DS-a budu glasali SNS botovi,onda Djilas nema sanse.
Na svu srecu ,nece.
pre 10 godina
Bogme vidim po komentarima da bi ga clanovi SNS-a smenili odma. Normalno, pa on jedini ima potencijal da izvadi stranku iz cabra u koji je uvalio Tadic, zajedno sa Sutanovcem, Petrovicem, Trivankom.
pre 10 godina
DS je brod,koji je dozioveo sudbinu Titanika!Vama je nestao kec u rukavu!
pre 10 godina
(Dar123, 13. januar 2014 11:47)
Ne podržava ga između 25 i 37 odbora (zavisi od medija koji prenosi) od 160, dakle crtani film. U novonaseljskom odboru je od 90 članova 21 protiv Đilasa, oćemo dalje? U svašta ljudi veruju pre nego promisle svojom glavom :).
pre 10 godina
Mislim da DS prolazi kroz najtezi period od kada je na politickoj sceni. Do sada sam uvek glasala za njih ali na proslim izborima sam bila beli listic zbog katastrofalnih poteza Borisa Tadica. DS je trebalo da ima izbore za predsednika a ne dzentlmenski dogovor prvog i drugog coveka da se rotiraju mna toj poziciji. Djilas je sjajan gradonacelnik i uvek cu glasati za njega ali on nije covek za predsednika stranke. Vracanje Borisa Tadica na mesto predsednika bi bila najveca greska za DS, jednostavno njegovo vreme je prslo, kadrovi koje je doveo (Vuk jeremic, Jelena Trivan, Snezana Malovic, Dusan Popovic i mnogi drugi na nizim nivoima) su doveli do ovako loseg polozaja DS. Potreban je novi covek za predesdnika stranke, kao i mnogo novih,strucnih, posvecenih i neiskompromitovanih ljudi i to sto pre. U suprotnom, DS nema sta da ponudi svojim biracima. Postace autisticna partija okrenuta sama sebi.
pre 10 godina
Djilasu, ne treba da te pogadja clanstvo DS-ke pogotovu onih nezahvalnih !
Ti imas svoj biznis, imas novce pa imas i slobodu i hrabrost da svakom u brk skreses ! Da to sve nemas, morao bi biti ljigav, a samim tim i pristalicama koje hvalis svakodnevno, zatvaras oci od njihovog ponasanja, lopovluka i alavosti ! Jednostavno im predaju funkciju pa nek vade oci kako znaju i umeju !!!
pre 10 godina
Ne glasam za DS, ali i te kako me zanima sta se desava u Djindjicevom DS.Tadic je upropastio DS, svojim sadasnjim delovanjem nastoji jos vise da oslabi DS.Svaka cast Djilasu na borbi da ocisti DS od parazita koji gledaju svon interes.DS ce pod Djilasom ojacati, pitanje je vremena!!!
pre 10 godina
Ђилас постао политикант, Тадић добио напредне идеје, куда иде ДС? Како да се гласачи на изборима одлуче за њих када своје двориште не могу да среде? Ајмо, ДС и СНС ботови удрите минусе...
pre 10 godina
Citam komentare i samo mogu SNS botovima da skinem kapu: po nalogu glavnokomandujuceg sada pljuju po DS-u i Djilasu, predstavljajuci se kao toboz razocarani DS-ovci, i sad su se, kao, opametili, ooo Boze, sinulo im pred ocima i ne, nece vise glasati za DS, vec za SNS! E, pa, utuvite si u glavu SNS copy-paste botići, koliko god da je DS glasac i razocaran u Djilasa, on nikad, ama bas NIKAD nece glasati za SNS - najgoreg i najperfidnijeg mutanta nacionalsocijaluzma i staljinistickog agitprop-a, jer bolje je glasati i za ovakav DS, nego za smedjekosuljaski SNS! Vama samo jos svastike fale!
pre 10 godina
Dragane samo napred,narod te podrzava!!!
pre 10 godina
Sporadicno se cuje da ce nakon zbacivanja Djilasa i dolaska Tadica na mesto predsednika DS mogla da se napravi nova koalicija posle vanrednih izbora SNS I DS a SPS ce biti izbacen na glavacke.
pre 10 godina
Ja bih pre rekla da se u sadasnjoj vlasti "ne zna ni ko pije ni ko placa"-citiram bota. Ostavite vi DS brinite svoju brigu!
pre 10 godina
Tacno tako!
pre 10 godina
Iz komentara SNS botova se najbolje vidi ko u stvari organizuje ovo spontano izjašnjavanje opštinskih odbora DS. Ovde je reč o tome da Vučić želi da postavi rukovodstvo opozicije prema svojim željama, što bi bilo fatalno za Srbiju.
pre 10 godina
Izjava - mi necemo da budemo privezak SNSa. Jedna struja u DSu je za to, druga nije. Dakle, nigde u tim izjavama nema gradjana, nema reci o tome da im se politike razlikuju(DS i SNS), nego samo da se docepaju vlasti. To je najbitnije! A gradjani... Pa, snadjite se...
pre 10 godina
Neki odbori nemaju legitimitet niti kvorum kada su donosili ovu odluku. Nisam siguran da je ovo pravo stanje stvari. Pravo stanje stvari videcemo na GO!
pre 10 godina
Iako je prava pometnja u DS-u , Đilas pokušava da prikaže da je stanje redovno. Daleko je to od toga, čim se Mićun oglasi, znači da je mnogo ozbiljno. A DS more mnogo veće brige nego što su izbori u Beogradu. Da li će stranka opstati ili će se podeliti? Bojim se da je podela vrlo moguća. Đilas lako ne odustaje od mesta predsednika, ali ima nas mnogo koji koji vidimo kako je radio, sigurno nećemo nastaviti sa njim.
pre 10 godina
Zaista ste cudni vi iz SNS-a, koji ste u komentarima nejbrojniji. Predsednik DS i nosilac svih izbornih lista je bio bivsi predsednik republike gospodin Boris Tadic, koji je izgubio predsednicke i parlamentarne izbore u maju 2012 godine. Posle toga nije imao onu stvar da se kandiduje ponovo za prvog coveka DS, vec je napravio, sada se vidi pokvaren dogovor sa DJilasom koji je dobio izbore u DS-u. Sada se Tadic setio posle dve godine da bi on mogao ponovo da postane prvi covek Ds-a. Tadicu trebalo je da te izbace iz stranke kao sto si ti to uradio Zivkovicu, Cedi Jovanovicu i mnogima kada si postao predsednik DS-a, nisam za izbacivanje clanova iz stranke, ali si ti to zaista zasluzio. DS te prihvatila posle izbora, placali ti stanarinu i sigurno jos i platu, ti posle svega sada ides i rusis sopstvenu stranku, sram da te bude. Ucini kao i tvoj tadasnji zamenik Petrovic, promeni stranku ili osnij novu ako nisi zadovoljan sa politikom DS-a. Sramota, i to jos huska okolo po srbiji odbore protiv aktuelnog predsednika navodno njegove stranke, strasno kakvi se ljudi bave politikom.
pre 10 godina
Dragane, svaka ti čast na delima i hvala, ali tebe je poslednjih meseci nemoguće prepoznati. Svakodnevno pijačarsko prepucavanje sa naprednjacima ti apsolutno nije trebalo jer tako igraš njihovu igru. A vidim da si od Vučića preuzeo i "stranka - to sam ja" šablon, iako to u Demokratskoj stranci nikad nije prolazilo. Biračko telo DS je mnogo pametnije nego što misliš i kod njega ne prolazi radikalsko ponašanje. Vreme je za nove ljude i nove ideje.
pre 10 godina
A ,bogami i ko ne .
A biće takvih :tušta i tma.
pre 10 godina
Do cenzusa Đilasu veran!
pre 10 godina
Pa niko ga vise ne podrzava...Ako je covek i ako mu je stalo do njegove stranke povucice se,ali ocigledno njemu su bitni njegovi interesi.Takva je vecina u DS,zato je SNS bolja stranka posto joj je stalo do naroda!
pre 10 godina
Sto je babi milo to joj se snilo…
pre 10 godina
I bez GO se to vidi.Sve je manje onih koji podrzavaju Djilasa,mada se ni sa Tadicem DS nece puno ofajditi.Razocaran sam,generalno u sve njih.Od mene glas vise nikada nece dobiti.
pre 10 godina
"Zbog toga, odnosno činjenice da je sastanku prisustvovala tek trećina članova, dodao je on, postavlja se pitanje relevantnosti takve odluke."
Pa i djilas je na 2 miliona glasova osvojio 270 000 glasova pa je postao gradonacelnik,tvrdeci da on predstavlja vecinu.
Jel diskutabilna odredba koju je ustavni sud osporio da je zabranjeno formiranje paravojnih i parapolicijskih jedinica? Kako je onda nastala komunalna policija?
Jel ustavna odluka DS-a koju je ustavni sud osporio zabranu prodaje alkohola posle 22h?
Dakle ko je glasao glasao,vecina je izglasala.Ko se nije pojavio,znaci da nije smatrao da treba.
pre 10 godina
Ako je Djilas siguran u poverenje G.O., i ako se naprednjaci ne plase Tadica u politickom smislu, zasto ovde ima preko stotinu komentara za sada? Gospodo, ako ste sigurni u svoje pobede(unutarstranacke-DS i medjustranacke-SNS), zasto to naglasavate kroz komentare i pluseve i minuse? I to ostrasceno naglasavate? Cemu nervoza?
pre 10 godina
Tacno je da u Beogradu ima najvise odbora, ali necemo zaboraviti koliko si nas pokrao i koliko si se obogatio na nas racun. Nemoj biti toliko siguran u izbornu pobedu i podrsku GO.
pre 10 godina
Đilasa zatvara oči pred realnošću, članovi DS-a te više ne žele!
pre 10 godina
За сада нисам видео да је један одбор изгласао да подржава Ђиласа али већ 30 је затражило његову смену о каквој он подршци прича видиш човече да те ни у сопственој странци неће
pre 10 godina
Ne znam zašto se hvališ time čime bi se svi da su na tvom mestu stideli! Najjaču stranku, do skora na vlasti si uspeo da uništiš za manje od godinu dana a sada se vidi i kako si radio, po mnogima vrlo neuspešno vodio Beograd! Žao mi je što ti je data šansa da vodiš Demokratsku stranku posle ostavke Borisa Tadića i iskreno se nadam da te GO DSa koji nije pravo merilo realnog stanja po odborima u Srbiji (raspitaj se malo u koliko frakcija ti se raspala stranka) neće predložiti još jednom za predsednika stranke i nosioca liste DSa na narednim izborima!
pre 10 godina
Iz ovog naslova se vidi koliko je Đilasu stalo do članstva po Srbiji. Zar je moguće da se njihovo mišljenje ne uvažava, zar postoje dve DS - jedna u Beogradu i jedna po ostalim gradovima. A i ova u Beogradu nije jedinstvena.
pre 10 godina
Djilas verovatno od danas postaje samo ruzna proslost DSa...nekada velike partije...
pre 10 godina
Ovaj Đilas je postao toliko smešan, da me čudi kako to i sam ne vidi. Na kraju krajeva, trebalo bi to neko da mu kaže.
pre 10 godina
GO je njegov ali svi ostali su protiv.Smešan je sa ovim izjavama.
pre 10 godina
Budjenje ce biti bolno.
pre 10 godina
Pitam se koji je parametar za te Djilasove uspesne ljude koje planira za poslanike? Ako je parametar Sapic onda svi treba da budu na strani Jeremica. Jednostavno je, jedno je crno a drugo belo.
pre 10 godina
Videce se i ko te NE podrzava takodje! Znas ti sve i zasto.
pre 10 godina
Cinjenice govore da je Djilas od dolaska na celo DS-a desetkovao broj onih koji podrzavaju Demokratsku stranku.
pre 10 godina
Izađi Dragane(opšti izbori u stranci) pred članstvo pa ćeš onda čuti i videti koliko te članstvo neželi za lidera.Dragane nije tvoja energija problem(mada nisi za predsednika stranke)i tvoj rad,nego pre svega ljudi koji te okružuju(Elezović koji je primer svega negativnog a u zadnje vreme se neoglašava čovek se uplaši zbog predhodnog "rada",Balša koji i nezna šta je politika ali hoće da upravlja,Šapići,Pauci,itd).Povuci se dok još ima nade!
pre 10 godina
Videce uskoro Djilas ko ga podrzava,skoro niko.Tako da pozdrav i dovidjenja u nekomk drugom filmu.
pre 10 godina
Gotova je njegova prica. Niko ga odavno ne razume niti podrzava...cak ni njegovi saradnici!
pre 10 godina
Nisam siguran da imas podrsku,iznenadices se kad vidis kako ce da glasaju oni kojima si do juce iz istog tanjira jeo,shatices zasto DS vise nema podrsku naroda.
pre 10 godina
Čoveče ti stvarno pokazuješ da je tebi bitno u šta ti veruješ, gde smo tu mi članovi?Moraš čuti naš glas, a naš glas kaže da ti treba da odeš jer si loše prošao na svim izborima!Dosta nam je pravdanja i razloga.
pre 10 godina
Ne znam ko to jos podrzava Djilasa u DS-u ali i u Beogradu?
pre 10 godina
Neverovatno kako su neki ljudi spremni po svaku cenu da ostanu na vlasti. Izgleda ce Djilas tesko napustiti svoju fotelju.
pre 10 godina
Dok bude GO vi necete imati podrske ni jednoga odbora da ostanete na mestu predsednika stranke.
pre 10 godina
"Ja zaista verujem da DS treba da ima suprotan stav od onoga što radi vlast poslednjih godinu dana. Jesam da se hapse kriminalci, ali ne da budu samo iz DS, čovek je ili pošten ili nije, to nema veze sa partijskom pripadnošću", rekao je Đilas. Greška DS je upravo i bila što se nije obračunavala sa kriminalom i korupcijom.
pre 10 godina
Nadam se da ce DS smeniti Djilasa i da ce na celo stranke doci covek koji nije izvikan i koji ima viziju .
pre 10 godina
DS je nakad bila najjaca stranka, do skoro su bili najjaca opoziciona stranka ali su se totalno pogubili, tako da vise ne mogu da budu cak ni to.
pre 10 godina
Slažem se sa Đilasom u njegovom mišljenju da DS ima suprotan stav od naprednjaka. Još uvek su politički u 2008 godini. Zato im je mesto u debeloj opozicionoj hladovini
pre 10 godina
Imam utisak da se demokratska stranka preobrazila iz ozbiljne stanke u interesnu grupu građana.
pre 10 godina
Cak i da dobije podrsku na sednici GO Djilas mora biti svestan da je clanstvo u ogromnoj vecini protiv njega.
pre 10 godina
Ovaj Djilas je bas veliki tikvan. Kakve gluposti prica!
pre 10 godina
Nije vise pitanje da li ce Djilas biti smenjen vec da li ce na njegovo mesto doci proslost ili buducnost DS-a.
pre 10 godina
Njemu definitivno neko mora objasniti da zivi u zabludi. Njegovu politiku ne razumeju ni njego ljudi, a kamo li gradjani, jer je apsolutno gubitnicka.
pre 10 godina
Da si imao iole političkog šlifa, podneo bi sam ostavku na mesto gradonačelnika a ne da te smenjuju. Toliko o samo tvojoj samokritičnosti i odgovornosti.
pre 10 godina
DS je već odavno propao. Žao mi je, jer činjenica je da su imali moj glas, nekada davno! Toliko su grešaka u koracima napravili da se na prošlim izborima nisam ni potrudio da glasam. Dozvolili su da ljudi zapadnu u letargiju i izgube svaku nadu da će se nešto promeniti na bolje. Znam da nisam usamljen u ovom mišljenju. Istina je i da je Đilas toliko puta imao izjave koje nisu dostojne jednog gradonačelnika. Ma, pokazali su šta mogu i koji su njihovi kadrovi.
pre 10 godina
Nemoj biti potpuno siguraan u podrsku GO. Ljudi su jako razocarani onim sto (ni)si uradio, a obecao si. Jedino sto si uspeo je da dovedes DS do ruba propasti.
pre 10 godina
Djilasu nije vazno koliku podrsku ima u Srbiji vec samo koliko ga podrzavaju njegovi poltroni koje je instalirao oko sebe!
pre 10 godina
DS je stranka koja je navikla da bude na vlasti i evo šta se događa kada nisu na vlasti ima tu dosta sukoba i podela više se ne zna ko koga podržava i jedva čekam da vidim kako će se razvijati stvari u DS mislim da je Đilas više nego optimističan po pitanju izbora
pre 10 godina
u stranci raspad sistema...
pre 10 godina
Verujem da je jedan veći deo i GO za odluku da Đilas podnese ostavku na mesto predsednika DS. Međutim to tiliko nije bitno . Ne sačinjava DS samo članovo GO , nego komletno članstvo stranke , a oni su u velikoj većini da se promeni njihov predsednik. Šata još posle Voždovca treba da se desi pa da Đilas shvati da treba da podnese ostavku.
pre 10 godina
Ma tebe bre gradjani ne podrzavaju!
pre 10 godina
Iznenađujuće je njegovo verovanje u podršku...
pre 10 godina
Dzaba tebi podrska GO,kada nemas podrsku naroda a to je jedino merilo.
pre 10 godina
Neko odlazi u zaborav.
pre 10 godina
Ima silno da se razocaras!!!!
pre 10 godina
Ajde da vidimo i tu podršku izgleda da jedino on veruje da će neko da mu pruži podršku nikako čovek da shvati da ga ni članovi neće više a kamoli građani
pre 10 godina
Pa nije suština da li ti veruješ nego prvenstveno građani, a tebi ne veruje ni članstvo više.Tadić je smenjen zbog lošeg rezultata na izborima, Dragane ti si imao duplo gore rezultate od njega.Mislim da ako imaš i malo morala podnećeš ostavku i nećeš dozvoliti da DSsve više tone.
pre 10 godina
Koliko treba vremena da covek shvati da je proslost i u stranci i u Srbiji.idi i skloni se bre covece vidis da si se pogubio i vremenu i prostoru.
pre 10 godina
Doteran si uza zid Djilase ko kad Marko dotera cara do duvara. Jal ces sam ili ne ali ostavka ti ne gine
pre 10 godina
DS se sveo samo na Beograd u manjim gradovima oni vise i ne postoje...tuzno.
pre 10 godina
Covece idi trosi milione na sejselima, pusti barem neko da vodi politiku kako treba
pre 10 godina
Uh, biće to jedno veliko razočaranje za Vas. Ali sve što ste uradili gradjanima nije bilo bolje. Koliko je bilo vama i vašim pajtašima i to se zna.
pre 10 godina
Da li ovaj čovek neće da vidi ili ne znam šta je u pitanju ali je jedno sigurno da mu se bliži politički kraj?!
pre 10 godina
Đilas je kao mačka-ima 9 život. Hoće li se on već jednom skloniti? On je siguran u ono šta radi? Hoće li mi neko objasniti šta on to radi? Nekada su demokrate bile jake, sada su ih ključni ljudi stranke napustili, nisu dobro radili, izneverili su građane, organizovan kriminal je procvetao kod njih. To više niko normalan i pošten ne želi i zato se naprednjaci bore protiv toga. A Đilas se protiv trenutne situacije u kojoj se nalazi bori lažnim samopouzdanjem, koje je toliko očigledno da postaje neukusan svaki njegov komantar i izjava u medijima.
pre 10 godina
Pa nije ni cudo sto izmedju ostalog hapse i DS-ovce kad su oni bili ti koji su prethodno bili na vlasti i ko zna sta su sve nakrali i kakve su kriminalne radnje vrsili. Lepo se kaze daj coveku moc da vidis kakav je.
pre 10 godina
Ajde da vidimo i to ko ga podržava koliko ja vidim ni najbliži savetnici ga nisu podržali do sada očigledno je da ima problem sa podrškom sledi mu smena pa to i slepac vidi
pre 10 godina
30 odbora u Srbiji je pokazalo koliko Djilas uziva poverenje u DSu.Razocaran sam kao i vecina nacinom kako je vodio stranku i gde je doveo.Sve drugo sto bih rekao bilo bi suvisno.
pre 10 godina
Koliko treba vremena da shvati da mu podrsku daju samo oni koji su uz njega,tj najblizi,svi su otisli i ostao je sam.Dovoljno govori cinjenica da ga polako napustaju svin odbori i zaista mislim da je vreme da se povuce i da konacno dodje neko ko ce stranku voditi u skladu sa izvornim principima Ds-a i samo tako ce biti jaka opozicija koja ce kopntrolistai vlast.
pre 10 godina
Ubedjen sam da Djilas nece dobiti podrsku jer nema neki legimitet u samoj stranci,svi su razocarani u njegovo vodjenje stranke gde je dosao na mesto predsednika ucenama...
pre 10 godina
Pa da, samo ti je bitno sta rade veliki gradovi, vec sad nam stavljas do znanja dda te ostali deo Srbije i ne interesuje. Zasto onda da te podrzimo i da glasamo za DS?
pre 10 godina
Točak promena se pokrenuo u DS-u i to je teško zaustaviti.
pre 10 godina
Interesantno je to sto je ubedjen u svoju politiku a ona je samo srozala DS do dna. Ne kazem da je samo on kriv ali, on je lice koje svi vide za sve. Oni su se presli na proslim parlamentarnim izborima, kada su bili ubedjeni u svoju pobedu i fenomenalnost i nisu mrdnuli prstom i zato su izgubili. Zato mi ih nije zao. Sada se svadjaju i pokazuju svoja prava lica.
pre 10 godina
Ne mogu da verujem kako se sve brzo zaboravlja. DS nije izgubila na prošlim izborima bez razloga. Lagali su i lagali, punili sebi džepove a mi smo živeli sve lošije (meni je tri puta smanjivana plata, sa fakultetom nisam mogla da imam veću platu od mnogih srednjoškolaca koji su imali žute članske knjižice). Toliko su se osilili da više nisu ni prikrivali da im je bitna samo njihova sopstvena korist. Neka hvala, ja ne bih ponovo da ih vidim na čelu države. Oni su i napunili javna preduzeća svojim "kadrovima", sa kojima sada niko ne zna šta će. Zbog njih sada grcamo i grcaćemo još neko vreme. Nije to fraza. Jasno je svakome ko hoće samo malo da uključi mozak i vrati se par godina unazad.
pre 10 godina
Djilas još uvek ne shvata da su mu mnogi odbori okrenuli ledja i da će za njima krenuti ostali. Sve dok ne prizna da nema podršku i da mu je stranka u najvećoj krizi od osnivanja nastaviće se brodolom kako njegov tako i stranke.
pre 10 godina
Meni se cini da je totalno neinformisan i da ne zna pravo stanje sa podrskom.
pre 10 godina
Ne podrzava te mnogo vise odbora nego sto mislis, samo se nisu jos oglasili. Zbog tvog takvog stava DS i propada.
pre 10 godina
I dokle god on sebe ubedjivao da je i dalje u stranci i da ima podrsku DS ce tonuti sve dublje i dublje a izbori ce to vrlo brzo pokazati.
pre 10 godina
Pretpostavljam da budu uspešni kao on? E teško onda nama svima u državi. U tom slučaju i da takvi poput njega dođu na vlast , ne bi ostao kamen na kamenu a kamoli jedna normalna i ozbiljna država.
pre 10 godina
Nit' brige nit' pameti.
pre 10 godina
Srbiju ne čini samo Beogra i GO DS-a u Beogradu ne čini DS. Po ovoj izjavi meni izgleda da Đilasu to nije baš jasno.
pre 10 godina
Bez trunke srama, obraza, u zabludi i paranoji… Manja bi sramota bila da se mirno povuce, nego da pravi buku i time jos vise skrece paznju na svoj totalni fijasko.
pre 10 godina
Djikija najveovatnije niko.
pre 10 godina
Cak i da te podrzava GO, ako bude izbora, gradjani se nece opredeliti za DS u kojoj se ne zna ko pije a ko placa.
pre 10 godina
Ја се не бих много надао када вас не подржавају најближи саветници шта онда од других чланова да очекујете
pre 10 godina
Relevantnije je broj odbora sta misli nego sta misle clanovig lavnog obora koji su ipak pojedinci. Ne treba se tesiti mogucom podrskom glavnog odbora.
pre 10 godina
Pitanje je koliko će se strasti u DS-u smiriti i ako na GO bude dato poverenje Đilasu. Teško da DS može nešto da uradi i poveća broj svojih simpatizera. Ako se to ne uradi, onda je Đilas opet u problemu.
pre 10 godina
Nije DS samo Glavni odbor stranke, DS ima 180 opštinskih odbora širom Srbije, a kako čitamo po novinama (izvor Tanjug), mnogi odbori nisu naklonjeni Đilasu. Koliku podršku Đilas zaista ima najbolje će se videti na predstojećim izborima.
pre 10 godina
Nije lako biti u opoziciji, a to je DS davno zaboravio kako izgleda. Isuviše su navikli na vlast. Nije loše da malo budu u opoziciji i da kadrtovi prodju jedno rešeto, gde će otpasti svi koji nisu radili po zakonu, pa makar to bio i Djilas!
pre 10 godina
Pored odbora koji su iskazali nepoverenje Djilasu, veći problem će mu biti Tadić kao i frakcije unutar stranke koje će ga dodatno poljuljati. Borba za predsedničko mesto će biti sve žešće a pored počasnog predsednika, Djilas treba da očekuje otpor i Šutanovca u stranci što će dodatno pljuljati istu.
pre 10 godina
Djiki vidi se vec ko te podrzava a ko ne!
pre 10 godina
2008 DS+SPS =Krah !!! Dao si infuziju "neprijatelju" koji te posle zakopao.
pre 10 godina
A zar nije ocigledno?
pre 10 godina
@ Gradski, 13. januar 2014.
Beogradski odbor DS se ponasa ka SRS. Isto ce i proci na izborima.
pre 10 godina
Mene lično bi bio strah da čekam GO! Jer ako je većina protiv, njihovo je samo da konstatuju i uruče ostavku gospodinu Đilasu!
pre 10 godina
Iako su nekada bili prilicno popularni i cenjeni, posledice loseg delovanja nekih njihovih kadrova, pogotovo nekih celnika ih je do ovde dovela. Najveci su udarac dobili tada kada su se najmanje nadali i verovali u sigurnu pobedu, na proslim izborima. Mislili su da ce olako da pobede a to im se obilo o glavu, e pa ko im je sada kriv. Ovaj novi i fenomenalni kadar koji Djilas najavljuje se nadam da je neki stvarno takav inace, idu nanize, ali sami su za to krivi.
pre 10 godina
Malo je verovato da će se DS konsolidovati do 16.marta... Teško je uskladiti mišljenja i htenja sve tri struje a pogotovo opštinskih i gradskih odbora i članstva koje se rapidno smanjuje. Jednostavno takve su okolnosti da DS nema snage da bude ni valjana opozicija.
pre 10 godina
Sta mozes da ocekujes na sednici GO kad ti je stranka u totalnom rasulu I haosu?
pre 10 godina
Mozda bolje da ne vidis.
pre 10 godina
za(Zoran, 13. januar 2014 16:01)
Pa i da ispace Tadica iz stranke sta bi to promenilo.Treba da izbace skoro svakog clana i da ubace novu grupu postenih ljudi da bi bilo nesto od DS-a, a sada je trenuttno rasulo.
pre 10 godina
Ocekivanja su jedno a realnost , nesto sasvim drugo.
pre 10 godina
Podrzavaju te botovi koji jos nisu shvatili da si protracio njihovo vreme i novac.
pre 10 godina
Kada ce u Srbiji postati normalno da politicar ode sa politicke scene normalno: drze se politike kao da je pitanje zivota i smrti ako vise nisu u njoj??? Nece Srbija propasti ako nestane i DS i Djilas sa njom!!!
pre 10 godina
Tačno tako tu će se videti koliko njih ga podržavaju a sve mi se čini da će knjiga pasti na dva slova, to tako obično biva kada se premnogo sniva.
pre 10 godina
(Viki, 13. januar 2014 15:42)
Ovo mi deluje kao obaveštenje iz centrale DS-a koju još uvek drži Đilas. Samo vas još uvek nije obavestio o onim velikim odborima u kojima je izgubio poverenje.
pre 10 godina
Sednica GO ce biti ledeni tus za Djilasa.
pre 10 godina
Evidentno je stanje raspadanja. A, sta ces...
pre 10 godina
Neće se videti na Glavnom odboru, već na sednici Glavnog odbora. Malo pismenosti nije na odmet.
pre 10 godina
Na GO neki cemo i da pobedimo a neki cete i da izgubite.
pre 10 godina
(Dellboy, 13. januar 2014 16:12)
Znam i da ga mnogi ne podrzavaju ,cak naprotiv traze da se iskljuci iz stranke .
pre 10 godina
Bolje je da ne vidis , jer ces se jako nerijatno iznenaditi. Vise skoro niko nije za tebe, osim onih koji imaju korist licno od tebe, i koje drzis materijalno blizu sebe.
pre 10 godina
Mislite, na GO će se videti koliko više nemate podršku? Prozreli su Vas svi.
pre 10 godina
Koliko vidim Dragan Djilas ima veliki optimizam pred sednicu GO, samo do njegovog odrzavanja ima jos dosta, i za ocekivati je da ce mu nepoverenje do tada jos mnogo OO traziti da podnese ostavku tako da se bojim da ce biti veoma mali broj onih koji ce mu na GO dati podrsku za njegovu politiku koju on vodi u DS-u.Pitanje je koliko ce se strasti u DS-u smiriti i ako na GO bude dato poverenje Draganu Djilasu. Jer koliko vidim da on vec preti sta ce sanci one koji mu ne budu dali podrsku i koji su se vec oglasili i izneli sta misle o nejovoj politici unutar stranke. Tesko da DS moze nesto da uradi i poveca broj svojih simpatizera. Ako se to ne uradi, onda je Dragan Djilas opet u problemu.
pre 10 godina
Шта да ти кажем Ђики, на ГО ћеш се суочити са својом суровом реалношћу,видећеш да ти немаш ни десет посто подршке одбора ДС.По садашњем расположењу и бујици оних који ти отказују поверење,можда је боље и да се не појавиш на ГО ДС.
pre 10 godina
Mislim da se neces tako prijatno iznenaditi sa podrskom....:)
pre 10 godina
Djilas , ti si svoje ispricao i ispucao si sve penale,ostalo ti je samo da se pomiris sa istinom i caoo!
pre 10 godina
Mislim da ti nema spasa.
pre 10 godina
Da li će Đilas realno pogledati i koliko je broj onih koji ga ne podržavaju. Ili mu je to i dalje manje bitna stvar. Bitno je da je on predsednik.
pre 10 godina
(marisol, 13. januar 2014 20:42)
A koji je to realan broj, da čujem? :) Gospodina Tadića podržava između 25 i 37 odbora (zavisi od izvora), a navode se čak i mesta gde DS nikad nije imao odbor :). Na Novom Naselju je od 90 članova protiv Đilasa 21 glas, a to je samo jedan od 46 novosadskih odbora. O čemu vi pričate?
pre 10 godina
GO je unutrasnja stvar DS-a, vasa je nesreca sto birate izmedju Tadica i Djilasa. Kad to prodje dolazi trenutak istine na izborima.
pre 10 godina
Bilo kako bilo, i kako bude, ali nema vise te podrske niti nade da cete je povratiti uskoro. Dakle, presaberite se vise.
pre 10 godina
Niko nikog ne podržava. Sve je interes.
pre 10 godina
Nemoj samo previse da se nadas, razocaraces se, onda ce ti i izdaja nekih do skora "tvojih" ljudi teze pasti.
pre 10 godina
TACNO...na GO ce se videti da ga niko ne podrzava !!
pre 10 godina
Iz Đilasovih reči provejava opet pretnja svima onima u DS-u koji se suprostave predsedniku stranke.
pre 10 godina
Mislim da ce se djilas jako iznenaditi kada vidi ko ga sve podrzava, jer mislim da je taj broj toliko mali da ce moci da se nabroji na prste jedne ruke...
pre 10 godina
Pre ce se videti ko je sve razocaran.
pre 10 godina
Dobice Djilas podrsku, to je nesumljivo, e sad da li ce ta podrska biti dovoljna pitanje je sad.Jer ako dobiju trecinu na GO, to je sasvim nedovoljno, ali mislim da ni ostali kandidati nece dobiti vise, posebno Tadic
pre 10 godina
Ako sam ja dobro razumela jucerasnje "novosti", odluka o smeni djilasa ce biti tek posle izbora koji ce biti polovinom marta!I iskreno na neki nacin mi i zao Djilasa,svi mu okrenuse ledja!
pre 10 godina
Ne treba da se vrati više u politiku da vidimo kako ćemo da prođemo bez njegove ideje, jer smo videli kako je bilo sa njim. Kako su radili tako su i prošli, ne znam šta tu može više da se oduzme ili doda, na tu temu.
pre 10 godina
gradjanima to više nije interesantno, ostavio vam je da se sami zabavljate sobom
pre 10 godina
Citajuci sve ovo o Djilasu,pitam se kakav smo mi narod!Vecinu onih koje je "podigao" sada mu okrecu ledja!Sve bismo mi prodali!Odjednom nikome on ne odgovara, a to su verovatno oni koji su u prvim redovima bili iza njega!Tuga!
pre 10 godina
Nestaje DS sa politicke scene Srbije polako ,ali sigurno!Docice se u situaciju da imamo SNS. i male opozicione stranke!
pre 10 godina
Dzabe!O vasim kadrovima i njihovoj strucnosti trebali ste da razmisljate ranije kada ste ih postavljali na takva mesta!Sada su vam oni prvi zabili noz u ledja!Tako je to u Srbiji!
pre 10 godina
Ponekad glupost rađa veću glupost. To se komotno može reći za uvezani dvojac Tadić - Đilas, ili obrnuto. Ali, nisu oni sve i svja u DS. Pošteno, a osramoćeno članstvo u DS, treba da im se zahvali, uključujući i ostale koji su bili stranački vrh. Oni, pored ostalog, nose svi i političku odgovornost.
pre 10 godina
Kada bi članstvo DS-a imalo snage, najbolje bi bilo održati vanredni kongres i postupiti kako bi trebalo. Zahvaliti se Tadiću, Đilasu, Šutanovcu, i još 1500 funkcionera po dubini. Za nauk.
pre 10 godina
Ako posmatramo malo podrobnije situaciju unutar DS-a i izjave sadašnjih i bivših funkcionera, istina je da Tadić ne želi da sruši Đilasa, nego hoće da ga „smoždi“. Toliko o njegovoj sposobnosti procenjivanja i izboru saradnika, s obzirom da je Đilasa u DS doveo upravo Tadić. A pored njih tu su i Šutanovac, Pajtić… Svako sa nekom svojom računicom. U njihovoj borbi, gubi se pravi cilj i program DS-a, pa je zato stranka sada tu gde jeste.
pre 10 godina
Mala bara puna krokodila - slika i prilika trenutnog stanja u Demokratskoj stranci. Za sunovrat DS-a odgovoran je Tadić isto koliko i Đilas, ako ne i više. Đilas mu je bio jedan od najbližih ljudi, ali su sebi ipak dozvolili blaćenje u medijima mesecima nakon izbora. Dok se to dešavalo, gubila se prava ideja oko koje su se nekad i okupili osnivači DS-a. Za DS je najbolje da svi oni „ostanu u svom filmu“, a puste neke nove ljude da pokušaju da izgrade nešto zdravo. Ali, kako su u pitanju goli interesi, čisto sumnjam.
pre 10 godina
Ono što, u gotovo 92% članstva DS-a nije jasno, to je činjenica da je u samom vrhu DS-a nastala blokada svega osim vratolomnog urušavanja stranke. Isto članstvo, i u apsolutnoj većini, je na stanovištu da vrhuška iz stranke od Tadića, Đilasa, Mićunovića, Šutanovca... treba da se promeni, a približna polovina od njih treba da se i izbaci iz stranke.
152 Komentari
Sortiraj po: